Connect with us

Μόδα

Δυναμική παρουσία της Ελλάδος στις εκθέσεις
HOMI FASHION & JEWELS και MICAM MILANO

Δυναμική ήταν η παρουσία της Ελλάδος στις διεθνείς
εκθέσεις κοσμήματος, αξεσουάρ και υποδήματος HOMI FASHION & JEWELS και MICAM
Milano, οι οποίες διεξήχθησαν από 16 έως 20 Σεπτεμβρίου, στο Μιλάνο της Ιταλίας.
Η Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου- Enterprise Greece οργάνωσε
την εθνική αντιπροσωπεία και στήριξε τις ελληνικές εταιρείες, οι οποίες συμμετείχαν στις
δύο εκθέσεις, ενώ ήταν διάχυτη η αισιοδοξία για το μέλλον του κλάδου, όπως φάνηκε και
από τη μεγάλη επισκεψιμότητα στα ελληνικά περίπτερα.
Στη φετινή διοργάνωση ΗOMI FASHION & JEWELS έλαβαν μέρος 17 ελληνικές επιχειρήσεις,
σε συνολικά 228 τετραγωνικά μέτρα εκθεσιακής επιφάνειας, ενώ στη MICAM Milano, υπό
την ομπρέλα της Enterprise Greece, βρέθηκαν 11 ελληνικές εταιρείες υποδημάτων.
Την Enterprise Greece εκπροσώπησε η Εντεταλμένη Σύμβουλος και μέλος του Δ.Σ., κα
Μπέττυ Αλεξανδροπούλου, η οποία ξεναγήθηκε στα ελληνικά περίπτερα και είχε την
ευκαιρία να συνομιλήσει με τους εκπροσώπους των εταιρειών. Παράλληλα είχε συνάντηση
με τη Γενική Σύμβουλο ΟΕΥ Β’ Μιλάνου, κα Παρασκευή Καμπούρογλου, η οποία
επισκέφθηκε τη διεθνή έκθεση HOMI FASHION & JEWELS.
Σε δηλώσεις της η κα. Αλεξανδροπούλου τόνισε ότι: «Η Enterprise Greece επιδιώκει μια
πολυδιάστατη ανάπτυξη της εξαγωγικής προσπάθειας της χώρας, στηρίζοντας κλάδους
όπως είναι αυτός της Μόδας (Ένδυση-Υπόδηση-Κόσμημα). Η εθνική συμμετοχή στις διεθνείς
εκθέσεις HOMI Fashion & Jewels 2022 και MICAM 2022 που έγιναν στο Μιλάνο, με τη
συμμετοχή 28 ελληνικών εταιρειών, ανέδειξε τη δυναμική που εμφανίζει ο κλάδος,
δημιουργώντας εξαιρετικά ευοίωνες προοπτικές. To ελληνικό σχέδιο κερδίζει ολοένα και
μεγαλύτερο μερίδιο στις παγκόσμιες αγορές με την υποστήριξη της Enterprise Greece, που
ταυτόχρονα συνδράμει με ενισχυμένο και καινοτόμο πρόγραμμα δράσεων προβολής,
δικτύωσης και ενδυνάμωσης των εξαγωγικών επιχειρήσεων του κλάδου».
Από την πλευρά της η Γενική Σύμβουλος ΟΕΥ Β’ Μιλάνου, κα Καμπούρογλου, ανέφερε ότι:
«Ο τομέας της μόδας, και ειδικότερα οι κλάδοι των αξεσουάρ μόδας, των κοσμημάτων και
των υποδημάτων, συνεχίζουν να αναπτύσσονται παγκοσμίως. Μετά τις επιπτώσεις της
πανδημίας 2020 (-14,8%), ο κλάδος των αξεσουάρ μόδας και των κοσμημάτων, σημείωσε
σημαντική ανάκαμψη της τάξης του +25,3% και ανήλθε στα 44 δις ευρώ. Η συμμετοχή 17
ελλήνων κατασκευαστών μόδας και κοσμημάτων στη διεθνή εμπορική έκθεση HOMI
FASHION & JEWLLERY και 11 κατασκευαστών υποδημάτων στη ΜICAM, χάρη στη
χρηματοδότηση της Enterprise Greece, αποτελεί σημαντικό βήμα εξωστρέφειας για τις
εξαγωγικές επιχειρήσεις της χώρας μας. Οι εν λόγω εκθέσεις επιστρέφουν, όσον αφορά στη
συμμετοχή και στην επισκεψιμότητα, στην προ COVID περίοδο, καθώς οι εμπορικοί
επισκέπτες ανήλθαν στις 33.000 και οι συνολικές συμμετοχές στις 425 και 1012 αντίστοιχα».
Λίγα λόγια για τις εκθέσεις

H HOMI FASHION & JEWELS είναι μια σημαντική,
διεθνής, εμπορική έκθεση, η οποία διεξάγεται δύο φορές τον χρόνο, Φεβρουάριο και
Σεπτέμβριο, στον εκθεσιακό χώρο Fiera Milano (Rho), φιλοξενώντας μεγάλη ποικιλία
συλλογών και προτάσεων σε αξεσουάρ μόδας και μοντέρνων κοσμημάτων.
Σε αυτή συμμετέχουν 400 brands, το 34% των οποίων προέρχεται από το εξωτερικό (κυρίως
από την Ευρώπη με επικεφαλής την Ελλάδα, ακολουθούμενη από την Ισπανία και τη
Γαλλία), καθώς και καταξιωμένοι ή ανερχόμενοι σχεδιαστές και καλλιτέχνες.
Καλύπτει τρεις βασικούς τομείς σε Style , Everyday και Gems & Components και τα προϊόντα
προβάλλονται θεματικά:
Style: συγκεντρωμένες συλλογές πλούσιες σε σχεδιασμό και έρευνα, όπου παρουσιάζονται
οι τάσεις.
Everyday: μεγάλη γκάμα προτάσεων και συλλογών που απευθύνονται σε καταστήματα,
πολυκαταστήματα και εξειδικευμένα σημεία πώλησης.
Gems & Components: παραγωγοί ημικατεργασμένων προϊόντων και εξαρτημάτων για
αξεσουάρ μόδας, μπιζού και μοντέρνα κοσμήματα, καθώς και πλούσια ποικιλία από
πολύτιμους και ημιπολύτιμους λίθους.
H MICAM Milano είναι μία είναι από τις κορυφαίες διεθνείς, εμπορικές εκθέσεις της
βιομηχανίας υποδημάτων, η οποία διεξάγεται δύο φορές το χρόνο στο Μιλάνο
(Φεβρουάριο τον Σεπτέμβριο) σε έκταση περίπου 60.000 τετραγωνικών μέτρων και
προωθείται από την Assocalzaturifici. Φιλοξενεί πάνω από 1.700 συλλογές υποδημάτων και
1.200 εταιρείες σε κάθε έκδοση, εκ των οποίων περισσότερες από 570 είναι διεθνείς. Μαζί
αντιπροσωπεύουν πάνω από 30 διαφορετικές χώρες. Η MICAM αποτελεί σημείο
συνάντησης για επαγγελματίες της βιομηχανίας υποδημάτων από όλο τον κόσμο. Με
45.000 εμπορικούς επισκέπτες, από περίπου 130 χώρες, η MICAM επιβεβαιώνει το ρόλο της
ως η καλύτερη πλατφόρμα για την προώθηση νέων συλλογών και αποτελεί μια εξαιρετική
ευκαιρία εμπορικής δικτύωσης και δημιουργίας νέων, εμπορικών επαφών.
Enterprise Greece
Η Εταιρεία Enterprise Greece (Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου Α.Ε.)
είναι ο αρμόδιος εθνικός φορέας, υπό την εποπτεία του Υπουργείου Εξωτερικών, για την
προσέλκυση επενδύσεων στην Ελλάδα και την προώθηση των εξαγωγών, με στόχο να
προβάλλει τη χώρα ως ελκυστικό επενδυτικό προορισμό και να προωθεί τα ανταγωνιστικά
εξαγωγικά προϊόντα και υπηρεσίες της Ελλάδας.

Continue Reading

Lifestyle

H Ένωση Ελλήνων Σχεδιαστών Μόδας πρωταγωνιστεί στην Αthens Fashion Trade Show!

H Ένωση Ελλήνων Σχεδιαστών μόδας, ο επίσημος φορέας που προωθεί την ανάπτυξη της Ελληνικής βιομηχανίας μόδας στην εγχώρια και παγκόσμια αγορά, δίνει το παρών στην Αthens Fashion Trade Show 2023

Παράλληλα, η Αthens Fashion Trade Show, που θα λάβει χώρα από 21 έως 24 Σεπτεμβρίου 2023 στο Metropolitan Expo, θα πλημμυρίσει με Έλληνες και ξένους σχεδιαστές μόδας και  θα παρουσιάσουν τις συλλογές τους για τον χειμώνα 2023 και για το καλοκαίρι 2024!

Οι σχεδιαστές – μέλη της Ένωσης που θα πάρουν μέρος στην Athens Fashion Trade Show είναι οι ακόλουθοι: o Γιώργος Ελευθεριάδης, η Λιάνα Καμπά, η Ιωάννα Κουρμπέλα, η Ορσαλία Παρθένη, ο Γιάννης Τόγκος με το brand Κathy Ηeyndels, ο Κωνσταντίνος Τσιγαρός και ο Βασίλης Ζούλιας και θα συνεπάρουν τους επισκέπτες με τις εμπνευσμένες δημιουργίες τους. Μάλιστα, για πρώτη φορά στην Ελλάδα, θα παρουσιάσουν τις συλλογές τους για το καλοκαίρι 2024.

Επιπλέον, καταστήματα μόδας από την Ελλάδα, την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή, την Αμερική, την Αυστραλία, τον Καναδά και άλλες χώρες, θα επιλέξουν την Αthens Fashion Trade Show για τις αγορές τους. Οι επισκέπτες της έκθεσης, πέρα από ολοκληρωμένες συλλογές ρούχων, θα βρουν και τα απόλυτα Resort Wear fashion brands.

Τέλος, οι νέοι σχεδιαστές με αγάπη και πάθος για την μόδα θα παρουσιάσουν τις ιδέες τους και τις προτάσεις τους και για ακόμη μία φορά η Αthens Fashion Trade Show θα αποτελέσει την ευκαιρία για έμπνευση και σύναψη εμπορικών συνεργασιών.

Continue Reading

Lifestyle

Website Launch για την Ενώση Ελλήνων Σχεδιαστών Μόδας!

Η Ένωση Ελλήνων Σχεδιαστών Μόδας, ο επίσημος θεσμός που προωθεί την ανάπτυξη της Ελληνικής βιομηχανίας μόδας στην εγχώρια και παγκόσμια αγορά, προβάλλοντας, προστατεύοντας και αναδεικνύοντας το έργο των μελών της, είναι μία πρωτοβουλία που, μετά από εμπόδια και δυσκολίες χρόνων, απέκτησε πριν από μερικούς μήνες νομικό πρόσωπο και ουσιαστική υπόσταση.
Οι σχεδιαστές-μέλη της συμμετέχουν ισότιμα στις συζητήσεις με επαγγελματίες από διαφορετικούς κλάδους  του χώρου όπως τεχνίτες και προμηθευτές, όλοι πολύτιμοι κρίκοι στην ίδια αλυσίδα.  Ενώνουν τις δυνάμεις τους για τη διεκδίκηση κρατικών και κοινοτικών επιχορηγήσεων, την επίτευξη πιο βιώσιμων και αειφόρων επιχειρηματικών μοντέλων, τη δια βίου μάθηση, αλλά και θέματα κοινωνικού και περιβαλλοντικού αντικτύπου.   Όνειρο και απώτερος στόχος της Ένωσης είναι η δημιουργία Ελληνικής Ακαδημίας Μόδας.

Ο διαδικτυακός τόπος https://hfda.gr/,το ψηφιακό πρόσωπο της νεοσύστατης Ένωσης, μόλις ανέβηκε στον «αέρα» και δίνει τον ζωντανό παλμό της Ελληνικής Μόδας. Με συστηματική προβολή των μελών, των θέσεων αλλά και των δράσεων της Ένωσης καθώς και με όλα τα τελευταία νέα, το site φιλοδοξεί να γίνει ο no1 προορισμός για όποιον αναζητά το αυθεντικό πρόσωπο της δυναμικής ελληνικής δημιουργίας. Το site λειτουργεί επίσης και σαν ανοιχτή σελίδα επικοινωνίας με στόχο την προσέλκυση νέων μελών που μπορούν εδώ, στο πεδίο Γίνε Μέλος, να υποβάλλουν αίτηση. 

Εφαρμοσμένος πολιτισμός

Η Ελλάδα δεν είναι ένα εφήμερο trend. Οι Έλληνες σχεδιαστές, μέσα από την ΕΕΣΜ αποκτούν μία σταθερή βάση, ένα ασφαλές εφαλτήριο για να ξεδιπλώσουν όλους εκείνους τους κόσμους που κατοικούν στη φαντασία τους και βρίσκουν διέξοδο στο ταλέντο τους. Η ελληνική μόδα γίνεται, με τη σειρά της, ένα κομμάτι ζωντανού πολιτισμού, που αποκτά δημόσιο βήμα και σοβαρές αξιώσεις σε διοργανώσεις κι εκδηλώσεις μόδας: Οι σχεδιαστές-μέλη της Ένωσης έλαβαν μέρος στην πέμπτη κατά σειρά διοργάνωση Hautes Grecians, που μεταμόρφωσε, στις 7 Ιουνίου του 2023, το Παλαιό Ελαιουργείο της Ελευσίνας σε ένα τεράστιο catwalk. Σε μία ιδιαίτερη σύνθεση από δημιουργίες με ασπρόμαυρα στοιχεία, συνέθεσαν ομαδικά ένα τοπίο-installation «από το σκοτάδι στο φως», εμπνευσμένo από τον μύθο της Περσεφόνης. Κάθε σχεδιαστής του Συλλόγου παρουσίασε μια δημιουργία, ενδεικτική του στιλ και της αισθητικής του σε ασπρόμαυρη χρωματική παλέτα, αποκλειστικά για το Hautes Grecians. H παρουσία της Ένωσης στήριξε  και την 32η εβδομάδα μόδας της Αθήνας, που διοργανώθηκε στο «The Ellinikon Experience Park», από τις 8-12 Ιουνίου. Η 32η AFW ξεκίνησε με ένα installation από 14 σχεδιαστές της Ένωσης, ενώ στα πλαίσια της διοργάνωσης είδαμε κάποιες μεμονωμένες επιδείξεις των μελών.

Οι συλλογές.

Η prêt-à-porter συλλογή Garden Euphoria (χειμώνας 23-24) του σχεδιαστή Βασίλη Ζούλια για τον οίκο Maison Zoulias που παρουσιάστηκε στην Εβδομάδα Μόδας, αναδεικνύει τη σύγχρονη εικόνα μίας γυναίκας που επιθυμεί να είναι μοναδική, μέσα από τα στοιχεία που υφαίνουν τη γοητεία μίας άλλης εποχής: Twin sets με pencil και φαρδιές φούστες με μεγάλα, εξπρεσιονιστικά λουλούδια, αλλά και μπροκάρ λεπτομέρειες σε τολμηρούς συνδυασμούς με jeans. Κρεπ και ζορζέτα για το γραφείο, cocktail φορέματα με μικρές ανατροπές για το βράδυ, μετάξι σε μωβ, πράσινο, και καφέ. Τα κοσμήματα του Περικλή Κονδυλάτου από κρύσταλλα χάρισαν στη συλλογή την glam διάσταση που της ταιριάζει πάντα.

Ο οίκος dassios του σχεδιαστή Δημήτρη Ντάσιου, έδειξε χειροποίητες δημιουργίες και αέρινες φιγούρες που κατασκευάστηκαν με την τεχνική του μουλάζ, signature denim με παγιέτες και πληθωρικά κεντήματα, animal prints και θηλυκές διαφάνειες. Σε μία ιδιοφυή κίνηση βιώσιμης κομψότητας, ο σχεδιαστής χρησιμοποίησε υφάσματα παλαιότερων συλλογών για να δημιουργήσει νέες φούστες και παντελόνια, σε αυτή τη συλλογή που ανέδειξε το πάντα φρέσκο πρόσωπο του Δημήτρη Ντάσιου. Η επιτυχημένη καριέρα του σχεδιαστή στην Εθνική Λυρική Σκηνή χρωμάτισε το φινάλε του σόου, για το οποίο περπάτησε παρέα με την πρίμα μπαλαρίνα της Λυρικής Αγγελική Βαενά, και τον συνεργάτη του, Γιάννη Λεμπέση.

Η Ορσαλία Παρθένη παρουσίασε τη συλλογή Winterlude για το Φθινόπωρο/Χειμώνα 23-24, σαν ένα διάλειμμα περισυλλογής και επαναπροσδιορισμού, όπου τα basics ξαναγράφονται και η λιτή αισθητική του normcore επανασυστήνεται. Τα μάλλινα πλεκτά, τα χυτά σατέν και τα βελούδινα του οίκου Parthenis, χρωματίστηκαν με ήσυχες και δυναμικές αποχρώσεις, όπως βαθύ πράσινο, σκονισμένο ροζ, χειμωνιάτικο μπεζ και φυσικά τα κλασικά σκούρα μπλε και μαύρα του οίκου. Denim σύνολα, μαλακά bomber jackets, βελούδινα κομμάτια σε athlux αισθητική, χαλαρά jogger pants. Τετράγωνες εξωτερικές τσέπες πάνω σε καπιτονέ υφές, unisex πουκάμισα, κασμιρένια πανωφόρια και statement κάπες, μονόχρωμα ζιβάγκο και boxy γιλέκα, μπλούζες και φορέματα από πλεκτά punto di roma. Η συλλογή Winterlude παρουσίασε μια γκαρνταρόμπα για το αστικό τοπίο, ιδανική για όποιον θέλει να κινείται άνετα μέσα σε αυτό, με μια απόλυτη και ξεκάθαρη αισθητική ταυτότητα.

Ο οίκος Kathy Heyndels και ο Μάριος Τόγκος παρουσίασαν για την Άνοιξη Καλοκαίρι 2024 μία συλλογή γεμάτη από χρώματα, υφές, γραμμές και σχήματα. Ένα cocktail  υφασμάτων, από κρεπ και σατέν μέχρι ταφτά και μουσελίνα, απογειώθηκαν με λεπτομέρειες από οργάνζα, φίδι και μέταλλο, σε παστέλ και έντονα χρώματα από πράσινο, ροζ, μωβ, γαλάζιο, φιστικί, κίτρινο, λευκό, μαύρο, λιλά, πορτοκαλί, και lime. Χειροποίητα αλπικέ υφασμάτινα λουλούδια, patches ζωγραφισμένα στο χέρι, περίτεχνα κεντήματα και 3D όγκοι από ταφτά και οργάνζα ανέσυραν αναμνήσεις που γεννιούνται στο παρελθόν για να ζήσουν στο μέλλον, ρούχα από διαφορετικές κουλτούρες κι εποχές, όλα με κοινό άξονα την αρμονία, την ομορφιά και τη μοναδικότητα.

Η Κ7 Konstantinos Tsigaros έδειξε μία νέα gender free συλλογή με τον τίτλο Sustainability που εστίασε στη δημιουργία απλών, λειτουργικών, και διαχρονικών αστικών ρούχων καθημερινής χρήσης, κάτι που αποτελεί, εξάλλου, τον κεντρικό άξονα δημιουργίας του σχεδιαστή. Η βιωσιμότητα, υπό τις επιταγές της αργής μόδας και της συνειδητής κατανάλωσης, απέκτησε ουσία στη συγκεκριμένη συλλογή, καθώς ο σχεδιαστής Κωνσταντίνος Τσιγαρός συνεργάστηκε με την Athos Pallas P.C, ελληνική εταιρία  που παρέχει βιώσιμες λύσεις, διατηρώντας  την ποιότητα των προϊόντων με το πλήρως ιχνηλατίσημο εγχείρημα Greek Cotton. Για τη συλλογή χρησιμοποιήθηκαν όπως πάντα η τοπική ελληνική παραγωγή μικρής κλίμακας με πράσινες τεχνικές, η χρήση τεχολογίας εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας και η εφαρμογή ολοκληρωμένου συστήματος διαχείρησης κλωστοϋφαντουργικών αποβλήτων με στόχο τον περιορισμό της κατανάλωσης ενέργειας, εξοικονόμησης νερού και μείωσης εκπομπών άνθρακα, για ένα καλύτερο μέλλον του πλανήτη.

Ο οίκος Angelos Bratis μας χάρισε το Solstice, ένα θεαματικό fashion show που εκτυλίχθηκε στο αέρινο τούνελ του Santiago Calatrava στο ΟΑΚΑ. Ο σχεδιαστής Άγγελος Μπράτης εμπνέεται από το βίωμα ενός ανατέλλοντος καλοκαιρινού ηλίου στις Κυκλάδες, για μία συλλογή που περνάει από τα sportswear σε abstract γεωμετρικές και ασύμμετρες φόρμες, που ρέουν με κίνηση πάνω στο σώμα. Η signature τεχνική των a single-piece-of-silk φορεμάτων του επιβεβαιώνεται, ενώ ο σχεδιαστής πειραματίζεται και με παλιά λάθη (φορέματα που κόπηκαν κάποτε απευθείας σε μετάξι και δεν λειτούργησαν), ιδωμένα τώρα μέσα από μια ελεύθερη ματιά. Φορέματα καθρέπτες, αντίστροφα δομημένα προς τον θεατή, αλλά όχι σ’ αυτόν που τα φοράει, βλέποντας την αντανάκλασή τους. Kinetic prints σε μετάξι που αναπαριστούν αφαιρετικά τις ακτίνες του ηλίου, το φάσμα του φωτός ή ένα δίσκο βινυλίου που περιστρέφεται. Χειροποίητα πλεκτά σε μετάξι και high-tech υλικά για τα αγόρια σε μια αντρική capsule collection.

Η Ένωση Ελλήνων Σχεδιαστών Μόδας δηλώνει δυναμικά το παρόν μέσα από έμπνευση, δημιουργία και ομορφιά, παραδίδοντας μαθήματα εφαρμοσμένου πολιτισμού. 

Official Site: https://hfda.gr/
Facebook: Hellenic Fashion Designers Association
Instagram: hfda.gr

Continue Reading

Lifestyle

ALL THINGS FASHION: Ένα λαμπερό fashion show του notos για την σεζόν Άνοιξη – Καλοκαίρι 2023

Την Πέμπτη 11 Μαΐου, το notos Θεσσαλονίκης καλωσόρισε το καλοκαίρι με ένα fashion catwalk, στη Στοά Χιρς, παρουσιάζοντάς τις νέες συλλογές των fashion brands.

Λάτρεις της μόδας μεταξύ των οποίων celebrities, influencers και δημοσιογράφοι από Αθήνα & Θεσσαλονίκη είχαν την ευκαρία να απολαύσουν ένα μοναδικό show και να γνωρίσουν νέες αφίξεις από brands όπως STELIOS KOUDOUNARIS, Self Portrait, Versace, Karl Lagerfeld, Kooreloo, Sister Jane, Patrizia Pepe και πολλά ακόμα.

Από τα νέα fashion brands, το brand STELIOS KOUDOUNARIS, παρουσίασε νέες καλοκαιρινές δημιουργίες του σχεδιαστή Στέλιου Κουδουνάρη, που πρωταγωνίστησε στην επίδειξη. Ξεχωριστή θέση στο catwalk είχε το brand Kooreloo, με τις χειροποίητες τσάντες που εμφανίστηκαν σε πολλά & διαφορετικά στιλ του catwalk.

Ο Άρης Γεωργιάδης επιμελήθηκε το styling των μοντέλων με τις μοναδικές του επιλογές στις νέες τάσεις που επιβάλλουν τα SS23 catwalks! Η Shiseido, με τον μοναδικό Βαγγέλη Θώδο και τα κορυφαία προϊόντα ομορφιάς ανέλαβε το make up, ενώ ο ταλαντούχος Γιάννης Χατζηχριστοδούλου, των Yianni Hair Spa με την ομάδα του, επιμελήθηκαν το hairstyling των μοντέλων. 

Κύριοι partners του All Things Fashion catwalk by notos ήταν  η Sky Express, η ταχύτερα αναπτυσσόμενη ελληνική αεροπορική εταιρεία, που χειρίστηκε με επαγγελματισμό την μεταφορά των δημοσιογράφων που παρευθρέθηκαν στο event και ο κορυφαίος ξενοδοχειακός όμιλος Tor Hotel Group που φρόντισε για την άνετη διαμονή των προσκεκλημένων.

Τα δώρα των προσκεκλημένων, ήταν ευγενική χορηγία των:

  • STELIOS KOUDOUNARIS: με ένα από τα πιο fashion αξεσουάρ του καλοκαιριού
  • Kooreloo: με τις υπέροχες χειροποίητες τσάντες
  • Jimmy Fairly: με τα πιο elegant fashion γυαλιά ηλίου
  • Bath and Body Works: το skincare brand με τα υπέροχα προϊόντα για την περιποίηση σώματος

Μετά την επίδειξη ακολούθησε cocktail party και οι προσκεκλημένοι είχαν την ευκαρία να περιηγηθούν στα νέα fashion corners του πολυκαταστήματος και να γνωρίσουν όλα τα summer beauty,  fashion & home trends των μεγάλων & ανερχόμενων brands. 

Ακολουθήστε τα πολυκαταστήματα notos σε Instagram, Facebook, YouTube & TikTok.

Social channels:  IG: @notosofficial , FB:@notosGreece, YouTube @notosofficial  & TikTok: @notos_official

Web: www.notos.gr

Continue Reading

Trending