Connect with us

Επίκαιρα Πρόσωπα

Άννα Πούλου -“λακωνίζειν εστί φιλοσοφείν”

Η Πούλου Άννα  ασχολείται με την διαχείριση φήμης , το branding και τις δημόσιες σχέσεις.
Είναι  επίσης σύμβουλος επιχειρήσεων .

 

Σύμφωνα με εσάς, πόσο μεγάλη είναι η σημασία της διαχείρισης της φήμης μια εταιρείας και πόσο πρέπει να δώσει βάση μια επιχείρηση σε αυτή;

H διαχείριση φήμης είναι τεράστιας σημασίας για μια εταιρία, είναι το άυλο κεφάλαιο της. Αντιμετωπίζοντας ένα πρόβλημα εταιρικής εικόνας στο διαδίκτυο και κατανοώντας τον  τρόπο με τον οποίο οι χρήστες-πελάτες αντιλαμβάνονται ένα προϊόν η μια υπηρεσία , απαιτεί πολλές δεξιότητες (επικοινωνία, πληροφορική, μάρκετινγκ ακόμα και ψυχολογία) και όλες αυτές οι δεξιότητες μπορούν να αποκτηθούν μόνο με άμεση εμπειρία και πολλές πραγματικές περιπτώσεις. Product feedback , talent & capital, brand awareness , amplify sales, new products, customer support είναι βασικά goals για μια πετυχημένη εταιρία. Για να γίνει πλήρως κατανοητή η σημαντικότητα της, για παράδειγμα -κάτι που δεν αναφέρεται συχνά -, η διαχείριση φήμης του CEO μιας εταιρίας είναι κομβική. Οι πληροφορίες που υπάρχουν στο διαδίκτυο για αυτόν θα επηρεάσουν το εμπορικό σήμα της εταιρίας ,τις επιχειρηματικές σχέσεις καθώς και την ικανότητά τους να επηρεάσουν σε θέματα σημαντικά .Θα πρέπει να έχουν εντυπωσιακό προφίλ στο Διαδίκτυο που δείχνει ότι είναι ικανά, μορφωμένα και σεβαστά άτομα. Επιβάλλεται να θεσπιστεί μια επικοινωνιακή στρατηγική για να δημιουργηθεί μια σταθερή, αυθεντική ηλεκτρονική εικόνα. Είναι απαραίτητο πλέον η κάθε εταιρία να δωσει μεγάλη βαρύτητα διότι η  φήμη είτε καλή είτε κακή διαδίδεται με εκθετικούς ρυθμούς. Η διαχείριση του ψηφιακοί αποτυπώματος θα πρέπει να γίνεται με σύνεση .

 

Η γυναίκα ως γυναίκα παίζει σημαντικό ρόλο στη διαχείριση της φήμης μιας επιχείρησης; Και αν ναι, τι πιστεύετε σχετικά με αυτό; Μπορεί το γεγονός αυτό να μεταφραστεί αρνητικά από κάποιους;

Φυσικά και κατέχει  σημαντικό ρόλο στην διαχείριση φήμης μιας επιχείρησης -και όχι μόνο. Η επιστήμη αναφέρει ότι ο γυναικείος εγκέφαλος διαθέτει τρομακτικές και μοναδικές δεξιότητες – θαυμάσια λεκτική ευελιξία, μια σχεδόν ψυχική αύρα να διαβάζει πρόσωπα και τόνο φωνής ανιχνεύοντας συναισθήματα και νοητικές καταστάσεις αλλά έχει και την ικανότητα να εξουδετερώνει τις συγκρούσεις!  Χαρακτηριστικά  που είναι απαραίτητα για να μπορείς να διαχειριστείς την φήμη εταιρίας η προσωπική! Οι Chief Reputation Strategists ανα τον κοσμό έχουν καταλήξει ότι όταν οι γυναίκες κάθονται στην διευθυντική καρέκλα, έχουν  αποδείξει ότι το φύλο τους δεν είναι πλέον θέμα γιατί αυτό που μετράει στο τέλος της ημέρας είναι τα επιχειρηματικά αποτελέσματα. Όταν τα αποτελέσματα είναι υπερ. του δέοντος ικανοποιητικά δεν υπάρχει κανένα περιθώριο αρνητικής μετάφρασης!

 

Πρόσφατα συμμετείχατε στο διεθνές συνέδριο IS-CL Summit  στο Ισραήλ το οποίο απευθυνόταν start up επιχειρήσεις. Πείτε μας δυο λόγια για αυτό.

  Είχα την τιμή να με προσκαλέσουν ως Vip Guest και έτσι μου δόθηκε η ευκαιρία να έχω πρόσβαση και πληροφόρηση σε τεχνολογίες που θα καθορίσουν το μέλλον .Το νόημα όλου του ISCL summit ήταν το να δημιουργείς κοινότητες που αξιοποιούν στο τέρμα την υφιστάμενη τεχνολογία προς όφελος των ανθρώπων .Να δημιουργείς και να διαχειρίζεσαι τις αλλαγές (Change Management και create /manage sustainable changes). Η Καινοτομία, η επιχειρηματικότητα, venture capital ,χρηματοδοτήσεις, τεχνολογικά hubs, ήταν κάποια από τα θέματα προς συζήτησή. Το μήνυμα όλου του συνεδρίου ήταν η διάδοση της γνώσης. There is no room for small dreams ήταν το μότο στο ολοήμερο inspirational event όπου μιλήσανε για έργα με χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας, χρήματα για επενδύσεις σε νέες ιδέες, προϊόντα καθώς και τεχνολογικά πάρκα. Μεγάλη έμφαση έδωσαν σε μικρότερες start ups με venture capitals, Με την αναγκαιότητα της συνεργασίας πανεπιστημίων ,πολιτείας και πολιτών και η αξιοποίηση νέας γενιάς παντού έκλεισε το συνέδριο. Η εμπειρία ήταν συγκλονιστική!

 

-Ποιο θεωρείτε πως είναι το μεγαλύτερο επαγγελματικό σας επίτευγμα μέχρι σήμερα;

Έχω κάνει μεγάλες συνεργασίες ως σύμβουλος επιχειρήσεων  και έχω αναλάβει την στρατηγική επικοινωνία και την διαχείριση φήμης μεγάλων εταιριών αλλά και σημαντικών ανθρώπων από όλους τους χώρους . Πολιτική , μουσική βιομηχανία , ναυτιλία , μόδα  αλλά δεν νιώθω ότι το μεγαλύτερο επαγγελματικό μου βήμα έχει έρθει ακόμα. Αυτή μου η αίσθηση ,μου δίνει πάντα την ανάγκη να είμαι σε μια συνεχή εγρήγορση για να  βελτιώνομαι,  να αποκτώ γνώσεις και όλο αυτό να μετουσιώνεται σε δημιουργικό και αποτελεσματικό έργο.

Ποιοί είναι οι στόχοι σας για το μέλλον;

 Στόχος  και ευχή μου καταρχάς, είναι να παραμείνω υγιής και διανοητικά ακόρεστη για να μπορώ να κάνω πράξη όλα αυτά που ονειρεύομαι. Πέρα από τις Δημόσιες Σχέσεις, την  Διαχείριση φήμης και την συμβουλευτική επιχειρήσεων που ασχολούμαι ήδη , θα επιδιώξω να γίνω πιο ενεργή στο κομμάτι  του mentoring που με ενδιαφέρει  απόλυτα. Έχω  ήδη την τιμή να είμαι μέντορας στο Women On Top.

Έναν οργανισμό για την επαγγελματική ενδυνάμωση των γυναικών και την ισότητα στην αγορά εργασίας. Με εργαλεία το mentoring , τη συνεχή επιμόρφωση, τη συμβουλευτική και τη δημιουργία περιεχομένου, επιδιώκουμε να στηρίξουμε τις εργαζόμενες και άνεργες γυναίκες και να εμπνεύσουμε το περιβάλλον τους, ώστε μαζί να δημιουργήσουμε ένα πιο ισότιμο μέλλον για όλους.

Θα ήταν μεγάλη αξίωσή για εμένα να μπορώ να εμπνέω και να στηρίζω ανθρώπους που για κάποιο λόγο στην προκειμένου φάση της ζωής τους έχουν χάσει την πιστή τους η αδυνατούν να ενσωματωθούν είτε από δική τους υπαιτιότητα είτε τους περιβάλλοντος τους, Θα αποτελέσει στόχος η ενίσχυση της γυναικείας απασχόλησης και όραμά  η εξάλειψη  εμποδίων  που συναντούν οι γυναίκες στην ισότιμη συμμετοχή τους στην οικονομία, ενδυναμώνοντας τις ίδιες και συμβάλλοντας στην αλλαγή του κοινωνικού, εργασιακού και πολιτικού πλαισίου που τις περιβάλλει.

 

  Ποιο είναι το μότο σας;

Έχω 2 μότο (αρχαία γνωμικά) που ακολουθώ ευλαβικά .Το “λακωνίζειν εστί φιλοσοφείν” μιας και είμαι Λάκωνας γνωρίζω πολύ καλά πόσο σημαντικό είναι, ο λόγος να έχει περιεκτικότητα και σαφήνεια και το  “καιρόν γνώθι” που σημαίνει να γνωρίζεις την αξία του χρόνου. Στη ζωή μας δεν πρέπει να σπαταλάμε το χρόνο μας  σε πράγματα και καταστάσεις που διαταράσσουν την ψυχικά και πνευματική μας ηρεμία και που δεν έχουν τις περγαμηνές να δημιουργούν τις βάσεις για ένα καλύτερο μέλλον.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επίκαιρα Πρόσωπα

Άκης Πούλακας «Έμπρακτες πρωτοβουλίες για τη Γυναικεία και τη Νεανική Επιχειρηματικότητα»

Ο Άκης Πούλακας είναι επιχειρηματίας εκλεγμένο μέλος του ΔΣ του Επαγγελματικου Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης και μέλος της Επιτροπής Νεανικής & Γυναικείας Επιχειρηματικότητας.

Γεννήθηκε, ζει και εργάζεται στη Θεσσαλονίκη. Αποφοίτησε από το Αμερικάνικο Κολλέγιο Ανατόλια και είναι κάτοχος δυο μεταπτυχιακών τίτλων στο περιβάλλον και στη διοίκηση επιχειρήσεων. Ιδιοκτήτης της εταιρείας Darwin με αντικείμενο την ανάπτυξη λογισμικού και της εταιρείας theDrugstore με αντικείμενο την εμπορία παραφαρμακευτικών ειδών, με καταστήματα στο Mediterranean Cosmos και στο SANI.

 

Για ποιο λόγο επιλέξατε να ασχολειθείτε με τα κοινά στον κλάδο των επαγγελματιών;

Δίνοντας το παρών στον επαγγελματικό στίβο εδώ και χρόνια, αποφάσισα πρόπερσι να ταχθώ σε ένα μετερίζι μέσα από το οποίο θα μπορούσα να υπηρετήσω συνολικά τον επαγγελματικό κόσμο της πόλης. Όντας μέσα στην αγορά και γνωρίζοντας τα προβλήματα που αντιμετωπίζει καθημερινά ο επαγγελματικός μας κλάδος, θεώρησα ότι θα μπορούσα να συμβάλω θετικά με ιδέες & προτάσεις στην επίλυση ή στην άμβλυνση των προβλημάτω αυτών.

Έτσι, το 2017 έθεσα υποψηφιότητα στις κλαδικές εκλογές του Επαγγελματικού Επιμελητήριου Θεσσαλονίκης, και οι επαγγελματίες της πόλης με τίμησαν με την ψήφο τους. Έκτοτε, με την ιδιότητα του μέλους του Δ.Σ. του Επιμελητηρίου, πέρα από τους γενικούς σκοπούς του, έχω την τιμή να αποτελώ κομμάτι μιας ιδιαίτερης και ξεχωριστής πρωτοβουλίας του: της επιτροπής Νεανικής και Γυναικείας Επιχειρηματικότητας.

 

Eπιτροπή Γυνακείας & Νεανικης Επιχειρηματικότητας. Γιατί σε αυτή την επιτροπή;

Σε μια εποχή όπου το επιχειρείν πλήττεται συνολικά και από κάθε μεριά, οι νέοι και οι γυναίκες αποτελούν τις ομάδες εκείνες που δέχονται ακόμα περισσότερα πυρά. Είτε όταν η πρόκληση αφορά την απειρία ή την έλλειψη επαρκούς τεχνογνωσίας, είτε την ισορροπία ανάμεσα στον ρόλο της επιχειρούσας, της μητέρας και της συζύγου, η Επιτροπή στέκεται δίπλα και στις 2 ομάδες. Όχι με ευχολόγια και αφηρημένους σχεδιασμούς, αλλά με ουσιαστικές δράσεις και έμπρακτες πρωτοβουλίες, παρά το σύντομο (μόλις ένας χρόνος) της δράσης της.

Όπως για παράδειγμα, την εσπερίδα με θέμα «Ξεκινώντας… Τα πρώτα βήματα της επιχείρησής μου» που αφορούσε χρηματοδοτούμενα προγράμματα και επενδύσεις, τις απαιτούμενες διαδικασίες αλλά και το νομικό πλαίσιο που ισχύει για ένα επιχειρηματικό ξεκίνημα. Ήταν μια δράση που πραγματοποιήθηκε στο Επιμελητήριο το καλοκαίρι που μας πέρασε, υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.

Επίσης, το διήμερο (08-09.09) ελέγχου για καρκίνο του μαστού, μια πρωτοβουλία που πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια της περασμένης ΔΕΘ εντός του χώρου της Έκθεσης, σε συνεργασία με το Θεαγένειο Αντικαρκινικό Νοσοκομείο. Μια συνεργασία, η συνέχεια της οποίας έλαβε χώρα τις ημέρες των Χριστουγέννων, μέσα από εορταστικό brunch που συνδιοργανώθηκε από την Επιτροπή, σε συνεργασία με την Παγκόσμια Οργάνωση ΑΧΕΠΑ “Θυγατέρες της Πηνελόπης” και τον Σύλλογο Φίλων Θεαγενείου – Κοινωνικό Ογκολογικό Φαρμακείο. Στόχος -που μάλιστα επετεύχθη πέρα από κάθε προσδοκία- ήταν η ενίσχυση του συλλόγου φίλων Θεαγενείου. Και φυσικά, αυτό δεν μας κάνει να επαναπαυόμαστε, μιας και ο σχεδιασμός και προσπάθεια υλοποίησης και άλλων ανάλογων δράσεων δεν σταματά.

Στις επερχόμενες δημοτικές εκλογές θα είστε υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος. Με ποιον συνδυασμό, ποιος παράγοντας θεωρείτε ότι αποθαρύνει ή δυσκολεύει περισσότερο τη γυναικεία επιχειρηματικότητα και τι προτείνετε γι αυτό;

Σύμφωνα με μια έρευνα που πραγματοποιήθηκε απο τον ΟΗΕ η Ελλάδα βρίσκεται στην τελευταιά θέση του δείκτη ισότητας των φύλων στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Αυτό οφείλεται κυρίως στα στερεότυπα για του
έμφυλους ρόλους που συνεχίζουν να επικρατούν στην ελληνική κοινωνία, με τη γυναίκα να
αναλαμβάνει την κύρια φροντίδα των παιδιών και του σπιτιού. Επιπλέον οι ελλείψεις θέσεων σε
δημόσιους παιδικούς σταθμούς, οι περικοπές δαπανών για φροντίδα ηλικιωμένων και ατόμων με
αναπηρία, έχουν ως αποτέλεσμα, να αναλαμβάνουν και πάλι οι γυναίκες τη φροντίδα των παραπάνω.

Τα παραπάνω, σε μια σύγχρονη Ευρωπαϊκή κοινωνία, είναι μη αποδεκτά και είναι χρέος της εκάστοτε αρχής, δημοτικής ή μη, να αναλάβει πρωτοβουλίες έτσι ώστε να δημιουργηθούν οι κατάλληλες συνθήκες στις οποίες η γυναίκα θα έχει τον χώρο και τον χρόνο να αναπτύξει την επιχειρηματική της δραστηριότητα. Για παράδειγμα θα μπορούσαμε να εξετάσουμε:

  • τη δυνατότητα δημιουργίας μιας επιτροπής γυναικείων θεμάτων στο Δήμο Θεσσαλονίκης η οποία θα έχει ως κύριο στόχο να παρέχει συμβουλευτική υποστήριξη και τα κατάληλλα εργαλεία για την ενίσχυση του γυναικείου επιχειρείν.
  • τη δυνατότητα δημιουργίας δημοτικών παιδικών σταθμών με διευρημένο ωράριο που να εξυπηρετούν τις εργαζόμενες γυναίκες.

Στις επερχόμενες σημοτικές εκλογές θα είμαι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με το συνδυασμό  «ΝΑΙ στη Θεσσαλονίκη» με επικεφαλής των Κωνσταντίνο Ζέρβα.

Πιστεύω ακράδαντα πως η νέα δημοτική αρχή πρέπει να δώσει έμπρακτα τη στήριξή της τόσο στη νεανική, όσο και τη γυναικεία επιχειρηματικότητα. Και η υποψηφιότητά μου έρχεται για να θέσει στη διάθεση της νέας διοίκησης την εμπειρία, τη διάθεση και τη στήριξη που μπορώ να προσφέρω, συνεχίζοντας να δίνω το παρών όποτε και όπου χρειαστεί.

 

 

Facebook

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

Τέρρυ Σταματάρης: Οι ξένοι φιλότεχνοι ή επενδυτές δεν ενδιαφέρονται ιδιαίτερα για την ελληνική τέχνη

Ο  Τέρρυ Σταματάρης είναι ένας πολυπράγμων λάτρης της τέχνης που ζει ανάμεσα στην Αθήνα και στο Λονδίνο.  Έχοντας  εμπειρίες και προσλαμβάνουσες από τα ταξίδια και τις γνωριμίες του ανά τον κόσμο,  έχει την ευκαιρία  να θαυμάζει  και να επιλέγει αξιόλογα έργα τέχνης  για τους πελάτες του αλλά και για την συλλογή του, καθώς και την οξυδέρκεια να εντοπίζει επενδυτικές ευκαιρίες.

Συνέντευξη στη Ζέτα Τζιώτη

Έχοντας εμπειρία ετών από δημοπρασίες μεγάλων οίκων του εξωτερικού, αντικέρ και σχεδιαστής κοσμημάτων, του ζητήσαμε να μας μιλήσει για την εμπορευσιμότητα των ελλήνων καλλιτεχνών στο εξωτερικό.

Λάτρης της καλής ζωής αλλά συνάμα συγκροτημένος και δημιουργικός διοχέτευσε μέρος της ενέργειάς του παράλληλα με τις άλλες του δραστηριότητες στον σχεδιασμό κοσμημάτων εξασφαλίζοντας συνεργασίες   με μεγάλους οίκους στο εξωτερικό.

Συναντήσαμε τον Τέρρυ Σταματάρη στο χώρο του, στο κέντρο της Αθήνας στη Βασ. Σοφίας κοντά, για να μιλήσουμε για την τέχνη γενικότερα, καθώς και για την παράλληλη δραστηριότητά του, τον σχεδιασμό κοσμημάτων την τελευταία 15ετία στην οποία έχει πιστούς θαυμαστές.

O Tery Stamataris με την Maria Migadi και την MrsSailin Instructor στο Carpo London.

-Ασχολείστε με την τέχνη πολλά χρόνια. Είστε συλλέκτης, αντικέρ, σύμβουλός τέχνης, διακοσμητής, σχεδιαστής κοσμημάτων. Μιλήστε μας για το πώς ξεκινήσατε να ασχολείστε με την τέχνη και τι σημαίνει «η τέχνη» για σας?

-Τέχνη για μένα είναι η αναζήτηση του ωραίου σε οτιδήποτε είναι αυτό. Απαιτεί μεράκι και αγάπη για αυτό που κάνει κάποιος, είτε αυτό είναι ζωγραφική, είτε γλυπτική, είτε ο σχεδιασμός ενός κοσμήματος.

Ξεκίνησα από παιδί σαν χόμπι να ασχολούμαι με την τέχνη  και  σιγά σιγά άρχισα να μπαίνω στο πνεύμα και να μαθαίνω το εμπόριο. Θαύμαζα τους ωραίους πίνακες στο σπίτι της οικογένειας μου, στα σπίτια των φίλων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

Με το πέρασμα των χρόνων απέκτησα εμπειρία σε αυτό. Συμμετείχα σε δημοπρασίες και αγόραζα έργα είτε για μένα, είτε συμβούλευα άλλους να τα αποκτήσουν.

-Πιστεύετε ότι υπάρχουν επενδυτικές ευκαιρίες στα έργα τέχνης? Δηλαδή στις μέρες μας κάποιος θα μπορούσε να κερδίσει χρήματα μεταπουλώντας αργότερα κάποιο έργο?

Τη συνέχεια της συνέντευξης μπορείτε να τη δείτε εδώ

 

 

 

 

Πηγή

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

Ευαγγελία Τζιάκα «Προώθηση της εναλλακτικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα»

Η Ευαγγελία Τζιάκα γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη το 1987. Είναι τελειόφοιτη του τμήματος Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας ΑΠΘ ενώ σήμερα σπουδάζει ξανά στο τμήμα Γερμανικής Γλώσσας του ΑΠΘ. Έχει διδάξει σε φροντιστήρια της πόλης για μια δεκαετία. Διατηρεί δύο αρθρογραφικά sites αφιλοκερδώς την Πηγή Παιδείας και το Woman’s eye. Η Πηγή Παιδείας είναι ευρέως γνωστή για την προώθηση και στήριξη της εναλλακτικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα μέσω σεμιναρίων και συνεδρίων που διεξάγονται ετησίως σε συνεργασία με το τμήμα Επιστήμων Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του ΑΠΘ. Η Ευαγγελία είναι παρουσιάστρια στην τηλεόραση ΑTLAS ενώ εργάζεται ως υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων του εκδοτικού οίκου Ανάτυπο.
Έχει οργανώσει μια ομαδική έκθεση στην Myro Gallery με τίτλο «Myro Goes Nude» ενώ το Δεκέμβριο διοργάνωσε το Fashion Show «Woman’s Walk» σε συνεργασία με τα ΙΕΚ ΑΚΜΗ, FARCOM, ORIFLAME, στο CAPSIS HOTEL. Στο συγκεκριμένο show συμμετείχαν 4 σχεδιαστές μόδας και αρκετές εμπορικές επιχειρήσεις της Θεσσαλονίκης. Πρόσφατα διοργάνωσε τριήμερο καλλιτεχνικών δράσεων «La Femme de la vie» στην Myro Gallery. Σε αυτό το project συμμετείχε και το Προξενείο της Αλβανίας.
Έχει εισηγηθεί την ίδρυση#ΚΕΝΤΡΟΥ_ΓΥΝΑΙΚΕΙΑΣ_ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ καθώς και την δημιουργία απογευματινών τμημάτων φύλαξης στους δημοτικούς βρεφονηπιακούς σταθμούς του Δήμου Θεσσαλονίκης.

Ιδιοότητα: Καθηγητρια Αγγλικής Γλώσσας, εκδότρια Πηγή Παιδείας, παρουσιάστρια ΑΤLASTV

 

Κα. Τζιάκα, θα αρχίσω με τις σπουδές σας, μιας και σας βρίσκουμε να σπουδάζετε στο τμήμα Γερμανικής Γλώσσας & Φιλολογίας, έπειτα από το πτυχίο της Αγγλικής Γλώσσας & Λογοτεχνίας. Θεωρείτε τις ξένες γλώσσες «πύλη» προς άλλους τρόπους σκέψης;

Αναμφίβολα, η  εκμάθηση ξένων γλωσσών αποτελεί το βασικό κλειδί στην αποκωδικοποίηση διαφορετικών πολιτισμών. Η σπουδή αυτών των πολιτισμών μέσα από τα ξενόγλωσσα τμήματα πανεπιστημιακής εκπαίδευσης ανοίγει τους πολιτιστικούς και γνωστικούς σου ορίζοντες. Η μελέτη έργων από ανθρώπους που συνέβαλαν στην εξέλιξη και διαμόρφωση του πολιτστικού, επιστημονικού και κοινωνικοπολιτικού γίγνεσθαι της εκάστοτε χώρας παίζει πρωταρχικό ρόλο στη διαμόρφωση τόσο της σκέψης όσο και του χαρακτήρα του μελετητή/σπουδαστή. Η φοίτηση μου σε αυτές τις δύο ξενόγλωσσες σχολές αποτέλεσε το εφαλτήριο για την μετέπειτα επαγγελματική μου εξέλιξη.  


Η γνώση δε σταματάει ποτέ. Ίσως γι’ αυτό δημιουργήσατε το site «Πηγή Παιδείας», όπου εκτός από θέματα ιστορίας και εκπαίδευσης δίνετε πολύ μεγάλο βάρος και στην παιδική ψυχολογία.

 Η δημιουργία του εκπαιδευτικού πόρταλ «Πηγή Παιδείας» ήταν απόρροια μιας έντονης παιδαγωγικής ανησυχίας που με διέκρινε, ως καθηγήτρια, αρκετό καιρό πριν δημιουργηθεί. Ύστερα από ενδελεχή έρευνα στο διαδίκτυο, συνειδητοποίησα  ότι αυτό που απουσίαζε ήταν ένα διαδικτυακό μέσο που να ερευνά την παιδαγωγική επιστήμη από την δημοσιογραφική ματιά. Σκοπός της Πηγής Παιδείας είναι ακριβώς αυτό. Η παρατήρηση και καταγραφή των εξελίξεων της Εκπαίδευσης. Παράλληλα με αυτό, ασχολούμαστε έντονα με την προώθηση της εναλλακτικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα τόσο μέσω της αρθρογραφίας μας όσο και μέσω των δράσεων μας,

Πολλές μητέρες δημιουργούν τη δικιά τους επιχείρηση προκειμένου να ταιριάζουν το ωράριο εργασίας τους σύμφωνα με τις ανάγκες της ανατροφής του παιδιού. Ποια είναι η γνώμη σας για τη γυναικεία επιχειρηματικότητα στη σημερινή εποχή;

Αυτό που ανέφερα  σε αντίστοιχη ημερίδα που διοργάνωσα, είναι ότι η γυναικεία επιχειρηματικότητα χρήζει ιδιαίτερης προσοχής και φροντίδας.

Οι γυναίκες έχουμε αποδείξει ότι είναι πλάσματα ικανά όχι μόνο να εργασθούν αλλά και να διοικήσουν μια επιχείρηση. Φαινόμενα όμως, όπως το glass ceiling, αποτελούν τροχοπέδη στην ανάπτυξη και εξέλιξη των επιχειρηματικών και διοικητικών της ικανοτήτων. Το αίσθημα χαμηλής αυτοεκτίμησης και αυτοπεποίθησης που δημιουργείται από αυτές ή παρόμοιες πεποιθήσεις καθώς και η έλλειψη της απαραίτητης τεχνογνωσίας λειτουργούν ανασταλτικά στην ανάπτυξη της γυναικείας επιχειρηματικότητας. Οι δήμοι αλλά και οι φορείς οφείλουν να αναλάβουν πρωτοβουλίες για τη ίδρυση τέτοιων κέντρων με σκοπό την ενίσχυση της. Γι αυτό το λόγο έχω εισηγηθεί την ίδρυση Κέντρου Γυναικείας Επιχειρηματικότητας με βασικό άξονα την εκπαίδευση των γυναικών σε θέματα που αφορούν τη διοίκηση επιχειρήσεων, το χτίσιμο της δικής τους εταιρικής ταυτότητας κλπ.

 

Πόσο μπορεί να βασιστεί μια επιχείρηση στα social media;

Αδιαμφισβήτητα, τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης παίζουν ζωτικό ρόλο στην ανάπτυξη μιας επιχείρησης.Τα  social media έχουν δώσει μια διαφορετική ώθηση και δυναμική στην αγορά. Οι επιχειρήσεις επενδύουν πολύ στη διαφήμιση τους σε αυτά. Παρόλα αυτά, θεωρώ ότι η διαδικτυακή διαφήμιση σε βοηθάει να χτίσεις την εταιρική σου ταυτότητα, κάνει το προϊόν σου πιο δημοφιλές αλλά όχι εμπορικό. Αντίθετα η επένδυση στην πραγματική διαφήμιση είναι αυτή που εξασφαλίζει τη βιωσιμότητα της επιχείρησης σου. Κάτι ακόμα που θα πρέπει να προσέξουν όσοι χρησιμοποιούν τα social media είναι ο τρόπος που προβάλλονται. Υπάρχει τόσο έντονο το φαινόμενο του κορεσμού μεταξύ των χρηστών, που είναι εξαιρετικά δύσκολο να τραβήξεις την προσοχή του κοινού στο οποίο απευθύνεσαι. Η συμβουλή που δίνω πάντα είναι να χρησιμοποιεί το εκάστοτε μέσο σοφά, σωστά και έξυπνα.

 

Κλείνοντας, θα ήθελα να ρωτήσω τι είχατε στο μυαλό σας όταν αποφασίσατε να ασχοληθείτε με το χώρο των ΜΜΕ

Παιδί είχα χόμπι να φτιάχνω εφημερίδες και να γράφω άρθρα. Φαίνεται ότι τελικά τείνω στο να μετατρέψω το χόμπι μου σε επάγγελμα. Αφορμή για  αυτό στάθηκε η δημιουργία της «Πηγής Παιδείας» καθώς και η επαφή μου με την τηλεόραση μέσω της ATLASTV, στην οποία παρουσίαζα φέτος τη δική μου εκπομπή.

Η ενασχόληση μου με τον χώρο των ΜΜΕ επαγγελματικά με καλύπτει πλήρως. Είμαι ένα κατεξοχήν επικοινωνιακό άτομο, που έχω το θάρρος της γνώμης και αγαπώ τη δημιουργία προφίλ και τηλεοπτικών προϊόντων. Συνεπώς, θεωρώ ότι κάνω πλέον το επάγγελμα που ταιριάζει στην προσωπικότητα μου.

Continue Reading

Trending