Lifestyle
Αυτό το Corsa η Opel το χρειαζόταν!
NEO OPEL CORSA
Το Opel Corsa είναι ένα πολύ σημαντικό αυτοκίνητο για την αγορά της χώρας μας. Στην πορεία του έχει αναδειχθεί σε ένα από τα πιο καλοπουλημένα μοντέλα συνολικά στην Ελλάδα, ευρισκόμενο μέσα στο Top 3 των πωλήσεων κάθε χρονιάς από το 2006 μέχρι τώρα. Το 2006, το 2011 και το 2012 το Corsa είχε καταφέρει να πάρει τον τίτλο του best-seller συνολικά της Ελληνικής αγοράς.
Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, η άφιξη στη χώρα μας της νέας, 6ης γενιάς του Corsa είναι ένα πολύ σημαντικό νέο, από τη στιγμή μάλιστα που επιπλέον το καινούργιο μοντέλο έχει αναβαθμιστεί και ανανεωθεί στο ακέραιο σε σχέση με τον προκάτοχό του.
Τιμολογιακά, το νέο Opel Corsa στη χώρα μας έρχεται σε τιμές από 13.580 ευρώ για την ατμοσφαιρική βενζινοκίνητη έκδοση 1.2-75 PS. Το 1.200άρι turbo των 100 ίππων κοστίζει από 14.380 ευρώ, ενώ το κορυφαίο βενζινοκίνητο 1.2 turbo 130 PS, 17.280 ευρώ. Στη diesel έκδοση της δοκιμής μας το κόστος του νέου Opel Corsa είναι από 15.980 ευρώ, περιλαμβάνοντας μεταξύ άλλων ESP με Hill Hold, 6 αερόσακους, 4 ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικούς καθρέπτες, cruise control, ηχοσύστημα με οθόνη αφής 5 ιντσών, air condition, αυτόματα φώτα, καθώς και το πακέτο ασφάλειας με 5 διαφορετικά συστήματα ασφαλείας.
Η εμφάνιση του νέου Opel Corsa φέρνει νέα δεδομένα για την αισθητική προσέγγιση των αυτοκινήτων της μάρκας. Κατ’ αρχάς θα πρέπει να σημειωθεί ότι από πλευράς διαστάσεων το νέο Corsa έχει χαμηλότερο ύψος κατά 48 mm σε σχέση με πριν, φέρνοντας παράλληλα πιο κοντά στο έδαφος τη θέση οδήγησης κατά 28 mm. Αυτό το γεγονός επέτρεψε στους σχεδιαστές της μάρκας να του προσδώσουν ένα σχήμα πιο αεροδυναμικό, που δείχνει να ρέει, με λιγότερο κάθετη σχεδίαση για το εμπρόσθιο μέρος και περισσότερο κεκλιμένες μπροστινές κολώνες οροφής. Τα μπροστινά φώτα, με το χαρακτηριστικό δάκρυ στην άκρη τους αγκαλιάζουν το αμάξωμα, ενώ ο προφυλακτήρας δίνει αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου. Στο πίσω μέρος το Corsa ακολουθεί μια κουπέ σχεδίαση, με πόρτα χώρου αποσκευών που κόβει τα λεπτά στρογγυλεμένα φώτα, η αεροτομή είναι ψηλά τοποθετημένη και 3D σχεδίαση για το λογότυπο της Opel. Όμορφη είναι και η διχρωμία για το αμάξωμα (οροφή σε μαύρο χρώμα), ενώ μια διαφορετική σπορτίφ νότα αποτελεί η χρωμιωμένη εξάτμιση της έκδοσης GS Line.
Χωρίς προβλήματα θα μεταφερθούν 4 ενήλικες επιβάτες στο εσωτερικό του νέου Corsa. Στο μπροστινό τμήμα, οδηγός και συνοδηγός θα νιώσουν άνετα έχοντας τον απαιτούμενο χώρο για τα γόνατα και τα κεφάλια τους. Στο πίσω μέρος από την άλλη, ο χώρος για τα πόδια των επιβατών ικανοποιεί, ενώ αυτός για τα κεφάλια απλώς επαρκεί. Το πλάτος είναι και με το παραπάνω αρκετό για τη μεταφορά 2 ενηλίκων. Στο πορτ-μπαγκάζ, τα 309 λίτρα χωρητικότητας είναι ένα καλό νούμερο για την κατηγορία. Σημαντικό πλεονέκτημα του νέου Corsa αποτελεί το μεγαλύτερο άνοιγμα της πίσω πόρτας συγκριτικά με αυτό του προηγούμενου.
Ο 1.500άρης turbodiesel κινητήρας προέρχεται από την PSA και είναι ένα από τα καλύτερα compact diesel μοτέρ της αγοράς. Στην περίπτωση του Corsa αποδίδει 102 ίππους στις 3.500 σ.α.λ. και κυρίως, 25,5 kgm ροπής στις 1.750, ενώ συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Χαρακτηριστικό του μοτέρ αυτού αποτελεί η άμεση παροχή της ροπής από χαμηλά και μέχρι και το μεσαίο φάσμα περιστροφής του. Εκμεταλλευόμενο μάλιστα και το χαμηλό βάρος του αυτοκινήτου (κάτω από 1.100 κιλά χωρίς οδηγό), προσφέρει γρήγορες επιδόσεις και 0-100 km/h σε 10,2 sec. Το κιβώτιο με τη μακριά κλιμάκωση δεν πνίγει τον κινητήρα αφού η ροπή είναι άφθονη, ενώ από την άλλη τον βοηθά να αναδειχθεί ιδιαίτερα στο πεδίο της οικονομίας. Αυτό σε πραγματικές συνθήκες σημαίνει ότι μια μέση τιμή κάτω από 5,0 lt./100 km είναι πολύ εύκολο να επιτευχθεί οδηγώντας το αυτοκίνητο, ενώ είναι χαρακτηριστικό ότι ακόμη και σε συνθήκες πίεσης, η κατανάλωση στο trip computer δύσκολα θα ξεπεράσει τα 6,0 lt./100 km. Σημειώστε ότι η έκδοση GS Line του Corsa προσφέρει και τη χαρτογράφηση Sport του μοτέρ, η οποία χαρίζει μια ελαφρώς πιο σπιρτόζικη απόκριση στο πάτημα του πεντάλ του γκαζιού.
Αυτό το Corsa η Opel το χρειαζόταν! Το νέο μοντέλο έρχεται σημαντικά αναβαθμισμένο σε τομείς όπου το προηγούμενο έπασχε, ενώ παράλληλα διατηρεί τη χρηστικότητα και ευχρηστία του. Η diesel έκδοση είναι μια επιλογή που προσφέρει καλή οικονομία χρήσης και σίγουρα προτείνεται σε αυτούς που κάνουν πολλά χιλιόμετρα ετησίως. Ωστόσο είμαστε εν αναμονή και της δοκιμής των εκδόσεων με μοτέρ βενζίνης – και ιδίως της πιο ενδιαφέρουσας με τον 1.2 turbo των 100 ίππων, για να δούμε ποια τελικά είναι αυτή που συγκεντρώνει περισσότερα πλεονεκτήματα.
Κώστας Νικολακόπουλος
Αυτοκίνητο
MG ZS 1.5 Αυτοκίνητο για λίγα χρήματα
Το ZS είναι το μοντέλο με το οποίο η MG κάνει δυναμική είσοδο στην ελληνική αγορά. Είναι όμως το «value for money» το μοναδικό του προτέρημα;
Καιρό είχε να δημιουργηθεί τόσος θόρυβος στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου όσος αυτός που έχει προκαλέσει η MG Motor. Η βρετανική μάρκα επέστρεψε στη χώρα μας πιο ελκυστική από ποτέ, με τον Όμιλο Συγγελίδη να έχει αναλάβει την εισαγωγή και διανομή των μοντέλων της.
Το ZS είναι ένα B-SUV, που όμως από πλευράς εξωτερικών διαστάσεων και εσωτερικών χώρων μάλλον ταιριάζει στα C-SUV: μήκος 4,32 μέτρα, πλάτος 1,81 μέτρα και ύψος 1,65 μέτρα. Επιπλέον, είναι αρκούντως γενναιόδωροι οι χώροι για τους επιβάτες (μεταξόνιο 2,58 μέτρων) και τις αποσκευές τους (448 λίτρα σε πενταθέσια διάταξη, έως 1.166 όταν αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα).
Το ZS προσφέρεται στην ελληνική αγορά τόσο ως αμιγώς ηλεκτρικό, όσο και με δύο επιλογές κινητήρων βενζίνης: 1.5 ατμοσφαιρικό και 1.0 turbo. Το αυτοκίνητο της δοκιμής έφερε τον πρώτο κινητήρα, ισχύος 106 ίππων και ροπής 141 Nm (στις 4.500 σ.α.λ.). Με το βασικό – αλλά κάθε άλλο παρά φτωχό – επίπεδο εξοπλισμού Exclusive, η τιμή του MG ZS ορίζεται στα 18.950 ευρώ. Στα χρήματα δηλαδή ενός σουπερμίνι και με λιγότερα στοιχεία εξοπλισμού, προσφέρεται ένα οικογενειακό SUV.
Περνώντας καιρό με το ZS αντιλαμβάνεσαι ότι η χαμηλή τιμή δεν είναι το μοναδικό του προσόν. Μετά τους πλούσιους χώρους, θετική εντύπωση αφήνει και η εικόνα του εσωτερικού. Είναι πράγματι ευχάριστη έκπληξη τα υλικά που έχουν επιλεγεί από την MG στην καμπίνα των επιβατών και στο ταμπλό ειδικότερα.
Στον πίνακα οργάνων υπάρχουν αναλογικά όργανα για το στροφόμετρο και το ταχύμετρο, ενώ ανάμεσά τους έχει τοποθετηθεί μία μικρή ψηφιακή οθόνη, στην οποία εμφανίζονται ορισμένες ενδείξεις, όπως η κατανάλωση καυσίμου και η αυτονομία. Στις επόμενες εκδόσεις (Luxury και Luxury Plus). Επιστρέφοντας στο ZS της δοκιμής μας, στην κεντρική κονσόλα, όμως κάτω από τους αεραγωγος, είναι τοποθετημένη η μεγάλη οθόνη αφής 10 ιντσών – στιλ τάμπλετ – για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, η οποία υποστηρίζει τα πρωτόκολλα Android Auto και Apple CarPlay. Ο ατμοσφαιρικός κινητήρας 1,5 λίτρων των 106 ίππων συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων και αποδεικνύεται οριακός στην πράξη για το μέγεθος και το χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Ιδίως όταν το ZS ταξιδεύει στον αυτοκινητόδρομο, φορτωμένο. Παίρνει επάξια τον τίτλο του «value for money», διότι με τα χρήματα που αγοράζεις ένα αυτοκίνητο πόλης, αποκτάς ένα οικογενειακό SUV, με χώρους,
καλό εξοπλισμό και αξιοπρεπή οδική συμπεριφορά. Ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας στην έκδοση Exclusive περιλαμβάνει όλα τα στοιχεία που συναντάμε στα σύγχρονα αυτοκίνητα. Και για όσους έχουν δεύτερες σκέψεις αναφορικά με την αξιοπιστία των μοντέλων της, η επταετής εργοστασιακή εγγύηση. Κινούμενοι πάντως με χαλαρούς ρυθμούς στην πόλη η κατανάλωση διατηρήθηκε περίπου στα 7 λίτρα ανά 100 χλμ., ενώ σε μεικτές συνθήκες (δηλαδή στον αυτοκινητόδρομο και επαρχιακό οδικό δίκτυο) η σχετική ένδειξη… σταμάτησε στα 8-8,5 λίτρα ανά 100 χλμ.
Μελίνα, Ναταλία και Κώστας Νικολακόπουλος
Αυτοκίνητο
Volkswagen Tiguan 1.5 eTSI R-Line: Ένα όνειρο για κάθε οικογένεια.
Στην τρίτη πλέον γενιά του, τo best seller μοντέλο της Volkswagen έχει μια δύσκολη αποστολή: Nα συνεχίσει την επιτυχία του προκατόχου του.
Εξαιρετικό από κάθε άποψη ως οικογενειακό αυτοκίνητο. Ακόμα πιο όμορφο, ακόμα καλύτερο στην εκμετάλλευση του εσωτερικού χώρου και ακόμα πιο ολοκληρωμένο suv όχημα και πλέον με τέσσερα χρόνια εργοστασιακή εγγύηση, παίρνει τη σκυτάλη από το προηγούμενο μοντέλο χωρίς να χάσει μέτρο και στοχεύει πολύ ψηλά στην κατάταξη της κατηγορίας του. Με κόστος που στη βασική έκδοση εξοπλισμού του ήπια υβριδικού κινητήρα των 1.5 λίτρων 150 ίππων ξεκινά από τις 37.900 ευρώ και κορυφώνεται στις 42.500 ευρώ της έκδοσης R-Line της δοκιμής, τοποθετείται σωστά απέναντι στον ανταγωνισμό και έχει τα φόντα να αντιμετωπίσει κάθε αντίπαλο.
Στον δρόμο έχει πολύ καλή συμπεριφορά σε όλες τις συνθήκες εκεί που πάντα χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή είναι η γλίτσα, το οποίο ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα.
Όπως δείχνει και η νέα αισθητική προσέγγιση του αμαξώματος, το μοντέλο είναι εμφανώς καινούριο, αλλά χωρίς σχεδιαστικές ακροβασίες που θα έκαναν το πιστό κοινό της μάρκας να εκπλαγεί – προφανώς δυσάρεστα. Από την άλλη πλευρά, όλες οι αλλαγές έχουν βελτιώσει όχι μόνο το αισθητικό αποτέλεσμα αλλά και την αεροδυναμική, η οποία πλέον έχει συντελεστή οπισθέλκουσας 0,28 αντί 0.33 του προηγούμενου μοντέλου.
Μελίνα, Ναταλία και Κώστας Νικολακόπουλος
Μόδα
Εκπαίδευση στη Μόδα & Επιχειρηματικότητα Υπό την αιγίδα της Πορτογαλικής Πρεσβείας & Αicep Greece
H AthensFashionClub έχει συνηθίσει το κοινό της σε πρωτοπόρες δράσεις και σύγχρονα εκπαιδευτικά προγράμματα σπουδών. Αυτήν τη φορά συνδυάζοντας και τα δύο, εκπαίδευση αλλά και πρωτοπορία, δημιουργεί ένα Βootcamp, ένα μοναδικό διαγωνισμό Μόδας & Επιχειρηματικότητας ανοιχτό για όλο το κοινό που θέλει να γνωρίζει βιωματικά το αντικείμενο της Μόδας και των Επιχειρήσεων.
Εάν είχατε πάντα όνειρο να ανακαλύψετε τους διάφορους ρόλους που συνθέτουν την πολυδιάστατη βιομηχανία της μόδας και να ζήσετε την εμπειρία τους βιωματικά, αυτό το Βοοtcamp είναι ανοιχτό για το κοινό και για όσους αγαπούν τις προκλήσεις.
Στο «Fashion Arena», καλείστε να γίνετε μέρος ενός συναρπαστικού παιχνιδιού που αναδεικνύει τη δύναμη της ομαδικής συνεργασίας και της δημιουργικότητας. Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να εκπαιδευτούν και να αναλάβουν ρόλους όπως Σχεδιαστής, Πατρονίστας, Μοδίστρα, Στυλίστας, Visual Merchandiser, Digital Marketer, Business Strategist, Entrepreneur. Οι ομάδες θα ανταγωνιστούν μεταξύ τους για να αναδείξουν την πιο καινοτόμα, οργανωμένη και επιτυχημένη επιχείρηση μόδας.
Η εκπαίδευση είναι ΔΩΡΕΑΝ για όλους τους συμμετέχοντες για 3 ημέρες
Τοpics που θα αναλυθούν στην εκπαίδευση είναι:
Fashion Design & Production
Fashion Weeks
Fashion Styling
Creative Direction
Sustainable Fashion
Trade Fairs
Digital Marketing
Trend Forecasting
Fashion Marketing / Branding
Το Bootcamp διεξάγεται με:
Εντατική εκπαίδευση 3 ημερών
Εξειδικευμένους εκπαιδευτές
Βιωματική προσέγγιση
Μentoring
Η συμμμετοχή στο Bootcamp οφελεί πολλαπλά παρέχοντας:
Εξειδικευμένες γνώσεις στο αντικείμενο της Μόδας & Επιχειρηματικότητας
Απόκτηση πρακτικών δεξιοτήτων
Βιωματική εμπειρία στη λειτουργία μίας επιχείρησης
Σύνδεση με τη βιομηχανία της Μόδας
Γνωριμία με το δίκτυο συνεργατών/προμηθευτών της AthensFashionClub
Διακρίσεις και δώρα στους νικητές
Οι νικητές θα κριθούν από ειδική επιτροπή, με σκοπό την ανάδειξη της καλύτερης εικονικής επιχείρησης. Η κριτική επιτροπή αποτελείται από ιδιοκτήτες εταιριών ενδυμάτων και επαγγελματιών στο αντικείμενο των επιχειρήσεων. Η ομάδα που θα στεφθεί νικήτρια, δεν θα κερδίσει μόνο τη δόξα αλλά και μοναδικά δώρα από τους χορηγούς μας, προσφέροντας μια αξέχαστη εμπειρία στον κόσμο της μόδας.
Το Bootcamp πραγματοποιείται υπό την αιγίδα της Πορτογαλικής Πρεσβείας και του Γραφείου στην Ελλάδα του Πορτογαλικού Οργανισμού Εξωτερικού Εμπορίου και Επενδύσεων (AICEP), σε συνέχεια της αμοιβαίας εποικοδομητικής συνεργασίας τα τελευταία χρόνια με τη σχολή μόδας AthensFashionClub και με έμφαση στην ανανεώσιμη μόδα.
Βραβεία:
1ο Βραβείο: Προβολή όλων των νικητών στην τηλεόραση στο Alert Tv, στην εκπομπή <<Fashion Fly Tv Show>> με παρουσιάστρια τη Μαρία Βυτινίδου.
2ο Βραβείο: Δωρεάν Β2Β Services και προσωπικής συνάντησης της International Trainer Μαρίας Βυτινίδου με τους νικητές για την καθοδήγηση στη δημιουργία του δικού τους Fashion Brand.
3o Bραβείο: 50% έκπτωση σε όλα τα εκπαιδευτικά προγράμματα της AthensFashionClub
4ο Βραβείο: Το αγαπημένο μας Shoe Brand «VOI NOI» θα χαρίσει υπέροχα υποδήματα σε όλες τις νικήτριες ομάδες.
Ετοιμαστείτε για μια συναρπαστική περιπέτεια, εξερευνώντας τις πολλές πτυχές της μόδας και αποκτώντας γνώσεις που μπορεί να αλλάξουν τον τρόπο που βλέπετε τη βιομηχανία.
Μην χάσετε την ευκαιρία να συμμετάσχετε στο «Fashion Arena» και να αναδείξετε το ταλέντο σας στον κόσμο της μόδας!
Kριτική επιτροπή:
Λωράν Αρμάος – Πορτογαλική Πρεσβεία & Aicep Greece
Nίκος Ζαμπάρας – Εφημερίδα Deal News, Dealnews.gr
Ευάγγελος Δημητρακόπουλος – Γενικός Διευθυντής AthensFashionClub
Κουρκουτάς Γιώργος – Αρχισυντάκτης Startupper MAG, Startupper.gr
Αγιουτάντης Γιώργος – Giorgio Ajutanti Fashion Brand
Γιάννης Γιοβάννος – AdGuru Digital Marketing Agency
Αλεξάνδρα Οικονόμου – Athens Fashion Trade Show
Ηρώ Τζαμτζή – Athens Fashion Trade Show
Tζέννυ Οικονόμου Ρίζου – Public Relations (PR ) Expert
-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | 3 Βήματα που μπορείς να κάνεις όταν νιώθεις οτι είσαι έτοιμη/ος να “εκραγείς”!
-
Videos
Η ιστορία του BusinessWoman
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | Στεφανία Φράρου
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Παναγιώτα Μαθιουδάκη | Ανακαλύπτοντας την ομορφιά…
-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | Επικοινωνία και Συγκρούσεις με Αποδοχή, Κατανόηση και Σεβασμό
-
Τουρισμός
Το Μέλλον του Τουρισμού
-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | 5 Αλήθειες για να επικοινωνήσουμε με κάποιον άνθρωπο
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | Μαριλένα Πατέρα