Connect with us

Μόδα

Έχω πανάδες! Πως τις αντιμετωπίζουμε;

Η πρόληψη είναι η πιο σημαντική θεραπεία και για την περίπτωση των πανάδων.

 

Πρέπει να προσέχουμε την σχέση μας με τον ήλιο και να νοιαζόμαστε για τις αλλοιώσεις που μπορεί να συμβούν γιατί ξαφνικά εμφανίζονται στον καθρέφτη χωρίς να σε προειδοποιήσουν και τότε ξεκινά το κυνήγι της λύσης του προβλήματος. Οι κηλίδες όταν πια εμφανιστούν θέλουν πολύ υπομονή και τα αποτελέσματα των θεραπειών δεν είναι πάντα απόλυτα ικανοποιητικά. Περιορισμένη έκθεση στον ήλιο, αντηλιακή προστασία και ισχυρά αντιοξειδωτικά συστατικά είναι η συνταγή για την σωστή πρόληψη!

Οι παρακάτω οδηγίες θα σας βοηθήσουν να προφυλαχτείτε από την βλαπτική δράση του ηλίου που αφορά στις δυσχρωμίες και όχι μόνο.

  1. Δεν εκθέτω αλόγιστα το δέρμα μου στον ήλιο. Οι εποχές της ηλιοθεραπείας με τις ώρες έχουν φύγει ανεπιστρεπτί.
  2. Αποφεύγω το σολάριουμ και κυρίως την έκθεση του προσώπου στο τεχνητό υπεριώδες φως.
  3. Επιλέγω αντηλιακή κρέμα με δείκτη SPF έως 30 (θα αναλύσω περεταίρω τους δείκτες SPF σε άρθρο που αφορά στα αντηλιακά) που να είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά ή χρησιμοποιώ σαν βάση μια κρέμα με αντιοξειδωτικά συστατικά και στην συνέχεια την αντηλιακή.
  4. Ανανεώνω το αντηλιακό μου κάθε 2 ώρες. Το φοράω και τον χειμώνα, κατά την διάρκεια της ημέρας, αλλά και τις συννεφιασμένες ημέρες. (Η ακτινοβολία UVA δρα όλο το χρόνο)
  5. Αποφεύγω την χρήση προϊόντων στο δέρμα όταν πρόκειται να εκτεθώ στον ήλιο αν δεν είναι κατάλληλα για την UV ακτινοβολία. (Αρώματα, φαρμακευτικές αλοιφές, προϊόντα μακιγιάζ).
  6. Προσέχω ακόμη περισσότερο την έκθεση μου στον ήλιο όταν λαμβάνω αντισυλληπτικά χάπια και φάρμακα που αυξάνουν την τάση δημιουργίας κηλίδων.

Θεραπεία

Θεραπείες απολέπισης και απομάκρυνσης των επιδερμικών στιβάδων

Ένας τρόπος απομάκρυνσης της περιττής μελανίνης που δημιουργεί εστίες χρώματος είναι οι θεραπείες που απομακρύνουν τα επιφανειακά κύτταρα του δέρματος και το ωθούν να κάνει πρόωρα την ανανέωση τους. Τέτοιες θεραπείες είναι: Α) η μικρόδερμοαπόξεση που εκτελείται με μηχάνημα το οποίο “ξύνει” την επιδερμίδα με κάποιο σκληρό υλικό όπως το διαμάντι, το κορούνδιο κλπ. Δημιουργεί έτσι ένα αποτέλεσμα λείανσης περίπου με τον τρόπο που λειαίνουμε μια επιφάνεια με γυαλόχαρτο.

Β)Τα χημικά peelings και οι θεραπείες με οξέα φρούτων που επίσης απομακρύνουν την επιφανειακή στιβάδα με την χρήση συστατικών όπως το σαλικυλικό, το γλυκολικό, το τριχλωρικό οξύ κλπ.

Γ)Το φυτικό peeling όπου δημιουργεί απολέπιση στο δέρμα με την χρήση φυτοκρυστάλλων (φυτικό μείγμα) οι οποίοι με την τριβή εισέρχονται στην επιδερμίδα κ μετά από 3 μέρες αποβάλλονται δημιουργώντας αποφλοίωση του δέρματος.

Λευκαντικές αγωγές με προϊόντα στο ινστιτούτο αισθητικής και με συστηματική χρήση στο σπίτι 

Η τοποθέτηση προϊόντων στο δέρμα που έχουν λευκαντική δράση μπορεί να γίνει σαν θεραπεία στο ινστιτούτο αισθητικής και παράλληλα στο σπίτι με την καθημερινή τους χρήση. Τα προϊόντα αυτά έχουν δράση προληπτική και αντιμετώπισης. Αν δηλαδή υπάρχει τάση για πανάδες, με την χρήση τους μπορείτε να προλάβετε ώστε να μην επεκταθεί περεταίρω η ανομοιομορφία στο χρώμα του δέρματος. Όταν αυτά τα προϊόντα συνδυαστούν με μια επεμβατική μέθοδο αντιμετώπισης, ενισχύουν πολύ το αποτέλεσμα. Εκτός από τους λευκαντικούς παράγοντες, οι βιταμίνες και τα αντιοξειδωτικά που θα λαμβάνει το δέρμα συστηματικά, θα το οχυρώσουν από τις εξωτερικές επιθέσεις, θα ανεβάσουν την άμυνα του δέρματος και θα δράσουν και προληπτικά στην αντιμετώπιση των βλαβών.

Μεσοθεραπεία

Πρόκειται για την διείσδυση συστατικών τα οποία φωτίζουν το χρώμα της επιδερμίδας, σε βαθύτερα στρώματα του δέρματος. Ο τρόπος που οι δραστικές ουσίες θα ξεπεράσουν τον φραγμό του δέρματος και θα εισχωρήσουν μπορεί να είναι: Α) η διάτρηση με την χρήση βελόνων, Β)η χρήση της τεχνολογίας των υπερήχων, Γ) ο ιονισμός με την χρήση του γαλβανικού ρεύματος, Δ)η χρήση του καθαρού οξυγόνου υπό πίεση που μεταφέρεται και μαζί του συμπαρασύρει τις δραστικές ουσίες. Τα συστατικά που χρησιμοποιούνται έχουν δράση που αναστέλλει την παραγωγή των ενζύμων τα οποία με τη σειρά τους οδηγούν στον χρωματισμό του δέρματος ή δράση αποχρωματισμού των ήδη σκούρων περιοχών του.

Θεραπεία με laser

Διάφοροι τύποι laser οπως το Fractional CO2, laser Αλεξανδρίτη κ.α. χρησιμοποιούνται για την αντιμετώπιση του μελάσματος. Το laser δημιουργεί θερμότητα που “καίει” την μελανίνη έτσι ώστε να μειωθεί η ένταση του χρώματος ή και να εξαφανιστεί η κηλίδα. Η ανταπόκριση διαφέρει ανάμεσα στα περιστατικά. Η μέθοδος αυτή έχει καλά αποτελέσματα στην περίπτωση των σκούρων, καλά περιγεγραμμένων κηλίδων, μικρής επιφάνειας.

 

Νάνσυ Χιότογλου Beauty Advisor & Make up Artist με εξειδίκευση στην διάγνωση και αντιμετώπιση των διαταραχών του δέρματος.

Continue Reading

Lifestyle

Οι πιο ωραίες χειροποίητες τσάντες του καλοκαιριού με την υπογραφή του ελληνικού brand MISS POLYPLEXI

Το brand MISS POLYPLEXI έχει γίνει πλέον συνώνυμο των πλεκτών χειροποίητων αξεσουάρ και πολύ περισσότερο των γυναικείων τσαντών αυτού του είδους. H δυναμική του πορεία μέχρι τώρα επιβεβαιώνει σταδιακά τη διαχρονικότητα του με τη σχεδιάστρια και δημιουργό, Βασιλική Θεοδώρου, να εμπνέεται από την απαράμιλλη ομορφιά που διέπει τα παράλια των ελληνικών θαλασσών.

Η νέα της συλλογή για τη φετινή σεζόν Άνοιξη-Καλοκαίρι φέρει το όνομα “Seaside Romance” και αποτελεί μια υψηλής αισθητικής συλλογή που ενσωματώνει τόσο την καλοκαιρινή αύρα, όσο και τον ρομαντισμό που πηγάζει από το ειδυλλιακό παραθαλάσσιο τοπίο. Η ποικιλομορφία που παρουσιάζει περιβαλλόμενο από βράχους, βότσαλα, άμμο και θάλασσα είναι τα τέσσερα βασικά στοιχεία που έδωσαν και το έναυσμα στη σχεδιάστρια να δημιουργήσει νέα σχέδια σε χρωματικούς τόνους του μπλε και τιρκουάζ, του γκριζο-καφέ των βράχων, του γλυκού μπεζ και καφέ της άμμου. 

Σε αυτή τη νέα και πολύ «φρέσκια» συλλογή θα δούμε τσάντες σε πρωτότυπα σχήματα, διαφορετικά  μεγέθη, όλες φτιαγμένες από υψηλής ποιότητας υλικά συνδυασμένα τόσο όμορφα και κομψά, αλλά ταυτόχρονα και σε μη αναμενόμενους συνδυασμούς επισφραγίζοντας για άλλη μια φορά την αυθεντικότητα που χαρακτηρίζει τo brand MISS POLYPLEXI.

Η σχεδιάστρια δεν παραλείπει φυσικά να εμπλουτίζει συνεχώς τη Sustainable συλλογή με upcycled τσάντες από υλικά που αξιοποιούνται ξανά για να δώσουν δεύτερη ζωή σε ακόμα πιο μοναδικά σχέδια επιμηκύνοντας τον κύκλο ζωής τους. Όραμα της είναι να γίνει το brand 100% sustainable στο άμεσο μέλλον αναγνωρίζοντας την ανάγκη για τη στροφή που πρέπει να κάνει η μόδα προς μια πιο βιώσιμη κατεύθυνση για την προστασία του περιβάλλοντος. Βρείτε τη Sustainable συλλογή εδώ: https://www.misspolyplexi.com/product-category/sustainable-collection/

Όλα τα νέα σχέδια βρίσκονται στο e-shop της MISS POLYPLEXI https://www.misspolyplexi.com/shop/ 

It’s all about handmade goodness!

Continue Reading

Lifestyle

Μαρία Τζάνη:”Μια γυναίκα όλα τα μπορεί.”

Η δουλειά της Μαρίας είναι εκπαιδευτικός στη πρωτοβάθμια εκπαίδευση(συγκεκριμένα νηπιαγωγός) εδώ και 12 χρόνια, αλλά ασχολείται ενεργά με τη μόδα καθώς σχεδιάζει ρούχα και σε συνεργασία με ένα ατελιέ στο Ηράκλειο υλοποιούνε limited edition συλλογές, με δικά τους υφάσματα και prints που  εμπνέονται από  κάθε τι όμορφο γύρω τους! Παράλληλα διαφημίζει και εταιρίες στο ινσταγκραμ!

  • Φροντίζετε να έχετε ελεύθερο χρόνο  για τον εαυτό σας

Η αλήθεια είναι ότι έχω περιορισμένο ελεύθερο χρόνο λόγω
των πολλών δραστηριοτήτων που ασχολούμαι, αλλά φροντίζω να βρίσκω σίγουρα για να διοργανώνω ταξίδια ( εκτός πανδημίας )

  • Είστε πραγματικά πανέμορφη, έχετε κάποια μυστικά ομορφιάς;

Αγαπώ στη διατροφή μου οτιδήποτε είναι πράσινο, κοιμάμαι  σωστές  ώρες και το πιο βασικό για μένα, ξεκινώ τη μέρα μου πάντα με ένα χαμόγελο που αντικατοπτρίζει την ψυχική αρμονία ,γέννημα της οποίας είναι η ομορφιά και η  ωραία αύρα!

  • Aκολουθείτε πιστά τις επιταγές της μόδας  ή αυτοσχεδιάζετε ; πως ντύνεστε στη καθημερινή σας ζωή ;

Ως σχεδιάστρια αυτό που προτείνω και μέσα από  τα ρούχα της συλλογής μας , είναι να φοράμε οτιδήποτε μας κάνει να νιώσουμε όμορφες, να είμαστε άνετες μέσα σε  αυτό και να αναδεικνύει  την προσωπικότητα μας!  Αυτή είναι η φιλοσοφία μου και στη καθημερινότητα μου ενώ φυσικά επιλεγώ και πολλές φορές ρούχα της συλλογής μας στις αποδράσεις μου!

  • Ποια είναι η σχέση σας με τα social media

Έχω πολύ ενεργό ινσταγκραμ, καθώς ασχολούμαι επαγγελματικά ενώ στα υπόλοιπα social media δεν έχω ιδιαίτερη κινητικότητα

  • Έχετε όνειρα που ακόμη δεν έχουν γίνει πραγματικότητα

Στο επαγγελματικό κομμάτι θέλω τα ρούχα της συλλογής μας  να αποκτήσουν μεγαλύτερη εμβέλεια στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό και να κάνω μια όμορφη οικογένεια

  • Πιστεύετε μια γυναίκα  πρέπει να επιδιώξει μια καριέρα αν το επιθυμεί  με όποιο τίμημα και αν συνεπάγεται αυτό;

Θεωρώ όλα χρειάζονται μέτρο και τις σωστές προτεραιότητες στη κατάλληλη ηλικία!

Μια γυναίκα πρέπει να είναι συνειδητοποιημένη στο τι θέλει απ τη ζωή της, αν έχει όνειρο να κανει και μια οικογένεια σίγουρα το βιολογικό κομμάτι τη δεσμεύει μέχρι κάποια ηλικία! Όχι ότι σα μανούλες δε μπορούν οι γυναίκες να ναι επιτυχημένες, απλά πρέπει να υπάρχει μια ισορροπία! Μη ξεχνάμε άλλωστε… ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΟΛΑ ΤΑ ΜΠΟΡΕΙ!

  • Πόσο business women πιστεύετε ότι  είναι οι  Ελληνίδες ;

Θεωρώ ότι με τη πάροδο των χρόνων οι Ελληνίδες εξελίσσονται όλο και περισσότερο, βλέπουμε επιτυχημένες γυναίκες  σε όλους τους κλάδους και αυτό με χαροποίει ιδιαίτερα!

  • Ποια είναι τα επόμενα σχεδιά σας ;

Ασχολούμαι πυρετωδώς με τις επόμενες συλλογές των ρούχων μας  αλλά και τη προώθηση τους σε μεγαλύτερη εμβέλεια ενώ σα Μαρία  θέλω και  να κάνω μια όμορφη οικογένεια!

Continue Reading

Lifestyle

Πώς ένα fashion brand μπορεί να αναπτυχθεί αποδοτικότερα ψηφιακά?

Βιώνουμε μια εποχή όπου οι εξελίξεις διαδέχονται η μια την άλλη, σε σημείο, ενδεχομένως,  που δεν προλαβαίνουμε να τις παρακολουθούμε στην ολότητά τους. Η ψηφιοποίηση προϊόντων ή υπηρεσιών, αντίστοιχα, ήρθε για να μείνει. Πρόσφατες μελέτες έχουν δείξει ότι η μετά covid-19 περίοδος, επέφερε αλλαγές που υπό άλλες συνθήκες θα παρατηρούνταν μετά από 100 χρόνια.

Ο χώρος της μόδας είναι μια από τις ανταγωνιστικές και δυναμικές βιομηχανίες στον κόσμο. Από τις πιο γνωστές μέχρι τις λιγότερο γνωστές και από τις πιο μεγάλες μέχρι τις πιο μικρές εταιρείες ανταγωνίζονται – συναγωνίζονται η μια την άλλη, ακόμα συμπράττουν και μεταξύ τους, προκειμένου να επικρατήσουν και ν’ αποκτήσουν το δικό του χώρο στον κόσμο της μόδας. Βάσει της μεθόδου της τμηματοποίησης, έρευνες έδειξαν ότι οι αγοραστές πλέον γίνονται ολοένα και πιο απαιτητικοί και δεν αγοράζουν ένα προϊόν απλά για να το αγοράσουν. Επιθυμούν να προβούν στην αγορά ενός προϊόντος, ανεξαρτήτου κόστους, που έχει να πει ΚΑΤΙ – μια ιστορία, ένα lifestyle, ένα συναίσθημα! Αυτό είναι και το βασικό μυστικό για την διαμόρφωση ενός άρτιου content στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, social media, ο συνδυασμός της δημιουργίας του περιεχομένου και η διαμόρφωση ενός έντονα παραστατικού περιεχομένου, μέσω φωτογραφιών, στα social media. Η σχεδιαστική αυτογνωσία είναι το όπλο για το πλέξιμο της παρουσίασης σε μεγαλύτερη εμβέλεια. 

Να ξέρω…

  • Ποιο είναι το brand?
  • Tί το διαφοροποιεί από τον «ανταγωνισμό»?
  • Πού στοχεύω μέσω αυτού? – Ποια είναι η αγορά – στόχος μου?
  • Ποιο θα είναι το ιδανικό story telling που θα προκαλεί ταύτιση με το κοινό και την παράλληλη αποτύπωσή του μέσα από εικόνες
  • Ποιο θα είναι το παραγωγικό υλικό που θα αποτελέσει την προστιθέμενη αξία για το brand μου

Κι αυτό να μπορώ να το αποδώσω πρακτικά και κυρίως ουσιαστικά!

Τί είναι BRAND?

Bold – κάτι τολμηρό 

Rare – κάτι σπάνιο

Amazing – κάτι φανταστικό

Notorious – κάτι με προοπτικές ν’ ακουστεί παγκοσμίως

Dynamic – κάτι δυναμικό

    Είναι η σχέση που χτίζεις με το κοινό σου, γιατί αντηχεί με το όραμα, τις αξίες και την φωνή σου!

Όμως η γέννηση ενός brand προκύπτει από τον ίδιο τον δημιουργό του και από την φιλοσοφία που υιοθετεί προκειμένου να το πραγματοποιήσει, καθώς αυτό και μόνο δημιουργεί εικόνες και οι εικόνες γεννούν σχέδια. Αυτή είναι ταυτόχρονα και μια γνωριμία με το «ψηφιακό» κοινό που επιθυμεί να σας γνωρίσει μέσα από το brand σας. Πώς μπορεί μια τυπική γνωριμία να μετατραπεί, χωρίς ν’ ακυρωθεί ως τέτοια, σε ψηφιακή με παραγωγικό και ανταποδοτικό τρόπο.

Η οικοδόμηση της επωνυμίας σας από το μηδέν δεν είναι εύκολη υπόθεση, για αυτό το branding είναι μια από τις πιο ακριβές επενδύσεις που πραγματοποιούν νέες εταιρείες. Η καθιέρωση επωνυμίας είναι κάτι πολύ περισσότερο από ένα λογότυπο, είναι πώς η επιχείρησή σας κάνει τους ανθρώπους να αισθάνονται αυτό που έχετε να προσφέρετε. Είναι ο τρόπος που επικοινωνείτε και εμπνέετε. Όπως το έθεσε ο Jeff Bezos, “Η επωνυμία σας είναι ό, τι λένε οι άνθρωποι για εσάς όταν δεν βρίσκεστε στο δωμάτιο.”

Χριστίνα Τριποδιανάκη

Instagram Page: @christinatripodianaki \

Digital Marketing Consultant, Βranding Specialist, Speaker

Η Χριστίνα Τριποδιανάκη  μέσω της ατομικής της επιχείρησης www.christinatripodianaki.com, προσφέρει υπηρεσίες digital marketing, branding,  δημοσίων σχέσεων & επικοινωνίας, image making, e-consultation & workshops σε άτομα με ή χωρίς εταιρική ταυτότητα, ομάδες, επιχειρήσεις ή οργανισμούς, ώστε να δομούν μια άρτια επιχειρησιακή και ψηφιακή  εικόνα.

Αποφοίτησε από το Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης του Πανεπιστημίου Κρήτης, διαθέτει master στο Digital Marketing από το Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδος  και διπλωματικές εξειδικεύσεις στην Επικοινωνιακή Διαχείριση Κρίσεων, στο Human Resources Development & στο Tourism Management & Marketing από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Ωστόσο φροντίζει να εκπαιδεύεται διαρκώς και να βρίσκεται πάντα up-to-date με ό,τι συμβαίνει στον ψηφιακό κόσμο και στην αγορά ΤΩΡΑ.

Συνεργάζεται με άτομα από όλο τον κόσμο που επιθυμούν να δομήσουν το προφίλ τους από την αρχή, μέσα από σεμινάρια, ομιλίες, και consultation one-to-one ή online.

Continue Reading

Trending