Connect with us

Επίκαιρα Πρόσωπα

Γεωργία Καρτσάνη: Woman Leader

ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΤΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΑΠΑΝΤΟΥΝ – ΧΩΡΙΣ ΦΟΒΟ ΑΛΛΑ ΜΕ ΠΑΘΟΣ – ΣΕ «ΑΛΗΘΙΝΕΣ» ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΠΟΥ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ ΚΑΡΙΕΡΑ. I D

 

ΗΓεωργίαΚαρτσάνηείναιπιστοποιημένη Master Coach από το Behavioral Coaching Institute (BCI)και μέλος του NeuroBusiness Group of Coaches των ΗΠΑΕπαγγελματίας με πλούσια εμπειρία από τους επιχειρηματικούς κλάδους των επαγγελματικών υπηρεσιών, της βιομηχανίας και της τεχνολογίας, στις αγορές της Ελλάδας, των ΗΠΑ και της Μέσης Ανατολής. Μέχρι τα μέσα του 2009 και για 10 χρόνια, ηγήθηκε του τομέα Executive Search της Stanton Chase Αθήνας και Dubai. Μετάλλαξε και ανάπτυξε τον οργανισμό κάνοντας την Stanton Chase έναν από τους κορυφαίους παίχτες της περιοχής, παρέχοντας στους πελάτες λύσεις για την βελτίωση της οργανωτικής δομής μέσω προσέλκυσης και προσάρτησης στη δομή τους των κατάλληλων στελεχών και σε στελέχη επιχειρήσεων career coaching, έτσι ώστε κάνουν αποτελεσματική την επόμενη επαγγελματική τους κίνηση. Η προηγούμενη εργασιακή της εμπειρία περιελάμβανε regional εμπορικές και ανώτατες διοικητικές θέσεις στην 3Μ και την Philip Morris με βάση την Ελλάδα και στην Kendall και την WR Grace με βάση τις ΗΠΑ. Τον Οκτώβριο του 2009 ίδρυσε το Ελληνικό Παράρτημα του CEO Clubs International, και αρχές του 2010 κάνει το επαγγελματικό της όνειρο πραγματικότητα – ιδρύει τη SARGIA Partners, συμβουλευτική εταιρεία που προσφέρει μοναδικές υπηρεσίες Leadership Coaching και Personal Branding σε πελάτες της στη ΝΑ Ευρώπη και στη Κύπρο. Είναι μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου και πρόεδρος της επιτροπής Women in Business του Ελληνο-Αμερικάνικου Εμπορικού Επιμελητηρίου. Κατέχει Bachelor και MSc ως Χημικός Μηχανικός από πανεπιστήμιο της Μασαχουσέτης των ΗΠΑ. Εξειδίκευση: C-Level Coaching, Executive Team Development,Women in Leadership, Neurocoaching. [email protected]__

 

Ποιο είναι το σημερινό προφίλ, οι δραστηριότητες και το μέγεθος του WIB COMMITTEE;

 

Η επιτροπή Women In Business (WIB) είναι μία από τις επιτροπές του Επιμελητηρίου που έχουν δημιουργηθεί για να βοηθούν στην διατύπωση των θέσεων και στην εκπόνηση στρατηγικής σε τομείς που δραστηριοποιούνται τα μέλη του Επιμελητηρίου. Κάθε επιτροπή πλαισιωμένη από εμπειρογνώμονες των ανάλογων τομέων συντονίζει δραστηριότητες, τοποθετείται σχετικά, προωθεί τις θέσεις των επιχειρήσεων-μελών του Επιμελητηρίου, ώστε να διευκολυνθεί ο διάλογος με τις κυβερνητικές θέσεις, με απώτερο σκοπό την ανάπτυξη και την εύρυθμη λειτουργία των επιχειρήσεων.

Την επιτροπή υποστηρίζουν με την παρουσία τους στις δραστηριότητές και στις εκδηλώσεις της, πάνω από 500 γυναίκες στελέχη επιχειρήσεων. Στα 3 χρόνια λειτουργίας του WIB έχουμε οργανώσει 2 Έρευνες Στατιστικές, 2 Επιχειρηματικά Γεύματα, και 3 Forums με διακεκριμένους διεθνείς και τοπικούς ομιλητές και με θέματα επίκαιρα και καυτά για τις γυναίκες managers όπως «A Case for Women onBoards», «The Rise of the Female Economy» και «The Brand Called You – Creating Impact &Influence».

Πόσο σημαντική θεωρείτε την συμμετοχή των γυναικών σε παρόμοιους συνδέσμους/ επιτροπές;

Εξαιρετικά σημαντική γιατί τέτοιες ποιοτικές οργανώσεις παρέχουν στα στελέχη και επιχειρηματίες γυναίκες ευκαιρίες δικτύωσης, ανταλλαγής γνώσης και εμπειριών και διεθνών βέλτιστων πρακτικών, και ιδανικά μια φωνή προς τους opinion leaders της χώρας για θέματα κοινωνικών και οργανωτικών υποδομών που μπορούν να βελτιωθούν ώστε να στηρίξουν την ανέλιξη της γυναίκας στον επαγγελματικό χώρο. Μέσα σε τέτοιες οργανώσεις όπως το WIB, υπάρχουν γυναίκες επαγγελματίες καταξιωμένες που μπορούν και θέλουν να δρουν ως mentors σε νεώτερες φιλόδοξες γυναίκες– εμπλουτίζοντας την ζωή τους και παρέχοντάς τους σημαντικές συμβουλές σε κάθε στάδιο της καριέρας τους.

Περιγράψτε με τρεις λέξεις τη γυναίκα Καρτσάνη;

 

Την επαγγελματική μου πορεία την έχετε στο CV μου – και αυτή είναι μια ένδειξη του τι είμαι και τι πρεσβεύω. Από την άλλη, οι «τρεις» λέξεις που με χαρακτηρίζουν ως επαγγελματία είναι ότι πάντα πορεύομαι με ισχυρό προσωπικό όραμα, πάθος, ξεκάθαρες αξίες και προσωπική δέσμευση για την συνεχή μου ανάπτυξη και προσωπική υπεροχή – κάτι το οποίο φαίνεται να εμπνέει και τους γύρω μου.

Ποια είναι τα άμεσα σχέδιά σας;

Η συμβολή μου στην κοινωνία μας μέσω της ανάπτυξης των ηγετών της. Προς αυτό τον δρόμο κατευθύνονται και οι δύο επιχειρηματικές μου δραστηριότητες: Το CEO Clubs Greece, www.ceoclubsgreece.com που είναι ένας Μη Κερδοσκοπικός αλλά και Μαθησιακός Οργανισμός, με σκοπό τη δημιουργία του κατάλληλου περιβάλλοντος για CEOs και επιχειρηματίες ώστε να βελτιώσουν την ποιότητα και την κερδοφορία των εταιριών τους μέσω της συνεχούς μάθησης και ανταλλαγής εμπειριών και γνώσεων και τη SARGIA Partners, www.sargiapartners.com που παρέχει για πρώτη φορά στην Ελλάδα υπηρεσίες Leadership Coaching, Leadership Team Alignment και PersonalBranding. Η καταξίωση σε τοπικό επίπεδο και η επέκταση των δραστηριοτήτων των δύο επιχειρήσεων σε διεθνές επίπεδο μέσω συνεργασιών – είναι στα άμεσα πλάνα μας.

Πιστεύετε ότι μία γυναίκα πρέπει να επιδιώξει μια καριέρα αν το επιθυμεί, με όποιο τίμημα και αν συνεπάγεται αυτό;

Δεν πρέπει να κάνει τίποτε αν δεν το θέλει βαθειά μέσα της. Η ζωή μας και συγκεκριμένα η επαγγελματική μας ζωή δεν είναι ένα τυχαίο συμβάν αλλά μια αλυσίδα από αποφάσεις, οι οποίες μας φέρνουν πιο κοντά στο στόχο μας. Η πρώτη απόφαση που χρειάζεται να πάρει κανείς και να δηλώσει στον ίδιο του τον εαυτό είναι: «Θέλω να γίνω μια γυναίκα ηγέτης μέσα στα επόμενα x χρόνια». Αμέσως μετά χρειάζεται ένα πλάνο για την επίτευξη αυτού του στόχου. Οι άντρες κινούνται πάντα βάσει κάποιου σχεδίου/ πλάνου, το οποίο και καθορίζουν από τα πρώτα στάδια της καριέρας τους. Θυμάμαι όταν ήμουν φοιτήτρια, οι άντρες συμφοιτητές μου γνώριζαν ακριβώς τι θέλουν να κάνουν, προς τα που θα κινηθούν και πότε – σε αντίθεση με τις γυναίκες συμφοιτήτριες οι οποίες σκέφτονταν βραχυπρόθεσμα! Η εσωτερική αναζήτηση, η βαθιά αναγνώριση του σκοπού και των αξιών αποτελεί το βασικότερο συντελεστή της ανάπτυξης μιας γυναίκας σήμερα. Η εστίαση στο ξεκάθαρο σκοπό της θα γίνει ο οδηγός για την εξέλιξή της. Είναι βασικό όμως να βρίσκεται πάντα σε διαδικασία αμφισβήτησης και κατάρριψης των περιοριστικών της αντιλήψεων που μπορεί να αποτελέσουν τροχοπέδη στην επιτυχία και ανέλιξή της. Αυτή η περίοδος καλό είναι να αφυπνίσει τα στελέχη γυναίκες στο τι ταλέντα ζητάνε σήμερα οι επιχειρήσεις και στο γεγονός ότι κρατάν στα χέρια τους την τύχη της καριέρας τους και την ευθύνη της προσωπικής τους υπεροχής – αποσαφηνίζοντας το προσωπικό τους όραμα και τις αξίες τους. Η επιτυχία της καριέρας τους θα έλθει από την βαθιά κατανόηση των μοναδικών τους ταλέντων, γνώσεων και εμπειριών που προσφέρουν αξία στους πελάτες τους, την εταιρία τους και την κοινωνία – αυτά που διαμορφώνουν την μοναδική υπόσχεση της προσωπικής τους ταυτότητας και φήμης ως επαγγελματίες.

Δημοσιεύτηκε :11 Μαΐου 2011

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επίκαιρα Πρόσωπα

Βασίλης Σολιδάκης: Ζωγραφίζω αυτό που αγαπάω

…γιατί οι πράξεις μας είναι πολιτισμός.

Βασίλης Σολιδάκης

Πιστεύοντας στην αναγκαιότητα της έκφρασης και της εσωτερικής επικοινωνίας, προσπαθώ τα δεδομένα μου να είναι οι σύγχρονοι προβληματισμοί πάνω στην τέχνη χωρίς να γίνεται αυτοσκοπός η πρωτοτυπία της εικόνας, ούτε όμως και η επανάληψή της.

Ατελιέ

Γράφει ο Γιάννης Λιάκος

Η συνάντησή μας στο εργαστήριο του ζωγράφου, έγινε μεσημεράκι με δυό ρακές για να ξεκινήσει η κουβέντα. Καλλιτέχνης ανήσυχος, με έντονη την ανάγκη να ανατρέπει τα πάντα στην δουλειά του από την μια στιγμή στην άλλη.

Ξεκίνησε να μιλά για τα ταξίδια της ζωής του.

Βασίλης Σολιδάκης

Βασίλης Σολιδάκης: “Γεννήθηκα στην Κρήτη το 1948. Το 1973, βρέθηκα στην Ισπανία, μετά από παρότρυνση του δάσκαλου μου Θ.Δρόσου. Εκεί, με προβλημάτισε έντονα η διαφορά που ένιωσα να υπάρχει, ανάμεσα στην «κλασσική» τέχνη των μουσείων και στην «σύγχρονη» τέχνη.

Η γνωριμία μου με τον Δημήτρη Περδικίδη στην Μαδρίτη, ήταν καθοριστική και πολύτιμη. Ο σπουδαίος αυτός ζωγράφος, με βοήθησε να καλύψω τα κενά μου. Μελέτησα από κοντά την Ισπανική τέχνη σε όλο της το μεγαλείο!! Παράλληλα, αντέγραφα λεπτομέρειες από έργα των μεγάλων δασκάλων, για να κατανοήσω τεχνικές που μου ήταν απαραίτητες. Βέβαια, το πνεύμα του Βελάσκεθ ακόμα με κατατρέχει.”

Ατελιέ

Από την πρώτη ατομική έκθεση στην αίθουσα τέχνης «Συλλογή» η θεματική των έργων μου προερχόταν από ό,τι με συγκινούσε, εντυπωσίαζε ή με προβλημάτιζε και προσπάθησα να αποδώσω με ρεαλισμό τα κοινωνικά προβλήματα της εποχής, μέχρι και το 1985.

Τη συνέχεια του άρθρου θα τη βρείτε εδώ

Πηγή

 

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

«Νίκη»: H «μορφική» γλώσσα του Νίκου Καρόκη

Γράφει η Μαράη Γεωργούση *

Η καλλιτεχνική δημιουργία αποτελεί μια επίπονη διαδικασία μέσα από τον στοχασμό, την επιλογή, την σύνθεση και την σχηματοποίηση των υλικών. Ο γλύπτης Νίκος Καρόκης ακολουθεί ένα σύνολο  διαδικασιών δημιουργώντας μια δίοδο έκφρασης. Φιλοτεχνεί μια σειρά γλυπτών που, επικοινωνούν με τον θεατή μέσω της «μορφικής» τους γλώσσας. Μια γλώσσα μορφών και συμβόλων ευρύτερα κατανοητή.

Οι όποιες δυσκολίες προκύψουν από τον διάλογο με το υλικό, το σχήμα, τον όγκο, το μέγεθος, το χρώμα, επιλύονται από τον γλύπτη με φροντίδα και σεβασμό στην οντότητα του αρχικού σχήματος. Ο ίδιος ο καλλιτέχνης αναφέρει πως η «Νίκη», «Niki» ως όνομα του γλυπτού προήλθε από την μελέτη της κίνησης και της στάσης του σώματος, αυτής της συχνής κοινής αντίδρασης των ανθρώπων, όταν επιτυγχάνουν τον απόλυτο στόχο τους και εκδηλώνουν τον ενθουσιασμό τους.

H αρμονία και η ομορφιά είναι έννοιες σύνθρονες της γλυπτικής τέχνης. Ο καλλιτέχνης μετατρέπει το όραμά του σε επιθυμία, ενώ  δημιουργώντας το προχωρά συγχρόνως καλλιτεχνικά και ψυχικά. Το συγκεκριμένο γλυπτό είναι φορτισμένο με έναν έντονο συμβολικό χαρακτήρα. Η γραμμικότητα της μορφής, οι μεγάλες και μικρές καμπύλες, οι ευθείες, η ώσμωση  τους αποτέλεσαν γεωμετρικό παιχνίδι στα χέρια του γλύπτη. Απέδωσε με την χρήση του υλικού του ένα κολάζ συναισθημάτων, γεγονότων και μνήμης. Ένα κολάζ βιωματικό με εγκιβωτισμένες αφηγήσεις.

Η επιλογή του θέματος έμπνευσης ενός γλυπτού δεν έχει πάντα την ίδια αφετηρία. Έχει μεγάλη σημασία τι αφηγείται το γλυπτό και πως έχει εκφραστεί από τον καλλιτέχνη. Ένα οπτικό ερέθισμα, ένα συναίσθημα, οδηγούν στην  αφορμή για πράξη. Η κάθε προσωπική μας νίκη, «Niki», όπως ονόμασε ο Νίκος Καρόκης το γλυπτό του, προϋποθέτει σωστή προετοιμασία, σκληρή δουλειά, συνεχή προσπάθεια και νίκη επί του εγκλωβισμού του φόβου.

 

 

 

Τη συνέχεια του άρθρου θα τη βρείτε εδώ

Πηγή

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

Διονύσιος Φραγκιάς: Ο τολμηρός και ταλαντούχος Έλληνας καλλιτέχνης στη Νέα Υόρκη

Τον Διονύσιο Φραγκιά είναι δύσκολο να τον βρεις διαθέσιμο, τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό. Πολίτης του κόσμου, ζει και δραστηριοποιείται επαγγελματικά κυρίως στη Νέα Υόρκη. Συνεργάτης του καλλιτέχνη Jeff Koons, ετοιμάζει στη Νέα Υόρκη την παρουσίαση της νέας του δουλειάς στην καινούργια γκαλερί Emmanuel Fremin, στο Τσέλσι.

Εμείς καταφέραμε και μιλήσαμε με τον Διονύσιο για τη ζωή του, την τέχνη και τις συνεργασίες του.

Αποκλειστική συνέντευξη στη Ζέτα Τζιώτη

– Διονύσιε, πώς εμπνέεσαι;

– Η έμπνευση προέρχεται πάντα από τα ενδιαφέροντα του καλλιτέχνη. Για μένα αυτό περιλαμβάνει τις επιστήμες, όπως η ψυχολογία και η φυσική, και η περιέργειά μου για το πώς σκέφτεται ο ανθρώπινος νους και πώς η ανθρώπινη φύση εκτυλίσσεται καθημερινά στη σύγχρονη κοινωνία μας.

Ενδιαφέρομαι επίσης για την ιστορία, ιδιαίτερα τις ιστορικές κρίσεις και τις εποχές πολέμων. Αυτά τροφοδοτούν την πρακτική προσέγγιση της τέχνης μου και μου δίνουν ένα πλαίσιο για τη δημιουργία ιδεών προς υλοποίηση.

ΚΑΝΩ ΣΧΕΔΙΑ ΠΟΥ ΒΑΣΙΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΓΚΡΑΦΙΤΙ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ

– Τι τεχνικές χρησιμοποιείς;

– Μου αρέσει πραγματικά να χρησιμοποιώ ένα ευρύ φάσμα μέσων – γλυπτική, ζωγραφική, σχέδιο, performance art και μικτές εγκαταστάσεις μέσων (mixed media installations) που περιλαμβάνουν επίσης και ταινία (film).

Συχνά ένα συγκεκριμένο μέσο «φωνάζει» ότι είναι το κατάλληλο για να χρησιμοποιηθεί για ένα συγκεκριμένο έργο. Όπως ο συγγραφέας Mark Twain είπε: «Η διαφορά μεταξύ της χρήσης της σωστής λέξης και της χρήσης σχεδόν της σωστής λέξης είναι σαν τη διαφορά μεταξύ αστραπής και πυγολαμπίδας».

– Αναφέρεται ότι στα projects σου κάνεις γλυπτά με υβριδική ζωγραφική. Θα ήθελες να μας μιλήσεις για αυτό;

– Συχνά συγχωνεύω εικόνες. Μερικές φορές η εικόνα προέρχεται από δύο μακρινές χρονικές περιόδους. Για παράδειγμα: Ένωσα μια εικόνα αρχαίου ελληνικού ναού με μια εικόνα ενός διεθνούς διαστημικού σταθμού. Ιδιαίτερα απολαμβάνω την ερμηνεία των εικόνων με υλικά ή τεχνικές που είναι απροσδόκητες.

Κάνω σχέδια που βασίζονται σε γκράφιτι που βλέπω στον δρόμο καθημερινά στο Μπρούκλιν και σε άλλες γειτονιές της Νέας Υόρκης, και στη συνέχεια «στέλνω» τον θεατή σε απομακρυσμένα μέρη όπως το Κατμαντού, το Νεπάλ. Τα σχέδια αυτά φαίνονται σαν λεπτή μεταξωτή και υφασμάτινη ταπετσαρία.

Έτσι, το έργο τέχνης που προκύπτει είναι ένα είδος εννοιολογικά οδηγούμενου υβριδίου που συρρικνώνει τον κόσμο, συγχωνεύει τις αρχαίες τέχνες με τη σύγχρονη υποπολιτισμική ή αντιπολιτισμική εικονογραφία και το παρουσιάζει στον θεατή.

– Πήγες στη Νέα Υόρκη και έμεινες για πάντα εκεί. Πόσο δύσκολη ήταν για σένα η προσαρμογή σου σε μια τέτοια πόλη;

Τη συνέχεια της συνέντευξης θα τη βρείτε εδώ

Πηγή

Continue Reading

Trending