Connect with us

Επίκαιρα Πρόσωπα

Άννα Πούλου -“λακωνίζειν εστί φιλοσοφείν”

Η Πούλου Άννα  ασχολείται με την διαχείριση φήμης , το branding και τις δημόσιες σχέσεις.
Είναι  επίσης σύμβουλος επιχειρήσεων .

 

Σύμφωνα με εσάς, πόσο μεγάλη είναι η σημασία της διαχείρισης της φήμης μια εταιρείας και πόσο πρέπει να δώσει βάση μια επιχείρηση σε αυτή;

H διαχείριση φήμης είναι τεράστιας σημασίας για μια εταιρία, είναι το άυλο κεφάλαιο της. Αντιμετωπίζοντας ένα πρόβλημα εταιρικής εικόνας στο διαδίκτυο και κατανοώντας τον  τρόπο με τον οποίο οι χρήστες-πελάτες αντιλαμβάνονται ένα προϊόν η μια υπηρεσία , απαιτεί πολλές δεξιότητες (επικοινωνία, πληροφορική, μάρκετινγκ ακόμα και ψυχολογία) και όλες αυτές οι δεξιότητες μπορούν να αποκτηθούν μόνο με άμεση εμπειρία και πολλές πραγματικές περιπτώσεις. Product feedback , talent & capital, brand awareness , amplify sales, new products, customer support είναι βασικά goals για μια πετυχημένη εταιρία. Για να γίνει πλήρως κατανοητή η σημαντικότητα της, για παράδειγμα -κάτι που δεν αναφέρεται συχνά -, η διαχείριση φήμης του CEO μιας εταιρίας είναι κομβική. Οι πληροφορίες που υπάρχουν στο διαδίκτυο για αυτόν θα επηρεάσουν το εμπορικό σήμα της εταιρίας ,τις επιχειρηματικές σχέσεις καθώς και την ικανότητά τους να επηρεάσουν σε θέματα σημαντικά .Θα πρέπει να έχουν εντυπωσιακό προφίλ στο Διαδίκτυο που δείχνει ότι είναι ικανά, μορφωμένα και σεβαστά άτομα. Επιβάλλεται να θεσπιστεί μια επικοινωνιακή στρατηγική για να δημιουργηθεί μια σταθερή, αυθεντική ηλεκτρονική εικόνα. Είναι απαραίτητο πλέον η κάθε εταιρία να δωσει μεγάλη βαρύτητα διότι η  φήμη είτε καλή είτε κακή διαδίδεται με εκθετικούς ρυθμούς. Η διαχείριση του ψηφιακοί αποτυπώματος θα πρέπει να γίνεται με σύνεση .

 

Η γυναίκα ως γυναίκα παίζει σημαντικό ρόλο στη διαχείριση της φήμης μιας επιχείρησης; Και αν ναι, τι πιστεύετε σχετικά με αυτό; Μπορεί το γεγονός αυτό να μεταφραστεί αρνητικά από κάποιους;

Φυσικά και κατέχει  σημαντικό ρόλο στην διαχείριση φήμης μιας επιχείρησης -και όχι μόνο. Η επιστήμη αναφέρει ότι ο γυναικείος εγκέφαλος διαθέτει τρομακτικές και μοναδικές δεξιότητες – θαυμάσια λεκτική ευελιξία, μια σχεδόν ψυχική αύρα να διαβάζει πρόσωπα και τόνο φωνής ανιχνεύοντας συναισθήματα και νοητικές καταστάσεις αλλά έχει και την ικανότητα να εξουδετερώνει τις συγκρούσεις!  Χαρακτηριστικά  που είναι απαραίτητα για να μπορείς να διαχειριστείς την φήμη εταιρίας η προσωπική! Οι Chief Reputation Strategists ανα τον κοσμό έχουν καταλήξει ότι όταν οι γυναίκες κάθονται στην διευθυντική καρέκλα, έχουν  αποδείξει ότι το φύλο τους δεν είναι πλέον θέμα γιατί αυτό που μετράει στο τέλος της ημέρας είναι τα επιχειρηματικά αποτελέσματα. Όταν τα αποτελέσματα είναι υπερ. του δέοντος ικανοποιητικά δεν υπάρχει κανένα περιθώριο αρνητικής μετάφρασης!

 

Πρόσφατα συμμετείχατε στο διεθνές συνέδριο IS-CL Summit  στο Ισραήλ το οποίο απευθυνόταν start up επιχειρήσεις. Πείτε μας δυο λόγια για αυτό.

  Είχα την τιμή να με προσκαλέσουν ως Vip Guest και έτσι μου δόθηκε η ευκαιρία να έχω πρόσβαση και πληροφόρηση σε τεχνολογίες που θα καθορίσουν το μέλλον .Το νόημα όλου του ISCL summit ήταν το να δημιουργείς κοινότητες που αξιοποιούν στο τέρμα την υφιστάμενη τεχνολογία προς όφελος των ανθρώπων .Να δημιουργείς και να διαχειρίζεσαι τις αλλαγές (Change Management και create /manage sustainable changes). Η Καινοτομία, η επιχειρηματικότητα, venture capital ,χρηματοδοτήσεις, τεχνολογικά hubs, ήταν κάποια από τα θέματα προς συζήτησή. Το μήνυμα όλου του συνεδρίου ήταν η διάδοση της γνώσης. There is no room for small dreams ήταν το μότο στο ολοήμερο inspirational event όπου μιλήσανε για έργα με χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας, χρήματα για επενδύσεις σε νέες ιδέες, προϊόντα καθώς και τεχνολογικά πάρκα. Μεγάλη έμφαση έδωσαν σε μικρότερες start ups με venture capitals, Με την αναγκαιότητα της συνεργασίας πανεπιστημίων ,πολιτείας και πολιτών και η αξιοποίηση νέας γενιάς παντού έκλεισε το συνέδριο. Η εμπειρία ήταν συγκλονιστική!

 

-Ποιο θεωρείτε πως είναι το μεγαλύτερο επαγγελματικό σας επίτευγμα μέχρι σήμερα;

Έχω κάνει μεγάλες συνεργασίες ως σύμβουλος επιχειρήσεων  και έχω αναλάβει την στρατηγική επικοινωνία και την διαχείριση φήμης μεγάλων εταιριών αλλά και σημαντικών ανθρώπων από όλους τους χώρους . Πολιτική , μουσική βιομηχανία , ναυτιλία , μόδα  αλλά δεν νιώθω ότι το μεγαλύτερο επαγγελματικό μου βήμα έχει έρθει ακόμα. Αυτή μου η αίσθηση ,μου δίνει πάντα την ανάγκη να είμαι σε μια συνεχή εγρήγορση για να  βελτιώνομαι,  να αποκτώ γνώσεις και όλο αυτό να μετουσιώνεται σε δημιουργικό και αποτελεσματικό έργο.

Ποιοί είναι οι στόχοι σας για το μέλλον;

 Στόχος  και ευχή μου καταρχάς, είναι να παραμείνω υγιής και διανοητικά ακόρεστη για να μπορώ να κάνω πράξη όλα αυτά που ονειρεύομαι. Πέρα από τις Δημόσιες Σχέσεις, την  Διαχείριση φήμης και την συμβουλευτική επιχειρήσεων που ασχολούμαι ήδη , θα επιδιώξω να γίνω πιο ενεργή στο κομμάτι  του mentoring που με ενδιαφέρει  απόλυτα. Έχω  ήδη την τιμή να είμαι μέντορας στο Women On Top.

Έναν οργανισμό για την επαγγελματική ενδυνάμωση των γυναικών και την ισότητα στην αγορά εργασίας. Με εργαλεία το mentoring , τη συνεχή επιμόρφωση, τη συμβουλευτική και τη δημιουργία περιεχομένου, επιδιώκουμε να στηρίξουμε τις εργαζόμενες και άνεργες γυναίκες και να εμπνεύσουμε το περιβάλλον τους, ώστε μαζί να δημιουργήσουμε ένα πιο ισότιμο μέλλον για όλους.

Θα ήταν μεγάλη αξίωσή για εμένα να μπορώ να εμπνέω και να στηρίζω ανθρώπους που για κάποιο λόγο στην προκειμένου φάση της ζωής τους έχουν χάσει την πιστή τους η αδυνατούν να ενσωματωθούν είτε από δική τους υπαιτιότητα είτε τους περιβάλλοντος τους, Θα αποτελέσει στόχος η ενίσχυση της γυναικείας απασχόλησης και όραμά  η εξάλειψη  εμποδίων  που συναντούν οι γυναίκες στην ισότιμη συμμετοχή τους στην οικονομία, ενδυναμώνοντας τις ίδιες και συμβάλλοντας στην αλλαγή του κοινωνικού, εργασιακού και πολιτικού πλαισίου που τις περιβάλλει.

 

  Ποιο είναι το μότο σας;

Έχω 2 μότο (αρχαία γνωμικά) που ακολουθώ ευλαβικά .Το “λακωνίζειν εστί φιλοσοφείν” μιας και είμαι Λάκωνας γνωρίζω πολύ καλά πόσο σημαντικό είναι, ο λόγος να έχει περιεκτικότητα και σαφήνεια και το  “καιρόν γνώθι” που σημαίνει να γνωρίζεις την αξία του χρόνου. Στη ζωή μας δεν πρέπει να σπαταλάμε το χρόνο μας  σε πράγματα και καταστάσεις που διαταράσσουν την ψυχικά και πνευματική μας ηρεμία και που δεν έχουν τις περγαμηνές να δημιουργούν τις βάσεις για ένα καλύτερο μέλλον.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επίκαιρα Πρόσωπα

Χρυσάνθη Παπαδοπούλου: «Forever a Belle. Forever a Rebelle.»

7 XRONIA  FOREBELLE

Συνέντευξη με την Χρυσάνθη Παπαδοπούλου, ιδρύτρια της Forebelle. 

Το 2013 η Χρυσάνθη Παπαδοπούλου ίδρυσε το ηλεκτρονικό κατάστημα γυναικείας ένδυσης ‘’Forebelle’’. Μία περίοδο που δεν υπήρχε ένα αποκλειστικά e-shop στην Ελλάδα, παίρνοντας παράδειγμα από μεγάλα brands του εξωτερικού τόλμησε να πάρει το ρίσκο και να πιστέψει πως η Ελληνίδα θα αρχίσει να κάνει online τις αγορές της αν της δοθεί η ευκαιρία. Το ρίσκο απέδωσε και γρήγορα κέρδισε την εμπιστοσύνη των καταναλωτών. Σήμερα η Forebelle κλείνει 7 χρόνια και θεωρείται ένα από τα πιο γνωστά e-shop σε Ελλάδα και Κύπρο με δική της Collection, γνωστά fashion brands του εξωτερικού και collaboration με μεγάλα ονόματα στο ιστορικό της. Πάντα με γνώμονα τη γυναίκα έχει καταφέρει να ξεχωρίζει και να πρωτοτυπεί σε κάθε τομέα. 

Ποιές ήταν οι σπουδές που ακολουθήσατε και κατά πόσο σας βοήθησαν στην εξέλιξη της επαγγελματικής σας καριέρας;

Έχω τελειώσει γερμανική φιλολογία στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο της Θεσσαλονίκης. Ήθελα πάντα να ασχοληθώ με το fashion marketing αλλά στα σχολεία δυστυχώς δεν ασχολούνται με τον χώρο της διαφήμισης/μόδας ειδικά τότε ήμασταν ακόμα πολύ πίσω σε αυτόν τον τομέα. Δεν χρειάστηκε να μιλήσω γερμανικά στη δουλειά ( ακόμα τουλάχιστον) αλλά στη σχολή μαθαίνεις από νωρίς να μπαίνεις σε πρόγραμμα και να δουλεύεις ομαδικά κάτι που χρειάζεται σε όποιον επαγγελματικό τομέα και αν διαλέξεις. 

Τον τελευταίο καιρό αρκετοί συνάδελφοι του χώρου σας παραπονιούνται ότι ο κλάδος της ένδυσης περνάει κρίση.Πιστεύετε ότι ισχύει αυτό; Αν ναι, πού πιστεύετε ότι οφείλεται αυτό και αν υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης.

Περνάμε ποιοτική κρίση. Η μόδα δεν θα πάψει ποτέ να εξελίσσεται και η γυναίκα δε θα πάψει ποτέ να ψωνίζει. Αυτό που έχει αλλάξει λόγω της παγκοσμιοποίησης και του τεράστιου ανταγωνισμού σε αυτόν τον χώρο είναι η εξάπλωση του fast fashion από τη μία  και η εμφάνιση της ηθικής μόδας από την άλλη. Στη Forebelle προσπαθούμε να προσφέρουμε και τα δύο όσο είναι δυνατόν, με ποιοτικά ρούχα από γνωστά fashion brands του εξωτερικού ενώ παράλληλα διατηρούμε τη Forebelle Collection με πιο οικονομικές τιμές. 

-Αν σας ζητούσα να χαρακτηρίσετε τις συλλογές σας, ποιές λέξεις θα χρησιμοποιούσατε;

Είναι μοδάτα, ποιοτικά, σύγχρονα και άκρως θηλυκά. Όσο η Forebelle μεγαλώνει τόσα περισσότερα να περιμένετε. 

-Ποιά θα χαρακτηρίζατε κομψή γυναίκα;

Η κομψότητα φαίνεται στον αέρα που αποπνέει ο άλλος και στην αυτοπεποίθηση. Μία πραγματικά κομψή γυναίκα δεν ακολουθεί τυφλά τις τάσεις της μόδας, είναι διαχρονική και επιλέγει προσεκτικά τί θα φορέσει.

-Ποιό είναι το προσωπικό σας σλόγκαν ή ρητό;

H απάντηση είναι μία φυσικά. Forever a Belle. Forever a Rebelle. 

Ποιά είναι τα βασικά στοιχεία που εξασφαλίζουν επιτυχία σε μία επιχείρηση; 

Η λέξη εξασφαλίζει είναι πολύ ισχυρή. Δεν είναι ένας παράγοντας μόνο και ποτέ δεν μπορείς να είσαι βέβαιος. Πρέπει να παίρνεις ρίσκα και να μαθαίνεις από τα λάθη ακόμα και σε μία επιχείρηση. Πρέπει να μην τα παρατάς στις δυσκολίες. Γενικά χρειάζονται πολλές θυσίες, επιμονή και υπομονή και να μπορείς να λειτουργείς σωστά ακόμα και υπό πίεση. 

– Ποιά είναι τα επόμενα σχέδια σας;

Είμαστε πολύ χαρούμενοι να ανακοινώσουμε το άνοιγμα ενός φυσικού καταστήματος Forebelle στην έδρα μας τη Θεσσαλονίκη, στο Mediterranean Cosmos! Δίνουμε πολύ σημασία στο feedback που δεχόμαστε από τους πελάτες μας και θεωρούμε απαραίτητο πλέον να μπορούν να πάρουν και από κοντά μία γεύση από τον κόσμο της Forebelle. 

-Συγχαρητήρια! Δεν θεωρείτε όμως λίγο ριψοκίνδυνο αυτήν την περίοδο μία τέτοια απόφαση; 

Καταλαβαίνουμε ότι μπορεί να ακούγεται μεγάλο ρίσκο το άνοιγμα ενός καταστήματος αυτήν την δύσκολη περίοδο αλλά είμαστε σίγουροι ότι όταν τελειώσει αυτό το κεφάλαιο οι πελάτισσες μας θα μας στηρίξουν όπως κάνουν σε κάθε μας βήμα. 

-Αυτό σημαίνει ότι προτεραιότητα  θα γίνει το φυσικό κατάστημα; 

Ως ηλεκτρονικό κατάστημα ξεκινήσαμε και έτσι θα συνεχίσουμε. Αν μη τι άλλο αυτή η περιοδος μας έδειξε πόσο δυνατό παραμένει το ηλεκτρονικό εμπόριο. Παράλληλα λοιπόν με την Forebelle θέλουμε να παρουσιάσουμε το www.ishoponline.gr ένα καινούριο εγχείρημα που αφορά το beauty και το makeup γιατί  μόδα και στυλ δεν είναι μόνο το ντύσιμο. 

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

Βάσω Βλαχοπαναγιώτου : «Φιλική και Ειλικρινής»

Η Βάσω Βλαχοπαναγιώτου σπούδασε Χημικός Μηχανικός, αλλά δεν άσκησε ποτέ το επάγγελμα. Παρόλα αυτά, τα πρώτα χρόνια της καριέρας της το πτυχίο του μηχανικού της έδινε κύρος και την βοηθούσε να κερδίζει τις εντυπώσεις, καθώς όλοι  θεωρούσαν ότι ως μηχανικός ήταν έξυπνη και ικανή!

Οι μεταπτυχιακές σπουδές της στη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού ήρθαν αρκετά αργότερα, δουλεύοντας πια, ήταν μια απολύτως συνειδητή επιλογή, ήταν αυτές που την βοήθησαν να βλέπει τα πράγματα λιγότερο… τετράγωνα, λιγότερο άσπρα ή μαύρα και, τελικά, ήταν αυτές που καθόρισαν την καριέρα της.

-Πόσο επαγγελματίας πιστεύετε ότι μπορεί τελικά να είναι μια γυναίκα, ειδικά σε χώρους που μέχρι πρόσφατα ήταν καθαρά ανδροκρατούμενοι;

Σκέφτομαι και λειτουργώ με μία αρχή: ότι σε ένα εργασιακό περιβάλλον δεν υπάρχουν άνδρες και γυναίκες, υπάρχουν ικανοί και λιγότερο ικανοί άνθρωποι, άνθρωποι που διαθέτουν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που απαιτεί μια θέση και άνθρωποι που δεν τα διαθέτουν, άνθρωποι που παλεύουν για την καταξίωσή τους και άνθρωποι που δεν παλεύουν.

Υπό το πρίσμα αυτό, μια γυναίκα μπορεί να είναι τόσο επαγγελματίας όσο οι γνώσεις, οι δεξιότητες και η επιμονή της επιτρέπουν! Σημασία για μένα έχει να προτάσσει την αλήθεια της και να αποκρούει μ’ αυτή τα κάθε είδους στερεότυπα, με τα οποία όλοι μας, άνδρες και γυναίκες, ερχόμαστε αντιμέτωποι. Με σθένος και χωρίς ηττοπάθεια!

-Τι θα συμβουλεύατε μια γυναίκα που φιλοδοξεί  να ασχοληθεί με τον τομέα σας;

Η αλήθεια είναι πως το HR είναι ένας τομέας που παραδοσιακά απορροφά γυναίκες, άρα το φύλο δεν θα αποτελέσει για τις υποψήφιες συναδέλφους εμπόδιο.

Αυτό που κατά τη γνώμη μου πρέπει να έχουν στο νου τους είναι πως αποστολή τους θα είναι να συνεισφέρουν αποτελεσματικά στην επιχειρησιακή συνοχή και την επιχειρησιακή συνέχεια. Αυτό σημαίνει πως πρέπει να είναι σε θέση να αντιλαμβάνονται και να εμβαθύνουν γρήγορα στο επιχειρησιακό περιβάλλον και να προσαρμόζουν τις πρακτικές HR σ’ αυτό.

Πάνω από όλα όμως πρέπει να είναι σε θέση να εξασφαλίζουν ταυτόχρονα την εμπιστοσύνη του εργοδότη και των εργαζομένων. Κι αυτό το καταφέρνεις μόνο όταν νοιάζεσαι για το καλό της επιχείρησης και για το καλό των ανθρώπων. Γνήσια και ουσιαστικά. Γιατί, στο τέλος της ημέρας, κανέναν δεν μπορείς να ξεγελάσεις.

-Ακούγεται  συχνά ότι οι γυναίκες έχουν από τη φύση τους περισσότερο αναλυτικό μυαλό ενώ αντίθετα οι άντρες πρακτικό. Συμφωνείτε με αυτήν την άποψη και αν ναι πόσο επηρεάζει αυτό τη γυναίκα στη δουλειά της;

Η συλλέκτρια και ο κυνηγός, ε; Ισχύει ως έναν βαθμό και ίσως να οδηγεί και στην επιλογή του επαγγέλματος. Κατά τη δική μου άποψη, βασικό στοιχείο στην επιλογή μιας δουλειάς είναι το προσωπικό ενδιαφέρον, ανεξάρτητα αν αυτό πηγάζει από το φύλο ή τον τρόπο που μεγάλωσε κάποιος ή από οπουδήποτε αλλού. Αν μια δουλειά σ’ αρέσει και θέλεις να πετύχεις σ’ αυτήν και να εξελιχθείς, τότε θα χρειαστεί να αναδείξεις χαρακτηριστικά που διαθέτεις και να αναπτύξεις αυτά που δεν έχεις. Θα χρειαστεί να «δουλέψεις» με τον εαυτό σου, να διεκδικήσεις συνθήκες ευνοϊκές, να προσαρμοστείς.

-Ποια θεωρείτε ότι είναι τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και εφόδια που πρέπει να διαθέτει μια γυναίκα ώστε να μπορέσει να δραστηριοποιηθεί με επιτυχία στο χώρο των επιχειρήσεων;

Έχω συνεργαστεί με εξαιρετικά επιτυχημένες γυναίκες επιχειρηματίες, διευθύντριες παραγωγής, γραμματείς. Όλες είχαν μερικά κοινά χαρακτηριστικά: μυαλό, αγάπη για τη δουλειά τους, εμπιστοσύνη στις δυνάμεις τους και φιλοδοξία. Τα χαρακτηριστικά αυτά σε βοηθούν να δώσεις με επιτυχία, στο πεδίο το επιχειρηματικό, το επιχειρησιακό, το κοινωνικό και το προσωπικό, όλες τις μάχες που απαιτούνται για να ανέβεις ψηλά.

-Από την μέχρι τώρα εμπειρία σας πιστεύετε ότι μία γυναίκα επιχειρηματίας μπορεί να συνεργαστεί καλύτερα με μια γυναίκα ή με έναν άντρα;

Πιστεύω πως ένας ισορροπημένος άνθρωπος που τα ‘χει βρει με τον εαυτό του μπορεί να συνεργαστεί με όλους. Χωρίς ανταγωνισμούς και μικροπρέπειες. Γιατί αυτό που καθορίζει την επιτυχία μιας συνεργασίας δεν είναι σε καμία περίπτωση το φύλο, αλλά η προστιθέμενη αξία που φέρνει ο καθένας στο τραπέζι της συνεργασίας.

-Ποιο είναι το προσωπικό σας σλόγκαν ή ρητό;

«Τι μπορώ να κάνω ΕΓΩ» ώστε να βελτιωθώ και να βελτιωθεί και ο κόσμος γύρω μου, επαγγελματικός ή προσωπικός. Η προσωπική ευθύνη είναι για μένα η ύψιστη αξία και η πιο ισχυρή κινητήρια δύναμη!

-Ποια είναι τα επόμενα σχέδιά σας;

Θέλω να… απογειώσουμε το HR στη Μεϊδάνης!. Στα σχέδιά μου, λοιπόν, δεν θα βρείτε τίποτε άλλο από πολλή δουλειά, με σοβαρότητα, ουσία και μεράκι!

 

Βάσω Βλαχοπαναγιώτου

HR Director της Μεϊδάνης – Electroinvest ΑΕ

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

Sofiana Spinoula : «Αυθόρμητη και Ειλικρινής»

Η Σοφιάνα είναι μια από τις μεγαλύτερες influencers της Ελλάδας. Μετράει πάνω από 100 χιλιάδες ακόλουθους στο instagram(@sofianaspinoula) και έχει έναν από τους πιο όμορφους λογαριασμούς. Κάθε δημοσίευση της μοιάζει με έργο τέχνης. Τι είναι αυτό που την κάνει ξεχωριστή όμως; Είναι μια δυναμική γυναίκα. Είναι αληθινή και εκφράζει πάντα με τον δικό της τρόπο την γνώμη της στα γεγονότα. Παλεύει για τα ίσα δικαιώματα ανάμεσα στα δύο φύλλα. Είναι ένας άνθρωπος που σε κάνει να θες να τον γνωρίσεις καλυτέρα.

 

Πείτε μας λίγα λόγια για την τωρινή ασχολία σας

-Ως τώρα έχω ασχοληθεί επαγγελματικά με πολλά και διαφορετικά μεταξύ τους πράγματα, πάντα όμως στο καλλιτεχνικό κομμάτι. Ο χορός, το modeling και το Instagram είναι κάποια από αυτά που αποτελούν μεγάλο μέρος της επαγγελματικής μου πορείας. Πρόσφατα μπήκε ξανά και η τηλεόραση. Τώρα λόγω κατάστασης δουλεύω περισσότερο τα social media, Project κάτι που έκανα από παλιά βέβαια, με πολύ μεράκι. Τα θεωρώ παιδιά μου. Φυσικά παράλληλα είμαι σε συζητήσεις για καινούργια πράγματα αλλά  το τελευταίο λόγο τον έχει ο ,όποιος, «COVID» ,δυστυχώς. Οπότε αναμένουμε..

 

-Φροντίζετε να έχετε ελεύθερο χρόνο για τον εαυτό σας;

-Αν με ρωτούσες πέρσι δε θα προλάβαινα ούτε την ερώτηση να ακούσω. Μετά από ένα χρόνο και όταν πλέον διαχειρίζομαι καλύτερα τη δουλειά μου θα σου πω πως ναι, έχω ελεύθερο χρόνο. Τον απαιτώ. Όχι άπειρο, αλλά αρκετό για να επαναφορτίζω μπαταρίες. Είμαι ένας άνθρωπος μοναχικός και θέλω απαραίτητα χρόνο με τον εαυτό μου για να συνεχίσω μέσα στο χαμό. Θέλω χώρο,να πιώ το κρασί μου, να ακούσω τη μουσική μου, να μου μιλήσω, να με ακούσω. Και δε θέλω κανέναν να με ενοχλεί εκείνη την ώρα.

 

Ο λογαριασμός σας στο instagram έχει πάνω από 100 χιλιάδες ακόλουθους. Τι πιστεύετε ότι κάνετε και ο κόσμος σας αγαπάει τόσο πολύ;

-Είμαι αληθινή, λακωνική και ωμή. Δεν ωραιοποιώ τίποτα και δε «ζουζουνίζω». Χωρίς όμως αυτό να με κάνει πεσιμίστρια. Αυτό τους κερδίζει. Άλλους τους τσιτώνει. Κάθε τι που ανεβάζω έχει ρόλο και σκοπό. Το στήνω με πολλή ειλικρίνεια το προφίλ μου και η επαφή μου μαζί με το κοινό είναι βαθιά και ουσιώδης. Περιλαμβάνω μια γκάμα από τα πάντα. Ρούχα, λούσα, απόψεις, κοινωνικοπολιτικά, χιούμορ. Το προφίλ μου είναι ακριβώς όπως είμαι και εγώ. Χίλιες προσωπικότητες (που σίγουρα τσακώνονται μεταξύ τους) ,σε ένα σώμα. Δε βαριούνται θεωρώ. Κυρίως γιατί δε ξέρουν από που θα τους έρθει.

 

 

-Ποια θα χαρακτηρίζατε κομψή γυναίκα;

-Κομψή γυναίκα για μένα είναι αυτή που γνωρίζει ποια είναι χωρίς να στο επιδεικνύει. Αυτή που έχει αισθητική στο πως ντύνεται, τι μουσική ακούει, πως στέκεται και περπατά, και πως πίνει το κρασί της. Αυτή που την άποψη της τη κάνει επάγγελμα ,τη φορά, τη τσαλαπατά, την αλλάζει, τη φωνάζει, τη στηρίζει, τη περπατά, τη μιλάει με τα μάτια, την αρνείται και τη βελτιώνει γιατί είναι καλύτερη και διαφορετική από κάθε χθες.

Πιστεύετε ότι μία γυναίκα πρέπει να επιδιώξει μια καριέρα αν το επιθυμεί, με όποιο τίμημα και αν συνεπάγεται αυτό;

 

-Οτιδήποτε καταπατά τα δικαιώματα της και αναιρεί τον αυτοσεβασμό της δε βρίσκεται στη λίστα με τα τιμήματα. Αφού λύσουμε αυτό ,η γυναίκα μετά ας λυσσάξει για τη καριέρα της όπως ποθεί. Αν τώρα δε θέλει καριέρα και θέλει να καθίσει σπίτι να φροντίσει ·τα παιδιά της, αν δεν έχει παιδιά ,την ίδια. .Τον άντρα της ,αν δεν έχει άντρα ,τη γυναίκα της· γιατί αυτό τη κάνει ευτυχισμένη, και αυτή τη γυναίκα καριερίστρια θα τη πω…της ζωής. Μπορεί να τα κάνει και όλα μαζί επίσης. Αρκεί να μην εξαρτηθεί ποτέ από κανέναν πέραν εκείνης.

 

-Πως αντιμετωπίζετε τα κακόβουλα σχόλια; Σας επηρεάζουν  αρνητικά στην ψυχολογία σας;

-Είμαι πολύ εγωίστρια. Αυτό σημαίνει οτι για να υπολογίσω τη κριτική κάποιου πρέπει να τον θεωρώ ανώτερο. Ανώτερους θεωρώ, ζήτημα τρείς ανθρώπους στη ζωή μου. Παλιά εκνευριζόμουν με τα κακόβουλα σχόλια, ποτέ δεν επηρεαζόμουν όμως. Τώρα ούτε αυτό. Βαριέμαι εύκολα και μ αρέσει να υπάρχει βαβούρα γύρω από το όνομά μου. Αφού μπορώ να τη διαχειριστώ, παίζω και εγώ μαζί τους. Και έχω και ένα φοβερό δυναμικό κοινού που καπελώνει οτιδήποτε αρνητικό. Το οποίο ,κοινό, το θεωρώ πανέξυπνο και το λατρεύω. Η ζωή μου ήταν πάντα «μεγαλύτερη» πίσω από όλο αυτό που δείχνω και ειλικρινά περνάω πολύ όμορφα με τους ανθρώπους μου μακριά από κινητά, σχόλια και κριτικές.

 

-Υπάρχουν στιγμές που νιώθετε άβολα λόγο της αναγνωσιμότητας σας;

-Όχι. Ήμουν πάντα ένας χαρακτήρας στο επίκεντρο λόγω προσωπικότητας από μικρή και είχα μάθει να το διαχειρίζομαι. Σιγά πια και το σταριλίκι.

Ποια είναι τα σχέδια σας για το μέλλον; 

-Δε λέω ποτέ τα σχέδιά μου. Γενικά δικές μου επιχειρήσεις, δικούς μου ανθρώπους και εγώ…όλη δική μου. Αυτό επιθυμώ τώρα, αύριο μπορεί να σου πω ένα σπίτι στο λιβάδι.

 

Επιμέλεια Συνέντευξης : Σοφία Μελεκίδου (@fiaraf)

Continue Reading

Trending