Connect with us

Lifestyle

Επιτυχημένη επαγγελματική ζωή

Το να μην είμαστε ικανοποιημένοι και χαρούμενοι στον επαγγελματικό τομέα, επηρεάζει αρνητικά και τους υπόλοιπους τομείς της ζωής μας. Μερικά από τα θέματα που μπορεί να αντιμετωπίζουμε καθημερινά είναι :

  • Ο υπερβολικός όγκος εργασίας
  • H κακή οργάνωση 
  • Οι υπερωρίες (κυρίως απλήρωτες)
  • Οι ανταγωνιστικές ή άσχημες σχέσεις του προσωπικού
  • Ο εκφοβισμός από στελέχη (ή του ίδιου του επιχειρηματία προς το προσωπικό του)
  • Οι ακατάλληλες συνθήκες εργασίας (χώρος-υπάλληλοι, ηχορύπανση, κλιματισμός)
  • Η στασιμότητα (εκπαίδευση ή προαγωγή)
  • Η μείωση του μισθού

Έχοντας βιώσει κατά το παρελθόν, σχεδόν όλα τα πιο πάνω στην εργασία μου, ένιωθα συχνά θυμό, αδικία, απογοήτευση, τέλμα. Όταν ανακάλυψα τι ήταν αυτό που με ενοχλούσε και δεν ταίριαζε  με τις δικές μου αξίες και πεποιθήσεις, άρχισα να βρίσκω νέους τρόπους για να περνώ ευχάριστα τα πρωινά μου. Με καθαρή σκέψη, αυτοπεποίθηση και συγκεκριμένη στρατηγική, παρέμεινα για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα και την κατάλληλη στιγμή για μένα, πήρα την απόφαση να παραιτηθώ και να κυνηγήσω τα όνειρά μου.

Σήμερα ο στόχος μου είναι να κινητοποιώ τους ανθρώπους να παίρνουν τον έλεγχο και να βελτιώνουν άμεσα την ποιότητα της ζωής τους. 

Χρειάζεται να αναπτύξουμε θάρρος για να αντιμετωπίσουμε τις δυσκολίες ή τις προκλήσεις που μας παρουσιάζονται, ενισχύοντας την αυτοπεποίθησή μας και αναλαμβάνοντας την ευθύνη της ζωής μας. 

  • Για τον υπερβολικό όγκο εργασίας μας, χρειάζεται να τηρούμε ένα καθημερινό χρονοδιάγραμμα.
  • Η κακή οργάνωση, αν οφείλεται σε εμάς, χρειάζεται να καθορίσουμε ένα σταθερό εβδομαδιαίο πρόγραμμα. Αν οφείλεται στους άλλους, δεν εστιάζουμε στα αρνητικά των άλλων.
  • Οι υπερωρίες, αν είναι υποχρεωτικές, διεκδικούμε αυτό που αξίζουμε.
  • Οι άσχημες συμπεριφορές και οι ανταγωνισμοί υπήρχαν και υπάρχουν. Διατηρούμε την ψυχραιμία μας και μένουμε «εκτός» των ομάδων που σχολιάζουν.
  • Η εκφοβιστική συμπεριφορά συμβαίνει αρκετά χρόνια. Απαντάμε με ευγένεια ότι δεν μας αρέσει αυτό που γίνεται και βάζουμε τα όρια μας.
  • Για τις ακατάλληλες συνθήκες, βρίσκουμε λύσεις και τις προτείνουμε με όμορφο τρόπο.
  • Η μείωση μισθού μας δίνει το κίνητρο να δούμε καλύτερα τα θέλω μας, βρίσκοντας νέες ευκαιρίες (μείωση σπατάλης, καλύτερο έλεγχο των οικονομικών μας, εύρεση δεύτερης εργασίας ή αλλαγή αυτής).

Κατανοώντας πώς σκεφτόμαστε, πώς νιώθουμε και τι επιθυμούμε να πετύχουμε στην καριέρα μας, μπορούμε να αλλάξουμε στάση απέναντι σε μία αρνητική κατάσταση. Είναι σημαντικό, να αναγνωρίσουμε ποιοι είμαστε, τι θέλουμε και πώς να το αποκτήσουμε, έτσι ώστε να κατακτήσουμε τον επιθυμητό επαγγελματικό μας στόχο. Συγκεντρωμένοι και δεσμευμένοι σε αυτόν, μπορούμε να αποκτήσουμε μία επιτυχημένη επαγγελματική ζωή. 

Γιατί επιτυχία στη ζωή είναι να έχουμε αυτό που εμείς θέλουμε.

Μαρούλα Κουνινιώτη

Σύμβουλος προσωπικής & επαγγελματικής ενδυνάμωσης

-Life & Business coach-facebook/Linkendln

mail: [email protected]

Εκδηλώσεις

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ για ένα ΝΕΟ ΑΓΡΟΤΙΚΟ ΣΥΜΦΩΝΟ

Την Τετάρτη, 18 Μαϊου 2022, 18.00-22.00 ο Κτηνοτροφικός Σύλλογος Περιφέρειας Αττικής προσκαλεί κυρίως τους εκπροσώπους οργανώσεων της Κοινωνίας των Πολιτών (συλλόγους, σωματεία, επιτροπές, ενώσεις, πολιτιστικές εταιρείες, περιβαλλοντικές οργανώσεις, εξωραϊστικούς συλλόγους, αθλητικές ενώσεις, εθνικοτοπικούς συλλόγους κλπ), άλλες συλλογικότητες (Συνεταιρισμοί κλπ), και συμπολίτες στην Αττική Ύπαιθρο, να εκφράσουν στοιχεία για το ΑΓΡΟΤΙΚΟ ΣΥΜΦΩΝΟ 2040 Αττικής Υπαίθρου στο https://us02web.zoom.us/j/86961294184?pwd=NGhna3orcUFvRnIrQzJpV01mVlp0dz09

Η κα Μάγδα Κοντογιάννη, 6932094231, [email protected], κτηνοτρόφος είπε ότι η δημόσια διαδικτυακή συζήτηση είναι ανοικτή σε όλους ανεξαιρέτως και διαθέσιμη για παρακολούθηση είτε στο διαδίκτυο στο www.vgainoumemprosta.skywalker.gr, είτε στο facebook στο «ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΑΤΤΙΚΗΣ-ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ» 

Ο Κτηνοτροφικός Σύλλογος Περιφέρειας Αττικής είναι αισιόδοξος μετά την εμπειρία του Ιαν 2021 όπου οι ενδιαφερθέντες γεωργοί, κτηνοτρόφοι και φορείς της Αττικής υπαίθρου συνέθεσαν το «ΟΡΑΜΑ 2040» που υποβλήθηκε στην ΕΕ, στο ΥπΑΑΤ και παρουσιάσθηκε δημόσια στις 14/4/2021. 

Από τον Ιαν 2022 σε ανοικτές δημόσιες διαδικτυακές συζητήσεις κάθε Τετάρτη, στις 21.00 πραγματοποιήθηκαν δέκα οκτώ (18) συζητήσεις για το «ΑΓΡΟΤΙΚΟ ΣΥΜΦΩΝΟ 2040 Αττικής Υπαίθρου». 

Στόχος του Συνεδρίου για το «ΑΓΡΟΤΙΚΟ ΣΥΜΦΩΝΟ 2040 Αττικής Υπαίθρου» στις 18/5/2022, είναι να διατυπωθούν προτάσεις ώστε οι καταναλωτές-αστοί να συνθέσουν μαζί με τους παραγωγούς-αγρότες τους όρους δημιουργίας μιας νέας γενιάς επαγγελματιών αγροτών, ικανής, με οργανωμένη συλλογική δράση σε τοπικό, περιφερειακό, εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο και, με την μεγαλύτερη δυνατή αξιοποίηση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, να προσφέρει αγροτικά προϊόντα πιστοποιημένων προδιαγραφών, που θέλουν οι καταναλωτές, και ανταγωνιστικού κόστους, τα οποία θα προσδιορίζουν, ανά μονάδα προϊόντος την μικρότερη συνολική περιβαλλοντική επιβάρυνση και την μεγαλύτερη δυνατή παραγωγή δημόσιων περιβαλλοντικών αγαθών».

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα διαβουλευθεί με όλες τις προτάσεις στις 15 & 16 Ιουνίου 2022, στις Βρυξέλλες για να διαμορφώσει τις δικές της συνολικές προτάσεις μέσα στο 2022 ώστε, με το Σχέδιο Αγροτικής Δράσης της ΕΕ, μέχρι το 2040 να καταστούν οι αγροτικές περιοχές της ΕΕ πιο ισχυρές, πιο συνδεδεμένες, πιο ανθεκτικές και πιο ευημερούσες. 

Μετά την πανδημία covid-19 και την εμπλοκή Ρωσίας-Ουκρανίας το ΑΓΡΟΤΙΚΟ ΣΥΜΦΩΝΟ 2040 Αγροτικής Υπαίθρου γίνεται σημαντικότερο, καθ’ όσον οι «τόποι-locality» γίνονται σημαντικότατοι σε κάθε δραστηριότητα και μάλιστα με τις διεθνείς εφοδιαστικές αλυσίδες να ταλαιπωρούνται και να ταλαιπωρούν όλους μας. 

Η κα Μάγδα Κοντογιάννη είπε ότι είναι σημαντικό να μην αναλωθεί κανείς από τους συμμετέχοντες σε αιτιολόγηση ή σε απολογισμό της πρότασής του, αλλά ΜΟΝΟ ΕΠΙΓΡΑΜΜΑΤΙΚΑ ΣΕ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ για το ΠΩΣ ΟΡΑΜΑΤΙΖΟΝΤΑΙ μια εκλυστική με ευημερούντες κατοίκους Αττική Ύπαιθρο το 2040. 

Θα ήταν χρήσιμο να παραστούν εκπρόσωποι φορέων, κρατικής και τοπικής αυτοδιοίκησης για να ακούσουν τον προβληματισμό των κατοίκων και των οργανώσεων της Κοινωνίας των Πολιτών, με συντονιστή τον κ Δ. Μιχαηλίδη, ΑγροΝέα, AgroBus, στο https://us02web.zoom.us/j/86961294184?pwd=NGhna3orcUFvRnIrQzJpV01mVlp0dz09 & για παρακολούθηση στο www.vgainoumemprosta.skywalker.gr και στο facebook στο «ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΑΤΤΙΚΗΣ-ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ»

Continue Reading

Αυτοκίνητο

Νέο Toyota Yaris Hybrid Υψηλή τεχνολογία για όλους

To Toyota Yaris αποτελεί το απόλυτο best seller της ελληνικής αγοράς εδώ και
πολλά χρόνια, καθώς συνδυάζει κορυφαία υβριδική τεχνολογία, οικονομία,
απόλαυση στην οδήγηση και αξιοπιστία.


Η επιτυχία του νέου Toyota Yaris δεν αποτελεί έκπληξη: η τεχνολογική καινοτομία, η
αισθητική πρωτοτυπία, η σχεδιαστική κομψότητα, η εξαιρετική πρακτικότητα και η
κορυφαία άνεση στο εσωτερικό του, συνθέτουν τον ιδανικό σύντροφο για κάθε
διαδρομή. Με το νέο Yaris η ευφυΐα της υβριδικής τεχνολογίας είναι πλέον προσιτή
σε όλους, και αποτελεί την πιο έξυπνη πρόταση αγοράς.


Η οικονομία καυσίμου, που εξασφαλίζει η υβριδική τεχνολογία Toyota Hybrid είναι
απαράμιλλη, καθώς περίπου το 40% του χρόνου κάθε διαδρομής γίνεται χωρίς
κατανάλωση βενζίνης. Η χρήση δύο κινητήρων, εσωτερικής καύσης και ηλεκτρικού,
έχει μόνο πλεονεκτήματα. Ο ηλεκτρικός κινητήρας αναλαμβάνει να δώσει ισχύ,
υποκαθιστώντας ή υποβοηθώντας τον συμβατικό όταν καταναλώνει
περισσότερο, δηλαδή στην εκκίνηση και στην επιτάχυνση.


Η συνεργασία των δύο κινητήρων είναι αυτόματη, σχεδόν μη αντιληπτή από τον
οδηγό, ενώ το προηγμένο κιβώτιο CVT άπειρων σχέσεων συμβάλλει στην
περαιτέρω απλοποίηση της οδήγησης. Συνεχής ροή κίνησης, απρόσκοπτη αίσθηση
ισχύος και δυναμική επιτάχυνση είναι το αποτέλεσμα αυτής της συνεργασίας. Ο
οδηγός δεν χρειάζεται να ανησυχεί ούτε για την ενέργεια που χρειάζεται ο
ηλεκτρικός κινητήρας. Το υβριδικό σύστημα ρυθμίζει τα πάντα, ενώ παράγει
ενέργεια κατά το φρενάρισμα, γεμίζοντας τις μπαταρίες.


Με μήκος 3.945 μέτρα, το νέο Toyota Yaris έχει τις ιδανικές διαστάσεις για να
παραμένει ευχάριστο και εύκολο κατά την οδήγηση στο αστικό περιβάλλον. Την
ίδια στιγμή, η πληρότητα του εξοπλισμού, η ποιότητα των υλικών και η ευρυχωρία
στο εσωτερικό του, αποτελούν παράδειγμα ακόμα και για αυτοκίνητα μεγαλύτερης
κατηγορίας. Πέντε ενήλικες επιβάτες θα μετακινηθούν χωρίς παραχωρήσεις, ενώ ο
χώρος για τις αποσκευές έχει όγκο που μπορεί να φτάσεις έως και στα 1.119 λίτρα.
Το προηγμένο σύστημα πολυμέσων Toyota Touch θα σας ενθουσιάσει, καθώς
δέχεται και φωνητικές εντολές ενώ περιλαμβάνει σύστημα πλοήγησης με
πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο, πολλές χρήσιμες εφαρμογές για online
επικοινωνία, δυνατότητα σύνδεσης με όλα τα smartphone, κάμερα οπισθοπορείας,
ραδιόφωνο και φυσικά δυνατότητα αναπαραγωγής μουσικών αρχείων από κάθε
ψηφιακό μέσο.

Η φιλοσοφία της Toyota δεν επιτρέπει την παραμικρή παράβλεψη στο τομέα της
ασφάλειας και από αυτή, φυσικά, δεν εξαιρείται ούτε το νέο Yaris. Το πληρέστερο
σύστημα ενεργητικής ασφάλειας Toyota Safety Sense βοηθά τον οδηγό να

αποφεύγει εμπλοκή σε ατυχήματα και να διατηρεί πάντα τον απόλυτο έλεγχο.
Παράλληλα, οι επτά αερόσακοι και η στιβαρή δομή του αμαξώματος, εξασφαλίζουν
παθητική ασφάλεια κορυφαίου επιπέδου. Με αυτά τα δεδομένα, δεν αποτελούν
έκπληξη τα πέντε αστέρια, η ανώτατη αξιολόγηση στις δοκιμές ασφάλειας του
ευρωπαϊκού οργανισμού Euro NCAP, που απέσπασε το νέο Toyota Yaris.
Η κορυφαία σχεδίαση και τεχνολογία του νέου Yaris συνοδεύεται από ένα
πλήρες πρόγραμμα υποστήριξης μετά την πώληση, το οποίο περιλαμβάνει
εξαιρετικές παροχές. Έξι χρόνια εργοστασιακής εγγύησης ή 180.000 χιλιόμετρα, τρία
χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια και επέκταση εγγύησης μπαταρίας για την υβριδική
έκδοση στα 11 χρόνια, υπόσχονται ανέμελη χρήση και μεγάλο όφελος σε βάθος
χρόνου. Tο κόστος του μοντέλου ξεκινά από τα μόλις 17.910€.


Κώστας Νικολακόπουλος

Continue Reading

Αυτοκίνητο

SUZUKI VITARA 1.4 GL+ HYBRID 48V 4WD:  SUV όπως κανένα άλλο

Ήπια υβριδικό, τετρακίνητο και κατηγορίας B… Το ανανεωμένο Suzuki Vitara αποτελεί ένα «εξωτικό» είδος, που δεν έχει ανταγωνισμό. .

Με την έκδοση του Vitara της δοκιμής, η οποία διαθέτει το σύστημα τετρακίνησης ALLGRIP της Suzuki, η ιαπωνική εταιρεία προσφέρει μια πληρέστατη λύση αυτοκινήτου παντός εδάφους, σε κόστος που ξεκινά από τα 22.170 ευρώ. Ταυτόχρονα, την ίδια στιγμή που το σύνολο σχεδόν των υπόλοιπων κατασκευαστών προσφέρουν τις τετρακίνητες εκδόσεις τους σε μια συνήθως έκδοση εξοπλισμού ή κιβωτίου μετάδοσης, η Suzuki προσφέρει συνολικά έξι: με ή χωρίς αυτόματο κιβώτιο και σε τρία διαφορετικά επίπεδα εξοπλισμού.

Εμπορικά λοιπόν το ανανεωμένο Vitara διαθέτει στην τετρακίνητη εκδοχή του ένα σημαντικό πλεονέκτημα. Μένει λοιπόν να δούμε αν και σε επίπεδο απόδοσης ισχύει κάτι αντίστοιχο.

Πέραν των μικρών αισθητικών διαφορών της ανανεωμένης έκδοσης και των προσθηκών στον εξοπλισμό -με κυριότερες τα φώτα LED, τον έγχρωμο ψηφιακό πίνακα στα όργανα, τον αυτόματο κλιματισμό και το adaptive cruise control – το Vitara παραμένει η γνωστή ποσότητα που γνωρίζουμε από το 2015.

Με μήκος 4,175 μέτρα βρίσκεται στην καρδιά της κατηγορίας B από άποψη διαστάσεων, ενώ χάρη στην κυβισμένη φόρμα του προσφέρει πολύ καλούς χώρους για τέσσερις ενήλικες και όγκο αποσκευών της τάξης των 375 λίτρων. Οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες εξασφαλίζουν πολύ καλή ορατότητα, αν και το αυτοκίνητο της δοκιμής, εξοπλισμένο με κάμερα οπισθοπορείας, ήταν ούτως ή άλλως παιχνίδι στη στάθμευση.

Ιδιαίτερα θετικό για ένα σύνολο τομέων απόδοσης του Suzuki Vitara αποτελεί το γεγονός ότι παρά τη μετάδοση σε όλους τους τροχούς, παραμένει αρκετά ελαφρύ. Με βάρος περίπου 1.250 κιλά, βρίσκεται στο επίπεδο από το οποίο συνήθως εκκινούν οι δικίνητες εκδόσεις των πιο σύγχρονων ανταγωνιστών του. Η απόσταση, τέλος, του αμαξώματος από το έδαφος στα 18,5 εκατοστά, έρχεται αρωγός τόσο της τετρακίνησης, όσο επίσης και του μικρού βάρους για να δώσει λύσεις σε εκτός δρόμου εξορμήσεις, τις οποίες κανείς δεν περιμένει από μια light λύση κεντρικού διαφορικού με συνεκτικό συμπλέκτη.

Καινούρια δεδομένα στο Vitara αποτελούν τόσο ο κινητήρας turbo Boosterjet των 1.4 λίτρων, όσο και το σύστημα ήπιας υβριδικής υποβοήθησης. Ο πρώτος αποδίδει πλέον 129 ίππους αντί των 140 του παρελθόντος αλλά και 235 Nm ροπή αντί των 220. Το δεύτερο έχει πλέον την υποστήριξη μιας μεγαλύτερης μπαταρίας και συστήματος 48V. Η ανάκτηση ενέργειας προς τις μπαταρίες γίνεται μόνο στη φάση της επιβράδυνσης με ταχύτητα στο κιβώτιο, καθώς δεν υπάρχει αντίστοιχο σύστημα στα φρένα. Εννοείται τέλος ότι το σύστημα start/stop ενεργοποιείται πολύ συχνότερα και για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, ακόμα και πριν το αυτοκίνητο ακινητοποιηθεί εντελώς κατά τη διάρκεια της επιβράδυνσης.

Τα παραπάνω, στην πράξη, αποφέρουν ένα πολύ θετικό αποτέλεσμα, σε συνδυασμό με το χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Πιο συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια της δοκιμής η μέση κατανάλωση κυμάνθηκε από 5,8 έως και 7,4 λίτρα/100 χλμ. Να σημειώσουμε ότι με βάση το πρότυπο WLTP η Suzuki ανακοινώνει μέση κατανάλωση 5,8 – 6,1 λίτρα, γεγονός που ανταποκρίνεται σε μεγάλο βαθμό στην πραγματικότητα.

Έχουμε λοιπόν μια τετρακίνητη έκδοση ενός B SUV, η οποία καταναλώνει περίπου όσο οι δικίνητες του ανταγωνισμού -mild hybrid και μη. Πόντος για τη Suzuki. Επίσης οι 129 ίπποι είναι μια ποσότητα που κάνει το ελαφρύ Vitara να επιταχύνει τόσο από στάση όσο και εν κινήσει πολύ σβέλτα, χωρίς η κατανάλωση να αυξάνεται γεωμετρικά.

Σε επίπεδο λοιπόν επιδόσεων (με 0-100 σε 10.2 δλ. και μέγιστη ταχύτητα 190 χλμ./ώρα) αλλά και οικονομίας, η ισορροπία είναι εξαιρετική δεδομένης της τετρακίνησης. Η τελευταία, διαθέτει τέσσερις επιλογές λειτουργίας (Auto, Sport, Snow και Lock) και θα βγάλει αυτοκίνητο και οδηγό ασπροπρόσωπους τόσο σε συνθήκες ελλιπούς πρόσφυσης στην άσφαλτο, όσο και εκτός δρόμου.

Αν πιεστεί σε δρόμο με στροφές, το Vitara θα γείρει αρκετά ενώ, με την παρουσία ανωμαλιών στο οδόστρωμα, ο οδηγός θα νοιώσει τις τάσεις στρέψης στο αμάξωμα και, παρότι δεν υπάρχει θέμα επάρκειας πρόσφυσης, ο οδηγός δεν δέχεται την απαραίτητη πληροφόρηση που θα του επιτρέψει να πιέσει.

Τα πράγματα αντιστρέφονται εκτός δρόμου, όπου το Vitara θα πάει πιο εύκολα και πιο μακριά από το σύνολο σχεδόν του ανταγωνισμού στην κατηγορία. 

Το Vitara είναι ένα σπάνιο είδος στην κατηγορία των B SUV, το οποίο έχει πολλά εξόφθαλμα πλεονεκτήματα, χωρίς να του λείπουν τα σημαντικά -αλλά καλά καμουφλαρισμένα- μειονεκτήματα. Αν κριθεί από καθαρά οικονομοτεχνική σκοπιά αποτελεί μονόδρομο για όσους ψάχνουν ένα προσιτό, τετρακίνητο οικογενειακό αυτοκίνητο. 

Κώστας Νικολακόπουλος

Continue Reading

Trending