Connect with us

Επίκαιρα Πρόσωπα

Δημοπούλου Αντωνία “Don’t be into trends”

Η Δημοπούλου Αντωνία έχει σπουδάσει Οργάνωση και Διοίκηση επιχειρήσεων καθώς και Οικονομικά. Στην συνέχεια είχε μια μακρόχρονη επαγγελματική πορεία στο συγκεκριμένο τομέα, αλλά η ανάγκη της για δημιουργία ήταν τόσο δυνατή που αποφάσισε να ξανασπουδάσει από την αρχή ένα άλλο αντικείμενο και αυτό ήταν η Μόδα.  Πρόσφατα, έγινε  απόφοιτη της Σχολής Μόδας AthensFashionClub.

    Κυρία Δημοπούλου, με τι σκοπεύετε να ασχοληθείτε στο αντικείμενο της Μόδας;

Από πολύ μικρή θυμάμαι τον εαυτό μου στο σχολείο να ζωγραφίζω και να  ντύνω κορίτσια στα κλεφτά την ώρα του μαθήματος. Διστακτικά και με πολλές δεύτερες σκέψεις αποφάσισα να δημιουργήσω το δικό μου brand Βerequette και την πρώτη μου μικρή συλλογή  πριν ακόμα ξεκινήσω τις σπουδές μου στην σχολή ΑthensFashionClub. Οι σπουδές μου όμως στη σχολή άλλαξαν εντελώς και τον τρόπο που επιχειρούσα μέσα στην αγορά αλλά και την σχεδιαστική μου κατεύθυνση.

    Ακολουθείτε πιστά τις επιταγές της μόδας ή αυτοσχεδιάζετε;  Πώς ντύνετε  στη καθημερινή σας ζωή;

Παρακολουθώ τις τάσεις και κρατάω τα στοιχεία που ταιριάζουν που  στην προσωπικότητά μου και στο ύφος του brand μου. Αγαπώ πολύ τα αξεσουάρ και μου αρέσουν οι γεωμετρικές γραμμές και οι ασυμμετρίες. Στην καθημερινή μου ζωή το ντύσιμό μου είναι συνήθως casual. Επιλέγω ρούχα σε χαλαρές και minimal γραμμές που να με κάνουν να αισθάνομαι άνετα καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας. 

    Ποια θα χαρακτηρίζατε κομψή γυναίκα;

Μια γυναίκα είναι κομψή όταν επιλέγει ρούχα και αξεσουάρ που αναδεικνύουν το σώμα της με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και αισθάνεται άνετα μέσα σε αυτά. Πιστεύω όμως ότι δεν είναι μόνο η στιλιστικές επιλογές που χαρακτηρίζουν μια κομψή γυναίκα αλλά και η προσωπικότητα και η συμπεριφορά της . 

    Ποιο είναι το προσωπικό σας σλόγκαν ή ρητό;

“Don’t be into trends. Don’t make fashion own you, but you decide what you are, what you want to express by the way you dress and the way to live.” —Gianni Versace

  Ποια είναι τα επόμενα σχέδιά σας;

Ήδη έκανα φέτος τα πρώτα μου βήματα στο εξωτερικό συμμετέχοντας με την υποστήριξη της σχολή μου αλλά και της Πρεσβείας της Πορτογαλίας στην Αθήνα στην διεθνή έκθεση Moditissimo στο Πόρτο της Πορτογαλίας. Παρουσίασα avantgarde ενδύματα με καινοτόμα υλικά από Πορτογάλους προμηθευτές όπως ο φελλός και ο ανακυκλωμένος πολυεστέρας.

Η  συνεχής  εξέλιξη  του brand μου στο σχεδιαστικό  κομμάτι και στην επιλογή υλικών και υφασμάτων και η προώθησή των συλλογών μου σε χώρες του εξωτερικού αποτελεί βασικό στόχο για το μέλλον.

Επίσης αυτή τη στιγμή  έχω ήδη κάποιες μόνιμες συνεργασίες σε Ελλάδα και από το καλοκαίρι του 2020 και σε Κύπρο.

 Πως αισθάνεσαι ως Βραβευμένη σχεδιάστρια από την AXDW και σε τι πιστεύεις οφείλεται αυτή η επιτυχία?

Η επίσημη Εβδομάδα Μόδας AXDW δεν ήταν  μέσα στα άμεσα σχέδια μου. Εάν δεν υπήρχε η προτροπή και υποστήριξη της σχολής μου ΑthensFashionClub αλλά και της ιδιοκτήτριας της κας Βυτινίδου Μαρίας, η οποία στέκεται δίπλα μας σε κάθε βήμα ακόμα και μετά το τέλος των σπουδών, δεν θα είχα πάρει μέρος.

Η κα. Βυτινίδου αναγνώρισε την αξία μου, επένδυσε τον χρόνο της στην προσπάθειά μου και τέλος με τις συμβουλές της ως Creative Director της επίδειξής μου με βοήθησε να προβάλλω με τον καλύτερο τρόπο τις δημιουργίες μου. Το πρώτο Βραβείο Best New Designer Award  για την συλλογή «Recontextualize Fashion” ήταν για εμένα το όνειρο που έγινε πραγματικότητα και το βήμα για την έναρξη πολλών νέων συνεργασιών.

Αισθάνομαι μεγάλη χαρά και ικανοποίηση αλλά και ευγνωμοσύνη για τη σχολή μου που στήριξε τη συμμετοχή  μου και στην οποία οφείλω και  αυτή την επιτυχία. Τώρα μπορώ να συνεχίσω ακόμα πιο δυναμικά!

 Ποια είναι η συμβολή των σπουδών σου για την επιτυχία σου μέχρι τώρα;

Χωρίς τη γνώση και την εμπειρία πραγματικά επαγγελματιών στη μόδα, δεν θα μπορούσα να πάω παρακάτω. Έμαθα να βάζω σε τάξη τη δουλειά μου, τη σκέψη μου και ανέπτυξα τη δημιουργικότητα και τη φαντασία μου. Πραγματικά πιστεύω ότι το πρώτο βήμα πλέον για κάθε νέο σχεδιαστή είναι να αποφασίσει ποιος είναι ο πελάτης του, σε τι κοινό απευθύνεται, πως θα τον προσεγγίσει, ποια είναι η πρόταση αξίας που φέρνει στην αγορά και τέλος μετά την ολοκλήρωση του Business Model Canvas να αποφασίσει ένα βιώσιμο μοντέλο για την επιχείρησή του.

Πολλοί νέοι σχεδιαστές νομίζουν ότι αρκεί να σχεδιάσουν μία ποιοτική συλλογή και να εντυπωσιάσουν με ένα fashion show.

Δεν αρκεί να είσαι δημιουργικός σχεδιαστικά αλλά δημιουργικός και επιχειρηματικά!

 

 

 

 

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

Μαρί Νικολέτα Μπούκα : “Από την Εργασία στην Επιχείρηση”

Συνέντευξη απο την Κα Μαρί Νικολέτα Μπούκα CEO & Founder της ΜΜBS

Ξεκίνησε την επιχειρηματική της δραστηριότητα μετά από πολυετή εμπειρία στη διαχείριση ανθρώπινων πόρων και τη διεκπεραίωση Project άμεσα και έμμεσα σχετιζόμενων με την στελέχωση με εργατικό δυναμικό. Αυτή της η εμπειρία αποτέλεσε μια φυσική εξέλιξη και μια εσωτερική παρόρμηση για να δώσει σάρκα και οστά στο δικό της επιχειρηματικό όραμα.

Κυρία Μπούκα : Τι συμβουλή θα δίνατε σε νέες γυναίκες που θέλουν να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση;


Απλά λιτά και απέριττα να το τολμήσουν , να αδράξουν κάθε ευκαιρία και να μη φοβηθούν. Δοκιμάστε κάτι καινούργιο. Αν αποτύχετε, κάντε το γρήγορα, διορθώστε το και προχωρήστε στην επόμενη αλλαγή. Περιβαλλόμαστε από ευκαιρίες που είναι μεταμφιεσμένες σε ρίσκα και κινδύνους. Κάντε τα λάθη σας, συνεχίστε να προχωράτε. Μη μένετε ακίνητες. Να είστε γενναίες. Ρισκάρετε. Δεν υπάρχει
υποκατάστατο για την εμπειρία.

Πώς αντιμετωπίζετε τη γυναικεία ηγεσία στον επιχειρηματικό κόσμο;


Έχω αντιμετωπίσει διακριτικές συμπεριφορές στο εργασιακό περιβάλλον, με πιο συχνές από αυτές να αναδεικνύονται το mansplaining και το bullying, οι άμεσες και έμμεσες διακρίσεις υπέρ των ανδρών. Με βοήθησε η απόκτηση τεχνικών δεξιοτήτων και η αποκτήσουν πρακτικής εμπειρίας στοχώρο της εργασίας.

Υπάρχουν πρότυπα ή μέντορες που σας έχουν επηρεάσει;


Πολλές γυναίκες κυρίως της σύγχρονής παγκόσμιας Ιστορίας και εμβληματικές φιγούρες του 20 ου αιώνα αποτελούν σημείο αναφορά και για μένα, η Φρίντα Κάλο, η Κοκο Σανέλ η Μελίνα Μερκούρη αλλά και Ελληνίδες που μεγαλούργησαν και πέρα από τα τείχη της χώρας μας όπως η Μελίνα
Μερκούρη και Η Ειρήνη Παππα.

Τι είναι το πιο σημαντικό μάθημα που έχετε μάθει ως επιχειρηματίας;


Σε μια πρόσφατη ομιλία μου όταν κλήθηκα να απαντήσω στο πως αντιμετωπίζω μια αποτυχία συνέκρινα την επαγγελματική μου δραστηριότητα με μια συνταγή μαγειρικής όταν κάποιο υλικό δεν σου αρέσει το αλλάζεις όταν το μαγείρεμα δεν πάει καλά δρας αντανακλαστικά και αλλάζεις την συνταγή.

Ποια είναι η κύρια φιλοσοφία πίσω από το brand σας ή την επιχείρησή
σας;

Στόχος και φιλοσοφία μας μας είναι να επιβεβαιώνουμε, διαρκώς, στην πράξη, τη δέσμευσή μας, καλύπτοντας σφαιρικά τις ανάγκες των πελατών μας. Έχοντας προετοιμαστεί εγκαίρως και βελτιώνοντας ουσιωδώς τους δείκτες και την κερδοφορία Έχουμε κάθε λόγο να είμαστε αισιόδοξοι ότι θα τα καταφέρουμε.

Μπορείτε να δείτε περισσότερα για την επιχείρηση εδώ: https://www.mmbusinesssolutions.gr/

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

«Αφιέρωμα» Η Αρκαδία επιχειρεί: Ματίνα Παράσχου

  • Πείτε μας λίγα λόγια για την τωρινή ασχολία σας

Το αντικείμενο της επαγγελματικής μου δραστηριότητας είναι η πληροφορική. Βρίσκομαι στον τομέα αυτό από το 1990 μετά από σπουδές στην Ανάλυση Συστημάτων και στην Διοίκηση Επιχειρήσεων.

‘Όταν ξεκίνησα την επιχείρησή μου ο τομέας της πληροφορικής στην Ελλάδα ήταν ακόμα σε  αρχικό στάδιο και η ο χώρος ήταν κυρίως ανδροκρατούμενος. Η επιχείρησή μας ασχολείται με την μηχανογράφηση ιδιωτικών επιχειρήσεων καθώς και τη μηχανογράφηση του δημόσιου τομέα.

Από το 1992 ασχολούμαστε και με την εκπαίδευση στο χώρο της τεχνολογίας αρχικά και αργότερα επεκταθήκαμε και στο χώρο της Δια Βίου Μάθησης.

  • Πιστεύετε πως ο τομέας με τον οποίο ασχολείστε μπορεί να έχει εξέλιξη  στο μέλλον;

Η τεχνολογική επανάσταση είναι πλέον μία πραγματικότητα. Οι ρυθμοί ανάπτυξης είναι ιλιγγιώδεις . Η τεχνολογία δεν αφορά μόνο τους επαγγελματίες , αλλά όλους μας, είναι μέρος της καθημερινότητάς μας.

  • Ποια είναι για εσάς τα βασικά στοιχεία που εξασφαλίζουν επιτυχία σε μια επιχείρηση; 

Το όραμα και οι αξίες της επιχείρησης , η υπομονή και η επιμονή, ο αμείωτος ενθουσιασμός για αυτό που κάνεις, η εγρήγορση και η προσαρμοστικότητα, η ενσυναίσθηση , η στρατηγική και φυσικά η σκληρή δουλειά.

  • Τι θα συμβουλεύατε σε μια νέα επιχειρηματία που θα επιθυμούσε να ασχοληθεί με το αντικείμενο σας. Ποιες δυσκολίες και προκλήσεις καλείτε να αντιμετωπίσει;

Είναι ένα επάγγελμα που δεν πρόκειται να πλήξει ποτέ. Είναι ένα επάγγελμα που συνεχώς εξελίσσεται , οπότε πρέπει πάντα να είσαι σε εγρήγορση , να επιμορφώνεσαι συνεχώς , θέλει πολλή δουλειά , είναι ένας χώρος ανταγωνιστικός αλλά ταυτόχρονα και μαγικός.

  • Πως μπορούμε να ενισχύσουμε τη γυναικεία επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα;

Παρά το γεγονός ότι έχουν γίνει σημαντικά βήματα και ο αριθμός των γυναικών επιχειρηματιών έχει παρουσιάσει αύξηση, μία σειρά από ζητήματα, όπως οι δυσκολίες των τελευταίων ετών, αλλά και τα στερεότυπα πολλών χρόνων που παραμένουν ζωντανά, αποτελούν ακόμα τροχοπέδη για την γυναικεία επιχειρηματικότητα. Εκείνο που πρέπει να γίνει είναι να υπάρχουν οι τρόποι από την πολιτεία να στηριχθούν οι γυναίκες , ώστε να προχωρήσουν και να αναδείξουν τον εαυτό τους αλλά και να πιστέψουν στις δυνατότητές τους. Να καταργηθεί το έμφυλο χάσμα στη χρηματοδότηση των επιχειρήσεων , να εκπαιδευτούν στο επιχειρείν , να ενημερώνονται για τα προγράμματα της Ευρωπαϊκής Ένωσης που τις αφορούν και να καταρτιστούν ψηφιακά ώστε να μπορέσουν να ακολουθήσουν το τραίνο της τεχνολογικής επανάστασης.

  • Ποια είναι τα σχέδια σας για το μέλλον; 

Η Τεχνολογία δεν έχει ταβάνι , εξελίσσεται συνεχώς και μαζί με αυτήν και εμείς. Αφουγκραζόμαστε την αγορά και προετοιμάζουμε νέα προϊόντα και υπηρεσίες ώστε ο πελάτης μας να έχει ολοκληρωμένες λύσεις που δίνουν νέα ώθηση στην επιχείρησή του, εκμεταλλευόμενος τα συγχρηματοδοτούμενα προγράμματα της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Στο χώρο της εκπαίδευσης η Ρομποτική είναι η νέα μας ενασχόληση .  

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

«Αφιέρωμα» Η Αρκαδία επιχειρεί: Ελένη Πενταφρονίμου

  • Πείτε μας λίγα λόγια για την τωρινή ασχολία σας

Ελένη Πενταφρονίμου Παράγωγος εξαιρετικού παρθένου ελαιολάδου

Τα τελευταία τρία χρόνια ασχολούμαι με την παραγωγή , τυποποίηση και  εξαγωγή εξαιρετικού παρθένου  ελαιολάδου. Έχουμε καταφέρει να τοποθετήσουμε τα προϊόντα μας σε αρκετά καταστήματα στην Ελλάδα αλλά και στην Ευρώπη.

  • Πιστεύετε πως ο τομέας με τον οποίο ασχολείστε μπορεί να έχει εξέλιξη στο
    μέλλον;

Ο τομέας του εξαιρετικού παρθένου  ελαιολάδου έχει μέλλον στην γενέτειρα μας. Το ελληνικό εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο έχει πολλές δυνατότητες να αυξήσει την παρουσία του στη διεθνή αγορά, ειδικά στις «ώριμες αγορές», Όλα τα στοιχεία δείχνουν ότι ο κλάδος των εθνικών προϊόντων, του ελαιόλαδου και της ελιάς, των καρπών που διατρέχουν το φυτικό DNA της Ελλάδας δέχεται «απανωτά χτυπήματα». Ευτυχώς όμως παρατηρείται στροφή της τρίτης γενιάς στην ελαιοκομία, δηλαδή νέων και καταρτισμένων ανθρώπων που αναλαμβάνουν τους παραδοσιακούς ελαιώνες των παππούδων-πατεράδων και φυτεύουν και νέες εκτάσεις, δημιουργούν μικρές μονάδες τυποποίησης, νέα προϊόντα και ισχυρό brand name στο εξωτερικό. 

  • Ποια είναι για εσάς τα βασικά στοιχεία που εξασφαλίζουν επιτυχία σε μια
    επιχείρηση;

Τα βασικά στοιχεία που εξασφαλίζουν επιτυχία σε μια επιχείρηση περιλαμβάνουν την καλή στρατηγική. Μια σαφής και καλά καθορισμένη στρατηγική που περιλαμβάνει στόχους, κατευθυντήριες γραμμές και σχέδιο δράσης. Η ικανότητα να προσφέρετε καινοτόμα προϊόντα ή υπηρεσίες που ξεχωρίζουν στην αγορά. Η παροχή υψηλής ποιότητας προϊόντων ή υπηρεσιών που ικανοποιούν τις ανάγκες των πελατών. Ένας μοναδικός παράγοντας που καθιστά την επιχείρηση ξεχωριστή από τους ανταγωνιστές της. Η δημιουργία μιας ισχυρής μάρκας, η ανάπτυξη στρατηγικών πωλήσεων, η προώθηση και η επικοινωνία με τους πελάτες. Η προσέλκυση, η εκπαίδευση και η διατήρηση του κατάλληλου ανθρώπινου δυναμικού που θα συμβάλλει στην επίτευξη των στόχων της επιχείρησης. Αλλά είναι επίσης σημαντικό να λαμβάνετε υπόψη τον τομέα και την αγορά στην οποία δραστηριοποιείται η επιχείρηση, καθώς και τις τρέχουσες τάσεις και προκλήσεις που επηρεάζουν τον συγκεκριμένο τομέα.

  • Τι θα συμβουλεύατε σε μια νέα επιχειρηματία που θα επιθυμούσε να
    ασχοληθεί με το αντικείμενο σας. Ποιες δυσκολίες και προκλήσεις καλείτε
    να αντιμετωπίσει;

Εάν σκοπεύετε να ασχοληθείτε με την παραγωγή εξαιρετικού παρθένου ελαιολάδου, υπάρχουν ορισμένες προκλήσεις που θα αντιμετωπίσετε. Η ποιότητα του ελαιολάδου συνδέεται στενά με την περιοχή καλλιέργειας. Πρέπει να επιλέξετε μια περιοχή με κατάλληλο κλίμα και εδαφικές συνθήκες για την καλλιέργεια ελιάς υψηλής ποιότητας. Θα χρειαστεί να αποκτήσετε γνώσεις σχετικά με την καλλιέργεια και τη φροντίδα των ελαιοκαλλιεργειών. Αυτό περιλαμβάνει την επιλογή κατάλληλων ποικιλιών, τη διαχείριση του εδάφους, την προστασία από ασθένειες για τη σωστή συλλογή των καρπών . Θα πρέπει να σχεδιάσετε έναν προϋπολογισμό για την αγορά γης, εξοπλισμού. Θα πρέπει να εξετάσετε την αγορά για το ελαιόλαδο και να αναπτύξετε μια αποτελεσματική στρατηγική μάρκετινγκ. Η ανταγωνιστικότητα στην αγορά του ελαιολάδου μπορεί να είναι υψηλή, οπότε θα πρέπει να βρείτε τον τρόπο να ξεχωρίσετε και να προσελκύσετε πελάτες εξαιρετικού παρθένου ελαιολάδου . 

  • Πως μπορούμε να ενισχύσουμε τη γυναικεία επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα;

Η ενίσχυση της γυναικείας επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα είναι ένας σημαντικός στόχος που μπορεί να επιτευχθεί με διάφορους τρόπους. Προσφέροντας προγράμματα εκπαίδευσης και κατάρτισης σε γυναίκες επιχειρηματίες, μπορούμε να βοηθήσουμε να αποκτήσουν τις απαραίτητες δεξιότητες και γνώσεις για να διαχειρίζονται μια επιχείρηση με επιτυχία. Η πρόσβαση σε χρηματοδότηση είναι σημαντική για την ανάπτυξη μιας επιχείρησης. Πρέπει να δημιουργηθούν μηχανισμοί που θα διευκολύνουν την πρόσβαση των γυναικών επιχειρηματιών σε δάνεια, επενδυτικά κεφάλαια και επιχειρηματικά προγράμματα Είναι σημαντικό να δημιουργηθεί ένα ευνοϊκό περιβάλλον και υποστηρικτικές δομές που θα ενθαρρύνουν τις γυναίκες να αναπτύξουν τις επιχειρηματικές τους ιδέες και να διακριθούν στον επιχειρηματικό χώρο.

  • Ποια είναι τα σχέδια σας για το μέλλον;

Τα σχέδια μου για το μέλλον περιλαμβάνουν βασικούς στόχους μιας υγιής επιχείρησης. Ένα σημαντικό σχέδιο είναι η αύξηση της παραγωγικής ικανότητας για να καλύψετε την αυξημένη ζήτηση στη διεθνή αγορά. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει την επέκταση των ελαιώνων, την αγορά νέων εκτάσεων γης ή την αναβάθμιση της υπάρχουσας υποδομής και τεχνολογίας παραγωγής. Ένα σημαντικό σχέδιο είναι η διεύρυνση των εξαγωγικών αγορών για να αυξηθεί η παρουσία της επιχείρησης σε διάφορες χώρες. Ένας άλλος σημαντικός παράγοντας για το μέλλον είναι η καινοτομία στην παραγωγή και ποικιλότροπια των προϊόντων. Μπορεί να εξεταστεί η ανάπτυξη νέων γεύσεων, εμπνευσμένων συνδυασμών ή ειδικών εκδόσεων ελαιολάδου που θα προσελκύουν νέους καταναλωτές. Είναι σημαντικό να προσαρμόζονται ανάλογα με τις απαιτήσεις και τις τάσεις της αγοράς, καθώς και να λαμβάνουν υπόψη τις περιβαλλοντικές και κοινωνικές ανησυχίες.

Continue Reading

Trending