Connect with us

Επιχειρηματικότητα

To εκπαιδευτικό πρόγραμμα “The Business of Food” της Wise Greece σημείωσε μεγάλη επιτυχία!

Πάνω από 1.300 άνθρωποι από κάθε γωνιά της Ελλάδας παρακολούθησαν το εκπαιδευτικό
πρόγραμμα “The Business of Food” με το 96% να δηλώνει ότι έλαβε πολύτιμες
πρακτικές γνώσεις που θα του φανούν χρήσιμες για τα επιχειρηματικά του βήματα,
ενώ το 99% θα συνέστηνε το σεμινάριο σε φίλους και γνωστούς!
Το πρόγραμμα δημιουργήθηκε από τη μη κερδοσκοπική Wise Greece για να
υποστηρίξει ανθρώπους που αντιμετωπίζουν την ανεργία στις μεγάλες πόλεις και
στην περιφέρεια, καθώς και νέους που θέλουν να κάνουν τα πρώτα τους
επαγγελματικά βήματα. Το “The Business of Food” επικεντρώθηκε, όπως φανερώνει
ο τίτλος του, στην επιχειρηματικότητα γύρω από την παραγωγή τροφίμων, καθώς
στην Ελλάδα έχουμε πρόσβαση σε εξαιρετικές πρώτες ύλες, οι οποίες εάν
αναδειχθούν κατάλληλα θα μπορέσουν να προσφέρουν πολλές ευκαιρίες
απασχόλησης.
Ο στόχος του προγράμματος ήταν να δώσει δεξιότητες στους συμμετέχοντες και να
τους προσφέρει πρακτικές γνώσεις οι οποίες θα τους φανούν χρήσιμες με ότι και αν
τελικά ασχοληθούν στο μέλλον. Μέσα από τις online συνεδρίες, οι έμπειροι
εκπαιδευτές μετέφεραν τις προσωπικές τους εμπειρίες, ενώ επιτυχημένοι
παραγωγοί τροφίμων, αλλά και αγαπημένοι Σεφ όπως η Αργυρώ Μπαρμπαρίγου
και ο Ανδρέας Λαγός, μοιράστηκαν με τους συμμετέχοντες τη δική τους πορεία
προς την επιτυχία με στόχο να τους εμπνεύσουν και να τους παρακινήσουν.
Συγκεκριμένα, στο “The Business of Food” οι συμμετέχοντες έμαθαν μεταξύ άλλων
πώς να δημιουργήσουν τη δική τους σειρά προϊόντων, πώς να καταρτίσουν ένα
βασικό επιχειρηματικό και οικονομικό πλάνο και πώς να αναζητήσουν το κατάλληλο
δίκτυο πωλήσεων στην Ελλάδα, αλλά και στο εξωτερικό. Ανακάλυψαν πώς θα
μετατρέψουν τις ιδέες και την ιστορία τους σε εργαλεία marketing, τι πρέπει να
προσέξουν στη συσκευασία των προϊόντων τους και τι είδους υπηρεσίες ζητάει ο
σύγχρονος καταναλωτής. Ταυτόχρονα, ενημερώθηκαν για τις παγκόσμιες τάσεις
στην παραγωγή προϊόντων, το διαδικτυακό Marketing και το πώς μπορούν μόνοι
τους να ξεκινήσουν διαφημιστικές καμπάνιες και να δημιουργήσουν πρωτότυπο
υλικό που θα ενδιαφέρει τους καταναλωτές!

Μερικοί από τους συμμετέχοντες δήλωσαν:
”Με εντυπωσίασε η θετικότητα όλων και η παρότρυνση. Μέσα από το σεμινάριο
έμαθα πως τίποτα δεν είναι αδύνατο και πως αν έχω θέληση μπορώ να πετύχω κάτι
πρωτοποριακό!”, Δήμητρα Τ. από Ν. Φωκίδας
“Έμαθα πώς να φτιάξω το δικό μου επιχειρηματικό πλάνο, με τρόπο εύκολο και
κατανοητό, επειδή αναλύθηκε πάνω σε μια υπάρχουσα εταιρεία με αληθινά
στοιχεία’’ Φωτεινή Χ. από Ν. Δράμας
“Δύσκολα συναντάς τέτοιες προσωπικότητες που θα σου μιλήσουν ανοιχτά για τα
βήματα που πρέπει να ακολουθήσεις για να αναπτυχθείς! Τα πιο πολλά σεμινάρια
είναι γενικόλογα και θεωρητικά… Το παρακολούθησα με την αδερφή μου και τώρα
σκεφτόμαστε πώς θα εφαρμόσουμε όσα μάθαμε.” Βασιλική Κ. από Ν. Ευρυτανίας

Τα αποτελέσματα
Οι συμμετέχοντες ανήλθαν στους 1360 από 200 μέρη της Ελλάδας, με το 35% αυτών
να αναφέρεται σε κωμοπόλεις και χωριά απομακρυσμένων περιοχών.
Το ποσοστό των γυναικών άγγιξε το 70% και των ανδρών το 30%.
Με βάση τα στατιστικά από τα ερωτηματολόγια που συμπλήρωσαν οι
συμμετέχοντες, η διαφορά στις γνώσεις τους είναι μεγάλη, με το 80,2% αυτών να
δηλώνει ότι δεν γνώριζε καθόλου πριν το σεμινάριο τους όρους Business plan και
Marketing plan, ενώ μετά το πέρας το 95% αυτών δήλωσε ότι έχει πλήρη εικόνα και
κατανόησε τους όρους.
Το 96% των συμμετεχόντων γνωρίζει καλύτερα τον διατροφικό κλάδο αμέσως μετά
τη διεξαγωγή του σεμιναρίου και ότι πήρε πρακτικές γνώσεις που θα βοηθήσουν σε
οποιοδήποτε επαγγελματικό βήμα.
Το 60% αισθάνεται πιο κοντά πλέον στο να ανοίξει τη δική του επιχείρηση, ενώ το
92% σκέφτεται την επιχειρηματικότητα σαν πιθανή καριέρα.

Το έργο υλοποιήθηκε από τον μη κερδοσκοπικό Φορέα Wise Greece στο πλαίσιο του
προγράμματος Active citizens fund, υπό την αιγίδα της Γενικής Γραμματείας
Οικογενειακής Πολιτικής και Ισότητας των Φύλων.

Για περισσότερες πληροφορίες: www.wisegreece.com / [email protected] /
213 0276559

Επιχειρηματικότητα

Oι πρώτοι ομιλητές του διεθνούς συνεδρίου της ECDMExpoNORTH2024

Η οργανωτική επιτροπή της eCommerce & Digital Marketing Expo NORTH  2024, ανακοίνωσε τους πρώτους ομιλητές του διεθνούς διήμερου συνεδρίου της έκθεσης, που θα πραγματοποιηθεί στο Βελλίδειο Συνεδριακό Κέντρο, στη Θεσσαλονίκη, στις 17 & 18 Φεβρουαρίου 2024.

Στο διήμερο διεθνές συνέδριο,το οποίοστην προηγούμενη διοργάνωσηπαρακολούθησαν περισσότεροι από 450 σύνεδροι,θα συμμετέχουν διακεκριμένα στελέχη εταιρειών, από διεθνή brands, από την Ελλάδα και το εξωτερικό, τα οποία θα μοιραστούν τις γνώσεις και την εμπειρία τους, στους τομείς τού Ηλεκτρονικού  Εμπορίου και του Ψηφιακού Μάρκετινγκ που δραστηριοποιούνται.

Οι πρώτοι από τους ομιλητές του κεντρικού συνεδρίου που ανακοινώθηκαν από τους διοργανωτές, είναι οι:

  • Vlad Florin Vita, Public Affairs Advisor, Ecommerce Europe
  • Kamil Tavas, Sales and Operation Lead, Northern Europe & Emerging Markets, Google
  • Jon Mowat, Managing Director, Hurricane Media 
  • Ruben van Eijk, Head of Creative Shop CEE, Meta
  • Marily Mitropoulou, Senior Marketing Leader, Google
  • Fotis Antonopoulos, eCommerce and Growth Advisor

Οι εγγραφές για το διήμερο διεθνές συνέδριο έχουν ξεκινήσει. Το κόστος του εισιτηρίου είναι 75 ευρώ πλέον ΦΠΑ και εξασφαλίζει συμμετοχή και στις δύο ημέρες του.

Για όσους αγοράσουν το εισιτήριό τους έως τις 15 Ιανουαρίου 2024, προβλέπεται μειωμένο κόστος σε τιμήEarly Bird, στα 55 ευρώ πλέον ΦΠΑ.

Για τα μέλη του GR.EC.A και του iab Hellas προβλέπεται μειωμένο εισιτήριο, με κόστος 55 ευρώ πλέον ΦΠΑ.

Στην τιμή του εισιτηρίου για το συνέδριο περιλαμβάνονται:

  • Συμμετοχή και στις δύο ημέρες του συνεδρίου
  • 1 διάλειμμα για καφέ κάθε ημέρα
  • Υλικό συνεδρίου (συμπεριλαμβανομένης της τσάντας συνεδρίου και στυλό, σημειωματάριο)

Θα υπάρχει δωρεάν παράλληλη μετάφραση των ομιλιών.

Περισσότερες πληροφορίες και εισιτήρια για το διήμερο διεθνές συνέδριο, μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να βρουν εδώ.

Η είσοδος στον εκθεσιακό χώρο της ECDM Expo NORTH 2024 είναι δωρεάν. Το μόνο που χρειάζεται για την επίσκεψη στην έκθεση, είναι μία δωρεάν εγγραφή που μπορεί να πραγματοποιηθεί εδώ. Το δωρεάν εισιτήριο για την επίσκεψη στην έκθεση ΔΕΝ εξασφαλίζει είσοδο στο συνέδριο.

eCommerce & Digital Marketing Expo NORTH 2024

Χώρος διεξαγωγής: Συνεδριακό κέντρο ″Ιωάννης Bελλίδης″, Θεσσαλονίκη.
Χρόνος διεξαγωγής: 17 & 18 Φεβρουαρίου 2024.
Ωράριο έκθεσης: 11:00 – 20:00
Ωράριο συνεδρίων: 12:00 – 18:00
Περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές: https://ecdmexponorth.com
Διοργάνωση: Verticom

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

H Ένωση Συντακτών Επαρχιακού Τύπου στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο

Η συνεδρίαση της ολομέλειας του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στο Στρασβούργο πραγματοποιήθηκε 20 – 23 Νοεμβρίου 2023.

Εκεί βρέθηκε αντιπροσωπεία της Ένωσης Συντακτών Επαρχιακού Τύπου (ΕΣΕΤ), αποτελούμενη από τον Πρόεδρο κο Γιώργο Κουλουρά, τον Αντιπρόεδρο κο Παναγιώτη Καρβουνιάρη και το μέλος κο Αντρέα Δούμα.

Στο πλαίσιο των εργασιών της ολομέλειας τα μέλη της αντιπροσωπείας της Ε.Σ.Ε.Τ πραγματοποίησαν συναντήσεις και επαφές με Ευρωβουλευτές.

Κατά τη διάρκεια των συναντήσεων μετέφεραν στους Ευρωβουλευτές τις ανησυχίες και τις αγωνίες των Δημοσιογράφων της Περιφέρειας, καθώς και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν. Ταυτόχρονα ζήτησαν τη συνδρομή των Ευρωβουλευτών για επίλυση τους.

Επίσης συζήτησαν για τις δράσεις που μπορεί να πραγματοποιηθούν ώστε να ενισχυθεί το ενδιαφέρον των πολιτών της περιφέρειας για τα ευρωπαϊκά θέματα.  

Από την πλευρά των Ευρωβουλευτών υπήρξε ενδιαφέρον για την επίλυση των θεμάτων που αφορούν στο δημοσιογραφικό κλάδο της Περιφέρειας.

Η Ένωση Συντακτών Επαρχιακού Τύπου συμπληρώνει φέτος 60 χρόνια συνεχούς παρουσίας και δράσης στα δημοσιογραφικά δρώμενα της χώρας. Μία πορεία που χαρακτηρίζεται από αγώνες. Πορεύτηκε και πορεύεται με τις αρχές και το ήθος που διέπουν το δημοσιογραφικό λειτούργημα και έτσι θα συνεχίσει. 

Θα εξακολουθεί να αγωνίζεται για να διασφαλίσει τα εργασιακά δικαιώματα των μελών της και τις αποδοχές τους, με σκοπό στην εξασφάλιση μίας αξιοπρεπούς διαβίωσης σε όλη την ελληνική επικράτεια, όπου ζουν και εργάζονται.

Θα στηρίζει κάθε πρωτοβουλία και δράση που διευρύνει και αναδεικνύει το έργο και την αξία του δημοσιογράφου στην ελληνική περιφέρεια.

Η Ε.Σ.Ε.Τ. και τα μέλη της, με σεβασμό στις αρχές της Δημοκρατίας, του Κράτους Δικαίου, αλλά και τους κανόνες δεοντολογίας της δημοσιογραφίας, ενισχύουν τους δεσμούς τους με την κοινωνία και επιλέγουν να είναι πάντα στην πρώτη γραμμή, σε κάθε αγώνα που αφορά στην ανεξάρτητη, ανεμπόδιστη, ακηδεμόνευτη και ελεύθερη δημοσιογραφία. 

Τη δημοσιογραφία που εργάζεται με επιμονή για την ενημέρωση των πολιτών, με στόχο τη συγκρότηση και διαμόρφωση μιας κοινωνίας με κώδικες αξιών που έχουν στο κέντρο τον άνθρωπο, με ισότητα, ισονομία και ισηγορία για όλους.

Continue Reading

Προγράμματα

Πρόγραμμα Εκπαίδευσης και Πιστοποίησης για Design Thinking Practitioners

Το Hellenic Design Centre, το οποίο αποτελεί μία πρωτοβουλία του ΚΕΠΑ,
παρουσιάζει το Πρόγραμμα Εκπαίδευσης και Πιστοποίησης για Design Thinking
Practitioners που υλοποιείται για πρώτη φορά στην Ελλάδα σε συνεργασία με τον
φορέα Επιθεώρησης και Πιστοποίησης, TÜV HELLAS (TÜV NORD).
 
Το Design Thinking είναι μια ανθρωποκεντρική μέθοδος που χρησιμοποιεί
εργαλεία σχεδιασμού, όπως ο πειραματισμός, η πρακτική αξιολόγηση και η
ενσυναίσθηση  για την ανάπτυξη της καινοτομίας και την εξεύρεση λύσεων.   
Αφορά όποιον παράγει προϊόντα ή προσφέρει υπηρεσίες και θέλει να έχει απτά
αποτελέσματα. Προάγει την αποτελεσματικότητα των υπηρεσιών και την ταχύτερη
εξυπηρέτηση και βοηθάει οργανισμούς και υπηρεσίες να βρουν συμμετοχικές
λύσεις για τα προβλήματα και τις προκλήσεις της καθημερινότητας

Γιατί να επιλέξετε αυτό το πρόγραμμα:
Μάθετε την καινοτόμα μεθοδολογία του Design Thinking, που τοποθετεί τις
ανάγκες του χρήστη στο επίκεντρο του σχεδιασμού.
Αποκτήστε πρακτικές δεξιότητες σε όλα τα στάδια της μεθοδολογίας:
Empathize, Ideate, Prototype, Implement.
Κατανοήστε τη σημασία του Design Thinking στη σύγχρονη
επιχειρηματικότητα.
Εφαρμόστε το Design Thinking στην επίλυση πραγματικών προκλήσεων.
Ανακαλύψτε τις νέες τάσεις στον χώρο του Design.
 
Σε ποιους απευθύνεται:
Στελέχη Επιχειρήσεων & Οργανισμών
Συμβούλους Επιχειρήσεων
Επαγγελματίες & αποφοίτους συναφών ειδικοτήτων:  Service Designers,
Design Managers, UX Design Specialists, Process Designers, Strategic
Product Designers, Product Designers, Marketing Specialists, κ.α.
Επαγγελματίες που, είτε έχουν εμπειρία στο χώρο του Design Driven
Innovation, είτε θέλουν να ανακαλύψουν νέες πρακτικές, εργαλεία και
παγκοσμίως αναγνωρισμένης αξίας μεθοδολογίες

Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος, θα είστε σε θέση να:
Χρησιμοποιήσετε το Design Thinking ως μεθοδολογία για την ανάπτυξη
καινοτόμων λύσεων που εξυπηρετούν τις ανάγκες του χρήστη.
Κατανοήσετε πλήρως τις ανάγκες του χρήστη και να τις τοποθετείτε στο
επίκεντρο των δράσεων σας.
Εφαρμόζετε τεχνικές και εργαλεία για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του
χρήστη.
Πραγματοποιείτε αποτελεσματική και συστηματική έρευνα.
Συνδυάζετε τους στρατηγικούς σας στόχους με τις ανάγκες των πελατών.
Δημιουργείτε αποτελεσματικές ιδέες και πρωτότυπα (δείγμα
προϊόντος/demo).
Ενσωματώνετε υπηρεσίες Design Thinking, οι οποίες είναι πλέον επιλέξιμες,
σε αιτήσεις χρηματοδότησης για Δράσεις του ΕΣΠΑ
  
Ημερομηνίες και Ώρες Διεξαγωγής:
  Τετάρτη 6 Δεκεμβρίου 2023              10:00 – 16:00
  Πέμπτη 7 Δεκεμβρίου 2023              10:00 – 16:00
  Παρασκευή 8 Δεκεμβρίου 2023       10:00 – 16:00

Τόπος Διεξαγωγής:
Hellenic Design Centre
Χαλκιδικής 63, T.K 54248 Θεσσαλονίκη (ύψος Συνδίκα)
☎️ 2310 41 3285
 

 
Στο κόστος συμμετοχής περιλαμβάνεται:
Εκπαίδευση από στελέχη του Hellenic Design Centre, Πιστοποιητικό μετά από
επιτυχημένη συμμετοχή στις εξετάσεις της TÜV HELLAS (TÜV NORD), coffee
breaks, ελαφριά γεύματα.
 
Δηλώσεις Συμμετοχής: εδώ 
 

Continue Reading

Trending