Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Η Διήγηση Ιστοριών ως εργαλείο δημιουργίας εικόνας (Brand Storytelling)

Μια πρόσφατα ανερχόμενη διεθνή τάση στο χώρο των τροφίμων και των ποτών, είναι η επιστροφή σε παραδοσιακά, αγνά προϊόντα και γεύσεις, όπου οι καταναλωτές στρέφονται σε προϊόντα ζητώντας αυθεντικότητα. Οι γρήγοροι ρυθμοί ζωής και ο φόβος ο οποίος έχει περάσει πλέον με διάφορες μορφές στην καθημερινότητά μας, σε συνδυασμό με το στρες, έχει δημιουργήσει μία συναισθηματική ανάγκη για επιστροφή στις ρίζες (back-to-basics), πίσω σε εκείνες τις μνήμες, τα αρώματα και τις γεύσεις, που μας κάνουν να νιώθουμε ασφαλείς και σίγουροι, αποτινάζοντας από πάνω μας όλη εκείνη την «ψευδαίσθηση του δήθεν». Τα παραδοσιακά προϊόντα διατροφής είναι προϊόντα που συνδέονται με τη διατροφική κουλτούρα ενός τόπου, και μέσω αυτής με την ιστορία, τα ήθη και τα έθιμά του. Ο παραδοσιακός χαρακτήρας των προϊόντων αυτών οφείλεται στην ιδιοτυπία των υλικών ή του τρόπου παρασκευής τους (συνταγή ή τεχνική), έχει ιστορία δεκαετιών ή και αιώνων και μεταδίδεται από γενιά σε γενιά.

Εξιστορώντας την ξεχασμένη «ταυτότητα των τοπικών μας προϊόντων»: Αυτή η αναζήτηση της «αλήθειας» φέρνει στην επιφάνεια και δίνει αξία στο κομμάτι της ελληνικής παράδοσης. Από τον κρόκο Κοζάνης μέχρι τα τυροπιτάκια Αλεξανδρούπολης κι από το ρακόμελο Αμοργού μέχρι τον καβουρμά Θράκης (ή σύγκλινο όπως το λένε στη Μάνη…), τα ελληνικά παραδοσιακά προϊόντα αποτελούν φορείς παράδοσης, κοινωνοί κουλτούρας και πρεσβευτές Ελληνικότητας. Η αυξημένη παγκόσμια ζήτηση για παραδοσιακά προϊόντα, αποτελεί μία από τις τελευταίες ευκαιρίες της Ελλάδας να αποκτήσει ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που θα ξεπερνάει τα σύνορά μας με αξιώσεις και αυτοπεποίθηση. Η χώρα μας είναι γεμάτη από καταπληκτικά προϊόντα που συνδυάζουν ποιότητα, γεύση και διατροφικές αξίες, αποτελώντας μοναδικές προτάσεις προς τον Έλληνα αλλά και τον διεθνή καταναλωτή. Η σημασία της ανάδειξής τους, τόσο για τη διατήρηση της κληρονομιάς και της ιστορικής ταυτότητας μιας περιοχής, αλλά και την ανάπτυξη της τοπικής οικονομίας, είναι προφανής. Κατά παράδοση όμως, πολύ σπάνια διαθέτουν την κατάλληλη εικόνα που θα λειτουργήσει σαν δίαυλος επικοινωνίας προϊόντος – πελάτη εξασφαλίζοντας την πρώτη δοκιμή. Πρέπει να αναζητηθούν και να αναπτυχθούν νέοι τρόποι έτσι ώστε τα προϊόντα αυτά να εκμεταλλευθούν τον ιδιαίτερο χαρακτήρα τους, έτσι ώστε να κερδίσουν την εμπιστοσύνη του ξένου καταναλωτή.

Brand Storytellers: «Έναν μύθο θα σας πω…»: Πολύτιμος σύμμαχος στην προσπάθεια αυτή είναι η λειτουργία του Branding, που καλείται να «ντύσει» επικοινωνιακά τα προϊόντα, δημιουργώντας τον «σαφή και πιστευτό Μύθο» που περικλείει όλες εκείνες τις αξίες που κάνουν το προϊόν μοναδικό, δίνοντας επιχειρήματα επιλογής στον καταναλωτή που τα πρωτογνωρίζει και μπαίνει στο πειρασμό να τα ανακαλύψει. Ένα από τα βασικότερα σύγχρονα εργαλεία που θα συνθέσουν και θα οπτικοποιήσουν όλα τα παραπάνω, κτίζοντας ένα στιβαρό και δυναμικό brand, είναι η διήγηση της ξεχωριστής ιστορίας του κάθε προϊόντος-υπηρεσίας-τόπου, στον καταναλωτή. Σύμφωνα με τη νέα παγκόσμια τάση, κάθε διαφημιστική προσπάθεια διηγείται μια ιστορία. Η Εξιστόρηση αυτή, είναι ο πλέον πειστικός και ελκυστικός τρόπος προώθησης που χρησιμοποιείται σήμερα. Οι σύγχρονες θεωρίες της επικοινωνίας πρεσβεύουν ότι οι καταναλωτές δεν αγοράζουν πλέον προϊόντα, αλλά τις ιστορίες που αυτά «διηγούνται». Δεν αγοράζουν μάρκες, αλλά τους μύθους και τα αρχέτυπα που αυτές οι μάρκες συμβολίζουν. Εδώ και αρκετά χρόνια οι μεγαλύτερες εταιρίες παγκοσμίως έχουν βάλει μπροστά τις αφηγηματικές ανοικοδομήσεις τους. Οι αφηγηματικές σκηνές αντικατέστησαν τις διαφημιστικές καμπάνιες. Η εικόνα της μάρκας (Brand Image) αντικαταστάθηκε από την ιστορία της μάρκας (Brand Story). Έχουμε περάσει στην εποχή της αφήγησης, όπου η μεγαλύτερη πρόκληση που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις είναι πώς να μιλούν για την ιστορία τους κατά τον πιό αποτελεσματικό και αξιόπιστο τρόπο. Το Εξιστορείν αποτελεί το πιο χρήσιμο εργαλείο σε αυτή την προσπάθεια, διότι έχει την ικανότητα να προσελκύει εύκολα την προσοχή του κοινού, εκπέμποντας μηνύματα τα οποία διεισδύουν αποτελεσματικά στον συναισθηματικό κόσμο του στοχευμένου κοινού.

Η αφήγηση παλιών τοπικών παραδοσιακών ιστοριών, διεγείρει τη φαντασία των καταναλωτών σε σχέση με την παράδοση και τα Ελληνικά ήθη και έθιμα (Heritage Branding), αναδεικνύοντας ένα – εγκαταλειμμένο έως χθες Εθνικό Κεφάλαιο, που είναι ικανό να οδηγήσει τις Ελληνικές Επιχειρήσεις και την Τοπική Αυτοδιοίκηση σε μια δυναμική παρουσία στο νέο χώρο της «ιστορίας της μάρκας» (Brand Storytelling), ενισχύοντας τον αγώνα τους για εξωστρέφεια και στόχευσης σε συγκεκριμένες ανταγωνιστικές αγορές.

Επικοινωνήστε μαζί μας για να συμμετέχετε στα σεμινάρια Brand Storytelling που διοργανώνει το New York College, στα οποία θα μάθετε για τη δύναμη της Αφήγησης και για το πώς μπορεί να διαμορφώσει τις πεποιθήσεις και τη καταναλωτική συμπεριφορά.

  • Θα μάθετε για τη δύναμη των Μύθων και τα Αρχέτυπα ιστοριών που διαπερνούν όλους τους πολιτισμούς και διαμορφώνουν τον τρόπο που επικοινωνούμε,
  • Θα κατανοήσετε τον τρόπο με τον οποίο οι ιστορίες μπορούν να παρακινήσουν τους καταναλωτές,
  • Θα ανακαλύψτε πώς να θέσετε σε λειτουργία αυτές τις ιστορίες σε δικές σας Επιχειρήσεις ή Οργανισμούς.

Χαράλαμπος Μιχαηλίδης

Διευθυντής Εταιρικών Σχέσεων στο New York College Θεσσαλονίκης

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έρευνες

Τα Ένφυλα Στερεότυπα Καλά Κρατούν στις Ελληνικές Οικογένειες και στις Οικογένειες της Διασποράς!

Τα στερεότυπα στον αθλητισμό εξακολουθούν να υφίστανται, τόσο στους
Έλληνες/ίδες γονείς όσο και στους Έλληνες/ίδες της διασποράς. Παρόλο που η
πλειονότητα των ερωτηθέντων θεωρεί ότι δεν υπάρχουν «ανδρικά» ή «γυναικεία»
αθλήματα, μεγάλο ποσοστό του δείγματος διατηρεί ουδέτερη στάση ως προς το
εάν θα ενθάρρυνε τον(ους) γιο(ους) ή την(ις) κόρη(ες) τους να συμμετάσχει(ουν) σε
ένα άθλημα που παραδοσιακά θεωρείται «γυναικείο» (όπως το μπαλέτο) ή
«ανδρικό» (όπως το ποδόσφαιρο). Αυτά είναι τα κύρια συμπεράσματα της
διαδικτυακής έρευνας που διεξήγαγε το Εργαστήριο Μάρκετινγκ (MARLAB) του
Πανεπιστημίου Μακεδονίας.
Σκοπός της έρευνας ήταν να εξετάσει πως τα στερεότυπα του φύλου επηρεάζουν τη
συμμετοχή των παιδιών και εφήβων στον αθλητισμό, συγκρίνοντας τις απόψεις των
Ελλήνων/ίδων γονέων και των Ελλήνων/ίδων γονέων της διασποράς. Τα
ερωτηματολόγια των ερευνών απαντήθηκαν από 328 γονείς παιδιών έως 18 ετών
(288 Έλληνες/ίδες γονείς και 40 Έλληνες/ίδες γονείς της διασποράς). Η έρευνα
πραγματοποιήθηκε υπό την επιστημονική επίβλεψη της διευθύντριας του MARLAB,
καθηγήτριας, κας Ροδούλας Τσιότσου και παρουσιάστηκε μαζί την υποψήφια
διδακτόρισσα, κα Σμαράγδα Σαμαρά, στο συνέδριο «Inaugural Greek Global Women
and Hellenism Conference».
Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι το 72% των Ελλήνων/ίδων γονέων και το
74% των Ελλήνων/ίδων γονέων της διασποράς, συμμετείχαν σε αθλητικές
δραστηριότητες κατά την παιδική και εφηβική τους ηλικία. Σε ότι αφορά στη
σημερινή συχνότητα συμμετοχής τους σε αθλητικές δραστηριότητες, το 40,28% των
Ελλήνων/ίδων γονέων δηλώνει ότι δεν συμμετέχει ποτέ, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό
για τους/ις Έλληνες/ίδες γονείς της διασποράς είναι σημαντικά μικρότερο (25%)

(ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑ 1).

Τόσο οι Έλληνες/ίδες γονείς (38,54%) όσο και οι Έλληνες/ ίδες γονείς της διασποράς (40%) διαφωνούν με την άποψη ότι ορισμένα αθλήματα είναι αποκλειστικά «κατάλληλα» για άνδρες (ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑ 2). Ωστόσο, σχετικά με το αν θα ενθάρρυναν την(ις) κόρη(ες) τους να συμμετάσχουν σε ένα «ανδρικό» άθλημα, όπως το ποδόσφαιρο, το 32,64% των Ελλήνων/ίδων γονέων και το 32,5% των γονέων της διασποράς διατηρούν ουδέτερη στάση ενώ οι Έλληνες/ίδες γονείς της διασποράς διατυπώνουν υψηλότερα ποσοστά συμφωνίας (45%) έναντι των Ελλήνων/ίδων γονέων (35,76%)  (ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑ 3). 

Παρόμοια είναι τα αποτελέσματα σχετικά με τα αθλήματα που θεωρούνται «κατάλληλα» για γυναίκες, με το 37,5% των Ελλήνων/ίδων γονέων και το 40% των γονέων της διασποράς να διαφωνούν απόλυτα με αυτή την άποψη (ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑ 4). Ωστόσο, παραμένουν επιφυλακτικοί/ές στο αν θα ενθάρρυναν τον(ους) γιο(ους) τους να συμμετάσχουν σε ένα παραδοσιακά «γυναικείο» άθλημα, όπως το μπαλέτο, με το 31,36% των Ελλήνων/ίδων γονέων και το 27,5% των γονέων της διασποράς να διατηρούν ουδέτερη στάση και μόνο το 27,2% των Ελλήνων/ίδων γονέων και το 35% των γονέων της διασποράς να συμφωνούν (ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑ 5).

ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑ 5. 

Οι Έλληνες/ίδες γονείς της διασποράς διαφωνούν απόλυτα (42,5%) με την άποψη ότι τα μέσα ενημέρωσης παρέχουν ισότιμη κάλυψη αθλητικών επιτευγμάτων ανεξαρτήτως φύλου. Αντίθετα, οι απόψεις των Ελλήνων/ίδων γονέων ποικίλουν, με περίπου ίσα ποσοστά διαφωνίας (26,39%) και ουδετερότητας (25,69%). Επιπλέον, η πλειονότητα των Ελλήνων/ίδων γονέων διαφωνεί (30,21%) ή διαφωνεί απόλυτα (23,26%) με την άποψη ότι τα δύο φύλα εκπροσωπούνται ισότιμα στον αθλητισμό. Παρόμοια στάση εκφράζουν και οι Έλληνες/ίδες γονείς της διασποράς, με το 22,5% να διαφωνεί και το 30% να διαφωνεί απόλυτα (ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑ 6).

ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑ 6. 

Προσφέρουν όμως όλα τα αθλήματα ίσες ευκαιρίες ανέλιξης ανεξαρτήτως φύλου; Από την έρευνα προκύπτει ότι οι απόψεις των δύο δειγμάτων συγκλίνουν. Συγκεκριμένα, το 29% των Ελλήνων/ίδων γονέων διαφωνεί με αυτήν την άποψη και το 33% διαφωνεί απόλυτα. Παρόμοιες είναι οι αντιλήψεις των Ελλήνων/ίδων γονέων της διασποράς, με το 28% να διαφωνεί και το 35% να διαφωνεί απόλυτα. Επιπλέον, και τα δύο δείγματα διαφωνούν απόλυτα με την άποψη ότι οι επαγγελματίες αθλήτριες λαμβάνουν ίσες ανταμοιβές, όπως μισθός και αναγνώριση, σε σύγκριση με τους άνδρες αθλητές. Οι Έλληνες/ίδες γονείς της διασποράς εκφράζουν αυτή τη διαφωνία πιο έντονα, με το 50% να διαφωνεί απόλυτα, έναντι του 34,38% των Ελλήνων/ίδων γονέων (ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑ 7).

ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑ 7

Τέλος, στην έρευνα, καταγράφηκε ο βαθμός ομοφοβίας των γονέων, με το 84% των Ελλήνων/ίδων γονέων και το 90% των Ελλήνων/ίδων γονέων της διασποράς να εμφανίζουν σχετικά υψηλές τιμές ομοφοβίας σε μια κλίμακα 0-100, όπου το 0 αντιπροσωπεύει την ελάχιστη και το 100 τη μέγιστη ομοφοβική στάση (ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑ 8). Ενδεικτικά, στη δήλωση «τα ομοφυλόφιλα άτομα μου προκαλούν εκνευρισμό», το 22% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι συμφωνεί, ενώ το 52% συμφωνεί απόλυτα (σύνολο 74%). Αντίστοιχα ποσοστά καταγράφηκαν και στους Έλληνες/ίδες γονείς της Διασποράς, με το 23% να συμφωνεί και το 58% να συμφωνεί απόλυτα (σύνολο 81%). Επίσης, δήλωση «τα ομοφυλόφιλα άτομα αξίζουν την αρνητική μεταχείριση που υφίστανται», το 73% των Ελλήνων/ίδων γονέων και το 70% των Ελλήνων/ίδων γονέων της Διασποράς  αντίστοιχα συμφώνησαν απόλυτα.

ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑ 8

Προφίλ τους δείγματος

Στην έρευνα συμμετείχαν στο σύνολο 328 γονείς  εκ των  288 Έλληνες/ίδες γονείς και 40 Έλληνες/ίδες γονείς της διασποράς. 

Το προφίλ των Ελλήνων/ίδων γονέων:  το 85% ήταν γυναίκες  και το 15% ήταν άνδρες. Όσον αφορά στην ηλικία, το 1,4% των συμμετεχόντων ήταν 18-29 ετών, το 31,6% ήταν 30-39 ετών, το 52,4% ήταν 40-49 ετών και το 14,2% ήταν 50-59 ετών. Σε σχέση με το εισόδημα, το 11% δήλωσε ετήσιο εισόδημα κάτω των 9.999 ευρώ, το 64% είχε εισόδημα μεταξύ 10.000 και 39.999 ευρώ, το 9% μεταξύ 40.000 και 69.999 ευρώ, το 2% πάνω από 70.000 ευρώ, ενώ το 14% προτίμησε να μην απαντήσει. Όσον αφορά στο εκπαιδευτικό επίπεδο, η πλειονότητα των συμμετεχόντων είχε μεταπτυχιακό τίτλο ή ανώτερο (46,18%). Σχετικά με την οικογενειακή κατάσταση, το 91% ήταν παντρεμένοι/ες, ενώ το 60% ήταν εργαζόμενοι/ες πλήρους απασχόλησης. Το δείγμα ήταν πανελλαδικό και προερχόταν από 13 περιφέρειες της χώρας και κυρίως από την Αττική (45,49%).

Το προφίλ των Ελλήνων/ίδων γονέων της διασποράς:  το 62% ήταν γυναίκες και το 38% ήταν άνδρες. Όσον αφορά στην ηλικία, το 2% των συμμετεχόντων ήταν 18-29 ετών, το 20% ήταν 30-39 ετών, το 45% ήταν 40-49 ετών, το 22% ήταν 50-59 ετών, το 8% ήταν 60-69 ετών και το 3% ήταν άνω των 70 ετών. Σε σχέση με το εισόδημα, το 12% δήλωσε ετήσιο εισόδημα κάτω των 9.999 ευρώ, το 22% είχε εισόδημα μεταξύ 10.000 και 39.999 ευρώ, το 23% μεταξύ 40.000 και 59.999 ευρώ, το 23% πάνω από 70.000 ευρώ, ενώ το 20% προτίμησε να μην απαντήσει. Όσον αφορά στο εκπαιδευτικό επίπεδο, η πλειονότητα των συμμετεχόντων είχε μεταπτυχιακό τίτλο ή ανώτερο (62,5%). Σχετικά με την οικογενειακή κατάσταση, το 80% του δείγματος ήταν παντρεμένοι/ες, ενώ το 60% του δείγματος ήταν εργαζόμενοι/ες πλήρους απασχόλησης. Το δείγμα ήταν διεθνές και προέρχονταν από 18 χώρες και κυρίως από την Νορβηγία (15%) και Αυστραλία (15%).

Rodoula H. Tsiotsou (Ph.D.) | Professor of Services MarketingDirector of Marketing Laboratory MARLAB

Continue Reading

Προγράμματα

Η Hatzi Filax Group Βραβεύτηκε  από το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών στην Kατηγορία Καινοτομία στα Βραβεία«Βιώσιμης – Καινοτόμου & Υπεύθυνης Επιχειρηματικότητας»  στην Εθνική Λυρική Σκηνή.

Η Hatzi Filax Group αναγνωρίστηκε και βραβεύτηκε στην κατηγορία «Καινοτομία» στο
πλαίσιο των βραβείων «Βιώσιμης – Καινοτόμου & Υπεύθυνης Επιχειρηματικότητας» από
το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών (Ε.Ε.Α.) και τον Πρόεδρο κ. Ι. Χατζηθεοδοσίου.
Σε μία λαμπρή εκδήλωση, στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα «Σταύρος Νιάρχος» στην Αίθουσα Σταύρος Νιάρχος της Εθνικής Λυρικής Σκηνής απονεμήθηκαν τα βραβεία «Βιώσιμης – Καινοτόμου & Υπεύθυνης Επιχειρηματικότητας» του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών. Η απονομή αυτή αναδεικνύει την πρωτοπόρα θέση της εταιρείας στη χρήση ψηφιακών εργαλείων και την καινοτομία σε σχέση με εκπαίδευση εργαζομένων στα soft skills και συμβουλευτικής σε θέματα ανθρώπινου δυναμικού.
Η βράβευση αυτή αποτελεί απόδειξη της δέσμευσης της Hatzi Filax Group για την παροχή
καινοτόμων λύσεων που προάγουν τον εκσυγχρονισμό των επιχειρήσεων σε σχέση με τον
άνθρωπο. Το βραβείο απένειμαν ο κ. Γεώργιος Ζυγόπουλος μέλος της Διοικητικής
Επιτροπής του ΕΕΑ και ο κ. Νικόλαος Βρέττος βουλευτής και εκπρόσωπος του κόμματος
«Νίκη».
Τα βραβεία του Ε.Ε.Α. πραγματοποιήθηκαν για 8η συνεχή χρονιά, επιβραβεύοντας
μικρομεσαίες επιχειρήσεις που διαπρέπουν στον επιχειρηματικό κόσμο και κατάφεραν να
αναπτυχθούν και να καινοτομήσουν, ενισχύοντας τις προοπτικές ανάκαμψης της ελληνικής
οικονομίας. Παρουσία δύο πρώην πρωθυπουργών, των κ.κ. Αντώνη Σαμαρά και Κώστα
Καραμανλή πραγματοποιήθηκε στο Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος η τελετή απονομής των
βραβείων Βιώσιμης, Καινοτόμου και Υπεύθυνης Επιχειρηματικότητας του Επαγγελματικού
Επιμελητηρίου Αθηνών. Παρών στην εκδήλωση και ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Νίκος Ανδρουλάκης, ο πρόεδρος της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Παππάς, η πρόεδρος της Πλεύσης Ελευθερίας Ζωή Κωνσταντοπούλου, ο πρόεδρος της ΝΕΑΡ Αλέξης Χαρίτσης, εκπρόσωποι όλων των κομμάτων ενώ την κυβέρνηση εκπροσώπησε ο υπουργός Ανάπτυξης Τάκης Θεοδωρικάκος. Η φετινή γιορτή της επιχειρηματικότητας, ξεκίνησε με ένα ξεχωριστό μουσικό αφιέρωμα από την κα Ελένη Τσαλιγοπούλου. Παρουσιαστές της μεγάλης γιορτής ήταν οι δημοσιογράφοι Αντώνης Κρητικός και Χρύσα Φώσκολου.


Απονεμήθηκαν, παράλληλα, ειδικά τιμητικά βραβεία σε ανθρώπους που διακρίνονται για
τα επιτεύγματά τους στους: ΠΑΕ Ολυμπιακός, ΚΑΕ Παναθηναϊκός, παραολυμπιονίκη Λήδα
Μανθοπούλου, ολυμπιονίκες Απόστολος Χρήστου και Θοδωρής Τσελίδης, αριστούχα
μαθήτρια Στρατονίκη Βελισσαρίδη.

Η κα Χάτζη Σκευοφύλακα, CEO και co-founder της Hatzi Filax Group δήλωσε:
«Θα ήθελα να εκφράσω τις εγκάρδιες ευχαριστίες μου προς τον Πρόεδρο και το
Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών για την εξαιρετική αυτή διάκριση. Η εταιρεία μας
έχει θέσει ως στόχο τη συνεχή αναβάθμιση του ανθρώπινου δυναμικού στις ελληνικές
επιχειρήσεις. Αυτό το επιτυγχάνουμε μέσα από δύο βασικές αρχές που καθοδηγούν τη
φιλοσοφία μας. Η πρώτη είναι ότι η επιτυχία ενός ατόμου είναι επιτυχία όλων μας. Εάν οι
εργαζόμενοί μας είναι ευτυχισμένοι, τότε οι πελάτες μας είναι ικανοποιημένοι, οδηγώντας
σε βιώσιμες και επιτυχημένες επιχειρήσεις.»

Η κα Σοφία Σκευοφύλακα, CCO και Co-Founder της Hatzi Filax Group δήλωσε:
«Η δεύτερη θεμελιώδης αρχή μας είναι ότι δεν οικοδομούμε απλώς επιχειρήσεις, αλλά
ανθρώπους. Οι άνθρωποί μας είναι αυτοί που τελικά χτίζουν τις επιχειρήσεις. Σε αυτό το
σημείο, θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά τους πελάτες μας, οι οποίοι μας τιμούν με την
εμπιστοσύνη τους, αναθέτοντάς μας τη διαχείριση του πλέον πολύτιμου πόρου τους – τους
ανθρώπους τους. Χάρη σε αυτή την πολύτιμη συνεργασία, μπορούμε να συνεχίσουμε να
παρέχουμε υψηλής ποιότητας υπηρεσίες και να προάγουμε την ανάπτυξη σε όλα τα
επίπεδα. Οφείλουμε ένα ιδιαίτερο ευχαριστώ στον κύριο Ι. Χατζηθεοδοσίου, όχι μόνο για
την τιμή αυτή, αλλά και για την αδιάκοπη υποστήριξή του προς την επιχειρηματική
κοινότητα και το όραμά του, που αποτελεί πηγή έμπνευσης για όλους μας.

Continue Reading

Προγράμματα

Συνεργασία Hatzi Filax Group & EFCC: Εκπαίδευση ProjectManagement


Η Hatzi Filax Group σε συνεργασία με την εταιρία EFCC, ολοκλήρωσε με επιτυχία ένα
υψηλού επιπέδου εκπαιδευτικό σεμινάριο με θέμα το Project Management, από το
εκπαιδευτή κ. Σαράντη Κούγιου. Το σεμινάριο, το οποίο πραγματοποιήθηκε δια ζώσης στις
εγκαταστάσεις της EFCC, διήρκησε 16 ώρες και προσέφερε στους συμμετέχοντες μοναδικές
γνώσεις και πρακτικά εργαλεία για την επιτυχή διαχείριση έργων σε απαιτητικά
επαγγελματικά περιβάλλοντα.
Το πρόγραμμα επικεντρώθηκε σε κομβικά ζητήματα διαχείρισης έργων, όπως η ανάλυση
απαιτήσεων, ο σχεδιασμός και η οργάνωση έργων, η βέλτιστη διαχείριση πόρων, η
παρακολούθηση προόδου και η διαχείριση ρίσκου. Με βάση τις ανάγκες της σύγχρονης
αγοράς, οι συμμετέχοντες εκπαιδεύτηκαν σε πρακτικές λύσεις και μεθοδολογίες, που τους
βοηθούν να ανταποκριθούν αποτελεσματικά στις προκλήσεις του επαγγελματικού τους
χώρου.
Η συνεργασία της Hatzi Filax Group με την EFCC για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση του
συγκεκριμένου προγράμματος αποτελεί ακόμα μία απόδειξη της αφοσίωσης της εταιρείας
στη συνεχή ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού της, επενδύοντας στην εκπαίδευση και την
επαγγελματική ενδυνάμωση των εργαζομένων της. Η EFCC δεσμεύεται να συνεχίσει τη
στρατηγική της για την παροχή εκπαιδευτικών πρωτοβουλιών υψηλού επιπέδου, που
ενισχύουν τις γνώσεις και τις δεξιότητες του προσωπικού της.

Ο κος Eυσταθίου Αθανάσιος, CEO της EFCC, δήλωσε ότι:

“Ευχαριστούμε την εταιρία Hatzi Filax Group, που μας επέτρεψε να υλοποιήσουμε αυτό το
ολοκληρωμένο σεμινάριο για τη Διαχείριση Έργων. Η συμμετοχή και οι γνώσεις που αποκτήθηκαν
από τους εργαζομένους μας, αποτελούν ένα ακόμα σημαντικό βήμα στην ενίσχυση των δεξιοτήτων
τους και την επιτυχία των μελλοντικών μας στόχων. Στην EFCC, πιστεύουμε ακράδαντα πως η
επένδυση στην κατάρτιση του προσωπικού μας αποτελεί καθοριστικό παράγοντα για τη συνεχή
πρόοδο και την καινοτομία της εταιρείας. Η συνεργασία μας με την Hatzi Filax, καθώς και οι
πολύτιμες γνώσεις που μοιράστηκε ο κ. Σαράντης Κούγιου ενισχύουν την ικανότητα της ομάδας μας
να διαχειρίζεται σύνθετες απαιτήσεις έργων. Μαζί, θέτουμε τις βάσεις για μελλοντική επιτυχία και
καινοτομία.”

H κα Ευσταθίου Ελίνα, HR Coordinator της EFCC δήλωσε ότι:
“Η εξέλιξη και η φροντίδα των ανθρώπων μας βρίσκεται στο επίκεντρο για την EFCC. Η συνεργασία
μας με τη Hatzi Filax Group για την παροχή εκπαίδευσης στη Διαχείριση Έργων αποτελεί μέρος των
συνεχιζόμενων προσπαθειών μας να προσφέρουμε στην ομάδα μας πρακτικές δεξιότητες που
ενισχύουν την καθημερινή τους εργασία. Το σεμινάριο υπό την καθοδήγηση του κ. Κούγιου έδωσε
στους συνεργάτες μας νέες μεθοδολογίες για την αποτελεσματική διαχείριση έργων, βοηθώντας
τους στην αντιμετώπιση των προκλήσεων με αυτοπεποίθηση και ακρίβεια.

Continue Reading

Trending