Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Βράβευση Εταιρειών Της ICAP

«TRUE LEADERS 2017»

Η ICAP, η μοναδική εταιρεία αναγνωρισμένη ως Rating Agency από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς και την European Securities and Markets Authority (ESMA), αναγνώρισε  για 8η συνεχή χρονιά, τις 61 Εταιρείες και τους 09 Ομίλους – Ηγέτες βασιζόμενη σε τέσσερα μετρήσιμα και αντικειμενικά κριτήρια σύμφωνα με τα δημοσιευμένα αποτελέσματά τους. Η λαμπρή τελετή παρουσιάστηκε από την Reputation Management and Communications Specialist, κα Κατερίνα Γκαγκάκη και σε αυτή συμμετείχαν 300 Ανώτατα Στελέχη της ελληνικής αγοράς.

Τον κορυφαίο θεσμό True Leaders, έχουν θέσει υπό την Αιγίδα τους το Υπουργείο Οικονομίας και Ανάπτυξης καθώς και ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών (ΣΕΒ).

Τα βραβεία απένειμαν μετά από χαιρετισμό που απηύθυναν οι κ.κ. Κωνσταντίνος Μπίτσιος, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών (ΣΕΒ), Βασίλης Ραμπάτ, Πρόεδρος της Εταιρίας Ανωτάτων Στελεχών Επιχειρήσεων (ΕΑΣΕ), Μιχάλης Σιαμίδης, Αντιπρόεδρος Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών (ΕΒΕΑ) και Νικήτας Κωνσταντέλλος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου εταιρειών ICAP.

Η ICAP, με ακρογωνιαίο λίθο τις εκδοτικές της πρωτοβουλίες, BUSINESS LEADERS και LEADING EMPLOYERS, αλλά και με αφετηρία τη μεγαλύτερη Βάση Δεδομένων στη Νοτιοανατολική Ευρώπη για περισσότερες από 8.700.000 επιχειρήσεις και το αναγνωρισμένο ICAP Credit Score, διοργανώνει τον Θεσμό Βραβεύσεων True Leaders από το 2011. Πρόκειται για τον μοναδικό Θεσμό που βραβεύει όλους (εταιρείες και ομίλους) όσους πληρούν ταυτόχρονα συγκεκριμένα αντικειμενικά και μετρήσιμα κριτήρια.

Ειδικότερα, μέσα από ένα σύνολο 15.000 επιχειρήσεων που εξετάστηκαν για το 2017, μόνο 70 Εταιρείες και  Όμιλοι πέτυχαν να διακριθούν ανταποκρινόμενοι ταυτόχρονα και αντικειμενικά, στα εξής κριτήρια:

  • Συμπεριλαμβάνονται στις 500 πιο κερδοφόρες Εταιρείες ή στους 200 πιο κερδοφόρους Ομίλουςγια το 2017
  • Συγκαταλέγονται στις 500 Εταιρείες ή150 Ομίλους με το μεγαλύτερο αριθμό προσωπικού και έχουν αυξήσει το προσωπικό τους από το 2016 στο 2017
  • Βρίσκονται στις κορυφαίες θέσεις του Κλάδου τους με βάση τον Κύκλο Εργασιών
  • Έχουν υψηλό ICAP Credit Score (Διαβάθμιση Πιστοληπτικής Ικανότητας)

Φωτογραφία από την Τελετή Βράβευσης

(Από αριστερά: Κατερίνα Γκαγκάκη, παρουσιάστρια της βραδιάς, Βασίλης Ραμπάτ Πρόεδρος της Εταιρίας Ανωτάτων Στελεχών Επιχειρήσεων, Γιώργος Χριστοδουλάκης, Μέλος Δ.Σ. του ομίλου εταιρειών ICAP, Μιχάλης Μαδιανός, Μέλος Δ.Σ. του ομίλου εταιρειών ICAP, Νικήτας Κωνσταντέλλος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου εταιρειών ICAP, Ανδρέας Σιάμισης, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος & Γενικός Διευθυντής Οικονομικών του ομίλου εταιρειών ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ, Μιχάλης Σιαμίδης, Αντιπρόεδρος Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών, Κωνσταντίνος Μπίτσιος, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών και Γεώργιος Κούρτης, Αντιπρόεδρος & Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου εταιρειών ICAP)

 

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επιχειρηματικότητα

Στήριξη των γυναικών στο Επιχερείν!

Εγκαίνια 1ου Κέντρου Γυναικείας Επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα

Μία πρωτοβουλία του Γιώργου Πατούλη για τη στήριξη των γυναικών στο Επιχερείν, που ξεκινά από το Δήμο Αμαρουσίου

Πέμπτη 23  Μαΐου 2019, ώρα 17:00, Λεωφόρος Κηφισίας 108 Μαρούσι

 

Ο Δήμαρχος Αμαρουσίου και Πρόεδρος της ΚΕΔΕ Γιώργος Πατούλης εγκαινιάζει στο Μαρούσι, το 1ο Κέντρο Γυναικείας Επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα, τον  πρώτο πλέον σταθμό, που κάνει πράξη τα αποτελέσματα της Πανελλήνιας Διαβούλευσης για τη στήριξη της γυναικείας επιχειρηματικότητας στη χώρα μας.

Τα εγκαίνια θα πραγματοποιηθούν την Πέμπτη 23 Μαΐου 2019 και ώρα 17:00, Λεωφόρο Κηφισίας 108-Μαρούσι, όπου εκπρόσωποι φορέων και οργανισμών θα βρίσκονται εκεί για να στηρίξουν τη δράση.

Στο μήνυμά του ο κ. Γιώργος Πατούλης σημειώνει:
«Στο Μαρούσι ήμασταν, όταν δεσμευτήκαμε παρουσία όλων των φορέων γυναικείας επιχειρηματικότητας. Στο Μαρούσι θα βρεθούμε και τώρα, κάνοντας πράξη όλα όσα εσείς προτείνατε. Όλοι μαζί αναδείξαμε λύσεις και προτάσεις, μέσω των οποίων η Τοπική Αυτοδιοίκηση μπορεί να υποστηρίξει τις γυναίκες στο Επιχειρείν.»    

Στο πλαίσιο της δράσης, στο Δήμο Αμαρουσίου θα λειτουργήσει Help Desk που θα παρέχει υπηρεσίες για γυναίκες που επιθυμούν να επιχειρήσουν ή επιχειρούν ήδη, όπως συμβουλευτικής, καθοδήγησης, ανάπτυξης, προώθησης, εκπαίδευσης, χρηματοδότησης και networking, σε συνεργασία με την ΑμΚΕ ΙΑΣΙΣ.     

Όπως δηλώνει ο κ. Νίκος Μπαλτάς, Προέδρος της ΑμΚΕ ΙΑΣΙΣ: ‘Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που ο φορέας επεκτείνει τις δράσεις του και στο Δ. Αμαρουσίου ενώ παράλληλα θα θέλαμε να εκφράσουμε τις θερμές μας ευχαριστίες στο Δ. Αμαρουσίου και στον κ. Γιώργο Πατούλη για την εμπιστοσύνη που μας έδειξε στην επιλογή του να υλοποιήσουμε τις δράσεις και τη λειτουργία του πρώτου Κέντρου Γυναικείας Επιχειρηματικότητας’     

Περισσότερες πληροφορίες: Υπεύθυνη Έργου Δρ. Αναστασία Ψωμιάδη, τηλ. επικοινωνίας: 6937080216.  

Η Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία ΙΑΣΙΣ ιδρύθηκε το 2005. Από το 2005 έως σήμερα στο επίκεντρο της Α.μ.Κ.Ε. ΙΑΣΙΣ βρίσκεται ο άνθρωπος. Βασικοί στόχοι του φορέα αποτελούν η παροχή ψυχοκοινωνικής στήριξης,  η καταπολέμηση του κοινωνικού αποκλεισμού των ευπαθών ομάδων του πληθυσμού, η παροχή ψυχολογικών και συμβουλευτικών υπηρεσιών, η δημιουργία ίσων ευκαιριών και νέων προοπτικών για τις ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού.

Ο συνολικός αριθμός ωφελούμενων του φορέα υπολογίζεται από το 2006 έως σήμερα σε 357.514 άτομα.

Η Πανελλήνια Διαβούλευση με θέμα «Πώς η Τοπική Αυτοδιοίκηση θα Υποστηρίξει τις Γυναίκες στο Επιχειρείν» τελεί υπό την αιγίδα της ΚΕΔΕ και του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης, και αποτελεί μία πρωτοβουλία του Προέδρου της ΚΕΔΕ κου Γιώργου Πατούλη. Για πρώτη φορά συμπράττει η Τοπική Αυτοδιοίκηση με τους Πανελλήνιους Φορείς της Γυναικείας Επιχειρηματικότητας αλλά και με κάθε φορέα και μονάδα για την προώθηση της γυναίκας στο επιχειρείν, προτείνοντας συγκεκριμένες λύσεις και υλοποιώντας προγράμματα ανάλογα με τις ανάγκες και τη φυσιογνωμία των τοπικών κοινωνιών.

Την πανελλήνια διαβούλευση συντονίζει η εταιρεία APSON CSR

Social media partner είναι το www.coverstory.gr

Media partner είναι το www.epixeiro.gr

Communication partner είναι η Action Global Communications

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Θέση Εργασίας – Βοηθός Λογιστή

Career In Progress (www.careerinprogress.gr) είναι μια εταιρεία παροχής Συμβουλευτικών Υπηρεσιών στους τομείς της Αναζήτησης Εργασίας, του Επαγγελματικού Προσανατολισμού και της Ανάπτυξης Επιχειρηματικής Ιδέας.

Για λογαριασμό Συνεργάτη της, Ομίλου Επιχειρήσεων στην Αθήνα με δραστηριότητα στην παροχή Νομικών και Οικονομικών Υπηρεσιών καθώς και Υπηρεσιών Επικοινωνίας, ζητά να καλύψει τη θέση:

Βοηθού Λογιστή

Κύρια καθήκοντα:

  • Καταχωρήσεις εγγραφών γενικής λογιστικής
  • Συμφωνίες ταμείου και τραπεζικών λογαριασμών
  • Υπολογισμός μισθοδοσίας σε μηνιαία βάση
  • Αρχειοθέτηση Λογιστηρίου


Αναζητούμε έναν/μια Επαγγελματία με υψηλό αίσθημα υπευθυνότητας και:

  • Πτυχίο Α.Ε.Ι. / Τ.Ε.Ι. Λογιστικής κατεύθυνσης
  • Τουλάχιστον 3 έτη προϋπηρεσία σε λογιστικές εργασίες για λογαριασμό εταιριών παροχής υπηρεσιών
  • Γνώση λογισμικών προγραμμάτων Epsilon Net (Μισθοδοσία) & Unisoft (Κεφάλαιο)
  • Άριστη γνώση Η/Υ
  • Διάθεση για συνεχή μάθηση και άριστες ικανότητες επικοινωνίας και συνεργασίας


Τι προφέρει η εταιρία:

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
  • Πραγματικές προοπτικές εξέλιξης σε έναν δυναμικό Όμιλο Ανωνύμων Εταιριών με την δυνατότητα υλοποίησης πλήθους λογιστικών εργασιών σε διαφορετικά αντικείμενα

Αποστολή βιογραφικού σημειώματος στο [email protected] με την ένδειξη
(Βοηθός_Λογιστή).

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Θέση εργασίας – Call Center Supervisor

Career In Progress (www.careerinprogress.gr) είναι μια εταιρεία παροχής Συμβουλευτικών Υπηρεσιών στους τομείς της Αναζήτησης Εργασίας, του Επαγγελματικού Προσανατολισμού και της Ανάπτυξης Επιχειρηματικής Ιδέας.

Για λογαριασμό Συνεργάτη της, του 1ου παρόχου ολοκληρωμένης ενέργειας στην Ελλάδα με προϊόντα φυσικού αερίου & ηλεκτρισμού, ζητά να καλύψει τη θέση:

 

Call Center Supervisor

Περιγραφή θέσης:

Ο κατάλληλος υποψήφιος θα αναλάβει τους παρακάτω ρόλους: υποψήφιος θα αναλάβει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  • Να συμμετέχει στην διαμόρφωση των στόχων για άτομα και ομάδες
  • Να παρακολουθεί ενεργά την καθημερινή ροή των εργασιών, να διασφαλίζει και να βελτιστοποιεί τις διαδικασίες.
  • Να οργανώνει, καθοδηγεί, αξιολογεί και να κινητοποιεί την Ομάδα του, υποστηρίζοντας νέους εργαζόμενους
  • Να προετοιμάζει και να συντάσσει εκθέσεις αναφοράς (Reports) με βάση τα KPI’s   

 

Αναζητούμε έναν/μια Επαγγελματία με υψηλό αίσθημα υπευθυνότητας και:

  • 3+ έτη εμπειρία σε αντίστοιχη θέση Supervisor
  • Εμπειρία σε θέση Call Center Αgent
  • Γνώση Η/Υ και Συστημάτων Dialer
  • Άριστες επικοινωνιακές και διαπραγματευτικές ικανότητες
  • Ικανότητα καθοδήγησης και παρακίνησης ομάδας
  • Ικανότητα διαχείρισης και επίλυσης προβλημάτων

Τι προφέρει η εταιρία:

  • Ανταγωνιστικός σταθερός μηνιαίος μισθός
  • Σημαντικό bonus παραγωγικότητας
  • Συνεχή υποστήριξη και εκπαίδευση σε μια από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις του κλάδου

Αν πιστεύεις πως τα παραπάνω σε καλύπτουν, μπορείς να μας στείλεις το Βιογραφικό σου στο [email protected] με την ένδειξη (Call_Center_Supervisor)

Continue Reading

Trending