Connect with us

Αυτοκίνητο

Mazda MX-5 Roadster 1.5 Skyactiv-G132: “Αέναη γοητεία”

Για περισσότερα από 30 χρόνια, το Mazda MX-5 αποτελεί το πρότυπο της κατηγορίας των roadster, χάρη στα μοναδικά του χαρακτηριστικά και στον προσιτό του χαρακτήρα.

Το θρυλικό Mazda MX-5 επέστρεψε στη χώρα μας και γέμισε ένα μεγάλο κενό στην κατηγορία των προσιτών roadster αυτοκινήτων. Ελαφρύ, ευέλικτο, αποτελεί την πιο συναρπαστική έκφραση του Jinba Ittai, της κατασκευαστικής λογικής της Mazda που σημαίνει ότι οδηγός και αυτοκίνητο γίνονται ένα. Το μικρό roadster με μήκος μόλις 3,915 μέτρα κινείται σαν να είναι προέκταση των χεριών του οδηγού, με απόλυτη ακρίβεια ώστε να προσφέρει το μέγιστο στην απόλαυση της οδήγησης.

Όπως και κάθε γενιά του Mazda MX-5, έτσι και η τελευταία έχει εξαιρετικές αναλογίες, χάρη στη σχεδιαστική φιλοσοφία “Kodo” της ιαπωνικής εταιρείας. Το μικρό roadster μεταδίδει την αίσθηση της κίνησης ακόμα και σταματημένο, πιστό κάθε στιγμή στην λογική της μέγιστης ευχαρίστησης κατά την οδήγησης.

Αξίζει να σημειώσουμε ότι την περασμένη χρονιά το μοντέλο δέχτηκε μια σημαντική αναβάθμιση και πλέον όλες οι εκδόσεις πλέον διαθέτουν στο βασικό εξοπλισμό τους το Apple Carplay / Android Auto, σημαντική προσθήκη για να παραμένει ο οδηγός συνέχεια συνδεδεμένος ακόμα και όταν έχει τα χέρια στο τιμόνι και τα μάτια στο δρόμο. Μία άλλη σημαντική λεπτομέρεια είναι ότι σε όλες τις εκδόσεις προστίθεται νέα ασημένια ραφή στα καθίσματα, στο λεβιέ ταχυτήτων, στη χούφτα, στο τιμόνι και στις εσωτερικές επενδύσεις των θυρών.

Με το μικρότερο κινητήρα της γκάμας, τον 1.5 Skyactiv-G132 η ισχύς των 132 ίππων και η ροπή των 152 Nm μπορεί να μην φαίνονται μεγέθη ικανά για σπορ επιδόσεις σε πρώτη ανάγνωση. Ωστόσο, το εξαιρετικά χαμηλό βάρος του MX-5, που οριακά ξεπερνά τα 1.000 κιλά με τον οδηγό, δίνει την απάντηση. Τα νούμερα είναι αποκαλυπτικά. Ο μικρότερος κινητήρας είναι ικανός να επιταχύνει το μοντέλο από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 8,3 δλ. ενώ η μέγιστη ταχύτητα φτάνει στα 204 χλμ./ώρα.

Ένα κοφτερό σύστημα διεύθυνσης, ένας ακριβέστατος επιλογέας των έξι σχέσεων του χειροκίνητου κιβωτίου και οι άριστα ρυθμισμένες αναρτήσεις με πολλαπλούς συνδέσμους για τους πίσω τροχούς, συνθέτουν μαζί με το χαμηλό βάρος και την κατανομή του σε ποσοστό 50:50 στον εμπρός και πίσω άξονα, ένα αυτοκίνητο στο οποίο άπαξ και μπεις, δύσκολα βγαίνεις. Ο οδηγός, αν δεν ξεπερνά σε ύψος τα 1.90 μέτρα, «κουμπώνει» άψογα στη χαμηλή θέση οδήγησης και η διασκέδαση ξεκινά.

Το MX-5 αποτελεί ένα σπάνιο ελιξήριο ψυχαγωγίας. Γίνεται πράγματι προέκταση του οδηγού, το νιώθεις και αποκτάς τη βεβαιότητα ότι μπορείς να το πιέσεις ακόμα και πέρα από το όριο με απόλυτο έλεγχο.

Η πίσω κίνηση αποτελεί ένα ακόμα συν, για όσους δεν φοβούνται να παίξουν με την υπερστροφή απενεργοποιώντας φυσικά το σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης. Με όλα τα συστήματα on φυσικά, το αυτοκίνητο παραμένει σταθερό και απόλυτα ουδέτερο σε όλες τις συνθήκες.

Εδώ αξίζει να σημειώσουμε ότι το MX-5 περιλαμβάνει το πακέτο συστημάτων ασφαλείας i-Activsense με προειδοποίηση απόσπασης προσοχής του οδηγού (DAA -Driver Attention Alert ), εμπρός αλλά και οπίσθια υποβοήθηση πέδησης στην πόλη ( FSCBS- Front Smart City Brake Support SCBS), αναγνώριση οδικής σήμανσης (TSR- Traffic Sign Recognition) και κάμερα οπισθοπορείας

Με τιμές που ξεκινούν από 26.717, το νέο Mazda MX-5 αποτελεί μια μοναδική πρόταση, ένα ελιξήριο νεότητας χωρίς ημερομηνία λήξης.

Τα μοντέλα Sport Tech και GT Sport Tech διαθέτουν τα πιο πρόσφατα χαρακτηριστικά ασφαλείας i-ACTIVSENSE, όπως την Έξυπνη υποβοήθηση πέδησης στην πόλη και μια κάμερα οπισθοπορείας, για να σας διατηρούν ασφαλείς σε κάθε ταξίδι και να σας βοηθούν να επικεντρώνεστε σε αυτό που έχει πραγματικά αξία: τη χαρά της οδήγησης. Επίσης, διαθέτουν το Σύστημα ειδοποίησης για παρέκκλιση από τη λωρίδα κυκλοφορίας, το Σύστημα ελέγχου νεκρών σημείων και το Σύστημα ειδοποίησης κατά την οπισθοπορεία για συναρπαστική οδήγηση με επιπλέον ασφάλεια.Τα μοντέλα Sport Tech και GT Sport Tech διαθέτουν τα πιο πρόσφατα χαρακτηριστικά ασφαλείας i-ACTIVSENSE, όπως τη

Continue Reading

Αυτοκίνητο

Παρουσίαση τα ολοκαίνουργια ASX και COLT

Ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη, αποκλειστικός εισαγωγέας και διανομέας της Mitsubishi Motors στην Ελλάδα από το 1963, πραγματοποίησε με μεγάλη επιτυχία, στον υπέροχο χώρο του The Ellinikon Experience Centre, την παρουσίαση των ολοκαίνουργιων ASX και Colt στο ελληνικό κοινό με τη συμμετοχή όλων των δημοσιογράφων που καταπιάνονται με την αυτοκίνηση και την κινητικότητα στην Ελλάδα. Οι δημοσιογράφοι είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν οδηγικά τις δυνατότητες των νέων μοντέλων σε μία βροχερή διαδρομή δίπλα στη θάλασσα, φτάνοντας μέχρι το Σούνιο.

H έλευση της νέας γενιάς ASX και του ολοκαίνουργιου Colt στην ευρωπαϊκή αγορά σηματοδοτούν μία συναρπαστική στιγμή για τη Mitsubishi Motors καθώς έρχονται να εμπλουτίσουν την ευρωπαϊκή γκάμα της μάρκας η οποία εκτός από αυτά τα δύο νέα μοντέλα, αποτελείται και από το Space Star και το Eclipse Cross PHEV ενώ για το 2024, αναμένεται η παρουσίαση ενός ακόμη SUV που θα είναι η ναυαρχίδα της μάρκας.

  • Το ολοκαίνουργιο COLT, το οποίο είναι σχεδιασμένο για να κατακτήσει την πόλη, κάνει το ντεμπούτο του σε μία πολύ σημαντική χρονιά για τη Mitsubishi Motors η οποία επιστρέφει στην καρδιά της κατηγορίας Β στην Ευρώπη. Βασιζόμενο στη βαριά κληρονομιά του και έχοντας πουλήσει πάνω από 1,2 εκατομμύρια αυτοκίνητα σε έξι γενιές από το 1978 που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην Ευρώπη, προσφέρει την τέλεια ισορροπία μεταξύ επιδόσεων και αποδοτικότητας καθώς και μία προηγμένη, εξηλεκτρισμένη υβριδική επιλογή (HEV). Επιπλέον, διαθέτει Προηγμένα Συστήματα Υποβοήθησης Οδηγού που αναβαθμίζουν τα επίπεδα ασφάλειας, άνεσης και οδηγικής απόλαυσης.
  • Η νέα γενιά ASX τοποθετείται στην καρδιά της B-SUV κατηγορίας με τις υψηλότερες πωλήσεις και τη μεγαλύτερη ανάπτυξη στην αγορά. Αναπτύχθηκε ειδικά για την Γηραιά Ήπειρο και παραλαμβάνει τη σκυτάλη από την προηγούμενη εξαιρετικά επιτυχημένη γενιά ASX, η οποία πούλησε σχεδόν 380.000 αυτοκίνητα στην Ευρώπη. Είναι διαθέσιμο με συμβατικούς κινητήρες βενζίνης, mild-hybrid, full hybrid και Plug in Hybrid που του εξασφαλίζουν αποδοτικότητα και επιδόσεις ενώ παράλληλα φέρνει προηγμένες τεχνολογίες και δυνατότητες εξατομίκευσης συνδυάζοντας το εκλεπτυσμένο στυλ και αναβαθμίζοντας τα επίπεδα άνεσης.

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης η Μαρία Ξυτάκη, Corporate Affairs and Communications Manager, καλωσόρισε τους καλεσμένους και μίλησε για τη στρατηγική βιωσιμότητας της Honda και του Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη. Εν συνεχεία, ο Κωνσταντίνος Στέφας, Marketing Supervisor Honda Cars & Mitsubishi Motors πραγματοποίησε μία εις βάθος προϊοντική παρουσίαση των νέων μοντέλων ενώ παράλληλα έκανε μία ανάλυση της ελληνικής αγοράς του αυτοκινήτου. Τέλος, ο Γιώργος Ξυνταράκης, Business Unit Director Mobility & Leasing της Kinsen-Europcar Greece, παρουσίασε τους εναλλακτικούς τρόπους απόκτησης μέσω leasing των νέων μοντέλων της Mitsubishi Motors που προσφέρει η Saracakis Leasing.

Όλη η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε με γνώμονα την προστασία του περιβάλλοντος μέσω της ελαχιστοποίησης των παραγόμενων απορριμμάτων καθώς εφαρμόστηκαν zero waste πρακτικές.
Επιπλέον, με την ολοκλήρωση του γεύματος και με σκοπό την καταπολέμηση της σπατάλης φαγητού, όσες μερίδες δεν καταναλώθηκαν, διατέθηκαν μέσω της ΜΚΟ «Μπορούμε – Καμία Μερίδα Φαγητού Χαμένη» στη Φιλανθρωπική οργάνωση «Φαγητό για Ζωή» η οποία βοηθά καθημερινά 135 οικογένειες.

Continue Reading

Αυτοκίνητο

Test drive : Ford Mustang Mach-E GT

Η επιτομή του σπορ SUV

Η πιο δυνατή έκδοση στη γκάμα των ηλεκτρικών Mustang είναι ένα εντυπωσιακό sport SUV, το οποίο συνδυάζει κορυφαίες επιδόσεις με άνεση και πρακτικότητα.

Μπορεί ένα αμάξωμα με χαρακτηριστικά SUV ή έστω crossover να φέρει το βαρύ όνομα του πιο εμβληματικού sport coupe αυτοκινήτου; Σίγουρα ναι, όπως θα δούμε στη συνέχεια, ακόμα και αισθητικά.

Οι σχεδιαστές της Mach-E έχουν διατηρήσει τα γνωστά στοιχεία ταυτότητας της οικογένειας Mustang, όπως το μακρύ και δυναμικό καπό, τη σχεδίαση των ώμων του αμαξώματος, τους επιθετικούς προβολείς και, το σήμα κατατεθέν, τα πίσω φώτα με τα τρία ανεξάρτητα στοιχεία. Με ένα πολύ έξυπνο τέχνασμα τονίζουν την κουπέ σχεδίαση, καθώς στο πίσω μέρος της οροφής ένα μικρότερης ακτίνας τόξο είναι βαμμένο στο χρώμα του αμαξώματος, ενώ το πάνω μέρος είναι μαύρο. Το αποτέλεσμα δείχνει την οροφή χαμηλότερη από ότι είναι στην πραγματικότητα και ταυτόχρονα εξασφαλίζει χώρο για τα κεφάλια των επιβατών.

Στο εσωτερικό συνεχίζεται η ίδια φιλοσοφία. Το ταμπλό αποτελείται από δύο επίπεδα, που παραπέμπουν στο γνώριμο εσωτερικό των Mustang, αλλά με μια τεράστια οθόνη αφής 15,5 ιντσών, με κατακόρυφο προσανατολισμό, στο κέντρο του. Υπάρχει άλλη μία, μικρότερη, οθόνη 10 ιντσων μπροστά από τον οδηγό, που του δίνει όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται.

Πέντε ενήλικες θα βολευτούν με μεγάλη άνεση. Τόσο εμπρός όσο και πίσω υπάρχει άπλετος χώρος για τα πόδια και τα κεφάλια τους. Το επίπεδο πάτωμα κάνει τη ζωή τους πολύ πιο εύκολη ενώ ειδικά οι πίσω κάθονται πολύ άνετα καθώς το πάτωμα δεν είναι πολύ υπερυψωμένο και τα πόδια τους έχουν πολύ φυσιολογικές γωνίες.

Για τις αποσκευές τους, ο χώρος πίσω από τα καθίσματα είναι 402 λίτρα, τιμή που δεν εντυπωσιάζει, αλλά το γεγονός ότι δεν υπάρχει κινητήρας εσωτερικής καύσης δίνει άλλα 82 λίτρα στο εμπρός μέρος, στο frunk (αμερικανική σύντμηση του front trunk), κάτι που ανεβάζει σαφώς το επίπεδο πρακτικότητας.

Για την κίνηση του αυτοκινήτου φροντίζουν δύο ηλεκτρικά μοτέρ, ένα σε κάθε άξονα, και μια μεγάλη μπαταρία 91 kWh (ωφέλιμες 88 kWh). Η μεγάλη διαφορά όμως είναι η συνδυαστική απόδοση των ηλεκτροκινητήρων. Αυτή είναι 358 kW, που σε πιο οικείους όρους μεταφράζεται σε 487 ίππους, και 860 Nm ροπής. Τι σημαίνουν αυτά τα νούμερα αντικατοπτρίζεται εν μέρει στις επιδόσεις 3,7 δευτερόλεπτα για το 0-100 χλμώρα και 200 χλμώρα μέγιστης (περιορισμένης) ταχύτητας.

Στο δρόμο, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τέσσερα διαφορετικά προφίλ οδήγησης, τα Whisper, Active, Untamed και Untamed Plus. Το Whisper κάνει το τιμόνι ελαφρύτερο και την απόκριση του γκαζιού πιο ήπια. Το Active συνδυάζει την αθόρυβη λειτουργία με τις επιδόσεις και το Untamed απελευθερώνει όλες τις δυνατότητες της Mustang Mach-E ενισχύοντας την αίσθηση του τιμονιού και την απόκριση του γκαζιού.

To Untamed Plus ενεργοποιείται εφόσον ικανοποιούνται συγκεκριμένες παραμέτροι. Σε αυτό το πρόγραμμα, γίνονται πιο άμεσο το σύστημα διεύθυνσης και η απόκριση του γκαζιού, σφίγγει η ανάρτηση και ενισχύεται ο τεχνητός εσωτερικός ήχος του προγράμματος Untamed. Παράλληλα, ρυθμίζει το σύστημα κίνησης ώστε να προσφέρει σταθερότητα όσον αφορά την παροχή ισχύος και ροπής σε διαδοχικούς γύρους σε μία πίστα. Το προφίλ αυτό ρυθμίζει επίσης και τα συστήματα ελέγχου πρόσφυσης και ευστάθειας για ελάχιστη παρέμβασή τους κατά την οδήγηση σε πίστα.

Στις καθημερινές συνθήκες η Mustang Mach-E GT είναι πολύ ήσυχη και άνετη, ενώ δείχνει έτοιμη να «καταβροχθίσει» τις μεγάλες αποστάσεις χωρίς να κουράζει καθόλου τους επιβάτες. Όταν όμως ζητηθεί από τον οδηγό, τα γονίδια Mustang ενεργοποιούνται και το αυτοκίνητο δείχνει πρόθυμο να τον ακολουθήσει σε πολύ πιο γρήγορο ρυθμό. Πράγματι, η Mach-E GT είναι πιο σφιχτή και πιο απόλυτη από τις «απλές» εκδόσεις, εμπνέοντας εμπιστοσύνη. Πρόκειται βέβαια για αυτοκίνητο που ξεπερνά τους 2 τόνους σε βάρος, και χρειάζεται προσοχή στα παιχνίδια με το όριο, ωστόσο το χαμηλά τοποθετημένο βάρος βοηθάει σημαντικά στην αίσθηση. Σημαντική βοήθεια σε αυτήν την αίσθηση είναι η επιλογή της Ford να κατεβάσει κατά 10 χιλιοστά το ύψος του αμαξώματος από το δρόμο. Ενισχυμένα είναι φυσικά και τα φρένα της Brembo, με δίσκους 385 χιλιοστών.

Στην καθημερινή χρήση μέσα στην πόλη μπορεί σχετικά εύκολα να πετυχαίνει τιμές κατανάλωσης γύρω στις 20 kWh 100 χλμ, τιμή που για αυτοκίνητο αυτού του μεγέθους, βάρους και επιδόσεων είναι εντυπωσιακή. Στον αυτοκινητόδρομο, όπως με όλα τα ηλεκτρικά, θα πρέπει να κινείται με μεγάλο σεβασμό στα όρια ταχύτητας για να πετυχαίνει καλές τιμές αυτονομίας. Σημαντικός σύμμαχος σε αυτόν τον τομέα είναι η δυνατότητα ταχείας φόρτισης 150 kW, που σημαίνει ότι μπορούν να προστεθούν 120 χιλιόμετρα αυτονομίας μόλις σε 10 λεπτά. Συνολικά η αυτονομία της GT μπορεί να φτάσει θεωρητικά στα 500 χιλιόμετρα (κατά WLTP).

Η Mustang Mach-E GT είναι ένα ιδιαίτερο αυτοκίνητο και αυτό αποτυπώνεται και στο κόστος αγοράς που φτάνει στα 85 760 ευρώ. Σίγουρα είναι αρκετά χρήματα, αλλά με μέτρο της επιδόσεις και τη συνολική απόδοση του μοντέλου, απόλυτα λογικά.

Κώστας Νικολακόπουλος

Continue Reading

Αυτοκίνητο

Test drive : BMW 225e Active Tourer xDrive

Οικογενειακός “πύραυλος”

Το πολυμορφικό αμάξωμα της νέας BMW 225e προσφέρει κορυφαία χαρακτηριστικά πρακτικότητας και το νέο plug in hybrid σύστημα κίνησης επιδόσεις σπορ αυτοκινήτου.

Η δεύτερη γενιά της BMW 2 Active Tourer, η οποία παρουσιάστηκε το 2021, εμπλουτίστηκε πρόσφατα με plug in υβριδικές εκδόσεις και τη βασική της γκάμας, δοκιμάσαμε και εμείς. Το κύριο χαρακτηριστικό του νέου μοντέλου είναι ότι η υβριδική τεχνολογία συνδυάζεται με τετρακίνηση από τη “βασική” μόλις έκδοση 225e της δοκιμής μας.

Καθώς όλες οι εξωτερικές διαστάσεις σε αυτήν τη νέα γενιά αυξήθηκαν, οι χώροι για τους επιβάτες είναι εξαιρετικά άνετοι. Από την άλλη πλευρά, το μήκος των 4,386 μέτρων παραμένει ιδανικό για ευελιξία στην πόλη και σε συνδυασμό με τις μεγάλες γυάλινες επιφάνειες και το αυξημένο ύψος εξασφαλίζουν εξαιρετική ορατότητα. Ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 406 λίτρα και μπορεί να επεκταθεί έως και στα 1.405.

Η εικόνα του εσωτερικού της BMW 225e xDrive Active Tourer είναι εντυπωσιακή, τόσο αισθητικά όσο και ποιοτικά. Το Live Cockpit Plus, με το μεγάλο κυρτό προς τον οδηγό πάνελ που ενσωματώνει τις δύο οθόνες 10,7 και 10,25 ιντσών για τον πίνακα οργάνων και το σύστημα πολυμέσων δίνει το στίγμα της απόλυτης ψηφιοποίησης.

Στην «αιωρούμενη» κεντρική κονσόλα βρίσκονται μόνον οι απολύτως απαραίτητοι διακόπτες. Υπάρχουν όμως αρκετές πρακτικές θήκες για τα διάφορα μικροαντικείμενα, πρακτικά σχεδιασμένες και πολύ εξυπηρετικός.

Ο θερμικός κινητήρας αποδίδει 136 ίππους και ροπή 230 Nm, ενώ συνεργάζεται με ένα δυνατότερο ηλεκτρικό μοτέρ 109 ίππων και 247 Nm για συνδυαστική ισχύ 245 ίππων. Το ηλεκτρικό μοτέρ αντλεί ενέργεια από μία πολύ μεγαλύτερη μπαταρία (16,3 έναντι 7,6 kWh).

Το κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο παραμένει διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, όπως και στην ενσωμάτωση του ηλεκτροκινητήρα στο πίσω διαφορικό, κάτι που δημιουργεί τις προϋποθέσεις μιας εξηλεκτρισμένης τετρακίνησης

Παρότι το ζητούμενο δεν είναι οι δυναμικές επιδόσεις, η 225e Active Tourer, επιτυγχάνει χρόνο 6,7 δλ. για την επιτάχυνση από στάση μέχρι τα 100 χλμ./ώρα και μέγιστη ταχύτητα 195 χλμ./ώρα. Καταιγιστικές είναι και οι ενδιάμεσες επιταχύνσεις, γεγονός που εξασφαλίζει μεγάλο περιθώριο ενεργητικής ασφάλειας ειδικά κατά το προσπέρασμα και σε συνδυασμό με την τετρακίνηση.

Σε επίπεδο ηλεκτρικής λειτουργίας, η μεγάλη μπαταρία εξασφαλίζει τουλάχιστον 90 χιλιόμετρα αμιγούς ηλεκτρικής κίνησης στην πόλη, που με προσεκτική οδήγηση μπορεί να ξεπεράσει και τα 100. Ακόμα όμως και με την μπαταρία χωρίς ηλεκτρικό φορτίο, η χρήση του θερμικού κινητήρα των 1.5 λίτρων δεν θα απαιτήσει ποτέ περισσότερα από 5 – 5,5 λίτρα/100 χλμ., καθιστώντας το μοντέλο πολύ οικονομικό.

Χάρη και στο αυτόματο κιβώτιο των 7 σχέσεων, η οδήγηση της νέας BMW 225e xDrive Active Tourer είναι εξαιρετικά εύκολη και χαλαρωτική. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του μια πολύ εποπτική θέση, ενώ και η περίσσεια ισχύος καθιστά πολύ εύκολη την μετακίνηση τόσο στον αστικό ιστό, όσο και σε κάθε είδους δρόμο.

Η ανάρτηση, με γόνατα MacPherson εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, είναι ιδιαίτερα άνετη και, σε αντίθεση με τις εκρηκτικές επιδόσεις, είναι προσανατολισμένη στην άνεση όλων των επιβατών. Αυτό είναι φυσικά το ζητούμενο για ένα οικογενειακό αυτοκίνητο, όσοι όμως παρασυρθούν από τις επιδόσεις και αναζητήσουν σπορ οδική συμπεριφορά, δεν θα ικανοποιηθούν.

Συνολικά η BMW 225e xDrive Active Tourer είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο χωρίς την παραμικρή “γκρίζα ζώνη” στην απόδοσή της, την ποιότητα, την πρακτικότητα και την άνεση. Ωστόσο, αυτή ακριβώς η ολιστικά κορυφαία της εικόνα αποτυπώνεται απόλυτα στην τιμή αγοράς, η οποία ξεκινά από τα 46.500 ευρώ και με την προσθήκη ορισμένων πακέτων εξοπλισμού μπορεί να ξεπεράσει με άνεση τα 50.000 ευρώ.

Κώστας Νικολακόπουλος

Continue Reading

Trending