Lifestyle
Γεωργία Χιόνη – Απόφοιτος Foundation Fashion Design & Production Course


Μόλις αποφοιτήσατε από την Σχολή Μόδας AthensFashionClub.
Με τι σκοπεύετε να ασχοληθείτε στο αντικείμενο της Μόδας;
Το ταξίδι μου στο μαγικό χώρο της μόδας ξεκίνησε πριν 3 χρόνια. Ως συγγραφέας και κινηματογραφίστρια παρακολούθησα personal styling, καθώς το ενδιαφέρον μου εστιαζόταν αρχικά στο costume design. Άμεσα, όμως, κατάλαβα την κλίση και το ενδιαφέρον μου για τον χώρο της μόδας και αποφάσισα να ασχοληθώ με το αντικείμενο της δημιουργίας μόδας ως Σχεδιάστρια, φοιτώντας στο εντατικό πρόγραμμα σχεδιαστών <<Fashion Design & Production>>.
Mέσα από τη Σχολή, μου δόθηκε η μοναδική ευκαιρία να συμμετάσχω στο διαγωνισμό << Manteco x AthensFashionClub Sustainable Design Contest>> που διοργάνωσε η σχολή με τη διεθνούς φήμη κατασκευάστρια εταιρία υφασμάτων Manteco Spa στην Ιταλία, τον Αύγουστο του 2020. H κoλεξιόν που σχεδίασα διακρίθηκε και απέσπασε το πρώτο βραβείο. Η εταιρία Manteco μου χορήγησε τα υφάσματα βιώσιμης ανάπτυξης για να σχεδιάσω την πρώτη μου κολεξιόν, με το όνομα FW 21/22 «LU.BU, The Light of Winter». Τη Συλλογή αυτή παρουσίασα στην Εβδομάδα Μόδα της Αθήνας τον Ιούνιο του 2021, για την οποί έλαβα το 1ο Βραβείο << Best New Designer >>, του καλύτερου σχεδιαστή. Εδώ θα ήθελα να τονίσω ότι η δημιουργία της κολεξιόν ήταν ένα πολύ μεγάλο και δύσκολο στοίχημα, εάν λάβουμε υπόψη το γεγονός ότι έπρεπε να σχεδιαστεί εν μέσω πλήρους καραντίνας με τη δυνατότητα μετακίνησης και προμήθειας πρώτων υλών πολύ δύσκολη. Παρόλες τις δυσκολίες, με επιμονή και δουλειά ήρθε ένα αποτέλεσμα που με δικαίωσε.
Η AthensFashionClub ήταν πάντα δίπλα μου, σε απορίες και προβλήματα που προέκυπταν κατά τη διάρκεια δημιουργίας των ενδυμάτων και μαζί με την σχεδιάστρια και διευθύντριά της κα Βυτινίδου Μαρία, παρακολουθούσαμε ταυτόχρονα όλο το χρονοδιάγραμμα της παραγωγής της συλλογής.
Ως σχεδιάστρια και λόγω της ενασχόλησής μου με τον κινηματογράφο, θέλω να δημιουργήσω μοναδικές σειρές ρούχων με έντονα καλλιτεχνικά στοιχεία, να συνδυάσω την αισθητική της κινηματογραφικής τέχνης με την τελειότητα και την υπεροχή της μόδας. Το σχέδιο μόδας είναι για μένα μια μεγάλη πρόκληση, για να τολμήσω μία νέα αισθητική. Στόχος μου, λοιπόν, η δημιουργία και ο σχεδιασμός εμπνευσμένων συλλογών για το brand << SKiNiT Fashion Design.>>
· Ακολουθείτε πιστά τις επιταγές της μόδας
ή αυτοσχεδιάζετε; Πώς ντύνεστε στη καθημερινή σας ζωή;
Υπάρχουν, θεωρώ, διαφορετικές κατηγορίες ανθρώπων: αυτοί στους οποίους αρέσουν τα ρούχα και τους αρέσει να αγοράζουν ρούχα, οι άνθρωποι που είναι κομψοί και αυτοί που μπορούν να αναγάγουν το ντύσιμο σε ένα είδος τέχνης. Αναμφισβήτητα, η μόδα είναι κάτι μοναδικό. Και ένα από τα στοιχεία της μοναδικότητάς της βρίσκεται, πιστεύω, στο ότι η μόδα «αυτοεκφράζεται», έχει δηλαδή την ικανότητα να «μιλά» γιαυτόν που τη φοράει και να λέει ποιος είναι και πως νιώθει. Προσωπικά, πιστεύω, ότι το να φορά κάποιος αυτό που τον εκφράζει πιο αντιπροσωπευτικά και τον κάνει να νιώθει άνετα, αυτό είναι το βασικό και το θεμελιώδες.
Στην καθημερινότητά μου προτιμώ στυλ όπως το casual και athleisure. Mου αρέσει το γεγονός ότι μπορείς να συνδυάσεις ρούχα streetwear για τη δημιουργία κομψών και άνετων εμφανίσεων με πχ. αθλητικά παντελόνια, φούτερ, sneakers, κλπ. Πιστεύω ότι και σαν τάση επηρεάζει και θα συνεχίσει να επηρεάζει τη μόδα.
· Ποια θα χαρακτηρίζατε κομψή γυναίκα;
Κομψότητα…Ομορφιά, γοητεία, ευφυΐα όλα με μια λέξη, όλα με μία εικόνα. H κομψότητα αντικατοπτρίζει, κατά την άποψή μου, μία στάση ζωής και συμπεριφοράς. Εκφράζει τη γυναίκα που είναι αξιοπρεπής, αποτελεί έμπνευση για τους άλλους, και πάνω από όλα σέβεται τον εαυτό της.
· Ποιο είναι το προσωπικό σας σλόγκαν ή ρητό;
Κάνε κάθε μέρα να αξίζει.
· Ποια είναι τα επόμενα σχέδιά σας;
Όπως ανέφερα, το σχέδιο μόδας είναι για μένα μια πρόκληση. Μια πρόκληση για να τολμήσω μία νέα αισθητική. Το όραμά μου δεν είναι απλά να σχεδιάσω ρούχα και συλλογές, αλλά να τολμήσω νέους συνδυασμούς, «συγχωνεύοντας» στοιχεία με ιδιαίτερα στυλ, κάνοντας κάθε γυναίκα να αισθάνεται αισθησιακή, σέξι, μοιραία, δυναμική και πάνω απ’ όλα μοναδική. Όσον αφορά στα ρούχα, να πω ότι πρόκειται για ιδιαίτερα ρούχα με κάποια ψήγματα εκκεντρικότητας ορμώμενης από το φετιχισμό που προκαλούν χωρίς να υπερβάλλουν, για βραδινές κυρίως εμφανίσεις που συνδυάζουν αισθησιασμό, θηλυκότητα, σεξουαλικότητα και δυναμισμό, προσεγμένα και υψηλής ποιότητας.
Τη δεύτερή μου capsule collection, που σχεδίασα για το <<skin it fashion design>>, θα παρουσιάσω τέλος Δεκεμβρίου του 2021 σε fashion show φιλανθρωπικού σκοπού. Η συλλογή μου, με το όνομα << Χ >> είναι εμπνευσμένη από το βραβευμένο ομότιτλο θεατρικό μου έργο.
Eχουν ήδη προγραμματιστεί και σχεδιάζονται οι επόμενες συλλογές S/S και Α/W του 2022, όλες με υφάσματα από την διεθνή έκθεση Premiere Visio Paris και με Βιώσιμα υλικά από Πορτογάλους κατασκευαστές.
Το website και eshop ολοκληρώνεται άμεσα και όπως ανέφερα στις 19 Δεκεμβρίου θα γίνει η πρώτη επίσημη παρουσίαση. Όλα τα ρούχα θα είναι διαθέσιμα από το eshop του brand. Να τονίσω ότι σχεδιάζω με μεγάλο σεβασμό για το περιβάλλον και την ηθική πτυχή της εργασίας. Τα ρούχα δημιουργούνται χρησιμοποιώντας υλικά που σέβονται το περιβάλλον, με ύφασμα και vegan leather.
Εύχομαι σε όλους που εργάζονται στο αντικείμενο της μόδας, δημιουργούς και κατασκευαστές, να ξεπεράσουν με αισιοδοξία και επιμονή την δύσκολη αυτή κατάσταση της πανδημίας. Το πιστεύω, το << Επόμενο Βήμα της Μόδας>>, θα είναι καλύτερο για όλους μας.
You may like
Lifestyle
Foodex Japan 2023: τα ελληνικά τρόφιμα στην αγορά της Ιαπωνίας!


Τα ελληνικά τρόφιμα ξανά στην Ιαπωνική Διεθνή Έκθεση Τροφίμων και Ποτών Foodex Japan 2023, η οποία διοργανώθηκε από 7 – 10 Μαρτίου, στο εκθεσιακό κέντρο Tokyo Big Sight. Η Foodex Japan είναι η μεγαλύτερη έκθεση τροφίμων και ποτών στην Ασία. Στη φετινή έκθεση συμμετείχαν 43 χώρες με 2.562 εκθέτες, ενώ την επισκέφθηκαν 73.789 χιλ. εμπορικοί επισκέπτες από την Ιαπωνία και άλλες ασιατικές χώρες.
Το ελληνικό περίπτερο διοργανώθηκε από την Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece) και φιλοξένησε 16 εκθέτες με ελληνικά προϊόντα, όπως ελαιόλαδο, ελιές, μέλι, κρασί, ξύδι, αλάτι, λικέρ, τσικουδιά, κρόκο, μαστίχα και μαστιχέλαιο, σταφίδες, αποξηραμένα σύκα, μαρμελάδες, ξηρούς καρπούς, είδη αρτοποιίας και σνακ, τυριά, κονσέρβες φρούτων και χυμούς.
Στο εθνικό περίπτερο συμμετείχαν και 6 επιχειρήσεις με τη στήριξη της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, εκ των οποίων 4 οινοποιεία και 2 παραγωγοί αποξηραμένων σύκων.


Η συμμετοχή στην έκθεση κρίθηκε ως εξαιρετικά πετυχημένη, καθώς το σύνολο των Ελλήνων εκθετών εξέφρασε την ικανοποίησή του για την επισκεψιμότητα του περιπτέρου, αλλά και τον ενθουσιασμό των επισκεπτών για τα ελληνικά προϊόντα. Συνολικά, οι ελληνικές επιχειρήσεις έκαναν περισσότερες από 1.200 εμπορικές συναντήσεις με αγοραστές από Ιαπωνία, Ταιβάν, Νότια Κορέα, Κίνα και Ηνωμένες Πολιτείες.
Αξίζει να αναφερθεί ότι η Ιαπωνία είναι μια τεράστια αγορά 125 εκατ. κατοίκων με υψηλό εισόδημα, η οποία προσφέρει μεγάλες ευκαιρίες για τα εγχώρια προϊόντα. Το 2022 οι εξαγωγές των ελληνικών τροφίμων στην Ιαπωνία αυξήθηκαν κατά 39.2% και έφτασαν τα 22.9 εκατ. ευρώ. Τα σημαντικότερα τρόφιμα που εξάγονται στην Ιαπωνία είναι κονσέρβες ροδάκινου, ξηροί καρποί, παρασκευάσματα δημητριακών και ελαιόλαδο, ενώ παρατηρείται αυξημένο ενδιαφέρον για τη φέτα και το μέλι.
Την εθνική συμμετοχή τίμησε με την παρουσία του ο Πρέσβης της Ελλάδας στην Ιαπωνία, κύριος Δημήτριος Καραμήτσος-Τζιράς, ο οποίος επισκέφθηκε το περίπτερο και συνομίλησε με όλους τους εκθέτες.
Λεζάντa φωτογραφιών
- Απόψεις από την έκθεση Foodex Japan 2023
Enterprise Greece
Η Εταιρεία Enterprise Greece (Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου Α.Ε.) είναι ο αρμόδιος εθνικός φορέας, υπό την εποπτεία του Υπουργείου Εξωτερικών, για την προσέλκυση επενδύσεων στην Ελλάδα και την προώθηση των εξαγωγών, με στόχο να προβάλλει τη χώρα ως ελκυστικό επενδυτικό προορισμό και να προωθεί τα ανταγωνιστικά εξαγωγικά προϊόντα και υπηρεσίες της Ελλάδας.
Περισσότερες Πληροφορίες για συντάκτες:
ENTERPRISE GREECE | Γραφείο Τύπου– 210 3355705, Χρήστος Ρουμελιώτης [email protected]
Lifestyle
H ATHENS FASHION TRADE SHOW ΠΡΩΤΟΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΦΕΡΝΕΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ


O Σεπτέμβριος είναι ο μήνας των αλλαγών και των νέων ευκαιριών! Είναι ο μήνας που η Αthens Fashion Trade Show κάνει την ανατροπή και για πρώτη φορά στην Ελλάδα θα παρουσιαστούν συλλογές για τη σεζόν Άνοιξη -Καλοκαίρι 2024. Συμβαδzίζοντας με τις εκθέσεις του εξωτερικού, για πρώτη φορά, καταστήματα και eshops θα δειγματιστούν κομμάτια για το επόμενο καλοκαίρι. Εκθέτες, sustainable brands, σχεδιαστές και νέοι designers είναι έτοιμοι να μοιραστούν το όραμά τους και να μας παρουσιάσουν τις ανερχόμενες τάσεις. Aπό τις 21 έως τις 24 Σεπτεμβρίου το Μetropolitan Expο θα πλημμυρίσει με κομμάτια Resortwear και με αξεσουάρ-μπιζού της επόμενης σεζόν.
Ιδιαίτερα ντε-πιες ,φορέματα, καφτάνια, loungewear επιλογές με χαρακτηριστικά signature prints, εμπνευσμένα από πίνακες ζωγραφικής ελληνικών νησιών, κομψά μαγιό και luxe φούστες που υμνούν το ελληνικό καλοκαίρι είναι μερικά από τα Resortwear κομμάτια που θα βρίσκονται 21-24 Σεπτεμβρίου στην Αthens Fashion Trade Show 2023.
Νέοι σχεδιαστές με καινοτόμες ιδέες και με εκπληκτικούς συνδυασμούς θα δώσουν το δυναμικό παρόν και το τμήμα Fresh για ακόμη μία χρονιά θα αποτελέσει αναπόσπαστο κομμάτι της Αthens Fashion Trade Show 2023.
Και για τον φετινό χειμώνα, στην Αthens Fashion Trade Show 2023 θα είναι μαζεμένες μερικές από τις τις πιο κομψές επιλογές όπως : δερμάτινα ή μάλλινα γάντια, καρό κασκόλ, hair accessories, γούνινα bucket hats ή καπέλα με shearling επένδυση.
Η Athens Fashion Trade Show αποτελεί το fashion statement του Σεπτεμβρίου. Οι σύχρονες, μοντέρνες, ασφαλείς και ευρύχωρες εγκαταστάσεις του εκθεσιακού κέντρου Μetropolitan Expo μετατρέπονται σε χώρο έμπνευσης, δημιουργίας , έκφρασης και συνεργασίας πολλών διαφορετικών στιλιστικών επιρροών.
****
Σχετικά με τη ROTA Οργάνωση Εκθέσεων:
Η ROTA Οργάνωση Εκθέσεων, ιδρύθηκε το 1984 και είναι σήμερα ο μεγαλύτερος εκθεσιακός φορέας στην Ελλάδα. Μέσω της διοργάνωσης 13 εκ των σημαντικότερων εκθέσεων στη χώρα μας και τη διαχείριση του μεγαλύτερου και πλέον σύγχρονου εκθεσιακού κέντρου της Ελλάδας, υποστηρίζει τη συνεργασία μεταξύ του εμπορικού κόσμου και συμβάλει καθοριστικά στην ανάπτυξη της οικονομίας. Με δέσμευση στην επιτυχημένη διοργάνωση, εμμονή στην παροχή πρωτοποριακών για την Ελλάδα υπηρεσιών και στελέχη τα οποία εστιάζουν στις αξίες της ομαδικής εργασίας και της άριστης εξυπηρέτησης, επιδεικνύει κάθε χρόνο εντυπωσιακούς ρυθμούς ανάπτυξης.
Περισσότερες πληροφορίες για τη ROTA Οργάνωση Εκθέσεων μπορείτε να βρείτε στη διεύθυνση www.rota.gr.
Για περισσότερες πληροφορίες: Hρώ Τζαμτζή |2111801801|[email protected]
www.athensfashiontradeshow.gr
Lifestyle
Suzuki Vitara Strong Hybrid AWD : Οικονομικό πασπαρτού


H υβριδική τεχνολογία, που ακολουθεί η Strong Hybrid έκδοση του Suzuki Vitara 1,5 αποτελεί ένας από τους δρόμους για μέγιστη δυνατή οικονομία καυσίμου. H ιαπωνική εταιρεία συμπλήρωσε την γκάμα των μοντέλων της και έβαλε δίπλα στις mild hybrid εκδόσεις μια πλήρως υβριδική, για να προσθέσει τα πλεονεκτήματα που προσφέρει αυτή η τεχνολογία.
Κάτω από το καπό του Suzuki Vitara Strong Hybrid συναντάμε έναν 4κύλινδρο ατμοσφαιρικό κινητήρα Dualjet 1,5 lt, ο οποίος αποδίδει 102 ίππους και 138 Nm ροπής. Το μοτέρ διαθέτει υψηλότερη συμπίεση (13:1) και νέο χρονισμό των βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής από το σύστημα VVT. Σε αυτόν προστέθηκε ένας κόμπακτ ηλεκτροκινητήρας που αποδίδει 33 ίππους με 60 Nm ροπής. Τα παραπάνω συνδυάζονται με ένα 6άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων με αυτοματοποιημένο συμπλέκτη και μια μπαταρία ιόντων λιθίου 840 Wh με τάση 140V. Η συνδυαστική ισχύς του συστήματος φτάνει στους 116 ίππους, με τη δύναμη να περνά στους τέσσερις τροχούς μέσω του συστήματος AllGrip.


Το Suzuki Vitara μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά με ταχύτητα έως και 60 χλμ/ώρα και για απόσταση που δεν ξεπερνά τα 4,5 χιλιόμετρα. Ίσως δεν φαίνεται μεγάλη, στην πράξη όμως έχει αντίκρισμα, ιδιαίτερα μέσα στον αστικό ιστό. Το υβριδικό σύστημα του Suzuki Vitara μπορεί επιπλέον να σβήνει το θερμικό μοτέρ σε ταχύτητα έως και 80 χλμ/ώρα που σημαίνει έξτρα οικονομία, ενώ κρατάει ανενεργό τον κινητήρα εσωτερικής καύσης και κατά το φρενάρισμα -που γίνεται ταυτόχρονα ανάκτηση ενέργειας- σε ταχύτητες μέχρι 135 χλμ/ώρα.
Η Suzuki ανακοινώνει μέση τιμή κατανάλωσης 5,8 λίτρα βενζίνης ανά 100 χιλιόμετρα διαδρομής αλλά στη διάρκεια της δοκιμής μας δεν καταφέραμε να πλησιάσουμε αυτήν την τιμή. Ένα νούμερο κοντά στα 7 λίτρα/100 χλμ μοιάζει πιο ρεαλιστικό, που μπορεί όμως να πέσει ακόμα περισσότερο μέσα στην πόλη και αν ο οδηγός είναι προσεκτικός και χρησιμοποιήσει ιδανικά το υβριδικό σύστημα. Βγαίνοντας στο δρόμο με το Suzuki Vitara διαπιστώνεις ότι το υβριδικό σύστημα λειτουργεί αρκετά καλά. Ίσως δεν έχει το απόλυτο ραφινάρισμα, και κάποιες φορές το σύστημα δείχνει κάπως «αναποφάσιστο» αλλά σε γενικές γραμμές κάνει τη δουλειά για την οποία σχεδιάστηκε. Η αλήθεια είναι ότι το αυτοματοποιημένο κιβώτιο δεν βοηθάει ιδιαίτερα με τις αργές αντιδράσεις του, αλλά δεν είναι ο χαρακτήρας του αυτοκινήτου τέτοιος που να απαιτεί κάτι τέτοιο. Σε κάθε περίπτωση ο οδηγός έχει τη δυνατότητα χειροκίνητων αλλαγών αν θέλει να εμπλακεί περισσότερο.
Το Suzuki Vitara είναι γενικά άνετο αυτοκίνητο και με αρκετά καλή ποιότητα κύλισης, με μόνο το θόρυβο από τον κινητήρα να κάνει αισθητή την παρουσία του μέσα στην καμπίνα. Ωστόσο, οι επιβάτες δεν θα έχουν πρόβλημα να καλύψουν μεγάλες αποστάσεις με αυτό. Στο ίδιο κλίμα είναι και η συμπεριφορά του όταν πιεστεί. Δεν παρουσιάζει έντονες και απότομες αντιδράσεις, αλλά κάνει ξεκάθαρο ότι δεν του αρέσει να οδηγείται με αυτόν τον τρόπο. Η ύπαρξη της τετρακίνησης ωστόσο δίνει στο Vitara ένα μεγάλο πλεονέκτημα όταν τελειώνει η άσφαλτος. Προφανώς δεν πρόκειται για το «off road animal» που ήταν το παλιό Vitara, ωστόσο οι δυνατότητές του είναι πολύ παραπάνω από του δικίνητου ανταγωνισμού.


Το αμάξωμα της Strong Hybrid έκδοσης του Vitara δεν διαφοροποιείται από των υπόλοιπων εκδόσεων και διατηρεί τον χαμηλών τόνων χαρακτήρα του. Στο εσωτερικό υπάρχουν σκληρά πλαστικά, που δείχνουν όμως πολύ στιβαρά. Στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει η οθόνη αφής των 7 ιντσών με ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης που προσφέρει συνδεσιμότητα Android Auto και Apple CarPlay. Υπάρχει και μια μικρότερη έγχρωμη οθόνη 4,2’’ στον πίνακα οργάνων και παρέχει τις πληροφορίες που χρειάζεται ο οδηγός, συμπεριλαμβανομένης της απεικόνιση της λειτουργίας του υβριδικού συστήματος. Η ενσωμάτωση του υβριδικού συστήματος σημαίνει ότι ο χώρος αποσκευών του Suzuki Vitara έχασε 86 λίτρα. Οι μπαταρίες μπορεί να είναι μικρές σε μέγεθος αλλά κάπου έπρεπε να τοποθετηθούν κι αυτό έγινε κάτω από το πάτωμα του πορτ-μπαγκάζ. Αυτό σημαίνει ότι το Suzuki Vitara Strong Hybrid έχει χώρο 289 λίτρα έναντι των 375 λίτρων των ήπια υβριδικών εκδόσεων. Οι διαθέσιμοι χώροι πάντως για τους επιβάτες δεν έχουν επηρεαστεί, κάτι που σημαίνει ότι εύκολα θα φιλοξενηθούν τέσσερις ενήλικοι επιβάτες.
Το Suzuki Vitara έχει ένα «βαρύ» όνομα, ιδιαίτερα στην ελληνική αγορά. Το ιαπωνικό crossover παραμένει ένα ποιοτικό αυτοκίνητο που προσφέρει κάτι ξεχωριστό: την τετρακίνηση, η οποία επεκτείνει κατά πολύ τις δυνατότητές του. Κι αυτό μπορεί να το κάνει ακαταμάχητο, ειδικά με κόστος που δεν ξεπερνά τα 27.780 ευρώ, ενώ το δικίνητο ξεκινά από τα 25.080 ευρώ.
Κώστας Νικολακόπουλος
Kατηγορίες
- Editorial
- Lifestyle
- Magazine
- Online Dating
- Online Stories
- Videos
- Αστρολογία
- Αυτοκίνητο
- Βιβλία
- Γαστρονομία
- Διαγωνισμοί
- Διακόσμηση
- Διατροφή
- Εκδηλώσεις
- Εναλλακτικός τουρισμός
- Επαγγελματικά ταξίδια(συνεδριακός-εκθεσιακός τουρισμός)
- Επίκαιρα Πρόσωπα
- Επιχειρηματικότητα
- Έρευνες
- Εστιατόρια-χώροι εκδηλώσεων
- Θέατρο
- Κινηματογράφος
- Μόδα
- Ξενοδοχεία
- Οικογένεια
- Ομορφιά
- Παιδί
- Παρουσίαση
- Προγράμματα
- Προϊόντα
- Προορισμοί-Ελλάδα και εξωτερικό
- Συνέδρια
- Συνεντεύξεις
- Συνταγές
- Τεύχη
- Τέχνη πολιτισμός
- Τουρισμός
- Υγεία
- Φορολογικά
- Ψυχαγωγήσου
- Ψυχολογία
BusinessWoman Facebook
Trending
-
Γαστρονομία
PIZZA FAN. Η ΝΕΑ PIZZA AL FORNO ΜΑΣ ΠΑΕΙ ΙΤΑΛΙΑ
-
Γαστρονομία
Γεύση από τον Τόπο σου από την Ομάδα Ελλήνων Παραγωγών 3αλφα
-
Τουρισμός
Epsilon Hospitality : σημαντικές διακρίσεις στα Tourism Awards 2022
-
Τουρισμός
Δήλωση του Προέδρου της ΠΟΞ κ. Γρηγόρη Τάσιου
-
Τουρισμός
Η GRECOTEL ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΕΞΙΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΟΥΝ ΣΤΟΧΟΥΣ ΚΑΙ ΔΡΑΣΕΙΣ
-
Τουρισμός
Η Ελευσίνα αποκτά διεθνή ακτινοβολία.
-
Τουρισμός
Με επιτυχία και εποικοδομητική συζήτηση ολοκληρώθηκε το 12ο
Διεπιστημονικό Συνέδριο στο Καστελλόριζο -
Τουρισμός
Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στη διεθνή έκθεση τουρισμού «Global Birdfair» του Λέστερ