Lifestyle
Πως Θα Οργανώσετε Την Γκαρνταρόμπα Σας Βήμα Με Βήμα

Δεν είναι πάντοτε απαραίτητο να ξοδεύεται πολύ χρόνο ή χρήματα για να οργανώσετε την γκαρνταρόμπα σας. Απλά χρειάζεστε ορισμένες συμβουλές για να μάθετε να βρίσκετε τι είναι μοναδικό για σας κάθε φορά. Να ντύνεστε κατάλληλα για την κάθε διαφορετική περίσταση σύμφωνα με τον χρωματισμό σας, τις γραμμές του κορμιού σας, την προσωπικότητα σας, τον τρόπο ζωής σας και στο τέλος σύμφωνα με τη μόδα. Γιατί το να εξαρτάστε συνέχεια από τις τελευταίες προσταγές της μόδας μπορεί να αποβεί εξοντωτική και πολυδάπανη σχέση. Εδώ σας δίνουμε μερικές συμβουλές για να οργανώσετε σωστά εύκολα και γρήγορα την γκαρνταρόμπα σας.
Ξεκρεμάστε αμέσως οτιδήποτε δε σας χωράει!
Να είστε ειλικρινής με τον εαυτό σας! Προσγειωθείτε στις σημερινές σας διαστάσεις και να ξεχάστε την εποχή που φορούσατε το νούμερο 44. Είναι ένα όνειρο! Είστε αυτή που είστε. Αποδεχθείτε τον εαυτό σας και νιώστε υπερήφανη για τη μοναδικότητα σας!
Πάρτε ένα σωρό από ρούχα που θέλετε να βγάλετε από την γκαρνταρόμπα σας. Πρώτα από όλα, αυτά που είναι σε καλή κατάσταση και κάποιου πρόσφατου στυλ, μπορείτε να τα πουλήσετε, τα υπόλοιπα μπορείτε να τα χαρίσετε σε φίλους ή να τα δωρίσετε σε φιλανθρωπικούς σκοπούς.
Αφαιρέστε οτιδήποτε δεν έχετε φορέσει τον τελευταίο χρόνο
Εάν δεν το έχετε φορέσει μέχρι τώρα δεν έχετε πιθανότητες να το φορέσετε ξανά αυτή τη φορά. Κοιτάξτε αυτά τα ρούχα προσεκτικά. Αν μπορείτε να βρείτε τρεις καλές δικαιολογίες για να τα κρατήσετε έχει καλώς. Εάν όχι αποφασίστε να τα δώσετε σε φιλανθρωπικά ιδρύματα ή να τα πουλήσετε.
Αποχωριστείτε τα λάθος χρώματα
Χρειάζεστε μια γκαρνταρόμπα με χρώματα τα οποία σας ταιριάζουν και προβάλλουν τα καλύτερα σας χαρακτηριστικά. Ο στόχος σας είναι να ξέρετε ποια χρώματα σας κάνουν να δείχνετε καλύτερη και πως συνδυάζονται μεταξύ τους. Τα λάθος χρώματα θα κάνουν τη ζωή σας πιο δύσκολη. Κρατείστε μονάχα φούστες και παντελόνια – δηλαδή ρούχα που φοράτε μακριά από το πρόσωπο σας – και τα χρώματα δεν είναι τόσο κολακευτικά για εσάς. Πρέπει να φροντίσετε οπωσδήποτε να φοράτε σωστά χρώματα κοντά στο πρόσωπο σας έτσι που να κατορθώνετε να έχετε μια δελεαστική εμφάνιση!
Ξεκαθαρίστε τα παπούτσια σας
Χρησιμοποιείστε τα ίδια κριτήρια για το ταίριασμα, το στυλ και το χρώμα όταν αποφασίζετε ποια παπούτσια, πέδιλα ή μπότες θα κρατήσετε και ποια θα πετάξετε
Κρεμάστε τα ρούχα σας κατά κατηγορίες
Συγκεντρώστε τις μπλούζες σας μαζί, μετά τις φούστες, τα φορέματα, τα παντελόνια κτλ. Ξεχωρίστε τα πουκάμισά σας, τις ζακέτες που θα κρεμάσετε και τις φούστες ένα – ένα χωριστά. Ακόμα και όταν μπορεί να μη φορέσετε μια ζακέτα μόνη της, Μπορείτε πάντοτε να φορέσετε τη φούστα ενός ταγιέρ με ένα μπουφάν ή μια πλεκτή ζακέτα π.χ για να διπλασιάσετε τις δυνατότητες συνδυασμού των ρούχων σας.
Πώς να εκμεταλλευτείτε καλύτερα τη χωρητικότητα της ντουλάπας σας
Επισκεφθείτε διάφορα καταστήματα και πάρτε κάποιες ιδέες για το πώς θα διαρρυθμίσετε εσωτερικά τη ντουλάπα σας.
Ένα καλά διαλεγμένο σύστημα μπορεί και να διπλασιάσει τη χωρητικότητα της ντουλάπας σας και να τακτοποιήσετε καλύτερα τα ρούχα σας. π.χ μπορείτε να χωρίσετε στη μέση τη ντουλάπα σας που στο ένα μέρος να τακτοποιήσετε φορέματα και παλτό και στο άλλο μπλούζες, ζακέτες, φούστες και παντελόνια. Στο καθένα από αυτά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ειδικά συστήματα που αναπτύσσονται μέσα στη ντουλάπα και πολλαπλασιάζουν τη δυνατότητα του χώρου της.
Βάσω Πατεράκη
Αυτοκίνητο
THE BMW OIKOS: Μοναδική εκδήλωση πολυτέλειας και καινοτομίας με εντυπωσιακά μοντέλα BMW στην Αθηναϊκή Ριβιέρα.

+++ Αποκλειστική Πανελλαδική Πρεμιέρα για τη νέα BMW iX. +++
Christopher Puth: «Επιθυμούμε να επαναπροσδιορίσουμε την έννοια της Premium Κινητικότητας και τους επόμενους μήνες θα προσφέρουμε το επόμενο επίπεδο μιας ξεχωριστής Εμπειρίας για τους Πελάτες μας». +++ Εντυπωσιακό drone show στο Opening Party. +++ Η στρατηγική της Τεχνολογικής Δεκτικότητας καλύπτει όλες τις ανάγκες των πελατών. +++
Αθήνα. Στην καρδιά της Αθηναϊκής Ριβιέρας, στον υπέροχο χώρο υψηλής αισθητικής του Domus (στα Αστέρια Γλυφάδας), το BMW Group Hellas διοργάνωσε την ιδιαίτερα επιτυχημένη εκδήλωση «THE BMW OIKOS». Παρουσία ξεχωριστών προσκεκλημένων, πελατών, συνεργατών, αντιπρόσωπων και εκπροσώπων των ΜΜΕ, η BMW επαναπροσδιόρισε την έννοια της «Premium» κινητικότητας παρουσιάζοντας εντυπωσιακά μοντέλα BMW που συμβολίζουν την πολυτέλεια και την καινοτομία, σε ένα καλαίσθητο περιβάλλον δίπλα στη θάλασσα δίνοντας με αυτόν τον τρόπο το έναυσμα για την αρχή της καλοκαιρινής περιόδου.

Οι υπερπολυτελείς BMW X7 και BMW Σειρά 7 κέντρισαν το ενδιαφέρον των καλεσμένων με την ασύγκριτη άνεση και τις καινοτόμες ψηφιακές λειτουργίες που προσφέρουν. Η αδρεναλίνη εκτοξεύτηκε με την παρουσία των υψηλών επιδόσεων μοντέλων, BMW XM και τη νέα εκρηκτική BMW M5 των 727 hp, που για πρώτη φορά διαθέτει σύστημα M HYBRID. Σε επίπεδο ηλεκτροκίνησης, οι αμιγώς ηλεκτρικές BMW i4 και i5 έκλεψαν τις εντυπώσεις, προσφέροντας απολαυστική οδήγηση με μηδενικούς ρύπους ενώ μοντέλα BMW που έχουν πρωταγωνιστεί στις πωλήσεις, όπως η δυναμική BMW Σειρά 1 και οι επιβλητικές BMW X1 και X2, ήταν επίσης εκεί.
Η μεγάλη πρωταγωνίστρια του «THE BMW OIKOS» ήταν η νέα αμιγώς ηλεκτρική BMW iX που πραγματοποίησε Αποκλειστική Πανελλαδική Πρεμιέρα. Το νέο κορυφαίο Sports Activity Vehicle (SAV) της BMW που αντιπροσωπεύει την επόμενη γενιά βιώσιμης κινητικότητας της μάρκας, διαθέτει μια τολμηρή, φουτουριστική σχεδίαση με ευρύχωρο, πολυτελές εσωτερικό. Η νέα BMW iX προσφέρει μια εξαιρετική εμπειρία ηλεκτρικής οδήγησης με αυξημένη αυτονομία έως 701 χλμ. και εντυπωσιακή ισχύ που αγγίζει τους 659 hp (για την έκδοση BMW iX M70 xDrive).
Το «THE BMW OIKOS» άνοιξε τις πύλες του με ένα φαντασμαγορικό opening night με την ταλαντούχα, Γιολάντα Καλογεροπούλου να δίνει το έναυσμα και στη συνέχεια να καλωσορίζει τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο του BMW Group Hellas, κύριο Christopher Puth. Σε μία άκρως ενδιαφέρουσα συζήτηση επί σκηνής, ο κύριος Puth αναφέρθηκε στην επιτυχημένη πορεία του BMW Group Hellas τους πρώτους μήνες της φετινής χρονιάς και στην πελατοκεντρική προσέγγιση που ακολουθεί η εταιρεία στη διαδικασία λήψης επιχειρηματικών αποφάσεων. Χαρακτηριστικά επισήμανε: «Επιθυμούμε να επαναπροσδιορίσουμε την έννοια της Premium Κινητικότητας αναβαθμίζοντας τις Εκθέσεις των Επίσημων Εμπόρων μας τους επόμενους μήνες και να τις φέρουμε στο επόμενο επίπεδο μιας ξεχωριστής Εμπειρίας για τους Πελάτες μας».

Ακολούθησαν σημαντικές αναφορές στην ολοκληρωμένη προϊοντική γκάμα των μοντέλων BMW που περιλαμβάνει όλα τα συστήματα κίνησης (κινητήρες εσωτερικής καύσης, plug-in υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά) και σημαντικές στιγμές από την ιστορία της μάρκας που αποτυπώνεται σχεδιαστικά από τη χαρακτηριστική μάσκα νεφρών, προτού ξεκινήσει ένα εντυπωσιακό χορευτικό act από έμπειρους dancers που οδήγησαν τους καλεσμένους στον εξωτερικό χώρο της εκδήλωσης για να παρακολουθήσουν ένα ανεπανάληπτο drone show. Φωτίζοντας τον ουρανό της Αθήνας, τα drones πραγματοποίησαν μία ιστορική αναδρομή της μάρκας BMW δημιουργώντας έντονα συναισθήματα ενώ στη συνέχεια προϊδέασαν το κοινό για την άφιξη της νέας μελλοντικής γενιάς μοντέλων BMW Neue Klasse. Η βραδιά κορυφώθηκε με δυνατή μουσική από την γνωστή DJ και Παραγωγό, Xenia Ghali.
Κατά τη διάρκεια του τετραήμερου event «THE BMW OIKOS», οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν και να οδηγήσουν την πιο πρόσφατη γκάμα μοντέλων BMW, να συμμετάσχουν σε διαδραστικές εκπαιδευτικές εμπειρίες και να ζήσουν από κοντά το πρώτο BMW Fine Art Activation byAKTO. Στο υψηλής αισθητικής περιβάλλον του Domus, μια BMW Σειρά 1 μεταμορφώθηκε in situ σε έργο τέχνης, μέσα από μια εντυπωσιακή 10ωρη live performance. Η δημιουργική ομάδα του προγράμματος σπουδών BA (Hons) Fine Art & New Media του AKTO εμπνεύστηκε από την πολυχρωμία, τη ροή και την αίσθηση της κίνησης στο αστικό τοπίο και εφάρμοσε masking, σχεδιαστικές σημάνσεις και ακρυλικά χρώματα με απόλυτη ακρίβεια. Οι οργανικές φόρμες που αναδείχθηκαν ενίσχυσαν τη γεωμετρία του οχήματος, αποτυπώνοντας τη δυναμική του design στον δημόσιο χώρο. Το αποτέλεσμα: ένα ισχυρό εικαστικό statement, το πρώτο BMW Fine Art Activation by AKTO, όπου η τέχνη συνάντησε την τεχνολογία και η premium κινητικότητα μετατράπηκε σε ζωντανή εμπειρία.

Η εκδήλωση «THE BMW OIKOS» δεν ήταν απλώς μια παρουσίαση αυτοκινήτων, αλλά μια εμπειρία που ανέδειξε την δέσμευση του BMW Group Hellas στην αριστεία και την καινοτομία. Η λέξη «ΟΙΚΟΣ» που χρησιμοποιείται για να εκφράσει την ιδέα πίσω από την εκδήλωση προέρχεται από την αρχαία ελληνική γλώσσα και ορίζεται ως το «σπίτι» που περιλαμβάνει το σύνολο των αγαθών και των ανθρώπων που το απαρτίζουν.
Με την αφοσίωση στη βιωσιμότητα και την καινοτομία, η BMW είναι έτοιμη να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις του μέλλοντος και να παραμείνει στην κορυφή της παγκόσμιας αγοράς αυτοκινήτου εφαρμόζοντας την στρατηγική της Τεχνολογικής Δεκτικότητας για να ανταποκριθεί στις ανάγκες των πελατών της.
Με τις τέσσερις μάρκες του, BMW, MINI, Rolls-Royce και BMW Motorrad, το BMW Group είναι ο Νο. 1 premium κατασκευαστής αυτοκινήτων και μοτοσικλετών σε όλο τον κόσμο, ενώ παράλληλα προσφέρει premium χρηματοοικονομικές υπηρεσίες και υπηρεσίες μετακίνησης. Το δίκτυο παραγωγής του BMW Group περιλαμβάνει πάνω από 30 εγκαταστάσεις παραγωγής σε όλο τον κόσμο. Η εταιρεία έχει ένα παγκόσμιο δίκτυο πωλήσεων σε περισσότερες από 140 χώρες.
Το 2024, το BMW Group πούλησε πάνω από 2,45 εκατομμύρια αυτοκίνητα και περισσότερες από 210.000 μοτοσικλέτες παγκοσμίως. Το κέρδος προ φόρων για το οικονομικό έτος 2024 ήταν 11,0 δισεκατομμύρια ευρώ, με έσοδα που ανήλθαν στα 142,4 δισεκατομμύρια ευρώ. Στις 31 Δεκεμβρίου του 2024, το BMW Group είχε παγκόσμιο έμψυχο δυναμικό 159.104 ατόμων.
Η επιτυχία του BMW Group ανέκαθεν βασιζόταν στη μακροπρόθεσμη συλλογική και υπεύθυνη δράση. Η εταιρεία καθόρισε από νωρίς την πορεία της για το μέλλον και θέτει τη βιωσιμότητα και την αποδοτικότητα των πόρων στο επίκεντρο της στρατηγικής της κατεύθυνσης – από την αλυσίδα εφοδιασμού, μέχρι την παραγωγή, και το τέλος της φάσης χρήσης, για όλα τα προϊόντα της.
LinkedIn: http://www.linkedin.com/company/bmw-group/
YouTube: https://www.youtube.com/bmwgroup
Instagram: https://www.instagram.com/bmwgroup
Facebook: https://www.facebook.com/bmwgroup
Κωνσταντίνος Διαμαντής

Εκδηλώσεις
Agrino – Επετειακή Διαφήμιση «70 χρόνια σκεφτόμαστε έξω από τα πλαίσια»

Η Agrino γεννήθηκε πριν από 70 χρόνια από 3 ανήσυχα πνεύματα, που «πάντα κοίταζαν ψηλά, μακριά απ’ τα γνωστά». Την ιστορία του Στράτου, του Θύμιου και του Γιώργου Πιστιόλα από το Αγρίνιο, αφηγείται η νέα επετειακή διαφήμιση της Agrino, μια που αξίζει να ειπωθεί, γιατί αποτελεί παράδειγμα διορατικότητας, αποφασιστικότητας και προσήλωσης στις αξίες της ποιότητας, καινοτομίας και ελληνικότητας
Μέσα σε μια φανταστική γκαλερί, οι 70 κορνίζες-πλαίσια που φιλοξενούν αποσπάσματα της ιστορίας της Agrino, ζωντανεύουν και αλληλεπιδρούν, μεταφέροντας τον θεατή από εποχή σε εποχή και εξιστορώντας τα γεγονότα, τις πρωτοπορίες και τις αξίες της μάρκας με έναν ευφάνταστο και μοντέρνο τρόπο. Η αφήγηση με παραδοσιακά τετράστιχα αλλά σύγχρονο λεκτικό, έρχεται να συμπληρώσει την πρωτότυπη εικόνα με μια γλώσσα λυρική αλλά και καθημερινή.
Η ταινία συνολικής διάρκειας 70’’ φέρει την υπογραφή της δημιουργικής ομάδας του Λάζαρου Ευμορφία – LamaDDB, της Stefi στην παραγωγή, της Mellow στο 3D animation και του Chris Τσούνη στη σκηνοθεσία. Η καμπάνια προβάλλεται σε TV και digital.
Η εταιρεία Agrino γιορτάζει την επέτειο των 70 χρόνων από την ίδρυση της με δράσεις καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου. Μέχρι στιγμής, έχει πραγματοποιηθεί μία διήμερη εταιρική εκδήλωση στη γενέτειρα-Αγρίνιο με συμμετοχή των 200 εργαζομένων της και διακεκριμένων τοπικών παραγόντων, ενώ ακολούθησε η πρόσφατη εκδήλωση στη Θεσσαλονίκη, όπου βρίσκεται η κεντρική της παραγωγική μονάδα. Το αποκορύφωμα του διημέρου αποτέλεσαν τα επίσημα εγκαίνια της νέας, υπερσύγχρονης μονάδας παραλαβής, ξήρανσης και αποθήκευσης ελληνικού ρυζιού στο Κλειδί Ημαθίας, με την παρουσία εκπρόσωπων των μέσων ενημέρωσης, της πολιτικής σκηνής, συνεργάτων από τον αγροτικό τομέα, καθώς και στελέχων της εταιρίας.
Λίγα λόγια για την εταιρεία:
Με ιστορία που κρατά 70 χρόνια, η AGRINO, αποτελεί μια από τις πιο γνωστές και επιτυχημένες μάρκες στην ελληνική αγορά η οποία προσφέρει ελληνικά ρύζια, όσπρια και σνακ ρυζιού υψηλής ποιότητας και διατροφικής αξίας. Με σταθερά ανοδική πορεία και σημαντική εξαγωγική δραστηριότητα έχει καταφέρει με προσήλωση στους στόχους της να κερδίσει την πρώτη θέση στο καλάθι των καταναλωτών ήδη από τη δεκαετία του 1980. Η ποιότητα και η καινοτομία αποτελούν τις θεμελιώδεις αξίες της επιτυχημένης πορείας της AGRINO, επενδύοντας και ενισχύοντας συνεχώς την δυναμική των προϊόντων της.
Εκδηλώσεις
Παρουσία Επιμελητηρίου Αρκαδίας οι εκδηλώσεις των Εμποροβιομηχανικών Συλλόγων Μεγαλόπολης και Τρίπολης

Ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Αρκαδίας, Γιάννης Τρουπής και μέλη της Διοίκησης συμμετείχαν στις εορταστικές εκδηλώσεις που διοργάνωσαν οι Εμποροβιομηχανικοί Σύλλογοι Μεγαλόπολης και Τρίπολης, ενισχύοντας έμπρακτα τις πρωτοβουλίες που διατηρούν ζωντανή την πολιτιστική και θρησκευτική ταυτότητα της Αρκαδίας.
Την Κυριακή 18 Μαΐου, ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Αρκαδίας, κ. Γιάννης Τρουπής, μαζί με τα μέλη της Διοίκησης, κ.κ. Ανδρέα Σύριο, Υπεύθυνο Συμβουλευτικής Υποστήριξης Επιχειρήσεων, Παναγιώτη Πιτερό Πρόεδρο Τμήματος Εμπορίου, Χριστίνα Παρασκευοπούλου – Σύριου, Αναπ. Πρόεδρο Τμήματος Μεταποίησης, Σωτήρη Μπαλίκο Αν. Πρόεδρο Τμήματος Εμπορίου, Γιώργο Λαμπίρη και Άννα Γαβρήλου συμμετείχαν στην καθιερωμένη εορτή του Αγίου Αθανασίου στη Μεγαλόπολη, η οποία έχει αναδειχθεί σε θεσμό για την περιοχή.
Σημειώνεται ότι ο κ. Πιτερός και η κα. Γαβρήλου κατέχουν παράλληλα και θεσμικές θέσεις στον Εμποροβιομηχανικό Σύλλογο Τρίπολης, ως Πρόεδρος και Γραμματέας αντίστοιχα ενώ ο κ.Μπαλίκος τη θέση του Αναπ. Γραμματέα του Εμποροβιομηχανικού Συλλόγου Μεγαλόπολης γεγονός που υπογραμμίζει τη διασύνδεση και τη συνεργασία των τοπικών φορέων.
Η εκδήλωση, με τη σφραγίδα του Εμποροβιομηχανικού Συλλόγου Μεγαλόπολης, συνδύασε θρησκευτική κατάνυξη με έντονο τοπικό χαρακτήρα, προωθώντας την εμπορική δραστηριότητα και ενδυναμώνοντας τη συλλογικότητα.
Ακολούθως, την Τετάρτη, ο Πρόεδρος κ. Τρουπής, ο Γενικός Γραμματέας κ. Παναγιώτης Μαντάς και τα μέλη της Διοίκησης κ.κ. Κώστας Καλαμαράς Αν Πρόεδρος Τμήματος Υπηρεσιών, Παναγιώτης Πιτερός, Χριστίνα Σύριου – Παρασκευοπούλου και Παναγιώτης Σούπος παρέστησαν στον Εσπερινό και την Αρτοκλασία στον Ιερό Ναό Προφήτη Ηλία στην Τρίπολη, ενώ την επόμενη ημέρα, Πέμπτη 22 Μαΐου, παρακολούθησαν τη Θεία Λειτουργία στον ίδιο Ναό, που πραγματοποίησε ο Εμποροβιομηχανικός Σύλλογος Τρίπολης τιμώντας τους πολιούχους και προστάτες του Συλλόγου, Αγίους Νεομάρτυρες Δημήτριο και Παύλο.
Μετά το πέρας της Θείας Λειτουργίας, ακολούθησε φιλική συνάντηση, όπου δόθηκε η ευκαιρία για ανταλλαγή απόψεων και ευχών μεταξύ επαγγελματιών, εκπροσώπων φορέων και πολιτών.
Το Επιμελητήριο Αρκαδίας παραμένει σταθερά στο πλευρό των τοπικών επαγγελματικών συλλόγων, αναγνωρίζοντας τον πολύπλευρο ρόλο τους στην ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας και την ενίσχυση της τοπικής κοινωνίας.
-
Τουρισμός
Ιατρικός Τουρισμός στην Ελλάδα: Η Αναδυόμενη Προοπτική
-
Οικογένεια
Πώς να αναπτύξετε τη συναισθηματική νοημοσύνη των παιδιών σας
-
Υγεία
Οδηγός Ευεξίας για το Καλοκαίρι από την Affidea
-
Διατροφή
Τρώγοντας από σπίτι
-
Υγεία
Γυναικεία Κατάθλιψη
-
Ψυχολογία
Είσαι Αληθινός ή Συμβατικός Γονιός;
-
Διατροφή
Τα Αντιοξειδωτικά | Ισορροπημένη Διατροφή
-
Τουρισμός
Υπερτουρισμός: Υπάρχει Πραγματικά ή Υπερβάλλουμε;