Επίκαιρα Πρόσωπα
Γνωρίστε τον πλαστικό χειρουργό: Περικλή Καραϊσκάκη!

- Μιλήστε μας λίγο για εσάς
Γεννήθηκα το 1984 στα Γιαννιτσά του Νομού Πέλλας. Εισήχθηκα στην Ιατρική Σχολή του ΔΠΘ στην Αλεξανδρούπολη, απ’ όπου και αποφοίτησα το Μάρτιο του 2008. Τον Ιούλιο του 2008 ξεκίνησα την ειδίκευση μου στη Γερμανία, αρχικά στη Γενική Χειρουργική και Αγγειοχειρουργική και εν συνεχεία από το Μάιο του 2011 στην Πλαστική Χειρουργική. Απέκτησα τον τίτλο του Πλαστικού Χειρουργού μετά από εξετάσεις το Νοέμβριο του 2014. Συνέχισα την εξειδίκευση μου στη Γερμανία σε θέσεις επιμελητή Β΄ και Α΄ και από τον Οκτώβριο του 2018 έως και το Δεκέμβριο του 2020 σε θέση αναπληρωτή διευθυντή στην κλινική Πλαστικής Χειρουργικής του St. Josef Hospital στην πόλη του Essen της Βόρειας Ρηνανίας και Βεστφαλίας. Το 2017 ολοκλήρωσα επιτυχώς τη διδακτορική μου διατριβή στην Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου της Λειψίας. Από τον Μάρτιο του 2021 διατηρώ ιδιωτικό ιατρείο στην πόλη της Θεσσαλονίκης.
- Ποιά είναι η αισθητική επέμβαση με την μεγαλύτερη ζήτηση;
Σύμφωνα με έρευνες της ISAPS (Διεθνής Εταιρεία Αισθητικής Πλαστικής Χειρουργικής) οι πέντε δημοφιλέστερες χειρουργικές επεμβάσεις είναι η αυξητική στήθους, η λιποαναρρόφηση, η άνω και κάτω βλεφαροπλαστική, η ρινοπλαστική και η κοιλιοπλαστική.
- Ποιές επεμβάσεις σας ζητούν οι γυναίκες;
Οι χειρουργικές επεμβάσεις που ρωτάνε και ζητούν συχνότερα οι γυναίκες ασθενείς μου είναι η η βλεφαροπλαστική, η ρινοπλαστική, η αυξητική στήθους, η κοιλιοπλαστική και η μειωτική μαστών. Ιδιαίτερη ζήτηση έχουν βέβαια και οι μη επεμβατικές τεχνικές όπως η χρήση βοτουλινικής τοξίνης, το υαλουρονικό οξύ και η ενέσιμη μεσοθεραπεία.

- Η αισθητική άλλοτε θεωρούνταν ανάγκη του γυναικείου φύλου. Σήμερα ισχύει το ίδιο;
Ναι μεν εξακολουθεί η πλειοψηφία των ασθενών να είναι γυναίκες, παρόλα αυτά ολοένα και περισσότεροι άνδρες ασθενείς καταφεύγουν στον πλαστικό χειρουργό για μια πρώτη συμβουλευτική και ενδεχομένως κάποια θεραπεία, επεμβατική ή μη.
- Υπάρχουν μέθοδοι που καθυστερούν το νυστέρι;
Στην εποχή μας υπάρχουν πολλές μη επεμβατικές τεχνικές, οι οποίες εφόσον χρησιμοποιηθούν ορθολογικά και με μέτρο, μπορούν να καθυστερήσουν την αναγκαιότητα μιας χειρουργικής επέμβασης. Τέτοιες δυνατότητες μας δίνουν πχ τα ενέσιμα fillers ή η ενέσιμη μεσοθεραπεία όπως και μια πληθώρα μηχανημάτων. Το σημαντικότερο είναι να προηγηθεί σωστή αξιολόγηση του περιστατικού, καταγραφή των αναγκών και επιθυμιών της ασθενούς/του ασθενή και να επιλεγεί από κοινού η ενδεδειγμένη θεραπεία. - Τι είναι αυτό που ωθεί κάποιον στη πλαστική χειρουργική και πως επιδρά στην ψυχολογία του ατόμου η πλαστική χειρουργική;
Πέραν των περιστατικών επανορθωτικής πλαστικής χειρουργικής, οι ασθενείς επιλέγουν μια θεραπεία πλαστικής χειρουργικής για να διορθώσουν κάποιες ατέλειες/σημάδια του χρόνου ή για να διορθώσουν πχ το σώμα τους μετά από μια μεγάλη αυξομείωση βάρους ή λειτουργώντας προληπτικά, θέλοντας πχ να προλάβουν την εμφάνιση κάποιων ρυτίδων ή χαλάρωσης του δέρματος. Εφόσον οι όποιες παρεμβάσεις γίνονται μελετημένα, στοχευμένα και τηρώντας βασικές αρχές της ειδικότητας, τότε και τα αντίστοιχα αποτελέσματα είναι αισθητικά αρμονικά και φυσικά, κάτι που αποτελεί και προσωπική επιδίωξη. Η επίτευξη ενός τέτοιου αποτελέσματος επιδρά σαφέστατα θετικά στη ψυχολογία ενός ατόμου και διευκολύνει κατά πολύ την καθημερινότητα του. Για παράδειγμα η διόρθωση και βελτίωση του οπτικού πεδίου μετά από μια επέμβαση βλεφαροπλαστικής σε περίπτωση ασθενών που εμφανίζουν βλεφαροχάλαση/ βλεφαρόπτωση ή η βελτίωση της αναπνοής μετά από μια ρινοδιαφραγματοπλαστική αποτελούν μερικά μόνο παραδείγματα του πόσο θετικά μπορεί να επιδράσει η πλαστική χειρουργική στην καθημερινότητα και ψυχολογία της/ του ασθενή.
Περικλής Καραϊσκάκης
Πλαστικός Χειρουργός
τ. αναπλ. Δ/ντής Κλνικής Πλαστικής Χειρουργικής
St. Josef Hospital Essen-Kupferdreh
Λώρη Μαργαρίτη 5, Θεσσαλονίκη
www.drkaraiskakis.gr
Επίκαιρα Πρόσωπα
«Αφιέρωμα» Η Αρκαδία επιχειρεί: Νάντια Μπαζιωτάκη

- Πείτε μας λίγα λόγια για την τωρινή ασχολία σας
Είμαι συνδιαχειρίστρια στην εταιρία ΑΦΟΙ ΜΠΑΖΙΩΤΑΚΗ & ΣΙΑ ΟΕ – ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΙΚΑ ΑΡΚΑΔΙΑ, μαζί με τα δύο αδέρφια μου, Θύμιο και Πάνο και είμαι υπεύθυνη της οικονομικής διαχείρισης της εταιρίας.
- Μιλήστε μας για τη δραστηριότητα και την φιλοσοφία της εταιρίας σας.
Η εταιρία «ΑΡΚΑΔΙΑ ΤΥΡΟΚΟΜΙΚΑ – ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΠΑΖΙΩΤΑΚΗ» είναι μια οικογενειακή επιχείρηση που δραστηριοποιείται στον τομέα παραγωγής τυροκομικών και γαλακτοκομικών προϊόντων υψηλής ποιότητας, από το 1930. Με την αγάπη και το πάθος που μας εμφύσησαν οι δύο προηγούμενες γενιές έχουμε επιτύχει την παραγωγή αγνών και αυθεντικών ελληνικών τυριών με απαράμιλλη γεύση. Τα προϊόντα μας διανέμονται σε όλη την Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό.
- Ποιο είναι το «δυνατό» σημείο της εταιρίας σας, το πλεονέκτημά της σε σχέση με τις άλλες εταιρίες του ανταγωνισμού;

Ως 3η γενιά παραμένουμε πιστοί στις οικογενειακές μας συνταγές, παράγουμε με μεράκι όλα τα προϊόντα μας και εγγυόμαστε την αυθεντική τους γεύση. Παρόλο που οι εγκαταστάσεις μας είναι υπερσύγχρονες με συνεχείς επενδύσεις σε εξοπλισμό και σε νέα συστήματα παραγωγής, εμμένουμε στον παραδοσιακό τρόπο τυροκόμησης τηρώντας παράλληλα τις υψηλότερες προδιαγραφές ποιότητας και ασφάλειας, με τις ανάλογες πιστοποιήσεις των αρμοδίων φορέων.
- Ποιους κλάδους προβλέπετε ότι θα κατακτήσουν ή σε ποιους εκτιμάτε ότι θα διαπρέψουν οι γυναίκες εργαζόμενες στο μέλλον;
Η θέση της γυναίκας ενδυναμώνεται ολοένα και περισσότερο στον εργασιακό χώρο. Βλέπουμε πως η γυναικεία εκπροσώπηση στα ΔΣ και σε ηγετικούς γενικά ρόλους, είναι πλέον πραγματικότητα. Δεν θα αναφέρω συγκεκριμένους κλάδους λόγω, του ότι πιστεύω πολύ στην παρακάτω συμβουλή που μου είχε δοθεί: «Αν θέλεις πραγματικά να τα καταφέρεις, θα βρεις τον τρόπο. Αν δεν θέλεις πάλι, ακόμα πιο εύκολα θα βρεις μια δικαιολογία.»

- Τι θεωρείτε σημαντικότερο για την επιτυχία; Τις συνειδητές επιλογές, το πάθος, το networking, τις σπουδές ή κάτι άλλο;
Πιστεύω ότι η επιτυχία ή η αποτυχία προέρχεται από τις συνειδητές επιλογές που κάνουμε ως άνθρωποι. Σε συνδυασμό βέβαια, με τις σπουδές και τις πληροφορίες που αντλούμε από την καθημερινότητά μας, μπορούμε να φτάσουμε στην επίτευξη των στόχων μας.
- Ποια είναι τα σχέδια σας για το μέλλον;
Στην εταιρία μας δημιουργούμε προϋποθέσεις για σταθερή και μακροχρόνια άνοδο. Παράγουμε συνεχώς νέα προϊόντα που βασίζονται στην γεύση και στην ποιότητα με σκοπό τη μεγαλύτερη απήχηση στους πελάτες μας στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Επίσης, όσον αφορά στις εγκαταστάσεις μας θέλουμε να στραφούμε περισσότερο προς την πράσινη ενέργεια για την μονάδας μας. Ήδη στο στέγαστρο του τυροκομείου έχει τοποθετηθεί φωτοβολταικο σύστημα και το κυρίως τυροκομικό απόβλητο που είναι το τυρόγαλο, διοχετεύεται σε εταιρεία παραγωγής βιοαερίου για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας και θερμότητας.
Επίκαιρα Πρόσωπα
«Αφιέρωμα» Η Αρκαδία επιχειρεί: Χάρις Τζανετοπούλου

- Πείτε μας λίγα λόγια για την τωρινή ασχολία σας
Η «Χάριν Γεύσης» αποτελεί ουσιαστικά μία οικογενειακή επιχείρηση παραγωγής χυμών, μαρμελάδων και γλυκών, που μάλιστα απαρτίζεται στο σύνολό της από γυναίκες. Ξεκίνησε το 2014 από τη Χάρις, που έπειτα από ένα σύντομο πέρασμα από τον τραπεζικό χώρο, αποφάσισε ότι ήθελε να ασχοληθεί με κάτι πιο δημιουργικό και παραγωγικό.
- Μιλήστε μας για τη δραστηριότητα και την φιλοσοφία της εταιρίας σας.
Το κύριο αντικείμενο του εργαστηρίου μας είναι η παραγωγή και διάθεση των σπιτικών αναψυκτικών «Χάριν Γεύσης», μαρμελάδων και γλυκών του κουταλιού. Ό,τι παράγουμε είναι φυσικό και όσο πιο κοντά σε «σπιτικό» γίνεται, γι’ αυτό δεν χρησιμοποιούμε συντηρητικά και φροντίζουμε να προμηθευόμαστε τα καλύτερα φρούτα από διάφορα μέρη της Ελλάδας.
- Ποιο είναι το «δυνατό» σημείο της εταιρίας σας, το πλεονέκτημά της σε σχέση με τις άλλες εταιρίες του ανταγωνισμού;
Το δυνατό σημείο της εταιρείας μας είναι το ίδιο μας το προϊόν και το ανθρώπινο δυναμικό της. Προσπαθούμε και φροντίζουμε να έχουμε πάντα τις καλύτερες πρώτες ύλες για την παραγωγή μας, χωρίς εκπτώσεις στην ποιότητα, και είμαστε πάντα δίπλα στους συνεργάτες μας.
Επίσης, είναι πολύ σημαντικό ότι προσπαθούμε να δημιουργούμε, πέρα των κλασικών, κάποιες «πειραγμένες» και διαφορετικές γεύσεις, όπως πρόσφατα τη σειρά «Wine and Cheese Pairings», μαρμελάδες που συνοδεύουν ιδανικά τυριά και κρασί.

- Ποιους κλάδους προβλέπετε ότι θα κατακτήσουν ή σε ποιους εκτιμάτε ότι θα διαπρέψουν οι γυναίκες εργαζόμενες στο μέλλον;
Οι γυναίκες έχουν σημειώσει τα τελευταία χρόνια σημαντικά βήματα σε όλους τους τομείς, ειδικά σ’ αυτούς των επιστημών, της έρευνας, των τεχνών και των γραμμάτων. Το περιβάλλον και η φιλοσοφία της εποχής βοηθάει προς αυτήν την κατεύθυνση. Δεν παύουν, όμως, να αποτελούν μειοψηφία στον επιχειρηματικό κλάδο, τόσο ως ιδιοκτήτριες επιχειρήσεων όσο και ως στελέχη σε υψηλές θέσεις. Θέλω να πιστεύω ότι αυτό θα αλλάξει στο άμεσο μέλλον, γιατί τις γυναίκες χαρακτηρίζει σε μεγάλο ποσοστό η δημιουργικότητα, η επιμονή και η υπομονή, η εργατικότητα και το ομαδικό πνεύμα που αποτελούν καλή «μαγιά» για έναν επιχειρηματία.
- Τι θεωρείτε σημαντικότερο για την επιτυχία; Τις συνειδητές επιλογές, το πάθος, το networking, τις σπουδές ή κάτι άλλο;
Όλα τα παραπάνω είναι σημαντικά για την επιτυχία μιας επιχείρησης, γιατί το ένα συμπληρώνει το άλλο. Αυτό που θα μπορούσα να προσθέσω είναι το ανθρώπινο δυναμικό, η διαφοροποίηση και η καινοτομία, όπως και η διαρκής εξέλιξη και η προσαρμοστικότητα στις απαιτήσεις του καταναλωτικού κοινού και της εποχής.
- Ποια είναι τα σχέδια σας για το μέλλον;
Προς το παρόν η δραστηριότητά μας επικεντρώνεται στην Ελλάδα και την Κύπρο, οπότε σίγουρα η ανάπτυξη της εξαγωγικής μας δραστηριότητας είναι μέρος των μελλοντικών μας σχεδίων. Επίσης, θέλουμε συνέχεια να εξελισσόμαστε και να προσφέρουμε νέα προϊόντα, πάντα στη φιλοσοφία του φυσικού και «σπιτικού».
Επίκαιρα Πρόσωπα
Ναταλία Αλεξανδρίδου & Ολυμπία Πιπέλια: “Όταν αλλάζουμε εμείς, αλλάζει ο κόσμος γύρω μας!”

Πως προέκυψε η συνεργασία μίας life coach με μία stylist;
Η γυναίκα στις μέρες μας αποζητά τόσο την αυτοβελτίωση οσο και την προσεγμένη εμφάνιση. Επομενως, αποφασίσαμε να συνεργαστούμε για να προσφέρουμε ένα ολοκληρωμένο, διαδραστικό και πρωτοποριακό πρόγραμμα στις γυναίκες που ενδιαφέρονται να εξελίξουν εξίσου το στυλ και την προσωπικότητά τους. Εξάλλου, σε μια κοπέλα με προσεγμένη εικόνα αντανακλά ενας άνθρωπος που προσέχει, αγαπάει και σέβεται τον εαυτο του.
Ποια ήταν η επαγγελματική πορεία της καθεμίας μέχρι να φτάσει εδώ;
Ν: Ευτυχώς οι πρώτες μου σπουδές δε μου κέντρισαν το ενδιαφέρον με αποτέλεσμα να ξεκινήσω ένα ταξίδι αναζήτησης που με οδήγησε αρχικα στην Ιταλία, έπειτα να διδάσκω ελληνικά στο πανεπιστήμιο της Σεβίλλης στην Ισπανία και σε ξενοδοχειακές μονάδες στο Μεξικό. Ακολούθησε το Master μου στην Αγγλία πάνω στο Marketing και την Ψυχολογία του Καταναλωτή και οι σπουδές στο Life Coaching και το Νευρογλωσσικό Προγραμματισμό. Από την πρώτη μέρα στο coaching κατάλαβα ότι αυτό είναι το επάγγελμα της ζωής μου.
Ο: Η μόδα ήταν ανέκαθεν ήταν το πάθος μου. Έτσι, το 2011 ξεκίνησα το Fashion Blogging, κάτι που ήταν ακόμα πρωτόγνωρο στην Ελλάδα. Ακολούθησαν πολλές συνεργασίες με εταιρίες, και 2 υποψηφιότητες στα Marie Claire Blog Awards, και η πορεία μου ως Fashion Editor σε online περιοδικά. Με βάσεις πια στον χωρο της μόδας, αποφάσισα να κινηθώ ακαδημαϊκά με σπουδές στο London College of Fashion όπου εξειδικεύτηκα στο styling, personal και editorial. Ως stylist, συνδυάζω τη μόδα με την αυτοπεποίθηση και το body positivity, προωθώ τις οικολογικές επιλογές έναντι του fast fashion, και δουλεύω στα πιο δημιουργικά και editorial σύνολα.
Ποιο είναι το όφελος που έχουν οι συμμετέχουσες στο πρόγραμμα;
Το πρόγραμμα δημιουργήθηκε για τη γυναίκα που θέλει να αυξήσει την αυτοπεποίθησή της και να απογειώσει το στυλ της. Είναι online, διαρκεί 8 εβδομάδες και κάθε εβδομάδα η ομαδική συνέδρια διαρκεί δυόμιση ώρες, όποτε συνολικά περνάμε μαζί 20 ώρες όπου τα κορίτσια βελτιώνουν την αυτοεικονα και την αυτοπεποίθηση τους μέσω των συνεδριών αλλά και των ασκήσεων που έχουν για το σπίτι κάθε βδομάδα.
Δυστυχως, πολλές γυναίκες αδικούν τον εαυτό τους μέσω των στυλιστικών τους επιλογών. Η δημιουργία ενός προσωπικού στυλ αποτελεί ένα είδος αυτογνωσίας, πρέπει να γνωρίζεις ποια είσαι και τι θελεις για να τα αποτυπώσεις και στο στυλ σου. Αυτό ακριβώς κάνουμε στο πρόγραμμα, κατευθύνουμε τις συμμετέχουσες να γνωρίσουν τον εαυτό τους εις βαθος, να θέσουν στόχους, και να χτίσουν τη στυλιστική τους ταυτότητα.
Εξίσου σημαντικό είναι ότι γίνονται μέλος μίας δυναμικής ομάδας γυναικών, βιώνουν την αλληλοϋποστήριξη, προκύπτουν συνεργασίες και φιλίες.

Ακολουθείτε συγκεκριμένη θεματολογία στο πρόγραμμα;
Στο κομμάτι του coaching εξασκούμε την αυτογνωσία, την αυτοπεποίθηση και την στοχοθεσία. Δουλεύουμε πάνω στην γλώσσα του σώματος, το πώς να χρησιμοποιείς ένα λεξιλόγιο που δηλώνει αυτοπεποίθηση και πώς να ξεκλειδώσεις περισσότερες πλευρές του εαυτού σου. Ένα από τα πιο δυνατά κομμάτια είναι ο οραματισμό του ιδανικού εαυτού, εκεί γίνονται πολλές συνειδητοποιήσεις!
Στο κομμάτι του styling αφοσιωνόμαστε στη δημιουργία μιας θετικής αυτοεικόνας. Σταδιακά, τα κορίτσια χτίζουν το στυλιστικό τους προφίλ με βάση τις χρωματικές παλέτες που τις κολακεύουν, καθώς επίσης και τις επιλογές σε πατρόν, προκειμένου να αναδεικνύουν σωστά τα δυνατά τους σημεία. Τα κορίτσια στο τέλος βρίσκουν ποιο είναι το στυλ που εκφράζει τον ιδανικό τους εαυτό και τις βοηθάει να τον ενσαρκώσουν.
Ποιες είναι κάποιες από τις αλλαγές στις ζωές των κοριτσιών που έχουν παρακολουθήσει το πρόγραμμα;
Όταν συντονίζεσαι με τον εαυτό σου και με τα θέλω σου οι επιλογές στη ζωή αλλάζουν. Για παράδειγμα κάποια κορίτσια βρήκαν το θάρρος να αφήσουν μια δουλειά που δεν τους άρεσε, αλλες ξεκίνησαν την δικιά τους επιχείρηση, κάποιες αποφάσισαν να χωρίσουν ενώ άλλες κατά τη διαρκεία του προγράμματος ή λίγο μετά βρήκαν τον σύντροφο που ήθελαν.
Το Inside Out στοχεύει στην αλλαγή των κοριτσιών μέσα και έξω, και… όταν αλλάζουμε εμείς, αλλάζει ο κόσμος γύρω μας!
Ιστοσελίδα: https://www.insideoutgreece.com/
Instagram: https://www.instagram.com/___inside.out_/
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Μαρία Οικονομάκου: “Όραμα της η Δημιουργία”
-
Τουρισμός
Δήλωση του Προέδρου της ΠΟΞ κ. Γρηγόρη Τάσιου
-
Επιχειρηματικότητα
Η HATZI FILAX GROUP ΕΚΠΑΙΔΕΥΕΙ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ
ΤΗΣ «ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε.Β.Ε.» -
Lifestyle
1ο Φεστιβάλ, Παιδί, Διατροφή και Περιβάλλον με θέμα «Η Υγεία του Πλανήτη… περνάει μέσα από το πιάτο μας».
-
Επιχειρηματικότητα
«Διαχείριση Χρόνου» στα Super Market ΧΑΛΚΙΑΔΑΚΗΣ από την Hatzi Filax Group
-
Επιχειρηματικότητα
Παρόν και το Ελληνο-Ινδικό Επιμελητήριο στο «Διεθνές Εμπορικό Γεγονός Φρούτων και Λαχανικών» που Διοργάνωσε η ΔΕΘ-HELEXPO στη Θεσσαλονίκη
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Ιωάννα Μπάτζιου: «Ενωμένοι κερδίζουμε το αύριο»
-
Ψυχολογία
Πώς να αποκτήσεις ακριβώς αυτό που θέλεις;