Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Η Διήγηση Ιστοριών ως εργαλείο δημιουργίας εικόνας (Brand Storytelling)

Μια πρόσφατα ανερχόμενη διεθνή τάση στο χώρο των τροφίμων και των ποτών, είναι η επιστροφή σε παραδοσιακά, αγνά προϊόντα και γεύσεις, όπου οι καταναλωτές στρέφονται σε προϊόντα ζητώντας αυθεντικότητα. Οι γρήγοροι ρυθμοί ζωής και ο φόβος ο οποίος έχει περάσει πλέον με διάφορες μορφές στην καθημερινότητά μας, σε συνδυασμό με το στρες, έχει δημιουργήσει μία συναισθηματική ανάγκη για επιστροφή στις ρίζες (back-to-basics), πίσω σε εκείνες τις μνήμες, τα αρώματα και τις γεύσεις, που μας κάνουν να νιώθουμε ασφαλείς και σίγουροι, αποτινάζοντας από πάνω μας όλη εκείνη την «ψευδαίσθηση του δήθεν». Τα παραδοσιακά προϊόντα διατροφής είναι προϊόντα που συνδέονται με τη διατροφική κουλτούρα ενός τόπου, και μέσω αυτής με την ιστορία, τα ήθη και τα έθιμά του. Ο παραδοσιακός χαρακτήρας των προϊόντων αυτών οφείλεται στην ιδιοτυπία των υλικών ή του τρόπου παρασκευής τους (συνταγή ή τεχνική), έχει ιστορία δεκαετιών ή και αιώνων και μεταδίδεται από γενιά σε γενιά.

Εξιστορώντας την ξεχασμένη «ταυτότητα των τοπικών μας προϊόντων»: Αυτή η αναζήτηση της «αλήθειας» φέρνει στην επιφάνεια και δίνει αξία στο κομμάτι της ελληνικής παράδοσης. Από τον κρόκο Κοζάνης μέχρι τα τυροπιτάκια Αλεξανδρούπολης κι από το ρακόμελο Αμοργού μέχρι τον καβουρμά Θράκης (ή σύγκλινο όπως το λένε στη Μάνη…), τα ελληνικά παραδοσιακά προϊόντα αποτελούν φορείς παράδοσης, κοινωνοί κουλτούρας και πρεσβευτές Ελληνικότητας. Η αυξημένη παγκόσμια ζήτηση για παραδοσιακά προϊόντα, αποτελεί μία από τις τελευταίες ευκαιρίες της Ελλάδας να αποκτήσει ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που θα ξεπερνάει τα σύνορά μας με αξιώσεις και αυτοπεποίθηση. Η χώρα μας είναι γεμάτη από καταπληκτικά προϊόντα που συνδυάζουν ποιότητα, γεύση και διατροφικές αξίες, αποτελώντας μοναδικές προτάσεις προς τον Έλληνα αλλά και τον διεθνή καταναλωτή. Η σημασία της ανάδειξής τους, τόσο για τη διατήρηση της κληρονομιάς και της ιστορικής ταυτότητας μιας περιοχής, αλλά και την ανάπτυξη της τοπικής οικονομίας, είναι προφανής. Κατά παράδοση όμως, πολύ σπάνια διαθέτουν την κατάλληλη εικόνα που θα λειτουργήσει σαν δίαυλος επικοινωνίας προϊόντος – πελάτη εξασφαλίζοντας την πρώτη δοκιμή. Πρέπει να αναζητηθούν και να αναπτυχθούν νέοι τρόποι έτσι ώστε τα προϊόντα αυτά να εκμεταλλευθούν τον ιδιαίτερο χαρακτήρα τους, έτσι ώστε να κερδίσουν την εμπιστοσύνη του ξένου καταναλωτή.

Brand Storytellers: «Έναν μύθο θα σας πω…»: Πολύτιμος σύμμαχος στην προσπάθεια αυτή είναι η λειτουργία του Branding, που καλείται να «ντύσει» επικοινωνιακά τα προϊόντα, δημιουργώντας τον «σαφή και πιστευτό Μύθο» που περικλείει όλες εκείνες τις αξίες που κάνουν το προϊόν μοναδικό, δίνοντας επιχειρήματα επιλογής στον καταναλωτή που τα πρωτογνωρίζει και μπαίνει στο πειρασμό να τα ανακαλύψει. Ένα από τα βασικότερα σύγχρονα εργαλεία που θα συνθέσουν και θα οπτικοποιήσουν όλα τα παραπάνω, κτίζοντας ένα στιβαρό και δυναμικό brand, είναι η διήγηση της ξεχωριστής ιστορίας του κάθε προϊόντος-υπηρεσίας-τόπου, στον καταναλωτή. Σύμφωνα με τη νέα παγκόσμια τάση, κάθε διαφημιστική προσπάθεια διηγείται μια ιστορία. Η Εξιστόρηση αυτή, είναι ο πλέον πειστικός και ελκυστικός τρόπος προώθησης που χρησιμοποιείται σήμερα. Οι σύγχρονες θεωρίες της επικοινωνίας πρεσβεύουν ότι οι καταναλωτές δεν αγοράζουν πλέον προϊόντα, αλλά τις ιστορίες που αυτά «διηγούνται». Δεν αγοράζουν μάρκες, αλλά τους μύθους και τα αρχέτυπα που αυτές οι μάρκες συμβολίζουν. Εδώ και αρκετά χρόνια οι μεγαλύτερες εταιρίες παγκοσμίως έχουν βάλει μπροστά τις αφηγηματικές ανοικοδομήσεις τους. Οι αφηγηματικές σκηνές αντικατέστησαν τις διαφημιστικές καμπάνιες. Η εικόνα της μάρκας (Brand Image) αντικαταστάθηκε από την ιστορία της μάρκας (Brand Story). Έχουμε περάσει στην εποχή της αφήγησης, όπου η μεγαλύτερη πρόκληση που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις είναι πώς να μιλούν για την ιστορία τους κατά τον πιό αποτελεσματικό και αξιόπιστο τρόπο. Το Εξιστορείν αποτελεί το πιο χρήσιμο εργαλείο σε αυτή την προσπάθεια, διότι έχει την ικανότητα να προσελκύει εύκολα την προσοχή του κοινού, εκπέμποντας μηνύματα τα οποία διεισδύουν αποτελεσματικά στον συναισθηματικό κόσμο του στοχευμένου κοινού.

Η αφήγηση παλιών τοπικών παραδοσιακών ιστοριών, διεγείρει τη φαντασία των καταναλωτών σε σχέση με την παράδοση και τα Ελληνικά ήθη και έθιμα (Heritage Branding), αναδεικνύοντας ένα – εγκαταλειμμένο έως χθες Εθνικό Κεφάλαιο, που είναι ικανό να οδηγήσει τις Ελληνικές Επιχειρήσεις και την Τοπική Αυτοδιοίκηση σε μια δυναμική παρουσία στο νέο χώρο της «ιστορίας της μάρκας» (Brand Storytelling), ενισχύοντας τον αγώνα τους για εξωστρέφεια και στόχευσης σε συγκεκριμένες ανταγωνιστικές αγορές.

Επικοινωνήστε μαζί μας για να συμμετέχετε στα σεμινάρια Brand Storytelling που διοργανώνει το New York College, στα οποία θα μάθετε για τη δύναμη της Αφήγησης και για το πώς μπορεί να διαμορφώσει τις πεποιθήσεις και τη καταναλωτική συμπεριφορά.

  • Θα μάθετε για τη δύναμη των Μύθων και τα Αρχέτυπα ιστοριών που διαπερνούν όλους τους πολιτισμούς και διαμορφώνουν τον τρόπο που επικοινωνούμε,
  • Θα κατανοήσετε τον τρόπο με τον οποίο οι ιστορίες μπορούν να παρακινήσουν τους καταναλωτές,
  • Θα ανακαλύψτε πώς να θέσετε σε λειτουργία αυτές τις ιστορίες σε δικές σας Επιχειρήσεις ή Οργανισμούς.

Χαράλαμπος Μιχαηλίδης

Διευθυντής Εταιρικών Σχέσεων στο New York College Θεσσαλονίκης

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επιχειρηματικότητα

Από το Demo Day του OK!Thess…στην εθνική στίβου της Γαλλίας

«Το μέλλον ανήκει σε όσους πιστεύουν στην ομορφιά των ονείρων τους», έλεγε η Eleanor Roosevelt.

 «…και σε όσους δοκιμάζουν, παρά το ρίσκο μιας ενδεχόμενης αποτυχίας, να μετατρέψουν καινοτόμες επιχειρηματικές ιδέες σε βιώσιμες επιχειρήσεις» συμπληρώνει ο Δημήτρης Κουρτέσης, program manager και startup coach του OK!Thess.

Αν το πιο κρίσιμο ερώτημα είναι πώς μια καινοτόμος ιδέα, βρίσκει early adopters και χρηματοδότες ώστε να πάει στο επόμενο στάδιο, η απάντηση έρχεται από το 5ο Thessaloniki Demo Day του ΟK!Thess. Το Οικοσύστημα Καινοτομίας Θεσσαλονίκης ή OK!Thess, από το 2017 στηρίζει την καινοτομία, καθοδηγώντας ομάδες ώστε να στήσουν μια startup επιχείρηση ή να ενισχύσουν μια που έχουν ήδη δημιουργήσει.

5ο Thessaloniki Demo Day

Για άλλη μια χρονιά το OK!Thess πραγματοποιεί το 5οThessaloniki Demo Day, που έχει ως στόχο να δικτυώσει ακόμα περισσότερο τις νεοφυείς επιχειρήσεις με τον επενδυτικό κόσμο. Θα μπορούσε να περιγραφεί ως ένα σύγχρονο matchmaker μεταξύ των καλυτέρων καινοτόμων ιδεών με επενδυτικά κεφάλαια.

«Έχει σταδιακά εξελιχθεί η διαδικασία ώστε να γίνει πιο στοχευμένη. Δίνεται έμφαση στις κλειστές onetoone συναντήσεις που είναι περισσότερο ενδιαφέρουσες για τους επενδυτές και λιγότερο στρεσογόνες για τους νέους επιχειρηματίες» λέει ο πρόεδρος του OK!Thess Σίμος Μπενσασσών. 

Στα προηγούμενα Demo Day event συμμετείχαν 84 startups που έκαναν πάνω από 230 συναντήσεις με εκπροσώπους επενδυτικών σχημάτων από την Ελλάδα και την ΝΑ Ευρώπη, οι οποίες οδήγησαν σε επενδύσεις κεφαλαίων επιχειρηματικού ρίσκου άνω του 1.200.000 ευρώ μέχρι στιγμής. Σταδιακά αυξάνεται το ενδιαφέρον των επενδυτών από τα Βαλκάνια, ενώ υπάρχουν ήδη αιτήσεις και από startupers γειτονικών χωρών που θέλουν να παρουσιάσουν  μια ώριμη ιδέα σε υποψήφιους επενδυτές στην Ελλάδα.

«Η συγκεκριμένη διοργάνωση δεν αφορά μόνο τις startups που έχουν αποφοιτήσει από το πρόγραμμα επιτάχυνσης τουOK!Thess. Στα Demo Days που διοργανώνουμε συμμετέχουν startups και επενδυτές εντός και εκτός Ελλάδος. Στόχος μας είναι να βοηθήσουμε στη διεθνή δικτύωση, τόσο για το οικοσύστημα καινοτόμου επιχειρηματικότητας της Θεσσαλονίκης όσο και για αυτό της ευρύτερης περιοχής» προσθέτει ο Δημήτρης Κουρτέσης, program manager και startup coach στο OK!Thess.

Από την ιδέα στην πράξη!

Εν αρχή ήταν η ιδέα… μετά συστάθηκε η ομάδα και ακολούθησε η συμμετοχή στο πρόγραμμα επιτάχυνσης του OK!Thess και στο Demo Day. Ο 24χρονος Κωνσταντίνος Αλέξογλου κάνοντας την πρακτική του στο ΑΠΘ συμμετείχε στο πρόγραμμα αξιολόγησης εμπειριών για τους χρήστες της  booking.com και σκέφτηκε πώς θα μπορούσε να εξελίξει αυτή την διαδικασία.

Κάπως έτσι προέκυψε η Loceye…μια καινοτόμος online υπηρεσία για την διεξαγωγή ερευνών με την μέθοδο του eyetracking. Ουσιαστικά πρόκειται για μια εφαρμογή λογισμικού που εντοπίζει με ακρίβεια το σημείο όπου εστιάζουν τα μάτια ενός χρήστη όταν επισκέπτεται μια ιστοσελίδα ή μια ψηφιακή εφαρμογή δίνοντας έτσι την δυνατότητα συγκέντρωσης δεδομένων σε εταιρείες media, online καταστήματα,  επαγγελματίες του marketing και UXdesigners.

Η Loceye με την συμμετοχή της στο Demo Day του OK!Thess κατάφερε από side-project φοιτητών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης να γίνει μια startup εξασφαλίζοντας το ποσό των 300.000 ευρώ από το επενδυτικό σχήμα Velocity.Partners.

«Βρισκόμαστε στο στάδιο της ανάπτυξης  και σύντομα θα βγούμε στην αγορά» σημειώνει ο Κωνσταντίνος Αλέξογλου προτρέποντας νέες startups να συμμετέχουν στο Demo Day ώστε να εκτεθούν, να πάρουν feedback για την ιδέα τους, είτε θετικό είτε αρνητικό.

 «Από τα αρνητικά σχόλια μαθαίνεις και από το θετικά παίρνεις επιβεβαίωση» τονίζει ο 24χρονος φοιτητής προσθέτοντας ότι κάθε startup που επιδιώκει να εξασφαλίσει εξωτερικά κεφάλαια έχει ανάγκη να μάθει πώς σκέφτονται οι επενδυτές. «Στα Demo Day οι επενδυτές σου μιλάνε ξεκάθαρα για το πώς τους φάνηκε η ιδέα σου, για παράδειγμα εμείς διορθώσαμε τα αρνητικά και έτσι κατορθώσαμε να πάρουμε χρηματοδότηση» καταλήγει ο Κωνσταντίνος Αλέξογλου.

Ένας startuper…που ξέρει από κουπί!

Μέσα από τα προβλήματα που αντιμετώπισε κατά την διαδικασία της φυσιοθεραπείας για τους τραυματισμούς του στην κωπηλασία και το ράγκμπι, ο 33χρονος μηχανολόγος μηχανικός με ειδικότητα στη βιοκινητική Σάκης Κόλλιας, έφερε στην αγορά μια ολοκληρωμένη λύση για τη φυσιοθεραπεία με όργανα μέτρησης και ένα καινοτόμο λογισμικό παρακολούθησης της απόδοσης του ασθενή και του αθλητή.

Πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο σύστημα διασυνδεδεμένων συσκευών για τη μέτρηση και παρακολούθηση της δύναμης, της κίνησης και της ισορροπίας αθλητών και ασθενών, μέσω τεχνολογιών Internet-of-Things (IoT) και μοντέρνων μεθόδων αποκατάστασης. Η K-Invent ιδρύθηκε το 2017 και σήμερα απασχολεί δεκατρία άτομα σε Θεσσαλονίκη και Γαλλία. «Έναν χρόνο μετά την ίδρυσή μας, το 2018, πήραμε μέρος στο Demo Day του OK!Thess ώστε να αναπτύξουμε περαιτέρω την εταιρεία» λέει ο κ. Κόλλιας.

«Όταν παρουσιάσαμε τις ιδέες μας στους επενδυτές δεν είχαμε καμία πείρα ως προς το επιχειρείν αλλά είχαμε μια δυνατή ιδέα και τελικά κλείσαμε επένδυση μισού εκατομμυρίου ευρώ με την συμμετοχή του Uni.Fund» τονίζει ο κ. Κόλλιας. Μετά από αυτήν την επένδυση μπόρεσαν να προσελκύσουν νέα κεφάλαια ίδιας αξίας από δημόσιες επιδοτήσεις που δίνει το γαλλικό κράτος στις καινοτόμες εταιρείες.

Η εταιρεία εξελίσσεται με γρήγορους ρυθμός μετά την επιτυχημένη πορεία του 2018, αφού κατάφερε να κλείσει τη χρονιά με τζίρο 300.000 ευρώ. Η K-Invent έχει στην αγορά πέντε προϊόντα και από την καινούρια χρονιά θα λανσάρει νέα προϊόντα με διεύρυνση στις υπηρεσίες fitness.

«Ήδη μέσα σε δύο χρόνια πάνω 1.300 άτομα σε δέκα χώρες χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες μας, μεταξύ των οποίων ομάδες της α΄ εθνικής κατηγορίας στο γαλλικό και ισπανικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου, ενώ η K-Invent έγινε και επίσημος υποστηρικτής της εθνικής ομάδας στίβου της Γαλλίας» σημειώνει ο κ. Κόλλιας. Παράλληλα η εταιρεία βρίσκεται στη διαδικασία διερεύνησης των ασιατικών αγορών ενώ είναι έτοιμη να εξαπλωθεί στην Λατινική Αμερική και από το 2020 στη Βόρεια Αμερική.

Για περισσότερες πληροφορίες:

https://okthess.gr/demoday

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Περισσότερα απο 1.000 επενδυτικά σχέδια υποβλήθηκαν στις δύο πρώτες δράσεις ενίσχυσης επιχειρηματικότητας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας

  143 αιτήσεις χρηματοδότησης (προτάσεις-επενδυτικά σχέδια) από ισάριθμες Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις της Κεντρικής Μακεδονίας που δραστηριοποιούνται στους τομείς εμπορίου και παροχής υπηρεσιών υποβλήθηκαν μέχρι τη Δευτέρα 05-08-2019, που ήταν η καταληκτική ημερομηνία υποβολής, στο πλαίσιο της πρόσκλησης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας για τη Δράση του Επιχειρησιακού Προγράμματος της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, ΕΣΠΑ 2014-2020: «Εκσυγχρονισμός υφιστάμενων πολύ μικρών, μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων εμπορίου και παροχής υπηρεσιών».

Ο αιτούμενος επιχορηγούμενος προϋπολογισμός των αιτήσεων ανέρχεται σε 11.884.035,58€ και η αναλογούσα δημόσια δαπάνη (επιχορήγηση) σε 5.942.017,70€ .

Υπενθυμίζεται ότι η Δράση προκηρύχθηκε στις 22-02-2019 και έχει ως στόχο τον εκσυγχρονισμό της οργανωτικής και επιχειρησιακής λειτουργίας μικρομεσαίων επιχειρήσεων της Κεντρικής Μακεδονίας στους τομείς εμπορίου και παροχής υπηρεσιών προκειμένου αυτές να σταθούν με αξιώσεις στην εγχώρια και διεθνή αγορά. Κάθε επενδυτικό σχέδιο προϋπολογισμού από 30.000 έως 100.000 ευρώ επιχορηγείται σε ποσοστό 50% του προϋπολογισμού του, για τη χρηματοδότηση κατασκευής κτιριακών εγκαταστάσεων,  την προμήθεια εξοπλισμού και λογισμικού, τη συμμετοχή σε εκθέσεις, την πιστοποίηση προϊόντων και για  συμβουλευτικές υπηρεσίες.

Η Δημόσια Δαπάνη της Δράσης συγχρηματοδοτείται από Εθνικούς Πόρους και το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ).

Στο αμέσως προσεχές διάστημα θα ξεκινήσει η διαδικασία αξιολόγησης των αιτήσεων (προτάσεων-επενδυτικών σχεδίων).

Παράλληλα, μέχρι το τέλος Αυγούστου αναμένεται να ολοκληρωθεί η αξιολόγηση των 869 αιτήσεων χρηματοδότησης συνολικού επιχορηγούμενου προϋπολογισμού και δημόσιας δαπάνης (100% επιχορήγηση) 9.837.603,53 €, που υποβλήθηκαν στις 5 Ιουλίου 2019, στο πλαίσιο της Δράσης του Ε.Π. της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, ΕΣΠΑ 2014-2020: “Κουπόνια Τεχνολογίας για μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας”.

H συγκεκριμένη δράση συγχρηματοδοτείται από Εθνικούς Πόρους και το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ) και στοχεύει στην ψηφιακή αναβάθμιση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Κάθε επενδυτικό σχέδιο επιχορηγείται με ποσοστό 100 % με προϋπολογισμό από 5.000,00€ έως και 15.000,00€.

Το ενδιαφέρον των επιχειρήσεων αποδείχθηκε πολύ ζωηρό, καθώς η αιτούμενη δημόσια δαπάνη των επενδυτικών σχεδίων που υποβλήθηκαν ανέρχεται σε 9.837.693,53€ υπερκαλύπτοντας τη διαθέσιμη δημόσια δαπάνη της πρόσκλησης που ανερχόταν σε 3.125.00,00€.

Πηγή

Continue Reading

Προγράμματα

Πρόγραμμα δωρεάς σε κλινικές Πανεπιστημιακών και Αντικαρκινικών Νοσοκομείων

Ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα δωρεάς σε κλινικές Πανεπιστημιακών και Αντικαρκινικών Νοσοκομείων σε όλη την Ελλάδα από το «Άλμα Ζωής»

O Πανελλήνιος Σύλλογος Γυναικών με Καρκίνο Μαστού «Άλμα Ζωής» αναγνωρίζοντας τις αυξημένες ανάγκες υλικοτεχνικού εξοπλισμού στα νοσοκομεία της Ελλάδας και έχοντας σαν στόχο την αύξηση του ποσοστού της έγκαιρης διάγνωσης του καρκίνου του μαστού, καθώς και τη βελτίωση της ποιότητας φροντίδας των ασθενών, παρέχει δωρεά για την κάλυψη υλικοτεχνικού εξοπλισμού σε παθολογοανατομικά εργαστήρια, κέντρα μαστού, ακτινολογικά τμήματα, ογκολογικές και ακτινοθεραπευτικές κλινικές των Πανεπιστημιακών και αντικαρκινικών Νοσοκομείων της Ελλάδας .

Το πρόγραμμα προκηρύχθηκε τον Φεβρουάριο του 2019 και πλέον έχει ολοκληρωθεί.

Το συνολικό διαθέσιμο ποσό της Δωρεάς προκύπτει από τα καθαρά έσοδα του Συμβολικού Αγώνα Δρόμου και Περιπάτου Greece Race for the Cure® 2018 και ανέρχεται συνολικά σε 21.600€

Τη δωρεά έλαβαν κλινικές Πανεπιστημιακών και Αντικαρκινικών Νοσοκομείων της Ελλάδας.

Αναλυτικά:

  • ΕΑΝΠ ΜΕΤΑΞΑ – Μονάδα Μαστού με στόχο την αξιοποίηση της δωρεάς για 1 Φορητό μηχάνημα υπερήχων
  • Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Ιωαννίνων-Παθολογοανατομικό εργαστήριο με στόχο την αξιοποίηση της δωρεάς για 1 Οπτικό μικροσκόπιο για ιστολογική διάγνωση
  • Γενικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης – Β’ Μαιευτική -Γυναικολογική Κλινική ΑΠΘ με στόχο την αξιοποίηση της δωρεάς για 1 Αυτοματοποιημένο Πιστόλι βιοψίας μαστού
  • Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Λάρισας-Ογκολογική Κλινική με στόχο την αξιοποίηση της δωρεάς για 1 Αυτοματοποιημένο Πιστόλι βιοψίας μαστού
  • Περιφερικό Γενικό Νοσοκομείο Αθηνών «Λαϊκό» – Α’ Χειρουργική Κλινική με στόχο την αξιοποίηση της δωρεάς για 1 Μηχάνημα Υπερήχων
  • Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Ηράκλειου – Ογκολογική Κλινική με στόχο την αξιοποίηση της δωρεάς για 1 μηχάνημα μη επεμβατικού αερισμού

Η Κλεοπάτρα Γαβριηλίδου, Πρόεδρος του Πανελληνίου Συλλόγου Γυναικών με Καρκίνο Μαστού «Άλμα Ζωής» δηλώνει:

« Η συγκεκριμένη δωρεά παρέχεται μέσα από τον ετήσιο αγώνα μας, Greece Race for the Cure® για την κάλυψη αναγκών Ογκολογικών Πανεπιστημιακών Νοσοκομείων στην Ελλάδα.

Ευχαριστούμε όλους τους υποστηρικτές του αγώνα μας αυτού, που μας δίνουν τη δυνατότητα να συνεχίζουμε με δράσεις όλο το χρόνο.

Έχοντας υπάρξει και οι ίδιες ασθενείς με καρκίνο μαστού, στο Άλμα Ζωής γνωρίζουμε πόσο μπορεί να επηρεάσει ένα επαρκώς εξοπλισμένο Νοσοκομείο την ποιότητα ζωής των ασθενών, αλλά και την προαγωγή της πρόληψης και έγκαιρης διάγνωσης.

Οι ελλείψεις σε Νοσοκομεία επιβαρύνουν τις ασθενείς σε μία ήδη δύσκολη περίοδο της ζωής τους,  μπορεί να αποτελέσουν ανασταλτικό παράγοντα για τον προληπτικό έλεγχο και μπορεί να καθυστερήσουν σημαντικά τη θεραπεία.

 

Η ισότιμη πρόσβαση σε δομές υγείας αποτελεί αναφαίρετο δικαίωμα για κάθε πολίτη στην Ελλάδα. Είναι χαρά μας που φέτος μέσα από τη δωρεά υλικοτεχνικού εξοπλισμού σε κλινικές δημοσίων νοσοκομείων, μπορούμε να συμβάλλουμε στον τομέα της Υγείας.

Υποσχόμαστε πως όσο ο Αγώνας Greece race for the Cure® μας δίνει τη δυνατότητα και όσο υπάρχουν ανάγκες που ως σύλλογος ασθενών μπορούμε να καλύψουμε, εμείς θα συνεχίζουμε » .

Πηγή

Continue Reading

Trending