Connect with us

Lifestyle

Mercedes – Benz GLA 250e: Eco Friendly

Η εξηλεκτρισμένη, plug-in υβριδική, εκδοχή της νέας GLA είναι ένα σύγχρονο SUV, με έντονη τη σφραγίδα ποιότητας και πολυτέλειας της γερμανικής μάρκας. 

Το δεύτερης γενιάς compact crossover των Γερμανών, η νέα GLA,  φλερτάρει σαφώς περισσότερο με τη SUV πλευρά της προσωπικότητάς του. Ταυτόχρονα προσφέρει όλα όσα υπόσχεται όσον αφορά το στιλ, το πρεστίζ, τους χώρους και την πρακτικότητα για τις οικογενειακές μετακινήσεις.

Η βάση για τη GLA 250e είναι η «συμβατική» GLA 200. Κάτω από το καπό θα συναντήσουμε το γνωστό 4κύλινδρο τούρμπο βενζινοκινητήρα 1332 κ.εκ. που διαθέτει άμεσο ψεκασμό και αποδίδει 160 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. Στην περίπτωση της GLA 250e συνεργάζεται με έναν ηλεκτρικό κινητήρα απόδοσης 102 ίππων, που είναι ενσωματωμένος στο κιβώτιο ταχυτήτων, που στην περίπτωση αυτού μοντέλου είναι το 8άρι, διπλού συμπλέκτη της Mercedes-Benz. Η κίνηση  μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς, ενώ ο  ηλεκτροκινητήρας τροφοδοτείται από μια μπαταρία ιόντων-λιθίου 15,6 kWh (ωφέλιμη χωρητικότητα 10,6 kWh), που είναι τοποθετημένη κάτω από τα πίσω καθίσματα.

Το αποτέλεσμα του παραπάνω συνδυασμού είναι ότι ο οδηγός έχει στη διάθεσή του 218 ίππους και 450 Nm ροπής, που ασφαλώς αρκούν και με το παραπάνω όχι μόνο για να κινήσουν την GLA 250e με άνεση και ασφάλεια αλλά και να υπερνικήσουν τα 300 περίπου κιλά που προστέθηκαν σε σχέση με τη «συμβατική» GLA 200. Οι αριθμοί των επιδόσεων άλλωστε το επιβεβαιώνουν: 7,1 δευτερόλεπτα για την επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα και μέγιστη ταχύτητα που φτάνει στα 220 χλμ/ώρα.

Η GLA 250e ξεκινά πάντα χρησιμοποιώντας μόνο τον ηλεκτροκινητήρα. Αυτός, επίσης, μπορεί να χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ταχύτητες μέχρι τα 140 χλμ/ώρα και η πρακτική του αυτονομία εύκολα ξεπερνά τα 50 χιλιόμετρα, τιμή ιδιαίτερα ικανοποιητική και κοντά στα 62 θεωρητικά χιλιόμετρα. 

Ο οδηγός της GLA 250e έχει στη διάθεσή του τρία προγράμματα οδήγησης, τα Eco, Comfort και Sport. Υπάρχουν επίσης το electric mode για ηλεκτρική κίνηση και το battery level που διατηρεί την ενέργεια στη μπαταρία σε ένα επιθυμητό επίπεδο, για κάποια άλλη στιγμή που θα ζητηθεί. Η φόρτιση της μπαταρίας χρειάζεται περίπου 8 ώρες σε οικιακή παροχή ενώ με ένα wall box δύο ώρες είναι αρκετές.

Το βασικό ζητούμενο στη δημιουργία μιας plug-in υβριδικής έκδοσης είναι φυσικά η μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και της εκπομπής ρύπων. Καλύτερος σύμμαχος σε αυτό είναι η μεγάλη αυτονομία όταν κινείται αποκλειστικά ηλεκτρικά. Και όταν αδειάσει η μπατασία, το υβριδικό σύστημα βοηθάει η κατανάλωση να κρατηθεί χαμηλά, στην περιοχή ανάμεσα στα 7 και στα 8 λίτρα/100 χλμ, τιμή που είναι πολύ καλή για το μέγεθος και το βάρος του αυτοκινήτου.

Εξωτερικά η υβριδική GLA 250e διαφέρει ελάχιστα από τις «συμβατικές» GLA και εντοπίζεται στα διακριτικά e και EQ Power. Το εσωτερικό έχει premium αίσθηση και κυριαρχεί  το ταμπλό, με τις δύο μεγάλες οθόνες μπροστά από τον οδηγό (που περιέχουν τον πίνακα οργάνων και το infotainment MBUX) και τους στρογγυλούς αεραγωγούς σε σχήμα τουρμπίνας στο κέντρο του. 

Η πολυτέλεια συνοδεύεται και από μεγάλη ευρυχωρία τόσο για τους εμπρός όσο και για τους πίσω επιβάτες, που έχουν άπλετο χώρο για τα πόδια και τα κεφάλια τους, ενώ άνετα θα βολέψουν -και θα φορτίσουν- τις συσκευές και τα υπόλοιπα μικροαντικείμενά τους. Η ενσωμάτωσης του υβριδικού συστήματος  έχει «κλέψει» λίγα λίτρα από το χώρο αποσκευών και έχει μειώσει τη χωρητικότητά του από τα 435 στα 385 λίτρα. 

Η «αρχοντιά» της GLA 250e συνεχίζεται και εν κινήσει. Η GLA περνάει πάνω από τις ανωμαλίες του δρόμου με χαρακτηριστική άνεση και χωρίς να τις μεταφέρει στους επιβάτες. Η ποιότητα κύλισης είναι εξαιρετική, όπως και η σταθερότητα στον ανοιχτό δρόμο. Τα περιθώρια πρόσφυσης είναι υψηλά και οι σχετικά σφικτές αναρτήσεις ελέγχουν εύκολα το μεγάλο αμάξωμα, με το τιμόνι (που βαραίνει στο πρόγραμμα Sport) να είναι άμεσο και ακριβές. 

Συνολικά, η GLA 250e είναι ένα αυτοκίνητο που το χαίρεσαι είτε το οδηγείς είτε είσαι επιβάτης.Οι τιμές της ξεκινούν από τα 45.315, ενώ η τιμή προ φόρων στα  34.454 ευρώ, την καθιστά εξαιρετικά δελεαστική ως εταιρικό όχημα, καθώς ο χρήστης της δεν υπόκειται σε φόρο.

Continue Reading

Μόδα

Ολυμπιακοί Αγώνες Και Ολυμπιακή Μόδα

Οι Ολυμπιακοί Αγώνες είναι εδώ, και αποτελούν κατά κοινή ομολογία ένα από τα πιο σημαντικά αθλητικά γεγονότα παγκοσμίως. Οι Αγώνες δεν είναι μόνο μια γιορτή αθλητισμού, αλλά και ένα σημαντικό μέσο πολιτιστικής ανταλλαγής, καινοτομίας και δημιουργίας νέων τάσεων. Ένα τέτοιο γεγονός όπως είναι φυσιολογικό δεν γίνεται να αφήσει ανεπηρέαστη την μόδα. 

Η επιρροή τον Ολυμπιακών αγώνων στην παγκόσμια μόδα

Η μόδα δεν μένει αμέτοχη στην επίδραση των Ολυμπιακών Αγώνων. Κάθε διοργάνωση συνοδεύεται από νέες τάσεις και καινοτομίες στον χώρο της ένδυσης τόσο αθλητικής όσο και μη. Οι σχεδιαστές συνεργάζονται με αθλητικές ομάδες και χώρες προβάλλοντας την δουλεία τους μέσα από αυτούς. Επιπλέον οι Ολυμπιακοί Αγώνες προάγουν την ιδέα της ένδυσης ως μέσο έκφρασης της εθνικής και πολιτιστικής ταυτότητας.

Στις ακόλουθες φωτογραφίες έχουμε την αποτύπωση όλων των παραπάνω μέσα από την ματιά της φωτογράφου Thalias Zerfou. Το make up και τα μαλλιά έχει επιμεληθεί ο Vaggelis Kolokotronis. Art director και stylist του συγκεκριμένου project o Lazaros Orfanidis με styling assistant την Kelly Xatzidaki.

Τρεις καταξιωμένοι σχεδιαστές υψηλής ραπτικής ενώνουν τις δυνάμεις τους δημιουργώντας μοναδικές εικόνες με άρωμα Γαλλίας και έμπνευση την γαλλική σημαία. 

Η λευκή δημιουργία είναι του Christou Paraskeuopoulou και το brand ονομάζεται Christian P.

Η κόκκινη δημιουργία είναι του Giorgou Zeti και το brand έχει την ίδια ονομασία

Η μπλε ρουά δημιουργία είναι της Alkminis Trigonaki και το brand ονομάζεται Alkmini Fashion

Models : Alexia Traiko / Sophie Geotgoulia / Melina Giakou

Lazaros Orfanidis

Fashion Consultant, Visual Merchandiser

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Νέα Γεωργία Νέα Γενιά: Πρόγραμμα Trophy/Τροφή

Η DS Smith Hellas συμβάλλει στην ενίσχυση του μέλλοντος του αγροδιατροφικού τομέα
μέσω της υποστήριξης του προγράμματος Trophy/Τροφή του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα
Γενιά

Η DS Smith, κορυφαίος κατασκευαστής λύσεων βιώσιμης συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι
στην Ελλάδα, συνεισφέρει έμπρακτα στην αναβάθμιση του αγροδιατροφικού τομέα της χώρας
συμμαχώντας για δεύτερη συναπτή χρονιά με τον οργανισμό «Νέα Γεωργία Νέα Γενιά» για την
ενίσχυση του κλάδου, υποστηρίζοντας αυτήν τη φορά το πρόγραμμα Trophy/Τροφή. Πιο
συγκεκριμένα, η DS Smith Hellas θα στηρίξει τρία Μeet-up του προγράμματος με κύρια θεματική
τη «Μείωση της χρήσης πλαστικού στον κλάδο της αγροδιατροφής», τα οποία θα
πραγματοποιηθούν σε τρία πανεπιστήμια της χώρας.

Τι είναι όμως τo Trophy/Τροφή;

Το Trophy/Τροφή είναι ένα πρωτοποριακό εγχείρημα, το οποίο αναδεικνύει και επιβραβεύει
καινοτόμες επιχειρηματικές ιδέες και νεοφυείς επιχειρήσεις, που δραστηριοποιούνται στους τομείς
της αγροτεχνολογίας, της τεχνολογίας τροφίμων και των agrologistic, με προϊόντα και υπηρεσίες
που χρησιμοποιούν καινοτόμες τεχνολογίες, ακόμη και σε αρχικά στάδια ανάπτυξης (pre seed).
Μέχρι σήμερα, χάρη στο συγκεκριμένο πρόγραμμα, έχουν ήδη στηριχθεί 122 νεοφυείς επιχειρήσεις
από τον συγκεκριμένο τομέα.

Τα Μeet-up είναι αναπόσπαστο κομμάτι του Trophy/Τροφή. Εκεί, φοιτητές, startupper, νέοι
επιχειρηματίες και ερευνητές έρχονται σε επαφή με ερευνητικά ιδρύματα, επενδυτές, μέντορες και
εταιρείες και μαζί αναπτύσσουν νέες πρωτοποριακές ιδέες, στο πλαίσιο βιωματικών εργαστηρίων.
Για την DS Smith, η υιοθέτηση πρακτικών βιώσιμης ανάπτυξης και κυκλικής οικονομίας βρίσκεται
στον πυρήνα των δραστηριοτήτων της και ο μετασχηματισμός του αγροδιατροφικού κλάδου μπορεί
να πλαισιωθεί από καινοτόμες και φιλικές προς το περιβάλλον λύσεις συσκευασίας, που θα
αυξήσουν την προστιθέμενη αξία των τελικών προϊόντων. Σε αυτό το πλαίσιο η εταιρεία
υποστηρίζει στα τρία meet-up τη θεματική ενότητα με τίτλο: «Μείωση της χρήσης πλαστικού στον
κλάδο της αγροδιατροφής».

Ο κ. Γιώργος Φιλιππόγλου, DS Smith Managing Director για το cluster της Ελλάδας δήλωσε:
«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που για μία ακόμη χρονιά βρισκόμαστε στο πλευρό της Νέας
Γεωργίας Νέας Γενιάς, καθώς μέσα από αυτή τη συνεργασία έχουμε συνεισφέρει στην
ενδυνάμωση του αγροδιατροφικού τομέα, αναδεικνύοντας παράλληλα τον κομβικό ρόλο που
διαδραματίζει η συσκευασία από κυματοειδές χαρτόνι στην ενίσχυση της βιώσιμης ανάπτυξης της
χώρας».

Τα τρία Meet-up με τη στήριξη της DS Smith Hellas, είναι τα ακόλουθα :
-TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
– TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
– TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.

Η κα Έφη Λαζαρίδου, CEO του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά δήλωσε: «Τo Trophy/Τροφή
είναι μία ουσιαστική πρωτοβουλία που διασυνδέει την πανεπιστημιακή κοινότητα με τη βιομηχανία
και την αγορά στον κρίσιμο κλάδο της αγροδιατροφής. Κάθε χρόνο φέρνει εκατοντάδες φοιτητές και
ερευνητές σε επαφή με καινοτόμες επιχειρήσεις μέσα από τα Trophy/Τροφή meetup που
διεξάγονται σε πανεπιστήμια σε όλη την Ελλάδα και αποτελούν μία αποτελεσματική πλατφόρμα
ανταλλαγής επιχειρηματικών ιδεών και εμπειριών. Πάνω από 700 φοιτητές έχουν συμμετάσχει τα
τελευταία δύο χρόνια στα meetup του προγράμματος, εργάστηκαν στην ανάπτυξη καινοτόμων
λύσεων και ξεκίνησαν να σχεδιάσουν τα πρώτα τους επιχειρηματικά βήματα. Η DS Smith, μία
πρωτοπόρος εταιρεία στον κλάδο της συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι που επενδύει σε
βιώσιμες πρακτικές υποστηρίζει από την πλευρά της 3 meetup, εμπλουτίζοντας το περιεχόμενο
της πρωτοβουλίας Trophy/Τροφή».

Η DS Smith παγκοσμίως έχει έδρα το Λονδίνο και είναι μέλος του FTSE 100, ενώ
δραστηριοποιείται σε 34 χώρες απασχολώντας περίπου 30.000 άτομα με την ιστορία της να
ανάγεται στις επιχειρήσεις παραγωγής συσκευασιών από το 1940. Στην Ελλάδα, η εταιρεία έχει
παρουσία τα τελευταία 65 χρόνια με εργοστάσια στην Κόρινθο, τη Θεσσαλονίκη και την Κρήτη,
απασχολώντας συνολικά πάνω από 400 εργαζομένους. Η DS Smith Hellas υποστηρίζει έμπρακτα
την πρωτοβουλία του Trophy/Τροφή του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, με στόχο να
ενισχύσει την καινοτομία και τη βιωσιμότητα στο ελληνικό οικοσύστημα της αγροδιατροφής, με ένα
ουσιαστικό και αξιόπιστο εγχείρημα επιτάχυνσης της νεοφυούς επιχειρηματικότητας.
Το Trophy/Τροφή υλοποιεί με επιτυχία ο οργανισμός Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, μέσα
από την ιδρυτική δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ).

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Το 4o Taste Halkidiki Festival στα Νέα Μουδανιά!

Το Επιμελητήριο Χαλκιδικής ανακοινώνει τη διοργάνωση του 4ου Φεστιβάλ Γαστρονομίας Χαλκιδικής,TASTE HALKIDIKI, που θα πραγματοποιηθεί στην Προβλήτα Νέων Μουδανιών, σε συνεργασία με το Δήμο Νέας Προποντίδας. Η εκδήλωση αποτελεί μέρος των δράσεων TASTE HALKIDIKI, που στόχο έχουν την ανάδειξη του γαστρονομικού πλούτου της περιοχής και είναι μία πρωτοβουλία του προέδρου Γιάννη Κουφίδη και του Δ.Σ. του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής.

Στο 4o TASTE HALKIDIKI FESTIVAL τοπικοί παραγωγοί ελιάς, ελαιόλαδου, μελιού, τυροκομικών, αρτοποιημάτων, ζυμαρικών, κρασιών, μπίρας, αποσταγμάτων, από όλη τη Χαλκιδική, θα εκθέτουν τα προϊντα τους στους επισκέπτες, οι οποίοι θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για αυτά, να τα γευτούν, αλλά και τα προμηθευτούν. Στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο της μαγειρικής, σεφ από καταξιωμένα εστιατόρια της περιοχής θα μαγειρέψουν ζωντανά ιδιαίτερα πιάτα, τα οποία οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν, βασισμένα σε τοπικές συνταγές και αξιοποιώντας τα προϊόντα των εκθετών. Παρουσιαστής της εκδήλωσης θα είναι ο γνωστός δημοσιογράφος και παρουσιαστής Κωστής Ζαφειράκης, ο οποίος με το δικό του μοναδικό τρόπο θα παρουσιάσει τους παραγωγούς και τις ζωντανές μαγειρικές επιδείξεις. 

Όπως με κάθε ευκαιρία τονίζει ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής Γιάννης Κουφίδης, το TASTEHALKIDIKI αποτελεί θεσμό και αναδεικνύει την γαστρονομία της Χαλκιδικής, ως μια εναλλακτική μορφή τουρισμού. Μέσα από τις δράσεις του, προβάλλονται τα τοπικά προϊόντα και οι άνθρωποι πίσω από αυτά, αναδεικνύονται περιοχές τουριστικές και μη, αναβιώνουν ξεχασμένες συνταγές και έθιμα, επιμηκύνεται η τουριστική σεζόν, συνδέεται ο πρωτογενής τομέας και η μεταποίηση και τις υπηρεσίες του τουρισμού και τελικά, ενισχύεται η οικονομική ανάπτυξη του τόπου. Την υλοποίησή του προγράμματος έχει αναλάβει η εταιρεία Chef Stories, εταιρία Συμβούλων Marketing & Γαστρονομίας και Διοργάνωσης Γαστρονομικών εκδηλώσεων (www.chefstories.gr), που έχει εμπνευστεί όλο το concept, το branding, αλλά και τη διοργάνωση των δράσεων Taste Halkidiki.


Continue Reading

Trending