Connect with us

Αυτοκίνητο

Mazda MX-5 Roadster 1.5 Skyactiv-G132: “Αέναη γοητεία”

Για περισσότερα από 30 χρόνια, το Mazda MX-5 αποτελεί το πρότυπο της κατηγορίας των roadster, χάρη στα μοναδικά του χαρακτηριστικά και στον προσιτό του χαρακτήρα.

Το θρυλικό Mazda MX-5 επέστρεψε στη χώρα μας και γέμισε ένα μεγάλο κενό στην κατηγορία των προσιτών roadster αυτοκινήτων. Ελαφρύ, ευέλικτο, αποτελεί την πιο συναρπαστική έκφραση του Jinba Ittai, της κατασκευαστικής λογικής της Mazda που σημαίνει ότι οδηγός και αυτοκίνητο γίνονται ένα. Το μικρό roadster με μήκος μόλις 3,915 μέτρα κινείται σαν να είναι προέκταση των χεριών του οδηγού, με απόλυτη ακρίβεια ώστε να προσφέρει το μέγιστο στην απόλαυση της οδήγησης.

Όπως και κάθε γενιά του Mazda MX-5, έτσι και η τελευταία έχει εξαιρετικές αναλογίες, χάρη στη σχεδιαστική φιλοσοφία “Kodo” της ιαπωνικής εταιρείας. Το μικρό roadster μεταδίδει την αίσθηση της κίνησης ακόμα και σταματημένο, πιστό κάθε στιγμή στην λογική της μέγιστης ευχαρίστησης κατά την οδήγησης.

Αξίζει να σημειώσουμε ότι την περασμένη χρονιά το μοντέλο δέχτηκε μια σημαντική αναβάθμιση και πλέον όλες οι εκδόσεις πλέον διαθέτουν στο βασικό εξοπλισμό τους το Apple Carplay / Android Auto, σημαντική προσθήκη για να παραμένει ο οδηγός συνέχεια συνδεδεμένος ακόμα και όταν έχει τα χέρια στο τιμόνι και τα μάτια στο δρόμο. Μία άλλη σημαντική λεπτομέρεια είναι ότι σε όλες τις εκδόσεις προστίθεται νέα ασημένια ραφή στα καθίσματα, στο λεβιέ ταχυτήτων, στη χούφτα, στο τιμόνι και στις εσωτερικές επενδύσεις των θυρών.

Με το μικρότερο κινητήρα της γκάμας, τον 1.5 Skyactiv-G132 η ισχύς των 132 ίππων και η ροπή των 152 Nm μπορεί να μην φαίνονται μεγέθη ικανά για σπορ επιδόσεις σε πρώτη ανάγνωση. Ωστόσο, το εξαιρετικά χαμηλό βάρος του MX-5, που οριακά ξεπερνά τα 1.000 κιλά με τον οδηγό, δίνει την απάντηση. Τα νούμερα είναι αποκαλυπτικά. Ο μικρότερος κινητήρας είναι ικανός να επιταχύνει το μοντέλο από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 8,3 δλ. ενώ η μέγιστη ταχύτητα φτάνει στα 204 χλμ./ώρα.

Ένα κοφτερό σύστημα διεύθυνσης, ένας ακριβέστατος επιλογέας των έξι σχέσεων του χειροκίνητου κιβωτίου και οι άριστα ρυθμισμένες αναρτήσεις με πολλαπλούς συνδέσμους για τους πίσω τροχούς, συνθέτουν μαζί με το χαμηλό βάρος και την κατανομή του σε ποσοστό 50:50 στον εμπρός και πίσω άξονα, ένα αυτοκίνητο στο οποίο άπαξ και μπεις, δύσκολα βγαίνεις. Ο οδηγός, αν δεν ξεπερνά σε ύψος τα 1.90 μέτρα, «κουμπώνει» άψογα στη χαμηλή θέση οδήγησης και η διασκέδαση ξεκινά.

Το MX-5 αποτελεί ένα σπάνιο ελιξήριο ψυχαγωγίας. Γίνεται πράγματι προέκταση του οδηγού, το νιώθεις και αποκτάς τη βεβαιότητα ότι μπορείς να το πιέσεις ακόμα και πέρα από το όριο με απόλυτο έλεγχο.

Η πίσω κίνηση αποτελεί ένα ακόμα συν, για όσους δεν φοβούνται να παίξουν με την υπερστροφή απενεργοποιώντας φυσικά το σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης. Με όλα τα συστήματα on φυσικά, το αυτοκίνητο παραμένει σταθερό και απόλυτα ουδέτερο σε όλες τις συνθήκες.

Εδώ αξίζει να σημειώσουμε ότι το MX-5 περιλαμβάνει το πακέτο συστημάτων ασφαλείας i-Activsense με προειδοποίηση απόσπασης προσοχής του οδηγού (DAA -Driver Attention Alert ), εμπρός αλλά και οπίσθια υποβοήθηση πέδησης στην πόλη ( FSCBS- Front Smart City Brake Support SCBS), αναγνώριση οδικής σήμανσης (TSR- Traffic Sign Recognition) και κάμερα οπισθοπορείας

Με τιμές που ξεκινούν από 26.717, το νέο Mazda MX-5 αποτελεί μια μοναδική πρόταση, ένα ελιξήριο νεότητας χωρίς ημερομηνία λήξης.

Τα μοντέλα Sport Tech και GT Sport Tech διαθέτουν τα πιο πρόσφατα χαρακτηριστικά ασφαλείας i-ACTIVSENSE, όπως την Έξυπνη υποβοήθηση πέδησης στην πόλη και μια κάμερα οπισθοπορείας, για να σας διατηρούν ασφαλείς σε κάθε ταξίδι και να σας βοηθούν να επικεντρώνεστε σε αυτό που έχει πραγματικά αξία: τη χαρά της οδήγησης. Επίσης, διαθέτουν το Σύστημα ειδοποίησης για παρέκκλιση από τη λωρίδα κυκλοφορίας, το Σύστημα ελέγχου νεκρών σημείων και το Σύστημα ειδοποίησης κατά την οπισθοπορεία για συναρπαστική οδήγηση με επιπλέον ασφάλεια.Τα μοντέλα Sport Tech και GT Sport Tech διαθέτουν τα πιο πρόσφατα χαρακτηριστικά ασφαλείας i-ACTIVSENSE, όπως τη

Continue Reading

Lifestyle

Ford Puma 1.0 mHEV 155 ps PowerShift

To Puma είναι ένα όμορφο και τεχνολογικά προηγμένο B-SUV, το οποίο με την κορυφαία έκδοση του κινητήρα turbo των 999 κ.εκ. και το αυτόματο κιβώτιο καθίσταται ακόμα πιο ενδιαφέρον. 

Το Puma της νέας εποχής είναι επιθετικό, γεμάτο καμπύλες και υπόσχεται συγκινήσεις στο δρόμο. Ταυτόχρονα όμως, ως γνήσιο SUV, απογειώνει την πρακτικότητα. Και μαζί με κάποιες πρωτοποριακές λύσεις αποθήκευσης και ευκολίας, κλείνει το μάτι σε αυτές και αυτούς που έχουν τη χρηστικότητα ως προτεραιότητα.

 Παρότι το μικρό SUV της Ford  είναι ένα πολύ χαρακτηριστικό παράδειγμα της νέας γενιάς των μοντέλων της, στην οποία η Ford επέλεξε να βάλει στο πρώτο πλάνο την αλληλεπίδραση με τον οδηγό, στη συγκεκριμένη εκδοχή του αναπτύσσει και πολλά συμπληρωματικά πλεονεκτήματα. Ο μικρός κινητήρας δεν αποτελεί παραφωνία, αντιθέτως. Καθώς, παρά τα μόλις 999 κ.εκ. της χωρητικότητας των κυλίνδρων του, έχει μεγάλη ισχύ 155 ίππων και ροπή που φτάνει στα 190 Nm.

Ο 3κύλινδρος 1000άρης με την απόδοση των 155 ίππων είναι δυνατός σε όλο το φάσμα των στροφών και δεν έχει υπερβολικές απαιτήσεις σε καύσιμο. Ή, για να είμαστε πιο ακριβείς, δεν έχει μεγάλες απαιτήσεις σε καύσιμο όσο κάποιος γνωρίζει πως να εκμεταλλευτεί την ήπια υβριδική τεχνολογία με την οποία αυτός συνδυάζεται. Το κορυφαίο μικρό μοτέρ συνδυάζεται με το νέο PowerShift κιβώτιο διπλού συμπλέκτη της Ford και το ταίριασμα γίνεται απόλυτο. Με την αυτόματη εναλλαγή των 7 σχέσεων,  το κέρδος είναι ορατό τόσο στις επιδόσεις (0-100 km/h σε 9,0”) όσο και στην κατανάλωση καυσίμου και στις εκπομπές ρύπων.

Σε αστική μετακίνηση οι τιμές μέσης κατανάλωσης κυμαίνονται μεταξύ 4,8 και 5,1 λίτρων. Σε ανοιχτό δρόμο με σχετικά υψηλή ταχύτητα, που ξεπερνούσε κατά διαστήματα τα 140 χλμ./ώρα, η μέση κατανάλωση δεν ξεπέρασε τα 6,5 λίτρα/100 χλμ. Ταυτόχρονα υπάρχει και η δυνατότητα χειροκίνητης αλλαγής ταχυτήτων με τα μικρά paddles πίσω από το τιμόνι.

Το κιβώτιο πραγματοποιεί τις αλλαγές ταχυτήτων, συνυπολογίζοντας το πάτημα του γκαζιού, το φορτίο του αυτοκινήτου και τις συνθήκες της διαδρομής. Υπάρχουν 5 διαφορετικά προγράμματα απόδοσης του κινητήρα, τα οποία παραμετροποιούν επίσης τη λειτουργία των συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης, του κιβωτίου και του συστήματος διεύθυνσης, τα (Normal, ECO, Sport, Slippery και Trail). Οι εναλλαγές γίνονται με το πάτημα ενός κουμπιού. 

Η λειτουργία του κιβωτίου είναι εξαιρετική στην ήρεμη καθημερινή οδήγηση, καθώς έχει πάντα επιλεγμένη την κατάλληλη σχέση για να κινεί το αυτοκίνητο όσο χρειάζεται σβέλτα και οικονομικά, κυρίως στο πρόγραμμα Normal.  Το τιμόνι είναι γρήγορο και σαφές και οι αναρτήσεις ελέγχουν αποτελεσματικά τις κινήσεις του αμαξώματος. Ο οδηγός θα νιώσει μεγάλη σιγουριά για να ανεβάσει ρυθμό στους άδειους επαρχιακούς δρόμους, όπου η συγκεκριμένη έκδοση του Puma μπορεί να είναι εντυπωσιακά γρήγορη.

Στις μεγάλες ταχύτητες όμως η άνεση είναι εξαίρετη,  η ποιότητα κύλισης κορυφαία, ενώ απουσιάζουν οι αεροδυναμικοί θόρυβοι και ο κινητήρας στις χαμηλές στροφές είναι πολύ ομαλός και ήσυχος.

Όπως και σε όλες τις εκδόσεις του Puma, έτσι και σε αυτή της δοκιμής το εσωτερικό σε κερδίζει εύκολα. Το ταμπλό είναι όμορφο και σύγχρονο, με τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί να δείχνουν πολύ ποιοτικά. Στο κέντρο δεσπόζει η ψηφιακή οθόνη αφής των 8 ιντσών του συστήματος mutlimedia SYNC 3, από όπου γίνεται εύκολα ο έλεγχος όλων των συστημάτων, ενώ υπάρχει η δυνατότητα σύνδεσης με Apple Car Play και Andoid Auto.  Ο πίνακας οργάνων είναι επίσης ψηφιακός με διαγώνιο 12,3 ιντσών και προσφέρει πλήθος πληροφοριών, ενώ αλλάζει εμφάνιση ανάλογα με το επιλεγμένο πρόγραμμα λειτουργίας. Οι χώροι για τους επιβάτες είναι επαρκείς, άνετοι για τέσσερις και οριακοί αν προστεθεί και πέμπτος επιβάτης. Ας μην ξεχνάμε όμως ότι το Puma είναι ένα SUV της Β κατηγορίας, με μήκος μόλις 4,186 μέτρα.  

Ο χώρος αποσκευών είναι μεγάλος (402 λίτρα) και με πολύ πρακτικό σχήμα ενώ το Megabox των 80 λίτρων κάτω από το πάτωμα αυξάνει ακόμα περισσότερο την πρακτικότητα. Στην άριστη εκμετάλλευση και την εύκολη μεταφορά φορτίων βοηθά επίσης το δύο επιπέδων πάτωμα του πορτ μπαγκάζ και η ενσωματωμένη στην 5η πόρτα εταζέρα. 

Η προσθήκη του αυτόματου κιβωτίου στο κορυφαίο μηχανικό σύνολο του λίτρου σε συνδυασμό με την ήπια υβριδική υποβοήθηση, κατέστησε το Ford Puma  πληθωρικό αλλά και πολύ οικονομικό εκεί που πραγματικά έχει νόημα, δηλαδή στην αστική καθημερινή κίνηση. Το κόστος του δεν είναι χαμηλό στα 29.000 περίπου ευρώ, ωστόσο έχει τόσο τον εξοπλισμό όσο και τις επιδόσεις για να υποστηρίξει την premium τιμολόγηση. 

Continue Reading

Lifestyle

Mercedes – Benz GLA 250e: Eco Friendly

Η εξηλεκτρισμένη, plug-in υβριδική, εκδοχή της νέας GLA είναι ένα σύγχρονο SUV, με έντονη τη σφραγίδα ποιότητας και πολυτέλειας της γερμανικής μάρκας. 

Το δεύτερης γενιάς compact crossover των Γερμανών, η νέα GLA,  φλερτάρει σαφώς περισσότερο με τη SUV πλευρά της προσωπικότητάς του. Ταυτόχρονα προσφέρει όλα όσα υπόσχεται όσον αφορά το στιλ, το πρεστίζ, τους χώρους και την πρακτικότητα για τις οικογενειακές μετακινήσεις.

Η βάση για τη GLA 250e είναι η «συμβατική» GLA 200. Κάτω από το καπό θα συναντήσουμε το γνωστό 4κύλινδρο τούρμπο βενζινοκινητήρα 1332 κ.εκ. που διαθέτει άμεσο ψεκασμό και αποδίδει 160 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. Στην περίπτωση της GLA 250e συνεργάζεται με έναν ηλεκτρικό κινητήρα απόδοσης 102 ίππων, που είναι ενσωματωμένος στο κιβώτιο ταχυτήτων, που στην περίπτωση αυτού μοντέλου είναι το 8άρι, διπλού συμπλέκτη της Mercedes-Benz. Η κίνηση  μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς, ενώ ο  ηλεκτροκινητήρας τροφοδοτείται από μια μπαταρία ιόντων-λιθίου 15,6 kWh (ωφέλιμη χωρητικότητα 10,6 kWh), που είναι τοποθετημένη κάτω από τα πίσω καθίσματα.

Το αποτέλεσμα του παραπάνω συνδυασμού είναι ότι ο οδηγός έχει στη διάθεσή του 218 ίππους και 450 Nm ροπής, που ασφαλώς αρκούν και με το παραπάνω όχι μόνο για να κινήσουν την GLA 250e με άνεση και ασφάλεια αλλά και να υπερνικήσουν τα 300 περίπου κιλά που προστέθηκαν σε σχέση με τη «συμβατική» GLA 200. Οι αριθμοί των επιδόσεων άλλωστε το επιβεβαιώνουν: 7,1 δευτερόλεπτα για την επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα και μέγιστη ταχύτητα που φτάνει στα 220 χλμ/ώρα.

Η GLA 250e ξεκινά πάντα χρησιμοποιώντας μόνο τον ηλεκτροκινητήρα. Αυτός, επίσης, μπορεί να χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ταχύτητες μέχρι τα 140 χλμ/ώρα και η πρακτική του αυτονομία εύκολα ξεπερνά τα 50 χιλιόμετρα, τιμή ιδιαίτερα ικανοποιητική και κοντά στα 62 θεωρητικά χιλιόμετρα. 

Ο οδηγός της GLA 250e έχει στη διάθεσή του τρία προγράμματα οδήγησης, τα Eco, Comfort και Sport. Υπάρχουν επίσης το electric mode για ηλεκτρική κίνηση και το battery level που διατηρεί την ενέργεια στη μπαταρία σε ένα επιθυμητό επίπεδο, για κάποια άλλη στιγμή που θα ζητηθεί. Η φόρτιση της μπαταρίας χρειάζεται περίπου 8 ώρες σε οικιακή παροχή ενώ με ένα wall box δύο ώρες είναι αρκετές.

Το βασικό ζητούμενο στη δημιουργία μιας plug-in υβριδικής έκδοσης είναι φυσικά η μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και της εκπομπής ρύπων. Καλύτερος σύμμαχος σε αυτό είναι η μεγάλη αυτονομία όταν κινείται αποκλειστικά ηλεκτρικά. Και όταν αδειάσει η μπατασία, το υβριδικό σύστημα βοηθάει η κατανάλωση να κρατηθεί χαμηλά, στην περιοχή ανάμεσα στα 7 και στα 8 λίτρα/100 χλμ, τιμή που είναι πολύ καλή για το μέγεθος και το βάρος του αυτοκινήτου.

Εξωτερικά η υβριδική GLA 250e διαφέρει ελάχιστα από τις «συμβατικές» GLA και εντοπίζεται στα διακριτικά e και EQ Power. Το εσωτερικό έχει premium αίσθηση και κυριαρχεί  το ταμπλό, με τις δύο μεγάλες οθόνες μπροστά από τον οδηγό (που περιέχουν τον πίνακα οργάνων και το infotainment MBUX) και τους στρογγυλούς αεραγωγούς σε σχήμα τουρμπίνας στο κέντρο του. 

Η πολυτέλεια συνοδεύεται και από μεγάλη ευρυχωρία τόσο για τους εμπρός όσο και για τους πίσω επιβάτες, που έχουν άπλετο χώρο για τα πόδια και τα κεφάλια τους, ενώ άνετα θα βολέψουν -και θα φορτίσουν- τις συσκευές και τα υπόλοιπα μικροαντικείμενά τους. Η ενσωμάτωσης του υβριδικού συστήματος  έχει «κλέψει» λίγα λίτρα από το χώρο αποσκευών και έχει μειώσει τη χωρητικότητά του από τα 435 στα 385 λίτρα. 

Η «αρχοντιά» της GLA 250e συνεχίζεται και εν κινήσει. Η GLA περνάει πάνω από τις ανωμαλίες του δρόμου με χαρακτηριστική άνεση και χωρίς να τις μεταφέρει στους επιβάτες. Η ποιότητα κύλισης είναι εξαιρετική, όπως και η σταθερότητα στον ανοιχτό δρόμο. Τα περιθώρια πρόσφυσης είναι υψηλά και οι σχετικά σφικτές αναρτήσεις ελέγχουν εύκολα το μεγάλο αμάξωμα, με το τιμόνι (που βαραίνει στο πρόγραμμα Sport) να είναι άμεσο και ακριβές. 

Συνολικά, η GLA 250e είναι ένα αυτοκίνητο που το χαίρεσαι είτε το οδηγείς είτε είσαι επιβάτης.Οι τιμές της ξεκινούν από τα 45.315, ενώ η τιμή προ φόρων στα  34.454 ευρώ, την καθιστά εξαιρετικά δελεαστική ως εταιρικό όχημα, καθώς ο χρήστης της δεν υπόκειται σε φόρο.

Continue Reading

Lifestyle

MINI Cooper S: Για τη μαγεία της οδήγησης

Η τρίτη γενιά του σύγχρονου MINI Cooper περνά από έναν ελαφρύ ανασχεδιασμό προκειμένου να παραμείνει στην επικαιρότητα και στην έκδοση S αποδίδει 178 ίππους. 

Το μεγαλύτερο καρτ ή το μικρότερο σπορ αυτοκίνητο; To ΜΙΝΙ, στην τρίτη και πολύ πρόσφατα ανανεωμένη εκδοχή του, διατηρεί τόσο τα χαρακτηριστικά αισθητικής πρωτοτυπίας, όσο και απόλαυσης της οδήγησης. 

Το MINI Cooper ανήκει στα πιο χαρακτηριστικά σύμβολα της αυτοκίνησης και παράλληλα, τα στοιχεία έχουν δείξει ότι οι σύγχρονες εκτελέσεις του αρέσουν πάρα πολύ στους αγοραστές. Η κίνηση του BMW Group να διατηρήσει τον σπορ χαρακτήρα του μοντέλου αποδείχτηκε απόλυτα σωστή και γρήγορα τα MINI του 21ου αιώνα έχτισαν και αυτά το μύθο τους ως αυτοκίνητα του πραγματικού οδηγού. 

Το τρίθυρο «κουκλί» των 3,86 μέτρων ανανεώθηκε πρόσφατα, τόσο τεχνολογικά όσο και αισθητικά. Το Cooper, παρουσιάστηκε το 2014 και στις αρχές του 2018 έγινε ακόμη ένα μικρό facelift. Πλέον η ανανέωση περιλαμβάνει ακόμη περισσότερα στοιχεία. Οι αλλαγές εντοπίζονται σε πολλά σημεία. Αρχικά, η μάσκα μεγάλωσε σημαντικά. Το εξάγωνο σχήμα της καταλαμβάνει ακόμη μεγαλύτερο χώρο του εμπρός μέρους. Τα φανάρια απέκτησαν σκούρο φόντο για να δείχνουν πιο επιθετικά και οι προβολείς ομίχλης καταργήθηκαν. 

Οι αλλαγές δεν σταματούν εδώ. Το ανανεωμένο MINI  προσφέρεται με πέντε νέα σχέδια για τις ζάντες αλουμινίου και τρία νέα χρώματα για το αμάξωμα. Περνώντας στο εσωτερικό αμέσως παρατηρούμε ότι ο ψηφιακός πίνακας οργάνων που είχαμε δει στο ηλεκτρικό MINI περνά και στις υπόλοιπες εκδόσεις. Το τιμόνι είναι επίσης νέο, με ανασχεδιασμένα χειριστήρια επάνω του και το ταμπλό έχει δεχτεί έναν μικρό ανασχεδιασμό με «χωνευτούς» τους αεραγωγούς στο διακοσμητικό πάνελ. Στον στάνταρ εξοπλισμό ανήκει πλέον και η μεγάλη κεντρική οθόνη με διαγώνιο 8,8 ιντσών.

Ενώ οι αλλαγές στην εμφάνιση του MINI είναι πολλές, η γκάμα βενζινοκινητήρων παραμένει η ίδια. Ο τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας των 1.5 λίτρων έρχεται σε  εκδόσεις ισχύος, 102 και 136 ίππων  και ο τετρακύλινδρος των 2.0 λίτρων αποδίδει με τούρμπο από 178 έως 231 ίππους για τις εκδόσεις S και John Cooper Works αντίστοιχα.  Η μόνη πλέον μη βενζινοκίνητη επιλογή είναι η ηλεκτρική Cooper SE που έχει αυτονομία έως 230 χιλιόμετρα σύμφωνα με το πρότυπο του WLTP.

Στους χώρους δεν έχουμε διαφορές, με αποτέλεσμα τέσσερα άτομα και μόλις 211 λίτρα αποσκευών να μπορούν να βρουν τη θέση τους στο ανανεωμένο MINI. Αυτό διόλου φυσικά δεν απασχολεί τον οδηγό, που στην έκδοση Cooper S έχει στη διάθεσή του 178 ίππους και ένα  αυτόματο κιβώτιο Steptronic για ταχύτατες αλλαγές σχέσεων και δυνατότητα χειροκίνητης λειτουργίας. Εναλλακτικά, το μοντέλο προσφέρεται και με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων. 

Οι επιδόσεις είναι πραγματικά εντυπωσιακές, με την επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε 6,6 δλ. και τη μέγιστη ταχύτητα να κορυφώνεται στα 235 χλμ./ώρα. Η κίνηση μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς, με τους οποίους ο οδηγός έχει άμεση επαφή χάρη σε ένα εξαιρετική ρυθμισμένο και συμμετοχικό σύστημα διεύθυνσης. 

Ανάλογα προσεγμένη είναι και η ρύθμιση της ανάρτησης, με γόνατα εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, που συνεργάζονται με ένα ιδιαίτερα άκαμπτο αμάξωμα και τέσσερα δισκόφρενα για τις δύσκολες καταστάσεις. Με τα παραπάνω δεδομένα, το MINI Cooper S αποτελεί ένα ελιξήριο απολαυστικής οδήγησης σε όλες τις συνθήκες: τόσο στην πόλη όσο επίσης στον αυτοκινητόδρομο αλλά και σε οποιαδήποτε απαιτητική ορεινή διαδρομή, εξασφαλίζει κορυφαία αμεσότητα, ευελιξία αλλά και ασφάλεια. Ταυτόχρονα ο ισχυρός κινητήρας, που συνδυάζεται με το σχετικά χαμηλό βάρος των 1.255 κιλών και το αυτόματο κιβώτιο των 7 σχέσεων, επιτρέπει μια μέση κατανάλωση αρκετά χαμηλή για τις επιδόσεις του μοντέλου, που κυμαίνεται από τα 6,5 – 8,5 λίτρα/100 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες.

Μπορεί το MINI Cooper S να μην είναι  πρακτικό στην καθημερινότητα, ειδικά στην τρίθυρη διαμόρφωσή του, ωστόσο είναι πανέμορφο, εκπληκτικό στην οδήγηση και με χαμηλό κόστος χρήσης. Οι περίπου 29.000 ευρώ της αυτόματης έκδοσης Cooper S δεν είναι διόλου πολλά χρήματα, αν κριθούν υπό το πρίσμα των επιδόσεων και της απόλαυσης πραγματικού σπορ αυτοκινήτου, που εξασφαλίζει το μικρό γερμανικό μοντέλο με το Αγγλοσαξονικό dna. Αν ωστόσο χρειάζεστε όλη τη μαγεία με τα λιγότερα δυνατά χρήματα, υπάρχει και η εκδοχή με το χειροκίνητο κιβώτιο tvn 6 σχέσεων, που ξεκινά από τα 26.560 ευρώ. 

Continue Reading

Trending