Connect with us

Συνέδρια

Δυνατότητες γυναικών στο χώρο της Εφοδιαστικής Αλυσίδας

Η Χάτζη Σκευοφύλακα μοιράζεται τις απόψεις της για τις ευκαιρίες και δυνατότητες που έχουν οι γυναίκες στο χώρο της Εφοδιαστικής Αλυσίδας.

Ο χώρος της εφοδιαστικής αλυσίδας αλλάζει τα τελευταία χρόνια καθώς η τεχνολογία και η 4η βιομηχανική επανάσταση αναδεικνύουν περισσότερο από ποτέ τις δραστηριότητες της εφοδιαστικής αλυσίδας και την εξέλιξής της. Η ιστορία έχει δείξει ότι κάθε κλάδος ο οποίος εξελίσσεται είναι σημαντικός και για τη γυναικεία παρουσία σε αυτόν. Οι λόγοι, για τους οποίους είναι πρωταρχικής σημασίας οι γυναίκες να ενθαρρυνθούν έτσι ώστε να ενταχθούν στην εφοδιαστική αλυσίδα, είναι πολύ σημαντικοί. Είναι καιρός λοιπόν, σ’ έναν κόσμο που αλλάζει συνεχώς, να σπάσουμε το φράγμα του περιορισμού και για τον συγκεκριμένο εργασιακό χώρο.

Η γυναίκα σήμερα μπορεί να εκφράσει όσα κρύβει μέσα της, τις ικανότητες και ηγετικές τάσεις της, έτσι ώστε να νιώσει πιο ολοκληρωμένη εκφράζοντας την  δυναμική  της σε καινούριους κλάδους.  Πιστεύω πως η  γυναικεία δύναμη υπάρχει και θέλει να εκφρασθεί, το έχω δει πολλές φορές! Αυτό το άρθρο για την εφοδιαστική αλυσίδα το γράφω για να βοηθήσω τις γυναίκες να εκφράσουν και να βάλουν σε εφαρμογή τις δυνάμεις που πραγματικά διαθέτουν.

Η σημερινή γυναίκα μπορεί να προσφέρει και να  αφήσει πίσω της πρότυπα που δεν έχουν θέση στη νέα εποχή. Θέλω κάθε γυναίκα, να μάθει να νιώθει την αξία της, να μπορεί να πιστεύει στον εαυτό της και να αποκτήσει τη θέση που της αξίζει ακόμα και σε επαγγέλματα που μέχρι χθες βλέπαμε να ήταν περισσότερο ανδροκρατούμενα. Η παρουσία και των δύο φύλων πιστεύω πως  θα ωφελήσει ουσιαστικά το χώρο της εφοδιαστικής αλυσίδας καθώς και κάθε επιχείρηση ξεχωριστά. Όσο γράφω αυτό το άρθρο, σκέφτομαι άραγε, πόσο χρόνο θα χρειαστούμε για να δούμε περισσότερες γυναίκες σε ηγετικές θέσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα και πόσες γυναίκες είναι ανοιχτές στο να εξερευνήσουν και αυτήν την ειδικότητα;

Σήμερα, η εκπαίδευση και πιστοποίηση στην εφοδιαστική αλυσίδα είναι ευρέως διαδεμονένη.  Διεθνώς αναγνωρισμένες Πιστοποιήσεις (ELA, SOLE, CSCMP) για τα στελέχη της εφοδιαστικής, διασφαλίζουν ένα εξαιρετικό μέλλον.  Προσωπικά, πάντοτε ενθαρρύνω τις γυναίκες, στις συμβουλευτικές μας συνεδρίες, να αναλαμβάνουν θέσεις υπεύθυνες μέσα στον κόσμο των επιχειρήσεων και να βάζουν στόχους στους οποίους να αφοσιώνονται και να προσπαθούν διαρκώς για την κατάκτησή τους. Κάθε γυναίκα σήμερα, έχει το δικαίωμα να πετυχαίνει τους στόχους της και να προσφέρει μέσα από την εργασιακή της θέση. Ποιους ρόλους λοιπόν μπορούν να αναλάβουν οι γυναίκες στο νέο περιβάλλον που διαμορφώνεται στην εφοδιαστική αλυσίδα; Τι μπορεί να κάνει ο εκάστοτε οργανισμός ώστε να ενθαρρύνει την πρόσληψη και διατήρηση των γυναικών στην οργάνωσή της εφοδιαστικής αλυσίδας;

Ή ακόμα περισσότερο για να προωθήσει τις γυναίκες στις υψηλότερες διοικητικές βαθμίδες της εφοδιαστικής;  Στον κόσμο των επιχειρήσεων, μια γυναίκα μπορεί να ενεργοποιεί τους ανθρώπους και την ομάδα της έτσι ώστε να αναδεικνύουν τον καλύτερο εαυτό τους φροντίζοντας παράλληλα για την ανάπτυξή τους.

Μια γυναίκα στην εφοδιαστική αλυσίδα μπορεί πραγματικά να αναπτύξει και να αναπτυχθεί!

Η επιτυχία σε κάθε τομέα της ζωής μας ξεκινά από μέσα μας και από την αγάπη που επενδύουμε στους ανθρώπους και στην ομάδα μας. Η εκπαίδευση και η προσωπική ανάπτυξη είναι οι δύο πυλώνες που θα οδηγήσουν μια γυναίκα σε επιτυχίες στο χώρο της εφοδιαστικής αλυσίδας. Οι αλλαγές που συμβαίνουν στον χώρο, προφέρουν νέο πεδίο δράσης και ευκαιρίες.  Την τελευταία 3ετία, το ποσοστό αγκοσμίως των γυναικών που κατέχουν ηγετική θέση στην εφοδιαστική αλυσίδα – θέση που αναφέρεται ευθέως στον CEO – διπλασιάστηκε, παραμένει ωστόσο ακόμη στο 15%.  Η αλλαγή έχει ξεκινήσει, μπορεί όμως να διατηρήσει το ρυθμό της;

Η εφοδιαστική αλυσίδα έχει ιδιαίτερα σημαντικό, θα έλεγα κομβικό ρόλο στις επιχειρήσεις. Θεωρώ ότι αυτό θα είναι ένα από τα μελλοντικά επαγγέλματα όπου οι γυναίκες θα διαπρέψουν καθώς η τεχνολογία επιφέρει αλλαγές στο συγκεκριμένο χώρο. Οι επιχειρήσεις συνεχώς αναζητούν νέες υψηλού επιπέδου υπηρεσίες στο συγκεκριμένο τομέα αποσκοπώντας να προσφέρουν απρόσκοπτα την εμπειρία στον πελάτη που θα τον διατηρήσει κοντά στην επιχείρηση. Άρα, εάν αποφασίσει κανείς και επιλέξει να δει τις απίστευτες ευκαιρίες που προσφέρει η νέα εποχή των ραγδαίων αλλαγών, μπορεί να προσδοκά σε μεγάλες ανταμοιβές.

Οι επιχειρήσεις πια θεωρούν όλα τα τμήματα σημαντικά για την επιτυχία τους, επενδύοντας σε όλα, χωρίς διακρίσεις. Κάθε γυναίκα θα πρέπει να αφήσει πίσω τα περιοριστικά πρότυπα του παρελθόντος και να αρχίσει να εξευρευνά τις αμέτρητες ευκαιρίες που φέρνει μαζί της η νέα εποχή.

Πιστεύω πως σύντομα θα δούμε περισσότερες γυναίκες να ηγούνται στο χώρο της εφοδιαστικής αλυσίδας, μέσα από ένα σύγχρονο ρόλο του ηγέτη που προσφέρει, αναπτύσσει και εκπαιδεύει τους ανθρώπους γύρω του. Το έδαφος είναι πολύ εύφορο στην εφοδιαστική αλυσίδα για μεγάλες και σύγχρονες αλλαγές. Εύχομαι να υπάρξουν γυναίκες που θα επιλέξουν να γράψουν τη δική τους ιστορία στο σύγχρονο κόσμο της εφοδιαστικής αλυσίδας, στην 4η βιομηχανική επανάσταση και στην εποχή του Omni Channel.

Για όλους τους παραπάνω λόγους, η hatzifilax co έχει την τιμή και την μεγάλη χαρά να συντονίσει το Workshop “Motivating Women in Supply Chain” το οποίο αποτελεί μέρος του ELA Supply Chain Talent Day και θα πραγματοποιηθεί στις 4 Απριλίου στην Αθήνα στο πλαίσιο του συνεδρίου Eurolog 2019 “A new way of doing Business!”. Στο workshop αυτό θα έχουμε την ευκαιρία να συζητήσουμε και να καταλήξουμε σε συμπεράσματα για την παρουσία των γυναικών στο χώρο της Εφοδιαστικής Αλυσίδας, να ενθαρρύνουμε τις γυναίκες να ανακαλύψουν τις δεξιότητες που έχουν και που θα τους επιτρέψουν να διαπρέψουν στον χώρο καθώς επίσης και να ακούσουμε ενδιαφέρουσες ομιλίες γυναικών που κατάφεραν να αξιοποιήσουν τα ταλέντα και τις δεξιότητές τους και να κατακτήσουν τους στόχους τους.

Πηγή

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επιχειρηματικότητα

Δημόσια συνεδρίαση Ανθοπαραγωγών.

Ο κ Αθανάσιος Κελμάγερ, τέταρτη γενιά ανθοπαραγωγός, πρόεδρος του ΔΣ του ΑΑΣΑ, με συνεχείς καινοτόμες προσεγγίσεις και δράσεις προσπαθούν να δώσουν ευκαιρίες για αναγέννηση της «ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΝΘΟΠΑΡΑΓΩΓΗΣ». Τελευταία ενέργεια η πρωτότυπη διευρυμένη δημόσια συνεδρίαση του ΔΣ του ΑΑΣΑ με αντικείμενο την ευρύτερη δυνατή ενημέρωση των μελών του ΔΣ από φίλους, συνεργάτες και πελάτες των ελληνικών δρεπτών ανθέων. Στόχος η διαμόρφωση στρατηγικής εν μέσω covid 19, κυρίως για τον Συνεταιρισμό δρεπτών ανθέων, αλλά και για τους έλληνες ανθοπαραγωγούς μέλη του, καθώς και για την αλυσίδα αξίας της ελληνικής ανθοπαραγωγής δρεπτών ανθέων.

Ήδη μέλη του ΔΣ του ΑΑΣΑ μετείχαν στην διαδικτυακή συνάντηση της 13/11/2020 όλων σχεδόν των εμπλεκομένων στα φυτά, τα καλλωπιστικά και τα δρεπτά άνθη, ήδη συνυπέγραψε ο ΑΑΣΑ κοινή επιστολή προς τον Υπουργό Ανάπτυξης & Επενδύσεων, προς τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων και προς τον Υφυπουργό Έρευνας & Τεχνολογίας στις 16/11/2020 και θα συνεχίσει να συνεργεί θεσμικά με παραπλήσια συμπληρωματικά προϊόντα, όπως τα καλλωπιστικά φυτά, τα φυτά και άλλα.

Η «αλυσίδα αξίας των ελληνικών δρεπτών ανθέων» ξεκινά από την ελληνική ανθοπαραγωή και ολοκληρώνεται με την κατανάλωση των δρεπτών ανθέων. Η ακόμα πιο σωστά η αλυσίδα ξεκινά από τις επιθυμίες και ανάγκες των καταναλωτών, και μέσω των ενδιάμεσων κρίκων (super Market, οργανωτών εκδηλώσεων, πωλητών λαϊκών αγορών, καταστημάτων ανθοπωλών, χονδρεμπόρων κλπ) τελικά ικανοποιείται από την παραγωγή πραγματικού πλούτου από τους αγροτες-ανθοπαραγωγούς. Είναι σαφές ότι η κάθε άλλης μορφής ικανοποίηση της κατανάλωσης ΔΕΝ δημιουργεί πλούτο για την Ελλάδα και όλους τους Έλληνες, απλά μερικοί κερδίζουν προμήθεια διαμεσολάβησης …

Τα μέλη του ΔΣ του ΑΑΣΑ αντιλαμβάνονται ότι για να είναι αποτελεσματική η «ΑΛΥΣΙΔΑ» πρέπει να είναι ανθεκτικοί όλοι οι κρίκοι της «αλυσίδας αξίας των ελληνικών δρεπτών ανθέων». 

Την συνεδρίαση τίμησε ο κ Μαυρουδής Βορίδης, Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων, και οι άλλοι συμμετέχοντες στην διευρυμένη δημόσια συνεδρίαση του ΔΣ ήταν οι: κα Βρεττού Γεωργία (Αττική), κ Καλαιτζής Αργύρης (Βέροια), κα Καρκάλη Ντίνα (Θεσσαλονίκη), κ Κόρακας Κων/νος (Σαντορίνη, Αθήνα), κα Κυριανίδου Λένια (μύκονος Αθήνα), κ Λιονάκης Δημήτρης (Αθήνα), κ Μαλλιαρός Ιωάννης (Αττική), κ Μακρής Αλέξης (Πάτρα), κ Μποσώνης Φίλιππος (Κεφαλονιά), κ Μπούρης Ιωάννης (Πρέβεζα), κ Ξύδης Μιχάλης (Αττική). Στον χώρο του ΔΣ ήταν οι κκ: Αθανάσιος Κελμάγερ, Αλέκος Μόσχος, Κώστας Ηρειώτης, Αντώνης Σούχλας, ενώ οι κκ Σταύρος Κιτάντης, Άγγελος Αγγελόπουλςο και Χρήστος Φλεριανός συμμετείχαν από άλλους χώρους.

Την συνεδρίαση παρακολούθησαν συνεχώς πάνω από 120 διαδικτυακά μέσω facebook Skywalker-Εργασία στην Ελλάδα, η συνεδρίαση είχε 10.800 θεάσεις (views), 762 αλληλεπιδράσεις (σχόλια, κοινοποιήσεις κλπ) και είναι αναρτημένη στο https://www.facebook.com/Skywalker.gr/videos/1286390618398530, από όπου ήδη το είδαν 7.700 που το κατέβασαν.

Το ΔΣ άκουσε με προσοχή όλους τους συνεργάτες, από όπου καταγράφουμε:

  1. Ο ΑΑΣΑ ευχαριστεί το ΥπΑΑΤ για την άμεση υποστήριξη των καταστραφέντων ανθοπαραγωγών την άνοιξη 2020.
  2. Το ΥπΑΑΤ προσπαθεί συνεχώς διαχρονικά για στήριξη των ελλήνων αγροτών και εξετάζει όλες τις παραμέτρους και σήμερα.
  3. Οι ρυθμίσεις του φθινοπώρου 2020 καταστρέφουν επιλεκτικά τους αγρότες ανθοπαραγωγών δρεπτών ανθέων.
  4. Επισημάνθηκε από πολλούς η ανάγκη για εξεύρεση ενός σχήματος συνεννόησης για την προώθηση της ελληνικής αγροτικής παραγωγής δρεπτών ανθέων.
  5. Υποστηρίχθηκε ότι τα καταστήματα πώλησης ανθέων μπορούν να πουλάνε με e-shop και delivery, χωρίς να δέχονται ακόμα καταναλωτές λιανικής.
  6. Φάνηκε η ανάγκη για τυποποίηση-προτυποποίηση της ελληνικής παραγωγής δρεπτών ανθέων, και της εισαγωγής ψηφιοποίησης, η οποία θα επιτρέψει την καταλογογράφηση των δρεπτών ανθέων και την υποστήριξη επιτυχέστερα του ηλεκτρονικού εμπορίου και στα δρεπτά άνθη, αλλά και σε άλλες ανάγκες εκσυγχρονισμού διακίνησης και εμπορίας των ελληνικών δρεπτών ανθέων.
  7. Ο πρωτογενής τομέας θα πρέπει αμέσως μετά την πανδημία να αποκτήσει πρωταγωνιστικό ρόλο στην εθνική οικονομία, διότι είναι ο μόνος που μπορεί να εξασφαλίσει αυτάρκεια επιβίωσης σε περιόδους κρίσεων …
  8. Ο Συνεργατισμός (Συνεταιρισμοί) είναι η ενδεδειγμένη οδός για τον ελληνικό αγροτικό τομέα …
  9. Ίσως τα οριζόντια μέτρα να ισοπεδώνουν βάναυσα την εμπορική δράση και ίσως θα πρέπει να γίνονται κάθετες επεμβάσεις, που όμως προϋποθέτουν σαφή προϊοντικό προσδιορισμό.

Ο κ Αθ. Κελμάγερ (6932381604) θύμισε ότι σε μια προσπάθεια βελτίωσης της κάθετης επικοινωνίας στους κρίκους της αλυσίδας για τα δρεπτά άνθη, είχε καθιερώσει τις ανοικτές ακροάσεις του ΔΣ κάθε Δευτέρα το μεσημέρι (12.00-13.00, τον Σεπ 2017), σε όποιον συνεργάτη ήθελε να συμβάλει στην ομαλοποίηση τυχόν προβλημάτων. ΔΕΝ ΠΡΟΣΗΛΘΕ ΚΑΝΕΙΣ, από πουθενά.

Ο Αγροτικός Ανθοπαραγωγικός Συνεταιρισμός Αθηνών-ΑΑΣΑ (Άνω Πατήσια, ΑΘΗΝΑΙ) προτίθεται να διευκολύνει την οργανωμένη τακτική θεσμική επικοινωνία, συζήτηση, συνεδρίαση και, γιατί όχι, συναπόφαση σε σημαντικά θέματα που απασχολούν τον κλάδο των δρεπτών ανθέων.

Και μετά την επιτυχημένη εσωτερική διευρυμένη συνεδρίαση του ΔΣ του ΑΑΣΑ στις 20/11/2020, που έγινε με την υποστήριξη του Skywalker-Εργασία στην Ελλάδα, ο κ Αθανάσιος Κελμάγερ εξέφρασε την άποψη ότι θα ήταν χρήσιμο να γίνει διαδικτυακή συνάντηση εκπροσώπων των εμπλεκόμενων ενδιαφερομένων φορέων ελληνικής παραγωγής καλλωπιστικών φυτών και ανθέων την προσεχή Πέμπτη, 26 Νοε 2020, στις 12.00, με πρόσκληση και όσων παρέλαβαν την επιστολή της 16/11/2020 από τους εννέα φορείς.

 

Για την καταγραφή, Δημήτριος Μιχαηλίδης, ΑγροΝέα

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

«Greek-Nordic Digital Trade Week» Ψηφιακή εκδήλωση προβολής του Αγροδιατροφικού τομέα στις Σκανδιναβικές χώρες

Την πρώτη ψηφιακή εκδήλωση προβολής του Ελληνικού Αγροδιατροφικού τομέα στις Σκανδιναβικές χώρες διοργανώνει η Reco Exports σε συνεργασία με τη Σουηδική εταιρεία Moreganic και με συνδιοργανωτή την Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece).

 

Η «Greek-Nordic Digital Trade Week», θα διεξαχθεί στο διάστημα 16-20 Νοεμβρίου 2020 με την συμμετοχή 50 ελληνικών επιχειρήσεων. Στόχος της «Greek-Nordic Digital Trade Week»  είναι να αποτελέσει μια εποικοδομητική  πλατφόρμα επικοινωνίας και δικτύωσης Ελλήνων παραγωγών βιολογικών, πρωτίστως, τροφίμων και ποτών, με αγοραστές, διανομείς, χονδρεμπόρους, πωλητές λιανικής, bloggers, τύπο & μέσα ενημέρωσης, εμπειρογνώμονες κ.ά από τις Σκανδιναβικές Χώρες, αλλά και μια πλατφόρμα προβολής του Αγροδιατροφικού Τομέα της Ελλάδας και ιδίως των προϊόντων ΠΟΠ/ΠΓΕ/ΕΠΙΠ των Περιφερειών μας.

 

Ενόψει της Greek-Nordic Digital Trade Week, προβλέπεται :

  • Η δημιουργία ειδικής ψηφιακής ιστοσελίδας/πλατφόρμας για την προβολή των εταιρειών που θα λάβουν μέρος στην εκδήλωση καθώς και των Περιφερειών και άλλων φορέων
  • Η δυνατότητα προσθήκης βίντεο, φωτογραφιών προϊόντων και εμπορικών πληροφοριών σε ξεχωριστή σελίδα ανά εταιρεία και Περιφέρεια
  • Η πλήρη εξαγωγική υποστήριξη βάσει των κάτωθι 8 Βημάτων, που αφορούν στη  
    1. Διάγνωση της εξαγωγικής ετοιμότητας
    2. Εξατομικευμένη συμβουλευτική εισόδου στην αγορά + Εξατομικευμένο market entry research για τα προϊόντα της κάθε εταιρείας
    3. Ανάλυση της αγοράς, Webinars, Εκπαίδευση
    4. Αποστολή δειγμάτων και πληροφοριακού υλικού πριν από τις Online συναντήσεις
    5. Εξατομικευμένες Online Β2Β συναντήσεις με στοχευμένους αγοραστές των Σκανδιναβικών Χωρών
    6. Εξατομικευμένη συμβουλευτική ΜΕΤΑ τις συναντήσεις
    7. 12μηνη αποθήκευση εμπορευμάτων στην Σουηδία για τριγωνική πώληση σε όλες τις Σκανδιναβικές χώρες
    8. Ανάπτυξη αγοράς – Βranding – Μerchandising

 

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι αγορές των Σκανδιναβικών χωρών και ιδιαίτερα της Δανίας, της Σουηδίας και της Νορβηγίας, είναι εξαιρετικά σημαντικές για τις εξαγωγές του αγροδιατροφικού  τομέα των Μεσογειακών χωρών, λόγω της πολύ υψηλής κατά κεφαλήν κατανάλωσης και του βιοτικού επιπέδου. Επιπλέον, τα μεσογειακά προϊόντα χαίρουν μεγάλης εκτίμησης λόγω της υψηλής θρεπτικής τους αξίας αλλά και της αδυναμίας παραγωγής τους στις Βόρειες χώρες και κατέχουν πολύ υψηλή θέση στις διατροφικές συνήθειες των χωρών αυτών.

 

Επιπρόσθετα, αξίζει να αναφερθεί ότι οι σκανδιναβικές χώρες αναμφισβήτητα πρωτοστατούν στην κατανάλωση αυτών των φυσικών προϊόντων στην Ευρώπη, αφού η κατανάλωση στην Σουηδία αυξήθηκε το 2019  κατά 11% σε σχέση με το 2018, στην Νορβηγία κατά 24% στην Δανία κατά 18% και στην Φιλανδία κατά 25%.

 

Enterprise Greece

Η Εταιρεία Enterprise Greece (Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου Α.Ε.) είναι ο αρμόδιος εθνικός φορέας, υπό την εποπτεία του Υπουργείου Εξωτερικών, για την προσέλκυση επενδύσεων στην Ελλάδα και την προώθηση των εξαγωγών, με στόχο να προβάλλει τη χώρα ως ελκυστικό επενδυτικό προορισμό και να προωθεί τα ανταγωνιστικά εξαγωγικά προϊόντα και υπηρεσίες της Ελλάδας.

 

Περισσότερες Πληροφορίες για συντάκτες: 

ENTERPRISEGREECE | Διεύθυνση Ενημέρωσης, Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ – 210 3355732, [email protected]

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Greek Nordic Trade Week

H Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece) διοργανώνει στις 9 – 13 Νοεμβρίου 2020, σε συνεργασία με τις εταιρείες RECO EXPORTS και MOREGANIC, την 1η ολοκληρωμένη διαδικτυακή δράση προβολής και προώθησης του κλάδου των Τροφίμων & Ποτών στις αναπτυγμένες αγορές των Σκανδιναβικών χωρών – την Greek Nordic Trade Week, https://www.greeknordictrade.com/

Στόχος της δράσης είναι η ενίσχυση της προβολής των ελληνικών προϊόντων διατροφής στις Σκανδιναβικές χώρες, η οποία ξεκίνησε πριν από δύο χρόνια με την εθνική συμμετοχή στην έκθεση Ecolife Scandinavia και αποτελεί μια ολοκληρωμένη οnline B2B πρωτοβουλία για τον κλάδο των Τροφίμων & Ποτών που απευθύνεται ειδικά στις αγορές των Σκανδιναβικών Χωρών.

Σε αυτή τη δύσκολη χρονική συγκυρία όπου οι περισσότερες εμπορικές εκθέσεις ακυρώνονται και οι δράσεις προώθησης των εξαγωγών περιορίζονται λόγω της πανδημίας COVID-19, η Enterprise Greece στηρίζει κάθε αξιόλογη και καινοτόμα προσπάθεια προώθησης των ελληνικών εξαγωγών.

Έχει  σχεδιαστεί έτσι ώστε να εφοδιάσει τις ελληνικές εξαγωγικές επιχειρήσεις με τα εργαλεία εκείνα που θα διευκολύνουν την πρόσβασή τους στις συγκεκριμένες αγορές. Σε όλες τις συμμετέχουσες εταιρείες θα παρασχεθεί εξατομικευμένη συμβουλευτική, ανάλυση αγοράς και εκπαίδευση, ενώ η Enterprise Greece θα συνδράμει με οικονομική ενίσχυση ύψους έως του 50% του κόστους συμμετοχής (μέχρι εξαντλήσεως του εγκεκριμένου προϋπολογισμού). 

Enterprise Greece

Η Enterprise Greece (Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου Α.Ε.) είναι ο αρμόδιος εθνικός φορέας, υπό την εποπτεία του Υπουργείου Εξωτερικών, για την προσέλκυση επενδύσεων στην Ελλάδα και την προώθηση των εξαγωγών, με στόχο να προβάλλει τη χώρα ως ιδανικό επενδυτικό προορισμό και να προωθεί τα ανταγωνιστικά εξαγωγικά προϊόντα και υπηρεσίες της Ελλάδας.

 

Περισσότερες Πληροφορίες για συντάκτες: 

ENTERPRISE GREECE | 210 3355705, [email protected]

 

Continue Reading

Trending