Connect with us

Συνεντεύξεις

Η Σοφία Σκευοφύλακα καλεσμένη στην τηλεοπτική εκπομπή

Marketing in Practice με τον Σύμβουλο Μάρκετινγκ

Η Σοφία Σκευοφύλακα, CCO & Co-Founder της Hatzi Filax Group, έδωσε συνέντευξη στον σύμβουλο μάρκετινγκ, κ. Θέμη Σαρανταένα, στο επεισόδιο της τηλεοπτικής εκπομπής “Marketing in Practice” που προβάλλεται στο ONE Channel, έδωσε τις συμβουλές της σχετικά με το θέμα: Διαχείριση Προσωπικού στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις.

Ξεκινώντας με τις προκλήσεις στην εύρεση του κατάλληλου προσωπικού, συζητήθηκε η περιορισμένη πρόσβαση σε κατάλληλα καταρτισμένο ανθρώπινο δυναμικό.  Αναφέρθηκαν οι καλύτερες πρακτικές για προσλήψεις και επιλογή προσωπικού, με έμφαση στην εξατομικευμένη προσέγγιση και στην αξιολόγηση των δεξιοτήτων.

Στη συνέχεια, συζητήθηκαν οι τρόποι για την κινητοποίηση των εργαζομένων, με έμφαση στην ανάγκη δημιουργίας ενός δυναμικού και εμπνευσμένου εργασιακού περιβάλλοντος.

Τονίστηκε ότι παρέχοντας κίνητρα πέρα ​​από τη μισθοδοσία, όπως ευκαιρίες για επαγγελματική ανάπτυξη, αναγνώριση και εκπαίδευση μπορεί να ενισχυθεί η αφοσίωση των εργαζομένων. Συζητήθηκαν επίσης τρόποι με τους οποίους οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις μπορούν να προσφέρουν κίνητρα στους εργαζομένους τους χωρίς να αυξηθούν δραστικά οι λειτουργικοί τους φόρτοι, όπως μέσω προγραμμάτων ευεξίας και ευέλικτων ωραρίων εργασίας.

Η δημιουργία ενός δυναμικού εργασιακού περιβάλλοντος, η εσωτερική επικοινωνία και η ανάπτυξη ηγετικών ικανοτήτων μέσω Εκπαιδεύσεων αποτέλεσαν σημαντικά θέματα που συζητήθηκαν και δώθηκαν πρακτικές συμβουλές από την κ. Σκευοφύλακα για την υλοποίηση τους.

Δείτε όλη την συνέντευξη εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=i0vd5seaGpk&t=217s&ab_channel=MarketingConsultant


Η HATZI FILAX GROUP, Training, HR Consulting, Academy, η εταιρία της κ. Σκευοφύλακα Σοφίας και της κ. Χάτζη Σκευοφύλακα, έχει πολυετή εμπειρία σε Ελλάδα και εξωτερικό και εξειδικεύεται στην Διαχείριση και Ανάπτυξη του Προσωπικού των Επιχειρήσεων. Επίσης, η εταιρία έχει βραβευτεί με πολλά βραβεία για την μοναδικότητα και εξειδίκευση που παρέχει σε θέματα Εκπαίδευσης προσωπικού ειδικά Upskilling και Reskilling. Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα: www.hatzifila.com Η εκπομπή «Marketing in Practice and more», παραγωγή του ONE Channel που μετρά πάνω από 200 επεισόδια και μεταδίδεται από 2014 (αρχικά στο SBC TV και στη συνέχεια στο Attica TV), ασχολείται με την επιχειρηματικότητα και με τον κλάδο του μάρκετινγκ. Αντικείμενό της αποτελεί η παρουσίαση επιχειρηματικών εννοιών, παραδειγμάτων και προτάσεων ώστε να καταστήσει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις  ανταγωνιστικές στο ελληνικό αλλά και στο διεθνές γίγνεσθαι.  Στο «Marketing in Practice and more» παρουσιάζονται οι βασικές επιχειρηματικές αρχές, τα  εργαλεία και οι τεχνικές μάρκετινγκ που θα βοηθήσουν τη μικρομεσαία επιχείρηση να αναπτυχθεί μέσα από τα μάτια των ίδιων των επιχειρηματιών και των ανθρώπων της αγοράς. Χρηστικές συμβουλές, προτάσεις και απόψεις στη μικρή οθόνη, με αισιόδοξη προσέγγιση, τάση ανάπτυξης και κόντρα στις καθημερινές αρνητικές ειδήσεις.  Η εκπομπή επιμελείται και παρουσιάζεται τις 9 τελευταίες τηλεοπτικές σεζόν από τον πιστοποιημένο σύμβουλο μάρκετινγκ Θέμη Σαρανταένα, που εξειδικεύεται στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις (www.marketingconsultant.gr) με χορηγούς επικοινωνίας τα: Athens Voice, epixeiro.gr, startup.gr  & franchise.gr

Continue Reading

Συνεντεύξεις

Οι startup που “μαγνητίζουν” | Νίκη Μαρτιμιανάκη

Κυρία Μαρτιμιανάκη Νίκη, μπορείτε μας πείτε λίγα λόγια για τις σπουδές σας και την πορεία σας μέχρι τώρα;

Το 2015 έφυγα από την Ελλάδα, θέλοντας να αλλάξω την επαγγελματική μου πορεία, και να ακολουθήσω το κομμάτι της αθλητικής διατροφής λόγω της ενασχόλησης μου με τον αθλητισμό. Μετακόμισα και έμεινα για 6 χρόνια περίπου στο Ηνωμένο Βασίλειο. Εκεί ακολούθησα προπτυχιακές σπουδές διατροφολογίας. Ένας αθλητικός τραυματισμός όμως με οδήγησε στο κομμάτι της Διατροφικής Θεραπείας όπου και ακολούθησα μεταπτυχιακές σπουδές για 2,5 χρόνια. Το κομμάτι της Διατροφικής Θεραπείας με έκανε να δω την προσέγγιση της υγείας με τελείως διαφορετικό τρόπο αλλά και μου έδωσε απαντήσεις πάνω στα δικά μου θέματα υγείας με τα οποία ήμουν ήδη αντιμέτωπη όταν δεν μου έδινε κανείς άλλος απαντήσεις. Από τα 21 μου είχα πάρει την διάγνωση του συνδρόμου των Πολυκυστικών Ωοθηκών, στα 26 μετά τον τραυματισμό μου ήρθε η ινομυαλγία και στα 29 μου έτη η ενδομητρίωση. Η όλη πορεία των 20ς μου την πέρασα άρρωστη προσπαθώντας να δώσω απαντήσεις σε θέματα που κανείς δεν μου έδινε. Το 2020 με το που τέλειωσα τις μεταπτυχιακές μου σπουδές έστρεψα την προσοχή μου στο τομέα της γυναικείας υγείας με έμφαση στην εμμηνορρυσία και στις ορμονολογικές ενδοκρινικές διαταραχές επικεντρωμένη στο τομέα της ευεξίας. Δημιούργησα το We are Hormonal (https://www.wearehormona.gr/), όπου μιλάω για όλα τα θέματα γύρω από τον εμμηνορροΐκό κύκλο και την συνολική ευεξία, ενώ το 2021 συνδημιουργήσα την Εrtha αναλαμβάνοντας το κομμάτι της ανάπτυξης και έρευνας της εταιρείας. Στην Ertha παράγουμε λειτουργικά αφεψήματα με στόχο την υποστήριξη της γενικής ευεξίας του καταναλωτή. Δεν είμαστε μια απλή εταιρεία με βοτανικά αφεψήματα, αλλα τα μείγματα μας βασίζονται σε ειδικούς συνδυασμούς που εξυπηρετούν κάποιο συγκεκριμένο σκοπό.

Επιπλέον, τα τελευταία χρόνια μετεκπαιδεύομαι στο καρκίνο και στις ορμονολογικές διαταραχές, με σκοπό να επιτελέσω ένα δεύτερο μεταπτυχιακό πάνω στην γυναικεία υγεία στο προσεχές χρόνο.


Ποια η έμπνευση πίσω από αυτή την επαγγελματική δραστηριότητα;

Έμπνευση αποτέλεσε η δική μου προσωπική εμπειρία με το σύνδρομο των Πολυκυστικών Ωοθηκών και την ενδομητρίωση. Δημιούργησα το We Are Hormona για την ενημέρωση και την εκπαίδευση των ατόμων που εμμηνοραγούν με σκοπό την προσφορά προσβάσιμης γνώσης για την ενδυνάμωση τους και την βελτίωση της ορμονικής τους υγείας.
Τόσο και στην Ertha σκοπός της εταιρείας μας αποτελεί η εμπεριστατωμένη ενημέρωση του κοινού μας για το πως μπορούν να στηρίξουν ολιστικά τον οργανισμό τους μέσα από τη χρήση απλών συστατικών όπως τα βότανα, τα μπαχαρικά και το τσάι. Έτσι δημιουργήσαμε προσεκτικά μείγματα βοτάνων που απευθύνονται σε συγκεκριμένες ομάδες του πληθυσμού με συγκεκριμένες ανάγκες.

Είδαμε στην αγορά ένα τεράστιο κενό για την ορθή ενημέρωση του κοινού και την προσφορά εξειδικευμένων προΐόντων συνδυαστικά με τις τάσεις του εξωτερικού που ερχόταν σιγά σιγά στην χώρα μας, όπως την κάνναβη, το μάτσα, τα κρύα αφεψήματα σε φακελάκι χωρίς γλυκαντικά και συντηρητικά καθώς και τα βοτανικά μείγματα απευθυνόμενα αποκλειστικά στις γυναίκες για την υποστήριξη της κύησης και της εμμηνορυσίας.


Τι συμβουλές θα δίνατε σε άλλους επιχειρηματίες που θέλουν να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση;

Δεν είναι εύκολος ο δρόμος, και έχει πολλά σκαμπανεβάσματα. Το να κάνεις κάτι δικό σου σίγουρα είναι εξαιρετικά δύσκολο από το να βρεις τους κατάλληλους συνεργάτες, χρηματοδότηση, εγκαταστάσεις, το κοινό που θα σε στηρίξει και θα αγοράσει από εσένα και τις ιδέες σου καθώς και το να εξισορροπήσεις την προσωπική σου ζωή. Έρχεται σίγουρα με πολύ κούραση ειδικά τα πρώτα χρόνια, αρκετές θυσίες προσωπικές και μη, πολλά ψυχολογικά σκαμπανεβάσματα που απλά φτάνεις στα όρια σου στο να θέλεις να τα παραιτήσεις ενώ την επόμενη ημέρα μπορεί να νιώθεις ότι I made it.

Αυτό το οποίο θα συμβούλευα είναι συνέπεια και τεράστια υπομονή. Δε τα παρατάμε με τη πρώτη δυσκολία, την αντιμετωπίζουμε και μαθαίνουμε μέσα από αυτήν. Είναι σημαντικό να μην ακούμε το τι μας λέει ο καθένας στα πρώτα χρόνια που ξεκινάμε την επιχειρηματικότητα μας, ειδικά αν τα σχόλια τους είναι αρνητικά και οι ίδιοι δεν έχουν βρεθεί στην θέση μας.

Οι δυσκολίες είναι μέρος του παιχνιδιού και κανείς εκεί έξω δεν τα βρήκε όλα έτοιμα σε μια ευθεία γραμμή.


Ποια είναι η πολιτική σας ως προς την βιώσιμη παραγωγή και την κοινωνική ευθύνη;

Στην ertha από την αρχή της ίδρυσης της εταιρείας μας, είχαμε σκοπό να γίνουμε πιο βιώσιμοι κρατώντας την ποιότητα υψηλή όσον αφορά την επιλογή και διατήρηση των πρώτων υλών από την παραγωγή μέχρι το πως θα φτάσει στο καταναλωτή.

Σκοπός μας ήταν να αναδείξουμε την ελληνική παραγωγή με συστατικά τα οποία δεν είναι γνωστά προς το ελληνικό κοινό και να ανεβάσουμε την κατανάλωση βοτανικών αφεψημάτων σε μια χώρα που ο μεγαλύτερος ανταγωνιστής μας είναι ο καφές , ενώ οι εξαγωγές στα αφεψήματα παρά την υψηλή παραγωγή είναι εξαιρετικά μικρή.

Συσκευάζουμε όλα τα προΐόντα μας σε ανακυκλώσιμες χάρτινες συσκευασίες με λιγότερο έως καθόλου πλαστικό, δεν χρησιμοποιούμε πλαστικά στα φακελάκια μας, χρησιμοποιούμε ποσότητες τέτοιες που δεν γίνεται κατάχρηση του βοτάνου. Η συσκευασία μας μάλιστα έχει βραβευθεί τρεις φορές στην Ελλάδα και στο εξωτερικό και είναι κάτι που μας ξεχωρίζει. Τα συστατικά και τελικά μας προΐόντα είναι βιολογικά, τα επιλέγουμε από διαλεγμένους παραγωγούς με τους οποίους διατηρούμε στενή καλή σχέση, ενώ διαθέτουμε και πιστοποίηση ΙSO. Η παραγωγή μας είναι μικρή κάτι το οποίο ωφελεί την ποιότητα των προϊόντων μας.


Ποια είναι η φράση που σας δίνει κουράγιο και έμπνευση να συνεχίσετε όσα έχετε καταφέρει;

Οι δυσκολίες συμβαίνουν για να σου διδάξουν κάτι, και εσύ μέσα από αυτό πρέπει να μεγαλώσεις. Η συνέπεια είναι φίλος σου.


Ποιο είναι το όραμα και οι στόχοι της εταιρείας για το μέλλον;

Σκοπός μας είναι να μεγαλώσουμε την παραγωγική μονάδα της εταιρείας, έτσι ώστε να μπορέσουμε να ανταπεξέλθουμε στη ζήτηση ορισμένων κωδικών. Από εκεί μελετάμε το τι ζητάει ο κόσμος συνδυαστικά με τις τάσεις και επόμενος στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε νέους κωδικούς. Η αλήθεια είναι ότι οι γυναίκες είναι μεγάλος μέρος του αγοραστικού μας κοινού, και στοχεύουμε στο να ανταποκριθούμε στις εξειδικευμένες ανάγκες τους μέσα από νέα μείγματα.
Τα επόμενα χρόνια, θέλουμε να αυξήσουμε τις εξαγωγές και τις συνεργασίες με το εξωτερικό και ιδανικά Ελλάδα να μπούμε σε περισσότερες αλυσίδες σουπερμάρκετ. Εξωτερικό είμαστε ήδη σε 10 χώρες περίπου.
Eπιδιώκουμε να κάνουμε και συνεργασίες με μεγάλες εταιρείες του εξωτερικού όσον αφορά την υποστήριξη του wellness των εργαζομένων τους, μιας και τα αφεψήματα μας είναι κατά κόρον γνωστά στο καταναλωτικό κοινό για την υποστήριξη της πνευματικής τους υγείας.


Μαρτιμιανάκη Νίκη
BANT Registered Nutritional Therapist, Msc
Cofounder Ertha


Συνέντευξη από την ομάδα του BusinessWoman

Continue Reading

Συνεντεύξεις

Ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής προσκεκλημένος του Οργανισμού Περιφέρειας Τοσκάνης

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το εξαιρετικά ενδιαφέρον τριήμερο εργασίας του Ετρουσκικό-ΕλληνικούΣυμποσίου μεταξύ του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικήςμε τον αντίστοιχο τουριστικό οργανισμό Περιφέρειας της Τοσκάνης. Το 2ο στη σειρά συμπόσιο, πραγματοποιήθηκε στην Περιφέρεια της Τοσκάνης στις 13-16 Απριλίου όπου φιλοξενήθηκε η αποστολή από τη Χαλκιδική και στόχο έχει την ενίσχυση και εμβάθυνση των σχέσεων μέσω της ανταλλαγής και συνεργασίας μεταξύ της Περιφέρειας της Τοσκάνης, μέσω του οργανισμού Toscana Promozione Turistica, και του ΤουριστικούΟργανισμού Χαλκιδικής σε επίπεδο τουριστικής, πολιτισμικής και γαστρονομικής προβολής. Το ταξίδι εντάσσεται στο πλαίσιο της συμφωνίας τουριστικής συνεργασίας που υπέγραψαν η Toscana Promozione Turistica και ο ΤΟΧ κατά τη διάρκεια της Διεθνής τουριστικής έκθεσης BIT στο Μιλάνο 2023.

Κατά τη διάρκεια των 3 ημερών, η 8μελής αποστολή από την Χαλκιδική επισκέφτηκε το νέο μουσείο τρούφας των λόφων Σανμινιατέσι, σημαντικούς ετρούσκικους αρχαιολογικούς χώρους με κοινά χαρακτηριστικά της δικής μας ιστορίας, οινοποιεία που προσφέρουν ολοκληρωμένη εμπειρία καθώς και πρότυπες βιολογικές αγροδιατροφικές μονάδες ελιάς, ελαιόλαδου και τοπικών προϊόντων. 

Στην Ημερίδα που οργανώθηκε στο μουσείο Vetulonia της Τοσκάνης προς τιμήν της Χαλκιδικής σε συνεργασία με την Υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων του ΤΟΧ στην Ιταλική αγορά, κα. Ελένη Σαρικώστα, συμμετείχαν ο Εντεταλμένος Σύμβουλος Τουρισμού της Περιφέρειας Τοσκάνης, Mr. Leonardo Marras, ο Διευθυντής του Τουριστικού Οργανισμού Περιφέρειας Τοσκάνης, Mr. Francesco Tapinassi, η δήμαρχος του Castiglione della Pescaia, Mrs. Elena Nappi, η Αντιπεριφεριάρχης Χαλκιδικής, κα Κατερίνα Ζωγράφου, ο πρόεδρος του ΤΟΧ, κ. Γρηγόρης Τάσιος, ο Διευθυντής του του ΤΟΧ, κ. Γιώργος Μπρουτζάς καθώς και εκπρόσωποι φορέων της περιοχής.

Στο συμπόσιο παρουσιάστηκαν από τον Αν. Προϊστάμενο της Εφορείας Αρχαιοτήτων Χαλκιδικής και Αγίου Όρους, κ. Γιώργο Σκιαδαρέση και τον υπεύθυνο αρχαιολόγο των Αρχαίων Σταγείρων, κ. Κωνσταντίνο Παπαστάθη, οι επισκέψιμοι αρχαιολογικοί χώροι του Νομού Χαλκιδικής, η μοναδικότητα των μονών του Αγίου Όρους αλλά και οι ιστορικοί δεσμοί των 2 περιοχών. Από την πλευρά της Τοσκάνης, η διευθύντρια του MuVet, Mrs Simona Rafanelli, αναφέρθηκε στα κοινά χαρακτηριστικά και τις ιδιαιτερότητες των 2 περιοχών με έναν κοινό απολογισμό της πλούσιας αρχαιολογικής κληρονομιάς. Ακολούθησε γεύμα με ελληνο-τοσκάνικες σπεσιαλιτέ, με την Τοσκανή σεφ Mrs Federica Ritteri και την εξαιρετική παραδοσιακή μαγείρισσα, κα. Γιώτα Κουφαδάκη η οποία «μύησε» γευστικά τους καλεσμένους στην μοναδική Χαλκιδικιώτικη κουζίνα που βασίζεται στα υψηλής ποιότητας τοπικά προϊόντα. Ο ΤΟΧ ευχαριστεί ιδιαίτερα το Επιμελητήριο Χαλκιδικής καθώς και τις εταιρείες: Το Άριστον, ASTERIOS Olive Groves of Halkidiki και την Boulakis Honey & More για την ευγενική προσφορά των προϊόντων τους. 

Ξεχωριστό ενδιαφέρον είχε η ανταλλαγή καλών πρακτικών σε θέματα Marketing αγροτουριστικής και γαστρονομικής προβολής μέσω των επισκέψεων της αποστολής σε οινοποιεία και μικρές φάρμες. Κοινός στόχος των 2 οργανισμών, Χαλκιδικής και Τοσκάνης είναι να σφυρηλατηθούν ακόμη στενότεροι δεσμοί και συνέργειες, καθώς και τη δημιουργία ενός κοινού δικτύου προώθησης με βάση τα κοινά στοιχεία που χαρακτηρίζουν τα δύο περιοχές.

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

Παναγιώτα Μαθιουδάκη | Ανακαλύπτοντας την ομορφιά…

Η κυρία Παναγιώτα Μαθιουδάκη είναι απόφοιτη του τμήματος Αισθητικής και Κοσμητολογίας , του Τ.Ε.Ι. Αθήνας (νυν Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής). Στην πορεία της έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων και συνεδρίων στο τομέα της κοσμητολογίας και της αισθητικής , τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.


Κυρία Μαθιουδάκη μπορείτε να μας πείτε ποια η έμπνευση πίσω από αυτή την επαγγελματική δραστηριότητα; Τι σας έκανε να θέλετε να ακολουθήσετε αυτό τον δρόμο;

Η φροντίδα. Η φροντίδα και η περιποίηση του υγιούς δέρματος. Η επιστήμη μας αφορά ακριβώς αυτό.
Καθημερινά βιώνουμε έναν αγώνα δρόμου, με αντίπαλο τον χρόνο. Ο ρόλος της αισθητικού είναι να μας βοηθήσει με την φροντίδα της, να διατηρήσουμε την νεανικότητα και την σφριγηλότητα της επιδερμίδας μας. Για αυτό και η σχέση αισθητικού – πελάτισσας είναι πολύ δυνατή, είναι μία σχέση αμφίδρομης εμπιστοσύνης που σπάνια την συναντάς.


Ποια είναι η εξειδίκευση σας στον χώρο της κοσμητολογίας και ποια είναι η γνώμη σας για τη συνεχή εκπαίδευση και προσαρμογή σε νέες τάσεις στον κλάδο που δραστηριοποιείστε;

Αγαπάω πολύ το πρόσωπο. Είναι ο καθρέφτης μας, είναι το πρώτο πράγμα που θα δει κάποιος όταν μας συναντήσει, λέει την αλήθεια για εμάς. Προσπαθώ να παρακολουθώ όλες τις νέες τάσεις, νέα δραστικά συστατικά, νέα προϊόντα και τεχνολογίες. Κάθε χρόνο προσπαθώ να παρευρίσκομαι σε όλα τα σημαντικά διεθνή συνέδρια , ώστε να ανακαλύπτω από τους πρώτους τις καινοτομίες και το που οδηγούνται η αισθητική και η κοσμητολογία. Θεωρώ σημαντικό να μην μένεις πίσω, ειδικά σε μία επιστήμη που συνεχώς εξελίσσεται και τις τελευταίες δεκαετίες έχει κάνει άλματα προόδου.


Ποια είναι η φιλοσοφία πίσω από το κέντρο αισθητικής σας; Πώς διασφαλίζετε την ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχετε;

Η φιλοσοφία η δική μου και των συνεργατών μου βασίζεται στον συνδυασμό της καινοτομίας και της διαχρονικότητας. Θα επιλέξουμε το μοντέρνο αλλά δεν θα εγκαταλείψουμε το κλασικό, το δοκιμασμένο, το αποτελεσματικό. Για παράδειγμα, ο βαθύς καθαρισμός αποτελεί το Α και το Ω για τη σωστή περιποίηση του προσώπου. Παρά την εξέλιξη στην κοσμητολογία τα στάδια του παραμένουν ίδια. Η κύρια μας προτεραιότητα είναι η επιστημονική προσέγγιση στις υπηρεσίες που παρέχουμε. Επιλέγουμε προσεκτικά και με αυστηρά κριτήρια τις συνεργασίες μας. Χρησιμοποιούμε μόνο πιστοποιημένα και αξιόπιστα μηχανήματα και προϊόντα, με κλινικές μελέτες που αποδεικνύουν αυτό που υπόσχονται. Επιπλέον, διατηρούμε υψηλά πρότυπα υγιεινής και ασφάλειας σε όλες μας τις διαδικασίες..


Ούσα ειδικός, ποιες θα λέγατε ότι είναι οι τελευταίες και πιο ενδιαφέρουσες τάσεις της κοσμητολογίας;

Το νέο trend είναι τα εξωσώματα. Τα εξωσώματα είναι νανοκυστίδια που παράγονται από όλα τα ευκαρυωτικά κύτταρα. Χρησιμεύουν ως ένα φυσικό σύστημα επικοινωνίας μεταξύ των κυττάρων. Λειτουργούν ως αγγελιοφόροι, στέλνοντας σήματα στα κύτταρα και πυροδοτώντας την αναγέννηση των κουρασμένων και ανενεργών κυττάρων του δέρματος. Ολοένα και περισσότερα εργοστάσια παραγωγής καλλυντικών προσπαθούν να τα ενσωματώσουν στις φόρμουλές τους, αναπτύσσοντας νέες θεραπείες και σκευάσματα που βασίζονται στις ιδιότητες τους.


Μπορείτε να μοιραστείτε τυχόν επερχόμενα σχέδια ή πρωτοβουλίες που οραματίζεστε;

Πρόσφατα επενδύσαμε επιχειρηματικά στον κλάδο του φαρμακείου. Είναι μία διαχρονική , αλλά συνεχώς αναπτυσσόμενη αγορά. Με τους συνεργάτες μου και μία ομάδα επιστημόνων εργαζόμαστε στην ανάπτυξη μίας καινοτόμου σειράς δερμοκαλλυντικών χρησιμοποιώντας φιλικές προς το περιβάλλον συσκευασίες και ανανεώσιμα υλικά. Θα μου επιτρέψετε όμως, να σας πω περισσότερα για αυτό στο μέλλον.

Παναγιώτα Μαθιουδάκη,

Αισθητικός – Κοσμητολόγος, Επιχειρηματίας.

Ιδιοκτήτρια των Laserskin Solutions (www.laserskin.gr)


Συνέντευξη από την ομάδα του BusinessWoman

Continue Reading

Trending