Connect with us

Επιχειρηματικότητα

eCommerce & Digital Marketing Conference North 2021

Στην τελική ευθεία το event της Βόρειας Ελλάδας για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ

Με το ενδιαφέρον των καταναλωτών και των επιχειρήσεων να έχει στραφεί στο eCommerce, ο ψηφιακός μετασχηματισμός των εμπόρων είναι πιο επιτακτικός από ποτέ! Με γνώμονα την υποστήριξη της δυναμικής αγοράς τής Βόρειας Ελλάδας, η επανεκκίνηση των ECDM events της Verticom ξεκινά από τη Θεσσαλονίκη με το eCommerce & Digital Marketing Conference North, 2021.

Πρόκειται για το κορυφαίο συνέδριο για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Digital Marketing στη Βόρεια Ελλάδα, το οποίο θα συνδυαστεί με εκθεσιακή παρουσία εταιρειών και θα πραγματοποιηθεί στις 6 & 7 Νοεμβρίου 2021, στο Συνεδριακό κέντρο ″Ιωάννης Bελλίδης″, στις εγκαταστάσεις της HELEXPO στη Θεσσαλονίκη.

Το επίσημο Web site της διοργάνωσης, ECDM Conference North 2021 περιέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για επισκέπτες και συμμετέχουσες εταιρείες, χορηγούς και εκθέτες. Επίσης, είναι διαθέσιμοι οι μηχανισμοί εγγραφής των επισκεπτών του ECDM Conference North 2021, όσον αφορά στον εκθεσιακό του χώρο, όπου η επίσκεψη είναι δωρεάν, αλλά και όσων ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν το συνέδριο για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ, που θα διεξαχθεί στο πλαίσιο της διοργάνωσης.

Το κύριο συνέδριο της διοργάνωσης χωρίζεται σε τέσσερις θεματικές ενότητες, eCommerce Platforms, Digital Marketing, Digital Payments, Shipments & Logistics και έχει στόχο να παρουσιάσει στο κοινό της Βόρειας Ελλάδας τις βέλτιστες πρακτικές από εγχώρια και διεθνή επιτυχημένα project και όλες τις μοντέρνες υπηρεσίες και προϊόντα για το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν: υποδομές ηλεκτρονικών καταστημάτων, ψηφιακή διαφήμιση, ηλεκτρονικές πληρωμές και ταχυμεταφορές.

Το κόστος του κανονικού εισιτηρίου και για τις δύο ημέρες του συνεδρίου είναι 55 ευρώ πλέον ΦΠΑ. Για τα μέλη του GR.EC.A προβλέπεται μειωμένο εισιτήριο με κόστος 40 ευρώ πλέον ΦΠΑ. Τέλος, για όσους κλείσουν το εισιτήριό τους έως τις 24 Οκτωβρίου, προβλέπεται μειωμένο κόστος, στα 40 ευρώ πλέον ΦΠΑ.

Στην τιμή του εισιτηρίου για το συνέδριο, συμπεριλαμβάνονται, εκτός από τη συμμετοχή και τις δύο ημέρες, διάλειμμα για καφέ και υλικό συνεδρίου (τσάντα, στυλό, σημειωματάριο).

Η είσοδος στον εκθεσιακό χώρο του ECDM Conference North 2021 είναι δωρεάν. Το μόνο που χρειάζεται για την επίσκεψη στον εκθεσιακό χώρο, είναι μία δωρεάν εγγραφή στη φόρμα επισκεπτών που θα βρείτε εδώ.

Χώρος διεξαγωγής: Συνεδριακό κέντρο ″Ιωάννης Bελλίδης″, Θεσσαλονίκη.

Χρόνος διεξαγωγής: 6 & 7 Νοεμβρίου 2021.

Περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές: north.ecdmexpo.com

Διοργάνωση: Verticom

Υγειονομικά Πρωτόκολλα διεξαγωγής της εκδήλωσης ECDM Conference North 2021

Με βάση τα ισχύοντα πρωτόκολλα της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης & Επενδύσεων για τη λειτουργία των εμπορικών εκθέσεων, οι κανόνες διεξαγωγής τής εκδήλωσης, είναι οι εξής:

1. Κανόνες Εισόδου στο Εκθεσιακό Κέντρο (χώρο της έκθεσης)
  • Η είσοδος επιτρέπεται αποκλειστικά και μόνο με την επίδειξη του GreenPass (εμβολιασμένοι ή νοσήσαντες). Οι μη εμβολιασμένοι εργαζόμενοι υπόκεινται στο καθεστώς testing που ισχύει για τις τουριστικές υπηρεσίες και τις υπηρεσίες εστίασης. 
  • Οι επισκέπτες προσέρχονται μόνον κατόπιν ηλεκτρονικής προεγγραφής.
  • Υποχρεωτική είναι η χρήση μάσκας καθ’ όλη τη διάρκεια παραμονής στους στεγασμένους χώρους του εκθεσιακού κέντρου για όλους ανεξαιρέτως.

2. Κανόνες Λειτουργίας Έκθεσης
  • Τήρηση απόστασης ενάμισι (1,5) μέτρου.
  • Εντός των εκθετηρίων ισχύουν οι κανόνες τήρησης των αποστάσεων. Για τα τραπέζια συσκέψεων ισχύουν οι κανόνες για την απόσταση μεταξύ τραπεζοκαθισμάτων στην εστίαση.

3. Πρόσθετα Μέτρα Προστασίας
  • Ο κλιματισμός λειτουργεί με εισροή νωπού αέρα καθ’ όλη τη διάρκεια της έκθεσης.
  • Μονοδρόμηση κατεύθυνσης του ρεύματος των επισκεπτών.
  • Σημεία αντισηψίας και απολύμανσης.
  • Σύστημα καταμέτρησης ατόμων.
  • Ολοκληρωμένο σύστημα καθαρισμού και απολύμανσης της εγκατάστασης και των εξοπλισμών.
  • Ενημερωτικές αφίσες, banners, roll–ups και οθόνες προβολής οπτικοακουστικών μηνυμάτων με παρουσίαση των μέτρων υγιεινής και ασφάλειας.
  • Τακτικές δίγλωσσες ηχητικές ανακοινώσεις μηνυμάτων.


* Τα υγειονομικά πρωτόκολλα μπορεί να τροποποιηθούν από τις αρμόδιες Αρχές, μέχρι την ημερομηνία έναρξης της διοργάνωσης.

Επιχειρηματικότητα

Με μεγάλη συμμετοχή και ενθουσιασμό υποδέχτηκαν εκθέτες και επισκέπτες την ECDM Expo 2022

Με πολύ μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η ECDM Expo SE Europe 2022, η πιο σημαντική εκδήλωση για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στην Νοτιοανατολική Ευρώπη, που πραγματοποιήθηκε το Σαββατοκύριακο 14 και 15 Μαΐου στο Ζάππειο Μέγαρο. 

Στην ECDM Expo SE Europe 2022 συμμετείχαν 100+ εταιρείες σαν εκθέτες και χορηγοί από την Ελλάδα και το εξωτερικό, ενώ η συμμετοχή των επισκεπτών ήταν ιδιαίτερα εντυπωσιακή και η προσέλευση συνεχής σε όλη τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου.

Στα παράλληλα συνέδρια και εκδηλώσεις, που πραγματοποιούνταν σε 2 ειδικά διαμορφωμένες αίθουσες του Ζαππείου, συμμετείχαν πάνω 60 ομιλητές  και τα παρακολούθησαν περισσότεροι από 400 σύνεδροι, από την Ελλάδα και το εξωτερικό, δηλώνοντας έμπρακτα και δυναμικά την υποστήριξή τους στη διοργάνωση.

Τις εργασίες του διεθνούς διήμερου συνεδρίου άνοιξε η Πρόεδρος του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου, Δρ. Κατερίνα Φραϊδάκη, ενώ στο Keynote dinner, το επίσημο δείπνο για τα υψηλόβαθμα στελέχη του κλάδου του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν, απηύθυνε χαιρετισμό εκ μέρους της Ελληνικής Κυβέρνησης ο Αναπληρωτής Υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, κ. Νίκος Παπαθανάσης.

Επιπλέον στο πλαίσιο της ECDM Expo SE Europe 2022 διοργανώθηκαν: 

  • Το παράλληλο συνέδριο Platforms & Marketplaces, στο οποίο παρουσιάστηκαν οι δυνατότητες των πλατφορμών e-commerce και οι ευκαιρίες περεταίρω ανάπτυξης των εμπορικών επιχειρήσεων σε μεγάλες Ηλεκτρονικές Αγορές.
  • Tο Digital Agencies Roundtable, τη θεσμοθετημένη εκδήλωση για τους Ηγέτες των εταιρειών του κλάδου.
  • Το Meet Magento Greece 2022, το γεγονός τής χρονιάς για τη δημοφιλή πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου, με την υποστήριξη του Magento Association.

Η ECDM Expo SE Europe 2022 διοργανώθηκε υπό τις αιγίδες των:

  • Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων
  • Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου, GR.EC.A
  • Οργανισμός Διαδραστικής Επικοινωνίας, iab hellas.

Μεγάλοι Χορηγοί: Accenture, ACS, ATCOM, BitMyJob, BOXNOW, Cloudcart, DHL, Digital4u, Lighthouse, Netsteps, Protocol, Shopflix.gr, Skroutz, WayMore

Χορηγοί: 3ds, aboutNet, bMind, FindBar, digital challenge, DigitalUp, modulus, OnIT!, ZonePage

Υποστηρικτές: Artecniko, Asendia, NetMechanics, PCrama

eCommerce & Digital Marketing Expo SE Europe 2022

Χώρος διεξαγωγής: Ζάππειο Μέγαρο.
Χρόνος διεξαγωγής: 14 και 15 Μαΐου 2022.
Περισσότερες πληροφορίες: www.ecdmexpo.com
Διοργάνωση: Verticom

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Η Data Communication, μέλος του Epsilon Net Group, ολοκλήρωσε με επιτυχία την ψηφιακή αναβάθμιση της Γερμανός Ιατρικά με λύσεις Microsoft

Με απόλυτη επιτυχία και εντός του χρονοδιαγράμματος ολοκληρώθηκε από την Data Communication, μέλος του Ομίλου Epsilon Net, η ψηφιακή αναβάθμιση της Γερμανός Ιατρικά με τη χρήση των λύσεων Microsoft Business Central – InnovEra, Microsoft  Dynamics 365 CRM και Microsoft Power BI, για την ολοκληρωμένη λειτουργία και παρακολούθηση του συνόλου των δραστηριοτήτων της.

Η Γερμανός Ιατρικά, από την ίδρυση της το 1945 μέχρι και σήμερα, αποτελεί μια από τις παλαιότερες εισαγωγικές εταιρίες ιατρικών ειδών, που έχει διαγράψει σταθερή πορεία ανάπτυξης όλες αυτές τις δεκαετίες, με παρουσία τόσο στο παραδοσιακό χώρο των ιατρικών αναλωσίμων όσο και σε πιο εξειδικευμένους κλάδους, όπως η Πλαστική Χειρουργική, τα είδη Τραχειοστομίας και ο νευροπαθητικός πόνος. Το πελατολόγιό της εκτείνεται σε όλη την Ελλάδα και περιλαμβάνει δημόσια νοσοκομεία, ιδιωτικές κλινικές, καταστήματα λιανικής καθώς και ιδιώτες ιατρούς και ασθενείς. 

H Γερμανός Ιατρικά λόγω της πολυπλοκότητας των εργασιών της αναζητούσε μία σύγχρονη, αξιόπιστη λύση με την οποία θα μπορούσε να καλύψει συνολικά όλες τις επιχειρηματικές της ανάγκες. Λόγω της εμπορικής της δραστηριότητας, βασική προτεραιότητα για την εταιρία αποτελούσε η κάλυψη του κύκλου πώλησης μέσα από ένα φιλικό, εύχρηστο και προ-παραμετροποιημένο περιβάλλον στις ανάγκες κάθε χρήστη, που να ανταποκρίνεται ταυτόχρονα και  στη σύνθετη κατηγοριοποίηση των εμπορευμάτων. Επιπλέον, χρειαζόταν μια λύση που εκτός από την εμπορική διαχείριση θα της πρόσφερε οικονομική διαχείριση και συμμόρφωση με τις απαιτήσεις της ΑΑΔΕ, διαχείριση αποθηκών άλλα και πλούσια πληροφόρηση για το σύνολο της δραστηριότητας της.

Η ομάδα της Data Communication, ύστερα από την αξιολόγηση των δεδομένων και των απαιτήσεων της Γερμανός Ιατρικά, πρότεινε ως ιδανικές λύσεις το Microsoft Dynamics 365 Business Central InnovEra, το Microsoft  Dynamics 365 CRM και το Microsoft Power BI. Η συγκεκριμένη υλοποίηση μέσω της διασύνδεσης των επιμέρους λύσεων παρέχει πλήρη σύνδεση, διαχείριση και παρακολούθηση του συνόλου των τμημάτων και διαδικασιών, ενόσω είναι απόλυτα προσαρμοσμένη στις απαιτήσεις της ελληνικής νομοθεσίας και πλήρως εναρμονισμένη με τις απαιτήσεις της myDATA της ΑΑΔΕ. 

Με την ολοκλήρωση και την παραλαβή του έργου, η Γερμανός Ιατρικά

  • ενοποίησε όλα τα συστήματα της με την εγγύηση και ασφάλεια της Microsoft
  • αύξησε την παραγωγικότητά της
  • απέκτησε ευέλικτη και δυναμική αναζήτηση ειδών τόσο στο Dynamics 365 Business Central-Innovera όσο και στο e-shop της, ανά πάσα χρονική στιγμή
  • εμπλούτισε την ποικιλία των προωθητικών ενεργειών της
  • εναρμονίστηκε με την ΑΑΔΕ και συγκεκριμένα με την πλατφόρμα myDATA
  • απέκτησε άμεση πληροφόρηση και 360˚ εικόνα για κάθε πελάτη 
  • παρέχει 24* 7  εξυπηρέτηση πελατών 
  • διαθέτει άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση για τη στρατηγική λήψη αποφάσεων 

Ο κ. Μιχάλης Γερμανός, Διευθυντής Επιχειρησιακής Ανάπτυξης, στη Γερμανός Ιατρικά δήλωσε: «Με τη συνεργασία μας με την Data Communication και τον Όμιλο Epsilon Net, μέσω των  Microsoft λύσεων, αποκτήσαμε μια ολοκληρωμένη λύση που μας εξασφάλισε την ευελιξία που χρειαζόμασταν να εστιάσουμε σε αυτό που έχει πραγματικά σημασία για εμάς, την παροχή ποιοτικών, ασφαλών και προσιτών ιατρικών ειδών στους πελάτες μας. Για εμάς κεντρικός άξονας είναι ο άνθρωπος και η ευημερία του, για αυτό η ποιοτική και έγκαιρη εξυπηρέτηση των πελατών μας είναι αδιαπραγμάτευτη. Με την υλοποίηση αυτής της λύσης, καταφέραμε όλα τα εμπλεκόμενα τμήματα να αποκτήσουν άμεσα, ολοκληρωμένη εικόνα για την πορεία των εργασιών, με αποτέλεσμα την αμεσότερη και αποδοτικότερη εξυπηρέτηση των τελικών πελατών μας».

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Αυτό το Σαββατοκύριακο στο Ζάππειο η έκθεση για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ 

Ανοίγει τις πύλες της στις 11 το πρωί του Σαββάτου η eCommerce & Digital Marketing Expo SE Europe 2022 – ECDM Expo, η οποία πραγματοποιείται το Σαββατοκύριακο 14 και 15 Μαΐου στο Ζάππειο Μέγαρο.

Η ECDM Expo SE Europe 2022, η μεγαλύτερη διοργάνωση για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, θα υποδέχεται τους επισκέπτες από τις 11:00 έως τις 20:00 και τις δύο ημέρες λειτουργίας της.

Στους εκθέτες, περιλαμβάνονται digital agencies, μεταφορικές εταιρείες, εταιρείες που ειδικεύονται στη διαφήμιση στο διαδίκτυο, επιχειρήσεις που παρέχουν χρηματοοικονομικές και άλλες συναφείς υπηρεσίες κ.λπ.

Η είσοδος στον εκθεσιακό χώρο της ECDM Expo SE Europe 2022 είναι δωρεάν. Το μόνο που χρειάζεται για την επίσκεψη στην έκθεση, είναι η ηλεκτρονική εγγραφή στη σχετική φόρμα επισκεπτών στο επίσημο web site της διοργάνωσης. 

Στο πλαίσιο της ECDM Expo SE Europe 2022 πραγματοποιείται διήμερο διεθνές συνέδριο και πολλές ακόμα παράλληλες εκδηλώσεις, με τη συμμετοχή διακεκριμένων ομιλητών, από τη χώρα μας και το εξωτερικό. 

Στις παράλληλες συνεδριακές εκδηλώσεις περιλαμβάνονται:

  • Το διεθνές διήμερο συνέδριο, με δεκάδες ομιλητές υψηλού κύρους από το εξωτερικό και την Ελλάδα. 
  • Το Keynote dinner, το επίσημο δείπνο για υψηλόβαθμα στελέχη του κλάδου του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν, με την παρουσία του αναπληρωτή Υπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Νίκου Παπαθανάση.
  • Το παράλληλο συνέδριο Platforms & Marketplaces, στο οποίο θα παρουσιαστούν οι δυνατότητες των πλατφορμών και ευκαιρίες περεταίρω ανάπτυξης σε μεγάλες Ηλεκτρονικές Αγορές.
  • Το Meet Magento Greece 2022, το γεγονός τής χρονιάς για τη δημοφιλή πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου, με την υποστήριξη του Magento Association.
  • Tο Digital Agencies Roundtable, η θεσμοθετημένη συνάντηση των ηγετών των ελληνικών Digital Agencies.

Η ECDM Expo SE Europe 2022 τελεί υπό τις αιγίδες των:

  • Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων
  • Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου, GR.EC.A
  • Οργανισμός Διαδραστικής Επικοινωνίας, iab hellas.

Μεγάλοι Χορηγοί: Accenture, ACS, ATCOM, BitMyJob, BOXNOW, Cloudcart, DHL, Digital4u, Lighthouse, Netsteps, Protocol, Shopflix.gr, Skroutz, WayMore

Χορηγοί: 3ds, aboutNet, bMind, FindBar, digital challenge, DigitalUp, modulus, OnIT!, ZonePage

Υποστηρικτές: Artecniko, Asendia, NetMechanics, PCrama

eCommerce & Digital Marketing Expo SE Europe 2022

Χώρος διεξαγωγής: Ζάππειο Μέγαρο.
Χρόνος διεξαγωγής: 14 και 15 Μαΐου 2022.
Περισσότερες πληροφορίες: www.ecdmexpo.com
Διοργάνωση: Verticom

* Υγειονομικά Πρωτόκολλα διεξαγωγής της εκδήλωσης 

Σύμφωνα με τα ισχύοντα υγειονομικά πρωτόκολλα, η είσοδος επιτρέπεται σε όλους και είναι υποχρεωτική η μάσκα στους εσωτερικούς χώρους. Τα υγειονομικά πρωτόκολλα πιθανώς να τροποποιηθούν από τις αρμόδιες Αρχές, μέχρι την ημερομηνία διεξαγωγής της διοργάνωσης.

Continue Reading

Trending