Connect with us

Lifestyle

Η Αυθεντικότητα στις σχέσεις.

Δεν είμαι όμορφη, δεν είμαι ελκυστική, δεν είμαι είδωλο…

Δεν έχω ακριβό αυτοκίνητο, δεν έχω ακριβά παπούτσια, δεν φορώ επώνυμα ρούχα…

Ποιο από τα παραπάνω στοιχεία θεωρείται βασικό για μία υγιή σχέση;

Τι αλήθεια μπορεί να προσφέρει σε μία σχέση ένα Porsche αυτοκίνητο, ένα ζευγάρι LV παπούτσια και ένα Dolce & Cabana παντελόνι;

Στην αρένα του ανταγωνισμού της κοινωνίας έχουμε μπει σε τρυπάκια ανάλογα. Κρίνουμε και κρινόμαστε από την εξωτερική εμφάνιση κοινώς το «φαίνεσθαι». Και ταυτόχρονα γκρινιάζουμε και κραυγάζουμε ότι επιθυμούμε σχέσεις ουσίας, σχέσεις διαχρονικές, σχέσεις συντροφικότητας.

Ποιο είναι ένα από τα στοιχεία που δίνει την δυνατότητα σε μία σχέση να είναι διαχρονική;

Η Αυθεντικότητα που κινούμαστε, φερόμαστε και εκφραζόμαστε υποδηλώνει το κατά πόσο είμαστε διατεθειμένοι να νιώσουμε ευάλωτοι, τρωτοί και εν τέλει άνθρωποι αληθινοί και αυθεντικοί ώστε να σχετιστούμε.

Δεν υπάρχει manual σχέσεων.

Η δική μας εσωτερική ασφάλεια, ισορροπία και αλήθεια είναι στοιχεία που μας στηρίζουν στην οποιαδήποτε σχέση μας. Συχνό και καθημερινό φαινόμενο ο αρχικός ενθουσιασμός, η υπερβολή στην έκφραση των συναισθημάτων και η εξιδανίκευση  του ανθρώπου δίπλα μας στο βωμό της ανάγκης μας για συνδεσιμότητα.

Γνωρίζουμε αλήθεια ποιοι είμαστε, τι προσφέρουμε και πόσο ανοιχτοί είμαστε στην έκθεση του εσωτερικού μας κόσμου. 

Για να μπορέσουμε να εκτεθούμε στον βαθμό που εμείς επιθυμούμε και που ταυτόχρονα συμβάλει στο χτίσιμο μίας διαχρονικής επαφής χρειάζεται πρώτα να γνωρίζουμε εμείς τα όριά μας, τις δυνατότητές μας  και τις πτυχές του χαρακτήρα μας που θα αποτελέσουν «το μπετόν» για αυτό το χτίσιμο.

Η Αυθεντικότητα πηγάζει από την εσωτερική μας αλήθεια. Αν είμαστε εμείς γνώστες της αλήθειάς μας τότε μπορούμε να εκφραζόμαστε με αυθεντικότητα γιατί πολύ απλά κανένας εξωτερικός παράγοντας δεν είναι ικανός να μας κλονίσει.

Ας κοιτάξουμε λοιπόν μέσα μας ώστε να αποκτήσουμε καθαρή εικόνα του δικού μας κόσμου, χωρίς κριτική, και όπως λέει και ο μεγάλος Ελβετός ψυχίατρος Carl Yung, «Η όραση μας γίνεται ξεκάθαρη όταν κατορθώσουμε να κοιτάξουμε μέσα στην καρδιά μας. Αυτός που στρέφει το βλέμμα του προς τα έξω ονειρεύεται, αυτός που στρέφει το βλέμμα του προς τα μέσα ξυπνά».

Εκδηλώσεις

Καναδάς: Ένας σημαντικός εμπορικός εταίρος για τη χώρα μας.

«Doing business in Canada»

Καναδάς: Ένας σημαντικός εμπορικός εταίρος για τη χώρα μας.

Η Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece) σε συνεργασία με το Γραφείο Οικονομικών & Εμπορικών Υποθέσεων του Γενικού Προξενείου της Ελλάδος στο Τορόντο, υλοποίησε με επιτυχία το εικοστό πρώτο κατά σειρά webinar «Doing Business in… challenges and opportunities», εστιάζοντας για δεύτερη φορά στην πολλά υποσχόμενη για την Ελλάδα, αγορά
του Καναδά.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, η επιτυχία της οποίας επιβεβαιώθηκε από τις 170 συνολικά εγγραφές, οι συμμετέχοντες- ομιλητές από την ελληνική πρεσβεία, το προξενείο και την ελληνική επιχειρηματική κοινότητα, επεσήμαναν το πόσο καθοριστική ήταν η συμβολή της συμφωνίας CETA στην ανοδική τάση των εξαγωγών, ενώ αναφέρθηκαν και στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της αγοράς του Καναδά, με έμφαση στους κλάδους των τροφίμων και ποτών, δομικών υλικών και ειδικότερα του αλουμινίου καθώς και σε αυτόν της καινοτομίας και των startups. Σημαντική θέση στις συνολικές εξαγωγές προς την καναδική αγορά, καταλαμβάνει όπως τονίστηκε χαρακτηριστικά, ο κλάδος των τροφίμων και ποτών λόγω και της ισχυρής παρουσίας της Ελληνικής Κοινότητας στη χώρα, γεγονός που μπορεί να συμβάλλει στην περαιτέρω προώθηση των ελληνικών προϊόντων. Ιδιαίτερη μνεία έγινε στη δυναμική που αναπτύσσεται στην προσπάθεια ανάδειξης του ελληνικού brand στο ακτινίδιο, καθώς και του ελληνικού οίνου. Για τον κλάδο του κρασιού μάλιστα αναφέρθηκε πως ο Καναδάς
συνιστά την 3η καλύτερη αγορά εξαγωγών για την Ελλάδα, γι΄αυτό κι όπως επισημάνθηκε, υλοποιούνται δράσεις προβολής του από θεσμικούς φορείς, σε συνεργασία με τους
μεγαλύτερους εισαγωγείς οινοπνευματωδών παγκοσμίως.

Όπως επίσης προέκυψε από τις τοποθετήσεις των ομιλητών, είναι θετικές οι προοπτικές τόσο για τα καλλυντικά/είδη προσωπικής φροντίδας, με ετήσιο εκτιμώμενο ρυθμό ανάπτυξης της τάξης του 2% μέχρι το 2028, όσο και για τα φάρμακα, λόγω της ευκολίας αδειοδότησής τους μεταξύ Ε.Ε. και Καναδά. Αναφορικά με τις εταιρείες καινοτομίας & Startups, σημειώθηκε ότι υπάρχει ουσιαστικό οικοσύστημα υποστήριξής τους και για τις υπηρεσίες δίνεται η δυνατότητα πρόσβασης και στις αγορές των Η.Π.Α.
Οι ομιλητές αναφέρθηκαν παράλληλα και στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της καναδικής αγοράς. Όπως τονίστηκε, παρότι ο Καναδάς αποτελεί τη 2η μεγαλύτερη σε έκταση χώρα του κόσμου, το μεγαλύτερο ποσοστό του πληθυσμού του συγκεντρώνεται σε τρία μεγάλα αστικά κέντρα, σε κοντινή απόσταση από τις ΗΠΑ. Το γεγονός αυτό διευκολύνει την επιχειρηματική δραστηριότητα αλλά παράλληλα δημιουργεί και ευκαιρίες για τα πιστοποιημένα ελληνικά δομικά υλικά, δεδομένης της έλλειψης ισορροπίας μεταξύ προσφοράς και ζήτησης στον κλάδο των ακινήτων.

Την έναρξη της εκδήλωσης κήρυξε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Enterprise Greece, Δρ. Μαρίνος Γιαννόπουλος, ο οποίος κατά τη διάρκεια του χαιρετισμού του ανέφερε: «Η σημαντική πρόοδος που έχει σημειωθεί το διάστημα που μεσολάβησε από την προηγούμενή μας εκδήλωση και η έντονη επιθυμία που εκφράστηκε κι από τις δύο επιχειρηματικές πλευρές, μάς οδήγησαν στην απόφαση να προχωρήσουμε σε ένα νέο “Doing Business in Canada”. Οι εμπορικές σχέσεις των δύο χωρών υπήρξαν ανέκαθεν καλές, με τον Καναδά να αποτελεί μια σημαντική αγορά-στόχο για τους Έλληνες επιχειρηματίες, ιδανική για εξαγωγές προϊόντων υψηλής ποιότητας. Τα τελευταία μάλιστα
χρόνια, παρατηρήθηκε εντυπωσιακή άνοδος σε εξαγωγικό επίπεδο, η οποία αναδεικνύει τον Καναδά σε πολύτιμο εμπορικό εταίρο για τη χώρα μας».

Στη συνέχεια, χαιρετισμό απηύθυνε η πρέσβης της Ελλάδος στον Καναδά, κα Αικατερίνη
Δημάκη, ενώ τις ευκαιρίες και τις προκλήσεις για τις ελληνικές εταιρείες παρουσίασε ο κ.
Διονύσης Πρωτοπαπάς, Γενικός Σύμβουλος ΟΕΥ Β’ του γραφείου Οικονομικών & Εμπορικών
Υποθέσεων του Γενικού Προξενείου της Ελλάδος στο Τορόντο, ο οποίος δήλωσε: «Η
καναδική αγορά επιβεβαιώνει τις προσδοκίες που έχουν οι ελληνικές επιχειρήσεις. Ακόμη
και τη δύσκολη φετινή χρονιά που οι ελληνικές εξαγωγές εμφανίζουν ύφεση, οι εξαγωγές
μας στον Καναδά διατηρούν ανοδική τάση. Το στοίχημα θα είναι στο εξής πώς θα αυξήσουμε τους κλάδους με εξαγωγική παρουσία στον Καναδά. Τα υλικά συσκευασίας τροφίμων, τα φάρμακα και τα βιομηχανικά προϊόντα, όπως οι οπτικές ίνες, τα καλώδια χαλκού, οι βιομηχανικές αντλίες, καθώς και τα προϊόντα σιδήρου για τεχνικά έργα, παρουσιάζουν καλές προοπτικές εισόδου στον Καναδά. Στόχος μας πρέπει να είναι η μεθοδική δουλειά με εταιρείες και φορείς, όπως η Enterprise Greece, που θα μας
επιτρέψουν σε ορίζοντα 2-3 ετών, να χαιρόμαστε για την ουσιαστική διεύρυνση των εξαγωγών μας».

Enterprise Greece

Η Εταιρεία Enterprise Greece (Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου Α.Ε.)
είναι ο αρμόδιος εθνικός φορέας, υπό την εποπτεία του Υπουργείου Εξωτερικών, για την
προσέλκυση επενδύσεων στην Ελλάδα και την προώθηση των εξαγωγών, με στόχο να
προβάλλει τη χώρα ως ελκυστικό επενδυτικό προορισμό και να προωθεί τα ανταγωνιστικά
εξαγωγικά προϊόντα και υπηρεσίες της Ελλάδας.

Continue Reading

Lifestyle

Πως Θα Οργανώσετε Την Γκαρνταρόμπα Σας Βήμα Με Βήμα

Δεν είναι πάντοτε απαραίτητο να ξοδεύεται πολύ χρόνο ή χρήματα για να οργανώσετε την γκαρνταρόμπα σας. Απλά χρειάζεστε ορισμένες συμβουλές για να μάθετε να βρίσκετε τι είναι μοναδικό για σας κάθε φορά. Να ντύνεστε κατάλληλα για την κάθε διαφορετική περίσταση σύμφωνα με τον χρωματισμό σας, τις γραμμές του κορμιού σας, την προσωπικότητα σας, τον τρόπο ζωής σας και στο τέλος σύμφωνα με τη μόδα. Γιατί το να εξαρτάστε συνέχεια από τις τελευταίες προσταγές της μόδας μπορεί να αποβεί εξοντωτική και πολυδάπανη σχέση. Εδώ σας δίνουμε μερικές συμβουλές για να οργανώσετε σωστά εύκολα και γρήγορα την γκαρνταρόμπα σας.

Ξεκρεμάστε αμέσως οτιδήποτε δε σας χωράει!

Να είστε ειλικρινής με τον εαυτό σας! Προσγειωθείτε στις σημερινές σας διαστάσεις και να ξεχάστε την εποχή που φορούσατε το νούμερο 44. Είναι ένα όνειρο! Είστε αυτή που είστε. Αποδεχθείτε τον εαυτό σας και νιώστε υπερήφανη για τη μοναδικότητα σας!

Πάρτε ένα σωρό από ρούχα που θέλετε να βγάλετε από την γκαρνταρόμπα σας. Πρώτα από όλα, αυτά που είναι σε καλή κατάσταση και κάποιου πρόσφατου στυλ, μπορείτε να τα πουλήσετε, τα υπόλοιπα μπορείτε να τα χαρίσετε σε φίλους ή να τα δωρίσετε σε φιλανθρωπικούς σκοπούς.

Αφαιρέστε οτιδήποτε δεν έχετε φορέσει τον τελευταίο χρόνο

Εάν δεν το έχετε φορέσει μέχρι τώρα δεν έχετε πιθανότητες να το φορέσετε ξανά αυτή τη φορά. Κοιτάξτε αυτά τα ρούχα προσεκτικά. Αν μπορείτε να βρείτε τρεις καλές δικαιολογίες για να τα κρατήσετε έχει καλώς. Εάν όχι αποφασίστε να τα δώσετε σε φιλανθρωπικά ιδρύματα ή να τα πουλήσετε.

Αποχωριστείτε τα λάθος χρώματα

Χρειάζεστε μια γκαρνταρόμπα με χρώματα τα οποία σας ταιριάζουν και προβάλλουν τα καλύτερα σας χαρακτηριστικά. Ο στόχος σας είναι να ξέρετε ποια χρώματα σας κάνουν να δείχνετε καλύτερη και πως συνδυάζονται μεταξύ τους. Τα λάθος χρώματα θα κάνουν τη ζωή σας πιο δύσκολη. Κρατείστε μονάχα φούστες και παντελόνια – δηλαδή ρούχα που φοράτε μακριά από το πρόσωπο σας –  και τα χρώματα δεν είναι τόσο κολακευτικά για εσάς. Πρέπει να φροντίσετε οπωσδήποτε να φοράτε σωστά χρώματα κοντά στο πρόσωπο σας έτσι που να κατορθώνετε να έχετε μια δελεαστική εμφάνιση!

Ξεκαθαρίστε τα παπούτσια σας

Χρησιμοποιείστε τα ίδια κριτήρια για το ταίριασμα, το στυλ και το χρώμα όταν αποφασίζετε ποια παπούτσια, πέδιλα ή μπότες θα κρατήσετε και ποια θα πετάξετε

Κρεμάστε τα ρούχα σας κατά κατηγορίες

Συγκεντρώστε τις μπλούζες σας μαζί, μετά τις φούστες, τα φορέματα, τα παντελόνια κτλ. Ξεχωρίστε  τα πουκάμισά σας, τις ζακέτες που θα κρεμάσετε και τις φούστες ένα – ένα χωριστά. Ακόμα και όταν μπορεί να μη φορέσετε μια ζακέτα μόνη της, Μπορείτε πάντοτε να φορέσετε  τη φούστα ενός ταγιέρ με ένα μπουφάν ή μια πλεκτή ζακέτα π.χ για να διπλασιάσετε  τις δυνατότητες συνδυασμού των ρούχων σας.

Πώς να εκμεταλλευτείτε καλύτερα τη χωρητικότητα της ντουλάπας σας

Επισκεφθείτε διάφορα καταστήματα και πάρτε κάποιες ιδέες για το πώς θα διαρρυθμίσετε εσωτερικά τη ντουλάπα σας.

Ένα καλά διαλεγμένο σύστημα μπορεί και να διπλασιάσει τη χωρητικότητα της ντουλάπας σας και να τακτοποιήσετε καλύτερα τα ρούχα σας. π.χ μπορείτε να χωρίσετε στη μέση τη ντουλάπα σας που στο ένα μέρος να τακτοποιήσετε φορέματα και παλτό και στο άλλο μπλούζες, ζακέτες, φούστες και παντελόνια. Στο καθένα από αυτά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ειδικά συστήματα που αναπτύσσονται μέσα στη ντουλάπα και πολλαπλασιάζουν τη δυνατότητα του χώρου της.

Βάσω Πατεράκη

Continue Reading

Lifestyle

Πέγκυ Μουζάκη | Δεν έχω αυτοπεποίθηση!


Πέγκυ Μουζάκη

Mind Architect

www.peggymouzaki.com

email: [email protected]

Continue Reading

Trending