Connect with us

Συνέδρια

Δυνατότητες γυναικών στο χώρο της Εφοδιαστικής Αλυσίδας

Η Χάτζη Σκευοφύλακα μοιράζεται τις απόψεις της για τις ευκαιρίες και δυνατότητες που έχουν οι γυναίκες στο χώρο της Εφοδιαστικής Αλυσίδας.

Ο χώρος της εφοδιαστικής αλυσίδας αλλάζει τα τελευταία χρόνια καθώς η τεχνολογία και η 4η βιομηχανική επανάσταση αναδεικνύουν περισσότερο από ποτέ τις δραστηριότητες της εφοδιαστικής αλυσίδας και την εξέλιξής της. Η ιστορία έχει δείξει ότι κάθε κλάδος ο οποίος εξελίσσεται είναι σημαντικός και για τη γυναικεία παρουσία σε αυτόν. Οι λόγοι, για τους οποίους είναι πρωταρχικής σημασίας οι γυναίκες να ενθαρρυνθούν έτσι ώστε να ενταχθούν στην εφοδιαστική αλυσίδα, είναι πολύ σημαντικοί. Είναι καιρός λοιπόν, σ’ έναν κόσμο που αλλάζει συνεχώς, να σπάσουμε το φράγμα του περιορισμού και για τον συγκεκριμένο εργασιακό χώρο.

Η γυναίκα σήμερα μπορεί να εκφράσει όσα κρύβει μέσα της, τις ικανότητες και ηγετικές τάσεις της, έτσι ώστε να νιώσει πιο ολοκληρωμένη εκφράζοντας την  δυναμική  της σε καινούριους κλάδους.  Πιστεύω πως η  γυναικεία δύναμη υπάρχει και θέλει να εκφρασθεί, το έχω δει πολλές φορές! Αυτό το άρθρο για την εφοδιαστική αλυσίδα το γράφω για να βοηθήσω τις γυναίκες να εκφράσουν και να βάλουν σε εφαρμογή τις δυνάμεις που πραγματικά διαθέτουν.

Η σημερινή γυναίκα μπορεί να προσφέρει και να  αφήσει πίσω της πρότυπα που δεν έχουν θέση στη νέα εποχή. Θέλω κάθε γυναίκα, να μάθει να νιώθει την αξία της, να μπορεί να πιστεύει στον εαυτό της και να αποκτήσει τη θέση που της αξίζει ακόμα και σε επαγγέλματα που μέχρι χθες βλέπαμε να ήταν περισσότερο ανδροκρατούμενα. Η παρουσία και των δύο φύλων πιστεύω πως  θα ωφελήσει ουσιαστικά το χώρο της εφοδιαστικής αλυσίδας καθώς και κάθε επιχείρηση ξεχωριστά. Όσο γράφω αυτό το άρθρο, σκέφτομαι άραγε, πόσο χρόνο θα χρειαστούμε για να δούμε περισσότερες γυναίκες σε ηγετικές θέσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα και πόσες γυναίκες είναι ανοιχτές στο να εξερευνήσουν και αυτήν την ειδικότητα;

Σήμερα, η εκπαίδευση και πιστοποίηση στην εφοδιαστική αλυσίδα είναι ευρέως διαδεμονένη.  Διεθνώς αναγνωρισμένες Πιστοποιήσεις (ELA, SOLE, CSCMP) για τα στελέχη της εφοδιαστικής, διασφαλίζουν ένα εξαιρετικό μέλλον.  Προσωπικά, πάντοτε ενθαρρύνω τις γυναίκες, στις συμβουλευτικές μας συνεδρίες, να αναλαμβάνουν θέσεις υπεύθυνες μέσα στον κόσμο των επιχειρήσεων και να βάζουν στόχους στους οποίους να αφοσιώνονται και να προσπαθούν διαρκώς για την κατάκτησή τους. Κάθε γυναίκα σήμερα, έχει το δικαίωμα να πετυχαίνει τους στόχους της και να προσφέρει μέσα από την εργασιακή της θέση. Ποιους ρόλους λοιπόν μπορούν να αναλάβουν οι γυναίκες στο νέο περιβάλλον που διαμορφώνεται στην εφοδιαστική αλυσίδα; Τι μπορεί να κάνει ο εκάστοτε οργανισμός ώστε να ενθαρρύνει την πρόσληψη και διατήρηση των γυναικών στην οργάνωσή της εφοδιαστικής αλυσίδας;

Ή ακόμα περισσότερο για να προωθήσει τις γυναίκες στις υψηλότερες διοικητικές βαθμίδες της εφοδιαστικής;  Στον κόσμο των επιχειρήσεων, μια γυναίκα μπορεί να ενεργοποιεί τους ανθρώπους και την ομάδα της έτσι ώστε να αναδεικνύουν τον καλύτερο εαυτό τους φροντίζοντας παράλληλα για την ανάπτυξή τους.

Μια γυναίκα στην εφοδιαστική αλυσίδα μπορεί πραγματικά να αναπτύξει και να αναπτυχθεί!

Η επιτυχία σε κάθε τομέα της ζωής μας ξεκινά από μέσα μας και από την αγάπη που επενδύουμε στους ανθρώπους και στην ομάδα μας. Η εκπαίδευση και η προσωπική ανάπτυξη είναι οι δύο πυλώνες που θα οδηγήσουν μια γυναίκα σε επιτυχίες στο χώρο της εφοδιαστικής αλυσίδας. Οι αλλαγές που συμβαίνουν στον χώρο, προφέρουν νέο πεδίο δράσης και ευκαιρίες.  Την τελευταία 3ετία, το ποσοστό αγκοσμίως των γυναικών που κατέχουν ηγετική θέση στην εφοδιαστική αλυσίδα – θέση που αναφέρεται ευθέως στον CEO – διπλασιάστηκε, παραμένει ωστόσο ακόμη στο 15%.  Η αλλαγή έχει ξεκινήσει, μπορεί όμως να διατηρήσει το ρυθμό της;

Η εφοδιαστική αλυσίδα έχει ιδιαίτερα σημαντικό, θα έλεγα κομβικό ρόλο στις επιχειρήσεις. Θεωρώ ότι αυτό θα είναι ένα από τα μελλοντικά επαγγέλματα όπου οι γυναίκες θα διαπρέψουν καθώς η τεχνολογία επιφέρει αλλαγές στο συγκεκριμένο χώρο. Οι επιχειρήσεις συνεχώς αναζητούν νέες υψηλού επιπέδου υπηρεσίες στο συγκεκριμένο τομέα αποσκοπώντας να προσφέρουν απρόσκοπτα την εμπειρία στον πελάτη που θα τον διατηρήσει κοντά στην επιχείρηση. Άρα, εάν αποφασίσει κανείς και επιλέξει να δει τις απίστευτες ευκαιρίες που προσφέρει η νέα εποχή των ραγδαίων αλλαγών, μπορεί να προσδοκά σε μεγάλες ανταμοιβές.

Οι επιχειρήσεις πια θεωρούν όλα τα τμήματα σημαντικά για την επιτυχία τους, επενδύοντας σε όλα, χωρίς διακρίσεις. Κάθε γυναίκα θα πρέπει να αφήσει πίσω τα περιοριστικά πρότυπα του παρελθόντος και να αρχίσει να εξευρευνά τις αμέτρητες ευκαιρίες που φέρνει μαζί της η νέα εποχή.

Πιστεύω πως σύντομα θα δούμε περισσότερες γυναίκες να ηγούνται στο χώρο της εφοδιαστικής αλυσίδας, μέσα από ένα σύγχρονο ρόλο του ηγέτη που προσφέρει, αναπτύσσει και εκπαιδεύει τους ανθρώπους γύρω του. Το έδαφος είναι πολύ εύφορο στην εφοδιαστική αλυσίδα για μεγάλες και σύγχρονες αλλαγές. Εύχομαι να υπάρξουν γυναίκες που θα επιλέξουν να γράψουν τη δική τους ιστορία στο σύγχρονο κόσμο της εφοδιαστικής αλυσίδας, στην 4η βιομηχανική επανάσταση και στην εποχή του Omni Channel.

Για όλους τους παραπάνω λόγους, η hatzifilax co έχει την τιμή και την μεγάλη χαρά να συντονίσει το Workshop “Motivating Women in Supply Chain” το οποίο αποτελεί μέρος του ELA Supply Chain Talent Day και θα πραγματοποιηθεί στις 4 Απριλίου στην Αθήνα στο πλαίσιο του συνεδρίου Eurolog 2019 “A new way of doing Business!”. Στο workshop αυτό θα έχουμε την ευκαιρία να συζητήσουμε και να καταλήξουμε σε συμπεράσματα για την παρουσία των γυναικών στο χώρο της Εφοδιαστικής Αλυσίδας, να ενθαρρύνουμε τις γυναίκες να ανακαλύψουν τις δεξιότητες που έχουν και που θα τους επιτρέψουν να διαπρέψουν στον χώρο καθώς επίσης και να ακούσουμε ενδιαφέρουσες ομιλίες γυναικών που κατάφεραν να αξιοποιήσουν τα ταλέντα και τις δεξιότητές τους και να κατακτήσουν τους στόχους τους.

Πηγή

Continue Reading

Συνέδρια

Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών.

H ετήσια εκδήλωση του Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών θα λάβει χώρα στο Ζάππειο Μέγαρο, με υβριδική μορφή, και θα διαρκέσει από τη Δευτέρα έως και το Σάββατο, 10-15 Μαΐου, 2021. Το Φόρουμ θα πραγματοποιηθεί με τη μεγαλύτερη δυνατή φυσική παρουσία ομιλητών, χορηγών και συνέδρων που θα επιτρέψουν οι υγειονομικές συνθήκες της περιόδου, ενώ για τη διεξαγωγή της εκδήλωσης θα τηρηθούν απαρεγκλίτως όλα τα αναγκαία μέτρα υγειονομικής προφύλαξης για την Πανδημία. 

Όπως κάθε χρόνο, το Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών τελεί  Υπό την Αιγίδα της Α.Ε. της Προέδρου της Δημοκρατίας Κατερίνας Σακελλαροπούλου. Το συνέδριο θα τιμήσει με την παρουσία του ο Έλληνας Πρωθυπουργός, ενώ θα συμμετάσχουν περισσότεροι από 350 ομιλητές από 32 χώρες, μεταξύ των οποίων η Πρόεδρος της Εσθονίας, η Πρόεδρος της Σλοβακίας, πρωθυπουργοί από την Ευρώπη, Ευρωπαίοι Επίτροποι, υπουργοί, επιφανείς ακαδημαϊκοί και επιστήμονες, σημαντικοί επιχειρηματίες και τραπεζίτες, και εκπρόσωποι της ηγεσίας σκέψης.

Η ατζέντα του Φόρουμ διαμορφώνεται σε συνεργασία με δεξαμενές σκέψης από την Ελλάδα και το εξωτερικό, όπως το ΕΛΙΑΜΕΠ, το ΔΙΚΤΥΟ, το Ινστιτούτο Διεθνών Σχέσεων, το Chatham House, το Atlantic Council και το Brookings. Ακολουθούν οι κύριοι άξονες και οι θεματικές συζητήσεις της φετινής ατζέντας: 

  • 200 Χρόνια από την Ελληνική Επανάσταση: Ιστορική Αποτίμηση διαδρομής δύο αιώνων, Διεθνής διάσταση της Επανάστασης, Αντίκτυπος στην κουλτούρα και την πολιτική των ΗΠΑ, η Διασπορά και οι Φιλέλληνες, Ηγέτες που διαμόρφωσαν το έθνος, η Ιδέα της Ελλάδας και η Ιδέα της Ευρώπης.
  • Γεωπολιτική και Διεθνής Ασφάλεια: Φιλελεύθερη Δημοκρατία και Ελευθερία του Λόγου, Ισλαμικός φονταμενταλισμός, «Συμφωνίες του Αβραάμ» και Μέση Ανατολή, EE και Κίνα, Ρωσία και Δύση, Διατλαντικές σχέσεις – ΗΠΑ και Βρετανία,  ΝΑ Ευρώπη και Δυτικά Βαλκάνια. 
  • Παγκόσμια Οικονομία: Διορθώνοντας τα λάθη του παρελθόντος και οικοδομώντας μια καλύτερη οικονομία στο μέλλον, Παγκόσμια υπερχρέωση,  Τομεακή ύφεση και δημοσιονομική πολιτική, Μετά την πανδημία
  • Το Μέλλον της Ευρώπης: Ευρωπαϊκή κυριαρχία και δυναμική της E.E., Διεθνής ρόλος του Ευρώ, Μετανάστευση και ενσωμάτωση, EE και Τεχνολογικοί κολοσσοί, Η θέση της Ευρώπης σε έναν ραγδαία μεταβαλλόμενο κόσμο
  • Βιωσιμότητα και Κλιματική Αλλαγή: Περιβάλλον, κοινωνία και εταιρική διακυβέρνηση, Βιώσιμη χρηματοδότηση και κοινωνικά υπεύθυνες επενδύσεις, Αειφορία και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, Τρόφιμα και βιώσιμη γεωργία, Αστική κινητικότητα και ΜΜΜ, Κλίμα και ωκεανοί.
  • Άνθρωποι, Οργανώσεις και Κοινωνία: Εισοδηματικές ανισότητες, Κοινωνική προστασία, Αναπηρίες και συμπερίληψη, Τεχνολογία και reskilling, Πλατφόρμες και οικονομία του διαμοιρασμού, Γυναικεία ηγεσία
  • Τεχνολογία και το Μέλλον της Ανάπτυξης: Κυβερνοαπειλές και κυβερνοασφάλεια, Παγκόσμιες αλυσίδες αξίας, Καινοτομία, ψηφιοποίηση και νέα επιχειρηματικά μοντέλα, Ψεύτικες ειδήσεις και παραπληροφόρηση, Τεχνολογία 5G, Τεχνητή Νοημοσύνη και ηθικά διλήμματα.
  • Ελλάδα: Διαρθρωτικές Μεταρρυθμίσεις και Βιώσιμη Ανάπτυξη: Οικονομική κρίση και πανδημία, Δημόσια υγεία και «Ασημένια οικονομία», Ταμείο Ανάκαμψης και Ταμείο Συνοχής, Άμεσες Ξένες Επενδύσεις, Μέση και Ανώτερη Εκπαίδευση, Τουρισμός και Οικολογία, Ναυτιλία, Βιομηχανική πολιτική, Συνταξιοδοτικό σύστημα, Δημόσιο χρέος, Ελλάδα-Τουρκία, Όραμα για το μέλλον 40 χρόνια μετά την πλήρη ένταξη της Ελλάδας στην E.E.

Στην ιστοσελίδα του Φόρουμ (www.delphiforum.gr) μπορείτε να δείτε τις ενότητες και όλες τις θεματικές συζητήσεις που θα πραγματοποιηθούν στο 6ήμερο Φόρουμ Μαΐου, καθώς και τις 350 και πλέον διακεκριμένες προσωπικότητες – επιβεβαιωμένους ομιλητές από την  Ελλάδα και το εξωτερικό.

Η παρακολούθηση του online Φόρουμ είναι ελεύθερη με εγγραφή στο delphiforum.gr 

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Δημόσια συνεδρίαση Ανθοπαραγωγών.

Ο κ Αθανάσιος Κελμάγερ, τέταρτη γενιά ανθοπαραγωγός, πρόεδρος του ΔΣ του ΑΑΣΑ, με συνεχείς καινοτόμες προσεγγίσεις και δράσεις προσπαθούν να δώσουν ευκαιρίες για αναγέννηση της «ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΝΘΟΠΑΡΑΓΩΓΗΣ». Τελευταία ενέργεια η πρωτότυπη διευρυμένη δημόσια συνεδρίαση του ΔΣ του ΑΑΣΑ με αντικείμενο την ευρύτερη δυνατή ενημέρωση των μελών του ΔΣ από φίλους, συνεργάτες και πελάτες των ελληνικών δρεπτών ανθέων. Στόχος η διαμόρφωση στρατηγικής εν μέσω covid 19, κυρίως για τον Συνεταιρισμό δρεπτών ανθέων, αλλά και για τους έλληνες ανθοπαραγωγούς μέλη του, καθώς και για την αλυσίδα αξίας της ελληνικής ανθοπαραγωγής δρεπτών ανθέων.

Ήδη μέλη του ΔΣ του ΑΑΣΑ μετείχαν στην διαδικτυακή συνάντηση της 13/11/2020 όλων σχεδόν των εμπλεκομένων στα φυτά, τα καλλωπιστικά και τα δρεπτά άνθη, ήδη συνυπέγραψε ο ΑΑΣΑ κοινή επιστολή προς τον Υπουργό Ανάπτυξης & Επενδύσεων, προς τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων και προς τον Υφυπουργό Έρευνας & Τεχνολογίας στις 16/11/2020 και θα συνεχίσει να συνεργεί θεσμικά με παραπλήσια συμπληρωματικά προϊόντα, όπως τα καλλωπιστικά φυτά, τα φυτά και άλλα.

Η «αλυσίδα αξίας των ελληνικών δρεπτών ανθέων» ξεκινά από την ελληνική ανθοπαραγωή και ολοκληρώνεται με την κατανάλωση των δρεπτών ανθέων. Η ακόμα πιο σωστά η αλυσίδα ξεκινά από τις επιθυμίες και ανάγκες των καταναλωτών, και μέσω των ενδιάμεσων κρίκων (super Market, οργανωτών εκδηλώσεων, πωλητών λαϊκών αγορών, καταστημάτων ανθοπωλών, χονδρεμπόρων κλπ) τελικά ικανοποιείται από την παραγωγή πραγματικού πλούτου από τους αγροτες-ανθοπαραγωγούς. Είναι σαφές ότι η κάθε άλλης μορφής ικανοποίηση της κατανάλωσης ΔΕΝ δημιουργεί πλούτο για την Ελλάδα και όλους τους Έλληνες, απλά μερικοί κερδίζουν προμήθεια διαμεσολάβησης …

Τα μέλη του ΔΣ του ΑΑΣΑ αντιλαμβάνονται ότι για να είναι αποτελεσματική η «ΑΛΥΣΙΔΑ» πρέπει να είναι ανθεκτικοί όλοι οι κρίκοι της «αλυσίδας αξίας των ελληνικών δρεπτών ανθέων». 

Την συνεδρίαση τίμησε ο κ Μαυρουδής Βορίδης, Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων, και οι άλλοι συμμετέχοντες στην διευρυμένη δημόσια συνεδρίαση του ΔΣ ήταν οι: κα Βρεττού Γεωργία (Αττική), κ Καλαιτζής Αργύρης (Βέροια), κα Καρκάλη Ντίνα (Θεσσαλονίκη), κ Κόρακας Κων/νος (Σαντορίνη, Αθήνα), κα Κυριανίδου Λένια (μύκονος Αθήνα), κ Λιονάκης Δημήτρης (Αθήνα), κ Μαλλιαρός Ιωάννης (Αττική), κ Μακρής Αλέξης (Πάτρα), κ Μποσώνης Φίλιππος (Κεφαλονιά), κ Μπούρης Ιωάννης (Πρέβεζα), κ Ξύδης Μιχάλης (Αττική). Στον χώρο του ΔΣ ήταν οι κκ: Αθανάσιος Κελμάγερ, Αλέκος Μόσχος, Κώστας Ηρειώτης, Αντώνης Σούχλας, ενώ οι κκ Σταύρος Κιτάντης, Άγγελος Αγγελόπουλςο και Χρήστος Φλεριανός συμμετείχαν από άλλους χώρους.

Την συνεδρίαση παρακολούθησαν συνεχώς πάνω από 120 διαδικτυακά μέσω facebook Skywalker-Εργασία στην Ελλάδα, η συνεδρίαση είχε 10.800 θεάσεις (views), 762 αλληλεπιδράσεις (σχόλια, κοινοποιήσεις κλπ) και είναι αναρτημένη στο https://www.facebook.com/Skywalker.gr/videos/1286390618398530, από όπου ήδη το είδαν 7.700 που το κατέβασαν.

Το ΔΣ άκουσε με προσοχή όλους τους συνεργάτες, από όπου καταγράφουμε:

  1. Ο ΑΑΣΑ ευχαριστεί το ΥπΑΑΤ για την άμεση υποστήριξη των καταστραφέντων ανθοπαραγωγών την άνοιξη 2020.
  2. Το ΥπΑΑΤ προσπαθεί συνεχώς διαχρονικά για στήριξη των ελλήνων αγροτών και εξετάζει όλες τις παραμέτρους και σήμερα.
  3. Οι ρυθμίσεις του φθινοπώρου 2020 καταστρέφουν επιλεκτικά τους αγρότες ανθοπαραγωγών δρεπτών ανθέων.
  4. Επισημάνθηκε από πολλούς η ανάγκη για εξεύρεση ενός σχήματος συνεννόησης για την προώθηση της ελληνικής αγροτικής παραγωγής δρεπτών ανθέων.
  5. Υποστηρίχθηκε ότι τα καταστήματα πώλησης ανθέων μπορούν να πουλάνε με e-shop και delivery, χωρίς να δέχονται ακόμα καταναλωτές λιανικής.
  6. Φάνηκε η ανάγκη για τυποποίηση-προτυποποίηση της ελληνικής παραγωγής δρεπτών ανθέων, και της εισαγωγής ψηφιοποίησης, η οποία θα επιτρέψει την καταλογογράφηση των δρεπτών ανθέων και την υποστήριξη επιτυχέστερα του ηλεκτρονικού εμπορίου και στα δρεπτά άνθη, αλλά και σε άλλες ανάγκες εκσυγχρονισμού διακίνησης και εμπορίας των ελληνικών δρεπτών ανθέων.
  7. Ο πρωτογενής τομέας θα πρέπει αμέσως μετά την πανδημία να αποκτήσει πρωταγωνιστικό ρόλο στην εθνική οικονομία, διότι είναι ο μόνος που μπορεί να εξασφαλίσει αυτάρκεια επιβίωσης σε περιόδους κρίσεων …
  8. Ο Συνεργατισμός (Συνεταιρισμοί) είναι η ενδεδειγμένη οδός για τον ελληνικό αγροτικό τομέα …
  9. Ίσως τα οριζόντια μέτρα να ισοπεδώνουν βάναυσα την εμπορική δράση και ίσως θα πρέπει να γίνονται κάθετες επεμβάσεις, που όμως προϋποθέτουν σαφή προϊοντικό προσδιορισμό.

Ο κ Αθ. Κελμάγερ (6932381604) θύμισε ότι σε μια προσπάθεια βελτίωσης της κάθετης επικοινωνίας στους κρίκους της αλυσίδας για τα δρεπτά άνθη, είχε καθιερώσει τις ανοικτές ακροάσεις του ΔΣ κάθε Δευτέρα το μεσημέρι (12.00-13.00, τον Σεπ 2017), σε όποιον συνεργάτη ήθελε να συμβάλει στην ομαλοποίηση τυχόν προβλημάτων. ΔΕΝ ΠΡΟΣΗΛΘΕ ΚΑΝΕΙΣ, από πουθενά.

Ο Αγροτικός Ανθοπαραγωγικός Συνεταιρισμός Αθηνών-ΑΑΣΑ (Άνω Πατήσια, ΑΘΗΝΑΙ) προτίθεται να διευκολύνει την οργανωμένη τακτική θεσμική επικοινωνία, συζήτηση, συνεδρίαση και, γιατί όχι, συναπόφαση σε σημαντικά θέματα που απασχολούν τον κλάδο των δρεπτών ανθέων.

Και μετά την επιτυχημένη εσωτερική διευρυμένη συνεδρίαση του ΔΣ του ΑΑΣΑ στις 20/11/2020, που έγινε με την υποστήριξη του Skywalker-Εργασία στην Ελλάδα, ο κ Αθανάσιος Κελμάγερ εξέφρασε την άποψη ότι θα ήταν χρήσιμο να γίνει διαδικτυακή συνάντηση εκπροσώπων των εμπλεκόμενων ενδιαφερομένων φορέων ελληνικής παραγωγής καλλωπιστικών φυτών και ανθέων την προσεχή Πέμπτη, 26 Νοε 2020, στις 12.00, με πρόσκληση και όσων παρέλαβαν την επιστολή της 16/11/2020 από τους εννέα φορείς.

 

Για την καταγραφή, Δημήτριος Μιχαηλίδης, ΑγροΝέα

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

«Greek-Nordic Digital Trade Week» Ψηφιακή εκδήλωση προβολής του Αγροδιατροφικού τομέα στις Σκανδιναβικές χώρες

Την πρώτη ψηφιακή εκδήλωση προβολής του Ελληνικού Αγροδιατροφικού τομέα στις Σκανδιναβικές χώρες διοργανώνει η Reco Exports σε συνεργασία με τη Σουηδική εταιρεία Moreganic και με συνδιοργανωτή την Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece).

Η «Greek-Nordic Digital Trade Week», θα διεξαχθεί στο διάστημα 16-20 Νοεμβρίου 2020 με την συμμετοχή 50 ελληνικών επιχειρήσεων. Στόχος της «Greek-Nordic Digital Trade Week»  είναι να αποτελέσει μια εποικοδομητική  πλατφόρμα επικοινωνίας και δικτύωσης Ελλήνων παραγωγών βιολογικών, πρωτίστως, τροφίμων και ποτών, με αγοραστές, διανομείς, χονδρεμπόρους, πωλητές λιανικής, bloggers, τύπο & μέσα ενημέρωσης, εμπειρογνώμονες κ.ά από τις Σκανδιναβικές Χώρες, αλλά και μια πλατφόρμα προβολής του Αγροδιατροφικού Τομέα της Ελλάδας και ιδίως των προϊόντων ΠΟΠ/ΠΓΕ/ΕΠΙΠ των Περιφερειών μας.

Ενόψει της Greek-Nordic Digital Trade Week, προβλέπεται :

  • Η δημιουργία ειδικής ψηφιακής ιστοσελίδας/πλατφόρμας για την προβολή των εταιρειών που θα λάβουν μέρος στην εκδήλωση καθώς και των Περιφερειών και άλλων φορέων
  • Η δυνατότητα προσθήκης βίντεο, φωτογραφιών προϊόντων και εμπορικών πληροφοριών σε ξεχωριστή σελίδα ανά εταιρεία και Περιφέρεια
  • Η πλήρη εξαγωγική υποστήριξη βάσει των κάτωθι 8 Βημάτων, που αφορούν στη  
    1. Διάγνωση της εξαγωγικής ετοιμότητας
    2. Εξατομικευμένη συμβουλευτική εισόδου στην αγορά + Εξατομικευμένο market entry research για τα προϊόντα της κάθε εταιρείας
    3. Ανάλυση της αγοράς, Webinars, Εκπαίδευση
    4. Αποστολή δειγμάτων και πληροφοριακού υλικού πριν από τις Online συναντήσεις
    5. Εξατομικευμένες Online Β2Β συναντήσεις με στοχευμένους αγοραστές των Σκανδιναβικών Χωρών
    6. Εξατομικευμένη συμβουλευτική ΜΕΤΑ τις συναντήσεις
    7. 12μηνη αποθήκευση εμπορευμάτων στην Σουηδία για τριγωνική πώληση σε όλες τις Σκανδιναβικές χώρες
    8. Ανάπτυξη αγοράς – Βranding – Μerchandising

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι αγορές των Σκανδιναβικών χωρών και ιδιαίτερα της Δανίας, της Σουηδίας και της Νορβηγίας, είναι εξαιρετικά σημαντικές για τις εξαγωγές του αγροδιατροφικού  τομέα των Μεσογειακών χωρών, λόγω της πολύ υψηλής κατά κεφαλήν κατανάλωσης και του βιοτικού επιπέδου. Επιπλέον, τα μεσογειακά προϊόντα χαίρουν μεγάλης εκτίμησης λόγω της υψηλής θρεπτικής τους αξίας αλλά και της αδυναμίας παραγωγής τους στις Βόρειες χώρες και κατέχουν πολύ υψηλή θέση στις διατροφικές συνήθειες των χωρών αυτών.

Επιπρόσθετα, αξίζει να αναφερθεί ότι οι σκανδιναβικές χώρες αναμφισβήτητα πρωτοστατούν στην κατανάλωση αυτών των φυσικών προϊόντων στην Ευρώπη, αφού η κατανάλωση στην Σουηδία αυξήθηκε το 2019  κατά 11% σε σχέση με το 2018, στην Νορβηγία κατά 24% στην Δανία κατά 18% και στην Φιλανδία κατά 25%.

Enterprise Greece

Η Εταιρεία Enterprise Greece (Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου Α.Ε.) είναι ο αρμόδιος εθνικός φορέας, υπό την εποπτεία του Υπουργείου Εξωτερικών, για την προσέλκυση επενδύσεων στην Ελλάδα και την προώθηση των εξαγωγών, με στόχο να προβάλλει τη χώρα ως ελκυστικό επενδυτικό προορισμό και να προωθεί τα ανταγωνιστικά εξαγωγικά προϊόντα και υπηρεσίες της Ελλάδας.

Περισσότερες Πληροφορίες για συντάκτες: 

ENTERPRISEGREECE | Διεύθυνση Ενημέρωσης, Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ – 210 3355732, [email protected]

Continue Reading

Trending