Connect with us

Επίκαιρα Πρόσωπα

Ηλέκτρα Δουμά: «η ανάσα της φύσης»

Σε μια βόλτα στα πέριξ της Ακροπόλεως περνώντας από την οδό Λεμπέση, σταματήσαμε στην Γκαλερί «Τεχνοχώρος» για να ενημερωθούμε για τις νέες συνεργασίες της γκαλερί και για τα έργα που εκτίθενται.

Η Ηλέκτρα Δουμά, συνιδιοκτήτρια της γκαλερί μας υποδέχτηκε και μας μίλησε για την e-Art Athina 2020 και τους καλλιτέχνες που θα παρουσιάσει, καθώς και για τον τρόπο που ανταποκρίνεται ο χώρος τους στα νέα δεδομένα.

Η αίθουσα τέχνης Τεχνοχώρος Art Gallery, στην Ακρόπολη, ανακαινίστηκε πλήρως το 2010, με πρωτοβουλία της Ηλέκτρας και του Πέτρου Δουμά σηματοδοτώντας την αρχή μίας νέας περιόδου, πιο διευρυμένου χαρακτήρα, καθώς από τον Οκτώβριο του 2003 αποτελούσε εκθεσιακό χώρο της Ένωσης Ελλήνων χαρακτών, προβάλλοντας αποκλειστικά έργα Ελλήνων και ξένων χαρακτών.

Συνέντευξη στη Ζέτα Τζιώτη

Έργο της Ρένας Ανούση

-Ηλέκτρα, νέα δεδομένα. Πώς επηρεάζεται ο χώρος των Τεχνών από την απουσία κοινωνικών εκδηλώσεων, τις αποστάσεις, την αποφυγή διοργάνωση εγκαινίων;

-Ο χώρος των τεχνών μέχρι σήμερα λειτουργεί με βάση τις κοινωνικές εκδηλώσεις, τα εγκαίνια, την ανθρώπινη επαφή. Τώρα έρχονται τα «πάνω -κάτω» και πρέπει όλοι να προσαρμοστούμε στην νέα πραγματικότητα.

Δυστυχώς, οι άνθρωποι των τεχνών είναι για μία ακόμα φορά ίσως ο τελευταίος τροχός της αμάξης τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Ήδη βλέπουμε θέατρα και κινηματογράφους να κλείνουν, μουσεία και art fairs να ακυρώνουν το εκθεσιακό τους πρόγραμμα, συναυλίες και εκθέσεις να αναβάλλονται.

Για εμάς, στην αίθουσα τέχνης Τεχνοχώρος οι τελευταίοι μήνες ήταν μήνες περισυλλογής και οργάνωσης για τα επόμενα βήματα μας. Βλέποντας ολοένα και περισσότερους φορείς, μεγάλα μουσεία του εξωτερικού και σημαντικές art fairs να διοργανώνουν ψηφιακές εκθέσεις, έπρεπε να σκεφτούμε αν αυτό είναι η λύση και για εμάς και τους καλλιτέχνες μας.

Η ψηφιακή εποχή στην τέχνη δεν είναι για εμάς η λύση αλλά το «plan B» καθώς πιστεύουμε πως όσο σημαντική είναι σε μία έκθεση η προβολή των έργων, αντίστοιχα καίριο ρόλο έχει η επαφή του φιλότεχνου κοινού με τον καλλιτέχνη και τα έργα του.

Σε αυτό το πλαίσιο δημιουργούμε νέους τρόπους επικοινωνίας και διαφορετικά είδη εκδηλώσεων τηρώντας πάντα όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας, μια που για εμάς το σημαντικότερο σήμερα είναι η ασφάλεια τόσο των συνεργατών όσο και των επισκεπτών μας.

Dream red duck III, Έλενα Προβατά

-Πώς μπορούν οι επαγγελματίες του χώρου της τέχνης να αντεπεξέλθουν στις απαιτήσεις της νέας εποχής;

-Σίγουρα οι απαιτήσεις που δημιουργούνται είναι ένα μεγάλο στοίχημα για γκαλερί και καλλιτέχνες. Όπως είπαμε προηγουμένως, για εμάς, ο όλο και ποιο διαδεδομένος τρόπος έκφρασης μέσα από το διαδίκτυο, είναι μία λύση που θα θέλαμε να λειτουργήσει παράλληλα με την μέχρι τώρα λειτουργία της γκαλερί. Αυτό δεν σημαίνει ότι αφορίζουμε τις ψηφιακές εκθέσεις ούτε την προβολή των καλλιτεχνών μέσα από το ηλεκτρονικές πλατφόρμες.

Εγώ προσωπικά κατά τη διάρκεια της καραντίνας είδα περισσότερο θέατρο απ’ όσο έχω δει τα τελευταία χρόνια, άκουσα πολλή και εξαιρετική μουσική από μουσικούς που έπαιζαν ζωντανά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και γνώρισα εικαστικούς εντός και εκτός Ελλάδος, όλα αυτά διαδικτυακά.

Το μέλλον για την προώθηση της τέχνης και πιο συγκεκριμένα των εικαστικών έργων που άπτεται του ενδιαφέροντος μας είναι κατά μεγάλο ποσοστό η χρήση του διαδικτύου.

Βλέποντας ένα έργο τέχνης από κοντά ή ακόμα και αγγίζοντας το, συνομιλώντας με τον δημιουργό του μας δημιουργούνται συναισθήματα τα οποία δεν μπορούν κατά τη γνώμη μου να έχουν την ίδια ένταση πίσω από μία οθόνη κινητού ή υπολογιστή, όσο και εάν το μηχάνημα που κρατάμε στα χέρια μας είναι τελευταίας τεχνολογίας.

The Gorila, Χριστίνα Τζάνη

-Βοηθά τελικά η διάδοση των Social Media και των online πωλήσεων;

-Τα Social Media και οι online πωλήσεις, είναι μία πραγματικότητα και πλέον απαραίτητο εργαλείο της δουλειάς μας, κυρίως όταν απευθυνόμαστε σε νεότερους ηλικιακά πελάτες.
Εννοείται όμως ότι είναι ένα ακόμα εργαλείο στα ήδη υπάρχοντα τα οποία δεν πρέπει να «βάλουμε στην άκρη».

-Ποια εργαλεία και ποιες δεξιότητες είναι απαραίτητες για την καλύτερη προβολή ενός πολιτιστικού φορέα στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης;

-Θεωρούμε ότι η προβολή του πολιτιστικού μας φορέα στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης είναι έργο που πρέπει να το χειρίζονται επαγγελματίες της επικοινωνίας. Ο δικός μας ρόλος είναι υποστηρικτικός και ελεγκτικός και φροντίζουμε πάντα να τροφοδοτούμε τους ειδικούς με εκτενή και ορθά στοιχεία, τέλειες φωτογραφίες και άμεση ενημέρωση για τα δρώμενα μας.

Exodus, Θαλασσινή Δούμα

-Πώς ο χώρος των Τεχνών μπορεί να ανταποκριθεί σε συνθήκες που τον περιορίζουν σε αποκλειστικά on-line δράσεις; Τι σας λένε οι καλλιτέχνες που συνεργάζεστε;

-Αναμφίβολα δεν είναι δυνατόν ο χώρος των τεχνών να περιοριστεί αποκλειστικά σε online δράσεις.

Και εμείς και οι συνεργάτες μας προγραμματίζουμε διάφορες δράσεις προσαρμοσμένες στα «σημεία των καιρών», ώστε να μην χαθεί η φυσική επαφή μεταξύ πελάτη, καλλιτέχνη και γκαλερί.

-Art Athina 2020. Η πρώτη ηλεκτρονική Art Athina. Πώς την προσεγγίζετε;

-Για πρώτη φορά στην ιστορία της, η art Athina παρουσιάζει τα έργα των εκθετών της μέσα από μία ηλεκτρονική πλατφόρμα, όπου η κάθε αίθουσα τέχνης θα έχει το δικό της «χώρο», να δείξει ένα μέγιστο αριθμό 15 έργων.

Αυτό βέβαια γίνεται τώρα σε όλο τον κόσμο, αλλά η καινοτομία που υπάρχει είναι ότι όποιες από τις συμμετέχουσες γκαλερί το επιθυμούν θα εκθέτουν ταυτόχρονα τα έργα στον φυσικό τους χώρο.

Εμείς φέτος αποφασίσαμε ο κοινός παρονομαστής στα έργα που θα εκθέσουμε να είναι το χρώμα και πιο συγκεκριμένα εκθέτουμε έργα σε άσπρο-μαύρο που αποδίδονται εξαιρετικά σε κάθε οθόνη.

Συμμετέχουν οι καλλιτέχνες Σοφία Δατσέρη με ελαιογραφίες, Θαλασσινή Δούμα με φωτογραφίες από την τελευταία σειρά της, Δημήτρης Καρλαφτόπουλος με σχέδια που σχολιάζουν την σύγχρονη πραγματικότητα, Έλενα Προβατά με την τελευταία χαρακτική της δουλειά, Γιάννης Ρουμπάνης με σχέδια με πενάκι και η Χριστίνα Τζάνη με νέα της έργα σε μικτής τεχνικής χαρτί.

Leave me alone, Δημήτρης Καρλαφτόπουλος

-Τι εκθέσεις προγραμματίζετε στο εγγύς μέλλον;

-Το εκθεσιακό μας πρόγραμμα ξεκινάει στις 26 Σεπτεμβρίου με την ατομική έκθεση της Ρένας Ανούση. Με περισσότερα από 60 χρόνια παρουσίας της στο εικαστικό γίγνεσθαι, με τεράστιο εικαστικό και διδακτικό έργο παρουσιάζει τις τελευταίες ακουαρέλες της.

Στη συνέχεια θα πάρει τη σκυτάλη ένας νέος και πολλά υποσχόμενος εικαστικός ο Θωμάς Μακινατζής, απόφοιτος της Σχολής Καλών τεχνών της Φλώρινας, παρουσιάζοντας την πρώτη ατομική του έκθεση στην Αθήνα.

Ανάμεσα στις προγραμματισμένες εκθέσεις μας, για τις αρχές του 2021 είναι η αναδρομική έκθεση της «Ελληνικής Ομάδας Οπτικής Ποίησης» σε επιμέλεια της ιστορικού τέχνης Λένας Κοκκίνη.

-Πείτε μας δύο λόγια για την αίθουσα τέχνης Τεχνοχώρος που εκπροσωπείτε;

-Η αίθουσα τέχνης Τεχνοχώρος λειτουργεί στην Ακρόπολη από το 2010 έχοντας μία δραστηριότητα διευρυμένου χαρακτήρα στον χώρο όλων των εικαστικών τεχνών.

Καθρέφτης των εξελίξεων της σύγχρονης τέχνης, αποσκοπεί στην διαρκώς επίκαιρη παρουσία της στον συγκεκριμένο χώρο και στην ικανοποίηση των μεταβαλλόμενων απαιτήσεων του φιλότεχνου κοινού.

Ενεργώντας πάντα με συνέπεια και σεβασμό στην τέχνη και τους εκπροσώπους της, έχει ως στόχο την προβολή και την ανάδειξη νέων αλλά και ήδη καταξιωμένων καλλιτεχνών. Οργανώνοντας εκθέσεις με αντικείμενο τη ζωγραφική, τη γλυπτική, τη χαρακτική, τις εγκαταστάσεις, τις performances, το video και τη φωτογραφία, επιχειρεί να φέρει το κοινό σε επαφή με τις εικαστικές τέχνες και τις νέες τάσεις που κάνουν την εμφάνισή τους συνεχώς.

Έργο της Ρένας Ανούση

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

«Αφιέρωμα» Η Θεσσαλία επιχειρεί: Χρύσα Πάτσα

Η Χρύσα Πάτσα είναι ιδιοκτήτρια και γενική διευθύντρια της εταιρίας ITBIZ Digital Agency (www.itbiz.gr), η οποία δραστηριοποιείται  από το 2005 στην ανάπτυξη Ιστοσελίδων και ηλεκτρονικών καταστημάτων καθώς και στην παροχή υπηρεσιών Internet και Digital Marketing. 

Αντικείμενο εργασίας της Χρύσας είναι η διεύθυνση των δραστηριοτήτων της εταιρίας της και κυρίως ο σχεδιασμός αλλά και έλεγχος των Project που υλοποιούνται, τα οποία κυρίως αφορούν Ηλεκτρονικά Καταστήματα, Ψηφιακούς κόμβους, Ιστοσελίδες επιχειρήσεων καθώς εκστρατείες digital marketing. Η λήψη αποφάσεων για επίλυση προβλημάτων και ο σχεδιασμός λύσεων προς τους πελάτες τους, αποτελούν μέρος της καθημερινότητάς της.

  • Μιλήστε μας λίγο για την εταιρία σας, ποια τυχόν προβλήματα υπάρχουν και ποια εφόδια πρέπει να έχει μια γυναίκα για να προχωρήσει;   

    Το αντικείμενο στο οποίο δραστηριοποιείται η εταιρία μου χαρακτηρίζεται από συνεχείς τεχνολογικές εξελίξεις και την απαίτηση υψηλής τεχνογνωσίας σε πολλαπλούς άξονες (Τεχνολογίες Internet, Programming, Βάσεις δεδομένων, WEB Development, Scripting, Digital Marketing κ.α.) Για την παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών αλλά την υποστήριξη των πελατών σε βάθος χρόνου είναι απαραίτητη η ύπαρξη ομάδας που θα υποστηρίζει όλες τις λειτουργίες της εταιρίας.  Μία από τις σημαντικότερες προκλήσεις είναι η δημιουργία αλλά και η διοίκηση αυτής της ομάδας ώστε το κάθε project που ολοκληρώνεται να είναι επιτυχημένο, συμβάλλοντας στην συνολική επιτυχία της εταιρίας.

    Τα απαραίτητα εφόδια είναι υψηλή τεχνογνωσία στο αντικείμενο, αναλυτική ικανότητα και ικανότητα επίλυσης προβλημάτων καθώς και ικανότητες διοίκησης ομάδων (team management)  και έργων (project management). 

    Τέλος σε έναν σχετικά ανδροκρατούμενο χώρο, χρειάζεται επιμονή και το να προσπερνάς χωρίς να δίνεις σημασία, συμπεριφορές που προκύπτουν από στερεότυπα.
  • Τι θα προτείνατε σε μια νέα γυναίκα επιχειρηματία που κάνει τώρα τα  πρώτα της βήματα στον χώρο.

    Ο χώρος μας σίγουρα είναι δημιουργικός αλλά ταυτόχρονα πολύ απαιτητικός. Υπάρχει ανάγκη για υψηλή τεχνογνωσία, προσοχή στη λεπτομέρεια και την ποιότητα του κάθε έργου και συνεχής παρακολούθηση των τεχνολογικών εξελίξεων οι οποίες είναι ταχείες.

    Τέλος είναι απαραίτητη η υπομονή και επιμονή, καθώς στο χώρο των υπηρεσιών χρειάζεται κάποιος χρόνος για την ανάπτυξη της επιχείρησης.
  • Ποια πιστεύετε ότι είναι η μεγαλύτερη πρόκληση στην οποία καλούνται να  ανταποκριθούν σήμερα οι ελληνικές επιχειρήσεις.

    Αυτό που παρατηρούμε είναι η πρόκληση για μετασχηματισμό του τρόπου λειτουργίας των επιχειρήσεων, με την ευρεία υιοθέτηση ψηφιακών τεχνολογιών εξαιτίας της πανδημίας του COVID 19. Η τάση αυτή υπήρχε και προ COVID, αλλά η πανδημία ενίσχυσε την στροφή στις ψηφιακές τεχνολογίες, αυξάνοντας την πίεση προς τις επιχειρήσεις, οι οποίες μόλις είχαν αρχίσει να εξέρχονται από την οικονομική κρίση.
  • Ποια είναι για εσάς τα βασικά στοιχεία που εξασφαλίζουν επιτυχία σε μια επιχείρηση;

    Στο χώρο μας, η ποιότητα των υπηρεσιών, ο επαγγελματισμός και η ικανότητα για υποστήριξη των πελατών σε βάθος χρόνου είναι βασικά στοιχεία για την επιτυχία μίας επιχείρησης. Η συνεχής εξέλιξη και η ύπαρξη μίας ομάδας η οποία δουλεύει συμπληρωματικά και συντονισμένα προς έναν κοινό σκοπό είναι επίσης ιδιαίτερα σημαντικά. 

    Με βάση αυτά τα στοιχεία, επιμονή και προσπάθεια πιστεύω ότι έρχεται και η επιτυχία.
  • Ποια είναι τα σχέδια σας για το άμεσο μέλλον;

    Καταρχάς να μπορέσουμε να ανταποκριθούμε επιτυχώς ως εταιρία σε ένα ιδιαίτερα μεγάλο όγκο εργασίας που έχουμε αυτή την περίοδο. Σε επόμενο χρόνο η ανάπτυξη του μεγέθους της εταιρίας, τόσο σε επίπεδο πελατολογίου όσο και σε επίπεδο ομάδας, διατηρώντας το ευχάριστο κλίμα εργασίας που έχουμε αυτή τη στιγμή.

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

«Αφιέρωμα» Η Θεσσαλία επιχειρεί: Μαρία Γκρούμτσια

Τα τελευταία 34 χρόνια της ζωής της η Μαρία εργάζεται στον κλάδο της κομμωτικής τέχνης. Παρόλο που ασχολείται τόσα χρόνια με την κομμωτική, το επάγγελμά της την κρατάει ακόμη ενθουσιώδη. Αυτό συμβαίνει διότι το συγκεκριμένο επάγγελμα δεν σταματά ποτέ να εξελίσσεται. Υπάρχει συνεχής επαφή με τον κόσμο, αναβάθμιση τεχνικών διεργασιών και προϊόντων, ανάπτυξη και διαφήμιση μέσω των social media. Ο κόσμος έχει ανάγκη να νιώθει όμορφα. Τι πιο όμορφο από το να προσφέρεις ευχαρίστηση, χαρά στους γύρω σου. Έχει δημιουργήσει 4 κομμωτήρια μέχρι στιγμής και έχει σκοπό να συνεχίσω να αναπτύσσομαι καθώς θεωρεί ότι δεν υπάρχει πιο όμορφο πράγμα από το να βλέπεις τους γύρω σου να νιώθουν όμορφα με τον εαυτό τους. 

  • Ο τίτλος του περιοδικού μας είναι businesswoman.gr .  τι σας έρχεται    στο μυαλό όταν ακούτε αυτήν την λέξη;

Ακούγοντας τον τίτλο του περιοδικού business woman δεν θα μπορούσε να μου έρθει κάτι διαφορετικό στο μυαλό από μια δυναμική, επιτυχημένη γυναίκα. Όλες οι γυναίκες, όπως και όλοι οι άνθρωποι, έχουμε μέσα μας δύναμη και θέληση. Η ζωή δεν είναι τίποτα άλλο από αποφάσεις. Αρκεί να το αποφασίσεις λοιπόν. Ο δρόμος για την επιτυχία μπορεί να γίνει εφικτός αρκεί να αποφασίσεις να τον διασχίσεις. Ο τίτλος αντικατοπτρίζει γυναίκες, μάνες, εργαζόμενες, άτομα ανεξάρτητα, επιτυχή, εξελισσόμενα, ισότιμα με κάθε άλλο άνθρωπο.

  • Ποιο είναι το «δυνατό» σημείο της εταιρίας σας, το πλεονέκτημά της σε σχέση με τις άλλες εταιρίες του ανταγωνισμού;

Το δυνατό σημείο της επιχείρησης μου είναι οι κόρες μου. Δουλεύω με τις τέσσερις κόρες μου και διαχειριζόμαστε μαζί τις επιχειρήσεις. Υπάρχει απέραντη αγάπη, συνεργασία και επικοινωνία. Δουλεύουμε ενωμένες, είμαστε μια οικογένεια με όλη την σημασία της λέξης και θεωρώ αυτό είναι κάτι το ανεκτίμητο που δεν χρειάζεται να ανταγωνιστεί.

  • Ποια είναι για εσάς τα βασικά στοιχεία που εξασφαλίζουν επιτυχία σε μια
    επιχείρηση;

Τα βασικά στοιχεία που θεωρώ ότι εξασφαλίζουν επιτυχία σε μια επιχείρηση είναι: τάξη- οργάνωση , εμπιστοσύνη μεταξύ εργοδότη και συνεργατών, προγραμματισμός, μεθοδικότητα, σοβαρότητα στην λήψη αποφάσεων και συνεχής ενημέρωση και εκπαίδευση.

  • Ποια είναι τα σχέδια σας για το άμεσο μέλλον;

5) Τα σχέδια μου για το άμεσο μέλλον είναι να συνεχίσω να κάνω αυτό που αγαπώ. Η κομμωτική για μένα δεν θα σταματήσει. Το συγκεκριμένο επάγγελμα είναι η ζωή μου. Μου δίνει δύναμη, χαρά. Ένα από τα μελλοντικά μας σχέδια είναι η ανάπτυξη των κομμωτηρίων μας σε άλλες πόλεις εκτός Θεσσαλίας. Μέχρι τότε ανυπομονούμε να σας εξυπηρετήσουμε στα ήδη υπάρχοντα κομμωτήρια μας. 

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

«Αφιέρωμα» Η Θεσσαλία επιχειρεί: Ελένη Καραγιώργου

Τα τελευταία 25 περίπου χρόνια η Ελένη δραστηριοποιείται στον αγροτικό τομέα και  συγκεκριμένα στον κλάδο παραγωγής σποροφύτων. Πέρα από τη γενική επίβλεψη  όλων των καθημερινών εργασιών που απαιτούνται στο φυτώριο, έχει αναλάβει  συγκεκριμένα το οικονομικό κομμάτι της επιχείρησης, διαχειρίζοντας τις οικονομικές συναλλαγές με προμηθευτές και πελάτες, αλλά και όλες τις απαραίτητες λογιστικές διαδικασίες και οικονομικές υποχρεώσεις που έχει μία  επιχείρηση. 

  • Μιλήστε μας λίγο για την εταιρία σας, ποια τυχόν προβλήματα υπάρχουν και ποια εφόδια πρέπει να έχει μια γυναίκα για να προχωρήσει;   

Το μεγαλύτερο νομίζω πρόβλημα που έχουμε να αντιμετωπίσουμε και η  μεγαλύτερη πρόκληση ταυτόχρονα είναι το ίδιο το προϊόν που παράγουμε. Όπως αντιλαμβάνεστε, το αντικείμενό μας αφορά στην παραγωγή ενός ιδιαίτερα  ευπαθούς προϊόντος. Οι προσπάθειες λοιπόν που γίνονται για να αντιμετωπίσουμε  παράγοντες όπως οι καιρικές συνθήκες που επηρεάζουν άρρηκτα την παραγωγή  μας, είναι καθημερινές και ο εφησυχασμός είναι κάτι που δεν επιτρέπεται! Από την  άλλη, γνωρίζετε ότι ο πρωτογενής τομέας στη χώρα μας είναι κατά βάση ανδροκρατούμενος και οι γυναίκες αντιμετωπίζονται με μεγάλο σκεπτικισμό και  απαξίωση. Χρειάζεται λοιπόν πολύ υπομονή και σκληρή δουλειά για μία γυναίκα να  αποδείξει ότι έχει τις γνώσεις ώστε να σταθεί επάξια και να ξεχωρίσει στον κλάδο  αυτό. 

  • Τι θα προτείνατε σε μια νέα γυναίκα επιχειρηματία που κάνει τώρα τα πρώτα της βήματα στον χώρο.

Αυτό που θα συμβούλευα τις νέες γυναίκες που ξεκινάνε τώρα τα πρώτα τους επιχειρηματικά βήματα, θα ήταν να οπλιστούν με υπομονή και γνώσεις. Η συνεχής  εκπαίδευση είναι απαραίτητη προϋπόθεση σε οποιονδήποτε κλάδο  δραστηριοποιείται κάποιος και είναι εκείνη που θα τους δώσει όλα τα απαραίτητα  εφόδια ώστε να ανταπεξέλθουν στις καθημερινές προκλήσεις και να επιτύχουν τους στόχους τους. 

  • Ποια πιστεύετε ότι είναι η μεγαλύτερη πρόκληση στην οποία καλούνται να ανταποκριθούν σήμερα οι ελληνικές επιχειρήσεις.

Σίγουρα, η μεγαλύτερη πρόκληση που έχουν να αντιμετωπίσουν σήμερα οι  ελληνικές επιχειρήσεις είναι η πανδημία του κορονοιού και οι δραματικές αλλαγές  που έχει επιφέρει στη λειτουργία των επιχειρήσεων, με τις τελευταίες να παλεύουν  καθημερινά να υπερπηδήσουν τα εμπόδια που έχει επιφέρει ο Covid19 και να  αποτελέσουν σημαντικό ρόλο στην ανάκαμψη της οικονομίας της χώρας μας. Επιπλέον, οι δραματικές αλλαγές που έχει επιφέρει η κλιματική αλλαγή και η  εξέλιξη της τεχνολογίας, δεν μπορούν να αφήσουν ανεπηρέαστες τις ελληνικές 

επιχειρήσεις, οι οποίες με τη σειρά τους θα πρέπει να επαναπροσδιορίσουν δραστικά τη στρατηγική τους για να ανταπεξέλθουν στις σύγχρονες προκλήσεις.  

  • Ποια είναι για εσάς τα βασικά στοιχεία που εξασφαλίζουν επιτυχία σε μια επιχείρηση;

Αν ξεκινήσουμε από το εσωτερικό περιβάλλον μιας επιχείρησης, πιστεύω πως οι  ανθρώπινοι πόροι, με τη συνεχή εκπαίδευση, αξιολόγηση και παρακίνηση,  αποτελούν ίσως και τον πιο σημαντικό παράγοντα ενός οργανισμού προς την  επιτυχία και την εξέλιξη. Κάθε επιχείρηση χρειάζεται όραμα, φιλοδοξίες και κυρίως  διάθεση για δουλειά. Η συνέπεια και ο σεβασμός προς τον πελάτη είναι στοιχεία  άρρηκτα συνδεδεμένα με την επιτυχία μιας εταιρίας. Επιπλέον θεωρώ, πως μια επιχείρηση πρέπει να είναι συνεχώς σε θέση να αντιλαμβάνεται και να αντιδράει  γρήγορα σε όλες τις αλλαγές και τις επιχειρηματικές προκλήσεις που εμφανίζονται  για να εξασφαλίσει μία επιτυχημένη και μακροπρόθεσμη επιτυχία. 

  • Ποια είναι τα σχέδια σας για το άμεσο μέλλον;

Στα άμεσα μελλοντικά μου σχέδια, σίγουρα πρωταρχικό ρόλο έχει η επιχείρησή  μου, που καταλαμβάνει και τον περισσότερο χρόνο από την καθημερινότητά μου.  Οι απαιτήσεις έχουν αυξηθεί πάρα πολύ στη σύγχρονη εποχή και οι προκλήσεις δυσκολίες που έχει δημιουργήσει η πανδημία του κορονοιού απαιτούν ιδιαίτερη  προσοχή και συνεχόμενη προσπάθεια. Στόχος μου είναι βέβαια κάποια στιγμή να  καταφέρω να έχω περισσότερο προσωπικό ελεύθερο χρόνο για την οικογένεια και τους φίλους μου. Τέλος, ένα ταξίδι στο εξωτερικό είναι κάτι που σίγουρα θέλω να  καταφέρω να κάνω στο άμεσο μέλλον!

Continue Reading

Trending