Connect with us

Μόδα

Η Εβδομάδα Μόδας Athens Xclusive Designers Week ανοίγει τις πόρτες της

Λίγες ημέρες έμειναν για την γιορτή της μόδας την  22η Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας, Athens Xclusive Designers Week, που θα πραγματοποιηθεί από τις 19 Οκτωβρίου ως τις 22 Οκτωβρίου, στο Ζάππειο Μέγαρο.

Καταξιωμένοι σχεδιαστές μόδας, δημοφιλή fashion brands, πρωτοεμφανιζόμενα σχεδιαστικά ταλέντα και δημιουργοί αξεσουάρ, θα δώσουν το δυναμικό παρών στην 22η AXDW, παρουσιάζοντας όλες τις νέες τάσεις της μόδας για την επερχόμενη σεζόν Spring/Summer 2018.

Αυτή τη σεζόν, η Εβδομάδα Μόδας έχει τη χαρά να φιλοξενεί ως επίτιμη προσκεκλημένη, την ιδρύτρια και Creative Director του διεθνούς οίκου μόδας Blumarine, κυρία Anna Molinari, η οποία συμπλήρωσε 40 χρόνια προσφοράς στον κλάδο της μόδας και την προηγούμενη σεζόν τιμήθηκε σε μια μεγαλοπρεπή διοργάνωση προς τιμήν της από το Milan Fashion Week. Η Anna Molinari, γνωστή και ως “la regina delle rose, επέλεξε την Αθήνα και την Athens Xclusive Designers Week για να πραγματοποιήσει την παγκόσμια πρώτη παρουσίαση της νέας συλλογής Blugirl SS 18. Η συλλογή θα παρουσιαστεί μέσα από ένα καταπληκτικό fashion show το οποίο επιμελείται η διοργάνωση, στο Περιστύλιο του Ζάππειου Μεγάρου.

Η πασαρέλα της 22ης AXDW θα υποδεχτεί τους (αλφαβητικά):

Αvgousta Theodoulou: Η νικήτρια του περσινού βραβείου “Best New Designer” θα παρουσιάσει την πρώτη της ολοκληρωμένη collection “Bodies out of Frames”.

Baya: Το Ελληνικό luxury activewear label θα παρουσιάσει των υψηλών και ειδικών προδιαγραφών υλικά και υφάσματα σε συνδυασμό με τα δυναμικά γεωμετρικά μοτίβα, με την ιδιαίτερη προσοχή στην λεπτομέρεια.

Brokers: Μια ευέλικτη συλλογή βασισμένη στο casual-denim με βασικό στοιχείο έμπνευσης της συλλογής είναι οι οργανικές φόρμες που έχουν επηρεάσει τη συλλογή κυρίως γραφιστικά, σε ό,τι αφορά τις υφές και τις επεξεργασίες.

Celebrity Skin: Η νέα τους collection “Tears of a corpSe”, είναι έντονη, αέρινη και σκοτεινή, με κυρίαρχα τα avant garde στοιχεία που χαρακτηρίζει το brand.

Folli Follie: Το Ελληνικό διεθνές brand Folli Follie θα παρουσιάσει την νέα Collection κοσμημάτων “Metal Chic”, της οποίας το styling θα πλαισιωθεί με τις δημιουργίες καταξιωμένων Ελλήνων σχεδιαστών.

Giorgio Fatouro: Ο Έλληνας shoe designer με τη διεθνή παρουσία και με εξειδίκευση στην «υψηλή υποδηματοποιία» παρουσιάζει τη νέα του συλλογή με τίτλο «Pearl & Fur» στην οποία κυριαρχούν τα ιδιαίτερα υλικά όπως το περλέ δέρμα συνδυασμένο με συνθετική γούνα, απομίμηση λευκής φώκιας.

Kathy Heyndels & Giannetos Handmade: Ο γνωστός οίκος μόδας θα παρουσιάσει βραδινά θηλυκά φορέματα που αναδεικνύουν τη γυναικεία φιγούρα. Τη συλλογή θα συνοδεύσουν και ανδρικές εμφανίσεις με κουστούμια υψηλής ραπτικής by Giannetos Handmade.

MIRŌ: Tο αγαπημένο σχεδιαστικό δίδυμο θα παρουσιάσει τη νέα haute couture συλλογή του σε ένα show έκπληξη το οποίο επιμελείται η διοργάνωση και θα «κλείσει» την εβδομάδα μόδας.

Olga Karaververi: Στη συλλογή City Lights περιλαμβάνονται αέρινα cocktail φορέματα αλλά και περίτεχνα Haute Couture βραδινά σύνολα. Τις εμφανίσεις των ρούχων  ολοκληρώνουν παλτό με πολύ ιδιαίτερα ντεσέν από ολομέταξο κασμίρ.

Panos Apergis & Point Loom: Και αυτή η καλοκαιρινή συλλογή του σχεδιαστή θα μας εντυπωσιάσει με τις ethnic επιρροές, τους πρωτότυπους συνδυασμούς υλικών και έντονα prints. Η SS 2018 συλλογή της POINT LOOM τακτοποιείται από την επιβλητικότητα των χρυσών υφαντών στοιχείων πάνω στα λευκά βαμβακερά, ως ο ύμνος της υφαντικής στο «πάντρεμά» της με το fashion design. Σε απόλυτη αντίθεση με τις μονοχρωμίες, έρχονται τα πολύχρωμα prints.

Parthenis: Για το καλοκαίρι του 2018, η Parthenis παρουσιάζει μια εξωτική, πολεμική ιστορία ύφους και στυλ, με έμπνευση την Παταγονία του 19αιώνα. Οι πλούσιες υφές των υφασμάτων και οι εξωραϊσμένες φόρμες των ρούχων αποπνέουν ένα όραμα για μια ζωή πιο κοντά στη φύση, μέσα από το πρίσμα του ανθρώπου της τεχνολογίας.

Tassos Mitropoulos: Η συλλογή Tassos Mitropoulos Fall Winter 17-18 αντικατοπτρίζει μία vintage αισθητική, κομποζε υφάσματα με πολύ ιδιαίτερα υλικά όπως δέρμα, γούνα, βελούδο και δαντέλα συνδυασμένα με athliesure στοιχεία και denim textures.

Vassilis Zoulias:  H νέα καλοκαιρινή συλλογή του Βασίλη Ζούλια Women in the Garden “the Summer Edition” τιμά τις γυναίκες στη ζωή του. Το σιντριβάνι του Ζάππειου Μεγάρου είναι το ιδανικό σκηνικό για να μας μαγεύσει με τις δημιουργίες του. Βραδινές τουαλέτες, κοκτέιλ φορέματα, θεατρικές λεπτομέρειες και φίνα υφάσματα όπως μετάξι, πουά και δαντέλες είναι όλα πρωταγωνιστές σ ’έναν μοναδικό κόσμο πολυτέλειας και στυλ.

Zini Boutique: Μια συλλογή επηρεασμένη από το σύγχρονο lifestyle αλλά και την ανεπιτήδευτη κομψότητα είναι αυτή που παρουσιάζει στην εβδομάδα μόδας η Zini Boutique για τη σεζόν FW/2017-2018 γκλίτερ και γκλαμ από τα 70s, ώμοι από τα 80s, αγγλικό τουΐντ και καρό υφάσματα αποτελούν τα βασικά στοιχεία της Ready to Wear συλλογής.

Την Παρασκευή, 20 Οκτωβρίου, η AXDW υποδέχεται 10 νέα σχεδιαστικά ταλέντα τα οποία διαγωνίζονται για να διεκδικήσουν 3 βραβεία στο θεσμό των New Designers Awards. Οι σχεδιαστές που συμμετέχουν στα New Designers Awards είναι οι (αλφαβητικά):

Blondie. E, Eva Mundi, Galanu, Irene Angelopoulos, Kristi B, Maria Nakou, Marilia Christina, Julietta, Sadykova, Timothy Papas

Ενώ την ημέρα των νέων σχεδιαστών οι σχολές Akto Art & Design College καθώς και το Athens Fashion Club θα παρουσιάσουν τις ομαδικές collection των αποφοίτων τους.

Επιπλέον, η Athens Xclusive Designers Week έχει την τιμή να υποστηρίζει την εκστρατεία Bring Them Back (www.bringthemback.org , https://www.facebook.com/BringThemBack/) με στόχο την επιστροφή των Γλυπτών του Παρθενώνα και την Επανένωση του Μνημείου. Έτσι λοιπόν, η 22η Εβδομάδα Μόδας εντάσσει στο έργο της, την Εκστρατεία Bring Them Back σε όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων της, προσκαλώντας όλους τους συμμετέχοντες σχεδιαστές και επισκέπτες να πουν το δικό τους ‘Bring them Back’ μέσω τωνενεργειών που θα πλαισιώσουν αυτόν τον μεγάλο σκοπό. Η διάδοση του μηνύματος είναι η κινητήρια δύναμη που θα βοηθήσει να επιστρέψουν τα Γλυπτά του Παρθενώνα, εδώ, στον τόπο τους.

Κατά τη διάρκεια του τετραημέρου, οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν τις τρέχουσες συλλογές των Ελλήνων δημιουργών αξεσουάρ μόδας, οι οποίοι συμμετέχουν στο Xclusive Elements Section, 2K10 Creations by Katerina, Tsilis by Tsili Katerina, E.T. Collection Creations by Elsa Toli κ.α.

Όλες τις ημέρες, ο ανοικτός διαγωνισμός σχεδίου μόδας Fashion Design Project by Planet Fitness & More θα είναι σε ισχύ για τους συμμετέχοντες που θέλουν να δοκιμάσουν το ταλέντο τους στο σχέδιο μόδας.

Η Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας, συνεχίζει δυναμικά το έργο της, αποτελώντας το σημείο συνάντησης όλου του κλάδου της μόδας και ενδυναμώνοντας ακόμα περισσότερο το δίκτυο των εγχώριων και διεθνών συνεργασιών της, με απώτερο στόχο την εξωστρέφεια της Ελληνικής Μόδας και την προώθηση των Ελλήνων σχεδιαστών  εντός και εκτός συνόρων.

22η Athens Xclusive Designers Week / 19 Οκτωβρίου – 22 Οκτωβρίου 2017

Continue Reading

Lifestyle

Μαρία Τζάνη:”Μια γυναίκα όλα τα μπορεί.”

Η δουλειά της Μαρίας είναι εκπαιδευτικός στη πρωτοβάθμια εκπαίδευση(συγκεκριμένα νηπιαγωγός) εδώ και 12 χρόνια, αλλά ασχολείται ενεργά με τη μόδα καθώς σχεδιάζει ρούχα και σε συνεργασία με ένα ατελιέ στο Ηράκλειο υλοποιούνε limited edition συλλογές, με δικά τους υφάσματα και prints που  εμπνέονται από  κάθε τι όμορφο γύρω τους! Παράλληλα διαφημίζει και εταιρίες στο ινσταγκραμ!

  • Φροντίζετε να έχετε ελεύθερο χρόνο  για τον εαυτό σας

Η αλήθεια είναι ότι έχω περιορισμένο ελεύθερο χρόνο λόγω
των πολλών δραστηριοτήτων που ασχολούμαι, αλλά φροντίζω να βρίσκω σίγουρα για να διοργανώνω ταξίδια ( εκτός πανδημίας )

  • Είστε πραγματικά πανέμορφη, έχετε κάποια μυστικά ομορφιάς;

Αγαπώ στη διατροφή μου οτιδήποτε είναι πράσινο, κοιμάμαι  σωστές  ώρες και το πιο βασικό για μένα, ξεκινώ τη μέρα μου πάντα με ένα χαμόγελο που αντικατοπτρίζει την ψυχική αρμονία ,γέννημα της οποίας είναι η ομορφιά και η  ωραία αύρα!

  • Aκολουθείτε πιστά τις επιταγές της μόδας  ή αυτοσχεδιάζετε ; πως ντύνεστε στη καθημερινή σας ζωή ;

Ως σχεδιάστρια αυτό που προτείνω και μέσα από  τα ρούχα της συλλογής μας , είναι να φοράμε οτιδήποτε μας κάνει να νιώσουμε όμορφες, να είμαστε άνετες μέσα σε  αυτό και να αναδεικνύει  την προσωπικότητα μας!  Αυτή είναι η φιλοσοφία μου και στη καθημερινότητα μου ενώ φυσικά επιλεγώ και πολλές φορές ρούχα της συλλογής μας στις αποδράσεις μου!

  • Ποια είναι η σχέση σας με τα social media

Έχω πολύ ενεργό ινσταγκραμ, καθώς ασχολούμαι επαγγελματικά ενώ στα υπόλοιπα social media δεν έχω ιδιαίτερη κινητικότητα

  • Έχετε όνειρα που ακόμη δεν έχουν γίνει πραγματικότητα

Στο επαγγελματικό κομμάτι θέλω τα ρούχα της συλλογής μας  να αποκτήσουν μεγαλύτερη εμβέλεια στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό και να κάνω μια όμορφη οικογένεια

  • Πιστεύετε μια γυναίκα  πρέπει να επιδιώξει μια καριέρα αν το επιθυμεί  με όποιο τίμημα και αν συνεπάγεται αυτό;

Θεωρώ όλα χρειάζονται μέτρο και τις σωστές προτεραιότητες στη κατάλληλη ηλικία!

Μια γυναίκα πρέπει να είναι συνειδητοποιημένη στο τι θέλει απ τη ζωή της, αν έχει όνειρο να κανει και μια οικογένεια σίγουρα το βιολογικό κομμάτι τη δεσμεύει μέχρι κάποια ηλικία! Όχι ότι σα μανούλες δε μπορούν οι γυναίκες να ναι επιτυχημένες, απλά πρέπει να υπάρχει μια ισορροπία! Μη ξεχνάμε άλλωστε… ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΟΛΑ ΤΑ ΜΠΟΡΕΙ!

  • Πόσο business women πιστεύετε ότι  είναι οι  Ελληνίδες ;

Θεωρώ ότι με τη πάροδο των χρόνων οι Ελληνίδες εξελίσσονται όλο και περισσότερο, βλέπουμε επιτυχημένες γυναίκες  σε όλους τους κλάδους και αυτό με χαροποίει ιδιαίτερα!

  • Ποια είναι τα επόμενα σχεδιά σας ;

Ασχολούμαι πυρετωδώς με τις επόμενες συλλογές των ρούχων μας  αλλά και τη προώθηση τους σε μεγαλύτερη εμβέλεια ενώ σα Μαρία  θέλω και  να κάνω μια όμορφη οικογένεια!

Continue Reading

Lifestyle

Πώς ένα fashion brand μπορεί να αναπτυχθεί αποδοτικότερα ψηφιακά?

Βιώνουμε μια εποχή όπου οι εξελίξεις διαδέχονται η μια την άλλη, σε σημείο, ενδεχομένως,  που δεν προλαβαίνουμε να τις παρακολουθούμε στην ολότητά τους. Η ψηφιοποίηση προϊόντων ή υπηρεσιών, αντίστοιχα, ήρθε για να μείνει. Πρόσφατες μελέτες έχουν δείξει ότι η μετά covid-19 περίοδος, επέφερε αλλαγές που υπό άλλες συνθήκες θα παρατηρούνταν μετά από 100 χρόνια.

Ο χώρος της μόδας είναι μια από τις ανταγωνιστικές και δυναμικές βιομηχανίες στον κόσμο. Από τις πιο γνωστές μέχρι τις λιγότερο γνωστές και από τις πιο μεγάλες μέχρι τις πιο μικρές εταιρείες ανταγωνίζονται – συναγωνίζονται η μια την άλλη, ακόμα συμπράττουν και μεταξύ τους, προκειμένου να επικρατήσουν και ν’ αποκτήσουν το δικό του χώρο στον κόσμο της μόδας. Βάσει της μεθόδου της τμηματοποίησης, έρευνες έδειξαν ότι οι αγοραστές πλέον γίνονται ολοένα και πιο απαιτητικοί και δεν αγοράζουν ένα προϊόν απλά για να το αγοράσουν. Επιθυμούν να προβούν στην αγορά ενός προϊόντος, ανεξαρτήτου κόστους, που έχει να πει ΚΑΤΙ – μια ιστορία, ένα lifestyle, ένα συναίσθημα! Αυτό είναι και το βασικό μυστικό για την διαμόρφωση ενός άρτιου content στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, social media, ο συνδυασμός της δημιουργίας του περιεχομένου και η διαμόρφωση ενός έντονα παραστατικού περιεχομένου, μέσω φωτογραφιών, στα social media. Η σχεδιαστική αυτογνωσία είναι το όπλο για το πλέξιμο της παρουσίασης σε μεγαλύτερη εμβέλεια. 

Να ξέρω…

  • Ποιο είναι το brand?
  • Tί το διαφοροποιεί από τον «ανταγωνισμό»?
  • Πού στοχεύω μέσω αυτού? – Ποια είναι η αγορά – στόχος μου?
  • Ποιο θα είναι το ιδανικό story telling που θα προκαλεί ταύτιση με το κοινό και την παράλληλη αποτύπωσή του μέσα από εικόνες
  • Ποιο θα είναι το παραγωγικό υλικό που θα αποτελέσει την προστιθέμενη αξία για το brand μου

Κι αυτό να μπορώ να το αποδώσω πρακτικά και κυρίως ουσιαστικά!

Τί είναι BRAND?

Bold – κάτι τολμηρό 

Rare – κάτι σπάνιο

Amazing – κάτι φανταστικό

Notorious – κάτι με προοπτικές ν’ ακουστεί παγκοσμίως

Dynamic – κάτι δυναμικό

    Είναι η σχέση που χτίζεις με το κοινό σου, γιατί αντηχεί με το όραμα, τις αξίες και την φωνή σου!

Όμως η γέννηση ενός brand προκύπτει από τον ίδιο τον δημιουργό του και από την φιλοσοφία που υιοθετεί προκειμένου να το πραγματοποιήσει, καθώς αυτό και μόνο δημιουργεί εικόνες και οι εικόνες γεννούν σχέδια. Αυτή είναι ταυτόχρονα και μια γνωριμία με το «ψηφιακό» κοινό που επιθυμεί να σας γνωρίσει μέσα από το brand σας. Πώς μπορεί μια τυπική γνωριμία να μετατραπεί, χωρίς ν’ ακυρωθεί ως τέτοια, σε ψηφιακή με παραγωγικό και ανταποδοτικό τρόπο.

Η οικοδόμηση της επωνυμίας σας από το μηδέν δεν είναι εύκολη υπόθεση, για αυτό το branding είναι μια από τις πιο ακριβές επενδύσεις που πραγματοποιούν νέες εταιρείες. Η καθιέρωση επωνυμίας είναι κάτι πολύ περισσότερο από ένα λογότυπο, είναι πώς η επιχείρησή σας κάνει τους ανθρώπους να αισθάνονται αυτό που έχετε να προσφέρετε. Είναι ο τρόπος που επικοινωνείτε και εμπνέετε. Όπως το έθεσε ο Jeff Bezos, “Η επωνυμία σας είναι ό, τι λένε οι άνθρωποι για εσάς όταν δεν βρίσκεστε στο δωμάτιο.”

Χριστίνα Τριποδιανάκη

Instagram Page: @christinatripodianaki \

Digital Marketing Consultant, Βranding Specialist, Speaker

Η Χριστίνα Τριποδιανάκη  μέσω της ατομικής της επιχείρησης www.christinatripodianaki.com, προσφέρει υπηρεσίες digital marketing, branding,  δημοσίων σχέσεων & επικοινωνίας, image making, e-consultation & workshops σε άτομα με ή χωρίς εταιρική ταυτότητα, ομάδες, επιχειρήσεις ή οργανισμούς, ώστε να δομούν μια άρτια επιχειρησιακή και ψηφιακή  εικόνα.

Αποφοίτησε από το Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης του Πανεπιστημίου Κρήτης, διαθέτει master στο Digital Marketing από το Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδος  και διπλωματικές εξειδικεύσεις στην Επικοινωνιακή Διαχείριση Κρίσεων, στο Human Resources Development & στο Tourism Management & Marketing από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Ωστόσο φροντίζει να εκπαιδεύεται διαρκώς και να βρίσκεται πάντα up-to-date με ό,τι συμβαίνει στον ψηφιακό κόσμο και στην αγορά ΤΩΡΑ.

Συνεργάζεται με άτομα από όλο τον κόσμο που επιθυμούν να δομήσουν το προφίλ τους από την αρχή, μέσα από σεμινάρια, ομιλίες, και consultation one-to-one ή online.

Continue Reading

Lifestyle

Κλασικό και Ακαταμάχητο Μπλέ

Από την Μαριάννα Τσουλιά

Η Μαριάννα Τσουλιά είναι Σύμβουλος διαχείρισης κρίσεων και διαπιστευμένος Διαμεσολαβητής του Υπουργείου Δικαιοσύνης. Πρώην Διευθυντικό στέλεχος στην Εθνική Τράπεζα, την ICAP και τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης και senior consultant σε Εταιρείες εντός και εκτός Ελλάδας. Έχει ΜΒΑ και οικονομικές σπουδές αλλά και πτυχίο και άδεια εξασκήσεως Κτηνιάτρου(MDV).Είναι μαμά τριών παιδιών και έχει πέντε εγγόνια!

Ας παίξουμε ντουλάπες.

Η Καραντίνα χρονίζει και μέσα μας  σκεφτόμαστε και αναρωτιόμαστε  για το πότε θα έρθει το τέλος της.

Ο χρόνος πολύς μέσα στο σπίτι.

Μια αγαπημένη μου ασχολία είναι να τακτοποιώ τις ντουλάπες μου. Τα χρόνια συγκέντρωσαν πολλές ενδυματολογικές επιλογές, όλες προσαρμοσμένες στους εκάστοτε ρόλους μου, κατά βάσει τους επαγγελματικούς γιατί αυτό ήταν ένα μεγάλο μέρος της ζωής μου. Όμως πάντα αγαπούσα και συνεχίζω να αγαπώ το ντύσιμο και την πολυάριθμες συνδυαστικές επιλογές που σου προσφέρουν τα όμορφα και αγαπημένα κομμάτια, που αγοράστηκαν με λαχτάρα και επιθυμία, φορέθηκαν πολύ και συνεχίζουν να μαγεύουν την φαντασία μου. Το όμορφο ντύσιμο είναι πηγή ευχαρίστησης και δεν έχει χρόνο και ηλικία. Είναι  ένδειξη τιμής στο εαυτό μας και τους άλλους.

Ανοίγω τις ντουλάπες μου λοιπόν και σας ξεναγώ στις δικές μου προτάσεις γυναικείας χαράς . Όπως όλες μας συνδυάζω το παλιό με το καινούργιο, το περασμένο με το μοντέρνο και το μεταχειρισμένο με την φρέσκια  δύναμη των αξεσουάρ.

Οι Ρίγες είναι παρούσες πάντοτε σε όλες τις κολεξιόν….

Οι επιλογές είναι πολυάριθμες , ξεκινάμε και πειραματιζόμαστε.

Ρίγα άσπρη-μπλε για όλες τις ηλικίες και όλες τις περιστάσεις.

Εάν θέλεις δοκίμασε το με κάτι μονόχρωμο στην ίδια απόχρωση του μπλε και δώσε μια πινελιά με ενα κολιέ…

Για ένα πιο εντυπωσιακό λουκ συνδύασε ρίγα με ρίγα.

Μάρτης:  Ο μήνας του κλασικού και ακαταμάχητου μπλε!

Continue Reading

Trending