Connect with us

Lifestyle

Αυτό το Corsa η Opel το χρειαζόταν!

NEO   OPEL  CORSA

Το Opel Corsa είναι ένα πολύ σημαντικό αυτοκίνητο για την αγορά της χώρας μας. Στην πορεία του έχει αναδειχθεί σε ένα από τα πιο καλοπουλημένα μοντέλα συνολικά στην Ελλάδα, ευρισκόμενο μέσα στο Top 3 των πωλήσεων κάθε χρονιάς από το 2006 μέχρι τώρα.  Το 2006, το 2011 και το 2012 το Corsa είχε καταφέρει να πάρει τον τίτλο του best-seller συνολικά της Ελληνικής αγοράς.

Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, η άφιξη στη χώρα μας της νέας, 6ης γενιάς του Corsa είναι ένα πολύ σημαντικό νέο, από τη στιγμή μάλιστα που επιπλέον το καινούργιο μοντέλο έχει αναβαθμιστεί και ανανεωθεί στο ακέραιο σε σχέση με τον προκάτοχό του.

Τιμολογιακά, το νέο Opel Corsa στη χώρα μας έρχεται σε τιμές από 13.580 ευρώ για την ατμοσφαιρική βενζινοκίνητη έκδοση 1.2-75 PS. Το 1.200άρι turbo των 100 ίππων κοστίζει από 14.380 ευρώ, ενώ το κορυφαίο βενζινοκίνητο 1.2 turbo 130 PS, 17.280 ευρώ. Στη diesel έκδοση της δοκιμής μας το κόστος του νέου Opel Corsa είναι από 15.980 ευρώ, περιλαμβάνοντας μεταξύ άλλων ESP με Hill Hold, 6 αερόσακους, 4 ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικούς καθρέπτες, cruise control, ηχοσύστημα με οθόνη αφής 5 ιντσών, air condition, αυτόματα φώτα, καθώς και το πακέτο ασφάλειας με 5 διαφορετικά συστήματα ασφαλείας.

Η εμφάνιση του νέου Opel Corsa φέρνει νέα δεδομένα για την αισθητική προσέγγιση των αυτοκινήτων της μάρκας. Κατ’ αρχάς θα πρέπει να σημειωθεί ότι από πλευράς διαστάσεων το νέο Corsa έχει χαμηλότερο ύψος κατά 48 mm σε σχέση με πριν, φέρνοντας παράλληλα πιο κοντά στο έδαφος τη θέση οδήγησης κατά 28 mm. Αυτό το γεγονός επέτρεψε στους σχεδιαστές της μάρκας να του προσδώσουν ένα σχήμα πιο αεροδυναμικό, που δείχνει να ρέει, με λιγότερο κάθετη σχεδίαση για το εμπρόσθιο μέρος και περισσότερο κεκλιμένες μπροστινές κολώνες οροφής. Τα μπροστινά φώτα, με το χαρακτηριστικό δάκρυ στην άκρη τους αγκαλιάζουν το αμάξωμα, ενώ ο προφυλακτήρας δίνει αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου. Στο πίσω μέρος το Corsa ακολουθεί μια κουπέ σχεδίαση, με πόρτα χώρου αποσκευών που κόβει τα λεπτά στρογγυλεμένα φώτα, η αεροτομή είναι ψηλά τοποθετημένη και 3D σχεδίαση για το λογότυπο της Opel. Όμορφη είναι και η διχρωμία για το αμάξωμα (οροφή σε μαύρο χρώμα), ενώ μια διαφορετική σπορτίφ νότα αποτελεί η χρωμιωμένη εξάτμιση της έκδοσης GS Line.

Χωρίς  προβλήματα θα μεταφερθούν 4 ενήλικες επιβάτες στο εσωτερικό του νέου Corsa. Στο μπροστινό τμήμα, οδηγός και συνοδηγός θα νιώσουν άνετα έχοντας τον απαιτούμενο χώρο για τα γόνατα και τα κεφάλια τους. Στο πίσω μέρος από την άλλη, ο χώρος για τα πόδια των επιβατών ικανοποιεί, ενώ αυτός για τα κεφάλια απλώς επαρκεί. Το πλάτος είναι και με το παραπάνω αρκετό για τη μεταφορά 2 ενηλίκων. Στο πορτ-μπαγκάζ, τα 309 λίτρα χωρητικότητας είναι ένα καλό νούμερο για την κατηγορία. Σημαντικό πλεονέκτημα του νέου Corsa αποτελεί το μεγαλύτερο άνοιγμα της πίσω πόρτας συγκριτικά με αυτό του προηγούμενου.

Ο 1.500άρης turbodiesel κινητήρας προέρχεται από την PSA και είναι ένα από τα καλύτερα compact diesel μοτέρ της αγοράς. Στην περίπτωση του Corsa αποδίδει 102 ίππους στις 3.500 σ.α.λ. και κυρίως, 25,5 kgm ροπής στις 1.750, ενώ συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Χαρακτηριστικό του μοτέρ αυτού αποτελεί η άμεση παροχή της ροπής από χαμηλά και μέχρι και το μεσαίο φάσμα περιστροφής του. Εκμεταλλευόμενο μάλιστα και το χαμηλό βάρος του αυτοκινήτου (κάτω από 1.100 κιλά χωρίς οδηγό), προσφέρει γρήγορες επιδόσεις και 0-100 km/h σε 10,2 sec. Το κιβώτιο με τη μακριά κλιμάκωση δεν πνίγει τον κινητήρα αφού η ροπή είναι άφθονη, ενώ από την άλλη τον βοηθά να αναδειχθεί ιδιαίτερα στο πεδίο της οικονομίας. Αυτό σε πραγματικές συνθήκες σημαίνει ότι μια μέση τιμή κάτω από 5,0 lt./100 km είναι πολύ εύκολο να επιτευχθεί οδηγώντας το αυτοκίνητο, ενώ είναι χαρακτηριστικό ότι ακόμη και σε συνθήκες πίεσης, η κατανάλωση στο trip computer δύσκολα θα ξεπεράσει τα 6,0 lt./100 km. Σημειώστε ότι η έκδοση GS Line του Corsa προσφέρει και τη χαρτογράφηση Sport του μοτέρ, η οποία χαρίζει μια ελαφρώς πιο σπιρτόζικη απόκριση στο πάτημα του πεντάλ του γκαζιού.

Αυτό το Corsa η Opel το χρειαζόταν! Το νέο μοντέλο έρχεται σημαντικά αναβαθμισμένο σε τομείς όπου το προηγούμενο έπασχε, ενώ παράλληλα διατηρεί τη χρηστικότητα και ευχρηστία του. Η diesel έκδοση είναι μια επιλογή που προσφέρει καλή οικονομία χρήσης και σίγουρα προτείνεται σε αυτούς που κάνουν πολλά χιλιόμετρα ετησίως. Ωστόσο είμαστε εν αναμονή και της δοκιμής των εκδόσεων με μοτέρ βενζίνης – και ιδίως της πιο ενδιαφέρουσας με τον 1.2 turbo των 100 ίππων, για να δούμε ποια τελικά είναι αυτή που συγκεντρώνει περισσότερα πλεονεκτήματα.

Κώστας Νικολακόπουλος

Continue Reading

Μόδα

Ολυμπιακοί Αγώνες Και Ολυμπιακή Μόδα

Οι Ολυμπιακοί Αγώνες είναι εδώ, και αποτελούν κατά κοινή ομολογία ένα από τα πιο σημαντικά αθλητικά γεγονότα παγκοσμίως. Οι Αγώνες δεν είναι μόνο μια γιορτή αθλητισμού, αλλά και ένα σημαντικό μέσο πολιτιστικής ανταλλαγής, καινοτομίας και δημιουργίας νέων τάσεων. Ένα τέτοιο γεγονός όπως είναι φυσιολογικό δεν γίνεται να αφήσει ανεπηρέαστη την μόδα. 

Η επιρροή τον Ολυμπιακών αγώνων στην παγκόσμια μόδα

Η μόδα δεν μένει αμέτοχη στην επίδραση των Ολυμπιακών Αγώνων. Κάθε διοργάνωση συνοδεύεται από νέες τάσεις και καινοτομίες στον χώρο της ένδυσης τόσο αθλητικής όσο και μη. Οι σχεδιαστές συνεργάζονται με αθλητικές ομάδες και χώρες προβάλλοντας την δουλεία τους μέσα από αυτούς. Επιπλέον οι Ολυμπιακοί Αγώνες προάγουν την ιδέα της ένδυσης ως μέσο έκφρασης της εθνικής και πολιτιστικής ταυτότητας.

Στις ακόλουθες φωτογραφίες έχουμε την αποτύπωση όλων των παραπάνω μέσα από την ματιά της φωτογράφου Thalias Zerfou. Το make up και τα μαλλιά έχει επιμεληθεί ο Vaggelis Kolokotronis. Art director και stylist του συγκεκριμένου project o Lazaros Orfanidis με styling assistant την Kelly Xatzidaki.

Τρεις καταξιωμένοι σχεδιαστές υψηλής ραπτικής ενώνουν τις δυνάμεις τους δημιουργώντας μοναδικές εικόνες με άρωμα Γαλλίας και έμπνευση την γαλλική σημαία. 

Η λευκή δημιουργία είναι του Christou Paraskeuopoulou και το brand ονομάζεται Christian P.

Η κόκκινη δημιουργία είναι του Giorgou Zeti και το brand έχει την ίδια ονομασία

Η μπλε ρουά δημιουργία είναι της Alkminis Trigonaki και το brand ονομάζεται Alkmini Fashion

Models : Alexia Traiko / Sophie Geotgoulia / Melina Giakou

Lazaros Orfanidis

Fashion Consultant, Visual Merchandiser

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Νέα Γεωργία Νέα Γενιά: Πρόγραμμα Trophy/Τροφή

Η DS Smith Hellas συμβάλλει στην ενίσχυση του μέλλοντος του αγροδιατροφικού τομέα
μέσω της υποστήριξης του προγράμματος Trophy/Τροφή του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα
Γενιά

Η DS Smith, κορυφαίος κατασκευαστής λύσεων βιώσιμης συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι
στην Ελλάδα, συνεισφέρει έμπρακτα στην αναβάθμιση του αγροδιατροφικού τομέα της χώρας
συμμαχώντας για δεύτερη συναπτή χρονιά με τον οργανισμό «Νέα Γεωργία Νέα Γενιά» για την
ενίσχυση του κλάδου, υποστηρίζοντας αυτήν τη φορά το πρόγραμμα Trophy/Τροφή. Πιο
συγκεκριμένα, η DS Smith Hellas θα στηρίξει τρία Μeet-up του προγράμματος με κύρια θεματική
τη «Μείωση της χρήσης πλαστικού στον κλάδο της αγροδιατροφής», τα οποία θα
πραγματοποιηθούν σε τρία πανεπιστήμια της χώρας.

Τι είναι όμως τo Trophy/Τροφή;

Το Trophy/Τροφή είναι ένα πρωτοποριακό εγχείρημα, το οποίο αναδεικνύει και επιβραβεύει
καινοτόμες επιχειρηματικές ιδέες και νεοφυείς επιχειρήσεις, που δραστηριοποιούνται στους τομείς
της αγροτεχνολογίας, της τεχνολογίας τροφίμων και των agrologistic, με προϊόντα και υπηρεσίες
που χρησιμοποιούν καινοτόμες τεχνολογίες, ακόμη και σε αρχικά στάδια ανάπτυξης (pre seed).
Μέχρι σήμερα, χάρη στο συγκεκριμένο πρόγραμμα, έχουν ήδη στηριχθεί 122 νεοφυείς επιχειρήσεις
από τον συγκεκριμένο τομέα.

Τα Μeet-up είναι αναπόσπαστο κομμάτι του Trophy/Τροφή. Εκεί, φοιτητές, startupper, νέοι
επιχειρηματίες και ερευνητές έρχονται σε επαφή με ερευνητικά ιδρύματα, επενδυτές, μέντορες και
εταιρείες και μαζί αναπτύσσουν νέες πρωτοποριακές ιδέες, στο πλαίσιο βιωματικών εργαστηρίων.
Για την DS Smith, η υιοθέτηση πρακτικών βιώσιμης ανάπτυξης και κυκλικής οικονομίας βρίσκεται
στον πυρήνα των δραστηριοτήτων της και ο μετασχηματισμός του αγροδιατροφικού κλάδου μπορεί
να πλαισιωθεί από καινοτόμες και φιλικές προς το περιβάλλον λύσεις συσκευασίας, που θα
αυξήσουν την προστιθέμενη αξία των τελικών προϊόντων. Σε αυτό το πλαίσιο η εταιρεία
υποστηρίζει στα τρία meet-up τη θεματική ενότητα με τίτλο: «Μείωση της χρήσης πλαστικού στον
κλάδο της αγροδιατροφής».

Ο κ. Γιώργος Φιλιππόγλου, DS Smith Managing Director για το cluster της Ελλάδας δήλωσε:
«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που για μία ακόμη χρονιά βρισκόμαστε στο πλευρό της Νέας
Γεωργίας Νέας Γενιάς, καθώς μέσα από αυτή τη συνεργασία έχουμε συνεισφέρει στην
ενδυνάμωση του αγροδιατροφικού τομέα, αναδεικνύοντας παράλληλα τον κομβικό ρόλο που
διαδραματίζει η συσκευασία από κυματοειδές χαρτόνι στην ενίσχυση της βιώσιμης ανάπτυξης της
χώρας».

Τα τρία Meet-up με τη στήριξη της DS Smith Hellas, είναι τα ακόλουθα :
-TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
– TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
– TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.

Η κα Έφη Λαζαρίδου, CEO του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά δήλωσε: «Τo Trophy/Τροφή
είναι μία ουσιαστική πρωτοβουλία που διασυνδέει την πανεπιστημιακή κοινότητα με τη βιομηχανία
και την αγορά στον κρίσιμο κλάδο της αγροδιατροφής. Κάθε χρόνο φέρνει εκατοντάδες φοιτητές και
ερευνητές σε επαφή με καινοτόμες επιχειρήσεις μέσα από τα Trophy/Τροφή meetup που
διεξάγονται σε πανεπιστήμια σε όλη την Ελλάδα και αποτελούν μία αποτελεσματική πλατφόρμα
ανταλλαγής επιχειρηματικών ιδεών και εμπειριών. Πάνω από 700 φοιτητές έχουν συμμετάσχει τα
τελευταία δύο χρόνια στα meetup του προγράμματος, εργάστηκαν στην ανάπτυξη καινοτόμων
λύσεων και ξεκίνησαν να σχεδιάσουν τα πρώτα τους επιχειρηματικά βήματα. Η DS Smith, μία
πρωτοπόρος εταιρεία στον κλάδο της συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι που επενδύει σε
βιώσιμες πρακτικές υποστηρίζει από την πλευρά της 3 meetup, εμπλουτίζοντας το περιεχόμενο
της πρωτοβουλίας Trophy/Τροφή».

Η DS Smith παγκοσμίως έχει έδρα το Λονδίνο και είναι μέλος του FTSE 100, ενώ
δραστηριοποιείται σε 34 χώρες απασχολώντας περίπου 30.000 άτομα με την ιστορία της να
ανάγεται στις επιχειρήσεις παραγωγής συσκευασιών από το 1940. Στην Ελλάδα, η εταιρεία έχει
παρουσία τα τελευταία 65 χρόνια με εργοστάσια στην Κόρινθο, τη Θεσσαλονίκη και την Κρήτη,
απασχολώντας συνολικά πάνω από 400 εργαζομένους. Η DS Smith Hellas υποστηρίζει έμπρακτα
την πρωτοβουλία του Trophy/Τροφή του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, με στόχο να
ενισχύσει την καινοτομία και τη βιωσιμότητα στο ελληνικό οικοσύστημα της αγροδιατροφής, με ένα
ουσιαστικό και αξιόπιστο εγχείρημα επιτάχυνσης της νεοφυούς επιχειρηματικότητας.
Το Trophy/Τροφή υλοποιεί με επιτυχία ο οργανισμός Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, μέσα
από την ιδρυτική δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ).

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Το 4o Taste Halkidiki Festival στα Νέα Μουδανιά!

Το Επιμελητήριο Χαλκιδικής ανακοινώνει τη διοργάνωση του 4ου Φεστιβάλ Γαστρονομίας Χαλκιδικής,TASTE HALKIDIKI, που θα πραγματοποιηθεί στην Προβλήτα Νέων Μουδανιών, σε συνεργασία με το Δήμο Νέας Προποντίδας. Η εκδήλωση αποτελεί μέρος των δράσεων TASTE HALKIDIKI, που στόχο έχουν την ανάδειξη του γαστρονομικού πλούτου της περιοχής και είναι μία πρωτοβουλία του προέδρου Γιάννη Κουφίδη και του Δ.Σ. του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής.

Στο 4o TASTE HALKIDIKI FESTIVAL τοπικοί παραγωγοί ελιάς, ελαιόλαδου, μελιού, τυροκομικών, αρτοποιημάτων, ζυμαρικών, κρασιών, μπίρας, αποσταγμάτων, από όλη τη Χαλκιδική, θα εκθέτουν τα προϊντα τους στους επισκέπτες, οι οποίοι θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για αυτά, να τα γευτούν, αλλά και τα προμηθευτούν. Στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο της μαγειρικής, σεφ από καταξιωμένα εστιατόρια της περιοχής θα μαγειρέψουν ζωντανά ιδιαίτερα πιάτα, τα οποία οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν, βασισμένα σε τοπικές συνταγές και αξιοποιώντας τα προϊόντα των εκθετών. Παρουσιαστής της εκδήλωσης θα είναι ο γνωστός δημοσιογράφος και παρουσιαστής Κωστής Ζαφειράκης, ο οποίος με το δικό του μοναδικό τρόπο θα παρουσιάσει τους παραγωγούς και τις ζωντανές μαγειρικές επιδείξεις. 

Όπως με κάθε ευκαιρία τονίζει ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής Γιάννης Κουφίδης, το TASTEHALKIDIKI αποτελεί θεσμό και αναδεικνύει την γαστρονομία της Χαλκιδικής, ως μια εναλλακτική μορφή τουρισμού. Μέσα από τις δράσεις του, προβάλλονται τα τοπικά προϊόντα και οι άνθρωποι πίσω από αυτά, αναδεικνύονται περιοχές τουριστικές και μη, αναβιώνουν ξεχασμένες συνταγές και έθιμα, επιμηκύνεται η τουριστική σεζόν, συνδέεται ο πρωτογενής τομέας και η μεταποίηση και τις υπηρεσίες του τουρισμού και τελικά, ενισχύεται η οικονομική ανάπτυξη του τόπου. Την υλοποίησή του προγράμματος έχει αναλάβει η εταιρεία Chef Stories, εταιρία Συμβούλων Marketing & Γαστρονομίας και Διοργάνωσης Γαστρονομικών εκδηλώσεων (www.chefstories.gr), που έχει εμπνευστεί όλο το concept, το branding, αλλά και τη διοργάνωση των δράσεων Taste Halkidiki.


Continue Reading

Trending