Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Mήνας φορολογικών δηλώσεων

Παρότι το Taxis εδώ και κάποιες εβδομάδες έχει θέσει σε λειτουργία τις ανάλογες εφαρμογές, ελάχιστες είναι οι φορολογικές δηλώσεις που έχουν σταλεί και εκκαθαριστεί. Πριν τρεις-τέσσερις μέρες και βάσει των στατιστικών δεδομένων της ΑΑΔΕ, μόλις μία στις πέντε δηλώσεις έχει σταλεί και εκκαθαριστεί.

Η μεγάλη πλειοψηφία των φορολογούμενων, συμπεριλαμβανομένου και των εταιριών και επιχειρήσεων γενικότερα, καθυστερεί επιμελώς θα λέγαμε την οριστική υποβολή της δήλωσης. Έστω κι αν γνωρίζουν ότι, -ούτως ή άλλως και ανεξαρτήτως ημερομηνίας αποστολής- η πρώτη δόση αποπληρωμής του φόρου είναι έως τις 31/7. Δείγμα ίσως κι αυτό μιας αρνητικότητας και κόπωσης που έχουν επιφέρει τα χρόνια της υπερφορολόγησης.

 

Η λογική δείχνει τρεις εβδομάδες παράταση

Αυτή τη στιγμή εργαζόμαστε βάσει της επίσημης καταληκτικής ημερομηνίας, της Δευτέρας 2/7 (έχουμε μετακύλιση κατά δύο ημέρες, καθώς η οριζόμενη βάσει νόμου καταληκτική ημερομηνία της 30η Ιουνίου συμπίπτει με Σαββατοκύριακο). Ήδη όμως, εικάζουμε ότι εκ των πραγμάτων θα χρειαστεί να δοθεί μια παράταση κατ’ ελάχιστον δύο έως και τρεις εβδομάδες.

Οδηγούμαστε σ’ αυτήν την πρόβλεψη εξαιτίας 1) της πολύ αργής -έως και τη στιγμή που γράφονται αυτές οι αράδες- ροής και 2) των ριζικών μεταβολών στο έντυπο Ε3, που αφορά βέβαια μόνο τις επιχειρήσεις.

 

Τι ισχύει για τα μέλη εταιριών με απλογραφικά

Βάσει του Κώδικα Φορολογίας Εισοδήματος, οι υπόχρεοι που είναι μέλη νομικών προσώπων που τηρούν απλογραφικά βιβλία, έχουν ως καταληκτική ημερομηνία τη 15η Ιουλίου. Σε αντίθεση μάλιστα με τους υπόλοιπους φορολογούμενους που θα έχουν τρεις διμηνιαίες δόσεις (7ο, 9ο και 11ο), στα μέλη των παραπάνω νομικών προσώπων θα βεβαιωθεί ο φόρος με αποπληρωμή σε δύο δόσεις (έως τέλη 8ου και 10ου του τρέχοντος έτους).

 

Απλοποιημένη διαδικασία με αρκετές όμως παγίδες

Μια σειρά από κωδικούς στο Ε1 είναι ήδη προσυμπληρωμένοι, καθιστώντας τη διαδικασία σαφώς ιδιαίτερα απλοποιημένη. Για να ενταχθούν πάντως αυτά τα στοιχεία στο έντυπο, έχει προηγηθεί η αντίστοιχη διεργασία και αποστολή των αριθμητικών δεδομένων από τα λογιστήρια των επιχειρήσεων, τα ασφαλιστικά ταμεία, το ευρύτερο Δημόσιο, αλλά και τα πιστωτικά ιδρύματα.

 

Η προσυμπλήρωση αρκετών κωδικών, είναι δεδομένο ότι επιταχύνει την οριστικοποίηση της δήλωσης. Σε κάθε περίπτωση όμως, δεν εξουδετερώνει τις παγίδες, τις επικίνδυνες ζώνες της δήλωσης που μπορεί να οδηγήσουν σε χρεωστικές εκκαθαρίσεις με υψηλά ποσά.

 

Το αμέσως προσεχές διάστημα λοιπόν θα εξετάσουμε συνοπτικά κάποια θέματα που αφορούν κυρίως τα τεκμήρια διαβίωσης, την κάλυψη των πιθανών διαφορών που ενδέχεται να προκύψουν, αλλά και πώς μπορεί κάποιος να αντιμετωπίσει ειδικές περιπτώσεις όπως εκκρεμή, ανείσπρακτα ενοίκια. Πλέον κάποιων γενικών αναφορών στη φορολογική νομοθεσία, με τις ισχύουσες κλίμακες, αλλά και διάφορες επισημάνσεις που χρήζουν ιδιαίτερης προσοχής.

 

του Παναγιώτη Απ. Τσένου *

*  Ο Παναγιώτης Τσένος είναι φοροτεχνικός σύμβουλος επιχειρήσεων και συγγραφέας φορολογικών και οικονομικών μελετών

Επιχειρηματικότητα

Στήριξη των γυναικών στο Επιχερείν!

Εγκαίνια 1ου Κέντρου Γυναικείας Επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα

Μία πρωτοβουλία του Γιώργου Πατούλη για τη στήριξη των γυναικών στο Επιχερείν, που ξεκινά από το Δήμο Αμαρουσίου

Πέμπτη 23  Μαΐου 2019, ώρα 17:00, Λεωφόρος Κηφισίας 108 Μαρούσι

 

Ο Δήμαρχος Αμαρουσίου και Πρόεδρος της ΚΕΔΕ Γιώργος Πατούλης εγκαινιάζει στο Μαρούσι, το 1ο Κέντρο Γυναικείας Επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα, τον  πρώτο πλέον σταθμό, που κάνει πράξη τα αποτελέσματα της Πανελλήνιας Διαβούλευσης για τη στήριξη της γυναικείας επιχειρηματικότητας στη χώρα μας.

Τα εγκαίνια θα πραγματοποιηθούν την Πέμπτη 23 Μαΐου 2019 και ώρα 17:00, Λεωφόρο Κηφισίας 108-Μαρούσι, όπου εκπρόσωποι φορέων και οργανισμών θα βρίσκονται εκεί για να στηρίξουν τη δράση.

Στο μήνυμά του ο κ. Γιώργος Πατούλης σημειώνει:
«Στο Μαρούσι ήμασταν, όταν δεσμευτήκαμε παρουσία όλων των φορέων γυναικείας επιχειρηματικότητας. Στο Μαρούσι θα βρεθούμε και τώρα, κάνοντας πράξη όλα όσα εσείς προτείνατε. Όλοι μαζί αναδείξαμε λύσεις και προτάσεις, μέσω των οποίων η Τοπική Αυτοδιοίκηση μπορεί να υποστηρίξει τις γυναίκες στο Επιχειρείν.»    

Στο πλαίσιο της δράσης, στο Δήμο Αμαρουσίου θα λειτουργήσει Help Desk που θα παρέχει υπηρεσίες για γυναίκες που επιθυμούν να επιχειρήσουν ή επιχειρούν ήδη, όπως συμβουλευτικής, καθοδήγησης, ανάπτυξης, προώθησης, εκπαίδευσης, χρηματοδότησης και networking, σε συνεργασία με την ΑμΚΕ ΙΑΣΙΣ.     

Όπως δηλώνει ο κ. Νίκος Μπαλτάς, Προέδρος της ΑμΚΕ ΙΑΣΙΣ: ‘Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που ο φορέας επεκτείνει τις δράσεις του και στο Δ. Αμαρουσίου ενώ παράλληλα θα θέλαμε να εκφράσουμε τις θερμές μας ευχαριστίες στο Δ. Αμαρουσίου και στον κ. Γιώργο Πατούλη για την εμπιστοσύνη που μας έδειξε στην επιλογή του να υλοποιήσουμε τις δράσεις και τη λειτουργία του πρώτου Κέντρου Γυναικείας Επιχειρηματικότητας’     

Περισσότερες πληροφορίες: Υπεύθυνη Έργου Δρ. Αναστασία Ψωμιάδη, τηλ. επικοινωνίας: 6937080216.  

Η Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία ΙΑΣΙΣ ιδρύθηκε το 2005. Από το 2005 έως σήμερα στο επίκεντρο της Α.μ.Κ.Ε. ΙΑΣΙΣ βρίσκεται ο άνθρωπος. Βασικοί στόχοι του φορέα αποτελούν η παροχή ψυχοκοινωνικής στήριξης,  η καταπολέμηση του κοινωνικού αποκλεισμού των ευπαθών ομάδων του πληθυσμού, η παροχή ψυχολογικών και συμβουλευτικών υπηρεσιών, η δημιουργία ίσων ευκαιριών και νέων προοπτικών για τις ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού.

Ο συνολικός αριθμός ωφελούμενων του φορέα υπολογίζεται από το 2006 έως σήμερα σε 357.514 άτομα.

Η Πανελλήνια Διαβούλευση με θέμα «Πώς η Τοπική Αυτοδιοίκηση θα Υποστηρίξει τις Γυναίκες στο Επιχειρείν» τελεί υπό την αιγίδα της ΚΕΔΕ και του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης, και αποτελεί μία πρωτοβουλία του Προέδρου της ΚΕΔΕ κου Γιώργου Πατούλη. Για πρώτη φορά συμπράττει η Τοπική Αυτοδιοίκηση με τους Πανελλήνιους Φορείς της Γυναικείας Επιχειρηματικότητας αλλά και με κάθε φορέα και μονάδα για την προώθηση της γυναίκας στο επιχειρείν, προτείνοντας συγκεκριμένες λύσεις και υλοποιώντας προγράμματα ανάλογα με τις ανάγκες και τη φυσιογνωμία των τοπικών κοινωνιών.

Την πανελλήνια διαβούλευση συντονίζει η εταιρεία APSON CSR

Social media partner είναι το www.coverstory.gr

Media partner είναι το www.epixeiro.gr

Communication partner είναι η Action Global Communications

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Θέση Εργασίας – Βοηθός Λογιστή

Career In Progress (www.careerinprogress.gr) είναι μια εταιρεία παροχής Συμβουλευτικών Υπηρεσιών στους τομείς της Αναζήτησης Εργασίας, του Επαγγελματικού Προσανατολισμού και της Ανάπτυξης Επιχειρηματικής Ιδέας.

Για λογαριασμό Συνεργάτη της, Ομίλου Επιχειρήσεων στην Αθήνα με δραστηριότητα στην παροχή Νομικών και Οικονομικών Υπηρεσιών καθώς και Υπηρεσιών Επικοινωνίας, ζητά να καλύψει τη θέση:

Βοηθού Λογιστή

Κύρια καθήκοντα:

  • Καταχωρήσεις εγγραφών γενικής λογιστικής
  • Συμφωνίες ταμείου και τραπεζικών λογαριασμών
  • Υπολογισμός μισθοδοσίας σε μηνιαία βάση
  • Αρχειοθέτηση Λογιστηρίου


Αναζητούμε έναν/μια Επαγγελματία με υψηλό αίσθημα υπευθυνότητας και:

  • Πτυχίο Α.Ε.Ι. / Τ.Ε.Ι. Λογιστικής κατεύθυνσης
  • Τουλάχιστον 3 έτη προϋπηρεσία σε λογιστικές εργασίες για λογαριασμό εταιριών παροχής υπηρεσιών
  • Γνώση λογισμικών προγραμμάτων Epsilon Net (Μισθοδοσία) & Unisoft (Κεφάλαιο)
  • Άριστη γνώση Η/Υ
  • Διάθεση για συνεχή μάθηση και άριστες ικανότητες επικοινωνίας και συνεργασίας


Τι προφέρει η εταιρία:

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
  • Πραγματικές προοπτικές εξέλιξης σε έναν δυναμικό Όμιλο Ανωνύμων Εταιριών με την δυνατότητα υλοποίησης πλήθους λογιστικών εργασιών σε διαφορετικά αντικείμενα

Αποστολή βιογραφικού σημειώματος στο [email protected] με την ένδειξη
(Βοηθός_Λογιστή).

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Θέση εργασίας – Call Center Supervisor

Career In Progress (www.careerinprogress.gr) είναι μια εταιρεία παροχής Συμβουλευτικών Υπηρεσιών στους τομείς της Αναζήτησης Εργασίας, του Επαγγελματικού Προσανατολισμού και της Ανάπτυξης Επιχειρηματικής Ιδέας.

Για λογαριασμό Συνεργάτη της, του 1ου παρόχου ολοκληρωμένης ενέργειας στην Ελλάδα με προϊόντα φυσικού αερίου & ηλεκτρισμού, ζητά να καλύψει τη θέση:

 

Call Center Supervisor

Περιγραφή θέσης:

Ο κατάλληλος υποψήφιος θα αναλάβει τους παρακάτω ρόλους: υποψήφιος θα αναλάβει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  • Να συμμετέχει στην διαμόρφωση των στόχων για άτομα και ομάδες
  • Να παρακολουθεί ενεργά την καθημερινή ροή των εργασιών, να διασφαλίζει και να βελτιστοποιεί τις διαδικασίες.
  • Να οργανώνει, καθοδηγεί, αξιολογεί και να κινητοποιεί την Ομάδα του, υποστηρίζοντας νέους εργαζόμενους
  • Να προετοιμάζει και να συντάσσει εκθέσεις αναφοράς (Reports) με βάση τα KPI’s   

 

Αναζητούμε έναν/μια Επαγγελματία με υψηλό αίσθημα υπευθυνότητας και:

  • 3+ έτη εμπειρία σε αντίστοιχη θέση Supervisor
  • Εμπειρία σε θέση Call Center Αgent
  • Γνώση Η/Υ και Συστημάτων Dialer
  • Άριστες επικοινωνιακές και διαπραγματευτικές ικανότητες
  • Ικανότητα καθοδήγησης και παρακίνησης ομάδας
  • Ικανότητα διαχείρισης και επίλυσης προβλημάτων

Τι προφέρει η εταιρία:

  • Ανταγωνιστικός σταθερός μηνιαίος μισθός
  • Σημαντικό bonus παραγωγικότητας
  • Συνεχή υποστήριξη και εκπαίδευση σε μια από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις του κλάδου

Αν πιστεύεις πως τα παραπάνω σε καλύπτουν, μπορείς να μας στείλεις το Βιογραφικό σου στο [email protected] με την ένδειξη (Call_Center_Supervisor)

Continue Reading

Trending