Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Αλλαγή οικονομικού μοντέλου για να σωθούν οι Μικρομεσαίες επιχειρήσεις.

Η κυβέρνηση καλείται να λύσει πολλά θέματα μέσα στο μήνα Σεπτέμβριο. Πανδημία, ανεργία, οικονομία, προκλήσεις της Τουρκίας και πάρα πολλά ακόμη. Απαιτείται γρήγορος και εύστοχος συντονισμός. Οι αντοχές των πολιτών έχουν εξανεμιστεί και τα περισσότερα προβλήματα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων παραμένουν άλυτα.

Η σημασία των ΜΜΕ για την οικονομία της ΕΕ είναι τεράστια. Η στήριξη της ανάπτυξής τους τόσο εντός της ενιαίας αγοράς όσο και εκτός της ΕΕ αποτελεί, συνεπώς, βασικό στοιχείο της συνολικής ενωσιακής στρατηγικής για την ανταγωνιστικότητα. Το Ευρωπαϊκό Ελεγκτικό Συνέδριο δρομολογεί έλεγχο για την αξιολόγηση της συνοχής της τρατηγικής της ΕΕ που σχετίζεται με τη διεθνοποίηση των ΜΜΕ και της αποτελεσματικότητας των μέτρων που έχουν
ληφθεί μέχρι στιγμής.

Οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις (ΜΜΕ), ήτοι εκείνες που απασχολούν λιγότερους από 250 εργαζομένους, θεωρούνται ευρέως η ραχοκοκαλιά της οικονομίας. Στην ΕΕ, αντιπροσωπεύουν τα δύο τρίτα της απασχόλησης στον ιδιωτικό τομέα και πάνω από το ήμισυ της συνολικής οικονομικής παραγωγής. Συνεπώς, κάθε μέτρο που τις βοηθά να αναπτυχθούν και να διεθνοποιήσουν τις δραστηριότητές τους μπορεί να έχει σημαντικό αντίκτυπο στην απασχόληση και την ανάπτυξη. Εντούτοις, εξακολουθούν να υπάρχουν ορισμένοι φραγμοί που εμποδίζουν τις ΜΜΕ να δραστηριοποιηθούν περισσότερο διεθνώς και να επωφεληθούν από το διασυνοριακό εμπόριο.

Στους εν λόγω φραγμούς περιλαμβάνονται η έλλειψη γνώσεων σχετικά με τις μη εγχώριες αγορές και τις επιχειρηματικές ευκαιρίες, η πολυπλοκότητα των κανονισμών, οι διοικητικοί φραγμοί, καθώς και η έλλειψη επαρκών πόρων για την πραγματοποίηση της διεθνοποίησης.

Η παροχή βοήθειας στις επιχειρήσεις για την αποτελεσματική αντιμετώπιση αυτών των φραγμών αποτελεί προτεραιότητα της ΕΕ, η οποία έχει δρομολογήσει σειρά πρωτοβουλιών για την κάλυψη των αναγκών των ΜΜΕ. Σε αυτές περιλαμβάνονται, ειδικότερα, το δίκτυο «Enterprise Europe Network», η πρωτοβουλία «Startup Europe», η τήριξη από το μέσο για τις ΜΜΕ και τα Ευρωπαϊκά Διαρθρωτικά και Επενδυτικά Ταμεία, καθώς και άλλες πρωτοβουλίες στο πλαίσιο του προγράμματος για την ανταγωνιστικότητα των ΜΜΕ (COSME).

«Οι ΜΜΕ αποτελούν τον ακρογωνιαίο λίθο της ευρωπαϊκής οικονομίας. Πάνω απ’ όλα, μπορούν να αναπτυχθούν και, ως εκ τούτου, να συμβάλουν περαιτέρω στην ανάπτυξη της ΕΕ, μέσω της πρόσβασής τους σε νέες αγορές, εντός και εκτός των συνόρων της ΕΕ», δήλωσε η Ivana Maletić, μέλος του Ευρωπαϊκού Ελεγκτικού Συνεδρίου και αρμόδια για τον έλεγχο. «Είναι επομένως εξαιρετικά σημαντικό να ενθαρρύνεται η δραστηριοποίησή τους στις διεθνείς αγορές, και με τον έλεγχό μας θα διαπιστωθεί κατά πόσον η δράση της ΕΕ στον τομέα αυτό έχει αποδώσει καρπούς.»

Η ΕΕ έχει αναπτύξει μια στρατηγική και έχει θεσπίσει μέτρα προκειμένου να στηρίξει τις ΜΜΕ και να τις βοηθήσει να αξιοποιήσουν τα οφέλη του διασυνοριακού εμπορίου και της διασυνοριακής συνεργασίας. Το 2008, με την πρωτοβουλία «Small Business Act», εγκαινιάστηκε η γενική πολιτική της ΕΕ για τη διεθνοποίηση των ΜΜΕ, τόσο εντός όσο και εκτός της ενιαίας αγοράς. Τρία χρόνια αργότερα, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δημοσίευσε την ανακοίνωσή της με τίτλο «Μικρή επιχείρηση, μεγάλος κόσμος», στην οποία περιγράφεται η στρατηγική της ΕΕ για τη διεθνοποίηση των ΜΜΕ.

Επιδίωξη της εν λόγω στρατηγικής ήταν η εξασφάλιση της συνοχής των πολυάριθμων δράσεων και μέσων που, παρά τις πολύ διαφορετικές προσεγγίσεις και στόχους τους, αποσκοπούν στη στήριξη της διεθνούς ανάπτυξης των ευρωπαϊκών ΜΜΕ. Στη στρατηγική καθορίζονται επίσης οι αρχές που διέπουν κάθε πρωτοβουλία σε ενωσιακό επίπεδο στον εν λόγω τομέα.

Διεθνοποίηση είναι η διαδικασία αύξησης της δραστηριοποίησης των επιχειρήσεων στις διεθνείς αγορές, κυρίως μέσω εξαγωγών, αλλά και μέσω εισαγωγών και τεχνικής συνεργασίας. Οι εν λόγω διεθνείς αγορές βρίσκονται είτε εντός της ενιαίας αγοράς της ΕΕ είτε σε τρίτες χώρες. Θεωρητικές προσεγγίσεις στα καίρια ζητήματα δεν δίνουν λύσεις. Η έκθεση της «επιτροπής Πισσαρίδη» δίνει την αίσθηση στην αγορά ότι είναι περισσότερο ευχολόγιο. Απουσιάζει ο αναπτυξιακός σχεδιασμός. Αλλαγή οικονομικού μοντέλου, στήριξη της παραγωγής, καινοτομία, ιδιωτικοποιήσεις, μεταρρυθμίσεις. Δεν υπάρχουν χρονικά περιθώρια. Είναι
η ώρα των αποφάσεων.

Κων/νος Σ. Μαργαρίτης
Δημοσιογράφος

Επιχειρηματικότητα

Με μεγάλη συμμετοχή και ενθουσιασμό υποδέχτηκαν εκθέτες και επισκέπτες την ECDM Expo 2022

Με πολύ μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η ECDM Expo SE Europe 2022, η πιο σημαντική εκδήλωση για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στην Νοτιοανατολική Ευρώπη, που πραγματοποιήθηκε το Σαββατοκύριακο 14 και 15 Μαΐου στο Ζάππειο Μέγαρο. 

Στην ECDM Expo SE Europe 2022 συμμετείχαν 100+ εταιρείες σαν εκθέτες και χορηγοί από την Ελλάδα και το εξωτερικό, ενώ η συμμετοχή των επισκεπτών ήταν ιδιαίτερα εντυπωσιακή και η προσέλευση συνεχής σε όλη τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου.

Στα παράλληλα συνέδρια και εκδηλώσεις, που πραγματοποιούνταν σε 2 ειδικά διαμορφωμένες αίθουσες του Ζαππείου, συμμετείχαν πάνω 60 ομιλητές  και τα παρακολούθησαν περισσότεροι από 400 σύνεδροι, από την Ελλάδα και το εξωτερικό, δηλώνοντας έμπρακτα και δυναμικά την υποστήριξή τους στη διοργάνωση.

Τις εργασίες του διεθνούς διήμερου συνεδρίου άνοιξε η Πρόεδρος του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου, Δρ. Κατερίνα Φραϊδάκη, ενώ στο Keynote dinner, το επίσημο δείπνο για τα υψηλόβαθμα στελέχη του κλάδου του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν, απηύθυνε χαιρετισμό εκ μέρους της Ελληνικής Κυβέρνησης ο Αναπληρωτής Υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, κ. Νίκος Παπαθανάσης.

Επιπλέον στο πλαίσιο της ECDM Expo SE Europe 2022 διοργανώθηκαν: 

  • Το παράλληλο συνέδριο Platforms & Marketplaces, στο οποίο παρουσιάστηκαν οι δυνατότητες των πλατφορμών e-commerce και οι ευκαιρίες περεταίρω ανάπτυξης των εμπορικών επιχειρήσεων σε μεγάλες Ηλεκτρονικές Αγορές.
  • Tο Digital Agencies Roundtable, τη θεσμοθετημένη εκδήλωση για τους Ηγέτες των εταιρειών του κλάδου.
  • Το Meet Magento Greece 2022, το γεγονός τής χρονιάς για τη δημοφιλή πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου, με την υποστήριξη του Magento Association.

Η ECDM Expo SE Europe 2022 διοργανώθηκε υπό τις αιγίδες των:

  • Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων
  • Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου, GR.EC.A
  • Οργανισμός Διαδραστικής Επικοινωνίας, iab hellas.

Μεγάλοι Χορηγοί: Accenture, ACS, ATCOM, BitMyJob, BOXNOW, Cloudcart, DHL, Digital4u, Lighthouse, Netsteps, Protocol, Shopflix.gr, Skroutz, WayMore

Χορηγοί: 3ds, aboutNet, bMind, FindBar, digital challenge, DigitalUp, modulus, OnIT!, ZonePage

Υποστηρικτές: Artecniko, Asendia, NetMechanics, PCrama

eCommerce & Digital Marketing Expo SE Europe 2022

Χώρος διεξαγωγής: Ζάππειο Μέγαρο.
Χρόνος διεξαγωγής: 14 και 15 Μαΐου 2022.
Περισσότερες πληροφορίες: www.ecdmexpo.com
Διοργάνωση: Verticom

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Η Data Communication, μέλος του Epsilon Net Group, ολοκλήρωσε με επιτυχία την ψηφιακή αναβάθμιση της Γερμανός Ιατρικά με λύσεις Microsoft

Με απόλυτη επιτυχία και εντός του χρονοδιαγράμματος ολοκληρώθηκε από την Data Communication, μέλος του Ομίλου Epsilon Net, η ψηφιακή αναβάθμιση της Γερμανός Ιατρικά με τη χρήση των λύσεων Microsoft Business Central – InnovEra, Microsoft  Dynamics 365 CRM και Microsoft Power BI, για την ολοκληρωμένη λειτουργία και παρακολούθηση του συνόλου των δραστηριοτήτων της.

Η Γερμανός Ιατρικά, από την ίδρυση της το 1945 μέχρι και σήμερα, αποτελεί μια από τις παλαιότερες εισαγωγικές εταιρίες ιατρικών ειδών, που έχει διαγράψει σταθερή πορεία ανάπτυξης όλες αυτές τις δεκαετίες, με παρουσία τόσο στο παραδοσιακό χώρο των ιατρικών αναλωσίμων όσο και σε πιο εξειδικευμένους κλάδους, όπως η Πλαστική Χειρουργική, τα είδη Τραχειοστομίας και ο νευροπαθητικός πόνος. Το πελατολόγιό της εκτείνεται σε όλη την Ελλάδα και περιλαμβάνει δημόσια νοσοκομεία, ιδιωτικές κλινικές, καταστήματα λιανικής καθώς και ιδιώτες ιατρούς και ασθενείς. 

H Γερμανός Ιατρικά λόγω της πολυπλοκότητας των εργασιών της αναζητούσε μία σύγχρονη, αξιόπιστη λύση με την οποία θα μπορούσε να καλύψει συνολικά όλες τις επιχειρηματικές της ανάγκες. Λόγω της εμπορικής της δραστηριότητας, βασική προτεραιότητα για την εταιρία αποτελούσε η κάλυψη του κύκλου πώλησης μέσα από ένα φιλικό, εύχρηστο και προ-παραμετροποιημένο περιβάλλον στις ανάγκες κάθε χρήστη, που να ανταποκρίνεται ταυτόχρονα και  στη σύνθετη κατηγοριοποίηση των εμπορευμάτων. Επιπλέον, χρειαζόταν μια λύση που εκτός από την εμπορική διαχείριση θα της πρόσφερε οικονομική διαχείριση και συμμόρφωση με τις απαιτήσεις της ΑΑΔΕ, διαχείριση αποθηκών άλλα και πλούσια πληροφόρηση για το σύνολο της δραστηριότητας της.

Η ομάδα της Data Communication, ύστερα από την αξιολόγηση των δεδομένων και των απαιτήσεων της Γερμανός Ιατρικά, πρότεινε ως ιδανικές λύσεις το Microsoft Dynamics 365 Business Central InnovEra, το Microsoft  Dynamics 365 CRM και το Microsoft Power BI. Η συγκεκριμένη υλοποίηση μέσω της διασύνδεσης των επιμέρους λύσεων παρέχει πλήρη σύνδεση, διαχείριση και παρακολούθηση του συνόλου των τμημάτων και διαδικασιών, ενόσω είναι απόλυτα προσαρμοσμένη στις απαιτήσεις της ελληνικής νομοθεσίας και πλήρως εναρμονισμένη με τις απαιτήσεις της myDATA της ΑΑΔΕ. 

Με την ολοκλήρωση και την παραλαβή του έργου, η Γερμανός Ιατρικά

  • ενοποίησε όλα τα συστήματα της με την εγγύηση και ασφάλεια της Microsoft
  • αύξησε την παραγωγικότητά της
  • απέκτησε ευέλικτη και δυναμική αναζήτηση ειδών τόσο στο Dynamics 365 Business Central-Innovera όσο και στο e-shop της, ανά πάσα χρονική στιγμή
  • εμπλούτισε την ποικιλία των προωθητικών ενεργειών της
  • εναρμονίστηκε με την ΑΑΔΕ και συγκεκριμένα με την πλατφόρμα myDATA
  • απέκτησε άμεση πληροφόρηση και 360˚ εικόνα για κάθε πελάτη 
  • παρέχει 24* 7  εξυπηρέτηση πελατών 
  • διαθέτει άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση για τη στρατηγική λήψη αποφάσεων 

Ο κ. Μιχάλης Γερμανός, Διευθυντής Επιχειρησιακής Ανάπτυξης, στη Γερμανός Ιατρικά δήλωσε: «Με τη συνεργασία μας με την Data Communication και τον Όμιλο Epsilon Net, μέσω των  Microsoft λύσεων, αποκτήσαμε μια ολοκληρωμένη λύση που μας εξασφάλισε την ευελιξία που χρειαζόμασταν να εστιάσουμε σε αυτό που έχει πραγματικά σημασία για εμάς, την παροχή ποιοτικών, ασφαλών και προσιτών ιατρικών ειδών στους πελάτες μας. Για εμάς κεντρικός άξονας είναι ο άνθρωπος και η ευημερία του, για αυτό η ποιοτική και έγκαιρη εξυπηρέτηση των πελατών μας είναι αδιαπραγμάτευτη. Με την υλοποίηση αυτής της λύσης, καταφέραμε όλα τα εμπλεκόμενα τμήματα να αποκτήσουν άμεσα, ολοκληρωμένη εικόνα για την πορεία των εργασιών, με αποτέλεσμα την αμεσότερη και αποδοτικότερη εξυπηρέτηση των τελικών πελατών μας».

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Αυτό το Σαββατοκύριακο στο Ζάππειο η έκθεση για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ 

Ανοίγει τις πύλες της στις 11 το πρωί του Σαββάτου η eCommerce & Digital Marketing Expo SE Europe 2022 – ECDM Expo, η οποία πραγματοποιείται το Σαββατοκύριακο 14 και 15 Μαΐου στο Ζάππειο Μέγαρο.

Η ECDM Expo SE Europe 2022, η μεγαλύτερη διοργάνωση για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, θα υποδέχεται τους επισκέπτες από τις 11:00 έως τις 20:00 και τις δύο ημέρες λειτουργίας της.

Στους εκθέτες, περιλαμβάνονται digital agencies, μεταφορικές εταιρείες, εταιρείες που ειδικεύονται στη διαφήμιση στο διαδίκτυο, επιχειρήσεις που παρέχουν χρηματοοικονομικές και άλλες συναφείς υπηρεσίες κ.λπ.

Η είσοδος στον εκθεσιακό χώρο της ECDM Expo SE Europe 2022 είναι δωρεάν. Το μόνο που χρειάζεται για την επίσκεψη στην έκθεση, είναι η ηλεκτρονική εγγραφή στη σχετική φόρμα επισκεπτών στο επίσημο web site της διοργάνωσης. 

Στο πλαίσιο της ECDM Expo SE Europe 2022 πραγματοποιείται διήμερο διεθνές συνέδριο και πολλές ακόμα παράλληλες εκδηλώσεις, με τη συμμετοχή διακεκριμένων ομιλητών, από τη χώρα μας και το εξωτερικό. 

Στις παράλληλες συνεδριακές εκδηλώσεις περιλαμβάνονται:

  • Το διεθνές διήμερο συνέδριο, με δεκάδες ομιλητές υψηλού κύρους από το εξωτερικό και την Ελλάδα. 
  • Το Keynote dinner, το επίσημο δείπνο για υψηλόβαθμα στελέχη του κλάδου του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν, με την παρουσία του αναπληρωτή Υπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Νίκου Παπαθανάση.
  • Το παράλληλο συνέδριο Platforms & Marketplaces, στο οποίο θα παρουσιαστούν οι δυνατότητες των πλατφορμών και ευκαιρίες περεταίρω ανάπτυξης σε μεγάλες Ηλεκτρονικές Αγορές.
  • Το Meet Magento Greece 2022, το γεγονός τής χρονιάς για τη δημοφιλή πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου, με την υποστήριξη του Magento Association.
  • Tο Digital Agencies Roundtable, η θεσμοθετημένη συνάντηση των ηγετών των ελληνικών Digital Agencies.

Η ECDM Expo SE Europe 2022 τελεί υπό τις αιγίδες των:

  • Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων
  • Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου, GR.EC.A
  • Οργανισμός Διαδραστικής Επικοινωνίας, iab hellas.

Μεγάλοι Χορηγοί: Accenture, ACS, ATCOM, BitMyJob, BOXNOW, Cloudcart, DHL, Digital4u, Lighthouse, Netsteps, Protocol, Shopflix.gr, Skroutz, WayMore

Χορηγοί: 3ds, aboutNet, bMind, FindBar, digital challenge, DigitalUp, modulus, OnIT!, ZonePage

Υποστηρικτές: Artecniko, Asendia, NetMechanics, PCrama

eCommerce & Digital Marketing Expo SE Europe 2022

Χώρος διεξαγωγής: Ζάππειο Μέγαρο.
Χρόνος διεξαγωγής: 14 και 15 Μαΐου 2022.
Περισσότερες πληροφορίες: www.ecdmexpo.com
Διοργάνωση: Verticom

* Υγειονομικά Πρωτόκολλα διεξαγωγής της εκδήλωσης 

Σύμφωνα με τα ισχύοντα υγειονομικά πρωτόκολλα, η είσοδος επιτρέπεται σε όλους και είναι υποχρεωτική η μάσκα στους εσωτερικούς χώρους. Τα υγειονομικά πρωτόκολλα πιθανώς να τροποποιηθούν από τις αρμόδιες Αρχές, μέχρι την ημερομηνία διεξαγωγής της διοργάνωσης.

Continue Reading

Trending