Connect with us

Lifestyle

Volvo V60 Recharge T6: Γνήσιο σκανδιναβικό τέκνο

Το Volvo V60 Recharge T6 συνδυάζει όλα τα θετικά στοιχεία ενός αμαξώματος τύπου wagon, με
την κομψότητα, την άνεση και τις εξαιρετικές επιδόσεις.

Η Volvo είχε πάντα στη γκάμα της wagon αυτοκίνητα, τα οποία μάλιστα, προ της επέλασης των SUV,
είχαν ένα πολύ σημαντικό μερίδιο πωλήσεων. Ως εταιρεία που απευθυνόταν ανέκαθεν σε οικογένειες
που έδιναν έμφαση στην ασφάλεια, οι wagon εκδόσεις αποτελούσαν για τη Volvo ιερό δισκοπότηρο.
Οι καιροί αλλάζουν όμως και πλέον τα SUV μοντέλα είναι περισσότερα από τα συμβατικά και στη
γκάμα της Volvo. Έτσι, πλέον με το πρόθεμα V που αφορά στις wagon εκδοχές, είναι διαθέσιμα μόνο
τα V90 και V60.


Εκ των δύο, το V60 έχει και το μεγαλύτερο νόημα για μια οικογένεια τεσσάρων ή πέντε μελών, καθώς
με το κομψό αμάξωμα των 4,77 μέτρων μήκους, μπορεί να καλύψει με το παραπάνω τις ανάγκες της.
Σε αυτό έρχεται να βοηθήσει και ο μεγάλος χώρος αποσκευών με όγκο 529 λίτρων, ο οποίος μάλιστα
είναι εκμεταλλεύσιμος έως και την οροφή του αυτοκινήτου, σε αντίθεση με μια τετράθυρη λιμουζίνα.
Παρότι στην Ελλάδα τα wagon αμαξώματα δεν έγιναν ποτέ ευρέως αποδεκτά, έχουν τεράστια
πλεονεκτήματα πρακτικότητας. Επιπρόσθετα, στην περίπτωση του Volvo V60 Recharge T6, αυτό δεν
στερείται κομψότητας αλλά και δυναμισμού. Θα έλεγε μάλιστα κανείς ότι έχει ακόμα μεγαλύτερο
ενδιαφέρον συνολικά από αυτό της τετράθυρης sedan εκδοχής.

Στην υποκειμενικότητα της αισθητικής το αυτοκίνητο έχει να αντιτάξει την αντικειμενικότητα των
δεδομένων που θέτουν τα προηγμένα μηχανικά του μέρη, αλλά και την ευελιξία χρήσης που επιτρέπει
η υβριδική, plug-in μηχανολογική του συγκρότηση.


Για την κίνηση λοιπόν φροντίζει μια έκδοση του 2λιτρου turbo συνόλου βενζίνης με 253 ίππους, που
συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 145 ίππων. Ο δεύτερος, σε αντίθεση με τον πρώτο που δίνει
κίνηση στους εμπρός τροχούς, κινεί τους πίσω. Η συνδυαστική ισχύς είναι 350 ίπποι και επαρκεί για
να κινήσει πολύ γρήγορα το αυτοκίνητο. Όπως και σε όλα τα plug-in υβριδικά, το σύστημα φροντίζει
ώστε εφ’ όσον υπάρχει επάρκεια ενέργειας στη μπαταρία, να κινεί το αυτοκίνητο το ηλεκτρικό μοτέρ.
Στην απαίτηση του συνόλου της ισχύος ή σε πολύ υψηλές ταχύτητες, εμπλέκεται στο παιχνίδι και ο
θερμικός κινητήρας, ή όταν η ενέργεια της μπαταρίας τείνει προς το μηδέν. Το λογισμικό ωστόσο του
αυτοκινήτου φροντίζει ώστε να υπάρχει πάντα ρεύμα στην μπαταρία, ώστε να εξυπηρετείται τόσο η
ανάγκη για μετάδοση της κίνησης σε όλους τους τροχούς υπό συνθήκες ελλιπούς πρόσφυσης, ή
παροχή πλήρους ισχύος για κάποιο διάστημα, όπως για παράδειγμα στις προσπεράσεις.

Από εκεί και πέρα ο οδηγός έχει τη δυνατότητα, μέσω των προγραμμάτων οδήγησης Hybrid (το οποίο
είναι το προεπιλεγμένο με την εκκίνηση του αυτοκινήτου) Power και Pure, να μεταβάλλει τα
χαρακτηριστικά τις απόδοσης. Στο πρώτο, τα πράγματα συμβαίνουν όπως τα περιγράψαμε, στο
δεύτερο ο θερμικός κινητήρας είναι σχεδόν πάντα σε λειτουργία, ενώ στο τρίτο χρησιμοποιείται μόνο
ηλεκτρική ενέργεια για την κίνηση -εφ’ όσον υπάρχει αρκετή αποθηκευμένη.


Ο οδηγός μπορεί να καλύψει κατά το μέγιστο 40 χιλιόμετρα αμιγώς ηλεκτρικά, αν οι μπαταρίες είναι
πλήρως φορτισμένες. Ή να αφήσει το σύστημα να αποφασίζει. Με τις μπαταρίες ελάχιστα
φορτισμένες, η μέση κατανάλωση είναι περίπου 7,2 λίτρα/100 χλμ. Εξαιρετικά δηλαδή συγκρατημένα,

για ένα αυτοκίνητο 350 ίππων και βάρους άνω των 2 τόνων.


Χάρη στα εξαιρετικά χαρακτηριστικά απόδοσης της ανάρτησης και την κορυφαία ηχομόνωση, το
Volvo V60 Recharge T6 είναι απολαυστικό στο ταξίδι και μπορεί να κινηθεί εξαιρετικά άμεσα και
γρήγορα -η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε μόλις 5,4 δλ. Οι προσπεράσεις γίνονται εν
ριπή οφθαλμού και για αυτό το λόγο με τη μέγιστη ασφάλεια, ενώ οι μέσες ωριαίες ταχύτητες μπορούν να παραμένουν υψηλές.


Με πέντε αστέρια στις δοκιμές του ανεξάρτητου οργανισμού αξιολόγησης Euro NCAP, το V60
αποτελεί μια κάψουλα κορυφαίας ασφάλειας, αλλά και άνεσης για όλους τους επιβάτες. Οι οποίοι,
επιπρόσθετα, απολαμβάνουν ένα εξαιρετικό επίπεδο άνεση, χάρη και στον πληρέστατο εξοπλισμό
όλων των εκδόσεων. Εμπρός από τον οδηγό ο πίνακας οργάνων, λιτός αισθητικά αλλά πληρέστατος
πληροφοριακά, υλοποιείται μέσω μιας οθόνης 12,3 ιντσών, με δυνατότητα εξατομίκευσης. Στο κέντρο
του ταμπλό μια κάθετη ψηφιακή οθόνη αφής αποτελεί το κέντρο ελέγχου όλων των λειτουργιών του
multimedia, του συστήματος κλιματισμού, του συστήματος πλοήγησης και πολλών λειτουργιών του
αυτοκινήτου και των συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης.


Με κόστος 50.876, το Volvo V60 Recharge T6 αποτελεί την ιδανική επιλογή από άποψη value for
money, εντός τόσο της γκάμα του μοντέλου, όσο και συγκριτικά με τον ευρύτερο ανταγωνισμό. Αν δεν
έχετε θέμα με αυτό τον τύπο αμαξώματος, αποτελεί μια εξαιρετική πρόταση στην premium οικογενειακή κατηγορία.
https://youtu.be/luScny2XYhk

Continue Reading

Αυτοκίνητο

Πρώτη Πανελλαδική Παρουσίαση της κορυφαίας Γκάμας Toyota BEV SUV

Toyota Battery Electric Τεχνολογία

Πρώτη Πανελλαδική Παρουσίαση της κορυφαίας Γκάμας Toyota BEV SUV

Η Toyota, πιστή στη δέσμευσή της στη «Multipath – way» στρατηγική της, ώστε μέσα από ευρεία γκάμα εξηλεκτρισμένων τεχνολογιών, να δίνει επιλογές καλύτερης μετακίνησης σε όλους, παρουσίασε για πρώτη φορά, στην Ελλάδα,  τα νέα, αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της. Το ριζικά ανανεωμένο Toyota bZ4X, το iconic Toyota C-HR+ και το γεμάτο περιπέτεια Urban Cruiser Electric. 

Το λανσάρισμα έγινε σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε αποκλειστικά για εκπροσώπους του ειδικού τύπου και αποτέλεσε σημαντική ευκαιρία για την εταιρεία να αναλύσει εκτενώς τη στρατηγική πολλαπλών τεχνολογιών της και κυρίως να εμβαθύνει στους κεντρικούς πυλώνες που καθιστούν κορυφαία τη τεχνολογία Toyota Battery Electric, έχοντας ως παρακαταθήκη δεκαετίες εμπειρίας και τεχνογνωσίας μέσα από 30.000.000 εξηλεκτρισμένα οχήματα ήδη να κυκλοφορούν σε κάθε γωνία του πλανήτη μας. 

Η τεχνολογία Toyota Battery Electric αξιοποιεί το παρακάτω τρίπτυχο, ώστε να απολαμβάνει ο κάθε οδηγός την καλύτερη σχέση απόδοσης και αυτονομίας, κορυφαία οδηγική συμπεριφορά σε όλες τις συνθήκες και φυσικά την απόλυτη ηρεμία, χάρη και στην 11ετη εγγύηση τόσο για την μπαταρία, όσο και για το όχημα συνολικά. 

  • Toyota BEV; Battery & Energy Care Package
  • Toyota BEV; Driving Dynamics
  • Toyota BEV; Peace of Mind

Toyota BEV; Battery & Energy Care Package

Στην τεχνολογία Battery & Energy Care Package, η μπαταρία αποτελεί δομικό στοιχείο, ωστόσο η διαχείριση, η προστασία και η παρακολούθηση της λειτουργίας της διαμορφώνουν τις προϋποθέσεις για την απόδοση και τη διάρκειά της. Με το ολοκληρωμένο σύνολο συστημάτων φροντίδας της μπαταρίας, κάθε τεχνολογική επιλογή εξυπηρετεί ένα σημαντικό στόχο: το απόλυτο Toyota Peace of Mind. 

Η τεχνολογία Battery & Energy Care Package της Toyota χαρακτηρίζεται από σειρά καινοτομιών, όπως η ενισχυμένη προστασία της μπαταρίας από πιθανές συγκρούσεις, η προηγμένη παρακολούθηση λειτουργίας και θερμοκρασίας μέσω τριών επιπέδων ελέγχου, η δυνατότητα θερμικής προετοιμασίας για βελτιστοποιημένη απόδοση κατά τη φόρτιση, καθώς και η χρήση υγρού ψύξης σε όλη την επιφάνεια του συστήματος. Παράλληλα, η σχεδίαση ελαχιστοποιεί τα μεταλλικά μέρη που έρχονται σε επαφή με τη μπαταρία, εξασφαλίζοντας απόλυτη σταθερότητα και αποδοτικότητα. 

Το σύνολο των παραπάνω διασφαλίζει τη μακροχρόνια διατήρηση της απόδοσης της μπαταρίας, η οποία – όπως αποδεικνύουν οι μετρήσεις – διατηρεί ποσοστό άνω του 90% ακόμη και μετά από δέκα έτη χρήσης, ενώ συνοδεύεται από εγγύηση διάρκειας έως 1.000.000 χιλιομέτρων.

Toyota BEV; Driving Dynamics

Τα TOYOTA BEV κατασκευάζονται πάνω στην ειδικά αναπτυγμένη πλατφόρμα για BEV οχήματα e-TNGA 2.0, η οποία φέρει τα πλεονεκτήματα της TNGA ενώ ενσωματώνει καινοτομίες για τη διάταξη και δομή των Αμιγώς ηλεκτρικών στοιχείων και επιτυγχάνει χαμηλό κέντρο βάρους, σωστή κατανομή βάρους, τη μέγιστη ακαμψία και ελαφρύ αμάξωμα, ώστε να απολαμβάνεις ομαλή και σταθερή οδήγηση. Στόχος μας είναι ο οδηγός μας να απολαμβάνει τη τεχνολογία Toyota Battery Electric, ως αυτοκίνητο πρώτα και φυσικά μεγιστοποιώντας την απόδοση και την αυτονομία. 

Σε κάθε Toyota BEV, έχουν εφαρμοστεί 75% περισσότερα σημεία συγκόλλησης, συμβάλλοντας στην ενισχυμένη ακαμψία, ενώ η εξαιρετικά άκαμπτη και ελαφριά ανάρτηση τύπου γόνατα MacPherson μπροστά, και τα διπλά ψαλίδια πίσω, απορροφούν εξαιρετικά τους κραδασμούς, συμβάλλοντας στην εξαιρετική οδηγική συμπεριφορά. 

Φυσικά, ο κορυφαίος αεροδυναμικός συντελεστής σε κάθε Toyota BEV, αλλά και μέσω της μείωσης του βάρους αμαξώματος και εξαρτημάτων, με υλικά υψηλής αντοχής και χάλυβα υψηλής τάσης, τόσο στο e-Axle & Μονάδα Παροχής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ESU), όχι μόνο γίνεται πιο αποδοτικό, αλλά επιδοτεί την οδηγική συμπεριφορά. 

Γκάμα Toyota BEV SUV

Ειδικό κεφάλαιο στην στρατηγική της Toyota αποτελεί το bZ4X, το οποίο ανανεώνεται και επανατοποθετείται στην αγορά ως το απόλυτο SUV, με αναβαθμίσεις που υπερβαίνουν τα όρια ενός συμβατικού facelift. Το νέο bZ4X ενισχύεται δομικά και τεχνολογικά σε πολλαπλά επίπεδα, προσφέροντας αυξημένη προστασία μπαταρίας, ενισχυμένες συγκολλήσεις στο πλαίσιο και ανώτερη διαχείριση ενέργειας μέσω συστήματος θερμικής απόδοσης και βελτιωμένης αντλίας θερμότητας. Διατίθεται με δύο επιλογές μπαταρίας – 57,7 kWh και 73,1 kWh – επιτυγχάνοντας αυτονομία έως και 573 χιλιόμετρα και ισχύ έως 343 ίππους στην έκδοση με κίνηση σε όλους τους τροχούς. Το όχημα προσφέρει τη μεγαλύτερη αυτονομία στην κατηγορία D-SUV και εξοπλίζεται με καινοτόμες λειτουργίες, όπως ταχεία DC φόρτιση, προηγμένο ενσωματωμένο φορτιστή 22kW για ταχύτερη AC φόρτιση και δυνατότητα ρυμούλκησης έως 1.500 κιλά. 

Το νέο bZ4x διατίθεται για παραγγελίες στην ελληνική αγορά, με την ισχυρότερη σχέση αξίας τιμής, από 39.820€* (μπαταρία 57,7KW) και 43.820€* (μπαταρία 73,1KW) 

*Η τιμή δεν περιλαμβάνει το πρόγραμμα επιδότησης Κινούμαι Ηλεκτρικά. 

Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Toyota C-HR+ το οποίο παρουσιάστηκε επίσης στο πλαίσιο της εκδήλωσης, συνδυάζει την ξεχωριστή coupe-SUV σχεδίαση του δημοφιλούς μοντέλου με τις απαιτήσεις της ηλεκτρικής κινητικότητας. Το σύμβολο «+» στην ονομασία του οχήματος αποτυπώνει τη διευρυμένη πρακτικότητα, την αυξημένη ευελιξία και την ενισχυμένη τεχνολογική ταυτότητα του μοντέλου. Η καμπίνα και οι αποθηκευτικοί χώροι πληρούν προδιαγραφές ανώτερης κατηγορίας, ενώ η οδηγική συμπεριφορά του μοντέλου ενισχύεται από την πλατφόρμα e-TNGA, την ειδικά ρυθμισμένη ανάρτηση και το δυναμικό σύστημα διεύθυνσης. Οι διαθέσιμες επιλογές μπαταρίας περιλαμβάνουν χωρητικότητα 57,7 kWh και 77 kWh, με εκδόσεις είτε με εμπρόσμια είτε με τετρακίνηση. Στην κορυφαία έκδοση AWD, το C-HR+ αποδίδει 343 DIN ίππους, επιτυγχάνοντας επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα σε μόλις 5,2 δευτερόλεπτα. Η έναρξη της εμπορικής του πορείας στην ευρωπαϊκή αγορά αναμένεται στα τέλη του 2025, ενισχύοντας την παρουσία της Toyota στην καρδιά της κατηγορίας των C-SUV BEV.

Το νέο C-HR+ θα  διατίθεται για παραγγελίες στην ελληνική αγορά, από τις 8/7 με την ισχυρότερη σχέση αξίας τιμής, από 36.990€* (μπαταρία 57,7KW) και 39.990€* (μπαταρία 73KW) . 

*Οι τιμές δεν περιλαμβάνει το πρόγραμμα επιδότησης Κινούμαι Ηλεκτρικά. 

Το τρίτο μοντέλο ήταν το νέο Urban Cruiser Electric, το οποίο διαθέτει μια σύγχρονη «Urban Tech» αισθητική που αποπνέει αυθεντική ποιότητα SUV. Στο εμπρός μέρος, δύο στοιχεία που μοιράζεται η νέα γενιά μοντέλων της Toyota είναι η χαρακτηριστική σχεδίαση «hammerhead» και τα λεπτά φωτιστικά σώματα. Στο πίσω μέρος, τα μυώδη φτερά και η φωτιζόμενη μπάρα που αγκαλιάζει το αμάξωμα τονίζουν τη δύναμη και τη σταθερότητα. Το Urban Cruiser βασίζεται σε μια ισχυρή πλην όμως ελαφριά πλατφόρμα, η οποία προορίζεται αποκλειστικά για αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα. Ο σχεδιασμός της εξαλείφει την ανάγκη για εγκάρσιες δοκούς στο δάπεδο, προσφέροντας έτσι περισσότερο χώρο για τη μπαταρία, χωρίς χωροταξικούς συμβιβασμούς. Η νέα αυτή πρόταση ανταποκρίνεται πλήρως στις ανάγκες ενός σύγχρονου αστικού τρόπου ζωής, διατηρώντας ταυτόχρονα όλα τα γνωρίσματα αξιοπιστίας και ποιότητας που χαρακτηρίζουν τη μάρκα Toyota.

Το νέο Urban Cruiser θα είναι διαθέσιμο για παραγγελίες στην ελληνικής αγορά, από το Σεπτέμβριο 2025. 

Toyota BEV; Peace of Mind

Οι καινοτομίες που έχουν εφαρμοστεί από τη Toyota έχουν εξασφαλίσει τη μέγιστη δέσμευση τόσο ως προς την υγεία της μπαταρίας, αλλά και συνολικά του οχήματος. Πάνω από όλα, όμως, στο απόλυτο Peace of Mind, συμβάλλει το εξουσιοδοτημένο δίκτυο Εμπόρων και Επισκευαστών Toyota, σε όλη την Ελλάδα, το οποίο πάνω από 25 έτη, εκπαιδεύεται και χτίζει τεχνογνωσία και εμπειρία στις εξηλεκτρισμένες τεχνολογίες. Το δίκτυο Toyota στην Ελλάδα είναι το 1ο και μοναδικό δίκτυο που έχει λάβει την ανώτατη διάκριση και κρατική πιστοποίηση «Τεχνιτών Υψηλής Τάσης». 

Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΓΕΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗΣ TOYOTA; Η ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΥΨΗ ΠΟΥ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙΤΕ! 

Με σταθερή δέσμευση στην ποιότητα και την αξιοπιστία, η Toyota θέτει νέα πρότυπα στην εξυπηρέτηση after-sales, παρουσιάζοντας το πιο ολοκληρωμένο πρόγραμμα μακροχρόνιας εγγύησης στην αγορά. Στόχος αποτελεί η διασφάλιση πως κάθε οδηγός Toyota απολαμβάνει διαρκή υποστήριξη και ηρεμία καθ’ όλη τη διάρκεια ζωής του οχήματός του. Κάθε Toyota μπορεί να απολαμβάνει την προστασία της κορυφαίας εγγύησης, μέχρι και το 11έτος ή τα 200.000χλμ., ενώ για την μπαταρία (υβριδική ή ηλεκτρική) έως 11 έτη ή 1.000.000χλμ.

A grey rectangular sign with white text

AI-generated content may be incorrect.
  • Για κάθε νέο Toyota, νέα 6ετης ολοκληρωμένη εγγύηση, με μεγαλύτερες καλύψεις σε βάθος 6ετίας και έως 200.000χλμ (έναντι 180.000χλμ). 
  • Πρωτοποριακό πρόγραμμα Toyota Relax για έως και τα 11 έτη ή τα 200.000 χλμ.* για ολόκληρη τη γκάμα Toyota – καινούρια, επαγγελματικά και μεταχειρισμένα οχήματα
  • 1.000.000 χλμ. Εγγύηση υβριδικής και ηλεκτρικής μπαταρίας

Λίγα λόγια για την TOYOTA HELLAS

Η TOYOTA, με παρουσία στην Ελλάδα από το 1965, αποτελεί μία από τις κορυφαίες αυτοκινητοβιομηχανίες της χώρας. Το 1986, η ίδρυση της TOYOTA HELLAS σηματοδότησε την αρχή μιας πορείας που χαρακτηρίζεται από καινοτομία και επιτυχία, διαμορφώνοντας το τοπίο της ελληνικής αγοράς και κερδίζοντας την εμπιστοσύνη των Ελλήνων καταναλωτών.

Η TOYOTA HELLAS, μέλος του διεθνούς ομίλου Inchcape plc, αντιπροσωπεύει τα προϊόντα της TOYOTA MOTOR CORPORATION στην ελληνική αγορά, παρέχοντας ένα πλήρες δίκτυο πωλήσεων και υποστήριξης. Ο όμιλος Inchcape, με παρουσία σε πάνω από 30 χώρες και πάνω από 17.000 εργαζόμενους παγκοσμίως, δραστηριοποιείται σε όλους τους τομείς του αυτοκινητοβιομηχανικού κλάδου, συμπεριλαμβανομένων των υπηρεσιών εισαγωγής, διανομής, εκμισθώσεων, χρηματοδοτήσεων και ασφαλίσεων.

Με το όραμα «Κινητικότητα για Όλους», η TOYOTA συνεχίζει να πρωτοπορεί στην ανάπτυξη λύσεων κινητικότητας, προσφέροντας οχήματα που συνδυάζουν την ασφάλεια, την καινοτομία και τη βιωσιμότητα. Στο πλαίσιο της στρατηγικής της για κλιματική ουδετερότητα, στοχεύει στη μείωση των εκπομπών CO2 σε όλα τα νέα οχήματα στην Δυτική Ευρώπη μέχρι το 2035, ενώ παράλληλα προσφέρει μια μεγάλη γκάμα Hybrid, plug-in Hybrid, αμιγώς ηλεκτρικών και υδρογονοκίνητων μοντέλων.

Η TOYOTA, πιστή στην αποστολή της να προάγει μια βιώσιμη και χωρίς αποκλεισμούς κινητικότητα, συνεχίζει να επενδύει στο μέλλον της, προσφέροντας καινοτόμες λύσεις που ανταποκρίνονται στις ανάγκες της σύγχρονης κοινωνίας.

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Έναρξη προγράμματος «Ανοιχτή Ακαδημία Ελαιοκομίας – Μεσσηνία»

Με ενεργή και θερμή συμμετοχή ξεκίνησε την Παρασκευή το πρόγραμμα «Ανοιχτή Ακαδημία Ελαιοκομίας – Μεσσηνία» στις εγκαταστάσεις του Αγροτικού Συνεταιρισμού «Ένωση Μεσσηνίας». Το πρόγραμμα αποσκοπεί στη μεταφορά τεχνογνωσίας στους ελαιοκαλλιεργητές της Περιφερειακής Ενότητας Μεσσηνίας, μέσω ενός ολοκληρωμένου, συνεκτικού και ταχύρρυθμου κύκλου σεμιναρίων κατάρτισης πάνω στον κλάδο της ελιάς και του ελαιόλαδου, ο οποίος περιλαμβάνει και βιωματική εκπαίδευση.

Το πρόγραμμα «Ανοιχτή Ακαδημία Ελαιοκομίας – Μεσσηνία» συγχρηματοδοτείται από τον οργανισμό Νέα Γεωργία Νέα Γενιά μέσω της ιδρυτικής δωρεάς του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ), από το Ίδρυμα Καπετάν Βασίλη και Κάρμεν Κωνσταντακόπουλου και υποστηρίζεται από τις εταιρείες Bayer, BASF και PJ Condelis SA, σε σύμπραξη με την Ένωση Μεσσηνίας

Η πρώτη εκπαιδευτική ενότητα, που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή και το Σάββατο, είχε τίτλο «Καλλιεργητικές Πρακτικές» και περιλάμβανε τις θεματικές:

  • Εφαρμογή καλλιεργητικών χειρισμών (άρδευση, κλάδεμα, λίπανση)
  • Κατεργασία εδάφους – Συλλογή ελαιοκάρπου – Μέθοδοι μηχανικής συλλογής

Εισηγητής της ενότητας ήταν ο κ. Πέτρος Ρούσσος, Καθηγητής του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών, ο οποίος μοιράστηκε με τους συμμετέχοντες εξειδικευμένες γνώσεις και πρακτικές συμβουλές για τη βελτιστοποίηση της παραγωγής.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει 54 εκπαιδευτικές ώρες, κατανεμημένες σε έξι (6) διήμερα, και καλύπτει ένα ευρύ φάσμα θεματικών που διατρέχουν ολόκληρη την αλυσίδα αξίας της ελαιοκομίας, με στόχο την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας και της βιωσιμότητας του κλάδου στη Μεσσηνία.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την «Ανοιχτή Ακαδημία Ελαιοκομίας – Μεσσηνία» μπορείτε να βρείτε εδώ.

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Εκδήλωση του Συνδέσμου Φίλων Ιδρύματος Άγιος Παντελεήμων – «Είμαι Εδώ»

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η καθιερωμένη πασχαλινή εκδήλωση του 

Συνδέσμου Φίλων Ιδρύματος Άγιος Παντελεήμων – «Είμαι Εδώ»

Την Τετάρτη και ώρα 7:00 μ.μ., στο φιλόξενο περιβάλλον του Pink Dot Cafe (Hondos Center – Apollonia Politia), πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία η ετήσια εκδήλωση του Συνδέσμου Φίλων του Ιδρύματος Άγιος Παντελεήμων – «Είμαι Εδώ», με αφορμή το παραδοσιακό τσούγκρισμα του πασχαλινού αυγού.

Η Πρόεδρος του Συνδέσμου, κα. Βενούλα Βαρδαλή μαζί με τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου, υποδέχθηκαν με θέρμη φίλους και υποστηρικτές του Ιδρύματος, σε μια γιορτινή ατμόσφαιρα γεμάτη χαμόγελα, συγκίνηση και αλληλεγγύη.

Βενούλα Βαρδαλή, Τασούλα Δενδρινού
Βενούλα Βαρδαλή, Τασούλα Δενδρινού

Η εκδήλωση περιλάμβανε ευχάριστες στιγμές, ανταλλαγή ευχών και ενημέρωση για τις δράσεις του Ιδρύματος, που συνεχίζει αδιάλειπτα να στηρίζει με ευαισθησία και φροντίδα τους ανθρώπους που το έχουν ανάγκη. Μια από τις σημαντικότερες στιγμές της βραδιάς, αποτέλεσε η απονομή τιμητικής πλακέτας στην κυρία Τασούλα Δενδρινού, για την πολυετή εθελοντική προσφορά της. 

Ο Σύνδεσμος ευχαριστεί θερμά όλους όσοι τίμησαν την εκδήλωση με την παρουσία τους και ανανεώνει το ραντεβού για τις επόμενες δράσεις του, με αίσθημα ευθύνης, ελπίδας και προσφοράς.

Continue Reading

Trending