Connect with us

Τουρισμός

Έντονο ενδιαφέρον για τη Χαλκιδική στις εκθέσεις τουρισμού των Κάτω Χωρών

Αισιόδοξα τα μηνύματα για τη Χαλκιδική από τις πρώτες διεθνείς τουριστικές εκθέσεις στις Κάτω Χώρες «Vakantiebeurs 2020» που πραγματοποιήθηκε στην Ουτρέχτη της Ολλανδίας [15-19 Ιανουαρίου 2020] και τη «Salon des Vacances 2020» στις Βρυξέλλες του Βελγίου [6-9 Φεβρουαρίου 2020].

Ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής, συνεπής στο ραντεβού του με το ολλανδικό και το βέλγικο κοινό, συμμετείχε για ακόμα μία χρονιά ως συν-εκθέτης στο εθνικό περίπτερο του ΕΟΤ, στη μεγαλύτερες τουριστικές εκθέσεις γενικού τουρισμού της Ολλανδίας και του Βελγίου.

Η έκθεση στην Ουτρέχτη κάθε χρόνο προσελκύει πάνω από 100.000 επισκέπτες ενώ συμμετέχουν πάνω 1000 εκθέτες, με την Ελλάδα να βρίσκεται στην 4η θέση των προτιμήσεων των Ολλανδών τουριστών, όπως προέκυψε από έρευνα που διεξήχθη το Σεπτέμβριο 2019 [NBTC-NIPO Research].

Οι εκπρόσωποι των μεγαλύτερων Ολλανδικών ΤΟ δηλώνουν ικανοποιημένοι από την πορεία των προ-κρατήσεων, όπως προέκυψαν μέσα από τις προ-καθορισμένες συναντήσεις που είχε η Διευθύντρια Marketing του Οργανισμού, κα Τάνια Ακριτίδου. Όπως ενημέρωσαν οι εκπρόσωποι της SUNWEB και TUI, ο μήνας Δεκέμβριος ξεκίνησε δυναμικά με αύξηση των προ-κρατήσεων της τάξεως του +10% ενώ την τρέχουσα περίοδο του Ιανουαρίου βρίσκεται στο +3-5% αντίστοιχα. Παράλληλα, ο κ Ben van Hecke του ταξιδιωτικού πρακτορείου SNP (Natuur Reizen van ANWB) -ένα από τα ιστορικότερα πρακτορεία περιπατητικού τουρισμού στην Ολλανδία- που για 1η φορά έβαλε στο πρόγραμμα του τη Χαλκιδική- δήλωσε απόλυτα ευχαριστημένος και μας ενημέρωσε ότι τα πακέτα του 2020 είναι σχεδόν sold out. Επίσης, για άλλη μία χρονιά αυξημένο ήταν το ενδιαφέρον για τη Χαλκιδική από Ολλανδούς τουρίστες που επιλέγουν να κάνουν διακοπές με αυτοκινούμενα σε camping.

Η Χαλκιδική συγκαταλέγεται τα τελευταία χρόνια στους 5 κορυφαίους Ελληνικούς ανερχόμενους προορισμούς για τους Ολλανδούς με σταθερή αύξηση αφίξεων της τάξεως του 8% ετησίως, γεγονός που οφείλεται στην απευθείας σύνδεση του Άμστερνταμ με το αεροδρόμιο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ της Θεσσαλονίκης με την Transavia και από την Αμβέρσα με τη Ryanair.

Και η έκθεση των Βρυξελλών φέτος προσέλκυσε πάνω από 100.000 επισκέπτες και επαγγελματίες του τουρισμού. Αισιόδοξες οι προβλέψεις των μεγάλων τουριστικών γραφείων της χώρας για την Χαλκιδική με μέση αύξηση +5% στις προκρατήσεις των τουριστικών πακέτων. Η ζήτηση των Βέλγων πρόκειται να αυξηθεί κατακόρυφα αφού ο ΕΟΤ ετοιμάζει μία μεγάλη τηλεοπτική παραγωγή στην βελγική τηλεόραση, όπου τρεις μήνες θα μεταδίδει τις ομορφιές της χώρας μας.

Μεγάλο το ενδιαφέρον του Luxury T/O Silverjet για νέες συνεργασίες με ξενοδοχεία της Χαλκιδικής και μετά από συνομιλίες στην έκθεση που πραγματοποίησε ο Διευθυντής του ΤΟΧ Γιώργος Μπρουτζάς, προέκυψε το ενδιαφέρον για την πραγματοποίηση ενός Fam Trip στα τέλη Μαΐου με την υποστήριξη του Γραφείου ΕΟΤ Κάτω Χωρών.

Στα πολύ θετικά νέα για την Χαλκιδική μας η έναρξη των πτήσεων της Aegean και της Transavia στις 2 Απριλίου 2020 όπου θα συνδέσουν αεροπορικά την Θεσσαλονίκη με τις Βρυξέλλες δύο και τρεις φορές την εβδομάδα αντίστοιχα.

Οι Ολλανδοί και οι Βέλγοι που επισκέπτονται την έκθεση αναζητούν έμπνευση και πληροφορίες για τις καλοκαιρινές τους διακοπές, αγαπούν την Ελλάδα και επιζητούν νέους προορισμούς. Στο πλαίσιο αυτό, η Χαλκιδική προβλήθηκε ως αυθεντικός ελληνικός προορισμός, που συνδυάζει τις εξωτικές παραλίες με τις ποικίλες δυνατότητες για δραστηριότητες στη θάλασσα και στη φύση, τις γνήσιες πολιτισμικές εμπειρίες και πλούσιες τοπικές γεύσεις.

Σημειώνεται ότι τον Μάιο του 2020 η Υπηρεσία ΕΟΤ Κάτω Χωρών και ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής προγραμματίζουν την υλοποίηση fam trip στην Χαλκιδική, στο οποίο θα λάβουν μέρος οι συμμετέχοντες στην παρουσίαση “Unique Selling Points – USP of Halkidiki” που πραγματοποιήθηκε στις 29 Αυγούστου στο Άμστερνταμ, ενώ σχεδιάζονται θεματικά press trip στο πλαίσιο της καινούριας καμπάνιας του γραφείου ΕΟΤ Κάτω Χωρών “100 experiences in Greece” που ανακοίνωσε η διευθύντρια κα Ελένη Σκαρβέλη, με Ολλανδούς δημοσιογράφους και influencers.

 

www.visit-halkidiki.gr

www.facebook.com/HalkidikiTourismOrganization

https://twitter.com/VisitHalkidiki

youtube.com/user/visithalkidiki

www.pinterest.com/visithalkidiki

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Τουρισμός

#JobDay Τουρισμού-Hiring season

Το Skywalker.gr, στο πλαίσιο των δράσεών του «Επί το Έργον», διοργανώνει το #JobDay Τουρισμού, μια δράση πλαισιωμένη από συνεντεύξεις εταιριών από τον κλάδο του τουρισμού που αναζητούν προσωπικό. 

Για πρώτη φορά θα πραγματοποιηθεί ταυτόχρονα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, δίνοντας τη δυνατότητα στο ενδιαφερόμενο κοινό των δύο πόλεων να διεκδικήσει μια θέση εργασίας στον δυναμικό αυτό χώρο.

Η δράση της Αθήνας θα λάβει χώρα στο Σεράφειο του δήμου Αθηναίων, ενώ αυτή της Θεσσαλονίκης στο Μέγαρο Μουσικής. Η ημέρα διεξαγωγής είναι η 22η Ιανουαρίου και οι ώρες και για τις δύο πόλεις είναι 10:00-18:00.

Η είσοδος είναι ελεύθερη για τους επισκέπτες.

Βασικός σκοπός του #Jobday Τουρισμού, που πραγματοποιείται υπό την αιγίδα του υπουργείου Τουρισμού, του δήμου Αθηναίων, της Συνομοσπονδίας Επιχειρηματιών Τουριστικών Καταλυμάτων Ελλάδος, του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής & Marketing Ν. Θεσσαλονίκης, της Ένωσης Ξενοδοχείων Χαλκιδικής και της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης είναι η ενίσχυση της απασχολησιμότητας μέσα από τη δημιουργία ενός περιβάλλοντος υποστήριξης, ενημέρωσης και δικτύωσης μεταξύ εργοδοτών που αναζητούν προσωπικό και υποψήφιων εργαζομένων.

Οι υποψήφιοι-επισκέπτες του #Jobday Τουρισμού θα έχουν τη δυνατότητα:

  • Να συναντήσουν εκπροσώπους εταιριών και να περάσουν από συνέντευξη εργασίας.
  • Να μιλήσουν προσωπικά με εξειδικευμένο μέντορα για το LinkedIn προφίλ τους και σε πραγματικό χρόνο να επιφέρουν τις βέλτιστες αλλαγές σε αυτό.
  • Να έρθουν σε επαφή με coaches, οι οποίοι θα τους βοηθήσουν να βελτιωθούν, να αναπτυχθούν, να μάθουν πώς να πετυχαίνουν τους στόχους τους και να διαχειρίζονται προσωπικές και επαγγελματικές προκλήσεις.
  • Να συζητήσουν με εξειδικευμένους συμβούλους για εργασιακά ζητήματα.
  • Να βγάλουν επαγγελματική φωτογραφία, που μπορούν να χρησιμοποιήσουν στο βιογραφικό ή το LinkedIn προφίλ τους (μόνο στη Θεσσαλονίκη).
  • Να παρακολουθήσουν workshop συνυφασμένα με το πεδίο του τουρισμού (μόνο στη Θεσσαλονίκη).

Όσοι επιθυμούν να επισκεφθούν το #Jobday Τουρισμού μπορούν να δηλώσουν δωρεάν συμμετοχή στο https://jobdays.gr/jobdays2020/jobdaytourismoy-2020 και να ανεβάσουν το βιογραφικό τους σημείωμα στην αντίστοιχη φόρμα.

Το Skywalker.gr είναι το πρώτο site που δραστηριοποιήθηκε στην αναζήτηση εργασίας στην Ελλάδα, ήδη από το 1999. Σήμερα παραμένει η μοναδική ελληνική ιστοσελίδα στον χώρο και η πρώτη επιλογή στην αναζήτηση εργασίας. Tο 2018 περισσότερες από 8.500 εταιρίες δημοσίευσαν στο www.skywalker.gr περισσότερες από 82.000 αγγελίες για όλες τις ειδικότητες, με τις ετήσιες επισκέψεις να προσεγγίζουν τις 8.000.000.

Παράλληλες δράσεις: CAREER IN PROGRESS, ICF GREECE CHAPTER, ΙΝΕ – ΓΣΕΕ, HCCMA, GIANNIS ANGELOU PHOTOGRAPHY

Χορηγοί επικοινωνίας: ΕΠΙΧΕΙΡΩ, THESTIVAL.GR, THESS NEWS.GR, VORIA.GR, THESOUT.GR, ORATHESS.GR, E-RADIO, E-DAILY, THESSALONIKI PRESS, ZOUGLA, TOURMARKET, SIGMA MEDIA GROUP, HOTEL TECH NEWS, GOVA STILETO, BUSINESSTODAY, EMEA, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ, LET IT BE, BUSINESS WOMAN, SETTLE.GR, STENTORAS.GR

Site: https://jobdays.gr/jobdays2020/jobdaytourismoy-2020

Facebook Event: #JobDay Τουρισμού (Αθήνα) & #JobDay Τουρισμού (Θεσσαλονίκη)

Continue Reading

Ξενοδοχεία

Νέα εφαρμογή Business Intelligence από τη Hotellisense

Η εταιρία Hotellisense, δημιούργησε ένα νέο, καινοτόμο, επιχειρηματικό εργαλείο που απευθύνεται στο χώρο των ξενοδοχείων και τουριστικών καταλυμάτων γενικότερα για την αύξηση της επιχειρηματικότητάς τους. Η Hotellisense αποτελείται από μια ομάδα από επαγγελματίες του ξενοδοχειακού χώρου και της πληροφορικής με πάθος για την εφαρμογή του Business Intelligence στον χώρο του τουρισμού και των ξενοδοχείων.

Πρόκειται για ένα πρωτοποριακό προϊόν με το οποίο μπορούμε να πραγματοποιήσουμε λεπτομερή και πολυδιάστατη ανάλυση στα δεδομένα του ξενοδοχείου αλλά και να επιλύσουμε με μεγάλη ακρίβεια προβλήματα μελλοντικού σχεδιασμού πολλαπλών περιορισμών και παραμέτρων όπως τιμές δωματίων, budgeting, πληρότητα κ.α. Αποτυπώνει δηλαδή σε πραγματικό χρόνο την εικόνα της ξενοδοχειακής επιχείρησης με δυναμικά dashboards, reporting και KPIs.

Κύριος στόχος είναι η βοήθεια την λήψη αποφάσεων στο χώρο του management, των πωλήσεων (revenue) και του marketing του ξενοδοχειακού χώρου με αποτέλεσμα την μεγιστοποίηση των κερδών και την βελτίωση της ανταγωνιστικότητας. Αυτό το επιτυγχάνει με την λεπτομερή, αλλά ταχύτατη ανάλυση των υφιστάμενων δεδομένων, ενώ με τη χρήση προηγμένων στατιστικών μοντέλων επιχεί τον υπολογισμό μελλοντικών τιμών με την μεγαλύτερη δυνατή ακρίβεια. Ετσι το προϊόν συμβάλει δραστικά και αποτελεσματικά στην αύξηση του revenue του ξενοδοχείου.

Είναι ένα ευέλικτο και καινοτόμο πολύτιμο εργαλείο που μπορεί να λειτουργήσει και σε όμιλο εταιρειών ή αλυσίδα ξενοδοχείων, δίνοντας την δυνατότητα στον πελάτη να έχει και συγκεντρωτικά dashboards με δυνατότητα drill-down σε επίπεδο ξενοδοχείου αλλά και μεμονωμένου δωματίου.

Continue Reading

Τουρισμός

Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας πρωταγωνίστρια σε δύο διεθνείς εκθέσεις

 Στις διεθνείς εκθέσεις τροφίμων – ποτών “ Greek Food Show” (Βαρσοβία) και “Sial Middle East 2019” (Άμπου Ντάμπι) συμμετείχε πρόσφατα η  Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στο πλαίσιο της στρατηγικής της για την προβολή και προώθηση των αγροτικών της προϊόντων.

          Για πρώτη φορά η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας συμμετείχε  στο “ Greek Food Show”,που πραγματοποιήθηκε στις 7 και 8 Δεκεμβρίου 2019 στο Εθνικό Στάδιο της Βαρσοβίας “PGE NARODOWY” στην Πολωνία. Στόχος της συμμετοχής της Περιφέρειας  στο 4ο “Greek Food Show” ήταν η ενίσχυση της εξωστρέφειας και η διείσδυση των επιχειρήσεων της Κεντρικής Μακεδονίας στην ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά της Πολωνίας, καθώς τα τελευταία 10 χρόνια έχει σημειωθεί αύξηση των εξαγωγών ελληνικών προϊόντων στην Πολωνία κατά 80%. Κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης, το περίπτερο της Περιφέρειας επισκέφτηκαν, μεταξύ άλλων, ο Πρέσβης της Ελλάδας στην Πολωνία Μιχαήλ Δαρατζίκης, ο οικονομικός και εμπορικός ακόλουθος της Ελλάδας στην Πολωνία Νικόλαος Χριστοδουλίδης και ο πρόεδρος του Πολωνο-Ελληνικού Βιομηχανικού και Εμπορικού Επιμελητηρίου Γεώργιος Αθανασιάδης.

          Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας συμμετείχε στη Διεθνή Έκθεση “ Sial Middle East 2019”, η οποία πραγματοποιήθηκε από τις 9 έως τις 11 Δεκεμβρίου 2019, στις εγκαταστάσεις του Εθνικού Εκθεσιακού Κέντρου του Άμπου Ντάμπι, στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα. Η εν λόγω έκθεση αποτελεί ένα από τα κορυφαία εμπορικά γεγονότα για τον κλάδο των τροφίμων- ποτών στην περιοχή της Μέσης Ανατολής και Βορείου Αφρικής. Το περίπτερο της Περιφέρειας  επισκέφτηκαν, μεταξύ άλλων, ο πρόεδρος της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Αρχιμαγείρων (WACS) Thomas A. Gugler καθώς και  πολλοί εκπρόσωποι πολιτικών, εμπορικών και επιχειρηματικών φορέων. Αξίζει να σημειωθεί ότι η εταιρεία “Σοκολάτα Αγαπητός” που φιλοξενήθηκε και προβλήθηκε στο περίπτερο της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας διακρίθηκε και συγκαταλέχθηκε ανάμεσα στις πέντε εταιρείες με τα πιο καινοτόμα προϊόντα στη συγκεκριμένη διοργάνωση.

          Όπως δήλωσε ο Αντιπεριφερειάρχης Αγροτικής Οικονομίας  Σωτήρης Μπάτος, ο οποίος ήταν και ο επικεφαλής της αποστολής της ΠΚΜ στη“ Sial Middle East 2019”: ”Με τη συμμετοχή της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας σε διεθνείς εκθέσεις σε αναπτυσσόμενες και νέες αγορές, όπως είναι η “Sial Middle East 2019” και το “4ο Greek Food Show”, αποδεικνύουμε έμπρακτα και εντείνουμε τις προσπάθειές μας με στόχο την ενίσχυση της εξωστρέφειας και της αναγνωρισιμότητας των επιχειρήσεων της Κεντρικής Μακεδονίας. Η θετική ανταπόκριση και τα αποτελέσματα που έχει η  στοχευμένη παρουσία μας σε μεγάλα εμπορικά γεγονότα μας δίνουν την ικανοποίηση αλλά και το κίνητρο ώστε να συνεχίσουμε να προωθούμε τα εκλεκτά προϊόντα της Περιφέρειάς μας συμβάλλοντας σημαντικά στην τόνωση του πρωτογενούς μας τομέα” .

Continue Reading

Trending