Connect with us

Εκδηλώσεις

«Doing business in Germany»

«Doing business in Germany»

Τα ελληνικά προϊόντα κερδίζουν τη γερμανική αγορά

Το πολύ καλό επίπεδο των ελληνο-γερμανικών σχέσεων
επιβεβαιώθηκε κατά τη διάρκεια του «Doing business in Germany» που οργάνωσε η
Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece) σε συνεργασία
με το Γραφείο Οικονομικών & Εμπορικών Υποθέσεων της Ελληνικής Πρεσβείας στο
Βερολίνο.

Το εικοστό δεύτερο (22 ο ) webinar της σειράς «Doing Business in… challenges and
opportunities» ήταν επίσης και το δεύτερο μετά το 2020 το οποίο αφιερώθηκε στη
Γερμανία, έναν από τους σημαντικότερους εμπορικούς εταίρους της Ελλάδας. Η επιτυχία
της εκδήλωσης επιβεβαιώθηκε από τις 140 συνολικά εγγραφές και τη συμμετοχή
διακεκριμένων θεσμικών εκπροσώπων από την ελληνική πρεσβεία στο Βερολίνο και
επιμελητήρια καθώς και ομιλητές από την ελληνική επιχειρηματική κοινότητα.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης επισημάνθηκαν τα χαρακτηριστικά της γερμανικής αγοράς,
όπως αυτά έχουν διαμορφωθεί ιδιαίτερα κατά την περίοδο της στασιμότητας την οποία
διέρχεται η γερμανική οικονομία και τα οποία καλούνται οι ελληνικές εξωστρεφείς
επιχειρήσεις, ειδικότερα αυτές που δραστηριοποιούνται στον πρωτογενή και δευτερογενή
τομέα των τροφίμων και ποτών, να λάβουν σοβαρά υπόψιν τους.

Το καταναλωτικό κοινό στη Γερμανία εξακολουθεί να δίνει μεγάλη σημασία στη σχέση
ποιότητας -τιμής αλλά και στα θέματα προστασίας περιβάλλοντος και χρήσης νέων
τεχνολογιών. Τα ελληνικά προϊόντα, προσαρμοσμένα στις συνθήκες αυτές, παρουσιάζουν
εξαιρετικές προοπτικές συμμετέχοντας σε πολλές διεθνείς εκθέσεις που λαμβάνουν χώρα
επί γερμανικού εδάφους. Χάρη δε στην αναγνωρισιμότητά που έχουν αποκτήσει λόγω του
μεγάλου αριθμού Ελλήνων που διαμένουν στη χώρα αλλά και των εκατομμύρια Γερμανών
τουριστών που επισκέπτονται την Ελλάδα, τονίσθηκε από όλους τους ομιλητές η σημασία
προβολής και προώθησης του ελληνικού επώνυμου προϊόντος υψηλής προστιθέμενης
αξίας, του «ελληνικού brand».

Την έναρξη της εκδήλωσης κήρυξε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Enterprise Greece, Δρ.
Μαρίνος Γιαννόπουλος, δηλώνοντας μεταξύ άλλων: «Η Γερμανία αποτελεί μια εκ των
κυριότερων εμπορικών εταίρων της Ελλάδος, κατέχοντας την 3η θέση προορισμού των
ελληνικών εξαγωγών και την πρώτη χώρα προέλευσης των εισαγωγών για τη χώρα μας. Με
δεδομένο μάλιστα ότι θα είναι η τιμώμενη χώρα στην προσεχή, 88η ΔΕΘ, η εκδήλωση
«Doing business in Germany» αποκτά ακόμη μεγαλύτερη αξία και επιβεβαίνει πως οι
εμπορικές σχέσεις των δύο χωρών δεν έχουν μόνο παρελθόν και παρών αλλά και ένα
σίγουρα δυναμικό και με τεράστιες προοπτικές, μέλλον».

Την Ελληνική Πρεσβεία στη Γερμανία εκπροσώπησε ο κ. Θεόδωρος Ξυπολιάς, Γενικός
Σύμβουλος ΟΕΥ Β’ του γραφείου Οικονομικών & Εμπορικών Υποθέσεων στο Βερολίνο, ο
οποίος δήλωσε: «Η πραγματοποίηση εκδηλώσεων, όπως το διαδικτυακό σεμινάριο (webinar), στοχευμένο στην Γερμανική Οικονομία και τις εξελίξεις και προοπτικές της γερμανικής αγοράς, που είναι πρώτης προτεραιότητας για τις ελληνικές εξαγωγικές επιχειρήσεις, αποτελεί σημαντική ευκαιρία για αναλυτική ενημέρωση.
Συγχρόνως συμβάλλουν αποτελεσματικά στην ενίσχυση της εξωστρέφειας των
επιχειρήσεων σε δυναμικές αγορές, όπως εκείνη της Γερμανίας».

Εκδηλώσεις

Επιμελητήριο Αρκαδίας: Δράσεις του Μηχανισμού Στήριξης Επιχειρήσεων

Το Επιμελητήριο Αρκαδίας σας ενημερώνει ότι ο Μηχανισμός Στήριξης Επιχειρήσεων θα συμμετέχει
στο συνέδριο Green Deal Greece και θα πραγματοποιήσει δωρεάν διαδικτυακό σεμινάριο
σύγχρονης εκπαίδευσης με τίτλο «Χρηματοδότηση & ανάπτυξη, με στόχο την ενίσχυση, καθοδήγηση
και υποστήριξη των επιχειρήσεων της περιοχής σε θέματα επιχειρηματικής ανάπτυξης,
χρηματοδοτικών εργαλείων και καινοτομίας.
Οι δράσεις απευθύνονται σε όλες τις επιχειρήσεις – μέλη των Επιμελητήριων, θα πραγματοποιηθούν
σε διαφορετικές θεματικές ενότητες, με τη συμμετοχή εξειδικευμένων εισηγητών και δίνεται η
δυνατότητα δωρεάν παρακολούθησής τους μέσω της εγγραφής στο portal:  mse-dam.gr

Δωρεάν online παρακολούθηση από τους χρήστες του portal:  mse-dam.gr

Ο Μηχανισμός Στήριξης Επιχειρήσεων συμμετέχει, στο  Συνέδριο
 «Green Deal Greece 2025» , με θέμα «Πράσινος και ψηφιακός μετασχηματισμός, υποδομές και
βιώσιμη ανάπτυξη σε κρίσιμη καμπή: Προκλήσεις και ευκαιρίες για επενδύσεις και
ανθεκτικότητα» , μέσω της εταιρείας DBC diadikasia, μέλος της Ένωσης Εταιρειών που υλοποιεί το Έργο του Μηχανισμού Στήριξης Επιχειρήσεων στην Περιφέρεια Δυτ. Μακεδονίας και Πελοποννήσου.


Το συνέδριο,  επιχειρεί να καλύψει ένα ευρύ φάσμα θεματικών ενοτήτων, όπως:
-οι απειλές και οι ευκαιρίες στην ενεργειακή μετάβαση της χώρας,
-ο ρόλος των ΑΠΕ και της κυκλικής οικονομίας και η προστασία του περιβάλλοντος,

-οι ευκαιρίες και οι κίνδυνοι στις πράσινες χρηματοδοτήσεις,
-οι προκλήσεις των πράσινων αστικών αναπλάσεων και του πολεοδομικού σχεδιασμού,
– η στεγαστική κρίση σε συνδυασμό με τις ανταγωνιστικές χρήσεις γης,
-η ψηφιοποίηση ολόκληρων τομέων της οικονομίας αλλά και των πόλεων σε συνδυασμό με την
Τεχνητή Νοημοσύνη,
-το στοίχημα της ολοκλήρωσης των έργων του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, καθώς
και γενικότερα
-η επόμενη ημέρα των πράσινων, μπλε και ψηφιακών επενδύσεων.

Εκ μέρους του Μηχανισμού Στήριξης Επιχειρήσεων θα συμμετάσχει στο πάνελ με θέμα «Επενδύσεις
και Χρηματοδοτήσεις για Βιώσιμη Ανάπτυξη και Ανθεκτικότητα» ο κ. Κώστας Τσιακατάρας, Partner
DBC – Diadikasia.
Με τη συμμετοχή του Μηχανισμού στο συνέδριο, δίνεται η δυνατότητα σε εγγεγραμμένους χρήστες
της πλατφόρμας  mse-dam.gr  να παρακολουθήσουν ζωντανά τις εργασίες του συνεδρίου και τις
ομιλίες κορυφαίων εκπροσώπων της Πολιτείας, των θεσμικών φορέων και  στελεχών της αγοράς για
σημαντικά θέματα ενεργειακής μετάβασης.

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Το 16ο Φεστιβάλ Ελληνικού Μελιού & Προϊόντων Μέλισσας το Δεκέμβριο στον Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου

 Το μεγάλο ραντεβού της μελισσοκομίας

Το μεγάλο γιορτινό ραντεβού του κόσμου της μελισσοκομίας, το 16ο Φεστιβάλ Ελληνικού Μελιού & Προϊόντων Μέλισσας, διοργανώνεται στις 5, 6 και 7 Δεκεμβρίου, στο σύγχρονο Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου.

Το Φεστιβάλ τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και περιμένει να υποδεχτεί και φέτος χιλιάδες καταναλωτές αλλά και τους φίλους μελισσοκόμους που αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι του Φεστιβάλ. 

Δίνει τη δυνατότητα στους μικρούς μελισσοκόμους να διαθέσουν την παραγωγή τους απευθείας στον καταναλωτή.

Το Φεστιβάλ Ελληνικού Μελιού και Προϊόντων Μέλισσας αποτελεί τη μεγαλύτερη εκδήλωση του κλάδου που γίνεται στην Νοτιοανατολική Ευρώπη. 

Αποτελεί τον τόπο συνάντησης των ανθρώπων της μελισσοκομίας και έναν άριστο τρόπο για την προβολή του Ελληνικού Μελιού, τόσο στους χώρους εστίασης και εμπορίας όσο και στο καταναλωτικό κοινό, που κατακλύζουν κάθε χρόνο τους χώρους του.

Επιπλέον, αποτελεί τον τόπο για τη σύναψη εμπορικών και επιχειρηματικών συμφωνιών μεταξύ των παραγωγών και των επιχειρήσεων παραγωγής και διακίνησης μελισσοκομικών προϊόντων.

Στόχος του Φεστιβάλ είναι η προβολή και προώθηση του επώνυμου ελληνικού μελιού στο καταναλωτικό κοινό και στους χώρους μαζικής εστίασης. 

Στο πλαίσιο του 16ου Φεστιβάλ πραγματοποιείται η «Έκθεση Μελισσοκομικών Προϊόντων και Εξοπλισμού».

Επίσης κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης θα πραγματοποιηθεί το «16ο Συνέδριο Ελληνικού Μελιού & Προϊόντων Μέλισσας» με τη συνεργασία των φορέων και επιστημόνων του κλάδου, καθώς και ο «5ος Διαγωνισμός Μελιού», που έχει ως στόχο την ανάδειξη του καλύτερου μελιού και τη γνωριμία του καταναλωτικού και εμπορικού κοινού με τον πλούτο και την ποιότητα των ελληνικών μελιών.

Στον Τομέα Μελισσοκομικού Εξοπλισμού οι μελισσοκόμοι και οι επαγγελματίες και θα έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν για όλες τις νέες εξελίξεις και τις νέες τεχνολογίες του κλάδου.  Στον τομέα αυτό θα παρουσιαστούν μηχανήματα και μελισσοκομικός εξοπλισμός, κυψέλες, μελισσοεφόδια, μελισσοκομικές ζυγαριές, προϊόντα καταπολέμησης ασθενειών μελισσών, εξοπλισμός μελισσοκόμου και πολλά άλλα.

Το Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου, όπου θα διεξαχθεί το Φεστιβάλ  είναι ένα σύγχρονο εκθεσιακό κέντρο μέσα στον εμπορικό άξονα της Αθήνας, εκατό μέτρα από το σταθμό του Μετρό Ανθούπολης. Περιλαμβάνει εκθεσιακό χώρο 6.600 τετραγωνικών μέτρων και άνετο parking.

Site: www.greekhoneyfestival.gr 

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Η Coffee Island έκανε τον κόσμο…latte.

Η Coffee Island άνοιξε ένα παράθυρο στον κόσμο στο φετινό Athens Coffee Festival. Σε
ένα τριήμερο γεμάτο αρώματα, χρώματα και χαμόγελα, οι επισκέπτες ταξίδεψαν μέσα
από πέντε μοναδικά Iced Latte, δημιουργίες της ομάδας R&D αποκλειστικά για τη
διοργάνωση.

Ισπανία, Αίγυπτος, Ινδία, Καναδάs, κάθε latte μια ιστορία, ένα μίγμα αρωμάτων και
πολιτισμικών αναφορών που ζωντάνευε μέσα στο ποτήρι. Από το γεμάτο χαρακτήρα
Spanish Latte μέχρι το ανατολίτικο Egyptian Latte και το δροσερό Canadian Latte,
κάθε γουλιά ήταν μια πρόσκληση να γνωρίσεις τον κόσμο μέσα από τον καφέ. Το ταξίδι
ολοκληρώθηκε με το Matcha Coconut Iced Latte, εμπνευσμένο από το παγκόσμιο
trend του matcha, που χάρισε μια πράσινη, εξωτική πινελιά.

Ξεχώρισε το Indian Iced Latte, εμπνευσμένο από τη ζωντανή και πολύχρωμη
κουλτούρα της Ινδίας, που θα κλέψει τις εντυπώσεις και στην Παγκόσμια Ημέρα Καφέ. Θα είναι διαθέσιμο σε όλα τα καταστήματα Coffee Island για λίγο καιρό. Το μυστικό της γεύσης του κρύβεται στον πουρέ μάνγκο – το εμβληματικό
φρούτο της Ινδίας – που χαρίζει έναν φρουτώδη, εξωτικό χαρακτήρα και κάνει κάθε
γουλιά πραγματικά ξεχωριστή.

Τη φετινή Παγκόσμια Ημέρα Καφέ επέλεξε η Coffee Island για να γιορτάσει με ένα
μοναδικό event μια ξεχωριστή στιγμή. Στο Κάιρο, στην ιστορική περιοχή Korba,
ανοίγει τις πόρτες του το νέο flagship store. Εκεί, οι Coffee Island Explorers θα
καλωσορίσουν το κοινό και τον Έλληνα Πρέσβη, σε μια χαρούμενη γιορτή αφιερωμένη
στον καφέ και τον πολιτισμό.

Σε κάθε της βήμα, στην Ελλάδα και στον κόσμο, η Coffee Island υπενθυμίζει ότι ο καφές
είναι έμπνευση, πολιτισμός και μια παγκόσμια γλώσσα.

Σχετικά με την Coffee Island

Ξεκινώντας πριν από 26 χρόνια από την Πάτρα με όραμα να κατακτήσει τον κόσμο του καφέ,
σήμερα η Coffee Island είναι μια παγκόσμια κοινότητα ανθρώπων με αφοσίωση όχι μόνο στον
καφέ, αλλά και σε κάθε ιδέα που κάνει την καθημερινότητα μας πιο όμορφη, βιώσιμη και
ποιοτική. Με 426 καταστήματα σε 50 νομούς και 92 πόλεις της Ελλάδας, καθώς και πάνω από 60 σημεία στο εξωτερικό (Κύπρος, Λονδίνο, Ελβετία, Ρουμανία, Ισπανία, Καναδάς, Αίγυπτος, Ντουμπάι,
Βουλγαρία, Ιράκ & Ινδία), σε 4 ηπείρους, η Coffee Island συνδυάζει την επιχειρηματική της ανάπτυξη με την υποστήριξη των τοπικών κοινωνιών. Μέσω της Direct Trade συνεργασίας με παραγωγούς καφέ, επεξεργάζεται 1.900 τόνους καφέ ετησίως στις ιδιόκτητες εγκαταστάσεις της.

Απασχολεί 206 εργαζόμενους πλήρους απασχόλησης και συνεργάζεται με περισσότερους από
390 επιχειρηματίες μέσω του συστήματος δικαιόχρησης, ενώ στο σύνολο του δικτύου της
διατηρούνται πάνω από 4.600 θέσεις εργασίας. Συνεισφέρει φορολογικά στην εθνική οικονομία,
επιστρέφει αξία στην ελληνική κοινωνία και δίνει ευκαιρίες ανάπτυξης σε 1.200 συνεργαζόμενες
ελληνικές εταιρείες-προμηθευτές.

Η Coffee Island, με δέσμευση στη βιώσιμη ανάπτυξη και τη βελτίωση της κοινωνικής ευημερίας,
είναι η πρώτη ελληνική αλυσίδα καφεστίασης που δημοσιεύει ESG Report.
Με οδηγούς τους στρατηγικούς πυλώνες: Άνθρωπος, Περιβάλλον, Προϊόν παραμένει
αφοσιωμένη στο όραμά της για ένα καλύτερο Αύριο.
Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το https://corporate.coffeeisland.gr

Continue Reading

Trending