Connect with us

Lifestyle

Mercedes – Benz GLC 300 de 4Matic

Μοναδική, Τετρακίνητη, επαναφορτιζόμενη υβριδική και diesel, η Mercedes – Benz GLC 300 de συνδυάζει χαρακτηριστικά που δεν θα βρείτε σε άλλο premium SUV.

Η τεχνολογία  plug-in hybrid  προσφέρει τα καλύτερα από δύο κόσμους: εντός πόλης λειτουργούν ως αμιγώς ηλεκτρικά , ενώ σε μεγάλες διαδρομές επωφελούνται από την αυτονομία που προσφέρει ο κινητήρας εσωτερικής καύσης. Η Mercedes – Benz  εξελίσσει συστηματικά τα plug-in hybrid οχήματά της με την υπογραφή EQ Power.Με μία γκάμα, η Μercedes-Benz είναι πρωτοπόρος στα υβριδικά συστήματα κίνησης. Το χαρακτηριστικό που την ξεχωρίζει, είναι ότι η ανάπτυξη της υβριδικής τεχνολογίας δεν περιορίζεται μόνο στην έκδοση ηλεκτροκινητήρα με κινητήρα βενζίνης αλλά και στην τοποθέτηση ηλεκτροκινητήρα παράλληλα με 4κύλινδρο κινητήρα πετρελαίου 2.0 λίτρων. 

Συνδυαστικά, οι δύο αυτές πηγές ισχύος προσφέρουν την πιο οικονομική και αποδοτική λύση της αγοράς στο μοντέλο GLC  αφού αποδίδουν μέγιστη συνδυαστική ισχύ 306 ίππων και μέγιστη  ροπή 400 Nm με κατανάλωση μόλις 2,2- 1,7 λίτρα/100 χλμ (GLC SUV) και εκπομπές CO2 45–57 g/100 km.   Η μετάδοση της κίνησης γίνεται σε όλους τους τροχούς, μέσα από το 9τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 9G TRONIC.

Η Mercedes-Benz GLC συνδυάζει με έξυπνο τρόπο εκτός από την αισθητική, τη λειτουργικότητα και την ευελιξία, προσφέροντας εξαιρετική άνεση και εργονομία με το ευρύχωρο εσωτερικό της. Χάρη σε αυτά τα χαρακτηριστικά, η GLC αποτελεί μία πρόταση ιδιαίτερα ελκυστική για όσους επιθυμούν να οδηγούν ένα εξαιρετικά ευέλικτο premium μοντέλο. Στην πετρελαιοκίνητη plug-in hybrid έκδοσή της, η GLC διαθέτει έναν ακόμη πιο εντυπωσιακό σχεδιασμό, το διαισθητικό σύστημα πολυμέσων και ψυχαγωγίας MBUX (Mercedes-Benz User Experience) και ό,τι πιο σύγχρονο υπάρχει σε συστήματα υποβοήθησης οδήγησης.

 Η ξεχωριστή off-road εμφάνισή της τονίζεται από μυώδεις επιφάνειες και εντυπωσιακές λεπτομέρειες, όπως το έντονο περίγραμμα της εμπρός γρίλιας. Στο βασικό της εξοπλισμό περιλαμβάνονται οι υψηλής απόδοσης προβολείς LED High Performance με ενσωματωμένα φώτα ημέρας, τα πίσω φώτα LED και οι ράγες οροφής.

Από την πρώτη στιγμή, η GLC σχεδιάστηκε με τέτοιον τρόπο ώστε η τοποθέτηση της μπαταρίας να μην στερήσει σημαντικό χώρο από τον χώρο φόρτωσης. Αυτό επετεύχθη με χαμηλωμένο πίσω άξονα και ειδικό σχεδιασμό του αμαξώματος για την τοποθέτηση της μπαταρίας. Το αποτέλεσμα είναι ένας μεγάλος, επίπεδος χώρος αποσκευών του οποίου η χωρητικότητα 395-1445 λίτρα.

Όπως όλα τα plug-in hybrid οχήματα, η GLC 300 de σε SUV & Coupe έκδοση προσφέρει τη δυνατότητα κίνησης μόνο με ηλεκτρικό ρεύμα και συνεπώς με μηδενικές εκπομπές ρύπων, ειδικά σε αστικές περιοχές, ενώ σε μεγαλύτερες αποστάσεις επωφελείται από τη μεγάλη αυτονομία και οικονομία που προσφέρει ο πετρελαιοκινητήρας.

Η ηλεκτρική αυτονομία αγγίζει τα 45 χιλιόμετρα (τιμές WLTP) ενώ η μέγιστη ταχύτητα όταν το όχημα κινείται αμιγώς ηλεκτροκίνητα φτάνει τα 140 χλμ/ώρα. Σε φορτιστή 7.4 kW (καλώδιο για τον οποίο περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό του οχήματος) αρκούν 1 ώρα και 30 λεπτά (10-100% SoC), ενώ για οικιακή φόρτιση σε πρίζα τύπου σούκο έως 2.3 kW, απαιτούνται 5 ώρες.

Χάρη στην τετρακίνηση και στους 306 ίππους που αποδίδουν οι κινητήρες της η  Mercedes-Benz GLC 300 de είναι ασυγκράτητη στην άσφαλτο και ασταμάτητη στο χώμα. Τα 230 χλμ./ώρα της μέγιστης ταχύτητας και τα 6,2” για την επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα, αποδεικνύουν τη δυναμική της. Οι δυνατότητές της είναι πραγματικά εντυπωσιακές και δίνουν στον οδηγό της ένα σπάνιο αίσθημα απόλαυσης της οδήγησης, απόλυτου ελέγχου και κορυφαίας ασφάλειας. To κιβώτιο των 9 σχέσεων δίνει τη δυνατότητα και χειροκίνητων αλλαγών, κανείς όμως δεν τις χρειάζεται κατ’ ουσίαν, καθώς η λειτουργία του είναι ταχύτατη και πάντα ιδανική. Λόγω δεν των πολλών σχέσεων, το ταξίδι εκτός από ταχύτατο είναι και σχετικά οικονομικό, με πραγματική κατανάλωση περίπου 7 λίτρα/100 χλμ. Επίσης, το επίπεδο της άνεσης 

Η τιμή της Mercedes – Benz GLC 300 de φλερτάρει με τα 70.000 ευρώ ή μπορεί να τα ξεπεράσει σημαντικά, αν ο ιδιοκτήτης της ζηλέψει πολλά από τα δεκάδες και πολύ εντυπωσιακά, προαιρετικά στοιχεία του εξοπλισμού. Ωστόσο, λόγω του πολύ μικρού εταιρικού φόρου, της χαμηλής κατανάλωσης και του μειωμένου τέλους ταξινόμησης, η plug in εκδοχή της GLC 300 είναι ακόμα πιο συμφέρουσα από τις συμβατικές. Οπότε, με βάση και τον πολυχρηστικό της χαρακτήρα, αποτελεί μονόδρομο. 

Κώστας Νικολακόπουλος

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Εκδήλωση του Συνδέσμου Φίλων Ιδρύματος Άγιος Παντελεήμων – «Είμαι Εδώ»

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η καθιερωμένη πασχαλινή εκδήλωση του 

Συνδέσμου Φίλων Ιδρύματος Άγιος Παντελεήμων – «Είμαι Εδώ»

Την Τετάρτη και ώρα 7:00 μ.μ., στο φιλόξενο περιβάλλον του Pink Dot Cafe (Hondos Center – Apollonia Politia), πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία η ετήσια εκδήλωση του Συνδέσμου Φίλων του Ιδρύματος Άγιος Παντελεήμων – «Είμαι Εδώ», με αφορμή το παραδοσιακό τσούγκρισμα του πασχαλινού αυγού.

Η Πρόεδρος του Συνδέσμου, κα. Βενούλα Βαρδαλή μαζί με τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου, υποδέχθηκαν με θέρμη φίλους και υποστηρικτές του Ιδρύματος, σε μια γιορτινή ατμόσφαιρα γεμάτη χαμόγελα, συγκίνηση και αλληλεγγύη.

Βενούλα Βαρδαλή, Τασούλα Δενδρινού
Βενούλα Βαρδαλή, Τασούλα Δενδρινού

Η εκδήλωση περιλάμβανε ευχάριστες στιγμές, ανταλλαγή ευχών και ενημέρωση για τις δράσεις του Ιδρύματος, που συνεχίζει αδιάλειπτα να στηρίζει με ευαισθησία και φροντίδα τους ανθρώπους που το έχουν ανάγκη. Μια από τις σημαντικότερες στιγμές της βραδιάς, αποτέλεσε η απονομή τιμητικής πλακέτας στην κυρία Τασούλα Δενδρινού, για την πολυετή εθελοντική προσφορά της. 

Ο Σύνδεσμος ευχαριστεί θερμά όλους όσοι τίμησαν την εκδήλωση με την παρουσία τους και ανανεώνει το ραντεβού για τις επόμενες δράσεις του, με αίσθημα ευθύνης, ελπίδας και προσφοράς.

Continue Reading

Αυτοκίνητο

THE BMW OIKOS: Μοναδική εκδήλωση πολυτέλειας και καινοτομίας με εντυπωσιακά μοντέλα BMW στην Αθηναϊκή Ριβιέρα.

+++ Αποκλειστική Πανελλαδική Πρεμιέρα για τη νέα BMW iX. +++

Christopher Puth: «Επιθυμούμε να επαναπροσδιορίσουμε την έννοια της Premium Κινητικότητας και τους επόμενους μήνες θα προσφέρουμε το επόμενο επίπεδο μιας ξεχωριστής Εμπειρίας για τους Πελάτες μας». +++ Εντυπωσιακό drone show στο Opening Party. +++ Η στρατηγική της Τεχνολογικής Δεκτικότητας καλύπτει όλες τις ανάγκες των πελατών. +++

Αθήνα. Στην καρδιά της Αθηναϊκής Ριβιέρας, στον υπέροχο χώρο υψηλής αισθητικής του Domus (στα Αστέρια Γλυφάδας), το BMW Group Hellas διοργάνωσε την ιδιαίτερα επιτυχημένη εκδήλωση «THE BMW OIKOS». Παρουσία ξεχωριστών προσκεκλημένων, πελατών, συνεργατών, αντιπρόσωπων και εκπροσώπων των ΜΜΕ, η BMW επαναπροσδιόρισε την έννοια της «Premium» κινητικότητας παρουσιάζοντας εντυπωσιακά μοντέλα BMW που συμβολίζουν την πολυτέλεια και την καινοτομία, σε ένα καλαίσθητο  περιβάλλον δίπλα στη θάλασσα δίνοντας με αυτόν τον τρόπο το έναυσμα για την αρχή της καλοκαιρινής περιόδου. 

Οι υπερπολυτελείς BMW X7 και BMW Σειρά 7 κέντρισαν το ενδιαφέρον των καλεσμένων με την ασύγκριτη άνεση και τις καινοτόμες ψηφιακές λειτουργίες που προσφέρουν. Η αδρεναλίνη εκτοξεύτηκε με την παρουσία των υψηλών επιδόσεων μοντέλων, BMW XM και τη νέα εκρηκτική BMW M5 των 727 hp, που για πρώτη φορά διαθέτει σύστημα M HYBRID. Σε επίπεδο ηλεκτροκίνησης, οι αμιγώς ηλεκτρικές BMW i4 και i5 έκλεψαν τις εντυπώσεις, προσφέροντας απολαυστική οδήγηση με μηδενικούς ρύπους ενώ μοντέλα BMW που έχουν πρωταγωνιστεί στις πωλήσεις, όπως η δυναμική BMW Σειρά 1 και οι επιβλητικές BMW X1 και X2, ήταν επίσης εκεί.

Η μεγάλη πρωταγωνίστρια του «THE BMW OIKOS» ήταν η νέα αμιγώς ηλεκτρική BMW iX που πραγματοποίησε Αποκλειστική Πανελλαδική Πρεμιέρα. Το νέο κορυφαίο Sports Activity Vehicle (SAV) της BMW που αντιπροσωπεύει την επόμενη γενιά βιώσιμης κινητικότητας της μάρκας, διαθέτει μια τολμηρή, φουτουριστική σχεδίαση με ευρύχωρο, πολυτελές εσωτερικό. Η νέα BMW iX προσφέρει μια εξαιρετική εμπειρία ηλεκτρικής οδήγησης με αυξημένη αυτονομία έως 701 χλμ. και εντυπωσιακή ισχύ που αγγίζει τους 659 hp (για την έκδοση BMW iX M70 xDrive). 

Το «THE BMW OIKOS» άνοιξε τις πύλες του με ένα φαντασμαγορικό opening night με την ταλαντούχα, Γιολάντα Καλογεροπούλου να δίνει το έναυσμα και στη συνέχεια να καλωσορίζει τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο του BMW Group Hellas, κύριο Christopher Puth. Σε μία άκρως ενδιαφέρουσα συζήτηση επί σκηνής, ο κύριος Puth αναφέρθηκε στην επιτυχημένη πορεία του BMW Group Hellas τους πρώτους μήνες της φετινής χρονιάς και στην πελατοκεντρική προσέγγιση που ακολουθεί η εταιρεία στη διαδικασία λήψης επιχειρηματικών αποφάσεων. Χαρακτηριστικά επισήμανε: «Επιθυμούμε να επαναπροσδιορίσουμε την έννοια της Premium Κινητικότητας αναβαθμίζοντας τις Εκθέσεις των Επίσημων Εμπόρων μας τους επόμενους μήνες και να τις φέρουμε στο επόμενο επίπεδο μιας ξεχωριστής Εμπειρίας για τους Πελάτες μας». 

Ακολούθησαν σημαντικές αναφορές στην ολοκληρωμένη προϊοντική γκάμα των μοντέλων BMW που περιλαμβάνει όλα τα συστήματα κίνησης (κινητήρες εσωτερικής καύσης, plug-in υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά) και σημαντικές στιγμές από την ιστορία της μάρκας που αποτυπώνεται σχεδιαστικά από τη χαρακτηριστική μάσκα νεφρών, προτού ξεκινήσει ένα εντυπωσιακό χορευτικό act από έμπειρους dancers που οδήγησαν τους καλεσμένους στον εξωτερικό χώρο της εκδήλωσης για να παρακολουθήσουν ένα ανεπανάληπτο drone show. Φωτίζοντας τον ουρανό της Αθήνας, τα drones πραγματοποίησαν μία ιστορική αναδρομή της μάρκας BMW δημιουργώντας έντονα συναισθήματα ενώ στη συνέχεια προϊδέασαν το κοινό για την άφιξη της νέας μελλοντικής γενιάς μοντέλων BMW Neue Klasse. Η βραδιά κορυφώθηκε με δυνατή μουσική από την γνωστή DJ και Παραγωγό, Xenia Ghali.

Κατά τη διάρκεια του τετραήμερου event «THE BMW OIKOS», οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν και να οδηγήσουν την πιο πρόσφατη γκάμα μοντέλων BMW, να συμμετάσχουν σε διαδραστικές εκπαιδευτικές εμπειρίες και να ζήσουν από κοντά το πρώτο BMW Fine Art Activation byAKTO. Στο υψηλής αισθητικής περιβάλλον του Domus, μια BMW Σειρά 1 μεταμορφώθηκε in situ σε έργο τέχνης, μέσα από μια εντυπωσιακή 10ωρη live performance. Η δημιουργική ομάδα του προγράμματος σπουδών BA (Hons) Fine Art & New Media του AKTO εμπνεύστηκε από την πολυχρωμία, τη ροή και την αίσθηση της κίνησης στο αστικό τοπίο και εφάρμοσε masking, σχεδιαστικές σημάνσεις και ακρυλικά χρώματα με απόλυτη ακρίβεια. Οι οργανικές φόρμες που αναδείχθηκαν ενίσχυσαν τη γεωμετρία του οχήματος, αποτυπώνοντας τη δυναμική του design στον δημόσιο χώρο. Το αποτέλεσμα: ένα ισχυρό εικαστικό statement, το πρώτο BMW Fine Art Activation by AKTO, όπου η τέχνη συνάντησε την τεχνολογία και η premium κινητικότητα μετατράπηκε σε ζωντανή εμπειρία.

Η εκδήλωση «THE BMW OIKOS» δεν ήταν απλώς μια παρουσίαση αυτοκινήτων, αλλά μια εμπειρία που ανέδειξε την δέσμευση του BMW Group Hellas στην αριστεία και την καινοτομία. Η λέξη «ΟΙΚΟΣ» που χρησιμοποιείται για να εκφράσει την ιδέα πίσω από την εκδήλωση προέρχεται από την αρχαία ελληνική γλώσσα και ορίζεται ως το «σπίτι» που περιλαμβάνει το σύνολο των αγαθών και των ανθρώπων που το απαρτίζουν.

Με την αφοσίωση στη βιωσιμότητα και την καινοτομία, η BMW είναι έτοιμη να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις του μέλλοντος και να παραμείνει στην κορυφή της παγκόσμιας αγοράς αυτοκινήτου εφαρμόζοντας την στρατηγική της Τεχνολογικής Δεκτικότητας για να ανταποκριθεί στις ανάγκες των πελατών της.  

Με τις τέσσερις μάρκες του, BMW, MINI, Rolls-Royce και BMW Motorrad, το BMW Group είναι ο Νο. 1 premium κατασκευαστής αυτοκινήτων και μοτοσικλετών σε όλο τον κόσμο, ενώ παράλληλα προσφέρει premium χρηματοοικονομικές υπηρεσίες και υπηρεσίες μετακίνησης. Το δίκτυο παραγωγής του BMW Group περιλαμβάνει πάνω από 30 εγκαταστάσεις παραγωγής σε όλο τον κόσμο. Η εταιρεία έχει ένα παγκόσμιο δίκτυο πωλήσεων σε περισσότερες από 140 χώρες.

Το 2024, το BMW Group πούλησε πάνω από 2,45 εκατομμύρια αυτοκίνητα και περισσότερες από 210.000 μοτοσικλέτες παγκοσμίως. Το κέρδος προ φόρων για το οικονομικό έτος 2024 ήταν 11,0 δισεκατομμύρια ευρώ, με έσοδα που ανήλθαν στα 142,4 δισεκατομμύρια ευρώ. Στις 31 Δεκεμβρίου του 2024, το BMW Group είχε παγκόσμιο έμψυχο δυναμικό 159.104 ατόμων.

Η επιτυχία του BMW Group ανέκαθεν βασιζόταν στη μακροπρόθεσμη συλλογική και υπεύθυνη δράση. Η εταιρεία καθόρισε από νωρίς την πορεία της για το μέλλον και θέτει τη βιωσιμότητα και την αποδοτικότητα των πόρων στο επίκεντρο της στρατηγικής της κατεύθυνσης – από την αλυσίδα εφοδιασμού, μέχρι την παραγωγή, και το τέλος της φάσης χρήσης, για όλα τα προϊόντα της.

www.bmwgroup.com 

LinkedIn: http://www.linkedin.com/company/bmw-group/

YouTube: https://www.youtube.com/bmwgroup

Instagram: https://www.instagram.com/bmwgroup

Facebook: https://www.facebook.com/bmwgroup

X: https://www.x.com/bmwgroup

Κωνσταντίνος Διαμαντής

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Agrino – Επετειακή Διαφήμιση «70 χρόνια σκεφτόμαστε έξω από τα πλαίσια»

Η Agrino γεννήθηκε πριν από 70 χρόνια από 3 ανήσυχα πνεύματα, που «πάντα κοίταζαν ψηλά, μακριά απ’ τα γνωστά». Την ιστορία του Στράτου, του Θύμιου και του Γιώργου Πιστιόλα από το Αγρίνιο, αφηγείται η νέα επετειακή διαφήμιση της Agrino, μια που αξίζει να ειπωθεί, γιατί αποτελεί παράδειγμα διορατικότητας, αποφασιστικότητας και προσήλωσης στις αξίες της ποιότητας, καινοτομίας και ελληνικότητας

Μέσα σε μια φανταστική γκαλερί, οι 70 κορνίζες-πλαίσια που φιλοξενούν αποσπάσματα της ιστορίας της Agrino, ζωντανεύουν και αλληλεπιδρούν, μεταφέροντας τον θεατή από εποχή σε εποχή και εξιστορώντας τα γεγονότα, τις πρωτοπορίες και τις αξίες της μάρκας με έναν ευφάνταστο και μοντέρνο τρόπο. Η αφήγηση με παραδοσιακά τετράστιχα αλλά σύγχρονο λεκτικό, έρχεται να συμπληρώσει την πρωτότυπη εικόνα με μια γλώσσα λυρική αλλά και καθημερινή. 

Η ταινία συνολικής διάρκειας 70’’ φέρει την υπογραφή της δημιουργικής ομάδας του Λάζαρου Ευμορφία – LamaDDB, της Stefi στην παραγωγή, της Mellow στο 3D animation και του Chris Τσούνη στη σκηνοθεσία. Η καμπάνια προβάλλεται σε TV και digital. 

Η εταιρεία Agrino γιορτάζει την επέτειο των 70 χρόνων από την ίδρυση της με δράσεις καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου. Μέχρι στιγμής, έχει πραγματοποιηθεί μία διήμερη εταιρική εκδήλωση στη γενέτειρα-Αγρίνιο με συμμετοχή των 200 εργαζομένων της και διακεκριμένων τοπικών παραγόντων, ενώ ακολούθησε η πρόσφατη εκδήλωση στη Θεσσαλονίκη, όπου βρίσκεται η κεντρική της παραγωγική μονάδα. Το αποκορύφωμα του διημέρου αποτέλεσαν τα επίσημα εγκαίνια της νέας, υπερσύγχρονης μονάδας παραλαβής, ξήρανσης και αποθήκευσης ελληνικού ρυζιού στο Κλειδί Ημαθίας, με την παρουσία εκπρόσωπων των μέσων ενημέρωσης, της πολιτικής σκηνής, συνεργάτων από τον αγροτικό τομέα, καθώς και στελέχων της εταιρίας.

Λίγα λόγια για την εταιρεία:

Με ιστορία που κρατά 70 χρόνια, η AGRINO, αποτελεί μια από τις πιο γνωστές και επιτυχημένες μάρκες στην ελληνική αγορά η οποία προσφέρει ελληνικά ρύζια, όσπρια και σνακ ρυζιού υψηλής ποιότητας και διατροφικής αξίας. Με σταθερά ανοδική πορεία και σημαντική εξαγωγική δραστηριότητα έχει καταφέρει με προσήλωση στους στόχους της να κερδίσει την πρώτη θέση στο καλάθι των καταναλωτών ήδη από τη δεκαετία του 1980. Η ποιότητα και η καινοτομία αποτελούν τις θεμελιώδεις αξίες της επιτυχημένης πορείας της AGRINO, επενδύοντας και ενισχύοντας συνεχώς την δυναμική των προϊόντων της.

Continue Reading

Trending