Connect with us

Lifestyle

Επιστροφή στο γυμναστήριο μετά τις διακοπές.

Η επιστροφή στο γυμναστήριο μετά τις διακοπές έφτασε και παρά τις ιδιαίτερες συνθήκες, η φετινή χρονιά βρήκε πολλούς από εμάς να καταφέρνουμε έστω και μια μικρή απόδραση εκτός εργασίας και να …ξανακάνουμε αποχή από το γυμναστήριο και τις προπονήσεις.

Η διατροφή μπήκε ξανά σε δεύτερη μοίρα (και λέω ξανά γιατί όλοι είχαμε γίνει masterchefs στην καραντίνα!) ενώ μόλις που πήγαμε να μπούμε σε ρυθμό προπονήσεων έφτασε η άδεια των διακοπών.

Όπως σε όλα τα πράγματα στη ζωή, υπάρχουν τα καλά και τα κακά…

Τα…καλά νέα σε αυτή την περίοδο αποχής από το γυμναστήριο και τις προπονήσεις είναι τα εξής:

  • Το σώμα θυμάται

Ότι κι αν του έχεις κάνει θυμάται τα πάντα! Έτσι μετά την επιστροφή στο γυμναστήριο μετά τις διακοπές αν εσύ ήσουν πιστός-η στις προπονήσεις σου ,οι μύες σου είναι εκεί και θυμούνται τι έκανες. Απλά είναι λίγο πιο άτονοι! Με το που θα ξεκινήσεις προπόνηση το σώμα σου θα θυμηθεί τι έκανες κι έτσι θα επανέλθεις πολύ πιο γρήγορα σε σχέση με κάποιον που δεν έχει ξαναγυμναστεί.

  • Το σώμα σου ξεκουράστηκε

Πολλές φορές πιστεύουμε πως το σώμα μας είναι μια μηχανή που πρέπει να δουλεύει συνεχώς. Κι όμως έχει ανάγκη από ξεκούραση! Με τις διακοπές έδωσες λίγο χρόνο στον εαυτό σου να χαλαρώσει, να αποκατασταθεί από τυχόν μικροτραυματισμούς και να ανακάμψει.

Υπάρχουν όμως και τα…κακά νέα…:

  • Μην αργείς

Όσο περισσότερο καθυστερείς την επάνοδο σου στις προπονήσεις ,τόσο πιο δύσκολα θα ξαναχτίσεις τη φυσική σου κατάσταση. Ο χρόνος μπορεί να γιατρεύει τις πληγές, δεν ισχύει όμως το ίδιο και με τη φυσική σου κατάσταση.

  • Οι τραυματισμοί απειλούν

Δεδομένου ότι είχες στο μυαλό σου το τι κατάφερνες να κάνεις στις προπονήσεις σου ,πιθανόν να πιστεύεις πως κατά την επιστροφή στο γυμναστήριο μετά τις διακοπές μπαίνοντας σε πρόγραμμα θα μπορείς να κάνεις τα ίδια. Δεν είναι όμως έτσι, καθώς το σώμα είναι πιο αδύναμο μετά από καιρό αποχής και χρειάζεται κάποιος χρόνος προσαρμογής για να μην τραυματιστεί. Εσύ μπορεί να θυμάσαι τι έκανες, οι μύες σου μπορεί να θυμηθούν σιγά σιγά την ένταση των προπονήσεων και οι αρθρώσεις σου θέλουν λίγο περισσότερο χρόνο μέχρι να…λαδώσουν και να νιώσουν όπως πριν.

Τι μπορείς να κάνεις για να επανέλθεις ομαλά;

  • Αρχικά να ξεκινήσεις! Μπες σε πρόγραμμα άμεσα, ξεκινά να κινείσαι και μη το αφήνεις από Δευτέρα σε Δευτέρα.
  • Γυμνάσου με μέτρο! Ξέρω πως θες να επανέλθεις σήμερα, αύριο ή και χθες και να δεις ξανά το σώμα σου όπως είναι αλλά το λέμε και το ξαναλέμε σε όλα τα άρθρα…μαγικά δεν μπορούν να γίνουν! Βάλε ένα πρόγραμμα, γυμνάσου σταδιακά και προοδευτικά χωρίς υπερβολές για να αποφύγεις τυχόν τραυματισμού που θα σε φέρουν πίσω.
  • Ξεκουράσου! Τώρα θα μου πεις…από ξεκούραση γύρισα! Δεν εννοώ ακριβώς αυτό! Δώσε τον απαραίτητο χρόνο ξεκούρασης των μυών σου μετά από κάθε προπόνηση έτσι ώστε να μπορεί να επανέλθει και να μπει δυναμικά στην επόμενη προπόνηση. Η υπερβολή πότε δε βγήκε σε καλό και οι μύες χτίζονται στην ξεκούραση!
  • Σωστή αποκατάσταση! Ένα καλό ζέσταμα, λίγος χρόνος παραπάνω στο τέλος της προπόνησης αφιερωμένος σε διατάσεις και αποκατάσταση, ένα καλό μασάζ είναι μερικά τρικς ώστε να αποφύγεις τους αφόρητους πόνους των πρώτων προπονήσεων που οφείλονται σε μυϊκό πιάσιμο. Όταν αμελούμε την αποκατάσταση του σώματος μας είναι σαν να αφήνεις αφόρτιστο το κινητό σου για μέρες…πιστεύω δε θα το άφηνες ούτε για μια ώρα χωρίς μπαταρία…Γιατί να το κάνεις στο σώμα σου;;;

Ο Σεπτέμβρης είναι εδώ και είναι ένας καλός μήνας για να θέσουμε καινούριους στόχους, να μπούμε σε πρόγραμμα και να γίνουμε η καλύτερη εκδοχή του εαυτού μας!!! Επέστρεψε άμεσα στις προπονήσεις σου, χρησιμοποίησε τις παραπάνω συμβουλές και…επαναφορά στο γυμναστήριο θα γίνει…παιχνίδι!!!

Καλές προπονήσεις!!!

Γράφει η Βασιλειάδου Χριστίνα, Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής – Χαλκίδα

Για να μάθετε περισσότερα σε θέματα γυμναστικής ή διατροφής πατήστε εδώ.

Lifestyle

Peugeot e-2008: Σιωπηλή αλλά χαρισματική προσωπικότητα

Το Peugeot e-2008 έχει κατασκευαστεί καθ’ εικόνα και ομοίωση του συμβατικού του αδελφού, είναι όμως σε κάθε του έκφανση ένα σύγχρονο ηλεκτρικό αυτοκίνητο

Αν πάρετε ένα ηλεκτρικό 2008 και το βάλετε δίπλα σε ένα βενζινοκίνητο ή πετρελαιοκίνητο, η λίστα των διαφορών τους, αισθητγικά, θα είναι πολύ μικρή και θα περιορίζεται στη μάσκα, στο σήμα “e” στα φτερά και στην απουσία εξάτμισης.

Αντίστοιχα, το εσωτερικό σε ένα «συμβατικό» 2008  και στο ηλεκτρικό δεν έχει διαφορά. Είναι το ίδιο ευρύχωρο, ποιοτικό, όπου η τεχνολογία και η προσοχή στη λεπτομέρεια πρωταγωνιστούν. Στο e-2008 φυσικά υπάρχει το εντυπωσιακό τρισδιάστατο i-cockpit και η μεγάλη οθόνη αφής στο κέντρο της κονσόλας και σε αυτά τα δύο σημεία εντοπίζονται οι μοναδικές διαφοροποιήσεις, καθώς οι ενδείξεις τους είναι εμπλουτισμένες για να περιλαμβάνουν τις απαιτούμενες πληροφορίες για την ηλεκτροκίνηση. Οι χώροι για επιβάτες και αποσκευές είναι ακριβώς οι ίδιοι σε όλες τις εκδόσεις.

Κάτω από το καπό, εκεί που θα βρισκόταν ο θερμικός κινητήρας, τώρα βρίσκεται ο ηλεκτρικός. Οι μπαταρίες βρίσκονται κάτω από τις θέσεις των επιβατών και η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς. Ακόμα και τα νούμερα της απόδοσης δείχνουν να είναι συγκρίσιμα. Η μπαταρία των 50 KWh  φροντίζει για την τροφοδοσία με ενέργεια ενός μοτέρ που αποδίδει 136 ίππους και 260 Nm ροπή.  Το e-2008 επιταχύνει από στάση μέχρι τα 100 km/h σε 8,5 δευτερόλεπτα και φτάνει μέχρι τη μέγιστη ταχύτητα των 150 km/h.

Οδηγώντας το e-2008 απολαμβάνεις αμέσως τα οφέλη της ηλεκτροκίνησης.  Απουσιάζει ο θόρυβος του κινητήρα και όλα γίνονται ήσυχα και ήρεμα. Ο οδηγός  έχει άμεσα διαθέσιμη όλη τη ροπή του ηλεκτροκινητήρα, κάτι που προσθέτει στην ενεργητική ασφάλεια. Υπάρχουν τρία προγράμματα οδήγησης, τα Eco, Normalκαι Sport, που διαφοροποιούν την απόδοση του κινητήρα (82 ίπποi στο Eco, 109 στο Normal και 136 στο Sport), την απόκριση του γκαζιού και του τιμονιού και τη λειτουργία του κλιματισμού.

Από τα προγράμματα οδήγησης το  Eco είναι λίγο πιο «τεμπέλικο», αλλά απολύτως επαρκές, το Normal ισορροπεί ανάμεσα στην απόδοση και στην οικονομία και το Sport είναι αρκετά πιο «ζωντανό». Η αίσθηση της επιτάχυνσης δεν είναι ακραία όπως σε άλλα ηλεκτρικά μοντέλα αλλά σίγουρα είναι δυνατή. Με τον επιλογέα στο D (Drive) το e-2008 απλώς κυλά όταν αφήνουμε το γκάζι ενώ στην επιλογή Β (Brake Regeneration) κάνει πιο έντονη ανάκτηση ενέργειας και φρενάρει αρκετά. Και πάλι, όχι τόσο πολύ όσο άλλα ηλεκτρικά και δύσκολα μπορεί να οδηγηθεί μόνο με το γκάζι.

Το e-2008 είναι ένα καλοστημένο μικρό SUV που προσφέρει υψηλή ποιότητα κύλισης, με την αίσθηση αυτήν να ενισχύεται από την ησυχία στο εσωτερικό. Η ανάρτηση έχει ρυθμιστεί λίγο πιο σκληρά για να διαχειριστεί το αυξημένο βάρος των μπαταριών και αυτό γίνεται αισθητό, αλλά όχι ενοχλητικό. Το κέρδος βρίσκεται στο γεγονός ότι όλο αυτό το πρόσθετο βάρος είναι τοποθετημένο στο πάτωμα, κάτι που χαμηλώνει το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου με όφελος την καλύτερη οδική συμπεριφορά.

Η Peugeot ανακοινώνει αυτονομία 320 χιλιομέτρων με μία φόρτιση και παρότι ξέρουμε ότι οι ανακοινώσεις των κατασκευαστών απέχουν από την πραγματικότητα, εδώ η απόσταση δεν είναι μεγάλη. Σε αστικό περιβάλλον, με προσεκτική οδήγηση στο Eco και αρκετή ανάκτηση τα 320 χιλιόμετρα δεν είναι άπιαστο νούμερο. Αν το παρακάνετε με το γκάζι ή βγείτε στον αυτοκινητόδρομο η αυτονομία λογικά δεν θα είναι η ίδια. Σε κάθε περίπτωση όμως μιλάμε για ωφέλιμη αυτονομία που ξεπερνά τα 250 χιλιόμετρα και αυτό αρκεί να καλύψει με άνεση όλες τις καθημερινές μετακινήσεις.

Τα σύγχρονα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με τις μεγάλες σε χωρητικότητα μπαταρίες χρειάζονται αρκετό χρόνο για να φορτιστούν από οικιακές παροχές. Σε απλή σούκο πρίζα το e-2008 απαιτεί λίγο πάνω από 30 ώρες ενώ με wallbox ισχύος 7,4 ή 11 KW φορτίζει πλήρως σε 7,5 ή 5 ώρες  αντίστοιχα. Το πολύ θετικό όμως είναι ότι υποστηρίζει ταχεία φόρτιση έως 100 KW. Αυτό σημαίνει ότι σε αυτήν την περίπτωση η άδεια μπαταρία μόλις σε 30 λεπτά της ώρας φτάνει στο 80% της χωρητικότητάς της.

Το Peugeot e-2008 είναι ένα ευχάριστο, πρακτικό και οικονομικό όχημα που υπάρχει για να αντιμετωπίσει τις κυκλοφοριακές προκλήσεις του σήμερα. Η τιμή του είναι προφανώς «αλμυρή» και ξεκινά από τα 36.900 ευρώ, από τα οποία βέβαια πρέπει να αφαιρεθεί το ποσό της κρατικής επιδότησης ύψους 5.950 ευρώ. Με αυτό το δεδομένο, προκύπτει μια απόλυτα λογική και συμφέρουσα πρόταση.

Continue Reading

Lifestyle

FORD MUSTANG MACH-E: Ένα κλασσικό αμερικάνικο… εξιχρονισμένο.

Μία παρουσίαση την FORD για το νέο ηλεκτρικό της αυτοκίνητο η οποία έγινε σε ένα εξαιρετικό ξενοδοχειακό συγκρότημα στην Αττική, μας έδωσε την ευκαιρία να το δούμε, να το οδηγήσουμε περίπου μία ώρα ο καθένας μας και φυσικά να γράψουμε αυτά που ο καθένας μας έζησε.

Η εσωτερική διακόσμηση του νέου και 100% ηλεκτρικού Mustang Mach-E χαρακτηρίζεται ποιοτική και hi-tech. Μία μεγάλη κάθετη οθόνη αφής 15.5 ιντσών δεσπόζει κυρίαρχα στην μέση του ταμπλό και εκτός των λειτουργιών της, συνεργάζεται άψογα με το 4ης γενιάς σύστημα πολυμέσων της Ford. Συναντάμε εντυπωσιακούς χώρους που θα φιλοξενήσουν  5 ενήλικες χωρίς τον παραμικρό συμβιβασμό, ενώ το πορτ-παγκαζ διαθέτει χωρητικότητα από 402 λτ. έως και 1.420 λτ. με αναδίπλωση καθισμάτων. Κάτω από το μπροστινό καπό υπάρχει ο Frunk (Front_Trunk) ένας αδιάβροχος χώρος αποθήκευσης 100 λίτρων.

Το νέο Mustang είναι η αρχή της εξηλεκτρισμένης σπορ εποχής της Ford. Διατίθεται τόσο σε πισωκίνητες εκδόσεις, όσο και σε 4κίνητες, με μπαταρίας είτε 75 kWh είτε 98 kWh και ιπποδυνάμεις από 269 έως και 351 ίππους. Πιο αναλυτικά:

  • Mε πίσω κίνηση μπαταρία 75 kWh απόδοσης 269 ίππων με αυτονομία 470 χλμ. τιμή με επιδότηση από το πρόγραμμα Κινούμαι Ηλεκτρικά 51.587 ευρώ.
  • Με πίσω κίνηση με μπαταρία 98 kWh 294 ίππων με αυτονομία 610 χλμ. από 62.959 ευρώ.
  • Με κίνηση και στους δύο άξονες με μπαταρία 75 kWh 269 ίππων και αυτονομία 410 ίππων από 63.474 ευρώ.
  • Με κίνηση και στους δύο άξονες με μπαταρία 98 kWh 351 ίππων με αυτονομία 540 χλμ. τιμή από 68.712 ευρώ.

Οδηγώντας το sport ηλεκτρικό SUV

Ένα καλοστημένο και άνετο SUV που διατηρεί το DNA του και μεταμορφώνεται ανάλογα με τις ορέξεις σου. Δοκιμάσαμε την 4κίνητη έκδοση με τους 351 ίππους όπου βυθίζοντας το πεντάλ κολλάς στο κάθισμα και αφήνοντας το, το αυτοκίνητο φρενάρει και μαζεύει ενέργεια. Τα 2.100 κιλά πραγματικά δεν φαίνονται καθώς το τιμόνι ακούει άψογα και το σύνολο στρίβει πολύ καλύτερα από όσο περιμένει κανείς. Με 3 προγράμματα παραμετροποίησης της οδήγησης έχει πάντα αυτό που θες, αλλά και τον ανάλογο τεχνητό ήχο που δεν είναι καθόλου άσχημος. Πάτημα γερό, αναρτήσεις τόσο σφικτές όσο χρειάζεται, ενώ το πίσω μέρος είναι πρόθυμο να γράψει την δική του γραμμή εάν ο οδηγός έχει όρεξη.

8 δυνατά σημεία του νέου Ford Mustang Mach-E

  • Αντί για κλειδί χρησιμοποιείς το κινητό σου ή πληκτρολογείς το pin σου στην κολόνα του οδηγού και ξεκλειδώνει.
  • Μεγάλη αυτονομία μέσα στον αστικό κύκλο.
  • Το κόστος Service είναι 98 ευρώ ανά 2 χρόνια.
  • Τα B&O ηχεία είναι από την βασική έκδοση και το ηχοσύστημα έχει εξαιρετικό ήχο.
  • Με την εφαρμογή Ford Pass μπορείς να κάνεις τα πάντα στο αυτοκίνητο, αλλά και να κανονίσεις πού θα το φορτίσεις, πόσο και τί θα πληρώσεις.
  • Η κατανάλωση ρεύματος με ανοικτό τον κλιματισμό είναι σχεδόν ανύπαρκτη.
  • Το κράτημα του αυτοκινήτου είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ.
  • Πανέμορφο από όπου και όπως το δείς.

Κώστας Νικολακόπουλος

Continue Reading

Lifestyle

MUSA: It’s a Statement.

Η MUSA Collection είναι ένα premium Ελληνικό βιώσιμο και ηθικό brand ρούχων και αξεσουάρ. Ιδρύθηκε τον Απρίλιο του 2020 από την Νάσια Φιλιππίδη, η οποία ύστερα από χρόνια εμπειρίας στο Εξωτερικό, που ασχολήθηκε με τον χώρο του μάρκετινγκ και την βιωσιμότητας στον τομέα της μόδας, αποφάσισε να δημιουργήσει την MUSA με στόχο να εφαρμόσει τις αρχές της βιώσιμης και ηθικής μόδας, αλλά και να δώσει μία διαφορετική οπτική σχετικά με το πως και τι αγοράζουμε, καθώς και τι επιλέγουμε να αγγίζει το σώμα μας. 

Το όνομα MUSA είναι εμπνευσμένο από τις 9 Μούσες της Ελληνικής μυθολογίας, όπου κάθε μια από αυτές είχε το δικό της statement και την δική της προσωπικότητα. Έτσι και η MUSA ως brand, μέσα από την συλλογή της, στοχεύει στο να αναδείξει την μοναδική προσωπικότητα που έχει καθένας μας, την οποία πρέπει να αγκαλιάζει και να τολμά να την αναδεικνύει. 

Οι αξίες της είναι: Βιωσιμότητα. Ενδυνάμωση. Ηθική. 

Η MUSA βασίζεται στο minimal capsule wardrobe philosophy, που σημαίνει λίγα διαχρονικά, ποιοτικά κομμάτια, που το ένα συμπληρώνει το άλλο, δημιουργούν ένα προσωπικό statement και μπορούν να φορεθούν από το πρωί μέχρι το βράδυ δημιουργώντας πολλά διαφορετικά στυλ. 

Η συλλογή σχεδιάζεται αποκλειστικά από την ομάδα της MUSA, τα υφάσματα τα προμηθεύεται από Ελληνικές επιχειρήσεις, ενώ για την παραγωγή συνεργάζεται με μικρές οικογενειακές επιχειρήσεις στην Ελλάδα, στηρίζοντας με αυτό τον τρόπο την ελληνική κοινότητα και οικονομία. 

Η καλοκαιρινή κολεξιόν της ονομάζεται [|Elysian|= beautiful/creative/peaceful] #SustainablyInspired, και αποτελείται από κομμάτια που έχουν φτιαχτεί από φυσικά και βιώσιμα υφάσματα και στοχεύει στο να μας εμπνεύσει να “φοράμε τον εαυτό μας”, και να αναδεικνύουμε το προσωπικό μας statement. Αυτό πιστεύει η MUSA πως είναι και η αρχή της βιώσιμης και ηθικής μόδας. 

Μπορείτε να ανακαλύψετε την νέα συλλογή, αλλά και να ενημερωθείτε για το πως εφαρμόζει η MUSA την βιώσιμη και ηθική μόδα στο www.musacollection.gr & instagram/FB: @musacollectiongr 

Αν ενδιαφέρεστε να μάθετε περισσότερα για την βιώσιμη και ηθική μόδα, επισκεφθείτε το πρώτο online magazine

Continue Reading

Trending