Connect with us

Επίκαιρα Πρόσωπα

Άννα Πούλου -“λακωνίζειν εστί φιλοσοφείν”

Η Πούλου Άννα  ασχολείται με την διαχείριση φήμης , το branding και τις δημόσιες σχέσεις.
Είναι  επίσης σύμβουλος επιχειρήσεων .

 

Σύμφωνα με εσάς, πόσο μεγάλη είναι η σημασία της διαχείρισης της φήμης μια εταιρείας και πόσο πρέπει να δώσει βάση μια επιχείρηση σε αυτή;

H διαχείριση φήμης είναι τεράστιας σημασίας για μια εταιρία, είναι το άυλο κεφάλαιο της. Αντιμετωπίζοντας ένα πρόβλημα εταιρικής εικόνας στο διαδίκτυο και κατανοώντας τον  τρόπο με τον οποίο οι χρήστες-πελάτες αντιλαμβάνονται ένα προϊόν η μια υπηρεσία , απαιτεί πολλές δεξιότητες (επικοινωνία, πληροφορική, μάρκετινγκ ακόμα και ψυχολογία) και όλες αυτές οι δεξιότητες μπορούν να αποκτηθούν μόνο με άμεση εμπειρία και πολλές πραγματικές περιπτώσεις. Product feedback , talent & capital, brand awareness , amplify sales, new products, customer support είναι βασικά goals για μια πετυχημένη εταιρία. Για να γίνει πλήρως κατανοητή η σημαντικότητα της, για παράδειγμα -κάτι που δεν αναφέρεται συχνά -, η διαχείριση φήμης του CEO μιας εταιρίας είναι κομβική. Οι πληροφορίες που υπάρχουν στο διαδίκτυο για αυτόν θα επηρεάσουν το εμπορικό σήμα της εταιρίας ,τις επιχειρηματικές σχέσεις καθώς και την ικανότητά τους να επηρεάσουν σε θέματα σημαντικά .Θα πρέπει να έχουν εντυπωσιακό προφίλ στο Διαδίκτυο που δείχνει ότι είναι ικανά, μορφωμένα και σεβαστά άτομα. Επιβάλλεται να θεσπιστεί μια επικοινωνιακή στρατηγική για να δημιουργηθεί μια σταθερή, αυθεντική ηλεκτρονική εικόνα. Είναι απαραίτητο πλέον η κάθε εταιρία να δωσει μεγάλη βαρύτητα διότι η  φήμη είτε καλή είτε κακή διαδίδεται με εκθετικούς ρυθμούς. Η διαχείριση του ψηφιακοί αποτυπώματος θα πρέπει να γίνεται με σύνεση .

 

Η γυναίκα ως γυναίκα παίζει σημαντικό ρόλο στη διαχείριση της φήμης μιας επιχείρησης; Και αν ναι, τι πιστεύετε σχετικά με αυτό; Μπορεί το γεγονός αυτό να μεταφραστεί αρνητικά από κάποιους;

Φυσικά και κατέχει  σημαντικό ρόλο στην διαχείριση φήμης μιας επιχείρησης -και όχι μόνο. Η επιστήμη αναφέρει ότι ο γυναικείος εγκέφαλος διαθέτει τρομακτικές και μοναδικές δεξιότητες – θαυμάσια λεκτική ευελιξία, μια σχεδόν ψυχική αύρα να διαβάζει πρόσωπα και τόνο φωνής ανιχνεύοντας συναισθήματα και νοητικές καταστάσεις αλλά έχει και την ικανότητα να εξουδετερώνει τις συγκρούσεις!  Χαρακτηριστικά  που είναι απαραίτητα για να μπορείς να διαχειριστείς την φήμη εταιρίας η προσωπική! Οι Chief Reputation Strategists ανα τον κοσμό έχουν καταλήξει ότι όταν οι γυναίκες κάθονται στην διευθυντική καρέκλα, έχουν  αποδείξει ότι το φύλο τους δεν είναι πλέον θέμα γιατί αυτό που μετράει στο τέλος της ημέρας είναι τα επιχειρηματικά αποτελέσματα. Όταν τα αποτελέσματα είναι υπερ. του δέοντος ικανοποιητικά δεν υπάρχει κανένα περιθώριο αρνητικής μετάφρασης!

 

Πρόσφατα συμμετείχατε στο διεθνές συνέδριο IS-CL Summit  στο Ισραήλ το οποίο απευθυνόταν start up επιχειρήσεις. Πείτε μας δυο λόγια για αυτό.

  Είχα την τιμή να με προσκαλέσουν ως Vip Guest και έτσι μου δόθηκε η ευκαιρία να έχω πρόσβαση και πληροφόρηση σε τεχνολογίες που θα καθορίσουν το μέλλον .Το νόημα όλου του ISCL summit ήταν το να δημιουργείς κοινότητες που αξιοποιούν στο τέρμα την υφιστάμενη τεχνολογία προς όφελος των ανθρώπων .Να δημιουργείς και να διαχειρίζεσαι τις αλλαγές (Change Management και create /manage sustainable changes). Η Καινοτομία, η επιχειρηματικότητα, venture capital ,χρηματοδοτήσεις, τεχνολογικά hubs, ήταν κάποια από τα θέματα προς συζήτησή. Το μήνυμα όλου του συνεδρίου ήταν η διάδοση της γνώσης. There is no room for small dreams ήταν το μότο στο ολοήμερο inspirational event όπου μιλήσανε για έργα με χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας, χρήματα για επενδύσεις σε νέες ιδέες, προϊόντα καθώς και τεχνολογικά πάρκα. Μεγάλη έμφαση έδωσαν σε μικρότερες start ups με venture capitals, Με την αναγκαιότητα της συνεργασίας πανεπιστημίων ,πολιτείας και πολιτών και η αξιοποίηση νέας γενιάς παντού έκλεισε το συνέδριο. Η εμπειρία ήταν συγκλονιστική!

 

-Ποιο θεωρείτε πως είναι το μεγαλύτερο επαγγελματικό σας επίτευγμα μέχρι σήμερα;

Έχω κάνει μεγάλες συνεργασίες ως σύμβουλος επιχειρήσεων  και έχω αναλάβει την στρατηγική επικοινωνία και την διαχείριση φήμης μεγάλων εταιριών αλλά και σημαντικών ανθρώπων από όλους τους χώρους . Πολιτική , μουσική βιομηχανία , ναυτιλία , μόδα  αλλά δεν νιώθω ότι το μεγαλύτερο επαγγελματικό μου βήμα έχει έρθει ακόμα. Αυτή μου η αίσθηση ,μου δίνει πάντα την ανάγκη να είμαι σε μια συνεχή εγρήγορση για να  βελτιώνομαι,  να αποκτώ γνώσεις και όλο αυτό να μετουσιώνεται σε δημιουργικό και αποτελεσματικό έργο.

Ποιοί είναι οι στόχοι σας για το μέλλον;

 Στόχος  και ευχή μου καταρχάς, είναι να παραμείνω υγιής και διανοητικά ακόρεστη για να μπορώ να κάνω πράξη όλα αυτά που ονειρεύομαι. Πέρα από τις Δημόσιες Σχέσεις, την  Διαχείριση φήμης και την συμβουλευτική επιχειρήσεων που ασχολούμαι ήδη , θα επιδιώξω να γίνω πιο ενεργή στο κομμάτι  του mentoring που με ενδιαφέρει  απόλυτα. Έχω  ήδη την τιμή να είμαι μέντορας στο Women On Top.

Έναν οργανισμό για την επαγγελματική ενδυνάμωση των γυναικών και την ισότητα στην αγορά εργασίας. Με εργαλεία το mentoring , τη συνεχή επιμόρφωση, τη συμβουλευτική και τη δημιουργία περιεχομένου, επιδιώκουμε να στηρίξουμε τις εργαζόμενες και άνεργες γυναίκες και να εμπνεύσουμε το περιβάλλον τους, ώστε μαζί να δημιουργήσουμε ένα πιο ισότιμο μέλλον για όλους.

Θα ήταν μεγάλη αξίωσή για εμένα να μπορώ να εμπνέω και να στηρίζω ανθρώπους που για κάποιο λόγο στην προκειμένου φάση της ζωής τους έχουν χάσει την πιστή τους η αδυνατούν να ενσωματωθούν είτε από δική τους υπαιτιότητα είτε τους περιβάλλοντος τους, Θα αποτελέσει στόχος η ενίσχυση της γυναικείας απασχόλησης και όραμά  η εξάλειψη  εμποδίων  που συναντούν οι γυναίκες στην ισότιμη συμμετοχή τους στην οικονομία, ενδυναμώνοντας τις ίδιες και συμβάλλοντας στην αλλαγή του κοινωνικού, εργασιακού και πολιτικού πλαισίου που τις περιβάλλει.

 

  Ποιο είναι το μότο σας;

Έχω 2 μότο (αρχαία γνωμικά) που ακολουθώ ευλαβικά .Το “λακωνίζειν εστί φιλοσοφείν” μιας και είμαι Λάκωνας γνωρίζω πολύ καλά πόσο σημαντικό είναι, ο λόγος να έχει περιεκτικότητα και σαφήνεια και το  “καιρόν γνώθι” που σημαίνει να γνωρίζεις την αξία του χρόνου. Στη ζωή μας δεν πρέπει να σπαταλάμε το χρόνο μας  σε πράγματα και καταστάσεις που διαταράσσουν την ψυχικά και πνευματική μας ηρεμία και που δεν έχουν τις περγαμηνές να δημιουργούν τις βάσεις για ένα καλύτερο μέλλον.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επίκαιρα Πρόσωπα

Άγγελος: «Οι υπερβολικές πληροφορίες της εποχής κατέστρεψαν τα συναισθήματά μας»

Άγγελος (φωτογραφία katoufas bro)

Ο διεθνώς αναγνωρισμένος Έλληνας καλλιτέχνης, Άγγελος, μιλάει για την έμπνευσή του και τον στόχο που έχει να ευαισθητοποιήσει και να προβληματίσει τον σύγχρονο θεατή

Όποιος γνωρίζει από κοντά τον διεθνώς αναγνωρισμένο Έλληνα καλλιτέχνη, Άγγελο, καταλαβαίνει αμέσως την ποιότητα του χαρακτήρα του. Άνθρωπος πράος, ευγενικός και αναμφίβολα εξαιρετικά ταλαντούχος. Η ιδεολογία του επικεντρώνεται στα ελπιδοφόρα μηνύματα και στην επιστροφή του ανθρώπου στις αξίες που έχουν διαταραχτεί στην σύγχρονη εποχή.

Συνέντευξη στη Ζέτα Τζιώτη

Εμπνέεται από το φως, τα απλά συναισθήματα, την καλοσύνη, την ιερότητα, το Θείο, την αξιοπρέπεια και οραματίζεται τον «ιδανικό» κόσμο. Με τα έργα του μεταφέρει ένα θετικό μήνυμα ενάντια στην κρίση και στην αβεβαιότητα, γεμάτο από φωτεινά θέματα. Στόχο έχει να ευαισθητοποιήσει και να προβληματίσει τον σύγχρονο θεατή.

Τόσο η δουλειά του, όσο και η προσωπική του ακτινοβολία είναι ιδιαίτερα γνωστή στο εξωτερικό. Τα έργα του πετυχαίνουν τιμές εξαιρετικά υψηλές. Είναι ενδεικτικό ότι σε δημοπρασία του Οίκου Bonhams, που έγινε στα κεντρικά γραφεία στο Λονδίνο, τον Απρίλιο του 2017, το έργο του «Η γυναίκα με τα περιστέρια» (λάδι σε καμβά), διαστάσεων 140×120 πουλήθηκε κάτι λιγότερο από 130.000 ευρώ.

Πριν λίγους μήνες, σε δημοπρασία στην Κύπρο, έργο του με τίτλο «Πανανθρώπινο» διαστάσεων 60×80, που παρουσιάζει ένα σπίτι κάτω από τον έναστρο ουρανό, πουλήθηκε για φιλανθρωπικό σκοπό περίπου 50.000 ευρώ.

Όσο για την πρώτη του ατομική έκθεση μετά από δύο δεκαετίες απουσίας ολοκληρώθηκε τον Μάιο στο Λονδίνο με μεγάλη επιτυχία. Τίτλος της έκθεσης «Let There Be Light» («Γενηθήτω Φως»). Την επιμέλεια της έκθεσης είχαν αναλάβει οι αρχιτέκτονες και επιμελητές εκθέσεων Μαρίντια Καφετζοπούλου και Κωνσταντίνος Λεμός, οι οποίοι ανέλαβαν να προβάλλουν τα τελευταία 20 δημιουργικά του χρόνια.

Έργο Άγγελου (φωτογραφία katoufas bro)

– Είστε ένας καταξιωμένος καλλιτέχνης που έχει αφιερώσει τη ζωή του στην τέχνη. Τι αντιπροσωπεύει η τέχνη σας;

– Είχα την τύχη στα παιδικά μου χρόνια να ζήσω τον πολιτισμό της γειτονιάς, της ανθρωπιάς, της αθωότητας και της ειρηνικής συνύπαρξης στη Φαρκαδόνα Τρικάλων. Ήταν η δεκαετία του 1950, όπου το χωριό μου ταλαιπωρήθηκε αρκετά από κατακτητές και από τον σπαραγμό του εμφυλίου πολέμου. Πολλές φορές μεσάνυκτα, χτυπούσε η πόρτα και έντρομοι προσπαθούσαμε να καταλάβουμε αν είναι από φίλο ή από εχθρό.

Και αφού τελείωσαν όλα αυτά, όπου οι άνθρωποι μέσα σε μία σύγχυση δεν ήξεραν ποιον να εμπιστευτούν, μαζί με τον εμφύλιο τελείωσε και το μαρτύριο του φόβου και της ανασφάλειας. Και ζήσαμε αυτόν τον καταπληκτικό πολιτισμό, που χωρίς να έχει κανείς χρήματα, αισθανόμασταν πλούσιοι. Δεν υποπτευόμασταν ότι υπήρχαν πράγματα να αγοράσουμε. Ό,τι είχε ο ένας είχε και ο άλλος και ήμασταν ευτυχισμένοι και αγαπημένοι. Μετά σιγά-σιγά μπήκε το δαιμόνιο της κατανάλωσης και όλοι εξαρτιόντουσαν από πράγματα που έπρεπε να αγοράσουν.

Έτσι χάθηκε η ποιότητα των αγνών συναισθημάτων, που έκαναν τους ανθρώπους να είναι αληθινοί και φιλικοί μεταξύ τους και εγώ τότε σαν παιδί αυτό το βίωμα της απλότητας έμεινε στο μυαλό μου χαραγμένο βαθιά σαν έκφραση μιας ιδανικής κοινωνίας.

«ΟΤΑΝ ΕΙΣΑΙ ΑΘΩΟΣ ΣΕ ΠΛΗΓΩΝΟΥΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ.

ΟΤΑΝ ΕΙΣΑΙ ΕΝΟΧΟΣ ΣΕ ΠΛΗΓΩΝΕΙ Η ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΣΟΥ.

ΟΤΑΝ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΣ ΔΕΝ ΣΕ ΠΛΗΓΩΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ»

Αυτή η ιδανική κοινωνία δεν μπορεί να βγει από μέσα μου και επειδή πλέον δεν τη βρίσκουμε μέσα στη ζωή, προσπαθώ να την περάσω μέσα στους πίνακές μου.

Έτσι, τα θέματά μου είναι εμπνευσμένα από την ομορφιά, την αγάπη για τη φύση και μεγαλώνοντας αυτά τα συναισθήματα και αυτές οι ανάγκες έγιναν πιο έντονες στην εποχή μας όπου οι ανθρώπινες αξίες εξελίχθηκαν και έγιναν αντικειμενικές, γιατί μόνο αυτές επιφέρουν κέρδη. Οι υπερβολικές πληροφορίες της εποχής μας κατέστρεψαν τα συναισθήματα και ο άνθρωπος εξελίσσεται μόνο βιολογικά, αδιαφορώντας για την ενέργεια των συναισθημάτων. Για μένα η τέχνη δεν είναι να δείχνεις την εποχή μας όπως είναι γιατί αυτή τη δουλειά την κάνουν καλύτερα οι ρεπόρτερ. Ο ρόλος της τέχνης δεν είναι να μας δείχνει την εποχή μας όπως είναι αλλά όπως θα έπρεπε να είναι.

Έργο Άγγελου (φωτογραφία katoufas bro)

– Η τέχνη απευθύνεται σε όλους; Πιστεύετε ότι οι φιλότεχνοι, είτε επενδύουν στην τέχνη, είτε όχι, μπορούν και να την καταλάβουν;

– Δυστυχώς, η τέχνη είναι για λίγους ανθρώπους. Για να καταλάβεις έναν Ντα Βίντσι πρέπει να έχεις κάτι από τον Ντα Βίντσι. Για να καταλάβεις τον Μπετόβεν, πρέπει να έχεις κάτι από τον Μπετόβεν. Για να καταλάβεις κάτι από τον Αϊνστάιν, πρέπει να έχεις κάτι από τον Αϊνστάιν. Για να καταλάβεις Ταρκόφσκι ή έναν Μπέρναρντ Ράσελ πρέπει να έχεις κάτι από αυτούς τους μεγάλους διανοητές.

Για να καταλάβεις έναν Θεόφιλο, πρέπει να έχεις κάτι από τον Θεόφιλο και θέλω να προεκταθώ σε αυτόν τον ζωγράφο, όπου εκφραζόταν με έναν ταπεινό τρόπο, χωρίς δεξιοτεχνίες και επηρεασμούς από τα διάφορα ρεύματα. Ο Θεόφιλος δεν ήταν ζωγράφος, ήταν δημιουργός. Μέσα από το έργο του μας δίδαξε την αλήθεια, τη σεμνότητα, την απλότητα και την αθωότητα. Μας δίδαξε τον σεβασμό στη ζωή και στις ανθρώπινες αξίες. Βλέποντας με προσοχή τα έργα του θα δεις την ανώτερη έννοια της ζωής, να είμαστε αληθινοί γιατί μόνο η αλήθεια θα σώσει τις πράξεις μας.

Ο άνθρωπος στην κορυφαία του στιγμή στέλνει μηνύματα αγάπης, τρυφερότητας, σεβασμού σε μια εποχή, όπου ο άνθρωπος υποφέρει από έλλειψη αξιών και τις μεγάλες αξίες που δεν μπορούμε να βρούμε μέσα στη ζωή, τις βρίσκουμε στα έργα του Θεόφιλου, γι’ αυτό είναι μεγάλος δημιουργός. Αν μπορούσαμε να μεταφράσουμε τα έργα του σε λόγια θα έμοιαζαν με τη διδασκαλία του Σωκράτη, του Χριστού, του Κομφούκιου.

Όμως αυτοί που νομίζουν ότι είναι φιλότεχνοι, οι περισσότεροι δεν βλέπουν και δεν καταλαβαίνουν τίποτα, που θα τους βοηθήσει να γίνουν καλύτεροι άνθρωποι και βλέπουν μόνο τι αντιπροσωπεύει ο Θεόφιλος σε χρήματα, προσβάλλοντας τις ηθικές και πνευματικές αξίες του συνολικού του έργου. Αλλά σήμερα ζούμε σε μια εποχή όπου η τέχνη δεν έχει την δύναμη από μόνη της να σταθεί αν δεν δημιουργηθούν διάφοροι μύθοι γύρω από ένα έργο.

Και λόγω της ταχύτητας της εποχής μας οι άνθρωποι δεν προλαβαίνουν με δικά τους κριτήρια να σχηματίσουν δική τους άποψη και παρασύρονται από τους μύθους της εποχής μας. Και αυτοί οι σύγχρονοι μύθοι τις περισσότερες φορές δεν έχουν κανένα ηθικό και πνευματικό περιεχόμενο γιατί βγαίνουν κατευθείαν από τις ανάγκες της κατανάλωσης και όχι από το θαύμα της φύσης, της ζωής, το θαύμα της ανθρώπινης ύπαρξης.

Έργο Άγγελου (φωτογραφία katoufas bro)

– Τι μηνύματα θέλετε να περάσετε στο κοινό με τα έργα σας;

– Ο κόσμος που βλέπουμε, που υπάρχει μπροστά μας έχει μια ιερότητα και αυτή η ιερότητα θα πρέπει να γίνει μέρος της σύγχρονης σκέψης για να μπορέσει ο άνθρωπος να πάρει μια υπεύθυνη και αξιοπρεπή στάση απέναντι στη ζωή.

 «ΓΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΕΙΘΑΡΧΗΣΟΥΜΕ ΣΕ ΝΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΑΞΙΕΣ ΠΟΥ ΙΣΧΥΟΥΝ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ. ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΕΣ ΑΞΙΕΣ, ΣΤΑΘΕΡΕΣ ΚΑΙ ΑΙΩΝΙΕΣ»

Έργο Άγγελου (φωτογραφία katoufas bro)

– Σε παλαιότερες συζητήσεις μας έχετε αναφέρει ότι τώρα που έχετε ωριμάσει ηλικιακά χαίρεστε περισσότερο και αντιλαμβάνεστε διαφορετικά την ευτυχία; Μιλήστε μας για αυτό.                                                                             

– Χαίρομαι για αυτά που βλέπω και ανακαλύπτω μέσω της επιστήμης και λυπάμαι για τους ανθρώπους που δεν θέλουν να δουν ούτε να καταλάβουν. Σήμερα η επιστήμη μας έδωσε τεράστιες ευκολίες και ανέσεις, αλλά δεν κατόρθωσε να κάνει τον άνθρωπο ευτυχισμένο, τον βοήθησε να απαλλαγεί από επώδυνες και επικίνδυνες αρρώστιες αλλά δεν μπόρεσε να τον σώσει από το εσωτερικό του χάος καθώς και από το απέραντο χάος στη σχέση του με τους άλλους ανθρώπους.

Η ανθρωπότητα μετά από τόσους πολιτισμούς που πέρασαν εξακολουθεί να είναι ανώριμη και αυτοκαταστρέφεται όπως ένας ανώριμος άνθρωπος. Διαισθάνομαι ένα σκοτεινό και αβέβαιο μέλλον αλλά για να αλλάξουμε τον κόσμο χρειάζεται να πειθαρχήσουμε σε νόμους και αξίες που ισχύουν για πάντα. Είναι οι διαχρονικές αξίες , σταθερές και αιώνιες, που δεν χρειάζεται να εξελιχθούν . Διότι αν εξελιχθούν κι άλλο στο τέλος θα φθαρούν όπως συνέβη με όλους τους μεγάλους πολιτισμούς του παρελθόντος, όπως συμβαίνει και σήμερα που οι ανθρώπινες αξίες εξελίχθηκαν και έγιναν αντικειμενικές.

Σήμερα η ευτυχία δεν είναι μια συνταγή που την κολλάς κάπου και κάνεις συγκρίσεις με τις επιλογές που κάνεις. Η ευτυχία είναι μια μορφή δυστυχίας για κάποιον που δεν έχει μέσα του συναισθήματα.

Έργο Άγγελου (φωτογραφία katoufas bro)

– Ποια είναι η γνώμη σας για την ελληνική τέχνη τα τελευταία 50 χρόνια;                                         

– Εκτιμώ τους καλλιτέχνες που είναι αυτόφωτοι και έχουν προσωπικό έργο. Οι περισσότεροι είναι ετερόφωτοι γιατί αντιγράφουν τα διάφορα καλλιτεχνικά ρεύματα που έρχονται από την Ευρώπη και την Αμερική.                        Θεωρούν υποχρέωσή τους να είναι σύγχρονοι. Όμως είναι εύκολο να είσαι σύγχρονος όταν κάνεις αυτό που κάνουν όλοι. Είναι σαν να αντιγράψω το μυθιστόρημα της Μάργκαρετ Μίτσελ «Όσα παίρνει ο άνεμος» και κάνοντας μερικές διαφοροποιήσεις να το παρουσιάσω σαν έργο μου. Αυτοί που δεν έχουν διαβάσει το πρωτότυπο ίσως να με θαυμάσουν, αλλά αυτοί που το διάβασαν ίσως να έχουν διαφορετική άποψη.

«ΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΤΗΣ ΣΥΓΧΥΣΗΣ ΚΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΧΕΙ ΜΠΕΡΔΕΨΕΙ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΣΥΔΟΣΙΑ»

Άγγελος (φωτογραφία katoufas bro)

-Ποιος είναι ο βαθύτερος σκοπός της ζωής για σας ως σκεπτόμενος άνθρωπος και δημιουργός;

Την συνέχεια της συνέντευξης θα την βρείτε εδώ

*Η Συνέντευξη δημοσιεύτηκε στην οικονομική εφημερίδα axianews στο φύλλο 5/10/2018

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

Σουζάνα Θεοδωρίδου «Believe in yourself»

Η Σουζάνα Θεοδωρίδου είναι μία πολύ παθιασμένη επαγγελματίας του τουρισμού. Έχει αποφοιτήσει από το ΑΠΘ με πτυχίο στη Φιλοσοφία και Παιδαγωγική και μεταπτυχιακό στη Φιλοσοφία. Έχει πάνω από 5 χρόνια εμπειρίας στον κλάδο του Τουρισμού. Έχει κερδίσει πολλά βραβεία σε διάφορους επιχειρηματικούς διαγωνισμούς, συμπεριλαμβανομένου του Get in the Ring στην Ελλάδα 2018. Η Σουζάνα είναι ένας από τους συνιδρυτές της Grekaddict.com, μιας πλατφόρμας ταξιδιωτικών εμπειριών που βοηθά τους παρόχους μικρών ταξιδιωτικών υπηρεσιών να συνδέονται με τους τουρίστες της Ελλάδας χρησιμοποιώντας νέα κανάλια πωλήσεων, εργαλεία μάρκετινγκ και ψηφιακές τεχνολογίες.

Μιλήστε μας για τη δραστηριότητα και την φιλοσοφία της εταιρίας σας. 

Η Grekaddict.com προσφέρει online booking σε ταξιδιωτικές εμπειρίες, αυτό μπορεί να είναι κάτι απλό όπως μια ξενάγηση ή μαθήματα μαγειρικής, μέχρι και πτήση με αερόστατο. 

Η φιλοσοφία μας ήταν ξεκάθαρη από την πρώτη κι όλας μέρα που ξεκινήσαμε. Σεβόμαστε τον πελάτη, αυτό σημαίνει ότι του προσφέρουμε μόνο ποιοτικά ελεγμένες δραστηριότητες, οι τιμές μας φέρουν πάντα εγγύηση χαμηλότερης τιμής στην αγορά, ενώ, η τελευταίας γενιάς τεχνολογία που χρησιμοποιούμε εξασφαλίζει εύκολο, γρήγορο και ασφαλές online booking.

Για εμάς, η Ελλάδα δεν είναι μόνο ήλιος και θάλασσα, είναι ιστορία- γεύσεις-μονοπάτια , και αυτά θέλουνε να αναδείξουμε για να κάνουμε τον επισκέπτη να επιστρέψει σπίτι του «εθισμένος με την Ελλάδα».

Ποιο είναι το «δυνατό» σημείο της εταιρίας σας, το πλεονέκτημά της σε σχέση με τις άλλες εταιρίες του ανταγωνισμού;
 Η Grekaddict.com είναι μια καινοτόμος πλατφόρμα για τα ελληνικά δεδομένα. Είμαστε οι μόνοι αυτή τη στιγμή που έχουμε τόσο ολοκληρωμένη γκάμα τουριστικών εμπειριών στη Βόρεια Ελλάδα με online booking. Ενώ ταυτόχρονα, είμαστε οι μόνοι που σε συνεργασία με micro-influencers, παράγουμε υψηλής ποιότητας και αισθητικής περιεχόμενο για την πλατφόρμα μας ( φωτογραφίες, κείμενα, βίντεο). Τέλος, το πιο σημαντικό όλων είναι ότι αφού έχουμε συγκεντρώσει μια μεγάλη ποικιλία δραστηριοτήτων ανά περιοχή, τις διοχετεύουμε σε εναλλακτικά κανάλια πωλήσεων. Χαρακτηριστικά, σήμερα είμαστε στην ιστοσελίδα του Μακεδονία Παλλάς, σε 220 βίλες και διαμερίσματα, ενώ έρχονται συνεργασίες με πανελλήνια μεγάλα ονόματα της αγοράς.

Τι θεωρείτε σημαντικότερο για την επιτυχία; Τις συνειδητές επιλογές, το  πάθος, το networking, τις σπουδές ή κάτι άλλο; 
Η επιτυχία θέλει παθιασμένη και σωστά καταρτισμένη ομάδα, καλή ιδέα που να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό, και φυσικά αφοσίωση στο έπακρο.

Πόσο σας βοήθησε η ασχολία αυτή ως άνθρωπο.
Πριν ξεκινήσω την Grekaddict.com ήμουν απλά μια υπάλληλος, ταλαντούχα μεν, αλλά δεν έπαυα να είμαι στο «έλεος» των μάνατζερ. Όταν αποφάσισα να παραιτηθώ, πήρα ίσως το μεγαλύτερο ρίσκο της ζωής μου, καθώς δεν είχα κανένα επιχειρηματικό backround και ούτε από το σπίτι υπήρχαν τα αντίστοιχα ερεθίσματα. Ήμουν τυχερή γιατί με διάλεξαν στο OK!Thess, και από τότε γεννήθηκε μια άλλη Σουζάνα. Ανακάλυψα νέες πλευρές του εαυτού μου, ενώ κατάλαβα ότι όταν σου δίνουν την «σωστή» τροφή, σαν γνήσιο παιδί που διψάει για γνώση και τα ρουφάει όλα σαν σφουγγάρι, η πορεία σου είναι εντυπωσιακά γρήγορα ανοδική.

Ποια είναι τα άμεσα σχέδια σας. 
Στη Grekaddict.com στόχο έχουμε μέχρι τις αρχές Φεβρουαρίου να έχουμε ολοκληρώσει την εξάπλωσή μας σε όλη την Ελλάδα και γιατί όχι, να δοκιμάσουμε την τύχη μας σε μια ακόμη χώρα. Η Κύπρος φαντάζει δελεαστική!

Ποιο είναι το προσωπικό σας σλόγκαν ή ρητό.
“Believe in yourself” … ακόμα και όταν κανείς άλλος δεν το κάνει!

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

Πάρις Αγγέλικα «Η Ευεξία είναι γυναικεία υπόθεση»

Η Πάρις είναι απόφοιτη του Τμήματος Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του Πανεπιστημίου Αθηνών και κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος Sports & Leisure Management από το Πανεπιστήμιο Loughborough στην Μ.Βρετανία. Ξεκίνησε την επαγγελματική της καριέρα σε θέση πωλήσεων σε πολυεθνική εταιρία όπου εξελίχθηκε μέσα από διάφορες διοικητικές θέσεις. Επίσης, εργάστηκε στην Οργανωτική Επιτροπή των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας 2004, κερδίζοντας σημαντική εμπειρία και τεχνογνωσία στην οργάνωση και διοίκηση Αθλητικών Εγκαταστάσεων και Αθλητικών Διοργανώσεων. Από το 2016 έχει ιδρύσει και διευθύνει την εταιρία Premium Wellness με αντικείμενο δραστηριότητας την υποστήριξη επιχειρήσεων στην αγορά του Wellness, όπως ξενοδοχεία, εταιρίες, αθλητικά κέντρα καθώς και την οργάνωση Wellness Retreats σε πολυτελείς προορισμούς στην Ελλάδα.

Ποιο είναι σήμερα το προφίλ , οι δραστηριότητες και το μέγεθος της εταιρίας σας. 

H Premium Wellness είναι μία εταιρία με όραμα να δημιουργεί και να προσφέρει εμπειρίες Eυεξίας και Αυτοβελτίωσης. Είμαστε μία ομάδα επαγγελματιών με πολυετή εμπειρία στην αγορά της Ευεξίας και με πολύ αγάπη για το αντικείμενό μας. Το κεντρικό ΤΕΑΜ αποτελείται από 4 άτομα και συνεργαζόμαστε με πολλούς επαγγελματίες γυμναστές, δασκάλους, θεραπευτές, coaches στα διάφορα projects μας σε εταιρίες, ξενοδοχεία και βίλες στην Ελλάδα.

Τι θα συμβουλεύατε σε μια νέα επιχειρηματία που θα επιθυμούσε να ασχοληθεί με το αντικείμενο σας. Ποιες δυσκολίες και προκλήσεις καλείται να αντιμετωπίσει. 

Βασικό συστατικό είναι η αγάπη, το πάθος και ο ενθουσιασμός για το αντικείμενο όπως και σε όλες τις αγορές. Οι δυσκολίες και οι προκλήσεις είναι καθημερινό φαινόμενο για κάθε επιχειρηματία είτε αυτές αφορούν χρηματοδότηση, συνεργασίες αλλά και το πιο βασικό που είναι η ενέργεια που χρειάζεται καθημερινά για να γίνει μία ιδέα πραγματικότητα. Η υλοποίηση των ιδεών ζητούν εστίαση, μελέτη, συνεργασία και πολύ ενέργεια από τον εμπνευστή. Θα την συμβούλευα να βρει έναν mentor στο αντικείμενο που την ενδιαφέρει ώστε να κερδίσει χρόνο στο ταξίδι της.

Πιστεύετε  ότι μία γυναίκα πρέπει να επιδιώξει μια καριέρα αν το επιθυμεί, με όποιο τίμημα και αν συνεπάγεται αυτό. 

Ως μητέρα δεν θα μπορούσα να υποστηρίξω την άποψη ‘με όποιο τίμημα’. Πιστεύω ότι η ισορροπία μεταξύ οικογενειακής – προσωπικής ζωής και καριέρας είναι απαραίτητο συστατικό για έναν ευτυχισμένο άνθρωπο. Υποστηρίζω ότι είναι πολύ σημαντικό να εργάζεται μία γυναίκα για να αξιοποιεί το δυναμικό της, είναι όμως προσωπική επιλογή το πόσο χρόνο θα αφιερώσει και με ποιόν τρόπο θα το εκφράσει. Είμαι εξάλλου υποστηρικτής της ευέλικτης εργασίας και το εφαρμόζω με την ομάδα μου.

Πόσο businesswomen πιστεύετε ότι είναι οι Ελληνίδες; Και αν ναι, είναι αυτό θετικό ή αρνητικό. 

Πιστεύω στο δυναμικό της Ελληνίδας και έχω συναντήσει πολλές γυναίκες στην πορεία μου που πραγματικά είναι γεννημένες για το επιχειρείν. Δεν πιστεύω στα θετικά και αρνητικά, όλα στην ζωή είναι σχετικά και έχουν να κάνουν με την οπτική μας.

Ποια θεωρείτε ότι είναι τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και εφόδια που πρέπει να διαθέτει μια γυναίκα ώστε να μπορέσει να δραστηριοποιηθεί με επιτυχία στο χώρο των επιχειρήσεων. 

Πάθος, ενθουσιασμό, αγάπη και τόλμη. Επίσης, χρειάζεται αρκετή μελέτη για να εξελίσσεσαι συνεχώς στο αντικείμενό σου. Η αγορά αλλάζει καθημερινά και πάντα υπάρχουν πολλά νέα πραγματα να μάθουμε. Και επειδή θεωρώ πολύ σημαντική την καινοτομία θα πω ότι χρειάζεται να αναπτύξει την δημιουργία της και την φαντασία της και γιατί όχι να οδηγεί εκείνη την αγορά και όχι να την ακολουθεί!

Από την μέχρι τώρα εμπειρία σας πιστεύετε ότι μία γυναίκα επιχειρηματίας μπορεί να συνεργαστεί καλύτερα με μία γυναίκα ή με έναν άντρα. 

Μπορεί να συνεργαστεί και με τα δύο φύλα αρκεί να υπάρχει κοινό όραμα και αλληλοσεβασμός. Έχω κάνει εξαιρετικές συνεργασίες και με γυναίκες και με άνδρες. Και το αντίθετο βέβαια. Είναι σημαντικό να εξετάζουμε τον άνθρωπο πριν προχωρήσουμε σε μία συνεργασία. Όπως λέει και ο mentorWarrenBuffet χρειάζεται να κάνεις 3 ερωτήσεις στον εαυτό σου πριν προχωρήσεις σε μία συνεργασία: Τον συμπαθώ; τον εκτιμώ; τον σέβομαι; Αν μία από τις 3 απαντήσεις είναι αρνητική η συνεργασία δεν μπορεί να προχωρήσει.

Ποιο είναι το προσωπικό σας σλόγκαν ή ρητό.

Your life is an autobiography, write an Epic.

www.premiumwellness.gr

Continue Reading

Trending