Επίκαιρα Πρόσωπα
Γεωργία Καρτσάνη: Woman Leader
ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΤΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΑΠΑΝΤΟΥΝ – ΧΩΡΙΣ ΦΟΒΟ ΑΛΛΑ ΜΕ ΠΑΘΟΣ – ΣΕ «ΑΛΗΘΙΝΕΣ» ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΠΟΥ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ ΚΑΡΙΕΡΑ. I D
ΗΓεωργίαΚαρτσάνηείναιπιστοποιημένη Master Coach από το Behavioral Coaching Institute (BCI)και μέλος του NeuroBusiness Group of Coaches των ΗΠΑ. Επαγγελματίας με πλούσια εμπειρία από τους επιχειρηματικούς κλάδους των επαγγελματικών υπηρεσιών, της βιομηχανίας και της τεχνολογίας, στις αγορές της Ελλάδας, των ΗΠΑ και της Μέσης Ανατολής. Μέχρι τα μέσα του 2009 και για 10 χρόνια, ηγήθηκε του τομέα Executive Search της Stanton Chase Αθήνας και Dubai. Μετάλλαξε και ανάπτυξε τον οργανισμό κάνοντας την Stanton Chase έναν από τους κορυφαίους παίχτες της περιοχής, παρέχοντας στους πελάτες λύσεις για την βελτίωση της οργανωτικής δομής μέσω προσέλκυσης και προσάρτησης στη δομή τους των κατάλληλων στελεχών και σε στελέχη επιχειρήσεων career coaching, έτσι ώστε κάνουν αποτελεσματική την επόμενη επαγγελματική τους κίνηση. Η προηγούμενη εργασιακή της εμπειρία περιελάμβανε regional εμπορικές και ανώτατες διοικητικές θέσεις στην 3Μ και την Philip Morris με βάση την Ελλάδα και στην Kendall και την WR Grace με βάση τις ΗΠΑ. Τον Οκτώβριο του 2009 ίδρυσε το Ελληνικό Παράρτημα του CEO Clubs International, και αρχές του 2010 κάνει το επαγγελματικό της όνειρο πραγματικότητα – ιδρύει τη SARGIA Partners, συμβουλευτική εταιρεία που προσφέρει μοναδικές υπηρεσίες Leadership Coaching και Personal Branding σε πελάτες της στη ΝΑ Ευρώπη και στη Κύπρο. Είναι μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου και πρόεδρος της επιτροπής Women in Business του Ελληνο-Αμερικάνικου Εμπορικού Επιμελητηρίου. Κατέχει Bachelor και MSc ως Χημικός Μηχανικός από πανεπιστήμιο της Μασαχουσέτης των ΗΠΑ. Εξειδίκευση: C-Level Coaching, Executive Team Development,Women in Leadership, Neurocoaching. [email protected]__
Ποιο είναι το σημερινό προφίλ, οι δραστηριότητες και το μέγεθος του WIB COMMITTEE;
Η επιτροπή Women In Business (WIB) είναι μία από τις επιτροπές του Επιμελητηρίου που έχουν δημιουργηθεί για να βοηθούν στην διατύπωση των θέσεων και στην εκπόνηση στρατηγικής σε τομείς που δραστηριοποιούνται τα μέλη του Επιμελητηρίου. Κάθε επιτροπή πλαισιωμένη από εμπειρογνώμονες των ανάλογων τομέων συντονίζει δραστηριότητες, τοποθετείται σχετικά, προωθεί τις θέσεις των επιχειρήσεων-μελών του Επιμελητηρίου, ώστε να διευκολυνθεί ο διάλογος με τις κυβερνητικές θέσεις, με απώτερο σκοπό την ανάπτυξη και την εύρυθμη λειτουργία των επιχειρήσεων.
Την επιτροπή υποστηρίζουν με την παρουσία τους στις δραστηριότητές και στις εκδηλώσεις της, πάνω από 500 γυναίκες στελέχη επιχειρήσεων. Στα 3 χρόνια λειτουργίας του WIB έχουμε οργανώσει 2 Έρευνες Στατιστικές, 2 Επιχειρηματικά Γεύματα, και 3 Forums με διακεκριμένους διεθνείς και τοπικούς ομιλητές και με θέματα επίκαιρα και καυτά για τις γυναίκες managers όπως «A Case for Women onBoards», «The Rise of the Female Economy» και «The Brand Called You – Creating Impact &Influence».
Πόσο σημαντική θεωρείτε την συμμετοχή των γυναικών σε παρόμοιους συνδέσμους/ επιτροπές;
Εξαιρετικά σημαντική γιατί τέτοιες ποιοτικές οργανώσεις παρέχουν στα στελέχη και επιχειρηματίες γυναίκες ευκαιρίες δικτύωσης, ανταλλαγής γνώσης και εμπειριών και διεθνών βέλτιστων πρακτικών, και ιδανικά μια φωνή προς τους opinion leaders της χώρας για θέματα κοινωνικών και οργανωτικών υποδομών που μπορούν να βελτιωθούν ώστε να στηρίξουν την ανέλιξη της γυναίκας στον επαγγελματικό χώρο. Μέσα σε τέτοιες οργανώσεις όπως το WIB, υπάρχουν γυναίκες επαγγελματίες καταξιωμένες που μπορούν και θέλουν να δρουν ως mentors σε νεώτερες φιλόδοξες γυναίκες– εμπλουτίζοντας την ζωή τους και παρέχοντάς τους σημαντικές συμβουλές σε κάθε στάδιο της καριέρας τους.
Περιγράψτε με τρεις λέξεις τη γυναίκα Καρτσάνη;
Την επαγγελματική μου πορεία την έχετε στο CV μου – και αυτή είναι μια ένδειξη του τι είμαι και τι πρεσβεύω. Από την άλλη, οι «τρεις» λέξεις που με χαρακτηρίζουν ως επαγγελματία είναι ότι πάντα πορεύομαι με ισχυρό προσωπικό όραμα, πάθος, ξεκάθαρες αξίες και προσωπική δέσμευση για την συνεχή μου ανάπτυξη και προσωπική υπεροχή – κάτι το οποίο φαίνεται να εμπνέει και τους γύρω μου.
Ποια είναι τα άμεσα σχέδιά σας;
Η συμβολή μου στην κοινωνία μας μέσω της ανάπτυξης των ηγετών της. Προς αυτό τον δρόμο κατευθύνονται και οι δύο επιχειρηματικές μου δραστηριότητες: Το CEO Clubs Greece, www.ceoclubsgreece.com που είναι ένας Μη Κερδοσκοπικός αλλά και Μαθησιακός Οργανισμός, με σκοπό τη δημιουργία του κατάλληλου περιβάλλοντος για CEOs και επιχειρηματίες ώστε να βελτιώσουν την ποιότητα και την κερδοφορία των εταιριών τους μέσω της συνεχούς μάθησης και ανταλλαγής εμπειριών και γνώσεων και τη SARGIA Partners, www.sargiapartners.com που παρέχει για πρώτη φορά στην Ελλάδα υπηρεσίες Leadership Coaching, Leadership Team Alignment και PersonalBranding. Η καταξίωση σε τοπικό επίπεδο και η επέκταση των δραστηριοτήτων των δύο επιχειρήσεων σε διεθνές επίπεδο μέσω συνεργασιών – είναι στα άμεσα πλάνα μας.
Πιστεύετε ότι μία γυναίκα πρέπει να επιδιώξει μια καριέρα αν το επιθυμεί, με όποιο τίμημα και αν συνεπάγεται αυτό;
Δεν πρέπει να κάνει τίποτε αν δεν το θέλει βαθειά μέσα της. Η ζωή μας και συγκεκριμένα η επαγγελματική μας ζωή δεν είναι ένα τυχαίο συμβάν αλλά μια αλυσίδα από αποφάσεις, οι οποίες μας φέρνουν πιο κοντά στο στόχο μας. Η πρώτη απόφαση που χρειάζεται να πάρει κανείς και να δηλώσει στον ίδιο του τον εαυτό είναι: «Θέλω να γίνω μια γυναίκα ηγέτης μέσα στα επόμενα x χρόνια». Αμέσως μετά χρειάζεται ένα πλάνο για την επίτευξη αυτού του στόχου. Οι άντρες κινούνται πάντα βάσει κάποιου σχεδίου/ πλάνου, το οποίο και καθορίζουν από τα πρώτα στάδια της καριέρας τους. Θυμάμαι όταν ήμουν φοιτήτρια, οι άντρες συμφοιτητές μου γνώριζαν ακριβώς τι θέλουν να κάνουν, προς τα που θα κινηθούν και πότε – σε αντίθεση με τις γυναίκες συμφοιτήτριες οι οποίες σκέφτονταν βραχυπρόθεσμα! Η εσωτερική αναζήτηση, η βαθιά αναγνώριση του σκοπού και των αξιών αποτελεί το βασικότερο συντελεστή της ανάπτυξης μιας γυναίκας σήμερα. Η εστίαση στο ξεκάθαρο σκοπό της θα γίνει ο οδηγός για την εξέλιξή της. Είναι βασικό όμως να βρίσκεται πάντα σε διαδικασία αμφισβήτησης και κατάρριψης των περιοριστικών της αντιλήψεων που μπορεί να αποτελέσουν τροχοπέδη στην επιτυχία και ανέλιξή της. Αυτή η περίοδος καλό είναι να αφυπνίσει τα στελέχη γυναίκες στο τι ταλέντα ζητάνε σήμερα οι επιχειρήσεις και στο γεγονός ότι κρατάν στα χέρια τους την τύχη της καριέρας τους και την ευθύνη της προσωπικής τους υπεροχής – αποσαφηνίζοντας το προσωπικό τους όραμα και τις αξίες τους. Η επιτυχία της καριέρας τους θα έλθει από την βαθιά κατανόηση των μοναδικών τους ταλέντων, γνώσεων και εμπειριών που προσφέρουν αξία στους πελάτες τους, την εταιρία τους και την κοινωνία – αυτά που διαμορφώνουν την μοναδική υπόσχεση της προσωπικής τους ταυτότητας και φήμης ως επαγγελματίες.
Δημοσιεύτηκε :11 Μαΐου 2011
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | First Cold Brew (Μάνος Αποστολόπουλος)
Μια παρέα τριών φίλων ο Νίκος Θεοδωρής, ο Φώτης Σπίνος και ο Μάνος Αποστολόπουλος με πολύ πάθος, γνώση, εμπειρία προσπαθούσαν από πάντα να προσφέρουν στους πελάτες τους την καλύτερη δυνατή γεύση του καφέ. Έτσι, ξεκίνησαν το εγχείρημά τους να δημιουργήσουν έναν ποιοτικό εμφιαλωμένο καφέ που μπορείς να καταναλωθεί οπουδήποτε και σε οποιαδήποτε στιγμή.
Κύριε Αποστολόπουλε Μάνο, μπορείτε να μας πείτε λίγα λόγια για τις σπουδές σας και την πορεία σας μέχρι τώρα;
Οι σπουδές μου ήταν στον τομέα της πληροφορικής, οι οποίες όμως δεν ολοκληρώθηκαν καθώς εκείνο τον καιρό προτίμησα να εργαστώ, αργότερα δεν υπήρχε ο χρόνος και ιδίως η διάθεση να τις συνεχίσω. Παρ όλα αυτά, το γεγονός πως δεν σπούδασα δεν με απέτρεψε να κάνω τα βήματα που ήθελα. Ομοίως οι συνεταίροι μου σπούδασαν σε διαφορετικά πεδία, όπως η ψυχολογία και η μηχανική αυτοκινήτων.
Ποια η έμπνευση πίσω από αυτή την επαγγελματική δραστηριότητα;
Και οι τρεις μας εργαστήκαμε από πολύ νωρίς στον χώρο της εστίασης και στον καφέ, στην πορεία καθώς εξειδικευτήκαμε με αφοσίωση μας στο να σερβίρουμε τον καλύτερο καφέ παντού και πάντα. Προσωπικά ασχολήθηκα με το κομμάτι της κρύας εκχύλισης το 2013 και ανέπτυξα τις γνώσεις μου σε αυτή την μέθοδο. Έξι χρόνια αργότερα, είδα ότι υπήρχε μεγάλο κενό στην ελληνική αγορά και ειδικά στα ποιοτικά εμφιαλωμένα προϊόντα καφέ, καθώς μέχρι τότε υπήρχαν μόνο παρασκευάσματα καφέ με γάλα συντηρητικά και ζάχαρη. Όταν έγινε η πρόταση από τον Φώτη να κάνουμε την δική μας επιχείρηση, πρότεινα να κάνουμε την First Cold Brew δηλαδή την πρώτη και την μοναδική ελληνική εταιρεία παραγωγής εμφιαλωμένων καφέδων κρύας εκχύλισης.
Τι συμβουλές θα δίνατε σε άλλους επιχειρηματίες που θέλουν να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση;
Οι συμβουλές που έχουμε πλέον είναι αναρίθμητες, αρχικά σε πρακτικά κομμάτια και διαδικασίες, δεν θα σταθώ όμως σε αυτές.
Αυτό που πρέπει να κάνει ένας άνθρωπος που θέλει να ξεκινήσει κάτι δικό του, είναι αρχικά να διαλέξει με σύνεση τους ανθρώπους που θα ξεκινήσει την κοινή αυτή πορεία, να μοιράζετε τις ιδέες του και να μην φοβάται ότι θα τις κλέψουν γιατί δεν είναι η ιδέα το ζήτημα αλλά η ομάδα που την κάνει πραγματικότητα και τέλος να έχει πίστη στο εγχείρημα και υπομονή.
Ποια είναι η πολιτική σας ως προς την βιώσιμη παραγωγή και την κοινωνική ευθύνη;
Προσπαθούμε ιδιαίτερα να μην σπαταλάμε άσκοπα ενέργεια. Σε αυτό βοηθάει και η κρύα εκχύλιση καθώς χρειάζονται λιγότεροι πόροι για να την παραγωγή μας, οπότε θα έλεγε κανείς ότι είναι ένας πιο «πράσινος» καφές, παράλληλα επιλέγουμε συσκευασίες οι οποίες ανακυκλώνονται και σε κάθε μας στάδιο έχουμε ελαχιστοποιήσει τις φύρες. Το υπόλειμμα του καφέ το πετάμε σε καφέ κάδους για οργανικά απορρίμματα και παράλληλα συνεργαζόμαστε με διάφορες εταιρείες που μπορούν να το επαναχρησιμοποιήσουν, όπως για καλλυντικά σαπούνια και οργανικά λιπάσματα.
Ποια είναι η φράση που σας δίνει κουράγιο και έμπνευση να συνεχίσετε όσα έχετε καταφέρει;
Πρωτοπορία, καινοτομία και αφοσίωση για αυτό που κάνουμε,
Να συνεχίσουμε με την ίδια αγάπη γιατί πιστεύουμε ότι αξίζει.
Ποιο είναι το όραμα και οι στόχοι της εταιρείας για το μέλλον;
Στα σχέδια μας είναι να ξεκινήσουμε τις εξαγωγές, για να γίνει όμως αυτό πρέπει πρώτα να αναπτύξουμε επιπλέον την μονάδα παραγωγής.
Θα θέλαμε επίσης να μπορούμε να προσλάβουμε επιπλέον προσωπικό και να γίνει η εταιρεία μας, ένας σταθμός ζωής για περισσότερους ανθρώπους που μοιράζονται το ίδιο πάθος.
Μάνος Αποστολόπουλος
Συνιδιοκτήτης και Διευθύνων Σύμβουλος του First Cold Brew
Συνέντευξη από την ομάδα του BusinessWoman
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | Κική και Αντρέα
Το “Naughty Dogs” είναι μια εταιρεία που προέκυψε μέσα από τις φυλακές όσο οι ιδρύτριες της Αντρέα και Κική έμαθαν να δημιουργούν κρέμες και άλλα προϊόντα καλλωπισμού από συνταγές που μοιράζονταν. Πρόκειται για μια επιχείρηση που έχει ως στόχο να προσφέρει αξέχαστα αρώματα μέσα από ποικίλα προϊόντα που κάθονται πάνω στο σώμα με αγάπη και σεβασμό.
Κυρία Κική και κυρία Αντρέα, μπορείτε να μας πείτε λίγα λόγια για τις σπουδές σας και την πορεία σας μέχρι τώρα;
Κική: Έχω σπουδάσει ηθοποιός σε δημόσιο ΙΕΚ. Η επαγγελματική μου πορεία μέχρι στιγμής ξεκινάει από το δημοτικό, όπου αγόραζα ζελεδάκια από το σούπερ μάρκετ και τα πουλούσα ακριβότερα σε
μικρές συσκευασίες στους συμμαθητές μου. Έπειτα αναβάθμισα τη δραστηριότητα μου με αξεσουάρ από χάντρες που τα έφτιαχνα μόνη μου σπίτι και τα εμπορευόμουν. Με τα λεφτά που έβγαλα αγόρασα λάπτοπ στο οποίο έγραφα CD τα οποία πουλούσα στους συμμαθητές μου . Έπειτα στην Αθήνα δούλευα ως σερβιτόρα και παράλληλα πουλούσα τσαντάκια. Λέγοντας αστείες ιστορίες από τη
δουλειά μου ως σερβιτόρα έγινα γνωστή , κατάφερα να κάνω επιτυχημένες παραστάσεις και να βγάζω χρήματα με αυτόν τον τρόπο. Ύστερα αφού μάζεψα κάποια χρήματα αποφάσισα να τα επενδύσω ανοίγοντας το naughty dogs με την καλή μου φίλη Αντρέα.
Αντρέα: Έχω σπουδάσει χημικός. Γεννήθηκα και μεγάλωσα στη Ρουμάνια. Στα 26 μου αποφάσισα να μεταναστεύσω στην Ελλάδα για να κάνω κάτι καλύτερο για μένα. Η προσαρμογή μου και η επαγγελματική μου πορεία ήταν δύσκολη,δουλεύοντας αρκετά χρόνια στην εστίαση και παράλληλα
μεγαλώνοντας ένα παιδί μόνη μου. Καταλήξαμε σε αυτήν την επιχείρηση με την κολλητή μου φίλη Κική.
Ποια η έμπνευση πίσω από αυτή την επαγγελματική δραστηριότητα;
Επιλέξαμε μαζί με την φίλη μου Κική να ξεκινήσουμε αυτή την επιχείρηση από την επιθυμία μας για ανεξαρτησία. Πάντα θέλαμε να δημιουργήσουμε μια «οικογένεια» την οποία τελικά δημιουργήσαμε, με τα άτομα που εμείς επιλέξαμε να είναι κοντά μας σε αυτό το ταξείδι. Λόγω της δύσκολης επαγγελματικής μας πορείας ήταν ανάγκη να δημιουργήσουμε ένα καλύτερο εργασιακό περιβάλλον που απευθύνεται κυρίως στις γυναίκες.
Τι συμβουλές θα δίνατε σε άλλους επιχειρηματίες που θέλουν να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση;
Να ρισκάρουν , και να γνωρίζουν ότι δεν υπάρχουν ήττες, παρά μόνο μαθήματα.
Μην κάνετε κάτι εφήμερο αλλά χτίστε τη δική σας ιστορία!
Ποια η έμπνευση πίσω από το ιδιαίτερο design και τις ιδιαίτερες ονομασίες των προϊόντων σας;
Καθημερινά παρατηρούμε την ανάγκη του κόσμου να εκφραστεί ελεύθερα. Η ιδέα
μας ήταν αφού όλοι τα σκεφτόμαστε από μέσα μας, γιατί να μη τα βγάλουμε προς
τα έξω;
Οι ονομασίες των προϊόντων δείχνουν και την άποψη μας για τη ζωή, δεν
χρειάζεται να την παίρνουμε στα σοβαρά , όλα εμπεριέχουν χιούμορ μέσα τους, αν
έχει κανείς τα μάτια να το δει. Σίγουρα αυτή η πινελιά έλειπε από την αγορά όπως και
αποδείχθηκε.
Ποια είναι η φράση που σας δίνει κουράγιο και έμπνευση να συνεχίσετε όσα έχετε καταφέρει;
Μία λέξη μας εμπνέει: Η αγάπη
Μπορείτε να μοιραστείτε τυχόν επερχόμενα σχέδια ή πρωτοβουλίες για την εταιρεία σας;
Στα επόμενα δυο χρόνια θα ανοίξουμε δυο φυσικά κατάστημα, ένα στο κέντρο της Αθήνας
και ένα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης. Στο πολύ κοντινό μέλλον, θα λανσάρουμε 20
νέους κωδικούς που σίγουρα θα σας συναρπάσουν οπότε… αναμείνατε στις θέσεις
σας!
Andreea Boboc | Συνιδρυτής Naughty Dogs
Κική Λιτσάκη | Συνιδρυτής Naughty Dogs
Συνέντευξη από την ομάδα του BusinessWoman
Επίκαιρα Πρόσωπα
Παναγιώτα Μαθιουδάκη | Ανακαλύπτοντας την ομορφιά…
Η κυρία Παναγιώτα Μαθιουδάκη είναι απόφοιτη του τμήματος Αισθητικής και Κοσμητολογίας , του Τ.Ε.Ι. Αθήνας (νυν Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής). Στην πορεία της έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων και συνεδρίων στο τομέα της κοσμητολογίας και της αισθητικής , τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.
Κυρία Μαθιουδάκη μπορείτε να μας πείτε ποια η έμπνευση πίσω από αυτή την επαγγελματική δραστηριότητα; Τι σας έκανε να θέλετε να ακολουθήσετε αυτό τον δρόμο;
Η φροντίδα. Η φροντίδα και η περιποίηση του υγιούς δέρματος. Η επιστήμη μας αφορά ακριβώς αυτό.
Καθημερινά βιώνουμε έναν αγώνα δρόμου, με αντίπαλο τον χρόνο. Ο ρόλος της αισθητικού είναι να μας βοηθήσει με την φροντίδα της, να διατηρήσουμε την νεανικότητα και την σφριγηλότητα της επιδερμίδας μας. Για αυτό και η σχέση αισθητικού – πελάτισσας είναι πολύ δυνατή, είναι μία σχέση αμφίδρομης εμπιστοσύνης που σπάνια την συναντάς.
Ποια είναι η εξειδίκευση σας στον χώρο της κοσμητολογίας και ποια είναι η γνώμη σας για τη συνεχή εκπαίδευση και προσαρμογή σε νέες τάσεις στον κλάδο που δραστηριοποιείστε;
Αγαπάω πολύ το πρόσωπο. Είναι ο καθρέφτης μας, είναι το πρώτο πράγμα που θα δει κάποιος όταν μας συναντήσει, λέει την αλήθεια για εμάς. Προσπαθώ να παρακολουθώ όλες τις νέες τάσεις, νέα δραστικά συστατικά, νέα προϊόντα και τεχνολογίες. Κάθε χρόνο προσπαθώ να παρευρίσκομαι σε όλα τα σημαντικά διεθνή συνέδρια , ώστε να ανακαλύπτω από τους πρώτους τις καινοτομίες και το που οδηγούνται η αισθητική και η κοσμητολογία. Θεωρώ σημαντικό να μην μένεις πίσω, ειδικά σε μία επιστήμη που συνεχώς εξελίσσεται και τις τελευταίες δεκαετίες έχει κάνει άλματα προόδου.
Ποια είναι η φιλοσοφία πίσω από το κέντρο αισθητικής σας; Πώς διασφαλίζετε την ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχετε;
Η φιλοσοφία η δική μου και των συνεργατών μου βασίζεται στον συνδυασμό της καινοτομίας και της διαχρονικότητας. Θα επιλέξουμε το μοντέρνο αλλά δεν θα εγκαταλείψουμε το κλασικό, το δοκιμασμένο, το αποτελεσματικό. Για παράδειγμα, ο βαθύς καθαρισμός αποτελεί το Α και το Ω για τη σωστή περιποίηση του προσώπου. Παρά την εξέλιξη στην κοσμητολογία τα στάδια του παραμένουν ίδια. Η κύρια μας προτεραιότητα είναι η επιστημονική προσέγγιση στις υπηρεσίες που παρέχουμε. Επιλέγουμε προσεκτικά και με αυστηρά κριτήρια τις συνεργασίες μας. Χρησιμοποιούμε μόνο πιστοποιημένα και αξιόπιστα μηχανήματα και προϊόντα, με κλινικές μελέτες που αποδεικνύουν αυτό που υπόσχονται. Επιπλέον, διατηρούμε υψηλά πρότυπα υγιεινής και ασφάλειας σε όλες μας τις διαδικασίες..
Ούσα ειδικός, ποιες θα λέγατε ότι είναι οι τελευταίες και πιο ενδιαφέρουσες τάσεις της κοσμητολογίας;
Το νέο trend είναι τα εξωσώματα. Τα εξωσώματα είναι νανοκυστίδια που παράγονται από όλα τα ευκαρυωτικά κύτταρα. Χρησιμεύουν ως ένα φυσικό σύστημα επικοινωνίας μεταξύ των κυττάρων. Λειτουργούν ως αγγελιοφόροι, στέλνοντας σήματα στα κύτταρα και πυροδοτώντας την αναγέννηση των κουρασμένων και ανενεργών κυττάρων του δέρματος. Ολοένα και περισσότερα εργοστάσια παραγωγής καλλυντικών προσπαθούν να τα ενσωματώσουν στις φόρμουλές τους, αναπτύσσοντας νέες θεραπείες και σκευάσματα που βασίζονται στις ιδιότητες τους.
Μπορείτε να μοιραστείτε τυχόν επερχόμενα σχέδια ή πρωτοβουλίες που οραματίζεστε;
Πρόσφατα επενδύσαμε επιχειρηματικά στον κλάδο του φαρμακείου. Είναι μία διαχρονική , αλλά συνεχώς αναπτυσσόμενη αγορά. Με τους συνεργάτες μου και μία ομάδα επιστημόνων εργαζόμαστε στην ανάπτυξη μίας καινοτόμου σειράς δερμοκαλλυντικών χρησιμοποιώντας φιλικές προς το περιβάλλον συσκευασίες και ανανεώσιμα υλικά. Θα μου επιτρέψετε όμως, να σας πω περισσότερα για αυτό στο μέλλον.
Παναγιώτα Μαθιουδάκη,
Αισθητικός – Κοσμητολόγος, Επιχειρηματίας.
Ιδιοκτήτρια των Laserskin Solutions (www.laserskin.gr)
Συνέντευξη από την ομάδα του BusinessWoman
-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | 3 Βήματα που μπορείς να κάνεις όταν νιώθεις οτι είσαι έτοιμη/ος να “εκραγείς”!
-
Videos
Η ιστορία του BusinessWoman
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | Στεφανία Φράρου
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Παναγιώτα Μαθιουδάκη | Ανακαλύπτοντας την ομορφιά…
-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | Επικοινωνία και Συγκρούσεις με Αποδοχή, Κατανόηση και Σεβασμό
-
Τουρισμός
Το Μέλλον του Τουρισμού
-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | 5 Αλήθειες για να επικοινωνήσουμε με κάποιον άνθρωπο
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | Μαριλένα Πατέρα