Connect with us

Lifestyle

Volvo V60 Recharge T6: Γνήσιο σκανδιναβικό τέκνο

Το Volvo V60 Recharge T6 συνδυάζει όλα τα θετικά στοιχεία ενός αμαξώματος τύπου wagon, με
την κομψότητα, την άνεση και τις εξαιρετικές επιδόσεις.

Η Volvo είχε πάντα στη γκάμα της wagon αυτοκίνητα, τα οποία μάλιστα, προ της επέλασης των SUV,
είχαν ένα πολύ σημαντικό μερίδιο πωλήσεων. Ως εταιρεία που απευθυνόταν ανέκαθεν σε οικογένειες
που έδιναν έμφαση στην ασφάλεια, οι wagon εκδόσεις αποτελούσαν για τη Volvo ιερό δισκοπότηρο.
Οι καιροί αλλάζουν όμως και πλέον τα SUV μοντέλα είναι περισσότερα από τα συμβατικά και στη
γκάμα της Volvo. Έτσι, πλέον με το πρόθεμα V που αφορά στις wagon εκδοχές, είναι διαθέσιμα μόνο
τα V90 και V60.


Εκ των δύο, το V60 έχει και το μεγαλύτερο νόημα για μια οικογένεια τεσσάρων ή πέντε μελών, καθώς
με το κομψό αμάξωμα των 4,77 μέτρων μήκους, μπορεί να καλύψει με το παραπάνω τις ανάγκες της.
Σε αυτό έρχεται να βοηθήσει και ο μεγάλος χώρος αποσκευών με όγκο 529 λίτρων, ο οποίος μάλιστα
είναι εκμεταλλεύσιμος έως και την οροφή του αυτοκινήτου, σε αντίθεση με μια τετράθυρη λιμουζίνα.
Παρότι στην Ελλάδα τα wagon αμαξώματα δεν έγιναν ποτέ ευρέως αποδεκτά, έχουν τεράστια
πλεονεκτήματα πρακτικότητας. Επιπρόσθετα, στην περίπτωση του Volvo V60 Recharge T6, αυτό δεν
στερείται κομψότητας αλλά και δυναμισμού. Θα έλεγε μάλιστα κανείς ότι έχει ακόμα μεγαλύτερο
ενδιαφέρον συνολικά από αυτό της τετράθυρης sedan εκδοχής.

Στην υποκειμενικότητα της αισθητικής το αυτοκίνητο έχει να αντιτάξει την αντικειμενικότητα των
δεδομένων που θέτουν τα προηγμένα μηχανικά του μέρη, αλλά και την ευελιξία χρήσης που επιτρέπει
η υβριδική, plug-in μηχανολογική του συγκρότηση.


Για την κίνηση λοιπόν φροντίζει μια έκδοση του 2λιτρου turbo συνόλου βενζίνης με 253 ίππους, που
συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 145 ίππων. Ο δεύτερος, σε αντίθεση με τον πρώτο που δίνει
κίνηση στους εμπρός τροχούς, κινεί τους πίσω. Η συνδυαστική ισχύς είναι 350 ίπποι και επαρκεί για
να κινήσει πολύ γρήγορα το αυτοκίνητο. Όπως και σε όλα τα plug-in υβριδικά, το σύστημα φροντίζει
ώστε εφ’ όσον υπάρχει επάρκεια ενέργειας στη μπαταρία, να κινεί το αυτοκίνητο το ηλεκτρικό μοτέρ.
Στην απαίτηση του συνόλου της ισχύος ή σε πολύ υψηλές ταχύτητες, εμπλέκεται στο παιχνίδι και ο
θερμικός κινητήρας, ή όταν η ενέργεια της μπαταρίας τείνει προς το μηδέν. Το λογισμικό ωστόσο του
αυτοκινήτου φροντίζει ώστε να υπάρχει πάντα ρεύμα στην μπαταρία, ώστε να εξυπηρετείται τόσο η
ανάγκη για μετάδοση της κίνησης σε όλους τους τροχούς υπό συνθήκες ελλιπούς πρόσφυσης, ή
παροχή πλήρους ισχύος για κάποιο διάστημα, όπως για παράδειγμα στις προσπεράσεις.

Από εκεί και πέρα ο οδηγός έχει τη δυνατότητα, μέσω των προγραμμάτων οδήγησης Hybrid (το οποίο
είναι το προεπιλεγμένο με την εκκίνηση του αυτοκινήτου) Power και Pure, να μεταβάλλει τα
χαρακτηριστικά τις απόδοσης. Στο πρώτο, τα πράγματα συμβαίνουν όπως τα περιγράψαμε, στο
δεύτερο ο θερμικός κινητήρας είναι σχεδόν πάντα σε λειτουργία, ενώ στο τρίτο χρησιμοποιείται μόνο
ηλεκτρική ενέργεια για την κίνηση -εφ’ όσον υπάρχει αρκετή αποθηκευμένη.


Ο οδηγός μπορεί να καλύψει κατά το μέγιστο 40 χιλιόμετρα αμιγώς ηλεκτρικά, αν οι μπαταρίες είναι
πλήρως φορτισμένες. Ή να αφήσει το σύστημα να αποφασίζει. Με τις μπαταρίες ελάχιστα
φορτισμένες, η μέση κατανάλωση είναι περίπου 7,2 λίτρα/100 χλμ. Εξαιρετικά δηλαδή συγκρατημένα,

για ένα αυτοκίνητο 350 ίππων και βάρους άνω των 2 τόνων.


Χάρη στα εξαιρετικά χαρακτηριστικά απόδοσης της ανάρτησης και την κορυφαία ηχομόνωση, το
Volvo V60 Recharge T6 είναι απολαυστικό στο ταξίδι και μπορεί να κινηθεί εξαιρετικά άμεσα και
γρήγορα -η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε μόλις 5,4 δλ. Οι προσπεράσεις γίνονται εν
ριπή οφθαλμού και για αυτό το λόγο με τη μέγιστη ασφάλεια, ενώ οι μέσες ωριαίες ταχύτητες μπορούν να παραμένουν υψηλές.


Με πέντε αστέρια στις δοκιμές του ανεξάρτητου οργανισμού αξιολόγησης Euro NCAP, το V60
αποτελεί μια κάψουλα κορυφαίας ασφάλειας, αλλά και άνεσης για όλους τους επιβάτες. Οι οποίοι,
επιπρόσθετα, απολαμβάνουν ένα εξαιρετικό επίπεδο άνεση, χάρη και στον πληρέστατο εξοπλισμό
όλων των εκδόσεων. Εμπρός από τον οδηγό ο πίνακας οργάνων, λιτός αισθητικά αλλά πληρέστατος
πληροφοριακά, υλοποιείται μέσω μιας οθόνης 12,3 ιντσών, με δυνατότητα εξατομίκευσης. Στο κέντρο
του ταμπλό μια κάθετη ψηφιακή οθόνη αφής αποτελεί το κέντρο ελέγχου όλων των λειτουργιών του
multimedia, του συστήματος κλιματισμού, του συστήματος πλοήγησης και πολλών λειτουργιών του
αυτοκινήτου και των συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης.


Με κόστος 50.876, το Volvo V60 Recharge T6 αποτελεί την ιδανική επιλογή από άποψη value for
money, εντός τόσο της γκάμα του μοντέλου, όσο και συγκριτικά με τον ευρύτερο ανταγωνισμό. Αν δεν
έχετε θέμα με αυτό τον τύπο αμαξώματος, αποτελεί μια εξαιρετική πρόταση στην premium οικογενειακή κατηγορία.
https://youtu.be/luScny2XYhk

Continue Reading

Μόδα

Ολυμπιακοί Αγώνες Και Ολυμπιακή Μόδα

Οι Ολυμπιακοί Αγώνες είναι εδώ, και αποτελούν κατά κοινή ομολογία ένα από τα πιο σημαντικά αθλητικά γεγονότα παγκοσμίως. Οι Αγώνες δεν είναι μόνο μια γιορτή αθλητισμού, αλλά και ένα σημαντικό μέσο πολιτιστικής ανταλλαγής, καινοτομίας και δημιουργίας νέων τάσεων. Ένα τέτοιο γεγονός όπως είναι φυσιολογικό δεν γίνεται να αφήσει ανεπηρέαστη την μόδα. 

Η επιρροή τον Ολυμπιακών αγώνων στην παγκόσμια μόδα

Η μόδα δεν μένει αμέτοχη στην επίδραση των Ολυμπιακών Αγώνων. Κάθε διοργάνωση συνοδεύεται από νέες τάσεις και καινοτομίες στον χώρο της ένδυσης τόσο αθλητικής όσο και μη. Οι σχεδιαστές συνεργάζονται με αθλητικές ομάδες και χώρες προβάλλοντας την δουλεία τους μέσα από αυτούς. Επιπλέον οι Ολυμπιακοί Αγώνες προάγουν την ιδέα της ένδυσης ως μέσο έκφρασης της εθνικής και πολιτιστικής ταυτότητας.

Στις ακόλουθες φωτογραφίες έχουμε την αποτύπωση όλων των παραπάνω μέσα από την ματιά της φωτογράφου Thalias Zerfou. Το make up και τα μαλλιά έχει επιμεληθεί ο Vaggelis Kolokotronis. Art director και stylist του συγκεκριμένου project o Lazaros Orfanidis με styling assistant την Kelly Xatzidaki.

Τρεις καταξιωμένοι σχεδιαστές υψηλής ραπτικής ενώνουν τις δυνάμεις τους δημιουργώντας μοναδικές εικόνες με άρωμα Γαλλίας και έμπνευση την γαλλική σημαία. 

Η λευκή δημιουργία είναι του Christou Paraskeuopoulou και το brand ονομάζεται Christian P.

Η κόκκινη δημιουργία είναι του Giorgou Zeti και το brand έχει την ίδια ονομασία

Η μπλε ρουά δημιουργία είναι της Alkminis Trigonaki και το brand ονομάζεται Alkmini Fashion

Models : Alexia Traiko / Sophie Geotgoulia / Melina Giakou

Lazaros Orfanidis

Fashion Consultant, Visual Merchandiser

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Νέα Γεωργία Νέα Γενιά: Πρόγραμμα Trophy/Τροφή

Η DS Smith Hellas συμβάλλει στην ενίσχυση του μέλλοντος του αγροδιατροφικού τομέα
μέσω της υποστήριξης του προγράμματος Trophy/Τροφή του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα
Γενιά

Η DS Smith, κορυφαίος κατασκευαστής λύσεων βιώσιμης συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι
στην Ελλάδα, συνεισφέρει έμπρακτα στην αναβάθμιση του αγροδιατροφικού τομέα της χώρας
συμμαχώντας για δεύτερη συναπτή χρονιά με τον οργανισμό «Νέα Γεωργία Νέα Γενιά» για την
ενίσχυση του κλάδου, υποστηρίζοντας αυτήν τη φορά το πρόγραμμα Trophy/Τροφή. Πιο
συγκεκριμένα, η DS Smith Hellas θα στηρίξει τρία Μeet-up του προγράμματος με κύρια θεματική
τη «Μείωση της χρήσης πλαστικού στον κλάδο της αγροδιατροφής», τα οποία θα
πραγματοποιηθούν σε τρία πανεπιστήμια της χώρας.

Τι είναι όμως τo Trophy/Τροφή;

Το Trophy/Τροφή είναι ένα πρωτοποριακό εγχείρημα, το οποίο αναδεικνύει και επιβραβεύει
καινοτόμες επιχειρηματικές ιδέες και νεοφυείς επιχειρήσεις, που δραστηριοποιούνται στους τομείς
της αγροτεχνολογίας, της τεχνολογίας τροφίμων και των agrologistic, με προϊόντα και υπηρεσίες
που χρησιμοποιούν καινοτόμες τεχνολογίες, ακόμη και σε αρχικά στάδια ανάπτυξης (pre seed).
Μέχρι σήμερα, χάρη στο συγκεκριμένο πρόγραμμα, έχουν ήδη στηριχθεί 122 νεοφυείς επιχειρήσεις
από τον συγκεκριμένο τομέα.

Τα Μeet-up είναι αναπόσπαστο κομμάτι του Trophy/Τροφή. Εκεί, φοιτητές, startupper, νέοι
επιχειρηματίες και ερευνητές έρχονται σε επαφή με ερευνητικά ιδρύματα, επενδυτές, μέντορες και
εταιρείες και μαζί αναπτύσσουν νέες πρωτοποριακές ιδέες, στο πλαίσιο βιωματικών εργαστηρίων.
Για την DS Smith, η υιοθέτηση πρακτικών βιώσιμης ανάπτυξης και κυκλικής οικονομίας βρίσκεται
στον πυρήνα των δραστηριοτήτων της και ο μετασχηματισμός του αγροδιατροφικού κλάδου μπορεί
να πλαισιωθεί από καινοτόμες και φιλικές προς το περιβάλλον λύσεις συσκευασίας, που θα
αυξήσουν την προστιθέμενη αξία των τελικών προϊόντων. Σε αυτό το πλαίσιο η εταιρεία
υποστηρίζει στα τρία meet-up τη θεματική ενότητα με τίτλο: «Μείωση της χρήσης πλαστικού στον
κλάδο της αγροδιατροφής».

Ο κ. Γιώργος Φιλιππόγλου, DS Smith Managing Director για το cluster της Ελλάδας δήλωσε:
«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που για μία ακόμη χρονιά βρισκόμαστε στο πλευρό της Νέας
Γεωργίας Νέας Γενιάς, καθώς μέσα από αυτή τη συνεργασία έχουμε συνεισφέρει στην
ενδυνάμωση του αγροδιατροφικού τομέα, αναδεικνύοντας παράλληλα τον κομβικό ρόλο που
διαδραματίζει η συσκευασία από κυματοειδές χαρτόνι στην ενίσχυση της βιώσιμης ανάπτυξης της
χώρας».

Τα τρία Meet-up με τη στήριξη της DS Smith Hellas, είναι τα ακόλουθα :
-TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
– TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
– TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.

Η κα Έφη Λαζαρίδου, CEO του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά δήλωσε: «Τo Trophy/Τροφή
είναι μία ουσιαστική πρωτοβουλία που διασυνδέει την πανεπιστημιακή κοινότητα με τη βιομηχανία
και την αγορά στον κρίσιμο κλάδο της αγροδιατροφής. Κάθε χρόνο φέρνει εκατοντάδες φοιτητές και
ερευνητές σε επαφή με καινοτόμες επιχειρήσεις μέσα από τα Trophy/Τροφή meetup που
διεξάγονται σε πανεπιστήμια σε όλη την Ελλάδα και αποτελούν μία αποτελεσματική πλατφόρμα
ανταλλαγής επιχειρηματικών ιδεών και εμπειριών. Πάνω από 700 φοιτητές έχουν συμμετάσχει τα
τελευταία δύο χρόνια στα meetup του προγράμματος, εργάστηκαν στην ανάπτυξη καινοτόμων
λύσεων και ξεκίνησαν να σχεδιάσουν τα πρώτα τους επιχειρηματικά βήματα. Η DS Smith, μία
πρωτοπόρος εταιρεία στον κλάδο της συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι που επενδύει σε
βιώσιμες πρακτικές υποστηρίζει από την πλευρά της 3 meetup, εμπλουτίζοντας το περιεχόμενο
της πρωτοβουλίας Trophy/Τροφή».

Η DS Smith παγκοσμίως έχει έδρα το Λονδίνο και είναι μέλος του FTSE 100, ενώ
δραστηριοποιείται σε 34 χώρες απασχολώντας περίπου 30.000 άτομα με την ιστορία της να
ανάγεται στις επιχειρήσεις παραγωγής συσκευασιών από το 1940. Στην Ελλάδα, η εταιρεία έχει
παρουσία τα τελευταία 65 χρόνια με εργοστάσια στην Κόρινθο, τη Θεσσαλονίκη και την Κρήτη,
απασχολώντας συνολικά πάνω από 400 εργαζομένους. Η DS Smith Hellas υποστηρίζει έμπρακτα
την πρωτοβουλία του Trophy/Τροφή του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, με στόχο να
ενισχύσει την καινοτομία και τη βιωσιμότητα στο ελληνικό οικοσύστημα της αγροδιατροφής, με ένα
ουσιαστικό και αξιόπιστο εγχείρημα επιτάχυνσης της νεοφυούς επιχειρηματικότητας.
Το Trophy/Τροφή υλοποιεί με επιτυχία ο οργανισμός Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, μέσα
από την ιδρυτική δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ).

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Το 4o Taste Halkidiki Festival στα Νέα Μουδανιά!

Το Επιμελητήριο Χαλκιδικής ανακοινώνει τη διοργάνωση του 4ου Φεστιβάλ Γαστρονομίας Χαλκιδικής,TASTE HALKIDIKI, που θα πραγματοποιηθεί στην Προβλήτα Νέων Μουδανιών, σε συνεργασία με το Δήμο Νέας Προποντίδας. Η εκδήλωση αποτελεί μέρος των δράσεων TASTE HALKIDIKI, που στόχο έχουν την ανάδειξη του γαστρονομικού πλούτου της περιοχής και είναι μία πρωτοβουλία του προέδρου Γιάννη Κουφίδη και του Δ.Σ. του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής.

Στο 4o TASTE HALKIDIKI FESTIVAL τοπικοί παραγωγοί ελιάς, ελαιόλαδου, μελιού, τυροκομικών, αρτοποιημάτων, ζυμαρικών, κρασιών, μπίρας, αποσταγμάτων, από όλη τη Χαλκιδική, θα εκθέτουν τα προϊντα τους στους επισκέπτες, οι οποίοι θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για αυτά, να τα γευτούν, αλλά και τα προμηθευτούν. Στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο της μαγειρικής, σεφ από καταξιωμένα εστιατόρια της περιοχής θα μαγειρέψουν ζωντανά ιδιαίτερα πιάτα, τα οποία οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν, βασισμένα σε τοπικές συνταγές και αξιοποιώντας τα προϊόντα των εκθετών. Παρουσιαστής της εκδήλωσης θα είναι ο γνωστός δημοσιογράφος και παρουσιαστής Κωστής Ζαφειράκης, ο οποίος με το δικό του μοναδικό τρόπο θα παρουσιάσει τους παραγωγούς και τις ζωντανές μαγειρικές επιδείξεις. 

Όπως με κάθε ευκαιρία τονίζει ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής Γιάννης Κουφίδης, το TASTEHALKIDIKI αποτελεί θεσμό και αναδεικνύει την γαστρονομία της Χαλκιδικής, ως μια εναλλακτική μορφή τουρισμού. Μέσα από τις δράσεις του, προβάλλονται τα τοπικά προϊόντα και οι άνθρωποι πίσω από αυτά, αναδεικνύονται περιοχές τουριστικές και μη, αναβιώνουν ξεχασμένες συνταγές και έθιμα, επιμηκύνεται η τουριστική σεζόν, συνδέεται ο πρωτογενής τομέας και η μεταποίηση και τις υπηρεσίες του τουρισμού και τελικά, ενισχύεται η οικονομική ανάπτυξη του τόπου. Την υλοποίησή του προγράμματος έχει αναλάβει η εταιρεία Chef Stories, εταιρία Συμβούλων Marketing & Γαστρονομίας και Διοργάνωσης Γαστρονομικών εκδηλώσεων (www.chefstories.gr), που έχει εμπνευστεί όλο το concept, το branding, αλλά και τη διοργάνωση των δράσεων Taste Halkidiki.


Continue Reading

Trending