Connect with us

Προγράμματα

DesignShots: Βελτιώστε την επιχείρησή σας!

To Κέντρο Επιχειρηματικής και Πολιτιστικής Ανάπτυξης (ΚΕΠΑ) και το Hellenic Design Centre, ανακοινώνουν την έναρξη του προγράμματος DesignShots και καλούν επιχειρήσεις οι οποίες έχουν λάβει κατά το παρελθόν υποστήριξη μέσω προγραμμάτων ΕΣΠΑ, να δηλώσουν το ενδιαφέρον τους και να επωφεληθούν από μία νέα, δωρεάν υπηρεσία υποστήριξης καινοτομίας. Μέσω της υπηρεσίας DesignShots, οι συμμετέχουσες επιχειρήσεις που θα επιλεχθούν, θα αναπτύξουν τις γνώσεις τους, έτσι ώστε να ενσωματώσουν τη μεθοδολογία “Design Thinking” στη λειτουργία τους, βελτιώνοντας μια επιλεγμένη υπηρεσία/προϊόν/διαδικασία, στην οποία αντιμετωπίζουν προκλήσεις. Τη νέα αυτή υπηρεσία θα λάβουν δωρεάν, από το Hellenic Design Centre.

Σκοπός του προγράμματος:

Σκοπός του νέου αυτού προγράμματος, είναι να διερευνήσει και να αποτυπώσει, μέσα από μία διαδικασία ενίσχυσης των επιχειρήσεων που θα επιλεγούν και της συνεχούς παρακολούθησης της εξέλιξής τους, τις μεταβολές στην αποτελεσματικότητα τους. Για την επίτευξη του παραπάνω σκοπού, οι επιχειρήσεις που θα συμμετέχουν στο πρόγραμμα, θα ενισχυθούν και θα αναπτύξουν γνώσεις αναφορικά με τη μεθοδολογία και τα εργαλεία του Design Thinking.

Περιγραφή προγράμματος:

Το DesignShots, είναι ένα νέο πρόγραμμα για επιχειρήσεις οι οποίες έχουν λάβει κατά το παρελθόν χρηματοδότηση (να ανήκουν στις επωφελούμενες προγραμμάτων ΕΣΠΑ) από προγράμματα ΕΣΠΑ κατά τη διάρκεια των τελευταίων 3-5 ετών. To πρόγραμμα απευθύνεται αποκλειστικά σε επιχειρήσεις που βρίσκονται στη περιοχή της Θεσσαλονίκης και είναι πρόθυμες να συγκεντρώσουν μια ομάδα 2-3 ατόμων, τα οποία θα συμμετάσχουν ενεργά στις απαραίτητες εργασίες του προγράμματος. Πιο συγκεκριμένα, από το σύνολο των επιχειρήσεων που θα αιτηθούν τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα, θα επιλεγούν 10 επιχειρήσεις, οι οποίες και θα λάβουν υπηρεσίες διαγνωστικής υποστήριξης Design Thinking από ειδικούς σε θέματα customer insights, user experience και product/service development. Επιπλέον θα λάβουν έναν οδηγό “Design Thinking – Do It Yourself”, ο οποίος θα τις βοηθήσει να γνωρίσουν τη μεθοδολογία του Design Thinking και να την εφαρμόσουν οποιαδήποτε στιγμή αυτές θελήσουν. Στη συνέχεια, ανάμεσα από τις 10 επιχειρήσεις αυτές, θα διεξαχθεί τυχαία επιλογή των 5 εξ’ αυτών, στις οποίες θα παραχθούν επιπλέον υπηρεσίες προσαρμοσμένης καθοδήγησης Design Thinking, προκειμένου να ενσωματώσουν τη πελατοκεντρική προσέγγιση της μεθοδολογίας του Design εντός της επιχείρησης.

Το πρόγραμμα παρέμβασης χωρίζεται σε 4 στάδια. Τα πρώτα 2 αφορούν το σύνολο των 10
επιχειρήσεων, ενώ το 3ο και το 4ο στάδιο, μόνο αυτές που θα επιλεχθούν τυχαία σε δεύτερη φάση. Πιο συγκεκριμένα:
1ο Στάδιο: Διεξαγωγή B2B συναντήσεων για τη διάγνωση της υφιστάμενης κατάστασης και των
προκλήσεων που αντιμετωπίζουν οι 10 επιλεχθείσες επιχειρήσεις.
2ο Στάδιο: Παροχή οδηγού “Design Thinking – Do It Yourself” και συμβουλών εφαρμογής.
3ο Στάδιο: 2 ημέρες Intense Design Sprints εργαστηρίων, βασισμένα σε μια συγκεκριμένη πρόκληση της κάθε επιχείρησης.
4ο Στάδιο: Υποστήριξη 5 ωρών η οποία θα βασίζεται στην υλοποίηση της λύσης που έχει επέλθει ως αποτέλεσμα των Intense Design Sprints εργαστηρίων.

Τι θα κερδίσετε με τη συμμετοχή σας στο DesignShots
• Καλύτερη κατανόηση της αγοράς και των αναγκών των πελατών σας.
• Δωρεάν υπηρεσίες αξιολόγησης των παρεχόμενων μέχρι σήμερα υπηρεσιών/προϊόντων
της επιχείρησης σας.
• Δωρεάν υπηρεσίες καθοδήγησης από ειδικούς σε θέματα customer insights, user experience και product/service development
• Βελτιστοποίηση της προσφερόμενης υπηρεσίας/προϊόντος
• Αύξηση της ικανοποίησης και της αφοσίωσης των πελατών σας
Πώς να συμμετέχετε

Οι ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις μπορούν να συμπληρώσουν την αίτηση τους εδώ: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSel9d_yNMEqcv450bfZDfwGHY2QgJRwKiNTr6Dkl4JUaYDJ1Q/viewform
Η προθεσμία υποβολής είναι μέχρι τις 20/03/2020.

Κόστος συμμετοχής: Η συμμετοχή στο πρόγραμμα είναι δωρεάν, καθώς το κόστος καλύπτεται πλήρως από το έργο Design Customized Support for Innovative SMEs που χρηματοδοτείται από το Horizon 2020.

Επικοινωνία: Για περισσότερες πληροφορίες ή οποιαδήποτε άλλη ερώτηση, επικοινωνήστε με:
• Σκουμπρίδου Χριστίνα (email: [email protected])
• Οζούνη Ειρήνη (email: [email protected])
• ή και τηλεφωνικά στο: +30 2310413285, από Δευτέρα έως Παρασκευή, ώρες: 08:30 – 16:30.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Προγράμματα

Το εργαστήριο αυτό είναι για σένα!

Η καλλιέργεια μιας προσωπικής μάρκας (personal branding) έχει γίνει πιο σημαντική από ποτέ! Στο Youthnest σχεδιάσαμε το εργαστήριο με θέμα “ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΣΟΥ  BRAND”, που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 18.03.20, στις 18:00-21:00, στον χώρο της ΔΕΘ (περίπτερο 15).

Είσαι εργαζόμενος, επιχειρηματίας, εργοδότης ή freelancer; Τότε το εργαστήριο αυτό είναι για σένα!

Είσαι εργαζόμενος ή επιχειρηματίας;

Ένας βασικός λόγος είναι ότι πλέον είναι πολύ δημοφιλές για τους εργοδότες να χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να αναζητήσουν τους κατάλληλους εργαζόμενους! Σύμφωνα με έρευνα του CareerBuilder του 2018, το 70% των εργοδοτών χρησιμοποιεί τα κοινωνικά μέσα για να ελέγξει τους υποψηφίους κατά τη διαδικασία πρόσληψης και το 43% των εργοδοτών χρησιμοποιεί τα social media για να ελέγξει τους υπαλλήλους τους!

Είσαι εργοδότης;

Η ανάπτυξη της προσωπικής μάρκας (personal branding) είναι φοβερά ωφέλιμη αν είσαι εσύ ο εργοδότης. Οι εταιρείες πρέπει να ενθαρρύνουν τους εργαζόμενους να δημιουργούν ισχυρό προσωπικό branding, επειδή είναι καλή πρακτική και για τις ίδιες! Όταν οι εργαζόμενοι εκπροσωπούν την επιχείρησή τους σε συνέδρια ή εκδηλώσεις, παρέχουν και στον οργανισμό μεγαλύτερη έκθεση. Οι εργαζόμενοι μπορούν να βοηθήσουν στην απόκτηση νέων πελατών και να διατηρήσουν τους υπάρχοντες όταν θεωρούνται αξιόπιστοι από τους καλύτερους παίκτες της εκάστοτε αγοράς.

Είσαι ελεύθερος επαγγελματίας (freelancer);

Ένας άλλος λόγος για τον οποίο η προσωπική μάρκα είναι πολύτιμη είναι ότι η οικονομία των ελεύθερων επαγγελματιών δεν πρόκειται να υποχωρήσει σύντομα. Ο μέσος άνθρωπος μετακινείται σε θέσεις εργασίας κάθε δύο έως τρία χρόνια (είτε εσωτερικά σε μία εταιρεία είτε σε άλλες εταιρείες). Ενώ, μέχρι το 2020, οι ελεύθεροι επαγγελματίες που εργάζονται στο εξωτερικό και οι σύμβουλοι θα ανέρχονται στο 43% του εργατικού δυναμικού των ΗΠΑ.

Σε ποιους απευθύνεται:

Το εργαστήριο “Το προσωπικό σου Brand” απευθύνεται σε όποιον θέλει να εξελιχθεί προσωπικά και επαγγελματικά, ανεξαρτήτως αντικειμένου σπουδών ή ενασχόλησης: νέοι επαγγελματίες του ιδιωτικού/δημόσιου τομέα, νέοι επιχειρηματίες, φοιτητές, και γενικότερα σε όποιον θέλει να ακολουθεί τις παγκόσμιες εργασιακές τάσεις, να ενημερώνεται και να εξελίσσεται.

Τι θα μάθεις;

Μέσα από το διαδραστικό εργαστήριο θα εξερευνήσεις τις πτυχές του χαρακτήρα σου που ενδυναμώνουν το προσωπικό σου brand. Θα μελετήσουμε τους τύπους προσωπικού brand, θα μάθεις πώς συνδυάζεται η συναισθηματική νοημοσύνη με το προσωπικό brand, καθώς επίσης και πώς επικοινωνείς πιο αποδοτικά αυτό με το οποίο ασχολείσαι. Τέλος, θα δείς χρήσιμα παραδείγματα από την αγορά και τις σύγχρονες τάσεις που ακολουθούν οι μεγάλες εταιρίες.  Συγκεκριμένα, θα μάθεις:

  • Πώς να παρουσιάζεις επιτυχημένα τον εαυτό σου
  • Πώς να εντοπίσεις και να περιγράψεις χαρακτηριστικά του εαυτού σου
  • Μέσα αυτοπαρουσίασης
  • Τι σημαίνει προσωπική μάρκα (personal brand)

Γιατί να πάρεις μέρος στα εργαστήρια;

  • Θα επενδύσεις στον εαυτό σου και στην καριέρα σου
  • Θα βιώσεις ένα διαδραστικό εργαστήριο, με τη δυνατότητα να λάβεις άμεσο feedback και να συζητήσεις τους προβληματισμούς σου​
  • Θα αυξήσεις την αυτοπεποίθησή σου, εξασκώντας τις πιο δημοφιλείς δεξιότητες στην αγορά σε ένα φιλόξενο και υποστηρικτικό περιβάλλον.
  • Θα έρθεις σε επαφή με άλλους συμμετέχοντες που μοιράζονται τις ίδιες ανάγκες με σένα

Διαδικασία συμμετοχής:

Διάβασε περισσότερες πληροφορίες και συμπλήρωσε την φόρμα συμμετοχής και θα επικοινωνήσουμε μαζί σου για τις λεπτομέρειες. Θα χαρούμε να σας δούμε στο εργαστήριο μας!

  •  Τιμή εισόδου για ένα εργαστήριο:

30€ γενική είσοδος | 25€ μειωμένη είσοδος (φοιτητές, άνεργοι)

  • Πακέτο εισόδου και για τα 4 εργαστήρια:

100€ γενική είσοδος | 80€ μειωμένη είσοδος (φοιτητές, άνεργοι)

 Περιλαμβάνεται καφές και ελαφρύ σνακ. Θα δοθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης

Ερωτήσεις; Μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο [email protected]

Continue Reading

Προγράμματα

40 θέσεις για μεταπτυχιακούς φοιτητές

Το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (ΠΜΣ) «Οργάνωση και  Διαχείριση Αθλητικών Δραστηριοτήτων για άτομα με αναπηρίες (Α.με.Α.)» του  Τμήματος Οργάνωσης και Διαχείρισης Αθλητισμού του Πανεπιστημίου  Πελοποννήσου προκηρύσσει, για το ακαδημαϊκό έτος 2019 – 2020, σαράντα (40) θέσεις μεταπτυχιακών φοιτητών. Το Πρόγραμμα θα λειτουργήσει εφόσον  εξασφαλιστεί ικανός αριθμός συμμετεχόντων.

Το Πρόγραμμα απονέμει Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης στον τομέα της Οργάνωσης και Διαχείρισης Αθλητικών Δραστηριοτήτων για άτομα με αναπηρίες (Α.με.Α.). Επισημαίνεται ότι έχει διαπιστωθεί η συνάφεια του ΠΜΣ με τα αντικείμενα της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.). Τα μαθήματα πραγματοποιούνται χρησιμοποιώντας τη μέθοδο της σύγχρονης εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης παράλληλα με τη δια ζώσης εκπαίδευση.

Η χρονική διάρκεια για την απονομή του Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης ορίζεται σε τέσσερα (4) διδακτικά εξάμηνα και απαιτείται η παρακολούθηση και επιτυχής εξέταση σε δώδεκα (12) μαθήματα, η εκπόνηση πρακτικής άσκησης, καθώς και η εκπόνηση Μεταπτυχιακής Διπλωματικής Εργασίας.

Προβλέπεται η καταβολή τελών φοίτησης ενώ απαλλάσσεται από αυτά έως και το 30% του συνόλου των φοιτητών.
Δεκτοί γίνονται πτυχιούχοι Τμημάτων Πανεπιστημίων της ημεδαπής και αναγνωρισμένων ομοταγών Ιδρυμάτων της αλλοδαπής, καθώς και πτυχιούχοι Τμημάτων ΤΕΙ συναφούς γνωστικού αντικειμένου.

 Για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στον. κ. Γεώργιο Χίο, Υπεύθυνο Γραμματείας του ΠΜΣ «Οργάνωση και Διαχείριση Αθλητικών Δραστηριοτήτων για άτομα με αναπηρίες (Α.με.Α.)» του Τμήματος Οργάνωσης & Διαχείρισης Αθλητισμού, του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, Λ. Ευσταθίου και Σταματικής Βαλιώτη & Πλαταιών, Σπάρτη, ΤΚ. 23100  καθημερινά από Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00–13:00, τηλέφωνο: 27310-89661 Φαξ: 27310-89657, ιστοσελίδα http://pmsamea.uop.gr/ , και email: [email protected] .

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

British American Tobacco Hellas:300 άνθρωποι βρήκαν απασχόληση!

British American Tobacco Hellas:  Τριπλή βράβευση για την πρωτοβουλία αντιμετώπισης της ανεργίας στο Job Center

Mε το πρότυπο Κέντρο Επανένταξης στην εργασία, σε συνεργασία με τον Δήμο Αθηναίων, 300 άνθρωποι σε ανάγκη βρήκαν απασχόληση

Η British American Tobacco Hellas κατέκτησε τρία Hellenic Responsible Business Awards για την πρωτοβουλία δημιουργίας του πρώτου Job Center στην Ελλάδα σε συνεργασία με τον Δήμο Αθηναίων, ενός πρότυπου Κέντρου Επανένταξης στην αγορά εργασίας, για ανθρώπους που βρίσκονται σε ανάγκη. 

Το Job Center έχει βρει απασχόληση σε περίπου 300 ανθρώπους και η λειτουργία του βασίζεται σε διεθνείς προδιαγραφές συνδυάζοντας για πρώτη φορά στην Ελλάδα την συμβουλευτική και ψυχολογική υποστήριξη από ειδικούς με παράλληλη δικτύωση με πιθανούς εργοδότες, για ανθρώπους που συμμετέχουν σε κοινωνικά προγράμματα του Δήμου Αθηναίων.

Η εταιρεία κατέκτησε το βραβείο Gold στην κατηγορία «Υπεύθυνες Επιχειρήσεις & SDGs (Στόχοι Βιώσιμης Ανάπτυξης)» και δύο βραβεία Silver στις κατηγορίες «Πρότυπο Επένδυσης» και «Αριστεία στην Επικοινωνία». Το Job Center αποτελεί υπόδειγμα καλής πρακτικής για πολλούς φορείς, όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και στο εξωτερικό και έχει βραβευτεί έξι φορές ως πρότυπο έργο για τη συμβολή σε ένα από τα μεγαλύτερα κοινωνικά προβλήματα της Ελλάδας, την ανεργία.

«Συνεχίζοντας να δίνουμε αξία καθημερινά στην ελληνική οικονομία και κοινωνία, επιθυμούμε να δείξουμε ότι ακόμα και στα πιο σύνθετα κοινωνικά ζητήματα μπορούν να δημιουργηθούν λύσεις. Οι άνθρωποι της British American Tobacco Hellas είναι σταθερά αρωγοί σε αυτές τις προσπάθειες συμμετέχοντας σε πρωτοβουλίες που μπορούν να κάνουν την διαφορά», αναφέρει ο κ. Στέφανος Διανέλλος, Διευθυντής Εταιρικών Σχέσεων της British American Tobacco για την Ελλάδα, την Κύπρο, την Μάλτα και το Ισραήλ.

Το Job Center διαθέτει ένα σημαντικό αριθμό διαθέσιμων θέσεων εργασίας και μια μοναδική «βεντάλια» υπηρεσιών που προετοιμάζουν και τελικά βρίσκουν δουλειά σε ευάλωτους πολίτες: ατομικές συναντήσεις με ειδικούς σε θέματα ανθρώπινου δυναμικού και ψυχολογίας, ομάδες ψυχοκοινωνικής στήριξης, βιωματικά εργαστήρια εκπαίδευσης και συνεργασία με πιθανούς εργοδότες, οργανισμούς και κοινωνικούς φορείς για τη δυνατότητα απασχόλησης σε όσους πληρούν τις προδιαγραφές που τίθενται. Στο Job Center έχουν δικαίωμα συμμετοχής, άνθρωποι που  παραπέμπονται από τα κοινωνικά προγράμματα του Δήμου Αθηναίων, με στόχο την ενδυνάμωση και υποστήριξη στη διαχείριση της μετάβασης κατά τη διάρκεια αναζήτησης εργασίας ως και την επαγγελματική αποκατάστασή τους.

Παράλληλα με το κοινωνικό έργο, η British American Tobacco Hellas, παραμένοντας πιστή στο όραμα και στην πολύχρονη δέσμευσή της στην ελληνική οικονομία και κοινωνία, συνεχίζει τις επενδύσεις. Πρόσφατα, ο Όμιλος της British American Tobacco επέλεξε την Ελλάδα ως μια από τις πρώτες χώρες πανευρωπαϊκά για την πραγματοποίηση επενδύσεων στα προϊόντα δυνητικά μειωμένου κινδύνου – το θερμαινόμενο προϊόν καπνού glo και το προϊόν ατμίσματος Vype – δημιουργώντας σημαντικό αριθμό νέων θέσεων εργασίας και στηρίζοντας σημαντικά τους Έλληνες λιανεμπόρους, προμηθευτές, εργαζόμενους και διανομείς.

Continue Reading

Trending