Connect with us

Μόδα

Έχω πανάδες! Πως τις αντιμετωπίζουμε;

Η πρόληψη είναι η πιο σημαντική θεραπεία και για την περίπτωση των πανάδων.

 

Πρέπει να προσέχουμε την σχέση μας με τον ήλιο και να νοιαζόμαστε για τις αλλοιώσεις που μπορεί να συμβούν γιατί ξαφνικά εμφανίζονται στον καθρέφτη χωρίς να σε προειδοποιήσουν και τότε ξεκινά το κυνήγι της λύσης του προβλήματος. Οι κηλίδες όταν πια εμφανιστούν θέλουν πολύ υπομονή και τα αποτελέσματα των θεραπειών δεν είναι πάντα απόλυτα ικανοποιητικά. Περιορισμένη έκθεση στον ήλιο, αντηλιακή προστασία και ισχυρά αντιοξειδωτικά συστατικά είναι η συνταγή για την σωστή πρόληψη!

Οι παρακάτω οδηγίες θα σας βοηθήσουν να προφυλαχτείτε από την βλαπτική δράση του ηλίου που αφορά στις δυσχρωμίες και όχι μόνο.

  1. Δεν εκθέτω αλόγιστα το δέρμα μου στον ήλιο. Οι εποχές της ηλιοθεραπείας με τις ώρες έχουν φύγει ανεπιστρεπτί.
  2. Αποφεύγω το σολάριουμ και κυρίως την έκθεση του προσώπου στο τεχνητό υπεριώδες φως.
  3. Επιλέγω αντηλιακή κρέμα με δείκτη SPF έως 30 (θα αναλύσω περεταίρω τους δείκτες SPF σε άρθρο που αφορά στα αντηλιακά) που να είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά ή χρησιμοποιώ σαν βάση μια κρέμα με αντιοξειδωτικά συστατικά και στην συνέχεια την αντηλιακή.
  4. Ανανεώνω το αντηλιακό μου κάθε 2 ώρες. Το φοράω και τον χειμώνα, κατά την διάρκεια της ημέρας, αλλά και τις συννεφιασμένες ημέρες. (Η ακτινοβολία UVA δρα όλο το χρόνο)
  5. Αποφεύγω την χρήση προϊόντων στο δέρμα όταν πρόκειται να εκτεθώ στον ήλιο αν δεν είναι κατάλληλα για την UV ακτινοβολία. (Αρώματα, φαρμακευτικές αλοιφές, προϊόντα μακιγιάζ).
  6. Προσέχω ακόμη περισσότερο την έκθεση μου στον ήλιο όταν λαμβάνω αντισυλληπτικά χάπια και φάρμακα που αυξάνουν την τάση δημιουργίας κηλίδων.

Θεραπεία

Θεραπείες απολέπισης και απομάκρυνσης των επιδερμικών στιβάδων

Ένας τρόπος απομάκρυνσης της περιττής μελανίνης που δημιουργεί εστίες χρώματος είναι οι θεραπείες που απομακρύνουν τα επιφανειακά κύτταρα του δέρματος και το ωθούν να κάνει πρόωρα την ανανέωση τους. Τέτοιες θεραπείες είναι: Α) η μικρόδερμοαπόξεση που εκτελείται με μηχάνημα το οποίο “ξύνει” την επιδερμίδα με κάποιο σκληρό υλικό όπως το διαμάντι, το κορούνδιο κλπ. Δημιουργεί έτσι ένα αποτέλεσμα λείανσης περίπου με τον τρόπο που λειαίνουμε μια επιφάνεια με γυαλόχαρτο.

Β)Τα χημικά peelings και οι θεραπείες με οξέα φρούτων που επίσης απομακρύνουν την επιφανειακή στιβάδα με την χρήση συστατικών όπως το σαλικυλικό, το γλυκολικό, το τριχλωρικό οξύ κλπ.

Γ)Το φυτικό peeling όπου δημιουργεί απολέπιση στο δέρμα με την χρήση φυτοκρυστάλλων (φυτικό μείγμα) οι οποίοι με την τριβή εισέρχονται στην επιδερμίδα κ μετά από 3 μέρες αποβάλλονται δημιουργώντας αποφλοίωση του δέρματος.

Λευκαντικές αγωγές με προϊόντα στο ινστιτούτο αισθητικής και με συστηματική χρήση στο σπίτι 

Η τοποθέτηση προϊόντων στο δέρμα που έχουν λευκαντική δράση μπορεί να γίνει σαν θεραπεία στο ινστιτούτο αισθητικής και παράλληλα στο σπίτι με την καθημερινή τους χρήση. Τα προϊόντα αυτά έχουν δράση προληπτική και αντιμετώπισης. Αν δηλαδή υπάρχει τάση για πανάδες, με την χρήση τους μπορείτε να προλάβετε ώστε να μην επεκταθεί περεταίρω η ανομοιομορφία στο χρώμα του δέρματος. Όταν αυτά τα προϊόντα συνδυαστούν με μια επεμβατική μέθοδο αντιμετώπισης, ενισχύουν πολύ το αποτέλεσμα. Εκτός από τους λευκαντικούς παράγοντες, οι βιταμίνες και τα αντιοξειδωτικά που θα λαμβάνει το δέρμα συστηματικά, θα το οχυρώσουν από τις εξωτερικές επιθέσεις, θα ανεβάσουν την άμυνα του δέρματος και θα δράσουν και προληπτικά στην αντιμετώπιση των βλαβών.

Μεσοθεραπεία

Πρόκειται για την διείσδυση συστατικών τα οποία φωτίζουν το χρώμα της επιδερμίδας, σε βαθύτερα στρώματα του δέρματος. Ο τρόπος που οι δραστικές ουσίες θα ξεπεράσουν τον φραγμό του δέρματος και θα εισχωρήσουν μπορεί να είναι: Α) η διάτρηση με την χρήση βελόνων, Β)η χρήση της τεχνολογίας των υπερήχων, Γ) ο ιονισμός με την χρήση του γαλβανικού ρεύματος, Δ)η χρήση του καθαρού οξυγόνου υπό πίεση που μεταφέρεται και μαζί του συμπαρασύρει τις δραστικές ουσίες. Τα συστατικά που χρησιμοποιούνται έχουν δράση που αναστέλλει την παραγωγή των ενζύμων τα οποία με τη σειρά τους οδηγούν στον χρωματισμό του δέρματος ή δράση αποχρωματισμού των ήδη σκούρων περιοχών του.

Θεραπεία με laser

Διάφοροι τύποι laser οπως το Fractional CO2, laser Αλεξανδρίτη κ.α. χρησιμοποιούνται για την αντιμετώπιση του μελάσματος. Το laser δημιουργεί θερμότητα που “καίει” την μελανίνη έτσι ώστε να μειωθεί η ένταση του χρώματος ή και να εξαφανιστεί η κηλίδα. Η ανταπόκριση διαφέρει ανάμεσα στα περιστατικά. Η μέθοδος αυτή έχει καλά αποτελέσματα στην περίπτωση των σκούρων, καλά περιγεγραμμένων κηλίδων, μικρής επιφάνειας.

 

Νάνσυ Χιότογλου Beauty Advisor & Make up Artist με εξειδίκευση στην διάγνωση και αντιμετώπιση των διαταραχών του δέρματος.

Continue Reading

Lifestyle

Tο ιδανικό δώρο για εκείνη στη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου

Η γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου είναι η μέρα που οι περισσότεροι άνδρες ιδανικά θα ήθελαν να διαγράψουν από το ημερολόγιο τους.

Από τη φύση τους (ας το αποδώσουμε εκεί) προτιμούν να μιλούν με πράξεις παρά με λόγια.  Ίσως γιατί είναι πιο εύκολο, λιγότερο ανώδυνο και μετρήσιμο από πλευράς αντιδράσεων, αλλά όταν πρόκειται για την γιορτή των ερωτευμένων τα πράγματα δυσκολεύουν. Κάθε χρόνο σχεδόν βρισκόνται στην όχι και τόσο ευχάριστη θέση να πρέπει να ψάξουν – στην κυριολεξία την τελευταία στιγμή –  για να βρουν το ιδανικό δώρο για την εκλεκτή της καρδιάς τους. Αν ανήκεις και εσύ σε αυτή την κατηγορία τότε καλό είναι να διαβάσεις παρακάτω!

Σκέφτεσαι “Να της πάρεις λουλούδια, να της πάρεις σοκολατάκια, να της αγοράσεις ένα τεράστιο αρκούδο ή να την βγάλεις για ρομαντικό δείπνο;”. Δε θα σου απαριθμήσουμε τους λόγους που δε πρέπει να κάνεις τίποτε από τα παραπάνω. Θα σου πούμε μόνο ότι αν ήσουν 18 ετών μπορεί και να είχαν νόημα, αλλά από  ένα σημείο και ύστερα στη ζωή σου, οι απαιτήσεις είναι μεγαλύτερες.

Τι είναι αυτό λοιπόν που θα την κάνει να καρδιοχτυπήσει και θα σου δώσει extra bonus, γιατί εδώ που τα λέμε όλοι μας θέλουμε να είμαστε οι καλύτεροι σε όλα. Οι άντρες με εμπειρία θα σου πουν ότι ο πιο γρήγορος δρόμος για να κατακτήσεις την καρδιά μιας γυναίκας είναι αυτός της καρδιάς σου. Και τι πιο ξεχωριστό από ένα κόσμημα που θα αντιπροσωπεύει ακριβώς αυτό; Μια καρδιά τόσο ξεχωριστή όσο η δική σου, που θα την κρατήσει στα χέρια της σαν ότι πιο πολύτιμο έχει! Για να μην ψάχνεις, βρήκαμε αυτήν που κάνει τη διαφορά, από το ελληνικό brand G&P Jewellery. Το κορίτσι σου θα εκτιμήσει ιδιαιτέρως τον ξεχωριστό σχεδιασμό του και την ιδιαίτερη αισθητική αυτού του δαχτυλιδιού. Όσο για το μέγεθος δε χρειάζεται να έχεις καμία ανησυχία. Το δαχτυλίδι αυξομειώνεται για να ταιριάζει σε όλα τα δάχτυλα.

Δες ΕΔΩ το Δαχτυλίδι Silver Wavy Heart

 

Δες ΕΔΩ το δαχτυλίδι Gold Wavy Heart

Θα το παραλάβεις σε πολυτελή κασετίνα!

 Eshop: gpjewellery.gr

FB: G&P Jewellery Designer 

Instagram: gpjewellerydesigners 

Continue Reading

Μόδα

WHO’S NEXT – BIJORHCA Δυναμική ελληνική παρουσία στις εκθέσεις ενδύματος

Εξήντα επτά (67) εταιρείες συμμετείχαν στα εθνικά περίπτερα που οργάνωσε η Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece) στις διεθνείς εκθέσεις ενδύματος, αξεσουάρ και κοσμήματος (WHO’S NEXT – BIJORHCA), καθώς και διακόσμησης σπιτιού και εσωτερικών χώρων (MAISON ET OBJET), οι οποίες πραγματοποιήθηκαν στο Παρίσι, το διάστημα από 18 ως 22 Ιανουαρίου.

Η χώρα μας άφησε θετικές εντυπώσεις με την αξιοσημείωτη παρουσία των ελληνικών επιχειρήσεων στα μεγαλύτερα εμπορικά γεγονότα του φετινού χειμώνα στο Παρίσι, δημιουργώντας πολλές προσδοκίες για το μέλλον, καθώς το ενδιαφέρον των επισκεπτών-πελατών για τα ελληνικά προϊόντα και υπηρεσίες συνεχώς αυξάνεται.

Πιο συγκεκριμένα στη MAISON ET OBJET PARIS, η οποία διεξήχθη από 18 έως 22 Ιανουαρίου 2024 στον εκθεσιακό χώρο Paris Nord Villepinte, συμμετείχαν 32 ελληνικές εταιρείες από τους δημιουργικούς κλάδους της διακόσμησης και των αντικειμένων. Στις 5 ημέρες που διήρκησε η έκθεση, δόθηκε η ευκαιρία στους Έλληνες συμμετέχοντες να αυξήσουν το πελατολόγιο τους μέσω προγραμματισμένων B2B συναντήσεων και γενικότερων δράσεων δικτύωσης. Στη φετινή διοργάνωση σημειώθηκε αύξηση κατά 9% στις συμμετοχές σε σύγκριση με την αντίστοιχη διοργάνωση του Ιανουαρίου του 2023, φτάνοντας τον αριθμό των 2516  συμμετεχουσών εταιρειών ενώ ποσοστό 30% αυτών συμμετείχαν για πρώτη φορά στη διοργάνωση.

Παράλληλα, στις 20 Ιανουαρίου ξεκίνησαν οι διεθνείς εκθέσεις ενδύματος, αξεσουάρ και κοσμήματος WHO’S NEXT – BIJORHCA στο εκθεσιακό κέντρο Porte de Versailles. Στη χειμερινή διοργάνωση των Who’s Next – BIJORHCA, τις μεγαλύτερες διεθνείς εμπορικές εκθέσεις μόδας και αξεσουάρ του Παρισιού, φιλοξενήθηκαν περισσότεροι από 1550 εκθέτες. Με την υποστήριξη της Enterprise Greece συμμετείχαν 35 ελληνικές επιχειρήσεις στους τομείς της μόδας, του κοσμήματος και των εσωρούχων, αριθμός που κατέταξε την Ελλάδα στην τέταρτη θέση ανάμεσα στις 40 χώρες που συμμετείχαν μέσω των brands τους στις διοργανώσεις.  Για πρώτη φορά φέτος στη διοργάνωση της Who’s Next,  λειτούργησε και ο τομέας της Salon international de la Lingerie, με τη συμμετοχή 250 εταιρειών.

Εξήντα επτά (67) εταιρείες συμμετείχαν στα εθνικά περίπτερα που οργάνωσε η Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece) στις διεθνείς εκθέσεις ενδύματος, αξεσουάρ και κοσμήματος (WHO’S NEXT – BIJORHCA), καθώς και διακόσμησης σπιτιού και εσωτερικών χώρων (MAISON ET OBJET), οι οποίες πραγματοποιήθηκαν στο Παρίσι.

Η χώρα μας άφησε θετικές εντυπώσεις με την αξιοσημείωτη παρουσία των ελληνικών επιχειρήσεων στα μεγαλύτερα εμπορικά γεγονότα του φετινού χειμώνα στο Παρίσι, δημιουργώντας πολλές προσδοκίες για το μέλλον, καθώς το ενδιαφέρον των επισκεπτών-πελατών για τα ελληνικά προϊόντα και υπηρεσίες συνεχώς αυξάνεται.

Πιο συγκεκριμένα στη MAISON ET OBJET PARIS, η οποία διεξήχθη από 18 έως 22 Ιανουαρίου 2024 στον εκθεσιακό χώρο Paris Nord Villepinte, συμμετείχαν 32 ελληνικές εταιρείες από τους δημιουργικούς κλάδους της διακόσμησης και των αντικειμένων. Στις 5 ημέρες που διήρκησε η έκθεση, δόθηκε η ευκαιρία στους Έλληνες συμμετέχοντες να αυξήσουν το πελατολόγιο τους μέσω προγραμματισμένων B2B συναντήσεων και γενικότερων δράσεων δικτύωσης. Στη φετινή διοργάνωση σημειώθηκε αύξηση κατά 9% στις συμμετοχές σε σύγκριση με την αντίστοιχη διοργάνωση του Ιανουαρίου του 2023, φτάνοντας τον αριθμό των 2516  συμμετεχουσών εταιρειών ενώ ποσοστό 30% αυτών συμμετείχαν για πρώτη φορά στη διοργάνωση.

Παράλληλα, στις 20 Ιανουαρίου ξεκίνησαν οι διεθνείς εκθέσεις ενδύματος, αξεσουάρ και κοσμήματος WHO’S NEXT – BIJORHCA στο εκθεσιακό κέντρο Porte de Versailles. Στη χειμερινή διοργάνωση των Who’s Next – BIJORHCA, τις μεγαλύτερες διεθνείς εμπορικές εκθέσεις μόδας και αξεσουάρ του Παρισιού, φιλοξενήθηκαν περισσότεροι από 1550 εκθέτες. Με την υποστήριξη της Enterprise Greece συμμετείχαν 35 ελληνικές επιχειρήσεις στους τομείς της μόδας, του κοσμήματος και των εσωρούχων, αριθμός που κατέταξε την Ελλάδα στην τέταρτη θέση ανάμεσα στις 40 χώρες που συμμετείχαν μέσω των brands τους στις διοργανώσεις.  Για πρώτη φορά φέτος στη διοργάνωση της Who’s Next,  λειτούργησε και ο τομέας της Salon international de la Lingerie, με τη συμμετοχή 250 εταιρειών.

Continue Reading

Μόδα

Fashion show | Maison Margiela x Jonh Galliano

Το fashion week της haute couture δεν θα μπορούσε να κλείσει καλύτερα με ενα fashion show που αγγίζει τα όρια της τέχνης, η μαλλόν είναι η απόλυτη τέχνη. Ήταν μια απάντηση σε όλους αυτούς που πάντα περιμένουν κάτι καινούργιο , κάτι δυναμικό και μοναδικό.   


Η συγκεκριμένη επίδειξη του οίκου Margiela ήταν ένα μεγάλο θεατρικό δρώμενο. Ένα δρώμενο που εξελίσσονταν μπροστά στα μάτια των θεατών που ήταν τυχεροί να παραβρίσκονται εκεί και όλους εμάς που βλέπαμε όλο αυτό το θέαμα σε Live streaming.  Για το ξεκίνημα της παράστασης, ο σκηνοθέτης Baz Luhrmann δημιούργησε ένα φιλμ νουάρ με ένα inspo των πραγμάτων που θα ακολουθήσουν. Οι πρωταγωνιστές μας βγαλμένοι από μια άλλη πιο σκοτεινή εποχή , μέσα από τον υπόκοσμο και τα σκοτάδια του άλλοτε φωτεινού Παρισιού. Η εποχή αυτή δεν είναι άλλη από την Belle Epoque. 


Ο,τι περπάτησε σε αυτή την πασαρέλα θα μπορούσε να είναι κομμάτι αυτού του freak show, με φιγούρες που σίγουρα τραβούσαν την προσοχή ακόμα και από τις φανταστικές δημιουργίες. Όλοι οι χαρακτήρες-μοντέλα είχαν διαφορετικό περπάτημα , σταματούσαν σε διάφορα σημεία και έπαιρναν διάφορες πόζες κάνοντας ακόμα πιο ατμοσφαιρικό το show.  


Μερικά από τα υλικά που κυριάρχησαν στις μοναδικές του δημιουργίες ήταν η οργάντζα, το μαλλί, το τούλι και το μετάξι . Το make up που χρησιμοποιήθηκε ήταν και αυτό talk of the town , ήθελαν να δώσουν μια όψη μαριονέτας-πορσελάνινης κούκλας και κατά την γνώμη μου πιο εύστοχο make up δεν θα μπορούσε να ήταν.  

Είναι ένα show που πρέπει να δείτε. Είναι ένα show που ξεπερνάει κατά πολύ τα όρια της μόδας και αγγίζει και άλλες μορφές τέχνης. Είναι ένα που θα το θυμόμαστε όλοι οι λάτρεις και μη της συγκεκριμένης βιομηχανίας. Its a show to remember. 

Συνάκτης : Lazaros Orfanidis

Fashion Consultant, Visual Merchandiser

Continue Reading

Trending