Connect with us

Lifestyle

Ερωτικά Τρίγωνα: Μπορείς να Διαλέξεις Ανάμεσα σε Δύο Σχέσεις

Θα ξεκινήσω με ιστορίες παρμένες από τη ζωή (φυσικά τα ονόματα είναι αλλαγμένα).

Η Μαρία είναι παντρεμένη με τον Γιάννη εδώ και 6 χρόνια, αλλά έχει εξωσυζυγική σχέση με τον Φίλιππο.

Ο Γιάννης είναι «καλό παιδί», οικογενειάρχης, εργατικός, μαζεμένος, ήρεμος, λιγάκι «βαρετός». Ο Φίλιππος πάλι είναι έντονη προσωπικότητα, κοινωνικός, εξωστρεφής και έχει την τέλεια σεξουαλική χημεία με τη Μαρία.

Η Μαρία έχει αισθήματα για τον Γιάννη, αλλά «πεθαίνει» για τον Φίλιππο, ο οποίος την πιέζει να πάρει διαζύγιο και να τον παντρευτεί. Η Μαρία δεν ξέρει τι να κάνει και αισθάνεται ότι έχει κολλήσει σε μία δύσκολη κατάσταση.

 

Ο Γιώργος είναι φρεσκοχωρισμένος σαραντάρης με ένα μικρό παιδί. Βγαίνει με δύο κοπέλες παράλληλα.

Η μία είναι συνάδελφος του, επίσης χωρισμένη και στην ίδια ηλικία. Η Ευγενία είναι η προσωποποίηση της σταθερότητας, της συναισθηματικής σιγουριάς και ασφάλειας. Ο Γιώργος αισθάνεται ότι επικοινωνούν υπέροχα, καταλαβαίνουν ο ένας τον άλλον και έχουν κοινούς στόχους.

Παράλληλα, και χωρίς να της το έχει πει, ο Γιώργος βγαίνει και με μία κοπέλα 17 χρόνια νεότερή του. Η Αμαλία μόλις πήρε το πτυχίο της, είναι ελεύθερο πνεύμα, θέλει να κάνει μεταπτυχιακό στο εξωτερικό, λατρεύει τα σπορ και την αδρεναλίνη στη ζωή της και θέλει να ζει μια έντονη ζωή χωρίς περιορισμούς από επάγγελμα, ωράρια και υποχρεώσεις.

Ο Γιώργος δεν ξέρει ποια γυναίκα και ποιο στυλ ζωής να προτιμήσει, αφού και τα δύο έχουν τα υπέρ και τα κατά τους. Καθώς παραμένει αναποφάσιστος, αντιλαμβάνεται ότι κινδυνεύει να τινάξει και τις δύο σχέσεις στον αέρα κάποια στιγμή.

Πρόκειται για περιπτώσεις ανθρώπων που βλέπω καθημερινά στο γραφείο μου, με διαφορετικές παραλλαγές, αλλά το ίδιο κοινό θέμα: άνθρωποι που είναι συναισθηματικά μπερδεμένοι, που βρίσκονται σε ένα σταυροδρόμι στην ερωτική τους ζωή και δεν ξέρουν ποιον δρόμο να διαλέξουν. Η επιλογή ανάμεσα σε δύο συντρόφους είναι δύσκολη και διστάζουν να πάρουν μία τελική απόφαση.

 

Αν έχεις κολλήσει σε ένα ερωτικό τρίγωνο αυτό προκαλεί άγχος, ψυχολογικό ζόρισμα αλλά και πόνο.
Συχνά οι άνθρωποι μπλέκουν σε ένα ερωτικό τρίγωνο θεωρώντας ότι αυτή είναι η λύση στο πρόβλημα που έχουν στο γάμο τους ή τη ζωή τους. Σύντομα όμως αντιλαμβάνονται ότι τελικά δημιούργησαν ένα πρόσθετο πρόβλημα.

Αν έχεις κολλήσει σε ένα ερωτικό τρίγωνο αυτό προκαλεί άγχος, ψυχολογικό ζόρισμα αλλά και πόνο.

Εδώ σου προτείνω τρεις ερωτήσεις που θα σε βοηθήσουν να σκεφτείς την τελική σου επιλογή, για να πάρεις μία απόφαση.

1. Σε ποια σχέση μπορώ να είμαι πραγματικά ο εαυτός μου και να νιώθω ότι καλύπτομαι από τον/τη σύντροφό μου;

Οι περισσότεροι άνθρωποι που έχουν δύο παράλληλες σχέσεις προσπαθούν να λύσουν το δίλημμα του ποια να διαλέξουν συγκρίνοντας τα υπέρ και τα κατά της κάθε σχέσης.

Και ενώ αυτό φαίνεται λογικό, στην πραγματικότητα είναι αδιέξοδο. Και οι δύο σχέσεις έχουν προφανώς υπέρ και κατά και, φυσικά, δεν είναι δυνατόν να προβλέψει κανείς το μέλλον με τον έναν ή τον άλλο άνθρωπο.

Η προσέγγιση αυτή είναι περιορισμένη και περιοριστική και αφήνει έναν καθοριστικό παράγοντα έξω από την εξίσωση- εσένα!

Γιατί σε τελική ΕΣΥ + το ΑΛΛΟ ΑΤΟΜΟ δημιουργείτε τη σχέση και όχι το άλλο άτομο μόνο του!

Άρα είναι σημαντικό να εξετάσεις το πώς είσαι εσύ μέσα στη σχέση.

Όχι το πώς περνάς, αλλά πώς νιώθεις τον εαυτό σου μέσα στη σχέση. Προφανώς και είσαι το ίδιο άτομο, αλλά στην κάθε σχέση «εμφανίζεσαι» διαφορετικά: στη μία, όπως η Μαρία μπορεί να βαριέσαι και στην άλλη να αισθάνεσαι ότι ξεχειλίζεις από ενθουσιασμό και έρωτα.

Στη μία σχέση μπορεί να νιώθεις ότι είσαι ο συνηθισμένος, προβλέψιμος εαυτός, ενώ στην άλλη παίρνεις ρίσκα, ενθουσιάζεσαι, δείχνεις το πώς είσαι βαθιά μέσα σου.

Αν ρωτήσεις τον εαυτό σου «σε ποια σχέση νιώθω πιο άνετα να εκφραστώ και να είμαι ο αληθινός μου εαυτός;», η απάντηση που θα δώσεις θα σε ξεμπλοκάρει και θα σου επιτρέψει να κάνεις την επιλογή σου.

Γιατί σε τελική ΕΣΥ + το ΑΛΛΟ ΑΤΟΜΟ δημιουργείτε τη σχέση και όχι το άλλο άτομο μόνο του!

2. Τι με εμποδίζει να επιλέξω;

Αυτή είναι άλλη μία σημαντική ερώτηση! Πρόσεξε όμως! Συνήθως οι άνθρωποι αναρωτιούνται:
«Γιατί δε μπορώ να διαλέξω;»
Εγώ σου επισημαίνω εδώ τη λεπτή διαφορά που υπάρχει στην εξής ερώτηση:
«Τι με εμποδίζει από το να διαλέξω;»

 

Στην ερώτηση «Γιατί δε μπορώ να διαλέξω;» καλείσαι να δώσεις μία απάντηση τύπου «επειδή αυτό και αυτό». Και σε όποια απάντηση δώσεις θα υπάρχει σίγουρα μια δόση αυτοκατηγορίας ή ντροπής.

Ντροπή επειδή «νιώθω δειλή/φοβάμαι/δεν έχω λεφτά/έχω μικρά παιδιά».

Αυτοκατηγορία «τι άνθρωπος είμαι να σηκωθώ να φύγω και να αφήσω τα παιδιά μου/βλακεία μου που δε δουλεύω και δεν έχω οικονομική ανεξαρτησία/ αν φύγω και με εγκαταλείψει στη συνέχεια, θα αποδειχτεί ότι είμαι εντελώς βλάκας. Κλπ.

Στη δεύτερη ερώτηση όμως, στο «Τι με εμποδίζει από το να διαλέξω;» αναγκάζεσαι να σκεφτείς με διαφορετικό τρόπο.

Να αντικρίσεις με περιέργεια την κατάσταση σου και να αναζητήσεις το κρυμμένο εμπόδιο που σε σταματάει.

Οι άνθρωποι δεν επιλέγουν όταν υπάρχει μία κρυφή ανταμοιβή. Για παράδειγμα, μπορεί να μη διαλέγεις επειδή φοβάσαι μήπως πληγωθείς, οπότε το ερωτικό τρίγωνο που δημιούργησες ικανοποιεί την ανάγκη της ασφάλειας και σιγουρεύει ότι δε θα πληγωθείς (αφού μένεις στον γάμο).

 

3. Αν η/ο καλύτερη/ος μου φίλη/ος ήταν σε αυτή τη θέση, τι συμβουλή θα του έδινα;

Η αλήθεια είναι ότι οι άνθρωποι κρίνουν τον εαυτό τους διαφορετικά απ’ ότι κρίνουν τους αγαπημένους φίλους τους.

Μπορεί να είσαι ιδιαίτερα σκληρή και επικριτική με τον εαυτό σου, ενώ είσαι πιο επιεικής και δείχνεις περισσότερη κατανόηση στους φίλους σου.

Ρόλος των φίλων στις δύσκολες συζητήσεις δεν είναι να καταδικάσουν, αλλά να βοηθήσουν τον φίλο τους να δείξει τον καλύτερο εαυτό του και να πάρει την ευθύνη των πράξεων του.

Αυτό λοιπόν που θα έκανε ένας φίλος σε εσένα, τώρα πρέπει να το κάνεις εσύ στον εαυτό σου.

Τι να κάνω αν είμαι σε ερωτικό τρίγωνο;

Το συμπέρασμα είναι ότι οι ανθρώπινες σχέσεις είναι μπερδεμένες και δύσκολες!

Αυτές οι τρείς ερωτήσεις σε βοηθάνε να δεις τα πράγματα από άλλη οπτική γωνία, να κοιτάξεις μέσα σου αντί για γύρω σου. Αυτές οι ερωτήσεις αποτελούν μονοπάτια για να εξερευνήσεις τον εσωτερικό σου κόσμο και να βρεις μέσα σου τις απαντήσεις που χρειάζεσαι.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Εκδηλώσεις

Εκδήλωση του Συνδέσμου Φίλων Ιδρύματος Άγιος Παντελεήμων – «Είμαι Εδώ»

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η καθιερωμένη πασχαλινή εκδήλωση του 

Συνδέσμου Φίλων Ιδρύματος Άγιος Παντελεήμων – «Είμαι Εδώ»

Την Τετάρτη και ώρα 7:00 μ.μ., στο φιλόξενο περιβάλλον του Pink Dot Cafe (Hondos Center – Apollonia Politia), πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία η ετήσια εκδήλωση του Συνδέσμου Φίλων του Ιδρύματος Άγιος Παντελεήμων – «Είμαι Εδώ», με αφορμή το παραδοσιακό τσούγκρισμα του πασχαλινού αυγού.

Η Πρόεδρος του Συνδέσμου, κα. Βενούλα Βαρδαλή μαζί με τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου, υποδέχθηκαν με θέρμη φίλους και υποστηρικτές του Ιδρύματος, σε μια γιορτινή ατμόσφαιρα γεμάτη χαμόγελα, συγκίνηση και αλληλεγγύη.

Βενούλα Βαρδαλή, Τασούλα Δενδρινού
Βενούλα Βαρδαλή, Τασούλα Δενδρινού

Η εκδήλωση περιλάμβανε ευχάριστες στιγμές, ανταλλαγή ευχών και ενημέρωση για τις δράσεις του Ιδρύματος, που συνεχίζει αδιάλειπτα να στηρίζει με ευαισθησία και φροντίδα τους ανθρώπους που το έχουν ανάγκη. Μια από τις σημαντικότερες στιγμές της βραδιάς, αποτέλεσε η απονομή τιμητικής πλακέτας στην κυρία Τασούλα Δενδρινού, για την πολυετή εθελοντική προσφορά της. 

Ο Σύνδεσμος ευχαριστεί θερμά όλους όσοι τίμησαν την εκδήλωση με την παρουσία τους και ανανεώνει το ραντεβού για τις επόμενες δράσεις του, με αίσθημα ευθύνης, ελπίδας και προσφοράς.

Continue Reading

Αυτοκίνητο

THE BMW OIKOS: Μοναδική εκδήλωση πολυτέλειας και καινοτομίας με εντυπωσιακά μοντέλα BMW στην Αθηναϊκή Ριβιέρα.

+++ Αποκλειστική Πανελλαδική Πρεμιέρα για τη νέα BMW iX. +++

Christopher Puth: «Επιθυμούμε να επαναπροσδιορίσουμε την έννοια της Premium Κινητικότητας και τους επόμενους μήνες θα προσφέρουμε το επόμενο επίπεδο μιας ξεχωριστής Εμπειρίας για τους Πελάτες μας». +++ Εντυπωσιακό drone show στο Opening Party. +++ Η στρατηγική της Τεχνολογικής Δεκτικότητας καλύπτει όλες τις ανάγκες των πελατών. +++

Αθήνα. Στην καρδιά της Αθηναϊκής Ριβιέρας, στον υπέροχο χώρο υψηλής αισθητικής του Domus (στα Αστέρια Γλυφάδας), το BMW Group Hellas διοργάνωσε την ιδιαίτερα επιτυχημένη εκδήλωση «THE BMW OIKOS». Παρουσία ξεχωριστών προσκεκλημένων, πελατών, συνεργατών, αντιπρόσωπων και εκπροσώπων των ΜΜΕ, η BMW επαναπροσδιόρισε την έννοια της «Premium» κινητικότητας παρουσιάζοντας εντυπωσιακά μοντέλα BMW που συμβολίζουν την πολυτέλεια και την καινοτομία, σε ένα καλαίσθητο  περιβάλλον δίπλα στη θάλασσα δίνοντας με αυτόν τον τρόπο το έναυσμα για την αρχή της καλοκαιρινής περιόδου. 

Οι υπερπολυτελείς BMW X7 και BMW Σειρά 7 κέντρισαν το ενδιαφέρον των καλεσμένων με την ασύγκριτη άνεση και τις καινοτόμες ψηφιακές λειτουργίες που προσφέρουν. Η αδρεναλίνη εκτοξεύτηκε με την παρουσία των υψηλών επιδόσεων μοντέλων, BMW XM και τη νέα εκρηκτική BMW M5 των 727 hp, που για πρώτη φορά διαθέτει σύστημα M HYBRID. Σε επίπεδο ηλεκτροκίνησης, οι αμιγώς ηλεκτρικές BMW i4 και i5 έκλεψαν τις εντυπώσεις, προσφέροντας απολαυστική οδήγηση με μηδενικούς ρύπους ενώ μοντέλα BMW που έχουν πρωταγωνιστεί στις πωλήσεις, όπως η δυναμική BMW Σειρά 1 και οι επιβλητικές BMW X1 και X2, ήταν επίσης εκεί.

Η μεγάλη πρωταγωνίστρια του «THE BMW OIKOS» ήταν η νέα αμιγώς ηλεκτρική BMW iX που πραγματοποίησε Αποκλειστική Πανελλαδική Πρεμιέρα. Το νέο κορυφαίο Sports Activity Vehicle (SAV) της BMW που αντιπροσωπεύει την επόμενη γενιά βιώσιμης κινητικότητας της μάρκας, διαθέτει μια τολμηρή, φουτουριστική σχεδίαση με ευρύχωρο, πολυτελές εσωτερικό. Η νέα BMW iX προσφέρει μια εξαιρετική εμπειρία ηλεκτρικής οδήγησης με αυξημένη αυτονομία έως 701 χλμ. και εντυπωσιακή ισχύ που αγγίζει τους 659 hp (για την έκδοση BMW iX M70 xDrive). 

Το «THE BMW OIKOS» άνοιξε τις πύλες του με ένα φαντασμαγορικό opening night με την ταλαντούχα, Γιολάντα Καλογεροπούλου να δίνει το έναυσμα και στη συνέχεια να καλωσορίζει τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο του BMW Group Hellas, κύριο Christopher Puth. Σε μία άκρως ενδιαφέρουσα συζήτηση επί σκηνής, ο κύριος Puth αναφέρθηκε στην επιτυχημένη πορεία του BMW Group Hellas τους πρώτους μήνες της φετινής χρονιάς και στην πελατοκεντρική προσέγγιση που ακολουθεί η εταιρεία στη διαδικασία λήψης επιχειρηματικών αποφάσεων. Χαρακτηριστικά επισήμανε: «Επιθυμούμε να επαναπροσδιορίσουμε την έννοια της Premium Κινητικότητας αναβαθμίζοντας τις Εκθέσεις των Επίσημων Εμπόρων μας τους επόμενους μήνες και να τις φέρουμε στο επόμενο επίπεδο μιας ξεχωριστής Εμπειρίας για τους Πελάτες μας». 

Ακολούθησαν σημαντικές αναφορές στην ολοκληρωμένη προϊοντική γκάμα των μοντέλων BMW που περιλαμβάνει όλα τα συστήματα κίνησης (κινητήρες εσωτερικής καύσης, plug-in υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά) και σημαντικές στιγμές από την ιστορία της μάρκας που αποτυπώνεται σχεδιαστικά από τη χαρακτηριστική μάσκα νεφρών, προτού ξεκινήσει ένα εντυπωσιακό χορευτικό act από έμπειρους dancers που οδήγησαν τους καλεσμένους στον εξωτερικό χώρο της εκδήλωσης για να παρακολουθήσουν ένα ανεπανάληπτο drone show. Φωτίζοντας τον ουρανό της Αθήνας, τα drones πραγματοποίησαν μία ιστορική αναδρομή της μάρκας BMW δημιουργώντας έντονα συναισθήματα ενώ στη συνέχεια προϊδέασαν το κοινό για την άφιξη της νέας μελλοντικής γενιάς μοντέλων BMW Neue Klasse. Η βραδιά κορυφώθηκε με δυνατή μουσική από την γνωστή DJ και Παραγωγό, Xenia Ghali.

Κατά τη διάρκεια του τετραήμερου event «THE BMW OIKOS», οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν και να οδηγήσουν την πιο πρόσφατη γκάμα μοντέλων BMW, να συμμετάσχουν σε διαδραστικές εκπαιδευτικές εμπειρίες και να ζήσουν από κοντά το πρώτο BMW Fine Art Activation byAKTO. Στο υψηλής αισθητικής περιβάλλον του Domus, μια BMW Σειρά 1 μεταμορφώθηκε in situ σε έργο τέχνης, μέσα από μια εντυπωσιακή 10ωρη live performance. Η δημιουργική ομάδα του προγράμματος σπουδών BA (Hons) Fine Art & New Media του AKTO εμπνεύστηκε από την πολυχρωμία, τη ροή και την αίσθηση της κίνησης στο αστικό τοπίο και εφάρμοσε masking, σχεδιαστικές σημάνσεις και ακρυλικά χρώματα με απόλυτη ακρίβεια. Οι οργανικές φόρμες που αναδείχθηκαν ενίσχυσαν τη γεωμετρία του οχήματος, αποτυπώνοντας τη δυναμική του design στον δημόσιο χώρο. Το αποτέλεσμα: ένα ισχυρό εικαστικό statement, το πρώτο BMW Fine Art Activation by AKTO, όπου η τέχνη συνάντησε την τεχνολογία και η premium κινητικότητα μετατράπηκε σε ζωντανή εμπειρία.

Η εκδήλωση «THE BMW OIKOS» δεν ήταν απλώς μια παρουσίαση αυτοκινήτων, αλλά μια εμπειρία που ανέδειξε την δέσμευση του BMW Group Hellas στην αριστεία και την καινοτομία. Η λέξη «ΟΙΚΟΣ» που χρησιμοποιείται για να εκφράσει την ιδέα πίσω από την εκδήλωση προέρχεται από την αρχαία ελληνική γλώσσα και ορίζεται ως το «σπίτι» που περιλαμβάνει το σύνολο των αγαθών και των ανθρώπων που το απαρτίζουν.

Με την αφοσίωση στη βιωσιμότητα και την καινοτομία, η BMW είναι έτοιμη να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις του μέλλοντος και να παραμείνει στην κορυφή της παγκόσμιας αγοράς αυτοκινήτου εφαρμόζοντας την στρατηγική της Τεχνολογικής Δεκτικότητας για να ανταποκριθεί στις ανάγκες των πελατών της.  

Με τις τέσσερις μάρκες του, BMW, MINI, Rolls-Royce και BMW Motorrad, το BMW Group είναι ο Νο. 1 premium κατασκευαστής αυτοκινήτων και μοτοσικλετών σε όλο τον κόσμο, ενώ παράλληλα προσφέρει premium χρηματοοικονομικές υπηρεσίες και υπηρεσίες μετακίνησης. Το δίκτυο παραγωγής του BMW Group περιλαμβάνει πάνω από 30 εγκαταστάσεις παραγωγής σε όλο τον κόσμο. Η εταιρεία έχει ένα παγκόσμιο δίκτυο πωλήσεων σε περισσότερες από 140 χώρες.

Το 2024, το BMW Group πούλησε πάνω από 2,45 εκατομμύρια αυτοκίνητα και περισσότερες από 210.000 μοτοσικλέτες παγκοσμίως. Το κέρδος προ φόρων για το οικονομικό έτος 2024 ήταν 11,0 δισεκατομμύρια ευρώ, με έσοδα που ανήλθαν στα 142,4 δισεκατομμύρια ευρώ. Στις 31 Δεκεμβρίου του 2024, το BMW Group είχε παγκόσμιο έμψυχο δυναμικό 159.104 ατόμων.

Η επιτυχία του BMW Group ανέκαθεν βασιζόταν στη μακροπρόθεσμη συλλογική και υπεύθυνη δράση. Η εταιρεία καθόρισε από νωρίς την πορεία της για το μέλλον και θέτει τη βιωσιμότητα και την αποδοτικότητα των πόρων στο επίκεντρο της στρατηγικής της κατεύθυνσης – από την αλυσίδα εφοδιασμού, μέχρι την παραγωγή, και το τέλος της φάσης χρήσης, για όλα τα προϊόντα της.

www.bmwgroup.com 

LinkedIn: http://www.linkedin.com/company/bmw-group/

YouTube: https://www.youtube.com/bmwgroup

Instagram: https://www.instagram.com/bmwgroup

Facebook: https://www.facebook.com/bmwgroup

X: https://www.x.com/bmwgroup

Κωνσταντίνος Διαμαντής

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Agrino – Επετειακή Διαφήμιση «70 χρόνια σκεφτόμαστε έξω από τα πλαίσια»

Η Agrino γεννήθηκε πριν από 70 χρόνια από 3 ανήσυχα πνεύματα, που «πάντα κοίταζαν ψηλά, μακριά απ’ τα γνωστά». Την ιστορία του Στράτου, του Θύμιου και του Γιώργου Πιστιόλα από το Αγρίνιο, αφηγείται η νέα επετειακή διαφήμιση της Agrino, μια που αξίζει να ειπωθεί, γιατί αποτελεί παράδειγμα διορατικότητας, αποφασιστικότητας και προσήλωσης στις αξίες της ποιότητας, καινοτομίας και ελληνικότητας

Μέσα σε μια φανταστική γκαλερί, οι 70 κορνίζες-πλαίσια που φιλοξενούν αποσπάσματα της ιστορίας της Agrino, ζωντανεύουν και αλληλεπιδρούν, μεταφέροντας τον θεατή από εποχή σε εποχή και εξιστορώντας τα γεγονότα, τις πρωτοπορίες και τις αξίες της μάρκας με έναν ευφάνταστο και μοντέρνο τρόπο. Η αφήγηση με παραδοσιακά τετράστιχα αλλά σύγχρονο λεκτικό, έρχεται να συμπληρώσει την πρωτότυπη εικόνα με μια γλώσσα λυρική αλλά και καθημερινή. 

Η ταινία συνολικής διάρκειας 70’’ φέρει την υπογραφή της δημιουργικής ομάδας του Λάζαρου Ευμορφία – LamaDDB, της Stefi στην παραγωγή, της Mellow στο 3D animation και του Chris Τσούνη στη σκηνοθεσία. Η καμπάνια προβάλλεται σε TV και digital. 

Η εταιρεία Agrino γιορτάζει την επέτειο των 70 χρόνων από την ίδρυση της με δράσεις καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου. Μέχρι στιγμής, έχει πραγματοποιηθεί μία διήμερη εταιρική εκδήλωση στη γενέτειρα-Αγρίνιο με συμμετοχή των 200 εργαζομένων της και διακεκριμένων τοπικών παραγόντων, ενώ ακολούθησε η πρόσφατη εκδήλωση στη Θεσσαλονίκη, όπου βρίσκεται η κεντρική της παραγωγική μονάδα. Το αποκορύφωμα του διημέρου αποτέλεσαν τα επίσημα εγκαίνια της νέας, υπερσύγχρονης μονάδας παραλαβής, ξήρανσης και αποθήκευσης ελληνικού ρυζιού στο Κλειδί Ημαθίας, με την παρουσία εκπρόσωπων των μέσων ενημέρωσης, της πολιτικής σκηνής, συνεργάτων από τον αγροτικό τομέα, καθώς και στελέχων της εταιρίας.

Λίγα λόγια για την εταιρεία:

Με ιστορία που κρατά 70 χρόνια, η AGRINO, αποτελεί μια από τις πιο γνωστές και επιτυχημένες μάρκες στην ελληνική αγορά η οποία προσφέρει ελληνικά ρύζια, όσπρια και σνακ ρυζιού υψηλής ποιότητας και διατροφικής αξίας. Με σταθερά ανοδική πορεία και σημαντική εξαγωγική δραστηριότητα έχει καταφέρει με προσήλωση στους στόχους της να κερδίσει την πρώτη θέση στο καλάθι των καταναλωτών ήδη από τη δεκαετία του 1980. Η ποιότητα και η καινοτομία αποτελούν τις θεμελιώδεις αξίες της επιτυχημένης πορείας της AGRINO, επενδύοντας και ενισχύοντας συνεχώς την δυναμική των προϊόντων της.

Continue Reading

Trending