Connect with us

Επιχειρηματικότητα

To Επιμελητήριο Μαγνησίας και το Womanitee στο πλευρό των γυναικών του επιχειρείν που πλήττονται από τον Covid-19 στις Β.Σποράδες

Με μεγάλο ενθουσιασμό οι γυναίκες επιχειρηματίες των Βορείων Σποράδων ανταποκρίθηκαν στην πρωτοβουλία του Επιμελητηρίου Μαγνησίας να διοργανώσει σε συνεργασία με την APSON CSR επιχειρηματικό διήμερο στις Βόρειες Σποράδες με στόχο την εφαρμογή της εργαλειοθήθηκης “Womanitee Toolkit” και την ανάπτυξη της νησιώτικης οικονομίας μέσα από την ενδυνάμωση των γυναικών που επιχειρούν ή επιθυμούν να επιχειρήσουν στην περιοχή.

Εντυπωσιακή ήταν η συμμετοχή επιχειρηματιών της Σκιάθου και της Σκοπέλου στην ευρεία συνάντηση του επιχειρείν στις Βόρειες Σποράδες, το Σάββατο 10 και την Κυριακή 11 Οκτωβρίου στη Σκιάθο, στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου του Πολιτιστικού Κέ́ντρου “Μπούρτζι” αλλά και η δυναμική τους παρουσία στα webinars που πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο της δράσης μέσω διαδικτύου καθώς λόγω των μέτρων προστασίας από τον Covid-19 οι θέσεις εντός της αιθούσης δεν θα μπορούσαν να καλύψουν τις ανάγκες που προέκυψαν από την εκδήλωση ενδιαφέροντος για ένα διήμερο δράσεων με επίκεντρο την γυναίκα που επιχειρεί σήμερα στην Ελλάδα. 

Απευθυνόμενος στις γυναίκες του επιχειρείν αλλά και στους εκπροσώπους των τοπικών φορέων που αγκάλιασαν αυτή την πρωτοβουλία, ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Μαγνησίας, Αριστοτέλης Μπασδάνης, εξήρε την σημασία της διοργάνωσης δράσης για την ενδυνάμωση του γυναικείου επιχειρείν στις Βόρειες Σποράδες στην καρδιά του δεύτερου κύματος της πανδημικής κρίσης, δηλώντας χαρακτηριστικά: “Σήμερα, παρότι βιώνουμε πρωτόγνωρες συνθήκες, οι γυναίκες του επιχειρείν δεν το βάζουν κάτω και δηλώνουν παρούσες σε αυτή την πρωτοβουλία για την επιχειρηματικότητα στη νησιωτική Ελλάδα. Βάσει στοιχείων πρόσφατων μελετών και ερευνών είναι εμφανές ότι υπάρχουν σημαντικά περιθώρια για την περαιτέρω ανάπτυξη της γυναικείας επιχειρηματικότητας και την είσοδο των γυναικών σε υψηλές διοικητικές θέσεις των επιχειρήσεων της χώρας μας. Βασικό χαρακτηριστικό της γυναικείας παρουσίας στο τιμόνι των επιχειρήσεων είναι ότι αυτή εντοπίζεται κυρίως σε μικρές επιχειρήσεις και εταιρείες, οι περισσότερες από τις οποίες ανήκουν στον τομέα του τουρισμού. Παράλληλα, η μεγαλύτερη δραστηριότητα των γυναικών εντοπίζεται στη νησιωτική Ελλάδα. Γεγονός είναι ότι στις τουριστικές περιοχές ανθεί περισσότερο η γυναικεία επιχειρηματικότητα. Στην περίπτωση που αυτή εξειδικευτεί μπορεί να αποτελέσει κινητήριο δύναμη για την οικονομική ανάπτυξη του νησιωτικού συμπλέγματος, σε μια περίοδο που η κοινωνία και η οικονομία εν γένει δοκιμάζεται σε όλα τα επίπεδα”.  

Το επιχειρηματικό διήμερο διεξήχθη υπό την αιγίδα του ΕΟΑΕΝ και υποστηρίχτηκε από τον δήμο Σκιάθου, τον δήμο Σκοπέλου, τον Εμπορικό και Επαγγελματικό Σύλλογο Σκιάθου, την Ένωση των Ξενοδόχων Σκιάθου και το Σωματείο Ιδιοκτητών Τουριστικών Καταλυμάτων Σκιάθου. Όλες οι δράσεις πραγματοποιήθηκαν με τη συμμετοχή του Womanitee, του δικτύου υποστήριξης των γυναικών του επιχειρείν που τελεί υπό την αιγίδα της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδος και του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων.

Όσο καλές ιδέες και εάν υπάρχουν χρειάζονται άνθρωποι με όραμα και διάθεση να τις υλοποιήσουν. Αυτό σημαίνει ότι είναι σπουδαίο αυτό που γίνεται εδώ στη Σκιάθο έπειτα από την κινητοποίηση του Επιμελητηρίου Μαγνησίας, του Δήμου Σκιάθου, της Ένωσης Ξενοδόχων και όλων των τοπικών φορέων του νησιού, σε πρωτοφανή για όλους μας δεδομένα, με κοινό στόχο να πάμε την γυναικεία επιχειρηματικότητα ένα βήμα μπροστά. Στόχος του Womanitee είναι να χτίσουν οι γυναίκες που επιχειρούν ή επιθυμούν να επιχειρήσουν, γέφυρες επιχειρηματικότητας και το Womanitee ToolKit, μια δέσμη εργαλείων προσαρμοσμένων στις ανάγκες κάθε επιχειρηματία σήμερα, να γίνει ο πιο πιστός τους συνεργάτης», δηλώνει η ιδρύτρια & πρόεδρος της APSON CSR και επικεφαλής του Womanitee, δρ Αναστασία Ψωμιάδη

Συντονιστής της πρωτοβουλίας από την πλευρά των Σποράδων, μέλος των ΔΣ του Επιμελητηρίου Μαγνησίας και του Επιμελητηριακού Ομίλου Ανάπτυξης Ελληνικών Νησιών, ο Αθανάσιος Ε. Ζλατούδης, επισήμανε τη σημαντικότητα της πρωτοβουλίας του Επιμελητηρίου Μαγνησίας: “Η μετά Covid εποχή είναι εδώ και δεν θα πρέπει να την βλέπουμε μόνο σαν εμπόδιο αλλά θα πρέπει να προσαρμοστούμε, όπως έκανε η ανθρωπότητα σε κάθε περίπτωση που αντιμετώπισε εξίσου σημαντικές δυσκολίες, και να δούμε ποιες ευκαιρίες μπορούμε να έχουμε μέσα σε αυτή τη συνθήκη ώστε να τις αξιοποιήσουμε με τον καλύτερο τρόπο. Η χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας είναι το Νο1 εργαλείο για να μπει δυναμικά όλος ο κόσμος της νησιωτικής οικονομίας στον χάρτη της Ευρωπαϊκής και Παγκόσμιας Οικονομίας και σίγουρα, η καρδιά αυτού είναι η γυναικεία επιχειρηματικότητα”.   

Στο πλαίσιο της δράσης εφαρμόστηκαν προγράμματα εκπαίδευσης, Workshops, Female Business Breakfast, Round Table και Webinars, με κορύφωση την ατομική συμβουλευτική που σε συνδυασμό με το σύνολο εργασιών του διημέρου προκάλεσε στις γυναίκες του επιχειρείν στις Βόρειες Σποράδες την έντονη επιθυμία η πρωτοβουλία που ξεκίνησε από την Σκιάθο να έχει συνέχεια με ανάλογες δράσεις που θα δρομολογούν άμεσα. 

* Τηρήθηκαν όλα τα προληπτικά μέτρα προστασίας που προτείνονται από την Ελληνική Κυβέρνηση, προκειμένου να αντιμετωπιστεί η επιδημία του Covid-19.

ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΥ ΔΙΗΜΕΡΟΥ

10& 11 Οκτωβρίου 2020 Σκιάθος

Brainstorming workshop: Μετά τη σύντομη παρουσίαση του Womanitee, υπό την καθοδήγηση της επικεφαλής του Womanitee, εξειδικευμένης business coach στη γυναικεία επιχειρηματικότητα δρ Αναστασίας Ψωμιάδη και της Content Manager του Womanitee, Κατερίνας Ιωακείμ (CEO & Founder MarkEdit, Coverstory.gr), οι γυναίκες του νησιού μοιράστηκαν τις ανησυχίες τους, τη δράση τους, τις επιθυμίες τους για το νησί και τα σχέδιά τους για το μέλλον. 

Workshop “Time Mamagement” από την Βίκυ Πυλαρινού, CFO & Business Coach: 

Επαναξιολογήθηκε η έννοια του χρόνου, χρησιμοποιήθηκαν οι κατάλληλες τεχνικές και τα ανάλογα εργαλεία με σκοπό την αξιοποίηση του χρόνου και την ορθή διαχείριση αυτού. Η διαχείριση του χρόνου είναι μία από τις βασικές ικανότητες που απαιτείται να καλλιεργήσουμε για να έχουμε επαγγελματική και προσωπική επιτυχία. 

Webminar «Ο γυναικείος τρόπος για επιτυχημένες διαπραγματεύσεις – τεχνικές και δεξιότητες» με εισηγήτρια την Βίκυ Αθανάσσoγλου – Δικηγόρο Αθηνών-  Dusseldorf Γερμανίας με εξειδίκευση στο International Business Law. Πιστοποιημένη Διαμεσολαβήτρια Διαιτητής ΕΒΕΑ.    

Στρογγυλή τράπεζα*: Εκρόσωποι φορέων των Β. Σποράδων και μέλη του Advisory Board του Womanitee τοπoθετήθηκαν για τη νησιώτικη επιχειρηματικότητα, υπό την αιγίδα του υπουργείου Ανάπτυξης και επενδύσεων . 

Female Business Breakfast και Ατομική Συμβουλευτική: 30λεπτες συναντήσεις με τη business coach του Womanitee.

Workshop Διαχείρισης άγχους: «Αναγνώριση & Αντιμετώπιση πιεστικών καταστάσεων».

Webminar: «Συμβουλές για την ίδρυση χώρου εστίασης» με εισηγήτρια την Αλεξία Κουτρουλιά, Ιδιοκτήτρια και Γενική Διευθύντρια PALMIE BISTRO.

Digital Ατομική συμβουλευτική: Mετά τη λήξη των δράσεων, το Womanitee προσφέρει σε κάθε γυναίκα επιχειρηματία των Βορείων Σποράδων ατομική συμβουλευτική μέσω digital, κατά τη διάρκεια της χρονιάς.

*Θα ακολουθήσει ξεχωριστό δελτίο Τύπου για τις τοποθετήσεις και τα συμπεράσματα της Στρογγυλής Τράπεζας.

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Στο Παρίσι και την διεθνή έκθεση τουρισμού IFTM 2022 η CHC Group

Στην έκθεση τουρισμού International & French Travel Market – IFTM – Top Résa 2022, την μεγαλύτερη τουριστική έκθεση για τη Γαλλική αγορά και μια από τις σημαντικότερες διεθνώς, που πραγματοποιήθηκε στο Παρίσι το διάστημα 20 – 22 Σεπτεμβρίου, συμμετείχε η CHC Group.

Την έκθεση επισκέφτηκαν περισσότεροι από 34.000 επαγγελματίες του τουρισμού που αντιπροσώπευαν 200 προορισμούς και 1.700 brands, με στόχο την αύξηση των τουριστικών ροών και των πωλήσεων, την ενίσχυση της εικόνας των τουριστικών προορισμών, την ανασκόπηση των τάσεων και των αλλαγών της αγοράς, καθώς και τη διενέργεια συναντήσεων μεταξύ των επαγγελματιών για τον καθορισμό νέων συμφωνιών.

Σε δήλωσή του ο ιδρυτής και Γενικός Διευθυντής της CHC Group Ζαχαρίας Α. Χνάρης, τόνισε: «Στην Ελλάδα, η Γαλλική αγορά πήγε πολύ καλά, σχεδόν άριστα, το 2022 και οι προβλέψεις για την επόμενη χρονιά είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικές, με ανοδικές τάσεις για τον τόπο μας. Έχουμε πλέον επιστρέψει στους γνώριμους ρυθμούς των διεθνών εκθέσεων, γεγονός που σημαίνει νέες ευκαιρίες για συνεργασίες και ενίσχυση της αναπτυξιακής προοπτικής του ελληνικού τουρισμού. Αυτό είδαμε και στην IFTM 2022, όπου μεταξύ άλλων, συμμετείχαμε και στην όμορφη εκδήλωση του Οργανισμού Voyage PRIVEE, που όπως συνηθίζει κάθε χρόνο, αναλύει την τρέχουσα περίοδο, βραβεύει ξενοδοχεία και ψυχαγωγεί τους καλεσμένους του. Συνεχίζουμε να παρακολουθούμε από κοντά όλα τα μεγάλα τουριστικά γεγονότα, τις διεθνείς εκθέσεις που καθορίζουν το μέλλον του τουρισμού. Καλλιεργούμε κλίμα, αναπτύσσουμε σχέσεις, δημιουργούμε συνεργασίες και κλείνουμε τις συμφωνίες για τις επόμενες χρονιές. Γιατί στην CHC Group, γνωρίζουμε καλά τους κανόνες του παιχνιδιού.».

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Ολοκλήρωση διαδικασιών για την ίδρυση Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Διεπαγγελματικών κρέατος

Ολοκληρώθηκαν στο Παρίσι οι διαβουλεύσεις των έξι  βασικών ιδρυτικών μελών του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Διεπαγγελματικών Οργανώσεων Κρέατος, της Γαλλικής INTERBEV, της Ελληνικής EDOK, η οποία συμμετείχε με τριμελή αποστολή, της Ιταλικής INTERCARNEITALIA, των Ισπανικών PROVACUNO και INTEROVIC  και της Πολωνικής POLISH BEEF ASSOCIATION. 

Αρχικά στην συνεδρίαση  μελετήθηκε, συμφωνήθηκε και υπογράφηκε, το πλαίσιο των βασικών αρχών λειτουργίας  καθώς επίσης και οι στόχοι του Συνδέσμου. Επίσης αποφασίστηκαν οι πρωτοβουλίες και οι δράσεις, που αφορούν το μέλλον της κτηνοτροφίας και όλου του τομέα του κρέατος. 

Ιδιαίτερη σημασία δόθηκε στη δημιουργία ενός αποδεκτού, από όλους τους εταίρους, ορισμού της βιωσιμότητας της κτηνοτροφίας στην ΕΕ.

Συζητήθηκε επίσης η πορεία των διαπραγματεύσεων με ακόμη τέσσερεις ευρωπαϊκές χώρες, που ήδη συμφωνήθηκε να αποτελέσουν και αυτές ιδρυτικά μέλη του Συνδέσμου.

Η ολομέλεια των έξι ιδρυτικών μελών, μεταξύ των οποίων και η ΕΔΟΚ, μετά την ολοκλήρωση των διαβουλεύσεων θα ορίσει την  ημερομηνία διακήρυξης της ίδρυσης του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Διεπαγγελματικών Κρέατος, που αναμένεται να πραγματοποιηθεί στις Βρυξέλλες, περί τα μέσα Νοεμβρίου. 

Σκοπός της ίδρυσης του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου είναι να αποτελέσει καθοριστικό παράγοντα υπεράσπισης των συμφερόντων των ευρωπαίων κτηνοτρόφων και καταναλωτών, αρχής  γενομένης  από την  επαναδιαπραγμάτευση αποφάσεων που ενοχοποιούν την κτηνοτροφία και την κατανάλωση κρέατος.

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

«Dirty Laundry: Σύμπραξη Αλληλεγγύης με τον Δήμο Θεσσαλονίκης»

Με στόχο να στηρίξει όλους όσους έχουν ανάγκη, η Dirty Laundry σε συνεργασία με τον Δήμο Θεσσαλονίκης, πραγματοποίησαν την Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου στο Δημαρχείο, δράση διανομής 1000 τεμαχίων casual ενδυμάτων (φούτερ και παντελόνι) στους αναξιοπαθούντες και τους αστέγους που συμμετέχουν στην Κοινωνική Μέριμνα του Δήμου Θεσσαλονίκης.

Πρόκειται για μία σημαντική σύμπραξη αλληλεγγύης μεταξύ του Δήμου Θεσσαλονίκης και της Εταιρείας, που έρχεται να στηρίξει ουσιαστικά οικογένειες που βρίσκονται σε ανάγκη. 

Στόχος της ενέργειας, όπως στόχος συνολικά του Δήμου Θεσσαλονίκης, είναι να απαλύνει τη δύσκολη καθημερινότητα ανθρώπων και οικογενειών που δοκιμάζονται και να εξασφαλίσει για αυτούς τους ανθρώπους την αξιοπρέπεια που δίνει ένα  φροντισμένο καθαρό ρούχο, χάρη στην ευγενική χορηγία της Dirty Laundry. 

Στη συνάντηση παραβρέθηκαν ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής Σωκράτης Δημητριάδης, ο Αντιδήμαρχος Οικονομικών Μιχάλης Κούπκας, ο Σύμβουλος Δημάρχου Θεσσαλονίκης Γιώργος Γωνιάδης και οι κύριοι, Γρηγόρης Σαράντης , ιδιοκτήτης της Dirty Laundry και ο Νίκος Γαβριλάκης, General Manager. 

Σύμφωνα με τον Αντιδήμαρχο κ. Σωκράτη Δημητριάδη: «Στον Δήμο της Θεσσαλονίκης έχουμε λάβει την πολιτική απόφαση ότι αυτόν τον Χειμώνα, ο οποίος προβλέπεται αρκετά δύσκολος για όλους, πόσο μάλλον για αυτούς τους ανθρώπους που αντιμετωπίζουν τόσο σοβαρά προβλήματα, έχουμε σκοπό να διατηρήσουμε αλλά και να αυξήσουμε το κονδύλι του προγράμματος της Κοινωνικής Πολιτικής του Δήμου Θεσσαλονίκης, στο οποίο υπάγεται και η διανομή ρούχων για τους αναξιοπαθούντες συμπολίτες μας. Στο πλαίσιο αυτό θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά την Εταιρεία Dirty Laundry για την γενναιόδωρη προσφορά της.», ενώ από την πλευρά του ο κ. Σαράντης δήλωσε: «Είναι μεγάλη μας χαρά και τιμή να συμβάλλουμε σε αυτό το έργο αλληλεγγύης και αγάπης, της Κοινωνικής Πολιτικής του Δήμου Θεσσαλονίκης, προσφέροντας περισσότερα από 1000 ολοκαίνουρια τεμάχια ρουχισμού σε όλους τους συνανθρώπους μας που βρίσκονται σε ανάγκη. Θα θέλαμε επίσης να προσθέσουμε ότι η Dirty Laundry δεσμεύεται για πολλές ακόμα συνεργασίες στο πλαίσιο της Δωρεάς και της Αλληλεγγύης στο μέλλον.»

Λίγα λόγια για την Dirty Laundry:

Μια μοντέρνα, μινιμαλιστική και άνετη προσέγγιση αποτελούν τους τρεις πυλώνες της φιλοσοφίας σχεδιασμού των συλλογών της Dirty Laundry. Κάθε ρούχο είναι διαχρονικό και γεννιέται μέσα από άριστης ποιότητας βαμβακερά υφάσματα ενώ όλες οι επεξεργασίες, τηρούν τις διεθνείς πιστοποιήσεις προκειμένου το τελικό προϊόν να φέρει τη σφραγίδα της άριστης ποιότητας που είναι συνώνυμο της Dirty Laundry.

Continue Reading

Trending