Connect with us

Lifestyle

Γεωργία Χιόνη – Απόφοιτος Foundation Fashion Design & Production Course

Μόλις αποφοιτήσατε από την Σχολή Μόδας AthensFashionClub.

        Με τι σκοπεύετε να ασχοληθείτε στο αντικείμενο της Μόδας;

Το ταξίδι μου στο μαγικό χώρο της μόδας ξεκίνησε πριν 3 χρόνια. Ως συγγραφέας και  κινηματογραφίστρια παρακολούθησα personal styling, καθώς το ενδιαφέρον μου εστιαζόταν αρχικά στο costume design. Άμεσα, όμως, κατάλαβα την κλίση και το ενδιαφέρον μου για τον χώρο της μόδας και αποφάσισα να ασχοληθώ με το αντικείμενο της δημιουργίας μόδας ως Σχεδιάστρια, φοιτώντας στο εντατικό πρόγραμμα σχεδιαστών <<Fashion Design & Production>>. 

Mέσα από τη Σχολή, μου δόθηκε η μοναδική ευκαιρία να συμμετάσχω στο διαγωνισμό << Manteco x AthensFashionClub Sustainable Design Contest>> που διοργάνωσε η σχολή με τη διεθνούς φήμη κατασκευάστρια εταιρία υφασμάτων Manteco Spa  στην Ιταλία, τον Αύγουστο του 2020. H κoλεξιόν που σχεδίασα διακρίθηκε και απέσπασε το πρώτο βραβείο. Η εταιρία Manteco μου χορήγησε τα υφάσματα βιώσιμης ανάπτυξης για να σχεδιάσω την πρώτη μου κολεξιόν, με το όνομα FW 21/22 «LU.BU, The Light of Winter». Τη Συλλογή αυτή παρουσίασα στην Εβδομάδα Μόδα της Αθήνας τον Ιούνιο του 2021, για την οποί έλαβα το 1ο Βραβείο << Best New Designer >>, του καλύτερου σχεδιαστή. Εδώ θα ήθελα να τονίσω ότι η δημιουργία της κολεξιόν ήταν ένα πολύ μεγάλο και δύσκολο στοίχημα, εάν λάβουμε υπόψη το γεγονός ότι έπρεπε να σχεδιαστεί εν μέσω πλήρους καραντίνας με τη δυνατότητα μετακίνησης και προμήθειας πρώτων υλών πολύ δύσκολη. Παρόλες τις δυσκολίες, με επιμονή και δουλειά ήρθε ένα αποτέλεσμα που με δικαίωσε. 

Η AthensFashionClub ήταν πάντα δίπλα μου, σε απορίες και προβλήματα που προέκυπταν κατά τη διάρκεια δημιουργίας των ενδυμάτων και μαζί με την σχεδιάστρια και διευθύντριά της κα Βυτινίδου Μαρία, παρακολουθούσαμε ταυτόχρονα όλο το χρονοδιάγραμμα της παραγωγής της συλλογής.

Ως σχεδιάστρια και λόγω της ενασχόλησής μου με τον κινηματογράφο, θέλω να δημιουργήσω μοναδικές σειρές ρούχων με έντονα καλλιτεχνικά στοιχεία, να συνδυάσω την αισθητική της κινηματογραφικής τέχνης με την τελειότητα και την υπεροχή της μόδας. Το σχέδιο μόδας είναι για μένα μια μεγάλη πρόκληση, για να τολμήσω μία νέα αισθητική. Στόχος μου, λοιπόν, η δημιουργία και ο σχεδιασμός εμπνευσμένων συλλογών για το brand << SKiNiT Fashion Design.>>


·       Ακολουθείτε πιστά τις επιταγές της μόδας 

        ή αυτοσχεδιάζετε;  Πώς ντύνεστε  στη καθημερινή σας ζωή;

Υπάρχουν, θεωρώ, διαφορετικές κατηγορίες ανθρώπων: αυτοί στους οποίους αρέσουν τα ρούχα και τους αρέσει να αγοράζουν ρούχα, οι άνθρωποι που είναι κομψοί και αυτοί που μπορούν να αναγάγουν το ντύσιμο σε ένα είδος τέχνης. Αναμφισβήτητα, η μόδα είναι κάτι μοναδικό. Και ένα από τα στοιχεία της μοναδικότητάς της βρίσκεται, πιστεύω, στο ότι η μόδα «αυτοεκφράζεται», έχει δηλαδή την ικανότητα να «μιλά» γιαυτόν που τη φοράει και να λέει ποιος είναι και πως νιώθει. Προσωπικά, πιστεύω, ότι το να φορά κάποιος αυτό που τον εκφράζει πιο αντιπροσωπευτικά και τον κάνει να νιώθει άνετα, αυτό είναι το βασικό και το θεμελιώδες. 

Στην καθημερινότητά μου προτιμώ στυλ όπως το casual και athleisure. Mου αρέσει το γεγονός ότι μπορείς να συνδυάσεις ρούχα streetwear για τη δημιουργία κομψών και άνετων εμφανίσεων με πχ. αθλητικά παντελόνια, φούτερ, sneakers, κλπ. Πιστεύω ότι και σαν τάση επηρεάζει και θα συνεχίσει να επηρεάζει τη μόδα. 


·      Ποια θα χαρακτηρίζατε κομψή γυναίκα; 

Κομψότητα…Ομορφιά, γοητεία, ευφυΐα όλα με μια λέξη, όλα με μία εικόνα. H κομψότητα αντικατοπτρίζει, κατά την άποψή μου, μία στάση ζωής και συμπεριφοράς. Εκφράζει τη  γυναίκα που είναι αξιοπρεπής, αποτελεί έμπνευση για τους άλλους, και πάνω από όλα σέβεται τον εαυτό της.  


·      Ποιο είναι το προσωπικό σας σλόγκαν ή ρητό;

Κάνε κάθε μέρα να αξίζει. 


·      Ποια είναι τα επόμενα σχέδιά σας;

Όπως ανέφερα, το σχέδιο μόδας είναι για μένα μια πρόκληση. Μια πρόκληση για να τολμήσω μία νέα αισθητική. Το όραμά μου δεν είναι απλά να σχεδιάσω ρούχα και συλλογές, αλλά να τολμήσω νέους συνδυασμούς, «συγχωνεύοντας» στοιχεία με ιδιαίτερα στυλ, κάνοντας κάθε γυναίκα να αισθάνεται αισθησιακή, σέξι, μοιραία, δυναμική και πάνω απ’ όλα μοναδική. Όσον αφορά στα ρούχα, να πω ότι πρόκειται για ιδιαίτερα ρούχα με κάποια ψήγματα  εκκεντρικότητας ορμώμενης από το φετιχισμό που προκαλούν χωρίς να υπερβάλλουν, για βραδινές κυρίως εμφανίσεις που συνδυάζουν αισθησιασμό, θηλυκότητα, σεξουαλικότητα και δυναμισμό, προσεγμένα και  υψηλής ποιότητας.

Τη δεύτερή μου capsule collection, που σχεδίασα για το <<skin it fashion design>>, θα παρουσιάσω τέλος Δεκεμβρίου του 2021 σε fashion show φιλανθρωπικού σκοπού.  Η συλλογή μου, με το όνομα << Χ >> είναι εμπνευσμένη από το βραβευμένο ομότιτλο θεατρικό μου έργο. 

Eχουν ήδη προγραμματιστεί και σχεδιάζονται οι επόμενες συλλογές S/S και Α/W του 2022, όλες με υφάσματα από την διεθνή έκθεση Premiere Visio Paris και με Βιώσιμα υλικά από Πορτογάλους κατασκευαστές.

Το website και eshop ολοκληρώνεται άμεσα και όπως ανέφερα στις 19 Δεκεμβρίου θα γίνει η πρώτη επίσημη παρουσίαση. Όλα τα ρούχα θα είναι διαθέσιμα από το eshop του brand. Να τονίσω ότι σχεδιάζω με μεγάλο σεβασμό για το περιβάλλον και την ηθική πτυχή της εργασίας. Τα ρούχα δημιουργούνται χρησιμοποιώντας υλικά που σέβονται το περιβάλλον, με ύφασμα και vegan leather.

Εύχομαι σε όλους που εργάζονται στο αντικείμενο της μόδας, δημιουργούς και κατασκευαστές, να ξεπεράσουν με αισιοδοξία και επιμονή την δύσκολη αυτή κατάσταση της πανδημίας. Το πιστεύω, το << Επόμενο Βήμα της Μόδας>>,  θα είναι καλύτερο για όλους μας.

Continue Reading

Μόδα

Ολυμπιακοί Αγώνες Και Ολυμπιακή Μόδα

Οι Ολυμπιακοί Αγώνες είναι εδώ, και αποτελούν κατά κοινή ομολογία ένα από τα πιο σημαντικά αθλητικά γεγονότα παγκοσμίως. Οι Αγώνες δεν είναι μόνο μια γιορτή αθλητισμού, αλλά και ένα σημαντικό μέσο πολιτιστικής ανταλλαγής, καινοτομίας και δημιουργίας νέων τάσεων. Ένα τέτοιο γεγονός όπως είναι φυσιολογικό δεν γίνεται να αφήσει ανεπηρέαστη την μόδα. 

Η επιρροή τον Ολυμπιακών αγώνων στην παγκόσμια μόδα

Η μόδα δεν μένει αμέτοχη στην επίδραση των Ολυμπιακών Αγώνων. Κάθε διοργάνωση συνοδεύεται από νέες τάσεις και καινοτομίες στον χώρο της ένδυσης τόσο αθλητικής όσο και μη. Οι σχεδιαστές συνεργάζονται με αθλητικές ομάδες και χώρες προβάλλοντας την δουλεία τους μέσα από αυτούς. Επιπλέον οι Ολυμπιακοί Αγώνες προάγουν την ιδέα της ένδυσης ως μέσο έκφρασης της εθνικής και πολιτιστικής ταυτότητας.

Στις ακόλουθες φωτογραφίες έχουμε την αποτύπωση όλων των παραπάνω μέσα από την ματιά της φωτογράφου Thalias Zerfou. Το make up και τα μαλλιά έχει επιμεληθεί ο Vaggelis Kolokotronis. Art director και stylist του συγκεκριμένου project o Lazaros Orfanidis με styling assistant την Kelly Xatzidaki.

Τρεις καταξιωμένοι σχεδιαστές υψηλής ραπτικής ενώνουν τις δυνάμεις τους δημιουργώντας μοναδικές εικόνες με άρωμα Γαλλίας και έμπνευση την γαλλική σημαία. 

Η λευκή δημιουργία είναι του Christou Paraskeuopoulou και το brand ονομάζεται Christian P.

Η κόκκινη δημιουργία είναι του Giorgou Zeti και το brand έχει την ίδια ονομασία

Η μπλε ρουά δημιουργία είναι της Alkminis Trigonaki και το brand ονομάζεται Alkmini Fashion

Models : Alexia Traiko / Sophie Geotgoulia / Melina Giakou

Lazaros Orfanidis

Fashion Consultant, Visual Merchandiser

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Νέα Γεωργία Νέα Γενιά: Πρόγραμμα Trophy/Τροφή

Η DS Smith Hellas συμβάλλει στην ενίσχυση του μέλλοντος του αγροδιατροφικού τομέα
μέσω της υποστήριξης του προγράμματος Trophy/Τροφή του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα
Γενιά

Η DS Smith, κορυφαίος κατασκευαστής λύσεων βιώσιμης συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι
στην Ελλάδα, συνεισφέρει έμπρακτα στην αναβάθμιση του αγροδιατροφικού τομέα της χώρας
συμμαχώντας για δεύτερη συναπτή χρονιά με τον οργανισμό «Νέα Γεωργία Νέα Γενιά» για την
ενίσχυση του κλάδου, υποστηρίζοντας αυτήν τη φορά το πρόγραμμα Trophy/Τροφή. Πιο
συγκεκριμένα, η DS Smith Hellas θα στηρίξει τρία Μeet-up του προγράμματος με κύρια θεματική
τη «Μείωση της χρήσης πλαστικού στον κλάδο της αγροδιατροφής», τα οποία θα
πραγματοποιηθούν σε τρία πανεπιστήμια της χώρας.

Τι είναι όμως τo Trophy/Τροφή;

Το Trophy/Τροφή είναι ένα πρωτοποριακό εγχείρημα, το οποίο αναδεικνύει και επιβραβεύει
καινοτόμες επιχειρηματικές ιδέες και νεοφυείς επιχειρήσεις, που δραστηριοποιούνται στους τομείς
της αγροτεχνολογίας, της τεχνολογίας τροφίμων και των agrologistic, με προϊόντα και υπηρεσίες
που χρησιμοποιούν καινοτόμες τεχνολογίες, ακόμη και σε αρχικά στάδια ανάπτυξης (pre seed).
Μέχρι σήμερα, χάρη στο συγκεκριμένο πρόγραμμα, έχουν ήδη στηριχθεί 122 νεοφυείς επιχειρήσεις
από τον συγκεκριμένο τομέα.

Τα Μeet-up είναι αναπόσπαστο κομμάτι του Trophy/Τροφή. Εκεί, φοιτητές, startupper, νέοι
επιχειρηματίες και ερευνητές έρχονται σε επαφή με ερευνητικά ιδρύματα, επενδυτές, μέντορες και
εταιρείες και μαζί αναπτύσσουν νέες πρωτοποριακές ιδέες, στο πλαίσιο βιωματικών εργαστηρίων.
Για την DS Smith, η υιοθέτηση πρακτικών βιώσιμης ανάπτυξης και κυκλικής οικονομίας βρίσκεται
στον πυρήνα των δραστηριοτήτων της και ο μετασχηματισμός του αγροδιατροφικού κλάδου μπορεί
να πλαισιωθεί από καινοτόμες και φιλικές προς το περιβάλλον λύσεις συσκευασίας, που θα
αυξήσουν την προστιθέμενη αξία των τελικών προϊόντων. Σε αυτό το πλαίσιο η εταιρεία
υποστηρίζει στα τρία meet-up τη θεματική ενότητα με τίτλο: «Μείωση της χρήσης πλαστικού στον
κλάδο της αγροδιατροφής».

Ο κ. Γιώργος Φιλιππόγλου, DS Smith Managing Director για το cluster της Ελλάδας δήλωσε:
«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που για μία ακόμη χρονιά βρισκόμαστε στο πλευρό της Νέας
Γεωργίας Νέας Γενιάς, καθώς μέσα από αυτή τη συνεργασία έχουμε συνεισφέρει στην
ενδυνάμωση του αγροδιατροφικού τομέα, αναδεικνύοντας παράλληλα τον κομβικό ρόλο που
διαδραματίζει η συσκευασία από κυματοειδές χαρτόνι στην ενίσχυση της βιώσιμης ανάπτυξης της
χώρας».

Τα τρία Meet-up με τη στήριξη της DS Smith Hellas, είναι τα ακόλουθα :
-TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
– TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
– TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.

Η κα Έφη Λαζαρίδου, CEO του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά δήλωσε: «Τo Trophy/Τροφή
είναι μία ουσιαστική πρωτοβουλία που διασυνδέει την πανεπιστημιακή κοινότητα με τη βιομηχανία
και την αγορά στον κρίσιμο κλάδο της αγροδιατροφής. Κάθε χρόνο φέρνει εκατοντάδες φοιτητές και
ερευνητές σε επαφή με καινοτόμες επιχειρήσεις μέσα από τα Trophy/Τροφή meetup που
διεξάγονται σε πανεπιστήμια σε όλη την Ελλάδα και αποτελούν μία αποτελεσματική πλατφόρμα
ανταλλαγής επιχειρηματικών ιδεών και εμπειριών. Πάνω από 700 φοιτητές έχουν συμμετάσχει τα
τελευταία δύο χρόνια στα meetup του προγράμματος, εργάστηκαν στην ανάπτυξη καινοτόμων
λύσεων και ξεκίνησαν να σχεδιάσουν τα πρώτα τους επιχειρηματικά βήματα. Η DS Smith, μία
πρωτοπόρος εταιρεία στον κλάδο της συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι που επενδύει σε
βιώσιμες πρακτικές υποστηρίζει από την πλευρά της 3 meetup, εμπλουτίζοντας το περιεχόμενο
της πρωτοβουλίας Trophy/Τροφή».

Η DS Smith παγκοσμίως έχει έδρα το Λονδίνο και είναι μέλος του FTSE 100, ενώ
δραστηριοποιείται σε 34 χώρες απασχολώντας περίπου 30.000 άτομα με την ιστορία της να
ανάγεται στις επιχειρήσεις παραγωγής συσκευασιών από το 1940. Στην Ελλάδα, η εταιρεία έχει
παρουσία τα τελευταία 65 χρόνια με εργοστάσια στην Κόρινθο, τη Θεσσαλονίκη και την Κρήτη,
απασχολώντας συνολικά πάνω από 400 εργαζομένους. Η DS Smith Hellas υποστηρίζει έμπρακτα
την πρωτοβουλία του Trophy/Τροφή του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, με στόχο να
ενισχύσει την καινοτομία και τη βιωσιμότητα στο ελληνικό οικοσύστημα της αγροδιατροφής, με ένα
ουσιαστικό και αξιόπιστο εγχείρημα επιτάχυνσης της νεοφυούς επιχειρηματικότητας.
Το Trophy/Τροφή υλοποιεί με επιτυχία ο οργανισμός Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, μέσα
από την ιδρυτική δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ).

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Το 4o Taste Halkidiki Festival στα Νέα Μουδανιά!

Το Επιμελητήριο Χαλκιδικής ανακοινώνει τη διοργάνωση του 4ου Φεστιβάλ Γαστρονομίας Χαλκιδικής,TASTE HALKIDIKI, που θα πραγματοποιηθεί στην Προβλήτα Νέων Μουδανιών, σε συνεργασία με το Δήμο Νέας Προποντίδας. Η εκδήλωση αποτελεί μέρος των δράσεων TASTE HALKIDIKI, που στόχο έχουν την ανάδειξη του γαστρονομικού πλούτου της περιοχής και είναι μία πρωτοβουλία του προέδρου Γιάννη Κουφίδη και του Δ.Σ. του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής.

Στο 4o TASTE HALKIDIKI FESTIVAL τοπικοί παραγωγοί ελιάς, ελαιόλαδου, μελιού, τυροκομικών, αρτοποιημάτων, ζυμαρικών, κρασιών, μπίρας, αποσταγμάτων, από όλη τη Χαλκιδική, θα εκθέτουν τα προϊντα τους στους επισκέπτες, οι οποίοι θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για αυτά, να τα γευτούν, αλλά και τα προμηθευτούν. Στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο της μαγειρικής, σεφ από καταξιωμένα εστιατόρια της περιοχής θα μαγειρέψουν ζωντανά ιδιαίτερα πιάτα, τα οποία οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν, βασισμένα σε τοπικές συνταγές και αξιοποιώντας τα προϊόντα των εκθετών. Παρουσιαστής της εκδήλωσης θα είναι ο γνωστός δημοσιογράφος και παρουσιαστής Κωστής Ζαφειράκης, ο οποίος με το δικό του μοναδικό τρόπο θα παρουσιάσει τους παραγωγούς και τις ζωντανές μαγειρικές επιδείξεις. 

Όπως με κάθε ευκαιρία τονίζει ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής Γιάννης Κουφίδης, το TASTEHALKIDIKI αποτελεί θεσμό και αναδεικνύει την γαστρονομία της Χαλκιδικής, ως μια εναλλακτική μορφή τουρισμού. Μέσα από τις δράσεις του, προβάλλονται τα τοπικά προϊόντα και οι άνθρωποι πίσω από αυτά, αναδεικνύονται περιοχές τουριστικές και μη, αναβιώνουν ξεχασμένες συνταγές και έθιμα, επιμηκύνεται η τουριστική σεζόν, συνδέεται ο πρωτογενής τομέας και η μεταποίηση και τις υπηρεσίες του τουρισμού και τελικά, ενισχύεται η οικονομική ανάπτυξη του τόπου. Την υλοποίησή του προγράμματος έχει αναλάβει η εταιρεία Chef Stories, εταιρία Συμβούλων Marketing & Γαστρονομίας και Διοργάνωσης Γαστρονομικών εκδηλώσεων (www.chefstories.gr), που έχει εμπνευστεί όλο το concept, το branding, αλλά και τη διοργάνωση των δράσεων Taste Halkidiki.


Continue Reading

Trending