Connect with us

Αυτοκίνητο

Mazda MX-5 Roadster 1.5 Skyactiv-G132: “Αέναη γοητεία”

Για περισσότερα από 30 χρόνια, το Mazda MX-5 αποτελεί το πρότυπο της κατηγορίας των roadster, χάρη στα μοναδικά του χαρακτηριστικά και στον προσιτό του χαρακτήρα.

Το θρυλικό Mazda MX-5 επέστρεψε στη χώρα μας και γέμισε ένα μεγάλο κενό στην κατηγορία των προσιτών roadster αυτοκινήτων. Ελαφρύ, ευέλικτο, αποτελεί την πιο συναρπαστική έκφραση του Jinba Ittai, της κατασκευαστικής λογικής της Mazda που σημαίνει ότι οδηγός και αυτοκίνητο γίνονται ένα. Το μικρό roadster με μήκος μόλις 3,915 μέτρα κινείται σαν να είναι προέκταση των χεριών του οδηγού, με απόλυτη ακρίβεια ώστε να προσφέρει το μέγιστο στην απόλαυση της οδήγησης.

Όπως και κάθε γενιά του Mazda MX-5, έτσι και η τελευταία έχει εξαιρετικές αναλογίες, χάρη στη σχεδιαστική φιλοσοφία “Kodo” της ιαπωνικής εταιρείας. Το μικρό roadster μεταδίδει την αίσθηση της κίνησης ακόμα και σταματημένο, πιστό κάθε στιγμή στην λογική της μέγιστης ευχαρίστησης κατά την οδήγησης.

Αξίζει να σημειώσουμε ότι την περασμένη χρονιά το μοντέλο δέχτηκε μια σημαντική αναβάθμιση και πλέον όλες οι εκδόσεις πλέον διαθέτουν στο βασικό εξοπλισμό τους το Apple Carplay / Android Auto, σημαντική προσθήκη για να παραμένει ο οδηγός συνέχεια συνδεδεμένος ακόμα και όταν έχει τα χέρια στο τιμόνι και τα μάτια στο δρόμο. Μία άλλη σημαντική λεπτομέρεια είναι ότι σε όλες τις εκδόσεις προστίθεται νέα ασημένια ραφή στα καθίσματα, στο λεβιέ ταχυτήτων, στη χούφτα, στο τιμόνι και στις εσωτερικές επενδύσεις των θυρών.

Με το μικρότερο κινητήρα της γκάμας, τον 1.5 Skyactiv-G132 η ισχύς των 132 ίππων και η ροπή των 152 Nm μπορεί να μην φαίνονται μεγέθη ικανά για σπορ επιδόσεις σε πρώτη ανάγνωση. Ωστόσο, το εξαιρετικά χαμηλό βάρος του MX-5, που οριακά ξεπερνά τα 1.000 κιλά με τον οδηγό, δίνει την απάντηση. Τα νούμερα είναι αποκαλυπτικά. Ο μικρότερος κινητήρας είναι ικανός να επιταχύνει το μοντέλο από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 8,3 δλ. ενώ η μέγιστη ταχύτητα φτάνει στα 204 χλμ./ώρα.

Ένα κοφτερό σύστημα διεύθυνσης, ένας ακριβέστατος επιλογέας των έξι σχέσεων του χειροκίνητου κιβωτίου και οι άριστα ρυθμισμένες αναρτήσεις με πολλαπλούς συνδέσμους για τους πίσω τροχούς, συνθέτουν μαζί με το χαμηλό βάρος και την κατανομή του σε ποσοστό 50:50 στον εμπρός και πίσω άξονα, ένα αυτοκίνητο στο οποίο άπαξ και μπεις, δύσκολα βγαίνεις. Ο οδηγός, αν δεν ξεπερνά σε ύψος τα 1.90 μέτρα, «κουμπώνει» άψογα στη χαμηλή θέση οδήγησης και η διασκέδαση ξεκινά.

Το MX-5 αποτελεί ένα σπάνιο ελιξήριο ψυχαγωγίας. Γίνεται πράγματι προέκταση του οδηγού, το νιώθεις και αποκτάς τη βεβαιότητα ότι μπορείς να το πιέσεις ακόμα και πέρα από το όριο με απόλυτο έλεγχο.

Η πίσω κίνηση αποτελεί ένα ακόμα συν, για όσους δεν φοβούνται να παίξουν με την υπερστροφή απενεργοποιώντας φυσικά το σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης. Με όλα τα συστήματα on φυσικά, το αυτοκίνητο παραμένει σταθερό και απόλυτα ουδέτερο σε όλες τις συνθήκες.

Εδώ αξίζει να σημειώσουμε ότι το MX-5 περιλαμβάνει το πακέτο συστημάτων ασφαλείας i-Activsense με προειδοποίηση απόσπασης προσοχής του οδηγού (DAA -Driver Attention Alert ), εμπρός αλλά και οπίσθια υποβοήθηση πέδησης στην πόλη ( FSCBS- Front Smart City Brake Support SCBS), αναγνώριση οδικής σήμανσης (TSR- Traffic Sign Recognition) και κάμερα οπισθοπορείας

Με τιμές που ξεκινούν από 26.717, το νέο Mazda MX-5 αποτελεί μια μοναδική πρόταση, ένα ελιξήριο νεότητας χωρίς ημερομηνία λήξης.

Τα μοντέλα Sport Tech και GT Sport Tech διαθέτουν τα πιο πρόσφατα χαρακτηριστικά ασφαλείας i-ACTIVSENSE, όπως την Έξυπνη υποβοήθηση πέδησης στην πόλη και μια κάμερα οπισθοπορείας, για να σας διατηρούν ασφαλείς σε κάθε ταξίδι και να σας βοηθούν να επικεντρώνεστε σε αυτό που έχει πραγματικά αξία: τη χαρά της οδήγησης. Επίσης, διαθέτουν το Σύστημα ειδοποίησης για παρέκκλιση από τη λωρίδα κυκλοφορίας, το Σύστημα ελέγχου νεκρών σημείων και το Σύστημα ειδοποίησης κατά την οπισθοπορεία για συναρπαστική οδήγηση με επιπλέον ασφάλεια.Τα μοντέλα Sport Tech και GT Sport Tech διαθέτουν τα πιο πρόσφατα χαρακτηριστικά ασφαλείας i-ACTIVSENSE, όπως τη

Continue Reading

Αυτοκίνητο

Πανελλαδική Δημοσιογραφική Παρουσίαση της νέας BMW XM.

Με τους εορτασμούς της 50ής επετείου να συνεχίζονται, η BMW M GmbH φέρνει το πρώτο της αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων με σύστημα ηλεκτροκίνησης. Ένα plug-in υβριδικό σύστημα που αποτελείται από έναν V8 βενζινοκινητήρα και έναν εξαιρετικά ισχυρό ηλεκτροκινητήρα, χαρίζει στην BMW XM (συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου: 1,6 – 1,5 l/100 km στον κύκλο WLTP, συνδυασμένη κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας: 30,1 – 28,9 kWh/100 km στον κύκλο WLTP, συνδυασμένες εκπομπές CO2: 36 – 33 g/km στον κύκλο WLTP, τιμές για τον κύκλο NEDC: – *) μία συναρπαστική δυναμική υπεροχή.

Το νέο σύστημα μετάδοσης κίνησης M HYBRID, η πολυτελής σχεδίαση και το πρωτοποριακό εσωτερικό της BMW XM, συνδυάζονται για τη δημιουργία μιας νέας ερμηνείας της φιλοσοφίας Sports Activity Vehicle (SAV) στην κατηγορία υψηλών επιδόσεων, που υπόσχεται να φέρει αυτή την απαράμιλλη αίσθηση M σε νέα target groups και αγορές.

Η BMW XM, το highlight της προϊοντικής επέλασης της μάρκας στην επετειακή χρονιά της, είναι επίσης η πρώτη πρωτότυπη BMW M μετά την BMW M1. Περίτεχνες πινελιές κατασκευασμένες με ακρίβεια στην εξωτερική σχεδίαση του υψηλών επιδόσεων SAV, παραπέμπουν στο θρυλικό σπορ αυτοκίνητο που είχε τον κινητήρα τοποθετημένο στο κέντρο. Η παραγωγή της BMW XM θα ξεκινήσει στο εργοστάσιο του BMW Group στο Spartanburg των ΗΠΑ, τον Δεκέμβριο του 2022, πριν φτάσει στις αντιπροσωπείες όλου του κόσμου την άνοιξη του 2023. Κύριες αγορές πωλήσεων θα είναι οι ΗΠΑ, η Κίνα και η Μέση Ανατολή.

Σύστημα μετάδοσης κίνησης M HYBRID για εντυπωσιακές επιδόσεις και ταξίδια με μηδενικές εκπομπές ρύπων.

Το σύστημα μετάδοσης κίνησης M HYBRID στην BMW XM αποδίδει συνολική ισχύ 480 kW/653 hp (που παράγεται από τον συνδυασμό του κινητήρα εσωτερικής καύσης με απόδοση έως 360 kW/489 hp και του ηλεκτρικού συστήματος κίνησης με ισχύ έως 145 kW/197 hp). Το σύστημα υποστηρίζεται από έναν πρόσφατα εξελιγμένο, κλασικά υψηλόστροφο V8 κινητήρα με προηγμένη τεχνολογία M TwinPower Turbo. Η μονάδα των 4,4 λίτρων διαθέτει πολλαπλή εξαγωγή σε διάταξη cross-bank και βελτιστοποιημένη διαδικασία διαχωρισμού λαδιού.

Ο οκτακύλινδρος κινητήρας υποβοηθείται στο έργο του από έναν ηλεκτροκινητήρα που ενσωματώνεται στο οκτατάχυτο κιβώτιο M Steptronic. Η ισχύς του κινητήρα είναι άμεσα διαθέσιμη κατά την εκκίνηση, προσφέροντας απόκριση χωρίς δισταγμό σε κάθε κίνηση του γκαζιού. Το σύστημα μετάδοσης κίνησης M HYBRID αποδίδει μέγιστη συνολική ροπή 800 Nm (κινητήρας εσωτερικής καύσης με ισχύ έως 650 Nm σε συνδυασμό με τον ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει έως 280 Nm). Χάρη σε ένα σύστημα γραναζιών στο σύστημα μετάδοσης, η πραγματική μέγιστη ροπή του ηλεκτροκινητήρα στην είσοδο του κιβωτίου, αυξάνεται στα 450 Nm.

Ένας κινητήρας, ένας ηλεκτροκινητήρας, τρία προγράμματα λειτουργίας, τέσσερις κινητήριοι τροχοί.

Η έξυπνη διαχείριση της αλληλεπίδρασης μεταξύ κινητήρα εσωτερικής καύσης και ηλεκτροκινητήρα προσφέρει μία εξαιρετική εμπειρία απόδοσης, αντάξια του σήματος M, σε όλες τις οδηγικές καταστάσεις. Αυτή ορίζεται από μια τεράστια συσσώρευση παραγόμενης ισχύος που αποδίδεται άμεσα και διατηρείται σε όλο το εύρος στροφών. Η BMW XM επιταχύνει από 0 στα 100 km/h σε 4,3 δευτερόλεπτα, με τη συνοδεία ενός γεμάτου ενέργεια ήχου, σπάνιας συναισθηματικής απήχησης για οκτακύλινδρο κινητήρα. Ο ήχος προέρχεται από το σπορ σύστημα εξαγωγής που φέρει ηλεκτρονικά ελεγχόμενα, συνεχώς ρυθμιζόμενα flaps και εξαγωνικής διατομής διπλές απολήξεις, τη μία πάνω στην άλλη, για πρώτη φορά σε μοντέλο BMW M.

Το μπουτόν M Hybrid στην κεντρική κονσόλα χρησιμοποιείται για την επιλογή ενός από τα τρία προγράμματα λειτουργίας, συμπεριλαμβανομένης μιας ρύθμισης ELECTRIC για κίνηση με μηδενικές εκπομπές ρύπων σε ταχύτητες έως 140 km/h και για μέγιστη απόσταση 82 – 88 km* στον κύκλο WLTP. Αυτό οφείλεται στη μπαταρία ιόντων λιθίου υψηλής τάσης που είναι τοποθετημένη στο κάτω μέρος του αμαξώματος και στην ωφέλιμη ενέργεια των 25,7 kWh που παρέχει. Η μονάδα συνδυασμένης φόρτισης (Combined Charging Unit) της BMW XM επιτρέπει φόρτιση AC με ισχύ 7,4 kW.

Το BMW IconicSounds Electric, προϊόν συνεργασίας του BMW Group και του συνθέτη κινηματογραφικής μουσικής Hans Zimmer, δημιουργεί επίσης το κατάλληλο ηχητικό υπόβαθρο για την απόδοση ισχύος του ηλεκτροκινητήρα. Ο ήχος της ηλεκτρικής κίνησης που είναι ειδικά σχεδιασμένος για μοντέλα Μ, προσφέρει αυθεντική ανάδραση σε κάθε κίνηση του πεντάλ του γκαζιού, κατά την οδήγηση στο πρόγραμμα μηδενικών εκπομπών ρύπων. Και εάν επιλεγεί η ρύθμιση Sport ή Sport Plus ενώ το σύστημα μετάδοσης βρίσκεται στη λειτουργία HYBRID, ένας ενισχυμένος ήχος θα υπογραμμίσει την ηλεκτρική υποβοήθηση που παρέχεται στον κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Η ισχύς που παράγεται από τις δύο κινητήριες μονάδες διοχετεύεται στο δρόμο μέσω του συστήματος τετρακίνησης M xDrive, του οποίου η ‘οπισθοβαρής’ ρύθμιση είναι ιδιαίτερα αισθητή στη λειτουργία 4WD Sport. Οι οδηγοί μπορούν επίσης να επιλέξουν τη λειτουργία 4WD Sand, η οποία έχει σχεδιαστεί ειδικά για οδήγηση στους αμμόλοφους και παρόμοιες επιφάνειες. Η λειτουργία του διαφορικού M Sport στον πίσω άξονα είναι επίσης πλήρως μεταβλητή.

BMW XM LABEL RED : το ισχυρότερο μοντέλο στην ιστορία της BMW M .

Η BMW XM LABEL RED θα προστεθεί στη γκάμα μοντέλων το φθινόπωρο του 2023. Το ισχυρότερο αυτοκίνητο παραγωγής στην ιστορία της BMW M GmbH θα αποδίδει ισχύ 550 kW/748 hp (που παράγεται συνδυαστικά από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης με ισχύ έως 430 kW/585 hp και τον ηλεκτροκινητήρα με απόδοση έως 145 kW/197 hp) και μέγιστη ροπή συστήματος 1.000 Nm (που παράγεται συνδυαστικά από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, ο οποίος συνεισφέρει με έως 750 Nm και τον ηλεκτροκινητήρα με έως 280 Nm, προκαταρκτικές τιμές που βασίζονται στο τρέχον στάδιο εξέλιξης του αυτοκινήτου).

Ξεχωριστή σχεδίαση, ως έκφραση δυναμικής παρουσίας και απόδοσης.

Η εξωτερική σχεδίαση της BMW XM είναι μία δήλωση αποκλειστικότητας, παρουσίας και απόδοσης. Οι αναλογίες ενός σύγχρονου SAV, οι έντονες καμπύλες, η δυναμική σιλουέτα, τα τυπικά σχεδιαστικά στοιχεία M, μία νέα ερμηνεία της αισθητικής του εμπρός τμήματος που δημιουργήθηκε για τα πολυτελή μοντέλα της BMW και πολυάριθμες ακόμα ξεχωριστές πινελιές, χαρίζουν στην XM μία μοναδική αύρα εξωστρέφειας.

Οι χωρισμένοι σε δύο ξεχωριστές μονάδες προβολείς, μία μάσκα ‘νεφρών’ BMW με χρυσαφί πλαίσια και συνεχόμενο φωτεινό περίγραμμα, καθώς και οι μεγάλες εισαγωγές αέρα, είναι τα στοιχεία που προσδιορίζουν το εμπρός τμήμα. Στο πλάι, μία χρυσαφί λωρίδα θυμίζει τη μαύρη λωρίδα που διατρέχει το αμάξωμα της BMW M1. Περαιτέρω αναφορές στο παρελθόν αποτελούν η μορφή των λογοτύπων BMW που είναι χαραγμένα στο επίπεδο πίσω παρμπρίζ και η εντυπωσιακή δομή με περσίδες των σμιλεμένων πίσω φώτων. Ιδιαίτερα ξεχωριστές είναι οι ζάντες ελαφρού κράματος Μ, σε στάνταρ έκδοση 21 ιντσών και προαιρετικά έως και 23 ιντσών.

Εσωτερικό: πιλοτήριο εστιασμένο στον οδηγό, πολυτελές M Lounge στο πίσω τμήμα.

Η εκφραστική εξωτερική σχεδίαση της BMW XM συνεχίζεται και στο εσωτερικό. Το cockpit και τα εμπρός καθίσματα είναι σχεδιασμένα με στόχο μία δυναμική εμπειρία οδήγησης. Ο στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει πολυλειτουργικά καθίσματα M, προστατευτικές επενδύσεις γονάτων και ένα αποκλειστικό για το μοντέλο δερμάτινο τιμόνι M, μαζί με ειδικά γραφικά M, συμπεριλαμβανομένων προειδοποιητικών λυχνιών για την αλλαγή των σχέσεων στα BMW Curved Display και BMW Head-Up Display.

Μία γενναιόδωρη αίσθηση ευρυχωρίας, τα υλικά υψηλής ποιότητας και η πολυτελής σχεδίαση μεταμορφώνουν το πίσω τμήμα της BMW XM σε ένα αποκλειστικό M Lounge. Οι θερμαινόμενες πλάτες καθισμάτων που εκτείνονται στα πλαϊνά του πίσω μέρους της καμπίνας και τα ειδικά σχεδιασμένα μαξιλάρια προσφέρουν στους επιβάτες πολυτελή, κορυφαία επίπεδα άνεσης. Η σμιλεμένη επένδυση της οροφής είναι μοναδική με την τρισδιάστατη πρισματική δομή της, το περίγραμμα τύπου πασπαρτού και τις 100 μονάδες LED για φωτισμό. Διατίθενται τέσσερις διαφορετικές διακοσμήσεις για την εξατομίκευση του εσωτερικού, καθώς και ένα νέο Vintage δέρμα για τα άνω τμήματα του ταμπλό και των πάνελ των θυρών. Ο κρυφός φωτισμός, το αυτόματο σύστημα κλιματισμού τεσσάρων ζωνών, το Harman Kardon Surround Sound System και το Travel & Comfort System είναι όλα στάνταρ χαρακτηριστικά, ενώ η λίστα προαιρετικών επιλογών περιλαμβάνει το Bowers & Wilkins Diamond Surround Sound System με ενισχυτή 1.500-watt και τέσσερα επιπλέον ηχεία στην περιοχή της οροφής.

Πλαίσιο: το ευρύτερο δυνατό φάσμα μεταξύ δυναμισμού και άνεσης σε μεγάλες αποστάσεις.

Το μοναδικό μίγμα οδηγικής απόλαυσης και ευεξίας που προσφέρει η καμπίνα της BMW XM αντικατοπτρίζεται στην οδηγική εμπειρία. Τα προηγμένα συστήματα πλαισίου με ρύθμιση ειδική για μοντέλα M, επιτρέπουν στο αυτοκίνητο να προσφέρει το ευρύτερο δυνατό φάσμα μεταξύ της χαρακτηριστικής δυναμικής Μ, και άνω του μέσου όρου οδηγικής άνεσης για την κατηγορία του. Οι οδηγοί μπορούν επίσης να προσαρμόσουν τις ρυθμίσεις του οχήματος μέσω του μενού M Setup. Η αρμονική συνύπαρξη και συνεργασία όλων των συστημάτων μετάδοσης κίνησης και πλαισίου σε διάφορους τύπους δρόμων – από οδήγηση σε αστικούς και επαρχιακούς δρόμους έως και αυτοκινητόδρομους – έχει οδηγήσει σε εξαιρετικά ασφαλή και εύκολο χειρισμό σε όλες τις περιπτώσεις.

Η σχεδίαση του πλαισίου περιλαμβάνει διπλά ψαλίδια εμπρός και έναν πίσω άξονα πέντε συνδέσμων με ειδικά ρυθμισμένα χαρακτηριστικά κινηματικής και ελαστοκινηματικής. Η BMW XM διατίθεται στάνταρ με προσαρμοζόμενη ανάρτηση M Professional που περιλαμβάνει ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ και ενεργές αντιστρεπτικές δοκούς με ηλεκτροκινητήρες 48V και Active Roll Control. Επίσης, η BMW XM είναι το πρώτο μοντέλο της BMW M που φέρει το σύστημα Integral Active Steering, το οποίο ανήκει επίσης στο στάνταρ εξοπλισμό.

Η πρόσφυση, η ευελιξία και η κατευθυντική ευστάθεια, ωφελούνται αφενός από το σύστημα ελέγχου της ολίσθησης των τροχών που είναι εγκατεστημένο κοντά στη μονάδα ελέγχου του κινητήρα, αφετέρου από τη δικτύωση όλων των συστημάτων ελέγχου στο σύστημα διαχείρισης των δυναμικών χαρακτηριστικών κατά το διαμήκη άξονα. Τα φρένα M Sport λειτουργούν παράλληλα με ένα ενσωματωμένο σύστημα πέδησης που προσφέρει στον οδηγό δύο ρυθμίσεις αίσθησης πεντάλ. Οι ζάντες αλουμινίου Μ των 21 ιντσών τοποθετούνται στάνταρ, ενώ υπάρχει και η επιλογή ζαντών ελαφρού κράματος Μ με διάμετρο 22 ή 23 ιντσών.

Ασυναγώνιστη ποικιλία συστημάτων υποστήριξης οδηγού.

Η BMW XM διαθέτει τη μεγαλύτερη ποικιλία συστημάτων υποστήριξης οδηγού – στάνταρ ή προαιρετικά – που προσφέρονται για οποιοδήποτε όχημα υψηλών επιδόσεων της BMW M GmbH. Ο στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει το Driving Assistant, που περιέχει τα Front Collision Warning, Lane Departure Warning, συμπεριλαμβανομένης της επαναφοράς στη λωρίδα με υποβοήθηση διεύθυνσης, Evasion Assistant, Alertness Assistant και σύστημα Speed Limit Info. Το προαιρετικό Driving Assistant Professional συνδυάζει Active Cruise Control με λειτουργία Stop&Go με πλείστα ακόμα χαρακτηριστικά όπως Steering & Lane Control Assistant, traffic light recognition, αυτόματο Speed Limit Assist και Active Navigation.

Το Parking Assistant Plus περιλαμβάνεται στο στάνταρ εξοπλισμό. Πλέον του Reversing Assistant, το σύστημα αυτό περιλαμβάνει τις λειτουργίες Parking View, εμπρός και πίσω Panorama View και 3D View.

Μία αποκλειστική εμπειρία οδήγησης με το πάτημα ενός μπουτόν.

Το πάνελ ελέγχου στην κεντρική κονσόλα της BMW XM περιλαμβάνει μία ειδική για το μοντέλο σειρά μπουτόν που προορίζονται για την εξατομίκευση της οδηγικής εμπειρίας με ποικίλους τρόπους. Για πρώτη φορά, αυτό περιλαμβάνει το μπουτόν M Hybrid, που χρησιμοποιείται για την επιλογή του επιθυμητού προγράμματος λειτουργίας για το σύστημα μετάδοσης κίνησης. Οι οδηγοί μπορούν να επιλέγουν μεταξύ HYBRID, ELECTRIC και eCONTROL modes. Υπάρχει επίσης το μπουτόν Setup που παρέχει άμεση πρόσβαση στις ρυθμίσεις διαμόρφωσης για το σύστημα μετάδοσης κίνησης, το πλαίσιο, τα συστήματα διεύθυνσης και πέδησης, το M xDrive και το επίπεδο ανάκτησης ενέργειας μέσω πέδησης.

Ένα ακόμα μπουτόν χρησιμοποιείται για την επιλογή του M Mode. Όταν οι οδηγοί αλλάζουν από την προεπιλεγμένη (default) ρύθμιση Road σε Sport, οι παρεμβάσεις από τα συστήματα υποστήριξης οδηγού περιορίζονται μόνο στις βασικές λειτουργίες που απαιτούνται για σπορ οδήγηση, όπως και το περιεχόμενο που προβάλλεται στην οθόνη πληροφοριών. Δύο εξατομικευμένες διαμορφώσεις του οχήματος μπορούν να αποθηκεύονται μαζί με τις επιθυμητές ρυθμίσεις για τον τρόπο λειτουργίας του συστήματος M HYBRID, τον ήχο του κινητήρα, το Dynamic Stability Control (DSC) και τα χαρακτηριστικά αλλαγών του κιβωτίου, τα οποία ενεργοποιούνται στη συνέχεια μέσω των μπουτόν M στο τιμόνι.

BMW Live Cockpit Professional και Head-Up Display στάνταρ .

Η BMW XM διατίθεται στάνταρ με το BMW Live Cockpit Professional, που συνοδεύεται από μία ειδική έκδοση Μ της πολυαισθητηριακής εμπειρίας οχήματος νέας γενιάς BMW iDrive. Βασισμένο στο BMW Operating System 8, διαθέτει μία BMW Curved Display που περιλαμβάνει μία οθόνη πληροφοριών 12,3 ιντσών και μία οθόνη ελέγχου 14,9 ιντσών.  Η νέα ομαδοποίηση των οθονών και οι συνεχώς διευρυνόμενες δυνατότητες του BMW Intelligent Personal Assistant, σημαίνουν ότι το νέο BMW iDrive είναι σκόπιμα προσανατολισμένο σε λειτουργίες αφής και ελέγχου μέσω χειρονομιών, καθώς και στο διάλογο με τη χρήση φυσικής ομιλίας. Το iDrive Controller και τα μπουτόν πολλαπλών λειτουργιών στο τιμόνι πλαισιώνονται στο στάνταρ εξοπλισμό από το BMW Head-Up Display και τον έλεγχο, μέσω χειρονομιών BMW.

Το βασισμένο σε cloud σύστημα πλοήγησης BMW Maps είναι ένα ακόμα στοιχείο του BMW Live Cockpit Professional. Το προαιρετικό BMW Digital Key Plus επιτρέπει στους πελάτες να κλειδώνουν και να ξεκλειδώνουν τη νέα τους BMW XM με ένα Apple iPhone μέσω ευρυζωνικής τεχνολογίας (UWB) αυξημένης ασφάλειας. Τέλος, η ενσωμάτωση smartphone για Apple CarPlay® και Android Auto™, η εξατομικευμένη λειτουργικότητα BMW ID και μία eSIM σχεδιασμένη για τεχνολογία 5G, διατίθενται επίσης για χρήση στην BMW XM.

CO2 EMISSIONS & CONSUMPTION.

BMW XM

Fuel consumption combined: 1.6 – 1.5 l/100 km [176.6 – 188.3 mpg imp] in the WLTP cycle; electric power consumption combined: 30.1 – 28.9 kWh/100 km in the WLTP cycle; CO2 emissions combined: 36 – 33 g/km in the WLTP cycle; figures for the NEDC cycle: – *.

Continue Reading

Lifestyle

Hyundai Tucson – To SUV – πρότυπο για το 2022

Το Hyundai Tucson τέταρτης γενιάς αλλάζει τα δεδομένα στην κατηγορία των SUV με την πρωτοποριακή αισθητική αλλά και την καινοτόμο τεχνολογία του.

Δεκάδες βραβεύσεις με αποκορύφωμα τον τίτλο του «Αυτοκινήτου της χρονιάς 2022» για την Ελλάδα, πιστοποιούν με τον πιο εμφατικό τρόπο την αρτιότητα του νέου Hyundai Tucson. Το ολοκαίνουριο Hyundai Tucson αποτελεί το νέο πρότυπο των SUV. Εξηλεκτρισμένες εκδόσεις κινητήρων βενζίνης και diesel, υβριδικές και plug in υβριδικές, δίνουν την απάντηση σε κάθε ερώτημα και την ιδανική λύση σε κάθε δίλημμα.

Χωρίς να το συνδέει τίποτα με το παρελθόν, παρά μόνο η αποδεδειγμένη αξιοπιστία της μάρκας, το ολοκαίνουριο Hyundai Tucson έχει εξελιχθεί με κέντρο το σύγχρονο άνθρωπο και τις ανάγκες του.

Σε επίπεδο απόδοσης, το καινοτόμο σύστημα CVVD  ων κινητήρων SmartStream βενζίνης και diesel μεταβάλλει συνεχώς το βύθισμα αλλά και το χρονισμό των βαλβίδων, με αποτέλεσμα απαράμιλλη ισχύ και ροπή, σε συνδυασμό με κορυφαία ποιότητα λειτουργίας και αποδοτικότητα. Η ήπια υβριδική υποβοήθηση 48V έρχεται να βελτιώσει την εμπειρία οδήγησης και να μειώσει την κατανάλωση, ενώ η πλήρως υβριδική έκδοση είναι η πρώτη παγκοσμίως με συνδυασμό κινητήρα turbo και ηλεκτρικού. Τέλος, η plug-in υβριδική έκδοση του Tucson δίνει τη δυνατότητα της κίνησης αμιγώς ηλεκτρικά σε όλες τις αστικές μετακινήσεις, χωρίς το άγχος της αυτονομίας στο ταξίδι.

Στο νέο Hyundai Tucson με κινητήρες diesel η αποδιδόμενη ισχύς ξεκινά από τους 136 ίππους, ανεβαίνει στους 150 και 180 ίππους στις εκδόσεις με κινητήρες βενζίνης. Το πρωτοποριακό, πλήρως υβριδικό σύστημα κίνησης, παράγει συνδυαστική ισχύ 230 ίππων και ροπή 350Νm από κινητήρα 1.6 λίτρων, ενώ στην Plug-in Hybrid εκδοχή του η ιπποδύναμη ανεβαίνει στους 265 ίππους, με κατανάλωση 1,38 λίτρα/100 χλμ! 

Το πρωτοποριακό χειροκίνητο κιβώτιο iMT, με τον αυτόματο συμπλέκτη που επιτρέπει τη λειτουργία coasting εξασφαλίζει ένα επιπλέον όφελος οικονομίας, ενώ τα αυτόματα κιβώτια 7 και 6 σχέσεων τα επιπρόσθετα οφέλη της ευκολίας και της άνεσης. Τα προαιρετικά συστήματα έξυπνης τετρακίνησης HTRAC, σε συνδυασμό με τα προγράμματα Terain Mode Selector και την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση, συνθέτουν ένα σύνολο με απαράμιλλη ενεργητική ασφάλεια.

Τα προηγμένα συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης SmartSense προσφέρουν 18 λειτουργίες, στις οποίες περιλαμβάνονται από ευφυές Cruise Control που προσαρμόζει την ταχύτητα του αυτοκινήτου με βάση και τις πληροφορίες από το σύστημα πλοήγησης, έως ειδοποίηση για επερχόμενο όχημα την ώρα που κάποιος επιβάτης ανοίγει την πόρτα του. Για πρώτη φορά μάλιστα στην κατηγορία των C SUV, στους έξι αερόσακους για την προστασία των επιβατών, προστίθεται ένας έβδομος ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα.


Τη μοναδική εμπειρία στο νέο Hyundai Tucson απογειώνουν οι ψηφιακές τεχνολογίες, που προσφέρουν μοναδικές δυνατότητες σε οδηγό και επιβάτες. Ο πίνακας οργάνων με την οθόνη υψηλής ευκρίνειας των 10,25 ιντσών αλλάζει ανάλογα με το πρόγραμμα οδήγησης (Eco, Normal, Sport) που έχει επιλεγεί, ενώ προβάλλει κατά προτεραιότητα σημαντικά μηνύματα, εικόνες ή ειδοποιήσεις.


Το σύστημα πολυμέσων, με τη μεγάλη οθόνη 8 ή 10,25 ιντσών, ενσωματώνει κάθε πιθανή σύνδεση (Apple CarPlay και Android Auto, δυνατότητα ελέγχου δύο τηλεφώνων μέσω bluetooth, 4 θύρες USB) και επιπλέον, με την εφαρμογή BlueLink δίνει την ευχέρεια να επικοινωνεί ο οδηγός με το αυτοκίνητο μέσω κινητού και με φωνητικές εντολές, ώστε να γνωρίζει τη θέση του, να ενημερώνεται για βασικές λειτουργίες και ρυθμίσεις, ακόμα και να το μετακινεί σε πολύ στενούς χώρους στάθμευσης, στην έκδοση plug-in hybrid.


Για την απόλυτη άνεση των επιβατών, μια νέα τεχνολογία Multi Air Mode διαχέει ιδανικά τον αέρα από τους κλασικούς αλλά και κρυφούς αεραγωγούς περιμετρικά στο εσωτερικό, ενώ ο κλιματισμός τριών ζωνών σε συνδυασμό με τα αεριζόμενα και θερμαινόμενα καθίσματα προσφέρουν ιδανικές συνθήκες μετακίνησης.

Διαθέσιμο σε δεκάδες διαφορετικούς συνδυασμούς κινητήρων – εξοπλισμών στην ελληνική αγορά, το νέο Hyundai Tucson διατίθεται και με το επίπεδο εξοπλισμού N-Line, το οποίο προσθέτει δυναμισμό και σπορ στιλιστικά στοιχεία στο ήδη εντυπωσιακό αμάξωμα και εσωτερικό.

Με πέντε χρόνια εργοστασιακή εγγύηση χωρίς όριο χιλιομέτρων και τιμές που ξεκινούν από τις 28.090 ευρώ, το νέο Hyundai Tucson αποτελεί το πρότυπο των οικογενειακών SUV, σε κάθε επίπεδο. 

Continue Reading

Lifestyle

Fiat 500 Electric: 500 καράτια

Το νέο Fiat 500, το πλέον εμβληματικό αυτοκίνητο πόλης, γιορτάζει τα 65α του γενέθλια με την πιο προηγμένη και ταυτόχρονα πιο προσιτή τεχνολογία ηλεκτρικής κίνησης. 

Η πραγματική επανάσταση που δημιούργησε το 1957 η παρουσίαση του Fiat 500, επαναλαμβάνεται σήμερα πιο επίκαιρη παρά ποτέ. Ένα πανέμορφο και προσιτό αυτοκίνητο πόλης τότε, που έδινε τη δυνατότητα στο ευρύ κοινό να ζήσει το όνειρο της αυτόνομης μετακίνησης, επανέρχεται ακριβώς με τα ίδια χαρακτηριστικά στη νέα εποχή της αυτοκίνησης, δίνοντας τη δυνατότητα της ηλεκτροκίνησης σε όλους. 

Αισθητικά το νέο ηλεκτρικό Fiat 500 είναι ένα βιομηχανικό κόσμημα, ακριβώς όπως και ο πρόγονός του. Έχει σαρώσει σε παγκόσμιο επίπεδο τα βραβεία βιομηχανικού σχεδιασμού και καινοτόμου αισθητικής, ταυτόχρονα όμως είναι προσαρμοσμένο απόλυτα στις σημερινές αστικές συνθήκες και ανάγκες. Γι’ αυτό είναι το μοναδικό μοντέλο στην κατηγορία του που είναι διαθέσιμο σε τρεις εκδόσεις αμαξώματος (hatchback, cabrio και 3+1), οι οποίες δίνουν τις λύσεις πρακτικότητας και ευελιξίας που αναζητά κάθε οδηγός. 

Με ένα πλήρως ψηφιακό, εντυπωσιακό αλλά και πρακτικό εσωτερικό, το νέο ηλεκτρικό Fiat 500 δίνει νέα διάσταση στις καθημερινές μετακινήσεις. Αντίστοιχα εντυπωσιακές είναι οι δυνατότητες συνδεσιμότητας, με το νέο ηλεκτρικό 500 να είναι το πρώτο μοντέλο της μάρκας που εφοδιάζεται με το σύστημα πολυμέσων UConnect 5, το οποίο εκτός των άλλων προσφέρει ασύρματη λειτουργία Mirroring για κινητά τόσο με Android Auto όσο και με Apple CarPlay, αλλά και συμβατότητα με δίκτυα 5G. 

Στην έκδοση με την μπαταρία των 42kWh, εξασφαλίζει αυτονομία έως και 460 χλμ. σε αστικές συνθήκες και 320χλμ. σε μικτές συνθήκες (WLTP). Οι εκδόσεις που εφοδιάζονται με μπαταρία 42 kWh διαθέτουν κινητήρα ισχύος 118 ίππων (87kW) και εξαιρετικές επιδόσεις, με την επιτάχυνση από στάση έως τα 100χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε 9 δλ. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 150 χλμ./ώρα. 

Το νέο ηλεκτρικό Fiat 500 φέρνει την «επανάσταση» στην πόλη και λόγω της ευκολίας που προσφέρει. Διαθέτει σύστημα φόρτισης με δυνατότητα έως 85kW, στοιχείο που του επιτρέπει σε κατάλληλο δίκτυο να φορτίζει (0%-80%) σε μόλις 35 λεπτά. 

Κατασκευασμένο στο Τορίνο, το νέο ηλεκτρικό Fiat 500 αξιοποιεί όλες τις καινοτόμες τεχνολογίες κατασκευής ηλεκτρικών αυτοκινήτων, προσφέροντας στον ιδιοκτήτη του πρωτοφανή αξιοπιστία και ποιότητα κατασκευής. Αυτές αποδεικνύονται αφενός από την 5ετη εργοστασιακή εγγύηση με ισχύ έως 200.000χλμ., αφετέρου από την 8ετη κάλυψη για έως και 160.000χλμ. της σωστής λειτουργίας της συστοιχίας των μπαταριών, που αφορούν στο σύνολο των εκδόσεων του αμιγώς ηλεκτρικού 500. Με τα παραπάνω δεδομένα, ο ιδιοκτήτης ενός νέου ηλεκτρικού Fiat 500 απολαμβάνει την απόλυτη σιγουριά της σωστής λειτουργίας του αυτοκινήτου του για πολλά χρόνια, μαζί με το χαμηλότερο δυνατό κόστος χρήσης, το οποίο είναι εξαιρετικά μειωμένο συγκριτικά με οποιαδήποτε αυτοκίνητο που διαθέτει κινητήρα εσωτερικής καύσης. 

Εξαιρετικά αποδοτικό αλλά και προσιτό, το νέο ηλεκτρικό 500 μπορεί να αποκτηθεί σήμερα πιο εύκολα παρά ποτέ, με την εφαρμογή του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙ». Με την επιδότηση που προβλέπεται, οι τιμές της οικογένειας του μοντέλου ξεκινούν από τις 25.550 ευρώ για την έκδοση 500e (RED). Όλες οι εκδόσεις του ηλεκτρικού 500 αξιοποιούν το μέγιστο όφελος των 8.000 ευρώ που προβλέπει το «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙ», καθώς και τις δυνητικές επιπλέον παροχές του. Το πλαίσιο του κρατικού προγράμματος περιλαμβάνει και επιπρόσθετα οφέλη, όπως για παράδειγμα επιπλέον 1.000 ευρώ bonus απόσυρσης συμβατικού αυτοκινήτου, επιπρόσθετη επιδότηση πολύτεκνων οικογενειών και αυξημένη επιδότηση νέων αγοραστών κάτω των 29 ετών, καθιστώντας ακόμα πιο συμφέρουσα την απόκτηση ενός αμιγώς ηλεκτρικού οχήματος. 

Continue Reading

Trending