Connect with us

Lifestyle

SKODA OCTAVIA GRAND COUPE 1.5 TSI EVO: Οικογενειακή υπόθεση

Κορυφαία ποιότητα, πλήρης εξοπλισμός, μεγάλοι χώροι και δυναμικές επιδόσεις καθιστούν τη νέα Skoda Octavia ένα αυτοκίνητο που προσφέρει πολύ αξία για τα χρήματα που κοστίζει.

Με μήκος 4,689 μέτρα η νέα Skoda Octavia είναι ένα μεγάλο αλλά ιδιαίτερα κομψό αυτοκίνητο, το οποίο με κόστος ενός τυπικού μικρού – μεσαίου μοντέλου, προσφέρει χώρους, εξοπλισμό και επιδόσεις της αμέσως μεγαλύτερης κατηγορίας.

Στο εσωτερικό είναι προφανές το ποιοτικό και αισθητικό άλμα που έχει συντελεστεί. Η όλη εικόνα, με την αφαιρετική διάθεση στη χρήση διακοπτών, την κομψή ροή των γραμμών, τα μαλακά πλαστικά, τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και τη μεγάλη οθόνη αφής του συστήματος multimedia με διαγώνιο 10”, δημιουργούν ένα χαλαρωτικό περιβάλλον. Οι χώροι, με δεδομένες τις διαστάσεις του αυτοκινήτου, είναι εντυπωσιακά μεγάλοι. Πέντε ενήλικες θα μπορέσουν να βολευτούν χωρίς παραχωρήσεις, ενώ το πορτ μπαγκάζ μπορεί να φιλοξενήσει 600 λίτρα αποσκευών με κιτ επισκευής ελαστικού, ή περίπου 50 λιγότερα με ρεζέρβα πλήρους μεγέθους.

Στο χώρο των επιβατών η θήκη για ομπρέλα τόσο στην πόρτα του οδηγού όσο και σε αυτή του συνοδηγού δίνουν τον τόνο των πραγματικά έξυπνων λύσεων ευκολίας και πρακτικότητας, υπό τον γενικό τίτλο Simply Clever. Το αυτοκίνητο διαθέτει μια εξαιρετικά ενδοτική ανάρτηση, η οποία ωστόσο δεν αφήνει το αμάξωμα να παίρνει έντονες κλίσεις. Το όριο της πρόσφυσης είναι πολύ υψηλό, οι αντιδράσεις απόλυτα ισορροπημένες και το ελαφρύ αλλά ακριβές τιμόνι σύμμαχος στο σβέλτο ρυθμό.

Ο εντυπωσιακά χαμηλός αεροδυναμικός συντελεστής 0,24 του αμαξώματος Grand Coupe -που είναι πεντάθυρο παρότι μοιάζει τριών όγκων- εξασφαλίζει ιδιαίτερα ήσυχο ταξίδι και συμβάλλει και στην χαμηλή κατανάλωση. Κατά τη διάρκεια δοκιμής της Skoda Octavia για περισσότερα από 900 χιλιόμετρα, είδαμε κατά περίπτωση τιμές κατανάλωσης από 8,5 έως και 5,8 λίτρα. Στον αστικό ιστό η μέση κατανάλωση ήταν 6,2 λίτρα/100 χλμ. Εξαιρετικά χαμηλή για ένα βενζινοκίνητο αυτοκίνητο αυτής της ισχύος και αυτού του μεγέθους.

Ο κινητήρας βενζίνης TSi των 1.5 λίτρων με το χαρακτηρισμό EVO είναι ένα πραγματικά πολύ προηγμένο σύνολο. Οι 150 ίπποι είναι εκεί και επιτρέπουν στο αμάξωμα των 1.310 κιλών να κινείται με μέγιστη ταχύτητα 230 χλμ./ώρα, ενώ για την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα απαιτούνται μόλις 8.2 δλ. Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα καλό σε αίσθηση και λειτουργία χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Και προγράμματα οδήγησης Eco, Comfort, Normal, Sport και Individual.

Ο οικογενειακός χαρακτήρας της νέας Skoda Octavia δεν θα ήταν ολοκληρωμένος αν δεν εξασφάλιζε υψηλό επίπεδο παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας. Το κάνει λοιπόν και αυτό με εμφατικό τρόπο, καθώς κατάφερε να αποσπάσει την κορυφαία αξιολόγηση των πέντε αστέρων από τον ευρωπαϊκό φορέα Euro NCAP.

Για να μην αφήσει την παραμικρή διάθεση σύγκρισης στην κατηγορία, η Skoda Octavia δίνει τη χαριστική βολή στον ανταγωνισμό με την τιμή της. Η πληρέστατη, ταχύτατη και εξαιρετικά οικονομική έκδοση της δοκιμής κοστίζει 23.800 ευρώ, ενώ η λιγότερο εξοπλισμένη εκδοχή Ambition, μόλις 21.800 ευρώ. Τέλος υπάρχει και η βασική εκδοχή με τον κινητήρα βενζίνης του λίτρου, ισχύος 110 ίππων, η οποία τιμάται 19.500 ευρώ.

ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ

Ένα εξαιρετικό οικογενειακό αυτοκίνητο με μεγάλους χώρους, πολύ καλά εξοπλισμένο, οικονομικό με πολύ καλή συμπεριφορά στον δρόμο.

Κώστας Νικολακόπουλος

Continue Reading

Μόδα

Κινηματογραφική Μόδα

Audrey Hepburn: Το κορίτσι με τα 1000 πρόσωπα παραμένει ακόμη κομψή και διαχρονική έμπνευση

Το little black dress, τα μαργαριτάρια, τα υπερμεγέθη γυαλιά ηλίου και η μακριά τσιγαροθήκη της Audrey Hepburn έχουν γράψει την δική τους ιστορία.

Το Breakfast at Tiffany’s – η ταινία που βασίζεται στη νουβέλα του Truman Capote του 1958 – έχει γίνει πιο διάσημη για την οπτική της, τα σημαίνοντα της κομψής και μοντέρνας θηλυκότητας της Νέας Υόρκης, παρά για την πραγματική της ιστορία ή τους χαρακτήρες της.

Μια αμερικανική ρομαντική κωμωδία με πρωταγωνίστρια τη Βρετανίδα ηθοποιό Audrey Hepburn, μια εκκεντρική κοπέλα στη Νέα Υόρκη της εποχής του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου που έχει δημόσιες σχέσεις με διάσημους ανθρώπους, δημιουργεί προβλήματα, ραγίζει καρδιές, ενώ παράλληλα αρχίζει να ερωτεύεται έναν συγγραφέα με ανήσυχο πνεύμα. Η ταινία Truman Capote του 1958, ήταν υποψήφια για πέντε Όσκαρ και κέρδισε δύο, ενώ με τη μουσική, συμπεριλαμβανομένου του υπέροχου “Moon River”, ήταν υποψήφια για έξη Βραβεία και κέρδισε πέντε Γκράμι.

Η ταινία έμεινε στην ιστορία όχι τόσο για την ιδιαίτερη πλοκή ή τους χαρακτήρες της ταινίας, αλλά για την προβολή του fashion icon της μοναδικής κομψότητας, ρομαντικής και παράλληλα μοντέρνας θηλυκότητας της δεκαετίας του 60 στη Νέα Υόρκη. Το θρυλικό «little black dress» σχεδιάστηκε για την ιδιαίτερη και ξεχωριστή προσωπικότητά της Audrey από τον κορυφαίο Γάλλο Hubert de GivenchyH Audrey χαρακτήρισε τον Givenchy ως τον «καλύτερο της φίλο», ενώ ο ίδιος την αποκαλούσε «αδελφή» του. Το υπέροχο μαύρο φόρεμα αποτελεί ένα από τα πιο εμβληματικά ενδύματα του εικοστού αιώνα, ενώ στην ταινία η Audrey το συνδυάζει με ένα ασορτί ζευγάρι γάντια μέχρι τον αγκώνα και ένα μαργαριταρένιο κολιέ που κατασκευάστηκε από το Γάλλο κοσμηματοπώλη Roger Scemama στενό συνεργάτη του Givenchy. Μεγάλα σκούρα γυαλιά ηλίου ολοκλήρωναν το σύνολο. Η εμφάνιση της τότε αποθεώθηκε ως «μοναδικά θηλυκή» και «παριζιάνικη», ενώ η φήμη που απέκτησε το μικρό μαύρο φόρεμα ήταν τόσο μεγάλη που ακόμη και σήμερα αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της γυναικείας γκαρνταρόμπας.

Η λάμψη της προσωπικότητας της Hepburn είναι στενά συνδεδεμένη με την ιστορία της μόδας. Τα ρούχα της στην οθόνη αλλά και εκτός θεωρούνται τα πιο διαχρονικά στην ιστορία του 20ου αιώνα. Σκηνές από το Breakfast at Tiffany’s έχουν κοσμήσει χιλιάδες τοίχους δωματίων νεαρών κοριτσιών, ενώ πολλά ρούχα από τις ταινίες της, όπως το μαύρο «polo neck» σήμερα γνωστό ως ζιβάγκο στο Funny Face (1957), θεωρούνται πλέον ο ορισμός του iconic.

Στην ταινία Roman Holiday (1953) η ηθοποιός πρωταγωνιστεί δίπλα στον Gregory Peck και υποδύεται μία πριγκίπισσα που εγκαταλείπει τα καθήκοντα της για να ζήσει υπέροχες στιγμές στη Ρώμη. Η απαράμιλλη κομψότητα της Audrey με μπλούζα και φούστα καμπάνα σφιγμένη ψηλά στη μέση, δημιούργησε μια υπέροχη θηλυκή σιλουέτα που κυριολεκτικά σκλάβωνε την οθόνη.

Παρόλο που Audrey αγαπούσε τις τιάρες συχνά εμφανίζεται με στέκες με φιόγκους, αλλά και απλές λευκές κορδέλες.

Λάτρευε τα μαντήλια τόσο στην οθόνη όσο και στη ζωή για λαμπερές εμφανίσεις. Σε πολλές σκηνές των Funny Face, Breakfast at Tiffany’s και Charade (1963) τα μεταξωτά της μαντήλια συνδυασμένα με δερμάτινα γάντια και γυαλιά ηλίου αναμφισβήτητα κάνουν θραύση!

Μια ακόμη διαχρονική εμφάνιση της Hepburn είναι τα παντελόνια στυλ gingham σε μονόχρωμες μπλε και ροζ αποχρώσεις συνδυασμένα με απλά φλατ παπούτσια. Με αυτήν την εμφάνιση προτιμούσε να φωτογραφίζεται με σκύλους και άλλα ζωάκια όπως το αγαπημένο της ελάφι Pippin.

Αγαπημένα της παπούτσια οι μπαλαρίνες και αναμενόμενο λαμβάνοντας υπόψη τη μεγάλη αγάπη της για το χορό και το όνειρο της να γίνει χορεύτρια μπαλέτου.

Στη γαλλική ταινία Two for the Road (1967) πρόσφερε φανταστικές ενδυματολογικές στιγμές. Εδώ η Hepburn ντύνεται με αγαπημένους σχεδιαστές όπως Paco Rabanne και Mary Quant, σε μοναδικές casual εμφανίσεις με κόκκινο τοπ, τζιν και αθλητικά παπούτσια.

Αν και η Hepburn λάτρευε τις ελκυστικές εμφανίσεις με εφαρμοστές μπλούζες που συχνά έδενε στη μέση, παράλληλα λάνσαρε και τα φαρδιά λευκά ανδρικά πουκάμισα.

Η εμφάνιση της Hepburn στα Βραβεία Όσκαρ το 1954, όπου κέρδισε την Α’ Γυναικεία Ερμηνεία, με το λευκό δαντελένιο φόρεμά Givenchy και το παιχνιδιάρικο κοντό της κούρεμα σηματοδότησε τις εμφανίσεις στο κόκκινο χαλί για τις επόμενες δεκαετίες.

Η Hepburn παντρεύτηκε το 1954 τον πρώτο της σύζυγο Mel Ferrer με σατέν νυφικό και ψηλό λαιμό, φουσκωτά μανίκια και γάντια μέχρι τον αγκώνα.

Ακολούθησε ο δεύτερος γάμος της το 1969 με τον Ιταλό ψυχίατρο Andrea Dotti όπου φορούσε ροζ μίνι φόρεμα με ψηλό λαιμό, ασορτί μαντίλα και μανίκια με τελείωμα σαν λουλούδια.

Στα τελευταία της χρόνια, η Χέπμπορν εμφανίζεται με παντελόνια σε απλή γραμμή, πουκάμισα και απλά πουλόβερ. Μετά την ολοκλήρωση της τελευταίας της ταινίας Always το 1989, η Hepburn διοχέτευσε όλη την ενέργειά της ως πρέσβειρα της UNICEF για τα παιδιά που υπέφεραν από ασθένειες και πείνα συγκεντρώνοντας σημαντικά χρηματικά ποσά για την οργάνωση μέχρι το θάνατό της το 1993.

Συντάκτης: Χριστιάννα Σιάχου – Σχεδιάστρια μόδας – Αρθρογράφος

Instagram: Siachou Christiana

Facebook:  Christiana Siachou

Πηγή: https://www.likewoman.gr/

Continue Reading

Lifestyle

Ένας παιδικός σταθμός προσθέτει εικαστική νότα στην Εθνικής Αμύνης

Μια πολύχρωμη και ευχάριστη έκπληξη υπάρχει στη γειτονιά της Εθνικής Αμύνης, καθώς το Ιδιωτικό Νηπιαγωγείο & Βρεφονηπιακός Σταθμός “Μέριμνα Παιδιού” δημιούργησε στην εμπρόσθια όψη του τετραόροφου κτιρίου του, μια εντυπωσιακή εικαστική παρέμβαση, που σκοπό έχει να προσθέσει μια φρέσκια οπτική τόσο στην αισθητική του σχολείου όσο και του αστικού χώρου. 

 Η είσοδος του σχολείου βάφτηκε εκ νέου και διακοσμήθηκε με ζωγραφικά σχέδια γεμάτα χρώματα και θετική ενέργεια.

Το βλέμμα τραβά αμέσως η εντυπωσιακή 3D κατασκευή με πολύχρωμα μολύβια, που δεσπόζει στην είσοδο, μετατρέποντας τον χώρο υποδοχής σε ένα «εικαστικό παραμύθι» που προδιαθέτει με τον πιο δημιουργικό τρόπο την καθημερινή άφιξη των παιδιών. Μέσω της συνεχούς τριβής με την τέχνη, τα παιδιά καλλιεργούν τη φαντασία τους και αναπτύσσουν τις κοινωνικές τους δεξιότητες. Η δράση εντάσσεται στην αδιάκοπη προσπάθεια της “Μέριμνας Παιδιού” να προσφέρει έναν χώρο, ο οποίος συνδυάζει την τέχνη, την εκπαίδευση και την αγάπη για το παιδί. Ελάτε να ανακαλύψετε την πολύχρωμη, ανανεωμένη είσοδο, να γνωρίσετε το σχολείο και γιατί όχι να φωτογραφηθείτε σε αυτό το ιδιαίτερο φόντο!

Continue Reading

Μόδα

Ηθική και Μόδα: Η Μόδα Μπορεί να Συμβάλει στη Φτώχεια;

Η μόδα μπορεί να συμβάλει στη φτώχεια, αλλά είναι επίσης μια ισχυρή δύναμη που μπορεί να βοηθήσει τον κόσμο να βγει από τη φτώχεια.

Είναι γνωστό ότι οι πολυεθνικές εταιρείες ρούχων συχνά εκμεταλλεύονται τους εργαζόμενους για να αυξήσουν τα περιθώρια κέρδους. Πρόσφατο άρθρο από το International Law and Policy Brief αποκαλύπτει ότι από περίπου 75 εκατομμύρια εργαζόμενους σε πολυεθνικές παγκοσμίως, λιγότερο από το 2% κερδίζουν ένα αξιοπρεπή μισθό διαβίωσης σε ανθρώπινες συνθήκες εργασίας.

Πολλές χώρες που υποφέρουν από φτώχεια βασίζονται στην παραγωγή μόδας για να διατηρήσουν την οικονομία τους. Η μόδα συχνά ενοχοποιείται ως μία από τις μεγαλύτερες βιομηχανίες που συμβάλει στη φτώχεια, όμως τα τελευταία χρόνια έχουν οργανωθεί σημαντικά κινήματα και πρωτοβουλίες που στηρίζουν τα ανθρώπινα δικαιώματα αλλά και το περιβάλλον μέσα από την μόδα. Τα “ethical fashion brands” στοχεύουν να ενδυναμώσουν τους εργαζόμενους, δίνοντας έμφαση στις γυναίκες και δίνοντας τους την ευκαιρία για πιο δίκαιους μισθούς. Πολλοί καταναλωτές υποστηρίζουν αυτές τις επωνυμίες στηρίζοντας παράλληλα την υπεράσπιση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων αλλά και την βιώσιμη ανάπτυξη στον πλανήτη για ένα καλύτερο μέλλον.

Οι παρακάτω μάρκες παράγουν προϊόντα που βρίσκουν εναλλακτικούς τρόπους ανάπτυξης και εξέλιξης σε ένα πολύ ανταγωνιστικό περιβάλλον.

Η SOKO είναι μια πιστοποιημένη επωνυμία κοσμημάτων που απασχολεί γυναίκες που παράγουν υπέροχες συλλογές για καταναλωτές με συνείδηση. Η εταιρεία έχει στόχο τη μείωση της φτώχειας και της ανισότητας ενώ μέσω μιας ηλεκτρονικής πλατφόρμας συνδέει και προωθεί τα κοσμήματα που κατασκευάζονται από ανεξάρτητες τεχνίτριες. Η πλατφόρμα SOKO τους επιτρέπει να λαμβάνουν παραγγελίες και να πληρώνονται για τα χειροποίητα προϊόντα από ανακυκλωμένα υλικά. Στατιστικά, εργάζονται λιγότερο και κερδίζουν πέντε φορές περισσότερα από εκείνους που απασχολούνται σε μία αντίστοιχη εταιρεία.

Η Nudie Jeans είναι μια σουηδική μάρκα τζιν που ιδρύθηκε το 2001 και παράγει τζιν από 100% οργανικό βαμβάκι. Η εταιρεία δίνει προτεραιότητα στην περιβαλλοντική και κοινωνική βιώσιμη ανάπτυξη μέσω των δωρεάν υπηρεσιών της, της μεταπώλησης μεταχειρισμένων τζιν παντελονιών έχοντας ελάχιστα έξοδα. Από το 2016 ένας μεγάλος αριθμός εργαζομένων έχει καταφέρει να εξασφαλίσει ένα αξιοπρεπή μισθό διαβίωσης, ενώ από το 2019 συμπεριλαμβάνονται και οι εργαζόμενοι που απασχολούνται στα κλωστήρια, σε μονάδες πλεξίματος και μεταποίησης ρούχων. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία ενός συστήματος δίκαιης κατανομής πόρων σε όλη την παραγωγική αλυσίδα της εταιρείας.

Η Akola είναι μια επωνυμία κοσμημάτων που στηρίζει τις γυναίκες της Ουγκάντα. Η εταιρεία απασχολεί ένα μεγάλο αριθμό γυναικών που κατασκευάζουν χειροποίητα το κάθε κομμάτι, ενώ οι εργάτριες μέσω των θέσεων εργασίας και έχοντας δίκαιες αμοιβές απελευθερώνονται από τη φτώχεια και οδηγούνται σε οικονομική ανεξαρτησία. Το brand μέσω πολλών προγραμμάτων κατάρτισης εκπαιδεύει τις γυναίκες σε διάφορες δεξιότητες για να είναι αυτόνομες. Ο αντίκτυπος της Akola φαίνεται από το γεγονός ότι ένα ποσοστό των γυναικών που εργάζονται στην εταιρεία έχουν σπίτι, τα παιδιά τους πηγαίνουν σχολείο ενώ και ένα μικρό ποσοστό των γυναικών έχει ήδη κατακτήσει ηγετικές θέσεις στην κοινότητα.

Mayamiko, Μαλάουι. Η μάρκα ξεκίνησε στο Μαλάουι της Αφρικής, όπου οι τεχνίτες εμπνέονται από την παραδοσιακή αφρικανική τέχνη. Οι σχεδιαστές χρησιμοποιούν ακόμη και υφάσματα τοπικής προέλευσης και παρέχουν στον κόσμο όμορφα ρούχα που αποδεικνύουν ότι η βιώσιμη μόδα αυξάνει την ποιότητα, το σχεδιασμό αλλά και τη αξία τέτοιων κομματιών. Μερικές από τις ηθικές υποσχέσεις της Mayamiko απαγορεύουν τη χρήση καταναγκαστικής ή παιδικής εργασίας και διασφαλίζουν ασφαλείς συνθήκες, μισθούς διαβίωσης, λογικές ωράριο εργασίας και γεύματα για τους εργαζόμενους. Η Mayamiko είναι μια μάρκα vegan και είναι αφοσιωμένη στην υπεράσπιση των καλύτερων εργασιακών δικαιωμάτων. Η δημιουργία του Mayamiko Trust εργάζεται για την «προώθηση της κοινωνικής δικαιοσύνης και της ισότητας για τις γυναίκες στη Νότια Αφρική».

Συντάκτης: Χριστιάννα Σιάχου – Σχεδιάστρια μόδας – Αρθρογράφος

Instagram: Siachou Christiana

Facebook:  Christiana Siachou

Πηγή: https://www.likewoman.gr/

Continue Reading

Trending