Connect with us

Έρευνες

Βία Κατά Των Γυναικών 15900 ΓΡΑΜΜΗ SOS

Στατιστικά στοιχεία του δικτύου δομών της ΓΓΙΦ

για την εξάλειψη της βίας κατά των γυναικών

Το Δίκτυο Υποστηρικτικών Δομών της ΓΓΙΦ για την αντιμετώπιση της βίας κατά των γυναικών και την προστασία των θυμάτων, απαρτίζεται από:

  • Την πανελλαδικής εμβέλειας 24ωρη Τηλεφωνική Γραμμή SOS 15900
  • 41 Συμβουλευτικά Κέντρα και
  • 21 ξενώνες Φιλοξενίας

που ήδη λειτουργούν στις έδρες ή/και στις μεγαλύτερες πληθυσμιακά πόλεις των περιφερειών της χώρας                                    

Από το 2012 που ξεκίνησε σταδιακά η λειτουργία των δομών του δικτύου έως σήμερα, 25.079 γυναίκες απευθύνθηκαν στα Συμβουλευτικά Κέντρα, 1518 γυναίκες φιλοξενήθηκαν στους Ξενώνες Φιλοξενίας, ενώ η Γραμμή  SOS 15900 από την έναρξη της λειτουργίας, στις 11/3/2011, δέχθηκε 37.482 κλήσεις!

Κατά τη διάρκεια του 2018, στα Συμβουλευτικά Κέντρα απευθύνθηκαν 4.909 γυναίκες, 286 γυναίκες φιλοξενήθηκαν στους Ξενώνες Φιλοξενίας, ενώ η Γραμμή  SOS 15900 δέχθηκε 5.088 κλήσεις!

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ SOS 15900  

Από τις 5.088 κλήσεις του 2018, οι 4116 (81%) αφορούσαν σε καταγγελίες περιπτώσεων έμφυλης βίας. Συγκεκριμένα, οι 2864 κλήσεις (70%) αφορούσαν σε καταγγελίες των ίδιων των κακοποιημένων γυναικών, ενώ οι 1252 κλήσεις (30%), αφορούσαν σε καταγγελίες από τρίτα πρόσωπα (κυρίως από φίλους/-ες 26%, γονείς 11%, άλλους συγγενείς 10%, αδελφός/ή 12%, γείτονας 15% και άλλα άτομα 17%).

Από τις 2864 κλήσεις που αφορούσαν σε καταγγελίες των ίδιων των κακοποιημένων γυναικών, οι 2519 κλήσεις (87%) αφορούσαν σε  ενδοοικογενειακή βία με δράστη κυρίως το σύζυγο, οι 110 κλήσεις (4%) σε σεξουαλική παρενόχληση, οι 28 κλήσεις (1%) σε περιπτώσεις  βιασμού, σε trafficking 2,0 (0%) σε περιπτώσεις πορνείας και  108 κλήσεις (4%) αφορούσαν σε καταγγελία άλλων μορφών βίας. Τα αιτήματα των κλήσεων αυτών αφορούσαν :  1621 κλήσεις (41%) σε ψυχοκοινωνική στήριξη, 1287 κλήσεις (33%) σε νομική συμβουλευτική, 274 κλήσεις (7%) σε νομική βοήθεια, 281 κλήσεις (7%) σε αναζήτηση φιλοξενίας και 22 κλήσεις (1%) σε αναζήτηση εργασίας.

Από τις 2864 γυναίκες που κάλεσαν τη γραμμή, οι 1823 (64%) είναι μητέρες.

Από τις γυναίκες θύματα βίας που απάντησαν στην ερώτηση για την εργασιακή τους κατάσταση, φαίνεται ότι:

  • 857  (30%) είναι απασχολούμενες (από τις οποίες 67 (8%) είναι αυτοαπασχολούμενες)
  • 587 (20%) είναι άνεργες (από τις οποίες   62  (11%) μακροχρόνια άνεργες) και
  • 288  (10%) είναι ανενεργές (από τις οποίες 23 (8%) παρακολουθούν εκπαίδευση ή κατάρτιση)

Από τις γυναίκες θύματα βίας που απάντησαν στην ερώτηση για την οικογενειακή τους κατάσταση, φαίνεται ότι:

  • 1504  (53%) είναι έγγαμες
  • 317  (11%) είναι άγαμες
  • 204 (7%) σε διάσταση
  • 189  (7%) διαζευγμένες
  • 40 (1%) σε κατάσταση χηρείας
  • 179 (6%) σε συμβίωση

Από τις γυναίκες που απάντησαν στην ερώτηση για την ηλικία τους, φαίνεται ότι:

  • 106  (4%) είναι  από 15 έως 24 ετών
  • 677 (24%) είναι από 25 έως 39 ετών
  • 735 (26%) είναι  από 40 έως 54 ετών
  • 227 (8%) είναι  από 55 έως 64 και
  • 115 (4%) είναι από 65 ετών και άνω.

Από τις γυναίκες που απάντησαν στην ερώτηση για το μορφωτικό τους επίπεδο, φαίνεται ότι:

  • 5  (0%) είναι τυπικά αναλφάβητες
  • 41 (1%) έχουν ολοκληρώσει την πρωτοβάθμια ή κατώτερη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
  • 75  (3%) την ανώτερη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
  • 39  (1%) τη μεταδευτεροβάθμια εκπαίδευση μη τριτοβάθμιου επιπέδου και
  • 290 (10%) την τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Από το σύνολο των γυναικών που κάλεσαν στην τηλεφωνική γραμμή, προκύπτει ότι:

  • 2208 (77%) είναι Ελληνίδες
  • 262 ( 9%) είναι μετανάστριες
  • 18 (1%) είναι ΑΜΕΑ.

Ως προς την οικονομική κατάσταση, από τις γυναίκες που απάντησαν στην αντίστοιχη ερώτηση, 368 (13%) την περιγράφουν ως μέτρια, 339 (12%) την αναφέρουν ως κακή, 152 (5%) ως καλή, 58 (2%) ως πολύ κακή και 17 (1%) ως πολύ καλή.

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ

Από τις 25.079 γυναίκες που απευθύνθηκαν στα Συμβουλευτικά  Κέντρα από την αρχή της λειτουργίας τους, οι 18.938 (84%) αφορούσαν περιπτώσεις ενδοοικογενειακής βίας με δράστη το σύζυγο/σύντροφο (72/%), οι 270(1%),  αφορούσαν περιπτώσεις βιασμού, οι 326 (1%)  αφορούσαν σεξουαλική παρενόχληση, οι 47 (0%) περιπτώσεις trafficking, ενώ 17 (0%) ήταν περιπτώσεις πορνείας.

Τα αιτήματα κυρίως αφορούσαν, 12.290 (28%) ψυχολογική στήριξη, 6.696 (15%) κοινωνική στήριξη, 10.862 (25%)  νομική συμβουλευτική, 2.009 (5%)  νομική βοήθεια, 1.929 (4%)  αναζήτηση φιλοξενίας και 1.051 (2%) εργασιακή συμβουλευτική.

Από τις  γυναίκες αυτές, οι 18.567 (74%) είναι μητέρες.

Όσον αφορά  την εργασιακή  κατάσταση των γυναικών, οι 7.833  (31%) είναι εργαζόμενες, ενώ οι 11.920 (48%) άνεργες.

Σχετικά με την οικογενειακή τους κατάσταση, οι 12.317  (49%) είναι έγγαμες  οι 3860  (15%) είναι άγαμες ,οι  3049 (12%) σε διάσταση ,οι 2343(9%) διαζευγμένες, οι 590  (2%) σε κατάσταση χηρείας , και οι 737 (3%) σε συμβίωση.

Αναφορικά με την ηλικία τους, οι 1759 (7%) είναι  έως 25 ετών ,οι 4785 (19 %) είναι από 26 έως 35 ετών, οι 7440 (30%) είναι  από 36  έως 45 ετών,  οι 4757  (19%) είναι  από 46 έως 55, οι 1336  (5%) είναι από 56 έως 60  ετών και  οι 1550 (6%) είναι από 60 ετών και άνω.

Όσον αφορά το μορφωτικό τους επίπεδο, οι 331 γυναίκες (1%) είναι αναλφάβητες, οι 5170 (21%) έχουν ολοκληρώσει την πρωτοβάθμια εκπαίδευση, οι 8.888 (35%) την δευτεροβάθμια εκπαίδευση, οι  5157  (20%) την τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Από το σύνολο των γυναικών που απευθύνθηκαν στα Συμβουλευτικά Κέντρα, προκύπτει ότι οι 20289 (81%) είναι Ελληνίδες, 406(3%) είναι πρόσφυγες, 131(1%) ΑμεΑ και 161 (1%) Ρομά.

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΩΝ ΞΕΝΩΝΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ

Από τις 1518  γυναίκες που φιλοξενήθηκαν στους Ξενώνες Φιλοξενίας από την αρχή της λειτουργίας τους, οι 1125 (76%) αφορούσαν περιπτώσεις ενδοοικογενειακής βίας με δράστη το σύζυγο/σύντροφο(71/%), οι 46(3%) αφορούσαν περιπτώσεις βιασμού, οι 47(3%) αφορούσαν σεξουαλική παρενόχληση, οι 45(3%) περιπτώσεις trafficking, ενώ 6(0%) ήταν περιπτώσεις πορνείας.

Τα αιτήματα κυρίως αφορούσαν: 943(20%) ψυχολογική στήριξη, 857(18%) κοινωνική στήριξη, 319(7%)  νομική συμβουλευτική, 276(6%)  νομική βοήθεια, και 118 (2%) εργασιακή συμβουλευτική.

Από τις  γυναίκες αυτές , οι 1196 (79%) είναι μητέρες.

Όσον αφορά  την εργασιακή κατάσταση των γυναικών οι 192 (13%) είναι εργαζόμενες, ενώ οι 1084 (71%) άνεργες.

Σχετικά με την οικογενειακή τους κατάσταση, οι 680(45%) είναι έγγαμες  οι 328 (22%) είναι άγαμες, οι  203(13%) σε διάσταση, οι 122(8%) διαζευγμένες, οι 33 (2%) σε κατάσταση χηρείας και οι 70 (5%) σε συμβίωση.

Αναφορικά με την ηλικία τους, οι 243(16%) είναι  έως 25 ετών ,οι 492(32 %) είναι από 26 έως 35 ετών, οι 399(26%) είναι  από 36  έως 45 ετών,  οι 192(13%) είναι  από 46 έως 55, οι 58(4%) είναι από 56 έως 60  ετών και  οι 60(4%) είναι από 60 ετών και άνω.

Όσον αφορά το μορφωτικό τους επίπεδο, οι 83 γυναίκες (5%) είναι αναλφάβητες, οι 563(37%) έχουν ολοκληρώσει την πρωτοβάθμια εκπαίδευση, οι 474 (31%) την δευτεροβάθμια εκπαίδευση, οι 168 (12%) την τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Από το σύνολο των γυναικών που φιλοξενήθηκαν στους ξενώνες, προκύπτει ότι οι 767(51%) είναι Ελληνίδες, 224(14%) είναι πρόσφυγες, 13(1%) ΑμεΑ και 40(2%) Ρομά.                      

Πηγή

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έρευνες

Σε πορεία ανάκαμψης ο κλάδος του Κλιματισμού

  • Σε πορεία ανάκαμψης εισήλθε ο κλάδος του Κλιματισμού από το 2015 και έπειτα.
  • H ανοδική πορεία του εκτιμάται ότι θα συνεχισθεί (κυρίως στην κατηγορία των split units) και την τριετία 2018-2020 με ετήσιους ρυθμούς ανάπτυξης της τάξεως του 6%-7% περίπου.

Η ελληνική αγορά του Κλιματισμού χαρακτηρίζεται από την παρουσία αξιόλογου αριθμού εισαγωγικών εταιρειών, ενώ στον παραγωγικό τομέα του κλάδου δραστηριοποιούνται λίγες εταιρείες. Μεταξύ αυτών, παρατηρούνται σημαντικές διαφοροποιήσεις, τόσο ως προς το μέγεθός τους, όσο και ως προς το βαθμό δραστηριοποίησής τους στον κλιματισμό. Αρκετές από τις εισαγωγικές επιχειρήσεις ασχολούνται παράλληλα με την εισαγωγή και εμπορία και άλλων ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών οικιακών συσκευών. Εντούτοις, στον κλάδο δραστηριοποιούνται και εταιρείες οι οποίες έχουν ως αποκλειστική δραστηριότητα την εισαγωγή και εμπορία κλιματιστικών μηχανημάτων. Αρκετές εισαγωγικές επιχειρήσεις αποτελούν θυγατρικές πολυεθνικών εταιρειών που δραστηριοποιούνται διεθνώς είτε στον τομέα του Κλιματισμού είτε στον ευρύτερο κλάδο των ηλεκτρικών, ηλεκτρονικών συσκευών και προϊόντων τεχνολογίας. Οι πρόσφατες εξελίξεις του κλάδου επισημαίνονται στην τελευταία έκδοση της σχετικής κλαδικής μελέτης που εκπόνησε η Διεύθυνση Οικονομικών Μελετών της ICAP Group.

Οι κλιματιστικές μονάδες ανάλογα με την έκταση των χώρων που εξυπηρετούν μπορούν να διακριθούν στις εξής ευρύτερες κατηγορίες:

  • Κλιματιστικές μονάδες δωματίου (split units και αντλίες θερμότητας)
  • Ημικεντρικές μονάδες Κλιματισμού (διαιρούμενου τύπου ή αυτοτελείς μονάδες)
  • Συστήματα Κεντρικού Κλιματισμού (ψύκτες, κεντρικές κλιματιστικές μονάδες, fan coils)

Βασικό στοιχείο που χαρακτηρίζει τη ζήτηση για τα προϊόντα κλιματισμού είναι η εποχικότητα. Το μεγαλύτερο μέρος των αγορών, ιδίως όσον αφορά στα κλιματιστικά που προορίζονται για κατοικίες, πραγματοποιείται τους θερινούς μήνες, η δε ζήτηση γνωρίζει ιδιαίτερη αύξηση κατά τις περιόδους καύσωνα. Το συγκεκριμένο γεγονός αποδίδεται και στο ότι η αγορά ενός κλιματιστικού συνήθως δεν προγραμματίζεται εκ των προτέρων, καθώς η συγκεκριμένη ανάγκη γίνεται εμφανής μόνο κατά τις περιόδους ζέστης, σε αντίθεση με άλλες ηλεκτρικές συσκευές «πρώτης ανάγκης», όπως πχ. το ψυγείο ή η κουζίνα.

Το γεγονός αυτό δημιουργεί ορισμένα προβλήματα στις επιχειρήσεις του κλάδου, καθώς πρέπει να ανταποκρίνονται στη ζήτηση άμεσα, γεγονός που εγκυμονεί τον κίνδυνο απώλειας κάποιων πωλήσεων, εάν δεν διαθέτουν απόθεμα κλιματιστικών.

Σύμφωνα με τον Νίκο Ταβουλάρη, Senior Consultant Οικονομικών Μελετών της ICAP Group, ο οποίος επιμελήθηκε της συγκεκριμένης μελέτης, η οικοδομική και γενικότερα η κατασκευαστική δραστηριότητα είναι ένας παράγοντας που επηρεάζει, ως ένα βαθμό και με κάποια χρονική υστέρηση, την εξέλιξη της ζήτησης των κλιματιστικών μηχανημάτων. Συγκεκριμένα, ο ακαθάριστος σχηματισμός παγίου κεφαλαίου εμφάνισε πολύ μεγάλη μείωση την περίοδο από το 2007 έως και το 2015 (με εξαίρεση το 2014), εμφανίζοντας σωρευτική μείωση κατά 72,6%. Εντούτοις, το 2016 και το 2017 εμφάνισε αυξητικές τάσεις (2016/15: +6,8% 2017/16: +12,8%).

Θα πρέπει να τονιστεί ότι η συνολική εγχώρια παραγωγή κλιματιστικών μηχανημάτων έχει μειωθεί σε πολύ μεγάλο βαθμό τα τελευταία χρόνια. Χαρακτηριστικά αναφέρεται ότι σε σχέση με το 2008, η σωρευτική μείωση ανήλθε σε 90,2% το 2017.

Ο κος Ταβουλάρης επισημαίνει επίσης ότι η εγχώρια αγορά των κλιματιστικών μηχανημάτων (ψύκτες, κεντρικές κλιματιστικές μονάδες, fan coils, split units,   ημικεντρικά συστήματα) παρουσίασε σημαντική μείωση των μεγεθών της την περίοδο 2008-2014 (μείωση 2014/08: -62,8%). Εντούτοις, από το 2015 και έπειτα εμφανίζει ανοδική πορεία (2015/14: +11,4%, 2016/15: +8,1%, 2017/16: +8,8%).

Όσον αφορά τον ομαδοποιημένο ισολογισμό των επιχειρήσεων του κλάδου των εισαγωγικών επιχειρήσεων (δείγμα 4 εταιρείες με δημοσιευμένο ισολογισμό την  περίοδο 2013-2017) παρατηρείται ότι το σύνολο του ενεργητικού των εταιρειών του δείγματος αυξήθηκε σε πολύ μεγάλο βαθμό την εξεταζόμενη περίοδο και διαμορφώθηκε σε €84,4 εκατ. το 2017 (από 38,2 εκατ. το 2013). Αντίστοιχα, τα ίδια κεφάλαια ανήλθαν στα €34,7 εκατ. αυξημένα κατά 64% σε σχέση με το 2013. Οι μεσομακροπρόθεσμες υποχρεώσεις και προβλέψεις παρουσίασαν σημαντικές αυξομειώσεις, ενώ οι βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις αυξήθηκαν κατά 169% περίπου την ίδια περίοδο.

Οι συνολικές πωλήσεις των εταιρειών υπερδιπλασιάστηκαν (+117%), όπως και τα μικτά κέρδη (2017/13: +162%) και η εξέλιξη αυτή επηρέασε σημαντικά τα λειτουργικά αποτελέσματα (2017/13: +341%).  Αντιστοίχως, τα καθαρά κέρδη και τα EBITDA κινήθηκαν έντονα ανοδικά για τις τέσσερις εταιρείες του δείγματος την πενταετία 2013-2017.

Οι δείκτες κερδοφορίας του κλάδου των εισαγωγικών επιχειρήσεων (19 εταιρείες) παρουσίασαν μεγάλες διακυμάνσεις. Τόσο το λειτουργικό κέρδος, όσο και τα κέρδη EBITDA διαμορφώθηκαν σε αρνητικά επίπεδα, αλλά θα πρέπει να τονιστεί ότι ορισμένες εταιρείες επηρεάζουν σημαντικά τη διαμόρφωση των δεικτών διότι εμφανίζουν ακραίες αρνητικές τιμές.

Όσον αφορά την παγκόσμια αγορά κλιματιστικών η ζήτηση τους διαμορφώθηκε σε 110,6 εκατ. τεμάχια το 2017, αυξημένη κατά 8,1% σε σχέση με το 2016. Η Ασία αποτελεί την μεγαλύτερη αγορά παγκοσμίως καθώς το 66% της συνολικής παγκόσμιας ζήτησης κλιματιστικών προέρχεται από την ασιατική ήπειρο. Ακολουθεί η αγορά της Βόρειας Αμερικής με μερίδιο 13,9% και η αγορά της Κεντρικής και Νότιας Αμερικής με μερίδιο 6,1%.

Περισσότερες Πληροφορίες

 

Continue Reading

Έρευνες

Τα εννέα χαρακτηριστικά των καινοτόμων εταιριών.

Η ManpowerGroup εντοπίζει τα εννέα χαρακτηριστικά των καινοτόμων εταιριών

Η νέα έκθεση της ManpowerGroup βοηθά τις εταιρίες να δημιουργήσουν κουλτούρα

επιτάχυνσης καινοτομίας και να μεγιστοποιήσουν την απόδοση επένδυσης

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός πραγματοποιείται με έναν πρωτοφανή ρυθμό. Σήμερα η επιτυχία μιας επιχείρησης εξαρτάται περισσότερο από την ικανότητά της να καινοτομεί και τις δεξιότητες των εργαζομένων της παρά από τα περιουσιακά της στοιχεία. Για να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να επιταχύνουν την καινοτομία και να πραγματοποιήσουν μεγαλύτερη απόδοση επένδυσης στις ψηφιακές τους επενδύσεις, η ManpowerGroup [NYSE: MAN] προσδιορίζει τα εννέα βασικά χαρακτηριστικά που καθορίζουν την ετοιμότητα της εταιρίας για καινοτομία. Αυτά τα βασικά χαρακτηριστικά παρέχουν ένα σχέδιο δράσης καλλιέργειας συμπεριφορών προκειμένου να καλλιεργηθούν στην ψηφιακή εποχή και μεγιστοποιήσουν την αξία.

«Η κουλτούρα καινοτομίας χαρακτηρίζει ένα εργασιακό περιβάλλον όπου οι ηγέτες καλλιεργούν νέες ιδέες, εφαρμόζουν νέες διαδικασίες και ενθαρρύνουν την καινοτομία ως μακροπρόθεσμη αξία για την επιχείρηση», αναφέρει ο Μπάμπης Καζαντζίδης, Εμπορικός Διευθυντής της ManpowerGroup Ελλάδας. «Ως αντίποδα στη συνεχή αλλαγή, η καινοτομία και η προσαρμογή αποτελούν το σημείο αναφοράς. Η δημιουργία κουλτούρας καινοτομίας είναι μια κρίσιμη επένδυση για το μέλλον μιας εταιρίας. Στο τέλος, η επιχειρησιακή κουλτούρα εκτός από μια αφηρημένη αντίληψη οφείλει να παράγει μετρήσιμες αλλαγές. Όταν η καινοτομία και η κουλτούρα βαίνουν καλώς, οι εργοδότες μπορούν να αναμένουν μια σημαντική και γρήγορη απόδοση”.

Εάν ένας οργανισμός καλλιεργεί κουλτούρα που περιλαμβάνει κάθε ένα από τα παρακάτω χαρακτηριστικά, είναι πιθανό να είναι έτοιμος για καινοτομία.

  • Εμπιστοσύνη: είναι το δίχτυ ασφαλείας που επιτρέπει τις νέες ιδέες και καθιστά δυνατή την καινοτομία, δημιουργώντας μια ατμόσφαιρα που επιτρέπει και δικαιολογεί τα αναπόφευκτα λάθη.
  • Περιέργεια: είναι η κινητήρια δύναμη της δημιουργικότητας. Για να οικοδομήσουμε μια κουλτούρα καινοτομίας, οι επιχειρήσεις πρέπει να δημιουργήσουν ένα κλίμα που να καλλιεργεί την κριτική σκέψη, όπου ενθαρρύνεται η «αμφισβήτηση» του κατεστημένου, ακόμα και εάν αυτό σημαίνει δημιουργία διαφωνιών.
  • Πειραματισμός: Οι επιχειρήσεις επιτυγχάνουν όταν συνεχίζουν να πειραματίζονται εστιάζοντας στον ορίζοντα όπου μεταβάλλεται συνεχώς.
  • Επιμονή: Μια επιτυχημένη εταιρία παρέχει υποστήριξη, καθοδηγεί και προσαρμόζεται στα ζητήματα που προκύπτουν.
  • Πυγμή: Οι άνθρωποι με πυγμή δείχνουν θάρρος, δύναμη χαρακτήρα και επιμονή κατά τη διάρκεια αναπόφευκτων δυσκολιών, καθιστώντας με τον τρόπο αυτό ένα βασικό παράγοντα διαφοροποίησης στη σημερινή αγορά.
  • Συλλογικότητα: Η παρακολούθηση της ισορροπίας ρόλων σε μια ομάδα προσφέρει μια διορατικότητα στη δυναμική της. Υποδεικνύει επίσης την πιθανότητα επιτυχίας ή αποτυχίας για μια ανατιθεμένη εργασία.
  • Διαφορετικότητα: Για να προκύψει η καινοτομία χρειάζεται διαφορετικές προοπτικές για την περιήγηση σε έναν ταχέως εξελισσόμενο κόσμο.
  • Ευμάθεια: Αυτό που γνωρίζετε ήδη είναι λιγότερο σχετικό με αυτό που μπορείτε να μάθετε. Γνωρίζοντας τις απαντήσεις στις ερωτήσεις είναι λιγότερο σημαντικό από το να έχετε τη δυνατότητα να υποβάλετε τις σωστές ερωτήσεις στη σωστή στιγμή.
  • Επικοινωνία: H καινοτομία καθοδηγείται από ένα σαφές όραμα και σκοπό. Οι ηγέτες πρέπει να το διατυπώνουν ανοιχτά και να το επικοινωνούν σε τακτική βάση έτσι ώστε να ορίζονται οι παράμετροι για τις νέες ιδέες. Η επικοινωνία σημαίνει επίσης ανταλλαγή ιδεών και κατανόηση των διαφορετικών απόψεων.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη ManpowerGroup Ελλάδας, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα: www.manpowergroup.gr

Continue Reading

Έρευνες

ManpowerGroup: Ευχαριστημένοι υποψήφιοι, ικανοποιημένοι πελάτες.

Νέα έρευνα ManpowerGroup

Η εμπειρία που λαμβάνει ο υποψήφιος κατά τη διαδικασία επιλογής

από μια εταιρία επηρεάζει άμεσα την μελλοντική του συμπεριφορά

 ως καταναλωτής

 

Η νέα έρευνα της ManpowerGroup [NYSE: MAN]  η οποία πραγματοποιήθηκε σε σχεδόν 18.000 υποψηφίους σε 24 χώρες καταδεικνύει ότι οι εργοδότες έχουν την ευκαιρία να καλλιεργήσουν πιστούς καταναλωτές των προϊόντων ή των υπηρεσιών της εταιρείας τους, κατά τη διαδικασία επιλογής υποψηφίων. Περισσότεροι από τους μισούς υποψηφίους (54%) αναφέρουν ότι η εμπειρία τους επηρεάζει άμεσα την αγοραστική τους πρόθεση, δηλαδή είτε να αγοράσουν ή όχι τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μιας εταιρίας.

«Οι υποψήφιοι αξιολογούν όλο και περισσότερο τις εμπειρίες τους χρησιμοποιώντας τα ίδια κριτήρια που ακολουθούν για την διαδικτυακή αγορά προϊόντων και υπηρεσιών”, δηλώνει ο Μπάμπης Καζαντζίδης, Εμπορικής Διευθυντής της ManpowerGroup. «Η ανάπτυξη μιας δυναμικής στρατηγικής προσέλκυσης υποψηφίων σε κάθε στάδιο της διαδικασίας ανθρώπινου δυναμικού, αποτελεί ζωτικής σημασίας για την προσέλκυση των εξαίρετων και καλύτερων ταλέντων καθώς και για την ανάπτυξη υφιστάμενων ή μελλοντικών καταναλωτών. «Η διαφάνεια στις περιγραφές των θέσεων εργασίας, οι σαφείς αξίες και η διασφάλιση μιας θετικής εμπειρίας συνέντευξης επηρεάζουν τελικά εάν ένας υποψήφιος θα αποδεχτεί την προσφορά μιας θέσης ή θα επιλέξει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας”.

Η ξεκάθαρη αποστολή της εταιρίας, η ελκυστική κουλτούρα καθώς και η δέσμευσή της για την κοινωνική ευθύνη αποτιμώνται θετικά από τους υποψηφίους. Ωστόσο, η έλλειψη διαφάνειας των μισθών ή η έλλειψη ανταπόκρισης στην υποβολή αίτησης είναι πολύ πιθανό να επηρεάσει αρνητικά την πρόθεση αγοράς των καταναλωτών – ιδιαίτερα στην περίπτωση απόρριψης μετά από συνέντευξη.

Η έρευνα περιέχει προτάσεις προς τις εταιρείες για

  • Τη βελτίωση της εμπειρίας υποψηφίου, συμπεριλαμβάνοντας την αξιολόγηση σε όλα τα στάδια της διαδικασίας πρόσληψης,
  • Τη δημιουργία διαφάνειας και της ανταπόκρισης σε όλα τα στάδια επικοινωνίας και
  • Την ανάπτυξη ενός ελκυστικού “brand name” ευθυγραμμισμένο με τις ανάγκες των καταναλωτών.

Για περισσότερες πληροφορίες: www.manpowergroup.gr

 

Continue Reading

Trending