Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Η Θέση των Γυναικών στον Ερευνητικό Χώρο

Τη συμμετοχή των γυναικών στον τομέα της Έρευνας & Ανάπτυξης στην Ελλάδα παρουσιάζει νέα έκδοση του Εθνικού Κέντρου Τεκμηρίωσης και Ηλεκτρονικού Περιεχομένου (ΕΚΤ). Με αναλυτικά στοιχεία και δείκτες καταγράφεται η ενισχυμένη θέση των γυναικών στον ακαδημαϊκό και ερευνητικό χώρο και στις επιχειρήσεις, αλλά και στα ευρωπαϊκά και εθνικά χρηματοδοτούμενα έργα. Ωστόσο, η “γυάλινη οροφή” είναι ακόμα στη θέση της, καθώς οι γυναίκες εξακολουθούν να υποεκπροσωπούνται στις υψηλότερες βαθμίδες και στα όργανα διοίκησης.

Τα κύρια ευρήματα της έκδοσης συνοψίζονται ως εξής:

  • Καταγράφεται απόλυτη ισότητα γυναικών και ανδρών στους διδάκτορες που αναγορεύονται κάθε χρόνο από τα ελληνικά Πανεπιστήμια, οι οποίοι αποτελούν το νεοεισερχόμενο ερευνητικό προσωπικό της χώρας (50,0% το 2018).
  • Στον ακαδημαϊκό χώρο, παρότι διαπιστώνεται διαχρονική αύξηση της συμμετοχής τους σε όλες τις βαθμίδες, οι γυναίκες εξακολουθούν να υπολείπονται των ανδρών, ιδιαίτερα στην υψηλότερη βαθμίδα, όπου το ποσοστό γυναικών το 2017 είναι μόλις 22,3%. Πολύ χαμηλή είναι επίσης η εκπροσώπηση των γυναικών στα ανώτατα όργανα διοίκησης των ΑΕΙ.
  • Σε ευρωπαϊκό επίπεδο, η συμμετοχή των γυναικών στο προσωπικό Έρευνας & Ανάπτυξης (E&A) στην Ελλάδα είναι υψηλή. Το 2017 απασχολούνταν σε δραστηριότητες E&A συνολικά 39.665 γυναίκες, περίπου 4 γυναίκες στα 10 άτομα προσωπικού Ε&Α, ποσοστό που κατατάσσει την Ελλάδα στην 8η θέση μεταξύ των χωρών της ΕΕ28. Υψηλή συγκριτικά με τον ευρωπαϊκό μέσο όρο είναι η συμμετοχή των γυναικών στο ερευνητικό προσωπικό των επιχειρήσεων.
  • Οι γυναίκες καταγράφουν υψηλά ποσοστά (πάνω από 50%) στις δράσεις υποστήριξης υποψηφίων διδακτόρων, μεταδιδακτόρων και νέων ερευνητών, που χρηματοδοτήθηκαν σε εθνικό επίπεδο από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο τα τελευταία έτη. Μικρότερη είναι ωστόσο η συμμετοχή τους στις δράσεις νέων ερευνητών που χρηματοδοτήθηκαν από την ΕΕ, όπως οι δράσεις του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Έρευνας (συμμετοχή γυναικών 24%) και Marie Skłodowska-Curie (συμμετοχή γυναικών 38,4%).

Το ΕΚΤ, υποστηρίζοντας ενεργά τον στόχο της ισότιμης συμμετοχής των γυναικών στον Ευρωπαϊκό Χώρο Έρευνας, αναπτύσσει σειρά δραστηριοτήτων και παρεμβάσεων προς την κατεύθυνση αυτή, έχοντας συμπεριλάβει από το 2020  για πρώτη φορά τις στατιστικές για τη συμμετοχή των γυναικών σε Ε&Α, στον κατάλογο των εθνικών στατιστικών που στο εξής θα δημοσιεύει. Η έκδοση “Η συμμετοχή των γυναικών στην Έρευνα & Ανάπτυξη στην Ελλάδα. Έκδοση 2020” (https://metrics.ekt.gr/publications/400) αποτελεί τμήμα της πολύχρονης ενασχόλησής του με θέματα που αφορούν την καταγραφή και αποτίμηση της θέσης των Ελληνίδων ερευνητριών. Αποτελεί δε συνεισφορά στον δημόσιο διάλογο για το ζήτημα της ισότητας των φύλων, κεντρικό ζητούμενο για μια δίκαιη και χωρίς αποκλεισμούς κοινωνία.

Η έκδοση περιλαμβάνει στοιχεία για τη συμμετοχή των γυναικών στους νέους διδάκτορες, στο ακαδημαϊκό προσωπικό, στο προσωπικό Ε&Α, καθώς και τη συμμετοχή τους σε ευρωπαϊκά και εθνικά χρηματοδοτούμενα έργα. Τα στατιστικά αυτά στοιχεία και μετρικά δεδομένα συγκεντρώνονται από το ΕΚΤ, ως Εθνική Αρχή του Ελληνικού Στατιστικού Συστήματος, στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του για τη μέτρηση και αποτύπωση του ελληνικού συστήματος Έρευνας και Καινοτομίας. Στόχος της έκδοσης είναι να λειτουργήσει συμπληρωματικά προς τις καθιερωμένες ευρωπαϊκές εκδόσεις, παρέχοντας μια διαχρονική εικόνα και ανάλυση των συναφών διαστάσεων και τάσεων σε εθνικό επίπεδο.

Ισοδύναμη συμμετοχή στους νέους διδάκτορες

Όσον αφορά τη συμμετοχή των γυναικών στους νέους διδάκτορες, τα δεδομένα (2015-2018) παρουσιάζουν μικρές διακυμάνσεις, καταλαμβάνοντας ποσοστά ελαφρώς μικρότερα από το 50%. Για το πιο πρόσφατο έτος (2018), η συμμετοχή των γυναικών ανέρχεται  στο 50%. Στη μελέτη παρουσιάζονται στοιχεία για τη συμμετοχή των γυναικών στους διδάκτορες που αναγορεύονται από τα ελληνικά Πανεπιστήμια. Πιο συγκεκριμένα, παρουσιάζονται τα μερίδια των γυναικών στο σύνολο των διδακτόρων, την ηλικιακή ομάδα τους, το εκπαιδευτικό επίπεδο των γονέων τους, τη συμμετοχή τους στα επιμέρους επιστημονικά πεδία, καθώς και τη χρονική διάρκεια ολοκλήρωσης του διδακτορικού τους.

Ενδεικτικά, για το 2018 η υψηλότερη συμμετοχή των γυναικών σημειώνεται στις Ανθρωπιστικές Επιστήμες και Τέχνες (59%) και ακολουθούν τα επιστημονικά πεδία “Γεωργικές Επιστήμες και Κτηνιατρική” (58%), “Ιατρική και Επιστήμες Υγείας” (52%), “Φυσικές Επιστήμες” (49%). Η χαμηλότερη συμμετοχή καταγράφεται στο πεδίο “Επιστήμες Μηχανικού και Τεχνολογία” (34%).

Διαχρονική αύξηση των μεριδίων γυναικών σε όλες τις βαθμίδες ακαδημαϊκής εκπαίδευσης

Όσον αφορά τη συμμετοχή των γυναικών στο διδακτικό προσωπικό των ελληνικών ΑΕΙ, τα τελευταία έτη σημειώνεται αύξηση των μεριδίων των γυναικών σε όλες τις βαθμίδες. Συγκεκριμένα στη βαθμίδα Γ (Επίκουρος Καθηγητής) καταγράφεται αύξηση από 35,0% το 2012 σε 37,5% το 2017, στη βαθμίδα Β (Αναπληρωτής Καθηγητής) από 29,4% σε 32,5%, και στη βαθμίδα Α (Καθηγητής) από 19,6% σε 22,3%. Ωστόσο, όσο αυξάνει η βαθμίδα της ακαδημαϊκής ιεραρχίας τόσο μειώνεται το μερίδιο της συμμετοχής των γυναικών.

Η υψηλότερη συγκέντρωση των γυναικών στις χαμηλότερες ακαδημαϊκές βαθμίδες καταγράφεται σε όλες τις χώρες της ΕΕ28 και είναι γνωστή ως “γυάλινη οροφή” (glass ceiling). Ως προς αυτό, και συγκριτικά με τη θέση της χώρας σε σχέση με τις άλλες χώρες μέλη, παρά το γεγονός ότι τα μερίδια των γυναικών στην Ελλάδα βρίσκονται κάτω από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο σε όλες τις βαθμίδες, το φαινόμενο της “γυάλινης οροφής” εμφανίζεται λιγότερο οξύ. Για το πιο πρόσφατο έτος (2016), η συμμετοχή των γυναικών στη βαθμίδα Γ ανέρχεται στο 37,2%, στη βαθμίδα Β στο 32,5%, και καταλήγει στο 21,6% στη βαθμίδα Α. Τα αντίστοιχα μερίδια του ευρωπαϊκού μέσου όρου είναι 46,4%, 40,5% και 23,7%, γεγονός που σημαίνει ότι οι γυναίκες που ανέρχονται στη βαθμίδα Α είναι υποδιπλάσιες αυτών που ξεκινούν στη βαθμίδα Γ.

Επίσης, έχει ενδιαφέρον να αναδειχθεί η ανάλυση για τη συμμετοχή αυτή στις τρείς ακαδημαϊκές βαθμίδες, ανά επιστημονικό πεδίο, όπου φαίνεται ότι τα υψηλότερα ποσοστά γυναικών καταγράφονται στις “Ανθρωπιστικές Επιστήμες & Τέχνες”, τις “Κοινωνικές Επιστήμες” και την “Ιατρική και Επιστήμες Υγείας” και τα χαμηλότερα στις “Φυσικές Επιστήμες” και τις “Επιστήμες Μηχανικού και Τεχνολογία”.

Yψηλή συμμετοχή των γυναικών στο προσωπικό Έρευνας & Ανάπτυξης, σε επίπεδο ΕΕ

Ως προς τη συμμετοχή των γυναικών στο προσωπικό Έρευνας και Ανάπτυξης (Ε&Α), με βάση τις δραστηριότητες Ε&Α σε όλους τους τομείς της οικονομίας, δηλαδή τις επιχειρήσεις, τον κρατικό τομέα, την τριτοβάθμια εκπαίδευση και τον τομέα ιδιωτικών μη κερδοσκοπικών ιδρυμάτων, το συνολικό προσωπικό Ε&Α στη χώρα ανέρχεται σε 94.560 άτομα (στοιχεία για το έτος 2017). Από αυτά, οι 39.665 είναι γυναίκες, με το σχετικό ποσοστό να ανέρχεται σε 41,9% και την Ελλάδα να κατατάσσεται 8η μεταξύ των χωρών της ΕΕ28. Σε ευρωπαϊκό επίπεδο, ο μέσος όρος του ποσοστού των γυναικών στο προσωπικό Ε&Α στους τρείς τομείς για το 2017 διαμορφώνεται ως εξής: οι γυναίκες αποτελούν το 46,6% του συνολικού ανθρώπινου δυναμικού Ε&Α στον τομέα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, το 47,9% στον κρατικό τομέα και το 23,0% στον τομέα των επιχειρήσεων. Η Ελλάδα βρίσκεται στην 18η θέση στον τομέα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, στην 24η θέση στον κρατικό τομέα και στην 8η θέση στον τομέα των επιχειρήσεων.

 Αυξημένη συμμετοχή σε εθνικά έργα και δράσεις υποστήριξης νεών ερευνητών, μικρότερη συμμετοχή σε ευρωπαϊκό επίπεδο 

Η συμμετοχή των γυναικών σε εθνικά έργα και δράσεις υποστήριξης των νέων επιστημόνων κρίνεται επίσης ως ιδιαίτερα ικανοποιητική. Πρόκειται για δράσεις που χρηματοδοτούνται από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα “Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση & Διά Βίου Μάθηση” (ΕΣΠΑ 2014-2020, με συγχρηματοδότηση από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση-Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο). Συγκεκριμένα στις Δράσεις υποστήριξης υποψηφίων διδακτόρων, οι γυναίκες υπερτερούν σαφώς των ανδρών, καθώς καταγράφουν ποσοστά συμμετοχής 60,5%. Το ίδιο ισχύει και για την περίπτωση των Δράσεων ενίσχυσης μεταδιδακτόρων και νέων ερευνητών (51,9% και 51,7%, αντίστοιχα). Στην περίπτωση των Δράσεων ενίσχυσης διδακτικής εμπειρίας, οι γυναίκες υπολείπονται των ανδρών στα ακαδημαϊκά έτη (2016-2017, 2017-2018, 2018-2019) που υλοποιείται η συγκεκριμένη Δράση (41,5%, 40,4% και 41,1%, αντίστοιχα).

Όσον αφορά τη συμμετοχή των γυναικών σε ευρωπαϊκά προγράμματα, εξετάστηκαν δύο δράσεις του Ορίζοντα 2020, αυτές του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Έρευνας (European Research Council – ERC) και των Δράσεων Marie Skłodowska-Curie (MSCA), οι οποίες χρηματοδοτούν έργα υψηλής επιστημονικής αριστείας που υλοποιούνται είτε από μεμονωμένους ερευνητές είτε από ερευνητικές ομάδες με επικεφαλής έναν “βασικό ερευνητή”.

Συνολικά στη διάρκεια της περιόδου 2014-2018,  από το ERC χρηματοδοτήθηκαν 104 ελληνικές προτάσεις/υπότροφοι, εκ των οποίων 25 γυναίκες. Διαχρονικά, το ποσοστό συμμετοχής των γυναικών διαμορφώνεται στο 24%. Για την ίδια περίοδο, στο πλαίσιο των Δράσεων MSCA χρηματοδοτήθηκαν 1.550 υπότροφοι από την Ελλάδα, εκ των οποίων 595 γυναίκες. Το συνολικό ποσοστό της συμμετοχής των γυναικών για την περίοδο 2014-2018 φθάνει σωρευτικά το 38,4%.

 Διευθύνσεις στο Διαδίκτυο
“Η συμμετοχή των γυναικών στην Έρευνα & Ανάπτυξη στην Ελλάδα. Έκδοση 2020” https://metrics.ekt.gr/publications/400

metricsEKT – Συμμετοχή των γυναικών σε Ε&Α https://metrics.ekt.gr/women-rd

 

Επιχειρηματικότητα

TEDxUniWA Hackathon Pre-event

Το Hackathon Pre-event powered by kovald του πρώτου TEDx του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής είναι η απόλυτη εμπειρία διάδοσης καινοτόμων ιδεών και είναι γεγονός! Το Σάββατο 15 και την Κυριακή 16 Μαΐου 2021 θα πραγματοποιηθεί το πρώτο Hackathon Pre-event powered by kovald του TEDx Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής. Είναι η πρώτη φορά που ένας διαγωνισμός καινοτομίας και επιχειρηματικότητας θα διεξαχθεί μέσα στα πλαίσια διοργάνωσης ενός ελληνικού TEDx event. Ο διαγωνισμός καινοτομίας και επιχειρηματικότητας Hackathon πραγματοποιείται στα πλαίσια της διοργάνωσης του πρώτου συνεδρίου του TEDx University of West Attica, η οποία θα πραγματοποιηθεί κατά το τέλος Ιουνίου διαδικτυακά. 

Το TEDx είναι ένα συνέδριο που θίγει καίρια κοινωνικά, πολιτιστικά και επιστημονικά ζητήματα και έχει σημαντικό αντίκτυπο στην τοπική κοινότητα και το ευρύτερο κοινωνικό σύνολο. Το TEDxUniWA διοργανώνεται, κυρίως, από τους φοιτητές του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής, οι οποίοι σεβόμενοι τον κοινωνικό χαρακτήρα της διοργάνωσης, εργάζονται εθελοντικά. Το όραμά τους, οι αξίες τους και όλα όσα πρεσβεύουν γίνονται φανερά μέσα από τα projects και τις δράσεις τους που πραγματοποιούνται σε σημαντικό βαθμό σύμφωνα με τους 17 στόχους βιώσιμης ανάπτυξης του Ο.Η.Ε. για το 2030. Ο χαρακτήρας της διοργάνωσης είναι αμιγώς ανθρωποκεντρικός, καθότι αποτελεί σημείο σύγκλισης και καμπής ανάμεσα στην τεχνολογική και κοινωνική καινοτομία. Εν καιρώ κοινωνικοοικονομικής κρίσης και πανδημίας το TEDxUniWA θα αποτελέσει παράγοντα αισιοδοξίας, έμπνευσης και κινήτρου ενάντια σε κάθε ψυχική και πνευματική κατάπτωση συντελεστών και θεατών.

Στο Hackathon Pre-event powered by kovald καταρτισμένοι innovators θα λειτουργήσουν ως μέντορες σε φοιτήτριες και φοιτητές/επίδοξοι startuppers, που θα παρουσιάσουν την ιδέα τους σε μία επιτροπή καθηγητών του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής, τα μέλη της οποίας θα κρίνουν τους νικητές. Οι τρεις νικήτριες ομάδες, προκειμένου να υλοποιήσουν την ιδέα τους, θα κερδίσουν βραβεία αξίας υψηλότερης των 10.000 ευρώ, θα γνωρίσουν καταξιωμένους επιχειρηματίες και θα ζήσουν μία αναντικατάστατη εμπειρία καινοτομίας και επιχειρηματικότητας, που λίγοι θα έχουν την ευκαιρία να βιώσουν!

Μπορείτε να παραμείνετε συντονισμένοι στην επίσημη ιστοσελίδα https://tedxuniwa.com, στη Facebook σελίδα και στον Instagram λογαριασμό του TEDxUniWA, για να ενημερώνεστε πρώτοι για όλες τις δράσεις και τα επερχόμενα events!

TEDxUniWA Hackathon Pre-event powered by kovald

Με την ευγενική χορηγία των:

kovald, Teleperformance, The Cube Athens, Estée Lauder 

Στοιχεία Επικοινωνίας: 

Web: https://tedxuniwa.com 

Social media: Facebook | Instagram | Youtube

E-mails: [email protected]  |  [email protected] 

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Εορτασμός της Παγκόσμιας Εβδομάδας Coaching με το Masterclass και τη διάσημη coach και πολυβραβευμένη συγγραφέα Τζιλ Δούκα MCC.

Με χαρά σας ανακοινώνεται πως στις 17 Μαΐου θα πραγματοποιηθεί το αγγλόφωνο Masterclass «Do you want to become a Life Coach and support others? Learn how!», με αφορμή τον εορτασμό της φετινής International Coaching Week. 

Εισηγήτρια του Masterclass είναι η Τζιλ Δούκα, η μοναδική Ελληνίδα coach σε επίπεδο MCC με παγκόσμιο bestseller στο ενεργητικό της. Επίσημο και διαπιστευμένο μέλος του Παγκόσμιου Οργανισμού Coaching (ICF), διαθέτει μια μακρόχρονη πορεία στο executive coaching και στο mentoring, με αποτέλεσμα να ηγείται ενός δομημένου προγράμματος σπουδών στη διαπιστευμένη από τον ICF Global Academy of Coaching.

Η θεματική του Masterclass ξετυλίγει τις βασικές έννοιες που βοηθούν κάποιον να ξεκινήσει σωστά τις σπουδές του στο life coaching, αναλύοντας τις προϋποθέσεις, προσδιορίζοντας τους στόχους και θέτοντας τις προσδοκίες στις σωστές τους διαστάσεις. Aποτελεί στην ουσία μια αξιόπιστη πυξίδα πλοήγησης σε ένα επάγγελμα με ανταγωνιστικούς όρους και υψηλές απαιτήσεις.

Μαζί με την Τζιλ Δούκα, επιτυχημένοι απόφοιτοι της Global Academy of Coaching καταθέτουν την προσωπική τους εμπειρία καθώς και τη διαδρομή που διέγραψαν από την πρώτη εγγραφή στη σχολή μέχρι την πρακτική άσκηση, την αποφοίτηση και την ίδρυση και εδραίωση της δικής τους επιχείρησης coaching. 

Για την έγκαιρη εγγραφή τους στο Masterclass «Do you want to become a Life Coach and support others? Learn how!», οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να επισκέπτονται τον εξής σύνδεσμο της εκδήλωσης https://globalacademyofcoaching.com/masterclass/

Επειδή το Masterclass θα διεξαχθεί δωρεάν, οι θέσεις είναι περιορισμένες.

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Επαγγελματική Κατάρτιση Ανέργων

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Το Επιμελητήριο Αρκαδίας στο πλαίσιο της Πράξης «ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΑΝΕΡΓΩΝ» του Άξονα Προτεραιότητας «Ανάπτυξη και αξιοποίηση ικανοτήτων ανθρώπινου δυναμικού-Ενεργός κοινωνική ενσωμάτωση» του Ε.Π. Πελοπόννησος

ΠΡΟΣΚΑΛΕΙ

τους/τις ενδιαφερόμενους/ες  που κατοικούν στους Δήμους Γορτυνίας, Μεγαλόπολης και Τρίπολης και πληρούν τις παρακάτω προϋποθέσεις για την υποβολή αιτήσεων συμμετοχής στην εν λόγω Πράξη: 

α) είναι άνεργοι, εγγεγραμμένοι/ες στα Μητρώα Ανεργίας του ΟΑΕΔ και με κάρτα ανεργίας σε ισχύ ή σε ειδικό κατάλογο του ΟΑΕΔ, εκτός Μητρώου ανεργίας. 

β) είναι κάτοικοι των Δήμων Γορτυνίας, Μεγαλόπολης και Τρίπολης (εκτός αστικού ιστού),  

Έμφαση θα δοθεί σε μακροχρόνια άνεργα άτομα χωρίς εξειδίκευση σε κάποιο επάγγελμα ή με εξειδίκευση και εμπειρία σε θέσεις εργασίας που έχουν καταργηθεί λόγω της μακρόχρονης ύφεσης.

Με βάση τα παραπάνω η Πράξη περιλαμβάνει τις εξής ενέργειες:

•Προσέλκυση ωφελούμενων ανέργων – Δράσεις δημοσιότητας

•Επαγγελματική κατάρτιση διάρκειας 410 ωρών (350 θεωρίας και 60 ώρες Πρακτικής άσκησης με την μορφή CaseStυdies) 

•Πιστοποίηση των γνώσεων και δεξιοτήτων που απέκτησαν οι καταρτιζόμενοι.

•Συντονισμός, Διαχείριση, Παρακολούθηση της πράξης- Υποστηρικτικές Ενέργειες

•Αποτίμηση της αποτελεσματικότητας εκτέλεσης της δράσης.

Με την εφαρμογή των ενεργειών αυτών τα αποτελέσματα που αναμένεται να προκύψουν είναι:

Σύνολο ωφελουμένων:260
Εκ των οποίων:
αριθμός ανδρών ωφελουμένων:110
αριθμός γυναικών ωφελουμένων150

Τα αντικείμενα κατάρτισης των ωφελούμενων θα είναι τα παρακάτω :

  • Στέλεχος εμπορίας, διαφήμισης και προώθησης αγροδιατροφικών προϊόντων     
  • Μεταποίηση και τυποποίηση  καινοτόμων αγροτικών προϊόντων
  • e-Commerce – Hospitality Sales & Marketing
  • Στέλεχος οργάνωσης και διοίκησης τουριστικών & πολιτιστικών επιχειρήσεων
  • Εφοδιαστική αλυσίδα – logistics
  • Νέες τεχνολογίες στην μεταποιητική βιομηχανία

Η διαδικασία επιλογής περιλαμβάνει συνοπτικά τα εξής στάδια:

  • Δημοσιοποίηση – προσέλκυση ωφελουμένων,.
  • Ενημέρωση υποψηφίων για την υποβολή αιτήσεων και δικαιολογητικών.
  • Έλεγχος επιλεξιμότητας ωφελουμένων.
  • Σύνταξη καταλόγου με όλους τους επιλέξιμους υποψηφίους  που πληρούν τα on-off κριτήρια ένταξης (να είναι άνεργοι και να είναι κάτοικοι της περιοχής παρέμβασης), με αιτιολόγηση για τις απορριφθείσες αιτήσεις.
  • Εφαρμογή κριτηρίων μοριοδότησης από την ομάδα έργου για την επιλογή των ωφελουμένων 
  • Σύνταξη καταλόγου των ωφελουμένων, που επιλέγονται για να συμμετάσχουν στην πράξη, καθώς και των επιλαχόντων.
  • γνωστοποίηση των αποτελεσμάτων στους ενδιαφερόμενους και εξέταση τυχόν ενστάσεων.
  • Οριστικοποίηση του καταλόγου των τελικών ωφελουμένων και προγραμματισμός τμημάτων.

Αιτήσεις 

Οι ενδιαφερόμενοι/ες μπορούν να αναζητήσουν τα έντυπα των αιτήσεων και τα σχετικά με την εκδήλωση ενδιαφέροντος έντυπα (ενημερωτικό σημείωμα, ερωτηματολόγιο, ανακοινώσεις) στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.arcadianet.gr , καθώς και στo γραφείο της Εταιρείας Ανάπτυξης Πελοποννήσου «Αγαπήνωρ» (25ης Μαρτίου 14, 22100 Τρίπολη, Τηλ: 2710230233)

Όσοι/ες επιθυμούν να συμμετάσχουν στην Πράξη μπορούν, αυτοπροσώπως ή μέσω άλλου εξουσιοδοτημένου προσώπου να προσέρχονται στην ανωτέρω διεύθυνση και να καταθέτουν τις αιτήσεις και τα δικαιολογητικά συμμετοχής έως την Παρασκευή 18/06/2021, και ώρες 09:00-14:00.

Continue Reading

Trending