Connect with us

Προγράμματα

ΔΩΡΕΑΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΕΥΡΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Αγαπητοί φίλοι, Αγαπητές φίλες,

Ξεκίνησαν οι εγγραφές για τον 7ο Εντατικό κύκλο Ενδυνάμωσης Δεξιοτήτων Mellon που θα δώσει την ευκαιρία σε 25 άνεργους δημότες Παπάγου – Χολαργού να λάβουν (100% δωρεάν) 65 ώρες εξατομικευμένης συμβουλευτικής και κατάρτισης (έκαστος), για να ενισχύσουν το επαγγελματικό τους προφίλ με τις απαραίτητες δεξιότητες που «απαιτεί» η αγορά εργασίας.

Δηλώστε συμμετοχή ΕΔΩ έως και την Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Το πρόγραμμα υλοποιείται από την Κοινωνική Συνεταιριστική Επιχείρηση knowl για την Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση με τη στήριξη του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος, μέγα δωρητή της κοινωνικής πρωτοβουλίας Μellon Επιταχυντής Δεξιοτήτων για τη διετία 2017 – 2018.

Ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του Επιταχυντή Δεξιοτήτων «Mellon» είναι η εξατομικευμένη μεθοδολογία του, το πρότυπο εθελοντικό μοντέλο και τα εξειδικευμένα, υψηλών προδιαγραφών, μαθησιακά εργαλεία και μέθοδοι που χρησιμοποιεί. Από την έναρξή του, έχει διοργανώσει με απόλυτη επιτυχία 6 Εντατικούς Κύκλους στους Δήμους Αχαρνών, Ασπροπύργου, Μαρκοπούλου, Γαλατσίου, Καλλιθέας και Βριλησσίων συγκεντρώνοντας πληθώρα καλών μαρτυριών από τους ίδιους τους συμμετέχοντες και καταγράφοντας σημαντικές επιτυχίες στην εξεύρεση εργασίας των ωφελούμενων, με 1 στους 2 να έχουν βρει εργασία, αντίστοιχη του επαγγελματικού τους στόχου.

Αναλυτικότερες πληροφορίες για τον επιταχυντή δεξιοτήτων μπορείτε να δείτε εδώ.

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Έναρξη υποβολής αιτήσεων για το πρόγραμμα Trophy-Τροφή Open Innovation by Trata του Οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά

Ανοικτές θα παραμείνουν από τις 12 Σεπτεμβρίου έως και τις 2 Οκτωβρίου 2022 οι αιτήσεις για τη συμμετοχή στο πρόγραμμα Trophy-Τροφή Open Innovation by Trata του Οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, το οποίο υλοποιείται στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας Trophy-Τροφή

Η πρωτοβουλία Trophy-Τροφή υλοποιείται από τον οργανισμό «Νέα Γεωργία Νέα Γενιά» μέσω της ιδρυτικής δωρεάς του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ).

Στο ανοικτό κάλεσμα για το Trophy-Τροφή Open Innovation by Trata μπορούν να συμμετάσχουν νεοφυείς επιχειρήσεις και ομάδες με νέες ιδέες ή ερευνητικές εργασίες. Μετά από αξιολόγηση, θα επιλεγούν μέχρι 10 startups και μέχρι 15 ομάδες, οι οποίες και θα προκριθούν στην τελική φάση του προγράμματος. Οι startups και οι μικρές επιχειρήσεις έχουν την ευκαιρία να λάβουν μέρος στη δράση με έτοιμες λύσεις ή προϊόντα που αφορούν εναλλακτικές πρωτεϊνούχες θαλάσσιες τροφές ή με λύσεις/προϊόντα που θα μπορούσαν να προσαρμοστούν (pivoting) στις ανάγκες του προγράμματος. Οι ερευνητές και φοιτητές – ομάδες και εργαστήρια – μπορούν να συμμετέχουν με ιδέες για λύσεις/προϊόντα που αφορούν εναλλακτικές πρωτεϊνούχες θαλάσσιες τροφές, με έρευνα που παράγει λύσεις ή προϊόντα που αφορούν εναλλακτικές πρωτεϊνούχες θαλάσσιες τροφές ή με συμμετοχή σε σχήματα που ασχολούνται με λύσεις/προϊόντα που αφορούν εναλλακτικές πρωτεϊνούχες θαλάσσιες τροφές. 

Μέσω τη συμμετοχή τους, οι startups και οι μικρές επιχειρήσεις θα παρακολουθήσουν feedback sessions από στελέχη της ΤΡΑΤΑ, παρουσιάσεις για την στρατηγική και τις θεματικές από την ΤΡΑΤΑ, εργαστήρια για το pivoting και την ανάπτυξη καινοτομίας από το ACEin του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ), mentoring sessions και παρουσιάσεις μετά την εξειδίκευση των προτάσεων, με την συνεργασία των στελεχών της ΤΡΑΤΑ και με εξειδικευμένους συνεργάτες. Στη συνέχεια, θα ακολουθηθεί διαδικασία αξιολόγησης για την επιλογή μίας λύσης που έχει ενδιαφέρον πιλοτικής εφαρμογής. Η επιλεγμένη πρόταση/λύση, θα λάβει ως βραβείο €2.000 και τη δυνατότητα ανάπτυξης περαιτέρω συνεργασίας με την ΤΡΑΤΑ.

Οι ερευνητικές και φοιτητικές ομάδες θα έχουν επίσης πρόσβαση στα feedback sessions από τα στελέχη της ΤΡΑΤΑ, σε ideas generation bootcamp, σε εργαστήρια ανάπτυξης καινοτομίας, σε δραστηριότητες δημιουργίας/ανάπτυξης ομάδων από το ACEin του ΟΠΑ, σε mentoring sessions και σε παρουσιάσεις μετά την εξειδίκευση των προτάσεων, με τη συνεργασία των στελεχών της ΤΡΑΤΑ και με εξειδικευμένους συνεργάτες. Από τη μετέπειτα διαδικασία αξιολόγησης θα προκύψει η επιλογή δυο λύσεων που έχουν ενδιαφέρον πιλοτικής εφαρμογής, οι οποίες θα λάβουν ως βραβείο €2.000 και τη δυνατότητα ανάπτυξης περαιτέρω συνεργασίας με την ΤΡΑΤΑ.

Το Trophy-Tρoφή Open Innovation by Trata στοχεύει στην αναζήτηση λύσεων που αφορούν τις εναλλακτικές πρωτεϊνούχες θαλάσσιες τροφές, καθώς και οποιαδήποτε πρόταση θα μπορούσε να λειτουργήσει συμπληρωματικά. Με το πρόγραμμα Trophy-Τροφή Open Innovation δίνεται η δυνατότητα σε ομάδες φοιτητών, ερευνητών και σε νεοφυείς επιχειρήσεις στον τομέα της αγροδιατροφής να παρουσιάσουν νέες ιδέες ή ερευνητικά ευρήματα, να αναπτύξουν καινοτόμες υπηρεσίες και προϊόντα, και να σχεδιάσουν εφαρμογές και νέες ψηφιακές επιχειρηματικές δραστηριότητες.

Το πρόγραμμα υλοποιείται σε συνεργασία με το Κέντρο Επιχειρηματικότητας & Καινοτομίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ACEin).

Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες και να καταθέτετε τις προτάσεις και τις ιδέες σας στο www.generationag.org/open-innovation.

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

To εκπαιδευτικό πρόγραμμα “The Business of Food” της Wise Greece σημείωσε μεγάλη επιτυχία!

Πάνω από 1.300 άνθρωποι από κάθε γωνιά της Ελλάδας παρακολούθησαν το εκπαιδευτικό
πρόγραμμα “The Business of Food” με το 96% να δηλώνει ότι έλαβε πολύτιμες
πρακτικές γνώσεις που θα του φανούν χρήσιμες για τα επιχειρηματικά του βήματα,
ενώ το 99% θα συνέστηνε το σεμινάριο σε φίλους και γνωστούς!
Το πρόγραμμα δημιουργήθηκε από τη μη κερδοσκοπική Wise Greece για να
υποστηρίξει ανθρώπους που αντιμετωπίζουν την ανεργία στις μεγάλες πόλεις και
στην περιφέρεια, καθώς και νέους που θέλουν να κάνουν τα πρώτα τους
επαγγελματικά βήματα. Το “The Business of Food” επικεντρώθηκε, όπως φανερώνει
ο τίτλος του, στην επιχειρηματικότητα γύρω από την παραγωγή τροφίμων, καθώς
στην Ελλάδα έχουμε πρόσβαση σε εξαιρετικές πρώτες ύλες, οι οποίες εάν
αναδειχθούν κατάλληλα θα μπορέσουν να προσφέρουν πολλές ευκαιρίες
απασχόλησης.
Ο στόχος του προγράμματος ήταν να δώσει δεξιότητες στους συμμετέχοντες και να
τους προσφέρει πρακτικές γνώσεις οι οποίες θα τους φανούν χρήσιμες με ότι και αν
τελικά ασχοληθούν στο μέλλον. Μέσα από τις online συνεδρίες, οι έμπειροι
εκπαιδευτές μετέφεραν τις προσωπικές τους εμπειρίες, ενώ επιτυχημένοι
παραγωγοί τροφίμων, αλλά και αγαπημένοι Σεφ όπως η Αργυρώ Μπαρμπαρίγου
και ο Ανδρέας Λαγός, μοιράστηκαν με τους συμμετέχοντες τη δική τους πορεία
προς την επιτυχία με στόχο να τους εμπνεύσουν και να τους παρακινήσουν.
Συγκεκριμένα, στο “The Business of Food” οι συμμετέχοντες έμαθαν μεταξύ άλλων
πώς να δημιουργήσουν τη δική τους σειρά προϊόντων, πώς να καταρτίσουν ένα
βασικό επιχειρηματικό και οικονομικό πλάνο και πώς να αναζητήσουν το κατάλληλο
δίκτυο πωλήσεων στην Ελλάδα, αλλά και στο εξωτερικό. Ανακάλυψαν πώς θα
μετατρέψουν τις ιδέες και την ιστορία τους σε εργαλεία marketing, τι πρέπει να
προσέξουν στη συσκευασία των προϊόντων τους και τι είδους υπηρεσίες ζητάει ο
σύγχρονος καταναλωτής. Ταυτόχρονα, ενημερώθηκαν για τις παγκόσμιες τάσεις
στην παραγωγή προϊόντων, το διαδικτυακό Marketing και το πώς μπορούν μόνοι
τους να ξεκινήσουν διαφημιστικές καμπάνιες και να δημιουργήσουν πρωτότυπο
υλικό που θα ενδιαφέρει τους καταναλωτές!

Μερικοί από τους συμμετέχοντες δήλωσαν:
”Με εντυπωσίασε η θετικότητα όλων και η παρότρυνση. Μέσα από το σεμινάριο
έμαθα πως τίποτα δεν είναι αδύνατο και πως αν έχω θέληση μπορώ να πετύχω κάτι
πρωτοποριακό!”, Δήμητρα Τ. από Ν. Φωκίδας
“Έμαθα πώς να φτιάξω το δικό μου επιχειρηματικό πλάνο, με τρόπο εύκολο και
κατανοητό, επειδή αναλύθηκε πάνω σε μια υπάρχουσα εταιρεία με αληθινά
στοιχεία’’ Φωτεινή Χ. από Ν. Δράμας
“Δύσκολα συναντάς τέτοιες προσωπικότητες που θα σου μιλήσουν ανοιχτά για τα
βήματα που πρέπει να ακολουθήσεις για να αναπτυχθείς! Τα πιο πολλά σεμινάρια
είναι γενικόλογα και θεωρητικά… Το παρακολούθησα με την αδερφή μου και τώρα
σκεφτόμαστε πώς θα εφαρμόσουμε όσα μάθαμε.” Βασιλική Κ. από Ν. Ευρυτανίας

Τα αποτελέσματα
Οι συμμετέχοντες ανήλθαν στους 1360 από 200 μέρη της Ελλάδας, με το 35% αυτών
να αναφέρεται σε κωμοπόλεις και χωριά απομακρυσμένων περιοχών.
Το ποσοστό των γυναικών άγγιξε το 70% και των ανδρών το 30%.
Με βάση τα στατιστικά από τα ερωτηματολόγια που συμπλήρωσαν οι
συμμετέχοντες, η διαφορά στις γνώσεις τους είναι μεγάλη, με το 80,2% αυτών να
δηλώνει ότι δεν γνώριζε καθόλου πριν το σεμινάριο τους όρους Business plan και
Marketing plan, ενώ μετά το πέρας το 95% αυτών δήλωσε ότι έχει πλήρη εικόνα και
κατανόησε τους όρους.
Το 96% των συμμετεχόντων γνωρίζει καλύτερα τον διατροφικό κλάδο αμέσως μετά
τη διεξαγωγή του σεμιναρίου και ότι πήρε πρακτικές γνώσεις που θα βοηθήσουν σε
οποιοδήποτε επαγγελματικό βήμα.
Το 60% αισθάνεται πιο κοντά πλέον στο να ανοίξει τη δική του επιχείρηση, ενώ το
92% σκέφτεται την επιχειρηματικότητα σαν πιθανή καριέρα.

Το έργο υλοποιήθηκε από τον μη κερδοσκοπικό Φορέα Wise Greece στο πλαίσιο του
προγράμματος Active citizens fund, υπό την αιγίδα της Γενικής Γραμματείας
Οικογενειακής Πολιτικής και Ισότητας των Φύλων.

Για περισσότερες πληροφορίες: www.wisegreece.com / [email protected] /
213 0276559

Continue Reading

Προγράμματα

Η ΚΡΗΤΙΚΟΣ στηρίζει την πρωτοβουλία «Ποιος είναι το Αφεντικό; Η Μάρκα του Καταναλωτή»

Στην ΚΡΗΤΙΚΟΣ, βρισκόμαστε ακόμη πιο δίπλα στους παράγωγους της Ελλάδας και στηρίζουμε την καινοτόμα συνεταιριστική πρωτοβουλία «Ποιος είναι το Αφεντικό; Η Μάρκα του Καταναλωτή»

Η “Ποιος είναι το Αφεντικό;” είναι, επί της ουσίας, ένας δεσμός εμπιστοσύνης μεταξύ των παραγωγών και των καταναλωτών. Μία συλλογική πρωτοβουλία για τη δημιουργία υπεύθυνων και ποιοτικών προϊόντων, με τη συνεργασία καταναλωτών και παραγωγών.

Πρόκειται για μια κοινωνική πρωτοβουλία, η οποία δημιουργήθηκε από τους καταναλωτές οι οποίοι γίνονται οι «πρωταγωνιστές» και συμμετέχουν στο ταξίδι δημιουργίας ενός προϊόντος, από το χωράφι και τη φάρμα έως το ράφι. Πώς; Οι ίδιοι αποφασίζουν με διαφάνεια, σεβασμό και αξιοπιστία τι θέλουν να καταναλώνουν, με ποιες προδιαγραφές, σε ποια τιμή́ και πώς αυτή κατανέμεται σε όσους φροντίζουν ώστε το προϊόν να φτάνει στο τραπέζι τους, έχοντας σαν προτεραιότητα τη σωστή ανταμοιβή του παραγωγού.

Φέροντας στα καταστήματά ΚΡΗΤΙΚΟΣ τα προϊόντα «Ποιος είναι το Αφεντικό; Η Μάρκα του Καταναλωτή»  στηρίζουμε τους παραγωγούς της χώρας μας και δίνουμε τη δυνατότητα στους πελάτες μας να δημιουργήσουν τα προϊόντα που οι ίδιοι επιθυμούν, σύμφωνα με τις δικές τους ανάγκες. Η πρωτοβουλία αποσκοπεί στην βιώσιμη ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας μέσω της στήριξης του αγροδιατροφικού τομέα, στηρίζοντας ταυτόχρονα το περιβάλλον, την κοινωνία και τους συνανθρώπους μας.

Έτσι ήδη στα ράφια μας μπορείτε να βρείτε το φρέσκο αγελαδινό γάλα σε πλήρες και ελαφρύ με το οποίο στηρίζονται παραγωγοί της Θεσσαλίας, το στραγγιστό γιαούρτι με 10% και 2% λιπαρά με το οποίο στηρίζονται παραγωγοί της Μακεδονίας, ενώ σύντομα αναμένεται στα ράφια μας και το εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο ανωτέρας κατηγορίας. 

Continue Reading

Trending