Connect with us

Lifestyle

Opel Grandland X 1.2 8A/T : “Πλήρες και προσιτό”

Το κορυφαίο SUV της Opel είναι ένα πολυτάλαντο αυτοκίνητο, το οποίο διατίθεται σε πολύ λογικό -συγκριτικά με το μέγεθος και τον εξοπλισμό του- κόστος.

Βλέποντας το Grandland X δεν μπορείς παρά να διαπιστώσεις ότι οι σχεδιαστές  του Ρισελχάιμ θέλησαν να δημιουργήσουν κάτι σύγχρονο μεν, αλλά εύπεπτο και λειτουργικό. Κάτι δηλαδή που θα είναι εύκολα αποδεκτό τόσο όσο και αισθητικά όσο και πρακτικά.

Τα κατάφεραν υπό όποια γωνία και αν κοιτάξεις το αυτοκίνητο. Εξωτερικά, το μήκος των περίπου 4,5 μέτρων δεν γίνεται προσπάθεια να κρυφτεί, ενώ συνολικά η αίσθηση που αφήνει το Grandland X, υιοθετώντας δυναμικές αλλά και ήπιες σχεδιαστικές φόρμες, είναι αυτή ενός επιβλητικού SUV. Οι ζάντες ελαφρού κράματος με διάμετρο 18 ιντσών -17 στην βασική έκκδοση- συμβάλλουν περαιτέρω σε αυτή την αίσθηση, πέραν του γεγονότος ότι τα φαρδιά ελαστικά 225/55 εξασφαλίζουν μεγάλο περιθώριο πρόσφυσης.

Εσωτερικά τίποτα δεν θα κάνει οδηγό και επιβάτες να μείνουν με ανοιχτό στο στόμα αλλά και τίποτα δεν θα φανεί περίεργο. Μεγάλα όργανα και οθόνη πολυμέσων με διαγώνιο 8 ιντσών, πολύ καλά και μαλακά πλαστικά όπου χρειάζεται με το κερασάκι του πλήρους εξοπλισμού, συνθέτουν ένα περιβάλλον ιδιαίτερα φιλόξενο.

Με τις διαστάσεις του Grandland X το εσωτερικό δεν θα μπορούσε παρά να είναι και ευρύχωρο, δηλαδή άνετο για πέντε ενήλικες και με όγκο 514 λίτρα για τις αποσκευές τους. Το πλάτος είναι επαρκές, το ύψος επίσης, ενώ ο θόρυβος από τον κινητήρα και τον αέρα περιορισμένος. Όλα δηλαδή, συνηγορούν να ξεκινήσει το μεγάλο ταξίδι.

Ένας κινητήρας 1.2 λίτρων σε ένα αμάξωμα 4,5 μέτρων μήκους και βάρους περίπου 1.400 κιλών δεν δίνει το στίγμα δυναμικών επιδόσεων σε πρώτη ανάγνωση. Ωστόσο η γνωστή τρικύλινδρη μονάδα βενζίνης των 1.199 κ.εκ. αποδίδει 130 ίππους αλλά και 230 Nm ροπή από τις 1.750 σ.α.λ. μόλις. Σε επίπεδο αριθμών έχει ότι χρειάζεται για να κινήσει άνετα το μεγάλο SUV της Opel. Στην προκειμένη περίπτωση του μοντέλου της δοκιμής έχει και την αρωγή του κλασικού αυτόματου (με μετατροπέα ροπής) κιβωτίου των 8 σχέσεων, το οποίο είναι λειτουργικά εξαιρετικό και με τις πολλές σχέσεις του υποβοηθά το μικρό μοτέρ να μην μένει ποτέ εκτός ιδανικού εύρους λειτουργίας. 

Τα νούμερα οριοθετούν τη μέγιστη ταχύτητα στα 198 χλμ./ώρα και την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα στα 10,4 δλ. Αν δεν πιέσεις σημαντικά το Grandland X σε κάποια ορεινή διαδρομή, δεν θα ζητήσεις μάλλον ποτέ περισσότερη ισχύ, ούτε και καλύτερη τιμή κατανάλωσης, η οποία στα χέρια μας κυμάνθηκε μεταξύ 7 και 8 λίτρων/ 100 χλμ., με πολύ οικονομική και κανονική οδήγηση αντίστοιχα.

Όντας μαλακό σε ρυθμίσεις αλλά όχι χαλαρό, το Grandland X είναι ένα από τα πλέον χαλαρωτικά στο ταξίδι SUV, χάρη και στο αυτόματο κιβώτιο. 

Σε απαιτητικές επαρχιακές διαδρομές αποδεικνύεται εξαιρετικό όσο δεν πιέζεται, χωρίς να κουράζει με μεγάλες κλίσεις. Η  ρύθμιση των αναρτήσεων από την Opel είναι αυτή που θεωρούμε πρέπουσα για ένα SUV, καθώς οι μεγάλες διαδρομές δεν έχουν νόημα, αν δεν προσθέτουν και άνεση, πέραν από τη δυνατότητα κίνησης εκτός ασφάλτου. Στην περίπτωση που θέλει κάποιος σπορ συμπεριφορά στην άσφαλτο, υπάρχουν πολλές άλλες προτάσεις από τη γκάμα των συμβατικών πεντάθυρων hatchback, με χαμηλότερο μάλιστα κόστος.

Παρότι στην Opel δόθηκε ένα σχεδόν έτοιμο “πακέτο” από μηχανολογική άποψη, τελικά έβγαλε στην αγορά το SUV που αυτή ήθελε. Κοντολογίς ένα ευχάριστο στην οδήγηση αυτοκίνητο, χωρίς αισθητικές και σχεδιαστικές ακροβασίες, άνετο, ασφαλές, με πολλές οικογενειακές αρετές και τη γνωστή γερμανική στιβαρότητα των γραμμών και των υλικών να το συνοδεύει.

Στην πραγματικά πολύ ικανοποιητικά εξοπλισμένη έκδοση Business Edition και με το προηγμένο αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων, το Grandland X κερδίζει ένα ακόμα στοίχημα, αυτό της τιμής. Με 26.300 ευρώ έχετε ένα πλήρες αυτοκίνητο, το οποίο μπορεί να συμπληρωθεί με πλήθος συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης, με σχετικά χαμηλό κόστος, ή να εξατομικευθεί με διχρωμίες και λοιπές αισθητικές και εξοπλιστικές προσθήκες. Ταυτόχρονα, το πρόγραμμα !more Opel προσφέρει ακόμα μεγαλύτερα ωφέλη σε στοιχεία εξοπλισμού. 

Continue Reading

Μόδα

Ολυμπιακοί Αγώνες Και Ολυμπιακή Μόδα

Οι Ολυμπιακοί Αγώνες είναι εδώ, και αποτελούν κατά κοινή ομολογία ένα από τα πιο σημαντικά αθλητικά γεγονότα παγκοσμίως. Οι Αγώνες δεν είναι μόνο μια γιορτή αθλητισμού, αλλά και ένα σημαντικό μέσο πολιτιστικής ανταλλαγής, καινοτομίας και δημιουργίας νέων τάσεων. Ένα τέτοιο γεγονός όπως είναι φυσιολογικό δεν γίνεται να αφήσει ανεπηρέαστη την μόδα. 

Η επιρροή τον Ολυμπιακών αγώνων στην παγκόσμια μόδα

Η μόδα δεν μένει αμέτοχη στην επίδραση των Ολυμπιακών Αγώνων. Κάθε διοργάνωση συνοδεύεται από νέες τάσεις και καινοτομίες στον χώρο της ένδυσης τόσο αθλητικής όσο και μη. Οι σχεδιαστές συνεργάζονται με αθλητικές ομάδες και χώρες προβάλλοντας την δουλεία τους μέσα από αυτούς. Επιπλέον οι Ολυμπιακοί Αγώνες προάγουν την ιδέα της ένδυσης ως μέσο έκφρασης της εθνικής και πολιτιστικής ταυτότητας.

Στις ακόλουθες φωτογραφίες έχουμε την αποτύπωση όλων των παραπάνω μέσα από την ματιά της φωτογράφου Thalias Zerfou. Το make up και τα μαλλιά έχει επιμεληθεί ο Vaggelis Kolokotronis. Art director και stylist του συγκεκριμένου project o Lazaros Orfanidis με styling assistant την Kelly Xatzidaki.

Τρεις καταξιωμένοι σχεδιαστές υψηλής ραπτικής ενώνουν τις δυνάμεις τους δημιουργώντας μοναδικές εικόνες με άρωμα Γαλλίας και έμπνευση την γαλλική σημαία. 

Η λευκή δημιουργία είναι του Christou Paraskeuopoulou και το brand ονομάζεται Christian P.

Η κόκκινη δημιουργία είναι του Giorgou Zeti και το brand έχει την ίδια ονομασία

Η μπλε ρουά δημιουργία είναι της Alkminis Trigonaki και το brand ονομάζεται Alkmini Fashion

Models : Alexia Traiko / Sophie Geotgoulia / Melina Giakou

Lazaros Orfanidis

Fashion Consultant, Visual Merchandiser

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Νέα Γεωργία Νέα Γενιά: Πρόγραμμα Trophy/Τροφή

Η DS Smith Hellas συμβάλλει στην ενίσχυση του μέλλοντος του αγροδιατροφικού τομέα
μέσω της υποστήριξης του προγράμματος Trophy/Τροφή του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα
Γενιά

Η DS Smith, κορυφαίος κατασκευαστής λύσεων βιώσιμης συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι
στην Ελλάδα, συνεισφέρει έμπρακτα στην αναβάθμιση του αγροδιατροφικού τομέα της χώρας
συμμαχώντας για δεύτερη συναπτή χρονιά με τον οργανισμό «Νέα Γεωργία Νέα Γενιά» για την
ενίσχυση του κλάδου, υποστηρίζοντας αυτήν τη φορά το πρόγραμμα Trophy/Τροφή. Πιο
συγκεκριμένα, η DS Smith Hellas θα στηρίξει τρία Μeet-up του προγράμματος με κύρια θεματική
τη «Μείωση της χρήσης πλαστικού στον κλάδο της αγροδιατροφής», τα οποία θα
πραγματοποιηθούν σε τρία πανεπιστήμια της χώρας.

Τι είναι όμως τo Trophy/Τροφή;

Το Trophy/Τροφή είναι ένα πρωτοποριακό εγχείρημα, το οποίο αναδεικνύει και επιβραβεύει
καινοτόμες επιχειρηματικές ιδέες και νεοφυείς επιχειρήσεις, που δραστηριοποιούνται στους τομείς
της αγροτεχνολογίας, της τεχνολογίας τροφίμων και των agrologistic, με προϊόντα και υπηρεσίες
που χρησιμοποιούν καινοτόμες τεχνολογίες, ακόμη και σε αρχικά στάδια ανάπτυξης (pre seed).
Μέχρι σήμερα, χάρη στο συγκεκριμένο πρόγραμμα, έχουν ήδη στηριχθεί 122 νεοφυείς επιχειρήσεις
από τον συγκεκριμένο τομέα.

Τα Μeet-up είναι αναπόσπαστο κομμάτι του Trophy/Τροφή. Εκεί, φοιτητές, startupper, νέοι
επιχειρηματίες και ερευνητές έρχονται σε επαφή με ερευνητικά ιδρύματα, επενδυτές, μέντορες και
εταιρείες και μαζί αναπτύσσουν νέες πρωτοποριακές ιδέες, στο πλαίσιο βιωματικών εργαστηρίων.
Για την DS Smith, η υιοθέτηση πρακτικών βιώσιμης ανάπτυξης και κυκλικής οικονομίας βρίσκεται
στον πυρήνα των δραστηριοτήτων της και ο μετασχηματισμός του αγροδιατροφικού κλάδου μπορεί
να πλαισιωθεί από καινοτόμες και φιλικές προς το περιβάλλον λύσεις συσκευασίας, που θα
αυξήσουν την προστιθέμενη αξία των τελικών προϊόντων. Σε αυτό το πλαίσιο η εταιρεία
υποστηρίζει στα τρία meet-up τη θεματική ενότητα με τίτλο: «Μείωση της χρήσης πλαστικού στον
κλάδο της αγροδιατροφής».

Ο κ. Γιώργος Φιλιππόγλου, DS Smith Managing Director για το cluster της Ελλάδας δήλωσε:
«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που για μία ακόμη χρονιά βρισκόμαστε στο πλευρό της Νέας
Γεωργίας Νέας Γενιάς, καθώς μέσα από αυτή τη συνεργασία έχουμε συνεισφέρει στην
ενδυνάμωση του αγροδιατροφικού τομέα, αναδεικνύοντας παράλληλα τον κομβικό ρόλο που
διαδραματίζει η συσκευασία από κυματοειδές χαρτόνι στην ενίσχυση της βιώσιμης ανάπτυξης της
χώρας».

Τα τρία Meet-up με τη στήριξη της DS Smith Hellas, είναι τα ακόλουθα :
-TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
– TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
– TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.

Η κα Έφη Λαζαρίδου, CEO του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά δήλωσε: «Τo Trophy/Τροφή
είναι μία ουσιαστική πρωτοβουλία που διασυνδέει την πανεπιστημιακή κοινότητα με τη βιομηχανία
και την αγορά στον κρίσιμο κλάδο της αγροδιατροφής. Κάθε χρόνο φέρνει εκατοντάδες φοιτητές και
ερευνητές σε επαφή με καινοτόμες επιχειρήσεις μέσα από τα Trophy/Τροφή meetup που
διεξάγονται σε πανεπιστήμια σε όλη την Ελλάδα και αποτελούν μία αποτελεσματική πλατφόρμα
ανταλλαγής επιχειρηματικών ιδεών και εμπειριών. Πάνω από 700 φοιτητές έχουν συμμετάσχει τα
τελευταία δύο χρόνια στα meetup του προγράμματος, εργάστηκαν στην ανάπτυξη καινοτόμων
λύσεων και ξεκίνησαν να σχεδιάσουν τα πρώτα τους επιχειρηματικά βήματα. Η DS Smith, μία
πρωτοπόρος εταιρεία στον κλάδο της συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι που επενδύει σε
βιώσιμες πρακτικές υποστηρίζει από την πλευρά της 3 meetup, εμπλουτίζοντας το περιεχόμενο
της πρωτοβουλίας Trophy/Τροφή».

Η DS Smith παγκοσμίως έχει έδρα το Λονδίνο και είναι μέλος του FTSE 100, ενώ
δραστηριοποιείται σε 34 χώρες απασχολώντας περίπου 30.000 άτομα με την ιστορία της να
ανάγεται στις επιχειρήσεις παραγωγής συσκευασιών από το 1940. Στην Ελλάδα, η εταιρεία έχει
παρουσία τα τελευταία 65 χρόνια με εργοστάσια στην Κόρινθο, τη Θεσσαλονίκη και την Κρήτη,
απασχολώντας συνολικά πάνω από 400 εργαζομένους. Η DS Smith Hellas υποστηρίζει έμπρακτα
την πρωτοβουλία του Trophy/Τροφή του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, με στόχο να
ενισχύσει την καινοτομία και τη βιωσιμότητα στο ελληνικό οικοσύστημα της αγροδιατροφής, με ένα
ουσιαστικό και αξιόπιστο εγχείρημα επιτάχυνσης της νεοφυούς επιχειρηματικότητας.
Το Trophy/Τροφή υλοποιεί με επιτυχία ο οργανισμός Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, μέσα
από την ιδρυτική δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ).

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Το 4o Taste Halkidiki Festival στα Νέα Μουδανιά!

Το Επιμελητήριο Χαλκιδικής ανακοινώνει τη διοργάνωση του 4ου Φεστιβάλ Γαστρονομίας Χαλκιδικής,TASTE HALKIDIKI, που θα πραγματοποιηθεί στην Προβλήτα Νέων Μουδανιών, σε συνεργασία με το Δήμο Νέας Προποντίδας. Η εκδήλωση αποτελεί μέρος των δράσεων TASTE HALKIDIKI, που στόχο έχουν την ανάδειξη του γαστρονομικού πλούτου της περιοχής και είναι μία πρωτοβουλία του προέδρου Γιάννη Κουφίδη και του Δ.Σ. του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής.

Στο 4o TASTE HALKIDIKI FESTIVAL τοπικοί παραγωγοί ελιάς, ελαιόλαδου, μελιού, τυροκομικών, αρτοποιημάτων, ζυμαρικών, κρασιών, μπίρας, αποσταγμάτων, από όλη τη Χαλκιδική, θα εκθέτουν τα προϊντα τους στους επισκέπτες, οι οποίοι θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για αυτά, να τα γευτούν, αλλά και τα προμηθευτούν. Στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο της μαγειρικής, σεφ από καταξιωμένα εστιατόρια της περιοχής θα μαγειρέψουν ζωντανά ιδιαίτερα πιάτα, τα οποία οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν, βασισμένα σε τοπικές συνταγές και αξιοποιώντας τα προϊόντα των εκθετών. Παρουσιαστής της εκδήλωσης θα είναι ο γνωστός δημοσιογράφος και παρουσιαστής Κωστής Ζαφειράκης, ο οποίος με το δικό του μοναδικό τρόπο θα παρουσιάσει τους παραγωγούς και τις ζωντανές μαγειρικές επιδείξεις. 

Όπως με κάθε ευκαιρία τονίζει ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής Γιάννης Κουφίδης, το TASTEHALKIDIKI αποτελεί θεσμό και αναδεικνύει την γαστρονομία της Χαλκιδικής, ως μια εναλλακτική μορφή τουρισμού. Μέσα από τις δράσεις του, προβάλλονται τα τοπικά προϊόντα και οι άνθρωποι πίσω από αυτά, αναδεικνύονται περιοχές τουριστικές και μη, αναβιώνουν ξεχασμένες συνταγές και έθιμα, επιμηκύνεται η τουριστική σεζόν, συνδέεται ο πρωτογενής τομέας και η μεταποίηση και τις υπηρεσίες του τουρισμού και τελικά, ενισχύεται η οικονομική ανάπτυξη του τόπου. Την υλοποίησή του προγράμματος έχει αναλάβει η εταιρεία Chef Stories, εταιρία Συμβούλων Marketing & Γαστρονομίας και Διοργάνωσης Γαστρονομικών εκδηλώσεων (www.chefstories.gr), που έχει εμπνευστεί όλο το concept, το branding, αλλά και τη διοργάνωση των δράσεων Taste Halkidiki.


Continue Reading

Trending