Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Έρευνα: Γυναίκες ηγέτες, εμπόδια, παράγοντες που βοηθούν και τον μέλλον τους.

Η έρευνα αυτή διενεργήθηκε ώστε να συμβάλει στην περαιτέρω διερεύνηση του θέματος της ισότητας των φύλων μέσα στις ελληνικές εταιρείες. Συγκεκριμένα, αναλύσαμε τις αντιλήψεις γυναικών που κατέχουν διευθυντικές θέσεις στην Ελλάδα αναλύοντας τα εμπόδια που αντιμετωπίζουν ως προς την κατάκτηση αυτών των θέσεων, τους παράγοντες που επιτρέπουν την επαγγελματική τους ανέλιξη και τις μελλοντικές αλλαγές που αναμένουν για τις γυναίκες- ηγέτες.

Η έρευνα διεγέρθηκε τον Ιούνιο στην Αθήνα στο πλαίσιο διπλωματικής εργασίας μεταπτυχιακής φοιτήτριας του Queen Mary University of London μέσω ποιοτικής ανάλυσης με τη διεξαγωγή 10 συνεντεύξεων με γυναίκες που κατέχουν διευθυντικές θέσεις ( CEO, CFO, Head of HR Department) είτε σε πολυεθνικές, διαφημιστικές , τηλεπικοινωνίες είτε στο retail. Τα ευρήματα έδειξαν ότι τα υφιστάμενα εμπόδια για τις γυναίκες ηγέτες της Ελλάδας δεν διαφέρουν σημαντικά από αυτά που υπάρχουν σε άλλα ελληνικά και διεθνή εμπειρικά στοιχεία. Το ανδροκρατούμενο εργασιακό περιβάλλον, οι έμμεσες και άμεσες διακρίσεις, τα στερεότυπα και η ισορροπία εργασίας/προσωπικής ζωής αποδείχθηκαν τα κύρια εμπόδια.

Πιο αναλυτικά, η ανδρική δικτύωση( male networking) αποδείχθηκε ένα μεγάλο εμπόδιο για πέντε ανώτερα στελέχη της Ελλάδας: «Μου πήρε πολύ περισσότερο χρόνο για να γίνω μέλος της ομάδας και να συμπεριληφθώ σε όλα τα επίσημα και ανεπίσημα networks της εταιρείας σε σύγκριση με τους άντρες συναδέλφους μου». Τέσσερις γυναίκες αισθάνονταν επίσης επαγγελματικά απομονωμένες. «Όλοι περίμεναν το πρώτο μου λάθος να με ξεφορτωθούν. Δεν μου έδωσαν το χρόνο να αποδείξω τις ικανότητές μου »(P4, Logistics).

Οι διακρίσεις, τόσο άμεσες όσο και έμμεσες, ήταν ένα σημαντικό εμπόδιο για οκτώ γυναίκες ηγέτες. «Όταν ο νέος βοηθός που θα προσλαμβάναμε στην εταιρεία κατάλαβε ότι επρόκειτο να είμαι η διευθύντρια του, η δυσαρέσκεια του ήταν κάτι παραπάνω από προφανής» (P6, Retail). Οι έμμεσες διακρίσεις ήταν αποτέλεσμα συνήθως μικροπολιτικών παιχνιδιών π.χ. μέσω ανεπαρκούς ενημέρωσης πριν από μια συνάντηση από τον άνδρα βοηθό τους ή από την μη προσθήκη τους στα εταιρικά emails. Ακόμα χειρότερα, αυτές οι συμπεριφορές έπαιρναν μερικές φορές μορφές εκφοβισμού: «Όταν ήμασταν μπροστά στο διοικητικό συμβούλιο, ο συν-διευθυντής πωλήσεών μου υποτιμούσε σκόπιμα όλες τις ιδέες μου μπροστά σε όλους. Δεν με άφηνε να ολοκληρώσω μια πρόταση χωρίς να με διακόψει. » (P8, retail).

Ο σεξισμός ήταν επίσης εμφανής στις συνεντεύξεις 5 ερωτηθέντων. Μια από αυτές είπε ότι «Όταν πρώτο έγινα Διευθύντρια Επικοινωνίας, ήμουν μόλις 32 ετών. Μετά από μερικούς μήνες κατάλαβα ότι όλοι πίσω από την πλάτη μου ρωτούσαν με ποιον από το διοικητικό συμβούλιο κοιμήθηκα προκειμένου να πάρω αυτή τη θέση!» (P1, Media). Υπήρχαν ακόμη περιστατικά σεξουαλικής παρενόχλησης, καθώς δύο ερωτηθέντες ομολόγησαν: «Ένας από τους διευθυντές μου μου είπε κάποτε:« Αρνήθηκες να κοιμηθείς μαζί μου, δεν θα πάρεις ποτέ προαγωγή» (P7, Banking).

Η ηλικία ήταν ένα εμπόδιο για δύο γυναίκες. «Στην Ελλάδα δίνουν μεγάλη προσοχή στα χρόνια εμπειρίας που έχεις πάνω στη δουλειά . Δεν δίνουν εύκολα ευκαιρίες σε νεαρά άτομα. « Ήμουν μόλις 29 όταν έγινα αρχισυντάκτρια σε ένα από τα κορυφαία περιοδικά της χώρας μας με διεθνή παρουσία και όλοι με κοίταζαν με καχυποψία, υποθέτοντας ότι δεν μπορούσα να ανταπεξέλθω στις υποχρεώσεις της δουλειάς. Ωστόσο, δεν είναι το ίδιο για τους άντρες στα 30 τους »(P2, Print Media).

Τα στερεότυπα με βάση το φύλο αποδείχθηκαν καθημερινή φαινόμενο στον ελληνικό χώρο εργασίας για 7 ερωτηθέντες. Μια Διευθύνουσα Σύμβουλος (P10, Advertising) είπε ότι «ήμουν παρών σε μια συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου όταν δεν ήθελαν να προωθήσουν την« Έλενα »επειδή ήταν νεαρή μητέρα. Δυστυχώς, εξακολουθούν να θεωρούν ότι η φροντίδα των παιδιών είναι αποκλειστικά ευθύνη μιας γυναίκας ». Μερικά από τα πιο προφανή στερεότυπα σχόλια, επίσης, σχετίζονταν με την εξωτερική τους εμφάνιση, συνδέοντας πάντα μια ελκυστική εξωτερική εμφάνιση με χαμηλές δυνατότητες.

Δυστυχώς, για οκτώ ερωτηθέντες το μεγαλύτερο εμπόδιο για την επαγγελματική τους ανέλιξη φαίνεται να ήταν η ίδια τους η οικογένεια. Εκείνες που είχαν παιδιά ανέφεραν ότι «η ισορροπία εργασίας / προσωπικής ζωής είναι σχεδόν αδύνατο να επιτευχθεί». Όλες οι εργαζόμενες μητέρες, ωστόσο, τόνισαν ότι είχαν ένα πολύ υποστηρικτικό οικογενειακό και συζυγικό περιβάλλον, και ως εκ τούτου κατάφεραν να πετύχουν. Όσοι ήταν άτεκνοι απέδωσαν το γεγονός στον μεγάλο φόρτο εργασίας τους που δεν τους επέτρεψε να προχωρήσουν στη δημιουργία μας οικογένειας .

Ωστόσο, μία εκ των 10 συνεντευξιαζόμενων γυναικών είπε ότι «Οι γυναίκες είναι υπεύθυνες για τη θέση που έχουν τοποθετηθεί. Εγκλωβίζονται στα κοινωνικά στερεότυπα και εγκαταλείπουν την καριέρα τους για να μεγαλώσουν τα παιδιά τους. Από την εμπειρία μου, μια γυναίκα προσπαθεί πάντα να προσαρμόζει τη δουλειά της στον οικογενειακό τρόπο ζωής της, ενώ ένας άντρας προσπαθεί να προσαρμόσει τη ζωή του στο περιεχόμενο της εργασίας».

Το πιο εντυπωσιακό αυτής της έρευνας ήταν ότι 4 στις 10 γυναίκες ενώ ήταν υποστηρικτικές απέναντι στις εργαζόμενες μητέρες και παρόλο που οι ίδιες ήταν μητέρες, ήταν αρκετά εχθρικές σχετικά με τη μητρική άδεια καθώς , όπως είπαν, «το να καλύπτεις τα κενά που σου αφήνει μια έγκυος γυναίκα δεν είναι εύκολη υπόθεση». Μία εκ των ερωτηθέντων εξομολογήθηκε -αρκετά μετανιωμένη πλέον – ότι αρνήθηκε να προσλάβει μια νεαρή παντρεμένη γυναίκα με το φόβο ότι η τελευταία θα μείνει έγκυος σύντομα!!!

Άλλα εμπόδια που αναφέρθηκαν ήταν η παντελής έλλειψη mentoring και coaching (8/10), τα ανεπαρκή συστήματα αξιολόγησης και προαγωγών (3/10), η έλλειψη ευέλικτων ωρών εργασίας (7/10) και οι υπερβολικά πολλές ώρες εργασίας που τους εμπόδισαν (6/10) να εξισορροπούν τις άλλες τους υποχρεώσεις.

Μόνο 2 από τους 10 ερωτηθέντες ανέφεραν ότι δεν αντιμετώπισαν κανένα εμπόδιο στην καριέρα τους και οι δύο εργάζονταν για πολυεθνικές.

Καταλυτικοί παράγοντες για την επαγγελματική τους ανέλιξη ήταν η ίδια τους η δυναμική προσωπικότητα, η αποφασιστικότητα τους, η σκληρή δουλειά και η αφοσίωση, ενώ όλες θεωρήσαν τους μέντορες εξαιρετικά ευεργετικούς, αλλά μόνο δύο από αυτές είχαν, ενώ όλες είχαν κάποιον σαν πρότυπο στην εργασία τους (role model) και τις περισσότερες φορές αποδείχθηκε ότι ήταν τα ίδια τους τα αφεντικά. Οι γυναίκες σε αυτό το ερευνητικό έργο τόνισαν ότι οι αναμενόμενες μελλοντικές δράσεις προκειμένου να αυξηθούν οι γυναίκες που κατέχουν ηγετικές θέσεις στην Ελλάδα περιλαμβάνουν την διασφάλιση της άδειας μητρότητας, την εισαγωγή της πατρικής άδειας, ευέλικτες ώρες εργασίας, αξιοκρατικά συστήματα προαγωγών και ,τέλος, περισσότερο on the job training μέσω διαρκών σεμιναρίων.

Στέλλα Πετράκη – MSc στην Διεθνή Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού

Επιχειρηματικότητα

Wine Professional & Sommelier [email protected] Αθήνα 2022-2023

Το πετυχημένο Wine Professional & Sommelier Course ξεκινά τον Νοέμβριο του 2022 στην  Αθήνα και γίνεται το εργαλείο για κάθε επίδοξο επαγγελματία που θέλει να ανταπεξέλθει  στις ολοένα και μεγαλύτερες απαιτήσεις που προκύπτουν στο χώρο της εστίασης, με σκοπό  η διεύρυνση των γνώσεων του και των δεξιοτήτων του να αποτελέσουν «όπλο» στην  συγκεκριμένη αγορά, με πιστοποίηση Sommelier ή Wine Professional. 

Η θεματολογία του, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει γευσιγνωσία, διεθνή και ελληνικό  αμπελώνα, service-Οινοχοΐα, συνδυασμό φαγητού- κρασιού, αποστάγματα, marketing πωλήσεις.

Συνοπτικά το πρόγραμμα θα διεξαχθεί ως εξής: 

ΤΜΗΜΑΤΑ: 

Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2022- Τετάρτη 15 Μαρτίου 2023 

Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2022- Πέμπτη 16 Μαρτίου 2023 

Ημέρες σεμιναρίων: Δευτέρα-Τετάρτη & Τρίτη- Πέμπτη 

Ώρες σεμιναρίων: 

ΔΕΥΤΕΡΑ-ΤΕΤΑΡΤΗ 

Τμήμα μεσημεριανό: 13.30-16.30 

Ημερομηνίες & Θεματολογία: 

Δευτέρα 31 Οκτωβρίου & Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2022 Εισαγωγή στο κρασί (Βασικές αρχές  αμπελουργίας, βασικές αρχές οινολογίας, terroir κ.λπ.) 

Δευτέρα 7 & Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2022 Μυστικά της Γευσιγνωσίας (Δοκιμή κρασιών) 

Δευτέρα 14 & Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2022 Κυριότερες ποικιλίες – Στυλ κρασιών (Δοκιμή  κρασιών) 

Δευτέρα 21 , Τετάρτη 23, Δευτέρα 28 & Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2022 Γαλλικός Αμπελώνας  (Δοκιμή κρασιών) 

Δευτέρα 5, Τετάρτη 7 & Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2022 Ιταλικός Αμπελώνας (Δοκιμή  κρασιών) 

Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2022 Αμπελώνες Ισπανίας & Πορτογαλίας (Δοκιμή κρασιών) 

Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2023 Αμπελώνες Γερμανίας, Αυστρίας & άλλων χωρών (Δοκιμή  κρασιών) 

Τετάρτη 11 & Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2023 Αμπελώνες Νέου Κόσμου (Δοκιμή κρασιών) Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2023 Ενισχυμένα κρασιά από όλο τον κόσμο 

Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2023 Αφρώδη κρασιά από όλο τον κόσμο 

Τετάρτη 25 , Δευτέρα 30 Ιανουαρίου & Τετάρτη 31, & Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου  

2023 Ελληνικός Αμπελώνας (Δοκιμή κρασιών) 

Βάση της πιστοποίησης, ο χρόνος που απαιτείται για τον Ελληνικό Αμπελώνα  είναι 3 ώρες. Στο συγκεκριμένο θέμα επειδή είμαστε στην Ελλάδα θα  

αφιερώσουμε 12 ώρες ( ένα μικρό course για τον Ελληνικό Αμπελώνα) 

Τετάρτη 8 & Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2023 Συνδυασμός φαγητού – κρασιού (Θεωρία)

Τετάρτη 15, Δευτέρα 20 & Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2023 Αποστάγματα 

Τετάρτη 1 , Παρασκευή 3 & Δευτέρα 6 Μαρτίου 2023 Service (Πρακτική εξάσκηση) Τετάρτη 8 & Δευτέρα 13 Μαρτίου 2023 Διαχείριση κάβας – Λίστα – Τιμοκατάλογος 

Τετάρτη 15 Μαρτίου 2023 Τεχνικές πωλήσεων – Τεχνική παρουσιάσεων-Digital wine  marketing/Social Selling/Social Media Marketing 

ΤΡΙΤΗ-ΠΕΜΠΤΗ 

1o τμήμα μεσημεριανό: 13.30 – 16.30 

2ο τμήμα βραδινό: 18.30 – 21.30 

Ημερομηνίες & Θεματολογία: 

Τρίτη 1 & Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2022 Εισαγωγή στο κρασί (Βασικές αρχές αμπελουργίας,  βασικές αρχές οινολογίας, terroir κ.λπ.) 

Τρίτη 8 & Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2022 Μυστικά της Γευσιγνωσίας (Δοκιμή κρασιών) 

Τρίτη 15 & Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2022 Κυριότερες ποικιλίες – Στυλ κρασιών (Δοκιμή  κρασιών) 

Τρίτη 22 ,Πέμπτη 24 Νοεμβρίου, Τρίτη 29 Νοεμβρίου & Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου  

2022 Γαλλικός Αμπελώνας (Δοκιμή κρασιών) 

Τρίτη 6, Πέμπτη 8 & Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2022 Ιταλικός Αμπελώνας (Δοκιμή κρασιών) Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2022 Αμπελώνες Ισπανίας & Πορτογαλίας (Δοκιμή κρασιών) 

Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2023 Αμπελώνες Γερμανίας, Αυστρίας & άλλων χωρών (Δοκιμή  κρασιών) 

Πέμπτη 12 & Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2023 Αμπελώνες Νέου Κόσμου (Δοκιμή κρασιών) Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2023 Ενισχυμένα κρασιά από όλο τον κόσμο 

Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2023 Αφρώδη κρασιά από όλο τον κόσμο 

Πέμπτη 26, Τρίτη 31 Ιανουαρίου, Πέμπτη 2 & Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2023 Ελληνικός  Αμπελώνας (Δοκιμή κρασιών) 

Βάση της πιστοποίησης, ο χρόνος που απαιτείται για τον Ελληνικό Αμπελώνα  είναι 3 ώρες. Στο συγκεκριμένο θέμα επειδή είμαστε στην Ελλάδα θα αφιερώσουμε 12 ώρες ( ένα μικρό course για τον Ελληνικό Αμπελώνα) 

Πέμπτη 9 & Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2023 Συνδυασμός φαγητού – κρασιού (Θεωρία)

Πέμπτη 16, Τρίτη 21 & Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2023 Αποστάγματα 

Τρίτη 28 Φεβρουαρίου , Πέμπτη 2 & Τρίτη 7 Μαρτίου 2023 Service (Πρακτική εξάσκηση) Πέμπτη 9 & Τρίτη 14 Μαρτίου 2023 Διαχείριση κάβας – Λίστα – Τιμοκατάλογος 

Πέμπτη 16 Μαρτίου 2023 Τεχνικές πωλήσεων – Τεχνική παρουσιάσεων-Digital wine  marketing/Social Selling/Social Media Marketing 

Σύνολο ωρών παρακολούθησης: 102 ώρες 

Κόστος για παρακολούθηση όλου του Course: 1300,00 € 

Δυνατότητα παρακολούθησης μεμονωμένα ανά θέμα. 

Κόστος: 45,00 € / 3ωρο 

Στο τέλος του course θα διεξαχθούν εξετάσεις πιστοποίησης. 

* Κατάλογος επιπλέον κόστους για τη συμμετοχή στις εξετάσεις: 

Certified Wine Professional: 148,80 € 

Certified Sommelier: 148,80 € 

• Κατόπιν έγκαιρης ενημέρωσης των συμμετεχόντων υπάρχει πιθανότητα αναβολής  ή ακύρωσης του σεμιναρίου όταν αυτό κρίνεται αναγκαίο. Σε περίπτωση ακύρωσης  τα χρήματα επιστρέφονται. 

• Απαραίτητη η προπληρωμή για την κράτηση θέσης. Πληρωμή με καταβολή του  αντιτίμου σε Τραπεζικό Λογαριασμό. 

Απολαύστε υπεύθυνα. 

Κρατήσεις στα τηλέφωνα 2121006520 (13.00 – 20.00), 6906663419 (13.00 – 20.00) και στα  e-mail: [email protected] [email protected][email protected]

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Στο Παρίσι και την διεθνή έκθεση τουρισμού IFTM 2022 η CHC Group

Στην έκθεση τουρισμού International & French Travel Market – IFTM – Top Résa 2022, την μεγαλύτερη τουριστική έκθεση για τη Γαλλική αγορά και μια από τις σημαντικότερες διεθνώς, που πραγματοποιήθηκε στο Παρίσι το διάστημα 20 – 22 Σεπτεμβρίου, συμμετείχε η CHC Group.

Την έκθεση επισκέφτηκαν περισσότεροι από 34.000 επαγγελματίες του τουρισμού που αντιπροσώπευαν 200 προορισμούς και 1.700 brands, με στόχο την αύξηση των τουριστικών ροών και των πωλήσεων, την ενίσχυση της εικόνας των τουριστικών προορισμών, την ανασκόπηση των τάσεων και των αλλαγών της αγοράς, καθώς και τη διενέργεια συναντήσεων μεταξύ των επαγγελματιών για τον καθορισμό νέων συμφωνιών.

Σε δήλωσή του ο ιδρυτής και Γενικός Διευθυντής της CHC Group Ζαχαρίας Α. Χνάρης, τόνισε: «Στην Ελλάδα, η Γαλλική αγορά πήγε πολύ καλά, σχεδόν άριστα, το 2022 και οι προβλέψεις για την επόμενη χρονιά είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικές, με ανοδικές τάσεις για τον τόπο μας. Έχουμε πλέον επιστρέψει στους γνώριμους ρυθμούς των διεθνών εκθέσεων, γεγονός που σημαίνει νέες ευκαιρίες για συνεργασίες και ενίσχυση της αναπτυξιακής προοπτικής του ελληνικού τουρισμού. Αυτό είδαμε και στην IFTM 2022, όπου μεταξύ άλλων, συμμετείχαμε και στην όμορφη εκδήλωση του Οργανισμού Voyage PRIVEE, που όπως συνηθίζει κάθε χρόνο, αναλύει την τρέχουσα περίοδο, βραβεύει ξενοδοχεία και ψυχαγωγεί τους καλεσμένους του. Συνεχίζουμε να παρακολουθούμε από κοντά όλα τα μεγάλα τουριστικά γεγονότα, τις διεθνείς εκθέσεις που καθορίζουν το μέλλον του τουρισμού. Καλλιεργούμε κλίμα, αναπτύσσουμε σχέσεις, δημιουργούμε συνεργασίες και κλείνουμε τις συμφωνίες για τις επόμενες χρονιές. Γιατί στην CHC Group, γνωρίζουμε καλά τους κανόνες του παιχνιδιού.».

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Ολοκλήρωση διαδικασιών για την ίδρυση Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Διεπαγγελματικών κρέατος

Ολοκληρώθηκαν στο Παρίσι οι διαβουλεύσεις των έξι  βασικών ιδρυτικών μελών του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Διεπαγγελματικών Οργανώσεων Κρέατος, της Γαλλικής INTERBEV, της Ελληνικής EDOK, η οποία συμμετείχε με τριμελή αποστολή, της Ιταλικής INTERCARNEITALIA, των Ισπανικών PROVACUNO και INTEROVIC  και της Πολωνικής POLISH BEEF ASSOCIATION. 

Αρχικά στην συνεδρίαση  μελετήθηκε, συμφωνήθηκε και υπογράφηκε, το πλαίσιο των βασικών αρχών λειτουργίας  καθώς επίσης και οι στόχοι του Συνδέσμου. Επίσης αποφασίστηκαν οι πρωτοβουλίες και οι δράσεις, που αφορούν το μέλλον της κτηνοτροφίας και όλου του τομέα του κρέατος. 

Ιδιαίτερη σημασία δόθηκε στη δημιουργία ενός αποδεκτού, από όλους τους εταίρους, ορισμού της βιωσιμότητας της κτηνοτροφίας στην ΕΕ.

Συζητήθηκε επίσης η πορεία των διαπραγματεύσεων με ακόμη τέσσερεις ευρωπαϊκές χώρες, που ήδη συμφωνήθηκε να αποτελέσουν και αυτές ιδρυτικά μέλη του Συνδέσμου.

Η ολομέλεια των έξι ιδρυτικών μελών, μεταξύ των οποίων και η ΕΔΟΚ, μετά την ολοκλήρωση των διαβουλεύσεων θα ορίσει την  ημερομηνία διακήρυξης της ίδρυσης του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Διεπαγγελματικών Κρέατος, που αναμένεται να πραγματοποιηθεί στις Βρυξέλλες, περί τα μέσα Νοεμβρίου. 

Σκοπός της ίδρυσης του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου είναι να αποτελέσει καθοριστικό παράγοντα υπεράσπισης των συμφερόντων των ευρωπαίων κτηνοτρόφων και καταναλωτών, αρχής  γενομένης  από την  επαναδιαπραγμάτευση αποφάσεων που ενοχοποιούν την κτηνοτροφία και την κατανάλωση κρέατος.

Continue Reading

Trending