Connect with us

Lifestyle

Ford Kuga 1.5 EcoBlue

Με τον diesel κινητήρα των 120 ίππων το νέο Ford Kuga προσθέτει στα θετικά του χαρακτηριστικά ένα ακόμα: την πολύ χαμηλή κατανάλωση.

Tο τρίτης γενιάς Kuga είναι ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο, που χωρίς να παραβλέπει τις καθημερινές ανάγκες των κατά βάση οικογενειαρχών που θα το επιλέξουν, προσθέτει σε αυτές μια ενδιαφέρουσα, ευχάριστη και πολύ ασφαλή οδική συμπεριφορά. Πέρα από το βάρος, που σε ανάλογες εκδόσεις εξοπλισμού και κινητήρα είναι ως και 80 κιλά χαμηλότερο από του προκατόχου του, το νέο Ford Kuga έχει αυξημένο μήκος στα 4,614 μέτρα, πλάτος στα 1,883 και μεγαλύτερο μεταξόνιο κατά 2 εκατοστά.

Με αυτά τα δεδομένα και πολύ καλή εκμετάλλευσή τους, οι χώροι είναι πραγματικά πολύ μεγάλοι. Πέντε επιβάτες μεταφέρονται πολύ άνετα, ενώ αναβαθμισμένη είναι και η πρακτικότητα, χάρη στο πίσω κάθισμα που σύρεται σε δύο ξεχωριστά ασύμμετρα τμήματα εμπρός – πίσω και διαθέτει επίσης πλάτη με ρύθμιση της κλίσης της. Η παραπάνω επιλογή δίνει τη δυνατότητα αυξομείωσης του χώρου αποσκευών κατά το δοκούν, από τα 475 έως και τα 645 λίτρα χωρίς την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων. Μάλιστα, θα πρέπει να σημειώσουμε ότι ο χώρος για τα πόδια των πίσω επιβατών είναι τόσο μεγάλος, ώστε η δυνατότητα μετακίνησης του καθίσματος να μην μένει κενό γράμμα.

Το εσωτερικό δεν ενθουσιάζει με τη σχεδίασή του, ωστόσο τα υλικά στο εσωτερικό είναι πολύ καλής ποιότητας, η συναρμολόγηση δείχνει στιβαρή και η ηχομόνωση είναι εξαίρετη. Ο εξοπλισμός στην έκδοση Titanium της δοκιμής είναι πληρέστατος, με οτιδήποτε μπορεί να ζητήσει κανείς στο πλαίσιο της λογικής. Πέρα από τα κλασικά, υπάρχει διαθέσιμο το σύστημα πολυμέσων SYNC 3 με πλοήγηση, αυτόματος διζωνικός κλιματισμός, αυτόματη λειτουργία φώτων και υαλοκαθαριστήρων, σύστημα εισόδου/εξόδου χωρίς κλειδί και ζάντες ελαφρού κράματος 17 ιντσών. Φυσικά υπάρχουν αρκετά ακόμα διαθέσιμα επίπεδα εξοπλισμού, όπως το ST-Line ή το Vignale, τα οποία πλειοδοτούν σε σπορ ή πολυτελή στοιχεία αντίστοιχα.

Πλέον το Kuga είναι ένα μεγάλο σε μέγεθος και ογκώδες SUV, σε καμία περίπτωση όμως πλαδαρό και ράθυμο. Το τιμόνι μεταφέρει ικανή πληροφορία σε όλα τα προγράμματα οδήγησης (υπάρχουν πέντε για να επιλέξει ο οδηγός κατά τη διάθεσή του ή την περίσταση, τα Normal, Sport, Wet/Slippery, Trail και Eco ), το κιβώτιο των έξι σχέσεων έχει εξαιρετική λειτουργία, τα φρένα είναι δυνατά και ανθεκτικά, ενώ η ανάρτηση, με πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, ιδανικά ισορροπημένη ανάμεσα στον έλεγχο του αμαξώματος και την άνεση. Επιπρόσθετα, με 19 πόντους απόσταση από το έδαφος, το νέο Ford Kuga δεν ιδρώνει στη θέα του  χωματόδρομου.

Με βάρος 1.576 κιλά, το χορταστικό σε διαστάσεις αμάξωμα του νέου Ford Kuga δείχνει να μη αρκείται στους 120 ίππους του EcoBlue diesel των 1.5 λίτρων. Αυτοί όμως συνδυάζονται με 300 Nm ροπή και έτσι η παρτίδα σώζεται τουλάχιστον σε επίπεδο αίσθησης. Ακόμα όμως και οι αριθμοί, με μέγιστη ταχύτητα 180 χλμ./ώρα και επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 11,5 δλ. δείχνουν ένα επαρκώς σβέλτο αυτοκίνητο.

Στο δρόμο, ο κινητήρας αποδεικνύεται εξαιρετικά ελαστικός ακόμα και λίγο πάνω από το ρελαντί, ωστόσο η πραγματική ώθηση έρχεται μόλις ξεπεραστούν ελάχιστα οι 1.500 σ.α.λ. Από εκεί και έως περίπου της 3.500 σ.α.λ., το μικρό μοτέρ επιταχύνει άμεσα το Kuga και, παρότι απαιτεί συχνές αλλαγές σχέσεων για να μένει στην καλή περιοχή απόδοσης, παραμένει ιδιαίτερα πολιτισμένο και αθόρυβο.

Η έκπληξη έρχεται από την κατανάλωση. Χωρίς να καταφύγουμε στο πρόγραμμα οδήγησης Eco, το οποίο ποδηγετεί σε σημαντικό βαθμό την απόδοση, η μέση ένδειξη της δοκιμής, με μικτή χρήση αλλά αρκετή κίνηση στην πόλη, ήταν 5,7 λίτρα/100 χλμ. 

Είναι λοιπόν προφανές ότι οι κινητήρες diesel δεν έχουν πει την τελευταία τους λέξη και, ειδικά σε μεγάλα SUV όπως το Kuga όπου η ροπή αποδεικνύεται κεφαλαιώδους σημασίας μέγεθος, η επιλογή τους -σε πρώτη ανάγνωση- συμφέρει. Αν ωστόσο το αυτοκίνητο δεν καλύπτει σημαντικά περισσότερα από 15.000 χιλιόμετρα το χρόνο ωστόσο, δεν έχει νόημα η οικονομία του diesel.

Με κόστος που ξεκινά σήμερα από τα 32.998 ευρώ -με στάνταρ το αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων- το πετρελαιοκίνητο Kuga είναι ένα εξαιρετικό μεν, αλλά όχι και προσιτό C-SUV. Από την άλλη πλευρά, η άνεση και η ευρυχωρία του είναι παροιμιώδεις, με αποτέλεσμα να αποτελεί μια καλή επιλογή. Την οποία όμως πρέπει να σταθμίσει ο υποψήφιος αγοραστής συγκριτικά με τη φθηνότερη εκδοχή που διαθέτει πιο ισχυρό κινητήρα βενζίνης, αν και εφ’οσον δεν πραγματοποιεί πολλές δεκάδες  χιλιάδες χιλιόμετρα κατά έτος. 

Κώστας Νικολακόπουλος

Continue Reading

Μόδα

Ολυμπιακοί Αγώνες Και Ολυμπιακή Μόδα

Οι Ολυμπιακοί Αγώνες είναι εδώ, και αποτελούν κατά κοινή ομολογία ένα από τα πιο σημαντικά αθλητικά γεγονότα παγκοσμίως. Οι Αγώνες δεν είναι μόνο μια γιορτή αθλητισμού, αλλά και ένα σημαντικό μέσο πολιτιστικής ανταλλαγής, καινοτομίας και δημιουργίας νέων τάσεων. Ένα τέτοιο γεγονός όπως είναι φυσιολογικό δεν γίνεται να αφήσει ανεπηρέαστη την μόδα. 

Η επιρροή τον Ολυμπιακών αγώνων στην παγκόσμια μόδα

Η μόδα δεν μένει αμέτοχη στην επίδραση των Ολυμπιακών Αγώνων. Κάθε διοργάνωση συνοδεύεται από νέες τάσεις και καινοτομίες στον χώρο της ένδυσης τόσο αθλητικής όσο και μη. Οι σχεδιαστές συνεργάζονται με αθλητικές ομάδες και χώρες προβάλλοντας την δουλεία τους μέσα από αυτούς. Επιπλέον οι Ολυμπιακοί Αγώνες προάγουν την ιδέα της ένδυσης ως μέσο έκφρασης της εθνικής και πολιτιστικής ταυτότητας.

Στις ακόλουθες φωτογραφίες έχουμε την αποτύπωση όλων των παραπάνω μέσα από την ματιά της φωτογράφου Thalias Zerfou. Το make up και τα μαλλιά έχει επιμεληθεί ο Vaggelis Kolokotronis. Art director και stylist του συγκεκριμένου project o Lazaros Orfanidis με styling assistant την Kelly Xatzidaki.

Τρεις καταξιωμένοι σχεδιαστές υψηλής ραπτικής ενώνουν τις δυνάμεις τους δημιουργώντας μοναδικές εικόνες με άρωμα Γαλλίας και έμπνευση την γαλλική σημαία. 

Η λευκή δημιουργία είναι του Christou Paraskeuopoulou και το brand ονομάζεται Christian P.

Η κόκκινη δημιουργία είναι του Giorgou Zeti και το brand έχει την ίδια ονομασία

Η μπλε ρουά δημιουργία είναι της Alkminis Trigonaki και το brand ονομάζεται Alkmini Fashion

Models : Alexia Traiko / Sophie Geotgoulia / Melina Giakou

Lazaros Orfanidis

Fashion Consultant, Visual Merchandiser

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Νέα Γεωργία Νέα Γενιά: Πρόγραμμα Trophy/Τροφή

Η DS Smith Hellas συμβάλλει στην ενίσχυση του μέλλοντος του αγροδιατροφικού τομέα
μέσω της υποστήριξης του προγράμματος Trophy/Τροφή του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα
Γενιά

Η DS Smith, κορυφαίος κατασκευαστής λύσεων βιώσιμης συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι
στην Ελλάδα, συνεισφέρει έμπρακτα στην αναβάθμιση του αγροδιατροφικού τομέα της χώρας
συμμαχώντας για δεύτερη συναπτή χρονιά με τον οργανισμό «Νέα Γεωργία Νέα Γενιά» για την
ενίσχυση του κλάδου, υποστηρίζοντας αυτήν τη φορά το πρόγραμμα Trophy/Τροφή. Πιο
συγκεκριμένα, η DS Smith Hellas θα στηρίξει τρία Μeet-up του προγράμματος με κύρια θεματική
τη «Μείωση της χρήσης πλαστικού στον κλάδο της αγροδιατροφής», τα οποία θα
πραγματοποιηθούν σε τρία πανεπιστήμια της χώρας.

Τι είναι όμως τo Trophy/Τροφή;

Το Trophy/Τροφή είναι ένα πρωτοποριακό εγχείρημα, το οποίο αναδεικνύει και επιβραβεύει
καινοτόμες επιχειρηματικές ιδέες και νεοφυείς επιχειρήσεις, που δραστηριοποιούνται στους τομείς
της αγροτεχνολογίας, της τεχνολογίας τροφίμων και των agrologistic, με προϊόντα και υπηρεσίες
που χρησιμοποιούν καινοτόμες τεχνολογίες, ακόμη και σε αρχικά στάδια ανάπτυξης (pre seed).
Μέχρι σήμερα, χάρη στο συγκεκριμένο πρόγραμμα, έχουν ήδη στηριχθεί 122 νεοφυείς επιχειρήσεις
από τον συγκεκριμένο τομέα.

Τα Μeet-up είναι αναπόσπαστο κομμάτι του Trophy/Τροφή. Εκεί, φοιτητές, startupper, νέοι
επιχειρηματίες και ερευνητές έρχονται σε επαφή με ερευνητικά ιδρύματα, επενδυτές, μέντορες και
εταιρείες και μαζί αναπτύσσουν νέες πρωτοποριακές ιδέες, στο πλαίσιο βιωματικών εργαστηρίων.
Για την DS Smith, η υιοθέτηση πρακτικών βιώσιμης ανάπτυξης και κυκλικής οικονομίας βρίσκεται
στον πυρήνα των δραστηριοτήτων της και ο μετασχηματισμός του αγροδιατροφικού κλάδου μπορεί
να πλαισιωθεί από καινοτόμες και φιλικές προς το περιβάλλον λύσεις συσκευασίας, που θα
αυξήσουν την προστιθέμενη αξία των τελικών προϊόντων. Σε αυτό το πλαίσιο η εταιρεία
υποστηρίζει στα τρία meet-up τη θεματική ενότητα με τίτλο: «Μείωση της χρήσης πλαστικού στον
κλάδο της αγροδιατροφής».

Ο κ. Γιώργος Φιλιππόγλου, DS Smith Managing Director για το cluster της Ελλάδας δήλωσε:
«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που για μία ακόμη χρονιά βρισκόμαστε στο πλευρό της Νέας
Γεωργίας Νέας Γενιάς, καθώς μέσα από αυτή τη συνεργασία έχουμε συνεισφέρει στην
ενδυνάμωση του αγροδιατροφικού τομέα, αναδεικνύοντας παράλληλα τον κομβικό ρόλο που
διαδραματίζει η συσκευασία από κυματοειδές χαρτόνι στην ενίσχυση της βιώσιμης ανάπτυξης της
χώρας».

Τα τρία Meet-up με τη στήριξη της DS Smith Hellas, είναι τα ακόλουθα :
-TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
– TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
– TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.

Η κα Έφη Λαζαρίδου, CEO του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά δήλωσε: «Τo Trophy/Τροφή
είναι μία ουσιαστική πρωτοβουλία που διασυνδέει την πανεπιστημιακή κοινότητα με τη βιομηχανία
και την αγορά στον κρίσιμο κλάδο της αγροδιατροφής. Κάθε χρόνο φέρνει εκατοντάδες φοιτητές και
ερευνητές σε επαφή με καινοτόμες επιχειρήσεις μέσα από τα Trophy/Τροφή meetup που
διεξάγονται σε πανεπιστήμια σε όλη την Ελλάδα και αποτελούν μία αποτελεσματική πλατφόρμα
ανταλλαγής επιχειρηματικών ιδεών και εμπειριών. Πάνω από 700 φοιτητές έχουν συμμετάσχει τα
τελευταία δύο χρόνια στα meetup του προγράμματος, εργάστηκαν στην ανάπτυξη καινοτόμων
λύσεων και ξεκίνησαν να σχεδιάσουν τα πρώτα τους επιχειρηματικά βήματα. Η DS Smith, μία
πρωτοπόρος εταιρεία στον κλάδο της συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι που επενδύει σε
βιώσιμες πρακτικές υποστηρίζει από την πλευρά της 3 meetup, εμπλουτίζοντας το περιεχόμενο
της πρωτοβουλίας Trophy/Τροφή».

Η DS Smith παγκοσμίως έχει έδρα το Λονδίνο και είναι μέλος του FTSE 100, ενώ
δραστηριοποιείται σε 34 χώρες απασχολώντας περίπου 30.000 άτομα με την ιστορία της να
ανάγεται στις επιχειρήσεις παραγωγής συσκευασιών από το 1940. Στην Ελλάδα, η εταιρεία έχει
παρουσία τα τελευταία 65 χρόνια με εργοστάσια στην Κόρινθο, τη Θεσσαλονίκη και την Κρήτη,
απασχολώντας συνολικά πάνω από 400 εργαζομένους. Η DS Smith Hellas υποστηρίζει έμπρακτα
την πρωτοβουλία του Trophy/Τροφή του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, με στόχο να
ενισχύσει την καινοτομία και τη βιωσιμότητα στο ελληνικό οικοσύστημα της αγροδιατροφής, με ένα
ουσιαστικό και αξιόπιστο εγχείρημα επιτάχυνσης της νεοφυούς επιχειρηματικότητας.
Το Trophy/Τροφή υλοποιεί με επιτυχία ο οργανισμός Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, μέσα
από την ιδρυτική δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ).

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Το 4o Taste Halkidiki Festival στα Νέα Μουδανιά!

Το Επιμελητήριο Χαλκιδικής ανακοινώνει τη διοργάνωση του 4ου Φεστιβάλ Γαστρονομίας Χαλκιδικής,TASTE HALKIDIKI, που θα πραγματοποιηθεί στην Προβλήτα Νέων Μουδανιών, σε συνεργασία με το Δήμο Νέας Προποντίδας. Η εκδήλωση αποτελεί μέρος των δράσεων TASTE HALKIDIKI, που στόχο έχουν την ανάδειξη του γαστρονομικού πλούτου της περιοχής και είναι μία πρωτοβουλία του προέδρου Γιάννη Κουφίδη και του Δ.Σ. του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής.

Στο 4o TASTE HALKIDIKI FESTIVAL τοπικοί παραγωγοί ελιάς, ελαιόλαδου, μελιού, τυροκομικών, αρτοποιημάτων, ζυμαρικών, κρασιών, μπίρας, αποσταγμάτων, από όλη τη Χαλκιδική, θα εκθέτουν τα προϊντα τους στους επισκέπτες, οι οποίοι θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για αυτά, να τα γευτούν, αλλά και τα προμηθευτούν. Στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο της μαγειρικής, σεφ από καταξιωμένα εστιατόρια της περιοχής θα μαγειρέψουν ζωντανά ιδιαίτερα πιάτα, τα οποία οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν, βασισμένα σε τοπικές συνταγές και αξιοποιώντας τα προϊόντα των εκθετών. Παρουσιαστής της εκδήλωσης θα είναι ο γνωστός δημοσιογράφος και παρουσιαστής Κωστής Ζαφειράκης, ο οποίος με το δικό του μοναδικό τρόπο θα παρουσιάσει τους παραγωγούς και τις ζωντανές μαγειρικές επιδείξεις. 

Όπως με κάθε ευκαιρία τονίζει ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής Γιάννης Κουφίδης, το TASTEHALKIDIKI αποτελεί θεσμό και αναδεικνύει την γαστρονομία της Χαλκιδικής, ως μια εναλλακτική μορφή τουρισμού. Μέσα από τις δράσεις του, προβάλλονται τα τοπικά προϊόντα και οι άνθρωποι πίσω από αυτά, αναδεικνύονται περιοχές τουριστικές και μη, αναβιώνουν ξεχασμένες συνταγές και έθιμα, επιμηκύνεται η τουριστική σεζόν, συνδέεται ο πρωτογενής τομέας και η μεταποίηση και τις υπηρεσίες του τουρισμού και τελικά, ενισχύεται η οικονομική ανάπτυξη του τόπου. Την υλοποίησή του προγράμματος έχει αναλάβει η εταιρεία Chef Stories, εταιρία Συμβούλων Marketing & Γαστρονομίας και Διοργάνωσης Γαστρονομικών εκδηλώσεων (www.chefstories.gr), που έχει εμπνευστεί όλο το concept, το branding, αλλά και τη διοργάνωση των δράσεων Taste Halkidiki.


Continue Reading

Trending