Connect with us

Τέχνη πολιτισμός

Διευθυντής Ορχήστρας δολοφονείται από την ράβδο του!

Γράφει ο André Hallack*

Όταν ακούμε την ιδιότητα «Διευθυντής Ορχήστρας», ή μαέστρος όπως αποκαλείται συχνά στα ελληνικά από τον ιταλικό όρο, η χαρακτηριστική εικόνα σήμα-κατατεθέν, που συνήθως μας έρχεται αμέσως στο νου, σχεδόν σαν καρικατούρα, είναι κάποιος με άτακτα και τρελά μαλλιά, να κουνά τα χέρια του με μανιώδη τρόπο μπροστά σε μια ορχήστρα κρατώντας ένα λεπτό μακρόστενο ξυλάκι.

Από παιδί όταν ήμουν, αυτό το μακρόστενο ξυλάκι πάντα μου έκανε μεγάλη εντύπωση και μου προκαλούσε ιδιαίτερο ενδιαφέρον και περιέργεια.

Με αυτό, ο Διευθυντής Ορχήστρας φαινόταν να μεταδίδει μια επιβλητική αύρα, λες και ήταν ένας μάγος. Ναι, ένας μάγος της μουσικής -θα μπορούσε κάποιος να πει- που κρατάει ένα μαγικό ραβδί με το οποίο μπορεί να μαγεύει μια ολόκληρη ορχήστρα, Μια ορχήστρα σαν να την κρατούσε στην παλάμη του χεριού του, έτοιμη να εκτελεί ότι της προστάζει, άλλοτε με δύναμη και ένταση σαν κεραυνός κι άλλοτε απαλά σαν ρυάκι.

Αυτή η περιέργεια να ανακαλύψω τη φύση και την ιστορία πίσω από τη μπαγκέτα (baguette), όπως αποκαλείται η «ράβδος» του μαέστρο ή baton  (όπως την αποκαλούν οι Άγγλοι) με έφερε σε επαφή με μια από τις πιο ενδιαφέρουσες, αν και όχι  πολύ διαδεδομένες προσωπικότητες/ συνθέτες στην ιστορία της κλασσικής μουσικής.

ΜΙΑ ΟΡΧΗΣΤΡΑ ΣΑΝ ΝΑ ΤΗΝ ΚΡΑΤΟΥΣΕ ΣΤΗΝ ΠΑΛΑΜΗ ΤΟΥ ΧΕΡΙΟΥ ΤΟΥ, ΕΤΟΙΜΗ ΝΑ ΕΚΤΕΛΕΙ ΟΤΙ ΤΗΣ ΠΡΟΣΤΑΖΕΙ

Θεωρείται ο πατέρας του γαλλικού ύφους της Μπαρόκ μουσικής, όπως και της γαλλικής όπερας (tragédie en musique ή tragédie lyrique), από την οποία  αποκήρυξε κάθε ιταλική επιρροή, αφού θεωρούσε την ιταλική όπερα ακατάλληλη για τη γαλλική γλώσσα και την προσάρμοσε κατά την προτίμηση του γαλλικού κοινού.

Επίσης, θεωρείται ο πρώτος Ευρωπαίος συνθέτης που επιμελήθηκε με περισσή λεπτομέρεια ό,τι αφορούσε την ορχήστρα δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην πειθαρχία των μουσικών και στην τήρηση του ρυθμού. Απαιτητικός καθώς ήταν, εκπαίδευε ο ίδιος τους μουσικούς και τους τραγουδιστές και διηύθυνε το θέατρό του μέχρι την παραμικρή λεπτομέρεια.

Μπορούμε να πούμε ότι έθεσε τις βάσεις για την ορχήστρα, με την σύγχρονη έννοια του όρου, γράφοντας για συγκεκριμένο αριθμό οργάνων και χωροθέτοντας τα σε συγκεκριμένες θέσεις. Η επίδραση της μουσικής του ήταν επίσης εμφανής στην Αυλή όπου και εργαζόταν καθώς αντί για τις αργές και επιβλητικές κινήσεις που είχαν επικρατήσει μέχρι τότε στα μπαλέτα και τους χορούς της Αυλής, εισήγαγε χορούς με ζωντάνια και γρήγορους εύθυμους ρυθμούς.

Μια προσωπικότητα  που όμως, σημάδεψε την θέση του στην ιστορία με τον πιο απρόσμενο τρόπο. Μάλιστα, θα μπορούσε κανείς να πει πως, παρ΄όλη τη μεγάλη δόξα, δύναμη και επιρροή που απολάμβανε, κινδύνευε να ξεχαστεί και να περιπέσει σε λήθη όντας σχεδόν άγνωστος σήμερα.

Ο λόγος που τον θυμόματε δεν ήταν άλλος από τον τρόπο που πέθανε.

Ο λόγος για τον Giovanni Battista Lulli ή κατά κόσμον Jean-Baptiste Lully.

Giovanni Battista Lulli ή κατά κόσμον Jean-Baptiste Lully

Γιος μιας οικογένειας μυλωνάδων, ο Lully γεννήθηκε το 1632 στη Φλωρεντία – το αρχικό του όνομα ήταν Τζοβάννι Μπατίστα Λούλλι (Giovanni Battista Lulli).  Συνήθιζε να λέει ότι ένας Φραγκισκανός μοναχός του έδωσε τα πρώτα του μαθήματα μουσικής και του δίδαξε κιθάρα. Ωστόσο πληροφορίες για την γενικότερή του εκπαίδευση και τη μουσική του κατάρτιση κατά τη διάρκεια της νιότης του στη Φλωρεντία δεν έχουμε. Αργότερα έλαβε και μαθήματα βιολιού και χορού.

Το 1646,  έπιασε το πρώτο τυχερό του λαχείο. Κατά τη διάρκεια του γιορτασμού του Mardi Gras, το Καρναβάλι στη Φλωρεντία, ενώ τριγύρναγε στους δρόμους ντυμένος ως Harlequin (αρλεκίνος) με το βιολί του διασκεδάζοντας τους παριστάμενους, ο νεαρός Lully προσέλκυσε τη προσοχή και το ενδιαφέρον του Roger de Lorraine, Chevalier de Guise, γιού του Charles.

Ο Δούκας του Guise (ο οποίος, όπως θα περίμενε κανείς από όλο αυτόν τον τίτλο, ήταν ένα πολύ σημαντικό πρόσωπο.) ο οποίος επέστρεφε στη Γαλλία και έψαχνε κάποιον που μπορούσε να συνομιλήσει στα ιταλικά με την ανιψιά του, την Anne Marie Louise d’Orleans, τη Δούκισσα του Montpensier (εξίσου πολύ σημαντικό πρόσωπο που τύχαινε να είναι η ξαδέλφη του βασιλιά της Γαλλίας).

Ο Chevalier πήρε το αγόρι μαζί του στο Παρίσι όπου, σε ηλικία δέκα τεσσάρων ετών, εισήλθε στην υπηρεσία της Δούκισσας και έμεινε μέχρι το 1652, υπηρετώντας ως  «garçon de chambre» και ως δάσκαλος ιταλικών. Στο μεταξύ και μέσα σε αυτό το διάστημα, ο Lully πιθανώς να αξιοποιούσε το χρόνο του εκεί προς βελτίωση των μουσικών του δεξιοτήτων δουλεύοντας με τους μουσικούς της αυλής της Δούκισσας και σπουδάζοντας με τους συνθέτες Nicolas Métru, François Roberday και Nicolas Gigault.

Το ταλέντο του έφηβου Lully ως κιθαρίστας, βιολιστής και χορευτής γρήγορα του χάρισαν το παρατσούκλι “Baptiste” και “le grand baladin” (μεγάλος καλλιτέχνης δρόμου).

O νεαρός Lully σύντομα κατάφερε να προσελκύσει την προσοχή του επίσης νεαρού Λουδοβίκου (ο οποίος στη συνέχεια θα στεφόταν Λουδοβίκος XIV της Γαλλία), όταν συμμετείχε μαζί του χορεύοντας στο μπαλέτο Ballet Royal de la nuit, όπου  ο Lully έπαιξε και ερμήνευσε αρκετούς ρόλους, όπως π.χ. έναν βοσκό, έναν στρατιώτη και έναν ζητιάνο.

Ο Λουδοβίκος απολάμβανε τους ρόλους και τον χορό του Lully τόσο πολύ που πολύ γρήγορα τον διόρισε Compositeur de la musique instrumentale (Αυλικό Συνθέτη Οργανικής Μουσικής) της Βασιλική Αυλής, όπου θα διέμενε και θα πέρναγε το μεγαλύτερο μέρος της (μικρής) ζωής του εργαζόμενος εκεί, και στη συνέχεια διευθυντή της προσωπικής ορχήστρας βιολιών του βασιλιά, γνωστή ως Petits Violons («Μικρά Βιολιά») όπως και διευθυντή της βασιλικής ορχήστρας μουσικής δωματίου.

Τη συνέχεια του άρθρου θα τη βρείτε εδώ

Πηγή

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Βιβλία

Εργαστήρι γραφής σε σκηνικό στημένο από τη φύση

Εργαστήρι γραφής «Εκεί, στο σπίτι της Αλυκής…»

Αφιερωμένο στην Ημέρα Περιβάλλοντος

 

Πού βρίσκονται στ’ αλήθεια οι ήρωες-χαρακτήρες μιας μυθοπλασίας;

Πώς δένονται οι πλοκές τους;

Πού βρίσκει υλικό ένας συγγραφέας;

Πώς το ανακαλύπτει ο αναγνώστης;

Για να το διαπιστώσετε, ελάτε μαζί μας σ’ ένα ονειρικό ταξίδι συγγραφικής ανακάλυψης και αποκάλυψης στο μαγικό σπίτι του φύλακα της Αλυκής στο Αγγελοχώρι Θεσσαλονίκης, την Παρασκευή 5 Ιουνίου στις 18:00,  για να γιορτάσουμε με έναν ξεχωριστό τρόπο την Ημέρα Περιβάλλοντος.

Σ’ ένα υπέροχο σκηνικό στημένο από τη φύση, όπου παπαρούνες και πύρανθοι συνομιλούν με κλαδιά που ξεπλένει η αλμύρα, κάτω απ’ το φως της Πανσελήνου όπου όλα είναι δυνατά και το αδύνατο γίνεται δυνατό, θα ανακαλύψετε τον τρόπο που στήνονται συγγραφικά οι λέξεις, τη μέθοδο που ενσαρκώνονται οι ήρωες μιας μυθοπλασίας, τη γεύση που παίρνουν τα κείμενα απ’ τα αλάτι της ανθρώπινης μνήμης.

Εκεί στο πανέμορφο σπίτι του φύλακα της Αλυκής, θα βουτήξουμε το μελάνι μας στο κύμα της ακροθαλασσιάς και θα ταξιδέψουμε σε χώρο, χρόνο, εικόνες και αναμνήσεις για να δημιουργήσουμε κείμενα που θα κάνουν παρέα στους γλάρους, στον φύλακα του σπιτιού και τον γέροντα Όλυμπο που πάντοτε στην αγκαλιά του γέρνει η Δύση.

Φέρνοντας μαζί σας την αγαπημένη σας πένα ή στυλό, ένα τετράδιο για να φιλοξενήσει τις λέξεις σας, το χαμόγελο και την καλή σας διάθεση θα σας περιμένουμε για ένα εργαστήρι γραφής από αυτά που θα μείνουν ανεξίτηλα στη μνήμη σας.

Σχεδίαση-υλοποίηση εργαστηρίου: Ειρήνη Λαρδούτσου

Ευχαριστούμε για τη φιλοξενία τον Μορφωτικό Πολιτιστικό Σύλλογο Αγγελοχωρίου

To εργαστήριο είναι ελεύθερο με σειρά προτεραιότητας και περιορισμένες θέσεις. Συμπληρώνετε τη φόρμα συμμετοχής εδώ

Πληροφορίες: [email protected] 23103250341 6937219160

Τόπος Διεξαγωγής:  Σπίτι του φύλακα της Αλυκής, Αγγελοχώρι Θεσσαλονίκης, δείτε το στο google maps εδώ

Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης

 

Continue Reading

Βιβλία

Η ψυχή της ηγεσίας

Η ψυχή της ηγεσίας

Ξεκλείδωσε το δυναμικό σου για μεγαλείο

Μετάφραση: Ρένα Καρακατσάνη

Κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις Π. Ασημάκης το νέο βιβλίο του παγκοσμίου φήμης συγγραφέα Deepak Chopra με τίτλο «Η ψυχή της ηγεσίας» και υπότιτλο «Ξεκλείδωσε το δυναμικό σου για μεγαλείο».

Το να γίνει κάποιος ηγέτης είναι η πιο κρίσιμη επιλογή που μπορεί να κάνει – είναι η απόφαση να βγει από το σκοτάδι στο φως.

Ποτέ δεν είχαμε χρειαστεί πεφωτισμένη ηγεσία τόσο πολύ όσο τώρα. Σίγουρα, αυτή η φράση-κλισέ έχει ακουστεί πολλές φορές μέσα στους αιώνες, αλλά στη δεύτερη δεκαετία του 21ου αιώνα η ανθρωπότητα αποτελεί μια τρομερή απειλή για την ίδια της την ύπαρξη, καθώς ανοίγουμε στα τυφλά μεγάλες τρύπες στον ιστό του περιβάλλοντός μας που συντηρεί τη ζωή. Δεν μπορούμε πια να στρεφόμαστε στις κυβερνήσεις μας, όσο καλοπροαίρετες και να είναι, ή σε οποιονδήποτε άλλο πέρα από τους εαυτούς μας, για να δώσουμε απαντήσεις για τα μεγάλα προβλήματα της εποχής μας. Ακόμα, όμως, και να στραφούμε στους εαυτούς μας, πρέπει να πάμε πέρα από τη συνεχή «βαβούρα» του εγώ, πέρα από τα εργαλεία της λογικής, σ’ εκείνο το ήρεμο, γαλήνιο μέρος εντός μας: στο βασίλειο της ψυχής.

Τα βιβλία του του Deepak Chopra που κυκλοφορούν από τις εκδόσεις Π. Ασημάκης, θα τα βρείτε στο www.yatu.gr

Βιογραφικό

DEEPAK CHOPRA MD, FACP, είναι ένας παγκοσμίως αναγνωρισμένος πρωτοπόρος στην ολιστική ιατρική και την προσωπική μεταμόρφωση, ιδρυτής του Chopra Foundation, και συνιδρυτής του Jiyo.com και του Chopra Global, μια σύγχρονη εταιρεία φροντίδας της υγείας που βρίσκεται στο σταυροδρόμι επιστήμης και πνευματικότητας και μεταμόρφωσης. Είναι πιστοποιημένος ιατρός στην Παθολογία, την Ενδοκρινολογία και το Μεταβολισμό. Είναι Εταίρος του Αμερικανικού Κολεγίου Ιατρών, μέλος του Αμερικανικού Συλλόγου Κλινικών Ενδοκρινολόγων, και Κλινικός Καθηγητής Ιατρικής στο Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια, στο Σαν Ντιέγκο.

Έχει συγγράψει 90 βιβλία που έχουν μεταφραστεί σε περισσότερες από σαράντα γλώσσες, συμπεριλαμβανομένων πολυάριθμων μπεστ-σέλερς στη λίστα των New York Times. Το ενενηκοστό βιβλίο του, Metahuman: Unleashing Your Infinite Potential, που εκδόθηκε την 1η Οκτωβρίου του 2019, «ξεκλειδώνει» τα μυστικά για τη μετάβαση πέρα από τους παρόντες περιορισμούς μας προς την πρόσβαση ενός πεδίου για άπειρες δυνατότητες. To βιβλίο του The Healing Self, με συν-συγγραφέα τον κορυφαίο γενετιστή Dr. Rudolph E. Tanzi, έχει γίνει μπεστ-σέλερ στην Αμερική, και πραγματεύεται τη σπουδαιότητα του ανοσοποιητικού μας συστήματος στην υγεία σε όλη τη διάρκεια της ζωής μας. Έχει επιλεγεί ως ένα από τα Καλύτερα 8 Επιστημονικά Βιβλία για Ανάγνωση το 2018. Το μπεστ-σέλερ στη λίστα των New York Times «The Way is Peace» έλαβε το Βραβείο Θρησκείας και Πνευματικότητας Quill, και στο «The Book of Secrets: Unlocking the Hidden Dimensions of Your Life» απονεμήθηκε το Πρώτο Βραβείο από τα Nautilus Awards του 2005.

Τα μπεστ-σέλερς του στη λίστα των New York Times περιλαμβάνουν: Είσαι το Σύμπαν: Ανακάλυψε τον Συμπαντικό σου Εαυτό και Γιατί Είναι σημαντικό να το Κάνεις (εκδόσεις Π. Ασημάκης, Αθήνα), «What Are You Hungry for: The Chopra Solution to Permanent Weight Loss, Well Being, and Lightness of the Soul», «Super Brain: Unleashing the Explosive Power of your Mind to Maximize Health, Happiness, and Spiritual Well Being», «War of the Worldviews», Αγέραστο Σώμα, Αθάνατο Πνεύμα (εκδόσεις Π. Ασημάκης), και «Spiritual Solutions – Answers to Life’s Greatest Problems». Το βιβλίο του Η Ψυχή της Ηγεσίας (εκδόσεις Π. Ασημάκης) αναφέρθηκε ως ένα από τα 5 καλύτερα βιβλία σχετικά με επιχειρήσεις που πρέπει να διαβάσεις για την καριέρα σου. – FINS – Wall Street Journal.

Τα καινοτόμα προγράμματα εφαρμογών κινητών τηλεφώνων «Stress Free» και «Yoga» και οι εφαρμογές «Vook’s Deepak’s Buddha Guide και Sages and Scientists» παρέχουν μια οδό για την εξερεύνηση του κόσμου του Deepak Chopra. Το νέο εγχείρημα πολυμέσων «The Mother-Infant  Bond: The Biology of L», που ξεκίνησε την Ημέρα της Μητέρας το 2010, απεικονίζει τον εντυπωσιακό δεσμό μεταξύ μητέρας και παιδιού.

Η δημοτικότητα του Deepak Chopra ως διεθνούς παρουσιαστή και κεντρικού ομιλητή καταδεικνύεται σε μια εντυπωσιακή λίστα τιμητικών διακρίσεων. Η παγκόσμια διαδικτυακή δημοσκόπηση του World Post και του Huffington Post κατέταξε τον Chopra 17ο σημαίνοντα στοχαστή στον κόσμο και 1ο στην Ιατρική. Ο Chopra έχει λάβει το 2010 το GOI Peace Award, το 2006 το Ellis Island Medal of Honor, το οποίο του επιδόθηκε από την National Ethnic Coalition of Organizations Foundation, το 2006 το Trailblazer Award από το Scripps Center for Integrative Medicine, και το 2002 το Einstein Humanitarian Award από το Albert Einstein College of Medicine σε συνεργασία με το American Journal of Psychotherapy. Εργάζεται ως Επίκουρος Καθηγητής στο Kellogg School of Management του Northwestern University, Επίκουρος Καθηγητής στο Columbia Business School του Columbia University, Κλινικός Καθηγητής στο Τμήμα Family Medicine and Public Health στο University of California στο Σαν Ντιέγκο, μέλος του διδακτικού προσωπικού των Health Sciences στο Walt Disney Imagineering, και Ανώτερος Επιστήμων στο The Gallup Organization.

Επίσης είναι ο ιδρυτής του προγράμματος Διαλογισμός Αρχέγονου Ήχου, για την διαχείριση στρες και προσωπική ανάπτυξη.

Είπαν για τον Deepak Chopra

«Η χώρα μου έχει εμπλουτιστεί από τις συνεισφορές περισσότερων από ένα εκατομμύριο Ινδών Αμερικανών, οι οποίοι συμπεριλαμβάνουν τον Dr. Deepak Chopra, τον πρωτοπόρο της εναλλακτικής ιατρικής». –Πρόεδρος William Clinton, 12 Μαρτίου, 2000 – Επίσημο Δείπνο που παρατέθηκε προς τιμήν του από τον Πρωθυπουργό της Ινδίας.

 

Το Time Magazine χαιρετίζει τον Deepak Chopra ως έναν από τους κορυφαίους 100 ήρωες και σύμβολα του αιώνα, και τον επαινεί ως τον «ποιητή-προφήτη της εναλλακτικής ιατρικής». -Time Magazine, Ιούνιος του 1999.

 

«Ο φημισμένος γιατρός και συγγραφέας Deepak Chopra είναι αναμφισβήτητα ένας από τους πλέον διαυγείς και εμπνευσμένους φιλοσόφους της εποχής μας». – Mikhail Gorbachen, Εύφημος Μνεία κατά την επίδοση του Μεταλλίου της Προεδρίας της Ιταλικής Δημοκρατίας, που του απονεμήθηκε από τη Διεθνή Επιστημονική Επιτροπή Pio Manzu.

Continue Reading

Τέχνη πολιτισμός

«Οι άνθρωποι της Τέχνης μπορούν να είναι στην πρώτη γραμμή» 

Ο COVID-19 θέτει σε κίνδυνο και τον Πολιτισμό. Όσο υπάρχει και κυκλοφορεί ανάμεσα μας, απειλώντας τη δημόσια υγεία, απαγορεύει τις μεγάλες συναθροίσεις και μοιραία μια βασική προϋπόθεση για να υπάρξει Θέατρο και άλλες παραστατικές τέχνες. 

Το τελευταίο διάστημα, μετά την επαναφορά στην κανονικότητα και τα νέα μέτρα της Κυβέρνησης, σύσσωμος ο κόσμος της τέχνης εκφράζει την αγωνία και την ανησυχία του για το μέλλον αυτού του τομέα που πλήττεται σε πολύ μεγάλο βαθμό και δεν έχει κανένα χρονικό ορίζοντα επιστροφής στην ενεργό δράση. Ένα πλήθος επαγγελματιών, εταιριών και συνεργατών στον τομέα του Πολιτισμού βρίσκονται πλέον εντελώς ακινητοποιημένοι και περιμένουν κάποιες βασικές οδηγίες για πιθανή επάνοδο, έστω τους μήνες του καλοκαιριού, εφόσον φημολογείται και το ενδεχόμενο νέων μέτρων εγκλεισμού το ερχόμενο φθινόπωρο. 

Το παρόν φαντάζει αβέβαιο αλλά το μέλλον δυστυχώς πολύ δυσοίωνο, καθώς, ακόμα και όταν επιτραπεί η οργάνωση νέων παραγωγών, οι εταιρίες παραγωγής θα αδυνατούν, με τα νέα δεδομένα, να στηρίξουν μεγάλες και φιλόδοξες δουλειές που θα απασχολούν αρκετούς ηθοποιούς, συντελεστές και συνεργάτες. Οι αμοιβές θα μειωθούν δραματικά σε όλα τα επίπεδα και η κατάσταση που θα έχουμε μπροστά μας θα ωχριά σε σχέση με αυτή πριν από τη μεγάλη κρίση της προηγούμενης δεκαετίας. Θα φτωχύνει ο κόσμος του πολιτισμού, θα φτωχύνει και το καλλιτεχνικό προϊόν. 

Η χώρα μας είναι συνδεδεμένη με τον Πολιτισμό, το θέατρο γεννήθηκε στην αρχαία Ελλάδα και είχε πάντα κοινωνικό και θεραπευτικό ρόλο. Με τους αιώνες εξελίχθηκε και πλέον αποτελεί βασικό πυλώνα της βιομηχανίας του θεάματος σε όλο τον κόσμο, καθώς και σημαντικό παράγοντα με άμεσες και έμμεσες επιπτώσεις στην οικονομία. 

Ο καλλιτεχνικός κόσμος είναι εδώ, ανάμεσα μας, έτοιμος να προσφέρει, όπως πάντα σε καιρούς κρίσης, την ανακούφιση και το καταφύγιο που αναζητούν οι άνθρωποι στις τέχνες. Από τις πρώτες μέρες του εγκλεισμού, πολλοί καλλιτέχνες και θεατρικοί οργανισμοί αντέδρασαν άμεσα και προσέφεραν αβίαστα και δωρεάν την προβολή δικών τους έργων και παραστάσεων στο κοινό, παρόλο που κάτι τέτοιο θεωρείται γενικά δύσκολο λόγω πνευματικών δικαιωμάτων, αλλά και εξαιτίας του ότι κανενός είδους μαγνητοσκόπηση δεν μπορεί να αντικαταστήσει την αληθινή επαφή με τον θεατή. Πολλοί τραγουδιστές και συνθέτες συμβάλλουν ήδη με την παρουσία τους στη στήριξη όσων τους αγαπούν και τους θαυμάζουν. Και αρκετοί δημοφιλείς ηθοποιοί συμμετέχουν ήδη στις καμπάνιες της Κυβέρνησης για τον Κορωνοιό. 

Μπορούν και οι άνθρωποι της τέχνης να είναι στην πρώτη γραμμή και να βοηθούν για την ψυχική υγεία και στήριξη του κοινωνικού συνόλου που είναι εξίσου σημαντική με τη σωματική υγεία. Το Υπουργείο Πολιτισμού και η Κυβέρνηση οφείλουν να τους εντάξουν σε ένα πλάνο και μια στρατηγική, συνομιλώντας με παραγωγούς και εκπροσώπους του κλάδου, έτσι ώστε να βγουν όσον το δυνατόν περισσότερο αλώβητοι και να μπορέσουν να προσφέρουν, όπως μόνο εκείνοι ξέρουν, σε καιρούς μεγάλης αναταραχής και ύφεσης, διατηρώντας ζωντανή την ελπίδα και συμβάλλοντας στην κοινωνική εμψύχωση…

 Μαρκέλλα Καζαμία

Σύμβουλος Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων – React Communications 

www.react.com.gr

Continue Reading

Trending