Connect with us

Επίκαιρα Πρόσωπα

Αναστασία Ψωμιάδη : The best at events…

ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΣΤΟN ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΣΧΕΔΙΑΖΕΙ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΕΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΔΕΙΞΕΙ ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ, ΦΟΡΕΩΝ, ΑΤΟΜΩΝ.

 

Κυρία Ψωμιάδη πείτε μας με τί ασχολείτε η εταιρία APSON;

Η APSON είναι μία σύγχρονη εταιρεία Δράσεων Κοινωνικής Ευθύνης που θέλει να κάνει τους ανθρώπους να νιώθουν χαρά και ικανοποίηση, παντρεύοντας τις δράσεις ΕΚΕ με τις ανάγκες των κοινωνικών ομάδων. Η ενίσχυση της θέσης μας στην αγορά, ως εξειδικευμένη εταιρεία στο χώρο των ενεργειών κοινωνικής ευθύνης, αποτελεί προτεραιότητα τόσο για τη διοίκηση και το σύνολο των εργαζομένων της, όσο και για τα προγράμματα ΕΚΕ που εκπονεί. Εξασφαλίζουμε την άριστη εξυπηρέτηση των πελατών μας, μέσω της ανάπτυξης και προσφοράς καινοτόμων δράσεων Κοινωνικής Ευθύνης με σωστό συνδυασμό ποιότητας και τιμής. Αναλαμβάνουμε το σχεδιασμό και την υλοποίηση στρατηγικής για την ανάδειξη του κοινωνικού προσώπου επιχειρήσεων, φορέων, ατόμων.

Ποια είναι τα οφέλη που θα κερδίσει μια επιχείρηση αν συνεργαστεί με την APSON, ειδικά σ’ αυτήν την περίοδο κρίσης;

Η περίοδο κρίσης που διανύουμε έχει πάνω απ’ όλα δυσάρεστες σοβαρές ψυχολογικές συνέπειες. Η APSON έρχεται να προτείνει στους πελάτες – συνεργάτες της προγράμματα ΕΚΕ που καλύπτουν συναισθηματικές ανάγκες, καθώς όλα από εκεί ξεκινούν. Οι κοινωνικές ομάδες έχουν ανάγκη από φροντίδα και υποστήριξη, τώρα περισσότερο από ποτέ, και εδώ είναι απαραίτητο η επιχείρηση να την προσφέρει με το πρόγραμμα Κοινωνικής Ευθύνης που έχει καταρτίσει. Η εικόνα που στοχεύουμε να έχει ο πελάτης μας, απέναντι στην κοινωνία, είναι του συμπαραστάτη, του συνοδοιπόρου και του συνανθρώπου. Η ΕΚΕ αποτελεί το αντίδοτο στην οικονομική κρίση. Η επιχείρηση που επενδύει σε δράση ΕΚΕ αντιλαμβάνεται συνειδητά το ρόλο που της αναλογεί ως υπεύθυνη εταιρεία τόσο απέναντι στην επιχειρηματική της εικόνα και φήμη όσο κυρίως απέναντι στο κοινωνικό σύνολο με το οποίο συνυπάρχει και συλλειτουργεί.

Oι εταιρίες που συνεργάζεστε έχουν κάποιο συγκεκριμένο προφίλ; Ποιες είναι οι προϋποθέσεις που πρέπει να πληρούν;

Οι εταιρίες – πελάτες μας που συνεργαζόμαστε εστιάζουν το κύριο ενδιαφέρον τους στην ανάπτυξή τους σε τοπικές κοινωνίες, προκειμένου να αγκαλιάσουν τις κοινωνικές ομάδες, οι οποίες αποτελούν και το κοινό τους. Είναι εταιρίες που εκπροσωπούνται από κοινωνικά ευαισθητοποιημένους Προέδρους και Διευθύνοντες Συμβούλους και έχουν εντάξει την ΕΚΕ στη στρατηγική τους. Επιπλέον, έχουν τη δυνατότητα πάντα στοχευμένα να εκφράζουν την κοινωνική τους ευαισθησία αφενός ανταποδίδοντας στο κοινό τους αφετέρου ενισχύοντας και φροντίζοντας τις τοπικές κοινωνίες, στις οποίες δραστηριοποιούνται.

 

Η Δρ. Αναστασία Ψωμιάδη ολοκλήρωσε τη διδακτορική της διατριβή το 2006, με βαθμό άριστα, στο Πάντειο Πανεπιστήμιο Αθηνών και επιβλέποντα καθηγητή τον κύριο Νεοκλή Σάρρη. Είναι πτυχιούχος του Τ.Ε.Φ.Α.Α. του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου και έχει λάβει μέρος, με εισηγήσεις και σεμινάρια, σε διεθνή συνέδρια, συμπόσια, ημερίδες. Διετέλεσε διοργανώτρια μεγάλων πολιτιστικών εκδηλώσεων και επιστημονικών συνεδρίων με παρουσία στην Αμερική, Καναδά, Ν. Αφρική, Αίγυπτο, Γερμανία. Υπήρξε επίσημη ομιλήτρια στον ελληνισμό της Αυστραλίας. Ίδρυσε και είναι Πρόεδρος της εταιρείας APSON συνθέτοντας τη γνώση με την εμπειρία.

 

Δημοσιεύτηκε:10 Μαΐου 2011

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επίκαιρα Πρόσωπα

Λιάνα Τσορμπατζίδου-What doesn’t kill you makes you stronger

Το 2013, η Λιάνα Τσορμπατζίδου, Κοσμετολόγος, δημιουργός και εμπνεύστρια των φρέσκων φυσικών καλλυντικών Timalfes, μητέρα 4 παιδιών διαγνώστηκε με καρκίνο του μαστού. Όπως σε εκατομμύρια γυναίκες στον κόσμο, έτσι και στην Λιάνα, ο καρκίνος έφερε αλλαγές. Οι πρώτες κρέμες γεννήθηκαν κάπου ανάμεσα σ αυτήν την διαδρομή ίασης. Γεννήθηκαν μέσα από την προσωπική ανάγκη για μια σειρά περιποίησης με αγνά υλικά, φρέσκα, που δεν επιβαρύνουν τον οργανισμό με περιττά επιβλαβή χημικά. Πολύ σύντομα, οι «κρέμες της Λιάνας» έγιναν η βασική προτίμηση σε φίλους και οικογένεια, κυρίως για τα εξαιρετικά αποτελέσματά τους. Το 2017, η Λιάνα αποφάσισε να παρουσιάσει την πρώτη πιστοποιημένη σειρά προϊόντων Timalfes στην αγορά, διατηρώντας τις ίδιες συνταγές της και πιστή στον αρχικό σκοπό και όραμα της: προϊόντα φυσικά με εξαιρετικές πρώτες ύλες, χωρίς επικίνδυνα χημικά, με σεβασμό στην φύση και το ευ ζην.

Κυρία Τσορμπατζίδου Λιάνα πότε καταλάβατε ότι σας ενδιαφέρει ο χώρος των καλλυντικών;

Είμαι μέσα στο χώρο των καλλυντικών από μικρό παιδί. Η μητέρα μου ασχολούνταν με τα καλλυντικά, στην ουσία με αυτή τη δουλειά μας μεγάλωσε. Παρόλα αυτά εγώ δεν είχα ασχοληθεί ποτέ επαγγελματικά μέχρι που αποφάσισα να αρχίσω να χρησιμοποιήσω για προσωπική μου χρήση κάτι τελείως αγνό και φυσικό.

 

Ποια είναι για εσάς τα βασικά στοιχεία που εξασφαλίζουν επιτυχία σε μια επιχείρηση;

Η ειλικρίνεια, η συνέπεια, η υπευθυνότητα και η αγάπη για αυτό που κάνω! Δεν θα μπορούσε να είναι αλλιώς. Έχω άμεση επαφή με τον κόσμο που επιλέγει τα προϊόντα μου και κατά συνέπεια δεν θα μπορούσα να είμαι τίποτα λιγότερο από αληθινή. Ταυτόχρονα, παίζει σημαντικό ρόλο κατά τη γνώμη μου η ποιότητα των υλικών με τα οποία τα παρασκευάζω. Αυτό το εισπράττω και από τη συναναστροφή μου με τον κόσμο, οι οποίοι συχνά μου κάνουν ερωτήσεις σχετικά με τις πρώτες ύλες που χρησιμοποιώ.

 

Μιλήστε μας για τη δραστηριότητα και την φιλοσοφία της εταιρίας σας.

Δημιουργούμε φυσικά προϊόντα κατάλληλα για όλες τις ηλικίες, χωρίς χρήση επικίνδυνων χημικών ουσιών, χωρίς parabens, χωρίς δοκιμές σε ζώα. Χρησιμοποιούμε δικές μας δοκιμασμένες συνταγές, με ήπια συντηρητικά, σε ειδικές συσκευασίες που δεν επιτρέπουν την επαφή του προϊόντος με τον αέρα και τα βακτήρια. Αποτελούνται όλα από ενεργά συστατικά, τα οποία συμβάλλουν στην αποτελεσματική ενυδάτωση, αντιγήρανση, ανάπλαση της επιδερμίδας. Η φιλοσοφία μας είναι να μην προσφέρουμε τίποτα το οποίο δεν θα χρησιμοποιούσαμε εμείς και τα παιδιά μας.

 

Ποιο είναι το «δυνατό» σημείο της εταιρίας σας, το πλεονέκτημά της σε σχέση με τις άλλες εταιρίες του ανταγωνισμού;

Οι αγνές πρώτες ύλες και η εισδοχή μίας νέας πρότασης στο ήδη υπάρχον κορεσμένο από πειράματα σε ζώα και πολλά χημικά συστατικά. Έτσι λειτουργεί πλέον δυστυχώς ο βιομηχανοποιημένος χώρος των καλλυντικών.

 

Πείτε μας μια έκφραση που χρησιμοποιείτε συχνά και σας δίνει κουράγιο και δύναμη ;

Όλοι έχουμε δύο ζωές, η δεύτερη αρχίζει όταν συνειδητοποιήσουμε ότι έχουμε μόνο μία.

 

Έχετε εντάξει στη διατροφή σας βιολογικά προϊόντα; Πιστεύετε ότι είναι καλύτερα από τα συμβατικά ή δεν τα εμπιστεύεστε;

Είμαι εδώ και 3 περίπου χρόνια pescatarian,  γιατί πιστεύω ότι με αυτό τον τρόπο βελτιώνω την υγεία μου. Παράλληλα συμβάλλω στη μείωση των δεινών των ζώων της γης και την κατάσταση του πλανήτη μας, με το να αρνούμαι να καταναλώσω κρέας, εκτός από  θαλασσινά. Επίσης, το μεγαλύτερο μέρος των λαχανικών που καταναλώνω εγώ και η οικογένειά μου προέρχονται από το λαχανόκηπό μας στον οποίο δεν χρησιμοποιούμε καθόλου λιπάσματα. Συνεπώς όπως καταλαβαίνετε είμαι υπέρ και εμπιστεύομαι τα βιολογικά προϊόντα. Σέβομαι όμως απόλυτα όλους τους τρόπους διατροφής αλλά και αντιλαμβάνομαι την οικονομική επιβάρυνση του οικογενειακού προϋπολογισμού σε σχέση με τον τρόπο ζωής που έχω επιλέξει.

 

Τι θα συμβουλεύατε μια γυναίκα να προσέχει στη διατροφή και τον τρόπο ζωής της για να διατηρείται υγιής και όμορφη;

Ύπνος, καλή διατροφή, γυμναστική, αποχή από καταχρήσεις και όσο γίνεται λιγότερο άγχος. Είναι κάτι που όλοι το ξέρουμε, όλοι το επιθυμούμε αλλά δύσκολα το πετυχαίνουμε. Κοινότυπο αλλά αληθινό.

 

Έχετε κάποια προσωπικά μυστικά ομορφιάς και υγείας;   

Θετικές σκέψεις, γέλιο, καλή παρέα, αγάπη για τον εαυτό μας και τους ανθρώπους που μας περιτριγυρίζουν και μη ξεχνάτε… φερθείτε με αγάπη στο πρόσωπό σας για να είναι πάντα λαμπερό και φρέσκο επιλέγοντας ο καθένας το προϊόν που τελικά του ταιριάζει.



Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

Η Ελληνίδα που μετέτρεψε το λινάρι σε κόσμημα

Γεννημένη στη Βέροια, τελειώνοντας τις σπουδές της στο ΔΙΕΚ πληροφορικής, πιστοποιήθηκε από τους πρώτους στο μητρώο του ΟΕΠΠΕΠ στις βασικές δεξιότητες Η/Υ και συνέχισε τις σπουδές της στο Ανοιχτό Πανεπιστήμιο στο τμήμα του Ελληνικού πολιτισμού, η Λίνα ήταν ανήσυχη από μικρή. Δεν αφυσιχαζόταν ποτέ, πολλές φόρες μόνιμα ανικανοποίητη με αποτέλεσμα να βάζει πάντα νέους στόχους. Καλλιτεχνική φύση από τα παιδικά της χρόνια με εκθέσεις ζωγραφικής ως Ημαθιώτισα καλλιτέχνης, στη συνέχεια πειραματίστηκε στην αγιογραφία και τα χρόνια της παραμονής της στο νησί της Καλύμνου με την κεραμική τέχνη σίγουρα όλα αυτά δεν προμήνυαν τη σημερινή της ιδιότητα. Και όμως το να σχεδιάζεις κοσμήματα είναι σαν να ζωγραφίζεις αυτά που λέει η ψυχή σου. Αυτοδίδακτη στο κόσμημα, με ώρες παρακολούθησης video κατασκευής κατάφερε να βάλει τη δική της ταυτότητα στο χώρο του κοσμήματος μετατρέποντας ένα γνωστό υλικό σε κόσμημα. Η Λίνα αγάπησε το Λινάρι, δημιούργησε με τη μητέρα της τα Linasexlusive jewels με έδρα τη Βέροια και συνεχίζει να εμπνέεται έμφυτα από πράγματα που την επηρεάζουν,από την ίδια της την ζωή. 

 

 

 

Κυρία Λίνα Τουπεκσή μιλήστε μας για τη δραστηριότητα και την φιλοσοφία της εταιρίας σας

Όλα ξεκίνησαν το 2012, μια χρονιά που οι οικονομικές δυσκολίες της οικογένειας μου έφτασαν στον ανώτερο βαθμό. Ο πατέρας και η μητέρα μου 41 χρόνια στο εμπόριο και όμως μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα τα πράγματα δεν πήγαν καλά. Έτσι το κατάστημα που διατηρούσαν οι γονείς μου έκλεισε, η απότομη δική μου επαγγελματική αλλαγή ήρθε συγκυριακά εκείνο το διάστημα και έτσι …. τίποτα δεν τελείωσε αλλά έχοντας την εμπειρία του παρελθόντος και με νέες ιδέες εγώ,  μπήκαμε και πάλι στην αγορά με ένα νέο προϊόν. Κοσμήματα…κοσμήματα όμως διαφορετικά, χειροποίητα 100%, με ένα νέο υλικό που έκανε εκείνη την εποχή για πρώτη φορά την εμφάνιση του. Το Λινάρι, της Λίνας, των linasexclusive jewels ήρθε για να στολίσει κάθε κυρία που θα το επιλέξει. Έκανε την αρχή…ήρθε για να μείνει!

Ποιο είναι το «δυνατό» σημείο της εταιρίας σας, το πλεονέκτημά της σε σχέση με τις άλλες εταιρίες του ανταγωνισμού;

Χειροποίητα κοσμήματα έχει πολλά! Εταιρίες που το κάνουν αρκετές αλλά όχι τόσες στο βαθμό που νομίζει ο κόσμος καθώς οι περισσότερες βαφτίζουν το βιομηχανικό κόσμημα χειροποίητο, το εισαγόμενο Ελληνικό, στην καλύτερη περίπτωση μπλέκουν ελάχιστο χειροποίητο με πολύ εισαγόμενο. Οι εταιρίες όμως που δουλεύουν με τα χέρια, είναι όλες αξιόλογες και πραγματικά προάγουν και το Ελληνικό, και το Χειροποίητο, το εμπνευσμένο και πολλές φορές το μοναδικό. Το πλεονέκτημα μας ήταν η αρχική μας ιδέα. Χειροποίητο ναι αλλά με τι υλικό. Γιατί εμάς και όχι τους άλλους. Έτσι μετά από σκέψη καταλήξαμε στην ιδεα μας. Να κανουμε το λινάρι κόσμημα. Τον σπάγκο με απλα λόγια. Να τον κερωσουμε, να βγαλουμε τα σχεδια, να τον στολίσουμε και να τον αναδείξουμε ως εναλλακτική πρόταση. Η ιδεα πετυχε, το λιναρι μέσα από τα linasexclusive jewels ξεχωρισε, αγαπηθηκε και τοποθετήθηκε στις καλύτερες προθήκες τις Ελλάδας και του εξωτερικού.

Τι θεωρείτε σημαντικότερο για την επιτυχία; Τις συνειδητές επιλογές, το πάθος, το networking, τις σπουδές ή κάτι άλλο;

Με μια λέξη το ΜΕΡΑΚΙ. Το παθος για δημιουργία και η αστείρευτη εμπνευση. Όταν εχεις μερακι δεν σταματας, Μπορει να πέφτεις αλλα γίνεσαι πιο δυνατος. Εμεις στα linasexclusive jewels εδώ και 6 χρονια δεν κατασκευάζουμε απλα κοσμήματα. Κάνουμε μια καταθεση ψυχης, κάθε σχεδιο μου είναι και μια ιστορια, ένα ταξιδι συναισθηματων, ωρων μοναχικότητας και συλλογισμου, ωρων ατελείωτων γεμάτων αγάπη. Αγάπη για το κόσμημα, αγάπη για την έκφραση, αγάπη για τον κόσμο που τα τιμάει. Δεν θα μπορούσα να ζω χωρίς να σχεδιάζω, να φαντάζομαι και να δημιουργώ. Θα το κάνω όσο το επιτρέπει ο Θεός.

Τι θα προτείνατε σε μια νέα γυναίκα επιχειρηματία που κάνει τώρα τα πρώτα της βήματα στον χώρο;

Το παράδειγμα μας έχει παρουσιαστεί σε αρκετές ημερίδες και συνέδρια γυναικείας επιχειρηματικότητας ως το success story των linasexclusive jewels. Αρκετές φορές μου έχουν ζητήσει να μιλήσω για την ιστορία μας από την Φλώρινα μέχρι την Αθήνα. Θεωρώ ότι μέσα από την βιωματική μας αφήγηση και εμπειρία μπορούμε να πείσουμε τις γυναίκες να τολμήσουν να ξεφύγουν από τα όρια του σπιτιού. Να κυνηγήσουν το όνειρο τους με αξιοπρέπεια, ήθος αλλά πολύ πάθος και χωρίς φόβο. Το παν είναι να κάνεις την αρχή, οι ευκαιρίες έρχονται στην συνέχεια.

Σήμερα, πιστεύετε ότι υπάρχει ο πετυχημένος συνδυασμός «δουλειά και οικογένεια»;

Δεν τον πιστεύω, τον ζω! Δουλεύω σκληρά μέρα και νύχτα έχοντας φτιάξει την δική μου οικογένεια και μεγαλώνοντας μαζί με το σύζυγο μου δυο δίδυμα αγόρια 6 χρονών. Αν έβαζα έναν τίτλο στη ζωή μου αυτός θα ήταν ¨Χωρίς ανάσα¨! Έτσι περνάνε οι ώρες καθημερινά προσπαθώντας να διεκπεραιώσω όσο καλυτέρα γίνεται όλους τους ρόλους μου. Μητέρα, σύζυγος, νοικοκυρά, εργαζόμενη, σχεδιάστρια κοσμημάτων, όλα μαζί…αυτό είμαι. Ένα παζλ πολλών ρολών. Αλλώστε η ζωή μας αν δεν έχει εναλλαγές είναι βαρετή. Και εγώ βαριέμαι εξαιρετικά εύκολα.

Είστε μια πολυάσχολη επαγγελματίας, χρόνο για τον εαυτό σας βρίσκετε;

Δεν προλαβαίνω να έχω μικρές πολυτέλειες προσωπικά για τον εαυτό μου. Σε αυτή τη φάση της ζωής μου ο ελάχιστος χρόνος μου πηγαίνει αποκλειστικά στα παιδιά μου. Ότι άλλο κάνω είναι στα πλαίσια της δουλείας μου αλλά αυτό δεν με ενοχλεί καθόλου.

Ποια θα χαρακτηρίζατε κομψή γυναίκα;

Δεν μου αρέσουν οι ακρότητες, δεν μου αρέσει το προκλητικό. Μια γυναίκα με αυτοπεποίθηση και σεβασμό στον εαυτό της δεν μπορεί πάρα να είναι κομψή και ταυτόχρονα γοητευτική.

Ποιο είναι το προσωπικό σας σλόγκαν ή ρητό;

“Το παν είναι να τολμήσεις να κανεις την αρχη. Η ευκαιρίες ερχονται στη συνέχεια”

Ποια είναι τα σχέδια σας για το άμεσο μέλλον;

H δουλειά μας έχει προχωρήσει αρκετά οπότε αυτό το διάστημα εκτός από τα εργαστήρια δημιουργήθηκε στη Βέροια, στην οδό Πλατεία Ωρολογίου 2, 2ος όροφος ένας νέος χώρος γραφείων ταυτόχρονα με show room. Έτσι οι συνεργάτες μας θα μπορούν να βλέπουν εδώ κάθε νέα συλλογή αλλά και ο κόσμος να επισκέπτεται από κοντά και να παραγγέλνει οποίο κόσμημα τους αρέσει.

 

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

Γεωργία Καρτσάνη: Woman Leader

ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΤΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΑΠΑΝΤΟΥΝ – ΧΩΡΙΣ ΦΟΒΟ ΑΛΛΑ ΜΕ ΠΑΘΟΣ – ΣΕ «ΑΛΗΘΙΝΕΣ» ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΠΟΥ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ ΚΑΡΙΕΡΑ. I D

 

ΗΓεωργίαΚαρτσάνηείναιπιστοποιημένη Master Coach από το Behavioral Coaching Institute (BCI)και μέλος του NeuroBusiness Group of Coaches των ΗΠΑΕπαγγελματίας με πλούσια εμπειρία από τους επιχειρηματικούς κλάδους των επαγγελματικών υπηρεσιών, της βιομηχανίας και της τεχνολογίας, στις αγορές της Ελλάδας, των ΗΠΑ και της Μέσης Ανατολής. Μέχρι τα μέσα του 2009 και για 10 χρόνια, ηγήθηκε του τομέα Executive Search της Stanton Chase Αθήνας και Dubai. Μετάλλαξε και ανάπτυξε τον οργανισμό κάνοντας την Stanton Chase έναν από τους κορυφαίους παίχτες της περιοχής, παρέχοντας στους πελάτες λύσεις για την βελτίωση της οργανωτικής δομής μέσω προσέλκυσης και προσάρτησης στη δομή τους των κατάλληλων στελεχών και σε στελέχη επιχειρήσεων career coaching, έτσι ώστε κάνουν αποτελεσματική την επόμενη επαγγελματική τους κίνηση. Η προηγούμενη εργασιακή της εμπειρία περιελάμβανε regional εμπορικές και ανώτατες διοικητικές θέσεις στην 3Μ και την Philip Morris με βάση την Ελλάδα και στην Kendall και την WR Grace με βάση τις ΗΠΑ. Τον Οκτώβριο του 2009 ίδρυσε το Ελληνικό Παράρτημα του CEO Clubs International, και αρχές του 2010 κάνει το επαγγελματικό της όνειρο πραγματικότητα – ιδρύει τη SARGIA Partners, συμβουλευτική εταιρεία που προσφέρει μοναδικές υπηρεσίες Leadership Coaching και Personal Branding σε πελάτες της στη ΝΑ Ευρώπη και στη Κύπρο. Είναι μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου και πρόεδρος της επιτροπής Women in Business του Ελληνο-Αμερικάνικου Εμπορικού Επιμελητηρίου. Κατέχει Bachelor και MSc ως Χημικός Μηχανικός από πανεπιστήμιο της Μασαχουσέτης των ΗΠΑ. Εξειδίκευση: C-Level Coaching, Executive Team Development,Women in Leadership, Neurocoaching. [email protected]__

 

Ποιο είναι το σημερινό προφίλ, οι δραστηριότητες και το μέγεθος του WIB COMMITTEE;

 

Η επιτροπή Women In Business (WIB) είναι μία από τις επιτροπές του Επιμελητηρίου που έχουν δημιουργηθεί για να βοηθούν στην διατύπωση των θέσεων και στην εκπόνηση στρατηγικής σε τομείς που δραστηριοποιούνται τα μέλη του Επιμελητηρίου. Κάθε επιτροπή πλαισιωμένη από εμπειρογνώμονες των ανάλογων τομέων συντονίζει δραστηριότητες, τοποθετείται σχετικά, προωθεί τις θέσεις των επιχειρήσεων-μελών του Επιμελητηρίου, ώστε να διευκολυνθεί ο διάλογος με τις κυβερνητικές θέσεις, με απώτερο σκοπό την ανάπτυξη και την εύρυθμη λειτουργία των επιχειρήσεων.

Την επιτροπή υποστηρίζουν με την παρουσία τους στις δραστηριότητές και στις εκδηλώσεις της, πάνω από 500 γυναίκες στελέχη επιχειρήσεων. Στα 3 χρόνια λειτουργίας του WIB έχουμε οργανώσει 2 Έρευνες Στατιστικές, 2 Επιχειρηματικά Γεύματα, και 3 Forums με διακεκριμένους διεθνείς και τοπικούς ομιλητές και με θέματα επίκαιρα και καυτά για τις γυναίκες managers όπως «A Case for Women onBoards», «The Rise of the Female Economy» και «The Brand Called You – Creating Impact &Influence».

Πόσο σημαντική θεωρείτε την συμμετοχή των γυναικών σε παρόμοιους συνδέσμους/ επιτροπές;

Εξαιρετικά σημαντική γιατί τέτοιες ποιοτικές οργανώσεις παρέχουν στα στελέχη και επιχειρηματίες γυναίκες ευκαιρίες δικτύωσης, ανταλλαγής γνώσης και εμπειριών και διεθνών βέλτιστων πρακτικών, και ιδανικά μια φωνή προς τους opinion leaders της χώρας για θέματα κοινωνικών και οργανωτικών υποδομών που μπορούν να βελτιωθούν ώστε να στηρίξουν την ανέλιξη της γυναίκας στον επαγγελματικό χώρο. Μέσα σε τέτοιες οργανώσεις όπως το WIB, υπάρχουν γυναίκες επαγγελματίες καταξιωμένες που μπορούν και θέλουν να δρουν ως mentors σε νεώτερες φιλόδοξες γυναίκες– εμπλουτίζοντας την ζωή τους και παρέχοντάς τους σημαντικές συμβουλές σε κάθε στάδιο της καριέρας τους.

Περιγράψτε με τρεις λέξεις τη γυναίκα Καρτσάνη;

 

Την επαγγελματική μου πορεία την έχετε στο CV μου – και αυτή είναι μια ένδειξη του τι είμαι και τι πρεσβεύω. Από την άλλη, οι «τρεις» λέξεις που με χαρακτηρίζουν ως επαγγελματία είναι ότι πάντα πορεύομαι με ισχυρό προσωπικό όραμα, πάθος, ξεκάθαρες αξίες και προσωπική δέσμευση για την συνεχή μου ανάπτυξη και προσωπική υπεροχή – κάτι το οποίο φαίνεται να εμπνέει και τους γύρω μου.

Ποια είναι τα άμεσα σχέδιά σας;

Η συμβολή μου στην κοινωνία μας μέσω της ανάπτυξης των ηγετών της. Προς αυτό τον δρόμο κατευθύνονται και οι δύο επιχειρηματικές μου δραστηριότητες: Το CEO Clubs Greece, www.ceoclubsgreece.com που είναι ένας Μη Κερδοσκοπικός αλλά και Μαθησιακός Οργανισμός, με σκοπό τη δημιουργία του κατάλληλου περιβάλλοντος για CEOs και επιχειρηματίες ώστε να βελτιώσουν την ποιότητα και την κερδοφορία των εταιριών τους μέσω της συνεχούς μάθησης και ανταλλαγής εμπειριών και γνώσεων και τη SARGIA Partners, www.sargiapartners.com που παρέχει για πρώτη φορά στην Ελλάδα υπηρεσίες Leadership Coaching, Leadership Team Alignment και PersonalBranding. Η καταξίωση σε τοπικό επίπεδο και η επέκταση των δραστηριοτήτων των δύο επιχειρήσεων σε διεθνές επίπεδο μέσω συνεργασιών – είναι στα άμεσα πλάνα μας.

Πιστεύετε ότι μία γυναίκα πρέπει να επιδιώξει μια καριέρα αν το επιθυμεί, με όποιο τίμημα και αν συνεπάγεται αυτό;

Δεν πρέπει να κάνει τίποτε αν δεν το θέλει βαθειά μέσα της. Η ζωή μας και συγκεκριμένα η επαγγελματική μας ζωή δεν είναι ένα τυχαίο συμβάν αλλά μια αλυσίδα από αποφάσεις, οι οποίες μας φέρνουν πιο κοντά στο στόχο μας. Η πρώτη απόφαση που χρειάζεται να πάρει κανείς και να δηλώσει στον ίδιο του τον εαυτό είναι: «Θέλω να γίνω μια γυναίκα ηγέτης μέσα στα επόμενα x χρόνια». Αμέσως μετά χρειάζεται ένα πλάνο για την επίτευξη αυτού του στόχου. Οι άντρες κινούνται πάντα βάσει κάποιου σχεδίου/ πλάνου, το οποίο και καθορίζουν από τα πρώτα στάδια της καριέρας τους. Θυμάμαι όταν ήμουν φοιτήτρια, οι άντρες συμφοιτητές μου γνώριζαν ακριβώς τι θέλουν να κάνουν, προς τα που θα κινηθούν και πότε – σε αντίθεση με τις γυναίκες συμφοιτήτριες οι οποίες σκέφτονταν βραχυπρόθεσμα! Η εσωτερική αναζήτηση, η βαθιά αναγνώριση του σκοπού και των αξιών αποτελεί το βασικότερο συντελεστή της ανάπτυξης μιας γυναίκας σήμερα. Η εστίαση στο ξεκάθαρο σκοπό της θα γίνει ο οδηγός για την εξέλιξή της. Είναι βασικό όμως να βρίσκεται πάντα σε διαδικασία αμφισβήτησης και κατάρριψης των περιοριστικών της αντιλήψεων που μπορεί να αποτελέσουν τροχοπέδη στην επιτυχία και ανέλιξή της. Αυτή η περίοδος καλό είναι να αφυπνίσει τα στελέχη γυναίκες στο τι ταλέντα ζητάνε σήμερα οι επιχειρήσεις και στο γεγονός ότι κρατάν στα χέρια τους την τύχη της καριέρας τους και την ευθύνη της προσωπικής τους υπεροχής – αποσαφηνίζοντας το προσωπικό τους όραμα και τις αξίες τους. Η επιτυχία της καριέρας τους θα έλθει από την βαθιά κατανόηση των μοναδικών τους ταλέντων, γνώσεων και εμπειριών που προσφέρουν αξία στους πελάτες τους, την εταιρία τους και την κοινωνία – αυτά που διαμορφώνουν την μοναδική υπόσχεση της προσωπικής τους ταυτότητας και φήμης ως επαγγελματίες.

Δημοσιεύτηκε :11 Μαΐου 2011

Continue Reading

Trending