Connect with us

Επίκαιρα Πρόσωπα

Νίνα Καλούτσα | Η Φωνή της επιτυχίας

Η ειδικός Φωνής & Δημόσιας Ομιλίας Νίνα Καλούτσα είναι κάτοχος διπλώματος και μάστερ Όπερας του Κρατικού Ωδείου Τσαϊκόφσκι της Μόσχας. Στα 25 χρόνια της διδασκαλίας της έχει μεταδώσει τη γνώση και την εμπειρία της σε περισσότερα από 7.500 άτομα, σε σεμινάρια φωνής, public speaking, one-to-one coaching και team building. Συνεργάζεται με πολιτικούς και υψηλόβαθμα στελέχη εταιρειών και οργανισμών.

Έχει συνεργαστεί με τις εταιρείες: Google, OTE, Coca-Cola 3E, Johnson & Johnson, Eurobank, Alpha Bank, Booking.com, Alpha TV, LeasePlan, TITAN Cement, Bristol-Myers Squibb, GEP, Antipollution, Resoul, Knauf, European Reliance, Kafkas, CEO Clubs Greece, ReedSmith, TATOI Club, Generation Y κ.α.


Το χάρισμα της φωνής έχει δοθεί στον άνθρωπο για να μεταφέρει τις σκέψεις, τις ιδέες και τα συναισθήματά του στο περιβάλλον γύρω του. Πέρα από αυτό όμως, η φωνή, και ακόμα καλύτερα η σωστά τοποθετημένη και καλλιεργημένη φωνή, μπορεί να μας βοηθήσει να πετύχουμε πολλά περισσότερα από αυτά που έχουμε φανταστεί.

Ακολουθεί συνέντευξη της ειδικού Φωνής & Δημόσιας Ομιλίας Νίνας Καλούτσα.

Κυρία Καλούτσα, έχετε γράψει το βιβλίο «Η ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ – Πώς να μιλάς ώστε να σε ακούν» εκδόσεις Key Books. Επειδή οι περισσότεροι θεωρούμε δεδομένο ότι μας ακούν όταν μιλάμε, κατ’ αρχάς θα μπορούσατε να μας εξηγήσετε τι μας υποδεικνύετε στο βιβλίο σας;

Η φωνή, ως ζωτικό στοιχείο της ύπαρξης, εκφράζει την προσωπικότητα σε πολλές διαστάσεις. Τα λεγόμενα παίρνουν νόημα από τον τόνο της φωνής με τον οποίο εκφέρονται. Στο βιβλίο αποδεικνύω ότι έχει μεγαλύτερη σημασία η φωνή με την οποία λέμε αυτά που λέμε, από το τι λέμε. Στοιχεία όπως το ηχόχρωμα, ο τόνος, ο χρωματισμός, η έκταση είναι θεμελιώδη για το personal brand. Επίσης, η παρουσία, η άρθρωση, η εκφορά του λόγου. Τα χαρακτηριστικά αυτά, όταν καλλιεργούνται -σε συνδυασμό βέβαια με το κατάλληλο λεξιλόγιο-, χαρακτηρίζουν μία φωνή που μαγνητίζει το ακροατήριο, μία φωνή που «ακούγεται».

Συχνά όμως, λόγω ψυχολογικών αναστολών, η φωνή ακούγεται μονότονη και χωρίς ενέργεια. Έχοντας συνειδητοποιήσει κάποιος αυτό, εάν αποφασίσει να βελτιώσει τη φωνή του, στην πραγματικότητα μπαίνει στη δράση για την απόκτηση αυτοπεποίθησης, για τη διαχείριση του σκηνικού άγχους και για να πείθει περισσότερο.


Γεννιόμαστε με μία χαρακτηριστική φωνή, που μας ακολουθεί για πάντα, ή η φωνή είναι ένα χαρακτηριστικό που μπορεί να αλλάξει; Αν ναι, πώς;

Ναι, γεννιόμαστε ο καθένας με τη φωνή του. Όμως, στην παιδική μας ηλικία κυρίως, αλλά και αργότερα, για διάφορους ψυχολογικούς λόγους, η φωνή μπλοκάρεται, αλλοιώνεται ή σε κάποιες περιπτώσεις χάνεται.

Με τη σωστή καθοδήγηση, μελέτη και ασκήσεις, ο ενδιαφερόμενος κατανοεί τις αιτίες, ελευθερώνει το συναίσθημά του και εκφράζεται ελεύθερα με τη νέα του φωνή. Επαναλαμβάνω πάντα ότι «η Φωνή μας είναι επιλογή μας».


Ως ειδικός Φωνής, με ποιον τρόπο βοηθάτε κάποιον;

Καταρχάς, τους οδηγώ να κατανοήσουν ότι:

«Δεν έχουμε απλά φωνή. Είμαστε η φωνή μας!» Αυτός είναι ο πυρήνας της διδασκαλίας μου.

Από εκεί ξεκινάμε και, ακολουθώντας βήμα βήμα τη Μέθοδό μου, μεταμορφώνουμε τη φωνή και κατ’ επέκταση την επικοινωνία, τη σχέση με τον εαυτό και με τους άλλους, τη ζωή του εκπαιδευόμενου στο σύνολό της, με άλλα λόγια.


Μπορείτε να μας δώσετε το προφίλ των ανθρώπων που απευθύνονται σε εσάς;

Στέλεχος εταιρείας ή επιχειρηματίας ή πολιτικός  ή εργαζόμενος που συνειδητοποιεί ότι ο τρόπος που μιλάει δεν συνάδει με την επαγγελματική εξέλιξη στην οποία στοχεύει. Νιώθει τη φωνή του αδύναμη, ότι εκπέμπει ανασφάλεια, και έλλειψη αυτοπεποίθησης. Επιθυμεί να μιλά άνετα, με θάρρος, πειθώ, ευκρίνεια λόγου. Επίσης θέλει να νιώθει ασφαλής, κάθε φορά που καλείται να κάνει παρουσιάσεις σε μικρά και μεγαλύτερα κοινά.

Αφενός λοιπόν κάνουμε ασκήσεις βελτίωσης της φωνής, αφετέρου μελετάμε λεξιλόγιο και ρητορική.

For further information: www.ninakaloutsa.com


Συνέντευξη απο την ομάδα του BusinessWoman

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

Οι startup που “μαγνητίζουν” | Μαριλένα Πατέρα

Η κυρία Πατέρα Μαριλένα έχει σπουδάσει διοίκηση επιχειρήσεων και έχει εκπαιδευτεί στο Styling – Ενδυματολόγία καθώς και στα Ναυτιλιακά. Έχει προϋπηρεσία 10 χρόνια στον χώρο της μόδας και ειδικότερα ως Visual Merchandiser και Fashion and Content Specialist (όμιλος AXF SA) και 5 χρόνια στα Ναυτιλιακά όπου ξεκίνησε ως PA και εξελίχθηκε σε Operations and Crew Assistant.


Κυρία Μαριλένα Πατέρα, μπορείτε να μας πείτε ποια η έμπνευση πίσω από αυτή την επαγγελματική δραστηριότητα;

Απο μικρή είχα εντοπίσει ότι δεν μπορώ να λειτουργήσω μέσα σε έναν ανοργάνωτο χώρο. Ξεκινώντας ως Visual merchandiser επηρεάστηκα και ξεκίνησα να οργανώνω την ντουλάπα μου με βάση το είδος, το χρώμα και να βρίσκω λειτουργικές λύσεις για να βρίσκω εύκολα και γρήγορα αυτό που ψάχνω. Αυτό άλλαξε την καθημερινότητα μου. Έτσι το 2011 σκέφτηκα να ξεκινήσω μια υπηρεσία styling και οργάνωσης ντουλάπας. Μετά ήρθε η οικονομική κρίση και αποφάσισα να μεταπηδήσω στον κλάδο της Ναυτιλίας για ασφάλεια. Εκεί έμαθα πολλά γύρω από την οργάνωση γραφείου, την αρχειοθέτηση τόσο σε hard copies όσο και digital.

Όλα τα παραπάνω με οδήγησαν το 2018 να επικοινωνήσω με κάποιον marketer για να μοιραστώ την ιδέα που είχα προ κρίσης. Τότε έμαθα για τους Professional Organizers που διέπρεπαν στο εξωτερικό. Είδα τις σειρές Tidying Up και The Home Edit και έτσι δημιουργήθηκε το πρώτο μου brand, το Walking Closet. Το 2019, λάνσαρα το The Tidy Guru αναλαμβάνοντας πλέον την οργάνωση όχι μόνο ντουλαπών αλλά και ολόκληρου του σπιτιού ενώ λανσάραμε και B2B υπηρεσίες οργάνωσης αλλά και training.


Τι συμβουλές θα δίνατε σε άλλους επιχειρηματίες που θέλουν να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση;

Να ρισκάρουν, να μην φοβηθούν και να βρουν ανθρώπους στο περιβάλλον τους που να μπορούν να τους καθοδηγήσουν από την εμπειρία τους για τα πρώτα βήματα που πρέπει να κάνουν. Όλοι μας έχουμε ανθρώπους από την οικογένεια μας ή φίλους που θαυμάζουμε για ότι έχουν πετύχει και αυτοί μπορούν να είναι οι πρώτοι μας μέντορες. Επίσης είναι σημαντικό να αναγνωρίζεις μέχρι που μπορείς να φτάσεις και ποια γνώση έχεις! Ότι δεν γνωρίζεις καλό είναι να ζητάς την συμβουλή ειδικών.


Πιστεύετε πως η επιχείρηση σας ανταποκρίνεται κατα βάση σε γυναικείο κοινό;

Οι υπηρεσίες οργάνωσης απευθύνονται τόσο σε γυναίκες όσο και άντρες, ιδιώτες ή επαγγελματίες. Μέχρι σήμερα τα ποσοστά μεταξύ γυναικών και αντρών πελατών είναι 70 – 30. Θεωρώ ότι αυτό συμβαίνει γιατί στην Ελλάδα υπεύθυνες για τα περισσότερα νοικοκυριά είναι οι γυναίκες, πράγμα που βλέπω ότι σταδιακά πάει να αλλάξει. Επίσης παρατηρώ ότι οι γυναίκες τείνουν να είναι περισσότερο συγκεντρωτικές αλλά και συναισθηματικές με τα αντικείμενα, έτσι χρειάζονται μεγαλύτερη βοήθεια τόσο στο να ξεκαθαρίσουν και να αποχωριστούν πράγματα όσο και στο να οργανώσουν το χώρο τους.

Ποια είναι η φράση που σας δίνει κουράγιο και έμπνευση να συνεχίσετε όσα έχετε καταφέρει;

Η φράση που μου δίνει κουράγιο είναι σίγουρα η φράση “Η υπομονή είναι αρετή”. Δεν θα μπορούσα να κάνω αυτό το επάγγελμα αν δεν είχα υπομονή. Η έμπνευση μου όμως, όπως λέει και το tag line του The Tidy Guru, κρύβεται στην φράση “an organized space leads to a happy face”, δηλαδή ένας οργανωμένος χώρος μπορεί να μας κάνει να χαμογελάμε! Συνεχίζω να κάνω αυτό που κάνω γιατί η μεγαλύτερη ανταμοιβή μου είναι το χαμόγελο στο πρόσωπο των πελατών μου όταν βλέπουν τον χώρο τους οργανωμένο και τα λόγια ευγνωμοσύνης όταν επικοινωνούμε και πάλι, μετά από καιρό, για την αλλαγή που βλέπουν στην ζωή τους.


Ποιο είναι το όραμα και οι στόχοι της εταιρείας για το μέλλον;
Το όραμα μου είναι η ολιστική προσέγγιση της οργάνωσης τόσο από την πλευρά της υπηρεσίας όσο και από την πλευρά του προϊόντος. Στόχος μου είναι σύντομα, ο πελάτης να μπορεί μέσω του thetidyguru.gr να μπορεί να επιλέξει τον κατάλληλο επαγγελματία αλλά και να βρει τα κατάλληλα εργαλεία για να οργανώσει τον χώρο του.

Πατέρα Μαριλένα – The Tidy Guru
Professional Organizer / Επαγγελματίας Οργάνωσης


Συνέντευξη από την ομάδα του BusinessWoman

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

Οι startup που “μαγνητίζουν” | Στεφανία Φράρου

Το Stefmagnet μία καινοτόμος ευρεσιτεχνία, αλλάζει τον τρόπο που χρησιμοποιεί κανείς τα γυαλιά του, δημιουργώντας ένα άνετο θυλάκι που λειτουργεί ως κούμπωμα ή κουμπί εκεί που δεν υπάρχει. Με τη βοήθεια των μαγνητών, τα γυαλιά ή και τα ακουστικά παραμένουν ασφαλή, ακόμη και κατά τη διάρκεια δραστηριοτήτων. Επίσης χρησιμοποιείται για να σταθεροποιηθούν φουλάρια, μαντήλια χωρίς αντιαισθητικού κόμπους. Ακόμα και η γραβάτα. Είναι εύκολο στο να μαγνητίσει κανείς καρφίτσες, πρόκες και να τις έχει πάνω του όταν χρειαστεί, ή ενδεχομένως κάποιο μαχαίρι ή ψαλίδι το οποίο είναι πιο εύκολο να υπάρχει πάνω του, αντί να το ακουμπήσουμε γύρω του ενώ δουλεύει. Είναι λοιπόν ένα αξεσουάρ που μαζί του η καθημερινότητα απλοποιείται!
Η σκέψη κατα τη σχεδίαση του προϊόντος ήταν ο σημερινός πολυάσχολος άνθρωπος που με ένα αξεσουάρ μόλις τρεισήμισι εκατοστών κάνει πολύ πιο εύκολη την ζωή του.

Στεφανία Φράρου

Δημιουργός StefMagnet


Παρουσίαση από την ομάδα του BusinessWoman

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

Οι startup που “μαγνητίζουν” | Αλεξία Ζαραδούκα

Κυρία Αλεξία Ζαραδούκα: Μπορείτε να μας πείτε λίγα λόγια για τις σπουδές σας και την πορεία σας μέχρι τώρα;

Οι σπουδές μου αφορούν στις Δημόσιες Σχέσεις και Επικοινωνία, παρόλα αυτά είμαι στο “μεροκάματο” από μικρή μιας και η πρώτη μου δουλειά ήταν στη λαϊκή αγορά ως έφηβη, παράλληλα με το σχολείο. Εργάστηκα αρκετά χρόνια στις πωλήσεις και μετά τις σπουδές μου με βάση τον κλάδο μπήκα σε διάφορους οργανισμούς και κομμάτια της τοπικής αυτοδιοϊκησης. Πριν 12 χρόνια αποφάσισα να ασχοληθώ με τα social media στα οποία εξελίχθηκα ως influencer ενώ το 2019 δημιούργησα τους επαναχρησιμοποιούμενους δίσκους ντεμακιγιάζ abeauty οι οποίοι το 2024 έλαβαν επένδυση από το Dragons’ Den.


Ποια η έμπνευση πίσω από αυτή την επαγγελματική δραστηριότητα;
Μέσω της ενασχόλησής μου με το beauty στα social media εντόπισα ποιο είναι το πιο βαρετό και χρονοβόρο βήμα στη ρουτίνα περιποίησης των γυναικών και συνειδητοποίησα ότι είναι και το πιο βλαβερό για το περιβάλλον! Έτσι αποφάσισα να δημιουργήσω την πιο υψηλής ποιότητας λύση στο πρόβλημα του ντεμακιγιάζ και του περιβάλλοντος δημιουργώντας τα abeauty pads που είναι πραγματικά “εθιστικά”!


Τι συμβουλές θα δίνατε σε άλλους επιχειρηματίες που θέλουν να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση;
Να κατεβάσουν το “εγώ” τους και να είναι ανοιχτοί και δεκτικοί στο feedback. Επίσης είμαι της λογικής “θα ξεκινήσω ακόμη και αν δεν ξέρω κάτι και θα βρω πώς θα το κάνω προσπαθώντας” επομένως προτείνω να μπουν στο επιχειρείν ακόμη και αν δεν έχουν το τέλειο πλάνο ή όλη την πληροφορία που χρειάζονται. Μπορεί να ακούγεται ριψοκίνδυνο όμως τίποτα πραγματικά σπουδαίο δεν βγήκε όσο επιλέγεις να χτίζεις τη στρατηγική σου μέσα από το comfort zone σου.


Ποια είναι η φράση που σας δίνει κουράγιο και έμπνευση να συνεχίσετε όσα έχετε καταφέρει;
Δεν αισθάνομαι ότι έχω καταφέρει κάτι σπουδαίο, απλώς κυνηγώ το όνειρό μου. Κουράγιο παίρνω από Τον Θεό που είναι πάντα δίπλα μου.


Ποιο είναι το όραμα και οι στόχοι της εταιρείας για το μέλλον;
Ο χώρος του φαρμακείου στην Ελλάδα, επιτέλους αλλάζει. Ο φαρμακοποιός χρειάζεται hype brands που θα ενισχύσουν την ικανοποίηση του καταναλωτικού κοινού και θα καλύψουν τις όλο και πιο απαιτητικές ανάγκες των γυναικών για υψηλής ποιότητας καινοτόμα προϊόντα που σου φτιάχνουν τη διάθεση και εντάσσονται στο lifestyle σου και ακριβώς εκεί έρχεται το πλάνο με τα abeauty! Φιλοδοξώ να δημιουργήσουμε interactive και fun experience με τον καταναλωτή εντός του χώρου του φαρμακείου με τα προϊόντα μας και να τα επιλέγουν όχι μόνο επειδή είναι κορυφαία στο είδος τους αλλά και επειδή ως καταναλωτές εκπαιδεύονται σχετικά με τη συνειδητότητα για το περιβάλλον, την skincare ρουτίνα τους και να τις εφοδιάσουμε με τα κατάλληλα προϊόντα για αυτή τη στιγμή αυτοφροντίδας που περνούν με τον εαυτό τους κάνοντας skincare.

Θέλω να κάνω την ελληνική φύση τάση στους νέους, έχουμε σπουδαία είδη προϊόντων έτοιμα να λανσαριστούν που είναι συνυφασμένα με παλαιότερες γενιές όμως εμείς τους δίνουμε ένα σύγχρονο twist και βλέπουμε πέρα από τα “κουτάκια”! Επίσης στις άμεσες προτεραιότητές μας είναι η ενσωμάτωση της κυκλικής οικονομίας τόσο στις φόρμουλές μας όσο και στη χρήση υλικών ενώ έχω σχεδιάσει μια νέα καινοτόμα σειρά με εργαλεία ομορφιάς με υλικά βασισμένα στα παράγωγα της κυκλικής οικονομίας και φιλοδοξώ να την κάνω το νέο it-thing! To skincare θα πρέπει να διεγείρει τις αισθήσεις σου αλλά και το μυαλό σου και εμείς θέλουμε οι γυναίκες να ταυτίζονται μαζί μας γιατί ως brand τους προσφέρουμε κάτι παραπάνω: το motivation να αντιμετωπίζουν τη μέρα τους ως η πιο αυθεντική εκδοχή του εαυτού τους.

Αλεξία Ζαραδούκα

Influencer & CEO abeauty.skincare


Συνέντευξη από την ομάδα του BusinessWoman

Continue Reading

Trending