Connect with us

Lifestyle

Η Αυθεντικότητα στις σχέσεις.

Δεν είμαι όμορφη, δεν είμαι ελκυστική, δεν είμαι είδωλο…

Δεν έχω ακριβό αυτοκίνητο, δεν έχω ακριβά παπούτσια, δεν φορώ επώνυμα ρούχα…

Ποιο από τα παραπάνω στοιχεία θεωρείται βασικό για μία υγιή σχέση;

Τι αλήθεια μπορεί να προσφέρει σε μία σχέση ένα Porsche αυτοκίνητο, ένα ζευγάρι LV παπούτσια και ένα Dolce & Cabana παντελόνι;

Στην αρένα του ανταγωνισμού της κοινωνίας έχουμε μπει σε τρυπάκια ανάλογα. Κρίνουμε και κρινόμαστε από την εξωτερική εμφάνιση κοινώς το «φαίνεσθαι». Και ταυτόχρονα γκρινιάζουμε και κραυγάζουμε ότι επιθυμούμε σχέσεις ουσίας, σχέσεις διαχρονικές, σχέσεις συντροφικότητας.

Ποιο είναι ένα από τα στοιχεία που δίνει την δυνατότητα σε μία σχέση να είναι διαχρονική;

Η Αυθεντικότητα που κινούμαστε, φερόμαστε και εκφραζόμαστε υποδηλώνει το κατά πόσο είμαστε διατεθειμένοι να νιώσουμε ευάλωτοι, τρωτοί και εν τέλει άνθρωποι αληθινοί και αυθεντικοί ώστε να σχετιστούμε.

Δεν υπάρχει manual σχέσεων.

Η δική μας εσωτερική ασφάλεια, ισορροπία και αλήθεια είναι στοιχεία που μας στηρίζουν στην οποιαδήποτε σχέση μας. Συχνό και καθημερινό φαινόμενο ο αρχικός ενθουσιασμός, η υπερβολή στην έκφραση των συναισθημάτων και η εξιδανίκευση  του ανθρώπου δίπλα μας στο βωμό της ανάγκης μας για συνδεσιμότητα.

Γνωρίζουμε αλήθεια ποιοι είμαστε, τι προσφέρουμε και πόσο ανοιχτοί είμαστε στην έκθεση του εσωτερικού μας κόσμου. 

Για να μπορέσουμε να εκτεθούμε στον βαθμό που εμείς επιθυμούμε και που ταυτόχρονα συμβάλει στο χτίσιμο μίας διαχρονικής επαφής χρειάζεται πρώτα να γνωρίζουμε εμείς τα όριά μας, τις δυνατότητές μας  και τις πτυχές του χαρακτήρα μας που θα αποτελέσουν «το μπετόν» για αυτό το χτίσιμο.

Η Αυθεντικότητα πηγάζει από την εσωτερική μας αλήθεια. Αν είμαστε εμείς γνώστες της αλήθειάς μας τότε μπορούμε να εκφραζόμαστε με αυθεντικότητα γιατί πολύ απλά κανένας εξωτερικός παράγοντας δεν είναι ικανός να μας κλονίσει.

Ας κοιτάξουμε λοιπόν μέσα μας ώστε να αποκτήσουμε καθαρή εικόνα του δικού μας κόσμου, χωρίς κριτική, και όπως λέει και ο μεγάλος Ελβετός ψυχίατρος Carl Yung, «Η όραση μας γίνεται ξεκάθαρη όταν κατορθώσουμε να κοιτάξουμε μέσα στην καρδιά μας. Αυτός που στρέφει το βλέμμα του προς τα έξω ονειρεύεται, αυτός που στρέφει το βλέμμα του προς τα μέσα ξυπνά».

Εκδηλώσεις

ΒΡΑΒΕΙΑ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΓΥΝΑΙΚΑΣ

Τα βραβεία για την Παγκόσμια Ημέρα της γυναίκας στόχο έχουν την ανάδειξη και την επιβράβευση των γυναικών που τόλμησαν και πέτυχαν, που έγιναν πηγή έμπνευσης και άνοιξαν δρόμους, η κάθε μία στον τομέα της. 

Γυναίκες που αποτελούν φωτεινό παράδειγμα και μας δίνουν ελπίδα για να συνεχίσουμε  να πορευόμαστε με αξιοπρέπεια σε κάθε τομέα της ζωής μας.


Παρουσιάστρια της βραδιάς η μοναδική Ελένη Φιλίνη.

Επί σκηνής η ταλαντούχα Γεωργία Νταγάκη

Ο αγαπημένος συνθέτης Στέφανος Κόκκαλης στο πιάνο και ένα μουσικό πρόγραμμα υπό τον ήχο βιολιού & σαξόφωνου.

Τα βραβεία για την Παγκόσμια Ημέρα Γυναίκας θα παρουσιαστούν στο Πολιτιστικό Συνεδριακό Κέντρο Ηρακλείου (αίθουσα Καλοκαιρινού) στις 4 Μαρτίου 2024. Ώρα προσέλευσης 7:00.

 Στο Fuajé του Πολιτιστικού & Συνεδριακού Κέντρου, θα διεξαχθεί έκθεση φωτογραφίας για την γυναίκα με welcome Drink και finger food 

ΑΙΓΙΔΕΣ :

-Υπουργείου Ανάπτυξης και Τροφίμων

-Πανελλήνια Ένωση Γενικών Γραμματέων -Τοπικής Αυτοδιοίκησης «Κλεισθένης»

Δήμος Ηρακλείου

-Πανελλήνια Ομοσπονδία Πολιτιστικών Κρητικών Σωματείων

-Πανελλήνια Ομοσπονδία Στήριξης Ατόμων με Παχυσαρκία (ΙΜΕΡΟΕΣΣΑ)

-Επιμελητήριο Ηρακλείου

-Εθνική Ελληνική Επιτροπή Διεθνούς Εμπορικού Επιμελητηρίου ICC HELLAS WOMAN

Λεύκωμα με τη στήριξη της Περιφέρειας Κρήτης

Εισιτήρια θα προμηθευτείτε από την www.ticketservices.gr  και αναγράφουν τον ακριβή αριθμό της θέσης σας.

https://www.ticketservices.gr/event/vraveia-tis-xronias-2024-gia-tin-pagkosmia-imera-gynaikas/

Το εισιτήριο περιλαμβάνει:

welcome drink,κρασί και finger food .

https://womansdayawards.gr/

Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε στο : 6981051520

Διεκπεραίωση: www.dspartners.gr 

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Αμάλθεια: Βιωματική εβδομάδα ερασιτεχνικής γεωργίας & μη φονικής παραγωγής τροφής

Για πρώτη φορά, το skywalker.gr – Εργασία στην Ελλάδα διοργανώνει τη βιωματική εβδομάδα ερασιτεχνικής γεωργίας και μη φονικής παραγωγής τροφής με τον τίτλο «Αμάλθεια», στο Παλιό Αμαξοστάσιο του Ο.ΣΥ., από τις 5 μέχρι και τις 10 Μαρτίου και ώρες 10:00-20:00.

H Αμάλθεια, η οποία τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας και του Δήμου Αθηναίων, αποτελεί μια βιωματική εβδομάδα για όλες τις γενιές, με ευκαιρίες και πειρασμούς που θα τις φέρουν πιο κοντά στην παραγωγή αγαθών με άμεσο και αυθεντικό τρόπο.

Η είσοδος είναι ελεύθερη για τους επισκέπτες.

Σκοποί της δράσης είναι η ευαισθητοποίηση, η ενημέρωση, η εκπαίδευση, η εξοικείωση, η ενεργοποίηση, η κινητοποίηση, η δικτύωση και η επιβράβευση των σημερινών και μελλοντικών πολιτών στην ερασιτεχνική γεωργία και τη μη φονική παραγωγή τροφής.

Όσοι βρεθούν στην Αμάλθεια θα ανακαλύψουν τη χαρά της παράδοσης, τη γονιμότητα της γης και τη δύναμη της κοινότητας. Πιο συγκεκριμένα, θα έχουν τη δυνατότητα να ασχοληθούν με ντοματιές, πιπεριές, μαρούλια και πατάτες. Με μέλι, λάδι και ελιές, κρασί, μπίρα, τσίπουρο και λικέρ. Με  χυλοπίτες, τραχανά, τυρί, γιαούρτι, κομπόστες, τουρσί και σάλτσες. Με σαπούνια, αρωματικά φυτά και αποστάγματα. Με παραδοσιακή μαγειρική, ύφανση, πλέξη και κατασκευές. Με σπορά, φύτευση, πότισμα και φροντίδα. Με ανακύκλωση, κομποστοποίηση, μηδενικά απόβλητα, ορθολογική χρήση πόρων και μείωση περιβαλλοντικού αποτυπώματος. Να πλέξουν καλάθια και να σκαλίσουν το χώμα. Να χτενίσουν στον αργαλειό, να καρφώσουν ξύλα από παλέτες, να μαγειρέψουν λαγγίτες και χορτόπιτες και να τις γευτούν.

Όσοι ασχολούνται με κάποιο από τα παραπάνω, μόνοι τους ή με παρέα, στη γειτονιά, στον σύλλογο, στο παρτέρι ή στο κτήμα, μπορούν να έρθουν στην Αμάλθεια να παρουσιάσουν το έργο τους για να κάνουν το ίδιο και οι επισκέπτες της εκδήλωσης. Επίσης, όσοι παράγουν ή εμπορεύονται αγροεφόδια, εξοπλισμό, αλεύρι, μούστο, αργαλειούς, οργανικά, μέλι ή έτοιμα παραδοσιακά προϊόντα μπορούν να παρευρεθούν για να τα δείξουν στους επισκέπτες.

 Ενδεικτικά, η βιωματική εβδομάδα ερασιτεχνικής γεωργίας και μη φονικής παραγωγής τροφής «Αμάλθεια» περιλαμβάνει:

  • Μεταποίηση (αλευρόμυλοι, συσκευασία, κομπόστες, τουρσί, χυλοπίτες, μακαρόνια τραχανάς, λιαστά, αποξήρανση τροφίμων, σάλτσες, καπνιστά, εξοπλισμός)
  • Κομποστοποίηση
  • Αγροεφόδια
  • Μελισσοκομία
  • Οινοποίηση, ζυθοποίηση, οινοπνευματώδη ποτά (ρακί, τσίπουρο), οινοπνευματώδη ηδύποτα
  • Παραγωγή, εμπόριο, εξαγωγή λαδιού, ελιών και παράγωγων προϊόντων
  • Αγροκτήματα
  • Το περιβόλι (Οικιακό περιβόλι, σπορά, φύτευση, πότισμα, φροντίδα, κύκλος ζωής, πυκνότητα, «συνύπαρξη», εξοπλισμός
  • Αρωματικά – φαρμακευτικά φυτά
  • Τυροκόμηση – γιαούρτι
  • Παραδοσιακή μαγειρική – ζαχαροπλαστική
  • Ύφανση – πλέξη – κατασκευές
  • Θεωρητικά και διαδραστικά workshops με θέματα τις Χειροτεχνίες, το Εργαστήριο Γης, τον Αργαλειό, τη Μελισσοκομία, τις Παλετοκατασκευές, το Μαγειρείο, τον Λαχανόκηπο, το Σχολειό, το Καφέ Παραγωγής, το Καφέ Μεταποίησης και το Καφέ Χειροτεχνίας
  • Τιμητικές διακρίσεις και βραβεία προκειμένου η δράση να ευχαριστήσει αυτούς οι οποίοι  προσφέρουν καθημερινά και δίνουν ένα κομμάτι του εαυτού τους για την ερασιτεχνική γεωργία και την παραγωγή τροφής
  • Ποικίλα δρώμενα ψυχαγωγικού και εκπαιδευτικού χαρακτήρα

Για το αναλυτικό πρόγραμμα και δωρεάν αιτήσεις συμμετοχής, μπορείτε να επισκεφτείτε το https://fieldsofamalthea.gr.

Επιπλέον, μπορείτε να δηλώσετε δωρεάν συμμετοχή στο Facebook Event Fields of Amathea by #skywalkergr.

Η διοργάνωση του φεστιβάλ πραγματοποιείται με την πολύτιμη συμβολή των παρακάτω:

Υπό την αιγίδα: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ, ΔΗΜΟΣ ΑΘΗΝΑΙΩΝ

Υποστηρικτές: ΤΟΠΙΟΔΟΜΗ, OPEN FARM, ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ, ΓΥΝΑΙΚΕΙΟΝ ΚΑΦΕΝΕΙΟΝ, ΒΙΟΖΩ, ΗΛΕΣΙΟΝ

Χορηγοί επικοινωνίας: STAR ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, TVSTAR.GR,ΕΠΙΧΕΙΡΩ, E-DAILY, E-RADIO,             START UP.GR,ENALLAKTIKOS.GR,THAT’S LIFE, TOURMISMTODAY.GR,BUSINESS WOMAN,PINK, IΠΟΡΤΑ, SIGMA MEDIA GROUP, ΟΜΟΡΦΗ ΖΩΗ, CSR NEWS.GR, ECOZEN.GR, UNI-TIES.GR, HELLENIC MEDIA GROUP, MONEYVIEW, CULPANEWS, BULLMP.COM, LET IT BE.GR, EXPOS GREECE, STENTORAS.GR, STENT, SETTLE.GR

Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλώ, επικοινωνήστε:

Μαίρη Κατσαπρίνη, Communication Strategist, skywalker.gr – Εργασία στην Ελλάδα, 6947997884, [email protected]

Continue Reading

Μόδα

Τα “Μυώδη Χέρια” της Collina Strada γυρίζουν κεφάλια στην εβδομάδα μόδας της Νέας Υόρκης

Θεωρούμε συχνά πως η επιτυχία ενός ανερχόμενου οίκου, κορυφώνεται όταν συζητιέται σε μια από τις εβδομάδες μόδας, άλλωστε η συμμετοχή σε μια από αυτές φαντάζει η καλύτερη ευκαιρία για την ανάδειξη της εταιρίας. Δεν είναι κρυφό όμως, πως αυτή η διαδικασία είναι κοστοβόρα, κάτι που την καθιστά ρίσκο για τους ανερχόμενους σχεδιαστές. Όχι όμως για την Hillary Taymour της
Collina Strada.


Η Taymour, καλλιτεχνική διευθύντρια και ιδρύτρια του οίκου, θεωρεί πως “κανένας σχεδιαστής δεν
θα έπρεπε να ξοδέψει ένα τόσο μεγάλο χρηματικό ποσό, όταν δεν έχει μια ισάξια μεγάλη ιδέα. Μια
μέση επίδειξη χρηματοδοτείται τουλάχιστον με 400.000$. Οι σχεδιαστές δεν μπορούν πάντα να
δημιουργήσουν το δικό τους πατρόν, μπορεί να χρειαστεί να αναθέσουν μια τέτοια δουλειά σε
εξωτερικό συνεργάτη και να ξοδέψουν χρήματα σε ένα μόνο ρούχο που θα αποτελέσει editorial
κομμάτι και δεν θα πουληθεί ποτέ.

Είναι λες και πετάνε λεφτά”. Μπορεί να ακούγεται κλισέ, αλλά
είναι πλέον γεγονός ότι η παρθενογένεση στην μόδα δεν αποτελεί συχνό φαινόμενο. Κανείς δεν θα
επιβραβεύσει έναν σχεδιαστή για ένα φόρεμα του, όσο όμορφο και καλοραμμένο και αν είναι, αν
δεν τοποθετηθεί στο πλαίσιο ενός επιδραστικού concept. Ο κόσμος της μόδας έχει ανάγκη να
νιώσει το κομμάτι που του παρουσιάζεται, κάτι που δύσκολα επιτυγχάνεται από το ρούχο το ίδιο,
μόνο του. “Έχω ένα θέμα, έχω έναν σκοπό, έχω μια ιδέα.” δηλώνει η Hillary Taymour λίγες ώρες
πριν την επίδειξή της.


Η καλλιτεχνική διευθύντρια της Collina Strada, δεν είναι μια κλασική επιχειρηματίας. Σχεδιάζει όχι
μόνο για την εταιρία της, αλλά και για όλα τα κοινωνικά προβλήματα που απασχολούν αυτήν και
όλες τις προοδευτικές γυναίκες που ακολουθούν την ίδια πορεία σκέψης και την ανάπλαση της
αυτοέκφρασης της. Η Taymour, για την συλλογή της “Stronger” Fall/Winter 24’, είχε την ιδέα να
ενθαρρύνει την γυναικεία δύναμη, σε όλες τις ενσαρκώσεις. Τα ρούχα της παρουσιάστηκαν από
γυναίκες με ειδικές ανάγκες, έγκυες, μητέρες, τράνς, ηλικιωμένες και plus-size γυναίκες.

Η πασαρέλα αυτήν την φορά, έμοιαζε με το γυμναστήριο της εταιρίας, όπου η εσωτερική θηλυκή
δύναμη των μοντέλων πήρε μια καλογραμμένη μορφή εξωτερικά. “Με τις γυναίκες να αγνοούνται
συνέχεια για θέσεις ισχύος, το γυναικείο σώμα μορφοποιείται για αρκετό καιρό από την φαντασία
των ανδρών. Είναι πια καιρός να ξανά πλάσουμε αυτό το όραμα σε κάτι πιο κοντινό στην
πραγματικότητα της θηλυκότητας, κάτι πιο “ιδρωμένο” αλλά ταυτόχρονα εκλεπτυσμένο.”
αποκάλυψε η Taymour. Παρατηρώντας κολοκύθες που έμοιαζαν με βάρη να περνάνε από την
πασαρέλα και ακούγοντας ένα remix του “Stronger” της Britney Spears, η θηλυκή ταξιαρχία της
Collina Strada εξέφρασε αυτήν την αίσθηση μέσα από 36 εμφανίσεις.


Η σειρά κατασκευάστηκε από νεκρά αποθέματα και ανακυκλωμένα υλικά με τα έντονα γραφικά και
φλοράλ υφάσματα της Taymour. Τα ρούχα συχνά κολάκευαν τους μυς των μοντέλων, ή τους
δημιουργούσαν τα ίδια. Είδαμε όγκους σε μερικά πατρόν που δημιουργούσαν την αίσθηση ενός
καλογυμνασμένου και δυνατού σώματος, αντιθετικές υφές, φορέματα σλιπ με βολάν, ψυχεδελικά
σατέν παντελόνια, φουσκωτά jackets, χυτό denim, καρό παλτά με τεράστιους στρογγυλούς ώμους,
υβριδικά επίσημα ενδύματα, διάφανες φούστες, φανέλες και φόρμες. Αυτό το αντιδραστικό
μανιφέστο της Hillary Taymour, δεν ήταν μόνο συγκινητικό για τα παγκόσμια κοινωνικά
προβλήματα των γυναικών αλλά και σθεναρά ανατρεπτικό για τις παραδόσεις της μόδας

Συντάκτης Βέρα Αδαμίδου

Μπορείτε να βρείτε την Βέρα Αδαμίδου στο instagram ακολουθώντας τον σύνδεσμο πατώντας εδώ: https://www.instagram.com/veraadamidou/

Continue Reading

Trending