Connect with us

Lifestyle

Άρης στους Ιχθύες: Τι θα μας φέρει;

ΑΡΗΣ ΣΤΟΥΣ ΙΧΘΥΕΣ … Ο ”ΓΛΥΚΟΣ” ΚΑΤΑΣΚΟΠΟΣ ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΕΡΩΤΕΣ ΓΙΑ ΚΑΡΚΙΝΟΥΣ, ΣΚΟΡΠΙΟΥΣ, ΙΧΘΥΕΣ!

ΕΝΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΔΙΔΥΜΟΥΣ, ΠΑΡΘΕΝΟΥΣ, ΤΟΞΟΤΕΣ… ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ…

Άρης, ο άλικος πλανήτης της έναρξης της ζωής!
Άρης, ο άλικος πλανήτης της έναρξης του τραύματος που λέγεται ζωή.
Κι αν σκεφτήκατε ποτέ που να ρίξετε το ‘’ανάθεμα’’ της ύπαρξης… να το ρίξετε πάνω του, γιατί ξεκίνησε τον κόσμο με σπαθί και με μαχαίρι. Μα ποιος μυαλωμένος και συνετός θα μας ενέπλεκε σε αυτό το άδικο παιχνίδι της αιώνιας ανάγκης για επιβίωση; Αυτός ο άσκεφτος, ο αιμοβόρος, ο πολεμοχαρής, ο λαφυροκράτης, ο γητευτής, ο διακορευτής, ο Άρχοντας του πολέμου.
Ο απόλυτα αρρενωπός πλανήτης που για τους άνδρες στο Γενέθλιο Κοσμόγραμμα τους, καταδεικνύει τη δύναμη, τη σωματική ρώμη, την ανθεκτικότητα, τη σεξουαλικότητα, την οξυθυμία, αλλά και το ρίσκο που μπορούν να διεκδικήσουν στη ζωή τους.
Ο απόλυτος καρδιοκατακτητής για τις γυναίκες, που στο Γενέθλιο Κοσμόγραμμα τους, καταδεικνύει τον εραστή που επιθυμούν, το πρότυπο του άνδρα που ψάχνουν στη ζωή τους, αυτό το άπιαστο ιδανικό που έχουν στο μυαλό τους. Αν είναι τυχερές και ο Ήλιος τους συνάδει με τον Άρη τους, τότε ο ιδανικός εραστής θα γίνει και ο ιδανικός σύντροφος ζωής.
Στα Γενέθλια Κοσμογράμματα των μικρών παιδιών, ο Άρης είναι ο πλανήτης της δραστηριότητας, του παιχνιδιού και της ανταγωνιστικότητας. Όσο πιο δυνατός και ατίθασος ο Άρης στις όψεις του με τους Μεγάλους, τόσο πιο ζωηρά και απρόβλεπτα τα παιδιά. Σοφή επιλογή θα ήταν η ενασχόληση τους με σπορ που απαιτούν έντονη σωματική δραστηριότητα, προκειμένου να εκτονώνουν το απίστευτο περίσσευμα ενέργειας που έχουν.
Για όλους μας όμως ανεξαιρέτως, ο Άρης είναι ο τρόπος που βγάζουμε τον εαυτός μας πάνω στους άλλους, ο τρόπος που διεκδικούμε, ο τρόπος που θυμώνουμε. Είναι η ασταμάτητη ροή του αίματος που καθορίζει τη ζωή την ίδια! Ότι ξαφνικό στη ζωή, αυτός το φέρνει! Ξαφνική ζάλη, ξαφνική ένταση, ξαφνικό πυρετό, ξαφνική αιμορραγία, ξαφνικό ‘’θάνατο’’! Έχει ένταση, βιασύνη, αλλά όχι διάρκεια. Κρατάει τόσο, όσο να φέρει την καλή, ή την κακή στιγμή… ποιος θα άντεχε άλλωστε παραπάνω και το καλό και το κακό;

Αν ήταν θρησκεία θα ήταν Ιερός Πόλεμος, Τζιχάντ, θα ήταν.
Αν ήταν όπλο θα ήταν φτιαγμένο από το κοφτερό ατσάλι, το κράμα αυτό που τόσο αγαπάει.

Ξίφος, Κατάνα θα ήταν, που καταφέρνει τις βαριές πληγές, μα θα ήταν και χειρουργικό νυστέρι που αφαιρεί τους κακοήθεις όγκους! Μα ξέρετε πόσα ακόμα θα μπορούσα να σας γράφω για το γοητευτικό, σκληρό Άρη; Κυβερνήτη του Ωροσκοπίου μου τον έχω και τον αγαπώ πολύ! Όσοι έχετε Ωροσκόπο Κριό σίγουρα με καταλαβαίνετε!

Η δύναμη του όμως δεν είναι ίδια σε όλα τα ζώδια , ούτε και στις όψεις του με τους υπόλοιπους πλανήτες και ιδιαιτέρως τους Συμπαντικούς. Και τώρα, πριν δυο μέρες ακριβώς, στις 13 Μαΐου, άλλαξε ζώδιο και πέρασε στου Ιχθύες όπου και θα παραμείνει μέχρι τις 28 Ιουνίου. Στους Ιχθύες, σε μια θέση περιοδείας, όχι φανερά δυνατής αλλά κατασκοπευτικής και … κομματάκι ύπουλης. Ο Άρης στα ζώδια του νερού έχει διαβρωτική δράση. Τα πύρινα πάλι ζώδια, του ταιριάζουν και μεγαλώνουν την ορμή του. Στη γη είναι δουλευταράς και καματιάρης και στον αέρα έχει περισσότερο συλλογική και συναινετική, παρά προσωπική δράση.

Αλλά ας δούμε πρώτα πως λειτουργεί στη γενέθλια θέση του.

✔Αν ο γενέθλιος Άρης σας είναι στον:

♈Θέση κυριαρχίας και κυβέρνησης! Αμεσότητα, δράση, ηρωισμός, αρχηγικές τάσεις και… ερωτικός κυνηγός! Δυναμικές ενάρξεις, απίστευτη βιασύνη και τάση στα μικροατυχήματα.

♉ Θέση περιοδείας. Δύναμη ζωής και κατοχής αποκτημάτων. Υπομονετικός , αργός , ήρεμος… μέχρι εκνευρισμού μερικές φορές. Απίστευτη φυσική αντοχή!

♊Θέση περιοδείας. Διανοητικός, περίεργος, αθλητικός, αεικίνητος, με τάση στους μικροτραυματισμούς ειδικά στα άκρα. Επικοινωνιακός και φλερτόζος.

♋ Θέση πτώσης! Συνήθως έχει βιώσει επώδυνα παιδικά χρόνια με αποτέλεσμα να κρύβει φυσική δειλία. Φαίνεται γαλήνιος και ευγενικός αλλά όταν αισθανθεί σιγουριά μπορεί να γίνει επιθετικός.

♌ Θετική θέση! Περήφανος, ειλικρινής, τίμιος. Του αρέσει να υπερασπίζεται τους αδύναμους. Βασιλικός και ανεκτικός.

♍ Θέση περιοδείας. Πρακτικός, παραγωγικός, ολιγαρκής και λεπτομερής. Αγαπάει τα ζώα και τα ιατρικά επαγγέλματα.

♎ Θέση αδυναμίας. Πολιτισμένος, διαλλακτικός,
ναρκισσιστής, φοβικός και δειλός ορισμένες φορές. Μπορεί να έχει θέματα με τις σχέσεις.

♏ Θέση περιοδείας. Διεισδυτικός, παθιασμένος, μυστικιστής, σεξουαλικός, αλλά και αυτοκαταστροφικός. Μπορεί να δώσει τον καλό χειρουργό ή τον καλό ‘’εγκληματία’’!

♐ Θετική θέση. Ταξιδευτής, τυχοδιώκτης ,χαρούμενος, αισιόδοξος με έφεση στα θέματα σπουδών. Μπορεί να γίνει φανατικός του πνεύματος.

♑ Θέση έξαρσης! Ηγετικός, υπεύθυνος, αξιοπρεπής και αποτελεσματικός. Αναγνωρίζει και υπηρετεί την ιεραρχία. Μπορεί να γίνει αυταρχικός.

♒ Θέση περιοδείας. Ιδεαλιστής! Του αρέσει να γράφει μανιφέστα! Ανεξάρτητος και ανατρεπτικός στις σχέσεις. Επιστημονικός και πνευματικά υπερόπτης.

♓ Θέση περιοδείας. Κατασκοπευτικός, υπόγειος και ‘’μουλωχτός’’. Θρησκευτικός, ειρηνικός διαισθητικός και καλλιτεχνικός, μπορεί να δώσει εξαιρετικούς ηθοποιούς.

Τα θετικά ή αρνητικά χαρακτηριστικά που μπορεί να δώσει σε κάθε ζώδιο εξαρτώνται φυσικά από τις όψεις που δημιουργεί με πλανήτες και σημεία σε κάθε Γενέθλιο Ωροσκόπιο.

+ Όψεις: Σύνοδος( υπό συνθήκες), τρίγωνο, εξάγωνο.
– Όψεις: Αντίθεση, τετράγωνο, χιαστί.

✔ ΜΕ ΔΙΑ… Στις θετικές του όψεις δίνει απίστευτη ενέργεια και καλό ανοσοποιητικό. Επιθυμεί την κοινωνική αναγνώριση και ειδικά στα τρίγωνα την πετυχαίνει κιόλας.
Στις προκλητικές όψεις δίνει υπερβολή, σπατάλη υλική και συναισθηματική, καθώς και έλλειψη πειθαρχίας. Δίας/ Άρης στις συναντήσεις τους συνδέονται με πυρκαγιές κάθε είδους! Ο ένας τις ‘’ανάβει’’ και ο άλλος τις εξαπλώνει.

✔ ΜΕ ΚΡΟΝΟ… Στις θετικές όψεις δίνει αυτοπεποίθηση, αντοχή και σωματική ρώμη. Αναλαμβάνει τις ευθύνες του και δεν πανικοβάλλεται.
Στις προκλητικές όψεις δίνει χαμηλή αυτοεκτίμηση, σκληρότητα και υποβόσκουσα βία. Μπορεί να δώσει θέματα στη σεξουαλικότητα των ανδρών.

✔ ΜΕ ΟΥΡΑΝΟ… Στις θετικές όψεις δίνει το άτομο που χρειάζεται ελευθερία για να λειτουργήσει. Έχει επαναστατικότητα, θάρρος και δεν έχει πρόβλημα να τα βάλει με τους δυνατούς, προκειμένου να προστατεύσει τους αδύναμους.
Στις προκλητικές όψεις δίνει το άτομο που δεν υπολογίζει τα συναισθήματα των άλλων. Νευρικός, αγχώδης, υπερκινητικός, προτιμά να μένει αδέσμευτος. Ξαφνικά και οξεία θέματα υγείας.

✔ ΜΕ ΠΟΣΕΙΔΩΝΑ… Στις θετικές όψεις γίνεται καλλιτεχνικός, συμπονετικός, αλλά και διαισθητικός. Είναι ρομαντικός και αντιλαμβάνεται τις ανάγκες των άλλων.
Στις προκλητικές όψεις γίνεται χαοτικός και αναβλητικός. Χαμηλή ζωτικότητα, εξάντληση αλλά και χαμηλό δείκτη σπέρματος αν συναινούν οι οίκοι και τα ζώδια σε ανδρικά ωροσκόπια. Μπορεί να γίνει εθιστικός και χειριστικός.

✔ ΜΕ ΠΛΟΥΤΩΝΑ… Στις θετικές όψεις δίνει την ασύλληπτη σωματική και πνευματική δύναμη. Επιβλητική, μαγνητική προσωπικότητα με υπερσεξουαλική δραστηριότητα. Ο γεννημένος νικητής.
Στις προκλητικές όψεις γίνεται κτητικός, απαιτητικός, ζηλιάρης. Το άτομο έχει την ανάγκη να μάχεται συνεχώς γιατί μόνο έτσι μπορεί να διαχειριστεί το φόβο που το διακατέχει. Μπορεί να έχει υποστεί σωματική/ σεξουαλική βία σε μικρή ηλικία. Είναι πιθανόν να την ανταποδώσει ως ενήλικο το άτομο, με προϋπόθεση πάντα να συνάδουν οι οίκοι και τα ζώδια.

Οι πληροφορίες για τις γενέθλιες θέσεις του Άρη στα ζώδια καθώς και για τις όψεις που σχηματίζει με άλλους πλανήτες αποτελούν μέρος του υπό έκδοση βιβλίου της συγγραφέως Βάσιας Μαυράκη με τίτλο ‘’Η ΚΛΕΨΥΔΡΑ ΤΟΥ ΠΛΟΥΤΩΝΑ ’’ το οποίο είναι κατοχυρωμένο νομικά σύμφωνα με τη διάταξη του άρθρου 1 του ν. 2121/1993 «πνευματική ιδιοκτησία, συγγενικά δικαιώματα και πολιτιστικά θέματα» (ΦΕΚ τ. Α 25/4.3.1993). Η αναπαραγωγή χωρίς την άδεια της συγγραφέως διώκεται νομικά διότι αποτελεί κλοπή πνευματικής ιδιοκτησίας.

Ο ΑΡΗΣ ΣΤΟΥΣ ΙΧΘΥΕΣ.

Στο φετινό του πέρασμα στο ζώδιο της διάθλασης και του χάους, ο Άρης θα επηρεάσει το κάθε ζώδιο ξεχωριστά, αλλά θα έχει και κοσμικές επιρροές στους πολλούς καθώς στο ‘’ταξίδι’’ του στη θάλασσα τους, θα κάνει σύνοδο με τον κύρη τους, τον Ποσειδώνα.
Όταν ο άλικος, επιθετικός Άρης συναντά σε προκλητικές όψεις τον διαθλαστικό και ωχρό Ποσειδώνα, χάνει τις δυνάμεις του. Γίνεται υποτονικός και ‘’αρρωστιάρης’’ μπερδεύεται και δεν έχει σαφείς επιλογές. Ένα τέτοιο διάστημα θα βιώσουμε από 10 Ιουνίου μέχρι το τέλος του, που θα αφορά περισσότερο στο Μεταβλητό Σταυρό ως προς την εκδήλωση γεγονότων. Ο Ήλιος θα έχει περάσει στους εφηβικούς Διδύμους και στα τετράγωνα που θα δημιουργήσει με τον Άρη και τον Ποσειδώνα θα φέρει ψευδείς καταστάσεις, εντυπώσεις και προσδοκίες. Μπορεί να ακούσουμε ψέματα για φάρμακα που θα ανακαλυφθούν ή όχι. Για αναζωπυρώσεις ασθενειών που θα ξυπνήσουν μνήμες του άμεσου παρελθόντος, αλλά και για παρασκήνιο που θα αποκαλυφθεί… και ίσως γίνει προσπάθεια να συγκαλυφθεί με νέα ψέματα. Ημέρες θολές οι Ψαρίσιες ημέρες του Άρη που θα απαιτήσουν διάκριση και προσαρμοστικότητά.

♈ Η καυτή ανάσα του κυβερνήτη σας στην πλάτη σας. Παρασκήνιο, μυστικές κινήσεις δικές σας και των άλλων θα κινητοποιήσει η θέση του Άρη στα Ψαράκια. Ίσως αυτήν ακριβώς τη στιγμή να καταστρώνονται σχέδια για εσάς, χωρίς εσάς. Οι ωφέλιμες ή όχι κινήσεις θα αποκαλυφθούν τις πρώτες ημέρες του Ιουλίου, με τον Άρη να περνά στο ζώδιο σας, στην κυριαρχία του, και να σας αποκαλύπτει τα πάντα!

♉ Τον κοινωνικό σας κύκλο θα ‘’ανοίξει’’ ο Άρης για εσάς τα σταθερά παιδιά της παγίωσης. Οικονομικές και επαγγελματικές ευκαιρίες θα έρθουν μέσα από φιλίες και συναναστροφές και αυτός είναι ένας επιπλέον λόγος να μην αρνηθείτε προσκλήσεις και καλέσματα. Προβληματικές φιλικές και εξ’ αγχιστείας σχέσεις, ίσως φτάσουν στο τέλος τους.

♊ Αντιπαλότητες και αντεκδικήσεις θα ανακινήσει ο Άρης στους Ιχθύες που σε ‘’συνεργασία’’ με την ανάδρομη Αφροδίτη στο ζώδιο σας μπορεί να αφορούν και σε παρελθόντα χρόνο. Οι γεννημένοι από 10 – 20 Ιουνίου θα πρέπει να είστε διπλά προσεχτικοί καθώς ελλοχεύει ο κίνδυνος της ‘’εξαπάτησης’’, κυρίως σε θέματα που αφορούν στα επαγγελματικά σας.

♋ Είστε από τους τυχερούς της επέλασης του Άρη στους Ιχθύες! Το σίγουρο είναι πως χρειάζεστε αυτή την ανάπαυλα από τα προβλήματα και τις έγνοιες, καθώς η ανανεωτική και δημιουργική δράση του θα είναι έντονη. Μετακινήσεις για δουλειά και σπουδές, ιδέες για αγορά μεταφορικού μέσου… πάντα όμως με προσοχή εν μέσω ανάδρομης Αφροδίτης!

♌ Σε βαθύτερη επαφή με τις φοβίες σας θα σας φέρει ο Άρης, αλλά και με τον τρόπο που θα τις αντιμετωπίσετε. Και ίσως οι φοβίες αυτές να έχουν να κάνουν με πάθη ανομολόγητα… Οικονομικά, οφειλές, αλλά και κληρονομικές υποθέσεις. Μικρές ή και μεγαλύτερες επεμβάσεις που έχετε στο πρόγραμμα, μάλλον έχει έρθει ο καιρός να πραγματοποιηθούν, αν αφορούν στην υγεία και όχι στην ‘’ομορφιά’’.

♍ Εσείς και οι άλλοι, εσείς και οι σχέσεις σας! Ένταση λοιπόν αλλά και ‘’επιθέσεις’’ μπορεί να δεχθείτε με τον Άρη να περιδιαβαίνει στον έβδομο οίκο σας. Προσπαθήστε να κρατήσετε την ψυχραιμία σας, να αναλύσετε τις καταστάσεις με την αξιοθαύμαστη λογική σας και προς το τέλος του Ιουνίου οι λύσεις θα έχουν βρεθεί. Οι γεννημένοι τέλος δευτέρου, αρχή τρίτου δεκαημέρου δείτε ξεκάθαρα τους ‘’εχθρούς’’ σας να στέκονται αδύναμοι απέναντι σας.

♎ Την καθημερινότητα σας θα αναστατώσει ο Άρης και θα δημιουργήσει ίντριγκες και έριδες στο εργασιακό σας περιβάλλον. Γραφειοκρατική σύγχυση και άγχος στο να προλάβετε τις δουλειές σας θα σας κάνει πιο απρόσεχτους από ότι συνήθως γι’ αυτό προσοχή στα μικροατυχήματα. Αυξημένη φροντίδα και προσοχή στην υγεία των κατοικίδιων σας.

♏ Διπλά ευχάριστα και ερωτικά θα λειτουργήσει ο Άρης στη σύνοδό του με τον Ποσειδώνα, από τη φιλική για εσάς θέση του στα Ψαράκια. Ο παραδοσιακός σας κυβερνήτης σε ευνοϊκή θέση θα σας φέρει έρωτες , χαρά, αισιοδοξία, θα σας κάνει να αισθανθείτε και πάλι παιδιά. Ιδιαιτέρως οι γεννημένοι το δεύτερο δεκαήμερο θα έχετε ευκαιρίες ερωτικές και οικονομικές που δεν θα αφήσετε ανεκμετάλλευτες.

♐ Εντάσεις στο οικογενειακό σας περιβάλλον, αλλά και σε επαγγελματικούς χώρους που αφορούν στην εστίαση, μπορεί να φέρει ο Άρης σε προκλητική όψη τετραγώνου με τον Ήλιο σας. Να είστε σε ετοιμότητα γιατί καραδοκούν απογοητεύσεις, εξαπατήσεις, αλλά και ‘’πυρκαγιές’’ και θα πρέπει να είστε ιδιαίτερα προσεχτικοί οι γεννημένοι τέλος δευτέρου, αρχή τρίτου δεκαημέρου. Αφήστε τις αποφάσεις που καίνε για αργότερα.

♑ Ήρθε ο καιρός εσείς οι δυνατοί και απόλυτοι του ζωδιακού να μπείτε σε αμφιβολίες. Μια γλυκιά θολούρα θα αντικαταστήσει την τετράγωνη λογική σας, καθώς ο Άρης από του Ιχθύες θα σας βάλει σε διλήμματα. Θα έχετε να σκεφτείτε πολλά που παλιότερα δεν θα μπαίνατε καν στη διαδικασία να ασχοληθείτε μαζί τους. Ίσως προκύψουν θέματα με αδέρφια και μεταφορικά μέσα. Προσοχή στις μετακινήσεις σας.

♒ Καλά νέα για τα οικονομικά σας, θα φέρει ο Άρης από τους Ιχθύες για εσάς τους αιρετικούς του πνεύματος. Όσο βρισκόταν στο ζώδιο σας, σας ενεργοποίησε και τώρα θα συλλέξετε τους καρπούς των προσπαθειών σας. Κάποιες επαγγελματικές προτάσεις που έχουν ήδη προκύψει μπορεί να σας βάλουν στο δίλημμα της αξιολόγησης. Είναι σωστό να δεχθώ, είναι ηθικό, είναι τίμιο… ή να προσποιηθώ πως δεν καταλαβαίνω;

♓ Ο Άρης στο ζώδιο σας μετά από δύο σχεδόν χρόνια θα σας ενεργοποιήσει δυναμικά, ξυπνώντας φυσικά και την έμφυτη διπλωματία σας, μετατρέποντας σας σε επίμονους διεκδικητές. Ναι, θα σας φέρει και ένταση, αλλά θα είναι η ένταση αυτή της ξεσηκωτικής ανάγκης για πρόοδο και καθιέρωση. Θα καταλάβετε καλύτερα τον εαυτό σας, θα καταλάβετε και τα δύο Ψαράκια που κολυμπούν παράλληλα ‘’μέσα σας’’ χωρίς καν να κοιτούν το ένα το άλλο. Θα κατανοήσετε περισσότερο από κάθε άλλη φορά τη διττή σας φύση και τις άπειρες ικανότητες που διαθέτετε. Προσοχή μόνο οι γεννημένοι τέλος δεύτερο δεκαημέρου, αρχή τρίτου σε θέματα υγείας, ψυχολογικής, σωματικής κόπωσης, αλλά και απογοητεύσεων.

Ο Άρης στους Ιχθύες κρύβει μια απίστευτα δυναμική δράση και η κατασκοπευτική του δεινότητα τον κάνει αξιόλογο αντίπαλο, γιατί ξέρει να περιμένει και να δίνει το κατάλληλο χτύπημα στον κατάλληλο χρόνο. Εξαιρετικά επιτυχημένοι επιχειρηματίες, πολιτικοί αλλά και δικηγόροι έχουν στο Γενέθλιο Κοσμόγραμμά τους τον Άρη στους Ιχθύες με μεγαλύτερο παράδειγμα τον Αριστοτέλη Ωνάση. Ποιος είπε πως η επιτυχία δεν είναι σκοτεινή υπόθεση; Υπομονή θέλει και καμουφλάζ…

Στο πέρασμα του από τους Ιχθύες κατέχει και μια δύναμη κρυφή που θα λειτουργήσει όμως καταλυτικά στις εξελίξεις του καλοκαιριού, αλλά και του φθινοπώρου. Κρατά στα χέρια του την ενεργοποίηση των Εκλείψεων που έρχονται. Κρατά στα χέρια του το φιτίλι και μπορεί να το ανάψει όποτε αυτός θελήσει. Τη φωτιά τη διαχειρίζεται με χαρά, δικό του όπλο είναι. Τον Ιούλιο θα περάσει στο άσκεφτο πύρινο ζώδιο που κυβερνά, τον Κριό, και το Σεπτέμβριο θα γίνει ανάδρομος. Ανάδρομος στον Κριό έως και τις 15 Νοεμβρίου, λίγο πριν την Σεληνιακή Έκλειψη πάνω στους πολεμικούς Aldebaran και Antares…
‘’Με Φωτιά και με Μαχαίρι πάντα ο κόσμος προχωρεί…’’ Το γνώριζε μάλλον το μυστικό ο Νίκος Γκάτσος, ίσως να του το είχε ψιθυρίσει ο Μάνος στο αυτί … με Άρη πάντα ο κόσμος προχωρεί!

Βάσια Μαυράκη

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ / ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗΣ ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑΣ EMPATHETIC ASTROLOGICAL APPROACH

Διδάσκει αστρολογία ως Tropical and Astral Expert , ειδίκευση Human Design

e- mail [email protected]

 

Αυτοκίνητο

Mercedes A-Class 250e: Compact, premium και υβριδική

Το μικρότερο μοντέλο της Mercedes στην plug-in hybrid εκδοχή του έχει όλα τα θετικά στοιχεία των συμβατικών εκδόσεων και επιπλέον ηλεκτροκίνηση ιδανική στην αστική καθημερινότητα. 

Μία από τις πλέον ολοκληρωμένες λύσεις στα plug in υβριδικά μοντέλα, αποτελεί χωρίς αμφιβολία η νέα Mercedes A 250e. Έχει πολύ δύναμη, συνεχή επιτάχυνση, ελάχιστη κατανάλωση και πολύ χαμηλές  εκπομπές ρύπων. Κι όλα αυτά στο πάντα θελτκικό, εξαιρετικά ποιοτικό και γεμάτο τεχνολογία πακέτο που πρώτη η A Class έφερε στην κοινότητα των hatchback της κατηγορίας C. 

Καθώς συνολικά η σχεδίαση του μοντέλου μας είναι πλέον οικεία, πάμε να δούμε κάτω από το αμάξωμα, εκεί που βρίσκονται σχεδόν όλα τα νέα στοιχεία της A-Class 250e. Εμπρός και κάτω από το καπό ο γνωστός  τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας των 1.33 λίτρων που αποδίδει 160 ίππους,. συνεργάζεται με ένα ηλεκτροκινητήρα ισχύος 102 ίππων. 

Σύμφωνα με τη Mercedes, αυτή είναι η τρίτη γενιά υβριδικής πρόωσης του γερμανικού brand και η τελευταία εξέλιξη της συγκεκριμένης τεχνολογίας. Σε επίπεδο ισχύος, η συνδυασμένη απόδοση των δύο μοτέρ ανέρχεται στους 218 ίππους ισχύος και στα 450 Nm ροπής, συνθέτοντας ένα τουλάχιστον ενδιαφέρον, από θεωρητικής άποψης, αποτέλεσμα.

Mercedes-Benz A 250 e, designo mountaingrau magno, Leder schwarz/flamencorot;Kraftstoffverbrauch gewichtet 1,5-1,4 l/100 km, CO2-Emissionen gewichtet 34-33 g/km, Stromverbrauch gewichtet 15,0-14,8 kWh/100 km* Mercedes-Benz A 250 e, designo mountain grey magno, Leather black/flamenco red;Weighted fuel consumption 1.5-1.4 l/100 km, weighted CO2 emissions 34-33 g/km, weighted power consumption 15.0-14.8 kWh/100 km*

Ως γνωστόν, ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει τη μέγιστη ροπή από την πρώτη στροφή λειτουργίας του και έτσι οι επιδόσεις -και ειδικά αυτή της επιτάχυνσης- είναι ακόμα πιο εντυπωσιακές από αυτό που εννοούν τα νούμερα. Τα 0-100 επιτυγχάνονται σε 6,6 δλ. μόλις και η μέγιστη ταχύτητα κορυφώνεται στα 235 χλμ./ώρα. Την ίδια στιγμή, η κατανάλωση καυσίμου είναι καθηλωμένη λίγο πάνω από ένα λίτρο ανά 100 χιλιόμετρα, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία και όσο οι μπαταρίες είναι αρκετά φορτισμένες. Στην πράξη, σε μικτές συνθήκες και χωρίς τη δυνατότητα φόρτισης συνεχώς ή σε ένα μεγάλο ταξίδι, θα πρέπει να υπολογίζετε μια κατανάλωση της τάξης των 4,5 – 5,5 λίτρων. Στο πεδίο της ηλεκτρικής αυτονομίας, αυτή μέσα στην πόλη αγγίζει τα 70 χιλιόμετρα, γεγονός που σημαίνει  ότι σε καθημερινές αστικές μετακινήσεις η A-Class 250e σας απαλλάσσει από κάθε έγνοια.

Αν στο σπίτι σας έχετε τη δυνατότητα φόρτισης, για μια πλήρωση με ενέργεια των μπαταριών σε απλή  πρίζα, αρκούν 5μιση ώρες. Με Wall Box ο χρόνος πέφτει στις 3 ώρες και 25 λεπτά, ενώ με ταχυφορτιστή εναλλασσόμενου ρεύματος το 80% της μπαταρίας μπορεί να ανακτηθεί σε 25 μόλις λεπτά.

Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει από 6 προγράμματα οδήγησης αυτό που ταιριάζει ιδανικά σε κάθε ανάγκη, ώστε να εκμεταλλευτεί κατά περίπτωση είτε τη μέγιστη οικονομία, είτε την υψηλή ισχύ και ροπή του συνόλου. Η A-Class 250e είναι δυναμική αλλά όχι σπορ και αποκαλύπτει τον καλύτερο εαυτό της είτε στην πόλη κινούμενη ηλεκτρικά, είτε σε ταξίδια υψηλών ταχυτήτων.

Η ανάρτηση απορροφά πολύ σωστά τις κακοτεχνίες των δρόμων, ενώ τυπική μιας πραγματικής Mercedes-Benz είναι, ποιότητα κύλισης, δηλαδή κορυφαία. 

Mercedes-Benz A 250 e, designo mountaingrau magno, Leder schwarz/flamencorot;Kraftstoffverbrauch gewichtet 1,5-1,4 l/100 km, CO2-Emissionen gewichtet 34-33 g/km, Stromverbrauch gewichtet 15,0-14,8 kWh/100 km* Mercedes-Benz A 250 e, designo mountain grey magno, Leather black/flamenco red;Weighted fuel consumption 1.5-1.4 l/100 km, weighted CO2 emissions 34-33 g/km, weighted power consumption 15.0-14.8 kWh/100 km*

Στο εσωτερικό  το μόνο που μπορεί να δημιουργήσει ενόχληση είναι το τούνελ της μετάδοσης στους πίσω επιβάτες, το οποίο δεν επιτρέπει την εύκολη μεταφορά ενός τρίτου. Σε όλα όμως τα άλλα σημεία της, η A-Class είναι υποδειγματική. Ο ρευστός σχεδιασμός, η άψογη ποιότητα υλικών και της συναρμογής τους και φυσικά  η ευρεία ψηφιακή οθόνη που παρέχει όλες τις απαιτούμενες πληροφορίες  εντυπωσιάζουν με την πρώτη ματιά. 

Το σύστημα πολυμέσων MBUX (Mercedes-Benz User Experience) διαθέτει τεχνητή νοημοσύνη, μαθαίνει τον οδηγό και προσαρμόζεται στις επιθυμίες του. Μέσω δε του έξυπνου συστήματος φωνητικών εντολών που πραγματοποιούνται σε καθομιλουμένη γλώσσα και όχι με συγκεκριμένες φράσεις, η επικοινωνία με το αυτοκίνητο αποκτά μια πρωτόγνωρη, προσωπική διάσταση. 

Προηγμένα συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης είναι διαθέσιμα σε ένα μεγάλο εύρος, ανάλογα και με την έκδοση εξοπλισμού, ενώ το αυτοκίνητο έχει ήδη διακριθεί με τη μέγιστη αξιολόγηση πέντε αστέρων από τον ανεξάρτητο οργανισμό αξιολόγησης νέων αυτοκινήτων Euro NCAP. 

Συνολικά η Mercedes – Benz A-Class 250e είναι ένα χαρισματικό αυτοκίνητο, που συνδυάζει τις αρετές δύο κόσμων και παρά το συμπαγές αμάξωμά της, ξεχειλίζει από premium χαρακτήρα. Ανάλογα μεγάλη όμως με τα πλεονεκτήματά της είναι και η τιμή αγοράς, η οποία ξεκινά από 43.600 ευρώ. 

Continue Reading

Αυτοκίνητο

Mazda MX-30 E Skyactiv Launch Edition: Πρώτο και άκρως ενδιαφέρον

Η παρθενική εμφάνιση της Mazda στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχει όλα τα σχεδιαστικά και μηχανολογικά χαρακτηριστικά για να κεντρίσει το ενδιαφέρον μας. 

Ιστορικά η Mazda προσεγγίζει το θέμα «αυτοκίνητο» με ένα δικό της, μοναδικό τρόπο. Ακριβώς τον ίδιο βλέπουμε και στο αμιγώς ηλεκτρικό της μοντέλο, που έκανε το ντεμπούτο του στη χώρα μας στο τέλος του 2020.

Αισθητικά λοιπόν αλλά και λειτουργικά, το νέο MX-30 ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό και αποτελεί μια εντελώς ξεχωριστή πρόταση αυτοκίνησης μηδενικών ρύπων. Μπορεί να είναι ένα SUV, ωστόσο δεν κρύβει τις σχεδιαστικές καταβολές του RX-8, με τις αντίθετα ανοιγόμενες πίσω πόρτες. Δίνοντας έτσι και το σπορ στίγμα της κατασκευής.

Με μήκος 4,395 μέτρων το αμάξωμα βρίσκεται στο όριο της κατηγορίας των μικρών – μεσαίων SUV, διαθέτει πέντε πόρτες με τις πίσω να ανοίγουν αντίθετα από τις εμπρός και να είναι σημαντικά μικρότερες σε μήκος, αλλά ιδιαίτερα μεγάλες σε ύψος. Η πολύ κομψή σχεδίαση που χαρακτηρίζει όλα τα μοντέλα της Mazda επαναλαμβάνεται και εδώ, ενώ η προσέγγιση στην ενσωμάτωση των μπαταριών και του ηλεκτρικού κινητήρα γίνεται με γνώμονα όπως πάντα τη βέλτιστη απόλαυση της οδήγησης.

Η συστοιχία των μπαταριών είναι πλήρως ενσωματωμένη στο αμάξωμα και αποτελεί δομικό στοιχείο, που επιτυγχάνει την αύξηση της στιβαρότητας. Η εμπρός ανάρτηση McPherson και η πίσω αντιστρεπτική δοκός έχουν τροποποιηθεί ώστε να επιτυγχάνεται η ομαλή και άμεση μετάδοση των μηνυμάτων από το δρόμο στον οδηγό.

Στο εσωτερικό ξεχωρίζει η εργονομική σχεδίαση της θέσης οδήγησης. Τα εμπρός καθίσματα διαθέτουν μηχανισμό όπου με ένα άγγιγμα αναδιπλώνει την πλάτη και μετακινεί ταυτόχρονα ολόκληρο το κάθισμα προς τα εμπρός, προσφέροντας έτσι άνετη είσοδο και έξοδο των επιβατών από τις πίσω θέσεις. Η αιωρούμενη κεντρική κονσόλα είναι ένα ιδιαίτερο στοιχείο, καθώς ξεχωρίζει από το υπόλοιπο ταμπλό και παρέχει πρόσθετο αποθηκευτικό χώρο στους εμπρός επιβάτες.

Για πρώτη φορά σε μοντέλο της Mazda, μία οθόνη αφής 7 ιντσών χρησιμοποιείται για τον έλεγχο του κλιματισμού. Το σύστημα Mazda Connect, στο βασικό εξοπλισμό, υποστηρίζει συσκευές με λογισμικό Apple CarPlay® και Android Auto™ και η σύνδεση μέσω USB εξασφαλίζει απλή και άμεση σύνδεση κάθε smartphone.

Η νέα τεχνολογία ηλεκτροκίνησης e-Skyactiv της Mazda, περιλαμβάνει ένα σύγχρονο ηλεκτροκινητήρα εναλλασσόμενου ρεύματος (AC) και μία μπαταρία ιόντων λιθίου ισχύος 35.5 kWh. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς και η μέγιστη ισχύς ανέρχεται στους 143 ίππους, ενώ η μέγιστη ροπή στα 265Nm. Με μέση κατανάλωση 19 KWh/100 χλμ. σύμφωνα με το πρότυπο WLTP, το MX-30 επιτυγχάνει εμβέλεια της τάξεως των 200 χλμ. με μια πλήρη φόρτιση των μπαταριών του.

Είναι προφανής η επιλογή της Mazda να κρατήσει σχετικά χαμηλά το βάρος του MX-30, στα 1.645 κιλά, ώστε να προσφέρει ενδιαφέροντα δυναμικά χαρακτηριστικά, παρά να επενδύσει σε μεγαλύτερες μπαταρίες, που θα αύξαναν το βάρος αλλά και το χρόνο φόρτισης.

Αυτό το γεγονός έχει σημαντικό αντίκτυπο και στην οδήγηση, όπου το MX-30 είναι απολαυστικό. Το χαμηλό βάρος δεν δημιουργεί έντονη αδράνεια, ενώ η συγκέντρωσή του χαμηλά και στο κέντρο του αμαξώματος, δίνει μια ανάλαφρη αίσθηση στο αυτοκίνητο. Φυσικά η εμβέλεια είναι ένα θέμα και έτσι το μοντέλο προορίζεται κατά βάση για αστική και περιαστική χρήση. Στην οποία -και λόγω συμπαγών διαστάσεων- είναι εξαιρετικό.

Το ελαφρύ και στιβαρό αμάξωμα του Mazda MX-30 είναι κατασκευασμένο σε μεγάλο ποσοστό από χάλυβα υπερ-υψηλής αντοχής. Τα απορροφητικά υλικά που ενσωματώνονται στη δομή κάθε τμήματος του αμαξώματος εξασφαλίζουν την ικανότητα απορρόφησης της ενέργειας που απελευθερώνεται κατά τη σύγκρουση, ενώ ειδικές προστατευτικές κατασκευές έχουν προβλεφθεί για όλα τα μέρη με υψηλή τάση ρεύματος, με ταυτόχρονη αυτόματη απενεργοποίηση σε περίπτωση σύγκρουσης. 

Τέλος, τα ειδικά σχεδιασμένα καπό και αμάξωμα, συμβάλλουν στον περιορισμό του τραυματισμού των πεζών. Όλα τα παραπάνω, συνέβαλαν ώστε το μοντέλο να αποσπάσει τη μέγιστη διάκριση των πέντε αστέρων από τον ανεξάρτητο οργανισμό αξιολόγησης νέων αυτοκινήτων Euro NCAP. 

Πέρα όμως από τα στοιχεία παθητικής ασφάλειας, το νέο MX-30 προσφέρει και ένα πλήθος τεχνολογιών υποβοήθησης της οδήγησης και ενεργητικής ασφάλειας. Με την ονομασία i-Activsense , η Mazda προσφέρει ένα πλήρες «πακέτο» που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων έξυπνο σύστημα υποστήριξης πέδησης για εμπρός, πίσω και διασταυρούμενα εμπόδια, προσαρμοζόμενα φώτα LED (Adaptive LED Headlights – ALH), έλεγχο πίσω περιβάλλοντος (360° View Monitor), προειδοποίηση εμπρός διασταυρούμενης κυκλοφορίας (Front Cross Traffic Alert – FCTA), έλεγχο τυφλών σημείων (Blind Spot Monitoring – BSM), προειδοποίηση πίσω διασταυρούμενης κυκλοφορίας (Rear Cross Traffic Alert – RCTA), σύστημα προειδοποίησης ακούσιας εκτροπής από τη λωρίδα κυκλοφορίας (Lane Departure Warning System – LDWS), σύστημα διατήρησης πορείας στα όρια της λωρίδας (Lane-keep Assist System – LAS), διατήρηση πορείας σε έκτακτη ανάγκη (Emergency Lane Keeping) με Road Keep Assist και έλεγχος τυφλών σημείων (Blind Spot Assist).

Συνολικά το MX-30 είναι ένα απολαυστικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο, με έντονο οικολογικό χαρακτήρα και στα υλικά κατασκευής του, κορυφαία ασφάλεια και σπορ χαρακτήρα. Με τιμές που ξεκινούν από τις περίπου 32.000 ευρώ συμπεριλαμβανομένου του οφέλους από την κρατική επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά», αποτελεί μια εξαιρετική πρόταση για όσες και όσους είναι έτοιμη για το μέλλον της αυτοκίνησης. 

Continue Reading

Lifestyle

Peugeot e-2008: Σιωπηλή αλλά χαρισματική προσωπικότητα

Το Peugeot e-2008 έχει κατασκευαστεί καθ’ εικόνα και ομοίωση του συμβατικού του αδελφού, είναι όμως σε κάθε του έκφανση ένα σύγχρονο ηλεκτρικό αυτοκίνητο

Αν πάρετε ένα ηλεκτρικό 2008 και το βάλετε δίπλα σε ένα βενζινοκίνητο ή πετρελαιοκίνητο, η λίστα των διαφορών τους, αισθητγικά, θα είναι πολύ μικρή και θα περιορίζεται στη μάσκα, στο σήμα “e” στα φτερά και στην απουσία εξάτμισης.

Αντίστοιχα, το εσωτερικό σε ένα «συμβατικό» 2008  και στο ηλεκτρικό δεν έχει διαφορά. Είναι το ίδιο ευρύχωρο, ποιοτικό, όπου η τεχνολογία και η προσοχή στη λεπτομέρεια πρωταγωνιστούν. Στο e-2008 φυσικά υπάρχει το εντυπωσιακό τρισδιάστατο i-cockpit και η μεγάλη οθόνη αφής στο κέντρο της κονσόλας και σε αυτά τα δύο σημεία εντοπίζονται οι μοναδικές διαφοροποιήσεις, καθώς οι ενδείξεις τους είναι εμπλουτισμένες για να περιλαμβάνουν τις απαιτούμενες πληροφορίες για την ηλεκτροκίνηση. Οι χώροι για επιβάτες και αποσκευές είναι ακριβώς οι ίδιοι σε όλες τις εκδόσεις.

Κάτω από το καπό, εκεί που θα βρισκόταν ο θερμικός κινητήρας, τώρα βρίσκεται ο ηλεκτρικός. Οι μπαταρίες βρίσκονται κάτω από τις θέσεις των επιβατών και η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς. Ακόμα και τα νούμερα της απόδοσης δείχνουν να είναι συγκρίσιμα. Η μπαταρία των 50 KWh  φροντίζει για την τροφοδοσία με ενέργεια ενός μοτέρ που αποδίδει 136 ίππους και 260 Nm ροπή.  Το e-2008 επιταχύνει από στάση μέχρι τα 100 km/h σε 8,5 δευτερόλεπτα και φτάνει μέχρι τη μέγιστη ταχύτητα των 150 km/h.

Οδηγώντας το e-2008 απολαμβάνεις αμέσως τα οφέλη της ηλεκτροκίνησης.  Απουσιάζει ο θόρυβος του κινητήρα και όλα γίνονται ήσυχα και ήρεμα. Ο οδηγός  έχει άμεσα διαθέσιμη όλη τη ροπή του ηλεκτροκινητήρα, κάτι που προσθέτει στην ενεργητική ασφάλεια. Υπάρχουν τρία προγράμματα οδήγησης, τα Eco, Normalκαι Sport, που διαφοροποιούν την απόδοση του κινητήρα (82 ίπποi στο Eco, 109 στο Normal και 136 στο Sport), την απόκριση του γκαζιού και του τιμονιού και τη λειτουργία του κλιματισμού.

Από τα προγράμματα οδήγησης το  Eco είναι λίγο πιο «τεμπέλικο», αλλά απολύτως επαρκές, το Normal ισορροπεί ανάμεσα στην απόδοση και στην οικονομία και το Sport είναι αρκετά πιο «ζωντανό». Η αίσθηση της επιτάχυνσης δεν είναι ακραία όπως σε άλλα ηλεκτρικά μοντέλα αλλά σίγουρα είναι δυνατή. Με τον επιλογέα στο D (Drive) το e-2008 απλώς κυλά όταν αφήνουμε το γκάζι ενώ στην επιλογή Β (Brake Regeneration) κάνει πιο έντονη ανάκτηση ενέργειας και φρενάρει αρκετά. Και πάλι, όχι τόσο πολύ όσο άλλα ηλεκτρικά και δύσκολα μπορεί να οδηγηθεί μόνο με το γκάζι.

Το e-2008 είναι ένα καλοστημένο μικρό SUV που προσφέρει υψηλή ποιότητα κύλισης, με την αίσθηση αυτήν να ενισχύεται από την ησυχία στο εσωτερικό. Η ανάρτηση έχει ρυθμιστεί λίγο πιο σκληρά για να διαχειριστεί το αυξημένο βάρος των μπαταριών και αυτό γίνεται αισθητό, αλλά όχι ενοχλητικό. Το κέρδος βρίσκεται στο γεγονός ότι όλο αυτό το πρόσθετο βάρος είναι τοποθετημένο στο πάτωμα, κάτι που χαμηλώνει το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου με όφελος την καλύτερη οδική συμπεριφορά.

Η Peugeot ανακοινώνει αυτονομία 320 χιλιομέτρων με μία φόρτιση και παρότι ξέρουμε ότι οι ανακοινώσεις των κατασκευαστών απέχουν από την πραγματικότητα, εδώ η απόσταση δεν είναι μεγάλη. Σε αστικό περιβάλλον, με προσεκτική οδήγηση στο Eco και αρκετή ανάκτηση τα 320 χιλιόμετρα δεν είναι άπιαστο νούμερο. Αν το παρακάνετε με το γκάζι ή βγείτε στον αυτοκινητόδρομο η αυτονομία λογικά δεν θα είναι η ίδια. Σε κάθε περίπτωση όμως μιλάμε για ωφέλιμη αυτονομία που ξεπερνά τα 250 χιλιόμετρα και αυτό αρκεί να καλύψει με άνεση όλες τις καθημερινές μετακινήσεις.

Τα σύγχρονα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με τις μεγάλες σε χωρητικότητα μπαταρίες χρειάζονται αρκετό χρόνο για να φορτιστούν από οικιακές παροχές. Σε απλή σούκο πρίζα το e-2008 απαιτεί λίγο πάνω από 30 ώρες ενώ με wallbox ισχύος 7,4 ή 11 KW φορτίζει πλήρως σε 7,5 ή 5 ώρες  αντίστοιχα. Το πολύ θετικό όμως είναι ότι υποστηρίζει ταχεία φόρτιση έως 100 KW. Αυτό σημαίνει ότι σε αυτήν την περίπτωση η άδεια μπαταρία μόλις σε 30 λεπτά της ώρας φτάνει στο 80% της χωρητικότητάς της.

Το Peugeot e-2008 είναι ένα ευχάριστο, πρακτικό και οικονομικό όχημα που υπάρχει για να αντιμετωπίσει τις κυκλοφοριακές προκλήσεις του σήμερα. Η τιμή του είναι προφανώς «αλμυρή» και ξεκινά από τα 36.900 ευρώ, από τα οποία βέβαια πρέπει να αφαιρεθεί το ποσό της κρατικής επιδότησης ύψους 5.950 ευρώ. Με αυτό το δεδομένο, προκύπτει μια απόλυτα λογική και συμφέρουσα πρόταση.

Continue Reading

Trending