Connect with us

Μόδα

Η Εβδομάδα Μόδας Athens Xclusive Designers Week ανοίγει τις πόρτες της

Λίγες ημέρες έμειναν για την γιορτή της μόδας την  22η Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας, Athens Xclusive Designers Week, που θα πραγματοποιηθεί από τις 19 Οκτωβρίου ως τις 22 Οκτωβρίου, στο Ζάππειο Μέγαρο.

Καταξιωμένοι σχεδιαστές μόδας, δημοφιλή fashion brands, πρωτοεμφανιζόμενα σχεδιαστικά ταλέντα και δημιουργοί αξεσουάρ, θα δώσουν το δυναμικό παρών στην 22η AXDW, παρουσιάζοντας όλες τις νέες τάσεις της μόδας για την επερχόμενη σεζόν Spring/Summer 2018.

Αυτή τη σεζόν, η Εβδομάδα Μόδας έχει τη χαρά να φιλοξενεί ως επίτιμη προσκεκλημένη, την ιδρύτρια και Creative Director του διεθνούς οίκου μόδας Blumarine, κυρία Anna Molinari, η οποία συμπλήρωσε 40 χρόνια προσφοράς στον κλάδο της μόδας και την προηγούμενη σεζόν τιμήθηκε σε μια μεγαλοπρεπή διοργάνωση προς τιμήν της από το Milan Fashion Week. Η Anna Molinari, γνωστή και ως “la regina delle rose, επέλεξε την Αθήνα και την Athens Xclusive Designers Week για να πραγματοποιήσει την παγκόσμια πρώτη παρουσίαση της νέας συλλογής Blugirl SS 18. Η συλλογή θα παρουσιαστεί μέσα από ένα καταπληκτικό fashion show το οποίο επιμελείται η διοργάνωση, στο Περιστύλιο του Ζάππειου Μεγάρου.

Η πασαρέλα της 22ης AXDW θα υποδεχτεί τους (αλφαβητικά):

Αvgousta Theodoulou: Η νικήτρια του περσινού βραβείου “Best New Designer” θα παρουσιάσει την πρώτη της ολοκληρωμένη collection “Bodies out of Frames”.

Baya: Το Ελληνικό luxury activewear label θα παρουσιάσει των υψηλών και ειδικών προδιαγραφών υλικά και υφάσματα σε συνδυασμό με τα δυναμικά γεωμετρικά μοτίβα, με την ιδιαίτερη προσοχή στην λεπτομέρεια.

Brokers: Μια ευέλικτη συλλογή βασισμένη στο casual-denim με βασικό στοιχείο έμπνευσης της συλλογής είναι οι οργανικές φόρμες που έχουν επηρεάσει τη συλλογή κυρίως γραφιστικά, σε ό,τι αφορά τις υφές και τις επεξεργασίες.

Celebrity Skin: Η νέα τους collection “Tears of a corpSe”, είναι έντονη, αέρινη και σκοτεινή, με κυρίαρχα τα avant garde στοιχεία που χαρακτηρίζει το brand.

Folli Follie: Το Ελληνικό διεθνές brand Folli Follie θα παρουσιάσει την νέα Collection κοσμημάτων “Metal Chic”, της οποίας το styling θα πλαισιωθεί με τις δημιουργίες καταξιωμένων Ελλήνων σχεδιαστών.

Giorgio Fatouro: Ο Έλληνας shoe designer με τη διεθνή παρουσία και με εξειδίκευση στην «υψηλή υποδηματοποιία» παρουσιάζει τη νέα του συλλογή με τίτλο «Pearl & Fur» στην οποία κυριαρχούν τα ιδιαίτερα υλικά όπως το περλέ δέρμα συνδυασμένο με συνθετική γούνα, απομίμηση λευκής φώκιας.

Kathy Heyndels & Giannetos Handmade: Ο γνωστός οίκος μόδας θα παρουσιάσει βραδινά θηλυκά φορέματα που αναδεικνύουν τη γυναικεία φιγούρα. Τη συλλογή θα συνοδεύσουν και ανδρικές εμφανίσεις με κουστούμια υψηλής ραπτικής by Giannetos Handmade.

MIRŌ: Tο αγαπημένο σχεδιαστικό δίδυμο θα παρουσιάσει τη νέα haute couture συλλογή του σε ένα show έκπληξη το οποίο επιμελείται η διοργάνωση και θα «κλείσει» την εβδομάδα μόδας.

Olga Karaververi: Στη συλλογή City Lights περιλαμβάνονται αέρινα cocktail φορέματα αλλά και περίτεχνα Haute Couture βραδινά σύνολα. Τις εμφανίσεις των ρούχων  ολοκληρώνουν παλτό με πολύ ιδιαίτερα ντεσέν από ολομέταξο κασμίρ.

Panos Apergis & Point Loom: Και αυτή η καλοκαιρινή συλλογή του σχεδιαστή θα μας εντυπωσιάσει με τις ethnic επιρροές, τους πρωτότυπους συνδυασμούς υλικών και έντονα prints. Η SS 2018 συλλογή της POINT LOOM τακτοποιείται από την επιβλητικότητα των χρυσών υφαντών στοιχείων πάνω στα λευκά βαμβακερά, ως ο ύμνος της υφαντικής στο «πάντρεμά» της με το fashion design. Σε απόλυτη αντίθεση με τις μονοχρωμίες, έρχονται τα πολύχρωμα prints.

Parthenis: Για το καλοκαίρι του 2018, η Parthenis παρουσιάζει μια εξωτική, πολεμική ιστορία ύφους και στυλ, με έμπνευση την Παταγονία του 19αιώνα. Οι πλούσιες υφές των υφασμάτων και οι εξωραϊσμένες φόρμες των ρούχων αποπνέουν ένα όραμα για μια ζωή πιο κοντά στη φύση, μέσα από το πρίσμα του ανθρώπου της τεχνολογίας.

Tassos Mitropoulos: Η συλλογή Tassos Mitropoulos Fall Winter 17-18 αντικατοπτρίζει μία vintage αισθητική, κομποζε υφάσματα με πολύ ιδιαίτερα υλικά όπως δέρμα, γούνα, βελούδο και δαντέλα συνδυασμένα με athliesure στοιχεία και denim textures.

Vassilis Zoulias:  H νέα καλοκαιρινή συλλογή του Βασίλη Ζούλια Women in the Garden “the Summer Edition” τιμά τις γυναίκες στη ζωή του. Το σιντριβάνι του Ζάππειου Μεγάρου είναι το ιδανικό σκηνικό για να μας μαγεύσει με τις δημιουργίες του. Βραδινές τουαλέτες, κοκτέιλ φορέματα, θεατρικές λεπτομέρειες και φίνα υφάσματα όπως μετάξι, πουά και δαντέλες είναι όλα πρωταγωνιστές σ ’έναν μοναδικό κόσμο πολυτέλειας και στυλ.

Zini Boutique: Μια συλλογή επηρεασμένη από το σύγχρονο lifestyle αλλά και την ανεπιτήδευτη κομψότητα είναι αυτή που παρουσιάζει στην εβδομάδα μόδας η Zini Boutique για τη σεζόν FW/2017-2018 γκλίτερ και γκλαμ από τα 70s, ώμοι από τα 80s, αγγλικό τουΐντ και καρό υφάσματα αποτελούν τα βασικά στοιχεία της Ready to Wear συλλογής.

Την Παρασκευή, 20 Οκτωβρίου, η AXDW υποδέχεται 10 νέα σχεδιαστικά ταλέντα τα οποία διαγωνίζονται για να διεκδικήσουν 3 βραβεία στο θεσμό των New Designers Awards. Οι σχεδιαστές που συμμετέχουν στα New Designers Awards είναι οι (αλφαβητικά):

Blondie. E, Eva Mundi, Galanu, Irene Angelopoulos, Kristi B, Maria Nakou, Marilia Christina, Julietta, Sadykova, Timothy Papas

Ενώ την ημέρα των νέων σχεδιαστών οι σχολές Akto Art & Design College καθώς και το Athens Fashion Club θα παρουσιάσουν τις ομαδικές collection των αποφοίτων τους.

Επιπλέον, η Athens Xclusive Designers Week έχει την τιμή να υποστηρίζει την εκστρατεία Bring Them Back (www.bringthemback.org , https://www.facebook.com/BringThemBack/) με στόχο την επιστροφή των Γλυπτών του Παρθενώνα και την Επανένωση του Μνημείου. Έτσι λοιπόν, η 22η Εβδομάδα Μόδας εντάσσει στο έργο της, την Εκστρατεία Bring Them Back σε όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων της, προσκαλώντας όλους τους συμμετέχοντες σχεδιαστές και επισκέπτες να πουν το δικό τους ‘Bring them Back’ μέσω τωνενεργειών που θα πλαισιώσουν αυτόν τον μεγάλο σκοπό. Η διάδοση του μηνύματος είναι η κινητήρια δύναμη που θα βοηθήσει να επιστρέψουν τα Γλυπτά του Παρθενώνα, εδώ, στον τόπο τους.

Κατά τη διάρκεια του τετραημέρου, οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν τις τρέχουσες συλλογές των Ελλήνων δημιουργών αξεσουάρ μόδας, οι οποίοι συμμετέχουν στο Xclusive Elements Section, 2K10 Creations by Katerina, Tsilis by Tsili Katerina, E.T. Collection Creations by Elsa Toli κ.α.

Όλες τις ημέρες, ο ανοικτός διαγωνισμός σχεδίου μόδας Fashion Design Project by Planet Fitness & More θα είναι σε ισχύ για τους συμμετέχοντες που θέλουν να δοκιμάσουν το ταλέντο τους στο σχέδιο μόδας.

Η Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας, συνεχίζει δυναμικά το έργο της, αποτελώντας το σημείο συνάντησης όλου του κλάδου της μόδας και ενδυναμώνοντας ακόμα περισσότερο το δίκτυο των εγχώριων και διεθνών συνεργασιών της, με απώτερο στόχο την εξωστρέφεια της Ελληνικής Μόδας και την προώθηση των Ελλήνων σχεδιαστών  εντός και εκτός συνόρων.

22η Athens Xclusive Designers Week / 19 Οκτωβρίου – 22 Οκτωβρίου 2017

Continue Reading

Lifestyle

Tο ιδανικό δώρο για εκείνη στη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου

Η γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου είναι η μέρα που οι περισσότεροι άνδρες ιδανικά θα ήθελαν να διαγράψουν από το ημερολόγιο τους.

Από τη φύση τους (ας το αποδώσουμε εκεί) προτιμούν να μιλούν με πράξεις παρά με λόγια.  Ίσως γιατί είναι πιο εύκολο, λιγότερο ανώδυνο και μετρήσιμο από πλευράς αντιδράσεων, αλλά όταν πρόκειται για την γιορτή των ερωτευμένων τα πράγματα δυσκολεύουν. Κάθε χρόνο σχεδόν βρισκόνται στην όχι και τόσο ευχάριστη θέση να πρέπει να ψάξουν – στην κυριολεξία την τελευταία στιγμή –  για να βρουν το ιδανικό δώρο για την εκλεκτή της καρδιάς τους. Αν ανήκεις και εσύ σε αυτή την κατηγορία τότε καλό είναι να διαβάσεις παρακάτω!

Σκέφτεσαι “Να της πάρεις λουλούδια, να της πάρεις σοκολατάκια, να της αγοράσεις ένα τεράστιο αρκούδο ή να την βγάλεις για ρομαντικό δείπνο;”. Δε θα σου απαριθμήσουμε τους λόγους που δε πρέπει να κάνεις τίποτε από τα παραπάνω. Θα σου πούμε μόνο ότι αν ήσουν 18 ετών μπορεί και να είχαν νόημα, αλλά από  ένα σημείο και ύστερα στη ζωή σου, οι απαιτήσεις είναι μεγαλύτερες.

Τι είναι αυτό λοιπόν που θα την κάνει να καρδιοχτυπήσει και θα σου δώσει extra bonus, γιατί εδώ που τα λέμε όλοι μας θέλουμε να είμαστε οι καλύτεροι σε όλα. Οι άντρες με εμπειρία θα σου πουν ότι ο πιο γρήγορος δρόμος για να κατακτήσεις την καρδιά μιας γυναίκας είναι αυτός της καρδιάς σου. Και τι πιο ξεχωριστό από ένα κόσμημα που θα αντιπροσωπεύει ακριβώς αυτό; Μια καρδιά τόσο ξεχωριστή όσο η δική σου, που θα την κρατήσει στα χέρια της σαν ότι πιο πολύτιμο έχει! Για να μην ψάχνεις, βρήκαμε αυτήν που κάνει τη διαφορά, από το ελληνικό brand G&P Jewellery. Το κορίτσι σου θα εκτιμήσει ιδιαιτέρως τον ξεχωριστό σχεδιασμό του και την ιδιαίτερη αισθητική αυτού του δαχτυλιδιού. Όσο για το μέγεθος δε χρειάζεται να έχεις καμία ανησυχία. Το δαχτυλίδι αυξομειώνεται για να ταιριάζει σε όλα τα δάχτυλα.

Δες ΕΔΩ το Δαχτυλίδι Silver Wavy Heart

 

Δες ΕΔΩ το δαχτυλίδι Gold Wavy Heart

Θα το παραλάβεις σε πολυτελή κασετίνα!

 Eshop: gpjewellery.gr

FB: G&P Jewellery Designer 

Instagram: gpjewellerydesigners 

Continue Reading

Μόδα

WHO’S NEXT – BIJORHCA Δυναμική ελληνική παρουσία στις εκθέσεις ενδύματος

Εξήντα επτά (67) εταιρείες συμμετείχαν στα εθνικά περίπτερα που οργάνωσε η Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece) στις διεθνείς εκθέσεις ενδύματος, αξεσουάρ και κοσμήματος (WHO’S NEXT – BIJORHCA), καθώς και διακόσμησης σπιτιού και εσωτερικών χώρων (MAISON ET OBJET), οι οποίες πραγματοποιήθηκαν στο Παρίσι, το διάστημα από 18 ως 22 Ιανουαρίου.

Η χώρα μας άφησε θετικές εντυπώσεις με την αξιοσημείωτη παρουσία των ελληνικών επιχειρήσεων στα μεγαλύτερα εμπορικά γεγονότα του φετινού χειμώνα στο Παρίσι, δημιουργώντας πολλές προσδοκίες για το μέλλον, καθώς το ενδιαφέρον των επισκεπτών-πελατών για τα ελληνικά προϊόντα και υπηρεσίες συνεχώς αυξάνεται.

Πιο συγκεκριμένα στη MAISON ET OBJET PARIS, η οποία διεξήχθη από 18 έως 22 Ιανουαρίου 2024 στον εκθεσιακό χώρο Paris Nord Villepinte, συμμετείχαν 32 ελληνικές εταιρείες από τους δημιουργικούς κλάδους της διακόσμησης και των αντικειμένων. Στις 5 ημέρες που διήρκησε η έκθεση, δόθηκε η ευκαιρία στους Έλληνες συμμετέχοντες να αυξήσουν το πελατολόγιο τους μέσω προγραμματισμένων B2B συναντήσεων και γενικότερων δράσεων δικτύωσης. Στη φετινή διοργάνωση σημειώθηκε αύξηση κατά 9% στις συμμετοχές σε σύγκριση με την αντίστοιχη διοργάνωση του Ιανουαρίου του 2023, φτάνοντας τον αριθμό των 2516  συμμετεχουσών εταιρειών ενώ ποσοστό 30% αυτών συμμετείχαν για πρώτη φορά στη διοργάνωση.

Παράλληλα, στις 20 Ιανουαρίου ξεκίνησαν οι διεθνείς εκθέσεις ενδύματος, αξεσουάρ και κοσμήματος WHO’S NEXT – BIJORHCA στο εκθεσιακό κέντρο Porte de Versailles. Στη χειμερινή διοργάνωση των Who’s Next – BIJORHCA, τις μεγαλύτερες διεθνείς εμπορικές εκθέσεις μόδας και αξεσουάρ του Παρισιού, φιλοξενήθηκαν περισσότεροι από 1550 εκθέτες. Με την υποστήριξη της Enterprise Greece συμμετείχαν 35 ελληνικές επιχειρήσεις στους τομείς της μόδας, του κοσμήματος και των εσωρούχων, αριθμός που κατέταξε την Ελλάδα στην τέταρτη θέση ανάμεσα στις 40 χώρες που συμμετείχαν μέσω των brands τους στις διοργανώσεις.  Για πρώτη φορά φέτος στη διοργάνωση της Who’s Next,  λειτούργησε και ο τομέας της Salon international de la Lingerie, με τη συμμετοχή 250 εταιρειών.

Εξήντα επτά (67) εταιρείες συμμετείχαν στα εθνικά περίπτερα που οργάνωσε η Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece) στις διεθνείς εκθέσεις ενδύματος, αξεσουάρ και κοσμήματος (WHO’S NEXT – BIJORHCA), καθώς και διακόσμησης σπιτιού και εσωτερικών χώρων (MAISON ET OBJET), οι οποίες πραγματοποιήθηκαν στο Παρίσι.

Η χώρα μας άφησε θετικές εντυπώσεις με την αξιοσημείωτη παρουσία των ελληνικών επιχειρήσεων στα μεγαλύτερα εμπορικά γεγονότα του φετινού χειμώνα στο Παρίσι, δημιουργώντας πολλές προσδοκίες για το μέλλον, καθώς το ενδιαφέρον των επισκεπτών-πελατών για τα ελληνικά προϊόντα και υπηρεσίες συνεχώς αυξάνεται.

Πιο συγκεκριμένα στη MAISON ET OBJET PARIS, η οποία διεξήχθη από 18 έως 22 Ιανουαρίου 2024 στον εκθεσιακό χώρο Paris Nord Villepinte, συμμετείχαν 32 ελληνικές εταιρείες από τους δημιουργικούς κλάδους της διακόσμησης και των αντικειμένων. Στις 5 ημέρες που διήρκησε η έκθεση, δόθηκε η ευκαιρία στους Έλληνες συμμετέχοντες να αυξήσουν το πελατολόγιο τους μέσω προγραμματισμένων B2B συναντήσεων και γενικότερων δράσεων δικτύωσης. Στη φετινή διοργάνωση σημειώθηκε αύξηση κατά 9% στις συμμετοχές σε σύγκριση με την αντίστοιχη διοργάνωση του Ιανουαρίου του 2023, φτάνοντας τον αριθμό των 2516  συμμετεχουσών εταιρειών ενώ ποσοστό 30% αυτών συμμετείχαν για πρώτη φορά στη διοργάνωση.

Παράλληλα, στις 20 Ιανουαρίου ξεκίνησαν οι διεθνείς εκθέσεις ενδύματος, αξεσουάρ και κοσμήματος WHO’S NEXT – BIJORHCA στο εκθεσιακό κέντρο Porte de Versailles. Στη χειμερινή διοργάνωση των Who’s Next – BIJORHCA, τις μεγαλύτερες διεθνείς εμπορικές εκθέσεις μόδας και αξεσουάρ του Παρισιού, φιλοξενήθηκαν περισσότεροι από 1550 εκθέτες. Με την υποστήριξη της Enterprise Greece συμμετείχαν 35 ελληνικές επιχειρήσεις στους τομείς της μόδας, του κοσμήματος και των εσωρούχων, αριθμός που κατέταξε την Ελλάδα στην τέταρτη θέση ανάμεσα στις 40 χώρες που συμμετείχαν μέσω των brands τους στις διοργανώσεις.  Για πρώτη φορά φέτος στη διοργάνωση της Who’s Next,  λειτούργησε και ο τομέας της Salon international de la Lingerie, με τη συμμετοχή 250 εταιρειών.

Continue Reading

Μόδα

Fashion show | Maison Margiela x Jonh Galliano

Το fashion week της haute couture δεν θα μπορούσε να κλείσει καλύτερα με ενα fashion show που αγγίζει τα όρια της τέχνης, η μαλλόν είναι η απόλυτη τέχνη. Ήταν μια απάντηση σε όλους αυτούς που πάντα περιμένουν κάτι καινούργιο , κάτι δυναμικό και μοναδικό.   


Η συγκεκριμένη επίδειξη του οίκου Margiela ήταν ένα μεγάλο θεατρικό δρώμενο. Ένα δρώμενο που εξελίσσονταν μπροστά στα μάτια των θεατών που ήταν τυχεροί να παραβρίσκονται εκεί και όλους εμάς που βλέπαμε όλο αυτό το θέαμα σε Live streaming.  Για το ξεκίνημα της παράστασης, ο σκηνοθέτης Baz Luhrmann δημιούργησε ένα φιλμ νουάρ με ένα inspo των πραγμάτων που θα ακολουθήσουν. Οι πρωταγωνιστές μας βγαλμένοι από μια άλλη πιο σκοτεινή εποχή , μέσα από τον υπόκοσμο και τα σκοτάδια του άλλοτε φωτεινού Παρισιού. Η εποχή αυτή δεν είναι άλλη από την Belle Epoque. 


Ο,τι περπάτησε σε αυτή την πασαρέλα θα μπορούσε να είναι κομμάτι αυτού του freak show, με φιγούρες που σίγουρα τραβούσαν την προσοχή ακόμα και από τις φανταστικές δημιουργίες. Όλοι οι χαρακτήρες-μοντέλα είχαν διαφορετικό περπάτημα , σταματούσαν σε διάφορα σημεία και έπαιρναν διάφορες πόζες κάνοντας ακόμα πιο ατμοσφαιρικό το show.  


Μερικά από τα υλικά που κυριάρχησαν στις μοναδικές του δημιουργίες ήταν η οργάντζα, το μαλλί, το τούλι και το μετάξι . Το make up που χρησιμοποιήθηκε ήταν και αυτό talk of the town , ήθελαν να δώσουν μια όψη μαριονέτας-πορσελάνινης κούκλας και κατά την γνώμη μου πιο εύστοχο make up δεν θα μπορούσε να ήταν.  

Είναι ένα show που πρέπει να δείτε. Είναι ένα show που ξεπερνάει κατά πολύ τα όρια της μόδας και αγγίζει και άλλες μορφές τέχνης. Είναι ένα που θα το θυμόμαστε όλοι οι λάτρεις και μη της συγκεκριμένης βιομηχανίας. Its a show to remember. 

Συνάκτης : Lazaros Orfanidis

Fashion Consultant, Visual Merchandiser

Continue Reading

Trending