Connect with us

Lifestyle

Ερωτικά Τρίγωνα: Μπορείς να Διαλέξεις Ανάμεσα σε Δύο Σχέσεις

Θα ξεκινήσω με ιστορίες παρμένες από τη ζωή (φυσικά τα ονόματα είναι αλλαγμένα).

Η Μαρία είναι παντρεμένη με τον Γιάννη εδώ και 6 χρόνια, αλλά έχει εξωσυζυγική σχέση με τον Φίλιππο.

Ο Γιάννης είναι «καλό παιδί», οικογενειάρχης, εργατικός, μαζεμένος, ήρεμος, λιγάκι «βαρετός». Ο Φίλιππος πάλι είναι έντονη προσωπικότητα, κοινωνικός, εξωστρεφής και έχει την τέλεια σεξουαλική χημεία με τη Μαρία.

Η Μαρία έχει αισθήματα για τον Γιάννη, αλλά «πεθαίνει» για τον Φίλιππο, ο οποίος την πιέζει να πάρει διαζύγιο και να τον παντρευτεί. Η Μαρία δεν ξέρει τι να κάνει και αισθάνεται ότι έχει κολλήσει σε μία δύσκολη κατάσταση.

 

Ο Γιώργος είναι φρεσκοχωρισμένος σαραντάρης με ένα μικρό παιδί. Βγαίνει με δύο κοπέλες παράλληλα.

Η μία είναι συνάδελφος του, επίσης χωρισμένη και στην ίδια ηλικία. Η Ευγενία είναι η προσωποποίηση της σταθερότητας, της συναισθηματικής σιγουριάς και ασφάλειας. Ο Γιώργος αισθάνεται ότι επικοινωνούν υπέροχα, καταλαβαίνουν ο ένας τον άλλον και έχουν κοινούς στόχους.

Παράλληλα, και χωρίς να της το έχει πει, ο Γιώργος βγαίνει και με μία κοπέλα 17 χρόνια νεότερή του. Η Αμαλία μόλις πήρε το πτυχίο της, είναι ελεύθερο πνεύμα, θέλει να κάνει μεταπτυχιακό στο εξωτερικό, λατρεύει τα σπορ και την αδρεναλίνη στη ζωή της και θέλει να ζει μια έντονη ζωή χωρίς περιορισμούς από επάγγελμα, ωράρια και υποχρεώσεις.

Ο Γιώργος δεν ξέρει ποια γυναίκα και ποιο στυλ ζωής να προτιμήσει, αφού και τα δύο έχουν τα υπέρ και τα κατά τους. Καθώς παραμένει αναποφάσιστος, αντιλαμβάνεται ότι κινδυνεύει να τινάξει και τις δύο σχέσεις στον αέρα κάποια στιγμή.

Πρόκειται για περιπτώσεις ανθρώπων που βλέπω καθημερινά στο γραφείο μου, με διαφορετικές παραλλαγές, αλλά το ίδιο κοινό θέμα: άνθρωποι που είναι συναισθηματικά μπερδεμένοι, που βρίσκονται σε ένα σταυροδρόμι στην ερωτική τους ζωή και δεν ξέρουν ποιον δρόμο να διαλέξουν. Η επιλογή ανάμεσα σε δύο συντρόφους είναι δύσκολη και διστάζουν να πάρουν μία τελική απόφαση.

 

Αν έχεις κολλήσει σε ένα ερωτικό τρίγωνο αυτό προκαλεί άγχος, ψυχολογικό ζόρισμα αλλά και πόνο.
Συχνά οι άνθρωποι μπλέκουν σε ένα ερωτικό τρίγωνο θεωρώντας ότι αυτή είναι η λύση στο πρόβλημα που έχουν στο γάμο τους ή τη ζωή τους. Σύντομα όμως αντιλαμβάνονται ότι τελικά δημιούργησαν ένα πρόσθετο πρόβλημα.

Αν έχεις κολλήσει σε ένα ερωτικό τρίγωνο αυτό προκαλεί άγχος, ψυχολογικό ζόρισμα αλλά και πόνο.

Εδώ σου προτείνω τρεις ερωτήσεις που θα σε βοηθήσουν να σκεφτείς την τελική σου επιλογή, για να πάρεις μία απόφαση.

1. Σε ποια σχέση μπορώ να είμαι πραγματικά ο εαυτός μου και να νιώθω ότι καλύπτομαι από τον/τη σύντροφό μου;

Οι περισσότεροι άνθρωποι που έχουν δύο παράλληλες σχέσεις προσπαθούν να λύσουν το δίλημμα του ποια να διαλέξουν συγκρίνοντας τα υπέρ και τα κατά της κάθε σχέσης.

Και ενώ αυτό φαίνεται λογικό, στην πραγματικότητα είναι αδιέξοδο. Και οι δύο σχέσεις έχουν προφανώς υπέρ και κατά και, φυσικά, δεν είναι δυνατόν να προβλέψει κανείς το μέλλον με τον έναν ή τον άλλο άνθρωπο.

Η προσέγγιση αυτή είναι περιορισμένη και περιοριστική και αφήνει έναν καθοριστικό παράγοντα έξω από την εξίσωση- εσένα!

Γιατί σε τελική ΕΣΥ + το ΑΛΛΟ ΑΤΟΜΟ δημιουργείτε τη σχέση και όχι το άλλο άτομο μόνο του!

Άρα είναι σημαντικό να εξετάσεις το πώς είσαι εσύ μέσα στη σχέση.

Όχι το πώς περνάς, αλλά πώς νιώθεις τον εαυτό σου μέσα στη σχέση. Προφανώς και είσαι το ίδιο άτομο, αλλά στην κάθε σχέση «εμφανίζεσαι» διαφορετικά: στη μία, όπως η Μαρία μπορεί να βαριέσαι και στην άλλη να αισθάνεσαι ότι ξεχειλίζεις από ενθουσιασμό και έρωτα.

Στη μία σχέση μπορεί να νιώθεις ότι είσαι ο συνηθισμένος, προβλέψιμος εαυτός, ενώ στην άλλη παίρνεις ρίσκα, ενθουσιάζεσαι, δείχνεις το πώς είσαι βαθιά μέσα σου.

Αν ρωτήσεις τον εαυτό σου «σε ποια σχέση νιώθω πιο άνετα να εκφραστώ και να είμαι ο αληθινός μου εαυτός;», η απάντηση που θα δώσεις θα σε ξεμπλοκάρει και θα σου επιτρέψει να κάνεις την επιλογή σου.

Γιατί σε τελική ΕΣΥ + το ΑΛΛΟ ΑΤΟΜΟ δημιουργείτε τη σχέση και όχι το άλλο άτομο μόνο του!

2. Τι με εμποδίζει να επιλέξω;

Αυτή είναι άλλη μία σημαντική ερώτηση! Πρόσεξε όμως! Συνήθως οι άνθρωποι αναρωτιούνται:
«Γιατί δε μπορώ να διαλέξω;»
Εγώ σου επισημαίνω εδώ τη λεπτή διαφορά που υπάρχει στην εξής ερώτηση:
«Τι με εμποδίζει από το να διαλέξω;»

 

Στην ερώτηση «Γιατί δε μπορώ να διαλέξω;» καλείσαι να δώσεις μία απάντηση τύπου «επειδή αυτό και αυτό». Και σε όποια απάντηση δώσεις θα υπάρχει σίγουρα μια δόση αυτοκατηγορίας ή ντροπής.

Ντροπή επειδή «νιώθω δειλή/φοβάμαι/δεν έχω λεφτά/έχω μικρά παιδιά».

Αυτοκατηγορία «τι άνθρωπος είμαι να σηκωθώ να φύγω και να αφήσω τα παιδιά μου/βλακεία μου που δε δουλεύω και δεν έχω οικονομική ανεξαρτησία/ αν φύγω και με εγκαταλείψει στη συνέχεια, θα αποδειχτεί ότι είμαι εντελώς βλάκας. Κλπ.

Στη δεύτερη ερώτηση όμως, στο «Τι με εμποδίζει από το να διαλέξω;» αναγκάζεσαι να σκεφτείς με διαφορετικό τρόπο.

Να αντικρίσεις με περιέργεια την κατάσταση σου και να αναζητήσεις το κρυμμένο εμπόδιο που σε σταματάει.

Οι άνθρωποι δεν επιλέγουν όταν υπάρχει μία κρυφή ανταμοιβή. Για παράδειγμα, μπορεί να μη διαλέγεις επειδή φοβάσαι μήπως πληγωθείς, οπότε το ερωτικό τρίγωνο που δημιούργησες ικανοποιεί την ανάγκη της ασφάλειας και σιγουρεύει ότι δε θα πληγωθείς (αφού μένεις στον γάμο).

 

3. Αν η/ο καλύτερη/ος μου φίλη/ος ήταν σε αυτή τη θέση, τι συμβουλή θα του έδινα;

Η αλήθεια είναι ότι οι άνθρωποι κρίνουν τον εαυτό τους διαφορετικά απ’ ότι κρίνουν τους αγαπημένους φίλους τους.

Μπορεί να είσαι ιδιαίτερα σκληρή και επικριτική με τον εαυτό σου, ενώ είσαι πιο επιεικής και δείχνεις περισσότερη κατανόηση στους φίλους σου.

Ρόλος των φίλων στις δύσκολες συζητήσεις δεν είναι να καταδικάσουν, αλλά να βοηθήσουν τον φίλο τους να δείξει τον καλύτερο εαυτό του και να πάρει την ευθύνη των πράξεων του.

Αυτό λοιπόν που θα έκανε ένας φίλος σε εσένα, τώρα πρέπει να το κάνεις εσύ στον εαυτό σου.

Τι να κάνω αν είμαι σε ερωτικό τρίγωνο;

Το συμπέρασμα είναι ότι οι ανθρώπινες σχέσεις είναι μπερδεμένες και δύσκολες!

Αυτές οι τρείς ερωτήσεις σε βοηθάνε να δεις τα πράγματα από άλλη οπτική γωνία, να κοιτάξεις μέσα σου αντί για γύρω σου. Αυτές οι ερωτήσεις αποτελούν μονοπάτια για να εξερευνήσεις τον εσωτερικό σου κόσμο και να βρεις μέσα σου τις απαντήσεις που χρειάζεσαι.

Continue Reading

Μόδα

Ολυμπιακοί Αγώνες Και Ολυμπιακή Μόδα

Οι Ολυμπιακοί Αγώνες είναι εδώ, και αποτελούν κατά κοινή ομολογία ένα από τα πιο σημαντικά αθλητικά γεγονότα παγκοσμίως. Οι Αγώνες δεν είναι μόνο μια γιορτή αθλητισμού, αλλά και ένα σημαντικό μέσο πολιτιστικής ανταλλαγής, καινοτομίας και δημιουργίας νέων τάσεων. Ένα τέτοιο γεγονός όπως είναι φυσιολογικό δεν γίνεται να αφήσει ανεπηρέαστη την μόδα. 

Η επιρροή τον Ολυμπιακών αγώνων στην παγκόσμια μόδα

Η μόδα δεν μένει αμέτοχη στην επίδραση των Ολυμπιακών Αγώνων. Κάθε διοργάνωση συνοδεύεται από νέες τάσεις και καινοτομίες στον χώρο της ένδυσης τόσο αθλητικής όσο και μη. Οι σχεδιαστές συνεργάζονται με αθλητικές ομάδες και χώρες προβάλλοντας την δουλεία τους μέσα από αυτούς. Επιπλέον οι Ολυμπιακοί Αγώνες προάγουν την ιδέα της ένδυσης ως μέσο έκφρασης της εθνικής και πολιτιστικής ταυτότητας.

Στις ακόλουθες φωτογραφίες έχουμε την αποτύπωση όλων των παραπάνω μέσα από την ματιά της φωτογράφου Thalias Zerfou. Το make up και τα μαλλιά έχει επιμεληθεί ο Vaggelis Kolokotronis. Art director και stylist του συγκεκριμένου project o Lazaros Orfanidis με styling assistant την Kelly Xatzidaki.

Τρεις καταξιωμένοι σχεδιαστές υψηλής ραπτικής ενώνουν τις δυνάμεις τους δημιουργώντας μοναδικές εικόνες με άρωμα Γαλλίας και έμπνευση την γαλλική σημαία. 

Η λευκή δημιουργία είναι του Christou Paraskeuopoulou και το brand ονομάζεται Christian P.

Η κόκκινη δημιουργία είναι του Giorgou Zeti και το brand έχει την ίδια ονομασία

Η μπλε ρουά δημιουργία είναι της Alkminis Trigonaki και το brand ονομάζεται Alkmini Fashion

Models : Alexia Traiko / Sophie Geotgoulia / Melina Giakou

Lazaros Orfanidis

Fashion Consultant, Visual Merchandiser

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Νέα Γεωργία Νέα Γενιά: Πρόγραμμα Trophy/Τροφή

Η DS Smith Hellas συμβάλλει στην ενίσχυση του μέλλοντος του αγροδιατροφικού τομέα
μέσω της υποστήριξης του προγράμματος Trophy/Τροφή του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα
Γενιά

Η DS Smith, κορυφαίος κατασκευαστής λύσεων βιώσιμης συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι
στην Ελλάδα, συνεισφέρει έμπρακτα στην αναβάθμιση του αγροδιατροφικού τομέα της χώρας
συμμαχώντας για δεύτερη συναπτή χρονιά με τον οργανισμό «Νέα Γεωργία Νέα Γενιά» για την
ενίσχυση του κλάδου, υποστηρίζοντας αυτήν τη φορά το πρόγραμμα Trophy/Τροφή. Πιο
συγκεκριμένα, η DS Smith Hellas θα στηρίξει τρία Μeet-up του προγράμματος με κύρια θεματική
τη «Μείωση της χρήσης πλαστικού στον κλάδο της αγροδιατροφής», τα οποία θα
πραγματοποιηθούν σε τρία πανεπιστήμια της χώρας.

Τι είναι όμως τo Trophy/Τροφή;

Το Trophy/Τροφή είναι ένα πρωτοποριακό εγχείρημα, το οποίο αναδεικνύει και επιβραβεύει
καινοτόμες επιχειρηματικές ιδέες και νεοφυείς επιχειρήσεις, που δραστηριοποιούνται στους τομείς
της αγροτεχνολογίας, της τεχνολογίας τροφίμων και των agrologistic, με προϊόντα και υπηρεσίες
που χρησιμοποιούν καινοτόμες τεχνολογίες, ακόμη και σε αρχικά στάδια ανάπτυξης (pre seed).
Μέχρι σήμερα, χάρη στο συγκεκριμένο πρόγραμμα, έχουν ήδη στηριχθεί 122 νεοφυείς επιχειρήσεις
από τον συγκεκριμένο τομέα.

Τα Μeet-up είναι αναπόσπαστο κομμάτι του Trophy/Τροφή. Εκεί, φοιτητές, startupper, νέοι
επιχειρηματίες και ερευνητές έρχονται σε επαφή με ερευνητικά ιδρύματα, επενδυτές, μέντορες και
εταιρείες και μαζί αναπτύσσουν νέες πρωτοποριακές ιδέες, στο πλαίσιο βιωματικών εργαστηρίων.
Για την DS Smith, η υιοθέτηση πρακτικών βιώσιμης ανάπτυξης και κυκλικής οικονομίας βρίσκεται
στον πυρήνα των δραστηριοτήτων της και ο μετασχηματισμός του αγροδιατροφικού κλάδου μπορεί
να πλαισιωθεί από καινοτόμες και φιλικές προς το περιβάλλον λύσεις συσκευασίας, που θα
αυξήσουν την προστιθέμενη αξία των τελικών προϊόντων. Σε αυτό το πλαίσιο η εταιρεία
υποστηρίζει στα τρία meet-up τη θεματική ενότητα με τίτλο: «Μείωση της χρήσης πλαστικού στον
κλάδο της αγροδιατροφής».

Ο κ. Γιώργος Φιλιππόγλου, DS Smith Managing Director για το cluster της Ελλάδας δήλωσε:
«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που για μία ακόμη χρονιά βρισκόμαστε στο πλευρό της Νέας
Γεωργίας Νέας Γενιάς, καθώς μέσα από αυτή τη συνεργασία έχουμε συνεισφέρει στην
ενδυνάμωση του αγροδιατροφικού τομέα, αναδεικνύοντας παράλληλα τον κομβικό ρόλο που
διαδραματίζει η συσκευασία από κυματοειδές χαρτόνι στην ενίσχυση της βιώσιμης ανάπτυξης της
χώρας».

Τα τρία Meet-up με τη στήριξη της DS Smith Hellas, είναι τα ακόλουθα :
-TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
– TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
– TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.

Η κα Έφη Λαζαρίδου, CEO του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά δήλωσε: «Τo Trophy/Τροφή
είναι μία ουσιαστική πρωτοβουλία που διασυνδέει την πανεπιστημιακή κοινότητα με τη βιομηχανία
και την αγορά στον κρίσιμο κλάδο της αγροδιατροφής. Κάθε χρόνο φέρνει εκατοντάδες φοιτητές και
ερευνητές σε επαφή με καινοτόμες επιχειρήσεις μέσα από τα Trophy/Τροφή meetup που
διεξάγονται σε πανεπιστήμια σε όλη την Ελλάδα και αποτελούν μία αποτελεσματική πλατφόρμα
ανταλλαγής επιχειρηματικών ιδεών και εμπειριών. Πάνω από 700 φοιτητές έχουν συμμετάσχει τα
τελευταία δύο χρόνια στα meetup του προγράμματος, εργάστηκαν στην ανάπτυξη καινοτόμων
λύσεων και ξεκίνησαν να σχεδιάσουν τα πρώτα τους επιχειρηματικά βήματα. Η DS Smith, μία
πρωτοπόρος εταιρεία στον κλάδο της συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι που επενδύει σε
βιώσιμες πρακτικές υποστηρίζει από την πλευρά της 3 meetup, εμπλουτίζοντας το περιεχόμενο
της πρωτοβουλίας Trophy/Τροφή».

Η DS Smith παγκοσμίως έχει έδρα το Λονδίνο και είναι μέλος του FTSE 100, ενώ
δραστηριοποιείται σε 34 χώρες απασχολώντας περίπου 30.000 άτομα με την ιστορία της να
ανάγεται στις επιχειρήσεις παραγωγής συσκευασιών από το 1940. Στην Ελλάδα, η εταιρεία έχει
παρουσία τα τελευταία 65 χρόνια με εργοστάσια στην Κόρινθο, τη Θεσσαλονίκη και την Κρήτη,
απασχολώντας συνολικά πάνω από 400 εργαζομένους. Η DS Smith Hellas υποστηρίζει έμπρακτα
την πρωτοβουλία του Trophy/Τροφή του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, με στόχο να
ενισχύσει την καινοτομία και τη βιωσιμότητα στο ελληνικό οικοσύστημα της αγροδιατροφής, με ένα
ουσιαστικό και αξιόπιστο εγχείρημα επιτάχυνσης της νεοφυούς επιχειρηματικότητας.
Το Trophy/Τροφή υλοποιεί με επιτυχία ο οργανισμός Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, μέσα
από την ιδρυτική δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ).

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Το 4o Taste Halkidiki Festival στα Νέα Μουδανιά!

Το Επιμελητήριο Χαλκιδικής ανακοινώνει τη διοργάνωση του 4ου Φεστιβάλ Γαστρονομίας Χαλκιδικής,TASTE HALKIDIKI, που θα πραγματοποιηθεί στην Προβλήτα Νέων Μουδανιών, σε συνεργασία με το Δήμο Νέας Προποντίδας. Η εκδήλωση αποτελεί μέρος των δράσεων TASTE HALKIDIKI, που στόχο έχουν την ανάδειξη του γαστρονομικού πλούτου της περιοχής και είναι μία πρωτοβουλία του προέδρου Γιάννη Κουφίδη και του Δ.Σ. του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής.

Στο 4o TASTE HALKIDIKI FESTIVAL τοπικοί παραγωγοί ελιάς, ελαιόλαδου, μελιού, τυροκομικών, αρτοποιημάτων, ζυμαρικών, κρασιών, μπίρας, αποσταγμάτων, από όλη τη Χαλκιδική, θα εκθέτουν τα προϊντα τους στους επισκέπτες, οι οποίοι θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για αυτά, να τα γευτούν, αλλά και τα προμηθευτούν. Στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο της μαγειρικής, σεφ από καταξιωμένα εστιατόρια της περιοχής θα μαγειρέψουν ζωντανά ιδιαίτερα πιάτα, τα οποία οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν, βασισμένα σε τοπικές συνταγές και αξιοποιώντας τα προϊόντα των εκθετών. Παρουσιαστής της εκδήλωσης θα είναι ο γνωστός δημοσιογράφος και παρουσιαστής Κωστής Ζαφειράκης, ο οποίος με το δικό του μοναδικό τρόπο θα παρουσιάσει τους παραγωγούς και τις ζωντανές μαγειρικές επιδείξεις. 

Όπως με κάθε ευκαιρία τονίζει ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής Γιάννης Κουφίδης, το TASTEHALKIDIKI αποτελεί θεσμό και αναδεικνύει την γαστρονομία της Χαλκιδικής, ως μια εναλλακτική μορφή τουρισμού. Μέσα από τις δράσεις του, προβάλλονται τα τοπικά προϊόντα και οι άνθρωποι πίσω από αυτά, αναδεικνύονται περιοχές τουριστικές και μη, αναβιώνουν ξεχασμένες συνταγές και έθιμα, επιμηκύνεται η τουριστική σεζόν, συνδέεται ο πρωτογενής τομέας και η μεταποίηση και τις υπηρεσίες του τουρισμού και τελικά, ενισχύεται η οικονομική ανάπτυξη του τόπου. Την υλοποίησή του προγράμματος έχει αναλάβει η εταιρεία Chef Stories, εταιρία Συμβούλων Marketing & Γαστρονομίας και Διοργάνωσης Γαστρονομικών εκδηλώσεων (www.chefstories.gr), που έχει εμπνευστεί όλο το concept, το branding, αλλά και τη διοργάνωση των δράσεων Taste Halkidiki.


Continue Reading

Trending