Επιχειρηματικότητα
Αλλαγή οικονομικού μοντέλου για να σωθούν οι Μικρομεσαίες επιχειρήσεις.


Η κυβέρνηση καλείται να λύσει πολλά θέματα μέσα στο μήνα Σεπτέμβριο. Πανδημία, ανεργία, οικονομία, προκλήσεις της Τουρκίας και πάρα πολλά ακόμη. Απαιτείται γρήγορος και εύστοχος συντονισμός. Οι αντοχές των πολιτών έχουν εξανεμιστεί και τα περισσότερα προβλήματα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων παραμένουν άλυτα.
Η σημασία των ΜΜΕ για την οικονομία της ΕΕ είναι τεράστια. Η στήριξη της ανάπτυξής τους τόσο εντός της ενιαίας αγοράς όσο και εκτός της ΕΕ αποτελεί, συνεπώς, βασικό στοιχείο της συνολικής ενωσιακής στρατηγικής για την ανταγωνιστικότητα. Το Ευρωπαϊκό Ελεγκτικό Συνέδριο δρομολογεί έλεγχο για την αξιολόγηση της συνοχής της τρατηγικής της ΕΕ που σχετίζεται με τη διεθνοποίηση των ΜΜΕ και της αποτελεσματικότητας των μέτρων που έχουν
ληφθεί μέχρι στιγμής.
Οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις (ΜΜΕ), ήτοι εκείνες που απασχολούν λιγότερους από 250 εργαζομένους, θεωρούνται ευρέως η ραχοκοκαλιά της οικονομίας. Στην ΕΕ, αντιπροσωπεύουν τα δύο τρίτα της απασχόλησης στον ιδιωτικό τομέα και πάνω από το ήμισυ της συνολικής οικονομικής παραγωγής. Συνεπώς, κάθε μέτρο που τις βοηθά να αναπτυχθούν και να διεθνοποιήσουν τις δραστηριότητές τους μπορεί να έχει σημαντικό αντίκτυπο στην απασχόληση και την ανάπτυξη. Εντούτοις, εξακολουθούν να υπάρχουν ορισμένοι φραγμοί που εμποδίζουν τις ΜΜΕ να δραστηριοποιηθούν περισσότερο διεθνώς και να επωφεληθούν από το διασυνοριακό εμπόριο.
Στους εν λόγω φραγμούς περιλαμβάνονται η έλλειψη γνώσεων σχετικά με τις μη εγχώριες αγορές και τις επιχειρηματικές ευκαιρίες, η πολυπλοκότητα των κανονισμών, οι διοικητικοί φραγμοί, καθώς και η έλλειψη επαρκών πόρων για την πραγματοποίηση της διεθνοποίησης.
Η παροχή βοήθειας στις επιχειρήσεις για την αποτελεσματική αντιμετώπιση αυτών των φραγμών αποτελεί προτεραιότητα της ΕΕ, η οποία έχει δρομολογήσει σειρά πρωτοβουλιών για την κάλυψη των αναγκών των ΜΜΕ. Σε αυτές περιλαμβάνονται, ειδικότερα, το δίκτυο «Enterprise Europe Network», η πρωτοβουλία «Startup Europe», η τήριξη από το μέσο για τις ΜΜΕ και τα Ευρωπαϊκά Διαρθρωτικά και Επενδυτικά Ταμεία, καθώς και άλλες πρωτοβουλίες στο πλαίσιο του προγράμματος για την ανταγωνιστικότητα των ΜΜΕ (COSME).
«Οι ΜΜΕ αποτελούν τον ακρογωνιαίο λίθο της ευρωπαϊκής οικονομίας. Πάνω απ’ όλα, μπορούν να αναπτυχθούν και, ως εκ τούτου, να συμβάλουν περαιτέρω στην ανάπτυξη της ΕΕ, μέσω της πρόσβασής τους σε νέες αγορές, εντός και εκτός των συνόρων της ΕΕ», δήλωσε η Ivana Maletić, μέλος του Ευρωπαϊκού Ελεγκτικού Συνεδρίου και αρμόδια για τον έλεγχο. «Είναι επομένως εξαιρετικά σημαντικό να ενθαρρύνεται η δραστηριοποίησή τους στις διεθνείς αγορές, και με τον έλεγχό μας θα διαπιστωθεί κατά πόσον η δράση της ΕΕ στον τομέα αυτό έχει αποδώσει καρπούς.»
Η ΕΕ έχει αναπτύξει μια στρατηγική και έχει θεσπίσει μέτρα προκειμένου να στηρίξει τις ΜΜΕ και να τις βοηθήσει να αξιοποιήσουν τα οφέλη του διασυνοριακού εμπορίου και της διασυνοριακής συνεργασίας. Το 2008, με την πρωτοβουλία «Small Business Act», εγκαινιάστηκε η γενική πολιτική της ΕΕ για τη διεθνοποίηση των ΜΜΕ, τόσο εντός όσο και εκτός της ενιαίας αγοράς. Τρία χρόνια αργότερα, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δημοσίευσε την ανακοίνωσή της με τίτλο «Μικρή επιχείρηση, μεγάλος κόσμος», στην οποία περιγράφεται η στρατηγική της ΕΕ για τη διεθνοποίηση των ΜΜΕ.
Επιδίωξη της εν λόγω στρατηγικής ήταν η εξασφάλιση της συνοχής των πολυάριθμων δράσεων και μέσων που, παρά τις πολύ διαφορετικές προσεγγίσεις και στόχους τους, αποσκοπούν στη στήριξη της διεθνούς ανάπτυξης των ευρωπαϊκών ΜΜΕ. Στη στρατηγική καθορίζονται επίσης οι αρχές που διέπουν κάθε πρωτοβουλία σε ενωσιακό επίπεδο στον εν λόγω τομέα.
Διεθνοποίηση είναι η διαδικασία αύξησης της δραστηριοποίησης των επιχειρήσεων στις διεθνείς αγορές, κυρίως μέσω εξαγωγών, αλλά και μέσω εισαγωγών και τεχνικής συνεργασίας. Οι εν λόγω διεθνείς αγορές βρίσκονται είτε εντός της ενιαίας αγοράς της ΕΕ είτε σε τρίτες χώρες. Θεωρητικές προσεγγίσεις στα καίρια ζητήματα δεν δίνουν λύσεις. Η έκθεση της «επιτροπής Πισσαρίδη» δίνει την αίσθηση στην αγορά ότι είναι περισσότερο ευχολόγιο. Απουσιάζει ο αναπτυξιακός σχεδιασμός. Αλλαγή οικονομικού μοντέλου, στήριξη της παραγωγής, καινοτομία, ιδιωτικοποιήσεις, μεταρρυθμίσεις. Δεν υπάρχουν χρονικά περιθώρια. Είναι
η ώρα των αποφάσεων.
Κων/νος Σ. Μαργαρίτης
Δημοσιογράφος
You may like
-
Δημήτρης Παπανικολάου: Κάνεις δεν πεθαίνει από αυτισμό αλλά μπορεί να πεθάνει από αποκλεισμό
-
Υγιή Ούλα και Διατροφή [ΟΔΗΓΟΣ]
-
«Αποφασίζω γιατί Γνωρίζω»:
Δωρεάν εκπαιδευτικά webinars για τον καρκίνο του μαστού -
Χαλκιδική ΙΤΒ 2023: Επιστροφή στα επίπεδα 2019
-
Foodex Japan 2023: τα ελληνικά τρόφιμα στην αγορά της Ιαπωνίας!
-
H ATHENS FASHION TRADE SHOW ΠΡΩΤΟΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΦΕΡΝΕΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ
Προγράμματα
«Αποφασίζω γιατί Γνωρίζω»:
Δωρεάν εκπαιδευτικά webinars για τον καρκίνο του μαστού


Ο Πανελλήνιος Σύλλογος Γυναικών με Καρκίνο Μαστού «Άλμα Ζωής» διοργανώνει για ακόμα μια χρονιά τα εκπαιδευτικά σεμινάρια για τον καρκίνο του μαστού «Αποφασίζω γιατί Γνωρίζω». Δίνοντας έμφαση στη σημασία της εμπεριστατωμένης ενημέρωσης γύρω από τον καρκίνο του μαστού, τα σεμινάρια στοχεύουν στην παροχή επιστημονικής πληροφόρησης από εξειδικευμένους ομιλητές, για θέματα που αφορούν στη ζωή μετά τη διάγνωση και τη θεραπεία της ασθένειας.
Το πρόγραμμα πραγματοποιείται διαδικτυακά, μέσω της πλατφόρμας zoom, δίνοντας την ευκαιρία σε ασθενείς από όλη την Ελλάδα να πάρουν μέρος.
Δηλώσεις συμμετοχής
Τα σεμινάρια απευθύνονται σε κάθε γυναίκα με εμπειρία καρκίνου μαστού και η παρακολούθηση είναι εντελώς δωρεάν.
Οι δηλώσεις συμμετοχής πραγματοποιούνται αποκλειστικά διαδικτυακά, μέσα από τη σελίδα του Συλλόγου «Άλμα Ζωής» και ανοίγουν μια εβδομάδα πριν από κάθε προγραμματισμένο σεμινάριο:
https://www.almazois.gr/programmata/seminaria-karkinos-mastou-apofasizw-giati-gnwrizw/
Μέγιστος αριθμός συμμετοχών: 100 άτομα ανά σεμινάριο
Πρόγραμμα «Αποφασίζω γιατί Γνωρίζω» 2023
Τα εκπαιδευτικά webinars «Αποφασίζω γιατί Γνωρίζω» για το 2023 θα πραγματοποιηθούν επιλεγμένες Τετάρτες, από τον Μάρτιο έως τον Νοέμβριο.
22 Μαρτίου 2023 (Τετάρτη) • 17:00 – 19:00
«Λεμφοίδημα: Τι είναι και τι μπορώ να κάνω γι’ αυτό»
Ομιλητής: Ευριπίδης Τριανταφύλλου
Φυσικοθεραπευτής, MSc
MLD/CDT Certified Instructor
Συντονιστής ΟΕΕ ΑΠΛΕΣΟ
5 Απριλίου 2023 (Τετάρτη) • 17:00 – 19:00
«Ο ρόλος της διατροφής μετά τον καρκίνο του μαστού»
Ομιλήτρια: Άννα-Μαρία Μαραγκάκη
Κλινική Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο
26 Απριλίου 2023 (Τετάρτη) • 17:00 – 19:00
«Οστεοπόρωση μετά τον καρκίνο του μαστού»
Ομιλητής: Γιώργος Τροβάς
Ενδοκρινολόγος
Εργαστήριο Έρευνας Παθήσεων Μυοσκελετικού Συστήματος «Θ.ΓΑΡΟΦΑΛΙΔΗΣ»
ΕΚΠΑ-Νοσοκομείο ΚΑΤ
10 Μαΐου 2023 (Τετάρτη) • 17:00 – 19:00
«Διαχείριση παρενεργειών των θεραπειών για τον καρκίνο του μαστού»
Ομιλητής: Νικόλαος Κεντεποζίδης
MD PhD MSc
Παθολόγος Ογκολόγος
Δντης Δ´ Ογκολογικής Κλινικής
Μετροπόλιταν General
24 Μαΐου 2023 (Τετάρτη) • 17:00 – 19:00
«Βελτίωση της επιβίωσης και της ποιότητας ζωής μετά τη διάγνωση του
καρκίνου του μαστού»
Ομιλήτρια: Σταυρούλα Ντρουφάκου
Παθολόγος Ογκολόγος
Γενική Κλινική ΙΑΣΩ
7 Ιουνίου 2023 (Τετάρτη) • 17:00 – 19:00
«Γονιμότητα μετά τον καρκίνο του μαστού»
Ομιλητής: Νικόλαος Βλάχος
Καθηγητής Μαιευτικής- Γυναικολογίας και υποβοηθούμενης αναπαραγωγής
1 Νοεμβρίου 2023 (Τετάρτη) • 17:00 – 19:00
«Καρκίνος του μαστού και μετάσταση»
Ομιλήτρια: Φλώρα Σταυρίδη
MD, MSc, MRCP
Παθολόγος Ογκολόγος
Συνεργάτης Νοσοκομείου Υγεία
Managing Director Care and Cure Oncology Center
15 Νοεμβρίου 2023 (Τετάρτη) • 17:00 – 19:00
«Κληρονομικό Σύνδρομο Καρκίνου Μαστού και Ωοθηκών: Η σημασία του
γονιδιακού ελέγχου και των βιοδεικτών»
Ομιλήτρια: Φλωρεντία Φωστήρα
Κλινική Εργαστηριακή Γενετίστρια, PhD, ErCLG, Ερευνήτρια Γ’, ΕΚΕΦΕ Δημόκριτος
29 Νοεμβρίου 2023 (Τετάρτη) • 17:00 – 19:00
«Καρκίνος μαστού και εναλλακτικές θεραπείες: Τα οφέλη και οι κίνδυνοι»
Ομιλητής: Εμμανουήλ Σαλούστρος
Επίκουρος Καθηγητής Ογκολογίας, Τμήμα Ιατρικής, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Τα webinars πραγματοποιούνται με την ευγενική υποστήριξη:
ΒΙΑΝΕΞ Α.Ε., MSD Ελλάδος, Roche Diagnostics Hellas A.E.
Επιχειρηματικότητα
Χαλκιδική ΙΤΒ 2023: Επιστροφή στα επίπεδα 2019


Δυναμικό παρών έδωσε η Χαλκιδική στην κορυφαία εμπορική έκθεση για την παγκόσμια ταξιδιωτική βιομηχανία, ITB 2023, που πραγματοποιήθηκε στο Βερολίνο στις 7-9 Μαρτίου έπειτα από 3 χρόνια αναβολών λόγω πανδημίας.
Στην ανανεωμένη και με νέα μορφή ως καθαρά εμπορική έκθεση για πρώτη φορά, συμμετείχαν περίπου 5.500 εκθέτες από 161 χώρες ενώ συγκέντρωσε το ενδιαφέρον περισσοτέρων από 90.000 επαγγελματιών του τουρισμού από 180 χώρες και 3.000 επαγγελματιών των ΜΜΕ στις 3 μέρες διεξαγωγής του. Τα μηνύματα της βιομηχανίας του τουρισμού όπως προέκυψαν από την φετινή διοργάνωση είναι άκρως αισιόδοξα με την πεποίθηση ότι το 2023 θα μπορούσε να είναι έτος ρεκόρ.
Για πρώτη φορά, ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής σε συνεργασία με τον Τουριστικό Οργανισμό Θεσσαλονίκης συμμετείχαν με κοινό, αυτόνομο περίπτερο παρουσιάζοντας ένα πολυδιάστατο τουριστικό προϊόν που συνδυάζει city break και τουρισμό αναψυχής σε απόσταση αναπνοής.
Την ίδια αισιοδοξία εισέπραξαν και οι επαγγελματίες και φορείς της Χαλκιδικής στις κατ’ ίδιαν προκαθορισμένες συναντήσεις που πραγματοποίησαν στο περίπτερο της Χαλκιδικής με τα ταξιδιωτικά πρακτορεία και Τour Operators. Οι προ-κρατήσεις βαίνουν ανοδικά σε σχέση με το 2019 με μία αύξηση της τάξεως του 15% για τη Χαλκιδική στη Γερμανική αγορά, που ενώ ξεκίνησε «μουδιασμένα» λόγω ενεργειακής κρίσης και πληθωρισμού, πλέον επιβεβαιώνεται η αύξηση της ζήτησης και μάλιστα από την αρχή της τουριστικής περιόδου. Σημαντικό είναι το γεγονός ότι οι Γερμανοί πράκτορες αναζητούν και συμπεριλαμβάνουν στα πακέτα τους για τη Χαλκιδική θεματικά πακέτα διακοπών που έχουν να κάνουν εκτός από τον περιπατητικό τουρισμό και τη φύση, με το ναυτικό τουρισμό, το μελισσοκομικό και γαστρονομικό τουρισμό και τον τουρισμό εμπειριών.
Τα μηνύματα για τη Χαλκιδική όμως είναι θετικά από το σύνολο των χωρών της Κεντρικής και Βόρειας Ευρώπης με την Αγγλική αγορά να συνεχίζει την ανοδική της πορεία στο +16% όσον αφορά τις κρατήσεις σε σχέση το 2019 επεκτείνοντας το πρόγραμμα της και χρονικά και ποσοτικά ξεκινώντας -για πρώτη φορά- τις πτήσεις της στο αεροδρόμιο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ από την 1η Απριλίου. Παράλληλα, οι κρατήσεις των Κάτω Χωρών βαίνουν πολύ ικανοποιητικά καταγράφοντας σημαντικές αυξήσεις της τάξεως του 30% σύμφωνα με τους εκπροσώπους της SUNWEB, TUI και Luxair.
Τα στελέχη του ΤΟΧ συναντήθηκαν και με Γερμανούς δημοσιογράφους προκειμένου να συντονιστούν τα Press trips που ετοιμάζονται στην αρχή της τουριστικής σεζόν ενώ το πρώτο Γερμανικό FAM trip θα πραγματοποιηθεί στις 15-18 Μαρτίου σε Θεσσαλονίκη και Χαλκιδική.
Η κοινή εκπροσώπηση στην ΙΤΒ της Χαλκιδικής και της Θεσσαλονίκης είναι συνέχεια της στρατηγικής συνεργασίας που έχουν αναπτύξει οι δύο Οργανισμοί για κοινή παρουσία και προβολή σε συγκεκριμένες αγορές-στόχους.
Επιχειρηματικότητα
Έρευνα των Προοπτικών Απασχόλησης του ομίλου ManpowerGroup
Σταθερότητα προσλήψεων από τους Έλληνες εργοδότες για το β΄ τρίμηνο του 2023


Σταθερές στο 7% παραμένουν οι Συνολικές Προοπτικές Απασχόλησης* (ΝΕΟ) στην Ελλάδα για το β’ τρίμηνο του 2023.
Ο πιο ανταγωνιστικός τομέας είναι τα Χρηματοοικονομικά & Κτηματομεσιτικά με τις προοπτικές απασχόλησης να φθάνουν στο 21%, σημειώνοντας αύξηση 14% έναντι του α’ τριμήνου του 2023.
Ένας από τους κλάδους με τη μεγαλύτερη αύξηση είναι οι Υπηρεσίες Επικοινωνίας με άνοδο κατά 19% συγκριτικά με το α’ τρίμηνο του 2023.
Η πιο ανταγωνιστική περιφέρεια είναι η Υπόλοιπη Ελλάδα με NEO 12, με αύξηση 9% συγκριτικά με το αμέσως προηγούμενο τρίμηνο.
Αθήνα, 14 Μαρτίου 2023
Σταθερότητα αποτυπώνει η Έρευνα Προοπτικών Απασχόλησης (ΝΕΟ) του ομίλου ManpowerGroup για το β’ τρίμηνο του 2023 (Απρίλιος-Ιούνιος), με τους Έλληνες υπεύθυνους προσλήψεων να παραμένουν συγκρατημένα αισιόδοξοι και να δηλώνουν ότι δεν αναμένουν διαφοροποίηση στις Συνολικές Προοπτικές Απασχόλησης οι οποίες «κλειδώνουν» στο 7%.
Ωστόσο θετικό σημάδι αποτελεί ότι αφενός οι Συνολικές Προοπτικές Απασχόλησης εμφανίζονται αυξημένες κατά 10% έναντι του β’ τριμήνου του 2022 και αφετέρου ότι η Ελλάδα κατέχει την 1η θέση στην περιοχή ΕΜΕΑ για την αύξηση της χώρας σε ετήσια βάση, ξεπερνώντας τη μέση αύξηση από την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι κατά 14%.
Επιπλέον το 30% των 510 Ελλήνων εργοδοτών που συμμετείχαν στην έρευνα δηλώνουν ότι αναμένουν αύξηση του αριθμού των απασχολουμένων, το 49% δεν αναμένει κάποια αλλαγή ενώ το 17% προβλέπει μείωση.
Βελτίωση σε 8 στους 9 κλάδους
Οι Έλληνες υπεύθυνοι προσλήψεων αναμένουν ένα βελτιωμένο περιβάλλον απασχόλησης σε 8 από τους 9 τομείς το ερχόμενο τρίμηνο, ενώ ο δείκτης ΝΕΟ σε 1 τομέα εμφανίζει μείωση. Ο ισχυρότερος ρυθμός προσλήψεων στην Ελλάδα καταγράφεται στον τομέα των Χρηματοοικονομικών & Κτηματομεσιτικών με τις προοπτικές απασχόλησης να φτάνουν στο 21%, σημειώνοντας αύξηση κατά 14% συγκριτικά με το α’ τρίμηνο και 27% από το αντίστοιχο περσινό. Η Ελλάδα τοποθετείται στην 8η θέση παγκοσμίως για την τριμηνιαία άνοδο του τομέα Χρηματοοικονομικά & Κτηματομεσιτικά ξεπερνώντας κατά 13% τη μέση τριμηνιαία αύξηση των συνολικά 41 χωρών.
Ένας από τους κλάδους με τη μεγαλύτερη αύξηση είναι οι Υπηρεσίες Επικοινωνίας με άνοδο κατά 19% συγκριτικά με το α’ τρίμηνο του 2023. Ο τομέας με τη μεγαλύτερη αύξηση συγκριτικά με το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο είναι οι Μεταφορές, Εφοδιαστική Αλυσίδα & Αυτοκινητοβιομηχανία με μεταβολή 30%.
Η πιο ανταγωνιστική περιφέρεια στη χώρα είναι η Υπόλοιπη Ελλάδα με NEO 12, με αύξηση 9% συγκριτικά με το προηγούμενο τρίμηνο και 2% σε σχέση με το β’ τρίμηνο του 2023.
Οι Έλληνες εργοδότες σε οργανισμούς με 250+ εργαζομένους είναι πιο αισιόδοξοι με δείκτη ΝΕΟ 13, αν και οι προθέσεις προσλήψεων μειώθηκαν κατά 7% σε αυτό το μέγεθος οργανισμών συγκριτικά με το προηγούμενο τρίμηνο. Ακόμη, οι προθέσεις στις μεσαίες επιχειρήσεις (με 50-249 εργαζόμενους) έχουν αυξηθεί κατά 15% συγκριτικά με το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο.
«Η οικονομική κατάσταση στην Ελλάδα συνεχίζει να βελτιώνεται παρά τις πληθωριστικές τάσεις και τους φόβους για ύφεση σε παγκόσμια κλίμακα. Αυτό το θετικό οικονομικό κλίμα αναπτύχθηκε χάρη στην αναζωογόνηση του Τουρισμού που συνεχίζει να ευνοεί την οικονομία μετά την πανδημία, αλλά και στις άμεσες ξένες επενδύσεις, ειδικά στον τομέα των ακινήτων, με τα νέα κατασκευαστικά έργα να κρατούν τους εργοδότες θετικούς στις προσλήψεις. Είναι προφανές ότι στην έρευνα διατηρείται η πρόθεση αύξησης των προσλήψεων για την κάλυψη των αναγκών των μεγάλων έργων» σχολιάζει ο κ. Χαράλαμπος Καζαντζίδης, CEO της ManpowerGroup Ελλάδας.
Οι Προοπτικές Απασχόλησης στον Κόσμο
Σε παγκόσμιο επίπεδο, το β’ τρίμηνο του 2023, οι εργοδότες αναμένουν να αυξήσουν τα επίπεδα προσωπικού με τον ίδιο ρυθμό όπως και το προηγούμενο τρίμηνο, με βάση τις εποχικά προσαρμοσμένες Συνολικές Προοπτικές Απασχόλησης (ΝΕΟ) που παρέμειναν στο 23%.
Οι ισχυρότερες προθέσεις προσλήψεων για το β’ τρίμηνο του 2023 προβλέπονται στις χώρες της Κεντρικής Αμερικής: Παναμάς (41), Κόστα Ρίκα (38) και Γουατεμάλα (38).
Οι προσδοκίες προσλήψεων παραμένουν οι χαμηλότερες, αν και σταθερές στην περιοχή ΕΜΕΑ (18). Η Ουγγαρία καταγράφει τον πιο αδύναμο δείκτη ΝΕΟ (2), ενώ η Νορβηγία (30) αποτυπώνει τις υψηλότερες προθέσεις προσλήψεων στην περιοχή, μαζί με την Ολλανδία (30) και την Ελβετία (30).
Σχετικά με την Έρευνα
Η επόμενη έρευνα θα δημοσιευθεί τον Ιούνιο του 2023 και θα αναφέρεται στις προθέσεις προσλήψεων για το γ’ τρίμηνο του 2023.
Η ManpowerGroup διενέργησε την έρευνα το διάστημα από τις 2-31 Ιανουαρίου σε 38.846 εργοδότες σε 41 χώρες και επικράτειες για τη σφυγμομέτρηση της πρόθεσης προσλήψεων κατά το β’ τρίμηνο του 2023. Η έρευνα περιλάμβανε ανάλυση δεδομένων που λήφθηκαν ως απάντηση σε ένα μόνο ερώτημα:
«Πώς αναμένετε να αλλάξει ο συνολικός αριθμός των ατόμων που απασχολούνται στην περιοχή της ευθύνης σας το τρίμηνο έως το τέλος Ιουνίου 2023 σε σύγκριση με το τρέχον τρίμηνο;»
(*) Ο όρος Συνολικές Προοπτικές Απασχόλησης (Net Employment Outlook) που χρησιμοποιείται σε αυτή την έρευνα είναι το αποτέλεσμα της αφαίρεσης του ποσοστού των εργοδοτών που αναμένουν αύξηση στο ανθρώπινο δυναμικό τους από το ποσοστό των εργοδοτών που αναμένουν μείωση. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το καθαρό υπόλοιπο (είτε θετικό, είτε αρνητικό) των προοπτικών απασχόλησης. Τα δεδομένα έχουν προσαρμοστεί εποχιακά προκειμένου να αντικατοπτρίζουν καλύτερα την πραγματικότητα των προβλεπόμενων προσλήψεων. Αυτές οι προσαρμογές εξομαλύνουν τον αντίκτυπο των εποχιακών διακυμάνσεων, οι οποίες συμβαίνουν τις ίδιες περιόδους κάθε χρόνο.
Σχετικά με τη ManpowerGroup™
Η ManpowerGroup®, η κορυφαία διεθνώς εταιρεία παροχής λύσεων ανθρώπινου δυναμικού, βοηθά τους οργανισμούς να εξελίσσονται και να ξεχωρίζουν σε έναν κόσμο που αλλάζει γρήγορα παρέχοντας υπηρεσίες όπως η εύρεση, η αξιολόγηση, η ανάπτυξη και η διαχείριση ταλέντων. Αναπτύσσουμε καινοτόμες λύσεις για εκατοντάδες χιλιάδες οργανισμούς κάθε χρόνο, παρέχοντάς τους εξειδικευμένα ταλέντα, ενώ παράλληλα, βρίσκουμε ουσιαστικές θέσεις εργασίας για εκατομμύρια ανθρώπους από ένα ευρύ φάσμα κλάδων και δεξιοτήτων. Η εξειδικευμένη οικογένεια των “brands” μας – Manpower®, Experis® και Talent Solutions® – δημιουργεί ουσιώδη αξία για τους υποψηφίους και πελάτες σε 75 χώρες εδώ και 70 χρόνια. Είμαστε αναγνωρισμένοι για την εταιρική μας ποικιλομορφία – ως μια από τις καλύτερες εταιρείες που δίνουν έμφαση στις γυναίκες, αλλά και στην ενσωμάτωση, στην ισότητα και την αναπηρία. Το 2023 η ManpowerGroup® αναγνωρίστηκε για 14η φορά ως μια από τις πλέον Ηθικές Εταιρείες στον Κόσμο – “World’s Most Ethical Companies”, επιβεβαιώνοντας τη θέση της ως την πιο αξιόπιστη και αξιόλογη εταιρεία στον κλάδο.
Ο όμιλος ManpowerGroup στην Ελλάδα
Στην Ελλάδα, ο όμιλος ManpowerGroup ιδρύθηκε το 1998. Μέσα από το δίκτυο δύο υποκαταστημάτων σε Αττική και Θεσσαλονίκη εντοπίζουμε, αξιολογούμε, αναπτύσσουμε και διαχειριζόμαστε ταλέντα σε όλο το φάσμα βασικών κλάδων της Οικονομίας. Πιστοποιημένη σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ποιότητας ISO 9001:2015, στους τομείς εύρεσης και επιλογής προσωπικού καθώς και υπηρεσιών προσωρινής απασχόλησης σε όλο το δίκτυο των υποκαταστημάτων της. Ενώ, το 2020 η ManpowerGroup Ελλάδας απέκτησε την πιστοποίηση Great Place to Work® που υπογραμμίζει το επίπεδο του ομαδικού πνεύματος, της αξιοπιστίας και του σεβασμού που κυριαρχούν στον οργανισμό μας.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη ManpowerGroup Ελλάδας επισκεφθείτε τις ιστοσελίδες μας.
Για εταιρείες: www.manpowergroup.gr
Για υποψήφιους: www.manpower.gr
Follow us ManpowerGroup Greece
Kατηγορίες
- Editorial
- Lifestyle
- Magazine
- Online Dating
- Online Stories
- Videos
- Αστρολογία
- Αυτοκίνητο
- Βιβλία
- Γαστρονομία
- Διαγωνισμοί
- Διακόσμηση
- Διατροφή
- Εκδηλώσεις
- Εναλλακτικός τουρισμός
- Επαγγελματικά ταξίδια(συνεδριακός-εκθεσιακός τουρισμός)
- Επίκαιρα Πρόσωπα
- Επιχειρηματικότητα
- Έρευνες
- Εστιατόρια-χώροι εκδηλώσεων
- Θέατρο
- Κινηματογράφος
- Μόδα
- Ξενοδοχεία
- Οικογένεια
- Ομορφιά
- Παιδί
- Παρουσίαση
- Προγράμματα
- Προϊόντα
- Προορισμοί-Ελλάδα και εξωτερικό
- Συνέδρια
- Συνεντεύξεις
- Συνταγές
- Τεύχη
- Τέχνη πολιτισμός
- Τουρισμός
- Υγεία
- Φορολογικά
- Ψυχαγωγήσου
- Ψυχολογία
BusinessWoman Facebook
Trending
-
Γαστρονομία
PIZZA FAN. Η ΝΕΑ PIZZA AL FORNO ΜΑΣ ΠΑΕΙ ΙΤΑΛΙΑ
-
Γαστρονομία
Γεύση από τον Τόπο σου από την Ομάδα Ελλήνων Παραγωγών 3αλφα
-
Τουρισμός
Epsilon Hospitality : σημαντικές διακρίσεις στα Tourism Awards 2022
-
Τουρισμός
Δήλωση του Προέδρου της ΠΟΞ κ. Γρηγόρη Τάσιου
-
Τουρισμός
Η GRECOTEL ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΕΞΙΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΟΥΝ ΣΤΟΧΟΥΣ ΚΑΙ ΔΡΑΣΕΙΣ
-
Τουρισμός
Η Ελευσίνα αποκτά διεθνή ακτινοβολία.
-
Τουρισμός
Με επιτυχία και εποικοδομητική συζήτηση ολοκληρώθηκε το 12ο
Διεπιστημονικό Συνέδριο στο Καστελλόριζο -
Τουρισμός
Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στη διεθνή έκθεση τουρισμού «Global Birdfair» του Λέστερ