Connect with us

Μόδα

Έχω πανάδες! Πως τις αντιμετωπίζουμε;

Η πρόληψη είναι η πιο σημαντική θεραπεία και για την περίπτωση των πανάδων.

 

Πρέπει να προσέχουμε την σχέση μας με τον ήλιο και να νοιαζόμαστε για τις αλλοιώσεις που μπορεί να συμβούν γιατί ξαφνικά εμφανίζονται στον καθρέφτη χωρίς να σε προειδοποιήσουν και τότε ξεκινά το κυνήγι της λύσης του προβλήματος. Οι κηλίδες όταν πια εμφανιστούν θέλουν πολύ υπομονή και τα αποτελέσματα των θεραπειών δεν είναι πάντα απόλυτα ικανοποιητικά. Περιορισμένη έκθεση στον ήλιο, αντηλιακή προστασία και ισχυρά αντιοξειδωτικά συστατικά είναι η συνταγή για την σωστή πρόληψη!

Οι παρακάτω οδηγίες θα σας βοηθήσουν να προφυλαχτείτε από την βλαπτική δράση του ηλίου που αφορά στις δυσχρωμίες και όχι μόνο.

  1. Δεν εκθέτω αλόγιστα το δέρμα μου στον ήλιο. Οι εποχές της ηλιοθεραπείας με τις ώρες έχουν φύγει ανεπιστρεπτί.
  2. Αποφεύγω το σολάριουμ και κυρίως την έκθεση του προσώπου στο τεχνητό υπεριώδες φως.
  3. Επιλέγω αντηλιακή κρέμα με δείκτη SPF έως 30 (θα αναλύσω περεταίρω τους δείκτες SPF σε άρθρο που αφορά στα αντηλιακά) που να είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά ή χρησιμοποιώ σαν βάση μια κρέμα με αντιοξειδωτικά συστατικά και στην συνέχεια την αντηλιακή.
  4. Ανανεώνω το αντηλιακό μου κάθε 2 ώρες. Το φοράω και τον χειμώνα, κατά την διάρκεια της ημέρας, αλλά και τις συννεφιασμένες ημέρες. (Η ακτινοβολία UVA δρα όλο το χρόνο)
  5. Αποφεύγω την χρήση προϊόντων στο δέρμα όταν πρόκειται να εκτεθώ στον ήλιο αν δεν είναι κατάλληλα για την UV ακτινοβολία. (Αρώματα, φαρμακευτικές αλοιφές, προϊόντα μακιγιάζ).
  6. Προσέχω ακόμη περισσότερο την έκθεση μου στον ήλιο όταν λαμβάνω αντισυλληπτικά χάπια και φάρμακα που αυξάνουν την τάση δημιουργίας κηλίδων.

Θεραπεία

Θεραπείες απολέπισης και απομάκρυνσης των επιδερμικών στιβάδων

Ένας τρόπος απομάκρυνσης της περιττής μελανίνης που δημιουργεί εστίες χρώματος είναι οι θεραπείες που απομακρύνουν τα επιφανειακά κύτταρα του δέρματος και το ωθούν να κάνει πρόωρα την ανανέωση τους. Τέτοιες θεραπείες είναι: Α) η μικρόδερμοαπόξεση που εκτελείται με μηχάνημα το οποίο “ξύνει” την επιδερμίδα με κάποιο σκληρό υλικό όπως το διαμάντι, το κορούνδιο κλπ. Δημιουργεί έτσι ένα αποτέλεσμα λείανσης περίπου με τον τρόπο που λειαίνουμε μια επιφάνεια με γυαλόχαρτο.

Β)Τα χημικά peelings και οι θεραπείες με οξέα φρούτων που επίσης απομακρύνουν την επιφανειακή στιβάδα με την χρήση συστατικών όπως το σαλικυλικό, το γλυκολικό, το τριχλωρικό οξύ κλπ.

Γ)Το φυτικό peeling όπου δημιουργεί απολέπιση στο δέρμα με την χρήση φυτοκρυστάλλων (φυτικό μείγμα) οι οποίοι με την τριβή εισέρχονται στην επιδερμίδα κ μετά από 3 μέρες αποβάλλονται δημιουργώντας αποφλοίωση του δέρματος.

Λευκαντικές αγωγές με προϊόντα στο ινστιτούτο αισθητικής και με συστηματική χρήση στο σπίτι 

Η τοποθέτηση προϊόντων στο δέρμα που έχουν λευκαντική δράση μπορεί να γίνει σαν θεραπεία στο ινστιτούτο αισθητικής και παράλληλα στο σπίτι με την καθημερινή τους χρήση. Τα προϊόντα αυτά έχουν δράση προληπτική και αντιμετώπισης. Αν δηλαδή υπάρχει τάση για πανάδες, με την χρήση τους μπορείτε να προλάβετε ώστε να μην επεκταθεί περεταίρω η ανομοιομορφία στο χρώμα του δέρματος. Όταν αυτά τα προϊόντα συνδυαστούν με μια επεμβατική μέθοδο αντιμετώπισης, ενισχύουν πολύ το αποτέλεσμα. Εκτός από τους λευκαντικούς παράγοντες, οι βιταμίνες και τα αντιοξειδωτικά που θα λαμβάνει το δέρμα συστηματικά, θα το οχυρώσουν από τις εξωτερικές επιθέσεις, θα ανεβάσουν την άμυνα του δέρματος και θα δράσουν και προληπτικά στην αντιμετώπιση των βλαβών.

Μεσοθεραπεία

Πρόκειται για την διείσδυση συστατικών τα οποία φωτίζουν το χρώμα της επιδερμίδας, σε βαθύτερα στρώματα του δέρματος. Ο τρόπος που οι δραστικές ουσίες θα ξεπεράσουν τον φραγμό του δέρματος και θα εισχωρήσουν μπορεί να είναι: Α) η διάτρηση με την χρήση βελόνων, Β)η χρήση της τεχνολογίας των υπερήχων, Γ) ο ιονισμός με την χρήση του γαλβανικού ρεύματος, Δ)η χρήση του καθαρού οξυγόνου υπό πίεση που μεταφέρεται και μαζί του συμπαρασύρει τις δραστικές ουσίες. Τα συστατικά που χρησιμοποιούνται έχουν δράση που αναστέλλει την παραγωγή των ενζύμων τα οποία με τη σειρά τους οδηγούν στον χρωματισμό του δέρματος ή δράση αποχρωματισμού των ήδη σκούρων περιοχών του.

Θεραπεία με laser

Διάφοροι τύποι laser οπως το Fractional CO2, laser Αλεξανδρίτη κ.α. χρησιμοποιούνται για την αντιμετώπιση του μελάσματος. Το laser δημιουργεί θερμότητα που “καίει” την μελανίνη έτσι ώστε να μειωθεί η ένταση του χρώματος ή και να εξαφανιστεί η κηλίδα. Η ανταπόκριση διαφέρει ανάμεσα στα περιστατικά. Η μέθοδος αυτή έχει καλά αποτελέσματα στην περίπτωση των σκούρων, καλά περιγεγραμμένων κηλίδων, μικρής επιφάνειας.

 

Νάνσυ Χιότογλου Beauty Advisor & Make up Artist με εξειδίκευση στην διάγνωση και αντιμετώπιση των διαταραχών του δέρματος.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Μόδα

Κινηματογραφική Μόδα

Audrey Hepburn: Το κορίτσι με τα 1000 πρόσωπα παραμένει ακόμη κομψή και διαχρονική έμπνευση

Το little black dress, τα μαργαριτάρια, τα υπερμεγέθη γυαλιά ηλίου και η μακριά τσιγαροθήκη της Audrey Hepburn έχουν γράψει την δική τους ιστορία.

Το Breakfast at Tiffany’s – η ταινία που βασίζεται στη νουβέλα του Truman Capote του 1958 – έχει γίνει πιο διάσημη για την οπτική της, τα σημαίνοντα της κομψής και μοντέρνας θηλυκότητας της Νέας Υόρκης, παρά για την πραγματική της ιστορία ή τους χαρακτήρες της.

Μια αμερικανική ρομαντική κωμωδία με πρωταγωνίστρια τη Βρετανίδα ηθοποιό Audrey Hepburn, μια εκκεντρική κοπέλα στη Νέα Υόρκη της εποχής του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου που έχει δημόσιες σχέσεις με διάσημους ανθρώπους, δημιουργεί προβλήματα, ραγίζει καρδιές, ενώ παράλληλα αρχίζει να ερωτεύεται έναν συγγραφέα με ανήσυχο πνεύμα. Η ταινία Truman Capote του 1958, ήταν υποψήφια για πέντε Όσκαρ και κέρδισε δύο, ενώ με τη μουσική, συμπεριλαμβανομένου του υπέροχου “Moon River”, ήταν υποψήφια για έξη Βραβεία και κέρδισε πέντε Γκράμι.

Η ταινία έμεινε στην ιστορία όχι τόσο για την ιδιαίτερη πλοκή ή τους χαρακτήρες της ταινίας, αλλά για την προβολή του fashion icon της μοναδικής κομψότητας, ρομαντικής και παράλληλα μοντέρνας θηλυκότητας της δεκαετίας του 60 στη Νέα Υόρκη. Το θρυλικό «little black dress» σχεδιάστηκε για την ιδιαίτερη και ξεχωριστή προσωπικότητά της Audrey από τον κορυφαίο Γάλλο Hubert de GivenchyH Audrey χαρακτήρισε τον Givenchy ως τον «καλύτερο της φίλο», ενώ ο ίδιος την αποκαλούσε «αδελφή» του. Το υπέροχο μαύρο φόρεμα αποτελεί ένα από τα πιο εμβληματικά ενδύματα του εικοστού αιώνα, ενώ στην ταινία η Audrey το συνδυάζει με ένα ασορτί ζευγάρι γάντια μέχρι τον αγκώνα και ένα μαργαριταρένιο κολιέ που κατασκευάστηκε από το Γάλλο κοσμηματοπώλη Roger Scemama στενό συνεργάτη του Givenchy. Μεγάλα σκούρα γυαλιά ηλίου ολοκλήρωναν το σύνολο. Η εμφάνιση της τότε αποθεώθηκε ως «μοναδικά θηλυκή» και «παριζιάνικη», ενώ η φήμη που απέκτησε το μικρό μαύρο φόρεμα ήταν τόσο μεγάλη που ακόμη και σήμερα αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της γυναικείας γκαρνταρόμπας.

Η λάμψη της προσωπικότητας της Hepburn είναι στενά συνδεδεμένη με την ιστορία της μόδας. Τα ρούχα της στην οθόνη αλλά και εκτός θεωρούνται τα πιο διαχρονικά στην ιστορία του 20ου αιώνα. Σκηνές από το Breakfast at Tiffany’s έχουν κοσμήσει χιλιάδες τοίχους δωματίων νεαρών κοριτσιών, ενώ πολλά ρούχα από τις ταινίες της, όπως το μαύρο «polo neck» σήμερα γνωστό ως ζιβάγκο στο Funny Face (1957), θεωρούνται πλέον ο ορισμός του iconic.

Στην ταινία Roman Holiday (1953) η ηθοποιός πρωταγωνιστεί δίπλα στον Gregory Peck και υποδύεται μία πριγκίπισσα που εγκαταλείπει τα καθήκοντα της για να ζήσει υπέροχες στιγμές στη Ρώμη. Η απαράμιλλη κομψότητα της Audrey με μπλούζα και φούστα καμπάνα σφιγμένη ψηλά στη μέση, δημιούργησε μια υπέροχη θηλυκή σιλουέτα που κυριολεκτικά σκλάβωνε την οθόνη.

Παρόλο που Audrey αγαπούσε τις τιάρες συχνά εμφανίζεται με στέκες με φιόγκους, αλλά και απλές λευκές κορδέλες.

Λάτρευε τα μαντήλια τόσο στην οθόνη όσο και στη ζωή για λαμπερές εμφανίσεις. Σε πολλές σκηνές των Funny Face, Breakfast at Tiffany’s και Charade (1963) τα μεταξωτά της μαντήλια συνδυασμένα με δερμάτινα γάντια και γυαλιά ηλίου αναμφισβήτητα κάνουν θραύση!

Μια ακόμη διαχρονική εμφάνιση της Hepburn είναι τα παντελόνια στυλ gingham σε μονόχρωμες μπλε και ροζ αποχρώσεις συνδυασμένα με απλά φλατ παπούτσια. Με αυτήν την εμφάνιση προτιμούσε να φωτογραφίζεται με σκύλους και άλλα ζωάκια όπως το αγαπημένο της ελάφι Pippin.

Αγαπημένα της παπούτσια οι μπαλαρίνες και αναμενόμενο λαμβάνοντας υπόψη τη μεγάλη αγάπη της για το χορό και το όνειρο της να γίνει χορεύτρια μπαλέτου.

Στη γαλλική ταινία Two for the Road (1967) πρόσφερε φανταστικές ενδυματολογικές στιγμές. Εδώ η Hepburn ντύνεται με αγαπημένους σχεδιαστές όπως Paco Rabanne και Mary Quant, σε μοναδικές casual εμφανίσεις με κόκκινο τοπ, τζιν και αθλητικά παπούτσια.

Αν και η Hepburn λάτρευε τις ελκυστικές εμφανίσεις με εφαρμοστές μπλούζες που συχνά έδενε στη μέση, παράλληλα λάνσαρε και τα φαρδιά λευκά ανδρικά πουκάμισα.

Η εμφάνιση της Hepburn στα Βραβεία Όσκαρ το 1954, όπου κέρδισε την Α’ Γυναικεία Ερμηνεία, με το λευκό δαντελένιο φόρεμά Givenchy και το παιχνιδιάρικο κοντό της κούρεμα σηματοδότησε τις εμφανίσεις στο κόκκινο χαλί για τις επόμενες δεκαετίες.

Η Hepburn παντρεύτηκε το 1954 τον πρώτο της σύζυγο Mel Ferrer με σατέν νυφικό και ψηλό λαιμό, φουσκωτά μανίκια και γάντια μέχρι τον αγκώνα.

Ακολούθησε ο δεύτερος γάμος της το 1969 με τον Ιταλό ψυχίατρο Andrea Dotti όπου φορούσε ροζ μίνι φόρεμα με ψηλό λαιμό, ασορτί μαντίλα και μανίκια με τελείωμα σαν λουλούδια.

Στα τελευταία της χρόνια, η Χέπμπορν εμφανίζεται με παντελόνια σε απλή γραμμή, πουκάμισα και απλά πουλόβερ. Μετά την ολοκλήρωση της τελευταίας της ταινίας Always το 1989, η Hepburn διοχέτευσε όλη την ενέργειά της ως πρέσβειρα της UNICEF για τα παιδιά που υπέφεραν από ασθένειες και πείνα συγκεντρώνοντας σημαντικά χρηματικά ποσά για την οργάνωση μέχρι το θάνατό της το 1993.

Συντάκτης: Χριστιάννα Σιάχου – Σχεδιάστρια μόδας – Αρθρογράφος

Instagram: Siachou Christiana

Facebook:  Christiana Siachou

Πηγή: https://www.likewoman.gr/

Continue Reading

Μόδα

Ηθική και Μόδα: Η Μόδα Μπορεί να Συμβάλει στη Φτώχεια;

Η μόδα μπορεί να συμβάλει στη φτώχεια, αλλά είναι επίσης μια ισχυρή δύναμη που μπορεί να βοηθήσει τον κόσμο να βγει από τη φτώχεια.

Είναι γνωστό ότι οι πολυεθνικές εταιρείες ρούχων συχνά εκμεταλλεύονται τους εργαζόμενους για να αυξήσουν τα περιθώρια κέρδους. Πρόσφατο άρθρο από το International Law and Policy Brief αποκαλύπτει ότι από περίπου 75 εκατομμύρια εργαζόμενους σε πολυεθνικές παγκοσμίως, λιγότερο από το 2% κερδίζουν ένα αξιοπρεπή μισθό διαβίωσης σε ανθρώπινες συνθήκες εργασίας.

Πολλές χώρες που υποφέρουν από φτώχεια βασίζονται στην παραγωγή μόδας για να διατηρήσουν την οικονομία τους. Η μόδα συχνά ενοχοποιείται ως μία από τις μεγαλύτερες βιομηχανίες που συμβάλει στη φτώχεια, όμως τα τελευταία χρόνια έχουν οργανωθεί σημαντικά κινήματα και πρωτοβουλίες που στηρίζουν τα ανθρώπινα δικαιώματα αλλά και το περιβάλλον μέσα από την μόδα. Τα “ethical fashion brands” στοχεύουν να ενδυναμώσουν τους εργαζόμενους, δίνοντας έμφαση στις γυναίκες και δίνοντας τους την ευκαιρία για πιο δίκαιους μισθούς. Πολλοί καταναλωτές υποστηρίζουν αυτές τις επωνυμίες στηρίζοντας παράλληλα την υπεράσπιση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων αλλά και την βιώσιμη ανάπτυξη στον πλανήτη για ένα καλύτερο μέλλον.

Οι παρακάτω μάρκες παράγουν προϊόντα που βρίσκουν εναλλακτικούς τρόπους ανάπτυξης και εξέλιξης σε ένα πολύ ανταγωνιστικό περιβάλλον.

Η SOKO είναι μια πιστοποιημένη επωνυμία κοσμημάτων που απασχολεί γυναίκες που παράγουν υπέροχες συλλογές για καταναλωτές με συνείδηση. Η εταιρεία έχει στόχο τη μείωση της φτώχειας και της ανισότητας ενώ μέσω μιας ηλεκτρονικής πλατφόρμας συνδέει και προωθεί τα κοσμήματα που κατασκευάζονται από ανεξάρτητες τεχνίτριες. Η πλατφόρμα SOKO τους επιτρέπει να λαμβάνουν παραγγελίες και να πληρώνονται για τα χειροποίητα προϊόντα από ανακυκλωμένα υλικά. Στατιστικά, εργάζονται λιγότερο και κερδίζουν πέντε φορές περισσότερα από εκείνους που απασχολούνται σε μία αντίστοιχη εταιρεία.

Η Nudie Jeans είναι μια σουηδική μάρκα τζιν που ιδρύθηκε το 2001 και παράγει τζιν από 100% οργανικό βαμβάκι. Η εταιρεία δίνει προτεραιότητα στην περιβαλλοντική και κοινωνική βιώσιμη ανάπτυξη μέσω των δωρεάν υπηρεσιών της, της μεταπώλησης μεταχειρισμένων τζιν παντελονιών έχοντας ελάχιστα έξοδα. Από το 2016 ένας μεγάλος αριθμός εργαζομένων έχει καταφέρει να εξασφαλίσει ένα αξιοπρεπή μισθό διαβίωσης, ενώ από το 2019 συμπεριλαμβάνονται και οι εργαζόμενοι που απασχολούνται στα κλωστήρια, σε μονάδες πλεξίματος και μεταποίησης ρούχων. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία ενός συστήματος δίκαιης κατανομής πόρων σε όλη την παραγωγική αλυσίδα της εταιρείας.

Η Akola είναι μια επωνυμία κοσμημάτων που στηρίζει τις γυναίκες της Ουγκάντα. Η εταιρεία απασχολεί ένα μεγάλο αριθμό γυναικών που κατασκευάζουν χειροποίητα το κάθε κομμάτι, ενώ οι εργάτριες μέσω των θέσεων εργασίας και έχοντας δίκαιες αμοιβές απελευθερώνονται από τη φτώχεια και οδηγούνται σε οικονομική ανεξαρτησία. Το brand μέσω πολλών προγραμμάτων κατάρτισης εκπαιδεύει τις γυναίκες σε διάφορες δεξιότητες για να είναι αυτόνομες. Ο αντίκτυπος της Akola φαίνεται από το γεγονός ότι ένα ποσοστό των γυναικών που εργάζονται στην εταιρεία έχουν σπίτι, τα παιδιά τους πηγαίνουν σχολείο ενώ και ένα μικρό ποσοστό των γυναικών έχει ήδη κατακτήσει ηγετικές θέσεις στην κοινότητα.

Mayamiko, Μαλάουι. Η μάρκα ξεκίνησε στο Μαλάουι της Αφρικής, όπου οι τεχνίτες εμπνέονται από την παραδοσιακή αφρικανική τέχνη. Οι σχεδιαστές χρησιμοποιούν ακόμη και υφάσματα τοπικής προέλευσης και παρέχουν στον κόσμο όμορφα ρούχα που αποδεικνύουν ότι η βιώσιμη μόδα αυξάνει την ποιότητα, το σχεδιασμό αλλά και τη αξία τέτοιων κομματιών. Μερικές από τις ηθικές υποσχέσεις της Mayamiko απαγορεύουν τη χρήση καταναγκαστικής ή παιδικής εργασίας και διασφαλίζουν ασφαλείς συνθήκες, μισθούς διαβίωσης, λογικές ωράριο εργασίας και γεύματα για τους εργαζόμενους. Η Mayamiko είναι μια μάρκα vegan και είναι αφοσιωμένη στην υπεράσπιση των καλύτερων εργασιακών δικαιωμάτων. Η δημιουργία του Mayamiko Trust εργάζεται για την «προώθηση της κοινωνικής δικαιοσύνης και της ισότητας για τις γυναίκες στη Νότια Αφρική».

Συντάκτης: Χριστιάννα Σιάχου – Σχεδιάστρια μόδας – Αρθρογράφος

Instagram: Siachou Christiana

Facebook:  Christiana Siachou

Πηγή: https://www.likewoman.gr/

Continue Reading

Μόδα

THE BRITELINE® Yachting Line 

Στα πλαίσια της 36ης Eβδομάδας Mόδας της Αθήνας, παρουσιάστηκε η συλλογή Yachting του brand THE BRITELINE® που είναι αφιερωμένο από την αρχή της δημιουργίας του στην ενδυνάμωση των γυναικών, εστιάζοντας στην εσωτερική ομορφιά και δύναμη της γυναίκας. Μαζί με τις επαγγελματίες μοντέλα στην πασαρέλλα περπάτησαν γνωστές influencers και γυναίκες που έχουν διακριθεί στο χώρο της μόδας, των επιχειρήσεων και της δημοσιογραφίας.

Η συλλογή είναι εμπνευσμένη από την Ομορφιά, τα Χρώματα και το Φως της Αθηναικής Ριβιέρας και σχεδιασμένη από το συνδυασμό των concepts του brand “Rays & Waves” και “Let The Star Guide you”,που συμβολίζουν το προσωπικό ταξίδι ζωής κάθε γυναίκας που φωτίζεται από ακτίνες κατά καιρούς περισσότερο ή λιγότερο φωτεινές και περνά κύματα άλλοτε μικρά και άλλοτε μεγάλα, φτάνοντας στον προορισμό του μέσα από μια εσωτερική πυξίδα που του δείχνει τη σωστή διαδρομή.       

                                                                                            

Η δημοσιογράφος Ελευθερία Νταβατζή και η fashion influencer Αλίκη Μαρινάκη & Η δημοσιογράφος και blogger Lia Igamberdiyeva – Lia Igam

H δημιουργός και καλλιτεχνική διευθύντρια Χριστίνα Χαροκόπου σχεδίασε τη συλλογή μετατρέποντας την “λαμπερή” γραμμή από το λογότυπο του brand σε “ακτίνες” και “κύματα”, Brite Rays & Brite Waves, δημιουργώντας τα μοτίβα “Plaid Reinvented”  & “Nautical Lines Reinvented”, τα οποία, σε συνδιασμό με το “Compass Star”δανεισμένο από το Concept “Aphrodite Reinvented”, δημιούργησαν μια ανάλαφρη, πολύχρωμη, θηλυκή και διαχρονική συλλογή από φούστες, πουκάμισα, φορέματα, μαντήλια, εσάρπες, τσάντες και κοσμήματα για όλες τις ώρες. 

Η υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων της AFW Μαρία Κάλλια άνοιξε την πασαρέλα & H επιχειρηματίας και  fashion influencer Στέλλα Μουγκαλιάν – Style Melligan. 

Η συλλογή είναι διαθέσιμη στο ηλεκτρονικό κατάστημα www.thebriteline.com

Continue Reading

Trending