Connect with us

Συνεντεύξεις

Σοφία Κοκκίνη | Business Events Calendar

Η κυρία Σοφία Κοκκίνη αποφοίτησε το 1999 από τα εκπαιδευτήρια Κωστέα Γείτονα, συνέχισε τις σπουδές της στο Οικονομικό Τμήμα του Πανεπιστημίου Πειραιώς και ολοκλήρωσε το μεταπτυχιακό της στην Αγγλία και το Τμήμα Shipping, Trade & Finance του Cass Business School. Στη συνέχεια και έως σήμερα δραστηριοποιείται κυρίως στον χώρο της Ναυτιλίας (Golden Destiny S.A. από το 2003), έχοντας θητεύσει ως διοικητικό στέλεχος, με εξειδίκευση στους τομείς της Οργάνωσης και της Στρατηγικής Ανάπτυξης και Επικοινωνίας.

Η νέα επιχειρηματική της δράση αφορά την ίδρυση του Business Events Calendar, του 1ου επαγγελματικού ψηφιακού ημερολογίου που καταγράφει και αναδεικνύει όλες τις εκδηλώσεις ανά κλάδο στην Ελλάδα, επιτρέποντας στο σύνολο του επιχειρηματικού κόσμου να έχει πρόσβαση σε ένα νέο εργαλείο προγραμματισμού.

Κυρία Κοκκίνη, μπορείτε να μας πείτε πως προέκυψε η ιδέα για αυτή την επαγγελματική δραστηριότητα;

H υγειονομική κρίση αποτέλεσε μία πρόκληση -εκτός από όσα γνωρίζουμε όλοι- για τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβανόμαστε και διαχειριζόμαστε το χρόνο μας, κάτι το οποίο αποτέλεσε καταλύτη στην
έμπνευση του business events calendar! Το γεγονός ότι «πάγωσε» ο χρόνος και αποστασιοποιήθηκα από τους έντονους επαγγελματικούς ρυθμούς της καθημερινότητας, μου επέτρεψε να εστιάσω στην ουσία της σωστής οργάνωση του χρόνου.

Άλλωστε, όσοι με γνωρίζουν καλύτερα, θα έλεγαν με σιγουριά ότι χαλαρώνω οργανώνοντας και οργανώνοντας εμπνέομαι. Έτσι το business events calendar, ήρθε να «ταράξει» τον τρόπο, με τον οποίο μέχρι σήμερα οργανώνουμε την καθημερινότητά μας και όσα συμβαίνουν στην αγορά. Ενώ αποτελεί μια απλή ιδέα είναι εδώ για να καλύψει το κενό αυτής της αγοράς καθώς δεν υπάρχει αντίστοιχη πλατφόρμα. Πρόκειται για ένα ενιαίο ημερολόγιο επαγγελματικού προγραμματισμού, στο οποίο συμμετέχουν όλοι οι διοργανωτές ενώ καταγράφονται και αναδεικνύονται επαγγελματικές εκδηλώσεις των βασικών οικονομικών κλάδων.


Τι συμβουλές θα δίνατε σε άλλους επιχειρηματίες που θέλουν να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση;

Η συμβουλή μου θα ήταν να σου αρέσει αυτό που κάνεις, να έχεις το θάρρος να «βγαίνεις» από το comfort zone σου και να είσαι ανοιχτός στην εποικοδομητική κριτική για να προχωρήσεις μπροστά.
Το «ταξίδι» του επιχειρείν είναι σαν ένας μαραθώνιος. Χρειάζεται σωστή προετοιμασία, συστηματική εργασία και εσωτερική ενδοσκόπηση. Ο εγκέφαλος χωρίζεται στα 2, από την μία σε απελευθερώνει από τα «πρέπει» της συμβατικής εργασιακής σχέσης και από την άλλη σε «δεσμεύει» από τους
προσωπικούς σου στόχους και απαιτήσεις. Το τμήμα το οποίο υπερτερεί μέσα σου αποτελεί την κινητήριο δύναμη για να αντιμετωπίσεις με θάρρος την πρόκληση του να έχεις δική σου επιχείρηση.


Ποια είναι η μεγαλύτερη πρόκληση που αντιμετωπίσατε κατά τη διαδικασία αυτού του εγχειρήματος;

Η μεγαλύτερη πρόκληση ήταν και είναι να μη στεναχωριέμαι & επηρεάζομαι
από τις δυσκολίες και από την ταχύτητα προόδου, να αναγνωρίζω τις νίκες
μου και να εστιάζω στον στόχο μου.


Ποια είναι η φράση που σας δίνει κουράγιο και έμπνευση να συνεχίσετε όσα έχετε καταφέρει;

Τίποτα δεν χαρίζεται, αλλά κερδίζεται! Το συναίσθημα που αντλεί κανείς όταν αγωνίζεται και νικά είναι ασυναγώνιστο.


Υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο άτομο στον χώρο του επιχειρείν που θαυμάζετε ιδιαίτερα και ενδεχομένως σας εμπνέει;

Δεν υπάρχει ένα συγκεκριμένο άτομο. Εμπνέομαι από στοιχεία συμπεριφοράς και όχι στόχους που έχουν επιτευχθεί. Θαυμάζω τους ανθρώπους που έχουν θάρρος, τους ανθρώπους που προσπαθούν και τους ανθρώπους που σέβονται. Όταν λοιπόν κάποιος προσπαθεί με θάρρος να πετύχει τους –
μικρούς ή μεγάλους- στόχους του, σεβόμενος τους συνανθρώπους του και το περιβάλλον στο οποίο κινείται, είναι άξιος θαυμασμού.


Ποιο είναι το όραμα και οι στόχοι της εταιρείας για το μέλλον;

Όραμα μου είναι το Business Events Calendar να αποτελέσει το απόλυτο επαγγελματικό market place, το σημείο ψηφιακής συνάντησης επαγγελματιών και επιχειρηματιών όπου μέσω την συνδρομής τους θα «ξεκλειδώνουν» τις επιλογές τους για τον κλάδο που τους ενδιαφέρει, θα έχουν άμεση πρόσβαση
στις εκδηλώσεις στις οποίες θέλουν να συμμετέχουν και θα απολαμβάνουν αποκλειστικά προνόμια των διοργανωτών. Παράλληλα, θα χτίζονται συνέργειες εφόσον θα βρίσκονται στο σωστό μέρος, τη σωστή στιγμή.

Το business events calendar είναι μία δυναμική πλατφόρμα που εξελίσσεται από την ημέρα που η ομάδα μας την οραματίστηκε. Είναι μία πλατφόρμα που πιάνει τον παλμό της αγοράς, των διοργανωτών / συνεργατών και των συνδρομητών της, αντιλαμβάνεται τα κενά που υπάρχουν και είναι ανοιχτή στην εποικοδομητική κριτική και στις συνέργειες.


Συνέντευξη από την ομάδα του BusinessWoman

Συνεντεύξεις

Οι startup που “μαγνητίζουν” | Άλκηστις Βενετοπούλου

Πείτε μας λίγα λόγια για τις σπουδές σας και την πορεία σας μέχρι τώρα;

Μεγάλωσα στην Αθήνα και μετά πήγα στο Λονδίνο για να σπουδάσω Καλές Τέχνες στο Saint Martins κάτι που ήταν το όνειρο μου από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου. Εκεί βυθίστηκα σε έναν κόσμο διαφορετικών πολιτισμών καθώς το Λονδίνο είναι γνωστό για τον κοσμοπολίτικο χαρακτήρα του. Η εμπειρία μου εκεί γέμισε τη δημιουργική μου φλόγα, ενώ τα ταξίδια τότε ήταν πολύ οικονομικά από το Λονδίνο και είχα την τύχη να ταξιδέψω πολύ κάτι που πάντα αποτελούσαν πηγή έμπνευσης. Αυτή η ποικιλομορφία ανθρώπων και πολιτισμών ενίσχυσε την καλλιτεχνική μου προσέγγιση και με έκανε να ανακαλύψω νέες διαστάσεις στη δουλειά μου. Συνολικά, τα εννιά χρόνια που πέρασα στο Λονδίνο διαμόρφωσαν σημαντικά την καλλιτεχνική μου πορεία, την αισθητική μου αλλά πάνω από όλα οι εμπειρίας μου σε μεγάλες εταιρίες πολύ απαιτητικές όπως Victoria Secret, L’Wren Scott με έκανε να γίνω πολύ ανθεκτική και να δουλευω σκληρα. Θυμάμαι χαρακτηριστικά ένα σκηνικό που η σχεδιαστρια της L’Wren Scott με έσπρωξε στα σκαλιά επειδή μπήκα στο γραφείο της ενώ έδειχνε την νέα συλλογή στους buyers. Εμπειριες σαν αυτές τότε φάνταζαν σαν το τέλος του κόσμου ενώ στην πραγματικότητα ήταν μαθήματα ζωής.


Ποια η έμπνευση πίσω από αυτή την επαγγελματική δραστηριότητα;

Η Alchemia δημιουργήθηκε το 2020 κατά τη διάρκεια της πανδημίας, αφού γέννησα την η κόρη μου. Αντιμετώπισα τις προκλήσεις που εμφάνισε το ευαίσθητο δέρμα της μικρής και αποφάσισα να δοκιμάσω να φτιάξω δικά μου σαπούνια στην κουζίνα, χρησιμοποιώντας γάλα γαϊδούρας. Όμως, όταν είδα τα αποτελέσματα, αισθάνθηκα απογοήτευση γιατί δεν ήταν όπως τα περίμενα. Ήθελα να φτιάξω ένα σαπούνι που θα είναι και αποτελεσματικό αλλά και όμορφο, που θα προσελκύει το βλέμμα και θα προσφέρει στιγμές χαλάρωσης. Γι’ αυτό αποφάσισα να μάθω να φτιάχνω δικά μου καλούπια με σχήμα βοτσαλωτού, δημιουργώντας έτσι προϊόντα που προσελκύουν και δημιουργούν μια αίσθηση ευεξίας και χαλάρωσης.


Τι συμβουλές θα δίνατε σε άλλους επιχειρηματίες που θέλουν να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση; 

Θα συμβούλευα να είναι προετοιμασμένοι για τις προκλήσεις που θα αντιμετωπίσουν και να αντιμετωπίζουν τα πρώτα βήματα με αποφασιστικότητα και αισιοδοξία. Κάτι άλλο που προσπαθώ να υπενθυμίζω στον εαυτό μου η ζωή και ποσό μάλλον η επιχειρηματικότητα δεν είναι αγώνας ταχύτητας, αλλά ένας μαραθώνιος. Απαιτεί ανθεκτικότητα, συνέπεια και διαρκή αφοσίωση. Η επιτυχία συχνά έρχεται με βήματα μικρά και συνεχή, με αντοχή στις δυσκολίες και επιμονή στον στόχο.


Ποια είναι η πολιτική σας ως προς την βιώσιμη παραγωγή και την κοινωνική ευθύνη;

 Η πολιτική μας σχετικά με τη βιώσιμη παραγωγή και την κοινωνική ευθύνη είναι βαθιά ενσωματωμένη στη φιλοσοφία και τις δράσεις μας. Στην Alchemia, αποδεικνύουμε τη δέσμευσή μας για την προστασία του περιβάλλοντος και τη βελτίωση της κοινωνίας μέσα από διάφορους τρόπους:

Βιώσιμη Παραγωγή: Αναζητούμε συνεχώς τρόπους για να μειώσουμε το περιβαλλοντικό αποτύπωμά μας κατά την παραγωγή των προϊόντων μας. Χρησιμοποιούμε φυσικά και βιώσιμα υλικά, μειώνουμε τις απορρίψεις και προωθούμε την ανακύκλωση και την ανανεώσιμη ενέργεια.

Κυκλική Οικονομία: Αποδίδουμε ιδιαίτερη προσοχή στην αρχή της κυκλικής οικονομίας, επαναχρησιμοποιώντας υλικά και πόρους και προωθώντας την αειφόρο ανάπτυξη.

Κοινωνική Ευθύνη: Δεσμευόμαστε να συμβάλλουμε στην κοινωνία μας μέσω δράσεων κοινωνικής ευθύνης. Το μικρό έθιμο που μοιράζουμε σαπούνια σε άστεγους, γυροκομια και άλλους που έχουν ανάγκη είναι ένα παράδειγμα αυτής της δέσμευσης.

Στοχεύουμε στη δημιουργία προϊόντων που είναι φιλικά προς τον άνθρωπο και το περιβάλλον, ενώ παράλληλα επιδιώκουμε να διαδώσουμε τη συνειδητοποίηση για τη σημασία της βιωσιμότητας και της κοινωνικής αλληλεγγύης στην κοινότητά μας.


Ποια είναι η φράση που σας δίνει κουράγιο και έμπνευση να συνεχίσετε όσα έχετε καταφέρει;

Όπως είπε και ο Καβάφης στο “Πρώτο Σκαλί”, Κι αν είσαι στο σκαλί το πρώτο, πρέπει νά’σαι υπερήφανος κ’ ευτυχισμένος. Εδώ που έφθασες, λίγο δεν είναι· τόσο που έκαμες, μεγάλη δόξα. Κι αυτό ακόμη το σκαλί το πρώτο πολύ από τον κοινό τον κόσμο απέχει. Κάτι που μου θύμιζε ο άντρας μου κάθε φορά που απογοητευόμουν.


Ποιο είναι το όραμα και οι στόχοι της εταιρείας για το μέλλον;

Το όραμά μου για το μέλλον της εταιρείας μας είναι να εξελιχθούμε σε έναν παγκόσμιο παράγοντα στον τομέα της βιώσιμης παραγωγής προϊόντων προσωπικής φροντίδας. Θέλω να δούμε τα προϊόντα μας να φτάνουν σε κάθε γωνιά του πλανήτη, προσφέροντας υγιεινές και βιώσιμες επιλογές σε κάθε καταναλωτή. Επιπλέον, επιθυμώ να επιτύχουμε την πιστοποίηση B-corp και να γίνουμε carbon neutral, επιδεικνύοντας τη δέσμευσή μας στην προστασία του περιβάλλοντος και στην καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής.

Το όραμά μας να εκπαιδεύσουμε τον καταναλωτή να κάνει καλύτερες και πιο συνειδητοποιημένες επιλογές για ένα πιο ισορροπημένο μέλλον για τα παιδιά μας και εμάς.

Πέραν αυτού, ελπίζω να συνεχίσουμε την πρακτική της κοινωνικής μας ευθύνης, διανέμοντας προϊόντα σε άτομα που έχουν ανάγκη, όπως άστεγους και γυροκομιακές. Με αυτόν τον τρόπο, ελπίζω να συμβάλουμε στην καταπολέμηση της κοινωνικής ανισότητας και να προωθήσουμε μια κοινωνία πιο αλληλέγγυα και δίκαιη.

 Άλκηστις Βενετοπούλου

Founder and CEO  Alchemia Soaps


Συνέντευξη από την ομάδα του BusinessWoman

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

Οι startup που “μαγνητίζουν” | First Cold Brew (Μάνος Αποστολόπουλος)

Μια παρέα τριών φίλων ο Νίκος Θεοδωρής, ο Φώτης Σπίνος και ο Μάνος Αποστολόπουλος με πολύ πάθος, γνώση, εμπειρία προσπαθούσαν από πάντα να προσφέρουν στους πελάτες τους την καλύτερη δυνατή γεύση του καφέ. Έτσι, ξεκίνησαν το εγχείρημά τους να δημιουργήσουν έναν ποιοτικό εμφιαλωμένο καφέ που μπορείς να καταναλωθεί οπουδήποτε και σε οποιαδήποτε στιγμή.

Κύριε Αποστολόπουλε Μάνο, μπορείτε να μας πείτε λίγα λόγια για τις σπουδές σας και την πορεία σας μέχρι τώρα;

Οι σπουδές μου ήταν στον τομέα της πληροφορικής, οι οποίες όμως δεν ολοκληρώθηκαν καθώς εκείνο τον καιρό προτίμησα να εργαστώ, αργότερα δεν υπήρχε ο χρόνος και ιδίως η διάθεση να τις συνεχίσω. Παρ όλα αυτά, το γεγονός πως δεν σπούδασα δεν με απέτρεψε να κάνω τα βήματα που ήθελα. Ομοίως οι συνεταίροι μου σπούδασαν σε διαφορετικά πεδία, όπως η ψυχολογία και η μηχανική αυτοκινήτων.


Ποια η έμπνευση πίσω από αυτή την επαγγελματική δραστηριότητα;

Και οι τρεις μας εργαστήκαμε από πολύ νωρίς στον χώρο της εστίασης και στον καφέ, στην πορεία καθώς εξειδικευτήκαμε με αφοσίωση μας στο να σερβίρουμε τον καλύτερο καφέ παντού και πάντα. Προσωπικά ασχολήθηκα με το κομμάτι της κρύας εκχύλισης το 2013 και ανέπτυξα τις γνώσεις μου σε αυτή την μέθοδο. Έξι χρόνια αργότερα, είδα ότι υπήρχε μεγάλο κενό στην ελληνική αγορά και ειδικά στα ποιοτικά  εμφιαλωμένα προϊόντα καφέ, καθώς μέχρι τότε υπήρχαν μόνο παρασκευάσματα καφέ με γάλα συντηρητικά και ζάχαρη. Όταν έγινε η πρόταση από τον Φώτη να κάνουμε την δική μας επιχείρηση, πρότεινα να κάνουμε την First Cold Brew δηλαδή την πρώτη και την μοναδική ελληνική εταιρεία παραγωγής εμφιαλωμένων καφέδων κρύας εκχύλισης.


Τι συμβουλές θα δίνατε σε άλλους επιχειρηματίες που θέλουν να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση;

Οι συμβουλές που έχουμε πλέον είναι αναρίθμητες, αρχικά σε πρακτικά κομμάτια και διαδικασίες, δεν θα σταθώ όμως σε αυτές.

Αυτό που πρέπει να κάνει ένας άνθρωπος που θέλει να ξεκινήσει κάτι δικό του, είναι αρχικά να διαλέξει με σύνεση τους ανθρώπους που θα ξεκινήσει την κοινή αυτή πορεία, να μοιράζετε τις ιδέες του και να μην φοβάται ότι θα τις κλέψουν γιατί δεν είναι η ιδέα το ζήτημα αλλά η ομάδα που την κάνει πραγματικότητα και τέλος να έχει πίστη στο εγχείρημα και υπομονή.


Ποια είναι η πολιτική σας ως προς την βιώσιμη παραγωγή και την κοινωνική ευθύνη;

Προσπαθούμε ιδιαίτερα να μην σπαταλάμε άσκοπα ενέργεια. Σε αυτό βοηθάει και η κρύα εκχύλιση καθώς χρειάζονται λιγότεροι πόροι για να την παραγωγή μας, οπότε θα έλεγε κανείς ότι είναι ένας πιο «πράσινος» καφές, παράλληλα επιλέγουμε συσκευασίες οι οποίες ανακυκλώνονται και σε κάθε μας στάδιο έχουμε ελαχιστοποιήσει τις φύρες. Το υπόλειμμα του καφέ το πετάμε σε καφέ κάδους για οργανικά απορρίμματα και παράλληλα συνεργαζόμαστε με διάφορες εταιρείες που μπορούν να το επαναχρησιμοποιήσουν, όπως για καλλυντικά σαπούνια και οργανικά λιπάσματα.  


Ποια είναι η φράση που σας δίνει κουράγιο και έμπνευση να συνεχίσετε όσα έχετε καταφέρει;

Πρωτοπορία, καινοτομία και αφοσίωση για αυτό που κάνουμε,

Να συνεχίσουμε με την ίδια αγάπη γιατί πιστεύουμε ότι αξίζει.


Ποιο είναι το όραμα και οι στόχοι της εταιρείας για το μέλλον;

Στα σχέδια μας είναι να ξεκινήσουμε τις εξαγωγές, για να γίνει όμως αυτό πρέπει πρώτα να αναπτύξουμε επιπλέον την μονάδα παραγωγής.

Θα θέλαμε επίσης να μπορούμε να προσλάβουμε επιπλέον προσωπικό και να γίνει η εταιρεία μας, ένας σταθμός ζωής για περισσότερους ανθρώπους που μοιράζονται το ίδιο πάθος.

Μάνος Αποστολόπουλος

Συνιδιοκτήτης και Διευθύνων Σύμβουλος του First Cold Brew


Συνέντευξη από την ομάδα του BusinessWoman

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

Οι startup που “μαγνητίζουν” | Κική και Αντρέα

Το “Naughty Dogs” είναι μια εταιρεία που προέκυψε μέσα από τις φυλακές όσο οι ιδρύτριες της Αντρέα και Κική έμαθαν να δημιουργούν κρέμες και άλλα προϊόντα καλλωπισμού από συνταγές που μοιράζονταν. Πρόκειται για μια επιχείρηση που έχει ως στόχο να προσφέρει αξέχαστα αρώματα μέσα από ποικίλα προϊόντα που κάθονται πάνω στο σώμα με αγάπη και σεβασμό.

Κυρία Κική και κυρία Αντρέα, μπορείτε να μας πείτε λίγα λόγια για τις σπουδές σας και την πορεία σας μέχρι τώρα;

Κική: Έχω σπουδάσει ηθοποιός σε δημόσιο ΙΕΚ. Η επαγγελματική μου πορεία μέχρι στιγμής ξεκινάει από το δημοτικό, όπου αγόραζα ζελεδάκια από το σούπερ μάρκετ και τα πουλούσα ακριβότερα σε
μικρές συσκευασίες στους συμμαθητές μου. Έπειτα αναβάθμισα τη δραστηριότητα μου με αξεσουάρ από χάντρες που τα έφτιαχνα μόνη μου σπίτι και τα εμπορευόμουν. Με τα λεφτά που έβγαλα αγόρασα λάπτοπ στο οποίο έγραφα CD τα οποία πουλούσα στους συμμαθητές μου . Έπειτα στην Αθήνα δούλευα ως σερβιτόρα και παράλληλα πουλούσα τσαντάκια. Λέγοντας αστείες ιστορίες από τη
δουλειά μου ως σερβιτόρα έγινα γνωστή , κατάφερα να κάνω επιτυχημένες παραστάσεις και να βγάζω χρήματα με αυτόν τον τρόπο. Ύστερα αφού μάζεψα κάποια χρήματα αποφάσισα να τα επενδύσω ανοίγοντας το naughty dogs με την καλή μου φίλη Αντρέα.


Αντρέα: Έχω σπουδάσει χημικός. Γεννήθηκα και μεγάλωσα στη Ρουμάνια. Στα 26 μου αποφάσισα να μεταναστεύσω στην Ελλάδα για να κάνω κάτι καλύτερο για μένα. Η προσαρμογή μου και η επαγγελματική μου πορεία ήταν δύσκολη,δουλεύοντας αρκετά χρόνια στην εστίαση και παράλληλα
μεγαλώνοντας ένα παιδί μόνη μου. Καταλήξαμε σε αυτήν την επιχείρηση με την κολλητή μου φίλη Κική.


Ποια η έμπνευση πίσω από αυτή την επαγγελματική δραστηριότητα;

Επιλέξαμε μαζί με την φίλη μου Κική να ξεκινήσουμε αυτή την επιχείρηση από την επιθυμία μας για ανεξαρτησία. Πάντα θέλαμε να δημιουργήσουμε μια «οικογένεια» την οποία τελικά δημιουργήσαμε, με τα άτομα που εμείς επιλέξαμε να είναι κοντά μας σε αυτό το ταξείδι. Λόγω της δύσκολης επαγγελματικής μας πορείας ήταν ανάγκη να δημιουργήσουμε ένα καλύτερο εργασιακό περιβάλλον που απευθύνεται κυρίως στις γυναίκες.


Τι συμβουλές θα δίνατε σε άλλους επιχειρηματίες που θέλουν να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση;

Να ρισκάρουν , και να γνωρίζουν ότι δεν υπάρχουν ήττες, παρά μόνο μαθήματα.
Μην κάνετε κάτι εφήμερο αλλά χτίστε τη δική σας ιστορία!


Ποια η έμπνευση πίσω από το ιδιαίτερο design και τις ιδιαίτερες ονομασίες των προϊόντων σας;

Καθημερινά παρατηρούμε την ανάγκη του κόσμου να εκφραστεί ελεύθερα. Η ιδέα
μας ήταν αφού όλοι τα σκεφτόμαστε από μέσα μας, γιατί να μη τα βγάλουμε προς
τα έξω;

Οι ονομασίες των προϊόντων δείχνουν και την άποψη μας για τη ζωή, δεν
χρειάζεται να την παίρνουμε στα σοβαρά , όλα εμπεριέχουν χιούμορ μέσα τους, αν
έχει κανείς τα μάτια να το δει. Σίγουρα αυτή η πινελιά έλειπε από την αγορά όπως και
αποδείχθηκε.


Ποια είναι η φράση που σας δίνει κουράγιο και έμπνευση να συνεχίσετε όσα έχετε καταφέρει;

Μία λέξη μας εμπνέει: Η αγάπη


Μπορείτε να μοιραστείτε τυχόν επερχόμενα σχέδια ή πρωτοβουλίες για την εταιρεία σας;

Στα επόμενα δυο χρόνια θα ανοίξουμε δυο φυσικά κατάστημα, ένα στο κέντρο της Αθήνας
και ένα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης. Στο πολύ κοντινό μέλλον, θα λανσάρουμε 20
νέους κωδικούς που σίγουρα θα σας συναρπάσουν οπότε… αναμείνατε στις θέσεις
σας!

Andreea Boboc | Συνιδρυτής Naughty Dogs
Κική Λιτσάκη | Συνιδρυτής Naughty Dogs


Συνέντευξη από την ομάδα του BusinessWoman

Continue Reading

Trending