Connect with us

Επιχειρηματικότητα

HR Community Conference & Awards 2018

«GR HRM Actual Reality» στο HR Community Conference & Awards 2018

Τρεις πραγματικοί και ένας εικονικός επιχειρηματίας ήταν οι κεντρικοί ομιλητές στο HR Community Conference & Awards, που έλαβε χώρα την Πέμπτη 17 Μαΐου 2018 στο ξενοδοχείο Divani Caravel.

Οι κεντρικές ομιλίες με θέμα «Οι ουσιαστικές ανάγκες της σύγχρονης ελληνικής επιχειρηματικότητας από την τεχνογνωσία της διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού» πραγματοποιήθηκαν από τους κ.κ.:

  • Σκαγιά-Σταματοπούλου Πόπη, Α΄ Διευθύνοντα Σύμβουλο και Αντιπρόεδρο της SKAG (Θ.Κ. ΣΚΑΓΙΑΣ ΑΒΕΕ)
  • Χατζάκη Νεκτάριο, CEO στην BIORECYCLING Ltd
  • Κελμάγερ Αθανάσιο, Πρόεδρο της «Κεντρικής Ανθαγοράς Αθηνών», Managing Partner, The King of Salix
  • Παπαδόπουλο Γιώργο, Εικονικό Επιχειρηματία στη Future PR Agency

Στο συνέδριο με στόχο την επικαιροποίηση της ζεύξης των σύγχρονων ελληνικών επιχειρηματικών αναγκών με την τεχνογνωσία της διοίκησης ανθρώπινων πόρων συμμετείχαν η κα Παπαλεξανδρή Νάνσυ, Ομότιμη Καθηγήτρια Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, ο κ. Μπουραντάς Δημήτρης, Καθηγητής του Μάνατζμεντ, Διευθυντής του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Διοίκησης Επιχειρήσεων για Στελέχη (Executive MBA) και Διευθυντής του Μεταπτυχιακού Προγράμματος (MSc) Διοίκησης Ανθρώπινων Πόρων στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών,  ο κ.  Δημήτρης Μιχαηλίδης, Δημοσιογράφος στα «Αγρονέα», ο κ. Πάττας Στράτος, Διευθυντής Παρατηρητηρίου, Skywalker.gr, ο κ. Ταπεινός Γρηγόρης, Senior Partner της Key Consultants, η κα Νικολαΐδου Ειρήνη, ICF Greece President, HRM & Communication Advisor, Certified mBIT Personal & Executive Coach, Mentor, Trainer, Facilitator, η κα Μπουζούκη Βίκυ, Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού και Διοικητικών Υπηρεσιών στον όμιλο εταιριών ΑΝΤΕΝΝΑ, ο κ. Πρατσίδης Νίκος, Senior HR Professional and Managing Principal at Peopleatwork-hellas, ο κ. Τζιλιβάκης Γιώργος, Management Consultant στην εταιρία Better Future, και ο κ. Πετράκης Παναγιώτης, Καθηγητής Τμήματος Οικονομικών Επιστημών ΕΚΠΑ.

 

Στους κόμβους εμπειρίας του HR Community Conference οι σύνεδροι επεξεργάστηκαν πληροφορίες και τοποθετήσεις των ομιλητών και βάσει αυτών δημιούργησαν το προφίλ του εικονικού ομιλητή-επιχειρηματία και του ιδανικού στελέχους διοίκησης ανθρώπινων πόρων που καλύπτει τις ανάγκες της επιχείρησής του.

 

Το Skywalker.gr διοργάνωσε για τέταρτη συνεχή χρονιά το HR Community Conference & Awards με τον τίτλο «GR HRM Actual Reality» στο πλαίσιο των δράσεων της HR Community.

Η διοργάνωση του HR Community Conference & Awards 2018 πραγματοποιήθηκε με την πολύτιμη συμβολή των:

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επιχειρηματικότητα

Στήριξη των γυναικών στο Επιχερείν!

Εγκαίνια 1ου Κέντρου Γυναικείας Επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα

Μία πρωτοβουλία του Γιώργου Πατούλη για τη στήριξη των γυναικών στο Επιχερείν, που ξεκινά από το Δήμο Αμαρουσίου

Πέμπτη 23  Μαΐου 2019, ώρα 17:00, Λεωφόρος Κηφισίας 108 Μαρούσι

 

Ο Δήμαρχος Αμαρουσίου και Πρόεδρος της ΚΕΔΕ Γιώργος Πατούλης εγκαινιάζει στο Μαρούσι, το 1ο Κέντρο Γυναικείας Επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα, τον  πρώτο πλέον σταθμό, που κάνει πράξη τα αποτελέσματα της Πανελλήνιας Διαβούλευσης για τη στήριξη της γυναικείας επιχειρηματικότητας στη χώρα μας.

Τα εγκαίνια θα πραγματοποιηθούν την Πέμπτη 23 Μαΐου 2019 και ώρα 17:00, Λεωφόρο Κηφισίας 108-Μαρούσι, όπου εκπρόσωποι φορέων και οργανισμών θα βρίσκονται εκεί για να στηρίξουν τη δράση.

Στο μήνυμά του ο κ. Γιώργος Πατούλης σημειώνει:
«Στο Μαρούσι ήμασταν, όταν δεσμευτήκαμε παρουσία όλων των φορέων γυναικείας επιχειρηματικότητας. Στο Μαρούσι θα βρεθούμε και τώρα, κάνοντας πράξη όλα όσα εσείς προτείνατε. Όλοι μαζί αναδείξαμε λύσεις και προτάσεις, μέσω των οποίων η Τοπική Αυτοδιοίκηση μπορεί να υποστηρίξει τις γυναίκες στο Επιχειρείν.»    

Στο πλαίσιο της δράσης, στο Δήμο Αμαρουσίου θα λειτουργήσει Help Desk που θα παρέχει υπηρεσίες για γυναίκες που επιθυμούν να επιχειρήσουν ή επιχειρούν ήδη, όπως συμβουλευτικής, καθοδήγησης, ανάπτυξης, προώθησης, εκπαίδευσης, χρηματοδότησης και networking, σε συνεργασία με την ΑμΚΕ ΙΑΣΙΣ.     

Όπως δηλώνει ο κ. Νίκος Μπαλτάς, Προέδρος της ΑμΚΕ ΙΑΣΙΣ: ‘Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που ο φορέας επεκτείνει τις δράσεις του και στο Δ. Αμαρουσίου ενώ παράλληλα θα θέλαμε να εκφράσουμε τις θερμές μας ευχαριστίες στο Δ. Αμαρουσίου και στον κ. Γιώργο Πατούλη για την εμπιστοσύνη που μας έδειξε στην επιλογή του να υλοποιήσουμε τις δράσεις και τη λειτουργία του πρώτου Κέντρου Γυναικείας Επιχειρηματικότητας’     

Περισσότερες πληροφορίες: Υπεύθυνη Έργου Δρ. Αναστασία Ψωμιάδη, τηλ. επικοινωνίας: 6937080216.  

Η Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία ΙΑΣΙΣ ιδρύθηκε το 2005. Από το 2005 έως σήμερα στο επίκεντρο της Α.μ.Κ.Ε. ΙΑΣΙΣ βρίσκεται ο άνθρωπος. Βασικοί στόχοι του φορέα αποτελούν η παροχή ψυχοκοινωνικής στήριξης,  η καταπολέμηση του κοινωνικού αποκλεισμού των ευπαθών ομάδων του πληθυσμού, η παροχή ψυχολογικών και συμβουλευτικών υπηρεσιών, η δημιουργία ίσων ευκαιριών και νέων προοπτικών για τις ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού.

Ο συνολικός αριθμός ωφελούμενων του φορέα υπολογίζεται από το 2006 έως σήμερα σε 357.514 άτομα.

Η Πανελλήνια Διαβούλευση με θέμα «Πώς η Τοπική Αυτοδιοίκηση θα Υποστηρίξει τις Γυναίκες στο Επιχειρείν» τελεί υπό την αιγίδα της ΚΕΔΕ και του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης, και αποτελεί μία πρωτοβουλία του Προέδρου της ΚΕΔΕ κου Γιώργου Πατούλη. Για πρώτη φορά συμπράττει η Τοπική Αυτοδιοίκηση με τους Πανελλήνιους Φορείς της Γυναικείας Επιχειρηματικότητας αλλά και με κάθε φορέα και μονάδα για την προώθηση της γυναίκας στο επιχειρείν, προτείνοντας συγκεκριμένες λύσεις και υλοποιώντας προγράμματα ανάλογα με τις ανάγκες και τη φυσιογνωμία των τοπικών κοινωνιών.

Την πανελλήνια διαβούλευση συντονίζει η εταιρεία APSON CSR

Social media partner είναι το www.coverstory.gr

Media partner είναι το www.epixeiro.gr

Communication partner είναι η Action Global Communications

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Θέση Εργασίας – Βοηθός Λογιστή

Career In Progress (www.careerinprogress.gr) είναι μια εταιρεία παροχής Συμβουλευτικών Υπηρεσιών στους τομείς της Αναζήτησης Εργασίας, του Επαγγελματικού Προσανατολισμού και της Ανάπτυξης Επιχειρηματικής Ιδέας.

Για λογαριασμό Συνεργάτη της, Ομίλου Επιχειρήσεων στην Αθήνα με δραστηριότητα στην παροχή Νομικών και Οικονομικών Υπηρεσιών καθώς και Υπηρεσιών Επικοινωνίας, ζητά να καλύψει τη θέση:

Βοηθού Λογιστή

Κύρια καθήκοντα:

  • Καταχωρήσεις εγγραφών γενικής λογιστικής
  • Συμφωνίες ταμείου και τραπεζικών λογαριασμών
  • Υπολογισμός μισθοδοσίας σε μηνιαία βάση
  • Αρχειοθέτηση Λογιστηρίου


Αναζητούμε έναν/μια Επαγγελματία με υψηλό αίσθημα υπευθυνότητας και:

  • Πτυχίο Α.Ε.Ι. / Τ.Ε.Ι. Λογιστικής κατεύθυνσης
  • Τουλάχιστον 3 έτη προϋπηρεσία σε λογιστικές εργασίες για λογαριασμό εταιριών παροχής υπηρεσιών
  • Γνώση λογισμικών προγραμμάτων Epsilon Net (Μισθοδοσία) & Unisoft (Κεφάλαιο)
  • Άριστη γνώση Η/Υ
  • Διάθεση για συνεχή μάθηση και άριστες ικανότητες επικοινωνίας και συνεργασίας


Τι προφέρει η εταιρία:

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
  • Πραγματικές προοπτικές εξέλιξης σε έναν δυναμικό Όμιλο Ανωνύμων Εταιριών με την δυνατότητα υλοποίησης πλήθους λογιστικών εργασιών σε διαφορετικά αντικείμενα

Αποστολή βιογραφικού σημειώματος στο [email protected] με την ένδειξη
(Βοηθός_Λογιστή).

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Θέση εργασίας – Call Center Supervisor

Career In Progress (www.careerinprogress.gr) είναι μια εταιρεία παροχής Συμβουλευτικών Υπηρεσιών στους τομείς της Αναζήτησης Εργασίας, του Επαγγελματικού Προσανατολισμού και της Ανάπτυξης Επιχειρηματικής Ιδέας.

Για λογαριασμό Συνεργάτη της, του 1ου παρόχου ολοκληρωμένης ενέργειας στην Ελλάδα με προϊόντα φυσικού αερίου & ηλεκτρισμού, ζητά να καλύψει τη θέση:

 

Call Center Supervisor

Περιγραφή θέσης:

Ο κατάλληλος υποψήφιος θα αναλάβει τους παρακάτω ρόλους: υποψήφιος θα αναλάβει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  • Να συμμετέχει στην διαμόρφωση των στόχων για άτομα και ομάδες
  • Να παρακολουθεί ενεργά την καθημερινή ροή των εργασιών, να διασφαλίζει και να βελτιστοποιεί τις διαδικασίες.
  • Να οργανώνει, καθοδηγεί, αξιολογεί και να κινητοποιεί την Ομάδα του, υποστηρίζοντας νέους εργαζόμενους
  • Να προετοιμάζει και να συντάσσει εκθέσεις αναφοράς (Reports) με βάση τα KPI’s   

 

Αναζητούμε έναν/μια Επαγγελματία με υψηλό αίσθημα υπευθυνότητας και:

  • 3+ έτη εμπειρία σε αντίστοιχη θέση Supervisor
  • Εμπειρία σε θέση Call Center Αgent
  • Γνώση Η/Υ και Συστημάτων Dialer
  • Άριστες επικοινωνιακές και διαπραγματευτικές ικανότητες
  • Ικανότητα καθοδήγησης και παρακίνησης ομάδας
  • Ικανότητα διαχείρισης και επίλυσης προβλημάτων

Τι προφέρει η εταιρία:

  • Ανταγωνιστικός σταθερός μηνιαίος μισθός
  • Σημαντικό bonus παραγωγικότητας
  • Συνεχή υποστήριξη και εκπαίδευση σε μια από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις του κλάδου

Αν πιστεύεις πως τα παραπάνω σε καλύπτουν, μπορείς να μας στείλεις το Βιογραφικό σου στο [email protected] με την ένδειξη (Call_Center_Supervisor)

Continue Reading

Trending