Connect with us

Lifestyle

Εκδηλώσεις και εργαστήρια για παιδιά 12-13 Φεβρουαρίου στο Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης

Tο Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης μεταφέρθηκε σε νέο κτίριο στην οδό Αγίας Φιλοθέης 17 στην Πλάκα, αλλά οι δράσεις και τα εργαστήρια του που τόσο αγαπήσατε συνεχίζονται από 22 Ιανουαρίου! Δείτε αναλυτικά το πρόγραμμα:

Παραμυθοσάββατα

Βιωματικό εργαστήρι για παιδιά 2-4 ετών

Ένα βιωματικό εργαστήρι για παιδιά 2-4 ετών  που θα εισάγει τους μικρούς μας φίλους στον κόσμο της τέχνης και της δημιουργίας. Γνωστά και αγαπημένα παιδικά βιβλία θα μας ταξιδεύουν κάθε Σάββατο στο μαγικό κόσμο των παραμυθιών. Μέσα από ομαδικές δραστηριότητες, θεατρικό παιχνίδι, messy και sensory play αλλά και μοναδικές κατασκευές τα παιδιά έρχονται σε πρώτη επαφή με σύνθετες έννοιες ενώ παράλληλα καλλιεργούν τη φαντασία και τη δημιουργικότητά τους.

Σάββατο 12 Φεβρουαρίου, στις 12:00: Η αλεπού η καπελού, της Τσορώνη – Γεωργιάδη Γιολάντας

Η Ριγούλα η αλεπουδίτσα θέλει να μάθει να φτιάχνει καπέλα. Αλλά που ακούστηκε αλεπού καπελού; Σας περιμένουμε να διαβάσουμε τη συναρπαστική αυτή ιστορία αλλά και να κατασκευάσουμε ξεχωριστά καπέλα με αποκριάτικη διάθεση!

Κόστος Συμμετοχής: 12€ 

Οι θέσεις είναι περιορισμένες

Απαραίτητη η συμπλήρωση της φόρμας συμμετοχής εδώ (στη συνέχεια θα σας αποσταλούν μέσω email οι τρόποι πληρωμής)

Για την εξασφάλιση της θέσης σας απαραίτητη είναι η προπληρωμή

Έκπτωση 10% για αδέρφια

Στην τιμή των εργαστηρίων συμπεριλαμβάνονται τα υλικά και η είσοδος στο Μουσείο

Διάρκεια 60 λεπτά

Σχεδιασμός-εμψύχωση: Aναστασία Ιορδάνη-Έλλη Λαμπαδαρίδου

STEAMing Experiments: Πειράματα στον «Ατμό» των εξελίξεων

Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Φυσικών Επιστημών για παιδιά 5-10 ετών

Ένα νέο εργαστήρι περιμένει τους μικρούς φίλους του Μουσείου Σχολικής Ζωής κι εκπαίδευσης. Ένα εργαστήρι γεμάτο Φυσικές Επιστήμες, Τεχνολογία, Μηχανική και ρομποτική θα καταπλήξει τους επίδοξους επιστήμονες και θα τους οδηγήσει σε επιστημονικά μονοπάτια με πυξίδα την Τέχνη και οδηγό τις βασικές αρχές της STEAM εκπαίδευσης.

Κυριακή 13 Φεβρουαρίου ,στις 11:00: Οι καρποί που χορεύουν

Σας περιμένουμε σε ένα διαφορετικό εργαστήρι γεμάτο εκπλήξεις για να κατανοήσουμε και να καταρρίψουμε τους νόμους της άνωσης.

Κόστος Συμμετοχής: 12€ 

Οι θέσεις είναι περιορισμένες

Απαραίτητη η συμπλήρωση της φόρμας συμμετοχής εδώ (στη συνέχεια θα σας αποσταλούν μέσω email οι τρόποι πληρωμής)

Για την εξασφάλιση της θέσης σας απαραίτητη είναι η προπληρωμή

Έκπτωση 10% για αδέρφια

Στην τιμή των εργαστηρίων συμπεριλαμβάνονται τα υλικά και η είσοδος στο Μουσείο

Διάρκεια 60 λεπτά

Σχεδιασμός, Επιστημονική επιμέλεια & Εμψύχωση: Χαρίκλεια Θεοδωράκη

Σκανταλοτεχνίες

Πολυθεματικό εργαστήρι για παιδιά 3-5 ετών

Στόχος του εργαστηρίου η ανάπτυξη της φαντασίας των παιδιών, μέσα από ιστορίες, παραμύθια, μύθους και εικόνες. Μέσα από τη δραματοποίηση της ιστορίας, με τη βοήθεια των μουσικών οργάνων, παρέα με το θεατρικό παιχνίδι και τα εικαστικά, αλλά και με πειράματα πολλά, ξεδιπλώνω τον ξεχωριστό μου χαρακτήρα,  παίζω και μαθαίνω.
Ένα πραγματικά δημιουργικό εργαστήρι, που δίνει την ευκαιρία στα παιδιά, να ασχοληθούν με τις τέχνες,  γνωρίζοντας το θέατρο, τη μουσική και τη ζωγραφική, να πειραματιστούν, και να διασκεδάσουν, ζωντανεύοντας μέσα από το παιχνίδι, όμορφες ιστορίες.

Κυριακή 13 Φεβρουαρίου, στις 12:15: Μουσική και κίνηση

Βιωματικά παιχνίδια γνωριμίας με το σώμα και το χώρο. Παιχνίδια που προωθούν την ομαδικότητα και τη συνεργασία και χαρίζουν στα παιδιά όμορφες εμπειρίες, βοηθώντας τα παράλληλα, να γνωρίσουν μελωδίες από όλα τον κόσμο.

Κόστος Συμμετοχής: 12€ 

Οι θέσεις είναι περιορισμένες

Απαραίτητη η συμπλήρωση της φόρμας συμμετοχής εδώ (στη συνέχεια θα σας αποσταλούν μέσω email οι τρόποι πληρωμής)

Για την εξασφάλιση της θέσης σας απαραίτητη είναι η προπληρωμή

Έκπτωση 10% για αδέρφια

Στην τιμή των εργαστηρίων συμπεριλαμβάνονται τα υλικά και η είσοδος στο Μουσείο

Διάρκεια 60 λεπτά

Σχεδιασμός – Εμψύχωση: Εύη Φιλίππου 

Ρομαντικός περίπατος στην Πλάκα

Κυριακή 13 Φεβρουαρίου 2022, 11:00

Την Κυριακή 13 Φεβρουαρίου στις 11 πμ, το Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης και το Greek Cultural Institute σας καλούν σε έναν περίπατο με αφορμή τη φγιορτή του Αγίου Βαλεντίνου!

Θα μάθουμε

-Ποια είναι η πραγματική ιστορία του Μιμήκου και της Μαίρης;

-Ποιες ήταν οι «μούσες» του Παλαμά;

-Πώς γράφτηκε η «Ανθισμένη αμυγδαλιά»;

-Πού γνωρίστηκαν η Μαρώ και ο Γιώργος Σεφέρης;

-Πως γνωρίστηκαν και ποιο ήταν το τέλος της σχέσης του Περικλή Γιαννόπουλου και της Σοφίας Λασκαρίδου;

-Ποιοι κινηματογραφικοί έρωτες σχετίζονται με την Πλάκα;

-Που διαδραματίζεται η Μενεξεδένια Πολιτεία του Άγγελου Τερζάκη;

-Ποιος αταίριαστος έρωτας γεννήθηκε στην Κατοχή στα Αναφιώτικα;

Αυτές και άλλες ιστορίες αγάπης -πραγματικές και φανταστικές θα παρουσιαστούν σε έναν ρομαντικό περίπατο στα στενά της Παλιάς Αθήνας

Λοιπές πληροφορίες:

Ημερομηνία: Κυριακή 13 Φεβρουαρίου 2022 στις 11.00 

Σημείο ΣυνάντησηςΜουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης, Αγίας Φιλοθέης 17 (εντός στοάς)

Διάρκεια: 1, 5 ώρα

Κόστος συμμετοχής: 12 €/άτομο
Φοιτητές, Κάτοχοι κάρτας ανεργίας: 10€ /άτομο
Παιδιά έως 15 ετών: 8 €/άτομο (με τη συνοδεία ενηλίκου)

Απαραίτητη η συμπλήρωση της φόρμας συμμετοχής εδώ

Για την εξασφάλιση της θέσης σας απαραίτητη είναι η προπληρωμή
H ξενάγηση απευθύνεται σε ενήλικες και παιδιά από 12 ετών και άνω

Πληροφορίες: 2103250341 [email protected]

Κανόνες συμμετοχής στην δράση, προς περιορισμό της διασποράς του COVID-19:
✔ Περιορισμένος αριθμός συμμετεχόντων.
✔ Απαραίτητη η χρήση προστατευτικών μασκών καθ’ όλη την διάρκεια της ξενάγησης. ✔ Οι συμμετέχοντες οφείλουν να κρατούν αποστάσεις ασφαλείας και να τηρούν όλα τα μέτρα υγειονομικής προστασίας.
✔ Οι συμμετέχοντες οφείλουν να επιδείξουν: α) πιστοποιητικό εμβολιασμού ή β) βεβαίωση αρνητικού εργαστηριακού ελέγχου για κορωνοϊό COVID-19 με τη μέθοδο PCR που έχει διενεργηθεί είτε με τη λήψη στοματοφαρυγγικού ή ρινοφαρυγγικού επιχρίσματος εντός των τελευταίων εβδομήντα δύο (72) ωρών πριν την προγραμματισμένη ώρα ξενάγησης είτε ελέγχου ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου κορωνοϊού COVID19 (rapid test) εντός σαράντα οκτώ (48) ωρών πριν την προγραμματισμένη ώρα ξενάγησης. Η αρνητική διάγνωση του εργαστηριακού ελέγχου με τη μέθοδο PCR και του ελέγχου ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου rapid test αποδεικνύονται με την επίδειξη σχετικής βεβαίωσης ή γ) πιστοποιητικό νόσησης που εκδίδεται τριάντα (30) ημέρες μετά από τον πρώτο θετικό έλεγχο και η ισχύς του διαρκεί έως εκατόν ογδόντα (180) ημέρες από αυτόν. Η ανωτέρω υποχρέωση περιλαμβάνει ανήλικους από δώδεκα (12) ετών και άνω.

Continue Reading

Μόδα

Ολυμπιακοί Αγώνες Και Ολυμπιακή Μόδα

Οι Ολυμπιακοί Αγώνες είναι εδώ, και αποτελούν κατά κοινή ομολογία ένα από τα πιο σημαντικά αθλητικά γεγονότα παγκοσμίως. Οι Αγώνες δεν είναι μόνο μια γιορτή αθλητισμού, αλλά και ένα σημαντικό μέσο πολιτιστικής ανταλλαγής, καινοτομίας και δημιουργίας νέων τάσεων. Ένα τέτοιο γεγονός όπως είναι φυσιολογικό δεν γίνεται να αφήσει ανεπηρέαστη την μόδα. 

Η επιρροή τον Ολυμπιακών αγώνων στην παγκόσμια μόδα

Η μόδα δεν μένει αμέτοχη στην επίδραση των Ολυμπιακών Αγώνων. Κάθε διοργάνωση συνοδεύεται από νέες τάσεις και καινοτομίες στον χώρο της ένδυσης τόσο αθλητικής όσο και μη. Οι σχεδιαστές συνεργάζονται με αθλητικές ομάδες και χώρες προβάλλοντας την δουλεία τους μέσα από αυτούς. Επιπλέον οι Ολυμπιακοί Αγώνες προάγουν την ιδέα της ένδυσης ως μέσο έκφρασης της εθνικής και πολιτιστικής ταυτότητας.

Στις ακόλουθες φωτογραφίες έχουμε την αποτύπωση όλων των παραπάνω μέσα από την ματιά της φωτογράφου Thalias Zerfou. Το make up και τα μαλλιά έχει επιμεληθεί ο Vaggelis Kolokotronis. Art director και stylist του συγκεκριμένου project o Lazaros Orfanidis με styling assistant την Kelly Xatzidaki.

Τρεις καταξιωμένοι σχεδιαστές υψηλής ραπτικής ενώνουν τις δυνάμεις τους δημιουργώντας μοναδικές εικόνες με άρωμα Γαλλίας και έμπνευση την γαλλική σημαία. 

Η λευκή δημιουργία είναι του Christou Paraskeuopoulou και το brand ονομάζεται Christian P.

Η κόκκινη δημιουργία είναι του Giorgou Zeti και το brand έχει την ίδια ονομασία

Η μπλε ρουά δημιουργία είναι της Alkminis Trigonaki και το brand ονομάζεται Alkmini Fashion

Models : Alexia Traiko / Sophie Geotgoulia / Melina Giakou

Lazaros Orfanidis

Fashion Consultant, Visual Merchandiser

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Νέα Γεωργία Νέα Γενιά: Πρόγραμμα Trophy/Τροφή

Η DS Smith Hellas συμβάλλει στην ενίσχυση του μέλλοντος του αγροδιατροφικού τομέα
μέσω της υποστήριξης του προγράμματος Trophy/Τροφή του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα
Γενιά

Η DS Smith, κορυφαίος κατασκευαστής λύσεων βιώσιμης συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι
στην Ελλάδα, συνεισφέρει έμπρακτα στην αναβάθμιση του αγροδιατροφικού τομέα της χώρας
συμμαχώντας για δεύτερη συναπτή χρονιά με τον οργανισμό «Νέα Γεωργία Νέα Γενιά» για την
ενίσχυση του κλάδου, υποστηρίζοντας αυτήν τη φορά το πρόγραμμα Trophy/Τροφή. Πιο
συγκεκριμένα, η DS Smith Hellas θα στηρίξει τρία Μeet-up του προγράμματος με κύρια θεματική
τη «Μείωση της χρήσης πλαστικού στον κλάδο της αγροδιατροφής», τα οποία θα
πραγματοποιηθούν σε τρία πανεπιστήμια της χώρας.

Τι είναι όμως τo Trophy/Τροφή;

Το Trophy/Τροφή είναι ένα πρωτοποριακό εγχείρημα, το οποίο αναδεικνύει και επιβραβεύει
καινοτόμες επιχειρηματικές ιδέες και νεοφυείς επιχειρήσεις, που δραστηριοποιούνται στους τομείς
της αγροτεχνολογίας, της τεχνολογίας τροφίμων και των agrologistic, με προϊόντα και υπηρεσίες
που χρησιμοποιούν καινοτόμες τεχνολογίες, ακόμη και σε αρχικά στάδια ανάπτυξης (pre seed).
Μέχρι σήμερα, χάρη στο συγκεκριμένο πρόγραμμα, έχουν ήδη στηριχθεί 122 νεοφυείς επιχειρήσεις
από τον συγκεκριμένο τομέα.

Τα Μeet-up είναι αναπόσπαστο κομμάτι του Trophy/Τροφή. Εκεί, φοιτητές, startupper, νέοι
επιχειρηματίες και ερευνητές έρχονται σε επαφή με ερευνητικά ιδρύματα, επενδυτές, μέντορες και
εταιρείες και μαζί αναπτύσσουν νέες πρωτοποριακές ιδέες, στο πλαίσιο βιωματικών εργαστηρίων.
Για την DS Smith, η υιοθέτηση πρακτικών βιώσιμης ανάπτυξης και κυκλικής οικονομίας βρίσκεται
στον πυρήνα των δραστηριοτήτων της και ο μετασχηματισμός του αγροδιατροφικού κλάδου μπορεί
να πλαισιωθεί από καινοτόμες και φιλικές προς το περιβάλλον λύσεις συσκευασίας, που θα
αυξήσουν την προστιθέμενη αξία των τελικών προϊόντων. Σε αυτό το πλαίσιο η εταιρεία
υποστηρίζει στα τρία meet-up τη θεματική ενότητα με τίτλο: «Μείωση της χρήσης πλαστικού στον
κλάδο της αγροδιατροφής».

Ο κ. Γιώργος Φιλιππόγλου, DS Smith Managing Director για το cluster της Ελλάδας δήλωσε:
«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που για μία ακόμη χρονιά βρισκόμαστε στο πλευρό της Νέας
Γεωργίας Νέας Γενιάς, καθώς μέσα από αυτή τη συνεργασία έχουμε συνεισφέρει στην
ενδυνάμωση του αγροδιατροφικού τομέα, αναδεικνύοντας παράλληλα τον κομβικό ρόλο που
διαδραματίζει η συσκευασία από κυματοειδές χαρτόνι στην ενίσχυση της βιώσιμης ανάπτυξης της
χώρας».

Τα τρία Meet-up με τη στήριξη της DS Smith Hellas, είναι τα ακόλουθα :
-TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
– TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
– TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.

Η κα Έφη Λαζαρίδου, CEO του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά δήλωσε: «Τo Trophy/Τροφή
είναι μία ουσιαστική πρωτοβουλία που διασυνδέει την πανεπιστημιακή κοινότητα με τη βιομηχανία
και την αγορά στον κρίσιμο κλάδο της αγροδιατροφής. Κάθε χρόνο φέρνει εκατοντάδες φοιτητές και
ερευνητές σε επαφή με καινοτόμες επιχειρήσεις μέσα από τα Trophy/Τροφή meetup που
διεξάγονται σε πανεπιστήμια σε όλη την Ελλάδα και αποτελούν μία αποτελεσματική πλατφόρμα
ανταλλαγής επιχειρηματικών ιδεών και εμπειριών. Πάνω από 700 φοιτητές έχουν συμμετάσχει τα
τελευταία δύο χρόνια στα meetup του προγράμματος, εργάστηκαν στην ανάπτυξη καινοτόμων
λύσεων και ξεκίνησαν να σχεδιάσουν τα πρώτα τους επιχειρηματικά βήματα. Η DS Smith, μία
πρωτοπόρος εταιρεία στον κλάδο της συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι που επενδύει σε
βιώσιμες πρακτικές υποστηρίζει από την πλευρά της 3 meetup, εμπλουτίζοντας το περιεχόμενο
της πρωτοβουλίας Trophy/Τροφή».

Η DS Smith παγκοσμίως έχει έδρα το Λονδίνο και είναι μέλος του FTSE 100, ενώ
δραστηριοποιείται σε 34 χώρες απασχολώντας περίπου 30.000 άτομα με την ιστορία της να
ανάγεται στις επιχειρήσεις παραγωγής συσκευασιών από το 1940. Στην Ελλάδα, η εταιρεία έχει
παρουσία τα τελευταία 65 χρόνια με εργοστάσια στην Κόρινθο, τη Θεσσαλονίκη και την Κρήτη,
απασχολώντας συνολικά πάνω από 400 εργαζομένους. Η DS Smith Hellas υποστηρίζει έμπρακτα
την πρωτοβουλία του Trophy/Τροφή του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, με στόχο να
ενισχύσει την καινοτομία και τη βιωσιμότητα στο ελληνικό οικοσύστημα της αγροδιατροφής, με ένα
ουσιαστικό και αξιόπιστο εγχείρημα επιτάχυνσης της νεοφυούς επιχειρηματικότητας.
Το Trophy/Τροφή υλοποιεί με επιτυχία ο οργανισμός Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, μέσα
από την ιδρυτική δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ).

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Το 4o Taste Halkidiki Festival στα Νέα Μουδανιά!

Το Επιμελητήριο Χαλκιδικής ανακοινώνει τη διοργάνωση του 4ου Φεστιβάλ Γαστρονομίας Χαλκιδικής,TASTE HALKIDIKI, που θα πραγματοποιηθεί στην Προβλήτα Νέων Μουδανιών, σε συνεργασία με το Δήμο Νέας Προποντίδας. Η εκδήλωση αποτελεί μέρος των δράσεων TASTE HALKIDIKI, που στόχο έχουν την ανάδειξη του γαστρονομικού πλούτου της περιοχής και είναι μία πρωτοβουλία του προέδρου Γιάννη Κουφίδη και του Δ.Σ. του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής.

Στο 4o TASTE HALKIDIKI FESTIVAL τοπικοί παραγωγοί ελιάς, ελαιόλαδου, μελιού, τυροκομικών, αρτοποιημάτων, ζυμαρικών, κρασιών, μπίρας, αποσταγμάτων, από όλη τη Χαλκιδική, θα εκθέτουν τα προϊντα τους στους επισκέπτες, οι οποίοι θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για αυτά, να τα γευτούν, αλλά και τα προμηθευτούν. Στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο της μαγειρικής, σεφ από καταξιωμένα εστιατόρια της περιοχής θα μαγειρέψουν ζωντανά ιδιαίτερα πιάτα, τα οποία οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν, βασισμένα σε τοπικές συνταγές και αξιοποιώντας τα προϊόντα των εκθετών. Παρουσιαστής της εκδήλωσης θα είναι ο γνωστός δημοσιογράφος και παρουσιαστής Κωστής Ζαφειράκης, ο οποίος με το δικό του μοναδικό τρόπο θα παρουσιάσει τους παραγωγούς και τις ζωντανές μαγειρικές επιδείξεις. 

Όπως με κάθε ευκαιρία τονίζει ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής Γιάννης Κουφίδης, το TASTEHALKIDIKI αποτελεί θεσμό και αναδεικνύει την γαστρονομία της Χαλκιδικής, ως μια εναλλακτική μορφή τουρισμού. Μέσα από τις δράσεις του, προβάλλονται τα τοπικά προϊόντα και οι άνθρωποι πίσω από αυτά, αναδεικνύονται περιοχές τουριστικές και μη, αναβιώνουν ξεχασμένες συνταγές και έθιμα, επιμηκύνεται η τουριστική σεζόν, συνδέεται ο πρωτογενής τομέας και η μεταποίηση και τις υπηρεσίες του τουρισμού και τελικά, ενισχύεται η οικονομική ανάπτυξη του τόπου. Την υλοποίησή του προγράμματος έχει αναλάβει η εταιρεία Chef Stories, εταιρία Συμβούλων Marketing & Γαστρονομίας και Διοργάνωσης Γαστρονομικών εκδηλώσεων (www.chefstories.gr), που έχει εμπνευστεί όλο το concept, το branding, αλλά και τη διοργάνωση των δράσεων Taste Halkidiki.


Continue Reading

Trending