Connect with us

Lifestyle

Ερωτικά Τρίγωνα: Μπορείς να Διαλέξεις Ανάμεσα σε Δύο Σχέσεις

Θα ξεκινήσω με ιστορίες παρμένες από τη ζωή (φυσικά τα ονόματα είναι αλλαγμένα).

Η Μαρία είναι παντρεμένη με τον Γιάννη εδώ και 6 χρόνια, αλλά έχει εξωσυζυγική σχέση με τον Φίλιππο.

Ο Γιάννης είναι «καλό παιδί», οικογενειάρχης, εργατικός, μαζεμένος, ήρεμος, λιγάκι «βαρετός». Ο Φίλιππος πάλι είναι έντονη προσωπικότητα, κοινωνικός, εξωστρεφής και έχει την τέλεια σεξουαλική χημεία με τη Μαρία.

Η Μαρία έχει αισθήματα για τον Γιάννη, αλλά «πεθαίνει» για τον Φίλιππο, ο οποίος την πιέζει να πάρει διαζύγιο και να τον παντρευτεί. Η Μαρία δεν ξέρει τι να κάνει και αισθάνεται ότι έχει κολλήσει σε μία δύσκολη κατάσταση.

 

Ο Γιώργος είναι φρεσκοχωρισμένος σαραντάρης με ένα μικρό παιδί. Βγαίνει με δύο κοπέλες παράλληλα.

Η μία είναι συνάδελφος του, επίσης χωρισμένη και στην ίδια ηλικία. Η Ευγενία είναι η προσωποποίηση της σταθερότητας, της συναισθηματικής σιγουριάς και ασφάλειας. Ο Γιώργος αισθάνεται ότι επικοινωνούν υπέροχα, καταλαβαίνουν ο ένας τον άλλον και έχουν κοινούς στόχους.

Παράλληλα, και χωρίς να της το έχει πει, ο Γιώργος βγαίνει και με μία κοπέλα 17 χρόνια νεότερή του. Η Αμαλία μόλις πήρε το πτυχίο της, είναι ελεύθερο πνεύμα, θέλει να κάνει μεταπτυχιακό στο εξωτερικό, λατρεύει τα σπορ και την αδρεναλίνη στη ζωή της και θέλει να ζει μια έντονη ζωή χωρίς περιορισμούς από επάγγελμα, ωράρια και υποχρεώσεις.

Ο Γιώργος δεν ξέρει ποια γυναίκα και ποιο στυλ ζωής να προτιμήσει, αφού και τα δύο έχουν τα υπέρ και τα κατά τους. Καθώς παραμένει αναποφάσιστος, αντιλαμβάνεται ότι κινδυνεύει να τινάξει και τις δύο σχέσεις στον αέρα κάποια στιγμή.

Πρόκειται για περιπτώσεις ανθρώπων που βλέπω καθημερινά στο γραφείο μου, με διαφορετικές παραλλαγές, αλλά το ίδιο κοινό θέμα: άνθρωποι που είναι συναισθηματικά μπερδεμένοι, που βρίσκονται σε ένα σταυροδρόμι στην ερωτική τους ζωή και δεν ξέρουν ποιον δρόμο να διαλέξουν. Η επιλογή ανάμεσα σε δύο συντρόφους είναι δύσκολη και διστάζουν να πάρουν μία τελική απόφαση.

 

Αν έχεις κολλήσει σε ένα ερωτικό τρίγωνο αυτό προκαλεί άγχος, ψυχολογικό ζόρισμα αλλά και πόνο.
Συχνά οι άνθρωποι μπλέκουν σε ένα ερωτικό τρίγωνο θεωρώντας ότι αυτή είναι η λύση στο πρόβλημα που έχουν στο γάμο τους ή τη ζωή τους. Σύντομα όμως αντιλαμβάνονται ότι τελικά δημιούργησαν ένα πρόσθετο πρόβλημα.

Αν έχεις κολλήσει σε ένα ερωτικό τρίγωνο αυτό προκαλεί άγχος, ψυχολογικό ζόρισμα αλλά και πόνο.

Εδώ σου προτείνω τρεις ερωτήσεις που θα σε βοηθήσουν να σκεφτείς την τελική σου επιλογή, για να πάρεις μία απόφαση.

1. Σε ποια σχέση μπορώ να είμαι πραγματικά ο εαυτός μου και να νιώθω ότι καλύπτομαι από τον/τη σύντροφό μου;

Οι περισσότεροι άνθρωποι που έχουν δύο παράλληλες σχέσεις προσπαθούν να λύσουν το δίλημμα του ποια να διαλέξουν συγκρίνοντας τα υπέρ και τα κατά της κάθε σχέσης.

Και ενώ αυτό φαίνεται λογικό, στην πραγματικότητα είναι αδιέξοδο. Και οι δύο σχέσεις έχουν προφανώς υπέρ και κατά και, φυσικά, δεν είναι δυνατόν να προβλέψει κανείς το μέλλον με τον έναν ή τον άλλο άνθρωπο.

Η προσέγγιση αυτή είναι περιορισμένη και περιοριστική και αφήνει έναν καθοριστικό παράγοντα έξω από την εξίσωση- εσένα!

Γιατί σε τελική ΕΣΥ + το ΑΛΛΟ ΑΤΟΜΟ δημιουργείτε τη σχέση και όχι το άλλο άτομο μόνο του!

Άρα είναι σημαντικό να εξετάσεις το πώς είσαι εσύ μέσα στη σχέση.

Όχι το πώς περνάς, αλλά πώς νιώθεις τον εαυτό σου μέσα στη σχέση. Προφανώς και είσαι το ίδιο άτομο, αλλά στην κάθε σχέση «εμφανίζεσαι» διαφορετικά: στη μία, όπως η Μαρία μπορεί να βαριέσαι και στην άλλη να αισθάνεσαι ότι ξεχειλίζεις από ενθουσιασμό και έρωτα.

Στη μία σχέση μπορεί να νιώθεις ότι είσαι ο συνηθισμένος, προβλέψιμος εαυτός, ενώ στην άλλη παίρνεις ρίσκα, ενθουσιάζεσαι, δείχνεις το πώς είσαι βαθιά μέσα σου.

Αν ρωτήσεις τον εαυτό σου «σε ποια σχέση νιώθω πιο άνετα να εκφραστώ και να είμαι ο αληθινός μου εαυτός;», η απάντηση που θα δώσεις θα σε ξεμπλοκάρει και θα σου επιτρέψει να κάνεις την επιλογή σου.

Γιατί σε τελική ΕΣΥ + το ΑΛΛΟ ΑΤΟΜΟ δημιουργείτε τη σχέση και όχι το άλλο άτομο μόνο του!

2. Τι με εμποδίζει να επιλέξω;

Αυτή είναι άλλη μία σημαντική ερώτηση! Πρόσεξε όμως! Συνήθως οι άνθρωποι αναρωτιούνται:
«Γιατί δε μπορώ να διαλέξω;»
Εγώ σου επισημαίνω εδώ τη λεπτή διαφορά που υπάρχει στην εξής ερώτηση:
«Τι με εμποδίζει από το να διαλέξω;»

 

Στην ερώτηση «Γιατί δε μπορώ να διαλέξω;» καλείσαι να δώσεις μία απάντηση τύπου «επειδή αυτό και αυτό». Και σε όποια απάντηση δώσεις θα υπάρχει σίγουρα μια δόση αυτοκατηγορίας ή ντροπής.

Ντροπή επειδή «νιώθω δειλή/φοβάμαι/δεν έχω λεφτά/έχω μικρά παιδιά».

Αυτοκατηγορία «τι άνθρωπος είμαι να σηκωθώ να φύγω και να αφήσω τα παιδιά μου/βλακεία μου που δε δουλεύω και δεν έχω οικονομική ανεξαρτησία/ αν φύγω και με εγκαταλείψει στη συνέχεια, θα αποδειχτεί ότι είμαι εντελώς βλάκας. Κλπ.

Στη δεύτερη ερώτηση όμως, στο «Τι με εμποδίζει από το να διαλέξω;» αναγκάζεσαι να σκεφτείς με διαφορετικό τρόπο.

Να αντικρίσεις με περιέργεια την κατάσταση σου και να αναζητήσεις το κρυμμένο εμπόδιο που σε σταματάει.

Οι άνθρωποι δεν επιλέγουν όταν υπάρχει μία κρυφή ανταμοιβή. Για παράδειγμα, μπορεί να μη διαλέγεις επειδή φοβάσαι μήπως πληγωθείς, οπότε το ερωτικό τρίγωνο που δημιούργησες ικανοποιεί την ανάγκη της ασφάλειας και σιγουρεύει ότι δε θα πληγωθείς (αφού μένεις στον γάμο).

 

3. Αν η/ο καλύτερη/ος μου φίλη/ος ήταν σε αυτή τη θέση, τι συμβουλή θα του έδινα;

Η αλήθεια είναι ότι οι άνθρωποι κρίνουν τον εαυτό τους διαφορετικά απ’ ότι κρίνουν τους αγαπημένους φίλους τους.

Μπορεί να είσαι ιδιαίτερα σκληρή και επικριτική με τον εαυτό σου, ενώ είσαι πιο επιεικής και δείχνεις περισσότερη κατανόηση στους φίλους σου.

Ρόλος των φίλων στις δύσκολες συζητήσεις δεν είναι να καταδικάσουν, αλλά να βοηθήσουν τον φίλο τους να δείξει τον καλύτερο εαυτό του και να πάρει την ευθύνη των πράξεων του.

Αυτό λοιπόν που θα έκανε ένας φίλος σε εσένα, τώρα πρέπει να το κάνεις εσύ στον εαυτό σου.

Τι να κάνω αν είμαι σε ερωτικό τρίγωνο;

Το συμπέρασμα είναι ότι οι ανθρώπινες σχέσεις είναι μπερδεμένες και δύσκολες!

Αυτές οι τρείς ερωτήσεις σε βοηθάνε να δεις τα πράγματα από άλλη οπτική γωνία, να κοιτάξεις μέσα σου αντί για γύρω σου. Αυτές οι ερωτήσεις αποτελούν μονοπάτια για να εξερευνήσεις τον εσωτερικό σου κόσμο και να βρεις μέσα σου τις απαντήσεις που χρειάζεσαι.

Continue Reading

Lifestyle

Peugeot e-2008: Σιωπηλή αλλά χαρισματική προσωπικότητα

Το Peugeot e-2008 έχει κατασκευαστεί καθ’ εικόνα και ομοίωση του συμβατικού του αδελφού, είναι όμως σε κάθε του έκφανση ένα σύγχρονο ηλεκτρικό αυτοκίνητο

Αν πάρετε ένα ηλεκτρικό 2008 και το βάλετε δίπλα σε ένα βενζινοκίνητο ή πετρελαιοκίνητο, η λίστα των διαφορών τους, αισθητγικά, θα είναι πολύ μικρή και θα περιορίζεται στη μάσκα, στο σήμα “e” στα φτερά και στην απουσία εξάτμισης.

Αντίστοιχα, το εσωτερικό σε ένα «συμβατικό» 2008  και στο ηλεκτρικό δεν έχει διαφορά. Είναι το ίδιο ευρύχωρο, ποιοτικό, όπου η τεχνολογία και η προσοχή στη λεπτομέρεια πρωταγωνιστούν. Στο e-2008 φυσικά υπάρχει το εντυπωσιακό τρισδιάστατο i-cockpit και η μεγάλη οθόνη αφής στο κέντρο της κονσόλας και σε αυτά τα δύο σημεία εντοπίζονται οι μοναδικές διαφοροποιήσεις, καθώς οι ενδείξεις τους είναι εμπλουτισμένες για να περιλαμβάνουν τις απαιτούμενες πληροφορίες για την ηλεκτροκίνηση. Οι χώροι για επιβάτες και αποσκευές είναι ακριβώς οι ίδιοι σε όλες τις εκδόσεις.

Κάτω από το καπό, εκεί που θα βρισκόταν ο θερμικός κινητήρας, τώρα βρίσκεται ο ηλεκτρικός. Οι μπαταρίες βρίσκονται κάτω από τις θέσεις των επιβατών και η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς. Ακόμα και τα νούμερα της απόδοσης δείχνουν να είναι συγκρίσιμα. Η μπαταρία των 50 KWh  φροντίζει για την τροφοδοσία με ενέργεια ενός μοτέρ που αποδίδει 136 ίππους και 260 Nm ροπή.  Το e-2008 επιταχύνει από στάση μέχρι τα 100 km/h σε 8,5 δευτερόλεπτα και φτάνει μέχρι τη μέγιστη ταχύτητα των 150 km/h.

Οδηγώντας το e-2008 απολαμβάνεις αμέσως τα οφέλη της ηλεκτροκίνησης.  Απουσιάζει ο θόρυβος του κινητήρα και όλα γίνονται ήσυχα και ήρεμα. Ο οδηγός  έχει άμεσα διαθέσιμη όλη τη ροπή του ηλεκτροκινητήρα, κάτι που προσθέτει στην ενεργητική ασφάλεια. Υπάρχουν τρία προγράμματα οδήγησης, τα Eco, Normalκαι Sport, που διαφοροποιούν την απόδοση του κινητήρα (82 ίπποi στο Eco, 109 στο Normal και 136 στο Sport), την απόκριση του γκαζιού και του τιμονιού και τη λειτουργία του κλιματισμού.

Από τα προγράμματα οδήγησης το  Eco είναι λίγο πιο «τεμπέλικο», αλλά απολύτως επαρκές, το Normal ισορροπεί ανάμεσα στην απόδοση και στην οικονομία και το Sport είναι αρκετά πιο «ζωντανό». Η αίσθηση της επιτάχυνσης δεν είναι ακραία όπως σε άλλα ηλεκτρικά μοντέλα αλλά σίγουρα είναι δυνατή. Με τον επιλογέα στο D (Drive) το e-2008 απλώς κυλά όταν αφήνουμε το γκάζι ενώ στην επιλογή Β (Brake Regeneration) κάνει πιο έντονη ανάκτηση ενέργειας και φρενάρει αρκετά. Και πάλι, όχι τόσο πολύ όσο άλλα ηλεκτρικά και δύσκολα μπορεί να οδηγηθεί μόνο με το γκάζι.

Το e-2008 είναι ένα καλοστημένο μικρό SUV που προσφέρει υψηλή ποιότητα κύλισης, με την αίσθηση αυτήν να ενισχύεται από την ησυχία στο εσωτερικό. Η ανάρτηση έχει ρυθμιστεί λίγο πιο σκληρά για να διαχειριστεί το αυξημένο βάρος των μπαταριών και αυτό γίνεται αισθητό, αλλά όχι ενοχλητικό. Το κέρδος βρίσκεται στο γεγονός ότι όλο αυτό το πρόσθετο βάρος είναι τοποθετημένο στο πάτωμα, κάτι που χαμηλώνει το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου με όφελος την καλύτερη οδική συμπεριφορά.

Η Peugeot ανακοινώνει αυτονομία 320 χιλιομέτρων με μία φόρτιση και παρότι ξέρουμε ότι οι ανακοινώσεις των κατασκευαστών απέχουν από την πραγματικότητα, εδώ η απόσταση δεν είναι μεγάλη. Σε αστικό περιβάλλον, με προσεκτική οδήγηση στο Eco και αρκετή ανάκτηση τα 320 χιλιόμετρα δεν είναι άπιαστο νούμερο. Αν το παρακάνετε με το γκάζι ή βγείτε στον αυτοκινητόδρομο η αυτονομία λογικά δεν θα είναι η ίδια. Σε κάθε περίπτωση όμως μιλάμε για ωφέλιμη αυτονομία που ξεπερνά τα 250 χιλιόμετρα και αυτό αρκεί να καλύψει με άνεση όλες τις καθημερινές μετακινήσεις.

Τα σύγχρονα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με τις μεγάλες σε χωρητικότητα μπαταρίες χρειάζονται αρκετό χρόνο για να φορτιστούν από οικιακές παροχές. Σε απλή σούκο πρίζα το e-2008 απαιτεί λίγο πάνω από 30 ώρες ενώ με wallbox ισχύος 7,4 ή 11 KW φορτίζει πλήρως σε 7,5 ή 5 ώρες  αντίστοιχα. Το πολύ θετικό όμως είναι ότι υποστηρίζει ταχεία φόρτιση έως 100 KW. Αυτό σημαίνει ότι σε αυτήν την περίπτωση η άδεια μπαταρία μόλις σε 30 λεπτά της ώρας φτάνει στο 80% της χωρητικότητάς της.

Το Peugeot e-2008 είναι ένα ευχάριστο, πρακτικό και οικονομικό όχημα που υπάρχει για να αντιμετωπίσει τις κυκλοφοριακές προκλήσεις του σήμερα. Η τιμή του είναι προφανώς «αλμυρή» και ξεκινά από τα 36.900 ευρώ, από τα οποία βέβαια πρέπει να αφαιρεθεί το ποσό της κρατικής επιδότησης ύψους 5.950 ευρώ. Με αυτό το δεδομένο, προκύπτει μια απόλυτα λογική και συμφέρουσα πρόταση.

Continue Reading

Lifestyle

FORD MUSTANG MACH-E: Ένα κλασσικό αμερικάνικο… εξιχρονισμένο.

Μία παρουσίαση την FORD για το νέο ηλεκτρικό της αυτοκίνητο η οποία έγινε σε ένα εξαιρετικό ξενοδοχειακό συγκρότημα στην Αττική, μας έδωσε την ευκαιρία να το δούμε, να το οδηγήσουμε περίπου μία ώρα ο καθένας μας και φυσικά να γράψουμε αυτά που ο καθένας μας έζησε.

Η εσωτερική διακόσμηση του νέου και 100% ηλεκτρικού Mustang Mach-E χαρακτηρίζεται ποιοτική και hi-tech. Μία μεγάλη κάθετη οθόνη αφής 15.5 ιντσών δεσπόζει κυρίαρχα στην μέση του ταμπλό και εκτός των λειτουργιών της, συνεργάζεται άψογα με το 4ης γενιάς σύστημα πολυμέσων της Ford. Συναντάμε εντυπωσιακούς χώρους που θα φιλοξενήσουν  5 ενήλικες χωρίς τον παραμικρό συμβιβασμό, ενώ το πορτ-παγκαζ διαθέτει χωρητικότητα από 402 λτ. έως και 1.420 λτ. με αναδίπλωση καθισμάτων. Κάτω από το μπροστινό καπό υπάρχει ο Frunk (Front_Trunk) ένας αδιάβροχος χώρος αποθήκευσης 100 λίτρων.

Το νέο Mustang είναι η αρχή της εξηλεκτρισμένης σπορ εποχής της Ford. Διατίθεται τόσο σε πισωκίνητες εκδόσεις, όσο και σε 4κίνητες, με μπαταρίας είτε 75 kWh είτε 98 kWh και ιπποδυνάμεις από 269 έως και 351 ίππους. Πιο αναλυτικά:

  • Mε πίσω κίνηση μπαταρία 75 kWh απόδοσης 269 ίππων με αυτονομία 470 χλμ. τιμή με επιδότηση από το πρόγραμμα Κινούμαι Ηλεκτρικά 51.587 ευρώ.
  • Με πίσω κίνηση με μπαταρία 98 kWh 294 ίππων με αυτονομία 610 χλμ. από 62.959 ευρώ.
  • Με κίνηση και στους δύο άξονες με μπαταρία 75 kWh 269 ίππων και αυτονομία 410 ίππων από 63.474 ευρώ.
  • Με κίνηση και στους δύο άξονες με μπαταρία 98 kWh 351 ίππων με αυτονομία 540 χλμ. τιμή από 68.712 ευρώ.

Οδηγώντας το sport ηλεκτρικό SUV

Ένα καλοστημένο και άνετο SUV που διατηρεί το DNA του και μεταμορφώνεται ανάλογα με τις ορέξεις σου. Δοκιμάσαμε την 4κίνητη έκδοση με τους 351 ίππους όπου βυθίζοντας το πεντάλ κολλάς στο κάθισμα και αφήνοντας το, το αυτοκίνητο φρενάρει και μαζεύει ενέργεια. Τα 2.100 κιλά πραγματικά δεν φαίνονται καθώς το τιμόνι ακούει άψογα και το σύνολο στρίβει πολύ καλύτερα από όσο περιμένει κανείς. Με 3 προγράμματα παραμετροποίησης της οδήγησης έχει πάντα αυτό που θες, αλλά και τον ανάλογο τεχνητό ήχο που δεν είναι καθόλου άσχημος. Πάτημα γερό, αναρτήσεις τόσο σφικτές όσο χρειάζεται, ενώ το πίσω μέρος είναι πρόθυμο να γράψει την δική του γραμμή εάν ο οδηγός έχει όρεξη.

8 δυνατά σημεία του νέου Ford Mustang Mach-E

  • Αντί για κλειδί χρησιμοποιείς το κινητό σου ή πληκτρολογείς το pin σου στην κολόνα του οδηγού και ξεκλειδώνει.
  • Μεγάλη αυτονομία μέσα στον αστικό κύκλο.
  • Το κόστος Service είναι 98 ευρώ ανά 2 χρόνια.
  • Τα B&O ηχεία είναι από την βασική έκδοση και το ηχοσύστημα έχει εξαιρετικό ήχο.
  • Με την εφαρμογή Ford Pass μπορείς να κάνεις τα πάντα στο αυτοκίνητο, αλλά και να κανονίσεις πού θα το φορτίσεις, πόσο και τί θα πληρώσεις.
  • Η κατανάλωση ρεύματος με ανοικτό τον κλιματισμό είναι σχεδόν ανύπαρκτη.
  • Το κράτημα του αυτοκινήτου είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ.
  • Πανέμορφο από όπου και όπως το δείς.

Κώστας Νικολακόπουλος

Continue Reading

Lifestyle

MUSA: It’s a Statement.

Η MUSA Collection είναι ένα premium Ελληνικό βιώσιμο και ηθικό brand ρούχων και αξεσουάρ. Ιδρύθηκε τον Απρίλιο του 2020 από την Νάσια Φιλιππίδη, η οποία ύστερα από χρόνια εμπειρίας στο Εξωτερικό, που ασχολήθηκε με τον χώρο του μάρκετινγκ και την βιωσιμότητας στον τομέα της μόδας, αποφάσισε να δημιουργήσει την MUSA με στόχο να εφαρμόσει τις αρχές της βιώσιμης και ηθικής μόδας, αλλά και να δώσει μία διαφορετική οπτική σχετικά με το πως και τι αγοράζουμε, καθώς και τι επιλέγουμε να αγγίζει το σώμα μας. 

Το όνομα MUSA είναι εμπνευσμένο από τις 9 Μούσες της Ελληνικής μυθολογίας, όπου κάθε μια από αυτές είχε το δικό της statement και την δική της προσωπικότητα. Έτσι και η MUSA ως brand, μέσα από την συλλογή της, στοχεύει στο να αναδείξει την μοναδική προσωπικότητα που έχει καθένας μας, την οποία πρέπει να αγκαλιάζει και να τολμά να την αναδεικνύει. 

Οι αξίες της είναι: Βιωσιμότητα. Ενδυνάμωση. Ηθική. 

Η MUSA βασίζεται στο minimal capsule wardrobe philosophy, που σημαίνει λίγα διαχρονικά, ποιοτικά κομμάτια, που το ένα συμπληρώνει το άλλο, δημιουργούν ένα προσωπικό statement και μπορούν να φορεθούν από το πρωί μέχρι το βράδυ δημιουργώντας πολλά διαφορετικά στυλ. 

Η συλλογή σχεδιάζεται αποκλειστικά από την ομάδα της MUSA, τα υφάσματα τα προμηθεύεται από Ελληνικές επιχειρήσεις, ενώ για την παραγωγή συνεργάζεται με μικρές οικογενειακές επιχειρήσεις στην Ελλάδα, στηρίζοντας με αυτό τον τρόπο την ελληνική κοινότητα και οικονομία. 

Η καλοκαιρινή κολεξιόν της ονομάζεται [|Elysian|= beautiful/creative/peaceful] #SustainablyInspired, και αποτελείται από κομμάτια που έχουν φτιαχτεί από φυσικά και βιώσιμα υφάσματα και στοχεύει στο να μας εμπνεύσει να “φοράμε τον εαυτό μας”, και να αναδεικνύουμε το προσωπικό μας statement. Αυτό πιστεύει η MUSA πως είναι και η αρχή της βιώσιμης και ηθικής μόδας. 

Μπορείτε να ανακαλύψετε την νέα συλλογή, αλλά και να ενημερωθείτε για το πως εφαρμόζει η MUSA την βιώσιμη και ηθική μόδα στο www.musacollection.gr & instagram/FB: @musacollectiongr 

Αν ενδιαφέρεστε να μάθετε περισσότερα για την βιώσιμη και ηθική μόδα, επισκεφθείτε το πρώτο online magazine

Continue Reading

Trending