Lifestyle
Mercedes – Benz GLA 250e: Eco Friendly

Η εξηλεκτρισμένη, plug-in υβριδική, εκδοχή της νέας GLA είναι ένα σύγχρονο SUV, με έντονη τη σφραγίδα ποιότητας και πολυτέλειας της γερμανικής μάρκας.
Το δεύτερης γενιάς compact crossover των Γερμανών, η νέα GLA, φλερτάρει σαφώς περισσότερο με τη SUV πλευρά της προσωπικότητάς του. Ταυτόχρονα προσφέρει όλα όσα υπόσχεται όσον αφορά το στιλ, το πρεστίζ, τους χώρους και την πρακτικότητα για τις οικογενειακές μετακινήσεις.
Η βάση για τη GLA 250e είναι η «συμβατική» GLA 200. Κάτω από το καπό θα συναντήσουμε το γνωστό 4κύλινδρο τούρμπο βενζινοκινητήρα 1332 κ.εκ. που διαθέτει άμεσο ψεκασμό και αποδίδει 160 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. Στην περίπτωση της GLA 250e συνεργάζεται με έναν ηλεκτρικό κινητήρα απόδοσης 102 ίππων, που είναι ενσωματωμένος στο κιβώτιο ταχυτήτων, που στην περίπτωση αυτού μοντέλου είναι το 8άρι, διπλού συμπλέκτη της Mercedes-Benz. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας τροφοδοτείται από μια μπαταρία ιόντων-λιθίου 15,6 kWh (ωφέλιμη χωρητικότητα 10,6 kWh), που είναι τοποθετημένη κάτω από τα πίσω καθίσματα.
Το αποτέλεσμα του παραπάνω συνδυασμού είναι ότι ο οδηγός έχει στη διάθεσή του 218 ίππους και 450 Nm ροπής, που ασφαλώς αρκούν και με το παραπάνω όχι μόνο για να κινήσουν την GLA 250e με άνεση και ασφάλεια αλλά και να υπερνικήσουν τα 300 περίπου κιλά που προστέθηκαν σε σχέση με τη «συμβατική» GLA 200. Οι αριθμοί των επιδόσεων άλλωστε το επιβεβαιώνουν: 7,1 δευτερόλεπτα για την επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα και μέγιστη ταχύτητα που φτάνει στα 220 χλμ/ώρα.

Η GLA 250e ξεκινά πάντα χρησιμοποιώντας μόνο τον ηλεκτροκινητήρα. Αυτός, επίσης, μπορεί να χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ταχύτητες μέχρι τα 140 χλμ/ώρα και η πρακτική του αυτονομία εύκολα ξεπερνά τα 50 χιλιόμετρα, τιμή ιδιαίτερα ικανοποιητική και κοντά στα 62 θεωρητικά χιλιόμετρα.
Ο οδηγός της GLA 250e έχει στη διάθεσή του τρία προγράμματα οδήγησης, τα Eco, Comfort και Sport. Υπάρχουν επίσης το electric mode για ηλεκτρική κίνηση και το battery level που διατηρεί την ενέργεια στη μπαταρία σε ένα επιθυμητό επίπεδο, για κάποια άλλη στιγμή που θα ζητηθεί. Η φόρτιση της μπαταρίας χρειάζεται περίπου 8 ώρες σε οικιακή παροχή ενώ με ένα wall box δύο ώρες είναι αρκετές.
Το βασικό ζητούμενο στη δημιουργία μιας plug-in υβριδικής έκδοσης είναι φυσικά η μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και της εκπομπής ρύπων. Καλύτερος σύμμαχος σε αυτό είναι η μεγάλη αυτονομία όταν κινείται αποκλειστικά ηλεκτρικά. Και όταν αδειάσει η μπατασία, το υβριδικό σύστημα βοηθάει η κατανάλωση να κρατηθεί χαμηλά, στην περιοχή ανάμεσα στα 7 και στα 8 λίτρα/100 χλμ, τιμή που είναι πολύ καλή για το μέγεθος και το βάρος του αυτοκινήτου.
Εξωτερικά η υβριδική GLA 250e διαφέρει ελάχιστα από τις «συμβατικές» GLA και εντοπίζεται στα διακριτικά e και EQ Power. Το εσωτερικό έχει premium αίσθηση και κυριαρχεί το ταμπλό, με τις δύο μεγάλες οθόνες μπροστά από τον οδηγό (που περιέχουν τον πίνακα οργάνων και το infotainment MBUX) και τους στρογγυλούς αεραγωγούς σε σχήμα τουρμπίνας στο κέντρο του.

Η πολυτέλεια συνοδεύεται και από μεγάλη ευρυχωρία τόσο για τους εμπρός όσο και για τους πίσω επιβάτες, που έχουν άπλετο χώρο για τα πόδια και τα κεφάλια τους, ενώ άνετα θα βολέψουν -και θα φορτίσουν- τις συσκευές και τα υπόλοιπα μικροαντικείμενά τους. Η ενσωμάτωσης του υβριδικού συστήματος έχει «κλέψει» λίγα λίτρα από το χώρο αποσκευών και έχει μειώσει τη χωρητικότητά του από τα 435 στα 385 λίτρα.
Η «αρχοντιά» της GLA 250e συνεχίζεται και εν κινήσει. Η GLA περνάει πάνω από τις ανωμαλίες του δρόμου με χαρακτηριστική άνεση και χωρίς να τις μεταφέρει στους επιβάτες. Η ποιότητα κύλισης είναι εξαιρετική, όπως και η σταθερότητα στον ανοιχτό δρόμο. Τα περιθώρια πρόσφυσης είναι υψηλά και οι σχετικά σφικτές αναρτήσεις ελέγχουν εύκολα το μεγάλο αμάξωμα, με το τιμόνι (που βαραίνει στο πρόγραμμα Sport) να είναι άμεσο και ακριβές.
Συνολικά, η GLA 250e είναι ένα αυτοκίνητο που το χαίρεσαι είτε το οδηγείς είτε είσαι επιβάτης.Οι τιμές της ξεκινούν από τα 45.315, ενώ η τιμή προ φόρων στα 34.454 ευρώ, την καθιστά εξαιρετικά δελεαστική ως εταιρικό όχημα, καθώς ο χρήστης της δεν υπόκειται σε φόρο.
Εκδηλώσεις
Εκδήλωση του Συνδέσμου Φίλων Ιδρύματος Άγιος Παντελεήμων – «Είμαι Εδώ»

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η καθιερωμένη πασχαλινή εκδήλωση του
Συνδέσμου Φίλων Ιδρύματος Άγιος Παντελεήμων – «Είμαι Εδώ»
Την Τετάρτη και ώρα 7:00 μ.μ., στο φιλόξενο περιβάλλον του Pink Dot Cafe (Hondos Center – Apollonia Politia), πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία η ετήσια εκδήλωση του Συνδέσμου Φίλων του Ιδρύματος Άγιος Παντελεήμων – «Είμαι Εδώ», με αφορμή το παραδοσιακό τσούγκρισμα του πασχαλινού αυγού.
Η Πρόεδρος του Συνδέσμου, κα. Βενούλα Βαρδαλή μαζί με τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου, υποδέχθηκαν με θέρμη φίλους και υποστηρικτές του Ιδρύματος, σε μια γιορτινή ατμόσφαιρα γεμάτη χαμόγελα, συγκίνηση και αλληλεγγύη.

Η εκδήλωση περιλάμβανε ευχάριστες στιγμές, ανταλλαγή ευχών και ενημέρωση για τις δράσεις του Ιδρύματος, που συνεχίζει αδιάλειπτα να στηρίζει με ευαισθησία και φροντίδα τους ανθρώπους που το έχουν ανάγκη. Μια από τις σημαντικότερες στιγμές της βραδιάς, αποτέλεσε η απονομή τιμητικής πλακέτας στην κυρία Τασούλα Δενδρινού, για την πολυετή εθελοντική προσφορά της.
Ο Σύνδεσμος ευχαριστεί θερμά όλους όσοι τίμησαν την εκδήλωση με την παρουσία τους και ανανεώνει το ραντεβού για τις επόμενες δράσεις του, με αίσθημα ευθύνης, ελπίδας και προσφοράς.
Αυτοκίνητο
THE BMW OIKOS: Μοναδική εκδήλωση πολυτέλειας και καινοτομίας με εντυπωσιακά μοντέλα BMW στην Αθηναϊκή Ριβιέρα.

+++ Αποκλειστική Πανελλαδική Πρεμιέρα για τη νέα BMW iX. +++
Christopher Puth: «Επιθυμούμε να επαναπροσδιορίσουμε την έννοια της Premium Κινητικότητας και τους επόμενους μήνες θα προσφέρουμε το επόμενο επίπεδο μιας ξεχωριστής Εμπειρίας για τους Πελάτες μας». +++ Εντυπωσιακό drone show στο Opening Party. +++ Η στρατηγική της Τεχνολογικής Δεκτικότητας καλύπτει όλες τις ανάγκες των πελατών. +++
Αθήνα. Στην καρδιά της Αθηναϊκής Ριβιέρας, στον υπέροχο χώρο υψηλής αισθητικής του Domus (στα Αστέρια Γλυφάδας), το BMW Group Hellas διοργάνωσε την ιδιαίτερα επιτυχημένη εκδήλωση «THE BMW OIKOS». Παρουσία ξεχωριστών προσκεκλημένων, πελατών, συνεργατών, αντιπρόσωπων και εκπροσώπων των ΜΜΕ, η BMW επαναπροσδιόρισε την έννοια της «Premium» κινητικότητας παρουσιάζοντας εντυπωσιακά μοντέλα BMW που συμβολίζουν την πολυτέλεια και την καινοτομία, σε ένα καλαίσθητο περιβάλλον δίπλα στη θάλασσα δίνοντας με αυτόν τον τρόπο το έναυσμα για την αρχή της καλοκαιρινής περιόδου.

Οι υπερπολυτελείς BMW X7 και BMW Σειρά 7 κέντρισαν το ενδιαφέρον των καλεσμένων με την ασύγκριτη άνεση και τις καινοτόμες ψηφιακές λειτουργίες που προσφέρουν. Η αδρεναλίνη εκτοξεύτηκε με την παρουσία των υψηλών επιδόσεων μοντέλων, BMW XM και τη νέα εκρηκτική BMW M5 των 727 hp, που για πρώτη φορά διαθέτει σύστημα M HYBRID. Σε επίπεδο ηλεκτροκίνησης, οι αμιγώς ηλεκτρικές BMW i4 και i5 έκλεψαν τις εντυπώσεις, προσφέροντας απολαυστική οδήγηση με μηδενικούς ρύπους ενώ μοντέλα BMW που έχουν πρωταγωνιστεί στις πωλήσεις, όπως η δυναμική BMW Σειρά 1 και οι επιβλητικές BMW X1 και X2, ήταν επίσης εκεί.
Η μεγάλη πρωταγωνίστρια του «THE BMW OIKOS» ήταν η νέα αμιγώς ηλεκτρική BMW iX που πραγματοποίησε Αποκλειστική Πανελλαδική Πρεμιέρα. Το νέο κορυφαίο Sports Activity Vehicle (SAV) της BMW που αντιπροσωπεύει την επόμενη γενιά βιώσιμης κινητικότητας της μάρκας, διαθέτει μια τολμηρή, φουτουριστική σχεδίαση με ευρύχωρο, πολυτελές εσωτερικό. Η νέα BMW iX προσφέρει μια εξαιρετική εμπειρία ηλεκτρικής οδήγησης με αυξημένη αυτονομία έως 701 χλμ. και εντυπωσιακή ισχύ που αγγίζει τους 659 hp (για την έκδοση BMW iX M70 xDrive).
Το «THE BMW OIKOS» άνοιξε τις πύλες του με ένα φαντασμαγορικό opening night με την ταλαντούχα, Γιολάντα Καλογεροπούλου να δίνει το έναυσμα και στη συνέχεια να καλωσορίζει τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο του BMW Group Hellas, κύριο Christopher Puth. Σε μία άκρως ενδιαφέρουσα συζήτηση επί σκηνής, ο κύριος Puth αναφέρθηκε στην επιτυχημένη πορεία του BMW Group Hellas τους πρώτους μήνες της φετινής χρονιάς και στην πελατοκεντρική προσέγγιση που ακολουθεί η εταιρεία στη διαδικασία λήψης επιχειρηματικών αποφάσεων. Χαρακτηριστικά επισήμανε: «Επιθυμούμε να επαναπροσδιορίσουμε την έννοια της Premium Κινητικότητας αναβαθμίζοντας τις Εκθέσεις των Επίσημων Εμπόρων μας τους επόμενους μήνες και να τις φέρουμε στο επόμενο επίπεδο μιας ξεχωριστής Εμπειρίας για τους Πελάτες μας».

Ακολούθησαν σημαντικές αναφορές στην ολοκληρωμένη προϊοντική γκάμα των μοντέλων BMW που περιλαμβάνει όλα τα συστήματα κίνησης (κινητήρες εσωτερικής καύσης, plug-in υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά) και σημαντικές στιγμές από την ιστορία της μάρκας που αποτυπώνεται σχεδιαστικά από τη χαρακτηριστική μάσκα νεφρών, προτού ξεκινήσει ένα εντυπωσιακό χορευτικό act από έμπειρους dancers που οδήγησαν τους καλεσμένους στον εξωτερικό χώρο της εκδήλωσης για να παρακολουθήσουν ένα ανεπανάληπτο drone show. Φωτίζοντας τον ουρανό της Αθήνας, τα drones πραγματοποίησαν μία ιστορική αναδρομή της μάρκας BMW δημιουργώντας έντονα συναισθήματα ενώ στη συνέχεια προϊδέασαν το κοινό για την άφιξη της νέας μελλοντικής γενιάς μοντέλων BMW Neue Klasse. Η βραδιά κορυφώθηκε με δυνατή μουσική από την γνωστή DJ και Παραγωγό, Xenia Ghali.
Κατά τη διάρκεια του τετραήμερου event «THE BMW OIKOS», οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν και να οδηγήσουν την πιο πρόσφατη γκάμα μοντέλων BMW, να συμμετάσχουν σε διαδραστικές εκπαιδευτικές εμπειρίες και να ζήσουν από κοντά το πρώτο BMW Fine Art Activation byAKTO. Στο υψηλής αισθητικής περιβάλλον του Domus, μια BMW Σειρά 1 μεταμορφώθηκε in situ σε έργο τέχνης, μέσα από μια εντυπωσιακή 10ωρη live performance. Η δημιουργική ομάδα του προγράμματος σπουδών BA (Hons) Fine Art & New Media του AKTO εμπνεύστηκε από την πολυχρωμία, τη ροή και την αίσθηση της κίνησης στο αστικό τοπίο και εφάρμοσε masking, σχεδιαστικές σημάνσεις και ακρυλικά χρώματα με απόλυτη ακρίβεια. Οι οργανικές φόρμες που αναδείχθηκαν ενίσχυσαν τη γεωμετρία του οχήματος, αποτυπώνοντας τη δυναμική του design στον δημόσιο χώρο. Το αποτέλεσμα: ένα ισχυρό εικαστικό statement, το πρώτο BMW Fine Art Activation by AKTO, όπου η τέχνη συνάντησε την τεχνολογία και η premium κινητικότητα μετατράπηκε σε ζωντανή εμπειρία.

Η εκδήλωση «THE BMW OIKOS» δεν ήταν απλώς μια παρουσίαση αυτοκινήτων, αλλά μια εμπειρία που ανέδειξε την δέσμευση του BMW Group Hellas στην αριστεία και την καινοτομία. Η λέξη «ΟΙΚΟΣ» που χρησιμοποιείται για να εκφράσει την ιδέα πίσω από την εκδήλωση προέρχεται από την αρχαία ελληνική γλώσσα και ορίζεται ως το «σπίτι» που περιλαμβάνει το σύνολο των αγαθών και των ανθρώπων που το απαρτίζουν.
Με την αφοσίωση στη βιωσιμότητα και την καινοτομία, η BMW είναι έτοιμη να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις του μέλλοντος και να παραμείνει στην κορυφή της παγκόσμιας αγοράς αυτοκινήτου εφαρμόζοντας την στρατηγική της Τεχνολογικής Δεκτικότητας για να ανταποκριθεί στις ανάγκες των πελατών της.
Με τις τέσσερις μάρκες του, BMW, MINI, Rolls-Royce και BMW Motorrad, το BMW Group είναι ο Νο. 1 premium κατασκευαστής αυτοκινήτων και μοτοσικλετών σε όλο τον κόσμο, ενώ παράλληλα προσφέρει premium χρηματοοικονομικές υπηρεσίες και υπηρεσίες μετακίνησης. Το δίκτυο παραγωγής του BMW Group περιλαμβάνει πάνω από 30 εγκαταστάσεις παραγωγής σε όλο τον κόσμο. Η εταιρεία έχει ένα παγκόσμιο δίκτυο πωλήσεων σε περισσότερες από 140 χώρες.
Το 2024, το BMW Group πούλησε πάνω από 2,45 εκατομμύρια αυτοκίνητα και περισσότερες από 210.000 μοτοσικλέτες παγκοσμίως. Το κέρδος προ φόρων για το οικονομικό έτος 2024 ήταν 11,0 δισεκατομμύρια ευρώ, με έσοδα που ανήλθαν στα 142,4 δισεκατομμύρια ευρώ. Στις 31 Δεκεμβρίου του 2024, το BMW Group είχε παγκόσμιο έμψυχο δυναμικό 159.104 ατόμων.
Η επιτυχία του BMW Group ανέκαθεν βασιζόταν στη μακροπρόθεσμη συλλογική και υπεύθυνη δράση. Η εταιρεία καθόρισε από νωρίς την πορεία της για το μέλλον και θέτει τη βιωσιμότητα και την αποδοτικότητα των πόρων στο επίκεντρο της στρατηγικής της κατεύθυνσης – από την αλυσίδα εφοδιασμού, μέχρι την παραγωγή, και το τέλος της φάσης χρήσης, για όλα τα προϊόντα της.
LinkedIn: http://www.linkedin.com/company/bmw-group/
YouTube: https://www.youtube.com/bmwgroup
Instagram: https://www.instagram.com/bmwgroup
Facebook: https://www.facebook.com/bmwgroup
Κωνσταντίνος Διαμαντής

Εκδηλώσεις
Agrino – Επετειακή Διαφήμιση «70 χρόνια σκεφτόμαστε έξω από τα πλαίσια»

Η Agrino γεννήθηκε πριν από 70 χρόνια από 3 ανήσυχα πνεύματα, που «πάντα κοίταζαν ψηλά, μακριά απ’ τα γνωστά». Την ιστορία του Στράτου, του Θύμιου και του Γιώργου Πιστιόλα από το Αγρίνιο, αφηγείται η νέα επετειακή διαφήμιση της Agrino, μια που αξίζει να ειπωθεί, γιατί αποτελεί παράδειγμα διορατικότητας, αποφασιστικότητας και προσήλωσης στις αξίες της ποιότητας, καινοτομίας και ελληνικότητας
Μέσα σε μια φανταστική γκαλερί, οι 70 κορνίζες-πλαίσια που φιλοξενούν αποσπάσματα της ιστορίας της Agrino, ζωντανεύουν και αλληλεπιδρούν, μεταφέροντας τον θεατή από εποχή σε εποχή και εξιστορώντας τα γεγονότα, τις πρωτοπορίες και τις αξίες της μάρκας με έναν ευφάνταστο και μοντέρνο τρόπο. Η αφήγηση με παραδοσιακά τετράστιχα αλλά σύγχρονο λεκτικό, έρχεται να συμπληρώσει την πρωτότυπη εικόνα με μια γλώσσα λυρική αλλά και καθημερινή.
Η ταινία συνολικής διάρκειας 70’’ φέρει την υπογραφή της δημιουργικής ομάδας του Λάζαρου Ευμορφία – LamaDDB, της Stefi στην παραγωγή, της Mellow στο 3D animation και του Chris Τσούνη στη σκηνοθεσία. Η καμπάνια προβάλλεται σε TV και digital.
Η εταιρεία Agrino γιορτάζει την επέτειο των 70 χρόνων από την ίδρυση της με δράσεις καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου. Μέχρι στιγμής, έχει πραγματοποιηθεί μία διήμερη εταιρική εκδήλωση στη γενέτειρα-Αγρίνιο με συμμετοχή των 200 εργαζομένων της και διακεκριμένων τοπικών παραγόντων, ενώ ακολούθησε η πρόσφατη εκδήλωση στη Θεσσαλονίκη, όπου βρίσκεται η κεντρική της παραγωγική μονάδα. Το αποκορύφωμα του διημέρου αποτέλεσαν τα επίσημα εγκαίνια της νέας, υπερσύγχρονης μονάδας παραλαβής, ξήρανσης και αποθήκευσης ελληνικού ρυζιού στο Κλειδί Ημαθίας, με την παρουσία εκπρόσωπων των μέσων ενημέρωσης, της πολιτικής σκηνής, συνεργάτων από τον αγροτικό τομέα, καθώς και στελέχων της εταιρίας.
Λίγα λόγια για την εταιρεία:
Με ιστορία που κρατά 70 χρόνια, η AGRINO, αποτελεί μια από τις πιο γνωστές και επιτυχημένες μάρκες στην ελληνική αγορά η οποία προσφέρει ελληνικά ρύζια, όσπρια και σνακ ρυζιού υψηλής ποιότητας και διατροφικής αξίας. Με σταθερά ανοδική πορεία και σημαντική εξαγωγική δραστηριότητα έχει καταφέρει με προσήλωση στους στόχους της να κερδίσει την πρώτη θέση στο καλάθι των καταναλωτών ήδη από τη δεκαετία του 1980. Η ποιότητα και η καινοτομία αποτελούν τις θεμελιώδεις αξίες της επιτυχημένης πορείας της AGRINO, επενδύοντας και ενισχύοντας συνεχώς την δυναμική των προϊόντων της.
-
Τουρισμός
Ιατρικός Τουρισμός στην Ελλάδα: Η Αναδυόμενη Προοπτική
-
Οικογένεια
Πώς να αναπτύξετε τη συναισθηματική νοημοσύνη των παιδιών σας
-
Διατροφή
Τρώγοντας από σπίτι
-
Υγεία
Γυναικεία Κατάθλιψη
-
Ψυχολογία
Είσαι Αληθινός ή Συμβατικός Γονιός;
-
Διατροφή
Τα Αντιοξειδωτικά | Ισορροπημένη Διατροφή
-
Τουρισμός
Υπερτουρισμός: Υπάρχει Πραγματικά ή Υπερβάλλουμε;
-
Ομορφιά
Πως να περιποιηθούμε το δέρμα μας μετά το καλοκαίρι; Δώστε στο δέρμα σας την υγρασία που του έχει λείψει για να το δείτε και πάλι ελαστικό και ζωντανό!