Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Η ΕΕ προωθεί προγράμματα-SURE- στήριξης των εργαζομένων.

Η σύνοδος κορυφής του Δεκεμβρίου έχει δημιουργήσει μεγάλη ένταση μεταξύ των κρατών-μελών της ΕΕ. Αναπτύσσονται παρασκηνιακές διαβουλεύσεις για να αντιμετωπιστεί η στάση της Τουρκίας με τον πιο ήπιο τρόπο!

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή  συμπλήρωσε  έναν χρόνο από την ανάληψη των καθηκόντων της την 1η Δεκεμβρίου 2019.

Με την εντολή που έλαβαν από το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο και το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, προτείνανε μια δέσμη φιλόδοξων στόχων για το μέλλον της Ευρώπης: να επιτύχουνε κλιματική ουδετερότητα έως το 2050· να καταστήσουνε τη δεκαετία του 2020 ψηφιακή δεκαετία της Ευρώπης και να ενισχύσουνε τη θέση της Ευρώπης στον κόσμο μέσω μιας πιο γεωπολιτικής προσέγγισης.

Το πρώτο τρίμηνο παρουσιάσανε την ευρωπαϊκή πράσινη συμφωνία   και τα πρώτα δομικά στοιχεία της, μια βιομηχανική στρατηγική   για τον καθορισμό μιας νέας μελλοντικής πορείας για τη βιομηχανία της Ευρώπης, ενώ εστιάσανε και στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της Ευρώπης στην παγκόσμια σκηνή.

Όταν χτύπησε η πανδημία του κορονοϊού απαιτήθηκε μια πραγματικά ευρωπαϊκή αντίδραση.

Η Επιτροπή εργάστηκε για να οργανώσει μια συνδυασμένη και συντονισμένη ευρωπαϊκή αντίδραση στην κατάσταση έκτακτης ανάγκης και στη συνέχεια ενήργησε γρήγορα και ξεκίνησε προσπάθειες για την ανάκαμψη της οικονομίας με το Next Generation EU   ως ακρογωνιαίο λίθο του μεγαλύτερου μακροπρόθεσμου προϋπολογισμού της ΕΕ.

Προτείνανε επίσης ένα νέο ξεκίνημα για τη μετανάστευση, μέσω της οικοδόμησης εμπιστοσύνης και της επίτευξης μιας νέας ισορροπίας μεταξύ ευθύνης και αλληλεγγύης.

Η Επιτροπή προσαρμόστηκε στις απρόβλεπτες και δραματικές περιστάσεις και εργάστηκε για να εξέλθει η Ευρώπη από την κρίση το ταχύτερο δυνατό.

Η διττή πράσινη και ψηφιακή μετάβαση πλέον έχει τεθεί ακόμη πιο σταθερά στον πυρήνα του προγράμματός της ΕΕ, με νέους πόρους για την επιτάχυνση του μετασχηματισμού.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή εκταμίευσε 8,5 δισ. ευρώ με την τρίτη δόση χρηματοδοτικής στήριξης προς πέντε κράτη μέλη στο πλαίσιο του μέσου SURE. Με τις πράξεις αυτές, το Βέλγιο έλαβε 2 δισ. ευρώ, η Ουγγαρία 200 εκατ. ευρώ, η Πορτογαλία 3 δισ. ευρώ, η Ρουμανία 3 δισ. ευρώ και η Σλοβακία 300 εκατ. ευρώ.

Η στήριξη αυτή, με τη μορφή δανείων που χορηγούνται με ευνοϊκούς όρους, θα βοηθήσει τα εν λόγω κράτη-μέλη να αντιμετωπίσουν τις αιφνίδιες αυξήσεις των δημόσιων δαπανών που ανέλαβαν προκειμένου να διατηρήσουν την απασχόληση. Συγκεκριμένα, τα δάνεια θα βοηθήσουν τα κράτη-μέλη να καλύψουν τις δαπάνες που συνδέονται άμεσα με τη χρηματοδότηση εθνικών συστημάτων μειωμένου ωραρίου εργασίας και άλλων παρόμοιων μέτρων που έχουν θεσπίσει για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορονοϊού, μεταξύ άλλων και για τους αυτοαπασχολουμένους.

Με την συγκεκριμένη εκταμίευση, 15 κράτη-μέλη έλαβαν περίπου 40 δισ. ευρώ στο πλαίσιο του μέσου SURE της ΕΕ μεταξύ τέλους Οκτωβρίου και τέλους Νοεμβρίου. Όταν ολοκληρωθούν όλες οι εκταμιεύσεις από το SURE, το Βέλγιο θα έχει λάβει 7,8 δισ. ευρώ, η Ουγγαρία 504 εκατ. ευρώ, η Πορτογαλία 5,9 δισ. ευρώ, η Ρουμανία 4,1 δισ. ευρώ και η Σλοβακία 631 εκατ. ευρώ.

Το μέσο SURE μπορεί να παράσχει χρηματοδοτική στήριξη έως και 100 δισ. ευρώ σε όλα τα κράτη μέλη. Η Επιτροπή έχει μέχρι στιγμής προτείνει να διατεθούν 90,3 δισ. ευρώ για χρηματοδοτική ενίσχυση σε 18 κράτη μέλη. Οι επόμενες εκταμιεύσεις θα πραγματοποιηθούν εντός των προσεχών μηνών, μετά τις αντίστοιχες εκδόσεις ομολόγων.

Η Πρόεδρος κ. Ούρσουλα  ντερ Λάιεν τόνισε : «Προτεραιότητά μας είναι να σωθούν οι ζωές των ανθρώπων, καθώς και τα μέσα βιοπορισμού τους. Η ΕΕ κινητοποιεί 100 δισ. ευρώ σε δάνεια προς χώρες της ΕΕ για τη χρηματοδότηση συστημάτων μειωμένου ωραρίου εργασίας. Τα κονδύλια αυτά θα στηρίξουν τις εταιρείες μας και θα βοηθήσουν να μην χάσουν άνθρωποι τις δουλειές τους. Σήμερα, άλλα πέντε κράτη μέλη λαμβάνουν χρηματοδότηση μέσω του SURE – ενώ 15 κράτη μέλη έχουν ήδη επωφεληθεί μέχρι στιγμής. Ακόμη περισσότερα κράτη μέλη θα μπορέσουν να επωφεληθούν σύντομα.»

Ο κ. Πάολο Τζεντιλόνι, Επίτροπος Οικονομίας, επεσήμανε: «Μετά την τρίτη εξαιρετικά επιτυχημένη έκδοση κοινωνικών ομολόγων στο πλαίσιο του SURE την περασμένη εβδομάδα, διανέμουμε άλλα 8,5 δισ. ευρώ για να συνδράμουμε τους εργαζομένους και τις επιχειρήσεις σε πέντε κράτη-μέλη. Ο κοινωνικός αντίκτυπος της κρίσης της COVID-19 θα ήταν πολύ χειρότερος χωρίς τα ισχυρά δίκτυα ασφαλείας των ευρωπαϊκών χωρών, ιδίως τα συστήματα μειωμένου ωραρίου εργασίας. Είμαι υπερήφανος για το γεγονός ότι, μέσω του SURE, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή στηρίζει ενεργά τα συστήματα αυτά, καθώς και παρόμοια μέτρα για τους αυτοαπασχολουμένους — βοηθώντας εκατομμύρια πολίτες μας να τα βγάλουν πέρα σ’ αυτούς τους δύσκολους καιρούς.»

Τα χρηματοδοτικά εργαλεία της ΕΕ προσφέρουν ευκαιρίες ανασύνταξης και βελτίωσης των συνθηκών εργασίας.

Η Ελλάδα καλείται μέσα από αυτές τις ενισχύσεις να υλοποιήσει πολιτικές προς όφελος των εργαζομένων. 

 

Κων/νος Σ. Μαργαρίτης

Δημοσιογράφος

Επιχειρηματικότητα

Η εταιρεία ΖΑΝΝΗΣ Μ ΚΟΚΟΛΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ ΟΕ καλεσμένη στην τηλεοπτική εκπομπή Vodafone Business

Mε τον Παρουσιαστή Αντώνη Κρητικό στο κανάλι SKAITV με θέμα: Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις.

Η κα Ευγενία Κοκολιά, Διευθύντρια Οργάνωσης & Ανάπτυξης της εταιρείας ΖΑΝΝΗΣ Μ ΚΟΚΟΛΙΑΣ & ΣΙΑ ΟΕ, έδωσε συνέντευξη στον παρουσιαστή κ. Αντώνη Κρητικό, στο επεισόδιο της τηλεοπτικής εκπομπής Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις που προβάλλεται στο SKAITV.

Η συζήτηση επικεντρώθηκε στις δραστηριότητες της εταιρείας, τις καινοτομίες, τις προοπτικές καθώς και στο πως μια εταιρεία κατάφερε από το νησί της Χίου να εξελιχθεί, να αναπτυχθεί σε Αθήνα και σε όλη την Ευρώπη. Επίσης, συζητήθηκαν για το ποια εργαλεία της Vodafone Smart Business χρησιμοποιούν και το πως αυτά βοηθούν στη λειτουργία της επιχείρησης.

Η εταιρεία ΖΑΝΝΗΣ Μ. ΚΟΚΟΛΙΑΣ & ΣΙΑ ΟΕ είναι ενθουσιασμένη που είχε την ευκαιρία να μοιραστεί τις δραστηριότητές της στην τηλεοπτική εκπομπή “VODAFONE BUSINESS”!

Ευχαριστεί θερμά τον κ. Αντώνη Κρητικό, την τηλεοπτική εκπομπή VODAFONE BUSINESS και το κανάλι SKAITV για αυτήν την εξαιρετική εμπειρία και συζήτηση!

Η εταιρεία Ζαννής Μ. Κοκολιάς & Σια ΟΕ ιδρύθηκε το 1992 και αποτελεί μια οικογενειακή επιχείρηση που ειδικεύεται στις εισαγωγές, εξαγωγές και εμπορία ηλεκτρικών εργαλείων και εργαλείων χειρός επώνυμων οίκων.

Η δραστηριότητά της ξεκίνησε από την Χίο, όπου διαθέτει ένα τεχνικό πολυκατάστημα 3000 τετραγωνικών μέτρων με πάνω από 45.000 κωδικούς προϊόντων, σε σύγχρονες εγκαταστάσεις.

Στη συνέχεια, επεκτάθηκε στην Αθήνα, και συγκεκριμένα στο Κορωπί, στον τομέα της χονδρικής πώλησης. Οι κτιριακές εγκαταστάσεις εκτείνονται σε 6000 τετραγωνικά μέτρα, όπου βρίσκονται το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, το τμήμα service, καθώς και οι αποθήκες. Εκτός από τη χονδρική πώληση, η εταιρεία εξυπηρετεί επίσης τις εξαγωγές σε όλη την Ευρώπη και τα Βαλκάνια.

Αποτελεί αποκλειστικούς αντιπροσώπους για επώνυμα license στην Ελλάδα και την Κύπρο:

Dewalt Σπάτουλες, Dewalt Γεννήτριες, Dewalt Επαγγελματικές Σκούπες υγρών/στερεών, Dewalt Ηλεκτροσυγκολλήσεις, Dewalt Ένδυση, Dewalt Μπαλαντέζες, Black & Decker Γεννήτριες, Black & Decker Μπαλαντέζες, Stanley junior Παιχνίδια, Βleispitz Μαρκαδόρους, Facom Ένδυση, JCB Κάλτσες, ΜomoDesign Αξεσουάρ Ποδηλάτου.

Τα προϊόντα της εταιρείας διατίθενται σε μεγάλες αλυσίδες πολυκαταστημάτων στην Ελλάδα και την Κύπρο, καθώς και σε ολόκληρη την παραδοσιακή αγορά.

https://b2b.kokolias.gr/

Τηλέφωνα επικοινωνίας: +30 212 1064 244 / +30 210 9010 500 

1ο χλμ Κορωπίου – Βάρης, Κορωπί, 19400, ΑΤΤΙΚΗΣ

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Η επιτυχής αξιοποίηση των συνεργατών σας συμβάλλει στο κοινωνικό προφίλ της επιχείρηση σας

Η έννοια και ο ρόλος της  υγιούς  εργασίας  ανέκαθεν  αποτελούσε την βάση για την   πρόοδο, την οικονομική ευημερία,  την κοινωνική καταξίωση  και αναγνώριση των ανθρώπων αλλά και την δίοδο  για την επίτευξη προσωπικών στόχων  και επιτευγμάτων  ή απολαύσεων.

Η επίδραση του  εργασιακού  περιβάλλοντος  μέσω του οποίου το άτομο αποκτά γνώσεις, αναπτύσσει ικανότητες και δεξιοτεχνίες και εφαρμόζει αξίες και αρχές   βοηθά στην κοινωνικοποίηση των  ανθρώπων, με αποτέλεσμα την διαρκή και αυξανόμενη αποδοτικότητά τους στη δουλειά.

Η ψυχολογική κατάσταση ενός νέου στελέχους στην δουλειά  είναι όμοια με  την συμπεριφορά  που παρουσιάζει  κάποιος που αργοπορεί σε μια κοινωνική εκδήλωση.

Επειδή αισθάνεται άβολα , αμήχανα  και περίεργα ίσως το πιο πιθανόν είναι να μην  δύναται να εκφραστεί άνετα και ελεύθερα εκτός αν κάποιος αναλάβει τουλάχιστον για τα πρώτα λεπτά  να τον απασχολήσει  και να του εκδηλώσει το ενδιαφέρον του.

Η αδυναμία λοιπόν ενός νεοπροσληφθέντος ατόμου να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις ενός νέου περιβάλλοντος, όπου υπάρχουν κανόνες και κώδικες και εφαρμόζονται μοντέλα συμπεριφοράς  άγνωστα σ΄ αυτόν, έχει σαν αποτέλεσμα να νοιώθει ότι πατά σε ναρκοπέδιο , ή ότι βρίσκεται σε εχθρικό έδαφος  και πρέπει να αμυνθεί.

Το σπουδαιότερο δε  και το πιο σημαντικό είναι  ότι η όποια αμηχανία  ή αβεβαιότητα  νοιώθει κανείς  οδηγεί σε προκατάληψη, ότι δηλ. δεν μπορεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του εργοδότη ή του προϊσταμένου του,  ότι ίσως δεν  θα του δοθούν οι ευκαιρίες για προσωπική ανέλιξη στην ιεραρχία, ή διακατέχεται από διαρκή φόβο πλήρους  αποτυχίας και απόρριψης.

Ποια είναι τα κίνητρα :

Η διαδικασία παραχώρησης  κινήτρων  για την αποτελεσματικότερη απόδοση  και την ταχύτατη προσαρμογή των νέων στελεχών εγκυμονεί κινδύνους  και αρκετές φορές  προκαλεί αδιέξοδα  στην ίδια την επιχείρηση.

Πρώτον  γιατί οι προσωπικές φιλοδοξίες του εργαζόμενου δεν ταυτίζονται με του στόχους του επιχειρηματία

Δεύτερον  γιατί το αναμενόμενο αποτέλεσμα   προσδοκιών  και  σχέσης μεταξύ  εργαζόμενου και εργοδότη δεν βασίζονται στο ίδιο  οικονομικό,  κοινωνικό και στοχευμένο ορθολογιστικά μοντέλο Διοίκησης.

Τρίτον  γιατί  η πιθανή  αρνητικήσχέση εξάρτησης , ή έλλειψη αυτονομίας ,  η μη εφαρμογή  σωστής κατανομής αρμοδιοτήτων, η μη αποδοχή   της όποιας μορφής πρωτοβουλίας και τέλος η ύπαρξη  μόνιμης εργασιακής ρουτίνας δημιουργεί αντίθετο αποτέλεσμα..

Για  αυτό λοιπόν  θα πρέπει  η επιχείρηση να εφαρμόζει τα κατάλληλα μοντέλα επικοινωνίας  τα οποία θα βασίζονται  στα εργαλεία της συνεχούς μάθησης  και εξέλιξης των στελεχών παλαιών και νέων εφαρμόζοντας τρεις αρχές:

  1. Την επιβράβευση  των ανθρώπων  της  και την παροχή κινήτρων υλικής και ηθικής ,,αποζημίωσης,,
  2. Την κατανόηση της όποιας ψυχολογικής κατάστασης  των εργαζομένων και την δημιουργία ασφαλούς περιβάλλοντος με βαθιές ρίζες  και σχέσεις σαν αυτή της μάνας και του παιδιού. Ας μη λησμονούμε ότι η επαγγελματική κοινωνικοποίηση κτίζει στο θεμέλιο της οικογενειακής κοινωνικοποίηση
  3. Την διατήρηση  μηχανισμού συνεχούς ανάπτυξης των στελεχών

εφαρμόζοντας την στρατηγική ανταλλαγμάτων  <<  κερδίζω – κερδίζεις  >>

παραχωρώντας στον εργαζόμενο την δυνατότητα να συμμετέχει στους στόχους  και τις νόρμες της επιχείρησης.

Για τον λόγο αυτόν  θα πρέπει να γνωρίζουν όλοι ότι:

1.   Ο φόβος λόγω   εργασιακής   ανασφάλειας  έχει σαν αποτέλεσμα  την δυσχέρεια στην μάθηση

2.   Η εργασιακή απογοήτευση έχει σαν αποτέλεσμα   μειωμένο ενδιαφέρον και προσπάθεια

3.   Η παρερμηνεία των ρόλων  στην ιεραρχία έχει σαν αποτέλεσμα  τριβές και συγκρούσεις.


Άρθρο αρχείου

Ρούλα Κωτούδη                                                                                            

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

10 βήματα για σωστές διαπραγματεύσεις

Η διαδικασία των διαπραγματεύσεων χωρίζεται σε δύο βασικά μέρη: την προετοιμασία, και την πραγματοποίηση. Και τα δύο είναι εξίσου σημαντικά για την επίτευξη του επιθυμητού αποτελέσματος των διαπραγματεύσεων και υλοποιούνται με βάση συγκεκριμένους κανόνες και βήματα.

1ο Βήμα: Να είστε προετοιμασμένοι. Περιληπτικά, μία σωστή προετοιμασία περιλαμβάνει την καταγραφή των επιθυμητών και μη επιθυμητών δικών μας στόχων, της εκάστοτε αντίθετης μεριάς, καθώς και την καταγραφή των στοιχείων που μπορούμε να παραχωρήσουμε,  των εναλλακτικών μας λύσεων, και την μελέτη των βασικών χαρακτηριστικών που διέπουν τους ανθρώπους, με τους οποίους πρόκειται να διαπραγματευτούμε.

2ο Βήμα: Ντυθείτε επαγγελματικά και ανάλογα με την περίσταση. Αποτελέσματα ερευνών έχουν δείξει ότι η δημιουργία της πρώτης εντύπωσης εξαρτάται κατά 87% από τα ερεθίσματα που λαμβάνουμε μέσω της όρασης. Δημιουργήστε μία όσο το δυνατόν πιο πλήρη γκαρνταρόμπα, συμπεριλαμβάνοντας διάφορους χρωματικούς συνδυασμούς και υφάσματα, έτσι ώστε να έχετε πολλές και ικανοποιητικές επιλογές.

3ο Βήμα: Ακούστε πολύ προσεκτικά τους συνομιλητές σας. Οι περισσότερες παρεξηγήσεις κατά τη διάρκεια των διαπραγματεύσεων δημιουργούνται είτε γιατί μία από τις δύο πλευρές δεν άκουσε καποιες λεπτομέρειες, είτε γιατί παρερμήνευσε κάποια δεδομένα που δεν εξηγήθηκαν με σαφήνεια. Οι έμπειροι διαπραγματευτές γνωρίζουν πολύ καλά τα 5 επίπεδα της ακρόασης και συνήθως επιλέγουν το 5ο (ακούνε συμμετοχικά).

4ο Βήμα: Δώστε ιδιαίτερη έμφαση στον ανθρώπινο

παράγοντα. Στις διαπραγματεύσεις, υπάρχουν τέσσερα βασικά προβλήματα που συνδέονται με τον ανθρώπινο παράγοντα και τα οποία χρίζουν ιδιαίτερης αντιμετώπισης: α) ύπαρξη διαφορετικών αντιλήψεων, β) δυσκολία ελέγχου των συναισθημάτων, γ) δυσκολία εύρεσης κοινού κώδικα επικοινωνίας, και δ) ανεπαρκής χρόνος για το «χτίσιμο» ανθρώπινης επαφής.

5ο Βήμα: Πρέπει να δείχνετε ότι πιστεύετε πολύ τόσο στους στόχους σας, όσο και στη δυνατότητα δημιουργίας καλής συνεργασίας. Η πίστη σε αυτά που κάνουμε και που πρεσβεύουμε αντικατοπτρίζεται ανάγλυφα στα λόγια μας, στη φωνή μας, στο βλέμμα μας, και γενικά σε όλες μας τις κινήσεις και στάσεις, ενισχύοντας με αυτόν τον τρόπο το μήνυμα που περνάμε και τη δημιουργία εμπιστοσύνης.

6ο Βήμα:Αντλήστε πληροφορίες χρησιμοποιώντας τα εργαλεία της μη λεκτικής επικοινωνίας. Η γλώσσα του σώματος θεωρείτε για τις διαπραγματεύσεις ένα από τα σπουδαιότερα και πιο αναγκαία εργαλεία. Η βασικότερη αιτία κρύβεται στο γεγονός, ότι τα μηνύματα που μεταδίδονται μέσω της μη λεκτικής επικοινωνίας είναι πιο πιστευτά και αληθινά, αφού η γλώσσα του σώματος είναι οντογενετικό χαρακτηριστικό.

7ο Βήμα: Εστιάστε στα κοινά σας οφέλη. Μία συμφωνία η οποία ικανοποιεί κυρίως τα δικά μας συμφέροντα είναι ανώφελη και δύσκολα επιτεύξιμη. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η ιστορία με τα δύο παιδιά τα οποία μαλώναν για ένα καρπούζι. Τελικά, μοιράσανε το καρπούζι στη μέση. Το ένα παιδί έφαγε το εσωτερικό και πέταξε τη φλούδα, ενώ το άλλο πήρε τη φλούδα για να φτιάξει γλυκό και πέταξε το εσωτερικό του φρούτου. Πολλές επιχειρηματικές διαπραγματεύσεις καταλήγουν στο ίδιο αποτέλεσμα. Μαθαίνοντας να επικεντρωνόμαστε στα κοινά ενδιαφέροντα και όχι στις στενές μας θέσεις, μπορούμε να καταλήξουμε σε καλύτερες συμφωνίες,  και να χτίσουμε ουσιαστικότερες συνεργασίες.

8ο Βήμα: Εξετάστε όλες τις πιθανές επιλογές που καταλήγουν σε κοινή συμφωνία. Η σωστή εκτέλεση της παραπάνω διαδικασίας περιλαμβάνει: α) την καταγραφή όλων των δυνατών επιλογών, β) τη δημιουργία επιπλέον επιλογών μέσα από διαδικασίες brainstorming, γ) την αποφυγή οποιασδήποτε αρχικής και αυθόρμητης κριτικής – σχολιασμού πάνω στις πιθανές επιλογές, και δ) στην κοινή συμφωνία της καταλληλότερης επιλογής.

9ο Βήμα: Εξετάστε όλες τις πιθανές εναλλακτικές που έχετε εάν τελικά δεν καταλήξετε σε συμφωνία. Τι θα κάνουμε εάν οι διαπραγματεύσεις αποτύχουν; Πριν από κάθε διαπραγμάτευση, είναι πολύ σημαντικό να έχουμε σκεφτεί κάποιες εναλλακτικές λύσεις. Μπορεί να μην είναι όλες ελκυστικές, αλλά θα πρέπει να γνωρίζουμε την ύπαρξή τους.

10ο Βήμα: Για το κλείσιμο μιας συμφωνίας πρέπει να προωθήσετε και να εξασφαλίσετε την ύπαρξη νομιμότητας, ισονομίας, και δικαιοσύνης και για τις δύο πλευρές. Κανένας δεν θα υποκύψει σε μία άδικη και καταχρηστική συμφωνία. Για να μπορέσουν οι δύο πλευρές να καταλήξουν σε μια κοινή πορεία θα πρέπει, σε γενικές γραμμές, να ικανοποιούνται τα συμφέροντα όλων, ενώ ταυτόχρονα είναι απαραίτητο να διαφυλάσσεται η μακροπρόθεσμα εύρυθμη συνεργασία τους μέσα από ασφαλιστικές δικλίδες και εξωγενή πρότυπα, τα οποία θα πιστοποιούν την ύπαρξη δικαιοσύνης.


Άρθρο αρχείου

Αλμπέρτο Αζαρία

Continue Reading

Trending