Connect with us

Επίκαιρα Πρόσωπα

Άννα Πούλου -“λακωνίζειν εστί φιλοσοφείν”

Η Πούλου Άννα  ασχολείται με την διαχείριση φήμης , το branding και τις δημόσιες σχέσεις.
Είναι  επίσης σύμβουλος επιχειρήσεων .

 

Σύμφωνα με εσάς, πόσο μεγάλη είναι η σημασία της διαχείρισης της φήμης μια εταιρείας και πόσο πρέπει να δώσει βάση μια επιχείρηση σε αυτή;

H διαχείριση φήμης είναι τεράστιας σημασίας για μια εταιρία, είναι το άυλο κεφάλαιο της. Αντιμετωπίζοντας ένα πρόβλημα εταιρικής εικόνας στο διαδίκτυο και κατανοώντας τον  τρόπο με τον οποίο οι χρήστες-πελάτες αντιλαμβάνονται ένα προϊόν η μια υπηρεσία , απαιτεί πολλές δεξιότητες (επικοινωνία, πληροφορική, μάρκετινγκ ακόμα και ψυχολογία) και όλες αυτές οι δεξιότητες μπορούν να αποκτηθούν μόνο με άμεση εμπειρία και πολλές πραγματικές περιπτώσεις. Product feedback , talent & capital, brand awareness , amplify sales, new products, customer support είναι βασικά goals για μια πετυχημένη εταιρία. Για να γίνει πλήρως κατανοητή η σημαντικότητα της, για παράδειγμα -κάτι που δεν αναφέρεται συχνά -, η διαχείριση φήμης του CEO μιας εταιρίας είναι κομβική. Οι πληροφορίες που υπάρχουν στο διαδίκτυο για αυτόν θα επηρεάσουν το εμπορικό σήμα της εταιρίας ,τις επιχειρηματικές σχέσεις καθώς και την ικανότητά τους να επηρεάσουν σε θέματα σημαντικά .Θα πρέπει να έχουν εντυπωσιακό προφίλ στο Διαδίκτυο που δείχνει ότι είναι ικανά, μορφωμένα και σεβαστά άτομα. Επιβάλλεται να θεσπιστεί μια επικοινωνιακή στρατηγική για να δημιουργηθεί μια σταθερή, αυθεντική ηλεκτρονική εικόνα. Είναι απαραίτητο πλέον η κάθε εταιρία να δωσει μεγάλη βαρύτητα διότι η  φήμη είτε καλή είτε κακή διαδίδεται με εκθετικούς ρυθμούς. Η διαχείριση του ψηφιακοί αποτυπώματος θα πρέπει να γίνεται με σύνεση .

 

Η γυναίκα ως γυναίκα παίζει σημαντικό ρόλο στη διαχείριση της φήμης μιας επιχείρησης; Και αν ναι, τι πιστεύετε σχετικά με αυτό; Μπορεί το γεγονός αυτό να μεταφραστεί αρνητικά από κάποιους;

Φυσικά και κατέχει  σημαντικό ρόλο στην διαχείριση φήμης μιας επιχείρησης -και όχι μόνο. Η επιστήμη αναφέρει ότι ο γυναικείος εγκέφαλος διαθέτει τρομακτικές και μοναδικές δεξιότητες – θαυμάσια λεκτική ευελιξία, μια σχεδόν ψυχική αύρα να διαβάζει πρόσωπα και τόνο φωνής ανιχνεύοντας συναισθήματα και νοητικές καταστάσεις αλλά έχει και την ικανότητα να εξουδετερώνει τις συγκρούσεις!  Χαρακτηριστικά  που είναι απαραίτητα για να μπορείς να διαχειριστείς την φήμη εταιρίας η προσωπική! Οι Chief Reputation Strategists ανα τον κοσμό έχουν καταλήξει ότι όταν οι γυναίκες κάθονται στην διευθυντική καρέκλα, έχουν  αποδείξει ότι το φύλο τους δεν είναι πλέον θέμα γιατί αυτό που μετράει στο τέλος της ημέρας είναι τα επιχειρηματικά αποτελέσματα. Όταν τα αποτελέσματα είναι υπερ. του δέοντος ικανοποιητικά δεν υπάρχει κανένα περιθώριο αρνητικής μετάφρασης!

 

Πρόσφατα συμμετείχατε στο διεθνές συνέδριο IS-CL Summit  στο Ισραήλ το οποίο απευθυνόταν start up επιχειρήσεις. Πείτε μας δυο λόγια για αυτό.

  Είχα την τιμή να με προσκαλέσουν ως Vip Guest και έτσι μου δόθηκε η ευκαιρία να έχω πρόσβαση και πληροφόρηση σε τεχνολογίες που θα καθορίσουν το μέλλον .Το νόημα όλου του ISCL summit ήταν το να δημιουργείς κοινότητες που αξιοποιούν στο τέρμα την υφιστάμενη τεχνολογία προς όφελος των ανθρώπων .Να δημιουργείς και να διαχειρίζεσαι τις αλλαγές (Change Management και create /manage sustainable changes). Η Καινοτομία, η επιχειρηματικότητα, venture capital ,χρηματοδοτήσεις, τεχνολογικά hubs, ήταν κάποια από τα θέματα προς συζήτησή. Το μήνυμα όλου του συνεδρίου ήταν η διάδοση της γνώσης. There is no room for small dreams ήταν το μότο στο ολοήμερο inspirational event όπου μιλήσανε για έργα με χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας, χρήματα για επενδύσεις σε νέες ιδέες, προϊόντα καθώς και τεχνολογικά πάρκα. Μεγάλη έμφαση έδωσαν σε μικρότερες start ups με venture capitals, Με την αναγκαιότητα της συνεργασίας πανεπιστημίων ,πολιτείας και πολιτών και η αξιοποίηση νέας γενιάς παντού έκλεισε το συνέδριο. Η εμπειρία ήταν συγκλονιστική!

 

-Ποιο θεωρείτε πως είναι το μεγαλύτερο επαγγελματικό σας επίτευγμα μέχρι σήμερα;

Έχω κάνει μεγάλες συνεργασίες ως σύμβουλος επιχειρήσεων  και έχω αναλάβει την στρατηγική επικοινωνία και την διαχείριση φήμης μεγάλων εταιριών αλλά και σημαντικών ανθρώπων από όλους τους χώρους . Πολιτική , μουσική βιομηχανία , ναυτιλία , μόδα  αλλά δεν νιώθω ότι το μεγαλύτερο επαγγελματικό μου βήμα έχει έρθει ακόμα. Αυτή μου η αίσθηση ,μου δίνει πάντα την ανάγκη να είμαι σε μια συνεχή εγρήγορση για να  βελτιώνομαι,  να αποκτώ γνώσεις και όλο αυτό να μετουσιώνεται σε δημιουργικό και αποτελεσματικό έργο.

Ποιοί είναι οι στόχοι σας για το μέλλον;

 Στόχος  και ευχή μου καταρχάς, είναι να παραμείνω υγιής και διανοητικά ακόρεστη για να μπορώ να κάνω πράξη όλα αυτά που ονειρεύομαι. Πέρα από τις Δημόσιες Σχέσεις, την  Διαχείριση φήμης και την συμβουλευτική επιχειρήσεων που ασχολούμαι ήδη , θα επιδιώξω να γίνω πιο ενεργή στο κομμάτι  του mentoring που με ενδιαφέρει  απόλυτα. Έχω  ήδη την τιμή να είμαι μέντορας στο Women On Top.

Έναν οργανισμό για την επαγγελματική ενδυνάμωση των γυναικών και την ισότητα στην αγορά εργασίας. Με εργαλεία το mentoring , τη συνεχή επιμόρφωση, τη συμβουλευτική και τη δημιουργία περιεχομένου, επιδιώκουμε να στηρίξουμε τις εργαζόμενες και άνεργες γυναίκες και να εμπνεύσουμε το περιβάλλον τους, ώστε μαζί να δημιουργήσουμε ένα πιο ισότιμο μέλλον για όλους.

Θα ήταν μεγάλη αξίωσή για εμένα να μπορώ να εμπνέω και να στηρίζω ανθρώπους που για κάποιο λόγο στην προκειμένου φάση της ζωής τους έχουν χάσει την πιστή τους η αδυνατούν να ενσωματωθούν είτε από δική τους υπαιτιότητα είτε τους περιβάλλοντος τους, Θα αποτελέσει στόχος η ενίσχυση της γυναικείας απασχόλησης και όραμά  η εξάλειψη  εμποδίων  που συναντούν οι γυναίκες στην ισότιμη συμμετοχή τους στην οικονομία, ενδυναμώνοντας τις ίδιες και συμβάλλοντας στην αλλαγή του κοινωνικού, εργασιακού και πολιτικού πλαισίου που τις περιβάλλει.

 

  Ποιο είναι το μότο σας;

Έχω 2 μότο (αρχαία γνωμικά) που ακολουθώ ευλαβικά .Το “λακωνίζειν εστί φιλοσοφείν” μιας και είμαι Λάκωνας γνωρίζω πολύ καλά πόσο σημαντικό είναι, ο λόγος να έχει περιεκτικότητα και σαφήνεια και το  “καιρόν γνώθι” που σημαίνει να γνωρίζεις την αξία του χρόνου. Στη ζωή μας δεν πρέπει να σπαταλάμε το χρόνο μας  σε πράγματα και καταστάσεις που διαταράσσουν την ψυχικά και πνευματική μας ηρεμία και που δεν έχουν τις περγαμηνές να δημιουργούν τις βάσεις για ένα καλύτερο μέλλον.

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

Οι startup που “μαγνητίζουν” | Μαριλένα Πατέρα

Η κυρία Πατέρα Μαριλένα έχει σπουδάσει διοίκηση επιχειρήσεων και έχει εκπαιδευτεί στο Styling – Ενδυματολόγία καθώς και στα Ναυτιλιακά. Έχει προϋπηρεσία 10 χρόνια στον χώρο της μόδας και ειδικότερα ως Visual Merchandiser και Fashion and Content Specialist (όμιλος AXF SA) και 5 χρόνια στα Ναυτιλιακά όπου ξεκίνησε ως PA και εξελίχθηκε σε Operations and Crew Assistant.


Κυρία Μαριλένα Πατέρα, μπορείτε να μας πείτε ποια η έμπνευση πίσω από αυτή την επαγγελματική δραστηριότητα;

Απο μικρή είχα εντοπίσει ότι δεν μπορώ να λειτουργήσω μέσα σε έναν ανοργάνωτο χώρο. Ξεκινώντας ως Visual merchandiser επηρεάστηκα και ξεκίνησα να οργανώνω την ντουλάπα μου με βάση το είδος, το χρώμα και να βρίσκω λειτουργικές λύσεις για να βρίσκω εύκολα και γρήγορα αυτό που ψάχνω. Αυτό άλλαξε την καθημερινότητα μου. Έτσι το 2011 σκέφτηκα να ξεκινήσω μια υπηρεσία styling και οργάνωσης ντουλάπας. Μετά ήρθε η οικονομική κρίση και αποφάσισα να μεταπηδήσω στον κλάδο της Ναυτιλίας για ασφάλεια. Εκεί έμαθα πολλά γύρω από την οργάνωση γραφείου, την αρχειοθέτηση τόσο σε hard copies όσο και digital.

Όλα τα παραπάνω με οδήγησαν το 2018 να επικοινωνήσω με κάποιον marketer για να μοιραστώ την ιδέα που είχα προ κρίσης. Τότε έμαθα για τους Professional Organizers που διέπρεπαν στο εξωτερικό. Είδα τις σειρές Tidying Up και The Home Edit και έτσι δημιουργήθηκε το πρώτο μου brand, το Walking Closet. Το 2019, λάνσαρα το The Tidy Guru αναλαμβάνοντας πλέον την οργάνωση όχι μόνο ντουλαπών αλλά και ολόκληρου του σπιτιού ενώ λανσάραμε και B2B υπηρεσίες οργάνωσης αλλά και training.


Τι συμβουλές θα δίνατε σε άλλους επιχειρηματίες που θέλουν να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση;

Να ρισκάρουν, να μην φοβηθούν και να βρουν ανθρώπους στο περιβάλλον τους που να μπορούν να τους καθοδηγήσουν από την εμπειρία τους για τα πρώτα βήματα που πρέπει να κάνουν. Όλοι μας έχουμε ανθρώπους από την οικογένεια μας ή φίλους που θαυμάζουμε για ότι έχουν πετύχει και αυτοί μπορούν να είναι οι πρώτοι μας μέντορες. Επίσης είναι σημαντικό να αναγνωρίζεις μέχρι που μπορείς να φτάσεις και ποια γνώση έχεις! Ότι δεν γνωρίζεις καλό είναι να ζητάς την συμβουλή ειδικών.


Πιστεύετε πως η επιχείρηση σας ανταποκρίνεται κατα βάση σε γυναικείο κοινό;

Οι υπηρεσίες οργάνωσης απευθύνονται τόσο σε γυναίκες όσο και άντρες, ιδιώτες ή επαγγελματίες. Μέχρι σήμερα τα ποσοστά μεταξύ γυναικών και αντρών πελατών είναι 70 – 30. Θεωρώ ότι αυτό συμβαίνει γιατί στην Ελλάδα υπεύθυνες για τα περισσότερα νοικοκυριά είναι οι γυναίκες, πράγμα που βλέπω ότι σταδιακά πάει να αλλάξει. Επίσης παρατηρώ ότι οι γυναίκες τείνουν να είναι περισσότερο συγκεντρωτικές αλλά και συναισθηματικές με τα αντικείμενα, έτσι χρειάζονται μεγαλύτερη βοήθεια τόσο στο να ξεκαθαρίσουν και να αποχωριστούν πράγματα όσο και στο να οργανώσουν το χώρο τους.

Ποια είναι η φράση που σας δίνει κουράγιο και έμπνευση να συνεχίσετε όσα έχετε καταφέρει;

Η φράση που μου δίνει κουράγιο είναι σίγουρα η φράση “Η υπομονή είναι αρετή”. Δεν θα μπορούσα να κάνω αυτό το επάγγελμα αν δεν είχα υπομονή. Η έμπνευση μου όμως, όπως λέει και το tag line του The Tidy Guru, κρύβεται στην φράση “an organized space leads to a happy face”, δηλαδή ένας οργανωμένος χώρος μπορεί να μας κάνει να χαμογελάμε! Συνεχίζω να κάνω αυτό που κάνω γιατί η μεγαλύτερη ανταμοιβή μου είναι το χαμόγελο στο πρόσωπο των πελατών μου όταν βλέπουν τον χώρο τους οργανωμένο και τα λόγια ευγνωμοσύνης όταν επικοινωνούμε και πάλι, μετά από καιρό, για την αλλαγή που βλέπουν στην ζωή τους.


Ποιο είναι το όραμα και οι στόχοι της εταιρείας για το μέλλον;
Το όραμα μου είναι η ολιστική προσέγγιση της οργάνωσης τόσο από την πλευρά της υπηρεσίας όσο και από την πλευρά του προϊόντος. Στόχος μου είναι σύντομα, ο πελάτης να μπορεί μέσω του thetidyguru.gr να μπορεί να επιλέξει τον κατάλληλο επαγγελματία αλλά και να βρει τα κατάλληλα εργαλεία για να οργανώσει τον χώρο του.

Πατέρα Μαριλένα – The Tidy Guru
Professional Organizer / Επαγγελματίας Οργάνωσης


Συνέντευξη από την ομάδα του BusinessWoman

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

Οι startup που “μαγνητίζουν” | Στεφανία Φράρου

Το Stefmagnet μία καινοτόμος ευρεσιτεχνία, αλλάζει τον τρόπο που χρησιμοποιεί κανείς τα γυαλιά του, δημιουργώντας ένα άνετο θυλάκι που λειτουργεί ως κούμπωμα ή κουμπί εκεί που δεν υπάρχει. Με τη βοήθεια των μαγνητών, τα γυαλιά ή και τα ακουστικά παραμένουν ασφαλή, ακόμη και κατά τη διάρκεια δραστηριοτήτων. Επίσης χρησιμοποιείται για να σταθεροποιηθούν φουλάρια, μαντήλια χωρίς αντιαισθητικού κόμπους. Ακόμα και η γραβάτα. Είναι εύκολο στο να μαγνητίσει κανείς καρφίτσες, πρόκες και να τις έχει πάνω του όταν χρειαστεί, ή ενδεχομένως κάποιο μαχαίρι ή ψαλίδι το οποίο είναι πιο εύκολο να υπάρχει πάνω του, αντί να το ακουμπήσουμε γύρω του ενώ δουλεύει. Είναι λοιπόν ένα αξεσουάρ που μαζί του η καθημερινότητα απλοποιείται!
Η σκέψη κατα τη σχεδίαση του προϊόντος ήταν ο σημερινός πολυάσχολος άνθρωπος που με ένα αξεσουάρ μόλις τρεισήμισι εκατοστών κάνει πολύ πιο εύκολη την ζωή του.

Στεφανία Φράρου

Δημιουργός StefMagnet


Παρουσίαση από την ομάδα του BusinessWoman

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

Οι startup που “μαγνητίζουν” | Αλεξία Ζαραδούκα

Κυρία Αλεξία Ζαραδούκα: Μπορείτε να μας πείτε λίγα λόγια για τις σπουδές σας και την πορεία σας μέχρι τώρα;

Οι σπουδές μου αφορούν στις Δημόσιες Σχέσεις και Επικοινωνία, παρόλα αυτά είμαι στο “μεροκάματο” από μικρή μιας και η πρώτη μου δουλειά ήταν στη λαϊκή αγορά ως έφηβη, παράλληλα με το σχολείο. Εργάστηκα αρκετά χρόνια στις πωλήσεις και μετά τις σπουδές μου με βάση τον κλάδο μπήκα σε διάφορους οργανισμούς και κομμάτια της τοπικής αυτοδιοϊκησης. Πριν 12 χρόνια αποφάσισα να ασχοληθώ με τα social media στα οποία εξελίχθηκα ως influencer ενώ το 2019 δημιούργησα τους επαναχρησιμοποιούμενους δίσκους ντεμακιγιάζ abeauty οι οποίοι το 2024 έλαβαν επένδυση από το Dragons’ Den.


Ποια η έμπνευση πίσω από αυτή την επαγγελματική δραστηριότητα;
Μέσω της ενασχόλησής μου με το beauty στα social media εντόπισα ποιο είναι το πιο βαρετό και χρονοβόρο βήμα στη ρουτίνα περιποίησης των γυναικών και συνειδητοποίησα ότι είναι και το πιο βλαβερό για το περιβάλλον! Έτσι αποφάσισα να δημιουργήσω την πιο υψηλής ποιότητας λύση στο πρόβλημα του ντεμακιγιάζ και του περιβάλλοντος δημιουργώντας τα abeauty pads που είναι πραγματικά “εθιστικά”!


Τι συμβουλές θα δίνατε σε άλλους επιχειρηματίες που θέλουν να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση;
Να κατεβάσουν το “εγώ” τους και να είναι ανοιχτοί και δεκτικοί στο feedback. Επίσης είμαι της λογικής “θα ξεκινήσω ακόμη και αν δεν ξέρω κάτι και θα βρω πώς θα το κάνω προσπαθώντας” επομένως προτείνω να μπουν στο επιχειρείν ακόμη και αν δεν έχουν το τέλειο πλάνο ή όλη την πληροφορία που χρειάζονται. Μπορεί να ακούγεται ριψοκίνδυνο όμως τίποτα πραγματικά σπουδαίο δεν βγήκε όσο επιλέγεις να χτίζεις τη στρατηγική σου μέσα από το comfort zone σου.


Ποια είναι η φράση που σας δίνει κουράγιο και έμπνευση να συνεχίσετε όσα έχετε καταφέρει;
Δεν αισθάνομαι ότι έχω καταφέρει κάτι σπουδαίο, απλώς κυνηγώ το όνειρό μου. Κουράγιο παίρνω από Τον Θεό που είναι πάντα δίπλα μου.


Ποιο είναι το όραμα και οι στόχοι της εταιρείας για το μέλλον;
Ο χώρος του φαρμακείου στην Ελλάδα, επιτέλους αλλάζει. Ο φαρμακοποιός χρειάζεται hype brands που θα ενισχύσουν την ικανοποίηση του καταναλωτικού κοινού και θα καλύψουν τις όλο και πιο απαιτητικές ανάγκες των γυναικών για υψηλής ποιότητας καινοτόμα προϊόντα που σου φτιάχνουν τη διάθεση και εντάσσονται στο lifestyle σου και ακριβώς εκεί έρχεται το πλάνο με τα abeauty! Φιλοδοξώ να δημιουργήσουμε interactive και fun experience με τον καταναλωτή εντός του χώρου του φαρμακείου με τα προϊόντα μας και να τα επιλέγουν όχι μόνο επειδή είναι κορυφαία στο είδος τους αλλά και επειδή ως καταναλωτές εκπαιδεύονται σχετικά με τη συνειδητότητα για το περιβάλλον, την skincare ρουτίνα τους και να τις εφοδιάσουμε με τα κατάλληλα προϊόντα για αυτή τη στιγμή αυτοφροντίδας που περνούν με τον εαυτό τους κάνοντας skincare.

Θέλω να κάνω την ελληνική φύση τάση στους νέους, έχουμε σπουδαία είδη προϊόντων έτοιμα να λανσαριστούν που είναι συνυφασμένα με παλαιότερες γενιές όμως εμείς τους δίνουμε ένα σύγχρονο twist και βλέπουμε πέρα από τα “κουτάκια”! Επίσης στις άμεσες προτεραιότητές μας είναι η ενσωμάτωση της κυκλικής οικονομίας τόσο στις φόρμουλές μας όσο και στη χρήση υλικών ενώ έχω σχεδιάσει μια νέα καινοτόμα σειρά με εργαλεία ομορφιάς με υλικά βασισμένα στα παράγωγα της κυκλικής οικονομίας και φιλοδοξώ να την κάνω το νέο it-thing! To skincare θα πρέπει να διεγείρει τις αισθήσεις σου αλλά και το μυαλό σου και εμείς θέλουμε οι γυναίκες να ταυτίζονται μαζί μας γιατί ως brand τους προσφέρουμε κάτι παραπάνω: το motivation να αντιμετωπίζουν τη μέρα τους ως η πιο αυθεντική εκδοχή του εαυτού τους.

Αλεξία Ζαραδούκα

Influencer & CEO abeauty.skincare


Συνέντευξη από την ομάδα του BusinessWoman

Continue Reading

Trending