Connect with us

Lifestyle

Peugeot 208 : Μία κομψή επιλογή.

Το Peugeot 208 κατάφερε να κλέψει τις εντυπώσεις τόσο του κοινού, όσο και των ειδικών, που το ανέδειξαν «Αυτοκίνητο της Χρονιάς» για το 2020 σε Ευρώπη και Ελλάδα.

Το νέο Peugeot 208 δεν είναι ένα συνηθισμένο αυτοκίνητο. Έχει σαρώσει τις διακρίσεις και έχει κορυφαίες πωλήσεις, αποτελώντας μια από τις μεγαλύτερες επιτυχίες όλων των εποχών στην κατηγορία B, δηλαδή αυτή των συμπαγών αυτοκινήτων πόλης

Η Peugeot έχει μια μακρά παράδοση πολύ επιτυχημένων μοντέλων σε αυτή την κατηγορία, καθώς τα 205, 106 και 206 είχαν δημιουργήσει τους δικούς τους θρύλους στην κατηγορία και είχαν αγαπηθεί από εκατομμύρια οδηγούς σε όλο τον κόσμο. Το νέο 208 συνεχίζει αλλά και επαναπροσδιορίζει αυτή την επιτυχία, καθώς από την παρουσίασή του κατάφερε να ξεχωρίσει και να δημιουργήσει ένα νέο, εντελώς προσωπικό κεφάλαιο στο μύθο.
Το νέο Peugeot 208 διαθέτει μια πολύ δυναμική, νεανική και έντονη προσωπικότητα. Το χαμηλό αµάξωµα µε το μακρύ καπό και τις ακμές που το διατρέχουν, συνθέτουν µια σπορ και κοµψή σιλουέτα που εντυπωσιάζει. Τα έντονα και ιδιαίτερα χρώματα, τα μαύρα τελειώματα στα φτερά και στα πλαίσια των πλευρικών τζαμιών καθώς και οι μεγάλες διαμέτρου ζάντες, αποτελούν τις προσεγμένες λεπτομέρειες που τονίζουν την εμπνευσμένη αισθητική ταυτότητα του νέου 208. Το σύνολο είναι πραγματικά σαγηνευτικό και έλκει το βλέμμα σε κάθε πέρασμά του.


Το τελευταίας γενιάς i-Cockpit 3D είναι πραγµατικά εντυπωσιακό. Δίνοντας τη δυνατότητα πλήρους διαμόρφωσης, ο τρισδιάστατος ψηφιακός πίνακας οργάνων µε την ολογραφική οθόνη βρίσκεται ακριβώς στο ύψος των µατιών του οδηγού, εξασφαλίζοντας άµεση ενηµέρωση χωρίς να αποσπάται η προσοχή από το δρόµο. Οι πληροφορίες για τη λειτουργία του αυτοκινήτου και για την οδήγηση απεικονίζονται σε 2 επίπεδα, ανάλογα µε τη σηµαντικότητα ή το είδος τους.


Με τέσσερις συνεχόμενους τίτλους στην κατηγορία τους ως κινητήρες της χρονιάς, τα σύνολα βενζίνης PureTech, που συμπληρώνονται από τα diesel BlueHDi, αποτελούν δομικά στοιχεία της  προσωπικότητας του νέου Peugeot 208. Ακόµα πιο οικονοµικοί, χάρη στη µείωση των τριβών τους, οι συγκεκριµένοι κινητήρες διαθέτουν σύστηµα Stop & Start και είναι δυνατόν, ανάλογα µε την έκδοση, να συνδυάζονται µε το προηγµένο και µοναδικό στην κατηγορία αυτόµατο κιβώτιο οκτώ σχέσεων EAT8, µε χειριστήρια (paddles) στο τιµόνι και ηλεκτρικό έλεγχο των αλλαγών. Με ισχύ από 75 έως και 130 ίππους, εξασφαλίζουν χαµηλή κατανάλωση και δυναµικές επιδόσεις, χάρη και στο πολύ χαµηλό βάρος του αµαξώµατος.

Το νέο σύστηµα πολυµέσων του Peugeot 208 διαθέτει ως κέντρο ελέγχου µια κεντρικά τοποθετηµένη οθόνη αφής µε διαγώνιο έως και 10 ” και σύστηµα πλοήγησης 3D. Η λειτουργία Mirror Screen επιτρέπει τη χρήση της οθόνης αφής για πρόσβαση στις εφαρµογές από συµβατό Smartphone και προσφέρει συνδεσιµότητα Apple CarPlay, και Android Auto.


Το νέο 208 διαθέτει το νέο πλαίσιο CMP, που εξασφαλίζει ελευθερία επιλογής κινητήρα (βενζίνης, diesel, ή 100% ηλεκτρικό). Τα βελτιωµένα χαρακτηριστικά οδικής συµπεριφοράς, η ηχοµόνωση, το φιλτράρισµα των εξωτερικών θορύβων, καθώς και το περιορισµένο βάρος, συµβάλλουν στο δραστικό περιορισµό των εκποµπών του CO2, προσφέροντας ταυτόχρονα και µοναδική εµπειρία οδήγησης.

Είτε µε συµβατικά µηχανικά µέρη είτε ως ηλεκτρικό µπαταρίας, το νέο Peugeot 208 προσφέρει κορυφαία άνεση και ευελιξία στην πόλη, απόλυτη σταθερότητα στον αυτοκινητόδροµο και κορυφαία αίσθηση σε δρόµους µε στροφές.

Από τα άνετα, βαθιά και ρυθµιζόµενα µπροστινά καθίσµατα έως τους πρωτότυπους piano keys διακόπτες στο κέντρο του ταµπλό, τα πάντα στο εσωτερικό του νέου Peugeot 208 αναδύουν προσοχή στη λεπτοµέρεια. Η εργονοµία είναι εξαιρετική, τα υλικά υψηλής ποιότητας και οι υφασµάτινες ή δερµάτινες επενδύσεις ιδιαίτερα κοµψές και στιλάτες.

Το νέο Peugeot 208 φέρνει το µέλλον στην κατηγορία B, προσφέροντας σε κάθε οδηγό απόλυτη ελευθερία επιλογής ανάμεσα σε βραβευμένους και τεχνολογικά προηγμένους κινητήρες βενζίνης, diesel αλλά και αμιγώς ηλεκτρικό. Στην ηλεκτρική του έκδοση e-208 o κινητήρας µε ισχύ 136 ίππων και ροπή 260 Nm προσφέρει συναρπαστικές επιδόσεις, ενώ το χαµηλό κέντρο βάρους χάρη στην τοποθέτηση των µπαταριών στο πάτωµα του πλαισίου εγγυάται εντυπωσιακή οδική συµπεριφορά.

Συνολικά το Peugeot 208 είναι ένα εξαιρετικά χαρισματικό αυτοκίνητο, σε όποια έκδοση κινητήρα ή εξοπλισμού και αν το επιλέξει κανείς. Άνετο, δυναμικό, οικονομικό και ασφαλές, προσθέτει στα πρακτικά του πλεονεκτήματα και την αισθητική αρτιότητα, δημιουργώντας στον οδηγό του ένα αίσθημα απόλυτης ικανοποίησης. 

Κώστας Νικολακόπουλος

Continue Reading

Μόδα

Ολυμπιακοί Αγώνες Και Ολυμπιακή Μόδα

Οι Ολυμπιακοί Αγώνες είναι εδώ, και αποτελούν κατά κοινή ομολογία ένα από τα πιο σημαντικά αθλητικά γεγονότα παγκοσμίως. Οι Αγώνες δεν είναι μόνο μια γιορτή αθλητισμού, αλλά και ένα σημαντικό μέσο πολιτιστικής ανταλλαγής, καινοτομίας και δημιουργίας νέων τάσεων. Ένα τέτοιο γεγονός όπως είναι φυσιολογικό δεν γίνεται να αφήσει ανεπηρέαστη την μόδα. 

Η επιρροή τον Ολυμπιακών αγώνων στην παγκόσμια μόδα

Η μόδα δεν μένει αμέτοχη στην επίδραση των Ολυμπιακών Αγώνων. Κάθε διοργάνωση συνοδεύεται από νέες τάσεις και καινοτομίες στον χώρο της ένδυσης τόσο αθλητικής όσο και μη. Οι σχεδιαστές συνεργάζονται με αθλητικές ομάδες και χώρες προβάλλοντας την δουλεία τους μέσα από αυτούς. Επιπλέον οι Ολυμπιακοί Αγώνες προάγουν την ιδέα της ένδυσης ως μέσο έκφρασης της εθνικής και πολιτιστικής ταυτότητας.

Στις ακόλουθες φωτογραφίες έχουμε την αποτύπωση όλων των παραπάνω μέσα από την ματιά της φωτογράφου Thalias Zerfou. Το make up και τα μαλλιά έχει επιμεληθεί ο Vaggelis Kolokotronis. Art director και stylist του συγκεκριμένου project o Lazaros Orfanidis με styling assistant την Kelly Xatzidaki.

Τρεις καταξιωμένοι σχεδιαστές υψηλής ραπτικής ενώνουν τις δυνάμεις τους δημιουργώντας μοναδικές εικόνες με άρωμα Γαλλίας και έμπνευση την γαλλική σημαία. 

Η λευκή δημιουργία είναι του Christou Paraskeuopoulou και το brand ονομάζεται Christian P.

Η κόκκινη δημιουργία είναι του Giorgou Zeti και το brand έχει την ίδια ονομασία

Η μπλε ρουά δημιουργία είναι της Alkminis Trigonaki και το brand ονομάζεται Alkmini Fashion

Models : Alexia Traiko / Sophie Geotgoulia / Melina Giakou

Lazaros Orfanidis

Fashion Consultant, Visual Merchandiser

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Νέα Γεωργία Νέα Γενιά: Πρόγραμμα Trophy/Τροφή

Η DS Smith Hellas συμβάλλει στην ενίσχυση του μέλλοντος του αγροδιατροφικού τομέα
μέσω της υποστήριξης του προγράμματος Trophy/Τροφή του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα
Γενιά

Η DS Smith, κορυφαίος κατασκευαστής λύσεων βιώσιμης συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι
στην Ελλάδα, συνεισφέρει έμπρακτα στην αναβάθμιση του αγροδιατροφικού τομέα της χώρας
συμμαχώντας για δεύτερη συναπτή χρονιά με τον οργανισμό «Νέα Γεωργία Νέα Γενιά» για την
ενίσχυση του κλάδου, υποστηρίζοντας αυτήν τη φορά το πρόγραμμα Trophy/Τροφή. Πιο
συγκεκριμένα, η DS Smith Hellas θα στηρίξει τρία Μeet-up του προγράμματος με κύρια θεματική
τη «Μείωση της χρήσης πλαστικού στον κλάδο της αγροδιατροφής», τα οποία θα
πραγματοποιηθούν σε τρία πανεπιστήμια της χώρας.

Τι είναι όμως τo Trophy/Τροφή;

Το Trophy/Τροφή είναι ένα πρωτοποριακό εγχείρημα, το οποίο αναδεικνύει και επιβραβεύει
καινοτόμες επιχειρηματικές ιδέες και νεοφυείς επιχειρήσεις, που δραστηριοποιούνται στους τομείς
της αγροτεχνολογίας, της τεχνολογίας τροφίμων και των agrologistic, με προϊόντα και υπηρεσίες
που χρησιμοποιούν καινοτόμες τεχνολογίες, ακόμη και σε αρχικά στάδια ανάπτυξης (pre seed).
Μέχρι σήμερα, χάρη στο συγκεκριμένο πρόγραμμα, έχουν ήδη στηριχθεί 122 νεοφυείς επιχειρήσεις
από τον συγκεκριμένο τομέα.

Τα Μeet-up είναι αναπόσπαστο κομμάτι του Trophy/Τροφή. Εκεί, φοιτητές, startupper, νέοι
επιχειρηματίες και ερευνητές έρχονται σε επαφή με ερευνητικά ιδρύματα, επενδυτές, μέντορες και
εταιρείες και μαζί αναπτύσσουν νέες πρωτοποριακές ιδέες, στο πλαίσιο βιωματικών εργαστηρίων.
Για την DS Smith, η υιοθέτηση πρακτικών βιώσιμης ανάπτυξης και κυκλικής οικονομίας βρίσκεται
στον πυρήνα των δραστηριοτήτων της και ο μετασχηματισμός του αγροδιατροφικού κλάδου μπορεί
να πλαισιωθεί από καινοτόμες και φιλικές προς το περιβάλλον λύσεις συσκευασίας, που θα
αυξήσουν την προστιθέμενη αξία των τελικών προϊόντων. Σε αυτό το πλαίσιο η εταιρεία
υποστηρίζει στα τρία meet-up τη θεματική ενότητα με τίτλο: «Μείωση της χρήσης πλαστικού στον
κλάδο της αγροδιατροφής».

Ο κ. Γιώργος Φιλιππόγλου, DS Smith Managing Director για το cluster της Ελλάδας δήλωσε:
«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που για μία ακόμη χρονιά βρισκόμαστε στο πλευρό της Νέας
Γεωργίας Νέας Γενιάς, καθώς μέσα από αυτή τη συνεργασία έχουμε συνεισφέρει στην
ενδυνάμωση του αγροδιατροφικού τομέα, αναδεικνύοντας παράλληλα τον κομβικό ρόλο που
διαδραματίζει η συσκευασία από κυματοειδές χαρτόνι στην ενίσχυση της βιώσιμης ανάπτυξης της
χώρας».

Τα τρία Meet-up με τη στήριξη της DS Smith Hellas, είναι τα ακόλουθα :
-TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
– TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
– TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.

Η κα Έφη Λαζαρίδου, CEO του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά δήλωσε: «Τo Trophy/Τροφή
είναι μία ουσιαστική πρωτοβουλία που διασυνδέει την πανεπιστημιακή κοινότητα με τη βιομηχανία
και την αγορά στον κρίσιμο κλάδο της αγροδιατροφής. Κάθε χρόνο φέρνει εκατοντάδες φοιτητές και
ερευνητές σε επαφή με καινοτόμες επιχειρήσεις μέσα από τα Trophy/Τροφή meetup που
διεξάγονται σε πανεπιστήμια σε όλη την Ελλάδα και αποτελούν μία αποτελεσματική πλατφόρμα
ανταλλαγής επιχειρηματικών ιδεών και εμπειριών. Πάνω από 700 φοιτητές έχουν συμμετάσχει τα
τελευταία δύο χρόνια στα meetup του προγράμματος, εργάστηκαν στην ανάπτυξη καινοτόμων
λύσεων και ξεκίνησαν να σχεδιάσουν τα πρώτα τους επιχειρηματικά βήματα. Η DS Smith, μία
πρωτοπόρος εταιρεία στον κλάδο της συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι που επενδύει σε
βιώσιμες πρακτικές υποστηρίζει από την πλευρά της 3 meetup, εμπλουτίζοντας το περιεχόμενο
της πρωτοβουλίας Trophy/Τροφή».

Η DS Smith παγκοσμίως έχει έδρα το Λονδίνο και είναι μέλος του FTSE 100, ενώ
δραστηριοποιείται σε 34 χώρες απασχολώντας περίπου 30.000 άτομα με την ιστορία της να
ανάγεται στις επιχειρήσεις παραγωγής συσκευασιών από το 1940. Στην Ελλάδα, η εταιρεία έχει
παρουσία τα τελευταία 65 χρόνια με εργοστάσια στην Κόρινθο, τη Θεσσαλονίκη και την Κρήτη,
απασχολώντας συνολικά πάνω από 400 εργαζομένους. Η DS Smith Hellas υποστηρίζει έμπρακτα
την πρωτοβουλία του Trophy/Τροφή του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, με στόχο να
ενισχύσει την καινοτομία και τη βιωσιμότητα στο ελληνικό οικοσύστημα της αγροδιατροφής, με ένα
ουσιαστικό και αξιόπιστο εγχείρημα επιτάχυνσης της νεοφυούς επιχειρηματικότητας.
Το Trophy/Τροφή υλοποιεί με επιτυχία ο οργανισμός Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, μέσα
από την ιδρυτική δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ).

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Το 4o Taste Halkidiki Festival στα Νέα Μουδανιά!

Το Επιμελητήριο Χαλκιδικής ανακοινώνει τη διοργάνωση του 4ου Φεστιβάλ Γαστρονομίας Χαλκιδικής,TASTE HALKIDIKI, που θα πραγματοποιηθεί στην Προβλήτα Νέων Μουδανιών, σε συνεργασία με το Δήμο Νέας Προποντίδας. Η εκδήλωση αποτελεί μέρος των δράσεων TASTE HALKIDIKI, που στόχο έχουν την ανάδειξη του γαστρονομικού πλούτου της περιοχής και είναι μία πρωτοβουλία του προέδρου Γιάννη Κουφίδη και του Δ.Σ. του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής.

Στο 4o TASTE HALKIDIKI FESTIVAL τοπικοί παραγωγοί ελιάς, ελαιόλαδου, μελιού, τυροκομικών, αρτοποιημάτων, ζυμαρικών, κρασιών, μπίρας, αποσταγμάτων, από όλη τη Χαλκιδική, θα εκθέτουν τα προϊντα τους στους επισκέπτες, οι οποίοι θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για αυτά, να τα γευτούν, αλλά και τα προμηθευτούν. Στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο της μαγειρικής, σεφ από καταξιωμένα εστιατόρια της περιοχής θα μαγειρέψουν ζωντανά ιδιαίτερα πιάτα, τα οποία οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν, βασισμένα σε τοπικές συνταγές και αξιοποιώντας τα προϊόντα των εκθετών. Παρουσιαστής της εκδήλωσης θα είναι ο γνωστός δημοσιογράφος και παρουσιαστής Κωστής Ζαφειράκης, ο οποίος με το δικό του μοναδικό τρόπο θα παρουσιάσει τους παραγωγούς και τις ζωντανές μαγειρικές επιδείξεις. 

Όπως με κάθε ευκαιρία τονίζει ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής Γιάννης Κουφίδης, το TASTEHALKIDIKI αποτελεί θεσμό και αναδεικνύει την γαστρονομία της Χαλκιδικής, ως μια εναλλακτική μορφή τουρισμού. Μέσα από τις δράσεις του, προβάλλονται τα τοπικά προϊόντα και οι άνθρωποι πίσω από αυτά, αναδεικνύονται περιοχές τουριστικές και μη, αναβιώνουν ξεχασμένες συνταγές και έθιμα, επιμηκύνεται η τουριστική σεζόν, συνδέεται ο πρωτογενής τομέας και η μεταποίηση και τις υπηρεσίες του τουρισμού και τελικά, ενισχύεται η οικονομική ανάπτυξη του τόπου. Την υλοποίησή του προγράμματος έχει αναλάβει η εταιρεία Chef Stories, εταιρία Συμβούλων Marketing & Γαστρονομίας και Διοργάνωσης Γαστρονομικών εκδηλώσεων (www.chefstories.gr), που έχει εμπνευστεί όλο το concept, το branding, αλλά και τη διοργάνωση των δράσεων Taste Halkidiki.


Continue Reading

Trending