Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Να αντιπροσωπεύεις καθετί που κάνεις σαν να είναι δικό σου…

Η συνεχής εκπαίδευση και η εξέλιξη αποτελούν δύο αναπόσπαστα στοιχεία που αντιπροσωπεύουν στο μέγιστο την Food Three. Με ομαδικότητα, σύμπραξη, αφοσίωση και διαδραστικότητα το επιχειρηματικό γίγνεσθαι οδεύει στο να κατακτήσει ένα ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ εργαλείο…που είναι η βιωματική εμπειρία.

Σε μία νέα εποχή που όλα αλλάζουν, το εκπαιδευτικό σεμινάριο που οργανώσαμε σε συνεργασία με την Hatzi Filax ,έθεσε σε πρώτο πλάνο την εξατομικευμένη προσέγγιση, την σύγχρονη και ρηξικέλευθη οπτική καθώς και το customer experience, συστατικά στοιχεία που πήραν σάρκα και οστά μέσα από το Food for Thought

Mε όραμα και απόλυτο σεβασμό στον Άνθρωπο και στην επιχειρηματική κοινότητα,​ συνεχίζουμε να μοιραζόμαστε καινοτόμες συνθήκες μέσα από τις οποίες όλοι μαζί γινόμαστε συνοδοιπόροι σε ένα νέο περιβάλλον που περιμένει τελικά την δική μας εμπειρία…

Να εκπροσωπείς καθετί που κάνεις σαν να είναι…δικό σου !

Ένα εξαιρετικό σεμινάριο για την νέα εποχή του Πελάτη, για την επιχειρηματική κοινότητα της Κρήτης, με σπουδαίους επιχειρηματίες και με έντονη την παρουσία των millennials.

Μοναδικός μας στόχος μας η εμπειρία του Πελάτη να είναι οδηγός για κάθε επιχείρηση στην Κρήτη.  Ευχαριστούμε θερμά την εταιρεία διοργάνωσης Food Three που μας έδωσε τη δυνατότητα να αναπτύξουμε την αντίληψη της εξυπηρέτησης στο βίωμα της εμπειρίας.

Mε εξαιρετική επιτυχία και σ’ ένα κλίμα μοναδικής πρωτοτυπίας και καινοτομίας ολοκληρώθηκε το εκπαιδευτικό σεμινάριο που “προσγειώθηκε” για πρώτη φορά στην Κρήτη 

Food for Thought…

  • ΗΓΕΙΣΑΙ ΔΙΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΟΣ Lead by example
  • ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ – Customer Experience

Οι επιχειρήσεις της  Κρήτης και τα στελέχη τους βρέθηκαν στο μικροσκόπιο…

Το εκπαιδευτικό σεμινάριο Food for Though… που διοργανώθηκε από την FOOD THREE με εισηγήτρια την αναγνωρισμένη και βραβευμένη Χάτζη Σκευοφύλακα, Ιδρύτρια – Πρόεδρο και Διευθύνουσα Σύμβουλο της εταιρείας Hatzi Filax, πραγματοποιήθηκε στις 6 Απριλίου στο ξενοδοχείο Atlantis με εξαιρετική επιτυχία. 

Μέσα σ΄ ένα κλίμα μοναδικής καινοτομίας, πρωτοτυπίας και ομαδικότητας, να ενσωματώνει τις τελευταίες τάσεις, οι συμμετέχοντες από διαφορετικές και αναγνωρισμένες επιχειρήσεις της Κρήτης πήραν μέρος σε μία πραγματικά βιωματική εμπειρία. 

Σε ένα εκπαιδευτικό σεμινάριο που προσγειώθηκε για πρώτη φορά στην Κρήτη και που “τάραξε τα νερά”, προβάλλοντας και προωθώντας αρχές και αξίες που είναι απαραίτητο να πηγάζουν από μία επιχείρηση σε αυτή την νέα εποχή που τρέχει με ιλιγγιώδη ταχύτητα σε μία νέα πραγματικότητα. 

Άλλωστε η αυξημένη ανταγωνιστικότητα και η ανάγκη για μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα και υψηλότερη ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών και προϊόντων, διαμορφώνει πλέον τις σύγχρονες απαιτήσεις στις οποίες καλούνται να ανταποκριθούν όλες οι επιχειρήσεις, ανεξαρτήτως μεγέθους.

Για αυτό τον λόγο και το εκπαιδευτικό σεμινάριο Food for Though…ΗΓΕΙΣΑΙ ΔΙΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΟΣ – Lead by example, εστίασε και εμβάθυνε στα σύγχρονα μέσα, σε εμπεριστατωμένες πρακτικές και στρατηγικές για την ανάπτυξη καθώς και για την εξέλιξη της επιχείρησης μέσα σε ένα περιβάλλον το οποίο αλλάζει από την μία μέρα στην άλλη. 

Ξεκλείδωσε δεξιότητες, παρουσίασε νέες τάσεις ηγεσίας, βιωματικής εμπειρίας του πελάτη και προώθησε καινοτόμες προτάσεις για το ανθρώπινο δυναμικό. Σε πρώτο πλάνο βρέθηκε το customer experience το οποίο εξέπληξε και κέρδισε όλες τις εντυπώσεις με την “δυναμικότητα καθώς και με την ατέρμονη βιωματικότητα και διαδραστικότητα του” να πηγάζει με αυθεντικότητα και εξελικτική πορεία από τις μεθόδους και πρακτικές του.

H εκρηκτική προσωπικότητα της αναγνωρισμένης εισηγήτριας και η πολυετής εμπειρία της στο τομέα της επιχειρηματικότητας, της συμβουλευτικής, των νέων τεχνολογιών και του management καθώς και του customer experience που αποτελεί τον πραγματικό “ηγέτη” όσον αφορά την στρατηγική εργαλειοθήκη μιας επιχείρησης, δημιούργησε μία εκπαιδευτική κοιτίδα που η διάδραση, η ανταλλαγή ιδεών και μέσων, ο διάλογος, η βιωματικότητα, η άμιλλα και η πραγματική συνεργασία βγήκαν μπροστά…360 μοίρες γύρω από τους συμμετέχοντες – επιχειρηματίες και στελέχη. 

Ένα εκπαιδευτικό σεμινάριο το οποίο δημιούργησε απευθείας αυτό το νέο περιβάλλον που χρειάζεται η εκάστοτε επιχείρηση…Που ενδυνάμωσε, που κάλεσε σε ρόλους τους συμμετέχοντες, που τους δημιούργησε μία νέα κινητικότητα και φυσικά τους έδωσε…Τροφή για Σκέψη !

Ένα εξαιρετικό σεμινάριο για την νέα εποχή του Πελάτη, για την επιχειρηματική κοινότητα της Κρήτης, με σπουδαίους επιχειρηματίες και με έντονη την παρουσία των millennials.

Μοναδικός μας στόχος η εμπειρία του Πελάτη να είναι οδηγός για κάθε επιχείρηση στην Κρήτη.  Ευχαριστούμε θερμά την εταιρεία διοργάνωσης Food Three που μας έδωσε τη δυνατότητα να αναπτύξουμε την αντίληψη της εξυπηρέτησης στο βίωμα της εμπειρίας.

To εκπαιδευτικό σεμινάριο διοργανώθηκε από την Food Three σε συνεργασία με την αναγνωρισμένη Χάτζη Σκευοφύλακα, με στόχο να φέρει τις επιχειρήσεις ένα βήμα πιο μπροστά σε νέα εργαλεία και νέες μεθόδους ως προς την Ηγεσία και το Customer Experience 

Η FOOD THREE  “βγήκε στον αέρα”  του πιο σύγχρονου τοπίου…

Φαντάζεται…Σχεδιάζει και φυσικά Υλοποιεί. 

Η εταιρεία έχει στόχο να δημιουργήσει μία ολοκληρωμένη φιλοσοφία επιχειρησιακού κλίματος και σχεδίου δράσης του ανθρώπινου δυναμικού βασισμένο σε σωστές τεχνικές καθώς και σε επίκαιρα πρότυπα ποιοτικής εξυπηρέτησης. 

Να ανάγει όλο αυτό σε μία πραγματική εμπειρία και να μεταφέρει μία εργαλειοθήκη η οποία να επικεντρώνεται στον άνθρωπο, στον επισκέπτη. 

Η νέα σύγχρονη μεσαία επιχείρηση αποτελεί σημαντικό πυλώνα της οικονομίας της χώρας που παράγει ουσιαστικά ένα τεράστιο ποσοστό του ΑΕΠ. Αυτό σημαίνει ότι μόνο στάσιμη δεν θα πρέπει να είναι. Αντιθέτως έχει την υποχρέωση να δημιουργήσει ιδιαίτερες συνθήκες που θα εξυψώσει το “προιόν”,  μοναδική εξυπηρέτηση… που θα θέσει σε πρώτο πλάνο τον πελάτη και τα κατάλληλα και πιο σύγχρονα εκπαιδευτικά εργαλεία που θα εξελίσσουν την κάθε στιγμή του εξειδικευμένου προσωπικού τους.  

Η Food Three οραματίζεται ένα παρόν και ένα μέλλον που το “experience” θα είναι μία πραγματική δράση-αντίδραση με βασικά συστατικά στοιχεία την βιωματικότητα, την αυθεντικότητα και την κουλτούρα του εκάστοτε περιβάλλοντος και τόπου που θα κάθε φορά εκπροσωπείται. 

“Να εκπροσωπείς καθετί που κάνεις σαν να είναι…δικό σου !

“Η “ατζέντα” της Food Three δημιουργεί και προσφέρει…

Η εταιρεία ενορχηστρώθηκε υπό την συνθήκη της πολυετούς εμπειρίας στον επισιτιστικό κλάδο με συνεργάτες εξειδικευμένους στο management και τη Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού.Πολυπράγμονες και δημιουργικούς για το αντικείμενο και την εξέλιξη του. 

Η παροχή ποιοτικών υπηρεσιών σε όλους τους τομείς, η τεχνογνωσία, η στρατηγική εργαλειοθήκη , η υλοποίηση καθώς και η ανάπτυξη μίας στοχευμένης επιχειρηματικής κουλτούρας, αποτελούν αναπόσπαστα στοιχεία στα οποία η Food Three εστιάζει και πραγματοποιεί. 

Στοχεύει στην εξέλιξη των σημαντικότερων μοντέλων μέτρησης της ποιότητας, στη συμβουλευτική και στις διοικητικές ικανότητες. Δημιουργεί το σύγχρονο έδαφος μέσα στο οποίο καρποφορούν αρχές και αξίες που θέτουν σε πρώτο πλάνο την αποτελεσματικότητα και την εύστοχη λειτουργικότητα της εξυπηρέτησης. Με την Εκπαίδευση να αποτελεί τον πυρήνα και το κύριο συστατικό στοιχείο μέσα από το οποίο η ιδέα γίνεται πράξη με τον πιο “επίκαιρο” τρόπο.

Δημιούργησε εσύ το νέο περιβάλλον που χρειάζεται η επιχείρηση σου…

Εστίασε στον πελάτη σαν να είσαι εσύ…

FOOD THREE & HATZI FILAX δίνουν ιδιαίτερες ευχαριστίες σε όλους τους χορηγούς του εκπαιδευτικού σεμιναρίου Food for Thought…Ηγείσαι δια του παραδείγματος – Lead by example για την ουσιαστική συμμετοχή τους, για την εξαιρετική στήριξη και δράση τους, καθώς και για την πλήρη διαδραστικότητα και συνεργασία τους.

Είναι μοναδική συνθήκη να έχεις δίπλα σου συνοδοιπόρους που δεν σταματούν να εξελίσσονται, που αναζητούν και εξερευνούν νέες τάσεις

στην επιχειρηματικότητα, που εστιάζουν όσο τίποτε άλλο στην εμπειρία

του πελάτη καθώς και στο τελικό βιωματικό αποτέλεσμα.

Την μοναδικότητα άλλωστε και σπουδαιότητα μιας συνθήκης…τελικά

την κάνουν οι Άνθρωποι για αυτό επενδύουμε σε αυτούς και τους

θέτουμε σε πρώτο πλάνο και σε πρώτη “γραμμή”…

Επιχειρηματικότητα

Πώς να αντιμετωπίσετε το φόβο της επιτυχίας

Δείτε την Επιτυχία σαν Προορισμό και όχι σαν Εμπόδιο προς Αποφυγή.

Η Μαρία είναι μία δραστήρια συμπαθητική και εργατική επιχειρηματίας. Με το Γιάννη που είναι στέλεχος σε μια μεγάλη επιχείρηση έχουν δύο παιδιά και ζουν στα πλαίσια του μοντέλου που ονομάζεται «μέση οικογένεια». Έχουν τις δουλειές τους, έχουν τα παιδιά τους, έχουν το σπίτι τους (που αποπληρώνουν μέσω ενός στεγαστικού 25ετίας), έχουν 2 αυτοκίνητα και 20 μέρες διακοπές το χρόνο.

Στα όνειρά της η Μαρία ήταν μια πετυχημένη, χαρισματική, αξιοθαύμαστη και οικονομικά εύρωστη γυναίκα με μια εξαιρετική οικογένεια και ανεβασμένο κοινωνικό επίπεδο. Στην πραγματικότητα είναι μια μεσόκοπη μοναχική γυναίκα που καταφέρνει να επιβιώνει παγιδευμένη μέσα στην βαρετή της καθημερινότητα. «Υπάρχουν και χειρότερα» λέει στον εαυτό της όταν αραιά και που την ζώνουν οι προσωπικές της ανασφάλειες.

Ναι, αλλά υπάρχουν και καλύτερα! Αν η Μαρία είχε πραγματικά κυνηγήσει την επιτυχία σε κάποιο τομέα της ζωής της θα έπρεπε να αντιμετωπίσει τις απώλειες στους άλλους τομείς. Και η Μαρία δεν έχει καμία διάθεση να δώσει κάτι παραπάνω από τον εαυτό της στο «Βωμό» όπως το ονομάζει της Επιτυχίας. Είναι βολικά καθισμένη στην οικονομική θέση του τραίνου και δεν θα σηκωθεί για να πάει στην πρώτη θέση γιατί φοβάται μην χάσει και αυτήν που έχει!

            Φόβος, Ενοχές και Ανωνυμία στη γειτονιά του Βολέματος

            Αν και η Επιτυχία κατέχει μία περίοπτη θέση στην καρδιά και το μυαλό των ανθρώπων οι περισσότεροι κατατρέχονται από ένα μόνιμο φόβο και μόνο στην ιδέα ότι μπορούν να τα καταφέρουν ή ακόμη και από το ότι θα προσπαθήσουν να τα καταφέρουν. Η δικτατορία του μέτριου έχει καταφέρει να δημιουργήσει εξαιρετικές αναστολές στην συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων. Έτσι ο κάθε επίδοξος διώκτης της επιτυχίας θα έχει να τα βάλει με ένα σωρό εσωτερικούς εχθρούς πριν εξορμήσει για την κατάκτηση της κορυφής.

  • Ο Φόβος του Άγνωστου. Αν η Μαρία άρχιζε να γίνεται πετυχημένη θα αντιμετώπιζε το πρόβλημα της αλλαγής περιβάλλοντος σε διάφορους τομείς. Ξαφνικά θα βρισκόταν σε μια άγνωστη περιοχή με διαφορετικούς κανόνες και αρχές από αυτές που γνώριζε. Ο Πλούτος και η Επιρροή επηρεάζουν δραματικά τους ανθρώπους μια και τους εισάγουν σε κύκλους όπου νιώθουν ότι θα έπρεπε να αποδείξουν ξανά την αξία τους. Αυτό που δεν υπολογίζει η Μαρία είναι ότι όταν έχεις φτάσει στην κορυφή ενός βουνού μετά από σοβαρή προσπάθεια, γνωρίζεις ότι σου αξίζει και ότι δεν θα βρεθεί κανένας να σε αμφισβητήσει. Η Επιτυχία είναι μια αυστηρά προσωπική υπόθεση.
  • Ο Φόβος της Έκθεσης. Η επιθυμία της Μαρίας να παραμείνει ανώνυμη αν και πετυχημένη την εμποδίζει να εκτεθεί στη δημόσια παρατήρηση. Αυτό εν μέρει οφείλεται στο φόβο του φθόνου των άλλων. Προκειμένου να μην τη ζηλεύουν και να μην τη φθονούν παραμένει στην αφάνεια και κρατά κρυφές και τις παραμικρές έστω επιτυχίες της. Παραμένοντας αδιάφορη δεν πρόκειται να γίνει ποτέ αξιοζήλευτη!
  • Οι Δηλητηριώδης Ενοχές. Έχοντας μεγαλώσει σε ένα περιβάλλον που προάγει την πεπατημένη οδό και που καταδικάζει την εξερεύνηση ως χάσιμο χρόνου η Μαρία δηλητηριάζεται από τις ενοχές που της έχουν δημιουργηθεί. Δεν έχει το δικαίωμα, λέει στον εαυτό της, να σκορπίσει αλόγιστα το χρόνο και την ενέργειά της κυνηγώντας ένα όνειρο και στερώντας τα από άλλους. Επιπλέον έχει κάνει τόσα λάθη μέχρι τώρα στη ζωή της (όπως όλοι μας) που η πιο κρυφή της ενοχή είναι ότι δεν το αξίζει. Τα παπούτσια της επιτυχίας θα τα βαδίσουν άλλοι.

Βλέποντας την Επιτυχία κατάματα!

Είναι φυσικό η Επιτυχία, όπως και κάθε άλλη αλλαγή στη ζωή μας, να προκαλεί κάποια ποσότητα στρες. Είναι περίεργο όμως να αρνούμαστε να κοιτάξουμε την Επιτυχία στα μάτια μόνο και μόνο επειδή δεν έχουμε την κατάλληλη προετοιμασία. Τις περισσότερες φορές δεν μας εμποδίζει η άγνοια του δρόμου προς την κορυφή αλλά η έλλειψη σχεδίου για τα μετέπειτα βήματα. Δίνοντας μια τελευταία συμβουλή στην φανταστική Μαρία μας θα της θυμίζαμε ότι μετανιώνουμε για ότι δεν κάναμε παρά για ότι έχουμε κάνει.    


Άρθρο αρχειού
Γιώργου Σαπροβαλάκη

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Ο δεκάλογος διαχείρισης των πωλητών σας.

Είναι δύσκολη αλλά και ενδιαφέρουσα πρόκληση η διαχείριση των ανθρώπων μας. Όμως τα συναισθήματα και η λογική πολλές φορές αλληλοσυγκρούονται καθώς το να θεωρηθεί κάτι επαγγελματικό ή όχι φαίνεται μόνο μετά το αποτέλεσμά του. Κρατείστε στο μυαλό σας μερικές καθαρές και δίκαιες σκέψεις και θυμηθείτε ότι πουλάτε με ανθρώπους για ανθρώπους.

1. Το ανθρώπινο δυναμικό των πωλήσεων  αποτελεί τον πρεσβευτή  της επιχείρησής σας στον πελάτη. Αν δεν βρίσκετε τους κατάλληλους να οργανώσουν την ομάδα σας, κατεβείτε εσείς στις πωλήσεις και οργανώστε όπως θα θέλατε να σας συμπεριφέρονται, αν είσαστε ο πελάτης σας.

2. Δώστε σημασία στον σαφή σχεδιασμό και το άρτιο πρόγραμμα των επιθυμητών πωλήσεών σας. Οριοθετείστε  ρεαλιστικούς στόχους και σιγουρευτείτε  ότι επικοινωνούνται με βάση της εταιρική σας πολιτική. Να είστε παρόντες όταν επικοινωνούνται   και μοιράζονται οι στόχοι, ακούστε τις αντιδράσεις και σημειώστε τις νέες προτάσεις και ιδέες.

3. Η σύνδεση αμοιβών και στόχων  ενισχύει την απόδοση των εργαζομένων. Ένα καλά και δίκαια σχεδιασμένο πρόγραμμα αμοιβών  κατευθύνει σωστά τη προσοχή των πωλητών σας , η ασάφεια τους αποπροσανατολίζει.

4. Ενισχύστε την άμιλλα και τη διαφοροποίηση. Η επιχείρηση πρέπει να έχει ήδη αποφασίσει τι θα επιβραβεύει και τι θα ανταμείβει. Δώστε έδαφος στις διαφορετικές προσωπικότητες να αναπτύσσουν αποτελεσματικές τεχνικές.

5. Προωθήστε τα πιο κερδοφόρα προϊόντα ή υπηρεσίες της επιχείρησής σας και συνδέστε τα με μεταβλητές αμοιβές.

6. Οι μεταβλητές αμοιβές έχουν συνήθως τη μορφή του bonus. Μη αντικαθιστάται τα bonus με άχρηστα δώρα προς τους υπαλλήλους σας. Εργάζονται όπως όλοι , επενδύουν στον εαυτό τους και τις προσπάθειές τους, δικαιούνται να έχουν αμοιβές σε ρευστό όπως όλοι οι επενδυτές.

7. Η αναλογία του μίγματος (σταθερό τμήμα / μεταβλητό τμήμα) αμοιβών για το ανθρώπινο δυναμικό των πωλήσεων να είναι κοινή για όλους  τους ανθρώπους που συμμετέχουν στο πλάνο σας. Διαφοροποιείστε όμως ανάλογα με τη θέση και το επίπεδο ευθύνης.

8. Εκπαιδευτείτε και εκπαιδεύστε. Η εκπαίδευση της Διοίκησης είναι σημαντική προκειμένου να διαχειριστεί σωστά τα συστήματα και τα πλάνα εργασίας. Στη συνέχεια θα πρέπει να ακολουθήσουν εκπαιδευτικά προγράμματα και σεμινάρια για τους πωλητές σας.

9. Δημιουργείστε και αναπτύξτε συστήματα διαχείρισης που να βολεύουν και να καθρεφτίζουν την επιχείρησή σας. Τα συστήματα καλύπτουν τη δυνατότητα πρόσβασης σε πληροφορία, όπως το στάδιο της παραγωγικότητας, η ωρίμανση των δικτύων και των προϊόντων, οι συμπεριφορές των πελατών, η αποτελεσματικότητα των προγραμμάτων αμοιβών κλπ.

10. Μοιραστείτε τις εμπειρίες. Τακτικές συναντήσεις σε ετήσια βάση, ανά περιφέρεια  ή ανά γεωγραφική περιοχή και τουλάχιστον δύο φορές το χρόνο για το σύνολο της επιχείρησής σας θα καλύψουν προβλήματα κακής επικοινωνίας, θα προλάβουν λάθη και θα δείξουν ότι η επιχείρηση είναι παρούσα και ζωντανή.


Άρθρο αρχείου

Μαριάννα Τσουλιά

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Όμιλος EPSILONNET Συμμετέχει στη Διεθνή Έκθεση Καινοτομίας και Τεχνολογίας, BEYOND

Ο Όμιλος EPSILON NET συμμετέχει για 2η φορά στην Διεθνή Έκθεση Καινοτομίας και Τεχνολογίας BEYOND που θα πραγματοποιηθεί από τις 25 έως 27 Απριλίου, στη Θεσσαλονίκη.

H BEYOND αποτελεί σημείο συνάντησης των καινοτόμων εταιριών, αλλά και τεχνολογιών αιχμής, φιλοδοξώντας να γίνει η κορυφαία διοργάνωση του είδους της στη ΝA Ευρώπη, τη Μεσόγειο και τη Μέση Ανατολή. Στόχος της είναι να προάγει τη συνεργασία και την ανταλλαγή γνώσεων και ιδεών μεταξύ των συμμετεχόντων και να ενισχύσει την ανάπτυξη καινοτόμων τεχνολογιών και επιχειρηματικών ευκαιριών. Με κεντρικό θέμα UNLOCKING POTENTIAL: The Age of AI,στο επίκεντρο της φετινής διοργάνωσης βρίσκεται η επανάσταση της τεχνητής νοημοσύνης και οι τρόποι με τους οποίους μεταμορφώνει κάθε πτυχή της ζωής μας.

O Όμιλος EPSILON NET συμμετέχει διαχρονικά σε πρωτοβουλίες που αναβαθμίζουν το σύγχρονο επιχειρείν και αναδεικνύουν την επανάσταση του Ψηφιακού Μετασχηματισμού στην Ελλάδα. Στο ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ 13 | STAND B16, οι επισκέπτες θα έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν το πλούσιο portfolio σύγχρονων ψηφιακών λύσεων για επιχειρήσεις κάθε μεγέθους και κλάδου που οδηγούν στον Ψηφιακό Μετασχηματισμό, καλύπτοντας τις εξειδικευμένες ανάγκες τους.

Κατά τη διάρκεια της Έκθεσης, κορυφαία στελέχη του Ομίλου, θα συμμετέχουν σε ειδικές παρουσιάσεις και workshops, αναλύοντας φλέγοντα θέματα που απασχολούν τον επιχειρηματικό κόσμο και παρουσιάζοντας τις all-in-one λύσεις της Epsilon Net

  • Σάββατο, 27/4, 12:00 – 13.00 – ΨΗΦΙΑΚΗ ΚΑΡΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: Οι αλλαγές, οι κίνδυνοι, οι λύσεις

Βασίλης Πρασσάς, Γενικός Διευθυντής EPSILON HR | Stage, Περίπτερο 15

  • Σάββατο, 27/4, 14:00 – 15:00 – EPSILON ALL in ONE: To μέλλον των ψηφιακών συναλλαγών

       Μαρία Χρυσοβιτσιώτη, Senior Consultant Epsilon SingularLogic & Χρήστος Χρυσοστομίδης, PM Office Director Epsilon SingularLogic | Stage, Περίπτερο 15

Περισσότερες πληροφορίες για την Έκθεση στο link

Continue Reading

Trending