Connect with us

Lifestyle

Hyundai Tucson – To SUV – πρότυπο για το 2022

Το Hyundai Tucson τέταρτης γενιάς αλλάζει τα δεδομένα στην κατηγορία των SUV με την πρωτοποριακή αισθητική αλλά και την καινοτόμο τεχνολογία του.

Δεκάδες βραβεύσεις με αποκορύφωμα τον τίτλο του «Αυτοκινήτου της χρονιάς 2022» για την Ελλάδα, πιστοποιούν με τον πιο εμφατικό τρόπο την αρτιότητα του νέου Hyundai Tucson. Το ολοκαίνουριο Hyundai Tucson αποτελεί το νέο πρότυπο των SUV. Εξηλεκτρισμένες εκδόσεις κινητήρων βενζίνης και diesel, υβριδικές και plug in υβριδικές, δίνουν την απάντηση σε κάθε ερώτημα και την ιδανική λύση σε κάθε δίλημμα.

Χωρίς να το συνδέει τίποτα με το παρελθόν, παρά μόνο η αποδεδειγμένη αξιοπιστία της μάρκας, το ολοκαίνουριο Hyundai Tucson έχει εξελιχθεί με κέντρο το σύγχρονο άνθρωπο και τις ανάγκες του.

Σε επίπεδο απόδοσης, το καινοτόμο σύστημα CVVD  ων κινητήρων SmartStream βενζίνης και diesel μεταβάλλει συνεχώς το βύθισμα αλλά και το χρονισμό των βαλβίδων, με αποτέλεσμα απαράμιλλη ισχύ και ροπή, σε συνδυασμό με κορυφαία ποιότητα λειτουργίας και αποδοτικότητα. Η ήπια υβριδική υποβοήθηση 48V έρχεται να βελτιώσει την εμπειρία οδήγησης και να μειώσει την κατανάλωση, ενώ η πλήρως υβριδική έκδοση είναι η πρώτη παγκοσμίως με συνδυασμό κινητήρα turbo και ηλεκτρικού. Τέλος, η plug-in υβριδική έκδοση του Tucson δίνει τη δυνατότητα της κίνησης αμιγώς ηλεκτρικά σε όλες τις αστικές μετακινήσεις, χωρίς το άγχος της αυτονομίας στο ταξίδι.

Στο νέο Hyundai Tucson με κινητήρες diesel η αποδιδόμενη ισχύς ξεκινά από τους 136 ίππους, ανεβαίνει στους 150 και 180 ίππους στις εκδόσεις με κινητήρες βενζίνης. Το πρωτοποριακό, πλήρως υβριδικό σύστημα κίνησης, παράγει συνδυαστική ισχύ 230 ίππων και ροπή 350Νm από κινητήρα 1.6 λίτρων, ενώ στην Plug-in Hybrid εκδοχή του η ιπποδύναμη ανεβαίνει στους 265 ίππους, με κατανάλωση 1,38 λίτρα/100 χλμ! 

Το πρωτοποριακό χειροκίνητο κιβώτιο iMT, με τον αυτόματο συμπλέκτη που επιτρέπει τη λειτουργία coasting εξασφαλίζει ένα επιπλέον όφελος οικονομίας, ενώ τα αυτόματα κιβώτια 7 και 6 σχέσεων τα επιπρόσθετα οφέλη της ευκολίας και της άνεσης. Τα προαιρετικά συστήματα έξυπνης τετρακίνησης HTRAC, σε συνδυασμό με τα προγράμματα Terain Mode Selector και την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση, συνθέτουν ένα σύνολο με απαράμιλλη ενεργητική ασφάλεια.

Τα προηγμένα συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης SmartSense προσφέρουν 18 λειτουργίες, στις οποίες περιλαμβάνονται από ευφυές Cruise Control που προσαρμόζει την ταχύτητα του αυτοκινήτου με βάση και τις πληροφορίες από το σύστημα πλοήγησης, έως ειδοποίηση για επερχόμενο όχημα την ώρα που κάποιος επιβάτης ανοίγει την πόρτα του. Για πρώτη φορά μάλιστα στην κατηγορία των C SUV, στους έξι αερόσακους για την προστασία των επιβατών, προστίθεται ένας έβδομος ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα.


Τη μοναδική εμπειρία στο νέο Hyundai Tucson απογειώνουν οι ψηφιακές τεχνολογίες, που προσφέρουν μοναδικές δυνατότητες σε οδηγό και επιβάτες. Ο πίνακας οργάνων με την οθόνη υψηλής ευκρίνειας των 10,25 ιντσών αλλάζει ανάλογα με το πρόγραμμα οδήγησης (Eco, Normal, Sport) που έχει επιλεγεί, ενώ προβάλλει κατά προτεραιότητα σημαντικά μηνύματα, εικόνες ή ειδοποιήσεις.


Το σύστημα πολυμέσων, με τη μεγάλη οθόνη 8 ή 10,25 ιντσών, ενσωματώνει κάθε πιθανή σύνδεση (Apple CarPlay και Android Auto, δυνατότητα ελέγχου δύο τηλεφώνων μέσω bluetooth, 4 θύρες USB) και επιπλέον, με την εφαρμογή BlueLink δίνει την ευχέρεια να επικοινωνεί ο οδηγός με το αυτοκίνητο μέσω κινητού και με φωνητικές εντολές, ώστε να γνωρίζει τη θέση του, να ενημερώνεται για βασικές λειτουργίες και ρυθμίσεις, ακόμα και να το μετακινεί σε πολύ στενούς χώρους στάθμευσης, στην έκδοση plug-in hybrid.


Για την απόλυτη άνεση των επιβατών, μια νέα τεχνολογία Multi Air Mode διαχέει ιδανικά τον αέρα από τους κλασικούς αλλά και κρυφούς αεραγωγούς περιμετρικά στο εσωτερικό, ενώ ο κλιματισμός τριών ζωνών σε συνδυασμό με τα αεριζόμενα και θερμαινόμενα καθίσματα προσφέρουν ιδανικές συνθήκες μετακίνησης.

Διαθέσιμο σε δεκάδες διαφορετικούς συνδυασμούς κινητήρων – εξοπλισμών στην ελληνική αγορά, το νέο Hyundai Tucson διατίθεται και με το επίπεδο εξοπλισμού N-Line, το οποίο προσθέτει δυναμισμό και σπορ στιλιστικά στοιχεία στο ήδη εντυπωσιακό αμάξωμα και εσωτερικό.

Με πέντε χρόνια εργοστασιακή εγγύηση χωρίς όριο χιλιομέτρων και τιμές που ξεκινούν από τις 28.090 ευρώ, το νέο Hyundai Tucson αποτελεί το πρότυπο των οικογενειακών SUV, σε κάθε επίπεδο. 

Continue Reading

Μόδα

Ολυμπιακοί Αγώνες Και Ολυμπιακή Μόδα

Οι Ολυμπιακοί Αγώνες είναι εδώ, και αποτελούν κατά κοινή ομολογία ένα από τα πιο σημαντικά αθλητικά γεγονότα παγκοσμίως. Οι Αγώνες δεν είναι μόνο μια γιορτή αθλητισμού, αλλά και ένα σημαντικό μέσο πολιτιστικής ανταλλαγής, καινοτομίας και δημιουργίας νέων τάσεων. Ένα τέτοιο γεγονός όπως είναι φυσιολογικό δεν γίνεται να αφήσει ανεπηρέαστη την μόδα. 

Η επιρροή τον Ολυμπιακών αγώνων στην παγκόσμια μόδα

Η μόδα δεν μένει αμέτοχη στην επίδραση των Ολυμπιακών Αγώνων. Κάθε διοργάνωση συνοδεύεται από νέες τάσεις και καινοτομίες στον χώρο της ένδυσης τόσο αθλητικής όσο και μη. Οι σχεδιαστές συνεργάζονται με αθλητικές ομάδες και χώρες προβάλλοντας την δουλεία τους μέσα από αυτούς. Επιπλέον οι Ολυμπιακοί Αγώνες προάγουν την ιδέα της ένδυσης ως μέσο έκφρασης της εθνικής και πολιτιστικής ταυτότητας.

Στις ακόλουθες φωτογραφίες έχουμε την αποτύπωση όλων των παραπάνω μέσα από την ματιά της φωτογράφου Thalias Zerfou. Το make up και τα μαλλιά έχει επιμεληθεί ο Vaggelis Kolokotronis. Art director και stylist του συγκεκριμένου project o Lazaros Orfanidis με styling assistant την Kelly Xatzidaki.

Τρεις καταξιωμένοι σχεδιαστές υψηλής ραπτικής ενώνουν τις δυνάμεις τους δημιουργώντας μοναδικές εικόνες με άρωμα Γαλλίας και έμπνευση την γαλλική σημαία. 

Η λευκή δημιουργία είναι του Christou Paraskeuopoulou και το brand ονομάζεται Christian P.

Η κόκκινη δημιουργία είναι του Giorgou Zeti και το brand έχει την ίδια ονομασία

Η μπλε ρουά δημιουργία είναι της Alkminis Trigonaki και το brand ονομάζεται Alkmini Fashion

Models : Alexia Traiko / Sophie Geotgoulia / Melina Giakou

Lazaros Orfanidis

Fashion Consultant, Visual Merchandiser

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Νέα Γεωργία Νέα Γενιά: Πρόγραμμα Trophy/Τροφή

Η DS Smith Hellas συμβάλλει στην ενίσχυση του μέλλοντος του αγροδιατροφικού τομέα
μέσω της υποστήριξης του προγράμματος Trophy/Τροφή του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα
Γενιά

Η DS Smith, κορυφαίος κατασκευαστής λύσεων βιώσιμης συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι
στην Ελλάδα, συνεισφέρει έμπρακτα στην αναβάθμιση του αγροδιατροφικού τομέα της χώρας
συμμαχώντας για δεύτερη συναπτή χρονιά με τον οργανισμό «Νέα Γεωργία Νέα Γενιά» για την
ενίσχυση του κλάδου, υποστηρίζοντας αυτήν τη φορά το πρόγραμμα Trophy/Τροφή. Πιο
συγκεκριμένα, η DS Smith Hellas θα στηρίξει τρία Μeet-up του προγράμματος με κύρια θεματική
τη «Μείωση της χρήσης πλαστικού στον κλάδο της αγροδιατροφής», τα οποία θα
πραγματοποιηθούν σε τρία πανεπιστήμια της χώρας.

Τι είναι όμως τo Trophy/Τροφή;

Το Trophy/Τροφή είναι ένα πρωτοποριακό εγχείρημα, το οποίο αναδεικνύει και επιβραβεύει
καινοτόμες επιχειρηματικές ιδέες και νεοφυείς επιχειρήσεις, που δραστηριοποιούνται στους τομείς
της αγροτεχνολογίας, της τεχνολογίας τροφίμων και των agrologistic, με προϊόντα και υπηρεσίες
που χρησιμοποιούν καινοτόμες τεχνολογίες, ακόμη και σε αρχικά στάδια ανάπτυξης (pre seed).
Μέχρι σήμερα, χάρη στο συγκεκριμένο πρόγραμμα, έχουν ήδη στηριχθεί 122 νεοφυείς επιχειρήσεις
από τον συγκεκριμένο τομέα.

Τα Μeet-up είναι αναπόσπαστο κομμάτι του Trophy/Τροφή. Εκεί, φοιτητές, startupper, νέοι
επιχειρηματίες και ερευνητές έρχονται σε επαφή με ερευνητικά ιδρύματα, επενδυτές, μέντορες και
εταιρείες και μαζί αναπτύσσουν νέες πρωτοποριακές ιδέες, στο πλαίσιο βιωματικών εργαστηρίων.
Για την DS Smith, η υιοθέτηση πρακτικών βιώσιμης ανάπτυξης και κυκλικής οικονομίας βρίσκεται
στον πυρήνα των δραστηριοτήτων της και ο μετασχηματισμός του αγροδιατροφικού κλάδου μπορεί
να πλαισιωθεί από καινοτόμες και φιλικές προς το περιβάλλον λύσεις συσκευασίας, που θα
αυξήσουν την προστιθέμενη αξία των τελικών προϊόντων. Σε αυτό το πλαίσιο η εταιρεία
υποστηρίζει στα τρία meet-up τη θεματική ενότητα με τίτλο: «Μείωση της χρήσης πλαστικού στον
κλάδο της αγροδιατροφής».

Ο κ. Γιώργος Φιλιππόγλου, DS Smith Managing Director για το cluster της Ελλάδας δήλωσε:
«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που για μία ακόμη χρονιά βρισκόμαστε στο πλευρό της Νέας
Γεωργίας Νέας Γενιάς, καθώς μέσα από αυτή τη συνεργασία έχουμε συνεισφέρει στην
ενδυνάμωση του αγροδιατροφικού τομέα, αναδεικνύοντας παράλληλα τον κομβικό ρόλο που
διαδραματίζει η συσκευασία από κυματοειδές χαρτόνι στην ενίσχυση της βιώσιμης ανάπτυξης της
χώρας».

Τα τρία Meet-up με τη στήριξη της DS Smith Hellas, είναι τα ακόλουθα :
-TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
– TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
– TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.

Η κα Έφη Λαζαρίδου, CEO του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά δήλωσε: «Τo Trophy/Τροφή
είναι μία ουσιαστική πρωτοβουλία που διασυνδέει την πανεπιστημιακή κοινότητα με τη βιομηχανία
και την αγορά στον κρίσιμο κλάδο της αγροδιατροφής. Κάθε χρόνο φέρνει εκατοντάδες φοιτητές και
ερευνητές σε επαφή με καινοτόμες επιχειρήσεις μέσα από τα Trophy/Τροφή meetup που
διεξάγονται σε πανεπιστήμια σε όλη την Ελλάδα και αποτελούν μία αποτελεσματική πλατφόρμα
ανταλλαγής επιχειρηματικών ιδεών και εμπειριών. Πάνω από 700 φοιτητές έχουν συμμετάσχει τα
τελευταία δύο χρόνια στα meetup του προγράμματος, εργάστηκαν στην ανάπτυξη καινοτόμων
λύσεων και ξεκίνησαν να σχεδιάσουν τα πρώτα τους επιχειρηματικά βήματα. Η DS Smith, μία
πρωτοπόρος εταιρεία στον κλάδο της συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι που επενδύει σε
βιώσιμες πρακτικές υποστηρίζει από την πλευρά της 3 meetup, εμπλουτίζοντας το περιεχόμενο
της πρωτοβουλίας Trophy/Τροφή».

Η DS Smith παγκοσμίως έχει έδρα το Λονδίνο και είναι μέλος του FTSE 100, ενώ
δραστηριοποιείται σε 34 χώρες απασχολώντας περίπου 30.000 άτομα με την ιστορία της να
ανάγεται στις επιχειρήσεις παραγωγής συσκευασιών από το 1940. Στην Ελλάδα, η εταιρεία έχει
παρουσία τα τελευταία 65 χρόνια με εργοστάσια στην Κόρινθο, τη Θεσσαλονίκη και την Κρήτη,
απασχολώντας συνολικά πάνω από 400 εργαζομένους. Η DS Smith Hellas υποστηρίζει έμπρακτα
την πρωτοβουλία του Trophy/Τροφή του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, με στόχο να
ενισχύσει την καινοτομία και τη βιωσιμότητα στο ελληνικό οικοσύστημα της αγροδιατροφής, με ένα
ουσιαστικό και αξιόπιστο εγχείρημα επιτάχυνσης της νεοφυούς επιχειρηματικότητας.
Το Trophy/Τροφή υλοποιεί με επιτυχία ο οργανισμός Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, μέσα
από την ιδρυτική δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ).

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Το 4o Taste Halkidiki Festival στα Νέα Μουδανιά!

Το Επιμελητήριο Χαλκιδικής ανακοινώνει τη διοργάνωση του 4ου Φεστιβάλ Γαστρονομίας Χαλκιδικής,TASTE HALKIDIKI, που θα πραγματοποιηθεί στην Προβλήτα Νέων Μουδανιών, σε συνεργασία με το Δήμο Νέας Προποντίδας. Η εκδήλωση αποτελεί μέρος των δράσεων TASTE HALKIDIKI, που στόχο έχουν την ανάδειξη του γαστρονομικού πλούτου της περιοχής και είναι μία πρωτοβουλία του προέδρου Γιάννη Κουφίδη και του Δ.Σ. του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής.

Στο 4o TASTE HALKIDIKI FESTIVAL τοπικοί παραγωγοί ελιάς, ελαιόλαδου, μελιού, τυροκομικών, αρτοποιημάτων, ζυμαρικών, κρασιών, μπίρας, αποσταγμάτων, από όλη τη Χαλκιδική, θα εκθέτουν τα προϊντα τους στους επισκέπτες, οι οποίοι θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για αυτά, να τα γευτούν, αλλά και τα προμηθευτούν. Στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο της μαγειρικής, σεφ από καταξιωμένα εστιατόρια της περιοχής θα μαγειρέψουν ζωντανά ιδιαίτερα πιάτα, τα οποία οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν, βασισμένα σε τοπικές συνταγές και αξιοποιώντας τα προϊόντα των εκθετών. Παρουσιαστής της εκδήλωσης θα είναι ο γνωστός δημοσιογράφος και παρουσιαστής Κωστής Ζαφειράκης, ο οποίος με το δικό του μοναδικό τρόπο θα παρουσιάσει τους παραγωγούς και τις ζωντανές μαγειρικές επιδείξεις. 

Όπως με κάθε ευκαιρία τονίζει ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής Γιάννης Κουφίδης, το TASTEHALKIDIKI αποτελεί θεσμό και αναδεικνύει την γαστρονομία της Χαλκιδικής, ως μια εναλλακτική μορφή τουρισμού. Μέσα από τις δράσεις του, προβάλλονται τα τοπικά προϊόντα και οι άνθρωποι πίσω από αυτά, αναδεικνύονται περιοχές τουριστικές και μη, αναβιώνουν ξεχασμένες συνταγές και έθιμα, επιμηκύνεται η τουριστική σεζόν, συνδέεται ο πρωτογενής τομέας και η μεταποίηση και τις υπηρεσίες του τουρισμού και τελικά, ενισχύεται η οικονομική ανάπτυξη του τόπου. Την υλοποίησή του προγράμματος έχει αναλάβει η εταιρεία Chef Stories, εταιρία Συμβούλων Marketing & Γαστρονομίας και Διοργάνωσης Γαστρονομικών εκδηλώσεων (www.chefstories.gr), που έχει εμπνευστεί όλο το concept, το branding, αλλά και τη διοργάνωση των δράσεων Taste Halkidiki.


Continue Reading

Trending