Επιχειρηματικότητα
Έρευνα: Γυναίκες ηγέτες, εμπόδια, παράγοντες που βοηθούν και τον μέλλον τους.

Η έρευνα αυτή διενεργήθηκε ώστε να συμβάλει στην περαιτέρω διερεύνηση του θέματος της ισότητας των φύλων μέσα στις ελληνικές εταιρείες. Συγκεκριμένα, αναλύσαμε τις αντιλήψεις γυναικών που κατέχουν διευθυντικές θέσεις στην Ελλάδα αναλύοντας τα εμπόδια που αντιμετωπίζουν ως προς την κατάκτηση αυτών των θέσεων, τους παράγοντες που επιτρέπουν την επαγγελματική τους ανέλιξη και τις μελλοντικές αλλαγές που αναμένουν για τις γυναίκες- ηγέτες.
Η έρευνα διεγέρθηκε τον Ιούνιο στην Αθήνα στο πλαίσιο διπλωματικής εργασίας μεταπτυχιακής φοιτήτριας του Queen Mary University of London μέσω ποιοτικής ανάλυσης με τη διεξαγωγή 10 συνεντεύξεων με γυναίκες που κατέχουν διευθυντικές θέσεις ( CEO, CFO, Head of HR Department) είτε σε πολυεθνικές, διαφημιστικές , τηλεπικοινωνίες είτε στο retail. Τα ευρήματα έδειξαν ότι τα υφιστάμενα εμπόδια για τις γυναίκες ηγέτες της Ελλάδας δεν διαφέρουν σημαντικά από αυτά που υπάρχουν σε άλλα ελληνικά και διεθνή εμπειρικά στοιχεία. Το ανδροκρατούμενο εργασιακό περιβάλλον, οι έμμεσες και άμεσες διακρίσεις, τα στερεότυπα και η ισορροπία εργασίας/προσωπικής ζωής αποδείχθηκαν τα κύρια εμπόδια.
Πιο αναλυτικά, η ανδρική δικτύωση( male networking) αποδείχθηκε ένα μεγάλο εμπόδιο για πέντε ανώτερα στελέχη της Ελλάδας: «Μου πήρε πολύ περισσότερο χρόνο για να γίνω μέλος της ομάδας και να συμπεριληφθώ σε όλα τα επίσημα και ανεπίσημα networks της εταιρείας σε σύγκριση με τους άντρες συναδέλφους μου». Τέσσερις γυναίκες αισθάνονταν επίσης επαγγελματικά απομονωμένες. «Όλοι περίμεναν το πρώτο μου λάθος να με ξεφορτωθούν. Δεν μου έδωσαν το χρόνο να αποδείξω τις ικανότητές μου »(P4, Logistics).
Οι διακρίσεις, τόσο άμεσες όσο και έμμεσες, ήταν ένα σημαντικό εμπόδιο για οκτώ γυναίκες ηγέτες. «Όταν ο νέος βοηθός που θα προσλαμβάναμε στην εταιρεία κατάλαβε ότι επρόκειτο να είμαι η διευθύντρια του, η δυσαρέσκεια του ήταν κάτι παραπάνω από προφανής» (P6, Retail). Οι έμμεσες διακρίσεις ήταν αποτέλεσμα συνήθως μικροπολιτικών παιχνιδιών π.χ. μέσω ανεπαρκούς ενημέρωσης πριν από μια συνάντηση από τον άνδρα βοηθό τους ή από την μη προσθήκη τους στα εταιρικά emails. Ακόμα χειρότερα, αυτές οι συμπεριφορές έπαιρναν μερικές φορές μορφές εκφοβισμού: «Όταν ήμασταν μπροστά στο διοικητικό συμβούλιο, ο συν-διευθυντής πωλήσεών μου υποτιμούσε σκόπιμα όλες τις ιδέες μου μπροστά σε όλους. Δεν με άφηνε να ολοκληρώσω μια πρόταση χωρίς να με διακόψει. » (P8, retail).
Ο σεξισμός ήταν επίσης εμφανής στις συνεντεύξεις 5 ερωτηθέντων. Μια από αυτές είπε ότι «Όταν πρώτο έγινα Διευθύντρια Επικοινωνίας, ήμουν μόλις 32 ετών. Μετά από μερικούς μήνες κατάλαβα ότι όλοι πίσω από την πλάτη μου ρωτούσαν με ποιον από το διοικητικό συμβούλιο κοιμήθηκα προκειμένου να πάρω αυτή τη θέση!» (P1, Media). Υπήρχαν ακόμη περιστατικά σεξουαλικής παρενόχλησης, καθώς δύο ερωτηθέντες ομολόγησαν: «Ένας από τους διευθυντές μου μου είπε κάποτε:« Αρνήθηκες να κοιμηθείς μαζί μου, δεν θα πάρεις ποτέ προαγωγή» (P7, Banking).
Η ηλικία ήταν ένα εμπόδιο για δύο γυναίκες. «Στην Ελλάδα δίνουν μεγάλη προσοχή στα χρόνια εμπειρίας που έχεις πάνω στη δουλειά . Δεν δίνουν εύκολα ευκαιρίες σε νεαρά άτομα. « Ήμουν μόλις 29 όταν έγινα αρχισυντάκτρια σε ένα από τα κορυφαία περιοδικά της χώρας μας με διεθνή παρουσία και όλοι με κοίταζαν με καχυποψία, υποθέτοντας ότι δεν μπορούσα να ανταπεξέλθω στις υποχρεώσεις της δουλειάς. Ωστόσο, δεν είναι το ίδιο για τους άντρες στα 30 τους »(P2, Print Media).
Τα στερεότυπα με βάση το φύλο αποδείχθηκαν καθημερινή φαινόμενο στον ελληνικό χώρο εργασίας για 7 ερωτηθέντες. Μια Διευθύνουσα Σύμβουλος (P10, Advertising) είπε ότι «ήμουν παρών σε μια συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου όταν δεν ήθελαν να προωθήσουν την« Έλενα »επειδή ήταν νεαρή μητέρα. Δυστυχώς, εξακολουθούν να θεωρούν ότι η φροντίδα των παιδιών είναι αποκλειστικά ευθύνη μιας γυναίκας ». Μερικά από τα πιο προφανή στερεότυπα σχόλια, επίσης, σχετίζονταν με την εξωτερική τους εμφάνιση, συνδέοντας πάντα μια ελκυστική εξωτερική εμφάνιση με χαμηλές δυνατότητες.
Δυστυχώς, για οκτώ ερωτηθέντες το μεγαλύτερο εμπόδιο για την επαγγελματική τους ανέλιξη φαίνεται να ήταν η ίδια τους η οικογένεια. Εκείνες που είχαν παιδιά ανέφεραν ότι «η ισορροπία εργασίας / προσωπικής ζωής είναι σχεδόν αδύνατο να επιτευχθεί». Όλες οι εργαζόμενες μητέρες, ωστόσο, τόνισαν ότι είχαν ένα πολύ υποστηρικτικό οικογενειακό και συζυγικό περιβάλλον, και ως εκ τούτου κατάφεραν να πετύχουν. Όσοι ήταν άτεκνοι απέδωσαν το γεγονός στον μεγάλο φόρτο εργασίας τους που δεν τους επέτρεψε να προχωρήσουν στη δημιουργία μας οικογένειας .
Ωστόσο, μία εκ των 10 συνεντευξιαζόμενων γυναικών είπε ότι «Οι γυναίκες είναι υπεύθυνες για τη θέση που έχουν τοποθετηθεί. Εγκλωβίζονται στα κοινωνικά στερεότυπα και εγκαταλείπουν την καριέρα τους για να μεγαλώσουν τα παιδιά τους. Από την εμπειρία μου, μια γυναίκα προσπαθεί πάντα να προσαρμόζει τη δουλειά της στον οικογενειακό τρόπο ζωής της, ενώ ένας άντρας προσπαθεί να προσαρμόσει τη ζωή του στο περιεχόμενο της εργασίας».
Το πιο εντυπωσιακό αυτής της έρευνας ήταν ότι 4 στις 10 γυναίκες ενώ ήταν υποστηρικτικές απέναντι στις εργαζόμενες μητέρες και παρόλο που οι ίδιες ήταν μητέρες, ήταν αρκετά εχθρικές σχετικά με τη μητρική άδεια καθώς , όπως είπαν, «το να καλύπτεις τα κενά που σου αφήνει μια έγκυος γυναίκα δεν είναι εύκολη υπόθεση». Μία εκ των ερωτηθέντων εξομολογήθηκε -αρκετά μετανιωμένη πλέον – ότι αρνήθηκε να προσλάβει μια νεαρή παντρεμένη γυναίκα με το φόβο ότι η τελευταία θα μείνει έγκυος σύντομα!!!
Άλλα εμπόδια που αναφέρθηκαν ήταν η παντελής έλλειψη mentoring και coaching (8/10), τα ανεπαρκή συστήματα αξιολόγησης και προαγωγών (3/10), η έλλειψη ευέλικτων ωρών εργασίας (7/10) και οι υπερβολικά πολλές ώρες εργασίας που τους εμπόδισαν (6/10) να εξισορροπούν τις άλλες τους υποχρεώσεις.
Μόνο 2 από τους 10 ερωτηθέντες ανέφεραν ότι δεν αντιμετώπισαν κανένα εμπόδιο στην καριέρα τους και οι δύο εργάζονταν για πολυεθνικές.
Καταλυτικοί παράγοντες για την επαγγελματική τους ανέλιξη ήταν η ίδια τους η δυναμική προσωπικότητα, η αποφασιστικότητα τους, η σκληρή δουλειά και η αφοσίωση, ενώ όλες θεωρήσαν τους μέντορες εξαιρετικά ευεργετικούς, αλλά μόνο δύο από αυτές είχαν, ενώ όλες είχαν κάποιον σαν πρότυπο στην εργασία τους (role model) και τις περισσότερες φορές αποδείχθηκε ότι ήταν τα ίδια τους τα αφεντικά. Οι γυναίκες σε αυτό το ερευνητικό έργο τόνισαν ότι οι αναμενόμενες μελλοντικές δράσεις προκειμένου να αυξηθούν οι γυναίκες που κατέχουν ηγετικές θέσεις στην Ελλάδα περιλαμβάνουν την διασφάλιση της άδειας μητρότητας, την εισαγωγή της πατρικής άδειας, ευέλικτες ώρες εργασίας, αξιοκρατικά συστήματα προαγωγών και ,τέλος, περισσότερο on the job training μέσω διαρκών σεμιναρίων.
Στέλλα Πετράκη – MSc στην Διεθνή Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού
Επιχειρηματικότητα
EPSILON NET: Εξαγορά του 60% της εταιρίας DIGINET

Ο Όμιλος EPSILON NET, υλοποιώντας με συνέπεια το αναπτυξιακό του πλάνο και ενισχύοντας το μοντέλο των στρατηγικών κινήσεων συνεργασίας, ανακοινώνει την εξαγορά του 60% της εταιρίας DIGINET Ε.E. (www.diginet.gr) που εξειδικεύεται στην ανάπτυξη, διανομή και τεχνική υποστήριξη σύγχρονων φορολογικών & ταμειακών συστημάτων και εξειδικευμένων προϊόντων & λύσεων τεχνολογίας (Technology Distributor).
Συγκεκριμένα, η EPSILON NET A.E. αποκτά το 60% του εταιρικού κεφαλαίου της DIGINET Ε.E. από τους ιδρυτές της εταιρίας κ. Αθανάσιο Παπαγεωργίου και κ. Χρυσόστομο Παπαγεωργίου, οι οποίοι θα διατηρήσουν το υπόλοιπο 40% του εταιρικού κεφαλαίου και θα συνεχίσουν να ασκούν τα διοικητικά τους καθήκοντα, συμβάλλοντας με την πολύχρονη εμπειρία τους στον νέο κύκλο ανάπτυξης της εταιρίας. Ειδικότερα, ο κ. Αθανάσιος Παπαγεωργίου θα συνεχίσει την άσκηση των καθηκόντων του, αρχικά ως Διαχειριστής και στη συνέχεια ως Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρίας, όταν ολοκληρωθεί η μετατροπή αυτής σε Ανώνυμη Εταιρία. Το συνολικό τίμημα της επένδυσης, ανέρχεται στο ποσό των 1.600.000 ευρώ, ενώ προβλέπεται earn out bonus που θα καταβληθεί στους παλαιούς μετόχους, ανάλογα με τις οικονομικές επιδόσεις της εταιρίας το 2023.
Η DIGINET Ε.Ε. ιδρύθηκε το 2013 στη Λάρισα ως συνέχεια της ατομικής εταιρίας ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ (από το 1998 και έχει ολοκληρωμένη δραστηριότητα τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Κύπρο μέσα από ένα εκτεταμένο πανελλαδικό δίκτυο 300 συνεργατών. Κύριο αντικείμενο της εταιρίας είναι η διανομή και υποστήριξη εξειδικευμένων προϊόντων τεχνολογίας με ιδιαίτερη έμφαση στα Φορολογικά Συστήματα υποστηρίζοντας την λειτουργία τους σε περισσότερους από 40.000 τελικούς πελάτες. Η πολύχρονη ενασχόληση & η τεχνογνωσία στην ανάπτυξη σύγχρονων Φορολογικών Συστημάτων την κατατάσσει ως μια από τις σημαντικότερες και πιο εξειδικευμένες επιχειρηματικές οντότητες στο συγκεκριμένο τομέα . Οι βασικές κατηγορίες δραστηριότητας της Diginet είναι:
- η ανάπτυξη Φορολογικών Συστημάτων (firmware and hardware development) και η διανομή τους
- η αντιπροσώπευση και διανομή Φορολογικών Συστημάτων ευρωπαϊκών & διεθνών οίκων, όπως η γερμανική εταιρεία QUORION και η ιταλική CUSTOM
- η αντιπροσώπευση, εγκατάσταση και υποστήριξη Ζυγιστικών Διατάξεων & Συστημάτων (από ζυγούς εργαστηρίου και λιανικής έως βιομηχανικά ζυγιστικά συστήματα και εξελιγμένους touch POS ζυγούς για σύγχρονα καταστήματα λιανικής και supermarket) εκπροσωπώντας στην ελληνική αγορά 3 από τους πιο σημαντικούς διεθνείς οίκους, τις εταιρίες ΤΕΜ, ELICOM & EPELSA
- η διανομή και υποστήριξη ειδικών τεχνολογικών προϊόντων (Συστήματα Τouch POS, kiosks, printers, payment terminals, Cash handling boxes & smart boxes) αντιπροσωπεύοντας στην ελληνική αγορά διεθνείς κατασκευαστικές εταιρίες με εξαιρετική τεχνογνωσία
- η διανομή και διασύνδεση προϊόντων mobility του παγκόσμιου ηγέτη στο συγκεκριμένο τομέα, της εταιρίας ZEBRA ως premier business partner για την Ελλάδα
Για την οικονομική χρήση που έληξε τον Δεκέμβριο του 2022, ο Κύκλος Εργασιών της εταιρίας ανήλθε στα 2,10 εκατ. ευρώ και τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν στις 210 χιλ. ευρώ. Η εταιρία στις 31/12/2022, είχε μηδενικό τραπεζικό δανεισμό, ενώ τα ταμειακά της διαθέσιμα ήταν περίπου στις 655 χιλ. ευρώ.
Η ολοκλήρωση της εξαγοράς της DIGINET εντάσσεται στον στρατηγικό σχεδιασμό του Ομίλου EPSILON NET, για αύξηση του πελατολογίου του και την παροχή εξιδικευμένων λύσεων 360ο σε ειδικές κατηγορίες δραστηριότητας στην Ελλάδα & στο εξωτερικό. Κύριο κριτήριο για την επιλογή της εταιρίας ήταν η εξειδικευμένη τεχνογνωσία του προσωπικού & των στελεχών της, το εξαιρετικό χαρτοφυλάκιο λύσεων και η ολοκληρωμένη υποστήριξη στο ισχυρό δίκτυο συνεργατών ανά την Ελλάδα.
Αξίζει να σημειωθεί, ότι ο σχεδιασμός για την αξιοποίηση των υφιστάμενων λύσεων και η κοινή ανάπτυξη νέων, εκτιμάται ότι θα δώσει τη δυνατότητα να επιτευχθεί πλήρης συμμόρφωση με το νέο νομικό πλαίσιο της ΑΑΔΕ για τη διαβίβαση των συναλλαγών λιανικής και την αυτόματη διασύνδεση με τα συστήματα αποδοχής ηλεκτρονικών πληρωμών EFT/POS, τόσο στην DIGINET όσο και σε όλες τις εταιρίες του Ομίλου της EPSILON NET. Στο πλαίσιο αυτό εκτιμάται ότι θα αξιοποιηθούν πλήρως και οι δυνατότητες χρηματοδότησης της αναβάθμισης ή αντικατάστασης «Φορολογικών Συστημάτων» από το πρόγραμμα «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ» του Ταμείου Ανάκαμψης με συνολικό προϋπολογισμό ενισχύσεων €160.000.000.
Η διοίκηση του Ομίλου, ακολουθώντας το επιτυχημένο μοντέλο ανάπτυξης της περιόδου 2020-2022, μέσω του συνδυασμού υψηλών ρυθμών οργανικής ανάπτυξης & στοχευμένων εξαγορών, συνεχίζει με συνέπεια την εκτέλεση του επιχειρηματικού της σχεδίου και το 2023. Κεντρικός στόχος του Ομίλου παραμένει η συνεχής παραγωγή αξίας για το προσωπικό, τους συνεργάτες και τους μετόχους του.
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της EPSILON NET κ. Ιωάννης Μίχος δήλωσε: «Είμαι πραγματικά χαρούμενος που μια εταιρία όπως η DIGINET, με βαθιά γνώση και εμπειρία από την 25ετή παρουσία της στην αγορά, εντάσσεται στη μεγάλη οικογένεια της EPSILON NET. Προχωράμε μαζί με γνώση και όραμα για να προσφέρουμε τις πιο ολοκληρωμένες 360° λύσεις για την ελληνική αγορά, τις επιχειρήσεις και τους συνεργάτες μας».
Ο Ιδρυτής και Διαχειριστής της DIGINET κ. Αθανάσιος Παπαγεωργίου δήλωσε: «Η συμμετοχή της εταιρίας μας στον Όμιλο της EPSILON NET μας κάνει υπερήφανους και δημιουργεί νέες εξαιρετικές προοπτικές για το μεγάλο και ποιοτικό portfolio προϊόντων & λύσεων που διαθέτουμε. Αισθανόμαστε ήδη τη ζεστασιά της οικογένειας EPSILON NET. Διαπιστώσαμε ήδη να κυριαρχούν οι ίδιες ανθρώπινες και επιχειρηματικές αξίες πάνω στις οποίες αναπτυχθήκαμε και είμαστε βέβαιοι μέσα σ’ αυτό το περιβάλλον ότι θα αυξήσουμε σημαντικά την παρουσία μας στην Ελληνική αγορά, με απόλυτο σεβασμό στο εκτεταμένο δίκτυο συνεργατών μας που μας στηρίζει τα τελευταία 25 χρόνια, συνεισφέροντας όλοι μαζί στην ανάπτυξη του Ομίλου».
Επιχειρηματικότητα
Η ΕΔΟΚ με όλους τους εταίρους του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου
Διεπαγγελματικών Κρέατος (SELMA) συνυπογράφει ανοικτή επιστολή στην
Πρόεδρο της ΕΕ κ. Ursula von der Leyen

Η ΕΔΟΚ μετά από ομοφωνία όλων των εταίρων του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Διεπαγγελματικών Κρέατος (SELMA) συνυπογράφει ανοικτή επιστολή στην Πρόεδρο της ΕΕ κ.Ursula von der Leyen. Θέμα της επιστολής είναι η έκκληση-απαίτηση των Ευρωπαίων κτηνοτρόφων στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, προκειμένου να ανταποκριθεί στη συμφωνία του Παρισιού και στις δεσμεύσεις για την καλή μεταχείριση των ζώων στη συμφωνία ΕΕ-Mercosur.
Στην ανοικτή επιστολή αναφέρεται ότι «η στρατηγική από το αγρόκτημα στο πιάτο (Farm-to-Fork) και η Πράσινη Συμφωνία έχουν δημιουργήσει ένα πρωτοποριακό πλαίσιο, για τη διασφάλιση υψηλών προτύπων ασφάλειας, βιωσιμότητας και ποιότητας για όλα τα αγροδιατροφικά προϊόντα που παράγονται στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Οι οργανώσεις μας όχι μόνο αγκάλιασαν αυτές τις εξελίξεις, αλλά και ηγήθηκαν στο δρόμο προς τη βιώσιμη παραγωγή, όχι μόνον οικονομικά, αλλά και κοινωνικά και περιβαλλοντικά».
Στη συνέχεια με έμφαση τονίζεται ότι «Τώρα είναι η ώρα για την Ευρωπαϊκή Ένωση που πρέπει να πραγματώσει τη Συμφωνία του Παρισιού και να δείξει ηγετικό ρόλο στην εμπορική της πολιτική. Οι εμπορικοί μας εταίροι πρέπει να ενεργούν με υπευθυνότητα και πειστικά να εισάγουν όταν πρέπει σχετικές αλλαγές, για την προστασία της υγείας των καταναλωτών, την καλή διαβίωση των ζώων και του πλανήτη μας συνολικά.
Όχι μόνο οι ευρωπαίοι αγρότες το αξίζουν, αλλά και οι ευρωπαίοι καταναλωτές και πολίτες».
Έτσι με ομοφωνία από όλα τα μέλη της SELMA απαιτείται ο απόλυτος σεβασμός των υγειονομικών και περιβαλλοντικών θεμάτων της ΕΕ και των πρότυπων καλής διαβίωσης των ζώων και από τους εξαγωγείς γεωργικών προϊόντων και τροφίμων από τρίτες χώρες. Θα πρέπει να υιοθετηθούν αντίστοιχες φωτογραφικές διατάξεις (βλ. Παράρτημα παρακάτω) που είναι απαραίτητες στη συμφωνία ΕΕ-MERCOSUR, εάν πραγματικά η ΕΕ ενδιαφέρεται σοβαρά για τη βιώσιμη παραγωγή, την προστασία των καταναλωτών και τον αγώνα ενάντια στην αποψίλωση των δασών.
Επιχειρηματικότητα
Στην ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ, γιορτάζουμε την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος τιμώντας την κάθε μέρα δίπλα σας.

Με κύριο στρατηγικό στόχο την εναρμόνιση του Ομίλου με σύγχρονες πρακτικές που προασπίζονται τη βιωσιμότητα του πλανήτη, η ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ συνεχίζει να τιμά την υπόσχεσή της να βρίσκεται κάθε μέρα δίπλα στο κοινωνικό σύνολο, φροντίζοντας έμπρακτα για το καλό του φυσικού περιβάλλοντος. Έτσι, για ακόμα μία χρονιά, η φετινή Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος βρίσκει την εταιρεία σύμμαχο τόσο στην προσπάθεια ευαισθητοποίησης, όσο και σε αυτήν της μείωσης του περιβαλλοντικού μας αποτυπώματος. Μια προσπάθεια την οποία όλο το προηγούμενο έτος η ΚΡΗΤΙΚΟΣ υποστήριξε υιοθετώντας καινοτόμες πρακτικές και αναλαμβάνοντας δράση στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, όπως με τις συνεργασίες του με τους οργανισμούς «Συμμαχία για τη μείωση της Σπατάλης Τροφίμων» και «Μπορούμε στη Λαϊκή» που σκοπό έχουν τη μείωση της σπατάλης τροφίμων.
Ενώ ταυτόχρονα, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά συμμετείχε στο πρόγραμμα επιβράβευσης και ανακύκλωσης THE GREEN CITY, μέσω του οποίου οι πολίτες έχουν τη δυνατότητα να ανακυκλώνουν τα διαχωρισμένα υλικά τους και να επιβραβεύονται αποκτώντας άμεσο κέρδος.
Μία από τις σημαντικότερες ενέργειες της ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ προς αυτήν την κατεύθυνση όμως ήταν η υποστήριξη του εκπαιδευτικού προγράμματος «Πλανήτης Μέλισσα». Ένα πρόγραμμα που υλοποιεί ο Σύλλογος Μελισσοκόμων Αττικής σε συνεργασία με το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και ενημερώνει μαθητές δημοτικών σχολείων από όλη την Ελλάδα για τον ευεργετικό ρόλο των μελισσών στο περιβάλλον και την τεράστια σημασία που έχει η προστασία τους για το μέλλον του πλανήτη. Συνδυάζοντας θεωρία και πράξη με πρωτότυπο, επιστημονικά ορθό και άρτιο τρόπο, καλλιεργεί μια θετική στάση απέναντι στο περιβάλλον, προωθεί συνεργατικές και οργανωτικές δεξιότητες και ενθαρρύνει τον εθελοντισμό σε δράσεις περιβαλλοντικού ενδιαφέροντος.
Πέραν όμως από τις ενέργειες ΕΚΕ, η εταιρεία προωθεί τη βιωσιμότητα και στα καταστήματά της με ένα σύνολο υπεύθυνων δράσεων. Συγκεκριμένα, εγκαθιστά φωτοβολταϊκά συστήματα σε όλα τα καταστήματα και τις αποθήκες, τα εξοπλίζει με κλιματιστικά τύπου inverter και φωτισμό led και σηματοδοτεί χώρους ανακύκλωσης συσκευών και μπαταριών σε όσο το δυνατόν περισσότερα σημεία στο εσωτερικό τους. Τέλος, η ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ έχει ήδη αρχίσει να εντάσσει στον στόλο της ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μηδενικές εκπομπές CO2 και πολύ σύντομα θα τοποθετήσει σταθμούς φόρτισης σε έναν σημαντικό αριθμό καταστημάτων της.
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Μαρία Οικονομάκου: “Όραμα της η Δημιουργία”
-
Τουρισμός
Δήλωση του Προέδρου της ΠΟΞ κ. Γρηγόρη Τάσιου
-
Επιχειρηματικότητα
Η HATZI FILAX GROUP ΕΚΠΑΙΔΕΥΕΙ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ
ΤΗΣ «ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε.Β.Ε.» -
Lifestyle
1ο Φεστιβάλ, Παιδί, Διατροφή και Περιβάλλον με θέμα «Η Υγεία του Πλανήτη… περνάει μέσα από το πιάτο μας».
-
Επιχειρηματικότητα
«Διαχείριση Χρόνου» στα Super Market ΧΑΛΚΙΑΔΑΚΗΣ από την Hatzi Filax Group
-
Επιχειρηματικότητα
Παρόν και το Ελληνο-Ινδικό Επιμελητήριο στο «Διεθνές Εμπορικό Γεγονός Φρούτων και Λαχανικών» που Διοργάνωσε η ΔΕΘ-HELEXPO στη Θεσσαλονίκη
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Ιωάννα Μπάτζιου: «Ενωμένοι κερδίζουμε το αύριο»
-
Ψυχολογία
Πώς να αποκτήσεις ακριβώς αυτό που θέλεις;