Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Ανοικτή πρόσκληση για 30 υποτροφίες!

Το πρόγραμμα START επιστρέφει και ανακοινώνει την 5η και τελευταία ανοικτή πρόσκληση για 30 υποτροφίες!

Προθεσμία υποβολής αιτήσεων έως και την 7η Απριλίου 2019


  • Είσαι απόφοιτη/ος πανεπιστημίου?
  • Έχεις δημιουργικές ιδέες για λύσεις σε κοινωνικά προβλήματα στην Ελλάδα μέσα από πολιτιστικές πρωτοβουλίες?
  • Θέλεις να εκπαιδευτείς στην διαχείριση έργων με κοινωνικοπολιτιστικό χαρακτήρα και να κάνεις τις ιδέες σου πράξη?

Αν ναι, τότε η πρόσκληση αυτή σε αφορά!


Κατάθεσε το όραμα και τις ιδέες σου για τη Δημιουργία Πολιτιστικής Αλλαγής στην κοινότητά σου και γίνε μία/ένας από τους τριάντα νέους υπότροφους του προγράμματος STARTCreate Cultural Change.

Μέσα από τρεις (3) διαδοχικές φάσεις, το πρόγραμμα START δίνει την δυνατότητα στους υποτρόφούς του να εξελίξουν μια καινοτόμο ιδέα σε πολιτιστική πρωτοβουλία και να αναπτύξουν τα επαγγελματικά προσόντα που θα τους επιτρέψουν να μετατρέψουν την πρωτοβουλία τους σε μια βιώσιμη και δημιουργική επιχείρηση στο μέλλον.

Με τη νέα Ανοικτή Πρόσκληση του προγράμματος START – Create Cultural Change για το έτος 2019/20 γιορτάζουμε την 5η επέτειο του προγράμματος! Αναζητούμε για μια ακόμη φορά καινοτόμες ιδέες για την ενίσχυση των τοπικών κοινοτήτων και την προώθηση της κοινωνικής συνοχής μέσω του πολιτισμού.

Τελευταία ευκαιρία

Συγχρόνως με αυτή την επέτειο, το πρόγραμμα START ολοκληρώνεται. Μέχρι  σήμερα έχουν υλοποιηθεί 42 πολιτιστικές πρωτοβουλίες από συμμετέχοντες στο πρόγραμμα, οι οποίοι κινητοποίησαν περισσότερους από 14.000 πολίτες σε όλη την Ελλάδα και πρόσφεραν ενδυνάμωση σε μια περίοδο κρίσης.

Ολοκληρώνοντας την 5ετή πορεία του προγράμματος START το 2020, θα έχουν συμμετάσχει στο πρόγραμμα συνολικά 150 επαγγελματίες, σχηματίζοντας ένα ισχυρό δίκτυο πολιτιστικών διαχειριστών. Αυτή η ολοένα και μεγαλύτερη κοινότητα κοινωνικής αλλαγής, θα συνεχίσει να εμπνέει, να δημιουργεί και να συντηρεί την ανάπτυξη του κοινωνικοπολιτιστικού τομέα στην Ελλάδα.

Γίνε μια/ένας από αυτούς!

Τα έργα τους μπορεί να είναι έμπνευση για το δικό σου! Μάθε περισσότερα στο http://www.startgreece.net/fellows.

Η διαδικασία των αιτήσεων

Ο νέος γύρος υποτροφιών προκυρήσσεται την 1η Μαρτίου 2019. Οι υποψήφιοι μπορούν να υποβάλλουν τις αιτήσεις τους έως και τις 7 Απριλίου, μέσα από τη σελίδα www.startgreece.net. Οι 30 υπότροφοι που θα επιλεγούν, μέσα από μια διαδικασία συνεντεύξεων, να συμμετάσχουν στην πρώτη φάση του προγράμματος, θα ταξιδέψουν στη Γερμανία για ένα εντατικό πρόγραμμα ανάπτυξης δεξιοτήτων και πρακτικής άσκησης. Κατά τη διαμονή τους εκεί, κάθε υπότροφος θα συνεργαστεί με ένα από τα κέντρα του δικτύου της Ομοσπονδιακής Ένωσης Κοινωνικοπολιτιστικών Κέντρων της Γερμανίας έπειτα από μια διαδικασία εξειδικευμένης αντιστοίχισης.

Γλώσσα εργασίας του προγράμματος είναι τα Αγγλικά.


Αναλυτικά οι φάσεις του προγράμματος

Η πρώτη φάση του προγράμματος διαρκεί από τις 22 Σεπτεμβρίου έως τις 20 Νοεμβρίου 2019 και περιλαμβάνει δύο (2) μήνες κατάρτισης και πρακτικής άσκησης στην Γερμανία, προσφέροντας στους υπότροφους του START διεθνή εμπειρία στη διαχείριση πολιτιστικών προγραμμάτων και τη δυνατότητα να διαμορφώσουν την τελική μορφή της πρότασής τους για πολιτιστικές πρωτοβουλίες που θα εφαρμοστούν στην Ελλάδα κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος. Έπειτα από μια (1) εβδομάδα κατάρτισης στο Βερολίνο και έξι (6) εβδομάδες πρακτικής άσκησης σε ένα κοινωνικοπολιτιστικό κέντρο της Γερμανίας, η πρώτη φάση ολοκληρώνεται στη Στουτγάρδη με μια (1) επιπλέον εβδομάδα εκπαίδευσης και την επιλογή των δεκαπέντε (15) υποτρόφων που θα συνεχίσουν στην επόμενη φάση, μέσα από μια διαδικασία προφορικής παρουσίασης των πρωτοβουλιών τους (pitching). Η υποτροφία της πρώτης φάσης ανέρχεται σε 800€ το μήνα και καλύπτει όλα τα βασικά έξοδα διαβίωσης των υποτρόφων.

Η δεύτερη φάση του προγράμματος διαρκεί από 1η Δεκεμβρίου 2019 έως 31 Μαΐου 2020 και υλοποιείται στην Ελλάδα. Εκτός από τη συνέχιση της μηνιαίας υποτροφίας (800€), το πρόγραμμα προσφέρει στους δεκαπέντε (15) υπότροφους χρηματοδότηση έως 10.000€ καθώς και ένα πλαίσιο υποστήριξης για την επιτυχή έναρξη και υλοποίηση των πρωτοβουλιών τους. Η φάση αυτή περιλαμβάνει επαγγελματική καθοδήγηση και εργαστήρια ανταλλαγής γνώσεων με στόχο την ανάπτυξη της ικανότητας επιχειρηματικής σκέψης και την επίλυση προβλημάτων των υποτρόφων. Η δεύτερη φάση ολοκληρώνεται τον Ιούνιο με ένα διήμερο δημόσιων εκδηλώσεων όπου οι υπότροφοι θα έχουν τη δυνατότητα να παρουσιάσουν τις πρωτοβουλίες τους και να εκμεταλλευτούν ευκαιρίες δικτύωσης με δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς χρηματοδότησης που προσφέρει το πρόγραμμα.

Η τρίτη φάση του προγράμματος διαρκεί από το Σεπτέμβριο του 2020 και έπειτα, με την απονομή των Βραβείων Ανάπτυξης (START Scaling Grants) ύψους από 5.000 έως 15.000 ευρώ σε πρωτοβουλίες που ξεχώρισαν για τον κοινωνικό τους αντίκτυπο, την πολιτιστική τους καινοτομία και τη δυνατότητά τους να συνεχιστούν και να αναπτυχθούν περαιτέρω στο μέλλον. Τα βραβεία αυτά απονέμονται από το Κοινωφελές Ίδρυμα Ιωάννη Σ. Λάτση  αποκλειστικά σε υποτρόφους του προγράμματος START και ο αριθμός, το ύψος και η διαθεσιμότητά τους μπορεί να διαφέρει ανά έτος. Στην φάση αυτή, οι υπότροφοι του προγράμματος λαμβάνουν, επίσης, δωρεάν πρόσβαση σε υπηρεσίες εκπαίδευσης, συμβουλευτικής και mentoring, μέσω του Social Dynamo του Ιδρύματος Μποδοσάκη.

Σχετικά με το πρόγραμμα «START – Create Cultural Change»

Το START – Create Cultural Change είναι ένα πρόγραμμα μετεκπαίδευσης και υποτροφιών για ανερχόμενους πολιτιστικούς διαχειριστές στην Ελλάδα, το οποίο υποστηρίζει νέους δημιουργούς να προωθήσουν τις πολιτιστικές τους πρωτοβουλίες, οι οποίες ενισχύουν την κοινωνική συνοχή στο τοπικό τους περιβάλλον. Στόχος του προγράμματος START είναι η δημιουργία νέων προοπτικών για νεοεισερχόμενους στο επάγγελμα με την προώθηση της ανταλλαγής και της ανάπτυξης στον τομέα της κοινωνικοπολιτισμικότητας και την ενίσχυση της κοινωνικής συνοχής στην Ευρώπη.

Το πρόγραμμα υλοποιείται μέσω του Ιδρύματος Robert Bosch (Robert Bosch Stiftung) σε συνεργασία με το Goethe-Institut Thessaloniki και τη μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα Ομοσπονδιακή Ένωση Κοινωνικοπολιτιστικών Κέντρων (Bundesvereinigung Soziokultureller Zentren e.V.) και υποστηρίζεται από το Κοινωφελές Ίδρυμα Ιωάννη Σ. Λάτση και το Ίδρυμα Μποδοσάκη.

 

Πηγή

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

8+1 Συμβουλές για Καλύτερη Προώθηση Προϊόντων και Υπηρεσιών

Η προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών αποτελεί κρίσιμο στοιχείο για την επιτυχία κάθε επιχείρησης. Είναι ο τρόπος με τον οποίο οι επιχειρήσεις επικοινωνούν την αξία και τα οφέλη των προϊόντων ή των υπηρεσιών τους στους καταναλωτές, επηρεάζοντας την απόφαση αγοράς. Χωρίς κατάλληλη προώθηση, ακόμη και το πιο καινοτόμο προϊόν μπορεί να παραμείνει άγνωστο στο κοινό και να μην αποδώσει τα αναμενόμενα κέρδη. Σε μια εποχή που ο ανταγωνισμός είναι έντονος και οι καταναλωτές έχουν περισσότερες επιλογές από ποτέ, η ανάγκη για αποτελεσματικές στρατηγικές μάρκετινγκ γίνεται επιτακτική. Οι καταναλωτές σήμερα έχουν πρόσβαση σε πληθώρα πληροφοριών και είναι πιο ενημερωμένοι και απαιτητικοί.

Έτσι, η ανάπτυξη μιας ισχυρής στρατηγικής προώθησης μπορεί να βοηθήσει μια επιχείρηση να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό.

  1. Γνωρίστε τους Πελάτες σας – Τα χαρακτηριστικά των πελατών σας (ηλικία, εισοδήματα, φύλο, εκπαίδευση, οικογενειακή κατάσταση, επάγγελμα, τόπος κατοικίας) πρέπει να αποτελούν τον οδηγό της επιλογής των μεθόδων προώθησης που θα επιλέξετε: ηλεκτρονική ή έντυπη αλληλογραφία, προβολή σε εφημερίδες και περιοδικά, ραδιόφωνο, τηλεόραση, διαδίκτυο, κ.α.
  2. Προϋπολογίστε – Εξετάστε τον προϋπολογισμό σας και καθορίσετε τι μπορείτε να διαθέσετε στην προώθηση. Εξετάστε τις κινήσεις των ανταγωνιστών σας και υπολογίστε πόσο ξοδεύουν για το μάρκετινγκ τους.  Ζητήστε από τις διαφημιστικές εταιρείες να σας δώσουν αναλυτικά στοιχεία απόδοσης διαφημίσεων ανά κλάδο και γεωγραφική περιοχή.
  3. Μοιράστε τα Χρήματά σας – Επιλέξτε περισσότερες από μια μεθόδους για την προσέγγιση των ομάδων και της αγοράς που στοχεύετε.  Επιστολές, έντυπη και ηλεκτρονική διαφήμιση, ραδιόφωνο, κ.α. λειτουργούν συνδυαστικά για την ενίσχυση του μηνύματος. Το βασικό στοιχείο είναι η επανάληψη.
  4. Σκεφτείτε Δημιουργικά – Μερικές φορές οι καλύτερες ιδέες απαιτούν περισσότερη έμπνευση παρά χρήματα. Σκεφτείτε νέες μεθόδους προώθησης της επωνυμίας σας:  σε χαρτί περιτυλίγματος, σε ποντίκια των υπολογιστών, κλπ.
  5. Προωθήστε το Προφίλ σας – Η προώθηση του προφίλ σας διαφημίζει το όνομα σας, το τι είστε ή το βασικό σας μήνυμα, δημιουργεί και διατηρεί την παρουσία σας στην αγορά. Η διαφήμιση προϊόντων αποσκοπεί σε άμεσες ενέργειες, όπως η προώθηση κάποιας ειδικής έκπτωσης, ή το να πείσετε τους πελάτες να τηλεφωνούν για περισσότερες πληροφορίες.
  6. Μετρήστε το Αποτέλεσμα – Χρησιμοποιήστε μια ειδική προσφορά, ή το όνομα ενός πωλητή σας για να διευκολυνθείτε στη μέτρηση της επιτυχίας ή αποτυχίας κάποιας συγκεκριμένης διαφήμισης.
  7. Αξιολογήστε και Εκτιμήστε – Αφιερώστε χρόνο με τους πελάτες σας για να προσδιορίστε γιατί είναι ικανοποιημένοι ή όχι. Ετοιμάστε ένα σύντομο ερωτηματολόγιο για τον προσδιορισμό του τρόπου ζωής τους και το κίνητρο των αγορών τους.
  8. Μην το παραμελείτε – Πολλές επιχειρήσεις δεν θεωρούν τη διαφήμιση ως ένα πάγιο έξοδο. Αν δεν επενδύετε χρήματα στη διαφήμιση οι πωλήσεις γενικώς θα πέσουν. Καθορίστε τα έξοδα διαφήμισης μέσα στον προϋπολογισμό σας και ακολουθήστε το σχέδιο σας σε καλές και κακές οικονομικές περιόδους.
  9. Μη γίνεστε ο Διαφημιστής σας – Πολλές επιχειρήσεις αγωνίζονται για την αύξηση των πωλήσεών τους χωρίς να ξοδεύουν χρήματα στη διαφήμιση. Είναι αποτελεσματικότερο το να ξοδέψετε κάτι παραπάνω και να συνεργαστείτε με κάποια διαφημιστική εταιρεία ή έναν ειδικό σύμβουλο, παρά να προσπαθείτε μόνοι σας να παράγετε τη διαφήμισή σας. Οι διαφημίσεις που δεν σχεδιάζονται επαγγελματικά μπορεί να μην αποφέρουν το επιθυμητό αποτέλεσμα και πολλές φορές να δώσουν κακή εικόνα της επιχείρησής σας.
Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Αλλαγές και… Επιχειρήσεις!

Η έννοια της αλλαγής έχει απασχολήσει τον άνθρωπο από τότε που έκανε την εμφάνισή του σ’ αυτόν τον πλανήτη. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός, ότι ακόμα και μετά την πάροδο πολλών χιλιάδων χρόνων η αλλαγή συνεχίζει να βρίσκεται στο προσκήνιο της ανθρώπινης πραγματικότητας, τόσο καυτή και τόσο επίκαιρη όσο ποτέ άλλοτε.

            Πως αντιλαμβάνονται οι άνθρωποι την αλλαγή;

            Δοκιμάστε να κάνετε ένα απλό τεστ.

Ζητήστε από τους φίλους και συνεργάτες να σας πουν πως αντιλαμβάνονται την έννοια της αλλαγής και θα διαπιστώσετε ότι στην συντριπτική τους πλειοψηφία έχουν αρνητική στάση και αρνητικές αντιλήψεις.

Επίσης, δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις εκείνες, όπου στο μυαλό των ερωτηθέντων η αλλαγή είναι ταυτόσημη με το φόβο, τις προκαταλήψεις, τα στερεότυπα, το άγχος, την απειλή, το μπέρδεμα και την άρνηση.

            Που συναντούμε την αλλαγή;

Δυστυχώς ή ευτυχώς, η αλλαγή απαντάται σε όλες ανεξαιρέτως τις εκφάνσεις της καθημερινής μας ζωής, π.χ. στο σπίτι, στη δουλειά, στις σχέσεις, στους φίλους, στην οικονομία, στην πολιτική, στην κοινωνία, στις τέχνες, στην επικοινωνία, στην επιστήμη και φυσικά στην τεχνολογία. Σχεδόν σε εβδομαδιαία βάση, εκπαιδεύω στελέχη σε επιχειρήσεις για το πώς να διαχειριστούν την αλλαγή σε επιχειρησιακό αλλά και σε προσωπικό επίπεδο. Το γεγονός αυτό, αποκαλύπτει ότι στην πράξη η αλλαγή αφενός αποτελεί πολύ συχνή πρακτική, και αφετέρου ότι υπάρχει έντονη ανάγκη εκπαίδευσης των στελεχών στους τρόπους διαχείρισής της.

Οι επιχειρήσεις, στην προσπάθειά τους να επιβιώσουν, να εδραιωθούν και να αναπτυχθούν μέσα στο σκληρά ανταγωνιστικό επιχειρηματικό περιβάλλον, έρχονται αντιμέτωπες με μια σειρά αλλαγών. Μερικά από τα πιο συχνά και χαρακτηριστικά παραδείγματα επιχειρησιακών και οργανωσιακών αλλαγών είναι τα παρακάτω :  Αλλαγή επωνυμίας, αλλαγή λογότυπου, αλλαγή διοίκησης ή και ανώτατων στελεχών, αλλαγή προσωπικού, αλλαγή στρατηγικής, αλλαγή πολιτικών, αλλαγή προϊόντος, αλλαγή τοποθεσίας, αλλαγή γραφείων, αλλαγή τεχνολογίας, αλλαγή γραμμής παραγωγής, επέκταση δραστηριοτήτων, διεύρυνση προϊοντικής γκάμας, συγχώνευση ή εξαγορά από άλλη εταιρία, αλλαγή τιμολογιακής πολιτικής, αλλαγή διαφημιστικής εκστρατείας, κ.α. Προκειμένου να αντεπεξέλθουν επιτυχώς στις παραπάνω αλλαγές, οι επιχειρήσεις καλούνται να εφαρμόσουν στην πράξη τη διαχείριση αλλαγής.

            Τι καλείται διαχείριση αλλαγής (change management);

Η Διαχείριση της Αλλαγής, αποτελεί μία συστηματική προσέγγιση αντιμετώπισης της αλλαγής, η οποία περιλαμβάνει το σχεδιασμό, την αναγνώριση, τον έλεγχο και τη σταθεροποίηση των διαδικασιών της αλλαγής, τόσο από τη σκοπιά της επιχείρησης όσο και σε προσωπικό επίπεδο.

Ποια είναι η πρώτη αντίδραση των εργαζομένων σε μια οποιαδήποτε επερχόμενη αλλαγή; Ύστερα από μελέτες που έχουν πραγματοποιηθεί σε παγκόσμια βάση, έχει αποδειχθεί ότι η πρώτη και η πιο συνηθισμένη, αντίδραση των εργαζομένων στην ανακοίνωση μιας επερχόμενης αλλαγής είναι το σοκ. Μετά το σοκ, ανακαλύφθηκε ότι ακολουθούν δύο πολύ πιθανά σενάρια. Στο πρώτο σενάριο, το αρχικό σοκ δίνει τη θέση του στο φόβο και στη συνέχεια στην ανάπτυξη αρνητικής στάσης απέναντι στην επερχόμενη αλλαγή. Στο δεύτερο σενάριο, μετά το σοκ εμφανίζεται ένα αίσθημα απειλής το οποίο σχετίζεται άμεσα με το αν θα συνεχίσει ο εργαζόμενος να κατέχει την ίδια θέση μέσα στην εταιρία του μετά το πέρας των διαδικασιών της αλλαγής.

Η ύπαρξη απειλής στον εσωτερικό κόσμο του εργαζόμενου οδηγεί στη δημιουργία συναισθημάτων όπως η σύγχυση, η ενοχή και η απογοήτευση, τα οποία με τη σειρά τους οδηγούν στη δημιουργία εχθρικής συμπεριφοράς του εργαζόμενου απέναντι στην επερχόμενη αλλαγή. Η τελική συμπεριφορά και στα δύο σενάρια, άρνηση και εχθρότητα, αποτελεί πηγή πολλών προβλημάτων και οδηγεί τις επιχειρήσεις σε αποτυχημένες πρακτικές και αποτελέσματα.

Αντιθέτως, αυτό που πρέπει να κάνουν οι επιχειρήσεις είναι να μετατρέψουν το αρχικό σοκ σε ενεργητική συμμετοχή. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί με διάφορους τρόπους, εκ των οποίων οι κυριότεροι είναι η συνεργασία με τους εργαζόμενους, η επεξήγηση σε αυτούς και η συνειδητοποίηση της αναγκαιότητας της αλλαγής για το καλό της επιχείρησης, η δημιουργία οράματος, η εξασφάλιση της θέσης τους στην εταιρία και η εκπαίδευσή τους. Η ενεργητική συμμετοχή των εμπλεκομένων στις διαδικασίες της αλλαγής, θα τους ενεργοποιήσει θετικά και θα τους δώσει την απαραίτητη ώθηση και τα απαραίτητα εφόδια που χρειάζονται για να υπερπηδήσουν τα εμπόδια που θα εμφανιστούν μπροστά τους.

Έτσι, αντί για αρνητική ή εχθρική συμπεριφορά, το τελικό αποτέλεσμα θα είναι η υιοθέτηση της αλλαγής και η ομαλή ανάπτυξη και εξέλιξη της επιχείρησης.

Αζαρίας Αλμπέρτο

Συμβούλου Επιχειρήσεων και Επαγγελματία Εκπαιδευτή Στελεχών

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Επενδύστε στους ανθρώπους σας…γιατί η απόλυση δεν είναι λύση!!!

Η επιλογή της περικοπής του προσωπικού, έχοντας ως άλλοθι την οικονομική κρίση, δεν είναι η ορθότερη. Η οικονομική κρίση σίγουρα επιδεινώνει τα «κακώς κείμενα», αλλά αυτό δε σημαίνει ότι η μείωση του αριθμού των εργαζομένων σε μια επιχείρηση θα δώσει τη λύση. Η αναθεώρηση όλης της στρατηγικής διοίκησης της επιχείρησης συμπεριλαμβανομένου του οράματος, της αποστολής, της διαχείρισης των πόρων και κυρίαρχα των ανθρώπινων πόρων, των εφαρμοζόμενων πολιτικών και πρακτικών και του συστήματος των αξιών και της επιχειρησιακής ηθικής ανοίγει το δρόμο προς την αναζήτηση της επιτυχίας.

Σε πολλές επιχειρήσεις η τακτική της απόλυσης με στόχο τη μείωση των εξόδων βελτίωσε προσωρινά τα οικονομικά τους στοιχεία, αλλά δεν οδήγησε στην ανάπτυξη της επιχείρησης. Επιπρόσθετα, αυτή η τακτική είχε σαν αποτέλεσμα να απομακρυνθούν κάποιοι αξιόλογοι εργαζόμενοι που αναφέρονταν είτε στη χαμηλότερη είτε στην υψηλότερη βαθμίδα, η έλλειψη των οποίων δημιούργησε ένα μεγάλο κενό που δύσκολα μπορεί να αναπληρωθεί και να επιτρέψει στην επιχείρηση να συνεχίσει την πορεία της ομαλά, όσο αυτό είναι εφικτό, δεδομένου ότι ο ανταγωνισμός και οι αλλαγές στο εξωτερικό επιχειρησιακό περιβάλλον της επιχείρησης δεν περιμένουν.

Θα ήταν λοιπόν σκόπιμο, η μείωση του προσωπικού να μην γίνεται με κυρίαρχο το κριτήριο της μείωσης των εξόδων. Πριν να ληφθεί η απόφαση απομάκρυνσης κάποιου εργαζόμενου από την επιχείρηση, θα πρέπει η επιχείρηση να αξιολογήσει την παρουσία της στην επιχειρησιακή σκηνή, τη δυναμική της και την προοπτική ανάπτυξής της. Η φιλοσοφία της ηγεσίας της, η αξιολόγηση και παραγωγικότητα των εργαζομένων της, η δυνατότητα προσαρμογής της στις αλλαγές είναι σημαντικά πεδία προς ανάλυση.

Η συνειδητοποίηση της κάθε επιχείρησης ότι οι άνθρωποί της είναι η δύναμή της θα την οδηγήσει στο να επενδύσει με σωστό τρόπο στο προσωπικό της. Η γνωριμία των εργαζομένων της με την ανάλυση των ικανοτήτων, δεξιοτήτων και ταλέντων του κάθε ανθρώπου που βρίσκεται στην επιχείρηση με στόχο το «πως μπορεί αυτός να αξιοποιηθεί καλύτερα», θα την οδηγήσει σε αναζήτηση λύσεων για ανάπτυξη παρά σε βραχυπρόθεσμη περικοπή δαπανών.

Η συνέπεια αυτής της γνωριμίας σε βάθος θα είναι η διαχείριση των ταλέντων του κάθε ανθρώπου, αλλά  και η δέσμευσή του να παραμείνει στην επιχείρηση γιατί το μέλλον της θα εξαρτάται και από τον ίδιο. 

Επομένως, ο στρατηγικός σχεδιασμός του ανθρώπινου δυναμικού, η δέσμευση του εργαζόμενου, η ανάπτυξη της σωστής ηγεσίας,  η διαχείριση των ταλέντων, η διαχείριση αλλαγών και η ευελιξία φαίνεται ότι αποτελούν τους θεμέλιους λίθους για την ανάπτυξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος σε περιόδους κρίσης.

Continue Reading

Trending